EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Lijkt mij ook ja.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:41:
[...]
Hij staat bij mij op gemiddeld.
In de lage stand gok ik dat ook de routerfunctie in slaap valt.
Hmm, 30 seconden wachten is best irritant
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb alleen een rood telefoontje in het display staan maar telefonie werkt gewoon, wifi ook. Vanmorgen stond er wel tijd in het display, iets van 01:45 vannacht. Klokje is dus blijven stilstaan, box was niet vastgelopen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Aangesloten op mijn thuisnetwerk draadloos maar blijft even op verbonden staan maar daarna verbindingmislukt en loopt de box vast wie weet een oplossing
Volgens mijn box is mijn TV van het merk Onkyo, Type is TX-SR508, verder info is voor de box onbekendVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:19:
Ik heb sinds kort de horizon aangesloten op mijn Philips tv 52PFL9704 maar ik krijg wel 5 keer in het uur een groen beeld schijnt alleen bij philips voor te komen hebben meer mensen hier last van UPC gebeld en het is een bekend euvel en wordt wat aangedaan.
Aangesloten op mijn thuisnetwerk draadloos maar blijft even op verbonden staan maar daarna verbindingmislukt en loopt de box vast wie weet een oplossing
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Had ik gisteren toen stond hij nog op een tijd ergens in de ochtend. Gok dat dat de tijd van de update was. Maar inderdaad niet vastgelopen. Sowieso nog geen vastlopers gehad, opnames gaan gewoon prima. Na de update lijkt de tv gids ook beter te werken in de zin van dat ik nu meerdere dagen vooruit kan kijken.janvanduschoten schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:05:
Ik heb de mijne ook op middel (normaal) staan, klokje is uit.
Ik heb alleen een rood telefoontje in het display staan maar telefonie werkt gewoon, wifi ook. Vanmorgen stond er wel tijd in het display, iets van 01:45 vannacht. Klokje is dus blijven stilstaan, box was niet vastgelopen.
Volgens mij kan je het wel weer apart instellen dat je je klokje wel aan wil hebben staan.Chaoss schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:57:
de mijne staat op middel maar het klokje blijft wel aan? toch maar eens checken dan..
Dat hoef je niet te gokken, dat is ook zo. Zet hem maar eens op laag, dan verschijnt er ergens in beeld (dacht rechts bovenin) vanzelf een tekst met daarin dat de modem/router functies het in die stand ook niet meer doen.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:41:
[...]
In de lage stand gok ik dat ook de routerfunctie in slaap valt.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Lijkt af en toe te herstarten (internet blijft het gewoon doen) maar via de web interface zie ik alleen netwerkt meldingen maar bijv. iets over software updates of waarom de box lijkt te herstarten zie ik niets.
Tof man....laat a.u.b. snel weten; ik moet namelijk wel/geen extra switch aanschaffenpgerrits schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:25:
[...]
Ja. Ik heb dat ook ervaren,de sonos en ps3 werken op het inerterne netwerk wel, maar extern niet. K heb wel een vinkje gevonden in de webinterface over wan, dit kan je blokkeren of niet. Misschien ligt daar de truuk. Zal het vanavond proberen.
Was overigens wel optijd geweest voor de monteur...als ik die niet had gecancelled
Je hebt er al over gebeld en de HD heeft aangegeven dat het een bekend probleem is en dat er aan gewerkt wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:55:
Zijn er nog mensen die een groen beeld hebben met een TV van Philips
Wat is er dan interessant aan om te weten dat meer mensen er wel of niet last van hebben?
Interpunctie!!!!! Dat is wat een zin leesbaar maakt
[ Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-09-2012 15:00 ]
Volgens mij heb ik daar eerder vandaag al iets over gelezen, ik zoek het ff op:Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:55:
Ow, dat was je zelfVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:19:
Ik heb sinds kort de horizon aangesloten op mijn Philips tv 52PFL9704 maar ik krijg wel 5 keer in het uur een groen beeld schijnt alleen bij philips voor te komen hebben meer mensen hier last van UPC gebeld en het is een bekend euvel en wordt wat aangedaan.

Zou je niet binnen 24 uur (laat staan 2.5) willen kicken
Heb een 4jaar oude Philips LCD tv thuis staan...ben benieuwd of ik ook een groen scherm krijg... :-/
Vanavond gaan we het installeren. We gaan het zien.
[ Voor 32% gewijzigd door Zaagmans op 18-09-2012 15:05 ]
- Ruud
CGA monitor!Zaagmans schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:00:
Pakketje binnen gekregen. Heb een 4jaar oude Philips LCD tv thuis staan...ben benieuwd of ik ook een groen scherm krijg... :-/
Verwijderd
Ik heb geen Philips , echter je probleem is herkenbaar. Maar het zou best eens kunnen liggen aan de HDMI-handshake. Sluit m eens aan via de scart. Als dan het probleem is opgelost moet je het zoeken in de HDMI-handshake, en/of hdmi-kabel. Probeer eens wat aan de opstartvolgorde te doen. Zet de Horizon eens helemaal uit [aan/uit-knp] en zet eerst je tv aan. Laat de tv helemaal opstarten. Zet dan de box weer aan. En doe het ook eens anders om.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:55:
Misschien dat anders Philips je verder kan helpen, eventueel met een software update van de TV
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 15:28 . Reden: aanvulling ]
Vrijdagmiddag 7/9 VIP mail gekregen en savonds laat online besteld. (60 Mbit versie) Netjes bevestiging per mail gehad met dat ik binnen 2 werkdagen gebeld zou worden.
Woensdag 12/9 nog niks gehoord dus gebeld. Monteur afspraak voor 2/10 gemaakt.
Direct daarna mail gekregen dat ik zelf mocht installeren ivm drukte. Monteur zou wel komen op 2/10 maar box mogelijk eerder in huis.
Maar aangezien ik eigen modem/router wil houden en nu 25mbit heb, kwam ik tot de conclusie dat ik ook ander modem nodig had.
Dus UPC getweet. Kreeg antwoord dat ik beter op monteur kon wachten. Die zou nieuwe modem meenemen.
Afgelopen vrijdag (14/9) nog gemaild naar UPC met vraag of ik zelf aan de slag mag en of ik mag aansluiten op bestaand docsis 2.0 modem.
Geen antwoord.
Toen vanmorgen een vriend van mij, die later dan mij besteld had, de spullen al in huis kreeg, heb ik ook maar eens gebeld.
Via het speciale horizon nummer trouwens.
De monteur was gecancelled (hier wist ik niks van). En de box was onderweg. Zou deze week binnenkomen.
Dan mijn vraag over het nieuwe modem. Daarvoor moest doorverbonden worden met afdeling internet.
Daar werd mij verteld dat ik inderdaad een nieuw modem nodig had (dat wist ik al wel). Ze konden alleen niet zien of er ook een nieuw modem onderweg was. Horizon was wel 'geactiveerd' op huidige modem.
Voor de rest konden ze niks achterhalen, en omdat de horizon box pas sinds gisteren in het systeem stond voor mij, kon het pas vanavond gecontroleerd worden aan de hand van een track and trace door hun.
Dus of ik vanavond rond 21:00 even wil terugbellen met 1200.
Op mijn vraag of ik eventueel de mediabox wel kon aansluiten op het oude modem (mocht de nieuwe nog niet binnen zijn), werd mij verteld dat dit geen probleem was. Ik zou alleen dan nog even de oude snelheid houden.
We zijn benieuwd!! maar een zooitje is het wel daar in ieder geval..
Blender....
Op Chelloo loopt een topic over het groene beeld icm Philips TV's. Het topic was zeer eenvoudig te vinden dmv Google. Je had het bijna zelf kunnen vindenVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:55:
[ Voor 31% gewijzigd door janvanduschoten op 18-09-2012 15:27 ]
Mijn box is onderweg maar moet ik spijt hebben ?
Nog mooier dat je oude box al wel gedeactiveerd is. Maar goed, kwestie van geduld hebben hoop ik.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb dit inmiddels geprobeerd (vroeg thuis vandaagpgerrits schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:25:
[...]
Ja. Ik heb dat ook ervaren,de sonos en ps3 werken op het inerterne netwerk wel, maar extern niet. K heb wel een vinkje gevonden in de webinterface over wan, dit kan je blokkeren of niet. Misschien ligt daar de truuk. Zal het vanavond proberen.
Nu maar even een switchje halen, kan ik de ps3 en de horizon box tenminste tegelijk gebruiken. Bah.
Iemand inmiddels spdif al aan de praat? Dat zou ik graag even horen!
Ja hoor bij mij werkt alles prima. Installatie was zo gepiept. Heb na de installatie het freeze probleem gehad, maar dit was met 1x uit- en aanzetten (schakelaar aan de achterkant) verholpen, en is niet teruggekomen. Gisteren heel de avond zonder problemen Film1 gekekenkattapult schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:48:
eeeh ik zit zo eens even door de laatste pagina's te bladeren, maar is er iemand bij wie Horizon wél goed werkt ? Ik lees alleen maar berichten over groene schermen, haperingen, stroom eraf, etc. etc.
Mijn box is onderweg maar moet ik spijt hebben ?
Ik heb vandaag de monteur die a.s. donderdag zou komen gecancelled.
dj_raoul op zondag 16 september 2012 @ 17:28
Ik heb ook af en toe last van groen beeld op mijn philips 8404. Ligt denk ik grotendeels aan de tv, gezien hij wel meer keuren heeft gehad en het eigenlijk altijd aan de tv ligt. Ik heb nu de Horizon op automatisch staan en heb nu al een tijd geen groen scherm gehad. Je kan ook je tv resetten door terug naar fabrieksinstellingen te gaan en even paar minuten de stekker eruit te trekken. Dit verhelpt veel problemen die de tv zelf geeft.janvanduschoten schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:26:
[...]
Op Chelloo loopt een topic over het groene beeld icm Philips TV's. Het topic was zeer eenvoudig te vinden dmv Google. Je had het bijna zelf kunnen vindenhttp://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=45128.0
PSN: speedrazor3
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Wat een grote #fail van UPC niet normaal
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- De wifi router is te beprekt qua instellingen. Basis zaken zoals static DHCP ed ontbreken.
- Het media gedeelte is het verkoop argument. Dit werkt echter beroerd doordat er maar zo weinig knoppen op de afstandbediening zitten die media ondersteunen (bijv. ondertitels, info, etc..) Je kan helemaal niets instellen op dit gebied.
- Je kan zelf geen files op de box zetten dus je blijft een NAS of media speler nodig hebben. Hoeveel moeite was het om FTP/SMB/NFS in te bouwen zodat je normaal gebruik van de 500GB disk en de +/- 30 watt aan stroom kunt maken.
- Apparaat hapert behoorlijk bij het selecteren van bepaalde opties zoals apps de gids.
- Door dat UPC knop niet op de afstandbediening zit moet je tenminste 2 handelingen verrichten om uit het menu te komen.
- De TV gids kan niet meer direct geopend worden.
- Het netwerk gedeelte kan niet aan blijven zonder constant +/- 30 watt te verbruiken.
- Navigeren over meerdere dagen door de TV gids kost veel meer tijd dan in het menu op de vorige decoder
- Het geluid verschilt behoorlijk van volume per zender.
- Nog meer waar ik nu niet op kan komen
[ Voor 12% gewijzigd door hav0c op 18-09-2012 19:30 ]
Verwijderd
Terwijl ik toch echt heb aangegeven de Horizon box als modem te willen gebruiken. Of is dit gewoon een standaard iets?U hoeft uw Horizon Mediabox niet zelf te installeren. Daarvoor komt een UPC-monteur bij u langs. Hij zorgt dat Horizon TV werkend wordt opgeleverd. Hij zorgt ook dat u kunt bellen. Dat gaat gewoon via uw oude modem. Wij laten u weten wanneer de monteur langskomt. U krijgt hierover een e-mail.
Naja, in elk geval een T&T code ontvangen net

Edit: Ja dus
Niet echt blij mee aangezien ik wifi via de box wilde hebbenDe levering bestaat uit de volgende onderdelen:
Horizon Mediabox
Nieuwe Horizon Mediabox
U ontvangt een Horizon Mediabox. Met de Horizon Mediabox geniet u van digitale televisie. Via uw modem kunt u internetten en/of bellen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 17:37 ]
enkel probleem met netwerk
code 1030 en code 1090
Meneer Uw box is nog niet geactiveerd dat zullen we asap regelen
Inmiddels krijg ik op me oude hd media enkel InIt te zien maar geen beeld meer
HDMI kabel is goed want nu zit me koopbox erop
en daar hebben we weer beeld
wachten wachten op de tnt
Om vervolgens niet zo blij te zijn met alles tot nu toe
Werden in de eerste week 3000 nieuwe aansluitingen verwacht maar dat werden er 12000
Ja we lopen iets achter pffffffff
Activeer me kastje dan op het moment van verzending
Op zich ziet het er wel mooi uit maar weer dieper dan de vorige
Oja en ik mocht niet de modem/router gebruiken werd me aan geraden
in verband met de vele aanvragen
Als het werkt is UPC toppie
maar voor het werkt pfffff doet me weer denken helaas aan de begin tijd
Duh je leest hier ook alleen de klachten en denk je nu werkelijk dat er van de 12000 uitgeleverde Horizon decoders er geen eentje werkt?Pierre61 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:06:
Als ik zo lees heeft niemand dat ding al goed aan de praat gekregen, kan me niet voorstellen dat UPC geen beta test heeft gedaan. Wat is daar dan uitgekomen dat het goed werkt, ik heb dat ding niet in huis en als ik zo lees hoef ik hem voorlopig ook niet.
Hij werkt hier iig prima, bepaalde dingen zijn traag of omslachtig maar dat wordt wel via updates verholpen hoop ik.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Deze keer dezelfde vraag als de vorige keer: "Wilt u de box door een monteur laten installeren of doet u het zelf?"
Ik: "Ik installeer hem zelf." UPC: "Oke, u weet dat u uw huidige modem móet gebruiken?" Ik: "Waarom, want via de horizon-box zou mij iets beter uitkomen" En toen kwam de UPC mevrouw met een aantal punten over zekerheid dat het dan werkt en over enkele maanden als de rust is wedergekeerd zullen de uiteindelijke settings geactiveerd worden oid...?
Beetje jammer, want mijn Cisco modem/router heeft maar een extreem slecht wi-fi signaal... Of kan ik de horizon dan als repeater instellen?
Een update gaat niet voor meer knoppen op de afstandbediening zorgen lijkt mij. De media functionaliteit blijft dus een grap.Chaoss schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:01:
[...]
Duh je leest hier ook alleen de klachten en denk je nu werkelijk dat er van de 12000 uitgeleverde Horizon decoders er geen eentje werkt?
Hij werkt hier iig prima, bepaalde dingen zijn traag of omslachtig maar dat wordt wel via updates verholpen hoop ik.
Er komt sowieso nog een AB met toetsenbord, misschien heeft die wel die knoppen en kun je ze ook op je Harmony programmeren. Verder komt er nog AB functionaliteit in de iPad app.hav0c schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:04:
Een update gaat niet voor meer knoppen op de afstandbediening zorgen lijkt mij. De media functionaliteit blijft dus een grap.
Wat een onzin verhaal. Bij is het door een monteur geinstalleerd en die heeft de modem van het alles in 1 pakket er gewoon tussenuit gelaten en dat werkt prima.Groene Jacob schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:02:
Hmm net gebeld door Mevr. UPC. Alweer...
Deze keer dezelfde vraag als de vorige keer: "Wilt u de box door een monteur laten installeren of doet u het zelf?"
Ik: "Ik installeer hem zelf." UPC: "Oke, u weet dat u uw huidige modem móet gebruiken?" Ik: "Waarom, want via de horizon-box zou mij iets beter uitkomen" En toen kwam de UPC mevrouw met een aantal punten over zekerheid dat het dan werkt en over enkele maanden als de rust is wedergekeerd zullen de uiteindelijke settings geactiveerd worden oid...?
Beetje jammer, want mijn Cisco modem/router heeft maar een extreem slecht wi-fi signaal... Of kan ik de horizon dan als repeater instellen?
Oh jawel hoor bij mij werkt het prima.geen vastlopers, geen rare kleuren. Niks van dat alles. Natuurlijk zijn de menu's ook bij mij niet super smooth maar verder geen rare dingen.Pierre61 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:06:
Als ik zo lees heeft niemand dat ding al goed aan de praat gekregen, kan me niet voorstellen dat UPC geen beta test heeft gedaan. Wat is daar dan uitgekomen dat het goed werkt, ik heb dat ding niet in huis en als ik zo lees hoef ik hem voorlopig ook niet.
[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 18-09-2012 18:41 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ja misschien dat ze het nu dus zo doen ivm het zelf installeren? Maar alsnog: Nee he...l3art schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:36:
[...]
Wat een onzin verhaal. Bij is het door een monteur geinstalleerd en die heeft de modem van het alles in 1 pakket er gewoon tussenuit gelaten en dat werkt prima.
Thanks voor je info!
mooi 2 man sterk komt hier binnen, schijnt mn signaal te zwak te zijn 45 dbs ofzo. zei bellen naar upc. en nu dus een nieuwe afspraak met UPC zelf voor aankomende donderdag.
Installatie verliep eigenlijk zonder problemen.
192.168.192.1 even mijn instellingen gewijzigd. Verliep prima.
Enige probleem tot nu toe had ik met het instellen van de afstandsbediening.
Mijn Philips tv accepteerde niet de 2195 code van de UPC website.
(Tv ging wel uit, maar wilde niet meer aan, en volume was ook niet te wijzigen).
Op Chelloo las ik een reactie van "Fradet" en die zei dat code 1660 (LOEWE) wel werkte, en warempel, die doet het bij mij prima!
Wel even wennen aan de stroperige menu's, maar daar komen we wel uit...
Tot zover, prima!
Update: Na nogmaals goed lezen en het instructiefilmpje te hebben gezien op de UPC website, heb ik opnieuw gisteravond de Philips code geprobeerd. Dit omdat de LOEWE code de 'source' knop niet goed aanstuurde.
Blijkt de Philips code gewoon te werken

[ Voor 16% gewijzigd door Zaagmans op 19-09-2012 08:29 . Reden: Philips code werkt toch! ]
- Ruud
Zag zojuist om m'n Mijn UPC pagina dat het nieuwe internet actief zou moeten zijn. Even de modem gereset, en ja hoor! 120 down, 10 up! Nice!
[ Voor 57% gewijzigd door Smultie op 18-09-2012 19:23 ]
Van UPC ontvangen?Smultie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:20:
Ik heb een Cisco. Beste router modem die ik in m'n leven heb gehad!
Zag zojuist om m'n Mijn UPC pagina dat het nieuwe internet actief zou moeten zijn. Even de modem gereset, en ja hoor! 120 down, 10 up! Nice!
YESSSS gefixed! Weet je wat het probleem is? Ik heb het gevonden. Het apparaat dat je op 1 van de 3 poorten van de Horizon hebt zitten krijgt netjes zijn IP adres via de horizon van de router. Echter is de horizon zelf nog steeds een router voor zijn interne componenten.Mfpower schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:20:
[...]
Ik heb dit inmiddels geprobeerd (vroeg thuis vandaag) maar dat maakt geen verschil....
Nu maar even een switchje halen, kan ik de ps3 en de horizon box tenminste tegelijk gebruiken. Bah.
Iemand inmiddels spdif al aan de praat? Dat zou ik graag even horen!
De reden waarom in mijn geval de PS3 geen internet had maar wel netwerk, kwam omdat bij de netwerkinstelling en hij bij gateway had staan: 192.168.1.108. Dat is de horizon. Op dat ip vind je geen internet. Handmatig de instellingen aangepast naar 192.168.1.1 en voilla! de PS3 heeft internet.
Die 3208 of 3212 krijg je niet zomaar, daar moet je om vragen, anders dikke kans op 3925 met router. En dan nog moet je het geluk hebben dat de monteur nog een 3208 in zijn auto heeft liggen.
Yeah! Tof man! Scheelt weer...pgerrits schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:49:
[...]
YESSSS gefixed! Weet je wat het probleem is? Ik heb het gevonden. Het apparaat dat je op 1 van de 3 poorten van de Horizon hebt zitten krijgt netjes zijn IP adres via de horizon van de router. Echter is de horizon zelf nog steeds een router voor zijn interne componenten.
De reden waarom in mijn geval de PS3 geen internet had maar wel netwerk, kwam omdat bij de netwerkinstelling en hij bij gateway had staan: 192.168.1.108. Dat is de horizon. Op dat ip vind je geen internet. Handmatig de instellingen aangepast naar 192.168.1.1 en voilla! de PS3 heeft internet.
Heb je hier echt een keuze in, of is dit afhankelijk van de box die je thuisgestuurd krijgt ?
Zou ik gewoon UPC kunnen vragen de Horizon als modem te configureren? (ik heb de vraag tijdens het bestellen niet gekregen bij mijn weten)
Ik kan ook de naam van het 5GHz netwerk niet aanpassen lijkt het, alleen dat van de 2.4GHz.
Verder, de DLNA/uPnP icm met mijn CH3SNAS werkt niet/nauwelijks. Hij ziet het device, ik kan bladeren, maar een simpel mp3 tje start al niet, gevolgd door melding 3090.
Mijn eerste ervaring; ziet er leuk uit, bediening is niet overdreven snel, als modem en mediaplayer niet handig. Maar ook: Leuk dat ik 6 maanden gratis Film1 heb, die 4 miljard tuners zijn ook superhandig, en zappen gaat daardoor idd razendsnel.
Ook cool: hij onthoudt eindelijk dat ik Dolby Digital wil gebruiken. Wel jammer dat ik dat per zender moet instellen, maar toch! Cool: terwijl een opname afspeelt, kan ik gewoon alle menu's/settings doorlopen.
Ook lame: echt alles vereist meerdere klikken. Info over huidige programma? Menu > (wachten) > Informatie etc. Nog lamer: een minuut terug/vooruitspringen met < en > werkt niet. Na het starten of fast forward van een opnamen blijft het menu staan en moet ik zelf met back terugspringen om daadwerkelijk verder te kijken.
[ Voor 21% gewijzigd door SeatRider op 18-09-2012 21:48 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Nieuwe situatie: Modem (Cisco EPC3925) -> DMZ naar TP link router (WAN) -> DHCP naar de rest inclusief de horizon box.
Alle stappen verliepen goed en alles werkt. Merk idd wel dat het allemaal een beetje stroperig aanvoelt.
Nu wil ik de AP van de horizon box uitzetten en volgens de volgende pagina kan dat ook: http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/870/p/245. Maar vind deze optie niet terug in het menu? Jullie ook dit probleem?
Heb nu alles via de Horizon box lopen. Dus dat scheelt weer een modem, router (wifi) en een paar kabels!
Alles werkt prima tot zover.
Alleen is m'n internet snelheid nog niet verhoogd van 25 naar 60 Mb...
Ik had de snelheidsverhoging al sinds zaterdag, vandaag de box pas ontvangen.basst85 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:17:
Het pakket vandaag ontvangen en zelf geïnstalleerd.
Heb nu alles via de Horizon box lopen. Dus dat scheelt weer een modem, router (wifi) en een paar kabels!
Alles werkt prima tot zover.
Alleen is m'n internet snelheid nog niet verhoogd van 25 naar 60 Mb...
Kom nu net pas thuis, dus installeer em morgen. Neem liever geen risico dat het niet werkt, en de kids en vrouw morgen zonder tv/internet zitten als ik werk
Tv kijken vind ik wel een vooruitgang tov mijn eerdere UPC HD mediabox. En de tip die eerder gepost is dat je twee tellen omhoog of naarbeneden in kan houden om een zenderoverzicht te krijgen is wel makkelijk.
Groot gemis blijft de "guide", wie denkt daar nou niet aan bij het maken van een tv ontvanger...
UPC heeft de box bij mijn ouders bezorgd alleen hebben ze een foutje gemaakt met het activeren. Waardoor mijn ouders 1.5 week geen internet, tv en telefoon ontvangen, super kut! Me vader gaat morgen weer bellen. Het stomme is, de horizon is aangesloten en je ziet de tv alleen er staat u bent niet geabonneerd, lekker slecht.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dit zie ik in mijn laptop:
Dit zie ik als ik connect met mijn UPC router:Draadloos LAN-adapter voor Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: net
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6235
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : C4-85-08-12-66-1E
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld : ja
Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::a160:c201:9ba5:74f5%15(voorkeur)
IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.17(voorkeur)
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease verkregen . . . . . . . . . : woensdag 19 september 2012 8:11:51
Lease verlopen. . . . . . . . . . : woensdag 19 september 2012 8:14:51
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.1.13
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.13
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 532972808
DHCPv6-client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-17-61-72-33-9C-EB-E8-07-A8-0A
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.13
NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : ingeschakeld
Iemand een idee wat ik fout doe?Draadloos LAN-adapter voor Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Intel(R) Centrino(R) Advanced-N 6235
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : C4-85-08-12-66-1E
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld : ja
Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::a160:c201:9ba5:74f5%15(voorkeur)
IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.10(voorkeur)
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease verkregen . . . . . . . . . : woensdag 19 september 2012 8:13:45
Lease verlopen. . . . . . . . . . : woensdag 19 september 2012 9:13:49
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.1.1
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 532972808
DHCPv6-client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-17-61-72-33-9C-EB-E8-07-A8-0A
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 62.179.104.196
213.46.228.196
NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : ingeschakeld
[ Voor 77% gewijzigd door SeatRider op 19-09-2012 08:17 ]
Bij mij is alles aan UPC kant redelijk probleemloos gegaan, aan de technische kant tenminste. Dat ik m'n interne netwerk heb moeten omgooien om de Horizon als router te gebruiken daargelaten, maar dat was onvermijdelijk omdat ik nog geen nieuw los modem heb.
En dat hoef ik nu ook niet meer omdat alles nu weer prima werkt
Het TV deel werkt prima en ging vanzelf goed tijdens installatie (na een kwartiertje ofzo wachten op automatische activatie). De Horizon interface is inderdaad wat omslachtig soms en ik moet m'n afstandsbediening (Logitech) opnieuw programmeren. Maar kwaliteit is verder prima en geen technische issues.
Internetverbinding haalt netjes de volledige 60 / 6 MBit die beloofd zijn, en dat was wel een verrassing, want voorheen haalde ik het maximum nooit!
Ik heb niet hoeven bellen, ook niet voor activatie ofzo, ze hebben me op de dag van levering 2 keer gebeld voor een afspraak met de monteur.. en de dag daarna kreeg ik een e-mail dat een self-install mogeiljk was, dus heb ik dat maar gedaan (monteur komt volgende week, maar denk dat ik ga afbellen)

1 uur, 5 minuten en 4 seconden in de wacht, gelukkig is het gratis
[ Voor 5% gewijzigd door Gearjunkie op 19-09-2012 09:27 ]
I'm not bothered by those who think they are right.
Verder geen "problemen" , internet, telefonie en TV zijn gewoon goed.
Omdat de horizon voor zijn interne componenten ook ip adresen uitgeeft heb je kans op een verbindingsconflict. Dit komt voor als je de horizon 's nachts uit laat gaan of in stand by modus laat gaan. Hij is dan zijn IP verbinding kwijt en zodra je hem aanzet gaat hij weer doodleuk verder met zijn oude set aan IP's. Echter kan het dan zomaar zijn dat je router 1 van die ip's al vergeven heeft aan een andere aparaat.
Wil je dit niet, laat de horizon dan gewoon aanstaan 's nachts of geef je router even een rebootje.
This page is not editable because the configuration should follow the one of primary home network gateway.
IP Address 192.168.1.13
Subnet Mask 255.255.255.0
MAC Address 3C:62:00:65:F0:BF
DHCP Server Enabled
Starting Local Address 192.168.1.15
DHCP Pool Size 19
Lease Time
180 Seconds
System Time 2012-09-19 09:42:16
DNS Server1 192.168.1.13
DNS Server2 0.0.0.0
Ik had deze dingen nu juist graag wel kunnen wijzigen - dan kan ik wellicht ook aanpassen dat de Horizon niet als gateway of dns hoeft te fungeren, daar heb ik namelijk een los modem voor.
Lijkt mij dat je alle adressen die de Horizon BOX "Gebruikt" gewoon in je router reserveert, dan geeft je router deze ook niet meer uit. (Mocht je al zoveel IP changes in je thuisnetwerk hebben.....)pgerrits schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:41:
Nog even een tip als je de horizon gebruikt ism met je eigen modem/router.
Omdat de horizon voor zijn interne componenten ook ip adresen uitgeeft heb je kans op een verbindingsconflict. Dit komt voor als je de horizon 's nachts uit laat gaan of in stand by modus laat gaan. Hij is dan zijn IP verbinding kwijt en zodra je hem aanzet gaat hij weer doodleuk verder met zijn oude set aan IP's. Echter kan het dan zomaar zijn dat je router 1 van die ip's al vergeven heeft aan een andere aparaat.
Wil je dit niet, laat de horizon dan gewoon aanstaan 's nachts of geef je router even een rebootje.
Mijn klokje was vanmorgen gewoon weer uitjanvanduschoten schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:37:
Vanmorgen was het klokje blijven staan op 23:17u, geen vastloper meer gehad. Het zou leuk zijn als het klokje óf uitging óf gelijk bleef lopen.
Verder geen "problemen" , internet, telefonie en TV zijn gewoon goed.
Ik heb ook in de box de mediabibliotheek uitgezet. Het viel me gisteren op dat mijn mediaserver (pc), ook als ik niets aan het kijken was, als een gek mijn muziekalbums aan het doorknikkeren was naar de Horizonbox. Aangezien de mediaserver nagenoeg de hele dag aan staat en de box een groot deel van de dag, is dit dus al een aantal dagen aan de gang. Ik heb het vermoeden dat dit de oorzaak is van het plots haperen van de grotere HD video bestanden.
Vanavond testen.
Gelukkig, er is nog hoop. Krijg de box straks, mag toch hopen dat alles direct werkt.Myedvyed schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:17:
Misschien even een positieve melding tussendoor, omdat het heel soms ook goed kan gaan![]()
Bij mij is alles aan UPC kant redelijk probleemloos gegaan, aan de technische kant tenminste. Dat ik m'n interne netwerk heb moeten omgooien om de Horizon als router te gebruiken daargelaten, maar dat was onvermijdelijk omdat ik nog geen nieuw los modem heb.
En dat hoef ik nu ook niet meer omdat alles nu weer prima werkt
Het TV deel werkt prima en ging vanzelf goed tijdens installatie (na een kwartiertje ofzo wachten op automatische activatie). De Horizon interface is inderdaad wat omslachtig soms en ik moet m'n afstandsbediening (Logitech) opnieuw programmeren. Maar kwaliteit is verder prima en geen technische issues.
Internetverbinding haalt netjes de volledige 60 / 6 MBit die beloofd zijn, en dat was wel een verrassing, want voorheen haalde ik het maximum nooit!
Ik heb niet hoeven bellen, ook niet voor activatie ofzo, ze hebben me op de dag van levering 2 keer gebeld voor een afspraak met de monteur.. en de dag daarna kreeg ik een e-mail dat een self-install mogeiljk was, dus heb ik dat maar gedaan (monteur komt volgende week, maar denk dat ik ga afbellen)
Wacht je al lang? Mijn ouders hebben hetzelfde probleem en het kan nog wel 1.5 week duren zeiden ze bij UPC.pinokkia schreef op woensdag 19 september 2012 @ 01:11:
Bij mij is bijna alles goed gegaan alleen digitale tv niet, want ik krijg de melding u bent niet geabonneerd
Vorige week een order via het web gedaan en netjes een orderid ontvangen.
Afijn de dag erna UPC gebeld: Order ????? Nee meneer we hebben geen order van u ontvangen. Ik: En dit orderid dan ?
Upc: Euhmmmm door een fout in het systeem zijn alle orders niet doorgekomen dus ook al heeft u een orderid u hebt nu geen order.
Ok dan maar naar de UPC winkel want daar liggen ze gewoon.
Dus nieuwe order aangemaakt (mederwerker bevestigde nogmaals dat er nu zeker geen order open stond) en netjes de papieren ondertekend. En dus .... sta ik helemaal klaar om de box in ontvangst te nemen ...... NOT want blijkbaar is de winkel voorraad gereserveerd voor nieuwe klanten. Tja UPC ruk dan ook het bordje direct meenemen even van de muur.
Maar goed had er vrede mee. Aangezien ik vanuit UPC verder nog geen info over levering had gehad maar even contact opgenomen met UPC. Blijkt dat de order dus nog niet eens verwerkt is en nog verwerkt moet worden. Als dit gebeurt is zal dus pas de 10 dagen ingaan.
Hier worden we dus niet vrolijk van. Bedankt UPC!
Ik werd net gebeld door UPC (nav Twitter bericht) en deze medewerker heeft nu mijn oude modem uitgezet zodat ik vanaf nu de snelheden haal zoals aangevraagd. Eindelijk kabelbende in woonkamer opruimen. Daarnaast werkt sinds gisteravond ook eindelijk de Horizon App op iPad en staat het ook correct op MijnUPC.SeatRider schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:54:
Zou ik gewoon UPC kunnen vragen de Horizon als modem te configureren? (ik heb de vraag tijdens het bestellen niet gekregen bij mijn weten)
Na wat vallen en opstaan lijkt alles dus toch goed te komen in het huwelijk tussen Horizon en wheeler
Nu maar hopen dat ze heel snel gaan werken aan de firmware en de HB binnen half jaarno time de beste mediabox ever maken. Interdace is aardig maar er heeft nog niet een UX expert naar gekeken.

Verwijderd
Blijkbaar verschillende smaken en dus alleen geschikt voor PS3.
Nou problemen niet maar bij mij is dat volgens mij ook zo (ben nu niet thuis om te checken).Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:06:
Zijn er meer mensen met problemen om de HB in het bestaande netwerk op te nemen?
Het lijkt erop dat Horizon in bridge modus toch een aparte internet connectie legt over coax ipv het bestaande netwerk. De UTP kabel vanuit de horizon naar je bestaande netwerk lijkt me dus geheel onnodig behalve als je met de horizon content van je bestaande netwerk wil afspelen.
Naar wat verder gezocht te hebben om de wifi uit te schakelen zie ik dat ik er toch een webinterface moet zijn waar je dit ook kan uitschakelen. Maar welk ip adres moet ik dan van die reeks hebben?
[ Voor 14% gewijzigd door sanderdw op 19-09-2012 11:52 ]
Verwijderd
Precies wat sanderdw zegt ervaar ik ook.
Dus bij mij staat in de horizon bij instelling 192.168.1.109
webinterface is te bereiken op 108.
Tenzij die natuurlijk al vergeven is aan een andere aparaat. Dan zou het ook -2 of -3 kunnen zijn.
Thnx pgerrits voor het vinden van de oplossing (het gateway verhaal). Maar eigenlijk is het geen oplossing. Wat de HB doet is een setje ip's reserveren om die vervolgens weer uit te delen. Eigenlijk creeert ie oneigenlijk een soort subnet, waarbij het eigen ip adres van de HB als gateway niet werkt (wat wel het geval zou zijn als het een echt subnet was). Daarbij heb ik in mijn router geen subnet/gw's ingesteld. Ondanks dat jouw oplossing werkt, is het eigenlijk een beetje vies, waarbij jij gelijk het probleem vindt: de ip's horen bij het subnet van jouw router en de HB pikt deze in. Zoals een medetweaker al schrijft kun je dit voorkomen door de ip's te reserveren voor je horizon box.pgerrits schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:41:
Nog even een tip als je de horizon gebruikt ism met je eigen modem/router.
Ik hoop dat er nog een update komt om dit probleem netjes op te lossen. Dus ofwel een echt subnet, ofwel gewoon laten werken als switch.
Verwijderd
voor een nieuw netwerk klopt het bovenstaande meestal maar toevoegen in het bestaande netwerk krijg ik dus een extern ip toegewezen waar ik niks mee kan. Ik zal straks als ik thuis ben eens proberen om de coax niet aan te sluiten, kijken of het dan wel werkt.pgerrits schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:32:
Je moet het ipadres pakken wat op de TV wordt weeregegevn bij de netwerkstatus en daar -1 doen.
Dus bij mij staat in de horizon bij instelling 192.168.1.109
webinterface is te bereiken op 108.
Tenzij die natuurlijk al vergeven is aan een andere aparaat. Dan zou het ook -2 of -3 kunnen zijn.
De monteur wil toch het modem overzetten, en wil dat niet doen zonder goedkeuring van UPC. Ik zit nu bij "helpdesk" internet in de wachtrij en de wachtrij is meer dan 15 minuten.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
klopt, maar... als ik een set ip adressen reserveer voor mijn horizon in mijn router.. dan uhm.. ja wat dan. Kan je dat reserveren dan doen op mac adres? Want in mijn dhcp lijst staan 25 ipadressen van de horizon en 25 verschillende mac adressen.Mfpower schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:34:
[...]
Thnx pgerrits voor het vinden van de oplossing (het gateway verhaal). Maar eigenlijk is het geen oplossing. Wat de HB doet is een setje ip's reserveren om die vervolgens weer uit te delen. Eigenlijk creeert ie oneigenlijk een soort subnet, waarbij het eigen ip adres van de HB als gateway niet werkt (wat wel het geval zou zijn als het een echt subnet was). Daarbij heb ik in mijn router geen subnet/gw's ingesteld. Ondanks dat jouw oplossing werkt, is het eigenlijk een beetje vies, waarbij jij gelijk het probleem vindt: de ip's horen bij het subnet van jouw router en de HB pikt deze in. Zoals een medetweaker al schrijft kun je dit voorkomen door de ip's te reserveren voor je horizon box.
Ik hoop dat er nog een update komt om dit probleem netjes op te lossen. Dus ofwel een echt subnet, ofwel gewoon laten werken als switch.
Welke moet ik reserveren dan
Ik kwam op het chello forum het volgende nummer tegen Horizon Helpdesk *********f.v.b schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:42:
Weet iemand welke keuze ik in het menu moet maken om direct bij de Horizon helpdesk terecht te komen? Mijn Google-fu laat me even in de steek.
De monteur wil toch het modem overzetten, en wil dat niet doen zonder goedkeuring van UPC. Ik zit nu bij "helpdesk" internet in de wachtrij en de wachtrij is meer dan 15 minuten.
Nummer verwijderd. Niet meer van toepassing.
[ Voor 10% gewijzigd door Mabili op 21-09-2012 20:26 ]
Da's toch alleen voor het maken van een moneut afspraak? Er is geen aparte horizon helpdesk... imhoMabili schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:01:
[...]
Probeer dit even Horizon Helpdesk 020-7757061
Nope, ook voor Horizon specifieke vragen en oplossingen. Maar ze zijn enorm onderbezet dus wachttijden zullen wel enorm zijnpgerrits schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:03:
[...]
Da's toch alleen voor het maken van een moneut afspraak? Er is geen aparte horizon helpdesk... imho
Notna bedankt voor het antwoord.Notna schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:06:
[...]
Nope, ook voor Horizon specifieke vragen en oplossingen. Maar ze zijn enorm onderbezet dus wachttijden zullen wel enorm zijn
Ze zijn inderdaad enorm onderbezet zelfs de monteurs maken zeer lange wachttijden mee..
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Staat nu te installeren. Zijn er hier mensen die de optische uitgang gebruiken naar hun versterker? Bij mij blijft deze kabel niet goed zitten, wat bij de oude Philips HD-DVR box wel het geval was. Zou dit aan mijn kabel kunnen liggen, of is de optische aansluiting van de box niet helemaal lekker?
Heeft de Wandcontactdoos vervangen en signaal was goed.
Gister na het werk (had buurvrouw op uitkijkstaan) Horizon Box aan gezet, 15Min later had ik TV.
Even door het menu heen, Lan ingesteld en PC aangesloten, haal gemiddeld steeds 58mbit van de 60 dus dat zit wel goed.
Draadloos op mijn telefoon haal ik 22mbit dus dat klopt ook redelijk, draadloos in mijn slaapkamer is rampzalig.
Maar ja, de horizon staat gewoon minder gunstig geplaatst tegenover mijn fritsbox.
Nu dus echt even tijd om de UTP Kabel doos van werk mee te nemen en een kabel te leggen over het plafon.
Snelheid in orde, TV in orde vanavond Horizon.tv maar eens doen.
De Box wat porten openen voor mijn XBMC Remote op telefoon, en ftp op mijn NAS.
Dan zijn we weer helemaal goed.
Mij bevindingen met TV kijken, kwaliteit is gewoon goed. Ben schotel gewend wat al goede kwaliteit is maar dit is toch net iets beter. Zappen is gelukkig niet zo langzaam, maar mag nog wel iets sneller. De info bar met Nu op TV blijft wel erg lang staan (back knop en het is weg maar toch). Zag nog niet zo snel de mogelijkheid een Favorieten lijst te maken als zender lijst, zit deze er in zodat ik de zenders zelf logisch kan plaatsen.
Die Duitsers Franse en Italianen hoeven voor mij niet, zoals vele andere zenders zoals alle eredivisie en sport zenders. Het is geen ramp als het er niet is, want meerendeel zit ik toch op mijn PC en Horizon.tv maar soms heb je een geval van niet storen en dus PC uit en TV aan.
Al met al, tevreden en heb ik vandaag XS4ALL opgezegt en zo meteen Canal Digital ook maar even doen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Menu, Opties/Instellingen, Voorkeursinstellingen, Favorieten en dan eerst Fav. Instellen en vervolgens Fav. Rangschikken. Je moet deze twee laatste stappen wel telkens Bevestigen (knop naar links), anders is al je werk voor niets geweest.Derr_Hans schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:55:
Zag nog niet zo snel de mogelijkheid een Favorieten lijst te maken als zender lijst, zit deze er in zodat ik de zenders zelf logisch kan plaatsen.
Thx, had helaas niet veel tijd gister avond.drfruit schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:01:
[...]
Menu, Opties/Instellingen, Voorkeursinstellingen, Favorieten en dan eerst Fav. Instellen en vervolgens Fav. Rangschikken. Je moet deze twee laatste stappen wel telkens Bevestigen (knop naar links), anders is al je werk voor niets geweest.
Zo Meteen maar even rangschikken
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Dat kan, dat zou ik dan ook doen .. dan weet je zeker dat die ip's alleen aan de horizon vergeven worden (ook als ie uitstaat).pgerrits schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:46:
[...]
klopt, maar... als ik een set ip adressen reserveer voor mijn horizon in mijn router.. dan uhm.. ja wat dan. Kan je dat reserveren dan doen op mac adres? Want in mijn dhcp lijst staan 25 ipadressen van de horizon en 25 verschillende mac adressen.
Welke moet ik reserveren dan
Heb de horizon aangesloten en zodra dit gebeurd werd direct mijn huidige mode, gedeactiveerd en de horizon heeft ook geen internet als ik deze met de coax aansluit.
De wachttijd is 30min. Als je weer dat er zoveel problemen zijn dan neem je toch extra mensen aan opmde helpdesk? Grrrrrr dit kan nog wel eens veel gezeik opleveren.
Hier heb ik ook last van. Ik probeer nu eerst horizon van de stroom en Cisco modem opnieuw starten om te kijken of dat daar het signaal weer op terug komt, maar ook dat lijkt niet goed te gaan.Versteegrob schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:22:
Ja hoor, k heb ook problemen! Pfffffff
Heb de horizon aangesloten en zodra dit gebeurd werd direct mijn huidige mode, gedeactiveerd en de horizon heeft ook geen internet als ik deze met de coax aansluit.
De wachttijd is 30min. Als je weer dat er zoveel problemen zijn dan neem je toch extra mensen aan opmde helpdesk? Grrrrrr dit kan nog wel eens veel gezeik opleveren.
Ik denk dat ik ook weer de Helpdesk kan gaan bellen.
Lees en huiver:
http://www.chelloo.com/up...ic=45202.0#subject_593790
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Net even gebeld. Zodra je de horizon aansluit werkt de huidige modem niet meer! Terwijl ze aan de telefoon zeiden dat ik ze beiden maast elkaar mocht houden. Probleem is dat niks meer werkt. Heb nu foutcode 1030 maar vind dit systeem helemaal niet relax. Waarom een modem in de horizon? Nu moet ik weer een nieuwe kabel kopen die nog langer is voor het internet. Hoorde dat je binnen een week mag ruilen. Zit er nu al aan te denken.speedhaste schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:32:
[...]
Hier heb ik ook last van. Ik probeer nu eerst horizon van de stroom en Cisco modem opnieuw starten om te kijken of dat daar het signaal weer op terug komt, maar ook dat lijkt niet goed te gaan.
Ik denk dat ik ook weer de Helpdesk kan gaan bellen.
Heb ook dat probleem, denk dat de aansluiting iets te diep in de achterkant zit en dus niet kan vastklikken.speedhaste schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:37:
Zojuist thuis gekomen en een brieje bij de post dat de box bij de buren is afgegeven.
Staat nu te installeren. Zijn er hier mensen die de optische uitgang gebruiken naar hun versterker? Bij mij blijft deze kabel niet goed zitten, wat bij de oude Philips HD-DVR box wel het geval was. Zou dit aan mijn kabel kunnen liggen, of is de optische aansluiting van de box niet helemaal lekker?
Aansluiten box was smooth as pudding, geen centje pijn ( Horizon met Cisco 3212 en DIR-655). Alleen connecten via wifi en dan je key invoeren met de AB is wel een crime

Verder zie ik mensen hier praten over stroom instelling en de klok, maar ik kan die instellingen niet vinden? Overigens heb ik de 5Ghz zender uitgezet en enkel de 2.4 aangelaten om te connecten. Password voor de box aangepast en gaan met die banaan
Nu werkt de box en is er weer een error! U heeft niet het juiste abonnement om deze zender te bekijken.
Wekt internet en telefoon nu via oude modem of via de horizon? En je account was/is geactiveerd op je oude situatie of de horizon? Ik heb nog niet kunnen bellen met UPC. Wel onderstussen een tweet naar de webcare.Versteegrob schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:11:
OMG alles werkt !
Ik Heb zojuist ook maar eens je ch- en roboot gedaan om eens te kijken of ik het dan ook zelfstandig werkend krijg
9 van de 10 keer kijk ik gewoon films via de ac ryan. Maar nog meer vragen, wil je graag helpen.
Account was al geactiveerd en heb zaterdag alles per telefoon besteld.
[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 19-09-2012 19:23 ]