Jammer dat het niet wil werken. Ik zal ze weer verwijderen.
Ik heb geexperimenteerd met de recovery van de chinese CWM, omdat ik niet in bezit ben van de stock versie. (ik heb immers geen JYG3)
Maar mi hoeft dat ook niet, want het enige wat er gedaan wordt is dat de kernel eruit gevist wordt en wordt samengevoegd met een standaard CWM zonder kernel.
Voor de recovery builder werd zelfs aangeraden om de recovery van een werkende versie te nemen. Dat bleek ook, want die CWM werkte wel, hoewel nog steeds met Chinees menu.
Vooral over dat laatste was enigszins verrast omdat ik dacht dat de buildermethode hetzelfde zou werken als de MTK methode.
Dus de MTKkernel met een nieuwe CWMversie samenvoegen. Blijkbaar worden dan niet de taalbestanden gewist.
De opties die ik nog kan proberen zijn.
In de uitgepakte versie proberen te achterhalen wat de taalbestanden zijn, deze verwijderen en vervolgens het geheel weer inpakken.
Op zoek gaan naar het configbestand, Chinese taal uitzetten en het geheel weer inpakken.
Zit het echter in de kernel dan houdt het voor mij op, want dat gaat mij een straatje te ver.