Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
En hij doet weer. Interessant...

We zullen nu zeker moeten wachten op een software update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-07 17:25

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Nice .... dus uiteindelijk toch niet 'overleden'.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09-2022
Ik hoop niet dat die van nu is overleden... :( Vandaag even getest of alles werkte in de auto, omdat ik morgen op vakantie wilde gaan (en gebruik wilde maken van Navigon op m'n 8X). Echter onderweg, 8X aangesloten op audio door middel van geluidskabeltje, is mijn 8X er vandaag mee gestopt... Echter blijft er een rood lampje branden, maar uit en aan gaat ie niet meer.

Ik wil alleen geen harde reset doen, omdat ik bang ben dat ik al mijn apps kwijt raak (incl. dure Navigon dus). Navigon bevalt me echt erg goed, dus ik zou het zonde vinden als ik die weer opnieuw moet aanschaffen...

Wat kan het zijn dat alleen het rode lampje brand (en m'n 8X verder dood lijkt). Ik dacht eerst dat de accu te diep ontladen was, maar dat leek me erg vreemd...

Hier baal ik ontzettend van, want heb verder niets bij de hand en ben momenteel niet meer op mijn huisadres. Ik gebruikte mijn 8X voor alles en heb nu alleen een oude Nokia E71 als back-up bij me, maar daar functioneert al helemaal een hoop niet van. Daar kan ik helaas niet van die mooie foto's mee maken, want de camera is sowieso stuk.

Onlangs heb ik wel de nieuwste update geïnstalleerd, maar van de week herstartte hij juist spontaan een keer. Dat had ik voorheen nooit...

Maar nu lijkt hij niets te doen, maar heb hem inmiddels even aan de lader gegooid op de 220V. Misschien dat hij nog oplaad o.i.d. Anders kijken of ik hem kan terugsturen naar de provider, waar ik helaas niet op zit te wachten....

Ik was onwijs blij met mijn 8X tot vandaag.... :(

[ Voor 5% gewijzigd door Suntoro op 09-08-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Kijk even een paar reacties terug, bekend probleem bij HTC en op nieuwssites. Stop met laden, heeft geen zin. Laat je telefoon volledig ontladen door hem niet meer aan te rakn. Als led uitgaat weer opladen. Dit gaat soms met horten en stoten maar komt normaliter tot leven weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Ok thanks, done!.. Ik hoop dat dat het is en dat het werkt. Heb ook altijd unlocked toestelen overigens, dus ook deze 8X. Rode ledje blijft inderdaad branden en ik had inderdaad WA actief i.c.m. Navigon en het luisteren van muziek uit mijn telefoon... Moet toch vaker even op het forum komen, als ik had gelezen dat je WA problemen zou kunnen geven bij het luisteren van muziek... :(. Want heb al vaak de radio aangehad op de fiets i.c.m. WA actief. Dat zou gewoon moeten kunnen lijkt mij.

Hopelijk start ie weer gewoon op als het rode ledje uit is en de accu leeg. Zal wel even duren, aangezien hij nu niet op het netwerk zit en alles waarschijnlijk uit staat... Geen idee eigenlijk hoe vol de accu was, neem aan helemaal, aangezien ik hem op de 12V in auto vanwege het navigeren en MP3's luisteren.

Nokia E71 is het toch niet helemaal, dus dan maar m'n HTC Desire Z tijdelijk gebruiken tijdens de vakantie... Maakt alleen niet van die mooie foto's helaas (en is de accu daarvan erg slecht).

Da's gelijk wel een nadeel dat de accu er bij de 8X niet uit kan in geval van een error.... Bij de Desire Z was het even accu erin en eruit voor een simpele reset...

[ Voor 12% gewijzigd door Suntoro op 09-08-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-07 10:56
Suntoro schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:45:Ik wil alleen geen harde reset doen, omdat ik bang ben dat ik al mijn apps kwijt raak (incl. dure Navigon dus). Navigon bevalt me echt erg goed, dus ik zou het zonde vinden als ik die weer opnieuw moet aanschaffen...
Ik heb net sinds donderdag een 8X (is ook mijn eerste WP). Ik hoop dat het niet klopt dat als je een hard reset doet je de betaalde apps kwijt raakt? Kan je die niet via windowsphone.com terug krijgen? Of doel je op kaarten intern die je misschien kwijt raakt?

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
localjoost.nl schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:00:
[...]

Ik heb net sinds donderdag een 8X (is ook mijn eerste WP). Ik hoop dat het niet klopt dat als je een hard reset doet je de betaalde apps kwijt raakt? Kan je die niet via windowsphone.com terug krijgen? Of doel je op kaarten intern die je misschien kwijt raakt?
Die krijg je gewoon terug hoor, je drukt bij die app weer op kopen en dan staat er Je hebt deze app al gekocht wil je hem opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Update HTC, 16 MB, versie 3.8.0.0. En geen changelog.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-07 18:53
GerCor schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:42:
Update HTC, 16 MB, versie 3.8.0.0. En geen changelog.
is dat niet de fix voor de problemen die de GRD2 updates bij sommige gebruikers gaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
vali schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:17:
[...]

is dat niet de fix voor de problemen die de GRD2 updates bij sommige gebruikers gaven?
het gaat om de HTC app, niet om firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:00
Ik weet niet of het aan de GDR2 update of aan die grote WhatsApp update van een paar weken terug ligt, maar mijn batterij gaat sindsdien toch echt 2x zo lang mee :). Voorheen met moeite een dag en bij weinig gebruik anderhalve dag. Maar tegenwoordig haal ik altijd wel 2 dagen, en maximaal 3. Ik ben er wel blij om :)!

• GerCor

GerCor

Dan mag T-Mobile wat mij betreft wel beginnen met de uitrol van de HTC 8X GDR2. Haal nauwelijks een dag, maar nou heb ik de telefoon ook bijna de hele dag bij me. :9

---- E D I T

Nog even een vraag over Beats. Dat zet je aan door een hoofdtelefoon fysiek aan te sluiten op de telefoon. Nu wilde ik mezelf trakteren op een bluetooth hoofdtelefoon maar vroeg me af of Beats dan wel werkt?

---- EDIT

Vannacht is AT&T begonnen met de uitrol van GDR2 van de HTC 8X. Ik hoop dat T-Mobile niet te lang op zich laat wachten.

[ Voor 54% gewijzigd door GerCor op 16-08-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-07 17:45
GerCor,
Beats heeft weinig functionaliteit met bluetooth. De Beats functionaliteit bij de 8X is volgens mij enkel een eindversterker met meer vermogen. Volgens mij zitten er verder geen equalizers of derlijke in.

Ik ben vorige week gemigreerd van een Dell Venue Pro naar de 8x. Het kan zijn dat ik een paar dingen verkeerd doe, maar ik wil graag weer terug.
Ik zit met het volgende:

- Synchroniseren is een ramp. Met de Desktop sync app lukt het me nog om autoplaylists te syncroniseren maar muziek ratings worden nimmer gesyncroniseerd. Media player en de start app zijn nog hopelozer. Met zune was dit allemaal geen probleem...

- Bing maps heeft niet meer de turn-by-turn navigatie die het in wp7.8 heeft. De oude navigatie van bing maps was ideaal. De kaart zoomt uit wanneer het volgende knooppunt ver weg is, en zoomt in wanneer deze dichterbij komt (zodat de kaart ingezoomd is tussen je huidige positie en het volgende "actiepunt").
Here Drive is echt hopeloos. De functionaliteit is leuk, maar de kaart blijft altijd te ver ingezoomd. dit krijg ik niet aangepast. Ik weet liever van te voren welke situatie ik nader, in plaats van op een druk knooppunt de hele tijd naar m'n navigatie te moeten kijken.

Wat me verbaast is dat deze functies bij WP7.8 perfect voor elkaar zijn, en bij WP8 volledig gesloopt zijn.

Voor de rest nog niet heel veel dingen gevonden die echt een vooruitgang zijn op WP 7.8 (behalve uiteraard de snelheid).

Hebben jullie nog tips voor me?

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wat navigatie betreft wel. Niet kijken maar luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Balen, het lijkt toch over en uit voor mijn 8X. Accu helemaal leeg laten gaan tot rode led uit ging tijdens mijn vakantie. En daarna geprobeerd op te laden. Power on/off knop maakte nog even geluid, maar harde reset is niet gelukt. En nu brandt er helemaal niet meer... Laden komt sowieso niet meer voor elkaar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nou, lekker dan :S
Kan nou niet echt zeggen dat ik momenteel met het volste vertrouwen met mijn 8X op zak loop als ik die verhalen zo hoor. Zeker inderdaad op momenten zoals vakantie, dan is het niet handig als je mobiele telefoon het ineens niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Magnetic_Man schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:24:
Nou, lekker dan :S
Kan nou niet echt zeggen dat ik momenteel met het volste vertrouwen met mijn 8X op zak loop als ik die verhalen zo hoor. Zeker inderdaad op momenten zoals vakantie, dan is het niet handig als je mobiele telefoon het ineens niet meer doet.
Gelukkig had ik mijn brakke (nog wel werkende) Desire Z een dag voor mijn vakantie al weer in gebruik genomen, maar ik dacht dat ik hem misschien wel weer aan de praat zou krijgen tijdens mijn vakantie... Ik baalde er wel van dat hij er net 1 dag voor mijn vakantie mee uit scheidde. Gebeurde wel tijdens het draaien van veel apps waaronder navi en muziek luisteren tegelijkertijd aan de 12V, maar of dat de oorzaak is i.c.m. WA en de nieuwste WP8 update. Vind het dan wel vreemd, maar het is mijn eerste telefoon die ik op deze manier zo gebruik (omdat het qua snelheid van de hardware gewoon goed werkte).

Ik hoop niet dat HTC moeilijk gaat doen, anders ben ik klaar met HTC... Verder vond (en hopelijk nog vind) het wel een fijn toestel om mee te werken...

Komende zaterdag wordt ie in ieder geval opgehaald en ter reparatie aangeboden...

[ Voor 3% gewijzigd door Suntoro op 19-08-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in HTC 8X van T-Mobile maar het volgende toestel dat ik koop als mijn abonnement is afgelopen is in ieder geval een Nokia. Maar dat is voornamelijk omdat HTC werkelijk niets doet of toevoegt aan Windows Phone 8. Ze leveren toestellen, en dat is het dan ook.

Nog steeds geen GDR2 en ook nergens informatie kunnen vinden wanneer ik dat ontvang.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 19-08-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
GerCor, ik ben het met je eens, maar tot nu toe mis je nog niks zeg je telkens. Dus echt een reden is er nu nog niet om over te stappen naar Nokia als ik je reacties goed begrepen heb ;)
Die GDR2 is echt zo overgewaardeerd en zeker jij zal er niet veel aan hebben. Want als je de 1000 features van GDR2/Amber van Nokia al niet interessant vindt, zal je zeker met GDR2 op de HTC 8X geen enkel voordeel halen.
Beetje overdreven op sommige punten maar de basis van mijn reactie berust op waarheid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
In GDR2 had ik me overigens nog niet echt verdiept. Wel vond ik de FM radio een mooie extra feature van weggeweest op een hoop telefoons, zodat ik op racefietsrondjes geen internet aan hoefde te hebben voor de radio of weer MP3's moest luisteren. Ik miste al niets voor de GDR2 en merkte verder weinig van de extra mogelijkheden na de update. Over de snelheid was ik sowieso al te spreken en de langere accuduur viel me niet echt op.

Zolang ik kan internetten, bellen, WA-en, FB-en, radio en muziek luisteren i.c.m. met een mooi scherm vind ik het prima. Als de hardware dan ook nog eens niet zeurt en gewoon snel werkt ben ik blij... HTC had bij mij een streepje omdat het merk betaalbaarder was t.o.v. een iPhone of Nokia... En de 8X ziet er ook nog eens strak uit.

In het verleden liet de kwaliteit van "dure" Nokia's ook te wensen over, dus vanzelfsprekend duurzaam waren Nokia's nou ook weer niet.

Maargoed we zullen zien of ik nog steeds enthousiast blijf als ik de 8X weer terug heb... ;).

Wel vraag ik mij af of ik Navigon nu weer opnieuw moet aanschaffen als ik de 8X weer retour krijg. (als ik "de mijne" al terug krijg). Daar baal ik dan wel van, omdat ik er 60,- euro voor heb betaald... Dat is me eigenlijk niet helemaal duidelijk en heb ook geen ervaring met zulk soort aankopen. Want de app stond op de telefoon (en toch niet in de cloud). Aankoopgeschiedenis in mijn MS WP account laat wel alle aankopen zien overigens, en biedt de mogelijkheid opnieuw installeren. Geen idee of het dan weer opnieuw in rekening wordt gebracht, of dat alle aankopen in je bezit zijn.

Vond het wel een fijne navigatie voor NL, DE en België (en had hem dus ook vorige week in Frankrijk willen gebruiken).

[ Voor 25% gewijzigd door Suntoro op 19-08-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Suntoro schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:01:
Wel vraag ik mij af of ik Navigon nu weer opnieuw moet aanschaffen als ik de 8X weer retour krijg. (als ik "de mijne" al terug krijg). Daar baal ik dan wel van, omdat ik er 60,- euro voor heb betaald... Dat is me eigenlijk niet helemaal duidelijk en heb ook geen ervaring met zulk soort aankopen. Want de app stond op de telefoon (en toch niet in de cloud). Aankoopgeschiedenis in mijn MS WP account laat wel alle aankopen zien overigens, en biedt de mogelijkheid opnieuw installeren. Geen idee of het dan weer opnieuw in rekening wordt gebracht, of dat alle aankopen in je bezit zijn.
Die kan je gewoon vanaf de store opnieuw installeren zonder deze opnieuw te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sheik schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:37:
GerCor, ik ben het met je eens, maar tot nu toe mis je nog niks zeg je telkens. Dus echt een reden is er nu nog niet om over te stappen naar Nokia als ik je reacties goed begrepen heb ;)
Die GDR2 is echt zo overgewaardeerd en zeker jij zal er niet veel aan hebben. Want als je de 1000 features van GDR2/Amber van Nokia al niet interessant vindt, zal je zeker met GDR2 op de HTC 8X geen enkel voordeel halen.
Beetje overdreven op sommige punten maar de basis van mijn reactie berust op waarheid :D
GDR2: FM radio en wifipoints is wat anders dan AMBER: dubbel tap en meer van dat soort hele kleine dingetjes, welke ik in de praktijk toch niet zou gebruiken.

Maar ik zou overstappen omdat Nokia zoveel doet voor WP8. Denk alleen maar even aan Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Magnetic_Man schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:24:
[...]

Die kan je gewoon vanaf de store opnieuw installeren zonder deze opnieuw te betalen.
Ok, dat zou wel super zijn. Is dat eigenlijk ook het geval als HTC me een ander toestel zou sturen (met een andere IMEI) of desnoods als ik een ander WP8 toestel zou aanschaffen... Schaf je de apps nu eigenlijk per toestel aan of per account, want dat is me een beetje ontgaan in WP8. Ik hoop dus per account, omdat achter de PC ook kan inzien wat ik heb aangeschaft...
GerCor schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:06:
Maar ik zou overstappen omdat Nokia zoveel doet voor WP8. Denk alleen maar even aan Whatsapp.
Zo beroerd is WA nou ook weer niet op de 8X toch? Of missen er echt een hoop functionaliteiten? Al merk ik nu wel weer dat ik met WA op mijn Desire Z duidelijker en onderscheidender is.

[ Voor 24% gewijzigd door Suntoro op 20-08-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:10

AcoLyte!

*evil grin*

Ik begreep dat Data Sense op de Samsung ATIV pas zichtbaar was na een factory reset. Weet iemand toevallig of dit ook het geval is bij de 8X? Zit zelf op het KPN netwerk en deze ondersteund wel Data Sense op een Nokia toestel. Wellicht toch maar eens een reset overwegen..

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik wil mijn FM functionaliteit :( Het toestel werkt verder prima hoor! Maar dit is toch wel iets waar ik op zit te wachten, ook is de browser update mooi meegenomen natuurlijk aangezien ik ook regelmatig wat sites bezoek.

Duurt wel erg lang dit (fixen en opnieuw uitbrengen update) allemaal zeg.. Dan heb ik nog een unbranded phone - heb GDR2 nog niet aangeboden gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
Ik heb net weer een update gekregen voor m'n 8x, hij is nu bezig met installeren. Ik heb GDR2 al, dus zou dit een fix zijn voor die veelvoorkomende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
maasmaas schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:36:
Ik heb net weer een update gekregen voor m'n 8x, hij is nu bezig met installeren. Ik heb GDR2 al, dus zou dit een fix zijn voor die veelvoorkomende bug?
heb hem ook, had GDR2 ook al. Geen idee wat het is...downloading now.

Ik ben eigenlijk erg blij met m'n 8x, enige probleempje wat ik zo af en toe heb is dat wanneer ik vanuit twitter op een webpagina kom ik niet met de backbutton twitter app in kom, dan moet ik echt de task switcher in om twitter te resumen. Maar komt niet heel veel voor, heel af en toe.

na de update:

OS ver: 8.010327.77
firmware: 3030.0.34101.401
radio software: 1.17b.32.19.14_15.62b.32.19
bootloader: 0.0.3030.0(173542)

[ Voor 39% gewijzigd door mcetweaker op 20-08-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:44
Hee, mijn T-mobile gebrande 8x is een update aan het binnenhalen...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Die van mij ook, trala. Kijken wat we allemaal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
FM radio en data sense (Vodafone abbo met een t-mobile branded phone) zijn de dingen die het voor mij al doen!
Ben benieuwd naar battery life

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-05 16:28
Mijn Unbranded 8x had de gdr2 update ook nog niet gehad dus toen ik vanavond een update klaar zag staan was ik blij dat mijne deze waarschijnlijk ook zou krijgen. Updaten ging goed tot het herstarten, Mijn telefoon zit nu vast in een soort van reboot loop. Hij komt niet voorbij het htc logo en reboot dan.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
ikmattie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:12:
FM radio en data sense (Vodafone abbo met een t-mobile branded phone) zijn de dingen die het voor mij al doen!
Ben benieuwd naar battery life
Dat is wel apart. Ik heb een unbranded 8X, ook met Vodafone, maar geen data sense. Zal die data sense dan onderdeel zijn van de branding? En zo ja, hoe kan die van T-mobile dan toch op Vodafone werken?

Ben nu wel geneigd om HTC te mailen en te vragen of ze Data Sense niet ook op de unbranded toestellen kunnen plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zojuist ook de nieuwste update voor mijn 8X binnengehaald. De qua features enigszins teleurstellende GDR2 update had ik al een paar weken geleden geinstalleerd en ik hoopte dat nu eindelijk Data Sense beschikbaar zou zijn maar helaas...

Ik begrijp echt niets van de logica voor het wel/niet beschikbaar zijn van Data Sense, wie weet daar meer van? (zelf heb ik een unbranded 8X met tmobile abonnement).

Portugese Wijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Op diverse Samsung ATIV forums is naar voren gekomen dat je een factory reset dient uit te voeren om Data Sense te verkrijgen. Of dit bij de 8X zo is, is mij niet duidelijk. Mijn 8X is vandaag ook voorzien van de laatste update en icm KPN geen Data Sense, terwijl KPN dit wel ondersteunt blijkbaar. Zucht. Toch maar eens een reset overwegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Zojuist ook een grote post gft2 update geïnstalleerd. Duurde vrij lang allemaal. Ik heb werkelijk geen idee waarvoor deze update dient. Geen spoor van data sense. Iemand release notes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gisteravond GDR2 geïnstalleerd. Na de installatie in ieder geval FM radio en Data Sense. Geen reset, gewoon opstarten en alles is aanwezig.

Ik had hoge verwachtingen van Nearby Wifi hotspots. Nou woon ik een klein stadje maar slechts één hotspot vind ik wel erg weinig.

Vandaag ook even naar MM Zwolle geweest voor een bluetooth hoofdtelefoon maar dat werkt dus niet samen met Beats. 'Ja', zegt het afdelingshoofd van MM. 'maar als je het met een kabel doet, werkt Beats wel'.

Zucht.

HTC 8X T-Mobile

[ Voor 62% gewijzigd door GerCor op 21-08-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:25
Waar zou datasense moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Onder de 'D' van Data Sense.

@Sheik. Een echt volledige changelog van GDR2 is ook niet te vinden vrees ik. Er is, denken sommigen, nogal wat aangepast 'onder de motorkap' maar zichtbare zaken zoals FM-Radio en Data sense, Nearby Wifi vallen er duidelijk onder. In Xbox Music is ook het e.e.a. aangepakt, vooral op het gebied van streamen en het voorkomen van dubbele 'liedjes' als muziek wordt geïmporteerd. Maar ook de fotokwaliteit van de Me (Ik) Tile is aangepakt.

Kortom, heel veel kleine dingen die niet - voor zover ik weet - ergens in 1 changelog te vinden zijn.

[ Voor 90% gewijzigd door GerCor op 21-08-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Data sense is onvindbaar bij mij...ik vind het echt slecht dat er geen release notes getoond worden zoas bij ios en android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sheik schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:35:
Data sense is onvindbaar bij mij...ik vind het echt slecht dat er geen release notes getoond worden zoas bij ios en android.
Ga er dan maar vanuit dat je het dan ook niet hebt. (maar misschien wel, na een reset zoals bij de Samsungs)

En verder denk ik, maar bewijs heb ik natuurlijk niet, dat een changelog a: ontzettend lang zou worden en b: wellicht per provider, per toesteltype en per merk, verschillend is. Mede omdat jij bijvoorbeeld geen Data Sense hebt, en ik wel. Wel is bekend dat niet alle providers Data Sense ondersteunen, maar welke dat precies zijn zien we ook pas als het is geïnstalleerd.

WPCentral is meestal erg goed op de hoogte van dit soort zaken, ook door enorm veel input van leden, maar hen zag ik ook schrijven over de veranderingen m.b.t. Xbox Music die zij al hadden verwacht maar niet precies wisten hoe dat in de praktijk gaat uitwerken.

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 21-08-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315891

Ik heb een vraagje: hoe kan ik foto's uit dropbox met deze telefoon op Facebook plaatsen? Bij mij heb ik alleen de optie om ze met Skydrive te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocky
  • Niet online
Omdat ik nog steeds niet begrijp wat de voorwaarden voor Data Sense zijn heb ik de reacties hierboven even in een tabel gezet, het zou fijn zijn als jullie deze zouden kunnen aanvullen:

UserSW VersieProviderBrandedData Sense
spockyGDR2+t-mobileneenee
Magnetic_Man?vodafoneneenee
GerCorGDR2t-mobilet-mobileja
ikmattieGDR2vodafonet-mobileja
AcoLyte!GDR2+kpnneenee
SheikGDR2+telfortneenee
JerXGDR2hineenee
De SonnemanGDR2+tele2neenee

(GDR2+ = GDR2 + de update die gisteren beschikbaar is gekomen)

[ Voor 14% gewijzigd door spocky op 22-08-2013 12:50 ]

Portugese Wijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Yep, Branded.

[ Voor 90% gewijzigd door GerCor op 21-08-2013 22:57 ]

• Sheik
Gdr2+, telfort, niet branded, geen data sense app te zien.

• JerX
  • Laatst online: 15-07 13:37
GDR2, Hi, niet branden, geen data sense app

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• ikmattie
Gezien ik maar 1x een update heb gehad de afgelopen weken, ga ik ervan uit dat ik de GDR update heb, zonder de +.
OS version is 8.0.10327.77
Firmware is 3030.0.34101.114

Mijn Flickr; Sony A7iii

• De Sonneman
  • Laatst online: 13:50
Hier GDR2+, Tele-2, unbranded en geen DataSense te bekennen. Geen reset geprobeerd.

www.vvijsselmeervogels.nl

• ikmattie
hmm,
sinds de update 2 dagen geleden al wel 3x een random reboot gehad.

Mijn Flickr; Sony A7iii

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Mijn toestel is overigens unbranded, KPN en GDR2+
Geen Data Sense dus..

• spocky
  • Niet online
Ik heb de tabel hierboven even bijgewerkt, en het wordt me iets duidelijker. In de meeste berichten over GDR2 staat dat je Data Sense krijgt als je provider dat ondersteunt, maar ze vergeten daarbij te vermelden dat je ook een provider branded toestel moet hebben. (Tenminste, dat concludeer ik uit de voorlopige resultaten).

Als jouw software/provider/telefoon combinatie nog niet in de bovenstaande tabel staat, hoor ik dat graag. En zeker als je data sense op je 8x hebt!

Portugese Wijn

• ikmattie
Het lijkt er dus op dat ik eindelijk een keer een voordeel haal uit het feit dat ik een branded phone heb....

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Sheik
Ben nu wel erg benieuwd of unbranded uberhaupt nog data sense krijgen. Waarom rollen ze dat niet gewoon voor iedereen uit en afhankelijk van je simkaart werkt data sense of niet. Ik word soms niet goed van die gekke beslissingen bij MS.

• GerCor

GerCor

spocky schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:53:
Ik heb de tabel hierboven even bijgewerkt, en het wordt me iets duidelijker. In de meeste berichten over GDR2 staat dat je Data Sense krijgt als je provider dat ondersteunt, maar ze vergeten daarbij te vermelden dat je ook een provider branded toestel moet hebben. (Tenminste, dat concludeer ik uit de voorlopige resultaten).

Als jouw software/provider/telefoon combinatie nog niet in de bovenstaande tabel staat, hoor ik dat graag. En zeker als je data sense op je 8x hebt!
Maar we kunnen er pas iets zinnigs over zeggen als we weten wat GDR zonder de + was en nu met de + is, voor en na een reset.

Het is al eerder geschreven: wat is het resultaat als je 'reset' met GDR of GDR+ per provider? Het is mij niet duidelijk uit jouw tabel of alle toestellen zonder Data Sense, na GDR en/of GDR+, al zijn gereset. Want bij de Ativ S leverde dat blijkbaar toch nog Data Sense op.

• Sheik
Resetten levert bij mij niks op, lijkt me ook stug want het toestel wordt uitzichzelf ook al gereset tijdens de update.

[ Voor 40% gewijzigd door Sheik op 22-08-2013 14:02 ]

• ikmattie
Sheik schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:02:
Resetten levert bij mij niks op, lijkt me ook stug want het toestel wordt uitzichzelf ook al gereset tijdens de update.
volgens mij doelt men hier op een Factory reset

Mijn Flickr; Sony A7iii

• Sheik
Hmm...dat zou mooi van MS zijn als een factory reset nodig is voor een nieuwe functionaliteit...

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:25
AcoLyte! schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:08:
Mijn toestel is overigens unbranded, KPN en GDR2+
Geen Data Sense dus..
Same Here en ik ben inmiddels al een factory reset verder dus daar ligt het ook niet aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Limbeckx op 22-08-2013 14:35 ]

• vali
Ik vind het erg raar dat het bij andere fabrikanten dan Nokia zoveel kan schelen of je datasense krijgt of niet. Zover ik zie heeft iedere lumia 920 bijvoorbeeld datasense gekregen en daar maakte het niet uit of je een update uitvoerde, branded of niet branded was.

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

vali schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:38:
Ik vind het erg raar dat het bij andere fabrikanten dan Nokia zoveel kan schelen of je datasense krijgt of niet. Zover ik zie heeft iedere lumia 920 bijvoorbeeld datasense gekregen en daar maakte het niet uit of je een update uitvoerde, branded of niet branded was.
Dit dus. Het lijkt er op alsof de fabrikant invloed heeft en niet zozeer de provider, alhoewel die het moet ondersteunen. Een unbranded Nokia 920 bij KPN heeft wel gewoon Data Sense. Dat irriteert me mateloos, ben echt heel blij met m'n HTC maar ik neig erg naar een Nokia volgende keer.

• maasmaas
Hier nog iemand voor in het tabelletje, GDR2+, branded: nee, provider: simyo, data sense: nee ( :( )

• mcetweaker
  • Niet online
Heb sinds de laatste update al twee restarts gehad. Wel allebei bij gebruik van hipstamatic oggl

• ikmattie
De 3 restarts van mij gebeurden in mijn broekzak...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik begin wel meer en meer te balen dat het OS niet zo heel stabiel is na die 10 maanden dat ik ermee werk. De 2 semi-bricks na GDR2/Whatsapp update, choppy performance nu en dan, accu loopt leeg waar ik bij sta, apps slurpen nog energie na in-active status en (zelden) restarts. Niets om over naar huis te schrijven wat MS aan het doen is. Dan kunnen andere mensen weliswaar geen problemen ondervinden hier, maar ik heb zeer weinig apps draaien en die wat ik draai zijn de bekende en geen gekke prut apps. Het is ook niet toestel gebonden want zie het ook bij mijn schoonzus en schoonbroer (beiden HTC 8X) en bij vriend (Lumia 925).
Het ijzersterke punt van het OS begint te wankelen, ook de verschillen tussen de fabrikanten vs OS updates is veel te groot aan het worden, inclusief de tijd dat een update uitgerold wordt wereldwijd....zucht...MS....kom op zeg...trek eraan of stop ermee :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk1
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik zal mijn ervaringen ook maar eens uitten hier.
Situatie: Gdr2+, Vodafone, niet branded, geen data sense app.
OS version is 8.0.10327.77
Firmware is 3030.0.34101.401

Voor de GDR update had ik het probleem al dat als ik me (automatiche) afmeld bij het WIFI netwerk op mijn werk, ik geen dataverbinding van mijn provider meer heb. Er is wel gewoon 3G te zien in de statusbar, maar wat ik ook probeer, geen internet. Vliegtuigstand, wifi aan uit etc etc. helpt niet. Alleen restarten. 5 keer per week start ik dus mijn telefoon. Als ik er even niet aan denk om te restarten doet hij dat SOMS na een aantal minuten uit zichzelf. Ps. collega met WP7 Lumia telefoon heeft dit probleem niet, dus ligt denk ik niet aan de WIFI configuratie.

Na de laatste OS update meld mijn telefoon zich niet meer automatische aan op mijn WIFI thuis! Als ik naar de WIFI instellingen ga, en alleen maar KIJK verbind hij binnen 5 sec.

Probleem van mijn werkwifi is na de updates nog steeds.
Ga van het weekend mijn telefoon maar s helemaal resetten denk ik.

Voor de rest trouwens een heel fijn besturingssysteem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tsja, ik weet het niet maar het lijkt wel of branded toestellen het prima doen en unbranded ...ja, die ondervinden problemen. Ik weet ook niet, want ik heb er nergens iets over kunnen vinden, wat nou precies die GDR en daarna die + moet voorstellen.

Wij, de branded hebben slechts 1 GDR upgrade gehad en jullie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

GerCor schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:29:
Tsja, ik weet het niet maar het lijkt wel of branded toestellen het prima doen en unbranded ...ja, die ondervinden problemen. Ik weet ook niet, want ik heb er nergens iets over kunnen vinden, wat nou precies die GDR en daarna die + moet voorstellen.

Wij, de branded hebben slechts 1 GDR upgrade gehad en jullie 2.
Was het maar zo simpel :)
Ik heb een unbranded 8X en die werkt als een zonnetje. Nooit probleem, nooit gehad ook. Wellicht toch hardware wat buggy is, of een app die opstandig is. Kan het niet verklaren. Draai trouwens GDR2+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

Hmm, ik krijg zojuist een update, iemand enig idee waar deze voor is

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-07 07:42
Ik heb de update net gedraaid
Firmware:3030.0.34101.401
Besturingssysteem: 8.0.10327.77
Een unbranded die altijd goed loopt :)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelisj
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:16
Ik heb nu sinds enkele dagen de HTC in gebruik en hij bevalt zeer goed. Nu had ik hier voor een Lumia dus ben bekend met windows Phone. Echter ben ik van 7.8 naar 8.0 gegaan.

Nu had ik op mijn lumia de app Timer van Christion Dullweber. Dit is een app waar je meerder countdown timers kunt instellen (en hij blijft ze ook onhouden).

Deze app werkt voor geen meter op 8.0. Nu ben ik in middels 13 vergelijk bare apps verder allen kan geen vervanger vinden.
Problemen die ik tegen kom
  • Countdown loopt niet door als je de app verlaat
  • Je kunt maar 1 timer instellen
  • Timers worden niet op geslagen
enige suggesties welke app dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
spocky schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:39:
Omdat ik nog steeds niet begrijp wat de voorwaarden voor Data Sense zijn heb ik de reacties hierboven even in een tabel gezet, het zou fijn zijn als jullie deze zouden kunnen aanvullen:

UserSW VersieProviderBrandedData Sense
spockyGDR2+t-mobileneenee
Magnetic_Man?vodafoneneenee
GerCorGDR2t-mobilet-mobileja
ikmattieGDR2vodafonet-mobileja
AcoLyte!GDR2+kpnneenee
SheikGDR2+telfortneenee
JerXGDR2hineenee
De SonnemanGDR2+tele2neenee

(GDR2+ = GDR2 + de update die gisteren beschikbaar is gekomen)
Ik heb ook GDR2+. Ik denk dus wel dat we kunnen stellen dat _alle_ unbranded toestellen geen Data Sense hebben onafhankelijk van de provider. Ik denk dat dit echt aan HTC ligt aangezien er wel unbranded Lumia toestellen zijn met Data Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk1
  • Laatst online: 05-12-2024
E-mail aan HTC gestuurd met de vraag of waarom Sense nog niet op de meeste toestellen aanwezig is...

Antwoord:
"Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot uw HTC

Mijn naam is Abdullah, ik ben van de technische ondersteuning van de klantenservice voor het HTC Email Team.

De update voor de Windows modellen zijn teruggetrokken omdat er problemen waren met de muziekspeler en bluetooth verbinding. Zodra deze "bugs" er uit zijn gehaald kunt u binnenkort de updates voor uw HTC verwachten.

U kunt via uw telefoon controleren of de software geupdate kan worden. Helaas kan ik u geen exacte datum geven, maar dit zal wel binnen een korte tijd gebeuren. "

Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Het is een beetje een waardeloos antwoord (maarja dat doen ze wel vaker om vooral niet hun vingers te branden). Geen woord van meneer Abdullah over DataSense :p

Maargoed; laten we hopen dat ze er alsnog mee gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
urk1 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:10:
De update voor de Windows modellen zijn teruggetrokken omdat er problemen waren met de muziekspeler en bluetooth verbinding. Zodra deze "bugs" er uit zijn gehaald kunt u binnenkort de updates voor uw HTC verwachten.
Dit zou wel eens de 'brick-bugfix' kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 526466

Heb me zonet HTC 8X besteld (ibood.be €205 incl.)
Kunnen jullie me een methode aanraden om hem te upgraden doorheen de versies?

bv. na elke individuele update terug herstarten naar fabrieksinstellingen?
of gewoon alles ineens (met/zonder fabrieks-herstart).

'Whatsapp' ga ik niet gebruiken (niet overdreven populair in België (+met mobilevikings heb ik genoeg gratis sms/bellen+data))
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Als ik naar mijn eigen ervaring kijk dan heb ik de updates geinstalleerd zonder daarna een factory reset te doen. Alleen na de laatste update (1 update na GDR2) heb ik een factory reset gedaan maar ook zonder resultaat. Kortom, 'IK' adviseer je gewoon te updaten zonder factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-07 20:36
Hebben jullie ook wel eens last van bluetooth problemen i.c.m. parrot carkits?

Mijn 8x kapt namelijk gesprekken af na een aantal seconden. Mijn iPhony van et werk doet et prima.

[ Voor 79% gewijzigd door Alpha89 op 30-08-2013 15:31 ]

• Sheik
Ter info mijn systeem software versies:

Besturingssysteem: 8.0.10421.12
Firmware: 3030.034101.403
Hardware: 0002

• Suntoro
Sheik schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:47:
[...]

Dit zou wel eens de 'brick-bugfix' kunnen zijn...
Ik hoop dat ze mijn 8X fixen, sinds ik de muziekspeler gebruikte i.c.m. Navigon was ie dood... Vraag me af of het probleem in BT zit. Denk dat er wel meer aan de hand is... Voor GDR2 had ik geen problemen, maar na de update dus wel een groot probleem... Afgelopen zaterdag is ie opgepikt.

Als leentoestel kreeg ik wel een waardeloze HTC Radar (en wat is dat een achteruitgang). Bepaalde apps waren ook nog eens geblokkeerd (bij hard-reset kon ik ze wel installeren). Maar ben toch maar even teruggevallen op mijn (wel erg trage) Desire Z. Daar stonden m'n meest gebruikte apps toch al op, maar wat wordt zo'n oud Android toestel toch traag na al die app updates... Ben blij als ik mijn snelle 8X weer terug heb. Hoop dat gelijk alle updates er in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-07 23:23

Mud

Van de week had ik toch iets 'raars' , dinsdagavond de telefoon opgeladen(snachts) en hoefde de telefoon pas gisterenavond weer op te laden. Daarbij heb ik constant Wifi of 3G aangehad. De telefoon werd ook veel minder warm tijdens whatsapp gebruik. Maandag of dinsdag heb ik nog een update geïnstalleerd en het toestel geherstart.

Hebben meer mensen dit meegemaakt? Normaal moet ik elke dag mijn telefoon opladen (moet blij zijn als ik het tot de avond red)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mud schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 07:55:
Van de week had ik toch iets 'raars' , dinsdagavond de telefoon opgeladen(snachts) en hoefde de telefoon pas gisterenavond weer op te laden. Daarbij heb ik constant Wifi of 3G aangehad. De telefoon werd ook veel minder warm tijdens whatsapp gebruik. Maandag of dinsdag heb ik nog een update geïnstalleerd en het toestel geherstart.

Hebben meer mensen dit meegemaakt? Normaal moet ik elke dag mijn telefoon opladen (moet blij zijn als ik het tot de avond red)
Verbruik is inderdaad een stuk zuinger als ik kijk naar de Battery app. Laatste charge was 1 dag en 9 uur geleden en waarschijnlijk over 1 dag en 4 uur opladen. Dus das voor mijn een halve dag winst :) (mijn ging 2 dagen mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdijck
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-07-2022
Alpha89 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:42:
[...]

Oooowh, bluetooth problemen? Zou daarom mijn carkit de gesprekken opeens afkappen midden in het gesprek? Mijn iPhony van et werk doet et prima. Vond et al raar.
Wij hebben een hoop van dit type toestellen in gebruik.
Wij hebben ook dit zelfde probleem met de carkit na de update.
Wel is een heel vervelend ouder probleem opgelost (als de carkit werkt .....) namelijk de geluidskwaliteit bij de ontvanger. Deze kan weer normaal luister naar de beller zonder dat deze de carkit connectie eerst moet verbreken en niet hadsfree belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
mvdijck schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:46:
[...]

Wij hebben een hoop van dit type toestellen in gebruik.
Wij hebben ook dit zelfde probleem met de carkit na de update.
Wel is een heel vervelend ouder probleem opgelost (als de carkit werkt .....) namelijk de geluidskwaliteit bij de ontvanger. Deze kan weer normaal luister naar de beller zonder dat deze de carkit connectie eerst moet verbreken en niet hadsfree belt.
bij mij begint de bluetooth verbinding na verloop van tijd te stotteren, tot ik m'n telefoon herstart en dan werkt het weer een tijdje.

Heb nu power saver op carkit bluetooth uitgezet. Even kijken of dit helpt. Vanochtend in ieder geval een gewoon gesprek kunnen voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heibel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 20:16
Ik ben sinds donderdag overgestapt van een Htc Titan naar de 8X.
Vooral het uitwisselen van de bestanden via de verkenner i.p.v. via "Zune" vindt ik geweldig in WP8.
Via eBay Duitsland heb ik de telefoon gekocht van iemand die zijn Telkom abonnement had verlengd en hem niet nodig had.
Het type is PM23200 C620e
Na dat ik hem opgestart had kreeg hij 4 verschillende updates binnen, de huidige status is:
Firmware:3030.0.34101.111
Besturingssysteem: 8.0.10327.77
Hardware: 0002
Mijn provider is T-Mobile en hij is na het updaten voorzien van Data Sense en GDR2

Mijn eerste vraag is: Waarom heb ik een afwijkend firmware nummer, 3030.0.34101.111 i.p.v. 3030.0.34101.401 ???

Mijn tweede vraag: Hij heeft geen 4g ondersteuning (LTE) en de chipset MSM8960 ondersteund dat wel. Komt er nog een update voor 4G(LTE) of kan ik de firmware flashen naar een versie met LTE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik heb firmware nummer xxx.403 . Geen idee wat er anders is aan 401.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340182

Ik heb een nieuwe HTC 8X en ik krijg het geluid via de headset alleen maar over de linkerkant. Heb meerdere headsets en koptelefoons geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Misschien een bekend probleem en iemand een oplossing?

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Ik krijg vandaag een HTC 8X. Weet iemand of met de GDR update ook net zoals met de Lumia's 'glance' meekomt zodat je altijd een klok op je scherm hebt staan en ook 'dubbel tikken om te unlocken'?

• JerX
Anoniem: 340182 schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:02:
Ik heb een nieuwe HTC 8X en ik krijg het geluid via de headset alleen maar over de linkerkant. Heb meerdere headsets en koptelefoons geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Misschien een bekend probleem en iemand een oplossing?
Nog niet gehoord, klinkt als een defect in de HTC zelf. Eventueel een reset geprobeert?
Peter1706 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:27:
Ik krijg vandaag een HTC 8X. Weet iemand of met de GDR update ook net zoals met de Lumia's 'glance' meekomt zodat je altijd een klok op je scherm hebt staan en ook 'dubbel tikken om te unlocken'?
HTC leverd sowieso een klok mee als tile en ook als vergrendelscherm. Dubbel tikken werkt bij mij niet, ik moet sliden.

• GerCor

GerCor

Peter1706 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:27:
Lumia zegt het eigenlijk al. Wie weet als de deal tussen MS en Nokia rond is krijgen 'we' dat ook.

Edit: ik las vanmiddag op WPCentral dat dit soort Nokia grappen zelfs in de instellingen (settings) van de Nokia telefoons worden opgenomen na een update.

http://www.wpcentral.com/...e-and-touch-latest-update

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 05-09-2013 22:08 ]

• Suntoro
En de 8X is weer bij me terug... :) Maar zonder GDR update, dus gelijk maar weer de nieuwste update binnengehaald...

Eigenlijk lijkt alles weer als vanouds van voor mijn dooie 8X... Hopelijk blijft ie het gewoon weer doen, want het blijft een erg prettig toestel om mee te werken... Want wat was die Desire Z toch traag en dat leentoestel van een Radar eigenlijk een onwijze achteruitgang... Niet eens gebruikt, want WP was toch wel beperkt vergeleken met WP8. Ben blij dat ik mijn 8X weer kan gebruiken.... :)

Mooi dat alle (ook betaalde) apps zo weer via de computer waren te installeren... Heel fijn dat dat zo makkelijk weer ging... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Suntoro op 05-09-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
GerCor schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:15:
[...]

Lumia zegt het eigenlijk al. Wie weet als de deal tussen MS en Nokia rond is krijgen 'we' dat ook.

Edit: ik las vanmiddag op WPCentral dat dit soort Nokia grappen zelfs in de instellingen (settings) van de Nokia telefoons worden opgenomen na een update.

http://www.wpcentral.com/...e-and-touch-latest-update
Tnx. Klopt inderdaad dat dit helemaal geïntegreerd is bij Nokia. Jammer dat het niet zo bij de HTC 8X is. Ik ben vooral over de streep getrokken naar HTC ivm de nu erg lage prijs van 199,-! Zijn jullie verder tevreden over het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Peter1706 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 07:10:
[...]

Tnx. Klopt inderdaad dat dit helemaal geïntegreerd is bij Nokia. Jammer dat het niet zo bij de HTC 8X is. Ik ben vooral over de streep getrokken naar HTC ivm de nu erg lage prijs van 199,-! Zijn jullie verder tevreden over het toestel?
Meer dan tevreden, vooral voor het geld mag je eigenlijk niet klagen :) Hardwarematisch is het gewoon een top toestel en vergeleken met andere high-end toestellen gaat mijn batterij gewoon 2 dagen mee! WP8 is leuk en gemakkelijk in gebruik, alleen een paar kinderziektes, maar er is mee te leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Tja, voor de mensen die 515,- hebben betaald voor de 8X is het natuurlijk een beetje zuur wat er gebeurt qua ondersteuning. Voor < 200,- is klagen inderdaad iets minder op z'n plek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik ben super tevreden. Ik lees ook de topics van de Nokia Lumia 920 en 925. De 920 had kinderziektes, zoals stof achter de cameralens en vreemde geluiden. De 925, daar schijnt dat de behuizing in de hoeken ruimte bevat. Je kunt de achterkant lichtjes indrukken.

Nokia doet inderdaad qua software veel meer dan HTC maar het zijn, wat mij betreft, niet dingen waar ik niet zonder kan. Wel ben ik blij dat andere merken zoals HTC kunnen beschikken over de Nokia software van HERE, zoals HERE Drive +, HERE Maps en HERE Transit.

Ik ben, na GDR2, meer tevreden over de batterijduur. Voor GDR2 was het niet best maar nu toch 2 keer zo goed. Ik heb 3 mailaccounts, WhatsApp, Skype, Wifi en 3G de hele dag aanstaan en bij normaal gebruik schat ik in dat de batterij het een uurtje of 6 volhoudt.

En ja, ik vind het toestel echt geweldig. Snel, mooi beeldscherm. Alleen buiten bijna onbruikbaar want onleesbaar. Ik heb de HTC eigenlijk de hele dag in een flipcase, en dat bevalt mij prima. als ik de HTC 8X weer eens uit de flipcase haal om in de auto te gebruiken (Brodit) de realiseer ik meer weer hoe dun en licht de HTC 8X is.

En Windows Phone 8. Ik ben er helemaal verliefd op. Prachtig, prachtig. En het klinkt een beetje 'simpel' maar je ziet WP8 'opgroeien'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
GerCor schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:04:
Ik ben, na GDR2, meer tevreden over de batterijduur. Voor GDR2 was het niet best maar nu toch 2 keer zo goed. Ik heb 3 mailaccounts, WhatsApp, Skype, Wifi en 3G de hele dag aanstaan en bij normaal gebruik schat ik in dat de batterij het een uurtje of 6 volhoudt.
Vind je 6 uur niet bijzonder weinig? MIsschien een nogal directe simpele vraag maar 6 uur met een accu doen is toch ver onder het gemiddelde naar mijn idee. Overigens doe ik gemiddeld 8 uur met de accu bij laag WA gebruik (blijft accu slurper). Daarnaast gebruik ik mijn HTC One veel intensiever en haal echt met gemak 16 uur. Ik vind nog altijd dat WP8 iets zuiniger om mag gaan met de resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sheik schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:25:
[...]

Vind je 6 uur niet bijzonder weinig? MIsschien een nogal directe simpele vraag maar 6 uur met een accu doen is toch ver onder het gemiddelde naar mijn idee. Overigens doe ik gemiddeld 8 uur met de accu bij laag WA gebruik (blijft accu slurper). Daarnaast gebruik ik mijn HTC One veel intensiever en haal echt met gemak 16 uur. Ik vind nog altijd dat WP8 iets zuiniger om mag gaan met de resources.
16 uur is normaal hoor, dit haal ik ook met gemak met mijn lumia 920 (bij zwaar gebruik) en dan heb ik nog genoeg over voor de volgende dag. Het ligt er echt helemaal aan de situatie hoe het verbruik is. Zit jij veel in de trein en reis je veel rond wordt je verbruik bijna verdubbeld. Roaming is namelijk echt een zuiper. Mocht hij veel gebruik maken van Skype ga je ook zien dat de accu veel sneller leeg gaat.

Om verhaal kort te maken, om de conclusie te trekken dat wp8 meer resources trekt is nogal kort door de bocht.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 06-09-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
vali schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:40:
[...]
Om verhaal kort te maken, om de conclusie te trekken dat wp8 meer resources trekt is nogal kort door de bocht.
Onzin, echt onzin. Ik heb een HTC 8X en HTC One en heb heel goed kunnen vergelijken en dat de afgelopen weken goed naast elkaar gebruikt. WP8 slurpt echt meer, maar kan aan WA liggen ipv OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mijn 8X gaat 2.5 dagen mee, zit elke dag op Wi-Fi. 3G gaat overigens voor het slapen uit en gaat pas na het werk pas aan. Facebook check elk uur wel en whatsapp ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sheik schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:56:
[...]

Onzin, echt onzin. Ik heb een HTC 8X en HTC One en heb heel goed kunnen vergelijken en dat de afgelopen weken goed naast elkaar gebruikt. WP8 slurpt echt meer, maar kan aan WA liggen ipv OS.
Inderdaad het kan aan de apps liggen die je erop hebt staan, apps die htc heeft meegeleverd, accu verschil en ga zo maar door. Bedoel ik haal met gemak de gehele dag met intensief gebruik (dus veel whatsapp) en op het einde van de avond nog genoeg over. De bereddering dat wp8 meer slurpt kan ik dus niet niks in vinden.

edit":

Beetje door de htc one forum zitten lezen en daar kom ik dit tegen:
Ik heb ook last van battery drain na de nieuwe update. Ik haalde eerst met gemak 2 dagen, nu haal ik nauwelijks de 10 uur. De accu is overigens erg warm wat doet vermoeden dat er steeds een proces draait, maar ik kan er niet achterkomen wat het is.
Als voorbeeld dat het echt per persoon kan verschillen hoelang je toestel meegaat.

edit:

Goed nieuws voor HTC 8x gebruikers, was een gerucht ontstaan dan HTC support wilde stoppen maar dit blijkt niet waar te zijn. Ze gaan in Australia GDR2 overslaan en deze bundelen met GDR3. Deze wordt volgende maand uitgebracht.

[ Voor 41% gewijzigd door vali op 09-09-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vodafoon ... en HTC. Niet overdrijven :9

En GDR3 zodra het beschikbaar is. Nergens staat volgende maand genoemd.

[ Voor 47% gewijzigd door GerCor op 09-09-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:27:
Vodafoon ... en HTC. Niet overdrijven :9

En GDR3 zodra het beschikbaar is. Nergens staat volgende maand genoemd.
Het zou in Oktober/november gereleased worden en dat is het al vrij snel ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste