En hij doet weer. Interessant...
We zullen nu zeker moeten wachten op een software update?
We zullen nu zeker moeten wachten op een software update?
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
[ Voor 5% gewijzigd door Suntoro op 09-08-2013 17:47 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Suntoro op 09-08-2013 19:32 ]
Ik heb net sinds donderdag een 8X (is ook mijn eerste WP). Ik hoop dat het niet klopt dat als je een hard reset doet je de betaalde apps kwijt raakt? Kan je die niet via windowsphone.com terug krijgen? Of doel je op kaarten intern die je misschien kwijt raakt?Suntoro schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:45:Ik wil alleen geen harde reset doen, omdat ik bang ben dat ik al mijn apps kwijt raak (incl. dure Navigon dus). Navigon bevalt me echt erg goed, dus ik zou het zonde vinden als ik die weer opnieuw moet aanschaffen...
Die krijg je gewoon terug hoor, je drukt bij die app weer op kopen en dan staat er Je hebt deze app al gekocht wil je hem opnieuw installeren?localjoost.nl schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:00:
[...]
Ik heb net sinds donderdag een 8X (is ook mijn eerste WP). Ik hoop dat het niet klopt dat als je een hard reset doet je de betaalde apps kwijt raakt? Kan je die niet via windowsphone.com terug krijgen? Of doel je op kaarten intern die je misschien kwijt raakt?
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
is dat niet de fix voor de problemen die de GRD2 updates bij sommige gebruikers gaven?GerCor schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:42:
Update HTC, 16 MB, versie 3.8.0.0. En geen changelog.
het gaat om de HTC app, niet om firmwarevali schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:17:
[...]
is dat niet de fix voor de problemen die de GRD2 updates bij sommige gebruikers gaven?
[ Voor 54% gewijzigd door GerCor op 16-08-2013 11:15 ]
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Gelukkig had ik mijn brakke (nog wel werkende) Desire Z een dag voor mijn vakantie al weer in gebruik genomen, maar ik dacht dat ik hem misschien wel weer aan de praat zou krijgen tijdens mijn vakantie... Ik baalde er wel van dat hij er net 1 dag voor mijn vakantie mee uit scheidde. Gebeurde wel tijdens het draaien van veel apps waaronder navi en muziek luisteren tegelijkertijd aan de 12V, maar of dat de oorzaak is i.c.m. WA en de nieuwste WP8 update. Vind het dan wel vreemd, maar het is mijn eerste telefoon die ik op deze manier zo gebruik (omdat het qua snelheid van de hardware gewoon goed werkte).Magnetic_Man schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:24:
Nou, lekker dan
Kan nou niet echt zeggen dat ik momenteel met het volste vertrouwen met mijn 8X op zak loop als ik die verhalen zo hoor. Zeker inderdaad op momenten zoals vakantie, dan is het niet handig als je mobiele telefoon het ineens niet meer doet.
[ Voor 3% gewijzigd door Suntoro op 19-08-2013 11:45 ]
[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 19-08-2013 12:06 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Suntoro op 19-08-2013 16:12 ]
Die kan je gewoon vanaf de store opnieuw installeren zonder deze opnieuw te betalen.Suntoro schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:01:
Wel vraag ik mij af of ik Navigon nu weer opnieuw moet aanschaffen als ik de 8X weer retour krijg. (als ik "de mijne" al terug krijg). Daar baal ik dan wel van, omdat ik er 60,- euro voor heb betaald... Dat is me eigenlijk niet helemaal duidelijk en heb ook geen ervaring met zulk soort aankopen. Want de app stond op de telefoon (en toch niet in de cloud). Aankoopgeschiedenis in mijn MS WP account laat wel alle aankopen zien overigens, en biedt de mogelijkheid opnieuw installeren. Geen idee of het dan weer opnieuw in rekening wordt gebracht, of dat alle aankopen in je bezit zijn.
GDR2: FM radio en wifipoints is wat anders dan AMBER: dubbel tap en meer van dat soort hele kleine dingetjes, welke ik in de praktijk toch niet zou gebruiken.Sheik schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:37:
GerCor, ik ben het met je eens, maar tot nu toe mis je nog niks zeg je telkens. Dus echt een reden is er nu nog niet om over te stappen naar Nokia als ik je reacties goed begrepen heb![]()
Die GDR2 is echt zo overgewaardeerd en zeker jij zal er niet veel aan hebben. Want als je de 1000 features van GDR2/Amber van Nokia al niet interessant vindt, zal je zeker met GDR2 op de HTC 8X geen enkel voordeel halen.
Beetje overdreven op sommige punten maar de basis van mijn reactie berust op waarheid
Ok, dat zou wel super zijn. Is dat eigenlijk ook het geval als HTC me een ander toestel zou sturen (met een andere IMEI) of desnoods als ik een ander WP8 toestel zou aanschaffen... Schaf je de apps nu eigenlijk per toestel aan of per account, want dat is me een beetje ontgaan in WP8. Ik hoop dus per account, omdat achter de PC ook kan inzien wat ik heb aangeschaft...Magnetic_Man schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:24:
[...]
Die kan je gewoon vanaf de store opnieuw installeren zonder deze opnieuw te betalen.
Zo beroerd is WA nou ook weer niet op de 8X toch? Of missen er echt een hoop functionaliteiten? Al merk ik nu wel weer dat ik met WA op mijn Desire Z duidelijker en onderscheidender is.GerCor schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:06:
Maar ik zou overstappen omdat Nokia zoveel doet voor WP8. Denk alleen maar even aan Whatsapp.
[ Voor 24% gewijzigd door Suntoro op 20-08-2013 10:31 ]
don't mistake lack of talent for genius.
heb hem ook, had GDR2 ook al. Geen idee wat het is...downloading now.maasmaas schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:36:
Ik heb net weer een update gekregen voor m'n 8x, hij is nu bezig met installeren. Ik heb GDR2 al, dus zou dit een fix zijn voor die veelvoorkomende bug?
[ Voor 39% gewijzigd door mcetweaker op 20-08-2013 21:22 ]
Mijn Flickr; Sony A7iii
Mijn Flickr; Sony A7iii
Dat is wel apart. Ik heb een unbranded 8X, ook met Vodafone, maar geen data sense. Zal die data sense dan onderdeel zijn van de branding? En zo ja, hoe kan die van T-mobile dan toch op Vodafone werken?ikmattie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:12:
FM radio en data sense (Vodafone abbo met een t-mobile branded phone) zijn de dingen die het voor mij al doen!
Ben benieuwd naar battery life
[ Voor 62% gewijzigd door GerCor op 21-08-2013 19:14 ]
[ Voor 90% gewijzigd door GerCor op 21-08-2013 21:39 ]
Ga er dan maar vanuit dat je het dan ook niet hebt. (maar misschien wel, na een reset zoals bij de Samsungs)Sheik schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:35:
Data sense is onvindbaar bij mij...ik vind het echt slecht dat er geen release notes getoond worden zoas bij ios en android.
[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 21-08-2013 21:58 ]
Anoniem: 315891
User | SW Versie | Provider | Branded | Data Sense |
spocky | GDR2+ | t-mobile | nee | nee |
Magnetic_Man | ? | vodafone | nee | nee |
GerCor | GDR2 | t-mobile | t-mobile | ja |
ikmattie | GDR2 | vodafone | t-mobile | ja |
AcoLyte! | GDR2+ | kpn | nee | nee |
Sheik | GDR2+ | telfort | nee | nee |
JerX | GDR2 | hi | nee | nee |
De Sonneman | GDR2+ | tele2 | nee | nee |
[ Voor 14% gewijzigd door spocky op 22-08-2013 12:50 ]
[ Voor 90% gewijzigd door GerCor op 21-08-2013 22:57 ]
Mijn Flickr; Sony A7iii
www.vvijsselmeervogels.nl
Mijn Flickr; Sony A7iii
Mijn Flickr; Sony A7iii
Maar we kunnen er pas iets zinnigs over zeggen als we weten wat GDR zonder de + was en nu met de + is, voor en na een reset.spocky schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:53:
Ik heb de tabel hierboven even bijgewerkt, en het wordt me iets duidelijker. In de meeste berichten over GDR2 staat dat je Data Sense krijgt als je provider dat ondersteunt, maar ze vergeten daarbij te vermelden dat je ook een provider branded toestel moet hebben. (Tenminste, dat concludeer ik uit de voorlopige resultaten).
Als jouw software/provider/telefoon combinatie nog niet in de bovenstaande tabel staat, hoor ik dat graag. En zeker als je data sense op je 8x hebt!
[ Voor 40% gewijzigd door Sheik op 22-08-2013 14:02 ]
volgens mij doelt men hier op een Factory resetSheik schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:02:
Resetten levert bij mij niks op, lijkt me ook stug want het toestel wordt uitzichzelf ook al gereset tijdens de update.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Same Here en ik ben inmiddels al een factory reset verder dus daar ligt het ook niet aan.AcoLyte! schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:08:
Mijn toestel is overigens unbranded, KPN en GDR2+
Geen Data Sense dus..
[ Voor 16% gewijzigd door Limbeckx op 22-08-2013 14:35 ]
Dit dus. Het lijkt er op alsof de fabrikant invloed heeft en niet zozeer de provider, alhoewel die het moet ondersteunen. Een unbranded Nokia 920 bij KPN heeft wel gewoon Data Sense. Dat irriteert me mateloos, ben echt heel blij met m'n HTC maar ik neig erg naar een Nokia volgende keer.vali schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:38:
Ik vind het erg raar dat het bij andere fabrikanten dan Nokia zoveel kan schelen of je datasense krijgt of niet. Zover ik zie heeft iedere lumia 920 bijvoorbeeld datasense gekregen en daar maakte het niet uit of je een update uitvoerde, branded of niet branded was.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Was het maar zo simpelGerCor schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:29:
Tsja, ik weet het niet maar het lijkt wel of branded toestellen het prima doen en unbranded ...ja, die ondervinden problemen. Ik weet ook niet, want ik heb er nergens iets over kunnen vinden, wat nou precies die GDR en daarna die + moet voorstellen.
Wij, de branded hebben slechts 1 GDR upgrade gehad en jullie 2.
Speedydown.nl !!!
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik heb ook GDR2+. Ik denk dus wel dat we kunnen stellen dat _alle_ unbranded toestellen geen Data Sense hebben onafhankelijk van de provider. Ik denk dat dit echt aan HTC ligt aangezien er wel unbranded Lumia toestellen zijn met Data Sense.spocky schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:39:
Omdat ik nog steeds niet begrijp wat de voorwaarden voor Data Sense zijn heb ik de reacties hierboven even in een tabel gezet, het zou fijn zijn als jullie deze zouden kunnen aanvullen:
User SW Versie Provider Branded Data Sense spocky GDR2+ t-mobile nee nee Magnetic_Man ? vodafone nee nee GerCor GDR2 t-mobile t-mobile ja ikmattie GDR2 vodafone t-mobile ja AcoLyte! GDR2+ kpn nee nee Sheik GDR2+ telfort nee nee JerX GDR2 hi nee nee De Sonneman GDR2+ tele2 nee nee
(GDR2+ = GDR2 + de update die gisteren beschikbaar is gekomen)
Dit zou wel eens de 'brick-bugfix' kunnen zijn...urk1 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:10:
De update voor de Windows modellen zijn teruggetrokken omdat er problemen waren met de muziekspeler en bluetooth verbinding. Zodra deze "bugs" er uit zijn gehaald kunt u binnenkort de updates voor uw HTC verwachten.
Anoniem: 526466
[ Voor 79% gewijzigd door Alpha89 op 30-08-2013 15:31 ]
Ik hoop dat ze mijn 8X fixen, sinds ik de muziekspeler gebruikte i.c.m. Navigon was ie dood... Vraag me af of het probleem in BT zit. Denk dat er wel meer aan de hand is... Voor GDR2 had ik geen problemen, maar na de update dus wel een groot probleem... Afgelopen zaterdag is ie opgepikt.Sheik schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:47:
[...]
Dit zou wel eens de 'brick-bugfix' kunnen zijn...
Verbruik is inderdaad een stuk zuinger als ik kijk naar de Battery app. Laatste charge was 1 dag en 9 uur geleden en waarschijnlijk over 1 dag en 4 uur opladen. Dus das voor mijn een halve dag winstMud schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:55:
Van de week had ik toch iets 'raars' , dinsdagavond de telefoon opgeladen(snachts) en hoefde de telefoon pas gisterenavond weer op te laden. Daarbij heb ik constant Wifi of 3G aangehad. De telefoon werd ook veel minder warm tijdens whatsapp gebruik. Maandag of dinsdag heb ik nog een update geïnstalleerd en het toestel geherstart.
Hebben meer mensen dit meegemaakt? Normaal moet ik elke dag mijn telefoon opladen (moet blij zijn als ik het tot de avond red)
Wij hebben een hoop van dit type toestellen in gebruik.Alpha89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:42:
[...]
Oooowh, bluetooth problemen? Zou daarom mijn carkit de gesprekken opeens afkappen midden in het gesprek? Mijn iPhony van et werk doet et prima. Vond et al raar.
bij mij begint de bluetooth verbinding na verloop van tijd te stotteren, tot ik m'n telefoon herstart en dan werkt het weer een tijdje.mvdijck schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:46:
[...]
Wij hebben een hoop van dit type toestellen in gebruik.
Wij hebben ook dit zelfde probleem met de carkit na de update.
Wel is een heel vervelend ouder probleem opgelost (als de carkit werkt .....) namelijk de geluidskwaliteit bij de ontvanger. Deze kan weer normaal luister naar de beller zonder dat deze de carkit connectie eerst moet verbreken en niet hadsfree belt.
Anoniem: 340182
Nog niet gehoord, klinkt als een defect in de HTC zelf. Eventueel een reset geprobeert?Anoniem: 340182 schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:02:
Ik heb een nieuwe HTC 8X en ik krijg het geluid via de headset alleen maar over de linkerkant. Heb meerdere headsets en koptelefoons geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Misschien een bekend probleem en iemand een oplossing?
HTC leverd sowieso een klok mee als tile en ook als vergrendelscherm. Dubbel tikken werkt bij mij niet, ik moet sliden.Peter1706 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:27:
Ik krijg vandaag een HTC 8X. Weet iemand of met de GDR update ook net zoals met de Lumia's 'glance' meekomt zodat je altijd een klok op je scherm hebt staan en ook 'dubbel tikken om te unlocken'?
Lumia zegt het eigenlijk al. Wie weet als de deal tussen MS en Nokia rond is krijgen 'we' dat ook.Peter1706 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:27:
Ik krijg vandaag een HTC 8X. Weet iemand of met de GDR update ook net zoals met de Lumia's 'glance' meekomt zodat je altijd een klok op je scherm hebt staan en ook 'dubbel tikken om te unlocken'?
[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 05-09-2013 22:08 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Suntoro op 05-09-2013 23:27 ]
Tnx. Klopt inderdaad dat dit helemaal geïntegreerd is bij Nokia. Jammer dat het niet zo bij de HTC 8X is. Ik ben vooral over de streep getrokken naar HTC ivm de nu erg lage prijs van 199,-! Zijn jullie verder tevreden over het toestel?GerCor schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:15:
[...]
Lumia zegt het eigenlijk al. Wie weet als de deal tussen MS en Nokia rond is krijgen 'we' dat ook.
Edit: ik las vanmiddag op WPCentral dat dit soort Nokia grappen zelfs in de instellingen (settings) van de Nokia telefoons worden opgenomen na een update.
http://www.wpcentral.com/...e-and-touch-latest-update
Meer dan tevreden, vooral voor het geld mag je eigenlijk niet klagenPeter1706 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:10:
[...]
Tnx. Klopt inderdaad dat dit helemaal geïntegreerd is bij Nokia. Jammer dat het niet zo bij de HTC 8X is. Ik ben vooral over de streep getrokken naar HTC ivm de nu erg lage prijs van 199,-! Zijn jullie verder tevreden over het toestel?
Vind je 6 uur niet bijzonder weinig? MIsschien een nogal directe simpele vraag maar 6 uur met een accu doen is toch ver onder het gemiddelde naar mijn idee. Overigens doe ik gemiddeld 8 uur met de accu bij laag WA gebruik (blijft accu slurper). Daarnaast gebruik ik mijn HTC One veel intensiever en haal echt met gemak 16 uur. Ik vind nog altijd dat WP8 iets zuiniger om mag gaan met de resources.GerCor schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:04:
Ik ben, na GDR2, meer tevreden over de batterijduur. Voor GDR2 was het niet best maar nu toch 2 keer zo goed. Ik heb 3 mailaccounts, WhatsApp, Skype, Wifi en 3G de hele dag aanstaan en bij normaal gebruik schat ik in dat de batterij het een uurtje of 6 volhoudt.
16 uur is normaal hoor, dit haal ik ook met gemak met mijn lumia 920 (bij zwaar gebruik) en dan heb ik nog genoeg over voor de volgende dag. Het ligt er echt helemaal aan de situatie hoe het verbruik is. Zit jij veel in de trein en reis je veel rond wordt je verbruik bijna verdubbeld. Roaming is namelijk echt een zuiper. Mocht hij veel gebruik maken van Skype ga je ook zien dat de accu veel sneller leeg gaat.Sheik schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:25:
[...]
Vind je 6 uur niet bijzonder weinig? MIsschien een nogal directe simpele vraag maar 6 uur met een accu doen is toch ver onder het gemiddelde naar mijn idee. Overigens doe ik gemiddeld 8 uur met de accu bij laag WA gebruik (blijft accu slurper). Daarnaast gebruik ik mijn HTC One veel intensiever en haal echt met gemak 16 uur. Ik vind nog altijd dat WP8 iets zuiniger om mag gaan met de resources.
[ Voor 5% gewijzigd door vali op 06-09-2013 15:52 ]
Onzin, echt onzin. Ik heb een HTC 8X en HTC One en heb heel goed kunnen vergelijken en dat de afgelopen weken goed naast elkaar gebruikt. WP8 slurpt echt meer, maar kan aan WA liggen ipv OS.vali schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:40:
[...]
Om verhaal kort te maken, om de conclusie te trekken dat wp8 meer resources trekt is nogal kort door de bocht.
Inderdaad het kan aan de apps liggen die je erop hebt staan, apps die htc heeft meegeleverd, accu verschil en ga zo maar door. Bedoel ik haal met gemak de gehele dag met intensief gebruik (dus veel whatsapp) en op het einde van de avond nog genoeg over. De bereddering dat wp8 meer slurpt kan ik dus niet niks in vinden.Sheik schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:56:
[...]
Onzin, echt onzin. Ik heb een HTC 8X en HTC One en heb heel goed kunnen vergelijken en dat de afgelopen weken goed naast elkaar gebruikt. WP8 slurpt echt meer, maar kan aan WA liggen ipv OS.
Als voorbeeld dat het echt per persoon kan verschillen hoelang je toestel meegaat.Ik heb ook last van battery drain na de nieuwe update. Ik haalde eerst met gemak 2 dagen, nu haal ik nauwelijks de 10 uur. De accu is overigens erg warm wat doet vermoeden dat er steeds een proces draait, maar ik kan er niet achterkomen wat het is.
[ Voor 41% gewijzigd door vali op 09-09-2013 14:42 ]
[ Voor 47% gewijzigd door GerCor op 09-09-2013 16:29 ]
Het zou in Oktober/november gereleased worden en dat is het al vrij snelGerCor schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:27:
Vodafoon ... en HTC. Niet overdrijven
En GDR3 zodra het beschikbaar is. Nergens staat volgende maand genoemd.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq