Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
CokeZero schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 01:28:
Nou mijn htc 8s werkt geweldig, trouwens dat 4gb geheugen probleem valt best mee, heb nu een stuk of 25 apps inclusief 3D spellen. En nog 550mb over, dus er kan nog genoeg op. Dat typen gaat heerlijk op de 8S, dit bericht is er ook op getypt.
Inderdaad, en toch viel me iets vreemds op. Volgens de telefoon heb ik nog 350mb over, maar als ik vervolgens een spel van 92mb wil downloaden dan verteld de telefoon me dat het geheugen vol zit.
Is een deel van het geheugen dan voorbehouden aan updates? Kun je dan nog minder van het al weinige geheugen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 01:28
SD kaartje vandaar mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
babbi schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:22:
SD kaartje vandaar mijn vraag?
Op de SD kaart kunnen geen apps worden geinstalleerd, dat kan alleen op het interne geheugen van de telefoon, wat maar 1.5GB bedraagd.
Foto en video kan wel naar de kaart geschreven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Oh, echt als het minder is dan 350mb dat je dan niks meer kunt apps installeren? Dat is jammer, denk voor cache en updates ja.

Kreeg gister trouwens updates van 5 HTC apps, geen verandering ofzo bij mij. Iemand anders wel wat opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Nee ook bij mij kan ik geen veranderingen vinden.

Overigens kan ik bij 350mb nog wel die game van 92mb installeren. Misschien blijft er 250MB over voor cache en updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:30
Heb 4 kleine spellen geinstalleerd (Logo Quiz, Flow Free, Alchemic Phone, Hex War), Whatsapp, Facebook, Battery-status-tool, Netwerk-status-tool, Connectivity-tiles, Ringtones, Flashlight en Filemeldingen.

Met dit alles nog 916 MB over.

Wel apart dat ik er ook een sd kaart in heb zitten, maar hij deze niet herkend...

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
Ik heb bij de Mediamarkt al even met het toestel gespeeld, maar toen niet opgevallen dat het zo langzaam is? Opstarten van Facebook 6 seconden..........dat gaat op mijn oude Desire in 1 a 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ja, het duurt bij mij ook zo lang. Maar dat valt best mee anders, via de People hub gaat dat ook een stuk sneller. Maar minder overzichtelijk, dan de Facebook app. Maar in gebruik is de Facebook app, wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HTC 8s sinds gisteren, maar de belkwaliteit is om te huilen. Ik heb hier in huis goede 3G verbinding, maar het geluid kraakt en hapert continu. Met mijn oude Desire HD had ik ik, met dezelfde sim, altijd goede ontvangst. Ook op andere locaties vind ik de geluidskwaliteit onder de maat.

Mijn oude telefoon heeft waterschade opgelopen, vandaar dat ik hem heb vervangen. Zou het kunnen dat de simkaart ergens schade heeft opgelopen en dat dit effect heeft op het signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik heb zelf nog niet gebeld met het toestel (wie belt er nou weer met een telefoon ;)), dus ik zou het niet weten, als ik gebeld heb zal ik wel posten wat de geluidskwaliteit is.

Begrijp ik het goed dat je via 3G belt? Misschien dat de geluidskwaliteit door de apps verminderd word om het makkelijker te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:03:
Ik heb de HTC 8s sinds gisteren, maar de belkwaliteit is om te huilen. Ik heb hier in huis goede 3G verbinding, maar het geluid kraakt en hapert continu. Met mijn oude Desire HD had ik ik, met dezelfde sim, altijd goede ontvangst. Ook op andere locaties vind ik de geluidskwaliteit onder de maat.

Mijn oude telefoon heeft waterschade opgelopen, vandaar dat ik hem heb vervangen. Zou het kunnen dat de simkaart ergens schade heeft opgelopen en dat dit effect heeft op het signaal?
Dit is niet goed hoor. Haperen en kraken moet niet voorkomen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Het is wel redelijk algemeen bekend dat apps wat langer duren om op te starten op Windows Phone (bijna elke app heeft een splashscreen), maar eenmaal inside is het vaak een stuk vloeiender.

Voor de persoon die het had over GMail: Ik zou dit bericht even snel doorlezen:http://tweakers.net/nieuws/86399/microsoft-betreurt-einde-synchronisatie-gmail-gegevens-en-windows-phone.html

Schijnt binnenkort niet zo mooi te blijven werken...

Deze link legt het trouwens iets beter uit naar mijn mening:
http://www.theverge.com/2...-activesync-windows-phone
This leaves Windows Phone users in a tricky position: at present, they’re offered two choices to set up a Google account. You can pick between email only or a combination of email, calendar, and contacts. The email-only option will set up an IMAP connection to Gmail which won't support push — it’ll sync every 15 minutes at best. The second option with calendar and contacts lets Windows Phone 8 users setup a Gmail connection using Exchange ActiveSync, with push email, calendars, and contacts. This solution will cease working from January 30th for new devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Tsja, ik vind het echt niet zo'n probleem voor mail. Elke 15min. Als het echt moet kan het ook nog handmatig getriggerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:03:

Wij zijn hier van de HTC Desire Z en Desire HD overgestapt naar 2x HTC 8s.
Er is ook al flink mee gebeld. Belkwaliteit is gewoon hetzelfde, totaal geen problemen mee.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Mijn geheugen zit helemaal vol nog 64kb over, als ik MetroTube op start krijg ik twee keer een melding en kan ik gewoon verder kijken op MetroTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:13:
[...]

Wij zijn hier van de HTC Desire Z en Desire HD overgestapt naar 2x HTC 8s.
Er is ook al flink mee gebeld. Belkwaliteit is gewoon hetzelfde, totaal geen problemen mee.
Ik zal het de komende dagen eens aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zit me ook niet mee met mijn 8S... hij kwam eerst al kapot uit de fabriek (ruis bij afspelen geluid). Heb hem net opgehaald bij Alternate na de reparatie en kwam er bij het openen van het doosje achter dat heel de telefoon onder de krassen zit ;( Nu weer wachten tot maandag zodat Alternate contact kan opnemen met HTC, en hopen dat ik een nieuwe krijg. Heb de mobiel dus een maand geleden gekocht en nog maar 2 dagen kunnen gebruiken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Laatst online: 21-09 01:28
Nou ik heb hem binnen en wat een heerlijk telefoon. Super snel allemaal! Tot nu toe zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er bij Windows allemaal onder Overig valt bij geheugengebruik? Van de 4 gig is er nu 2 gig in gebruik door het systeem, 174 mb door apps en maar liefst 1,04GB door 'overig'.

Foto's en video's worden op mijn SD kaart opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:24:
Het zit me ook niet mee met mijn 8S... hij kwam eerst al kapot uit de fabriek (ruis bij afspelen geluid). Heb hem net opgehaald bij Alternate na de reparatie en kwam er bij het openen van het doosje achter dat heel de telefoon onder de krassen zit ;( Nu weer wachten tot maandag zodat Alternate contact kan opnemen met HTC, en hopen dat ik een nieuwe krijg. Heb de mobiel dus een maand geleden gekocht en nog maar 2 dagen kunnen gebruiken :S
Nu je het zegt ik heb ook last van ruis, maar ik heb Beats Audio uitgezet en weg was het ruis.
Update: Maar voor de update van htc had ik hier geen last van, tot na de update van beats Audio...
Update 2: Nou werkt Beats Audio wel weer goed... :S

Wel heel vreemd dat je hele telefoon onder de krassen zit. Zou daar inderdaad voor contact opnemen.

[ Voor 9% gewijzigd door CokeZero op 07-01-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-05 15:01
siemonsimson schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:49:
Een vraagje aan de eigenaren van een blauwe 8S, is dit wel een Nederlands model of is het buitenlandse import en moet je zelf het nodige aanpassen om de interface in het Nederlands te krijgen. Ik vind dit zelf de mooiste kleur maar is bijna nergens te krijgen (volgens de pricewatch maar bij één webshop) en ook via HTC zelf geen duidelijk antwoord gekregen waarom deze niet in NL te koop is en of dat nog wel gaat gebeuren.
Ik heb de blauwe versie besteld bij de shop die pricewatch aangeeft, Belsimpel. Het toestel is al wel aangeboden via de post(binnen 2 dagen na bestellen) maar er was niemand thuis. Ik weet dus niet of het een NL toestel is. De site van Belsimpel geeft wel aan dat de nederlandse taal op het toestel staan. Zodra ik het toestel in mijn handen heb gehad zal ik het laten weten of dit ook daadwerkelijk zo is.

Wat betreft de Google VS microsoft war die gaande is, jammer dat de consument de dupe lijkt te worden. Maar zo werkt het natuurlijk. Er zullen vast wel work arounds komen. als eenmalig google contacts en calander syncen met outlook/hotmail nog lukt kom je ook een heel eind lijkt me. En als ik het goed lees blijft email wel gewoon mogelijk. Maar we zullen zien wat de toekomst brengt. Gelukkig ben ik nog optijd om het account te activeren voor de 31ste van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatEwoud
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-02-2024
Ik heb hem nu ook iets minder dan een week. Ik kwam er vandaag ook achter dat ik heel veel in overige heb staan. 780 MB. In de verkenner kan ik hier niets van vinden als ik hem aansluit op de pc. Wel heb ik gemerkt dat dit iets minder word bij het verwijderen van sommige apps.
Heb jij al iets gevonden ietsmeteenS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ja, overige neemt veel ruimte in beslag, maar ik heb geen idee wat het is. Zou het wel willen weten, weinig ruimte nog op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 22:13
DGonlag2 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:03:
Ja, overige neemt veel ruimte in beslag, maar ik heb geen idee wat het is. Zou het wel willen weten, weinig ruimte nog op de telefoon.
Dit is de ruimte die de apps gebruiken dacht ik. Elke app kan beslissen zaken op te slagen in "Isolated Storage", dat is opslagruimte voor de app zelf. Enkel op Low-End devices is hier een limiet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Deze telefoon sinds zaterdag, erg tevreden mee. Twee aanmerkingen:

- Wordfeud crasht redelijk vaak
- Als je een WhatsApp hebt, staat er in je lockscreen geen icoon. Dat is bij een nieuwe mail/bericht en gemiste oproep wel het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatEwoud
Ik ben is gaan zoeken, en er is een feature request formulier bij microsoft. Er heeft al iemand gevraagd of het in een volgende versie mogelijk kan worden om apps en dergelijke op de SD kaart te zetten, nu moet hij alleen nog maar heel veel stemmen krijgen.
Via deze link kun je maximaal 3 stemmen doen, en je hebt alleen je emailadres nodig:

http://bit.ly/Uz7xAQ

Ook is er nog eentje om het inzichtelijk te maken wat er in overig staat, en evt te verwijderen.

http://bit.ly/13gOsce

Hopen dat ze lekker veel stemmen krijgen :)

[ Voor 13% gewijzigd door skatEwoud op 08-01-2013 23:17 . Reden: Extra link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Mooi, dat is weer +3 votes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Ik denk dat die feature er toch wel gaat komen, ook zonder stemmen.
Dus ik zou mijn stemmen sparen voor meer bijzondere features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

FCH schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:04:
Deze telefoon sinds zaterdag, erg tevreden mee. Twee aanmerkingen:

- Wordfeud crasht redelijk vaak
Heb ik ook last van op mijn 8X, mijn vriendin heeft een 8S en die hoor ik er weinig over mopperen...
- Als je een WhatsApp hebt, staat er in je lockscreen geen icoon. Dat is bij een nieuwe mail/bericht en gemiste oproep wel het geval
Dat kan kloppen. Ten eerste moet je zelf aangeven welke app info op je lockscreen mogen geven en ten tweede, de huidige WhatsApp is nog steeds de WP7 versie, die dus die optie niet heeft.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
EgMaf schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:09:
Ik denk dat die feature er toch wel gaat komen, ook zonder stemmen.
Dus ik zou mijn stemmen sparen voor meer bijzondere features...
Daar zou ik zeker niet zo maar van uit gaan. Trouwens, ik denk dat als de 'other' verplaatst kan worden je al een heel eind uit de problemen bent omdat dit degene is die dynamisch kan groeien en je geen invloed op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Dit blijft gewoon een probleem (ook bij Android waar apps2Sd ook niet alles verplaatst).
Het komt er voornamelijk opneer dan anno 2013 4GB gewoon magertjes is. Als het OS, apps etc gewoon veel ruimte in beslag nemen.
Extra storage s goed voor Fotos, mp3's en videos.

Ik zou graag zien dat dit gewoon goed ondersteund word door het OS om ook andere data op een aparte partitie te bewaren (encrypted wat mij betreft zodat het niet zichtbaar is en/of te misbruiken).
Bij Android kan je tenminsten nog gaan rooten en een CR gaan draaien waardoor je wel alles op je 16GB SD kaartje kunt installeren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is de ibood aanbieding van vandaag niet mooi voor in je 8s ?

[ Voor 11% gewijzigd door hjs op 10-01-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
hjs schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:20:
Is de ibood aanbieding van vandaag niet mooi voor in je 8s ?
Ik neem aan dat je dit bedoelt? Maar waarom zou je twee kaartjes willen? Kan je voor dat geld niet veel beter één kaartje van 32Gb kopen?

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

fdkuyper schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:36:
[...]

Ik neem aan dat je dit bedoelt? Maar waarom zou je twee kaartjes willen? Kan je voor dat geld niet veel beter één kaartje van 32Gb kopen?
Samen met je collega kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
SD kaartjes lossen je probleem bij de 8S (grotendeels) niet op, dat is juist het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

SeamusXanthus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:25:
SD kaartjes lossen je probleem bij de 8S (grotendeels) niet op, dat is juist het probleem
Maar je hebt er wel eentje nodig om je muziek op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik zag hier de discussie over of 4GB wel of niet genoeg is, en wat nu eigenlijk die gereserveerde ruimte en/of 'other' ruimte is. Ik ben zelf ook op zoek naar een WP8 telefoon, maar ben nog niet overtuigd dat ik een dure - en grote - telefoon nodig heb. Vandaar mijn interesse in de 8S en wellicht de 620/720.

Ik heb begrepen dat je de Zune software niet meer met WP8 kan gebruiken (dacht ik), maar met mijn Lumia 800 (of Zune HD) kan ik de gereserveerde ruimte zelf bepalen. Er staat in de Zune media player een hele mooie uitleg wat dit nu allemaal is. Dus bij deze een plaatje daarvan, ik hoop dat het helpt te verduidelijken:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2hfi8w3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje niks van me laten horen. Van de week heb ik mijn telefoon opgestuurd naar Alternate waar ik hem heb gekocht. Hiervan heb ik vandaag mail terug gehad. Met de conclusie dat de telefoon naar behoren werkt. Maar zoals ik het lees hebben zei naar dode pixels gekeken en niet naar de dode sub pixels die ik als klacht omschrijving had opgegeven.

Nu heb ik een foto om te vragen of andere hier ook last van hebben.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img839/4606/img0712de.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img94/9948/img0707zn.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertt_v
  • Laatst online: 19-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:04:
Ik heb een tijdje niks van me laten horen. Van de week heb ik mijn telefoon opgestuurd naar Alternate waar ik hem heb gekocht. Hiervan heb ik vandaag mail terug gehad. Met de conclusie dat de telefoon naar behoren werkt. Maar zoals ik het lees hebben zei naar dode pixels gekeken en niet naar de dode sub pixels die ik als klacht omschrijving had opgegeven.

Nu heb ik een foto om te vragen of andere hier ook last van hebben.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb daar dus ook last van, het viel me pas na een tijdje op en stoorde me toen niet heel erg.
Wanneer je er op gaat letten is het inderdaad erg storend.
Heb er trouwens alleen maar last van wanneer de helderheid op hoog staat. Weet niet of dat bij jou ook zo is? Ik heb hem daarom (en de batterij besparing) bijna altijd op een lagere helderheid staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geertt_v schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:30:
[...]

Ik heb daar dus ook last van, het viel me pas na een tijdje op en stoorde me toen niet heel erg.
Wanneer je er op gaat letten is het inderdaad erg storend.
Heb er trouwens alleen maar last van wanneer de helderheid op hoog staat. Weet niet of dat bij jou ook zo is? Ik heb hem daarom (en de batterij besparing) bijna altijd op een lagere helderheid staan.
Heb hem op de laagste helderheid stand staan en ook batterijbesparing, maar dan is het bij mij zelfs ook nog wel een beetje zichtbaar.(en hinderlijk in donkere omgeving.) Waar zit het ongeveer bij jouw? Bij mij hele bovenkant, bijna de hele linker kant en ook nog een beetje rechts onder. Ongeveer zo'n 3-5mm brede streep.
Heb nog maar een mail naar Alternate gestuurd of ze nog een keer er naar kunnen kijken alleen deze keer naar dode sub-pixels kunnen gaan kijken in plaats van dode pixels kijken of ik dan wel wat krijg. En anders maar naar HTC sturen. Kijken of hun er wel wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik qua telefoon en WP8 erg tevreden ben, van wat ik de afgelopen 2 dagen heb gezien. Ik heb nu echter een vreemd probleem. Toen ik vanmiddag de eerste foto ermee wilde maken kreeg ik de melding 'Opslagruimte vol', terwijl er een kingston 16gb microsd hc in zit, en de foto's naar de sdcard geschreven worden. Na wat testen merk ik het volgende:

1. Als ik foto's naar het toestel zelf weg laat schrijven gaat het wel goed
2. Het formateren van de sdcard gaat wel goed, en de mappen verschijnen als ik de sdcard in mijn pc steek
3. Als ik via mijn pc foto's in de map zet en het kaartje weer in mijn telefoon doe, zie ik de foto's gewoon. Lezen vanaf de sdcard gaat dus gewoon goed.
4. Als ik met Internet Explorer een plaatje opzoek en deze opsla, dan wordt deze gewoon prima weggeschreven op mijn sdcard. Ik kan hem daarna op de telefoon bekijken via Foto's en ook op de pc.

Oftewel, lezen en schrijven naar de SDcard lijkt prima te werken.. alleen geeft mijn toestel bij het nemen van een foto direct de melding 'Opslagruimte vol' en wordt de foto niet genomen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Update:
Hm, het valt me nu ineens op dat de sdcard een totale grootte van 16Gb geeft, maar ook geeft hij aan dat er maar 13Mb vrij is, en dat de rest in beslag is genomen met 'Other', terwijl het kaartje leeg is. Ik denk toch ergens compatibiliteitsproblemen :S

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertt_v
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:18:
[...]

Heb hem op de laagste helderheid stand staan en ook batterijbesparing, maar dan is het bij mij zelfs ook nog wel een beetje zichtbaar.(en hinderlijk in donkere omgeving.) Waar zit het ongeveer bij jouw? Bij mij hele bovenkant, bijna de hele linker kant en ook nog een beetje rechts onder. Ongeveer zo'n 3-5mm brede streep.
Heb nog maar een mail naar Alternate gestuurd of ze nog een keer er naar kunnen kijken alleen deze keer naar dode sub-pixels kunnen gaan kijken in plaats van dode pixels kijken of ik dan wel wat krijg. En anders maar naar HTC sturen. Kijken of hun er wel wat aan gaan doen.
Bij mij zit ook bijna de hele linker kant tussen de 3 en 5mm en een klein beetje recht onder. Denk dat dit dan een vaker voorkomend probleem is als wij het beide op precies dezelfde plekke hebben. Hoop voor jou dat je een nieuwe/gerepareerde toegestuurd krijgt :) . Ik houd me 8s nog even bij en als ik me er nog meer aan ga storen zal ik hem ook wel terugsturen naar HTC. Denk dat de tussenleverancier er zelf niet heel veel aan kan doen. Hopelijk is het probleem snel bij jou verholpen, dan ga ik het miss ook overwegen hem terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmiddag!
Ik heb zelf ook een Windows Phone en ik vind het tot nu toe echt een geweldige telefoon!
Alleen Whatsapp blijft soms staan op het wallpaper scherm zegmaar. Dan loopt de app dus vast.
Zou hiervoor nog een update komen?

En daarnaast had ik nog een vraagje of iemand weet welke app die voor het weer is op deze foto: http://mytil.es/tile/50e49fd056d32a7a32000001

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Volgensmij is dat Weather Flow. (http://www.windowsphone.c...d5-4c1a-8873-160c1635bbfa)

€1.99 met 3 dagen trial, zelf heb ik hem 3 dagen geprobeerd werkt goed. Jammer dat je alleen creditcard voor nodig hebt om hem te kopen. Alleen omdat het mij vooral om de regen gaat vind ik dit zelf wel een goed alternatief ''Regenmeter'' (http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino Blauw
  • Laatst online: 18-09 07:59
Ik heb vanmiddag even een 8S in mn handen gehad in de Saturn. erg mooie en snelle telefoon maar ik had hem naast een 8X en wat android toestellen en de schermhelderheid was heeeeeel erg laag.. Zelfs op hoog waren de witwaarden nog behoorlijk grijzig. Kan iemand mij vertellen waarom dit het geval is? heeft de 8S een achterhaal scherm? Ik ben eerlijkgezegd nu een beetje gedemotiveerd om hem te kopen maar heb aan de andere kant ook niet zo veel zin om nog langer te wachten op de Nokia 620. Weet iemand of de 620 een kwalitatief beter scherm dan de 8S krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Hmm vreemd, mijn scherm kan prima wit helder weergeven. Helaas gaat het wel ten koste van het zwart maar maximaal grijzig is bij mij niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Nee ik heb ook nergens last van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ook ik heb er geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, het probleem met het SD-kaartje is opgelost, het was inderdaad een compatibiliteitsprobleempje, en met een nieuw kaartje werkt alles prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
masmas schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:06:
[...]

Ik heb de blauwe versie besteld bij de shop die pricewatch aangeeft, Belsimpel. Het toestel is al wel aangeboden via de post(binnen 2 dagen na bestellen) maar er was niemand thuis. Ik weet dus niet of het een NL toestel is. De site van Belsimpel geeft wel aan dat de nederlandse taal op het toestel staan. Zodra ik het toestel in mijn handen heb gehad zal ik het laten weten of dit ook daadwerkelijk zo is.

Wat betreft de Google VS microsoft war die gaande is, jammer dat de consument de dupe lijkt te worden. Maar zo werkt het natuurlijk. Er zullen vast wel work arounds komen. als eenmalig google contacts en calander syncen met outlook/hotmail nog lukt kom je ook een heel eind lijkt me. En als ik het goed lees blijft email wel gewoon mogelijk. Maar we zullen zien wat de toekomst brengt. Gelukkig ben ik nog optijd om het account te activeren voor de 31ste van deze maand.
Nog even terug komend op mijn eerdere post. Ik heb de blauwe versie (voor mijn vriendin) via belsimpel besteld. In de verpakking zitten de volgende talen handleidingen: frans, duits, spaans of itiliaans (weet ik niet meer zeker) . Op de achterkant van de verpakking zit een sticker met de tekst: "This equipment bay be operated in:" gevolgd door een hele hoop land codes, waaronder NL. De taal van het toestel is dan ook in het nederlands in te stellen.

Dus voor de mensen die de blauwe versie graag willen hebben: gebruiksaanwijzing niet in NL of Engels(maar wie gebruikt er nu een gebruiksaanwijzing ;) ) en taal van toestel is in nederlands in te stellen.

uiteraard kan je alle talen handleidingen online vinden.

Andere vraag, heeft iemand al ervaringen met screen protectors? ik heb zojuist de volgende besteld:
http://www.mobilesupplies...-p890-htc-8s-p-14673.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ieder Windows Phone 8 (en 7.5) toestel is in alle beschikbare talen in te stellen. WP doet niet moeilijk met language packs enz.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
Ik heb dezelfde ervaring: toestel besteld in UK, vervolgens taal en land instellen, en alles werkt naar behoren. Het was zelfs nog wat goedkoper dan hier, voor een blauw toestel 210 pond (265 euro).

Let wel op, dat je er dan een rare stekker bij krijgt.

[ Voor 52% gewijzigd door fdkuyper op 14-01-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geertt_v schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:36:
[...]

Bij mij zit ook bijna de hele linker kant tussen de 3 en 5mm en een klein beetje recht onder. Denk dat dit dan een vaker voorkomend probleem is als wij het beide op precies dezelfde plekke hebben. Hoop voor jou dat je een nieuwe/gerepareerde toegestuurd krijgt :) . Ik houd me 8s nog even bij en als ik me er nog meer aan ga storen zal ik hem ook wel terugsturen naar HTC. Denk dat de tussenleverancier er zelf niet heel veel aan kan doen. Hopelijk is het probleem snel bij jou verholpen, dan ga ik het miss ook overwegen hem terug te sturen.
Heb vandaag mail van HTC gehad. Zei zeggen dat het geen dode pixels zijn, maar komt door externe druk op het scherm. :S Dan vind ik de bouw kwaliteit van het scherm BAR slecht, want heb hem alleen in m'n broekzak zitten zonder iets ander er bij. En het zijn de randen dus het stevigste deel dus lijkt mij eigenlijk niet.
En dat dit niet onder de garantie valt en moet je kosten ter vervanging zelf betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertt_v
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:14:
[...]

Heb vandaag mail van HTC gehad. Zei zeggen dat het geen dode pixels zijn, maar komt door externe druk op het scherm. :S Dan vind ik de bouw kwaliteit van het scherm BAR slecht, want heb hem alleen in m'n broekzak zitten zonder iets ander er bij. En het zijn de randen dus het stevigste deel dus lijkt mij eigenlijk niet.
En dat dit niet onder de garantie valt en moet je kosten ter vervanging zelf betalen :(
Oke.. Dit valt me echt tegen! Indderdaad een telefoon moet gewoon normaal in je broekzak kunnen zitten en niet beschadigt raken. Bij mij worden de "dode pixels" (zo noem ik ze maar ff) steeds duidelijk zichtbaar, en ik doe er echt geen gekke dingen mee... Ben serieus echt zwaar teleleur gesteld in HTC! Volgende telefoon word dus geen HTC meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masmas
@geertt_v en Trampa,

Al geprobeerd terug te gaan naar de winkel waar de telefoon vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masmas schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:45:
@geertt_v en Trampa,

Al geprobeerd terug te gaan naar de winkel waar de telefoon vandaan komt?
Jup Alternate zegt dat ze er niks aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:14:
[...]

Ik zou ze gewoon even bellen (+31(0)20-715-7310) je zal maar net zien dat de persoon aan de andere kant wat coulanter is.

Overigens hier ook een eigenaar van een 8S, heb deze nu een maand en heb weinig minpuntjes :)

Ik heb trouwens deze besteld en al binnen:

Afbeeldingslocatie: http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mUwy1znzsxwmN1SxumN1sww.jpg
http://www.ebay.com/itm/N...ories&hash=item1c2e2d55bc

Afbeeldingslocatie: http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mS_Fg-IRkHLSaPoyXFEHPtA.jpg
http://www.ebay.com/itm/W...ories&hash=item589ac79109

Over het leren hoesje kan ik zeggen dat deze minder makkelijk blijft staan dan dat de foto doet geloven.

Het plastic hoesje is elegant "slimfit" en van hetzelfde rubberachtig materiaal als het toestel zelf. Ik weet alleen niet hoeveel mijn 8S nu meer is beschermd daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 21:30

Sebazzz

3dp

Mijn vriendin heeft de grijs/gele HTC 8S besteld en deze komt morgen binnen. Ze komt van een trage Samsung Galaxy Ace. Ik ben benieuwd hoe het haar bevalt.

Ik heb zelf een Lumia 800, kijken of ik dingen ga missen in mijn eigen telefoon.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week de Phone 8S in bezit.

Puik ding, op twee puntjes na;

Het geheugen is wat krap (of in ieder geval de manier waarop WP8 ermee omgaat is (nog) niet zo goed.
Bij bellen vind ik de ruisonderdrukking (oid) wat agressief. Bij sommige gesprekken (als de tegenpartij bijvoorbeeld op handsfree praat) vallen delen van zachte passages weg.

Het eerste punt komt hopelijk nog wel een update voor. Het tweede punt heeft misschien iemand tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Sebazzz schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:44:
Mijn vriendin heeft de grijs/gele HTC 8S besteld en deze komt morgen binnen. Ze komt van een trage Samsung Galaxy Ace. Ik ben benieuwd hoe het haar bevalt.

Ik heb zelf een Lumia 800, kijken of ik dingen ga missen in mijn eigen telefoon.
Ik heb ook de 800, en een blauwe 8S voor mijn vriendin geregeld. Want ik weet natuurlijk welke telefoon het beste voor haar is O-)

Wat je in elk geval op gaat vallen is dat het scherm van de Lumia veel gladder is, en daarmee lekkerder te bedienen. En de zwartwaarden zijn matig in verhouding met de 800. Voor de rest een heerlijk toestel (eerste indrukken dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatEwoud
Ik vraag me af of jullie hier ook last van hebben. Als ik muziek luister over een koptelefoon staat hij altijd te hard. Op volume 0 hoor ik niets, en op volume 1 veel te veel. De stap naar volume 2 is dan veel kleiner. Zou ik hier iets aan kunnen doen? De enige geluidsinstelling die ik heb gevonden is beats audio aan of uit. die heb ik al uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

SeamusXanthus schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:13:
[...]

Ik heb ook de 800, en een blauwe 8S voor mijn vriendin geregeld. Want ik weet natuurlijk welke telefoon het beste voor haar is O-)

Wat je in elk geval op gaat vallen is dat het scherm van de Lumia veel gladder is, en daarmee lekkerder te bedienen. En de zwartwaarden zijn matig in verhouding met de 800. Voor de rest een heerlijk toestel (eerste indrukken dan).
Toevallig. :) Zij heeft nu een grijs/gele.

Ik merk inderdaad hetzelfde als jou, maar welke het lekkerste in de hand ligt weet ik niet. Zwartwaarden is te merken als je erop let, maar aan de andere kant heeft het wp8 homescreen ook minder vrije, en dus zwarte, ruimte.

Als ik kijk wat er in Windows Phone 8 wel zit, zoals betalen met Paypal, besef ik hoeveel ik eigenlijk in Windows Phone 7 mis. Niet dat ik ontevreden bent met mijn Lumia 800 ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschutte85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2021
Ik heb sinds gister de blauwe variant binnen. Heb echter problemen met de microsimkaart van T-mobile. Ik krijg de sim alleen erin met de goudkleurige contactpunten naar boven ipv naar beneden. Iemand anders hier ook problemen mee gehad of een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatEwoud
dat is ook de bedoeling :P. In het boekje staat het fout. Bij het slot staat er een plaatje bij hoe hij er precies in moet. Die moet je aanhouden. Ik had hetzelfde probleem eerst, en heb hem er met een pincet uit moeten vissen toen. Gelukkig deed het mechanisme het toen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschutte85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2021
Oke duidelijk, alleen herkent de telefoon mijn simkaart dan (nog) niet.

[ Voor 5% gewijzigd door jschutte85 op 20-01-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het HTC programmaatje om storage ruimte vrij te maken heb ik eraf gekieperd, deed niks behalve klagen als ik onder de 300mb vrije ruimte kom.

Gisteren kreeg ik toch ineens een melding dat ik geen ruimte vrij had. Na deze melding heb ik even nagekeken hoeveel ruimte er nog was en toen was het ineens iets van 430mb 😲... Dit hing de hele tijd op en om de 200mb vrij. Het lijkt erop dat wp8 zelf ruimte heeft vrijgemaakt na het bereiken van een drempel.

Misschien een patch geweest oid??

grr,
Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:54:
Het HTC programmaatje om storage ruimte vrij te maken heb ik eraf gekieperd, deed niks behalve klagen als ik onder de 300mb vrije ruimte kom.

Gisteren kreeg ik toch ineens een melding dat ik geen ruimte vrij had. Na deze melding heb ik even nagekeken hoeveel ruimte er nog was en toen was het ineens iets van 430mb 😲... Dit hing de hele tijd op en om de 200mb vrij. Het lijkt erop dat wp8 zelf ruimte heeft vrijgemaakt na het bereiken van een drempel.

Misschien een patch geweest oid??

grr,
Ronald
Ik had ook nog maar 200mb, en toen opeens weer 330mb. Heel vreemd, het lijkt alsof de WP8 erg veel cached, en soms misschien die cache schoonveegd?

Hoe dan ook, ik las wel iets interessants op wpcentral.com.
Het schijnt dus zo te zijn: als je een app download, dan slaat hij de app op en installeerd hem dan, en er word ook nog cache gereserveerd voor de app.

Als je de apps via SD installeerd, dan schijnt dat niet te gebeuren.
Dan moet je wel een factory reset uitvoeren, maar dan heb je wel weer meer ruimte.
Ik las dat een aantal mensen toch van 400mb vrije ruimte naar 1000mb vrije ruimte gingen, en dat met de exact zelfde (aantal) apps.

Ik ga dit binnen een paar dagen waarschijnlijk eens even proberen, en dan zal ik mijn bevindingen hier wel posten.

EDIT: een [url="http://http://forums.wpcentral.com/htc-8s/210621-problem-memory-management-htc-8s.html"]link[/url] voor de geinterreseerden.

[ Voor 4% gewijzigd door Goudstalen op 21-01-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van dat installeren vanaf SD had ik gelezen. Nog niet geprobeerd, heb de telefoon pas een goede week...

ik draai trouwens wel die Portico versie. Net effe gekeken, mijn versienummer komt overeen met de versie die nu begint uit te komen voor de 820. Deze versie stond er volgens mij op toen ik de telefoon kreeg. 😊

Ben trouwens erg te spreken over de accutijd van het beestje. Ben al de hele avond met van alles bezig, veel gebeld vandaag, de kids hebben een half uurtje spelletjes zitten doen en de nodige youtube filmpjes gekeken. Zit nu op 35%.... 😁

nu de belkwaliteit nog wat beter en dan ben ik helemaal blij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik heb dus een factory reset gedaan en nu alle apps via de SD kaart geinstalleerd.
Om te vergelijken:

Voor reset: 300MB vrij. ('overig' nam 865MB in beslag)
Na reset (+ herinstalleren van apps): 750MB vrij. ('overig' neemt nu ongeveer 400MB in beslag)

Het heeft dus weldegelijk geholpen, en ik heb nu weer 2x zoveel ruimte om apps te installeren.

Dus zeker voor de mensen die de telefoon nieuw krijgen, installeer via de microSD kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCH
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05-2021

FCH

Hoe installeer je die apps via microSD kaart? Moet je ze dan downloaden via je PC en op je microSD kaart zetten?

Ik ook fabrieksinstellingen nu. Kwam door een raar gedoe; als ik op de unlockknop drukte zag ik 2 of 3 schermen door elkaar. Als ik dan naar boven swipede zag ik wel gewoon het homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ja inderdaad, je kunt inloggen op deze website, hier zie je een overzicht van de apps die je gekocht en/of gedownload hebt.

Deze kun je als je op de app klikt ook naar je computer downloaden (dit staat onderaan in de linker lijst, manueel donwloaden ofzo).

Deze apps zet je vervolgens op de microSD kaart. Die gaat de telefoon weer in, en dan kun je eenmaal in de telefoon naar de Windows Store toe, en dan moet er als het goed is een kopje verschijnen met 'SD kaart'. Vanuit hier kun je ze dan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecofin
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 23:51
mensen hoe ervaren jullie de kwaliteit van de foto's die de 8s maakt? ik heb mijn eerste 8s terug moeten brengen omdat de camera zeer slechte foto's maakte, uiteindelijk heb ik een gloednieuwe htc 8s gekregen en hoewel deze niet rare kleurvertoningen heeft zoals mijn eerste 8s, zijn de foto's wel nog altijd van zeer slechte kwaliteit. zie mijn ad op tweakers, deze foto's zijn representatief voor alle foto's die de 8s maakt
V&A aangeboden: Intel Core i7 3770 Boxed

heb ik nou de pech dat ik tot tweemaal toe een maadagochtend product te pakken heb of hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Tja, weinig licht en een telefoon camera. Misschien even met flits proberen of met meer (dag)licht?

Wat ik wel merk is dat de camera soms een klikkend geluid maakt, vooral bij het focussen.

[ Voor 31% gewijzigd door Whatson op 23-01-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecofin
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 23:51
de foto is toevallig 's avonds genomen, maar hetzelfde is ook het geval bij klaarlichte dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
Heeft de HTC Windows Phone 8S nou wel of geen offline navigatie? Ik krijg het nergens echt bevestigd:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Nee, misschien komt nokia rijden in de toekomst nog beschikbaar voor andere WP8 toestellen, maar dan is deze waarschijnlijk niet inclusief kaarten op de HTC 8s te installeren vanwege het beperkte interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Je kan navigon voor €85 kopen in de store. Maar geen bijgeleverde offline navigatie bij de HTC's, enkel bij de Nokia's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Oh, misschien leuk om te vermelden: je kan met wat registery hacks ervoor zorgen dat je de applicaties uit de Nokia marketplace kan downloaden. Dus ook Nokia Kaarten en Nokia Rijden. Ik heb zelf nog een LG Optimus 7 waar ik nokia applicaties op gebruik. Maar ik ben wellicht van plan om deze telefoon te kopen mits registery hacks op WP8 en deze telefoon ook mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Windows Phone 8 is tot dusver niet gekraakt, en ze hebben ze op XDA ook nog geen mogelijkheden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
nieuws: Nog geen Nokia-navigatie voor WP8-telefoons HTC en Samsung in Nederland

Nokia kaarten kot er dus wel aan voor non-nokia toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zundapprijder
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 10:56
De HTC 8s heeft offline navigatie, maar niet de gesproken turn by turn zoals bij nokia/tomtom. lijkt meer op de routebeschrijving die je bij google maps vind. dus een lijst met instructies als ga over 200m links daarna neem over 3.6 km afslag rechts. niet handig als je alleen in de auto zit, maar als je een bijrijder hebt kan die de spraak op zich nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Zundapprijder schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:55:
De HTC 8s heeft offline navigatie, maar niet de gesproken turn by turn zoals bij nokia/tomtom. lijkt meer op de routebeschrijving die je bij google maps vind. dus een lijst met instructies als ga over 200m links daarna neem over 3.6 km afslag rechts. niet handig als je alleen in de auto zit, maar als je een bijrijder hebt kan die de spraak op zich nemen ;)
Dan kun je toch ook naar de browser toe en naar de ANWB (en/of vele andere vergelijkbare websites)?

Dat noem ik een routebeschrijving, geen navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zundapprijder
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 10:56
Het enige voordeel wat de kaarten app heeft over maps/ANWB site is dat je de kaarten offline beschikbaar kan maken als je naar het buitenland gaat of een beperkte/geen databundel hebt. Maar het is zeker niet zo handig als een gesproken navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Maar die kaarten zijn toch niet (vantevoren) lokaal opgeslagen? Hetzelfde als in WP7 en W8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ervaring met 32GB microSD kaarten? Ik heb er zojuist 1 gekocht zelfde merk en klasse (Sandisk Class 10 UHF-1) als mijn 16 GB . Maar de HTC wilt deze gewoon niet pakken... (Hij ziet geen kaart, geen foutmeldingen niks)

In de mac doet deze het zonder problemen

EDIT: De Sd kaart doet het!, kennelijk moet de kaart een naam hebben voordat deze gebruikt kan worden. Ik kon de kaart trouwens ook niet formatteren vanuit de HTC

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2013 16:33 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Guys, volgens mij kan je Nokia Drive gewoon downloaden! Mijn 8S zit nog in verpakking dus ik heb het niet kunnen uitproberen, maar ik heb al een xap installatiebestand!

http://www.windowsphone.c...16-47d5-8041-28018fcea606

Hier een guide hoe te installeren:
http://www.windowsphone.c...tall-apps-from-an-sd-card

Kan iemand bevestigen of dit inderdaad werkt?

Edit: Blijkbaar controleert de Marketplace nog steeds of je bepaalde apps wel mag installeren, waarschijnlijk om het piraten van apps tegen te gaan. Nog steeds benieuwd, though, heeft iemand dit werkend?

Dit dus
Even though it’s not mentioned, there will certainly be another limitation: availability in the user’s region. If the user has a .xap file that isn’t available in his region he will not be able to install it.
Lekker dan |:(

[ Voor 35% gewijzigd door thefal op 27-01-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ben ik ook eigenaar van de HTC 8S. Alleen heb ik een vraag over de kaarten app. Ik heb de Nederlandse kaarten gedownload voor offline gebruik. Maar dit wordt wel erg letterlijk genomen. Hij vindt namelijk alleen zoekopdrachten als Wifi en 3G uit staan. Hebben jullie hier ook "last" van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat iets mis is met de kaartenservice. Krijg sinds gisteren ook geen zoekresultaat meer, maar heb geen offline kaarten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
Er zijn vast wat mensen overgestapt van de Desire naar de 8S, hoe bevalt dat nu na een tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 15:53
Beste,

Ben sinds vorige week bezitter van deze telefoon.
Ik moet zeggen dat hij echt super snel reageert, en dat mij zeker alles meevalt.
Alleen ik loop tegen twee irritaties aan:

1. Het trillen van de 3 knoppen krijg ik niet uit;
2. Het scherm kantelt niet in het 'menu', maar wel bijvoorbeeld in Whatsapp.

Weet iemand hoe die dit kan uitzetten? :)

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:30:
Ik heb het idee dat iets mis is met de kaartenservice. Krijg sinds gisteren ook geen zoekresultaat meer, maar heb geen offline kaarten....
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde, gruwelijk irritant.
In de tussentijd maar gMaps geïnstalleerd voor haar, werkt een stuk sneller op de 8S dan op mijn Radar..!
bartmau93 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:39:
1. Het trillen van de 3 knoppen krijg ik niet uit;
2. Het scherm kantelt niet in het 'menu', maar wel bijvoorbeeld in Whatsapp.
1. Het trillen staat volgens mij altijd aan, omdat het geen fysieke knoppen zijn is dit de manier waarop je doorkrijgt dat je op een van de knoppen hebt "gedrukt"
2. In het hoofdmenu kan het scherm inderdaad niet kantelen, de interface is bedoeld om verticaal te gebruiken (itt Windows 8 die horizontaal is)

[ Voor 40% gewijzigd door SpankmasterC op 28-01-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmau93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 15:53
1. Het trillen staat volgens mij altijd aan, omdat het geen fysieke knoppen zijn is dit de manier waarop je doorkrijgt dat je op een van de knoppen hebt "gedrukt"
2. In het hoofdmenu kan het scherm inderdaad niet kantelen, de interface is bedoeld om verticaal te gebruiken (itt Windows 8 die horizontaal is)
Beste,

1. Dit had ik op mijn HTC desire HD ook, maar kon ik hier gewoon uitzetten. Dit moet toch gewoon kunnen? In ieder geval kunnen alle Android telefoon dit wel; behalve die van mij / HTC Windows 8.
2. Ik wil dat het nergens kantelt, ook niet Whatsapp. Bijvoorbeeld in bed is dit erg irritant. Kan je niet het kantelen helemaal uitzetten?

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Nee dat kan niet helaas. Je kan wel hier stemmen voor die feature: http://wpdev.uservoice.co.../2692592-orientation-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongen willen jullie dit miss voten vibrate on keypress

http://wpdev.uservoice.co...03825-vibrate-when-typing

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Volgens mij maakt mijn 8S geluidjes of trillingen als ik aan het typen ben. Ik heb het persoonlijk uitgezet omdat ik daar echt een hele grote hekel aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:55
Iemand een idee waarom mijn live-tile van buienradar niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussie95
  • Laatst online: 19-01-2022
Syncing is een ramp met mijn HTC 8S. Als ik via de app probeer muziek op mijn telefoon te zetten dan geeft hij een error. Als ik het via de desktop app probeer dan zegt hij dat hij het bestand niet kan vinden. En als ik het met Explorer probeer dan krijg ik 2 bestanden te zien in plaats van 1 in de Xbox Music app. Als ik daar 1 van verwijder dan werkt de andere file ook niet meer en krijg ik de error: 80070003. Ik heb echt spijt dat ik dit ding gekocht heb. Twee keer per dag zegt hij dat mijn SIM ongeldig is en hij valt ook af en toe uit. Ik heb eens in de zoveel tijd ook dat mijn scherm nog backlight geeft en verder niet. De touchknoppen geven dan nog reactie, maar de aan/uit knop niet meer. Ook blijft het scherm dan zwart. Als ik van een app naar de homescreen gaat, dan lagt hij als een dwaas. Het geheugen is ook een ramp en ook de geheugen indeling. Ik had eerst nog 600mb over, maar ik heb hem gereset en precies dezelfde apps geïnstalleerd en vervolgens bleef er 1,12gb over.

To the dwarf, the cripple and the mother of madness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik denk eerder dat syncing een ramp is met jouw HTC 8S.

Ga terug voor garantie, dat toestel hoort niet zo te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:21

3DDude

I void warranty's

Fuuu ik ben sinds afgelopen weekend mijn HTC Sensation kwijt.

Dus tsjah simkaart laten blokken, maar op zoek naar een nieuwe.

Waarschijnlijk is die gewoon gestolen. Tsjah shit happens.

Nu wil ik een HTC 8S maar dan wil ik wel een blauwe, en er is er maar een webshop die hem in die kleur aanbied.. Wie weet waar je verder een blauwe HTC 8S kan regelen?

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
3DDude schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 12:46:
... Wie weet waar je verder een blauwe HTC 8S kan regelen?
Ik heb hier al eerder gepost dat je een blauwe via Amazon UK kan bestellen voor 210 pond. Het enige nadeel is dat de stekker van de oplader (usb-kabel) zo'n Engels ding is.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste