Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
IID wij hebben 25 x 500,- uitgevenSheik schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:14:
Tja, voor de mensen die 515,- hebben betaald voor de 8X is het natuurlijk een beetje zuur wat er gebeurt qua ondersteuning. Voor < 200,- is klagen inderdaad iets minder op z'n plek
Verschilt per gebruiker, oke, mijn iPhone 4 (tijdelijk) is dramatisch, daarvoor had ik een tijdelijke Alcatel zoveel, maar daarvoor mijn Omnia 7 (die ging helaas kapot) die batterijduur was dramatisch, haalde vaak de 10 uur niet eens, dat wil ik niet meer. iPhone verschilt per dag.
[ Voor 83% gewijzigd door StrongArmLance op 17-09-2013 12:48 ]
Trouwens een vraagje, nokia drive is nu te downloaden voor alle WP8 telefoons?
Ja deze isvoor niet nokia gebruikers voor 35 euro te koop.OnlyRinaldo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:24:
Ben benieuw, heb nu een Nokia Lumia 800 en door whatsapp was de batterij duur ook niet geweldig. Ga vanavond de HTC 8X bestellen.
Eh .... het heet HERE Drive+.OnlyRinaldo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:24:
Ben benieuw, heb nu een Nokia Lumia 800 en door whatsapp was de batterij duur ook niet geweldig. Ga vanavond de HTC 8X bestellen.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Wauw, na 10x de kabel er opnieuw inpluggen lukt het.
[ Voor 54% gewijzigd door StrongArmLance op 24-09-2013 11:38 ]
Uhm nee, hoe is dit gekomen?E2TK schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:20:
Iemand ervaring met dit probleem? http://sdrv.ms/14ClFl8
Geen idee, moeders stuurt in paniek een e-mail met afbeelding. Dus ik post in paniek een bericht in dit topic
Lijkt mij een probleem door de lader, maar hoop stiekem dat iemand het hier weet
Ik heb hem al een sinds een maand nadat hij uitkwam.
Verder heb ik een abonnement bij Vodafone.
Weten jullie misschien of het aan mijn telefoon ligt, of dat het misschien met de profider te maken heeft of iets dergelijks.
Wat ik probeer te vragen is, behoor ik de update al gehad te hebben?
Dit is alweer een maand terug! Vraag me af wat Abdullah met "binnen een korte tijd" bedoeld.urk1 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:10:
E-mail aan HTC gestuurd met de vraag of waarom Sense nog niet op de meeste toestellen aanwezig is...
Antwoord:
"Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot uw HTC
Mijn naam is Abdullah, ik ben van de technische ondersteuning van de klantenservice voor het HTC Email Team.
De update voor de Windows modellen zijn teruggetrokken omdat er problemen waren met de muziekspeler en bluetooth verbinding. Zodra deze "bugs" er uit zijn gehaald kunt u binnenkort de updates voor uw HTC verwachten.
U kunt via uw telefoon controleren of de software geupdate kan worden. Helaas kan ik u geen exacte datum geven, maar dit zal wel binnen een korte tijd gebeuren. "
Afwachten dus...
Ik zit ook bij Vodafone, dat terzijde...
Maar als je intussen kijkt wat voor extra's de Lumia telefoons hebben zoals o.a. glance, en hoeveel betere support ze hebben (DataSense!!) denk ik dat mijn irritatiefactor en stuk lager zou hebben gelegen bij de 920..
Niet dat ik er nu nog veel aan heb natuurlijk, om die conclusie te trekken
Nee hoor, tot op heden nog steeds zeer tevreden over de HTC 8X.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Volgens mij? Wat is je besturingssysteem nummer?Deckkie schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:27:
Ik heb volgens mij nog steeds geen gdr2 update op mijn 8x.
Ik heb hem al een sinds een maand nadat hij uitkwam.
Verder heb ik een abonnement bij Vodafone.
Weten jullie misschien of het aan mijn telefoon ligt, of dat het misschien met de profider te maken heeft of iets dergelijks.
Wat ik probeer te vragen is, behoor ik de update al gehad te hebben?
En ik heb unbranded en geen Data Sense
besturingssysteemnummer is: 8.0.10327.77kristan schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:24:
[...]
Volgens mij? Wat is je besturingssysteem nummer?
En ik heb unbranded en geen Data Sense
Zijn er al mensen die gdr3 op hun 8x hebben?
8.0.10512.142. Unbranded. Heb geen hard reset gedaan.
Alle 'oude' firmware dingen van HTC staan er nog op en werken. Geen DataSense uiteraard. Alleen die nieuwe toegankelijkheidsfeatures kan ik nergens vinden.
Verder loopt 't apparaat gewoon soepel. Batterijduur volgens mij ook niet veranderd.
Kan ik bevestigen. Zelfde ervaringen hier. Volgens mij is het scrollen door menu's wel wat soepeler geworden!Alamo schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:39:
Alle 'oude' firmware dingen van HTC staan er nog op en werken. Geen DataSense uiteraard. Alleen die nieuwe toegankelijkheidsfeatures kan ik nergens vinden.
Verder loopt 't apparaat gewoon soepel. Batterijduur volgens mij ook niet veranderd.
Ik weet niet wat er precies aan de hand is. De GDR2 zorgde voor velen waaronder ook ik voor een tijdelijke brick 8X. Nu dit probleem weer...word er zo mismoedig van.
Ik vermoed dat het nu echt over en uit is en dat hij voor reparatie moet worden aangeboden. Jammer want voor de update deed hij het zonder problemen weer.
Minder, maar Microsoft had er wel voor gewaarschuwd. Het is op eigen risico.Sheik schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:56:
Bij installatie van de GDR3 update gisteravond bleef mijn unbranded 8X in een loop steken. Telkens na het witte HTC scherm startte hij opnieuw op. Ik heb hem na pakweg 20 minuten uitgezet en aangezet zonder resultaat. Vervolgens aan de lader gehangen maar ook dat mocht niet baten. Het lampje van de 8X ging overigens ook niet oplichten.
Ik weet niet wat er precies aan de hand is. De GDR2 zorgde voor velen waaronder ook ik voor een tijdelijke brick 8X. Nu dit probleem weer...word er zo mismoedig van.
Ik vermoed dat het nu echt over en uit is en dat hij voor reparatie moet worden aangeboden. Jammer want voor de update deed hij het zonder problemen weer.
Stond zelfs bij dat bij sommige fabrikanten de garantie zou vervallen als je de update zou installeren. Nu is HTC gelukkig niet de moeilijkste daar in...
Succes met de reparatie.
Dan ken jij een andere HTC dan ik. Die grijpen normaliter (aangezien de reparaties door Dynafix uitgevoerd worden bij HTC), alles aan om het op basis van software de garantieafhandeling af te keuren.Alpha89 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:17:
[...]
Stond zelfs bij dat bij sommige fabrikanten de garantie zou vervallen als je de update zou installeren. Nu is HTC gelukkig niet de moeilijkste daar in...
Tsja, Sheik. Je had ook kunnen wachten. Ik heb ook IE11 op windows 7. Word ik ook niet vrolijk van, maar is ook niet de definitieve IE11. Dus ja, dan kan het zijn dat het nog niet optimaal werkt.
[ Voor 48% gewijzigd door GerCor op 18-10-2013 23:35 ]
Verwijderd
Ik zit precies in hetzelfde bootje nu. 3x ter reparatie opgestuurd en toen ik hem weer terugkreeg was de aux poort kapot. Was er helemaal klaar mee en had toestel lease. Heb na veel gezeur telfort weten te overtuigen om mn mobiel in te nemen en mn abbonnement over te zetten naar een sim only. Geloof mij, dat doen ze niet heel snel.Sheik schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:35:
Ik stuur mijn toestel niet meer op, ben er klaar mee ondertussen. Eerst een brick, nu dit weer. Eens kijken of ik definitief terug ga naar Android of toch wacht op nieuwe modellen in de WP reeks. Ben namelijk erg benieuwd naar de nieuwe generatie quad cores en dan metname voor de schermresolutie. Hoewel ik erg tevreden ben over Apple en Android wil ik het liefst blijven bij een platform, WP8, Windows 8 en Windows 8.1 RT. Plus ik wil het liefst een Nokia ipv een HTC vanwege de bredere ondersteuning van dat merk. Ohja een andere reden waarom ik liever de 8X wil platwalsen is dat ik er niet meer naar kan kijken....heb 515,- betaald en binnen no-time stond ie op iBood voor 200,- ...krijg er nog kippenvel van (en steken in voorhoofd) als ik eraan denk...
Ik zit nu in de richting van Nokia te denken. Samsung ben ik geen fan van, want die designs zijn allemaal 1 pot nat.
Ik zit te denken om een lumia 720, huawei ascend W2 of de nokia lumia 925 aan te schaffen.
Windows Phone vind ik een geweldig platform, maar kwaliteit van HTC is niet al te best.
Het is vooral als hij in mijn broekzak zit als ik op het werk trappen loop...
Zou het iets te maken kunnen hebben met slecht bereik?
Gelukkig trilt hij even en is hij snel weer gereboot, maar irritant is het wel echt.
Ik heb last gehad van het SIM card probleem, dit heb ik opgelost met de tape-op-de-SIM-card methode.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik heb de telefoon nu ruim 10 maanden en afgezien van de laatste 2 weken, welgeteld 2 keer een reboot gehad.
Ik kan niet zeggen dat hij het onder bepaalde omstandigheden doet. Wel dat het dus steeds meer wordt.
Nu te koop bij Dixons voor €199.99. Was van plan om deze te kopen, maar ik zie er maar vanaf. Dan liever de Nokia 920. Tegenwoordig al verkrijgbaar voor € 288,95 inclusiefSheik schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:35:
Ohja een andere reden waarom ik liever de 8X wil platwalsen is dat ik er niet meer naar kan kijken....heb 515,- betaald en binnen no-time stond ie op iBood voor 200,- ...krijg er nog kippenvel van (en steken in voorhoofd) als ik eraan denk...
Wat ik wel een gigantische verbetering vindt is de apps en settings die Nokia meegeeft.... echt geen spijt van op dat vlak.
Bij Nokia zit er een equalizer die je zelf kan instellen in tegenover de Beats audio aan/af, en ik vindt de equalizer veel beter (persoonlijke mening).
Laatste puntje waar ik de 8X ook veel beter op vindt is de batterij... die gaat 1 dag met gemak mee op de HTC 8X 36u ongeveer.
Met ongeveer dezelfde sync/apps gaat de 1020 maar 17u mee.
8X ligt wel veel fijner in de hand door het formaat en gewicht
Het leven is te kort om te testen
vertel me eens meer over de tape-op-de-SIM-card methode. In maart is mijn toestel ter reparatie opgestuurd vanwege reboots en steeds terugkerende sim kaart fouten. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk bellen.ikmattie schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:34:
Ik vind die reboots nu toch wel irritant worden. (paar x per dag)
Het is vooral als hij in mijn broekzak zit als ik op het werk trappen loop...
Zou het iets te maken kunnen hebben met slecht bereik?
Gelukkig trilt hij even en is hij snel weer gereboot, maar irritant is het wel echt.
Ik heb last gehad van het SIM card probleem, dit heb ik opgelost met de tape-op-de-SIM-card methode.
Hij heeft het een half jaar goed gedaan en nu komen er dus weer sim kaart fouten.
Ik word er gek van
En heb eigenlijk geen vertrouwen meer in weer een reparatie, misschien dat een toestel uit een nieuwere batch het niet heeft? Ik heb gelijk toen ie uitkwam er een besteld.
Zojuist firmware update voor 8X ontvangen. Ga 'm nu installeren. Dit betekent denk ik dat we weer uit het 'preview-pad' zijn, en iedereen nu de combinatie GDR3+firmware krijgt?
Neen, ik heb alleen de HTC-Update ontvangen. Geen firmware.Alamo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:04:
Naar aanleiding van http://wmpoweruser.com/no...e-gdr3-update-in-germany/
Zojuist firmware update voor 8X ontvangen. Ga 'm nu installeren. Dit betekent denk ik dat we weer uit het 'preview-pad' zijn, en iedereen nu de combinatie GDR3+firmware krijgt?
HTC-Update bevat kleinere changes die HTC aanbrengt in het besturingssysteem.
Mag ik weten welke issues jij hebt?mcetweaker schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:27:
Krijg hem ook. Nu aan het updaten. Hopen dat m'n bluetooth problemen verholpen zijn met deze update.
Bij mij vallen de gesprekken soms weg. Dan hoort de persoon aan de andere kant mij wel nog (via telefoonspeaker) maar ik hun niet meer.
Met de iPhone van het werk heb ik dat issue niet.
Je hebt helemaal gelijk. Bij mij stond er ook niet 'firmware' bij. We hebben dus wel hetzelfde ontvangen.Alpha89 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:53:
[...]
Neen, ik heb alleen de HTC-Update ontvangen. Geen firmware.
HTC-Update bevat kleinere changes die HTC aanbrengt in het besturingssysteem.
Jij al wijzigingen ontdekt?
[ Voor 4% gewijzigd door Alamo op 29-10-2013 09:47 ]
Na een minuut in het gesprek ongeveer kan ik de andere kant niet meer verstaan. Geen idee of zij mij ook niet meer kunnen verstaan. Maar ik hoor alleen maar kleine stukjes alsof de verbinding wegvalt en weer terug komt. Pas opgelost na een herstart van de telefoon. Totdat hetzelfde probleem weer terugkeert na verloop van tijd.Alpha89 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:42:
[...]
Mag ik weten welke issues jij hebt?
Bij mij vallen de gesprekken soms weg. Dan hoort de persoon aan de andere kant mij wel nog (via telefoonspeaker) maar ik hun niet meer.
Met de iPhone van het werk heb ik dat issue niet.
Ben benieuwd of ik daar nu vanaf ben.
Ik heb nog niet zo goed gekeken wat er allemaal veranderd is, maar zie wel al driving mode en screen rotation lock in de settings staan.
Heel simpel: blijkbaar maakt je SIM card soms slecht contact met de hardware van de telefoon.beccie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:18:
[...]
vertel me eens meer over de tape-op-de-SIM-card methode. In maart is mijn toestel ter reparatie opgestuurd vanwege reboots en steeds terugkerende sim kaart fouten. Ik kon niet eens meer fatsoenlijk bellen.
Hij heeft het een half jaar goed gedaan en nu komen er dus weer sim kaart fouten.
Ik word er gek van
Truc is dan om je SIM card iets dikker te maken door op de achterkant een bv 2 laagjes tape te plakken (gewone scotch plakband did the trick bij mij) en weer terug te plaatsen in je telefoon. (zal nu wel iets strakker zitten en zorg er wel voor dat er geen opstaande randjes aan de tape zitten waardoor het bij het in de telefoon schuiven losgetrokken wordt)
Mijn Flickr; Sony A7iii
Duurt lang ^^
Ik heb bij 'other' overigens 2,2GB, niet normaal
Uiteindelijk toch aan het downloaden, Sniperboy is gesneuveld
[ Voor 72% gewijzigd door StrongArmLance op 29-10-2013 20:46 ]
Is dit bekend of een GDR3 bug?
Even getest, maar ik heb er geen last van op Update 3. Daarvoor overigens ook niet.kristan schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:14:
Sinds de GDR3 update staat tijdens het bellen de speaker 'knop' 'ingedrukt' (hij is gehighlight), echter hij staat niet op speaker, uit of aan zetten heeft geen effect, blijft (in dit geval) blauw. En gewoon door de front 'speaker' .
[ Voor 4% gewijzigd door Alamo op 30-10-2013 20:01 ]
Zelfde probleem hier. Ook vanaf GDR3kristan schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:14:
Sinds de GDR3 update staat tijdens het bellen de speaker 'knop' 'ingedrukt' (hij is gehighlight), echter hij staat niet op speaker, uit of aan zetten heeft geen effect, blijft (in dit geval) blauw. En gewoon door de front 'speaker' .
edit: Keertje telefoon uit en aanzetten heeft het bij mij opgelost.
[ Voor 7% gewijzigd door MichelatNL op 31-10-2013 12:42 ]
Unlocked, unbranded op Vodafone. Update 3 staat geïnstalleerd, maar heb dus geen idee of dat hiermee te maken heeft.
SIM-lock-vrij en unbranded. Provider: Tele2
Dit bericht bleef kriebelen, zojuist mijn 8X ook een reset gegeven en...... data sense!Alamo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:09:
Vandaag voor het eerst sinds aanschaf een hard reset gedaan (gewoon, had ik zin in), en warempel: ik heb opeens Data Sense! Dat heb ik hiervoor nooit gehad.
Unlocked, unbranded op Vodafone. Update 3 staat geïnstalleerd, maar heb dus geen idee of dat hiermee te maken heeft.
Unlocked, unbranded op KPN. Voorheen (ook na GDR3) nooit gehad.
don't mistake lack of talent for genius.
Bij mij installeerde alle apps vanzelf weer na een harde reset. Enige wat tijd kost zijn wat configuratiezaken en customizen van je startschermpientertje schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:46:
Is het ook mogelijk om datasense te krijgen zonder harde reset? Ik zie er een beetje tegen op om al mijn apps opnieuw te installeren.
Let wel; eerst even een backup maken van je settings/applist, etc. Dat stond bij mij uit, standaard staat dit aan meen ik. Controleer dit even. Na de reset meld je je aan met hetzelfde MS account dat je hiervoor bij de telefoon gebruikte en hij vraagt of je alle instellingen/apps wilt restoren. Dan is enkel een kwestie van je tiles opnieuw ordenen. Werkt echt super!mcetweaker schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:20:
[...]
Bij mij installeerde alle apps vanzelf weer na een harde reset. Enige wat tijd kost zijn wat configuratiezaken en customizen van je startscherm
don't mistake lack of talent for genius.
Verwijderd
Hij staat niet op de luidspreker, het gaat als nog via de telefoon audio (front), bij mij en hierboven staand iemand anders werkte hij weer na uit en aanzetten. (misschien een paar keer als het niet aan slaat).Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:33:
Hallo, op het toestel van mijn moeder is er een probleem, mijn vraag is ov jullie die kunnen verhelpen. Als mijn moeder aan het ellen is dan krijgt ze hem niet meer van de luidspreker af, heeft iemand hetzelfde of weet hoe je het kan oplossen, graag een DM. Het besturingssysteem is Windows phone 8.0.10501.127, en de firmware is 3030.0.41201.401
Nu kan ik eindelijk zien welke apps hoeveel data gebruiken!
Nee, je krijgt een hele overlay over het scherm. Zeg maar hetzelfde bericht als je telefoon vol zit/SD kaart, alleen dan met de alarmmelding.GerCor schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:20:
En hoe ziet dat er dan uit? Krijg je een SMS?
Kan het zelf niet testen want ik heb dus al datasense, maar wellicht het proberen waard voor diegene die niet graag hun telefoon resetten?
Geweldige info!Magnetic_Man schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:39:
Ik las net dat het ook zou moeten werken om de ingebouwde HTC connection setup te draaien en daarna de telefoon te herstarten.
Kan het zelf niet testen want ik heb dus al datasense, maar wellicht het proberen waard voor diegene die niet graag hun telefoon resetten?
PSN-id: Chrasher
Held! Net gedaan en ik heb nu ook datasenseMagnetic_Man schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:39:
Ik las net dat het ook zou moeten werken om de ingebouwde HTC connection setup te draaien en daarna de telefoon te herstarten.
edit: btw, herstart van de telefoon was zelfs niet nodig, na setup stond ie gelijk in de lijst met apps
[ Voor 11% gewijzigd door maasmaas op 04-11-2013 15:45 ]
Zou dan in je app lijst (rechts van je startscherm) moeten staan.Muta schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:38:
Waar moet ik Data Sense vinden? heb connection setup gedaan + restart. Maar kan geen Data Sense vinden
Nou daar staat ie niet. Maar ik heb via dev. de GDR3 update gedownload. En zie nu ineens dat ik een update available heb. Dus die ben ik nu aan het installeren.Alamo schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:42:
[...]
Zou dan in je app lijst (rechts van je startscherm) moeten staan.
Na de update werkt het wel!
[ Voor 4% gewijzigd door Muta op 04-11-2013 16:18 ]
Ik heb net ook de Connection setup gedraaid en had zelfs zonder soft restart DataSense er bij staan!!! Heb unbranded versie met T-Mobile. Nu toch even voor de zekerheid herstarten ;-)Magnetic_Man schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:39:
Verwijderd
hij staat wel op de luidspreker en dat ik ook te zien op het scherm dat hij is ingedruk, maar als er op wordt gedrukt om hem uit de luidspreker te halen dan gebeurd er niks, wel een beetje aardig blijven he?kristan schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:58:
[...]
Hij staat niet op de luidspreker, het gaat als nog via de telefoon audio (front), bij mij en hierboven staand iemand anders werkte hij weer na uit en aanzetten. (misschien een paar keer als het niet aan slaat).
[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 04-11-2013 22:43 ]
[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 04-11-2013 22:43 ]
Als ik "Verbindingsinstelling" open krijg ik de melding;kristan schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:37:
Connection setup (ook wel verbindingsinstelling) nogmaals uitvoeren en zonder een herstart:DataSense.
Er is geen simkaart aanwezig, pincode is niet ingevoerd of de vliegtuigmodus van de telefoon is geactiveerd.
Plaats SIM-kaart, voer pincode in of schakel vliegtuigmodus uit om Verbindingsinstelling te gebruiken.
Snap er niets van.
Iemand hier ook last van?
Geprobeerd, nog steeds dezelfde melding.Chrasher schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:00:
Wifi even uitzetten.....
Waauw! Thanks!kristan schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:37:
Connection setup (ook wel verbindingsinstelling) nogmaals uitvoeren en zonder een herstart:DataSense.
Dat werkt
Ahh thanks, wilde me telefoon al niet resetten. Top tip!kristan schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:37:
Klopt resetten is zo gedaan, maar vorige keer was ik al mijn savegames kwijtGerCor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:11:
Waarom maken mensen zich zo druk om een reset? Met een half uurtje ben je klaar en vaak levert het ook nog eens een bak lege ruimte op je geheugen op. Ik heb het laatst 3 keer gedaan. Kleine moeite hoor.
Heb je toevallig een wachtwoord staan op het "vergrendelingsscherm"? Vermoedelijk zit die dan in de weg.
Nee. Toch bedankt voor het meedenken.Chrasher schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:19:
[...]
Heb je toevallig een wachtwoord staan op het "vergrendelingsscherm"? Vermoedelijk zit die dan in de weg.
Ik heb dit ook al gemeld zien worden in het Lumia 920 topic, dus het is een bug van GDR3. Niet dat je daar veel aan heb, maar dan weet je dat het niet specifiek aan je 8X ligt.Sheik schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:58:
Mijn schoonzus en schoonbroer hebben een paar dagen geleden GDR3 geinstalleerd. Echter sindsdien staat de telefoon op luidspreker als ze willen bellen. Dit kunnen ze niet uitschakelen en zijn niet goed verstaanbaar aan andere kant van de lijn. Hebben meer mensen deze bug? Zo ja, wat kunnen ze eraan doen? Ze wilden de toestellen ter reparatie aanbieden maar kunnen niet zo lang zonder...
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 05-11-2013 23:21 ]
Verwijderd
EDIT: Net een soft reset gedaan, en alles is weer zoals het was.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 19:25 ]
Of zijn er nog andere goede cases, die van htc zelf is ook mooi, maar beschermt het scherm niet tegen vallen.