Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Is er eigenlijk al een andere oplossing wat betreft de noise reduction van de camera buiten de mobile uncle camera test te gebruiken?

Ik kan het namelijk nog steeds niet begrijpen dat je een redelijk optisch pad zo erg stuk maakt met noise reduction en jpeg artifacts.

Nu gebruikt de mobile uncle camera test ook wel een klein beetje noise reduction bij het opslaan van de jpeg maar dit is niet te veel.

Ook is het wel frappant dat een mobile uncle plaatje 1mb is, dit t.o.v. een normale foto die 2mb is (niet als je bedenkt dat al die rotzooi slecht is te comprimeren met jpeg) en als shocker de crop van de dslr is wel 127kb, nog even een orde van grote verschil.

twee foto's naast elkaar beide iso100 5megapixel(g2 heeft een 5mpixel camera ondanks dat men 8megapixel zegt)
verder alles standaard en mobileuncle capture en pure raw. Genomen terwijl de telefoon stil lag.

wel blijkbaar met andere lichthoeveelheden genomen want de sluitertijd is niet hetzelfde.
android camera
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DtSHnJ4MvVkxuuvhw06Nj4ZW/full.jpg
mobileuncle
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ubVdwshpHFh1FvAU7tDo6e1q/full.jpg

nog even een crop van een 4/3 10mp camera toegevoegd, de resolutie kwam toevallig bijna overeen met de lens die er nu opzit en de minimale scherpstel afstand.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kUbTgXYvjxjRA4fGT0nU4Coo/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:09

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inmiddels heb ik mijn G3 binnen, en hij werkt goed. Stuk lichter als mijn O2X, terwijl hij groter is en, en er een grotere batterij in zit. Telefoon is zo te zien al geroot, SuperSU staat er al op.

Weet iemand hoe ik die google search balk van m'n hoofdscherm krijg? En wat zijn de tips om hem beter/sneller/zuiniger te maken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Actief topic, weinig tweakers met een G3?

Net bij die van mij de GPS geprobeerd, en werkt gelukkig perfect. Alleen hij stopt met laden bij de 91%, en zegt volledig opgeladen? Is daar een fix voor?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:23
Minder actief topic tegenwoordig, de nieuwigheid is er wat af en volgens mij hebben alle actievere forummers een G3S of G4. Wellicht jij ook wel, aangezien de G3 minder verkocht wordt sinds de G3S.

Google Searchbar, sneller: Andere launcher.
Zuiniger: Better battery stats en kijk welke voor partial wake locks zorgt, maar i khaal altijd makkelijk 1 dag dus voor mij geen probleem. Bovendien heb ik voor een prikkie een 2e batterij+lader
Beter: Geen idee, draai je 4.1 al?

Dat hij bij 91% stopt heb ik zelf niet meegemaakt. Ik weet dat mijn Desire dat ook deed om de batterij te beschermen, had te maken met het type batterij. Ik haal altijd 100% met de G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb de batterijstats gewiped, kijken of dat helpt. Heb wel een G3, 2ehandsje via Marktplaats. Heb inmiddels Apex launcher erop staan, maar af en toe als ik uit een app kom, dan wil hij nog wel is teruggaan naar de originele laucher.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Omdat er hier nog geen linkje staat naar een mediatek6577 android telephone source code...
De wiko cinq peax is er zo een en hier is de source code daarvan te halen.
http://wikogeek.com/
let op is een telefoon met een andere beeldscherm resolutie dus niet hoogst waarschijnlijk niet 1op1 te gebruiken.
Is ook op github te vinden
https://github.com/wiko-sources/cink-peax/

[ Voor 10% gewijzigd door Mafketel op 27-07-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseMan12O4
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-03 13:47
Anoniem: 526030 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:22:
[...]

Heb zojuist bij banggood een lcd scherm besteld. Hoop dat dat het probleem oplost met de strepen die over het beeldscherm lopen. Mocht dit niet werken, dan geef ik het op, en gaat de telefoon voor een prikkie op marktplaats. Kan je hem mogelijk gebruiken voor donoronderdelen. Laat het wel weten. Kan je helaas niet helpen met het bevestigen van de flatcable

Gr
@falierke: Heb je het scherm al vervangen? En is dit ook de oplossing? Heb namelijk hetzelfde, witte strepen all-over the place.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532509

heb GEEN goede ervaring met bestelling van GSM bij retailheaven.nl.
Via bepaalde links kom je direct op het bestelblad van een bepaald product terecht. Daar staat aangegeven dat dit product binnen de 02 dagen geleverd wordt!!
Nadat je betaald hebt blijkt het product niet enkel niet meer vooradig maar ook niet leverbaar in het geheel.
Een groot gezeik om geld terug te krijgen!! Met een deel beledigende mails, door de firma erboven op.
NOOIT MEER !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498789

Heb al half jaar een Jiayu G3. Nu heb ik hem paar dagen geleden geroot om de prestaties omhoog te krijgen, er was eea mis. Verschillende roms geprobeerd maar met alle was wel iets mis, veelal geen wifi. Bij installatie laatste rom is telefoon gecrasht en hij komt niet meer verder dan het Jiayu logo.

Kan iemand mij helpen?

Zie: [JiaYu G3] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 526030

BaseMan12O4 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:42:
[...]

@falierke: Heb je het scherm al vervangen? En is dit ook de oplossing? Heb namelijk hetzelfde, witte strepen all-over the place.....
Excuus voor de late reactie. Ik zit met een conflict met banggood :( (zit me ook niet mee). Ze hebben me het touchscreen gestuurd ipv het lcd scherm. Na een maand lang touwtrekken hebben ze eindelijk toegegeven het verkeerde item gestuurd te hebben, en gaan het juiste opsturen. Tot op heden nog niets ontvangen 8)7 .

Als ik het scherm gemonteerd heb zal ik laten weten of het opgelost is.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498789

Ok inmiddels ben ik weer zover dat ik ROMS kan installeren, via chines forums icm google translate.

Wie kan met nu eens een goede rom adviseren waarbij wifi werkt? Heb er al zoveel geprobeerd...

Ik heb een G3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Anoniem: 498789 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:40:
Ok inmiddels ben ik weer zover dat ik ROMS kan installeren, via chines forums icm google translate.

Wie kan met nu eens een goede rom adviseren waarbij wifi werkt? Heb er al zoveel geprobeerd...

Ik heb een G3
Welke G3 heb je? Er is namelijk de G3 en de G3N (aan de buitenkant kan je het verschil trouwens niet zien!). Als je de ROM verwisselt voor het andere type, krijg je precies dat wifi probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door yodeluxe op 20-08-2013 08:29 ]

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralX
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:24
Het is alweer een tijdje geleden dat ik op dit forum heb gepost, mijn G3 had namelijk een probleem met het scherm. Ik ben net terug van vakantie, 47 dagen naar China geweest. Visum aanvraag is een pain, maar dat was het wel waard. In China heb ik contact opgenomen met Jiayu, om te vragen of ze mijn telefoon konden repareren. Het telefoonnummer op de chinese site gebeld, de telefoniste zei dat ik mijn telefoon op kon sturen en dat ze hem zouden repareren. Op de vraag welk adres, werd geantwoord: dat staat op de garantiekaart. Daarop staan echter alleen telefoonnummers... Na die allemaal gebeld te hebben, bleek dat het meerendeel buiten gebruik is en de rest verwijst je allemaal naar elkaar door. Na drie keer heen en weer gestuurd te zijn, heb ik mijn telefoon in een plaatselijk winkeltje laten fixen. Voor 90yuan(11 euro) is er een nieuw scherm ingezet en looptie weer als een zonnetje. Conclusie: verwacht niks van aftersales van jiayu zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:56

Nicap

Tsssk....

Krijg je dat stof bij de proximitysensor makkelijk weg? Ik heb problemen dat als ik de telefoon wegdraai van m'n oor dat hij gewoon zwart blijft. Heb al in MobileUncleTools met de proximitysensor lopen prusen, maar dat helpt niets. Volgens mij is er hier wel eens een tip gegeven over het eventueel uitschakelen van de optie dat hij zwart wordt of zoiets.
Mocht iemand dat nog weten dan hoor ik dat graag.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Anoniem: 526030

Update over het probleem met strepen/lijnen over het scherm:
Vandaag een nieuw lcd scherm ontvangen (eerder al een foutgeleverde nieuwe touchscreen). Beide geplaatst, maar helaas het probleem blijft aanhouden. Ik ben er helemaal klaar mee, jiayu gaat op marktplaats voor onderdelen incl nieuw lcd scherm en touchscreen. Helaas maar 3 maanden mogen genieten van mijn jiayu :(.

Edit: jiayu g3 gaat zoals het er nu naar uit ziet richting P.E.T.E.R voor de onderdelen. Kan ik nog iemand blij maken met een splinternieuw touchscreen en lcd screen voor de g3?

http://link.marktplaats.nl/712860830

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 526030 op 29-08-2013 13:49 ]

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn 2e sim. Het netwerk valt daar af en toe van uit. 1e sim blijft daarbij wel connectie houden. Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren? Is er een oplossing voor?

Ook komt het voor dat ik slecht te verstaan ben af en toe.

[ Voor 12% gewijzigd door Klitse op 05-09-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralX
  • Laatst online: 19:24
Doorgaans klaagt iedereen waar ik mee bel er ook over dat ik slecht te verstaan ben. Daarom hou ik de microfoon dan maar voor mn mond, in plaats van de speaker aan mn oor. Nadeel is dan wel dat iedereen mee kan luisteren met je gesprek...
[edit: Ik bel eigenlijk zelden, alleen af en toe met mn ouders, dus misschien zijn hun oren wel het probleem :/ ]

[ Voor 19% gewijzigd door GeneralX op 07-09-2013 19:33 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37
Kan ik naast mijn Telfort SIM kaart met 3G.

Nog een Lebara SIM kaart met 3G plaatsen in me JiaYu 3G en dat beide een dataverbinding hebben ?

Of kan dat maar via 1 SIM kaart ?

Wil die Lebara kaart gebruiken tbv tetheren met me iPad heb namelijk maar 500 Mb bij me Telfort abbo.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:26
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 07:36:
Kan ik naast mijn Telfort SIM kaart met 3G.

Nog een Lebara SIM kaart met 3G plaatsen in me JiaYu 3G en dat beide een dataverbinding hebben ?

Of kan dat maar via 1 SIM kaart ?

Wil die Lebara kaart gebruiken tbv tetheren met me iPad heb namelijk maar 500 Mb bij me Telfort abbo.
Nope
Yeppa

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:37
@ maartend wat bedoel je nu precies ?

• Eypo
Nee, je kan enkel en alleen een dataverbinding opzetten met de simkaart in het W slot.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Data kan wel op het 2e slot, maar is alleen 2G, dus erg traag.

Overigens na veel gedoe android 4.1.2 op mijn telefoon. Werkt een stuk beter, maar denk dat er tzt wel een G4 gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roontje
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-05 18:35
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:39:
Ik zou kijken voor een alternatief, ik ben nu ook die gizchina artikel het lezen en de Pulid F13 springt er uit.
Ik wil alleen maar zeggen dat de service van Pulid waardeloos is. Er is niets te vindenop hun site, e-mailadres is niet correct. Nog nooit zo iets gezien. Ik betreur het dat ik er een heb gekocht. Ik heb mijn telefoon 3 dagen gebruikt en nu is ie nutteloos omdat ik de juiste software nergens kan vinden.

Koop geen telefoon van Pulid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:41
Ik wordt een beetje simpel van mijn G3. Is het niet de leds_wakelock die 6% per uur accu snoept dan is wel de battery wakelock die de boel op 1 GHz houdt...

Daarnaast moet ik steeds meer prutsen met de oplaadkabel totdat deze 'pakt' en tot overmaat laadt het ding alleen fatsoenlijk op met de lader die JiaYu erbij leverde, aan een computer/laptop of een willekeurige andere micro-USB oplader ben ik blij als de telefoon na 8 uur aan het touwtje hangen nog evenveel % heeft als waarmee ik hem aan de spanning hing want om nu te zeggen dat hij oplaadt...

Rottigste vind ik nog die leds wakelock, die is veruit de grootste boosdoener voor het leeglopen (battery wakelock zie ik maar af en toe). Iemand enig idee wat dat nog kan zijn? Facebook staat er niet meer op, whatsapp staat ingesteld om de LED niet te gebruiken, bij sms of telefonie zie ik geen optie om de LED te bedienen...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Hoe werkt Whatsapp in combinatie met die dual sim? Heb je dan twee whatsapp applicaties draaien. Elk voor een nummer? of heb je een whatsapp waar beide nummers op komen?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:49
kevinl schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:26:
Hoe werkt Whatsapp in combinatie met die dual sim? Heb je dan twee whatsapp applicaties draaien. Elk voor een nummer? of heb je een whatsapp waar beide nummers op komen?
Gooi eens een kwartje in de google-o-matic.

[ Voor 76% gewijzigd door guapper op 04-10-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535220

Ik heb een Jiayu G3S,
ben er erg tevreden mee maar ik heb er wel 1 probleem mee.
mijn mobiele netwerk (vodafone NL) valt extreem vaak weg en blijft ook vaak weg, heeft iemand hier een oplossing voor?

bvd Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Paul schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:12:
Ik wordt een beetje simpel van mijn G3. Is het niet de leds_wakelock die 6% per uur accu snoept dan is wel de battery wakelock die de boel op 1 GHz houdt...

Daarnaast moet ik steeds meer prutsen met de oplaadkabel totdat deze 'pakt' en tot overmaat laadt het ding alleen fatsoenlijk op met de lader die JiaYu erbij leverde, aan een computer/laptop of een willekeurige andere micro-USB oplader ben ik blij als de telefoon na 8 uur aan het touwtje hangen nog evenveel % heeft als waarmee ik hem aan de spanning hing want om nu te zeggen dat hij oplaadt...

Rottigste vind ik nog die leds wakelock, die is veruit de grootste boosdoener voor het leeglopen (battery wakelock zie ik maar af en toe). Iemand enig idee wat dat nog kan zijn? Facebook staat er niet meer op, whatsapp staat ingesteld om de LED niet te gebruiken, bij sms of telefonie zie ik geen optie om de LED te bedienen...
Laders zijn bij mij ook wel een probleem ja. Ik gebruik ook met name de standaardlader. Ik heb alleen vaak het idee dat het aan de USBkabel ligt en niet zo zeer aan de telefoon. Ik dacht dat iemand een x een oplossing had voor die led wakelocks in dit of het root topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 01:29
Wat betreft de laadkabel: de meegeleverde usb laadkabel laat heel snel los. Ik heb eens bij de Action een "auto laad pakket" gekocht, de kabel+verloopstekker die hierop zit pakt prima in m'n G3, en derhalve laadt het prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denemio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-05 14:49

denemio

derpdennis

Het promoten van V&A aanbiedingen is niet gewenst

[ Voor 78% gewijzigd door PaT op 30-10-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Mijn G3 is na terugzetten naar fabrieksinstellingen in een boot loop gekomen. Heeft iemand een simpele oplossing om dit te verhelpen?

Edit:

Is inmiddels opgelost :)

[ Voor 12% gewijzigd door pcgek op 28-10-2013 22:18 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8bart
  • Laatst online: 02-06 21:35
Mijn 3g verbinding hapert de hele tijd. Soms doet hij het, soms ook niet. Ik heb ooit dat ik 5 tot 10 minuten moet wachten, voordat hij een whatsapp bericht verstuurt. Als ik hem op 2g zet (gsm) heb ik een constante verbinding, maar die is natuurlijk heel traag. Ik heb het topic al doorgekeken, maar de oplossing die daar genoemd worden werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headspin
  • Laatst online: 03-03-2020
:'( JIAYU JY-G3T Turbo MTK6589T Quad Core met boot loop probleem.

Sinds een week heb ik bij mixeshop.com een JIAYU GT3 gekocht.
Vanaf dat ik hem ontvangen heb start hij soms (koude start?) op en crasht bij belasting en komt dan in een boot loop. Start op en crasht telkens weer.

Heb contact opgenomen met mixeshop.com en enige wat die weten te verzinnen is de originele laatste ROM erop te flashen. Helaas helpt dit niet, paar x geprobeerd en ook een aangepaste rom geprobeerd, telkens zelfde resultaat, blijft direct crashen en loopen. (kale ROM zonder APPS!!)

https://www.dropbox.com/s/d9ooyi5jj12s6a4/VIDEO0026.mp4

Nu is enige optie om bovenop de 170 euro (moest BTW betalen bij douane via DHL) nog eens 27 euro verzendkosten te betalen met risico dat pakje niet aan komt of geacepteerd wordt.
Mixeshop wil ook dat ik er " losse onderdelen" opzet met en waarde van 20 dollar! In plaats van het te verzekeren voor de echte waarde. Zij geven aan dat wanneer er door de douane bij hun kosten bijkomen, ze het pakje niet acepteren en retour sturen.
En ohja stel dat hij gerepareerd wordt of vervangen, loop ik het risico nogmaals BTW erover te moeten betalen.

Iemand ervaring met toestel terugsturen naar China wat defect is? Misschien ervaring gehad met mixeshop.com in het speciaal?

Is er in Nederland of Europa geen mogelijkheid om het toestel te laten repareren??? Wie heeft een suggestie, twijfel of ik het risico neem om het toestel retour te sturen.

Bedankt,

HeadSpin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:09

RobertowNL

For your gear!

headspin schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:28:
:'( JIAYU JY-G3T Turbo MTK6589T Quad Core met boot loop probleem.

Sinds een week heb ik bij mixeshop.com een JIAYU GT3 gekocht.
Vanaf dat ik hem ontvangen heb start hij soms (koude start?) op en crasht bij belasting en komt dan in een boot loop. Start op en crasht telkens weer.

Heb contact opgenomen met mixeshop.com en enige wat die weten te verzinnen is de originele laatste ROM erop te flashen. Helaas helpt dit niet, paar x geprobeerd en ook een aangepaste rom geprobeerd, telkens zelfde resultaat, blijft direct crashen en loopen. (kale ROM zonder APPS!!)

https://www.dropbox.com/s/d9ooyi5jj12s6a4/VIDEO0026.mp4

Nu is enige optie om bovenop de 170 euro (moest BTW betalen bij douane via DHL) nog eens 27 euro verzendkosten te betalen met risico dat pakje niet aan komt of geacepteerd wordt.
Mixeshop wil ook dat ik er " losse onderdelen" opzet met en waarde van 20 dollar! In plaats van het te verzekeren voor de echte waarde. Zij geven aan dat wanneer er door de douane bij hun kosten bijkomen, ze het pakje niet acepteren en retour sturen.
En ohja stel dat hij gerepareerd wordt of vervangen, loop ik het risico nogmaals BTW erover te moeten betalen.

Iemand ervaring met toestel terugsturen naar China wat defect is? Misschien ervaring gehad met mixeshop.com in het speciaal?
Ondertussen 5 maal moeten doen en 1 keer is hij terug gekomen (seller reageerde ook ineens niet meer). Laatste 2 keer heb ik gewoon het werkelijke bedrag op gezet met een bijna niet zichtbaar stipje er tussenin :+ (blijf bang, dus 25.0 ) en niks van evt kosten vernomen maar dat kan ook geluk zijn geweest (Wel RMA vermeld op de CN23).
Is er in Nederland of Europa geen mogelijkheid om het toestel te laten repareren??? Wie heeft een suggestie, twijfel of ik het risico neem om het toestel retour te sturen.
Je hebt Jiayu Nederland, die laten ze vast hier in de EU repareren.
Dacht dat er in het G4 topic iemand was die daar (bij het reparatiecentrum dus) een scherm had besteld. Het is het proberen waard zoek het maar eens op ;)!.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awosome
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-03 15:14
-

[ Voor 100% gewijzigd door awosome op 11-11-2013 23:45 . Reden: al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Als je het gewoon centraal had gehouden had je kunnen zien dat je al antwoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos147
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08-2022
_JGC_ schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:16:
Data kan wel op het 2e slot, maar is alleen 2G, dus erg traag.

Overigens na veel gedoe android 4.1.2 op mijn telefoon. Werkt een stuk beter, maar denk dat er tzt wel een G4 gaat komen.
je kan op allebij de sim sloten een 3G verbinding krijgen
echter alleen op 1 tegelijk
het is in instellingen gewoon aan te passen welke kaart de 3G verbinding levert (dus bij de grens even overschakelen en opnieuw je pincodes invoeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:23
Er is mij gevraagd een poging te doen om een Jiayu G3 te repareren....( in het land der blinde is 1 oog koning...zullen we maar zeggen)

Het probleem de telefoon start niet op. Bij blijft hangen in de tekst Jiayu met in het onderste gedeelte een klein beetje beweging alsof hij bezig is. Maar je kan een uur wachten hij doet niks!
Vervolgens ga ik proberen in de telefoon te kijken dmv volumeknop op en aanknop tegelijk indrukken. Dan zie ik een android poppetje dat op zijn rug ligt met een geel driehoekje.

Nu heb ik eea proberen op te zoeken op internet maar het grootste probleem is dat de telefoon niet geroot is. Kan ik hem wel gewoon flashen?
heeft iemand een goede how to?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Voor zover ik weet wordt met die toetscombinatie de standard Jiayu recovery mode opgestart. Die recovery gaat alleen wat doen als er een update.zip in de root van je SD card staat, en daarnaast moet de SD card volgens de standaarden geformatteerd zijn. Veel SD cards zijn dat niet, moet je eerst geschikt maken met sdformatter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabo007
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Heeft iemand toevallig nog een accu liggen voor een Jiayu G3T?

Sinds eergisteren doet mijn telefoon helemaal niks meer.
Ik krijg hem niet meer aan, ook niet als de oplader erin zit.
Misschien dat het aan de accu ligt, dan valt het allemaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:05
Ik heb sinds kort dat het wifi signaal van mijn telefoon zeer slecht is.

Ik draaide eerste de 4.1 beta. Ik heb om te testen de Vredniiy v3 erop gezet en daar is het signaal ook heel slecht vanaf een korte afstand.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:55

Xaphod

Inara profiel

sinds kort werkt mijn aanraakscherm niet meer goed.
Een verticale baan van 1 cm breed net links van het midden doet het niet meer.
Hebben meer mensen zoiets meegemaakt?
Het is een 1e generatie Jiayu G3.
Ik ga hem binnenkort maar eens openmaken en kijken (hopen) dat het een los stekkertje is.
Anders maar eens kijken voor een nieuwe.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 10:09

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Zijn er nog steeds mensen die deze telefoon gebruiken eigenlijk? Ik zelf krijg binnenkort de Oneplus One. Ik moet zeggen dat mijn Jiayu G3 nog steeds erg goed werkt na twee jaar. Het scherm is nog heel, alle knopjes werken nog en ook is de accu nog redelijk. Ook vaak gebruik gemaakt van de dual sim optie. Redelijk wat keren laten vallen, maar gelukkig ligt het scherm iets onder de rand die aan de zijkant loopt, dus het scherm heeft geen enkel barstje :)

Voor zover ik weet zijn er echter nauwelijks updates voor te verkrijgen, hopelijk is dat met de Oneplus One beter.

Al met al is het avontuur niet eens zo slecht bevallen, ware het niet dat ik niet op de hoogte ben of er nog nieuwe updates zijn. Misschien binnenkort maar eens kijken om de telefoon te rooten, ik heb nu toch niks meer te verliezen met deze telefoon :)

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8308

Ik wil een microSDXC kaartje in m'n G3 stoppen.

Ik heb (op verschillende sites) positieve en negatieve ervaringen ('error') gelezen.

Wie kan bevestigen dat een XC (dus niet: HC) werkt in de G3?

(gaat mij vooral om veel grote bestanden opslaan & paraat bij mij hebben, TomTom data bijv. en films)

Bedankt alvast voor een reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 08:02
Na zo'n 1,5 a 2 weken valt bij mij de tethering uit van mijn G3. Het vinkje bij Draagbare Wi-Fi-hotspot valt dan weg na het aanzetten en de tekst wordt donkerder zodat de optie niet meer zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:55
Even een dikke laag stof van dit topic afblazen :)

Ik heb mijn Jiayu G3 nu bijna 4 jaar en hij doet het nog steeds heel goed. Hij staat 24/7 aan, ik gebruik hem dagelijks voor voornamelijk whatsapp, mail, twitter, marktplaats, browsen, bankzaken en ebooks. Gaat tot 2 dagen mee op de accu, accu is nooit vervangen. Bellen doe ik maar af en toe.
Om de paar weken een herstart omdat wifi niet meer wil werken, maar dat had ik al vanaf het begin.
Het scherm (of de folie) bevat wat krasjes en er zitten hier en daar wat slijtsporen.
Wel altijd netjes behandeld (hoesje, weinig gevallen, etc)

Ik had nooit verwacht dat een goedkope Chinese smartphone het zo lang uit zou houden, daarom toch goed om het hier te melden. M'n vorige (HTC) wilde het na 3 jaar minder intensief gebruik niet meer doen...
Inmiddels heb ik wel een paar apps gehad die niet meer wilden installeren omdat de Android versie te oud is. Dus langzamerhand wordt het wel tijd voor een andere... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:51

GS88

π raat

Vooruit dan maar, laat ik er ook maar wat van zeggen.. mijn Jiayu G3T is ongeveer 3,5 jaar oud nu. En het enige probleem dat ie heeft is dat de usb-poort het sinds een half jaar niet altijd even goed doet, de oplader moet er een beetje schuin in, en de telefoon moet op een bepaalde manier worden neergelegd... anders laadt ie niet op!

Maar voor de 90 euro destijds is 't een superding!

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-04 08:38
Een collega van me heeft een paar weken geleden zijn G 3 vervangen door een Xiaomi.
Hij heeft er ook bijna 4 jaar mee gedaan, nu is de batterij aan z'n eind.
Die overigens nog steeds te koop is zag ik.
Ik vind het best jammer dat het een beetje stilgevallen is met Jiayu, ze produceren blijkbaar nog wel, de S3 is nog steeds te koop.
Mogelijk ook als OEM voor het Filippijnse Cherry Mobile.
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Levertijden horen hier niet thuis. Daarvoor kan je terecht in dit topic. Discussie over custom roms hoort thuis in dit topic.