Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:52

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Catdogsf schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 01:00:
[...]

Ik moet zeggen, ik heb het toestel sinds vrijdag binnen gekregen en ik draai gewoon nog op het originele hoe hij binnen kwam dus 4.0.4 en heb alleen het toestel geroot, meer niet, en heb ook totaal nog geen problemen ervaren met Swiftkey 3 en WIFI en GPS, misschien dat wij de nieuwste Jiayu G3 hebben ofzo? (ik heb hem trouwens bij Banggood gekocht)
Ik heb de mijne al sinds eind november dus dat zal het niet zijn.
Mijne komt trouwens bij een van de minst betrouwbare zaken weg, Fastcardtech. Ik heb dus geen problemen gehad met hun.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 21:29
En ik wacht al bijna 2 maanden op mijn G3 van Banggood. Ik hoop op een uiteindelijke refund zodat ik kan gaan uitkijken naar een van de komende toestellen. Mijn enthousiasme voor de G3 is op de een of andere manier verdwenen. Voorlopig blijft BG roepen dat ik geduld moet hebben, hij komt er echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:48

XanderDrake

Build the future!

Pierre Sec schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:20:
En ik wacht al bijna 2 maanden op mijn G3 van Banggood. Ik hoop op een uiteindelijke refund zodat ik kan gaan uitkijken naar een van de komende toestellen. Mijn enthousiasme voor de G3 is op de een of andere manier verdwenen. Voorlopig blijft BG roepen dat ik geduld moet hebben, hij komt er echt.
Dat is heel zuur, (en meer iets voor het G3 Leveringstopic).

Bij ebay verkopers is het vaak zo: na twee maanden is sowieso geld terug. Hier waarschijnlijk niet :(

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:32:
[...]

Dat is heel zuur, (en meer iets voor het G3 Leveringstopic).

Bij ebay verkopers is het vaak zo: na twee maanden is sowieso geld terug. Hier waarschijnlijk niet :(
Buiten dat het zuur is snap ik niet echt waarom die toestellen worden verkocht terwijl ze niet eens leverbaar zijn, een andere tweaker die had blijkbaar een Huawei Honor 2 en een Xiaomi Mi2 gekocht, maar zodra zijn Huawei Honor 2 er was had hij al in Duitsland een Nexus 4 gehaald en zijn Xiaomi Mi2 kwam een paar dagen geleden en die had hij dus op 15 November 2012 besteld.

Maar ik ben ook niet meer zo onder de indruk van Jiayu, eerst dacht ik echt van wow zoveel voor zo weinig, maar nu het eens beter leverbaar is heb ik van zoiets muaw het bang for buck gehalte is er wel af van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ding biedt hartstikke veel bang for buck, dat gaat echt niet weg, omdat die opeens beter leverbaar is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:56:
Maar ik ben ook niet meer zo onder de indruk van Jiayu, eerst dacht ik echt van wow zoveel voor zo weinig, maar nu het eens beter leverbaar is heb ik van zoiets muaw het bang for buck gehalte is er wel af van.
Ik ben met CLB, waar heb je het over ? 8)7

Ik had destijds een G3 kunnen halen bij Banggood voor €147, daarvoor heb je normaliter een echte crap smartphone.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:52

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Helemaal eens met CLB en Xanderdrake. Ga jij toch lekker voor een Desire C in de zelfde prijsklasse. :+

Als ik op kieskeurig zoek naar een telefoon wat enigzins in de buurt komt van de G3 kom ik op minimaal de
LG P920 voor maar liefst minimaal €256,- en die is eigenlijk nog steeds minder qua specs.

Ik zeg G3 = Bang for buck 8)

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:20:
Ding biedt hartstikke veel bang for buck, dat gaat echt niet weg, omdat die opeens beter leverbaar is.
Dat bedoel ik niet hoor, ik bedoel dat er nu beter bang for buck is, zo heeft Beidou de Q1 gereleased die heeft een Tegra 3 en 720p scherm en kost 999 yuan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm ik kon 'm nog niet, maar dat ding is nergens te verkrijgen en heb 'm niet eens voorbij zien komen in
Het topic voor onbekende Chinese smartphones Tevens is het niet zo gek dat nieuwere telefoons weer meer bang for buck bieden, de JiaYu is alweer 'n maandje of 3 a 4 oud :) Leuk ding die Beidou Q1 trouwens :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:37
Weet iemand een manier om op de stock rom de "leds_wakelock" kernel wakelock te fixen? Als deze eenmaal geactiveerd is blijft deze actief en blijft je telefoon op 1 GHz Active ipv netjes in Deep Sleep te gaan op minimale clock. Hierdoor is de telefoon in 20 uur leeg ipv 3 dagen mee te gaan.

De (tijdelijke) oplossing is je telefoon te rebooten maar (hoewel het maar een korte actie is) liever is dat natuurlijk gewoon helemaal niet nodig.

Ik zoek dus mogelijkheid om ofwel die wakelock te clearen als het ledje niet meer nodig is, of om dat ledje helemaal niet meer te gebruiken. Dat laatste heb ik bijna voor elkaar (door hem uit te zetten in de diverse notifications) alleen als de accu bijna leeg is gaat het ledje alsnog branden.

Is er een manier om aan de telefoon te vertellen dat Telfort niet roamt, ondanks dat het een virtuele provider is? spn-conf.xml aanpassen werkt helaas niet in Android 4 en hoger.

[ Voor 11% gewijzigd door Paul op 30-01-2013 14:12 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Eerst en vooral ben ik nieuw hier maar had ik graag mijn appreciatie geuit voor de vele interessante dingen die op dit forum staan.

Ik heb vandaag mijn jiayu G3 in de bus gehad en heb die direct upgedate naar de officiele 4.1.2 JB beta ROM.

Van het apparaat ben ik zeer tevreden maar ik heb wel volgende vraag:

Is het normaal dat ik geen bestanden via de windows verkenner op het intern geheugen kan plaatsen? Hij staat op data mode met USB debugging aan of out (maakt geen verschil) want het intern geheugen komt niet bij mijn computer te staan. Ik heb de drivers geïnstalleerd. Enkel in media device mode komt hij bij mijn computer te staan maar dat is ook de bedoeling niet denk ik.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 19:38
Niet dat ik weet iig, standaard voor alle Android telefoons. Bij mijn Desire ging dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een cheap ass chinese tablet die ik thuis heb liggen gaat dit wel?

Dan komt er een flash geheunkaartje bij computer en kan ik daar films enzo opzetten.

met de jioayu gaat dit dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Draait je cheapass Chinese tablet ook Android JellyBean? Volgens mij zit daar de 'issue'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Bij mij werkt het de ene keer niet en de andere keer wel.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp024
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb op de open bèta 4.1.2 rom ook last van het wakelock probleem.
De telefoon is vandaag 8 uur awake geweest en maar 1 uur in deep sleep.
Hetzelfde geldt voor de CPU, deze draait het meeste op 1ghz.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 18:13

xon

Vandaag mijn G3 binnengehad (netjes via DHL zonder kosten). Nu staat er bij storage/opslagruimte dat ik 2.5 GB tot mijn beschikking heb (126mb in gebruik aan applicaties)....ben ik nu heel dom aan het zijn? Hij is toch 1GB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:48:
Vandaag mijn G3 binnengehad (netjes via DHL zonder kosten). Nu staat er bij storage/opslagruimte dat ik 2.5 GB tot mijn beschikking heb (126mb in gebruik aan applicaties)....ben ik nu heel dom aan het zijn? Hij is toch 1GB ?
4GB, die 1GB is het werkgeheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het volgende probleem en op alle fora's staat een kant en klare oplossing maar bij mij werkt dit dus niet.

Ik kan niet instellen dat mijn 4.1.2 rom vibreert bij het ontvangen van een SMS terwijl dit volgens iedereen in de messaging app zijn instellingen staat, ik vind hier niets terug over virbatie in die instellingen.

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:58:
[...]

4GB, die 1GB is het werkgeheugen
ok..was ik dom dus..thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 00:21
Hoe maken jullie screenshots met deze foon? Ik heb een gerootte 4.1.2. beta ROM draaien maar krijg met geen enkele app voor elkaar screenshots te maken. Resultaat is altijd een vervormd beeld...

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Havocnl schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:06:
Hoe maken jullie screenshots met deze foon? Ik heb een gerootte 4.1.2. beta ROM draaien maar krijg met geen enkele app voor elkaar screenshots te maken. Resultaat is altijd een vervormd beeld...
Menu+power
Home+ power
Power+ volume omhoog/omlaag.

Ligt per toestel anders, maar de functionaliteit zit er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:11:
Ik heb nu het volgende probleem en op alle fora's staat een kant en klare oplossing maar bij mij werkt dit dus niet.

Ik kan niet instellen dat mijn 4.1.2 rom vibreert bij het ontvangen van een SMS terwijl dit volgens iedereen in de messaging app zijn instellingen staat, ik vind hier niets terug over virbatie in die instellingen.

dank
Instellingen > geluid
Niet die van de sms app, maar de globale instellingen. Daar zou het bij moeten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 00:21
dutchgio schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:36:
[...]

Menu+power
Home+ power
Power+ volume omhoog/omlaag.

Ligt per toestel anders, maar de functionaliteit zit er wel in.
Power + volume down did the trick :)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Hmm..nu ben ik een fervent radio luisteraar en merkte wel iets heel geks op toen ik dat deed op mijn G3 (gister binnengekregen).

Stel je hebt 3FM aan en je bent gewoon aan fietsen of zit in de trein dan is het signaal niet altijd optimaal (logisch). Normaal gesproken hoor je gewoon ruis behalve op de G3, hier veranderd de geluidskwaliteit en gaat het over naar een soort van AM/low bitrate geluid.

Nu vraag ik me af of dit een "bug" is of dat dit bewust is gedaan. Ik zou mij dit laatste kunnen voorstellen als het gebruikt wordt als een soort van ruisonderdrukking. Toch, als je beweegt en radio luistert is het gewoon heel irritant dat ie telkens van kwaliteit wisselt.

Wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Even aanhaken op jouw radio 'probleem' , (ik verwacht mijn G3 binnen een paar dagen in ontvangst te mogen nemen) Ik heb inmiddels een bluethoot koptelefoon aangeschaft voor de G3. Nu vraag ik mij dus af, of de radio het dan wel gaat doen??? Aangezien de radio een bedraadje koptelefoon nodig heeft die fungeert als antenne? (ik ga voornamelijk wanneer ik fitness muziek luisteren dus radio is geen pre)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:08
vwtune schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:13:
Even aanhaken op jouw radio 'probleem' , (ik verwacht mijn G3 binnen een paar dagen in ontvangst te mogen nemen) Ik heb inmiddels een bluethoot koptelefoon aangeschaft voor de G3. Nu vraag ik mij dus af, of de radio het dan wel gaat doen??? Aangezien de radio een bedraadje koptelefoon nodig heeft die fungeert als antenne? (ik ga voornamelijk wanneer ik fitness muziek luisteren dus radio is geen pre)
Nope, werkt niet. Je moet een headset aansluiten, vraagt hij ook om. Of je doet een los plugje met een eind draad, mogelijk werkt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
maartend schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:15:
[...]

Nope, werkt niet. Je moet een headset aansluiten, vraagt hij ook om. Of je doet een los plugje met een eind draad, mogelijk werkt dat wel.
Dat vermoeden had ik al ja, nou ja, ach... zijn ergere dingen op de wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij jelly bean staat vibreren juist niet meer bij de globale instellingen, maar bij elke app apart en dit kan ik dus niet vinden in de messaging app.

edit: nog wat opgezocht en blijkbaar zijn er nog mensen met dit probleem, de optie vibrate staat helemaal niet onderaan de messaging settings, die is gewoon niet te vinden. Is dit een beta bug?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvorens aanschaf. Werkt navigatie/gps nu wel of niet lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:03
Hmm, heb nu nèt mijn G3 binnen en het eerste issue al te pakken. Het is ook mijn eerste Android telefoon dus wellicht dat het daar ook iets mee te maken heeft.

Issue is dat wij op het werk een verborgen WIFI netwerk hebben. Kan hier zonder problemen mee connecten, alleen als ik na een afwezigheid terug kom dan kan de telefoon het netwerk ineens niet meer vinden.

Ook opnieuw scannen helpt niet, het uit en opnieuw inschakelen van Wifi werkt wèl.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

[ Voor 6% gewijzigd door Bart© op 31-01-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1359626751.jpeg

Nee dit is geen G3. Dit is de nieuwe BlackBerry Z10! Lijkt erop he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist het de Jiayu G3 is een blackberry kloon :+ ( Ofcourse andersom )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-09 16:21
Paul schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:09:
Weet iemand een manier om op de stock rom de "leds_wakelock" kernel wakelock te fixen? Als deze eenmaal geactiveerd is blijft deze actief en blijft je telefoon op 1 GHz Active ipv netjes in Deep Sleep te gaan op minimale clock. Hierdoor is de telefoon in 20 uur leeg ipv 3 dagen mee te gaan.
Zie bericht van mij een stukje terug, of eigenlijk het antwoord van bas-r. Bij mij was het opgelost door de rode led niet meer te gebruiken. Gaat nu prima in deep sleep. Succes

Of doorzoek dit topic met "wakelock"

I don't care if I feel Better as long as you feel worse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:28:
Alvorens aanschaf. Werkt navigatie/gps nu wel of niet lekker?
Zoals het er nu naar uitziet hebben meerdere mensen problemen met online navigeren (Google Maps/Navigation), offline navigeren (met vooraf gedownloade kaarten, bijv. Navit of ZANavi) werkt een stuk beter: ik durf zelfs te beweren dat dat voor mij goed werkt :)

Denk bij "problemen" aan een trage eerste GPS fix en regelmatig verlies van GPS fix tijdens navigeren. Mijn ervaring tijdens offline navigeren is weliswaar niet altijd een 100% accurate fix, maar zeker goed genoeg voor de keren dat ik het gebruik. Volgende week ga ik het ook voor langere tijd testen in het buitenland met Navit, ervaringen zal ik hier zeker delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen__online schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:46:
[...]

Zoals het er nu naar uitziet hebben meerdere mensen problemen met online navigeren (Google Maps/Navigation), offline navigeren (met vooraf gedownloade kaarten, bijv. Navit of ZANavi) werkt een stuk beter: ik durf zelfs te beweren dat dat voor mij goed werkt :)

Denk bij "problemen" aan een trage eerste GPS fix en regelmatig verlies van GPS fix tijdens navigeren. Mijn ervaring tijdens offline navigeren is weliswaar niet altijd een 100% accurate fix, maar zeker goed genoeg voor de keren dat ik het gebruik. Volgende week ga ik het ook voor langere tijd testen in het buitenland met Navit, ervaringen zal ik hier zeker delen!
Ik werk altijd met Sygic. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat met mijn HTC Desire S het ook niet altijd lekker loopt dus een 'echt' merk zegt ook niet alles. Wil geen €300/400 uitgeven en dan moet je wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 19:13
Zonder A-GPS is de kwaliteit van het navigeren zeker niet slechter met Sygic. Ik denk eerder beter aangezien ik vandaag zelfs een fix kreeg terwijl ik al was weggereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Laatst online: 28-01-2021
uhm....domme vraag, maar waar zet je de led uit als dit niet bij instellingen staat van de app?

Bijvoorbeeld bij whatssapp is deze aan te passen, maar bij gmail?
Wat mijn inziens het probleem is?
Betterbatterystats lijkt me mooi...maar google mijn creditcard info geven voor een proggie? Don't think so!

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaaf schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:35:
[...]

Zie bericht van mij een stukje terug, of eigenlijk het antwoord van bas-r. Bij mij was het opgelost door de rode led niet meer te gebruiken. Gaat nu prima in deep sleep. Succes

Of doorzoek dit topic met "wakelock"
Voldoende dus in principe om alleen de groene LED te gebruiken en Whatsapp melding/led naar GREEN aan te passen.

Dit mag van mij wel naar de OT. :9

[ Voor 13% gewijzigd door dr.nld op 31-01-2013 21:45 ]

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 00:21

Diablo_GT

nbx

Even een update ten aan zien van GPS.

Ik had de moed helemaal opgegeven wat betreft de GPS. Had voorheen altijd een slechte fix, toestel moest altijd op zijn plaats liggen wil ik constante verbinding, lage nauwkeurigheid enzovoorts.

Vandaag het volgende gewijzigd:

- een ander ROM (Build G3_zhengjing) geïnstalleerd pan.baidu.com/share/link?shareid=255989&uk=2015551192
- onder MTK tools --> Engineer Mode --> Engineer mode (MTK) --> Location -->
Location based Service
-->GPS op Cold gezet ( na herstart staat deze weer op Hot);
-->AGPS, vinkje bij Enable A-GPS;
-->EPO, vinkje bij Enable EPO en Auto Download
YGPS
-->Information, klik op cold en dan full.

Sinds deze wijzigingen, heb ik een snelle fix met Google maps, Google navigatie, gebruikt GPS Test 10 van de 11 satellieten waarvan een aantal groen kleurt en niet meer op geel blijft hangen. De nauwkeurigheid is hoog, ik rij op de weg en niet ernaast. Heb nu zelfs binnen een fix, zelfs Ingress heeft een snelle fix. :D
Heb alleen 1 ding nog niet kunnen testen en dat is Whatsapp location.

Alle handelingen hierboven zijn al meerdere keren langs gekomen behalve de nieuwe rom. Daarom verwacht ik dat deze nieuwe ROM van grote invloed is. Als je deze ROM ook wilt testen hou er rekening mee dat er geen GAPPS op staan en ook geen normale toetsenbord, althans bij mij niet. Mocht je het willen proberen zorg ervoor dat je ergens een APK-tje hebt zodat je deze achteraf kunt installeren.

--edit---

Verhaal hierboven was gebaseerd op mijn bevindingen rond 21:30 uur, moest nog even naar buiten gelijk getest en het is toch minder geworden. Verwacht daarom ook dat ik morgen weer helemaal weer terug bij het oude ben.

[ Voor 6% gewijzigd door Diablo_GT op 01-02-2013 00:34 ]

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 19:13
Daarnet op de standaard rom geprobeerd, maar hoewel ik in MobileUncle een snelle fix kreeg, Zag GPS test 0 satellieten. Nog maar een paar keer geprobeerd waarop ook GPS test weer wat deed. Helaas geen mooie groene staafjes.
Hou ons op de hoogte van je bevindingen mbt de GPS en graag mbt de ROM in het Rooten & Custom Rom Topic (liefst ook met een kleine handleiding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 19:54
Weet iemand of je de icoontjes qua grootte kleiner kunt krijgen? Is er een launcher die de icoontjes dichter op elkaar kan krijgen?

De Jiayu G3 heeft een hoge resolutie, dus daar wil dan ook gebruik van maken door meer op een scherm te kunnen zien. Icoontjes mogen van mij wel een slagje kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:43

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

pinibo schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:32:
Weet iemand of je de icoontjes qua grootte kleiner kunt krijgen? Is er een launcher die de icoontjes dichter op elkaar kan krijgen?

De Jiayu G3 heeft een hoge resolutie, dus daar wil dan ook gebruik van maken door meer op een scherm te kunnen zien. Icoontjes mogen van mij wel een slagje kleiner.
In CM9 en CM10 kon het met Trebuchet, ik heb helaas (nog) geen idee hoe ik die er op krijg. Ik wil namelijk hetzelfde bereiken (hopelijk kan ik dan ook lockscreen widgets installeren)

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
BdK9001 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:11:
[...]

In CM9 en CM10 kon het met Trebuchet, ik heb helaas (nog) geen idee hoe ik die er op krijg. Ik wil namelijk hetzelfde bereiken (hopelijk kan ik dan ook lockscreen widgets installeren)
Ik had nog niet ontdekt dat het in CM10 kon ... kan ik het in ieder geval bij mijn tablet doen. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-10 06:42

RobertowNL

For your gear!

BdK9001 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:11:
[...]

Voor het laatste kan je widgetlocker installeren ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Apex kan dat.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:44

Ik gebruik Nova launcher samen met widgetlocker (beide van hetzelfde bedrijf).
Ik heb nu 5 iconen naast elkaar, ziet er een stuk beter uit, vond het daarvoor een beetje leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
Apex is precies wat ik zoek. Geweldig. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Nou hij is eindelijk binnen.... heb hem eerst helemaal opgeladen en voor nu eerst even 1 sim erin.
Het valt mij wel op dat ie in 40 minuten al 6 procent leeg is en dat terwijl ik er niets mee gedaan heb... wanneer ik kijk bij accu, staat er: mobiel standby en wifi op beide 34 procent. Waarom is wifi zo hoog als mijn tel niet gebruik wordt? lijkt wel of het door wifi komt dat de batterij zo snel gaat.

Mobiel standby en telefoon inactief, zitten na 14 uur op 40 procent. (batterij nu op 42%)
Waarom zijn deze twee zo hoog? deze horen toch juist laag te zijn als je de telefoon niet gebruikt?

[ Voor 19% gewijzigd door vwtune op 02-02-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Een paar vraagjes: kan iemand mij helpen wat ik het beste kan doen om de GPS te verbeteren lees allemaal verschillende dingen, maar wat is nu het beste om te doen?

En omtrent de Camera lees ik dat er een fix is, maar dat het eigenlijk een placebo effect teweeg brengt oftewel nutteloos, is dat nu echt zo? En ik lees dat je Mobileuncle MTK Tools kan installeren dat dat wel echt nut heeft, is dat ook echt zo? Is er nog een andere oplossing voor het cameraprobleem?

[ Voor 117% gewijzigd door Catdogsf op 02-02-2013 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:56
Heeft iemand een fix voor het woordenboek/spellcheck? Dit omdat er in sommige apps (ook met een ander keyboard) rode lijnen onder de woorden komen te staan. Heb een tijd terug ergens iets langs zien komen (waarschijnlijk ergens op t.net) maar kan het niet meer terugvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Laatst online: 29-09 13:05
Charles Nasi schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:39:
Heeft iemand een fix voor het woordenboek/spellcheck? Dit omdat er in sommige apps (ook met een ander keyboard) rode lijnen onder de woorden komen te staan. Heb een tijd terug ergens iets langs zien komen (waarschijnlijk ergens op t.net) maar kan het niet meer terugvinden :)
Instellingen -> Taal en invoer -> Spellingscontrole uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
HaNS1443 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:49:
[...]

Instellingen -> Taal en invoer -> Spellingscontrole uitzetten
Dan verdwijnt inderdaad de check bij (tekst)invoer, echter in sommige apps staan er nog steeds lijnen onder. Heb een tijd terug een aanpassing in een bestandje gezien.. Weet alleen niet meer hoe en wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Waar kan ik de led instellen? Elke notificatie is nu groen. Bij mail, gemiste oproep zelfs bij facebook. Die zou toch blauw moeten zijn? Alleen wanneer ie oplaadt is ie rood. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Light Manager of Light Flow downloaden in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Vanaf donderdagavond ook een G3 in bezit. Inmiddels de rom van 16-01 (geroot) er op staan en moet zeggen dat ik echt onwijs tevreden ben met dit toestel. Eerst nog wat problemen met de GPS maar na EPO en AGPS aan hebben te gezet, werkt het allemaal prima. Was na het installeren van de nieuwe rom wel een paar uurtjes bezig om uit te zoeken waarom ik geen HDSPA verbinding had. Uiteindelijk de simkaart in het "W" slot gestopt en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
vwtune schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 20:33:
Waar kan ik de led instellen? Elke notificatie is nu groen. Bij mail, gemiste oproep zelfs bij facebook. Die zou toch blauw moeten zijn? Alleen wanneer ie oplaadt is ie rood. Iemand een idee?
schijnt volgens mij wel een wakelock op te zitten. Alleen bij de 'groene' LED gaat het toestel terug in slaap. De rode LED dan blijft de snelheid op 1 Ghz staan / op te lossen door boot of door rode LED niet te gebruiken.

Ik weet niet hoe het met andere kleuren zit, zoals bv blauw etc. Wie kan dit bevestigen. 2% per uur gebruikt ie ongeveer van mij.

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:18:
Light Manager of Light Flow downloaden in de Play Store.
Heb je dat zelf getest? bij mij haalt dat namelijk helemaal niets uit, heb hem weer van mijn tel gegooid. Light flow, ziet er leuk uit maar werkt dus niet.

Ik snap nog steeds niet dat ik voor alles een groen ledje krijg. alleen wanneer mijn batterij leeg is of aan het opladen is, is ie rood. Facebook bericht is ook groen en niet blauw. Toch heb ik hier mensen zien zeggen dat facebook berichten wel blauw zijn, ben ik toc h benieuw hoe en waar ze dat hebben ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
vwtune schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:02:
[...]

Heb je dat zelf getest? bij mij haalt dat namelijk helemaal niets uit, heb hem weer van mijn tel gegooid. Light flow, ziet er leuk uit maar werkt dus niet.

Ik snap nog steeds niet dat ik voor alles een groen ledje krijg. alleen wanneer mijn batterij leeg is of aan het opladen is, is ie rood. Facebook bericht is ook groen en niet blauw. Toch heb ik hier mensen zien zeggen dat facebook berichten wel blauw zijn, ben ik toc h benieuw hoe en waar ze dat hebben ingesteld.
Light Flow werkt prima bij mij, gebruik het al sinds ik m'n G3 heb. Geen root of wat dan ook nodig, just works :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zit volgens mij gewoon geen multi coller led in een simpele twee kleurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn e r al meerde problemen opgedoken dat als je je telfoon uitschakeld dat sommige app opnieuw geactiveerd moeten worden.Hier wel het geval met toestenbord proxisensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@all,

Zo net terug van mijn wintersport vakantie en heb genavigeerd met de JiaYu G3 (van Jan. 2013 met Android 4.0.4) icm TomTom WE v1.0 (hack) zonder ondersteuning van Agps, EPO of data verkeer! Helemaal TOP geen enkel probleem gehad (heen en terug samen 1900 km), dus er is GEEN GPS probleem icm de Jiayu G3 mits je eenmalig een fasterfix icm MobileUncle hebt gebruikt om eea goed te zetten. Zie dit topic of een van mijn vorige reacties voor de precieze aanpassingen.

Nu alleen nog issues met wegvallende WiFi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JD_1971 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:49:
@all,

Zo net terug van mijn wintersport vakantie en heb genavigeerd met de JiaYu G3 (van Jan. 2013 met Android 4.0.4) icm TomTom WE v1.0 (hack) zonder ondersteuning van Agps, EPO of data verkeer! Helemaal TOP geen enkel probleem gehad (heen en terug samen 1900 km), dus er is GEEN GPS probleem icm de Jiayu G3 mits je eenmalig een fasterfix icm MobileUncle hebt gebruikt om eea goed te zetten. Zie dit topic of een van mijn vorige reacties voor de precieze aanpassingen.

Nu alleen nog issues met wegvallende WiFi!
Kijk dat geeft de burger weer moed. Ga ik hem kopen of niet? Denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, ik gebruik Light Flow zelf ook.

Bij instellingen Root Mode en Direct Mode aanzetten, werkt perfect.

Je kunt zelfs ook andere kleuren doen, kun je de rode, groene en blauwe led apart kiezen of die aan of uit is.
Zo kun je dus gemengde kleuren maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hailfall
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-04-2015
Ik had Light Flow geinstalleerd maar gemengde kleuren krijg ik niet.. alleen rood,groen & blauw, wat wel jammer is maar goed.

Sowieso had ik zonder Lightflow al de 3 kleuren meldingen (blauw bij whatsapp & facebook en groen bij emails)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:03:
[...]

Je kunt zelfs ook andere kleuren doen, kun je de rode, groene en blauwe led apart kiezen of die aan of uit is.
Heb je daarbij dan geen last van een snel leeg lopende batterij?
Zo niet, dan ga ik dat ook gebruiken.
Zit nu 2 dagen op de 4.1.2 beta rom, met root van Chris.nl, werkt perfect. Alles doet het gewoon (wifi e.d.). Gps nog niet getest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regeri77
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-03-2022
Ik probeer de link van chris.nl te openen echter nu bestaat die niet meer?? Kan iemand de pc versie nog ns plaatsen of een link geven naar de officiele beta versie 4.1.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:03:
[...]

Apart... ik heb gewoon de 'betaalde' versie... maar het deed echt niets... ook de test in light flow, deed niets. ik zal hem nogmaals installeren en kijken of ik met de settings kan spelen. Ik vraag me wel of het het je batterij gaat vreten dit progje

Heeft iemand ook bijvoorbeeld kunnen instellen met light flow dat wanneer je tel aan de lader hangt dat het lampje wit, cycaan, roze of wat dan ook is? want ook die kreeg ik niet van de rode kleur af

[ Voor 13% gewijzigd door vwtune op 03-02-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
regeri77 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:49:
Ik probeer de link van chris.nl te openen echter nu bestaat die niet meer?? Kan iemand de pc versie nog ns plaatsen of een link geven naar de officiele beta versie 4.1.2?
Beide links naar de 4.1.2. beta rom voor CWM doen het prima.
SuperSuAfbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/OPJSLDuG7oYEFJ-6ZQhhV4blAh2kIAuPdVAkdrINFidmg7HLYwUEmbvsrFI36sbIfsM=w124

SuperUserAfbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/tv8jxI9wOKlY1cbagtWv5LgsHn3r9B0fyn0V7TDr6-tsx73uesvKAAY6SxPoWtRizA=w124

[ Voor 34% gewijzigd door Chris.nl op 03-02-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Oh, in de categorie kleine irritaties die verholpen zijn door de Jelly bean update: de 'elastiek' animatie aan het einde van een lijst is weg. Die vond ik in de ics versie vrij irritant, in de jb versie zie je gewoon een kleine blauwe waas ter indicatie dat je onderaan een lijst bent.

De batterijduur is trouwens prima, na 7uur licht gebruik (beetje whatsapp, wat instellen, constant wifi aan) heb ik nog 88% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vwtune schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:12:
[...]

Apart... ik heb gewoon de 'betaalde' versie... maar het deed echt niets... ook de test in light flow, deed niets. ik zal hem nogmaals installeren en kijken of ik met de settings kan spelen. Ik vraag me wel of het het je batterij gaat vreten dit progje

Heeft iemand ook bijvoorbeeld kunnen instellen met light flow dat wanneer je tel aan de lader hangt dat het lampje wit, cycaan, roze of wat dan ook is? want ook die kreeg ik niet van de rode kleur af
Ja ik heb nu tijdens het opladen dat het lampje geel is.

Maar bij light instellingen moet je helemaal naar onder gaan en dan kan je kleuren mixer doen.

Moet je eerst ook even instellen bij instellingen dat Light Flow de controle van de LED overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Smobbo schreef op zondag 03 februari 2013 @ 18:03:
Oh, in de categorie kleine irritaties die verholpen zijn door de Jelly bean update: de 'elastiek' animatie aan het einde van een lijst is weg. Die vond ik in de ics versie vrij irritant, in de jb versie zie je gewoon een kleine blauwe waas ter indicatie dat je onderaan een lijst bent.

De batterijduur is trouwens prima, na 7uur licht gebruik (beetje whatsapp, wat instellen, constant wifi aan) heb ik nog 88% over.
Ik vond de beta ook heel prettig en smooth.

Helaas had ik last van een bugje met m'n bluetooth A2DP headset(s), ding kon slechts 1x per reboot pairen met een headset, niet handig als je zo'n 4x per dag even muziek wil luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 11:14
Ben er tevreden mee, lekker snel toestel en zeker voor die prijs!
Alleen batterijduur is heel matig bij mij, na eventjes een kwartiertje whatsappen zit ik al op 85/80 procent :/
Zit op stock rom 4.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
replay11nl schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:19:
Ben er tevreden mee, lekker snel toestel en zeker voor die prijs!
Alleen batterijduur is heel matig bij mij, na eventjes een kwartiertje whatsappen zit ik al op 85/80 procent :/
Zit op stock rom 4.0.4
Welke stock rom zit je dan? Met die van 29-11-'12 zou de accuduur niet zo belabbert als hierboven moeten zijn. Ik kan op 4.0.4. prima 2 uur google-mapsen in een auto (GPS + scherm + 3G verbruik) en dan nog 50% accu overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
Chris.nl schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:07:
[...]

Welke stock rom zit je dan? Met die van 29-11-'12 zou de accuduur niet zo belabbert als hierboven moeten zijn. Ik kan op 4.0.4. prima 2 uur google-mapsen in een auto (GPS + scherm + 3G verbruik) en dan nog 50% accu overhouden.
Zit op die van 29-11-12 ja, verbruik is zo als in ik instellingen kijk:
Mobiel stand-by 27%
Wifi 27%
Telefoon inactief 18%
Beeldscherm 11%(op laagste helderheid)
Op een of andere manier staan er 3 games tussen, die in totaal 13% verbruiken, terwijl ze helemaal niet op de background draaien
Android systeem 3%
Android OS 2%

Als ik m 's ochtends om half 8 van de oplader haal, op school een beetje whatsapp en een uurtje muziek luister, zit mn batterij als ik thuiskom rond 4 uur rond de 30/20 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Heel apart, dat zou niet zo moeten zijn.
Misschien kan je met de XDA app (daar is ie legaal gratis, via playstore betalen/sponsoren) BetterBatteryStats achterhalen of ie wel in 'deep sleep' gaat en welk proces dit eventueel voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
Chris.nl schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:21:
Heel apart, dat zou niet zo moeten zijn.
Misschien kan je met de XDA app (daar is ie legaal gratis, via playstore betalen/sponsoren) BetterBatteryStats achterhalen of ie wel in 'deep sleep' gaat en welk proces dit eventueel voorkomt.
Heb BBS gedownload, maar krijg geen stats te zien, enkel: Sinco 0 s Bat.: - 39% (0% to 39%) [---%/h]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Toestel rebooten en dan pas na een volle dag die stats gaan analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
Chris.nl schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:45:
Toestel rebooten en dan pas na een volle dag die stats gaan analyseren.
Werkt nu alvast wel, en zit nu zoals ik hem normaal gebruik al op 14,3% per uur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hailfall
  • Laatst online: 21-04-2015
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 18:04:
[...]

Ja ik heb nu tijdens het opladen dat het lampje geel is.

Maar bij light instellingen moet je helemaal naar onder gaan en dan kan je kleuren mixer doen.

Moet je eerst ook even instellen bij instellingen dat Light Flow de controle van de LED overneemt.
Kan je vertellen hoe je dat gedaan hebt? Heb nu in de betaalde versie direct en root mode aan, heb alleen de keuze in 3 ledjes en mixen schijnt niet goed te werken volgens mij. Het aparte is met de dummy test toverde hij wel cyan, geel en paars er uit maar mij lukt het niet.. Vraag me af wat ik fout doe.

Edit: okay ben dom en weet het nu al.. haha

[ Voor 3% gewijzigd door Hailfall op 03-02-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwtune
Ik krijg er met geen mogelijkheid een andere kleur uit dan rood, groen en blauw, mengkleuren doen het sowieso niet in de dummytest is dan alles rood. Ik heb light flow er weer afgehaald en nu blijft led wakelock aanstaan..... zucht... er brandt niet eens een lampje en mijn batterij had nog 80 procent. Nu gaat ie hard aangezien leds wakelock dus blijft hangen. Irritant dat er geen mogelijkheid is dat je zoiets niet kan killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik wil deze smartphone morgen gaan bestellen via pandawill. Ik wil nog even wat simpele vraagjes stellen.

Hoe zit het nu met de gps? (werkt deze goed ja of nee)
Is deze smartphone geschikt als ik alleen wil sms/bellen/whatsapp en muziek luisteren.
Is deze smartphone meteen klaar voor gebruik?
mankeert hier nog iets bijzonders aan?

bij voorbaad dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsc
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07-2024

rsc

Sorry mensen, maar heb geen tijd m alle berichten te lezen. Heb ff gescand, maar kan niets vinden over het scherm dat deadzones zou hebben. Heb hierover filmpjes gezien. Heeft iemand hier ervaring mee?http://youtu.be/uObItWd7VBI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
woutje p schreef op zondag 03 februari 2013 @ 22:12:
Ik wil deze smartphone morgen gaan bestellen via pandawill. Ik wil nog even wat simpele vraagjes stellen.

Hoe zit het nu met de gps? (werkt deze goed ja of nee)
Is deze smartphone geschikt als ik alleen wil sms/bellen/whatsapp en muziek luisteren.
Is deze smartphone meteen klaar voor gebruik?
mankeert hier nog iets bijzonders aan?

bij voorbaad dank
Nee, ja, nee, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
  • Nu online
JD_1971 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:49:
@all,

Ik ben wel benieuwd welke stappen ik dan allemaal moet doen, en heb gekeken hier in dit momenteel 68 pagina tellende topic, maar kan je reacties helaas niet vinden omtrent de GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die op de beta 4.1.2 official rom zit en het volgende kan bevestigen:

Voorheen vibreerde de telefoon niet bij het unlocken via slide, nu plots wel, is dit normaal en hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@catdogsf,

Installeer fasterfix, MobileUncle en GPS Status uit de google play store (telefoon moet wel geroot zijn):

• Start Fasterfix en selecteer Europe Region om onderwater je gps.conf aan te passen
• Start MobileUncle en kies "Engineer Mode", vervolgens "Engineer Mode ( MTK )"
• Kies "YGPS"
• Onder tweede tabblad (Information), druk op de knoppen "Cold" en "Full"
• Zet alle extra gps opties uit (A-gps, epo, etc.)
• Herstart de jiayu G3 en laat hem een fix krijgen via GPS Status of onder MobileUncle YGPS optie
• Bij problemen eventueel nog GPS Status starten en daar een keer A-GPS en nieuwe EPO data op laten halen

Ik hoop dat bovenstaande mix van apps en handelingen ook bij jou het probleem oplost.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ja
Ja
Ja mits je je niet stoort aan een paar Chineese apps
Nee

Het ligt er dus echt aan wie je het vraagt.

GPS doet het bij mij (en twee andere G3's die ik voor anderen gekocht heb) bijvoorbeeld prima 'out of the box'. EPO instellingen op automatisch downloaden, A-GPS aan en karren maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
rsc schreef op zondag 03 februari 2013 @ 23:02:
Sorry mensen, maar heb geen tijd m alle berichten te lezen. Heb ff gescand, maar kan niets vinden over het scherm dat deadzones zou hebben. Heb hierover filmpjes gezien. Heeft iemand hier ervaring mee?http://youtu.be/uObItWd7VBI
Ik heb hier nog niets van gemerkt. Als ik even zo over mijn scherm heen en weer wiebel beweegt de UI netjes mee. Is volgens mij ook nog niet eerder in dit topic gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

En hoe stel je de G3 in voor NL-alert, ik heb geen idee, ook niet na zoeken en proberen.

|:(
Toch zelf gevonden:

Ga naar berichten -> Instellingen -> Cell Broadcast-instellingen -> Cell Broadcast -> Ceel Broadcast-instellingen -> Kanaal toevoegen -> Kanaalnaam (NL-Alert) -> Kanaalnummer (919) -> Kanaal inschakeln aanvinken.
Vervolgens telefoon uitschakelen en weer inschakelen.

[ Voor 63% gewijzigd door sorcees op 04-02-2013 12:21 ]

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:06
Berichten -> Menu -> Instellingen -> Cell Broadcast inschakelen
Cell Broadcast instellingen: maak NL-Alert met kanaal 919 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

_JGC_ schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:19:
Berichten -> Menu -> Instellingen -> Cell Broadcast inschakelen
Cell Broadcast instellingen: maak NL-Alert met kanaal 919 aan
Thx, anyway, zie edit.

In elk geval te laat om te (laten) testen.

[ Voor 8% gewijzigd door sorcees op 04-02-2013 12:33 ]

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Laatst online: 05:16

Xaphod

Inara profiel

Hallo.

Ik heb ook een Jiayu G3 besteld en ik vraag me eigenlijk af of deze ook in Japan werkt, dus verbinding kan maken met het netwerk daar.
Ik ga daar binnenkort voor twee weken heen.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorcees schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:22:
[...]

Thx, anyway, zie edit.

In elk geval te laat om te (laten) testen.
Had het wel al ingesteld (NL-Alert) maar geen bericht ontvangen vandaag op geen 1 van de simkaarten, werkt dus vermoedelijk niet met onze G3.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Wel op het KPN-netwerk?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja op KPN en T-Mobile ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
  • Nu online
JD_1971 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:13:
@catdogsf,

Installeer fasterfix, MobileUncle en GPS Status uit de google play store (telefoon moet wel geroot zijn):

• Start Fasterfix en selecteer Europe Region om onderwater je gps.conf aan te passen
• Start MobileUncle en kies "Engineer Mode", vervolgens "Engineer Mode ( MTK )"
• Kies "YGPS"
• Onder tweede tabblad (Information), druk op de knoppen "Cold" en "Full"
• Zet alle extra gps opties uit (A-gps, epo, etc.)
• Herstart de jiayu G3 en laat hem een fix krijgen via GPS Status of onder MobileUncle YGPS optie
• Bij problemen eventueel nog GPS Status starten en daar een keer A-GPS en nieuwe EPO data op laten halen

Ik hoop dat bovenstaande mix van apps en handelingen ook bij jou het probleem oplost.
Succes!
Bedankt voor de uitleg, en heb het allemaal uitgevoerd, maar helaas niet opgelost, hij vind na een kwartier nog maar 2 satelieten waar die nog steeds een fix voor aan het zoeken is...
Of moet ik nog veel langer wachten dan dat kwartier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catdogsf schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:23:
[...]

Bedankt voor de uitleg, en heb het allemaal uitgevoerd, maar helaas niet opgelost, hij vind na een kwartier nog maar 2 satelieten waar die nog steeds een fix voor aan het zoeken is...
Of moet ik nog veel langer wachten dan dat kwartier....
Ik heb zojuist ook deze stappen gevolgd en bij mij werkt het ook niet. Ik had heel even in MobileUncle YGPS een fix met een stuk of tien satellieten, maar in andere apps kreeg ik geen fix. Nu lukt het met MobileUncle ook niet meer. Zo nu en dan is er wel een satelliet in beeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsc
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07-2024

rsc

Smobbo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:41:
[...]

Ik heb hier nog niets van gemerkt. Als ik even zo over mijn scherm heen en weer wiebel beweegt de UI netjes mee. Is volgens mij ook nog niet eerder in dit topic gemeld.
Ok, Smobbo, thanks! Kan natuurlijk ook een incident zijn. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awosome
  • Laatst online: 28-09 17:00
Ik heb pas een g3 aangeschaft, nu wil ik een micro-sd kaartje kopen aangezien 4gb wel een beetje weinig is. mijn vraag is: kan een g3 een class 10 micro-sd kaart aan, en zo ja, kan hij dan ook zo snel schrijven en lezen dat het nut heeft om een clas 10 te kopen.
Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste

Let op:
Levertijden horen hier niet thuis. Daarvoor kan je terecht in dit topic. Discussie over custom roms hoort thuis in dit topic.