Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Tsjah, ondanks dat de Ativ S voornamelijk van plastic is, vind ik hem toch ook niet fragiel aanvoelen of zo. Wel minder "massief" als sommige Nokia's (vriendin heeft een Lumia 800 - dat voelt aan als plastic met een rubber achtige coating) maar zeker niet cheap of zo. Ondanks plastic.

Ik denk dat het ok een stukje voorkeur is. Ik weet dat batterijen bij smartphones meestal na een jaartje of 2/3 toch echt wel slechter beginnen te worden. Het is leuk om dan een nieuwe batterij te kunnen halen i.p.v. direct een nieuwe telefoon.. Dat laatste is misschien een gegeven als je een abo hebt met een looptijd van 2 jaar o.i.d., maar met mijn zakelijk abonnement heb ik dat niet, dus zolang ie het doet, ach.. En ik zie de smartphone markt de komende 2 jaar toch geen giga vluchten nemen qua OS of innovatie. Quad cores etc zijn leuk, maar levert een upgrade van een dual core gsm naar een quad core hetzelfde verschil op als van single core naar dual core. Neuh, lijkt mij niet. Full HD schermpjes? Betekent meestal nog grotere schermen wil je er iets aan hebben. Nope, voorlopig is dit ff prima. Mijn 2 centen. ;)

[ Voor 59% gewijzigd door xxxneoxxx op 12-10-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
xxxneoxxx schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:30:
Tsjah, ondanks dat de Ativ S voornamelijk van plastic is, vind ik hem toch ook niet fragiel aanvoelen of zo. Wel minder "massief" als sommige Nokia's (vriendin heeft een Lumia 800 - dat voelt aan als plastic met een rubber achtige coating) maar zeker niet cheap of zo. Ondanks plastic.

Ik denk dat het ok een stukje voorkeur is. Ik weet dat batterijen bij smartphones meestal na een jaartje of 2/3 toch echt wel slechter beginnen te worden. Het is leuk om dan een nieuwe batterij te kunnen halen i.p.v. direct een nieuwe telefoon.. Dat laatste is misschien een gegeven als je een abo hebt met een looptijd van 2 jaar o.i.d., maar met mijn zakelijk abonnement heb ik dat niet, dus zolang ie het doet, ach.. En ik zie de smartphone markt de komende 2 jaar toch geen giga vluchten nemen qua OS of innovatie. Quad cores etc zijn leuk, maar levert een upgrade van een dual core gsm naar een quad core hetzelfde verschil op als van single core naar dual core. Neuh, lijkt mij niet. Full HD schermpjes? Betekent meestal nog grotere schermen wil je er iets aan hebben. Nope, voorlopig is dit ff prima. Mijn 2 centen. ;)
De optie dat de batterij te vervangen is is leuk voor de meeste mensen niet zo zinvol. Ik heb tot nu toe altijd telefoons gehad waar je de batterij kon vervangen en heb het nog nooit gedaan. En ik ken eigenlijk ook niemand die het ooit wel eens gedaan heeft. Één iemand die ik ken had een spare batterij bij zich voor als die leeg ging. maar verder heb ik niemand de functie van de vervangbare batterij zien gebruiken. Enige waar het goed voor is is als je je telefoon weg doet. Dan kan je de batterij bij de oude batterijen gooien..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:45
jobvr schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

De optie dat de batterij te vervangen is is leuk voor de meeste mensen niet zo zinvol. Ik heb tot nu toe altijd telefoons gehad waar je de batterij kon vervangen en heb het nog nooit gedaan. En ik ken eigenlijk ook niemand die het ooit wel eens gedaan heeft. Één iemand die ik ken had een spare batterij bij zich voor als die leeg ging. maar verder heb ik niemand de functie van de vervangbare batterij zien gebruiken. Enige waar het goed voor is is als je je telefoon weg doet. Dan kan je de batterij bij de oude batterijen gooien..
Inderdaad. ik ken er eigenlijk ook geeneen die ooit een probleem heeft gehad met een NIET verwisselbare accu.
Bovendien zie ik ook niet veel winkels die allerlei losse accu's verkopen. Daarnaast is het blijkbaar bij een tablet geen argument, dus waarom voor een smartphone wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:31

winnie

de poes...

Ik weet niet of dit hier mag. Zo niet, haal dan maar weg.
Anyway: eerste custom rom voor de Ativ-S in het wild gespot.
http://www.wpcentral.com/...sung-ativ-s-released-wild
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2480510
Here are some highlighted features:
•Unlock / Interop Unlock / Relock prevent
•Volume limit disabled
•No pre-pinned tiles of Samsung apps
•Some of Samsung apps removed
•Full access to APNs and Internet Sharing
•Two search providers: Yandex and Google. Both can launch its app from search key (if app is installed).
Je kan discussieren over het nut van de aanpassingen, maar als dit net zo groot wordt als de rom-scene van wp7, dan is er nog wel wat te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
winnie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:12:
Ik weet niet of dit hier mag. Zo niet, haal dan maar weg.
Anyway: eerste custom rom voor de Ativ-S in het wild gespot.
http://www.wpcentral.com/...sung-ativ-s-released-wild
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2480510

[...]

Je kan discussieren over het nut van de aanpassingen, maar als dit net zo groot wordt als de rom-scene van wp7, dan is er nog wel wat te verwachten.
Ik was de customrom voor WP8 al eens tegengekomen op xda, maar zie niet in waarom ik de mijne zou moeten flashen. Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen klachten heb over de stock roms in WP8.
Dat was een ander verhaal voor Android dat vol met bloatware zat, of 1001 open deuren aan alle kanten.
Die paar Samsung apps op WP8 zitten me totaal niet in de weg en je hebt ze zo unpinned of uninstalled.
De rest van de opties in de flashrom zien er niet spannend genoeg uit om werkelijk voor te flashen.
Wie weet of die scene nog gaat uitbreiden. Ik denk eerlijk gezegd dat WP8 er best een goed platform voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

En gdr3 is officieel aangekondigd door de Microsoft: http://blogs.windows.com/...oper-preview-program.aspx (en frontpage)
Inclusief een bluetooth update :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twointje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10-2024
Amai GDR 3 ik heb mijn samsung ativ s al van in Juni en ik heb nog steeds geen GDR2 update gehad en ik kijk nochthans alle dagen mijn updates na...
En nu word er al van GDR 3gepraat , is het omdat ik in Belgie woon en mijn provider telenet is dat ik mijn opdate niet krijg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 16:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Voorwaarde om gdr3 developer preview te kunnen installen is dat je al op gdr2 zit. Geen oplossing dus.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:45

Niku

Alagaesii

Komt GDR3 wel zeker naar de Ativ S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
Niku schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:00:
Komt GDR3 wel zeker naar de Ativ S?
Ja GDR3 is aan MS en niet aan samsung om beschikbaar te stellen. Samsung moet hooguit wat firmware zaken aanpassen

[ Voor 10% gewijzigd door Epiphany op 15-10-2013 05:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Epiphany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 05:55:
[...]

Ja GDR3 is aan MS en niet aan samsung om beschikbaar te stellen. Samsung moet hooguit wat firmware zaken aanpassen
Zoals hierboven snel duidelijk wordt wil dat niet zeggen dat je hem ook daadwerkelijk krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 20:33
Mijn Ativ S zojuist met deze truc voorzien van update 3! Werkt prima, al mijn instellingen en apps zijn nog aanwezig na de update. Straks even alles testen, met name bluetooth in me auto voor Spotify :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Epiphany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 05:55:
[...]

Voor zover ik weet komt de update niet langs Samsung, maar rechtstreeks van Microsoft vandaan. Als Samsung toevoegingen wil doen, dan moeten ze dat apart van de update doen. Dat was juist het mooie idee van WP8 updates. Geen gedonder met fabrikanten die niet opschieten om hun eigen schillen/software aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Poops_McGhee schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Voor zover ik weet komt de update niet langs Samsung, maar rechtstreeks van Microsoft vandaan. Als Samsung toevoegingen wil doen, dan moeten ze dat apart van de update doen. Dat was juist het mooie idee van WP8 updates. Geen gedonder met fabrikanten die niet opschieten om hun eigen schillen/software aan te passen.
Dat dacht ik ook. Maar waarom dan dat grote verschil in update naar GDR2? Ik kan daar geen logica in ontdekken. Er is ook geen partij die je de schuld kunt geven (provider, merk, leverancier), omdat ze elk los van elkaar wel GDR2 hebben geleverd. Ligt het dan toch aan Microsoft als je nog geen GDR2 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

RoJan schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:02:
[...]

Zoals hierboven snel duidelijk wordt wil dat niet zeggen dat je hem ook daadwerkelijk krijgt....
Had GDR2 meteen, verwacht straks ook niet al te veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
RoJan schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:58:
[...]

Dat dacht ik ook. Maar waarom dan dat grote verschil in update naar GDR2? Ik kan daar geen logica in ontdekken. Er is ook geen partij die je de schuld kunt geven (provider, merk, leverancier), omdat ze elk los van elkaar wel GDR2 hebben geleverd. Ligt het dan toch aan Microsoft als je nog geen GDR2 hebt?
Ik ken het uitrolproces van Microsoft niet. De eerste grote update had ik heel snel binnen, de GDR2 was weken later, maar ook weer weken eerder dan anderen hier hem hadden ontvangen. Geen peil op te trekken.
Ik heb mijn updates op automatisch vermelden gezet, dan hoef ik het niet meer zo in de gaten te houden en gaat ie vanzelf updaten (hij staat niet op automatisch downloaden, want dat kan nog wel eens een verrassing zijn als ie op 3G begint te downloaden en installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Het lijkt mij dat MS de software aanlevert aan Telco's, welke het vervolgens weer op een plek zetten zodat hun eindgebruikers er bij mogen. Of, ze geven bij telco's aan dat de software beschikbaar is, waarna Telco's vervolgens een palletje ergens omzetten dat dit via hun netwerk gedistribueerd mag worden. Dat zijn de enige scenario's die ik mij voor kan stellen. Lees nml dat sommige mensen de GDR2 update vrijwel direct kregen (KPN abo's) en sommige mensen met de kleinere providers langer moesten wachten of de GDR2 update nog steeds niet hebben.

En idd, GDR updates worden door Microsoft gemaakt. Nokia giet er vervolgens nog een eigen sausje overheen met aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernie V
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-01-2024
Tony_ca1 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:43:
Amai GDR 3 ik heb mijn samsung ativ s al van in Juni en ik heb nog steeds geen GDR2 update gehad en ik kijk nochthans alle dagen mijn updates na...
En nu word er al van GDR 3gepraat , is het omdat ik in Belgie woon en mijn provider telenet is dat ik mijn opdate niet krijg ??
Ik heb mijn Ativ S al sinds maart. Ook nog steeds geen GDR2 update gehad. Ik kom uit België, mijn Ativ S is trouwens unlocked. Nokia heeft een statuspagina van de GDR2 roll out. Heeft Samsung ook zo'n pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
xxxneoxxx schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:48:
Het lijkt mij dat MS de software aanlevert aan Telco's, welke het vervolgens weer op een plek zetten zodat hun eindgebruikers er bij mogen. Of, ze geven bij telco's aan dat de software beschikbaar is, waarna Telco's vervolgens een palletje ergens omzetten dat dit via hun netwerk gedistribueerd mag worden. Dat zijn de enige scenario's die ik mij voor kan stellen. Lees nml dat sommige mensen de GDR2 update vrijwel direct kregen (KPN abo's) en sommige mensen met de kleinere providers langer moesten wachten of de GDR2 update nog steeds niet hebben.

En idd, GDR updates worden door Microsoft gemaakt. Nokia giet er vervolgens nog een eigen sausje overheen met aanpassingen.
Ik denk niet dat het Telco gerelateerd is. Ik kreeg de GDR2 namelijk binnen zonder dat er een simkaart in zat en ook geen carrier info in mijn phone stond. Mijn simkaart heeft de hele zomer in mijn iPhone gezeten (veel kleinere smartphone die in zomerkleding niet zo in de weg zit) en de ativ lag thuis met alleen een Wifi verbinding. Daarnaast heb ik een prepaid/simonly van de Appie (Slimonly). Die gaat wel over het KPN netwerk, maar er zit geen abo of wat dan ook aan vast. Mijn Ativ heb ik los gekocht (voor de hoofdprijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Aan de Nokia statuspagina's te zien zijn er verschillen tussen branded provider versies en landen voor specifieke toestellen. Dat zal voor de Ativ S ook wel zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ah, hmm, okay.. Weer een theorie het raam uit. :(
Ik was trouwens ook vrij snel met GDR2 op mijn Ativ S, binnen 2 weken na de start v/d uitrol stond ie voor de mijne klaar.. Ook unbranded los gekocht bij de Saturn in Dordrecht via de openingsactie-200 euro deal.. Abo is een reeds bestaand zakelijke abonnement van KPN.. Aangezien de meeste mensen die hem vlot kregen KPN of Vodafone leken te hebben, heb ik daarom mijn conclusie dat het telco-gerelateerd zal zijn hier aan verbonden. Nu is natuurlijk het marktaandeel KPN/Vodafone best groot, dus dan zal dat eerder de gedeelde factor zijn helaas.

Een vraagje van mijn kant; zijne r hier al mensen die GDR3 hebben geïnstalleerd? Is sinds gisteren mogelijk - zij het de developer preview van GDR3.. Als je maar aangeeft ontwikkelaar te zijn.
Heb zelf besloten te wachten op de officiële uitrol - als ik de features zo bekijk is het nml toch niet zo heel spectaculair allemaal en hoef ik niet per se vandaag de update te hebben. :P Waar ik wel benieuwd naar ben; kunnen wij met onze resolutie en schermgrootte ook de kleinere tiles gaan gebruiken? Lees nml tegenstrijdige berichten.. Zou wel tof zijn als het wel ging naar mijn idee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
troftnom schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:32:
Aan de Nokia statuspagina's te zien zijn er verschillen tussen branded provider versies en landen voor specifieke toestellen. Dat zal voor de Ativ S ook wel zijn....
Unbranded toestellen zouden regionaal tegelijkertijd worden uitgerold, meen ik me te herinneren. Eerder dan de branded toestellen, zelfs. Maarja, inderdaad weer een theorie overboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Gewoon omdat het kan (of wellicht uit masochisme) heb ik nog eens geprobeerd er achter te komen óf en zo ja wanneer ik een GDR2 update kan verwachten. Het gaat wat te ver om de chatverslagen hier te posten, maar de conclusies zijn:

Leverancier (Coolblue): wij weten het niet. Kan het niet via Kies? Eventueel kunnen we een retourprocedure starten
Microsoft: Your mobile operator / carrier handles this. You could also try Samsung support. If it was possible to give you a downloadlink I would.
Samsung: update wordt per operator en per locatie verspreid. U moet nog even geduld hebben. Eventueel kunt u het toestel laten updaten in een service center.
Tele2: Ik heb nog nooit gehoord van GDR2. Ik wil u best helpen, maar ik kan er niets over vinden. sorry, maar ik kan u echt niet helpen.

Conclusie: lijdzaam blijven wachten, of naar een Service center van Samsung gaan en dan hopen dat ze hem inderdaad kostenloos kunnen en willen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

nwagenaar

God, root. What's the differen

Volgens mij hebben we dit al eens eerder besproken toen ze in Duitsland al begonnen met de uitrol van GDR2. De provider heeft bij simlockvrije toestellen hier niks mee te maken, het is MS die de update aanlevert en Samsung geeft hem vrij. Alleen Samsung de updates gedeeltelijk en in etappes vrij te geven.

Overigens zou je ondertussen GDR2 moeten hebben (al handmatig de "Controleren op updates"-knop ingedrukt). Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met Samsung op oid.

[ Voor 4% gewijzigd door nwagenaar op 15-10-2013 16:42 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

RoJan schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:40:
Tele2: Ik heb nog nooit gehoord van GDR2. Ik wil u best helpen, maar ik kan er niets over vinden. sorry, maar ik kan u echt niet helpen.
Hier kan ik over zeggen dat Tele2 nooit de ATIV S in het assortiment heeft gehad en dus geen rol speelt. Voor updates van open market handsets worden de carriers niet geraadpleegd. Dat is dus totaal een Microsoft/Samsung aangelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Ik had ook die preview app gedownload in de hoop meteen van GDR1 naar GDR3 te kunnen gaan.... Iets met een koude kermis. Er was toch een manier om de GDR2 update te forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
xxxneoxxx schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:34:
Een vraagje van mijn kant; zijne r hier al mensen die GDR3 hebben geïnstalleerd? Is sinds gisteren mogelijk - zij het de developer preview van GDR3..
Heb hem er gisteren op gezet, alleen al voor de custom ringtones en rotationlock.
Wat bedoel je met die kleinere tiles, 6 op een rij? Dat is alleen bij de aankomende nog hogere resolutie schermen. Zie daarin zelf dan ook geen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 21:11
troftnom schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:09:
[...]

Heb hem er gisteren op gezet, alleen al voor de custom ringtones en rotationlock.
Wat bedoel je met die kleinere tiles, 6 op een rij? Dat is alleen bij de aankomende nog hogere resolutie schermen. Zie daarin zelf dan ook geen verschillen.
Nu een anderhalve dag verder, wat zijn je voorlopige conclusies?
Nog dingen tegengekomen al? (bereik, apps en batterijduur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik wacht gewoon geduldig op de OTA update. Ik ben goed tevreden over hoe mijn phone nu werkt. Heb niet zo'n haast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 12:45
troftnom schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:09:
[...]

Volgens mij krijgt de ativ S deze optie niet omdat het een 720 scherm is. GDR3 geeft extra rijn vanaf 768 resolutie. (Nokia 920 en 925 dus)

Het lijkt dat dat opzettelijk is gedaan om Nokia nog sterker in de markt te zetten helaas. Technisch zou het geen beperking / probleem moeten zijn.

Misschien in 8.1 wel.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
@troftnom; Yep, dat bedoelde ik. Was nogal onduidelijkheid over. Zou eerst idd alleen op de 1080p schermen komen, toen kwam er info naar buiten dat 720p varianten ook de kleinere tiles als optie zouden krijgen. Meer info op je scherm lijkt mij wel handig. Maar goed, het komt niet voor 720p schermen zo lijkt het. Thanks voor het checken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat is op zich wel jammer, maar ga het niet missen als het er toch niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
BAMMER schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:41:
[...]

Nu een anderhalve dag verder, wat zijn je voorlopige conclusies?
Nog dingen tegengekomen al? (bereik, apps en batterijduur)
Mijn telefoon lijkt het eeuwige leven te hebben gekregen na de GDR3 (dev) update
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img819/2927/wmcg.jpgUploaded with ImageShack.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Epiphany schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

Mijn telefoon lijkt het eeuwige leven te hebben gekregen na de GDR3 (dev) update
[afbeelding]Uploaded with ImageShack.com
Ideaal toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Epiphany schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

[afbeelding]Uploaded with ImageShack.com
Mooi, maar misschien kan je een iets groter plaatje uploaden, want ik kan het niet goed lezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
RoJan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:03:
[...]

Mooi, maar misschien kan je een iets groter plaatje uploaden, want ik kan het niet goed lezen 8)
Uhh ja winphone screenshot functie :P had geen zin om te bewerken
Als hij het echt voor altijd blijft doen, zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier ook vandaag toevallig! Even rebooten en dan geeft ie de juiste waarde aan. Is een bug in Windows / Ativ S die er al een tijdje in zit :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
NeFoRcE schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:33:
Hier ook vandaag toevallig! Even rebooten en dan geeft ie de juiste waarde aan. Is een bug in Windows / Ativ S die er al een tijdje in zit :)
Die bug heb ik anders nooit eerder gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Epiphany schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:58:
[...]

Die bug heb ik anders nooit eerder gezien..
Wil niet zeggen dat hij er niet is :P. Ik heb het een enkele keer gehad onder GDR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twointje
Vandaag mijn Ativ S geflashd met de GDR2 update , was het moe te wachten op de originele update..
Dus nu zou ik ook de GDR3 kunnen updaten als ik het goed voor heb staat toch op dit forum ?? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Propane schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:28:
[...]
Wil niet zeggen dat hij er niet is :P. Ik heb het een enkele keer gehad onder GDR2.
Dat besef ik mij maar al te goed, haha. Maar wel apart, in de tijd dat ik hem heb (van begin december) tot nu nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Tony_ca1 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:15:
Vandaag mijn Ativ S geflashd met de GDR2 update , was het moe te wachten op de originele update..
Dus nu zou ik ook de GDR3 kunnen updaten als ik het goed voor heb staat toch op dit forum ?? :) :)
Welke versie heb je geflasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twointje
De versie die je hier kunt downloaden , ging perfect alleen eerst wat problemen gehad met de samsung USB drivers die wouden niet installeren op mijn windows 8... pc opgestart met de mogelijkheid om drivers autenthification uitgeschakeld en toen was het geen probleem om de USB drivers te installeren...

The european unbranded version of the firmware and the flasher are now available on the support for the download

Downloader
Hotfile.com: One click file hosting: WP8_SMD_binary_USB_Downloader_Ver_3.2_(Fix_Stabili ty_Issue).exe

Firmware
Hotfile.com: One click file hosting: GT-I8750_OXABME1_R_SIGNED.csc
Hotfile.com: One click file hosting: GT-I8750_XXBME1_R_signed.zip

Nu juist upgedate naar GDR3 zonder problemen.. :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

En welke csc heb je gebruikt? Ik zit nu op PHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Als ik GDR2 wil flashen krijg ik deze melding:
[Channel 0] Partition info does not Match !!

Hebben jullie dat ook gehad? Het verschijnt zowel in een popup als in de log.

edit:
Schijnt inderdaad normaal te zijn, kwam ik ergens in een forum tegen. Ik ben nu aan het flashen en heb de csc uitgevinkt. Als het goed is houd ik dan mijn PHN csc en kan ik daarna ook door naar GDR3.

edit2:
GDR3 staat er op, ging allemaal vrij makkelijk

[ Voor 44% gewijzigd door Aapzak op 18-10-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Tony_ca1 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:01:
De versie die je hier kunt downloaden , ging perfect alleen eerst wat problemen gehad met de samsung USB drivers die wouden niet installeren op mijn windows 8... pc opgestart met de mogelijkheid om drivers autenthification uitgeschakeld en toen was het geen probleem om de USB drivers te installeren...

The european unbranded version of the firmware and the flasher are now available on the support for the download

Downloader
Hotfile.com: One click file hosting: WP8_SMD_binary_USB_Downloader_Ver_3.2_(Fix_Stabili ty_Issue).exe

Firmware
Hotfile.com: One click file hosting: GT-I8750_OXABME1_R_SIGNED.csc
Hotfile.com: One click file hosting: GT-I8750_XXBME1_R_signed.zip

Nu juist upgedate naar GDR3 zonder problemen.. :) :P
Intrigerend om te gaan doen, maar je garantie is natuurlijk gelijk weg. Of kan je makkelijk weer naar de originele versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik denk dat het wel meevalt qua garantie. Sterker nog, ik vraag mij af of men het uberhaubt kan zien. Je flashed nml gewoon een officiele firmware.. T'is niet alsof je een of andere gehackte firmware flashed of zo. Zeker als je straks GDR3 overoverheen geinstalleerd krijgt, geloof ik niet dat ze het kunnen zien al zouden ze willen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2486387
http://www.wpcentral.com/...e-tiles-your-start-screen
Weet niet of dit toegestaan is, maar wellicht de moeite waard om te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik zie niet in waarom niet? Is gewoon homebrew, een mooie ontwikkeling ook nog eens. Geen hack om kopieerbeveiligingen te omzeilen, maar om extra functionaliteit toe te voegen aan het os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik vraag me af in welk upgrade process je terecht komt als je de gelekte versie flasht. En als ze upgraden, krijg je dan een upgrade voor de versie die je hebt draaien of toch misschien weer wat er origineel op het toestel stond?
Mocht je voor eeuwig aan een versie vastzitten dan krijgen we later misschien nog wel een keer spijt van het flashen van deze italiaanse rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:05

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Aapkzak, geen problemen met het installeren van apps vanuit de marketplace na de GDR3 update?
IK heb afgelopen vrijdag GDR3 geinstalleerd bij een kennis maar daarna kregen we foutmeldingen als we apps wouden installeren 873xxxx nogwat

heb er ook een thread op wpcentral over gevonden.. maar dat terugflashen zie ik niet zo zitten bij andermans toestel :P

http://forums.wpcentral.c...cant-install-any-app.html

[ Voor 34% gewijzigd door dreameater op 21-10-2013 15:39 . Reden: link added ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Apps installen wel bij mij. Ik heb geen market issues. Ik heb wel problemen bij het installeren van het nederlandse toetsenbord, hij kan de benodigde files niet downloaden.
ik ga dus wel terug flashen naar gdr2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hmm, zo te lezen toch nog maar even wachten met GDR3. :')

Maar goed, het IS natuurlijk ook een developer uitvoering. Misschien nog niet helemaal bugvrij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twointje
Ik heb geen problemen met het nederlands toetenbord of eender wat met GDR3....

Ben er blij mee.... :) :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzim
  • Laatst online: 27-09 22:37
Heb nu ook GDR3 en 3 rijen tiles, werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
misschien een domme vraag maar kan er ook een how to gemaakt worden met de stappen ??
voor gdr 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Stap 1: wachten totdat ie officieel beschikbaar is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
ja idd lijkt mij ook een goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 16:13
Ik heb geen drang voor de gdr3 update. Voor ons toestel verandert er weinig, mis de rotation lock niet en het sluiten van apps is niet nodig op WP8. De stap naar gdr2 was veel groter, aangezien deze update mijn SoD probleem heeft verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb problemen met Bluetooth tussen de Ativ S en m'n Surface Pro 2. Hij verbindt, maar enkele seconden later staat er weer; 'not connected'. Hij kan de verbinding niet stabiel / stand houden. Op de telefoon staat GDR2. Meer mensen met dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Bekend issue; gdr2 heeft bluetooth stability issues geintroduceerd. Deze zouden met gdr3 weer verholpen moeten zijn. Zie changelist van gdr3.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ah, ik zie het inderdaad. Nog even wachten op GDR3 dus. Vooral de functie dat m'n tablet straks via bleutooth de tethering kan aanzetten op m'n phone is ideaal. écht ideaal. Van mij mag GDR3 snel komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb de GDR2 geflasht met de CSC erbij. Dat heeft invloed op de APN's. Je oude CSC is niet meer aanwezig en terug naar een lijst met Nederlandse APN's is er niet bij.

Ik heb ook niet meer de edit APN knop in wireless networks. Dat betekent dat ik dus ook niet makkelijk de APN's kan verwijderen. Ik moet even uitzoeken hoe ik mijn telefoon weer geschikt maak voor mijn Tele2 sim. Momenteel kan ik dus geen data meer verbruiken.

Ik kan nog wel de APN settings editten vanuit het APN menu in settings. Dat zijn echter de APN settings van een provider. Ik hoop dat dat gaat werken want ik kan de MCC en MNC niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 20:23

tijmeng

Panasonic 7J

Paperbag24 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:01:
misschien een domme vraag maar kan er ook een how to gemaakt worden met de stappen ??
voor gdr 3
zorg dat je gdr2 hebt

ga naar: http://apps.windowsstore.com/Dashboard/Index en meld je aan met je live account

download developer preview uit de store

open deze app

ga naar telefoon updates bij instellingen en haal gdr3 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
bedankt toch maar gedaan hij is nu bezig:) ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Vraagje: sinds maandag zie ik op mijn Ativ-S geen mails meer in mijn "postvak in" van mijn XS4All mail. Andere mappen tonen wel mail (recente en oudere), mail versturen gaat ook gewoon goed. Maar "postvak in" toont niets. Mail binnen halen staat op "alle mail", imap en smtp instellingen zijn goed.
Ik heb al een keer het account weggegooid en opnieuw aangemaakt. Echter: ook geen verbetering.
Iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:22
Epiphany schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:10:

Uhh ja winphone screenshot functie :P had geen zin om te bewerken
Screenshot functie? Dacht dat deze niet in WP8 zat? Of maak je gebruik van een bepaalde app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
km.verburg schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:23:
[...]

Screenshot functie? Dacht dat deze niet in WP8 zat? Of maak je gebruik van een bepaalde app?
Power en home button tegelijk indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
Jemig, zo simpel! Thanx, vond het ook al raar als het er niet in zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
km.verburg schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:28:
Jemig, zo simpel! Thanx, vond het ook al raar als het er niet in zou zitten.
No problem :) Sinds ik weet dat het erop zit, gebruik ik het ook veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Handig als je bijvoorbeeld een hard reset wilt doen.. Kan je ff snel een backup maken van je apps lijst. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
Heeft iemand van jullie toevallig al een manier gevonden om .flac bestanden af te spelen? Enige manier die ik kon vinden was een app die het van uit Skydrive kon spelen, en dat terwijl ik juist mijn data verbruik in de perken probeer te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik vrees dat de snelste optie is.. Een losse speler kopen, of een Android telefoon. Serieus, hebben we een mooie telefoon met goeie DAC.. Goed, lekker snel OS.. Is de audio formaten support ruk, is er geen line out support voor zover iik heb kunnen ontdekken, geen equaliser, aarhg! Microsoft heeft een kans laten liggen een audiofielen doelgroep aan te spreken.

De hoofdreden dat bijvoorbeeld een Poweramp niet beschikbaar is voor WinPho m.i. is het gebrek aan fatsoenlijke API's om muziekapps goed aan de praat te krijgen. Dit, en het feit dat het bestandssysteem zo dicht zit, dat muziek afspelen vanaf een microsd kaart bijvoorbeeld ook niet mogelijk lijkt. Alhoewel dat laatste ook weer te maken kan hebben met een missende api. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
Ja, qua muziek kan het besturings systeem nog een hoop winnen. Om nou mijn oude S1(met inderdaad PowerAmp) mee te nemen alleen voor de muziek vind ik ook niet echt ideaal.

Gister mijn hele flac collectie omgezet naar lossless .wav(waarvan ik weet dat het wel ondersteund word) om er achter te komen dat .wav geen tags ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:47
Na een fatale upgrade-procedure mijn W1 naar de eeuwige jachtvelden geholpen en dan maar overgeschakeld naar de Ativ S die volgende week uit Duitsland zou moeten arriveren. Iemand hier ervaring met een toestel van amazon.de die mij kan zeggen of die wél GDR2 hebben?

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Vanochtend kon ik dit toestel toch wel even uit het raam gooien zo boos was ik. Gisteren avond de wekker gezet, vliegtuigmodus aan. Het toestel had toen nog 70% batterij. Ik was niet thuis en sliep bij een vriendin. Maar 's ochtends had ik bij mijn huis afgesproken met mijn ouders. 5 kwartier nadat ik de wekker had gezet werd ik wakker omdat het inmiddels al licht was. F*CK! de wekker was dus blijkbaar niet afgegaan en mijn ouders stonden toen inmiddels al een half uur voor mijn huis te wachten! Mijn mobiel was blijkbaar uitgevallen omdat er een batterydrain plaats had gevonden. Ik was kwam hierdoor ruim een uur te laat aan. WTF: ik kan dus gewoon niet vertrouwen op deze telefoon en de wekker die erop zit :( Overigens heb ik (nog steeds) GDR 1. Ik hoop dat als ik ooit nog eens een update krijg dat dit soort problemen niet meer voorkomen.

[ Voor 8% gewijzigd door kippengaas op 29-10-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vreemd. Enig idee waar de drain vandaan komt? Ik heb hier eigenlijk helemaal geen last bij mijn toestel *klopt af*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
chaola schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:21:
Na een fatale upgrade-procedure mijn W1 naar de eeuwige jachtvelden geholpen en dan maar overgeschakeld naar de Ativ S die volgende week uit Duitsland zou moeten arriveren. Iemand hier ervaring met een toestel van amazon.de die mij kan zeggen of die wél GDR2 hebben?
Ben dan toch eigenlijk wel benieuwd wat er mis gegaan is met flashen om eerlijk te zijn. Nog niet eerder gehoord dat iemand een Windows Phone heeft weten te bricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:47
xxxneoxxx schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:07:
[...]

Ben dan toch eigenlijk wel benieuwd wat er mis gegaan is met flashen om eerlijk te zijn. Nog niet eerder gehoord dat iemand een Windows Phone heeft weten te bricken.
Op het forum hier ben ik al niet de enige die problemen heeft en op de site waar de beruchte hack wordt gepresenteerd zijn er nog gelijkaardige gevallen. 't Is al bij al een vrij complexe procedure, waarbij je eerst aan de slag moet met geplooide paperclips of gelijkaardig en dan x aantal stappen moet doorlopen. Net zoals bij zoveel anderen loopt er iets mis tussen stap 4 en stap 5. De telefoon blijft ergens in een of andere modus staan en start niet meer op. Ik heb de batterij er al eens een nachtje uitgelaten, maar dat zou te simpel geweest zijn...

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 rijen tiles is toch wel fijn

http://i.imgur.com/AzNcpBR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoon
Damn wat een hoop moois! Utorrent remote, wist niet dat ie beschikbaar was op WP8, ff downloaden!

Zijn die agenda en weer app standaard in GDR3? Of gebruik je daar specifieke app's voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:13
Dat ziet er erg gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

km.verburg schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Damn wat een hoop moois! Utorrent remote, wist niet dat ie beschikbaar was op WP8, ff downloaden!

Zijn die agenda en weer app standaard in GDR3? Of gebruik je daar specifieke app's voor?
Agenda is Simple Calendar en weer is Amazing Weather HD (€2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Niku schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:00:
Vreemd. Enig idee waar de drain vandaan komt? Ik heb hier eigenlijk helemaal geen last bij mijn toestel *klopt af*.
Nee geen idee. Had die dag geen nieuwe apps gedownload. Enige update die dag was geloof ik van Whatsapp (of was dat een dag eerder?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:57

Praetextatus

the dutch_paki

Sinds aankoop heb ik het probleem dat wanneer de H+ logo getoond wordt ik geen internet meer heb. gprs/3g etc werkt dit wel. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
chaola schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:21:
ik heb hem daar ook vandaan goed toestel bijna gelijk na het instellen van de wifi werd ik gevraag of ik de gdr2 wilde installeren geen zorgen dus:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Die toestellen uit Duitsland, wat voor CSC gebruiken die? En welke APN's zie je daar in? Ik had PHN met Nederlandse APN's maar die ben ik na het flashen van de BTU CSC kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

winnie schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:40:
Vraagje: sinds maandag zie ik op mijn Ativ-S geen mails meer in mijn "postvak in" van mijn XS4All mail. Andere mappen tonen wel mail (recente en oudere), mail versturen gaat ook gewoon goed. Maar "postvak in" toont niets. Mail binnen halen staat op "alle mail", imap en smtp instellingen zijn goed.
Ik heb al een keer het account weggegooid en opnieuw aangemaakt. Echter: ook geen verbetering.
Iemand anders met hetzelfde probleem?
Toch even een kickje: weet iemand het antwoord op bovenstaand probleem? Xs4all weet het ook niet (opnieuw mail instellen is hun antwoord en dat helpt dus niet), google is hierin niet mijn friend en voordat ik nou met Microsoft zelf ga mailen wil ik weten of het bij meer mensen voorkomt of dat er iemand is met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 25-09 21:19
Ik wil een Samsung Ativ S gaan aanschaffen voor een familielid. Ik heb de laatste 5 pagina's van dit topic even nagelezen, maar ben er nog niet helemaal uit of het toestel nou probleemvrij is. Daarom nog een paar vragen.

1: Is GDR2 nu al beschikbaar via de officiele wegen?
2:Is de Sudden Death bug verholpen?
3: Die power drains die worden genoemd, komen deze frequent voor?

Het moet een toestel zijn wat gewoon werkt zonder teveel gezeik, en dus WP8 leek me wel handig na veel gezeik met Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

triesvan schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:45:
Ik wil een Samsung Ativ S gaan aanschaffen voor een familielid. Ik heb de laatste 5 pagina's van dit topic even nagelezen, maar ben er nog niet helemaal uit of het toestel nou probleemvrij is. Daarom nog een paar vragen.

Het moet een toestel zijn wat gewoon werkt zonder teveel gezeik, en dus WP8 leek me wel handig na veel gezeik met Android.
Ik heb momenteel mijn 2e Ativ S al een tijdje (1e heb ik perongeluk kapot gemaakt...), anyway, ook dit toestel bevalt uitstekend. Geen Sudden Death of sleeping bugs. GDR2 heb ik netjes binnengekregen, en power drains. Nooit last van gehad nog. Beide toestellen bij BelSimpel besteld. Momenteel werkt m'n vriendin met m'n kapotte toestel ^^ (scherm finaal naar de gruzelementen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Het is me niet helemaal duidelijk, en ik geloof van niet, maar zijn er al mensen die GDR3 'naturel' hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 20:23

tijmeng

Panasonic 7J

nee maar developer preview werkt prima (alleen lijkt wifi wat zwakker te zijn geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Nope. Enige fabrikant die schijnbaar daadwerkelijk de update vrijgegeven heeft, is HTC. Alleen de 8x heeft 'm vooralsnog officieel mogen ontvangen. Samsung nog niets van gelezen. Ik verwacht eigenlijk niet dat dit lang op zich laat wachten, aangezien Samsung vast helemaal niets gaat customisen aan gdr3.(op mogelijk een enkele driver na - wat ik ook eigenlijk niet verwacht. :P)
Dit hangt een beetje af waar vandaan je 'm besteld zo lijkt het. Specifieker: waar de leverancier z'n toestellen vandaan heeft. Het lijkt er op of er een code in je toestel zit, soort regiocode, die er ook invloed op heeft. Bestel je 'm gewoon los ergens, dan zit het waarsch. we goed. De mijne komt bij een Saturn vandaan, en ik was een van de eerste. Mensen die 'm uit Duitsland hebben via Amazon.de, waren ook vrij vlot volgens mij..

Volgens mij was er iemand in dit topic die 'm ook nog niet binnen heeft - ik ben dan ook benieuwd naar de CSC code van dat toestel om eerlijk te zijn. Zou iets moeten zeggen over de oorspong van het toestel namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 22:59
mijn ervaring staat niet gelijk aan alle ervaringen
ja, en gdr3, de developer versie ook, officieel via microsoft
ja, in gdr2
niet/nooit bij mij
dat was voor mij ook de reden 2 maanden geleden om over te stappen en nog geen seconde spijt. Als deze kapot gaat/gestolen wordt koop ik zonder nadenken een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 22:42

The_Scarabial

MTB for life!

^Helemaal eens met jorisjan, top smartphone voor weinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 25-09 21:19
Bedankt voor alle snelle reacties!
Heb zelf een Lumia 920, dus ben al bekend met de voordelen van WP8. Met de huidige prijs van de Ativ gaat dit een goede aankoop worden voor het familielid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Crosspost uit het phone store en applicaties topic:

xxxneoxxx in "Windows Phone Store en applicaties"

Omdat ik hier meer meelees en post. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Ze zeggen van wel, maar ondanks een grote belronde naar alle partijen die erbij betrokken zijn heb ik hem nog niet. Je schijnt hem wel te kunnen laten installeren in een Samsung servicecenter.
Bij mij is hij weg na een 'bezoekje' aan Samsung, ondanks dat ik GDR2 niet heb
Nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
xxxneoxxx schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:32:
Volgens mij was er iemand in dit topic die 'm ook nog niet binnen heeft - ik ben dan ook benieuwd naar de CSC code van dat toestel om eerlijk te zijn. Zou iets moeten zeggen over de oorspong van het toestel namelijk. ;)
Waar kan ik de CSC code vinden? Ik heb het toestel van marktplaats dus tja, de oorsprong van het toestel weet ik eerlijk gezegd niet.
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Let op:
Levertijden van de Samsung Ativ S mogen besproken worden in Samsung Ativ S - Levertijden en Prijzen.