Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
fdkuyper schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:08:
[...]

Ik heb hier al eerder gepost dat je een blauwe via Amazon UK kan bestellen voor 210 pond. Het enige nadeel is dat de stekker van de oplader (usb-kabel) zo'n Engels ding is.
Tja, maar die heeft hij waarschijnlijk nog van zijn Sensation, dus lijkt me niet zo'n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:21

3DDude

I void warranty's

fdkuyper schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:08:
[...]

Ik heb hier al eerder gepost dat je een blauwe via Amazon UK kan bestellen voor 210 pond. Het enige nadeel is dat de stekker van de oplader (usb-kabel) zo'n Engels ding is.
Je eerdere reactie zei niets over amazon uk..
Maar bedankt voor je snelle antwoord via DM :)
fdkuyper schreef in een oudere post:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring: toestel besteld in UK, vervolgens taal en land instellen, en alles werkt naar behoren. Het was zelfs nog wat goedkoper dan hier, voor een blauw toestel 210 pond (265 euro).

Let wel op, dat je er dan een rare stekker bij krijgt.
Ook een zoekopdracht: [WP8] Ervaringen met de HTC 8S - Deel 1[filter_keywords]=amazon%20uk&data[boolean]=AND geeft geen amazon UK verder in dit topic hoor ? >:)

Ah ik wou al zeggen, als ik in het Windows Phone > subforum kijk, zie ik dat topic niet eens staan op de eerste pagina .. |:(

[ Voor 17% gewijzigd door 3DDude op 04-02-2013 15:46 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
Ik heb me misschien niet erg precies uitgedrukt: ik had inderdaad niet hier (als in 'dit topic') verteld waar ik de 8S had gekocht, maar wel hier op GOT, namelijk in het 'HTC 8s - Levertijden en prijzen' topic (toch toepasselijk, al zeg ik het zelf ;) ).

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Iemand een idee waardoor het (interne) geheugen van mijn 8S vol blijft lopen?
Ik heb nu ongeveer 320 MB vrij en heb alleen de volgende apps geinstalleerd: Facebook, SkyDrive, Stop the Music! en Whatsapp.

Afbeeldingen, muziek en video's sla ik op de SD kaart op. Ondanks dat ik niks installeer blijft dit geheugen steeds verder vol lopen? Toen ik het toestel net had met dezelfde apps had ik nog ongeveer 1 GB vrij!

Kan het zijn dat Skydrive of Whatsapp de data op 'een' locatie opslaan waar ik niet bij kan?
Zie het al wel weer gebeuren dat over een paar maanden het hele geheugen vol zit :|

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Meerdere mensen last van ruis op de achtergrond als je een Video speelt? Alleen als je hem opnieuw inplugt dat de ruis dan weg is? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

nFo

CokeZero schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:09:
Meerdere mensen last van ruis op de achtergrond als je een Video speelt? Alleen als je hem opnieuw inplugt dat de ruis dan weg is? :|
Beats audio updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:30

Sebazzz

3dp

schaapiej schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:04:
Iemand een idee waardoor het (interne) geheugen van mijn 8S vol blijft lopen?
Ik heb nu ongeveer 320 MB vrij en heb alleen de volgende apps geinstalleerd: Facebook, SkyDrive, Stop the Music! en Whatsapp.

Afbeeldingen, muziek en video's sla ik op de SD kaart op. Ondanks dat ik niks installeer blijft dit geheugen steeds verder vol lopen? Toen ik het toestel net had met dezelfde apps had ik nog ongeveer 1 GB vrij!
Mijn vriendin heeft dit ook. Als je in de Windows Phone instellingen gaat kijken, hoe veel is bij 'Overig' gebruikt? Bij m'n vriendin bijna 1GB :X

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Heb ik dus al gedaan, maar het vreemde is vandaag hield het probleem op. En had ook btw nergens last van ruis bij muziek. Altijd bij video's de NOS app, MetroTube enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Sebazzz schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:49:
[...]

Mijn vriendin heeft dit ook. Als je in de Windows Phone instellingen gaat kijken, hoe veel is bij 'Overig' gebruikt? Bij m'n vriendin bijna 1GB :X
Ik heb precies hetzelfde, overig 997,79 mb. Vrije ruimte 233 mb.
Ik heb overigens het gevoel dat het niets doet met de performance.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Sebazzz schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:49:
[...]

Er is daar bij mij 1,21 GB gebruikt. Vraag me echt af wat hier wordt opgeslagen. Een grote app (170MB) kan ik nu dus bijvoorbeeld niet installeren! Als ik de telefoon op mijn computer aansluit zijn de mappen die daar zichtbaar zijn leeg.. Lekker vaag allemaal :)

Iemand nog een idee wat zoveel ruimte vreet ondanks dat er zo goed als niks is geïnstalleerd?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is er in Zune niet een instelling van het aantal % dat je lager kunt zetten en waarmee je dat stuk wat in gebruik is dus kleiner maakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
Overig is onder andere caching voor apps (gereserveerde ruimte voor updates e.d.)

Zoals ik al eerder aangegeven heb in dit topic, installeer apps via de (micro)SD kaart, dit scheelt erg veel ruimte.
Ik ging van 300MB vrije ruimte naar 700MB vrije ruimte. En de 'Overige' is een stuk kleiner geworden.

Dit is al lang besproken en er is geen reden om dit weer op te halen. Graag de volgende keer even teruglezen, grote kans dat het al lang besproken is.

EDIT: Dit berichtje heb ik dus eerder gepost in dit forum:
DGonlag2 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:38:
Ik heb dus een factory reset gedaan en nu alle apps via de SD kaart geinstalleerd.
Om te vergelijken:

Voor reset: 300MB vrij. ('overig' nam 865MB in beslag)
Na reset (+ herinstalleren van apps): 750MB vrij. ('overig' neemt nu ongeveer 400MB in beslag)

Het heeft dus weldegelijk geholpen, en ik heb nu weer 2x zoveel ruimte om apps te installeren.

Dus zeker voor de mensen die de telefoon nieuw krijgen, installeer via de microSD kaart!
Van 300MB naar 750MB, zeker de moeite waard. Je moet alleen wel een factory reset uitvoeren en de gsm helemaal opnieuw instellen. Gebruik niet de backup van skydrive of wat dan ook, dan gaan apps automatisch installeren, dat wil je dus niet hebben.

[ Voor 48% gewijzigd door Goudstalen op 08-02-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 07:00

NTH

Gedownloade kaarten, worden ook onder "Overige" geschaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:58
Wij hebben dit toestel als test. Het valt me op dat IE10 echt trager is dan b.v. Safari op de iPhone of de standaard browser van Galaxy Android toestellen. Verder, clean, snel en simpel. Zoals het hoort dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat ook met vergelijkbare hardware?

Volgens een gsmarena review van de lumia 620 (die vergelijkbare hardware heeft als de 8S) zou de browser sneller zijn dan de stockbrowser op de Galaxy S3.. in die review is de 8S wat langzamer in de sunspider test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Zat op het WPCentral forum te kijken bij de HTC 8S en het ruis probleem is altijd bij streaming audio, zoals video, maar ook Spotify. (Die nu beschikbaar is). Had er vandaag ook weer last van... Ja, en ook na de beats audio update, meerdere mensen zelfde probleem. (Zet bijvoorbeeld het volume maar eens op 1, dan hoor je de ruis goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:07:
Is dat ook met vergelijkbare hardware?

Volgens een gsmarena review van de lumia 620 (die vergelijkbare hardware heeft als de 8S) zou de browser sneller zijn dan de stockbrowser op de Galaxy S3.. in die review is de 8S wat langzamer in de sunspider test.
Absoluut. De s2 van mijn vriendin is heel wat sneller. De ace plus van mijn werk is zeker net zo snel (praten hier wel over de browser hé)Toch vreemd. Wellicht full reset proberen. Verder niet storend. Moet zeggen, na een dag testen voelt zowel android als iOS gedatteerd aan tov windows phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
[b]STIMPPYYY schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:33

Moet zeggen, na een dag testen voelt zowel android als iOS gedatteerd aan tov windows phone.
haha heerlijk om te lezen, heb nml precies hetzelfde. Op mn werk verklaren ze me voor gek, boeie >:)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Voor wie het interessant vindt. Ondanks dat Parrot aangeeft niet compatibel te zijn met de HTC 8S, werkt het perfect (CK3100). Koppelen is binnen een aantal seconden gebeurt. Tevens wordt het adressenbestand prima overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Nou één vriend van mij gaat ook de HTC 8S kopen, de grijs groene. Heb hem over gehaald om niet voor Android te kiezen, maar zelf was hij daar ook wel klaar mee nadat hij met dit toestel heeft gespeeld, hij zij nooit geen Android meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:42
Ik heb hem sinds gisteren in huis. De opvolger van mijn One X. Werkt verder naar mijn idee ook niet anders ten opzichte van wp7.5. Ik ben alleen benieuwd hoe het gaat met het geheugen. Ik wil namelijk nog een navigatie app aanschaffen. Alleen las ik al een negatief bericht van iemand die Navigon Europa had aangeschaft en deze niet kon gebruiken. Vervolgens kreeg hij ook zijn centen niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Ik merk dat ik nu wel dat het interne geheugen erg krap is. Ga maar eens een factory reset doen en dan van sd kaart installeren. Elke dag als ik hem opstart zeikt die over verplaatsen van bestanden, en dat kan dus niet. (heb ik al gedaan). Tevens liep die gister helemaal vast en later op de avond ook ineens mega zoom, moest hem herstarten, word ik niet vrolijk van.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Vandaag mijn eerste vastloper gehad. Reageerde nergens meer op en schakelde zichzelf met een halfvolle batterij ineens uit. Begin nu al minder tevreden te worden over dit toestel. Hopen dat het me toch kan overtuigen qua stabiliteit. Als het dus maar geen vastloper op regliere basis wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
soskes schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:17:
Vandaag mijn eerste vastloper gehad. Reageerde nergens meer op en schakelde zichzelf met een halfvolle batterij ineens uit. Begin nu al minder tevreden te worden over dit toestel. Hopen dat het me toch kan overtuigen qua stabiliteit. Als het dus maar geen vastloper op regliere basis wordt.
heb jij je geheugen ook zo vol als ik? mss dat dat een oorzaak is. Ik heb nog 120 mb over...

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Nee, ik heb nog zo'n 350mb over. Hoewel ik maar probeer om daar niet al te veel op te letten. Ik heb altijd het idee dat een telefoon onder de €250 onwerkbaar wordt (steeds vaker vastlopers, traag ect.). Ik ben nog steeds aanhet twijfelen of ik de telefoon aan houd. Het blijft raar dat je een navigatie van Europa niet op je telefoon / sd kaart kunt zetten.

Vind trouwens wel dat dit forum niet heel hard loopt. Zijn er momenteel nog maar weinig 8S'ers onder de tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Hop, en weer een vastloper. Moest mijn unlockcode ingeven en poef... Niets meer te doen. Hard reset moeten uitvoeren. Begin het nu toch al flink beu te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Mwah, hier werkt mijn 8S prima. Af en toe met whatsapp nog een vastloper op het laadscherm maar verder draait alles als een zonnetje.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
soskes schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:32:
Nee, ik heb nog zo'n 350mb over. Hoewel ik maar probeer om daar niet al te veel op te letten. Ik heb altijd het idee dat een telefoon onder de €250 onwerkbaar wordt (steeds vaker vastlopers, traag ect.). Ik ben nog steeds aanhet twijfelen of ik de telefoon aan houd. Het blijft raar dat je een navigatie van Europa niet op je telefoon / sd kaart kunt zetten.

Vind trouwens wel dat dit forum niet heel hard loopt. Zijn er momenteel nog maar weinig 8S'ers onder de tweakers?
wat lukt je niet? zag idd dat die te koop staat.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Ik heb nu weinig apps op mijn 8s staan. Vervolgens wilde ik nagaan of je een Europese navigatie erop kunt plaatsen.helaas blijkt dit dus niet zo te zijn. Heel jammer maar ik heb die nog wel eens nodig. En een apart navigatiesysteemzie ik echt niet zitten. Zo 2005, ;) . Voor de rest een lekker toestel. Goed formaat, lekker snappy en mooi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
soskes schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:42:
Ik heb nu weinig apps op mijn 8s staan. Vervolgens wilde ik nagaan of je een Europese navigatie erop kunt plaatsen.helaas blijkt dit dus niet zo te zijn. Heel jammer maar ik heb die nog wel eens nodig. En een apart navigatiesysteemzie ik echt niet zitten. Zo 2005, ;) . Voor de rest een lekker toestel. Goed formaat, lekker snappy en mooi natuurlijk.
ik vind minstens 1, ben benieuwd wat dan niet lukt? En volgens mij is er ook een manier om nokia maps te draaien.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Ja, maar je kunt niet het gewenst aantal landen downloaden. Als ik naar Tsjechie wil moet ik NL, DUI, POL en CZE erop hebben staan. Dat gaat niet lukken. Al met al is het voor mij net te beperkt. Of ze moeten idd snel met een update komen om ook je apps op de sd kaart te kunnen zetten.

• Martinus
soskes schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:28:
Of ze moeten idd snel met een update komen om ook je apps op de sd kaart te kunnen zetten.
hier ergens in het topic wordt dat genoemd. Clean factory reset en dan alle apps vanaf sd installeren, dan blijkt het te kunnen.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
Zoals wel meer mensen heb ik ook last van het kleine geheugen. Dus binnenkort maar eens alles opnieuw installeren, maar dan op een SD kaartje.

Maar tot die tijd krijg ik om de haverklap die melding dat m'n telefoon bijna vol zit. En dat helpt helemaal niets. Ik vind het nogal waardeloos - is er misschien een manier om in te stellen dat hij niet meer moet zeuren? Of dat hij moet zeuren vanaf een bepaald aantal Mb's? Want ik weet nu wel dat hij bijna vol zit. Ik kan nog geen instelling hiervoor vinden. Heeft iemand dat misschien al gevonden?

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz... Ik heb een 8X, mijn vriendin een 8S. Bij mij werkt whatsapp eigenlijk altijd goed, maar bij haar hangt hij vaak op beginscherm.. Dit kan imo toch niets met het geheugen te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:25:
Hmz... Ik heb een 8X, mijn vriendin een 8S. Bij mij werkt whatsapp eigenlijk altijd goed, maar bij haar hangt hij vaak op beginscherm.. Dit kan imo toch niets met het geheugen te maken hebben?
bij mij werkte dat altijd perfect, ook na recente update. Mss eens opnieuw installeren?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:25:
ik heb de 8S nu twee maandjes en er zijn een paar dingen die ik extreem slecht vind terwijl ik het eigenlijk een supertelefoon vindt; Als eerste het geheugen, dat is continu vol terwijl er maar weinig geinstalleerd is. Als tweede (heeft misschien te maken met het eerste) het haast op dagelijkse basis crashen van de hele telefoon. Het tweede is iets van de laatste twee weken, dus ik wel het idee dat het te maken heeft met het vol zijn. Ook whatsapp doet moeilijk de laatste week. Als derde punt vind ik de geluidskwaliteit bij bellen niet best...

Wel heel jammer. Ik vind het verder een puike telefoon; accutijd prima, fijn scherm, lekker vlot en ligt fijn in de hand. Alleen die puntjes beginnen me (heel erg) tegen te staan. Misschien maar weer eens opnieuw installeren
. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw whatsapp geïnstalleerd en hij loopt weer als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:46:
[...]

ik heb de 8S nu twee maandjes en er zijn een paar dingen die ik extreem slecht vind terwijl ik het eigenlijk een supertelefoon vindt; Als eerste het geheugen, dat is continu vol terwijl er maar weinig geinstalleerd is. Als tweede (heeft misschien te maken met het eerste) het haast op dagelijkse basis crashen van de hele telefoon. Het tweede is iets van de laatste twee weken, dus ik wel het idee dat het te maken heeft met het vol zijn. Ook whatsapp doet moeilijk de laatste week. Als derde punt vind ik de geluidskwaliteit bij bellen niet best...

Wel heel jammer. Ik vind het verder een puike telefoon; accutijd prima, fijn scherm, lekker vlot en ligt fijn in de hand. Alleen die puntjes beginnen me (heel erg) tegen te staan. Misschien maar weer eens opnieuw installeren
. :|
Ja, zelf denk ik ook dat het crashen ligt aan te weinig geheugen dat zie je vooral aan apps. MetroTube doet moeilijk met weinig geheugen, WhatsApp ook want na dat ik mijn telefoon heb gereset werkte WhatsApp als een zonnetje. Nu met 220 en dan weer 180 mb geheugen doet WhatsApp weer eens moeilijk.

Of met het lockscreen dat je na je pincode heb ingevoerd totaal vastloopt, en als je de powerknop lang indrukt doet hij het weer. (Start hij opnieuw op, niks hard-reset).

Maar bij Microsoft zijn ze daar ook achter. Joe Belifore heeft erover getweet. :)
http://wmpoweruser.com/mi...-for-other-storage-issue/

Maar hoe lang zal die update duren, net zo lang als Mango?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Ik heb persoonlijke het idee dat we op die Windows Blue update moeten wachten? Het zou echt heel fijn zijn als zoveel mogelijk naar de SD kaart verplaatst zou kunnen worden.

(http://tweakers.net/nieuw...ws-phone-en-skydrive.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik weinig last heb van dat "Other" storage, heb toch al mijn apps van WP7.8 gedownload en helemaal niks loopt vast of werkt traag. Zeer te spreken over de accu.

HTC 8S is absoluut een topper in mijn ogen, het enige wat mij een beetje stoort is hoe stroef het scherm is, mijn Lumia 800 en mijn iPhone 4 hadden fantastisch gladde schermen, maar hier is het niet het geval, maar dat was ook al zo bij mijn HTC Mozart.

Kan ook niet zeggen dat ik ook maar enige Nokia Apps mis.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:21
Heb sinds afgelopen week een HTC 8S verkregen via de werkgever. En loop tegen een probleem op met de kwaliteit van de oorluidspreker in de telefoon. Het ontvangst/kwaliteit is zwaar beroerd, slecht geluid, valt soms weg etc.

De provider is KPN maar hier lijkt het niet aan te liggen want hiervoor had ik akelijk een E71 van Nokia en die voldeed prima. Het is nu met de HTC heel slecht te horen wat de ander zegt. Iemand hier bekend mee, en zijn er hier oplossingen voor?

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Deze app werkt zo goed als het kan om de grootte van je Other folder binnen de perken te houden. Ik ben zelf van 390MB vrij naar 520MB vrij gegaan, dus toch de moeite.

http://www.windowsphone.c...f8-47df-bd19-3fe94e6c744a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked-Game schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:37:
Heb sinds afgelopen week een HTC 8S verkregen via de werkgever. En loop tegen een probleem op met de kwaliteit van de oorluidspreker in de telefoon. Het ontvangst/kwaliteit is zwaar beroerd, slecht geluid, valt soms weg etc.

De provider is KPN maar hier lijkt het niet aan te liggen want hiervoor had ik akelijk een E71 van Nokia en die voldeed prima. Het is nu met de HTC heel slecht te horen wat de ander zegt. Iemand hier bekend mee, en zijn er hier oplossingen voor?
Heb ik ook bij sommige gesprekken last van. Is volgens mij een ruisonderdrukking die een beetje ijverig is. Hopelijk wordt dit met een softwarepatch gauw opgelost.

Meestal is de geluidskwaliteit redelijk, soms slecht. Gelukkig bel ik amper.... 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:54:
[...]

Heb ik ook bij sommige gesprekken last van. Is volgens mij een ruisonderdrukking die een beetje ijverig is. Hopelijk wordt dit met een softwarepatch gauw opgelost.

Meestal is de geluidskwaliteit redelijk, soms slecht. Gelukkig bel ik amper.... 😊
Tja voor een zakentelefoon is bellen toch wel essentieel ;) En dan is de kwaliteit niet top! Hopelijk komt er een patch voor. Anders ga ik de telefoon teruggeven aan mijn werkgever.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apps op extern geheugen kopieren via store

http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/

apps downloaden en op sd kaartje kopieren zie link

http://digitalconqurer.co...to-sd-card-windows-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 16:55
Ik heb zelf dit toestel niet, maar heb wel interesse.

Nu vraag ik mij af of je die 4gb module niet kan (laten) vervangen voor een 8gb of grotere variant. Of heb je dan weer een hele nieuwe custom rom enzo nodig?

Dan zou dit een prachtig toestel zijn natuurlijk, afhankelijk van kosten vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:28
Pff ik word er gek van elke keer loopt WhatsApp vast en moet de telefoon rebooten:( Is daar een goede oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
babbi schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:18:
Pff ik word er gek van elke keer loopt WhatsApp vast en moet de telefoon rebooten:( Is daar een goede oplossing voor?
Het helpt als je gesprekken opruimt. Heb iemand uit mijn klas met een 8s en daar draaide whatsapp niet echt lekker op, bleek uiteindelijk dat er meer dan 20 gesprekken openstonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb echt veel meer gesprekken open staan, loopt nog wel aardig.

Weet iemand hoe ik aan een gele digitizer kom? :( Hij is vandaag kapot gegaan, mijn LCD is gelukkig nog wel goed. Ze zijn al wel te vinden rond de 60 euro, maar dat zijn vooral blauwe en meestal nog out of stock ook.

En dan meteen nog een verwante vraag: Ik heb een paar grote strepen er in, geen enorme ster/put. Overleeft mijn LCD het als ik de telefoon op deze manier blijf gebruiken? Wanneer ik op de barst duw vervormt het beeld wat, maargoed dat doen LCD's altijd...

[ Voor 31% gewijzigd door TheZeroorez op 19-03-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:28:
[...]

Het helpt als je gesprekken opruimt. Heb iemand uit mijn klas met een 8s en daar draaide whatsapp niet echt lekker op, bleek uiteindelijk dat er meer dan 20 gesprekken openstonden.
Op mijn Whatsapp staan ook 20+ gesprekken open, loopt gewoon als een zonnetje op mijn 8S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
babbi schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:18:
Kon je niet met de app "stop the music" voorkomen dat je continue opnieuw moet opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 21:30

Sebazzz

3dp

Of muziek starten ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Sebazzz op 20-03-2013 09:31 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help! Sinds zaterdag ben ik in het bezit van de HTC 8S.
Tot nu toe is het een beetje zoeken, aangezien ik een echte smartphone-leek ben! :)
Mijn vraag:
op mijn sd-kaartje staat heel wat muziek, die ik probleemloos kan afspelen,
maar één van deze liedjes instellen als beltoon lukt me echter niet? Ik vind hier nergens de gelegenheid toe? Wie kan me helpen?
Ook mms'en lukt niet? Telkens bericht 'kan niet verzender, probeer opnieuw'.
Ook hierover is alle info welkom!!

Alvast bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:28
Nou mijn SD kaart word geeneens herkend in het toestel:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
babbi schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:04:
Nou mijn SD kaart word geeneens herkend in het toestel:(
Was bij mij in eerste instantie ook. Wat helpt is een restore naar fabriekinstellingen. Vergeet niet eerst te backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Hi guys,

Wie heeft een oplossing voor de volgende 2 probleempjes?:

- Whatspp meldingen van nieuwe berichten komen vertraagd (8-60min later) in mijn homescreen als popup.
- Is er een do-not-disturb optie? of app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
Ik heb sinds gisteren ook dat whatsapp heel laat (half uur tot uur later) een melding geeft dat er nieuwe berichten zijn. De berichten zelf komen wel sneller, maar ook niet snel.

Ik heb net een update geinstalleerd, firmware versie is nu 10.30.54.20002.401. Veranderingen volgens HTC klantenservice:
Ilan: de laatste update heeft de systeem stabiliteit verbeterd en eventuele kleine veranderingen in het systeem veranderd zodat het beter loopt
Ilan: maar niks specifieks of groots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
Dr. Donald schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:00:
Ik heb sinds gisteren ook dat whatsapp heel laat (half uur tot uur later) een melding geeft dat er nieuwe berichten zijn. De berichten zelf komen wel sneller, maar ook niet snel.

Ik heb net een update geinstalleerd, firmware versie is nu 10.30.54.20002.401. Veranderingen volgens HTC klantenservice:

[...]
Waar update je de firmware? ik zoek waraschijnlijk verkeerd op het web :)
ik heb versie: 1030.54.10403.401

[ Voor 3% gewijzigd door Kev0867 op 21-03-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Laatst online: 22:14
instellingen -> telefoonupdates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
thnx die ken ik, maar daar zegt mijn tel dat er geen updates zijn :) zal nog vast moeten komen

[ Voor 14% gewijzigd door Kev0867 op 21-03-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
Dr. Donald schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:00:

[...]
Net met HTC gebeld, zij zeggen dat het aan Whatsapp ligt (heb zelf nog 50% tel geheugen vrij). Heb whatsapp verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Misschien helpt dit.

[ Voor 10% gewijzigd door Kev0867 op 21-03-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond gechecked en inderdaad was er een update. Moest 460mb oid vrijmaken, dus alle apps en games eraf gekieperd. Half uurtje later was de update gereed. Geen problemen, duurt alleen effe.

Daarna apps weer geinstalleerd, en ik moet zeggen het is me sindsdien niet gelukt bijvoorbeeld IE te laten crashen (dat lukte me met een aantal sites behoorlijk makkelijk). Dus de vooruitzichten lijken goed.

Trouwens... Nu ook 700Mb vrij. Meer dan ik voorheen had... (Nog niet alles teruggezet, misschien wordt er wat temporary rommel in een later stadium opgeruimd?)...
Groeten hoeft niet op GoT, Tweakers zijn al aardig van nature ;)

[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 22-03-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben we de wijzig knop voor. Het is niet de bedoeling dat je 2 reacties onder elkaar plaatst

[ Voor 72% gewijzigd door PaT op 22-03-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ik kreeg vandaag ook de update melding, is er ook een changelog?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wel een beetje jammer dat bijna al mijn opslag door 'overig' en 'systeem' wordt gebruikt, maar tijdens het updaten wel doodleuk wordt verteld dat ik maar gewoon apps moet weg gooien ofzo. Kan er niet automatisch wat cache en browser geschiedenis opgeruimd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
TheZeroorez schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:27:
Wel een beetje jammer dat bijna al mijn opslag door 'overig' en 'systeem' wordt gebruikt, maar tijdens het updaten wel doodleuk wordt verteld dat ik maar gewoon apps moet weg gooien ofzo. Kan er niet automatisch wat cache en browser geschiedenis opgeruimd worden?
Tot zo ver ik weet niet ;).
Wel een klein beetje: handmatig in settings van explorer. + advance setting van explorer voor download materiaal (manage storage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150mb extra ruimte vrijgekomen door de update, dat is best wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Nou een ding is er nu na de update, als je het volume hoger zet dan 15 krijg je een waarschuwing voor gehoorschade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 13:10
[

Tot zo ver ik weet niet ;).
Wel een klein beetje: handmatig in settings van explorer. + advance setting van explorer voor download materiaal (manage storage)
Er is wel een app: shrink storage die zoiets doet. Wel handwerk, maar er kan wat van de temp map worden afgesnoept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Laatst online: 11:46
Pff, net bijna alle apps moeten verwijderen voor de update. Mijn overige storage blijft maar 1,05 GB bezet houden ondanks het verwijderen van de apps. Het blijft een vaag probleem. Ik heb dus echt geen idee waar het aan op gaat. Hopelijk doet de update er iets aan en anders wacht ik even af. Denk dat het probleem inmiddels wel bekend is. :)

@ hierboven: Shrink storage heb ik geprobeerd. Na het herstarten is er ineens 300mb extra vrij. Druk ik op het wissen van zijn gevulde ruimte, is alles ineens weer terug. :X

[ Voor 20% gewijzigd door Bliz op 25-03-2013 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
Update ook geinstalleerd!
Heb vooraf eerst wat apps weggegooid en later opnieuwe geinstalleerd. De update ging vlekkeloos. Ik heb nog niet gemerkt dat er iets anders is dan voor de update, maar ik begreep dat het om een stabiliteitsupgrade ging. Op de lange termijn kan ik daar misschien wat over zeggen.

Na de update was er ongeveer 80MB extra vrij. Door de update raak je dus geen ruimte kwijt, je moet alleen voor de tijd zorgen dat je genoeg ruimte hebt om de update te downloaden/installeren.

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik heb een vraagje: Op de HTC 8S zit geen front camera. Dus in principe zou je niet kunnen skypen. of toch wel? Ik heb wat rondgezocht op internet maar werd er niet echt wijzer van.

Wie kan mij dus vertellen wat de mogelijkheden zijn van skype op de HTC 8S, zijn die nagenoeg gelijk als bijvoorbeeld de HTC 8X of Lumia 920?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munkel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-08-2023
Nope, dit mag niet hier

[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 27-03-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05
http://tweakers.net/aanbod/

;)

[ Voor 46% gewijzigd door PaT op 27-03-2013 16:15 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:11:
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje: Op de HTC 8S zit geen front camera. Dus in principe zou je niet kunnen skypen. of toch wel? Ik heb wat rondgezocht op internet maar werd er niet echt wijzer van.

Wie kan mij dus vertellen wat de mogelijkheden zijn van skype op de HTC 8S, zijn die nagenoeg gelijk als bijvoorbeeld de HTC 8X of Lumia 920?

Alvast bedankt!
Je kan wel Skypen, maar het is uiteraard niet mogelijk om jezelf aan de ander te laten zien. Jij zal dus een 'normaal' telefoongesprek via Skype kunnen voeren, maar geen videogesprek in 2 richtingen. Als je het toestel op de speaker zet (of misschien via een headset), dan kan je wel de ander zien, maar diegene niet jou.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Laatst online: 18:00

Meller

Much to learn, you still have

Van de week de update geïnstalleerd. Omdat ik last had van ruimte gebrek heb ik gewoon een factory reset gedaan en toen de update.

Ben er erg happy mee, want nu ruim 700mb over nadat ik mijn apps weer heb geïnstalleerd. Dat is 500mb winst in mijn geval. ;)

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ja, klopt bij mij is het geheugengebruik een stuk minder geworden. Ook minder snel de melding geheugen bijna vol.

5 Xbox Live games
Offline afspeellijsten spotify (22 nummers totaal)

En nog steeds de melding geheugen bijna vol niet. Heb nog 403 mb

[ Voor 38% gewijzigd door CokeZero op 28-03-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 08:01
Ik heb regelmatig last van spontane reboots van mijn HTC 8S.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:33
Die spontane reboots hebben naar mijn idee niks te maken met het systeem. Druk de powerknop maar eens 10 seconden in, dan start de telefoon opnieuw op. Zelfs als je telefoon is vergrendeld. Dit is die 'spontane' reboot. Dus als hij in je broekzak wordt ingeduwd, herstart te telefoon... Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
Iridium schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:28:
Die spontane reboots hebben naar mijn idee niks te maken met het systeem. Druk de powerknop maar eens 10 seconden in, dan start de telefoon opnieuw op. Zelfs als je telefoon is vergrendeld. Dit is die 'spontane' reboot. Dus als hij in je broekzak wordt ingeduwd, herstart te telefoon... Irritant.
Het is al een paar keer voorgekomen dat de telefoon uit zichzelf rebootte terwijl ik het toestel in mijn hand had, dit gebeurde onder andere in de facebook app, de nos app en de standaard agenda app.

Het probleem is dus niet (iig niet geheel) te wijten aan het ingedrukt houden van de powerknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Heb sinds kort een 8s, maar heb bluetooth problemen. Waarschijnlijk omdat ik nergens de geavanceerde instellingen kan vinden. Het lukt me namelijk niet om met de carkit te koppelen vanuit de telefoon. Soms wil het dan helpen om vanuit de carkit met een telefoon te koppelen, echter kan ik de 8s niet vinden. Ook niet als ik het vanuit mijn HTC One X probeer. Hij lijkt niet discoverable (al sta ik wel in de bt settings scherm). Is er nog een plaats waar ik de naam van de telefoon kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Laank schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:53:
[...]

Het is al een paar keer voorgekomen dat de telefoon uit zichzelf rebootte terwijl ik het toestel in mijn hand had, dit gebeurde onder andere in de facebook app, de nos app en de standaard agenda app.

Het probleem is dus niet (iig niet geheel) te wijten aan het ingedrukt houden van de powerknop.
Heb je hem al geupdate? De 8S van m'n vriendin doet het sindsdien een stuk stabieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
SpankmasterC schreef op donderdag 18 april 2013 @ 02:06:
[...]

Heb je hem al geupdate? De 8S van m'n vriendin doet het sindsdien een stuk stabieler
SpankmasterC schreef op donderdag 18 april 2013 @ 02:06:
[...]

De software is up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de s8 al een maandje in gebruik als m'n eerste smartphone en volgende ervaring:

De storageruimte op de telefoon zelf is - hoewel die 4 Gig bedraagt - feitelijk aan de krappe kant. Het OS blijkt meer dan 3 Gb plaats in te nemen. Dus hou je een goeie 900 Mb over voor je apps, mails en alles wat niet op je extra sd-kaart kan bewaard worden. Bij het installeren wordt een app overigens ook in een tijdelijke folder bewaard en neemt daar dan ook nog een stuk meer plaats in dan de geinstalleerde versie ervan aangeeft. Er is een app die "shrink storage" heet en waarmee je dit laatste probleem kan oplossen. De app vult eerst de vrije ruimte op je telefoon en na een reboot kan je vervolgens een deel van die overtollige files waar je normaal niet aan proberen te doen wissen. Werkt wél een beetje omslachtig, maar wat mij betreft met prima resultaat tot nu toe. Zie: http://www.windowsphone.c...f8-47df-bd19-3fe94e6c744a

De moraal van het verhaal: wie echt een intensieve app-gebruiker is gaat met deze telefoon op z'n honger blijven zitten, vrees ik. Er loopt een petitie om Microsoft ervan te overtuigen om voor de storage van het OS ook de sd-kaart te kunnen gebruiken, maar ik zie daar niet veel van in huis komen.
Misschien moet je er gewoon rekening mee houden dat je voor de prijs van een middenklassertje geen topklasse moet verwachten.

Ik krijg de telefoon op vista home al evenmin geconnecteerd via Bluetooth. Enkel via usb lukt.

Ook 3 bedenkingen over windows8: het valt me een beetje tegen dat de kalender-toepassing redelijk basic blijkt. Je kan bv. geen terugkerende afspraken maken en zo. Wél als je je telefoon koppelt aan een hotmail-account en dat soort afspraken via de weblogin op hotmail ingeeft. Maar da's toch niet geweldig handig als je op verplaatsing bent en enkel je telefoon bij de hand hebt, vind ik. Merkwaardig ook: er is geen sync-knop op de kalender zélf. Je moet je hotmailaccount openen en op de sync-knop duwen om je agenda te doen synchroniseren.

Verder had ik ook graag gezien dat je adressen van ontvangen mails vlot zou kunnen bewaren in je contacten, maar dat lijkt niet mogelijk. Je kan wel het antwoordadres copy/pasten, maar da's een stuk omslachtiger dan ik gehoopt had.

Wat me al helemaal tegenvalt is dat microsoft het niet nodig heeft gevonden een app te ontwikkelen waarmee je remote desktop op een pc of server kan doen. Zoiets moet je niet overlaten aan de 'vrije softwaremarkt' vind ik.

Ondanks de tegenvallers hierboven denk ik er voorlopig niet aan het toestel opnieuw te verkopen.
Cheers!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds een paar dagen een HTC 8S en ik heb het probleem dat die mijn micro SD niet wil pakken.
Er staat de hele tijd dat deze "niet gevonden" is. De micro SD is van SanDisk
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:49:
Heb de s8 al een maandje in gebruik als m'n eerste smartphone en volgende ervaring:

De storageruimte op de telefoon zelf is - hoewel die 4 Gig bedraagt - feitelijk aan de krappe kant. Het OS blijkt meer dan 3 Gb plaats in te nemen. Dus hou je een goeie 900 Mb over voor je apps, mails en alles wat niet op je extra sd-kaart kan bewaard worden. Bij het installeren wordt een app overigens ook in een tijdelijke folder bewaard en neemt daar dan ook nog een stuk meer plaats in dan de geinstalleerde versie ervan aangeeft. Er is een app die "shrink storage" heet en waarmee je dit laatste probleem kan oplossen. De app vult eerst de vrije ruimte op je telefoon en na een reboot kan je vervolgens een deel van die overtollige files waar je normaal niet aan proberen te doen wissen. Werkt wél een beetje omslachtig, maar wat mij betreft met prima resultaat tot nu toe. Zie: http://www.windowsphone.c...f8-47df-bd19-3fe94e6c744a

De moraal van het verhaal: wie echt een intensieve app-gebruiker is gaat met deze telefoon op z'n honger blijven zitten, vrees ik. Er loopt een petitie om Microsoft ervan te overtuigen om voor de storage van het OS ook de sd-kaart te kunnen gebruiken, maar ik zie daar niet veel van in huis komen.
Misschien moet je er gewoon rekening mee houden dat je voor de prijs van een middenklassertje geen topklasse moet verwachten.

Ik krijg de telefoon op vista home al evenmin geconnecteerd via Bluetooth. Enkel via usb lukt.

Ook 3 bedenkingen over windows8: het valt me een beetje tegen dat de kalender-toepassing redelijk basic blijkt. Je kan bv. geen terugkerende afspraken maken en zo. Wél als je je telefoon koppelt aan een hotmail-account en dat soort afspraken via de weblogin op hotmail ingeeft. Maar da's toch niet geweldig handig als je op verplaatsing bent en enkel je telefoon bij de hand hebt, vind ik. Merkwaardig ook: er is geen sync-knop op de kalender zélf. Je moet je hotmailaccount openen en op de sync-knop duwen om je agenda te doen synchroniseren.

Verder had ik ook graag gezien dat je adressen van ontvangen mails vlot zou kunnen bewaren in je contacten, maar dat lijkt niet mogelijk. Je kan wel het antwoordadres copy/pasten, maar da's een stuk omslachtiger dan ik gehoopt had.

Wat me al helemaal tegenvalt is dat microsoft het niet nodig heeft gevonden een app te ontwikkelen waarmee je remote desktop op een pc of server kan doen. Zoiets moet je niet overlaten aan de 'vrije softwaremarkt' vind ik.

Ondanks de tegenvallers hierboven denk ik er voorlopig niet aan het toestel opnieuw te verkopen.
Cheers!
Zitten punten tussen die inderdaad een gemis zijn. Gelukkig hebben fabrikanten de mogelijkheid om dit aan te vullen, zo zie je dat Nokia sinds kort de mogelijkheid biedt om de offline mappen op je sd kaart op te slaan. Ik vind het ook erg jammer om te zien dat HTC (samsung is in mijn ogen niet echt met wp bezig) niet hun programmeurs inzet om ook zulke implementaties te programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:49:

Cheers!
soskes schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:22:
Misschien goed nieuws, kreeg vandaag onderstaande mail:

14168
votes
+3 votes
Store apps & attachments on external storage and improve/provide micro SD support
(No Status)

Thanks for your suggestion for external storage and MicroSd support. It’s always great to see such great feedback and excitement about this feature. While we can’t promise to ship every suggestion that gets submitted, we will be sure that our product development team receives your feedback. Keep those votes and suggestions coming!

Mobile Guru
Admin, Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vali en soskes: bedankt om in te pikken.

't was inderdaad deze pagina waar ik op doelde. Wel zitten ze ondertussen al aan 16897 stemmen. Nooit gedacht dat een paar posts op tweakers zulke gevolgen kon hebben ;)

Ook blij te zien dat er nog 1522 andere gebruikers zijn die ook vinden dat Microsoft een remote desktop client moet inbouwen. Dat geeft de burger moed ...

Van HTC moeten we inderdaad niet teveel verwachten, denk ik. Op hun forum staan momenteel 15 threads, waarvan 11 onbeantwoord. Die telefoons worden nu toch al een tijdje verdeeld, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:32:
sinds een paar dagen een HTC 8S en ik heb het probleem dat die mijn micro SD niet wil pakken.
Er staat de hele tijd dat deze "niet gevonden" is. De micro SD is van SanDisk
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??
De telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet niet te backuppen van te voren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r is weer een nieuwe firmware... Iets met 20003...

Merk nog geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 07:00

NTH

[b][message=40120363,noline]

Cheers!
Ik heb mijn corporate exchange account gekoppeld en daar gaat het syncen automatisch. Als ik afspraken in mij agenda zet kan ik kiezen tussen mijn hotmail of exchange account. Bij beide kan ik wederkerende afspraken maken. Wel even kiezen voor "meer details" - "regelmaat" als je een nieuwe afspraak maakt.

En please geef de mogelijkheid om apps en kaarten op je SD kaart op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:09:
D'r is weer een nieuwe firmware... Iets met 20003...

Merk nog geen verschil.
Ik kreeg hem vandaag ook binnen. Ik moest weer ruim 400 mb vrijmaken terwijl de update zelf binnen een minuutje binnen was. Ik merk ook nog geen verschil, dus waarschijnlijk zullen het wel subtiele bugfixes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Al mijn apps behalve WhatsApp er af en ik kom nog niet aan de 406MB vrije ruimte die nodig is... De media van WhatsApp zal wel genoeg zijn, maar ik heb eigenlijk geen zin om mijn groepsgeschiedenissen weer kwijt te zijn voor een update die geen publiek changelog heeft of merkbare verbeteringen laat zien.

Ik vraag me echt af wanneer dit probleem opgelost wordt. De combinatie van: weinig vrije ruimte, updates van enkele honderden MB's en redelijk frequente updates die maar weinig toevoegen is gewoon heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Geen idee wat de update nu precies doet, maar dit zijn de nieuwe revision nummers (ik laat de hardware informatie achterwege):

OS version: 8.0.10211.204
Firmware revision number: 1030.54.20003.401
Radio software version: 1.15b.3054.04_10.18.30.54
Bootloader version: 0.0.1030.54(164172)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

Grrr, mijn 8S laten valen gelijk het scherm een barst.

Leuk kwa design, maar bouwkaliteit laat te wensen over..!

Hij viel niet ees zo hard en met de achterkant naar beneden, bij mijn oude telefoon was
zo een barst nooit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Foto?, ik liet hem namelijk een keer op de hoek vallen en er was niks gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

Het is begonnen bij de onderkant en zo is het glas 'gesprongen' naar helemaal boven :P

Als ik het goedkoop kan laten maken doe ik dat wel, anders is het jammer en blijf ik hem gewoon gebruiken tot die letterlijk uit elkaar valt.
Na deze voor mij geen HTC meer in iedergeval
Gorilla glas me reedt,
* ik ben 100% zeker dat mijn vorige telefoon ook zo is gevallen en er toen niks aan de hand was. (was een HTC sensation overigens).*
Maar ik denk dat je dat krijgt omdat het glas echt bovenop ligt, bij de sensation viel die denk meer op de omringende cover..

[ Voor 30% gewijzigd door 3DDude op 30-04-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
3DDude schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:05:
Het is begonnen bij de onderkant en zo is het glas 'gesprongen' naar helemaal boven :P

Als ik het goedkoop kan laten maken doe ik dat wel, anders is het jammer en blijf ik hem gewoon gebruiken tot die letterlijk uit elkaar valt.
Gorilla glas me reedt,
* ik ben 100% zeker dat mijn vorige telefoon ook zo is gevallen en er toen niks aan de hand was. (was een HTC sensation overigens).*
Maar ik denk dat je dat krijgt omdat het glas echt bovenop ligt, bij de sensation viel die denk meer op de omringende cover..
Gorilla Glass is volgens mij alleen meer voor kras bestendig en niet val bestendig. Tevens zijn alle smartphones val gevoelig deze dagen.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Tsja, wat ik inmiddels heb geleerd met het vallen van objecten is dat het erg afhangt hoe het object neerkomt. Heb ook wel eens een glas laten vallen waarbij ik 100% zeker was dat die ging breken en het niet deed. Terwijl je soms een glas omstoot en er al meteen een stuk uitvliegt.

Wat mij overigens wel opvalt. De eerste dagen liep ik zonder cover en toen heb ik geen enkele kras op het scherm gehad. Nu loop ik met cover en krast het hele scherm (cover) omdat het materiaal veel zachter is. Natuurlijk is mijn telefoon niet beschadigt maar het resultaat is wel dat ik continue tegen krassen aan zit te kijken... Vraag me nu wel een beetje af waarom ik het ook al weer een cover heb gekocht :+ .

[ Voor 42% gewijzigd door MrFl0ppY op 01-05-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20
3DDude schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:05:

Gorilla glas me reedt,
Als je een valbestendige telefoon wil, kan je er beter eentje kopen met een plastic scherm. Gorilla Glass is inderdaad krasbestendig, niet valbestendig. Plastic is veel meer valbestendig en minder krasbestendig. Ik denk niet dat je HTC hiervan de schuld kan geven aangezien je wist dat er Gorilla Glass op zat en dat jij daar dan de eigenschappen niet van kent is niet HTC's schuld :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste