Klopt, alles geprobeerd: geen cortana
Voor de rest op de oppervlakte vind ik het wat tegenvallen:
- Ik kan 6 tiles langseen krijgen maar vind het nogal klein worden
- De app-list (rechts scrollen vanaf homescreen) is nogal cluttered geworden
Er zijn n stuk of 6 nieuwe bijgekomen, terwijl ik dit liever naar de negatieve kant zag opgaan.
- De app-list heeft nu standaard alfabet-letters hierdoor oogt het ZEER cluttered
ze hadden dit beter weggelaten en vervangen door 1 alfabet-tegel die bovenaan float i.c.m een searchbar
Cortana was eigenlijk het enige dat de update zo interessant maakte (maar als ik er effectief gebruik vn zou maken..) achja, verandering van spijs
EDIT:
Heb hem nu een hele tijd in gebruik en ben er Echt tevreden van: (heb precies een nieuwe telefoon)
- Het notification-center
i.c.m. facebook is gewoon superhandig
snelkoppeling settings (zonder het hele gescrol is een echte timesaver)
snelkoppeling wifi + brightness + airplanemode
Ik had trouwens ook een tijd Swipe voor toetsenbord, maar dit is opeens weg als ik overschakel naar NLD AZERTY.. in NLD QWERTY werkt het gewoon (en is behoorlijk handig).
app aanraders:
MUSIC+
Hij mimic't XboxMusic maar geeft de optie om liedjes te downloaden (gratis, via soundcloud denk ik).
Je vind er alles terug, maar niet alles van een muzikant wordt even duidelijk weergegeven (staat nogal random).
TRUE CALENDAR 8
je kan volledig instellen welke calendars je laat zien op respectievelijk je live-tile en/of inapp
heeft een heel overzichtelijke weekview (zowel per uur als per dag)
bijna volledig te tweaken
nadeel: als je er teveel in prult gaat hij traag updaten, je moet hem dan best opnieuw instaleren en de instellingen van de eerste maal juist zetten. Zo bolt hij terug perfect en naar je wensen.
MIXTAPES
luister naar random playlists van mensen (dagelijks staan er tientallen nieuwe op, per genre (tags))
ideaal om nieuwe muziek te leren kennen of als je ff moeiteloos een reeks muziek wilt luisteren.
[
Voor 62% gewijzigd door
Verwijderd op 14-05-2014 10:15
]