Ik moet zeggen dat ik qua telefoon en WP8 erg tevreden ben, van wat ik de afgelopen 2 dagen heb gezien. Ik heb nu echter een vreemd probleem. Toen ik vanmiddag de eerste foto ermee wilde maken kreeg ik de melding 'Opslagruimte vol', terwijl er een kingston 16gb microsd hc in zit, en de foto's naar de sdcard geschreven worden. Na wat testen merk ik het volgende:
1. Als ik foto's naar het toestel zelf weg laat schrijven gaat het wel goed
2. Het formateren van de sdcard gaat wel goed, en de mappen verschijnen als ik de sdcard in mijn pc steek
3. Als ik via mijn pc foto's in de map zet en het kaartje weer in mijn telefoon doe, zie ik de foto's gewoon. Lezen vanaf de sdcard gaat dus gewoon goed.
4. Als ik met Internet Explorer een plaatje opzoek en deze opsla, dan wordt deze gewoon prima weggeschreven op mijn sdcard. Ik kan hem daarna op de telefoon bekijken via Foto's en ook op de pc.
Oftewel, lezen en schrijven naar de SDcard lijkt prima te werken.. alleen geeft mijn toestel bij het nemen van een foto direct de melding 'Opslagruimte vol' en wordt de foto niet genomen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Update:
Hm, het valt me nu ineens op dat de sdcard een totale grootte van 16Gb geeft, maar ook geeft hij aan dat er maar 13Mb vrij is, en dat de rest in beslag is genomen met 'Other', terwijl het kaartje leeg is. Ik denk toch ergens compatibiliteitsproblemen
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 11-01-2013 22:49
]