Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Jiayu G3 - Levertijden en prijzen OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste
Acties:

• Nextron
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Jiayu G3 levertijden en prijzen

http://i.imgur.com/wGwum.jpg
De eerste G3's beginnen Nederland binnen te komen. Uiteraard is het spannend welke verkopers het snelst leveren en wat de (verzend)kosten zijn: deze plek is bedoeld om het daarover te hebben. Voor inhoudelijke discussie over de G3 is er: [JiaYu G3] Ervaringen en Discussie

Het bedrijf JiaYu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in april 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid. Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productielijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.

Gebruikte verkopers

ShopPrijs ($-1)Foto
TTmalls181
AliExpress - Jenny205
Geekbuying2241
Tmallbox2251
Lightake183
AliExpress - Desoon2501
Taobao, via Mistertao1871
Etotalk265
JiayuMobileShop2071

Levertijd, verzendkosten en inklaring

Dat varieert. In augustus was in een Samenkopen/GoT/Fok-actie voor een beperkte tijd een coupon te krijgen zodat je voor $165,77 -ofwel ¤133- een Jiayu G3 kon bestellen bij Lightake. Tot op heden heeft Lightake geen exemplaar kunnen leveren en heeft menigeen maar besloten de bestelling te annuleren.

Voor de rest schommelt het om en nabij de $200 bij menig verkoper, dat is omgerekend grofweg ¤160. Als je dan ook nog eens je Jiayu G3 snel wil hebben en voor DHL-verzending kiest, mag je $35 bijbetalen. Dus dan ben je ¤184 kwijt, met bovendien een hoger risico op eventuele inklaringskosten + BTW. Daarom kiezen sommigen er voor om de Jiayu G3 via registered Singapore airmail te versturen. Daardoor heb je hem niet binnen een week in huis, maar variërend van twee tot zes weken. Ook hier loop je het risico dat de douane jouw pakketje er tussen uit haalt en je dus inklaringskosten + BTW moet afrekenen. Maar dit wordt steekproefgewijs gedaan, de ervaring leert dat je via deze verzendingsmethode een kleinere kans hebt op het moeten bijbetalen.

Nextron wijzigde deze reactie 09-11-2012 15:29 (73%)

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Mother_lepard
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:46
TTmalls? Volgens mij moet dit Tmallbox zijn. Is een ander bedrijf.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Beetje magere TS, was er zelf net mee bezig. Zou je dit willen/kunnen overnemen? Is wat vollediger :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
[table width=600 border=1 bordercolor=#000000 bgcolor=#FFFFFF][tr][td][center]
[h1]Jiayu G3 levertijden en prijzen[/h1]
[img=610,100]http://i.fokzine.net/upload/12/11/121106_177156_G3.gif[/img]
[img=640,484]http://i.imgur.com/wGwum.jpg[/img]
[img=640,480]http://chinamobiles.org/attachment.php?attachmentid=22696&d=1350113963[/img]
[/center]
[i]Het bedrijf JiaYu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in april 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productielijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.[/i]

[h1][b]Specificaties:[/b][/h1]
-  MTK6577 Cortex-A9 1Ghz dualcore processor
- PowerVR SGX 531 GPU
- 1GB RAM 
- 4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm 
- Gorilla glass
- 8 Megapixel camera (met LED flash) 
- 2.0 Megapixel front-facing camera
- (A-)GPS
- WIFI b/g/n
- Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
- FM-radio
- MicroUSB
- MicroSD slot (tot 64GB)
- 2750mAh accu
- Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
- Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief) 
- WCDMA: 2100MHz
- GSM: 850/900/1800/1900MHz
- Software: Android 4.0.x
- Gewicht: 158 gram
- LxBxH: 135x65x10.8mm

[h1]Een Chinese telefoon in Nederland? Kan dat? Werkt dat?[/h1]

Om kort te zijn: Ja. 

Om deze en andere vragen te beantwoorden:
• De telefoon werkt gewoon op het Nederlandse 3G en GSM netwerk.
• Je hebt een EU --> US plug nodig bij de adapter. 
• De geleverde Android firmware bevat de o.a Nederlands en Engels
• Chinese apps zijn te verwijderen of uit te schakelen
• Je kan de telefoon prima met 1 simkaart gebruiken
• Je kan beide simkaarten gelijktijdig gebruiken (Voorbeeld: 3G via SIM1, bellen en SMS via SIM2
• SIM slot 1 ondersteund 3G, SIM slot 2 alleen GSM

[h1]Waar kan je er van op aan dat er geleverd wordt??[/h1]
Aliexpress: [url=http://www.aliexpress.com/item/Pre-order-Singapore-post-Jiayu-G3-MTK6577-Dual-core-1GHZ-CPU-dual-sim-card-GPS-4/665130337.html]Richard Industry/Jenny Jenny[/url], [url=http://www.aliexpress.com/item/Pre-order-SG-post-freeshipping-Jiayu-G3-MTK6577-Dual-core-1GHZ-CPU-4G-ROM-1G-RAM/664583706.html]Desoon[/url] ([url=http://forum.fok.nl/topic/1888444/3/25#118664927]bewijs[/url]), of [url=http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=jiayu+g3&catId=0&manual=y]bij een andere seller[/url] (vraag [url=http://tweakers.net/gallery/408012]RobertowNL[/url], [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/39248456#39248456]bewijs[/url])
Geekbuying: [url=http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=jiayu+g3]klik[/url] ([url=http://forum.fok.nl/topic/1891544/4/25#118961020]bewijs[/url])
Tmallbox: [url=http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html]klik[/url] ([url=http://chinamobiles.org/showthread.php?32225-Ejiayu-G3-MTK6577-1280x720-Screenshots&p=340498&viewfull=1#post340498]bewijs[/url])
Taobao, via Mistertao: [url=http://www.mistertao.com/taobao-products/taobao-item-16262081005.html]klik[/url] ([url=http://forum.fok.nl/topic/1891544/8/25#119007393]bewijs[/url])

[h1]Quanta costa?[/h1]
Dat varieert. In een ver, ver, verleden  O-) ontstond er een actie via Samenkopen, die ook de aandacht trok op GoT en Fok. Daarbij kon je voor een beperkte tijd een coupon krijgen zodat je voor omgerekend $165,77 ofwel ¤133 grofweg een Jiayu G3 kon bestellen bij Lightake. Tot op heden echter heeft Lightake geen exemplaar kunnen leveren en heeft menigeen maar besloten de bestelling te annuleren.

Voor de rest schommelt het om en nabij de 200 dollar bij menig verkoper, dat is omgerekend grofweg ¤160. Als je dan ook nog eens je Jiayu G3 snel wilt hebben en voor DHL kiest, mag je dikwijls 35 dollar bij betalen. Dus dan ben je ¤184 kwijt, met bovendien het risico op eventuele inklaringskosten + btw die je mag betalen. Daarom kiezen sommigen er voor om de Jiayu G3 registered via 'singapore airmail' te versturen. Daardoor heb je hem niet binnen een week in huis, maar variërend van twee tot zes weken. Ook hier loop je het risico dat de douane jouw pakketje er tussen uit haalt, je dus inklaringskosten + btw verschuldigd bent. Maar dit wordt steekproefgewijs gedaan, de ervaring leert dat je via deze verzendingsmethode een kleinere kans hebt op het extra moeten bijbetalen.[/td][/tr]
[/table]

Verkrijgbaar tegen betaling van verzendkosten: 40x eerste batch Astra SP mesjes in seal

• Blaurens
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 03-09 14:47
TTMalls verkoopt ze toch voor de genoemde prijs (als dan niet preorder), dus waarom kunnen ze hier niet staan?

If a beautiful girl tells you she's done some modeling work in the past, and you ask her what 3D software she used, you might be a gamedeveloper.

• Mother_lepard
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:46
quote:
Blaurens schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:56:
TTMalls verkoopt ze toch voor de genoemde prijs (als dan niet preorder), dus waarom kunnen ze hier niet staan?
Kan wel, echter hebben mensen ze besteld bij Tmallbox, Daarbij staat TTMalls op internet niet bekend als betrouwbare leverancier.

• Nextron
  • Nu online

Nextron

quote:
Joosie200 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:00:
Beetje magere TS, was er zelf net mee bezig. Zou je dit willen/kunnen overnemen? Is wat vollediger :)
Ik heb de layout, wat uitleg en verkopers overgenomen. 3MB aan afbeeldingen met Fok-header in de TS vond ik wat veel en de specificaties heb ik achterwege gelaten.

Ik heb Lightake gemaild om de order te annuleren en de betaling te laten refunden. Volgende dag krijg ik een mail terug of ik echt geen andere telefoon wil uitkiezen.
Binnen het uur bevestig ik dat ik een refund wil, maar krijg ik een autoreply dat ze er maandag pas weer zijn... de 61ste dag van betaling |:(. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.

@hieronder; toegevoegd.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• mollleman
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 28-08 15:29
Handige post! Ik mis alleen etotalk nog in je overzicht.

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Nextron schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:03:
[...]

Ik heb de layout, wat uitleg en verkopers overgenomen. 3MB aan afbeeldingen met Fok-header in de TS vond ik wat veel en de specificaties heb ik achterwege gelaten.
Netjes verwerkt! :Y)

Tmalls is gestopt met verkopen tot ze net zoals Lightake elke preorder kunnen uitleveren. Dus dan kun je wachten tot Sint Juttemis.

Verkrijgbaar tegen betaling van verzendkosten: 40x eerste batch Astra SP mesjes in seal

• BaDMaN
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 24-07 13:50
Ik heb mijn via Jiayumobileshop.com.
Besteld op 1/11 en vandaag (9/11) aangekomen.
Prijs was 169 euro per toestel, inclusief DHL Express verzending, 8GB microSD en touch-pennetje.
Had wel een geschil via Pay-pal ingedient, omdat ik na enkele reacties hier op het forum het ook niet meer echt vertrouwde.
Moet nu nog wel ongeveer 20 euro taks/belasting betalen.
Dus totale prijs = +- 189 euro

BaDMaN wijzigde deze reactie 09-11-2012 15:25 (16%)

Does killing time damage eternity?

• mollleman
Hmm, net een bestelling op AliExpress geplaatst bij Jenny, en krijg de volgende reactie:

Hello!
I'm sorry i want to tell you that we don't have it in stock now ,it is very competitive in our market .Jiayu company doesn't product more now ,so if you want to buy it ,please wait for it or you can cancel the order to choose "buyer choose the wrong product " as a reason ,hope you can understand .
Good day !
Jenny

Zou dit een standaard reactie zijn wanneer je daar bestelt? Ik had gisteren nog geïnformeerd over de voorraad en toen kreeg ik als reactie terug dat er 10 november een nieuwe batch binnenkomt, maar die was al volledig gereserveerd, en dat ik kon wachten op de batch die daarna zou komen.

• -ION-
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:49
quote:
mollleman schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:19:
Hmm, net een bestelling op AliExpress geplaatst bij Jenny, en krijg de volgende reactie:

Hello!
I'm sorry i want to tell you that we don't have it in stock now ,it is very competitive in our market .Jiayu company doesn't product more now ,so if you want to buy it ,please wait for it or you can cancel the order to choose "buyer choose the wrong product " as a reason ,hope you can understand .
Good day !
Jenny

Zou dit een standaard reactie zijn wanneer je daar bestelt? Ik had gisteren nog geïnformeerd over de voorraad en toen kreeg ik als reactie terug dat er 10 november een nieuwe batch binnenkomt, maar die was al volledig gereserveerd, en dat ik kon wachten op de batch die daarna zou komen.
Nee is geen standaard reactie heb hem daar paar dagen geleden besteld en kreeg eerst ook te horen dat ze de 10e een batch binnen zou krijgen en de 12 kon shippen. Maar vandaag kreeg ik dus ook deze reactie. Nu erachter komen hoe ik mijn geld terug krijg, want ik heb via ideal betaald. :(

• Nivali
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:04
Ik wou vandaag eigenlijk bij jenny bestellen, maar dat schiet dus niet echt op.. Jiayumobileshop.com. is dus wel betrouwbaar? Heb er alsnog me twijfels over.
Misschien maar via paypal betalen zodat je nog altijd een geschil kunt maken?

Voor andere tweakers die ook graag met paypal zouden willen betalen, maar er niet voldoende saldo of geen bankrekening er aan gekoppeld heeft dan kun je gebruik maken van money2. Is vrijwel instant van ideal naar paypal saldo. Meer info

• -ION-
Weet iemand hoe je bij AliExpress je geld terug krijgt als je met iDeal hebt betaald?

• Nextron
  • Nu online

Nextron

Hier staat dat het teruggestort wordt, maar dat het tot twee weken kan duren.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• -ION-
quote:
Nextron schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:49:
Hier staat dat het teruggestort wordt, maar dat het tot twee weken kan duren.
Maar dat is toch niet de iDeal?

• Nextron
  • Nu online

Nextron

iDeal is niet meer dan een middel voor een bankoverschrijving. Die refundmethode zou ik dan ook aanhouden.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Arsenius
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36
quote:
BaDMaN schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:21:
Ik heb mijn via Jiayumobileshop.com.
Besteld op 1/11 en vandaag (9/11) aangekomen.
Prijs was 169 euro per toestel, inclusief DHL Express verzending, 8GB microSD en touch-pennetje.
Had wel een geschil via Pay-pal ingedient, omdat ik na enkele reacties hier op het forum het ook niet meer echt vertrouwde.
Moet nu nog wel ongeveer 20 euro taks/belasting betalen.
Dus totale prijs = +- 189 euro
Toch legit? Is van Antelife zeker. Maak eens een pic..

Mijn Specs

• -ION-
quote:
Nextron schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:55:
iDeal is niet meer dan een middel voor een bankoverschrijving. Die refundmethode zou ik dan ook aanhouden.
Jij hebt toch ook met iDeal betaald? Volgens mij is dat gegaan via Moneybookers. Maar aangezien ik dat niet via een account heb gedaan wordt het misschien nog vrij lastig

• -ION-
Net even gevraagd aan Jenny hoe het nou precies zit:
quote:
dear friend !
sorry ! Today jiayu company call us that they won't supply jiayu g3 to us for a long time .because they wanna increase the quotation on the market . so our company also have no idea to deal with the urgent case .and our boss ask our sales to inform this situation to all of our customers who make pre-orders on our store .
pls understand !
jenny

• mollleman
quote:
-ION- schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:01:
Net even gevraagd aan Jenny hoe het nou precies zit:

[...]
Nou op een of andere manier mijn geld zien terug te krijgen (ik heb ook via i-deal betaald) en dan maar een Umi X1 bestellen...

• Noppesnada
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20:38
Krijg net ook het volgende bericht dat mijn g3 niet wordt geleverd met de volgende uitleg:

dear friend !
sorry ! Today jiayu company call us that they won't supply jiayu g3 to us for a long time .because they wanna increase the quotation on the market . so our company also have no idea to deal with the urgent case .and our boss ask our sales to inform this situation to all of our customers who make pre-orders on our store .
pls understand !
jenny

Volgens mij willen ze maar mondjesmaat uitleveren om de schaarste in stand te houden.

Iemand een ander idee ?

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20:08
Dag nummer 60 -O-

• -ION-
Ik heb al een contact proberen op te nemen met AliExpress over hoe het zit met een refund als je via iDeal hebt betaald. Maar nog niks terug tot op heden.

• Le_blanc
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11-09 22:03
Idem hier, ook dit bericht gekregen toen ik hem vanmiddag wou bestellen bij Jenny:

ENNY jenny09 Nov 2012 08:04 (GMT -7)

dear friend !
pls understand !
jenny

Precies redelijk standaardbericht :-(

Betaald via Visa, en nu toch ook ferm aan het twijfelen om voor de Umi X1 te gaan.

Le_blanc wijzigde deze reactie 09-11-2012 18:19 (4%)

• semitweakert
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:04
Ik kreeg hetzelfde bericht van jenny en heb inmiddels geannuleerd.. Toch wel benieuwd hoe het gaat met de refund (via iDeal betaald). Bij payment method zie ik moneybookers staan, al ff een berichtje naar jenny gedaan voor de zekerheid..

• pimNH
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-08 11:55
ook dat bericht van jenny:( laat hem wel nog ff staan...

• xfxxl
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 12:16
wrm leveren die stomme lightake niet

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:08

GS88

π raat

quote:
xfxxl schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:25:
wrm leveren die stomme lightake niet
Omdat

Jiayu nog niet aan hun levert. ;)

Rotterdam - Sony Xperia ZL te KOOP / ruil

• xfxxl
quote:
GS88 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:29:
[...]

Omdat

Jiayu nog niet aan hun levert. ;)
wrm geven jiayu nog niet aan lightake, stomme Jiayu g3

• Pistolebob
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:51
Misschien dat je via jiayumobileshop of mistertao meer gelukt hebt.
We kwamen Jenny ook maar toevallig tegen :)

Maar wat ik hieruit begrijp is dat Jiayu de prijs wil laten stijgen door het aanbod te verminderen? :/

Pistolebob wijzigde deze reactie 10-11-2012 00:09 (32%)

• Mandera
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:04

Mandera

BRA BRA BRA!

quote:
xfxxl schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:55:
[...]

wrm geven jiayu nog niet aan lightake, stomme Jiayu g3
Misschien moet je eens alle topic's op FOK! en Tweakers doorlezen voordat je begint met onzin uitslaan. Jiayu wil niet aan whole-salers leveren omdat ze eerst hun eigen reserveren voor Chinezen willen afronden. Hoe de hier besproken sellers aan toestelen komen kun je zelf bedenken.

Anyway, had sinds begin september al een pre-order staan bij LT, vandaag gecanceld en via (Mister)Taobao (zelfde seller als in OP) een G3 besteld. Ben benieuwd, hopen op mooi nieuws volgende week!

Alaaf.

• mollleman
quote:
semitweakert schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:35:
Ik kreeg hetzelfde bericht van jenny en heb inmiddels geannuleerd.. Toch wel benieuwd hoe het gaat met de refund (via iDeal betaald). Bij payment method zie ik moneybookers staan, al ff een berichtje naar jenny gedaan voor de zekerheid..
Laat je even weten hoe dit afloopt? Ik heb ook via iDeal betaald, maar ik wacht voorlopig nog maar even met annuleren.

• powerboat
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18:15
Ik heb van fastcardtech bevestiging gekregen dat ie verstuurd is :P

• Noppesnada
Zojuist geannuleerd bij AliExpress. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn geld retour krijg. Voor mij geen AliExpress meer.

Iemand nog een goede aanbieder in gedachten die WEL kan leveren (met gratis verzenden ?)

John

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:29
Gratis verzenden? Denk niet dat dat mogelijk is.

• pimNH
ik wil hem ook annuleren bij aliexpress, maar als ik inlog laad hij even, en returnt daarna weer naar de inlogpagina.
ik wil hem namelijk bestellen bij fastcardtech
annuleren is gelukt, maar bij fastcardtech moet ik een provincie selecteren, maar er staan alleen maar steden in die lijst, geen een stad uit de kop van noord holland |:(

pimNH wijzigde deze reactie 10-11-2012 19:00 (51%)

• Gionimo
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09-04-2013
Het schijnt dat de G3 hier: http://www.mixeshop.com/j...fi-smart-phone_p1652.html ook op voorraad is, zelfs de iron grey!

• xfxxl
quote:
Gionimo schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:30:
Het schijnt dat de G3 hier: http://www.mixeshop.com/j...fi-smart-phone_p1652.html ook op voorraad is, zelfs de iron grey!
Het lijkt me niet betrouwbaar via scamadvisor.com, low trust rating

• xfxxl
quote:
Mandera schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:26:
[...]

Misschien moet je eens alle topic's op FOK! en Tweakers doorlezen voordat je begint met onzin uitslaan. Jiayu wil niet aan whole-salers leveren omdat ze eerst hun eigen reserveren voor Chinezen willen afronden. Hoe de hier besproken sellers aan toestelen komen kun je zelf bedenken.

Anyway, had sinds begin september al een pre-order staan bij LT, vandaag gecanceld en via (Mister)Taobao (zelfde seller als in OP) een G3 besteld. Ben benieuwd, hopen op mooi nieuws volgende week!
Ok inderdaad sorry.

En is die Mister Taobao betrouwbaar? Dan ga ik ook annuleren bij Lightake en bestellen van Mister Taobao

• Noppesnada
@Pimnh

Ik had hetzelfde probleem en moest ook een stad/provincie selecteren. Hoe heb jij dat opgelost ?

John

• pimNH
ik kwam er achter dat je daar geen free shipping kan doen, dus heb hem daar niet besteld. werd anders wel heel duur :(

• Gionimo
quote:
xfxxl schreef op zondag 11 november 2012 @ 01:34:
[...]

Het lijkt me niet betrouwbaar via scamadvisor.com, low trust rating
Hhmm, dat zegt die scamadvisor ook over fastcardtech.com

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Iemand de Iron Gray ergens gezien, op voorraad, voor zo'n ¤200,-
Ik moet m gewoon hebben, er zijn mensen met die kleur dus die wil ik ook.

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20:08
Ik vind de zwarte toch wat mooier :P

• pimNH
http://www.aliexpress.com...d4-0-os-3G/632497501.html
weet niet of ie in stock is, maar in de feedback staat wel wat van mensen die hem ontvangen hebben

• Joosie200
  • Niet online
http://www.aliexpress.com...Ghz-4-5-HD/630465954.html

Die heeft ook iron-gray toestellen, maar hij verzendt ze willekeurig naar mensen toe. Dus je kunt net zo goed een zwarte krijgen. Kan bovendien alleen met FedEx verstuurt worden en dan ben je ¤209 kwijt.

• goldstriker
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14-09 14:19
Nou, heb 'm besteld via TaoBao (store: siningya, zelfde als in OP) http://www.mistertao.com/...bao-item-16262081005.html

Wordt voor mij mijn eerste smartphone, dus ben benieuwd. Heb 180,16 USD betaald (voor pakket 5, dat is het standaardpakket + originele headset, die zit er blijkbaar standaard niet bij). Dit is alléén de productprijs, shipping enzo komt er nog bij.

• xfxxl
quote:
goldstriker schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:19:
Nou, heb 'm besteld via TaoBao (store: siningya, zelfde als in OP) http://www.mistertao.com/...bao-item-16262081005.html

Wordt voor mij mijn eerste smartphone, dus ben benieuwd. Heb 180,16 USD betaald (voor pakket 5, dat is het standaardpakket + originele headset, die zit er blijkbaar standaard niet bij). Dit is alléén de productprijs, shipping enzo komt er nog bij.
hoeveel kost die shipping extra dan?

• pimNH
de calculator werkt niet, en is ie al verzonden?

• xfxxl
Express Delivery (40% off) : EMS => $189.91 4-7 Working Days

Registered Air Mail : with a Tracking Number ( china post) => $192.00 10-15 Working Days

Dus de EMS is sneller en goedkoper dan de air mail, maar als je met EMS werkt komt er wrs Douane kosten bij?

• goldstriker
Iemand op FOK heeft uitgelegd hoe het totaalplaatje eruit komt te zien: http://forum.fok.nl/topic/1891544/1/999#119007393

Ik verwacht dat er nog ongeveer 16 dollar bij komt, voor de verzending en commissie. Dus:

Charges on MisterTao:
Total = Sales Price + Overseas Shipping + Commission Charge.
- Sales Price: the price of product on MisterTao, including the original price and the domestic shipping.
- Overseas Shipping: the fees of international shipping, not including the custom clearance fees in your country.
- Commission Charge: we take 10% of Sales Price and Overseas Shipping as our commission Charge.
(bron: http://www.mistertao.com/help/service_charge.html)

Dus zolang het onder de 200 dollar blijft, ben ik wel tevreden. Ik kies dan wel voor "Registered air mail", dat scheelt zeker 20 dollar in prijs met andere verzendmogelijkheden.

• cube2009
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-09 12:42
Zojuist de Iron Gray besteld, zou op voorraad moeten zijn. ik ben benieuwd

http://www.mixeshop.com/j...fi-smart-phone_p1652.html

• CLB
  • Niet online
Ik had die toko vanmiddag een mailtje gestuurd naast aanleiding van een post hier.
Nog geen bericht (dus ook nog niet besteld) Hoe heb je betaald? Orderemails gekregen?

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• cube2009
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-09 12:42
Via paypal, direct order email gehad ziet er prima uit maar dat zegt natuurlijk niks.

• CLB
  • Niet online
Okee, PayPal is fijn, en welke verzendmethode heb je gekozen?

• Siefat
  • Laatst online: 16:47
quote:
CLB schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:45:
Ik had die toko vanmiddag een mailtje gestuurd naast aanleiding van een post hier.
Nog geen bericht (dus ook nog niet besteld) Hoe heb je betaald? Orderemails gekregen?
add de mensen van mixeshop op skype meestal zijn er wel 1 of 2 online

• powerboat
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18:15
quote:
pimNH schreef op zondag 11 november 2012 @ 08:58:
ik kwam er achter dat je daar geen free shipping kan doen, dus heb hem daar niet besteld. werd anders wel heel duur :(
vreemd de phone is daar idd een stuk duurder geworden, ik heb voor de 220 dollar betaald inc. shipping met DHL. :9

Blijkbaar toch een gevalletje van vraag en aanbod

• Gionimo
Ik kan van fastcardtech de verzendkosten niet vinden, iemand die dat wel weet?

• Noppesnada
Net ook bij Mixeshop besteld. Een Iron Gray, met Paypal betaald. Verzending via DHL (zal wel bijbetalen voor de douane worden). Zat nog even te dubben tussen een zwarte en een iron gray. Die zwarte lijkt me toch wat gevoeliger voor beschadiging en die gray wat minder. Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb.

Mijn ongeduld heeft gewonnen van mijn verstand !

John

• Gionimo
quote:
goldstriker schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:19:

Als dit netjes beszorgd wordt, heb je hem voor een hele scherpe prijs. Hou ons aub op de hoogte!

• goldstriker
quote:
Gionimo schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:07:
[...]

Als dit netjes beszorgd wordt, heb je hem voor een hele scherpe prijs. Hou ons aub op de hoogte!
Net van iemand wat vragen gehad via DM, ik zal wel even mijn antwoord posten hieronder. Misschien zijn er wel meer in geïnteresseerd. Voor de duidelijkheid: gaat over deze aanbieder: http://www.mistertao.com/...bao-item-16262081005.html
quote:
Hoi, ik weet niet of het allemaal echt 100% betrouwbaar is. Wat ik er nu van begrijp handelt de website mistertao als een soort tussenpersoon tussen de eigenlijke verkoper (verschillende bedrijven uit China, in dit geval siningya) en de klant, jij of ik dus. Volgens mij bestelt taobao het product wat jij hebt besteld bij de verkoper, en als zij het binnen hebben dien je te betalen voor de commissie (oftewel de 'fee' of loon) van taobao en de international shipping costs voordat ze het naar jou doorsturen.

Als ik shiznuts op FOK goed begrijp, dan inspecteert taobao het product en maken ze een foto die ze naar jou sturen zodat je het product kunt zien voordat je definitief 'ja' zegt. Zie http://forum.fok.nl/topic/1891544/1/999#119016071. Dit leek mij wel goed, maar het is nog wat onduidelijk of ze dit zo bij alles doen. Maar wat wel duidelijk is, is dat het dus in twee stappen gaat: eerst van verkoper naar tao, vervolgens van tao naar mij. Ik zit nog in de eerste fase, en kan volgens de 'refund policy' als het goed is vóórdat ik de tweede betaling doe (commissie en shipping) nog gewoon annuleren. Kan dan wel zijn dat ik de domestic shipping (dus van verkoper naar taobao en weer terug) wel moet betalen, maar dat gaat om een paar dollar.

Shipping: ik kies denk ik voor Registered air mail (China Post), blijkbaar met een tracking nummer. Voor zover ik begrijp kan ik dus nog bij het betalen van de tweede betaling (voor commissie en shipping) nog een en ander kiezen. Wat en of ik bij de douane moet betalen weet ik niet.

Dus:
1.Is die Mister Taobao betrouwbaar?
Weet ik nog niet, maar wat mij wel vertrouwen geeft is het idee dat ze het pakketje voor je inspecteren en een foto sturen. Dat voorkomt neem ik aan dat je met een Jiayu G2 ipv G3 wordt opgescheept, bijvoorbeeld. Wel vind ik de website erg traag (nou ja, het komt uit China), en vind ik het vreemd dat ik op mijn mailadres geen bevestigingen heb gehad van registratie op de site en van mijn bestelling.
2. En welke verzendingsoptie heb je gekozen?
Voor zover ik het begrepen heb, kan ik die nog kiezen.
3. Is die werkelijk al verzonden?
Nee.
4. Moet je nog douane kosten bijbetalen?
Weet ik nog niet, er is wel een kans denk ik. Maar voor deze prijs heb ik het er wel voor over.

• Ryatzu
Ik had de telefoon vrijdag besteld bij JiayuMobileShop.
De witte met zwart (enige die ze nog hebben).

Vandaag toch maar eens een email gestuurd of alles wel goed ging.
Ze hadden mijn betaling (paypal) goed ontvangen en hij wordt vandaag opgestuurd :)

Met DHL 190 euro kwijt. Denk ook nog wel invoer kosten maar dan nog. Niet duur.
Zodra ik hem heb zal ik foto's maken in het normale topic.

• Siefat
quote:
Ryatzu schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:17:

Ze hadden mijn betaling (paypal) goed ontvangen en hij wordt vandaag opgestuurd :)

the fuk ik heb het vrijdag avond besteld en jiayumobileshop zegt dat ze geen voorraad meer hebben....

• -ION-
Heeft iemand die bij Jenny met iDeal heeft betaald zijn geld al terug?

• goldstriker
Heb net besteld via AliExpress http://www.aliexpress.com...ch-IPS-LCD/680605051.html

Prijs is 209 dollar (dus geen 199), totaal van 236 USD met DHL. Heb de verkoper gesproken via de chat, hij zegt dat hij nog voorraad had (ik verwacht zelfs een grijze te krijgen zoals ik in de comments bij de bestelling had aangegeven). Daarnaast een extra batterij van 14 dollar meebesteld. Hij zei dat het via DHL ook best snel kan gaan, 3 tot 8 dagen stond ervoor dacht ik.

Wat betreft mijn andere bestelling op mistertao twijfel ik nu: laten staan of niet? Als die inderdaad binnenkomt, dan is het een mooie prijs. Krijg ik die dan eventueel hier in Nederland nog verkocht? Je zou verwachten dat er wel animo voor is.

goldstriker wijzigde deze reactie 12-11-2012 16:11 (5%)

• Arsenius
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36
quote:
goldstriker schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:10:
Heb net besteld via AliExpress http://www.aliexpress.com...ch-IPS-LCD/680605051.html

Prijs is 209 dollar (dus geen 199), totaal van 236 USD met DHL. Heb de verkoper gesproken via de chat, hij zegt dat hij nog voorraad had (ik verwacht zelfs een grijze te krijgen zoals ik in de comments bij de bestelling had aangegeven). Daarnaast een extra batterij van 14 dollar meebesteld. Hij zei dat het via DHL ook best snel kan gaan, 3 tot 8 dagen stond ervoor dacht ik.

Wat betreft mijn andere bestelling op mistertao twijfel ik nu: laten staan of niet? Als die inderdaad binnenkomt, dan is het een mooie prijs. Krijg ik die dan eventueel hier in Nederland nog verkocht? Je zou verwachten dat er wel animo voor is.
Die krijg je hier op Tweakers wel verkocht maar wij Tweakers gaan natuurlijk niet jouw portemonnee met veel extra winst spekken. Met 10 euro winst krijg je die heus wel verkocht.

Mijn Specs

• nachtzuster
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-07 04:05
@goldstriker Zit nu te kijken bij AliExpress maar waar geef je de kleur aan?
Heb ook de order staan bij mistertao en twijfel.. Wou eigenlijk kijken hoe jou bestelling zou aflopen.

Zie wel Random colour staan maar dat verhoogt alleen de prijs met z'on 10 dollar..

Edit: Na de chat op Ali, random color aanvinken en bij bestellen aangeven de grijse te willen.
Want zo zegt de chat de leveringen geven zwart/grijs door mekaar heen.

nachtzuster wijzigde deze reactie 12-11-2012 16:33 (44%)

• Ryatzu
quote:
Siefat schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:57:
[...]

the fuk ik heb het vrijdag avond besteld en jiayumobileshop zegt dat ze geen voorraad meer hebben....
De link die hier in de start topic staat klopt niet. Die is niet op voorraad.
(Er staat wel in stock maar je kan niet bestellen)

Ik heb deze gebruikt:
http://www.jiayumobilesho...p-camera-smart-phone.html

• Gionimo
Jiayumobileshop heeft aan de site te zien ook al geen voorraad meer :P en dat moet dan de official shop zijn lol. Edit: is al gespost, sorry.

Gionimo wijzigde deze reactie 12-11-2012 16:37 (11%)

• goldstriker
quote:
Arsenius schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:16:
[...]

Die krijg je hier op Tweakers wel verkocht maar wij Tweakers gaan natuurlijk niet jouw portemonnee met veel extra winst spekken. Met 10 euro winst krijg je die heus wel verkocht.
Nee dat snap ik, daar gaat het mij ook niet om. Maar voorlopig staat die bestelling nog maar op processing, dus pas vlak na de eerste stap. Maar ik houd jullie wel op de hoogte.

[quot
quote:
nachtzuster schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:17:
@goldstriker Zit nu te kijken bij AliExpress maar waar geef je de kleur aan?
Heb ook de order staan bij mistertao en twijfel.. Wou eigenlijk kijken hoe jou bestelling zou aflopen.
Als je bestelt, dan zie je bovenaan vier bestelfasen: 1. Review product details, 2. Confirm order
3. Check out, 4. Wait for delivery. Bij de tweede fase zie je ergens onderaan een berichtenboxje staan, waar bij staat "Leave a message for this seller". Daar kun je aangeven welke kleur je wilt hebben (als die er is dan) en ook als je nog andere extra's wilt. Bijvoorbeeld als je een extra batterij wilt hebben. Als je iets extra's wilt waardoor de prijs hoger wordt (batterij bijvoorbeeld), dan moet je niet verder gaan met de derde stap (betalen), maar wachten totdat de verkoper de prijs geüpdatet heeft.

Ik deed dat de eerste keer fout, want ik wilde een extra batterij hebben, maar had al wel meteen 235 USD betaald voor de telefoon. Ik heb toen, op aanraden van de verkoper via de chat (naam: Ivy Jiang), gewoon een nieuwe bestelling geopend (van de telefoon), in het berichtenboxje voor de seller een berichtje achtergelaten dat ik graag een extra batterij erbij wilde hebben. Hij heeft toen de prijs van die bestelling, dus inclusief verzending, naar 14 USD gezet, die ik vervolgens heb betaald. Zo krijg ik toch mijn batterij zonder dat ik tweemaal voor shipping betaal.
quote:
Gionimo schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:33:
Jiayumobileshop heeft aan de site te zien ook al geen voorraad meer :P en dat moet dan de official shop zijn lol.
Die website is niet de officiele website. Hoe weet ik dat? Rechts bovenin op de website zie je een plaatje met "Live Chat online". Als je daarop klikt zie je in de link en in het chatprogramma Antelife staan.

Volgens mij is de officiële site deze: http://www.ejiayu.com/
G3 productpagina: http://www.ejiayu.com/Product-18.html
Officiële shop: http://shop.ejiayu.com
Bericht over een eerste batch ofzo, zo te zien alleen voor forumleden: http://shop.ejiayu.com/?article-44.html
Link vanuit dat bericht naar de G3 in de shop: http://shop.ejiayu.com/?product-167.html. Ga je naar deze link, dan zie je een hoop Chinese tekens die volgens Google zoiets betekenen als "Sorry, this product has been sold out or no stock the shelves!"

goldstriker wijzigde deze reactie 12-11-2012 16:47 (19%)

• Ryatzu
Hij is wel op voorraad. Check me vorige pot met link. Zwart niet. Wit wel!

• Noppesnada
@Goldstriker, ik hoop voor je dat ze hem echt op voorraad hebben. Ik had er ook 1 in bestelling staan welke 10 november binnen zou komen en 12 november op de bus zou gaan. Vorige week kreeg ik bericht dat ze voorlopig niet konden leveren en nu ???

Ik zie in jou link dat ze wel kunnen leveren (zelfs goedkoper dan als ik hem besteld had) en ben benieuwd of ze hem echt gaan leveren. Ik moet in ieder geval mijn geld nog terug krijgen.

Heb hem nu besteld bij Mixeshop.

John.

• pimNH
ik denk dat alle verkopers in hetzelfde schuitje zitten :/

• xfxxl
ik wacht tot 1 december en dan annuleer ik bij Lightake, en ga ik ergens anders bestellen -.-

• Ryatzu
Ik heb bericht gehad dat hij vandaag werd verzonden en iemand anders in dit topic had hem al ontvangen. Dus neem aan dat het goed gaat.

• nachtzuster
@ryatzu heb je de couponcode ingevuld van 5$?

Heb zelf een test gedaan de code: jiayoutube geeft dus 5$ korting.

Helaas alleen te betalen met paypal.

nachtzuster wijzigde deze reactie 12-11-2012 18:58 (55%)

• Ryatzu
Hoezo helaas? Paypal is de makkelijkste betaal methode en iedereen kan het aanvragen. Er is nog een kortings code. Zou je dus 10 dollar totaal korting krijgen.

• nachtzuster
ok, was ook meer ter informatie voor anderen.
Ik vind me creditcard erg veilig aanvoelen.

Ik heb net de bestelling gedaan op AliExpres, temeer omdat ik al 2 jaar een alibaba account heb.
totaal incl cover en 16 gb 269 dollar incl verzenden DHL.

Ik laat weten wanneer deze aan is gekomen.

• jps110
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 22:19
quote:
nachtzuster schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:54:
@ryatzu heb je de couponcode ingevuld van 5$?

Heb zelf een test gedaan de code: jiayoutube geeft dus 5$ korting.

Helaas alleen te betalen met paypal.
Welke site is dit? Kan je hier ook de donkergrijze bestellen?

Thanx

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• Ryatzu
Paar posts terug van mij staatbeen link. Alleenndenlicht grijze/aka wit te bestellen.

• Siefat
quote:
jps110 schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:56:
[...]

Welke site is dit? Kan je hier ook de donkergrijze bestellen?

Thanx
jiayumobileshop, maar is gewoon speciale site van antelife.com

• mollleman
quote:
-ION- schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:06:
Heeft iemand die bij Jenny met iDeal heeft betaald zijn geld al terug?
Ik heb mijn bestelling nog niet geannuleerd. Jij wel? En zo ja, hoe lang wacht je al op de terugbetaling?

• Siefat
quote:
Ryatzu schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:17:

kan je het mailtje met me delen? misschien kan ik er iets van maken om het toch wat eerder te krijgen.

• Ryatzu
Hier de email. Engels is wel slecht en ik vroeg of het nog mogelijk was om van case te wisselen.

Eerste ging over de betaling of die goed ontvangen was:
quote:
Dear,
Please don't worry,we have received your payment.
Regards

Jiayu service
Web:www.jiayumobileshop.com
Email:service@ jiayumobileshop.com
Daarna over de case:
quote:
Dear ,
But we have send your order to the shipping department client,so can you accept the Black bumper case if possible,
Thanks for your support.
Regards

Jiayu service
Web:www.jiayumobileshop.com
Email:service@ jiayumobileshop.com

• Nivali
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:04
Op Fok melden ze dat ze hier (schijnbaar) weer voorraad hebben.
Beetje betrouwbaar?

http://www.tmallbox.com/m...625-mtk6577-jiayu-g3.html

Heb erg weinig ervaring met al die chinese shops namelijk.

• Dreadramon
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:49
Ik heb zaterdagavond een iron-gray G3 besteld bij Mixeshop en kreeg vanochtend een mailtje dat hij geshipped was...

Ziet er dus legit uit (of ze doen wat extra moeite om je op te lichten). Nog een paar dagen wachten en dan weet ik het met zekerheid te zeggen.

• xfxxl
Hou ons allemaal op de hoogte aub :D

• Noppesnada
Puur omdat ik zag dat Aliexpress ze schijnbaar weer op voorraad zou hebben heb ik aan Jenny de volgende vraag gesteld:

Now you have it in stock ????

http://www.aliexpress.com...ch-IPS-LCD/680605051.html

I cancelled it 10 november. I cannot understand this !

En dit kreeg ik dus als reply:

Dear John
after checking with jiayu g3 ,they can't send any jiayu g3 to our company this week.
pls understand !
many thanks !
Jenny

Afijn, wie het snapt mag het zeggen ! Op de site staat in stock, maar als je er om vraagt weer niet. Ik had hem toch al geannuleerd, maar moet mijn geld nog terug krijgen. Heb ook maar even een mailtje gedaan naar Mixeshop waar ik hem nu besteld heb (12/11) met de vraag of hij vandaag met DHL mee gaat. Ben benieuwd.

John

• xfxxl
quote:
Noppesnada schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:45:
Puur omdat ik zag dat Aliexpress ze schijnbaar weer op voorraad zou hebben heb ik aan Jenny de volgende vraag gesteld:

Now you have it in stock ????

http://www.aliexpress.com...ch-IPS-LCD/680605051.html

I cancelled it 10 november. I cannot understand this !

En dit kreeg ik dus als reply:

Dear John
after checking with jiayu g3 ,they can't send any jiayu g3 to our company this week.
pls understand !
many thanks !
Jenny

Afijn, wie het snapt mag het zeggen ! Op de site staat in stock, maar als je er om vraagt weer niet. Ik had hem toch al geannuleerd, maar moet mijn geld nog terug krijgen. Heb ook maar even een mailtje gedaan naar Mixeshop waar ik hem nu besteld heb (12/11) met de vraag of hij vandaag met DHL mee gaat. Ben benieuwd.

John
Hoeveel heb je dan in totaal betaald met DHL?

• RobertowNL
  • Laatst online: 22:45
quote:
Nivali schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:54:
Op Fok melden ze dat ze hier (schijnbaar) weer voorraad hebben.
Beetje betrouwbaar?

http://www.tmallbox.com/m...625-mtk6577-jiayu-g3.html

Heb erg weinig ervaring met al die chinese shops namelijk.
Schijnt inderdaad wel betrouwbaar te zijn. Dacht dat er twee mensen al 1 van die shop binnen hebben.

Mijn Iron-grey van Taobao zou ergens deze week binnen moeten komen bij Mistertao. Die komt voor niet meer voor de kerst binnen ben ik bang. Helaas hebben ze bij Taobao geen DHL.

• Noppesnada
@xfxxl

In totaal met verzending 226.96 dollar. Eventuele douanekosten komen daar natuurlijk nog bij.

John

• xfxxl
quote:
Noppesnada schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:18:
@xfxxl

In totaal met verzending 226.96 dollar. Eventuele douanekosten komen daar natuurlijk nog bij.

John
Niet zo goedkoop :/ zeker met de kans op douanekosten :(

• RobertowNL
  • Laatst online: 22:45
Iron grey versie bij MisterTao binnen :D!
2 november besteld bij deze seller:
http://www.mistertao.com/...bao-item-16279126450.html
(toen was er nog Iron grey, nu niet meer)

http://i.imgur.com/pu9SR.png

Nu wachten op de foto en second paid!

RobertowNL wijzigde deze reactie 13-11-2012 10:50 (31%)

• yodeluxe
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06:29
Tokko1 heeft op Fok! gemeld dat Lightake de hele deal met de G3 afblaast:
quote:
Heb net contact gehad met Lightake en daarbij de mededeling mee gekregen dat ze stoppen met de verkoop van Jiayu G3.

Dus dat resulteert voor hun in iedereen refunden.

Jiayu weiger ook maar meer dan 1 stuk te leveren (en dit is al moeilijk), dus laat staan bulk orders (met/zonder korting).
We moeten maar gaan zoeken naar een andere leverancier ;(

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)

• demarkies
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 31-01 23:13
Ik heb de order voor de G3 bij jenny ook geannuleerd. Deze is direct approved. Heb met moneybookers betaald, dus verwacht geen problemen. Inmiddels de Amoi n821 besteld. Ook een fijn toestel!

• BiggyB
  • Laatst online: 16-09 16:44
Ik heb mijn G3 besteld op 01-11 bij JENNY via AE en de status is sinds 06-11 'Shipped'. Helaas kreeg ik geen tracking info dus heb ik JENNY gevraagd wat de status is:

how are you !
Parcel is in transit, please don't worry! Because of the recent eighteen conferences in China, all the packages have been checked strictly. But we really have to send the parcel to you in accordance with your request! Please understand!
many thanks !
Jenny

Ik heb Jenny al aangegeven dat ik binnen 16 dagen ga annuleren omdat anders mijn buyer protection verloopt. Ze verwacht dat ik m voor die tijd heb.

• Nextron
  • Nu online

Nextron

Jenny heeft mijn pakje ook op 06-11 verstuurd, maar staat er op de AliExpress-pagina ook geen trackinginfo. Op http://www.singpost.com/ staat links een blok met zes icoontjes, met linksonder "Track Item", de trackingcode geeft daar aan:
quote:
09-11-2012
INFORMATION RECEIVED (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Het lijkt dus op alleen een vooraanmelding of dat het pakje op een grote onverwerkte stapel ligt bij SingPost.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• demarkies
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 31-01 23:13
Op dit moment is denk ik toch wel aan te raden om met DHL of UPS te verzenden.

• xfxxl
quote:
yodeluxe schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:04:
Tokko1 heeft op Fok! gemeld dat Lightake de hele deal met de G3 afblaast:

[...]

We moeten maar gaan zoeken naar een andere leverancier ;(
En ik hoor natuurlijk bij Lightake -.-

Krijgen wij automatisch onze geld terug of moeten we nog steeds vragen voor een Refund?

• BiggyB
  • Laatst online: 16-09 16:44
quote:
Nextron schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:05:
Jenny heeft mijn pakje ook op 06-11 verstuurd, maar staat er op de AliExpress-pagina ook geen trackinginfo. Op http://www.singpost.com/ staat links een blok met zes icoontjes, met linksonder "Track Item", de trackingcode geeft daar aan:
[...]

Het lijkt dus op alleen een vooraanmelding of dat het pakje op een grote onverwerkte stapel ligt bij SingPost.
Ik heb precies hetzelfde staan, ook de datum is hetzelfde. Wellicht heeft het toch iets te maken met de conferenties die er waren in China en daardoor strenger toezicht op de post? 8)7
Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneApple iOS 8

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013