Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:26

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik heb bij PhoneHouse gelijk zo'n flipcase gehaald. Telefoon is al twee keer gevallen en twee keer de flipcase kapot. Altijd beter dan de telefoon kapot. En ik doe de telefoon gewoon in mijn broekzak zonder me een minuut zorgen te maken.

Even gezocht maar ik kom uit bij Muvit of Altenate.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 10-11-2013 09:37 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:28

Mud

maasmaas schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:04:
Ik heb de htc case en ik ben er erg tevreden mee. De telefoon blijft het dichtst bij zijn oorspronkelijke uiterlijk (ik heb een blauwe 8x en de kleur van de case is exact hetzelfde). De uit-knop is zelfs makkelijker in te drukken met de case. De randen ervan 'steken' alleen niet uit boven het oppervlak van het scherm, dus in dat opzicht beschermt ie het scherm niet als je 8x op die kant valt.
Welke case is dat? Op de HTC site staat de case niet ( http://www.htcaccessoryst...p_htc_phone.aspx?i=237436 )
GerCor schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:57:
Ik heb bij PhoneHouse gelijk zo'n flipcase gehaald. Telefoon is al twee keer gevallen en twee keer de flipcase kapot. Altijd beter dan de telefoon kapot. En ik doe de telefoon gewoon in mijn broekzak zonder me een minuut zorgen te maken.
Welke flipcase heb je gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ze hebben bij de PhoneHouse maar 1 flipcase en niet eens bij alle vestigingen. Kon het de eerste keer uit voorraad kopen, de 2e moesten ze bestellen. Staat geen naam op wel een onbekend merkteken of symbool.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het aantal keer dat de telefoon overgaat kunt instellen?

Verwijderd

Niemand??

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:57
Kan niet.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:13:
Is dat niet iets wat je kunt instellen in voicemail bij je provider? Ik zie het in ieder geval niet op mijn toestel.

• Oldeberkoop
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-02-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:13:
Dat is onzin. Je kunt dat met iedere telefoon instellen met de standaard GSM netwerk codes. Je vindt hier een overzicht: http://forum.vodafone.co....Call-Diverts/td-p/1532064 en hier nog een uitgebreidere uitleg: http://www.howardforums.c...ll+Control+GSM+dial+codes

Deze codes werken overigens op ieder GSM netwerk, en met iedere telefoon, dus ook met bijvoorbeeld een Nokia 1611 of Ericsson GH388, mocht je die nog hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Oldeberkoop op 14-11-2013 10:26 ]

Verwijderd

Bedankt voor jullie antwoorden maar het is me nog steeds niet gelukt.

• Oldeberkoop
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-02-2019
En

*61*nummervoicemailbox-geenflauwideeofdat1233opiedernetwerkis*hoeveelsecondenjemaarwilt#

werkt echt niet?

Desnoods stop je je simkaart in een ander toestel en voert dan het commando uit, moet altijd werken.

Op mijn Lumia 820 werkt ##002# zonder problemen in de standard dialler (ik gebruik geen voicemail, call waiting, wat dan ook maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zojuist GDR3 geïnstalleerd op mijn HTC 8X branded-T-Mobile.

Edit: Bluetooth met de Surface 2 werkt nog steeds niet. Nou ja, gebruik het eigenlijk toch niet.

[ Voor 45% gewijzigd door GerCor op 16-11-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:57
Viel mij onlangs ook op dat BT niet goed functioneert i.c.m. mijn Asus Ultrabook. Sinds ik geen carkit meer heb met BT miste ik het ook niet, maar kwam er onlangs achter dat er gewoon BT op mijn Asus Ultrabook zat met Windows 8. Maar telkens wordt de verbinding verbroken. Op zich geen ramp, want ik denk het toch niet te gaan gebruiken, aangezien het kabeltje sneller werkt.

Maar als ik nu wel weer een carkit met BT wil gaan gebruiken in de auto, dan heb ik liever wel dat BT op de 8X wel werkt zoals zou moeten... In mijn vorige 2 auto's had ik gewoon een Parrot carkit i.c.m. Nokia en een HTC Desire. Dat werkte gewoon super. Maar als er BT op de 8X zit moet het ook gewoon werken. Zit dat probleem in de 8X/WP8 of ligt dat aan Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Volgens mij bestaat hetzelfde probleem ook bij de Nokia's. Dacht het gelezen te hebben. De iPhone van mijn vriendin werkt feilloos. Dus, het moet haast wel iets zijn tussen Win8.1/WP8 apparaten.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 18-11-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Suntoro schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:35:
Viel mij onlangs ook op dat BT niet goed functioneert i.c.m. mijn Asus Ultrabook. Sinds ik geen carkit meer heb met BT miste ik het ook niet, maar kwam er onlangs achter dat er gewoon BT op mijn Asus Ultrabook zat met Windows 8. Maar telkens wordt de verbinding verbroken. Op zich geen ramp, want ik denk het toch niet te gaan gebruiken, aangezien het kabeltje sneller werkt.

Maar als ik nu wel weer een carkit met BT wil gaan gebruiken in de auto, dan heb ik liever wel dat BT op de 8X wel werkt zoals zou moeten... In mijn vorige 2 auto's had ik gewoon een Parrot carkit i.c.m. Nokia en een HTC Desire. Dat werkte gewoon super. Maar als er BT op de 8X zit moet het ook gewoon werken. Zit dat probleem in de 8X/WP8 of ligt dat aan Windows?
Het is inderdaad zo dat sommige bt apparaten niet goed werken en daarom is er met gdr3 een fix hiervoor uit gekomen. Hier kan je bij bt een extra optie aanvinken als de connectie niet goed gaat. Zelf heb ik dit met vele bt apparaten getest en sinds gdr3 werkt het perfect. Muziek via mijn parrot streamen en foto naar de omnia 7 van mijn pa sturen verliepen zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Welke extra optie en op welk apparaat? Zou het graag wat duidelijker hebben, vali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bth27
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 13:02
Bij GDR3 heb je onder instellingen > Bluetooth > geavanceerd: Op een andere manier verbinding maken om Spraak met Bluetooth te gebruiken in mijn auto.

Dit kan je eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja, okè. Maar voor verbinding tussen mijn HTC 8X en Surface 2 levert het niks op.

Heb het wel uitstaan bij Microsoft Nederland (via Twitter).

UPDATE:

HTC 8X, of een Nokia... Bluetooth werkt -in dit geval- blijkbaar anders. Bluetooth inschakelen op je telefoon en op de Surface. De Surface ziet de 'Windows Phone'. De verbinding wordt 'verbonden' en daarna weer 'verbinding verbroken'..

Wat zegt Microsoft nou daarover? Ga naar je desktop, klik op het Bluetooth logo/symbool en selecteer: 'bestand ontvangen'. Dan naar je telefoon, kies een bestand zoals een foto en selecteer 'delen'. Bij delen selecteer je Bluetooth. En dan zou de verbinding tot stand moeten worden gebracht.

Nou, bij mij niet. Maar duidelijk is dat het allemaal anders werkt dan wellicht velen van ons verwachten hoe het zou moeten werken. Er wordt alleen een verbinding gemaakt als er daadwerkelijk iets wordt verzonden.

[ Voor 100% gewijzigd door GerCor op 20-11-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen? Ik heb sinds kort het probleem dat als ik met mijn vaste telefoon naar de HTC 8x bel een ingesprek toon krijg. Het vreemde is dat dit alleen met mijn eigen vaste telefoon gebeurd en niet als iemand anders belt. Wat kan ik daar aan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Geen idee, misschien heb je per ongeluk dat nummer geblokkeerd.

Verwijderd

Bedankt voor je reactie maar daar heb ik al naar gekeken en dat was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het opsturen voor garantie?
Heb em 3 maanden en de randen zijn licht aan het vergaan op 3 plekken..

- valt dit onder garantie en hoe verwoord ik dit het best?
- Hoelang ben ik mijn toestel kwijt ? (via ibood aangekocht)

Mvg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hoe verwoord je dat het beste? Foto bijvoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Ik heb hem begin dit jaar ook eens voor een coatingprobleem (verkleuring van de hoeken) ter reparatie op laten sturen door de winkel waar ik hem kocht. Ik was hem toen volgens mij bijna 4 weken kwijt. Het viel bij mij in ieder geval gewoon onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders verwoord: het rubber van sommige hoeken is er compleet af.
Niet echt een verkleuring, meer een compleet falen van het omhulsel zeg maar..
Ik zal binnenkort een foto proberen toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:09:
anders verwoord: het rubber van sommige hoeken is er compleet af.
Niet echt een verkleuring, meer een compleet falen van het omhulsel zeg maar..
Ik zal binnenkort een foto proberen toevoegen
Hij bedoelt dat jij een foto moet sturen naar HTC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

K-Jay

Klaas Jan

AA674 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:17:
[...]

Als ik "Verbindingsinstelling" open krijg ik de melding;

Er is geen simkaart aanwezig, pincode is niet ingevoerd of de vliegtuigmodus van de telefoon is geactiveerd.
Plaats SIM-kaart, voer pincode in of schakel vliegtuigmodus uit om Verbindingsinstelling te gebruiken.

Snap er niets van. :( Simkaart zit erin, vliegtuigmodus staat niet aan, en pincode is ingevoerd. De telefoon werkt zoals altijd. Kan dus bellen en internetten.

Iemand hier ook last van?
Dit probleem heb ik ook! Heb je dit uiteindelijk werkend gekregen?
Wat ik al geprobeerd heb:
- wifi aan/uit
- wel/geen pincode op sim

Ik heb een simlockvrije 8x, provider is Vodafone. Achterliggend probleem is dat ik geen Data Sense app heb en die schijnt te verschijnen als je die Verbindingsinstellingen doet...

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• Magnetic_Man
  • Niet online
Mijn telefoon heeft sinds kort een nare gewoonte: als hij de 'lage accu' melding geeft (volgens mij rond de 15 procent) kan hij max nog een paar minuten mee en dan gaat hij uit.
Die accu is dus niet helemaal jofel meer. Kan hem volgens mij ook niet meer kalibreren vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:00
Heb wel een klein narigheidje. Ik woon aan de grens van duitsland en ga daar regelmatig naartoe als ik mn data gewoon laat aan staan en daarna terug in nederland kom en de tel registreerd zich op NL netwerk. Heb ik gewoon geen internet meer geen G en 3G. Pas als ik de vliegtuigstand aan en uit gezet heb krijg ik weer internet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AA674
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01-2022
K-Jay schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:10:
[...]

Dit probleem heb ik ook! Heb je dit uiteindelijk werkend gekregen?
Wat ik al geprobeerd heb:
- wifi aan/uit
- wel/geen pincode op sim

Ik heb een simlockvrije 8x, provider is Vodafone. Achterliggend probleem is dat ik geen Data Sense app heb en die schijnt te verschijnen als je die Verbindingsinstellingen doet...
Ik heb buiten bereik van mijn WiFi, toen ik een keer onderweg was, het nog eens geprobeerd. En toen werkte het wel. Meteen stond Data Sense erop. Succes.

[ Voor 25% gewijzigd door AA674 op 25-12-2013 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Ik vroeg me af of de HTC 8X nou support heeft voor 4G in Nederland? Het gaat me dan om de netwerken van T-Mobile en Vodafone. Ik zelf heb de telefoon al een tijdje maar dan geen 4G abonnement van T-Mobile maar mijn zusje heeft deze ook net en heeft wel een speciaal 4G abonnement. Ik zie alleen bij beide geen 4G of LTE ofzo staan op het display. We wonen in de buurt van Rotterdam dus hier moet 4G zijn volgens de twee websites.
Mijn OS versie is: 8.0.10501.127

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
Er is een 4G versie van de 8X, maar die werd/wordt alleen verkocht door Verizon in de VS. De 4G versie is in Europa nooit op de markt gekomen, zal ook niet gebeuren.

Het houdt op bij 3G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Alamo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:19:
Er is een 4G versie van de 8X, maar die werd/wordt alleen verkocht door Verizon in de VS. De 4G versie is in Europa nooit op de markt gekomen, zal ook niet gebeuren.

Het houdt op bij 3G :)
Dat is jammer. Toen ik in de Vodafone shop stond met mijn zusje werd er namelijk wel gezegd dat er een update kwam. Of die er al was wist hij niet. Maar daar weten jullie dus ook niets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
Er komen af en toe updates voor de software, dat wel. Maar er zal geen update voor 4G komen, voor zover ik weet zit de apparatuur daarvoor er gewoon niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

AA674 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 08:18:
[...]

Ik heb buiten bereik van mijn WiFi, toen ik een keer onderweg was, het nog eens geprobeerd. En toen werkte het wel. Meteen stond Data Sense erop. Succes.
Top! Dit werkte bij mij ook. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:00
Is het scherm te vervangen van dit toestel? ik haalde m van de week uit mn zak en zag dat het scherm gebarsten is in de hoek. Misschien door druk van te kleine zakken?
Anders geef ik t op aan de verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ik wil voor mijn moeder graag een WP kopen, maar helaas zijn sinds begin vorig jr vrijwel geen echte nieuwe modellen uitgekomen.

De Lumia 625 is een joekel, veel te groot. Snap dit model niet.
De 520 heeft kleine accu, scherm niet geweldig.
De 920/925 is veel te duur, ook groot.
De Lumia 720 is de enige van normaal formaat. Helaas heeft deze een wat oudere chip en slechts 512MB geheugen. Hoe ervaren jullie dit?

De HTC 8x is het enige alternatief, zelfde formaat/snellere chip, wel 1GB en hogere resolutie maar zonder de Nokia toevoegingen zoals navigatie en een stukje ouder.

Deze HTC is echter ook al wat langer op de markt...geen probleem als je hem al een poosje hebt maar om hem nu nieuw aan te schaffen voor €230 misschien wel.
Ben benieuwd hoe jullie deze telefoon ervaren anno 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik denk, dat je met deze vraag beter in MAA terecht kunt, want we weten niets over je moeder, wat toch wel belangrijk is, om een advies te geven.
Leeftijd (ongeveer ;) ), mate van interesse in en verstand van tech ;), wat doet ze met het toestel, etc.? Budget?
Wat de grootte van enkele toestellen betreft: de trend gaat nu naar groot, kijk maar naar de nieuwste modellen.
De HTC 8X is een leuke telefoon, maar uit 2012, dus ouder, dan enkele van de door jou genoemde Nokia's. Voor 't "gemiddelde" gebruik van de "gemiddelde" moeder (bellen, WhatsApp, Twitter, Facebook, internetbankieren en af en toe een foto) ruim voldoende, maar dat zijn de andere ook. Nokia's hebben daarnaast een aantal apps, die absoluut meerwaarde hebben, maar misschien gebruikt je moeder die wel helemaal niet.
Dus graag wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Wat misschien wel heel belangrijk is voor je keuze is of de 8X een update krijgt naar WP8.1. Iedereen verwacht van wel omdat Microsoft dat soort van heeft belooft maar het is nog nergens bevestigd. Dit zullen we over 2 weken? wel weten.

Ik zelf vind de telefoon nog steeds goed. Ik heb even een upgrade gedaan naar de Nokia 1520 maar die heb ik na een week terug gebracht. de specificaties zijn erg goed en het scherm is geweldig maar dat ding was echt te log en ik heb nog wel grote handen.

Ik mis een WP toestel met snelle hardware, goed scherm die even groot is als een Galaxy S4/HTC One. Eigenlijk is dat de Nokia icon maar die heb je hier niet.

Voor nu kan je telefoon goed mee en kan die wel alle apps draaien met 1 GB geheugen. Ik zou zelf geen telefoon kopen met 512 want je weet niet wat de update van 8.1 zo gaat doen met je geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
budget is 230 max, kleine handen, whatsapp, email, bellen, internetbankieren, navigatie voor in auto (ik las dat Nokia's turn-by-turn voice navigatie voor alle WP toestellen beschikbaar is dus dat is geen reden meer om voor de Nokia te gaan) en af en toe wat delen op haar facebook page (is onderneemster).

De HTC 8x is dan wel ouder dan de nu beschikbare Lumias in de winkel, maar dat zijn de 520 en 625 (in deze prijsklasse), allebei met tragere CPU, tragere GPU, 512MB en zelfs lagere resolutie. Verder is er simpelweg niks! Heel raar.

Erg jammer dat er geen keuzevrijheid is en vrijwel 0 optie als je normaal formaat handen hebt.
De Nokia Icon die hier niet beschikbaar is, is nog iets groter dan de 625, heeft wel een stuk groter scherm. Maar het HTC 8x formaat bestaat gewoon niet.

Ik zal de keuze idd laten afhangen van WP8.1 en anders wordt het toch maar een Android. De keuze voor WP8 is vooral de intuitieve interface, gebruiksvriendelijkheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Jazco2nd op 21-03-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
WP8 met Android vergelijken qua processor, staat gelijk aan het vergelijken van appels met peren, WP kan met goedkopere hardware veel beter uit de voeten, dan Android, de gebruikerservaring met low-specced budget-toestellen is dan ook beter bij WP8.
Ga je voor een Android in dezelfde prijsklasse, krijg je een toestel, dat, vergeleken met Android high-ends, ook echt "budget" aanvoelt, m.u.v. de Moto G, die veel waar voor z'n geld biedt, alleen een slechte camera, maar ze moeten tenslotte toch ergens op besparen.

Zelf heb ik trouwens ook kleine handen, maar ik heb een Lumia 920, tot zeer grote tevredenheid. Er zijn geruchten over een 930, als opvolger, min of meer een "world'-versie van de Icon, maar daar hoef je niet naar te kijken, die kost dan ook ongeveer, wat de 920 bij launch kostte, en dat is meer dan 't dubbele van jullie budget.

Zie overigens, dat ik 't gebruik van je moeder vrij goed ingeschat had ;) en dat kan eigenlijk wel met elke smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
huh? Ik trek toch nergens de vergelijking met Android? Ik weet ook wel dat WP veel minder heftige hardware nodig heeft om soepel te draaien. Enige wat ik noem is het formaat, er zijn geen compacte WPs, daarom kom je als dat echt essentieel is toch weer bij Android uit. Of deze HTC 8x waarbij niet 100% zeker is dat hij 8.1 update krijgt. Ik zie niet zo gauw online wat Nokia te bieden heeft, al hun eigen snufjes zijn toch inmiddels in de Windows Phone store beschikbaar als app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Je hebt 't over de Lumia 520, maar hebben jullie al eens naar de 620 gekeken? Was duurder, dan de 520, maar prijs is inmiddels gezakt en dus bijna vergelijkbaar.

http://tweakers.net/product/321579/nokia-lumia-620/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Yup heb ik naar gekeken:
http://www.phonearena.com...Phone-8X/phones/7593,7224

Qua formaat prima, scherm is wel een stuk kleiner, 4,3 vind ik ideaal. Maar deze heeft ook slechts 512MB. Lagere resolutie maar scherm is ook kleiner. Daarnaast zou ik me zorgen maken om de accu (1300mAh vs 1800mAh). Dan is de HTC zijn meerprijs volgens mij wel waard, zeker gezien 1GB ram, als je een tel wil die minimaal 2 en lieft 3-3.5 jr meegaat.

Als ik dit lees:
http://www.wpcentral.com/htc-confirms-8x-windows-phone-81
Wordt er wel gewerkt aan de 8.1 update voor de 8x maarja, dat is nog geen 100% bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Ja, helaas zullen we pas 100% zeker zijn, mbt de 8.1 update voor al deze oudere toestellen, wanneer die update er is.
Overigens kwam ik op de 620, omdat een kennis met zijn moeder naar de winkel ging voor een 520 en terugkwam met een 620, omdat moeders vond, dat die prettiger in de hand lag. Hij is iets kleiner, maar een beetje dikker en dat 'voelde' voor haar prettiger.
Geeft ook wel aan, dat 't zeker belangrijk is, niet alleen op internet te kijken, maar ook eens naar een winkel te gaan, om te zien, hoe de toestellen in de hand liggen. Zou ik zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 08:03
Mijn vriendin heeft de HTC 8X ikzelf heb de Lumia 720.

Ondanks de hogere resolutie en meer geheugen vind ik de 720 een prettiger toestel.
De toevoegingen van Nokia zorgen voor mij echt voor een betere ervaring met WP8. De Navigatie is natuurlijk ook beschikbaar voor de HTC maar kost dan 35euro om aan te schaffen.

Het eventueel trager laden van apps door minder geheugen is voor mij geen beperking. Ik ben geen zware gebruiker (maar dat is je moeder denk ik ook niet) maar Whatsapp, Spotify, Facebook en nieuws apps als NU en NOS werken gewoon goed.

De HTC vind ik minder prettig in de hand liggen door de wat scherpere randen. Daarnaast het grootste nadeel voor mij de aan/uit / unlock knop bovenop. In mijn ervaring gebruik je die knop best vaak in WP en hindert het mij bij het bedienen met 1 hand.

Allebei erg goede toestellen naar mijn mening.

Toevoeging: De accu van de 720 gaat langer mee. Bij normaal gebruik met gemak anderhalve dag. Bij weinig gebruik heb ik 3 dagen gehaald

[ Voor 7% gewijzigd door BaseT op 21-03-2014 21:31 ]

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Kijk das interessant! Welke Nokia toevoegingen zorgen dan voor een betere ervaring? Ik dacht dat sinds de laatste gdr3 update het redelijk gelijk was getrokken.
Ben nu wel nieuwsgierig: wat vind je vriendin eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb een 8X en wat ik er van gelezen heb komt 8.1 gewoon beschikbaar. Misschien niet voor de 8S.

Nog elke dag geniet ik van de 8X en kan me totaal niet vinden in de nadelen die iemand maar kan verzinnen. Gewoon top. Ik bedoel; het zou een nadeel zijn dat de powerknop bovenin zit. Nou, schiet mij maar lek, maar wat is daar het nadeel van? Ik gebruik die knop vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Thanks voor de reacties. De HTC 8x lijkt mij de beste keus. Vind het ontwerp juist beter dan de 720 en de hardware is beter, er zijn al artikelen online over updates die Nokia/MS alleen voor 1GB devices uitbrengt.
De software van Nokia is wel beter en dat weegt zwaar. Maar ik ken alleen Nokia Navigatie en die is ook voor de HTC beschikbaar.

Jammer dat HTC niks zegt over Nokia features, lijkt alsof HTC WP links heeft laten liggen.

Het wordt of de 8x of de Lumia 630, die is namelijk zelfde formaat, iets korter en halve mm dikker, met 1GB geheugen alleen lagere resolutie:

http://www.phonearena.com...35-clears-the-FCC_id53699

Afhankelijk van hoe snel de 630 beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:26
Ik heb sinds een aantal maanden verschillende problemen met m'n 8X:

- Op een gegeven moment kan ik geen enkele app meer opstarten. Als ik deze aanklik beweegt de tile even, verder niks. Uit en aan zetten is de enige optie
- Als de batterij op +/- 15% is gaat m'n telefoon meestal binnen 10 minuten uit. Ook erg irritant

Iemand die hier oplossingen voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Als ik dat probleem zou hebben dan ging ik voor een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:42
Newjersey schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:37:
Ik heb sinds een aantal maanden verschillende problemen met m'n 8X:

- Op een gegeven moment kan ik geen enkele app meer opstarten. Als ik deze aanklik beweegt de tile even, verder niks. Uit en aan zetten is de enige optie
- Als de batterij op +/- 15% is gaat m'n telefoon meestal binnen 10 minuten uit. Ook erg irritant

Iemand die hier oplossingen voor heeft?
Heb ditzelfde probleem ook gehad, schijnt niks aan te doen zijn behalve telefoon herstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem nu aan het updaten naar 8.1 !!

Dit gaat gratis

hier registreren:
http://appstudio.windowsphone.com/Projects

deze app downloaden en even opstarten:
http://www.windowsphone.c...19-4a0b-960c-038393741e96

en daarna vershcijnt de update bij 'settings - phone update' (Kan zijn dat het een uurtje in beslag neemt)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Helaas geen cortana voor ons. HTC is "vergeten" de US english display language in de rom te stoppen, en dat is nodig voor cortana.

http://forums.wpcentral.c...75052-htc-8x-cortana.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd ik heb een HTX 8X uit Europa (ibood.be)
en ik kan bij 'Language' gewoon "English (United States)" toevoegen ..
er staat voorlopig wel nog "preparing dowload"... Maar eens deze erop staat is het mogelijk mogelijk?

zal mn bevindingen in deze post updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
Bij de europese versie kan je wel US english downloaden, maar dit bevat slechts region settings, keyboard, text to speech etc, maar niet de display language.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, alles geprobeerd: geen cortana

Voor de rest op de oppervlakte vind ik het wat tegenvallen:

- Ik kan 6 tiles langseen krijgen maar vind het nogal klein worden
- De app-list (rechts scrollen vanaf homescreen) is nogal cluttered geworden
Er zijn n stuk of 6 nieuwe bijgekomen, terwijl ik dit liever naar de negatieve kant zag opgaan.
- De app-list heeft nu standaard alfabet-letters hierdoor oogt het ZEER cluttered
ze hadden dit beter weggelaten en vervangen door 1 alfabet-tegel die bovenaan float i.c.m een searchbar

Cortana was eigenlijk het enige dat de update zo interessant maakte (maar als ik er effectief gebruik vn zou maken..) achja, verandering van spijs

EDIT:
Heb hem nu een hele tijd in gebruik en ben er Echt tevreden van: (heb precies een nieuwe telefoon)

- Het notification-center
i.c.m. facebook is gewoon superhandig
snelkoppeling settings (zonder het hele gescrol is een echte timesaver)
snelkoppeling wifi + brightness + airplanemode

Ik had trouwens ook een tijd Swipe voor toetsenbord, maar dit is opeens weg als ik overschakel naar NLD AZERTY.. in NLD QWERTY werkt het gewoon (en is behoorlijk handig).

app aanraders:
MUSIC+
Hij mimic't XboxMusic maar geeft de optie om liedjes te downloaden (gratis, via soundcloud denk ik).
Je vind er alles terug, maar niet alles van een muzikant wordt even duidelijk weergegeven (staat nogal random).
TRUE CALENDAR 8
je kan volledig instellen welke calendars je laat zien op respectievelijk je live-tile en/of inapp
heeft een heel overzichtelijke weekview (zowel per uur als per dag)
bijna volledig te tweaken
nadeel: als je er teveel in prult gaat hij traag updaten, je moet hem dan best opnieuw instaleren en de instellingen van de eerste maal juist zetten. Zo bolt hij terug perfect en naar je wensen.
MIXTAPES
luister naar random playlists van mensen (dagelijks staan er tientallen nieuwe op, per genre (tags))
ideaal om nieuwe muziek te leren kennen of als je ff moeiteloos een reeks muziek wilt luisteren.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Vandaag heeft dan ook bij mij het noodlot toegeslagen ;) Na anderhalf jaar zeer zuinig met mijn telefoon om te zijn gesprongen vandaag mijn scherm gebarsten, dit is gebeurd terwijl hij in een beschermhoes zat. Verder kan ik me niet herinneren dat ik ergens tegen aan ben gelopen en hij is zeker niet gevallen.

Foto: http://1drv.ms/1lFhmLK

Weet iemand of dit in aanmerking komt voor garantie? of valt dit volledig buiten de boot

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Wie van jullie heeft al Windows Phone 8.1 op zijn telefoon staan? Ik heb het in combinatie met T-Mobile. Ik de taal op Engels VS staan. Wat ik vaak heb is dat mijn telefoon ineens geen verbinding heeft met T-Mobile. Ik moet ook vaak mijn pincode opnieuw invoeren. Of hij nu opnieuw opgestart is durf ik niet te zeggen. Kan je dat ergens controleren?
Heeft hier nog iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb vanaf het begin WP8.1 draaien op de 8X zonder netwerkproblemen. Het is een unbranded model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Heb zelf ook WP8.1, alleen niet met T-mobile. Alleen mijn HTC app klok doet het niet meer, de tijd wordt niet meer geüpdatet :+

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Mijn telefoon is ook unbranded. Het is erg irritant. Het is niet vaak maar denk toch wel 1 keer per dag... Misschien dat er een applicatie vast zit waardoor hij reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hmm...sinds maandag worden mijn Livetiles niet meer bijgewerkt. Misschien al langer, maar het valt me op sinds maandag, ik gebruik namelijk de HTC One als daily foon vandaar.

Hmm...sinds maandag worden mijn Livetiles niet meer bijgewerkt. Misschien al langer, maar het valt me op sinds maandag, ik gebruik namelijk de HTC One als daily foon vandaar.

EDIT: Ik draai WP 8.1

[ Voor 36% gewijzigd door Sheik op 08-05-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb een HTC 8X en een Surface 2 en moet zeggen dat wanneer ik een hoofdtelefoon aansluit op de HTC 8X de muziek stukken beter klinkt dan via de Surface 2. Dat 'Beats' voegt echt wat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
GerCor schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:33:
Ik heb een HTC 8X en een Surface 2 en moet zeggen dat wanneer ik een hoofdtelefoon aansluit op de HTC 8X de muziek stukken beter klinkt dan via de Surface 2. Dat 'Beats' voegt echt wat toe.
Serieus? Beats gaat bij mij standaard uit.. Als ik mijn telefoon aansluit op mijn autoradio met Beats aan dan klinkt het echt heel slecht. Misschien komt het omdat ik mijn radio zelf al heb ingesteld qua Bass, hoge tonen en lage tonen :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tsja, dat zou natuurlijk kunnen. Mijn hoofdtelefoon valt niet in te stellen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC 8x doet het sinds vandaag niet meer. Probeerde er wat muziek op te zetten en een office isootje. Laatste files gingen verschrikkelijk langzaam maar uiteindelijk was hij toch klaar met kopieren.

Heb de usb eruitgetrokken waarna mijn scherm freezede en geprobeerd opnieuw op te starten. Hij bleef maar hangen op het htc-logo dus ben op gegeven moment gaan slapen met oplader in mijn telefoon.

Vanmorgen deed hij niets meer en herkend windows hem als een qhusb_dload device. Ik lees op het internet veel op gebrickte telefoons door het unlocken en installeren van andere OS-versies.

Ik heb echter niets aan unlocken en installeren van shit van XDA-develop ofzo gedaan. Dit is gewoon een gevalletje garantie of wat denken jullie? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Ik denk opsturen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Iemand al ervaring met de eerste update van WP8.1 op de 8x? Ik wel :) De installatie duurde ongeveer een half uurtje. Ik heb nog niet heel kritisch gekeken, maar ik merk tot nu toe geen verschillen met de 'oude' WP8.1.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:13:
[..]
MIXTAPES
luister naar random playlists van mensen (dagelijks staan er tientallen nieuwe op, per genre (tags))
ideaal om nieuwe muziek te leren kennen of als je ff moeiteloos een reeks muziek wilt luisteren.
Dank voor de tip! Die app kende ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Straks weer een NL-Alert. Op de site zelf zegt het overzicht dat de HTC 8X helaas niet is in te stellen voor NL-Alert.

Ik heb nu (PW8.0) bij instellingen staan: Cell broadcasting:

NL-Alert-CMAS (4371) in het grijs
NL-Alert 1 (919).

Geen idee wat het allemaal is maar ik merk vanzelf wel of het werkt om 12:00 vandaag. Als ik in deze topic zoek op NL-Alert zie ik dat meerdere HTC 8X bezitters vorige keer wel een bericht hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Iemand enig idee wanneer de 8.1 Preview versie weer te installeren is op de HTC 8X? Al een paar weken is het niet meer mogelijk, kan het ook via sideloaden? Probleem is in eerste instantie begonnen bij Huawei, maar na aanpassingn van de downloadfile kunnen meerdere toestellen het bestand niet meer uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb gister de update voor de preview nog geïnstalleerd. Toestel al een gereset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Heb nu contact met MS over dit issue. Blijkt dat er een x aantal HTC 8X gebruikers zijn met een 'verkeerde' firmware versie waardoor updaten naar 8.1 mislukt. Downloaden en voorbereiden lukt, behalve het uitpakken van het bestand en vervolgens installeren geeft een error code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Mijn vriendin heeft de 8X en is hier nog altijd zeer over te spreken. Ze draait echter nog wel WP8.0 en wanneer ik naar een update zoek vind die niets. Telefoon is helemaal standaard en is ingesteld op NL.

Hebben jullie WP8.1 via de officiële standaard kanalen ontvangen of gesideload (of hoe dat ook mag heten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Hier in dit artikel staat een uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
Thanks. Het heeft toch wat werk nodig dus. Wil geen risicos nemen met de telefoon van de vriendin dus we wachten nog maar even tot de update Ota wordt aangeboden. Zijn hier al datums van bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Helemaal niks. Is mede afhankelijk van je provider. Ik heb zelf T-Mobile, en uit een twitterbericht blijkt dat zij er nog helemaal niks over kunnen zeggen maar minstens 5/6 weken wachten in ieder geval. Ik heb zelf ook nog steeds 8.0, ben ik nooit van plan geweest de Developers Preview te installeren. Ik weet niet eens of de preview in het Nederlands is of alleen in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
De preview is in het Nederlands. Ik heb hem zelf ook draaiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Iridium schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:48:
De preview is in het Nederlands. Ik heb hem zelf ook draaiend
Potverdikkeme, dat maakt het wachten op de officiële OTA nog moeilijker. Maar ik hou vol. Geen dev. prev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Niet online
http://www.winbeta.org/ne...uk-and-china-coming-weeks

Dit lijkt me goed nieuws voor ons. Het lijkt me waarschijnlijk dat Cortana dan ook op de 8X gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wellicht draait het allang in de US op HTC 8X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
GerCor, doe jezelf een plezier en zet 8.1 erop, zoveel malen beter , fijner, sneller, mooier etc , op je HTC 8x draait het als een zonnetje. Wachten hoeft niet, deze versie draait als Final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sheik schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:21:
GerCor, doe jezelf een plezier en zet 8.1 erop, zoveel malen beter , fijner, sneller, mooier etc , op je HTC 8x draait het als een zonnetje. Wachten hoeft niet, deze versie draait als Final.
behalve dat Internet Explorer er geregeld uitklapt op (vooral) tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik kom nog teveel foutjes tegen op diverse fora. Dan wil ik graag bij een leverancier terecht kunnen en niet afgescheept worden met: het is een preview. Ik vind het ook niet erg om te wachten. Als ik zie wat me te wachten staat en dat krijg ik dan allemaal in 1 keer. Net of je een van de ene op de andere dag een totaal nieuw OS en veel nieuwe apps krijgt. Ondertussen zijn er al 3 updates geweest, wie weet komen er nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:13
Sinds gisteravond ziet mijn scherm er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v236/stomperxj/IMG_0234.jpg

Plaatje is niet van mij
Iemand hier ervaringen mee? Ik ga ervan uit dat dit een hardware probleem is en ik dus de garantie moet gaan gebruiken.
Op de knoppen reageert hij nog wel met het gebruikelijke trillinkje, powerknop reageert hij ook nog op. Met alleen dit scherm of scherm uit tot gevolg helaas.

Opgelost! De aan/uit knop lang ingedrukt gehouden, en daarna op de gok naar beneden geswiped zoals je hem normaal uitzet. En hij ging opnieuw opstarten met een normaal scherm...

[ Voor 39% gewijzigd door ikmattie op 29-06-2014 11:05 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:33

klaaz

it's me!

Ik heb mijn HTC8x nu al een maand of 15 in gebruik, WP8.1 erop en nog nimmer een probleem gehad met het toestel.

Ik ga waarschijnlijk binnenkort voor de Lumia 930 en hoop dat het net zo'n degelijk toestel is als de 8x, want daar kun je iemand mee doodslaan en vervolgens ook nog de politie mee bellen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik volg jou in jouw voetsporen, waarschijnlijk in januari wanneer dit HTC 8X contract afloopt. Pijlen gericht op de oranje uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Ik kan ook niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met m'n 8X. Inmiddels ook alweer bijna anderhalf jaar in bezit en hij doet het nog perfect. Over een half jaartje ga ik wel weer een beetje rondkijken voor een vervanger. Ben benieuwd wat Microsoft nog in petto heeft wat betreft nieuwe toestellen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Laatst online: 14:36
Na vele trouwe uitjes, enkele valpartijen en weekenden die ik me niet kan herinneren heeft het scherm van mijn 8x het afgelopen weekend (thnx Tim Krul) niet overleefd. De bovenste helft van het scherm zit vol met barsten, maar werkt nog prima en zelfs aan de leesbaarheid zou ik kunnen wennen. Verwacht dat ik dit voorlopig ook ga doen, totdat er wellicht een betaalbare Lumia is met 1GB (925 bijv.) die als opvolger kan worden gekocht.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Iemand, net zoals voor de Nokia Lumia's, die weet waar een overzicht te vinden is wanneer de HTC 8X update 8.1 beschikbaar komt? Aan T-Mobile hoef ik het niet te vragen, die weten toch niks zoals bij de GDR updates.

HTC-Nederland heeft ook geen idee. Schiet niet op zo. :(

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 24-07-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
GerCor schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:48:
Iemand, net zoals voor de Nokia Lumia's, die weet waar een overzicht te vinden is wanneer de HTC 8X update 8.1 beschikbaar komt? Aan T-Mobile hoef ik het niet te vragen, die weten toch niks zoals bij de GDR updates.

HTC-Nederland heeft ook geen idee. Schiet niet op zo. :(
HTC geeft idd het nietzeggende antwoord. "Hij komt eraan..." :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Ik had al verwacht dat zoiets zou gebeuren en heb gewoon in april direct die DP versie erop gezet toen ie beschikbaar was. Volgende week komt ook alweer WP 8.1 Update 1 via de Dev versie, dus ik vind het wel prima zo..

Maar hulde voor degene die kunnen wachten tot het officieel is uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nou, zo moeilijk is dat niet hoor. Zoveel stelt dat WP8.1 ook weer niet voor. Leuk, maar WP8 is ook prima. Vervelende is dat veel apps (en appupdates) nu alleen nog maar WP8.1 worden gemaakt. Komt vanzelf. Kun je wel tegen HTC en, in mijn geval, T-Mobile zeuren maar je hebt jezelf er alleen maar mee als je je laat opnaaien door het gebrek aan communicatie. Ik heb niet het idee dat ze zich daar iets van aantrekken.

Ik kreeg vorige week nog een Twitterantwoord van HTC: 'soon', en dat soon slaat dan op het feit dat HTC van plan is WP8.1 beschikbaar te stellen voor de 8X en dat ze daarvoor in contact zullen treden met de providers. Kan dus nog wel even duren voordat er iets gebeurt voor de HTC 8X. :O

[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 02-08-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zo, ben het zat .... nu de developers preview maar eens installeren. _/-\o_

EDIT 1: ja, heel leuk. En anders. :+

EDIT 2: Krijg net een mail binnen en die wil ik bekijken. Krijg ik: 'Tot ziens' op mijn scherm. Dat gebeurt de laatste tijd, ook voor de update naar DP, steeds vaker. Ik leg mijn telefoon weg en pak ik de telefoon weer staat de telefoon keihard uit. Tijd voor iets nieuws of hebben jullie een oplossing?

EDIT 3: Ik zag net een Twitterbericht van Joe Belfiore. Hij is in gesprek met HTC en het kan nog wel enige weken duren voordat ze er uit zijn met de officiële WP8.1. Nou, en dan nog naar de providers.

[ Voor 97% gewijzigd door GerCor op 07-08-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
GerCor, draai je nog de DP of zit je inmiddels weer op stock? Vriendin heeft nog geen update klaar staan. Ik kan niet wachten en haar kan het werkelijk niets uitmaken ☺.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb inderdaad de developers preview. Foutloos tot nu toe en wat mij betreft is er geen reden om te wachten met developers preview. Prachtige toevoegingen, er zijn ook apps die op WP8.1 niveau zitten die je niet krijgt met 8.0. Actioncenter, echt leuk en nuttig. Store ziet er anders uit, transparante tegels, per app instelbare notificatiegeluiden .... ja, gewoon anders en ik ben er erg blij mee. En, was ik even vergeten, meer tegels op je scherm. Kleinste zijn wel erg klein maar dat went heel snel. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 24-08-2014 15:32 ]

• GerCor

GerCor

Hmmm, ik las gisteren een bericht dat de Windows Phone 8.1 update voor de HTC 8X ergens in November zal komen. Tegen die tijd heb ik al 2 maanden een Nokia Lumia 930.

Ik koop geen HTC meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
Mooi, dan zet ik mijn zinnen op december :).
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste