Hier hetzelfde met ruzzle free wat is je nicknamenickvanozzie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:24:
[...]
Op de mijne hebben ze zelfs een spelletje gespeeldIk installeer Ruzzle Free en wil me aanmelden krijg ik de melding dat ik eerder aangemeld zou zijn met een naam bestaande uit Chineze tekens. LOL.
Maar ja. Foontje doet wat het moet doen en zaten geen gebruikssporen op.
Heb je niet gewiped dan voordat je hem ging gebruiken?nickvanozzie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:24:
[...]
Op de mijne hebben ze zelfs een spelletje gespeeldIk installeer Ruzzle Free en wil me aanmelden krijg ik de melding dat ik eerder aangemeld zou zijn met een naam bestaande uit Chineze tekens. LOL.
Maar ja. Foontje doet wat het moet doen en zaten geen gebruikssporen op.
nu bijna een week in gebruik. Alleen het laden duurt erg lang, maar de 2740mAh klopt wel. Het laden gaat met 500mAh en duurt vanaf leeg naar 100% net geen 5,5uur. 5,5x500=2750
En bij mij maakt het niet uit met welke lader ik hem oplaad het duurt altijd 5,5uur. Ik heb dus het vermoeden dat de telefoon intern begrenst is met met maximaal 500mAh laadstroom. Ik weet van andere telefoons dat er in de kernel weleens aanpassingen zitten die "Fastcharge" wordt genoemd. Vaak kunnen die aan en uit worden gezet met apps als deze : Google Play: Fast Charge.
Bij de G3 gaat dit dus niet, terwijl de accu het volgensmij wel aan kan. Hij is bij mij meestal 24graden (net iets warmer dan de temp op kantoor) en tijdens het opladen is hij niet boven de 28 uitgekomen.
dus hopen op een geupdate kernel dan maar
Bij de G3 gaat dit dus niet, terwijl de accu het volgensmij wel aan kan. Hij is bij mij meestal 24graden (net iets warmer dan de temp op kantoor) en tijdens het opladen is hij niet boven de 28 uitgekomen.
dus hopen op een geupdate kernel dan maar
Ja toen ik dat zag wel jaCreqaw schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:15:
[...]
Heb je niet gewiped dan voordat je hem ging gebruiken?
nickvanozzieFlbderks schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:26:
[...]
Hier hetzelfde met ruzzle free wat is je nicknamejiayu vs jiayu hehe
Ben alleen nu wezen kloten met 4.1.2 wat niet lukte dus moet eerst weer ff g3'tje werkend krijgen.
https://untappd.com/user/OzzBier
Succes ik blijf voorlopig even op deze zitten 29-11-2012 om de accuduur te testennickvanozzie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:21:
[...]
Ja toen ik dat zag wel ja
[...]
nickvanozzieorigineel he? haha.
Ben alleen nu wezen kloten met 4.1.2 wat niet lukte dus moet eerst weer ff g3'tje werkend krijgen.
Post jij ook je ervaring ermee als je het meer getest hebt? Ik ben wel benieuwd namelijk, weet nog niet of ik moet updaten.. vind zoiets beetje eng in case het fout gaat haha.
Veel kan er niet fout gaan.Hailfall schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:48:
Post jij ook je ervaring ermee als je het meer getest hebt? Ik ben wel benieuwd namelijk, weet nog niet of ik moet updaten.. vind zoiets beetje eng in case het fout gaat haha.
Ik heb trouwens die update sinds gister maar heb eigenlijk nog niet echt iets gemerkt.
Ik ben een kneusje
en vind altijd een manier om iets heel simpels in de soep te laten vallen (volgens mij klopt het gezegde zo niet maar goed).
Mijn ervaring met de accuduur zal ik posten, kan dat echter niet vaak doen aangezien de accu hopelijk lang meegaat. nu met normale omstandigheden ( lees dus niet om de 5 minuten facebook checken en whatsappen maar gewoon normaal) 94% met een ruim 2 uur draaiende phoneHailfall schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:48:
Niet meer boeiend voor ons die de g3 heeft ;);)Jarrean schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:23:
Jellybean komt eraan! En de JiaYu G3TD en G4 zijn aangekondigd.
Bron: klik!
Klopt, maar vond die update het vermelden waard. Camera is idd de enige verbetering, maar dat is ook het grootste/enige kritiekpunt op de g3Flbderks schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:27:
[...]
Niet meer boeiend voor ons die de g3 heeft ;);), de update echter wel, overigens is de g3TD niet echt een echte verbetering enkel camera als ik snel lees.
Vermelden altijd goed hoorJarrean schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:36:
[...]
Klopt, maar vond die update het vermelden waard. Camera is idd de enige verbetering, maar dat is ook het grootste/enige kritiekpunt op de g3

De camera is opzich toch ook niet zo slecht, ik heb eerder in dit topic foto's gezien die gemaakt zijn in raw ofzo dacht ik die echt heel goed zijn tov de default camera.
//edit Ergens op deze page nog vergelijkings foto's: [JiaYu G3] Ervaringen en Discussie
//edit Ergens op deze page nog vergelijkings foto's: [JiaYu G3] Ervaringen en Discussie
[ Voor 25% gewijzigd door Xufuja op 05-12-2012 17:14 ]
Goed na 3 uur intensief gebruik in de ochtend (forumrunner, whatsapp, fb en browser) en daarna alleen op 3G met af en toe Whatsapp kijken om daarna nog 2 uur intensief te gebruiken is de batterij naar ongeveer 45% gegaan. Dat valt op zich nog wel mee..
Ik las in het G3 rom topic dat de officiele 4.1.2 Jiayu update ook snel uit komt? Misschien wacht ik anders nog met updaten van mijn G3 tot die uitkomt..
Ik las in het G3 rom topic dat de officiele 4.1.2 Jiayu update ook snel uit komt? Misschien wacht ik anders nog met updaten van mijn G3 tot die uitkomt..
Op dit moment ruim 18 uur met een accu van 63 % dus ziet er wel flex uit, moet ik wel zeggen dat ik er gisteravond en snachts geen gebruik van heb gemaakt dus dan doet hij niet veelFlbderks schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:55:
[...]
Mijn ervaring met de accuduur zal ik posten, kan dat echter niet vaak doen aangezien de accu hopelijk lang meegaat. nu met normale omstandigheden ( lees dus niet om de 5 minuten facebook checken en whatsappen maar gewoon normaal) 94% met een ruim 2 uur draaiende phoneals ik dat zou doorrekenen, wat waarschijnlijk niet echt realiseerbaar zal zijn is dat 40 uur op de accu. maar ik laat je vanavond nog ff wat meer weten.
Verwijderd
Bedenk me dat ik nooit oordopjes heb gekregen bij m'n bestelling *pruilt* Ik zat laatst iets langer dan 'n half uur te bellen en kreeg er zowaar een warm oor van. Zeer benieuwd op hoeveel watt deze magnetron staat afgesteld...
Verwijderd
Normen? China heeft geen normen.Chris.nl schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:37:
[...]
Nou, hier na anderhalve week ook flink positieve ervaring met dit ding. Scherm is erg mooi, geluidskwaliteit van gesprekken is prima en de accu haalt het eind van de dag op zijn sloffen.
Daarnaast valt het me op dat ik nog nooit zo'n goede ontvangst heb gehad als met deze telefoon.
Hiervoor een Samsung en HTC gehad, met de Jiayu heb ik binnenshuis ineens 3G ontvangst waar ik dit eerder niet had, daarnaast heb ik in de trein veel beter 3G ontvangst.
Weet iemand of ze in China andere normen hebben voor toegestane straling & vermogen? Omdat ik nu zo'n super ontvangst heb zou het me niets verbazen als dit toestel aan andere eisen voldoet.
'k Zie ook nergens een CE-keurmerk.
Aangezien deze GSM's niet gemaakt zijn voor de europese markt krijg je ook geen CE keurmerk.
Straling zit waarschijnlijk ver boven de normen. Microgolf oven tegen je oor
Je moet het wel weten
Ik moet zeggen dat na een week de accu wel verbeterd. De eerste dagen zit je natuurlijk veel te spelen met je device. De accu is dan ook nog niet op volle capaciteit. Gisteren vanaf 8 uur de telefoon van de lader. Heel de dag zo af en toe gebruikt (had geloof ik 2 uur screen on time), met 3 a 4 uur tune-in radio aan (wifi stream radio). Toen bij thuiskomst van werk om 18u had ik nog 46%. Toen in de avond nog wat facebooken en Plants vs. Zombies spelen om me accu leeg te maken. De eerder deze week was me telefoon in de avond meer rond de 20%. Ik heb het gevoel dat de accu dus beter gaat werken na een aantal ladingen. Ik heb trouwens nog de stock rom die bij de levering zat vorige week, dit is bij mij de 15nov versie.Flbderks schreef op donderdag 06 december 2012 @ 07:56:
[...]
Op dit moment ruim 18 uur met een accu van 63 % dus ziet er wel flex uit, moet ik wel zeggen dat ik er gisteravond en snachts geen gebruik van heb gemaakt dus dan doet hij niet veel
Ik heb de afgelopen week me telefoon dagelijks helemaal leeg gemaakt en ’s nachts helemaal opgeladen. De accu indicaties is nu zeer goed, zo goed heb ik het nog nooit gehad op een telefoon.
ik heb voor mijn collega eens een stralings metertje gekocht en die werkte wel maar alleen op GSM niet op de hogere UMTS banden. ik ga nog maar eens zoeken naar een goedkoop stralings metertje die ook wifi kan meten.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:37:
[...]
Normen? China heeft geen normen.
Aangezien deze GSM's niet gemaakt zijn voor de europese markt krijg je ook geen CE keurmerk.
Straling zit waarschijnlijk ver boven de normen. Microgolf oven tegen je oor
Je moet het wel weten(ik ben trouwens de G3 niet aan het afbreken, heb er zelf ook één)
[quote]boppos schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:25:
[...]
Ik moet zeggen dat na een week de accu wel verbeterd. De eerste dagen zit je natuurlijk veel te spelen met je device. De accu is dan ook nog niet op volle capaciteit. Gisteren vanaf 8 uur de telefoon van de lader. Heel de dag zo af en toe gebruikt (had geloof ik 2 uur screen on time), met 3 a 4 uur tune-in radio aan (wifi stream radio). Toen bij thuiskomst van werk om 18u had ik nog 46%. Toen in de avond nog wat facebooken en Plants vs. Zombies spelen om me accu leeg te maken. De eerder deze week was me telefoon in de avond meer rond de 20%. Ik heb het gevoel dat de accu dus beter gaat werken na een aantal ladingen. Ik heb trouwens nog de stock rom die bij de levering zat vorige week, dit is bij mij de 15nov versie.
Ik heb de afgelopen week me telefoon dagelijks helemaal leeg gemaakt en ’s nachts helemaal opgeladen. De accu indicaties is nu zeer goed, zo goed heb ik het nog nooit gehad op een telefoon.
[...]
Ik moet zeggen dat ik dat ook nu aan het doen ben, accu volledig laten leeg lopen en dan weer volledig laden, dit wil ik op zijn minst enkele malen herhalen om zo de accu waar mogelijk te verbeteren ( mocht dit echt werken) proberen kan nooit kwaad. Ik zit nu op 48% na bijna 23 uur, dus opzich is dat wel netjes, zeker als ik dat vergelijk met mijn dode samsung sg2 die ik hier op het einde na een halve dag al op kon laden ( zonder extreem gebruik)
[...]
Ik moet zeggen dat na een week de accu wel verbeterd. De eerste dagen zit je natuurlijk veel te spelen met je device. De accu is dan ook nog niet op volle capaciteit. Gisteren vanaf 8 uur de telefoon van de lader. Heel de dag zo af en toe gebruikt (had geloof ik 2 uur screen on time), met 3 a 4 uur tune-in radio aan (wifi stream radio). Toen bij thuiskomst van werk om 18u had ik nog 46%. Toen in de avond nog wat facebooken en Plants vs. Zombies spelen om me accu leeg te maken. De eerder deze week was me telefoon in de avond meer rond de 20%. Ik heb het gevoel dat de accu dus beter gaat werken na een aantal ladingen. Ik heb trouwens nog de stock rom die bij de levering zat vorige week, dit is bij mij de 15nov versie.
[...]
Ik moet zeggen dat ik dat ook nu aan het doen ben, accu volledig laten leeg lopen en dan weer volledig laden, dit wil ik op zijn minst enkele malen herhalen om zo de accu waar mogelijk te verbeteren ( mocht dit echt werken) proberen kan nooit kwaad. Ik zit nu op 48% na bijna 23 uur, dus opzich is dat wel netjes, zeker als ik dat vergelijk met mijn dode samsung sg2 die ik hier op het einde na een halve dag al op kon laden ( zonder extreem gebruik)
Heb m'n JiaYu G3 nu een paar dagen en ben verwoed bezig geweest met de ClockWorkMod-recovery,
nieuwe ROM installeren van 29-11-2012 en rootacces verkrijgen... Dat is inmiddels allemaal gelukt *hulde*
Ik heb al een tijdje high-end devices, Motorola Milestone, Motorola Razr, HTC One X & HTC One X+
maar voor het werk, Scouting, weekendjes weg, uitgaan enzovoort heb ik altijd graag een tweede telefoontje.
Heb hiervoor een ZTE Blade die altijd goed beviel, leuk was om mee te tweaken en waarop ik een Android 4.0.4 custom rom draaide. Toen ik deze JiaYu zag verschijnen heb ik de ZTE de deur uitgedaan en heb ik uiteindelijk de JiaYu G3 besteld en binnen gekregen, voor zo'n €180,00. Dit omdat de ZTE gewoon te traag werd qua CPU.
De JiaYu G3 is een erg leuk toestel, bouwkwaliteit is een 7'tje, waar de One X+ een dikke 9 is, maar het voldoet. Het scherm is een 720P scherm, leuk scherm, maar laat natuurlijk (zeer) te wensen over qua kleuren / brightness enzovoort, maar desalniettemin zeer leuk! De CPU-kracht is erg leuk, goed en daar heb ik voor een toestel in die prijsklasse niks aan te merken. GPU-kracht (in de vorm van games) moet ik nog testen, maar op deze JiaYu speel ik toch geen 3D shooters of race-games. Een spelletje zoals Where's my Water, Plants vs Zombies of Granny Smith, Cut the Rope of Guns'n'Glory draait natuurlijk goed, leuk voor onderweg, yeah.
Alles werkte nagenoeg out-of-the-box met m'n Vodafone simkaart, moest alleen wat extra gegevens in het
APN toevoegen, maar dat was 'n kwestie van overnemen vanuit m'n HTC One X+ dus binnen 2 tellen HSDPA!
Voor de rest is het een leuk toestel, knoppen werken goed, flash op de achterkant is leuk als zaklampje en het ledje aan de voorkant moet ik nog instellen... Wel apart dat die niet alle kleuren kan laten zien... Blauw, groen, rood, lichtoranje / geel heb ik gezien, maar roze of cyaan zoals m'n Motorola's konden, werkt weer niet.
Voor de rest moet ik nog 'n mooie lockscreen maken, aangezien ik HTC's Sense gewend ben
en ik ben op zoek naar een goede agenda- en emailapplicatie, die standaard apps vind ik echt k*t!
Zal zometeen wat foto's maken van de JiaYu G3 naast m'n One X+, vragen, vergelijkingen? Stel ze!
En nu begint CLB's gebruik, is kijken hoe de accu me bevalt, maar dat zag er goed uit!
Gisteren bijvoorbeeld 2 uur bezig geweest met instellen, downloaden, constant scherm aan: kostte 38% accu.
nieuwe ROM installeren van 29-11-2012 en rootacces verkrijgen... Dat is inmiddels allemaal gelukt *hulde*
Ik heb al een tijdje high-end devices, Motorola Milestone, Motorola Razr, HTC One X & HTC One X+
maar voor het werk, Scouting, weekendjes weg, uitgaan enzovoort heb ik altijd graag een tweede telefoontje.
Heb hiervoor een ZTE Blade die altijd goed beviel, leuk was om mee te tweaken en waarop ik een Android 4.0.4 custom rom draaide. Toen ik deze JiaYu zag verschijnen heb ik de ZTE de deur uitgedaan en heb ik uiteindelijk de JiaYu G3 besteld en binnen gekregen, voor zo'n €180,00. Dit omdat de ZTE gewoon te traag werd qua CPU.
De JiaYu G3 is een erg leuk toestel, bouwkwaliteit is een 7'tje, waar de One X+ een dikke 9 is, maar het voldoet. Het scherm is een 720P scherm, leuk scherm, maar laat natuurlijk (zeer) te wensen over qua kleuren / brightness enzovoort, maar desalniettemin zeer leuk! De CPU-kracht is erg leuk, goed en daar heb ik voor een toestel in die prijsklasse niks aan te merken. GPU-kracht (in de vorm van games) moet ik nog testen, maar op deze JiaYu speel ik toch geen 3D shooters of race-games. Een spelletje zoals Where's my Water, Plants vs Zombies of Granny Smith, Cut the Rope of Guns'n'Glory draait natuurlijk goed, leuk voor onderweg, yeah.
Alles werkte nagenoeg out-of-the-box met m'n Vodafone simkaart, moest alleen wat extra gegevens in het
APN toevoegen, maar dat was 'n kwestie van overnemen vanuit m'n HTC One X+ dus binnen 2 tellen HSDPA!
Voor de rest is het een leuk toestel, knoppen werken goed, flash op de achterkant is leuk als zaklampje en het ledje aan de voorkant moet ik nog instellen... Wel apart dat die niet alle kleuren kan laten zien... Blauw, groen, rood, lichtoranje / geel heb ik gezien, maar roze of cyaan zoals m'n Motorola's konden, werkt weer niet.
Voor de rest moet ik nog 'n mooie lockscreen maken, aangezien ik HTC's Sense gewend ben
en ik ben op zoek naar een goede agenda- en emailapplicatie, die standaard apps vind ik echt k*t!
Zal zometeen wat foto's maken van de JiaYu G3 naast m'n One X+, vragen, vergelijkingen? Stel ze!
En nu begint CLB's gebruik, is kijken hoe de accu me bevalt, maar dat zag er goed uit!
Gisteren bijvoorbeeld 2 uur bezig geweest met instellen, downloaden, constant scherm aan: kostte 38% accu.
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 06-12-2012 13:47 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat ledje vooraan, gebruik je een speciale app daarvoor? of kun je dat ergens instellen met de rom zelf?CLB schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:45:
Heb m'n JiaYu G3 nu een paar dagen en ben verwoed bezig geweest met de ClockWorkMod-recovery,
Om je LED te testen heb je bijvoorbeeld LED Color Tester
Om je LED in te stellen voor applicaties / berichten enzo heb je bijvoorbeeld Light Flow - LED controle
Om je LED in te stellen voor applicaties / berichten enzo heb je bijvoorbeeld Light Flow - LED controle
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ahh kopen, even op ftdworld maar kijkenCLB schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:08:
Om je LED te testen heb je bijvoorbeeld LED Color Tester
Kom op, kopen, beetje developers supporten!
Het zal aan mij liggen, maar de batterij van m'n JiaYu lijkt een wereldwondertje...
Is nu 4 uur van de lader, in die tijd heb ik veelal gebrowsed, games gespeeld / getest.
Onscreen tijd staat nu op 1 uur en 'n hele minuut en m'n batterij staat nog op 85%, zo hoort het!
Het zal aan mij liggen, maar de batterij van m'n JiaYu lijkt een wereldwondertje...
Is nu 4 uur van de lader, in die tijd heb ik veelal gebrowsed, games gespeeld / getest.
Onscreen tijd staat nu op 1 uur en 'n hele minuut en m'n batterij staat nog op 85%, zo hoort het!
Ik nu 9uur en 35min op accu 90% van de tijd op wifi en 1uur en 4 min screen on time.CLB schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:19:
Kom op, kopen, beetje developers supporten!
Accu staat op 74%
Dat is met de update he, mijne trekt snel leeg dus ga dit weekend maar aan de slag daarmee.
Ik draai de ROM van 29-11, boppos (nog) niet, die draait op die van 15-11
Mijne is 12 uur van de lader en 76%.
ik ben er helemaal tevreden mee.
Ik gebruik het ook als mp3 speler op mijn werk: heeft iemand anders net zoals mij er last van dat de muziek vaak of te zacht is of te hard? Tussen de 2de en 3de volume hoogte zit een aardig groot verschil. Dit op de stock muziek speler en de Jiayu als speaker gebruikende.
Op mijn koptelefoon lijk ik hier minder last van te hebben, maar dan maak ik me ook minder druk als ik anderen met mijn muziek lastig val.
Op mijn koptelefoon lijk ik hier minder last van te hebben, maar dan maak ik me ook minder druk als ik anderen met mijn muziek lastig val.
Je kan in de Mobileuncle Tools app naar Engineer mode (MTK) --> Audio --> Normal mode --> Max. volume veranderen.OssieW schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:42:
Ik gebruik het ook als mp3 speler op mijn werk: heeft iemand anders net zoals mij er last van dat de muziek vaak of te zacht is of te hard? Tussen de 2de en 3de volume hoogte zit een aardig groot verschil. Dit op de stock muziek speler en de Jiayu als speaker gebruikende.
Dit kan ook voor de Loudspeaker Mode en Headset mode, misschien dat er dan minder grote stappen tussen zitten als je het max. volume verlaagt..
Dit is mijn eerste smartphone dus misschien maak ik me hier zorgen om niks, maar wil Mobileuncle niet wat teveel permissions? "Directly call phone numbers without my intervention", "take pictures and videos"?
Mobileuncle is gemaakt voor de MTK chipsets en heeft zelfs root nodig idd.OssieW schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:00:
Dit is mijn eerste smartphone dus misschien maak ik me hier zorgen om niks, maar wil Mobileuncle niet wat teveel permissions? "Directly call phone numbers without my intervention", "take pictures and videos"?
Het is eigenlijk een debug- en tweaktool.
Heeft iemand een idee hoe je de led uit kunt schakelen wanneer de accu bijna leeg is? Kan dat nergens vindn....
Ik vind swiftkey 3 een tof toetsenbord, maar het valt me wel op dat hij een beetje lag heeft.
Als ik lekker aan het tikken ben kan hij me niet bijhouden.
Touchpal vind ik wat die lag betreft iets beter, alleen bij dit toetsenbord heb ik meer last van, dan baat bij, de autocorrectie.
Standaard toetsebord, vind ik aardig typen maar die kan ik weer niet minimaliseren wanneer ik dit wil.
Weet iemand een manier om dat toetsenbord te minimaliseren of heeft iemand nog een tobo-app als tip?
Als ik lekker aan het tikken ben kan hij me niet bijhouden.
Touchpal vind ik wat die lag betreft iets beter, alleen bij dit toetsenbord heb ik meer last van, dan baat bij, de autocorrectie.
Standaard toetsebord, vind ik aardig typen maar die kan ik weer niet minimaliseren wanneer ik dit wil.
Weet iemand een manier om dat toetsenbord te minimaliseren of heeft iemand nog een tobo-app als tip?
Swype had ik ook al gebruikt, ik ben even vergeten welke reden ik had om die niet helemaal tof te vindenargon007 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:10:
Gebruik er Swype op naar alle tevredenheid.
Is even wennen in het begin, maar ik kan niet meer zonder! :-) Woordenboek kan u ook gesynct worden met hun dienst. Als je dan verandert van rom/smartphone moet je niet het volledige woordenboek terug aanmaken.
Ok, dit bericht komt vanaf m'n Swype toetsenbord. Ik geef hem wel weer even de tijd, iig wel fijn dat ik deze kan minimaliseren. Thnx voor de tip!
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 06-12-2012 23:38 ]
Op Android 4.1.1 werkt Swype niet meer in de standaard browser van HTC...
Ben benieuwd hoe dat op de JiaYu met standaard browser en 4.1.1 ROM zal zijn.
Maar ik gebruik sinds vandaag Swiftkey Flow die werkt namelijk wel op 4.1.1
Bedankt! dat brengt het beste van twee werelden samen! Gelukkig die app ooit voor 10 cent gekochtCLB schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:54:
Op Android 4.1.1 werkt Swype niet meer in de standaard browser van HTC...
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Kun je in de standaard browser bookmarks toevoegen en ze veranderen van positie ofzo?
Je ziet ze in rastervorm van 3 bookmarks naast elkaar, leuk allemaal, maar er zit echt 'n random volgorde in over hoe ik ze zie... Voeg ik 'Hotmail' toe dan blijft die als eerste staan (dus linksboven) ongeacht wat voor bookmarks ik nog toevoeg... Werkt niet op alfabet. '1. Hotmail' ofzo werkt ook niet, maar dit is beetje k*t ook.
H X X
X X X
X X X
X X X
H = hotmail, X is andere bookmark
Ik wil Hotmail bijvoorbeeld pas als 12e bookmark hebben dus helemaal rechtsonderin, maar 't lukt niet
X X X
X X X
X X X
X X H
Ik vind de consistentie niet, wanneer er 'n bookmark veranderd van plaats of niet of wel of wat of blaat
Je ziet ze in rastervorm van 3 bookmarks naast elkaar, leuk allemaal, maar er zit echt 'n random volgorde in over hoe ik ze zie... Voeg ik 'Hotmail' toe dan blijft die als eerste staan (dus linksboven) ongeacht wat voor bookmarks ik nog toevoeg... Werkt niet op alfabet. '1. Hotmail' ofzo werkt ook niet, maar dit is beetje k*t ook.
H X X
X X X
X X X
X X X
Ik wil Hotmail bijvoorbeeld pas als 12e bookmark hebben dus helemaal rechtsonderin, maar 't lukt niet
X X X
X X X
X X X
X X H
Ik vind de consistentie niet, wanneer er 'n bookmark veranderd van plaats of niet of wel of wat of blaat
Ahh die ken ik van 'vroeger', niet aan gedacht, ff koekeloeren
Hii bevalt me tot nu toe wel heel goed. Alleen de resposveness van het scherm loopt nog echt door tot de touchknoppen(dus het zwarte gedeelte), beetje raar. Ik heb verder nog dat ik wel eens pp de home knop duw wanneer ik de spatie wil hebben. Verder heel goed:)
Zou er iemand een foto van een achterkantje bewerkt met plastidip kunnen posten?
Ik vind de achterkant ook wel aan de gladde kant, een backcover is geen optie dan word hij echt te lomp. (Ik had er al een backcover bij besteld, maar bevalt niet goed)
Dus geïnteresseerd in de plastidip oplossing, maar graag wat voorbeelden.
Ik vind de achterkant ook wel aan de gladde kant, een backcover is geen optie dan word hij echt te lomp. (Ik had er al een backcover bij besteld, maar bevalt niet goed)
Dus geïnteresseerd in de plastidip oplossing, maar graag wat voorbeelden.
Krijg je zo'n otg kabeltje samen met een usbstick ook werkend op deze telefoon?
heeft iemand anders last van een crashende jiayu? is me nu al 2x overkomen dat hij helemaal vastloopt
eerste keer was tijdens een spelletje spelen een paar dagen terug (hill climb racer) en de 2de keer was daarnet toen hij al een tijdje muziek af lag te spelen via winamp
ben niet bekend genoeg met android om te weten of er ergens een crashreport oid te vinden is, bestaat zoiets?
is dit op te lossen door een custom rom oid erop te flashen?
heb ff het topic doorgezocht maar kon niks vinden, excuus als ik het heb gemist
edit: hij deed het daarnet nog een keer, dit keer muziek via winamp en een timer die af aan het lopen was
eerste keer was tijdens een spelletje spelen een paar dagen terug (hill climb racer) en de 2de keer was daarnet toen hij al een tijdje muziek af lag te spelen via winamp
ben niet bekend genoeg met android om te weten of er ergens een crashreport oid te vinden is, bestaat zoiets?
is dit op te lossen door een custom rom oid erop te flashen?
heb ff het topic doorgezocht maar kon niks vinden, excuus als ik het heb gemist
edit: hij deed het daarnet nog een keer, dit keer muziek via winamp en een timer die af aan het lopen was
[ Voor 9% gewijzigd door godofal op 07-12-2012 21:46 ]
Dat zal wel kunnen met Android 4.1Tinman schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 17:28:
Krijg je zo'n otg kabeltje samen met een usbstick ook werkend op deze telefoon?
Er zit een barst in me HTC One V en ik ben er achter gekomen dat een nieuwe kopen, goedkoper is dan laten repareren
.
Ik kwam deze topic tegen en ben wel geïnteresseerd geraakt. Alleen waar ik nog wel over twijfel is over de grootte van het toestel. Ik vind het formaat van One V wel goed alleen jammer dat het een budget phone is (One X vond ik te groot), past gewoon goed in 1 hand en is met 1 hand te bedienen. Volgens mij is de G3 best wel groot of niet? Ik weet niet of het dan nog mogelijk is om bv met 1 hand te typen. En volgens mij is het ook niet zo makkelijk om überhaupt 1tje te kunnen bemachtigen. Ik moet nog even kijken wat ik ga doen, maar dacht misschien kunnen jullie me overtuigen ;p. Voorlopig heb ik nog niet heel veel last van de barst in het scherm.
Ik kwam deze topic tegen en ben wel geïnteresseerd geraakt. Alleen waar ik nog wel over twijfel is over de grootte van het toestel. Ik vind het formaat van One V wel goed alleen jammer dat het een budget phone is (One X vond ik te groot), past gewoon goed in 1 hand en is met 1 hand te bedienen. Volgens mij is de G3 best wel groot of niet? Ik weet niet of het dan nog mogelijk is om bv met 1 hand te typen. En volgens mij is het ook niet zo makkelijk om überhaupt 1tje te kunnen bemachtigen. Ik moet nog even kijken wat ik ga doen, maar dacht misschien kunnen jullie me overtuigen ;p. Voorlopig heb ik nog niet heel veel last van de barst in het scherm.
De G3 is wel vrij groot ja, ik zal vanavond is proberen One V vs JiaYu G3 foto's te schieten!

de linker telefoon is dus een One X en als je die te groot vind, tsjaa dan wordt 'n JiaYu G3 niet echt iets...
HTC One X: 134,4 x 69,9 x 8,9 mm vs JiaYu G3: 135,0 x 65,0 x10.8mm, dus ietsies langer, en ietsies smaller
Tevens kun je ze gewoon importeren a €180,00 of je koopt er eentje via MP / V&A voor €40,00 meer
Scherm is 1 uur en 9 minuten aan geweest, telefoon staat 14,5 uur aan, met ook 90% WiFi

de linker telefoon is dus een One X en als je die te groot vind, tsjaa dan wordt 'n JiaYu G3 niet echt iets...
HTC One X: 134,4 x 69,9 x 8,9 mm vs JiaYu G3: 135,0 x 65,0 x10.8mm, dus ietsies langer, en ietsies smaller
Tevens kun je ze gewoon importeren a €180,00 of je koopt er eentje via MP / V&A voor €40,00 meer
Ook even tot de 74% gegaan...boppos schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:34:
Ik nu 9uur en 35min op accu 90% van de tijd op wifi en 1uur en 4 min screen on time.
Accu staat op 74%![]()
Ik ben er blij mee....
Scherm is 1 uur en 9 minuten aan geweest, telefoon staat 14,5 uur aan, met ook 90% WiFi
[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 07-12-2012 18:10 ]
Ik heb iets raars ontdekt, ik ben sinds gisteren naar NL gereden ik roam nu (das logisch) alleen nu herkend mijn SIMkaart geen contacten meer. Ik had op alleen weergeven van contacten op Sim maar hij ziet dan helemaal geen mensen daarin staan. Zet ik het zo dat hij alle contacten weergeeft vindt hij ineens wel weer mijn contacten.
Dit was zo sinds we over de grens zijn gegaan.. heel apart
Dit was zo sinds we over de grens zijn gegaan.. heel apart
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
Ik heb hem sinds een week ook binnen. Het was even wennen aan de afmetingen, maar dat ging gelukkig snel. Ben erg tevreden over het toestel, voldoet geheel aan mijn verwachtingen!!! Ben wel nieuwsgierig of het loont mij te wagen aan een custom ROM. Ben hiermee niet bekend en zijn de risico's erg groot?
Waar ik nog verder tegenaan gelopen ben is dat het mij niet lukt Navigon 4.1.3. werkend te krijgen. Ik krijg de melding "Imei: unknown". Bij de instellingen is wel een Imei nummer te zien. Alhoewel bij slot 1 als slot 2 hetzelfde Imei nummer staat vermeld. Is dat misschien het probleem?
Waar ik nog verder tegenaan gelopen ben is dat het mij niet lukt Navigon 4.1.3. werkend te krijgen. Ik krijg de melding "Imei: unknown". Bij de instellingen is wel een Imei nummer te zien. Alhoewel bij slot 1 als slot 2 hetzelfde Imei nummer staat vermeld. Is dat misschien het probleem?

Hier wat klikbare foto's van de silicone case. Dun, maakt de G3 gevoelsmatig amper groter en geeft prettige grip. De bumper was dikker, die deed ik die er nog regelmatig af, deze case laat ik er bij gebruik wel omheen zitten. Volgens mij geeft deze case redelijke bescherming bij vallen.
Op de laatste foto kan je zien dat ie vooral rechts een knikje heeft. Ik denk dat dit komt omdat ik um kreeg opgestuurd met een strak elastiek eromheen, die milde vervorming stoort niet en trekt vast wel bij.
Werkt Navigon wel als je er maar 1 SIM-kaart in hebt zitten?Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:06:
Ik heb hem sinds een week ook binnen. Het was even wennen aan de afmetingen, maar dat ging gelukkig snel. Ben erg tevreden over het toestel, voldoet geheel aan mijn verwachtingen!!! Ben wel nieuwsgierig of het loont mij te wagen aan een custom ROM. Ben hiermee niet bekend en zijn de risico's erg groot?

Anders kan je NavFree misschien proberen?
Wat Naviagon betreft kan ik je niet helpen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:06:
Als het toestel voldoet aan je verwachtingen heb je idd weinig aan een custom rom (die zijn er nog amper) root of CWM-recovery. Risico's zijn er amper, maar en je kan de telefoon ook updaten op de manier zoals de fabrikant die bedoeld heeft.
Bij instellingen -> over de telefoon -> build-nummer kan je de datum van je firmware zien. De laatste firmware is van 29 november en zou de accuduur aanzienlijk moeten verbeteren. Hier kan je ook de laatste originele ROM downloaden. Dan moet je de versie pakken die alleen te installeren is met de officiële JiaYu-recovery/ROM.
Als je tevreden bent, hoef je niet te updaten.
Er komt over een tijdje ook een officiële update naar Andriod 4.1.x die zal echt wel de moeite zijn, geeft meer tevredenheid
Hier vandaag ook binnen gekregen. Zelfde ervaringen. Beste hoesje tot nu toe!Chris.nl schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:28:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hier wat klikbare foto's van de silicone case. Dun, maakt de G3 gevoelsmatig amper groter en geeft prettige grip. De bumper was dikker, die deed ik die er nog regelmatig af, deze case laat ik er bij gebruik wel omheen zitten. Volgens mij geeft deze case redelijke bescherming bij vallen.
Op de laatste foto kan je zien dat ie vooral rechts een knikje heeft. Ik denk dat dit komt omdat ik um kreeg opgestuurd met een strak elastiek eromheen, die milde vervorming stoort niet en trekt vast wel bij.
Yup.pimNH schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:02:
werkt bij iemand de systeemupdate/software update?
https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/G3-20121129-082828.zip
De map 'AAAAB3NzaC1kc3MAAACBANLc2NCufBz0lBUupztiXI7rUnhY3bOojTMmGD0SR68e8kK00EM5n0ghfpaDxayZD.zip' en update.zip op je microSD zetten.
Dan de Update app openen en de update uitvoeren.
Dan heb je dus de 29-11-12 ROM op je telefoon 
Gooi de update.zip op de root van je SD, ga naar het progje 'Update system' en het volgt vanzelf... Nu bezig...
Gooi de update.zip op de root van je SD, ga naar het progje 'Update system' en het volgt vanzelf... Nu bezig...

Ik heb 'm gisteravond ook besteld, kan niet wachten tot ie binnenkomt, maar zit ondertussen met een vraag.
Ik wil hier 2 sims in doen maar hoe gaat de software om met het feit als beide nummers whatsapp gebruiken? Bij de accounts zal je dat vast apart kunnen aanmelden, aangezien het 2 nummers zijn. Maar hoe reageert whatsapp hierop?
Iemand die het weet of even zou kunnen testen? Thanks!
Ik wil hier 2 sims in doen maar hoe gaat de software om met het feit als beide nummers whatsapp gebruiken? Bij de accounts zal je dat vast apart kunnen aanmelden, aangezien het 2 nummers zijn. Maar hoe reageert whatsapp hierop?
"Find what you love and let it kill you"
Kan in principe niet dacht ik. Maar er zijn vast omwegen om het wel werkend te krijgen.M-Opensource schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:27:
Ik heb 'm gisteravond ook besteld, kan niet wachten tot ie binnenkomt, maar zit ondertussen met een vraag.
wellicht kan onderstaande helpen?:
Van XDA:
Titanium Backup has a feature called App Profiles which basically allows you to have "two (or more) instances" of an app installed on your device. So you would create a new profile for WhatsApp and sign in with your 2nd number. Then if you want to go back to the 1st number, just switch back to the first profile. I'm not sure if that would work as I haven't tried it but that's an idea.Quote:
Originally Posted by 86b
Hi, i just got the S2 a couple days ago and it's an amazing phone coming from an Iphone3g.
I was wondering if it is possible to install 2 whatsapp program on the phone? the reason for this is that i have 2 cell phone numbers, one personal and one work. i switch sim cards on weekends. i have separate work and personal friends, i don't want them to interchange and know about my other numbers.
Your help is greatly appreciated.
EDIT: I tried this out and it worked. You can even have a widget on your homescreen to easily and quickly switch between profiles.
[ Voor 47% gewijzigd door RobertowNL op 09-12-2012 14:29 ]
One X vond ik altijd wat te groot ogen ja, maar misschien is het ook gewenning. Ben het formaat van me One V erg gewend, hiervoor had ik de Legend dus overstap was al een klein beetje wennen. Alles past gewoon precies in me hand (kleine handen xD) en is goed met 1 hand te bedienen. Ik zie dat de G3 maar ongeveer een halve cm breder is, dus het valt opzich nog mee. En hij is niet zo heel duur, dus ik durf het best te "proberen".CLB schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 18:07:
De G3 is wel vrij groot ja, ik zal vanavond is proberen One V vs JiaYu G3 foto's te schieten!
[afbeelding]
Aan/uit knop ligt best hoog, dus dat lijkt me wel lastig met 1 hand. Is het misschien mogelijk om hier sweep2wake erop te krijgen? Dan gaat het aan uit doen iig al makkelijker.
Ik kom ook van de One V, het was even wennen. Niet alleen het formaat maar ook HTC Sence miste ik de eerste dagen, 'k begon zelfs even twijfelen of ik spijt had. Nu is dit wel anders, ik ben gewend aan het formaat en heb inmiddels Go Launcher EX ontdekt met o.a., notification plugin, weather-, en clock- widgets.xileS schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:02:
[...]
One X vond ik altijd wat te groot ogen ja, maar misschien is het ook gewenning. Ben het formaat van me One V erg gewend, hiervoor had ik de Legend dus overstap was al een klein beetje wennen. Alles past gewoon precies in me hand (kleine handen xD) en is goed met 1 hand te bedienen. Ik zie dat de G3 maar ongeveer een halve cm breder is, dus het valt opzich nog mee. En hij is niet zo heel duur, dus ik durf het best te "proberen".
'k Heb alles smooth naar m'n hand kunnen zetten en zou niet meer terug willen. Ook de stopwatch die ik op de One V veel gebruikte was prima te vervangen.
Geef het een paar weken, maar die zal je waarschijnlijk niet eens nodig hebben om te wennen.
Ter illustratie wat klikbare screenshots. Aan het icoon kan ik zien welke app het is, dus hoeft die voor mij niet ondertiteld te worden. Daarom ziet mijn G3 er op dit moment zo uit:

Met de One V kreeg ik dat niet voor elkaar.
Sweep2Wake zal in de kernel gebakken moeten worden, tenminste dat was wel zo met de One V.Aan/uit knop ligt best hoog, dus dat lijkt me wel lastig met 1 hand. Is het misschien mogelijk om hier sweep2wake erop te krijgen? Dan gaat het aan uit doen iig al makkelijker.
'k Ben nog geen aangepaste kernels tegengekomen..
Aanzetten gaat ook via de volumeknop. Die zit tenminste wat lager.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Maar uitzetten niet
Dat doe ik met een app widget, screen off werkt erg fijn want ik had hetzelfde als jou die knop zit prima maar voor mij net ies te ver
Thanks voor advies boys, grote kans dat ik er 1 ga bestellen maar heb vooralsnog geen haast. Op het moment weet ik niet eens voor welke kleur ik moet gaan xD, want ben geen duidelijke fotos of filmpjes tegen gekomen. Achterkant van telefoon vind ik wel wat goedkoop ofzo ogen, bij de zwarte heb ik dat misschien iets minder.
Heeft iemand een manier gevonden om de oplaadtijd te verkorten? momenteel duurt het 5 á 6 uren om de Jiayu volledig op te laden. (Begrijpelijk met een kolossale batterij van 2750mAh.) M'n tablet charger lijkt ook niet te helpen, volgens mij is de micro-usb poort gelimiteerd tot 2,5 watt terwijl micro-usb zo'n 9 watt hoort te kunnen accepteren.
[ Voor 10% gewijzigd door TheMHZ op 10-12-2012 01:48 ]
Thanks! Dat is misschien wel een oplossing. Anderszijds, ik gebruik Whatsapp voornamelijk op m'n privé nummer, maar af en toe wisselen via zo'n profiel lijkt me wel ideaal.RobertowNL schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:19:
[...]
Kan in principe niet dacht ik. Maar er zijn vast omwegen om het wel werkend te krijgen.
wellicht kan onderstaande helpen?:
Van XDA:
[...]
Titanium Backup has a feature called App Profiles which basically allows you to have "two (or more) instances" of an app installed on your device. So you would create a new profile for WhatsApp and sign in with your 2nd number. Then if you want to go back to the 1st number, just switch back to the first profile. I'm not sure if that would work as I haven't tried it but that's an idea.
EDIT: I tried this out and it worked. You can even have a widget on your homescreen to easily and quickly switch between profiles.
Muchos gracias!
"Find what you love and let it kill you"
De Iron Grey ziet er mooi uit. Minder goedkoop dan de zwarte naar mijn idee. Maar met het silicone hoesje zie je dat toch niet meer.xileS schreef op maandag 10 december 2012 @ 01:46:
Thanks voor advies boys, grote kans dat ik er 1 ga bestellen maar heb vooralsnog geen haast. Op het moment weet ik niet eens voor welke kleur ik moet gaan xD, want ben geen duidelijke fotos of filmpjes tegen gekomen. Achterkant van telefoon vind ik wel wat goedkoop ofzo ogen, bij de zwarte heb ik dat misschien iets minder.
Grootste nadeel van de telefoon is misschien wel de speaker: de plaatsing achterop is belabberd en de geluidskwaliteit is ook erg matig. Heb een handsfreegesprek gevoerd met iemand die een Xperia Arc op Vodafone heeft, en dat was vrij lastig te verstaan. Ook lijkt het soms of het volume wat fluctueert, wanneer ik een .wma file via de speaker afspeel.
Iemand die dezelfde ervaringen heeft?
Iemand die dezelfde ervaringen heeft?
Dat fluctueren had ik ook, aangezien ik niet zoveel die speaker gebruik is het voor mij niet zo'n issue.
Verwijderd
Die knik heb ik ook, maar dan ter hoogte van mijn volumeknoppen. Bij mij zat er geen elastiekje rond, dus misschien is het iets met het productieproces. Vind de case ook heel erg aangenaam, ik heb hem er nog geen 10min af gelaten...Chris.nl schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:28:
Aan de telefoon zelf is voor mij het enigste nadeel dat ik vrij slecht verstaanbaar ben tijdens een telefoongesprek. Ik vrees wat met de microfoon. Maar dat is best op te lossen met oortjes of bluetooth, ik denk dat ik met die Chinese normen dat ding toch niet te lang tegen mijn oor wil houden
Microfoonprobleem heb ik vaker voorbij zien komen hier. Zelf krijg ik nooit te horen dat ik slecht te verstaan ben... Misschien dat sommigen dikke pech hebben qua hardware?
Wow mijn G3 had net ff een tripaanval. ik unlockte het scherm en het had allemaal gekleurde pixels in een grijze knipperende achtergrond. een xtje scherm aan en uit deed het, maar het was toch ff wazig
Houd er rekening mee dat de microfoon aan de zijkant/onderkant van de telefoon zit. Dus als je de telefoon niet helemaal goed voor je mond houdt Ben he zowiezo al moeilijker the verstaan.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:50:
[..]
Aan de telefoon zelf is voor mij het enigste nadeel dat ik vrij slecht verstaanbaar ben tijdens een telefoongesprek. Ik vrees wat met de microfoon. Maar dat is best op te lossen met oortjes of bluetooth, ik denk dat ik met die Chinese normen dat ding toch niet te lang tegen mijn oor wil houden
Die van mij had iets soortgelijks met een app (forumrunner), die door 3 pagina's heen ging en zich daarna uitlogde en daarna weer aanmelde en toen afsloot naar de beginpagina.. ik zat ook beetje vanjoris1989 schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:05:
Wow mijn G3 had net ff een tripaanval. ik unlockte het scherm en het had allemaal gekleurde pixels in een grijze knipperende achtergrond. een xtje scherm aan en uit deed het, maar het was toch ff wazig
Is bij mijn huidige Samsung Galaxy Mini 2 niet anders, die heeft microfoon op de achterkant zitten. Als ik dan even de telefoon scheef houd ben ik helemaal niet meer te verstaan.Whoohoo schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:27:
[...]
Houd er rekening mee dat de microfoon aan de zijkant/onderkant van de telefoon zit. Dus als je de telefoon niet helemaal goed voor je mond houdt Ben he zowiezo al moeilijker the verstaan.
Gisteren overigens mijn exemplaar besteld bij Mixeshop, nu hopen dat ik geen BTW hoef te betalen en dat ie redelijk snel geleverd wordt. Heb de zilver versie besteld, zwart was niet leverbaar en grijs zegt me niet zoveel.
Wel leuk om een telefoon te hebben die bijna niemand heeft. Zo'n Galaxy S3 of iPhone 5 is zo standaard tegenwoordig
Je krijgt in ieder geval regelmatig aanspraak_JGC_ schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:21:
[...]
Is bij mijn huidige Samsung Galaxy Mini 2 niet anders, die heeft microfoon op de achterkant zitten. Als ik dan even de telefoon scheef houd ben ik helemaal niet meer te verstaan.
Gisteren overigens mijn exemplaar besteld bij Mixeshop, nu hopen dat ik geen BTW hoef te betalen en dat ie redelijk snel geleverd wordt. Heb de zilver versie besteld, zwart was niet leverbaar en grijs zegt me niet zoveel.
Wel leuk om een telefoon te hebben die bijna niemand heeft. Zo'n Galaxy S3 of iPhone 5 is zo standaard tegenwoordig.
Ook 1 keer gehad, maar met mijn Xperia ook wel eens een beeld gehad wat flipte. 1 keer aan en uitknop en het is weg. Als het niet (vaak) terug komt geen enkel probleemjoris1989 schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:05:
Verwijderd
Is het mogelijk om een hele groep contactpersonen aan een sim toe te wijzen? Mijn contacten staan immers vrij mooi gegroepeerd om zo te kunnen toewijzen...
Wat een heerlijk toestel voor 185 euro zeg!. Belkwaliteit is stukken beter vergeleken met mijn Iphone 4. Ook de kwaliteit van de speaker op de achterkant valt reuze mee. Ik zit er nu al zo'n 5 uur mee te spelen en zit nog op 45% batterij. Genieten!
Ik heb het toestel sinds gisteren binnen en na firmware update meteen aan de lader gegooid. Het opladen blijft echter hangen op 99%. Uit voorzorg heb ik het toestel na een tijdje maar losgekoppeld. Iemand enig idee wat hier de verklaring voor is?
Laatste procent kan idd vrij lang duren. Kan geen kwaad om hem toch aan de lader te laten hangen hoor. Batterij is volgens mij beschermt tegen overladen en ik heb um ook bij de laatste procent niet warm voelen worden.
Ik heb hem meestal de hele nacht aan de lader liggen. Volgende ochtend staat ie altijd op 100%. Maar binnen een paar seconden zakt deze alweer terug naar 98%. Volgens mij gebeurd dat bij zowat elke telefoon. Mijn SGS zakte altijd meteen terug naar 95%.
[ Voor 9% gewijzigd door OzzieMann op 11-12-2012 15:41 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik geloof dat ik dat fenomeen ook heb. Ach ja, hij is nu nog 82%, zolang ie dat blijft doen ben ik tevreden 
Ps strict 100% is natuurlijk ook wel lastig, tijdens opladen kan hij 100% zijn, 1 sec op accu is al 99
Ps strict 100% is natuurlijk ook wel lastig, tijdens opladen kan hij 100% zijn, 1 sec op accu is al 99
[ Voor 33% gewijzigd door Eypo op 11-12-2012 16:20 ]
joris1989 schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:05:
Ik heb zojuist exact hetzelfde meegemaakt, wellicht de Rom zelf?? ik zit op die van 29-11-2012
Ik heb zojuist exact hetzelfde meegemaakt, wellicht de Rom zelf?? ik zit op die van 29-11-2012
Ik kom met geen mogelijkheid met *bliep op internet.
Heeft iemand waarbij *bliep met de G3 wel werkt, de volledige APN instellingen?
Verwijderd
Hoi,
Net de Jiayu G3 ontvangen en heeel blij :-)
Wel vraag ik me af of het mogelijk is om iets aan de instellingen van het led-lampje aan de voorzijde van de gsm te wijzigen. Nu geeft het een blauw licht bij een facebook-bericht, rood licht bij een gemiste oproep,...
Kan maar niet vinden waar dit in te stellen is... Iemand enig idee?
Grtz,
Beuck.
Wel vraag ik me af of het mogelijk is om iets aan de instellingen van het led-lampje aan de voorzijde van de gsm te wijzigen. Nu geeft het een blauw licht bij een facebook-bericht, rood licht bij een gemiste oproep,...
Grtz,
Beuck.
wat is *bliep???Pistolebob schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:23:
Ik kom met geen mogelijkheid met *bliep op internet.
Oejj misschien zegt dat al wat... ik ken hem niet helaas.Pistolebob schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:24:
[...]
Een nieuwe provider...
( www.bliep.nl )
Kan met Programma Light flow. Echter ik had er niets zo'n super ervaringen mee.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:23:
Hoi,
Grtz,
Beuck.
Verwijderd
Ik heb het ook meegemaakt met de 29-11 rom. Af en toe was er ook ander vreemd gedrag (reboots, vastlopen). ben terug gegaan naar de vorige update en alles loopt terug zoal het hoort.Flbderks schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:20:
joris1989 schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:05:
Verwijderd
Hartelijk dank, ga het even proberen :-)Flbderks schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:28:
[...]
Kan met Programma Light flow. Echter ik had er niets zo'n super ervaringen mee.
Let op:
Levertijden horen hier niet thuis. Daarvoor kan je terecht in dit topic. Discussie over custom roms hoort thuis in dit topic.
Levertijden horen hier niet thuis. Daarvoor kan je terecht in dit topic. Discussie over custom roms hoort thuis in dit topic.