Komt er dan een Ultra Thin Air Ultra CLEAR uit dan?BioHazard schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:01:
Ik denk dat ik ga voor een Spigen Ultra Thin Air Ultra Clear als die uit is, samen met een GlasT of GlasTr. Maar eerst de iPhone binnen krijgen.
Jaa maar BioHazard heeft het over een Ultra Clear, en op de site hebben ze alleen een soft clear, vandaar dat ik er naar vraag!
Die kan ik niet terug vinden op de site van SPG.
Misschien iets nieuws wat nog komt ?
Misschien iets nieuws wat nog komt ?
Is volgens mij nog niet leverbaar. SPG noemt het Crystal Clear. De pink is ook nog niet leverbaar.
Op de site is alleen smooth en soft bestelbaar.
Product SKU Chart
Smooth White SGP09505
Smooth Black SGP09507
Soft Clear SGP09521
Crystal Clear SGP09504
Azalea Pink SGP09506
Op de site is alleen smooth en soft bestelbaar.
Product SKU Chart
Smooth White SGP09505
Smooth Black SGP09507
Soft Clear SGP09521
Crystal Clear SGP09504
Azalea Pink SGP09506
Mijn excuses, bedoelde inderdaad Crystal Clear. Dus dat is een volledige transparante Ultra Thin Air. Geen waas, gewoon helder. Alleen hij is inderdaad nog niet leverbaar.
Haha, te erg. Ik heb voor mijn 4S ook een hoesje of 4 liggen nu.k1978 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:41:
Inmiddels drie hoesjes in me bezit.. Alleen nog niks om in te doen.. pfff hoop volgende week

Mijn Ozaki begint een beetje te bobbelen aan de achterkant. Het is (nog) niet erg storend. Gelukkig zijn de zijkanten nog niet slap aan het worden.
En wat heeft dat je totaal gekocht allemaal dan ?k1978 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:41:
Inmiddels drie hoesjes in me bezit.. Alleen nog niks om in te doen.. pfff hoop volgende week
http://cgi.ebay.com/ws/eB...ageName=ADME:L:OU:NL:3160
twee van dit soort en een leren portemonnee waarin plek is voor een iphone. Als iphone binnen is geef ik wel een verslag plus foto's
twee van dit soort en een leren portemonnee waarin plek is voor een iphone. Als iphone binnen is geef ik wel een verslag plus foto's
Maandag van appelhoes het geld terug ontvangen van de Desmay.
Best snel gegaan, top!
Vandaag mijn bestskinsever setje binnengekregen,
En eergister mijn sleeve van Etsy. De bestskinsever vind ik helemaal top!
Het hoesje van Etsy vind ik prima, zeker gezien het bedrag. Ik kijk even hoe lang deze sleeve het uithoud, anders ga ik alsnog voor een Pall Atelier.
Best snel gegaan, top!
Het hoesje van Etsy vind ik prima, zeker gezien het bedrag. Ik kijk even hoe lang deze sleeve het uithoud, anders ga ik alsnog voor een Pall Atelier.
Verwijderd
Zojuist de Artwizz Seejacket Clip (Clear) ontvangen via Appelhoes. Eerste indruk: Erg dun maar fragiel. Er komt nog een transparante Case-Mate Barely There aan, dus zodra die binnen is plaats ik foto's van beide cases om mijn iPhone.
Die barely there van case mate is een goede case hoor. Vriend van me heeft 'm gisteren ontvangen. Sluit mooi aan.
Voor de liefhebbers:
Jullie kunnen het ook op mijn website www.neocases.nl bestellen voor de iphone 5.
Bumpers heb ik al binnen, alleen moet ik ze nog op de site zetten.
Jullie kunnen het ook op mijn website www.neocases.nl bestellen voor de iphone 5.
Verwijderd
Bedankt voor de melding! Meteen even de transparante case voor de iPhone 5 besteld. 5,99 is geen geld natuurlijk.gentlemen schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:34:
Voor de liefhebbers:
Heb hier ook een Spigen SGP Glass.t en een Neo hybrid ex snow series bumper liggen. Alleen geen iphone 5darkshadow83 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:10:
Vandaag heb ik mijn Spigen SGP Glass.t binnen gekregen en direct op het scherm geplaatst. Even stofvrij maken, goed uitlijnen en even een druk in het midden en hij zit perfect.
Hij voelt aan als het originele scherm, zelfs iets gladder heb ik het idee. Ook vingervlekken is ie niet echt gevoelig voor. En geen bubbels! Dat is ideaal aan deze screenprotector.
De dikte is niet echt merkbaar. Alleen aan de home button merk je het hoogte verschil.
Hij is wat aan de dure kant, maar ik vind het dik de prijs waard!
En wat betreft de randen.. Die zijn bijna niet voelbaar, dus ik vraag me af wat de meerwaarde is van de Glass.Tr versie. Die heeft namelijk afgeronde randen.
Heb je er een hoesje of bumper omheen zitten? En raken ze de screenprotector?
De meerwaarde van de Glass.tr zie ik ook niet zo snel. Heb een filmpje gezien en het lijkt wel alsof je de randen van de screenprotector veel beter ziet omdat ze afgerond zijn. En dat wilt niemand lijkt me.
Wat is het verschil tussen:
http://www.spigen.com/cel...empered-glass-series.html & http://www.spigen.com/cel...empered-glass-glas-t.html
http://www.spigen.com/cel...empered-glass-series.html & http://www.spigen.com/cel...empered-glass-glas-t.html
De eerste (TR) heeft afgeronde randen en is een 'verbeterde' versie van de T (als je Spigen moet geloven).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb eventueel nog een ongebruikte Pall Atelier Sleeve liggen, die voor een zacht prijsje wel weg magExtreme smell schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:49:
Zijn zelfde, alleen zijn de randen van de glas.tR afgerond en dus ronder. Volgens Spigen gaat het daardoor langer mee en chippen de randen minder snel in. En het helpt tegen schokken etc aangezien screenprotector van glas is, blijkbaar barst hij dan minder snel....
Dat is wat op de site staat, of het ook klopt en die 7 dollar prijsverschil ook waard is...geen idee.
[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 18-10-2012 23:03 ]
youtube review:Bermbom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:08:
Iemand ervaring met de onderstaande case?
http://www.yourpoetic.com...ne-5-case-clear-smokegrey
YouTube: Atmosphere iPhone 5 Case by Poetic
rond 2 minuten komen de negatieve aspecten aan bod.
weet alleen niet of dat dezelfde kleur is als die uit jouw link.
[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 18-10-2012 23:56 ]
Tja, wat jij hebt wil ik graag en wat ik heb ( een iPhone 5 ) daar wacht jij op.........D2FValinor schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:01:
[...]
Heb hier ook een Spigen SGP Glass.t en een Neo hybrid ex snow series bumper liggen. Alleen geen iphone 5
De meerwaarde van de Glass.tr zie ik ook niet zo snel. Heb een filmpje gezien en het lijkt wel alsof je de randen van de screenprotector veel beter ziet omdat ze afgerond zijn. En dat wilt niemand lijkt me.
Ben heel benieuwd of deze combinatie voldoende bescherming zal bieden.
Afwachten wie de boel als eerste compleet heeft
Denk van wel. Hopelijk is die bumper goed schok absoberend en die screenprotector is best dik dus moet ook wel wat bescherming bieden. Ik hoop dat in het ergste geval bij direct schermcontact de screenprotector barst ipv het scherm.Ghost999 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:06:
[...]
Tja, wat jij hebt wil ik graag en wat ik heb ( een iPhone 5 ) daar wacht jij op.........
Ben heel benieuwd of deze combinatie voldoende bescherming zal bieden.
Afwachten wie de boel als eerste compleet heeft
Denk dat jij de race wint. Tenzij je natuurlijk je Iphone 5 wilt schenken

3 oktober bij Vodafone besteld, moet zeker nog wel 2 weken wachten
Ik heb er alleen nog een folie van Bodyguardz bij voor bescherming (zijkanten en achterkant). Mijn bestelde ebay hoesje is nog niet binnen. Ik heb het idee dat hoesjes en bumpers wel zullen passen. De screenprotector bied nog een kleine ruimte naar de zijkanten. Ik vraag me eerder af of een sleeve nog wel past. Mijn toestel is nu 8,4 mm dik. Dus toch iets gegroeid.D2FValinor schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:01:
[...]
Heb hier ook een Spigen SGP Glass.t en een Neo hybrid ex snow series bumper liggen. Alleen geen iphone 5
Wat denken jullie, een leren pouch, zal die met het in/uit halen de zwarte randen wegslijten? Of denken jullie dat dit wel mee gaat vallen, of het gewoon niet zal gebeuren?
Dat hangt geheel van de binnenkant af. Als het rauw leer is, zou ik liever een andere kiezen. Ik heb er eentje besteld met ultrazachte binnenvoering, dat zal geen probleem opleveren.BioHazard schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:56:
Wat denken jullie, een leren pouch, zal die met het in/uit halen de zwarte randen wegslijten? Of denken jullie dat dit wel mee gaat vallen, of het gewoon niet zal gebeuren?
Ik ben d'r uit, ik heb de Vaja Leger Leather Pouch besteld, natuurlijk wel in een andere kleur (zwart/oranje):

Lijkt mij dat hij niet goed beschermd als je hem laat vallen op de zijkant. Kijk vooral naar het laatste plaatje.
Is een Sena hoesje de meerprijs ten opzichte van een standaard valenta hoesje waard? Ik zoek een mooi leren hoesje maar bijvoorbeeld die van Joli is meer dan 40 euro, veel geld. De Sena kost 26 euro en de valenta 15, dat vind ik beide acceptabele prijzen, maar ik zou graag willen weten of ik voor 10 euro meer een veel beter hoesje krijg
De wijzen komen uit het Oosten!
De Joli hoesjes worden met de hand gemaakt en zijn van top kwaliteit. Je meent toch niet dat je voor veel minder dezelfde kwaliteit kunt verwachten? Leer is nu eenmaal niet het goedkoopst, daarbij komt dat een hoesje van rond de 20 euro niet bepaald van echt leer zal zijn.NoepZor schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:23:
Is een Sena hoesje de meerprijs ten opzichte van een standaard valenta hoesje waard? Ik zoek een mooi leren hoesje maar bijvoorbeeld die van Joli is meer dan 40 euro, veel geld. De Sena kost 26 euro en de valenta 15, dat vind ik beide acceptabele prijzen, maar ik zou graag willen weten of ik voor 10 euro meer een veel beter hoesje krijg
Sena staat anders ook bekend om hun goede kwaliteit handgemaakt leer. Valentra zou ik niet te veel van verwachten.
Spam en werving zijn niet toegestaan. Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam
[ Voor 73% gewijzigd door Whieee op 19-10-2012 14:10 ]
Dat heb ik gezien...Draakje5 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:39:
Sena staat anders ook bekend om hun goede kwaliteit handgemaakt leer. Valentra zou ik niet te veel van verwachten.
De Sena sleeve die ik voor mijn iPad 3 binnenkreeg was niets meer dan 0,1 cm leer en 0,15 cm stof aan de binnenkant.
Ik heb nu Joli sleeves en deze vind ik perfect. Hier zit tenminste echt een stuk leer aan, en de binnenkant is gemaakt van echt wol.
Ik betaalde wat meer, maar ik verwacht wel dat ik er nu ongeveer 2 jaar mee kan doen. Dan betaal ik liever €40,- euro in één keer dan dat ik later spijt van mijn aankoop heb / of dat mijn toestel snel bekrast omdat het hoesje een slecht ontwerp is.
An a day keeps the doctor away.
Tja, dan moet je niet voor het ontwerp van sena kiezen waarbij ze hebben besloten om voor minimale bulk te gaan waarbij joli sleeves meer bulk toevoegen. Voor de ipad wellicht een verschil, voor de iPhone zal het niet veel in bescherming uitmaken mijn inziens.iApp schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:54:
[...]
Dat heb ik gezien...
De Sena sleeve die ik voor mijn iPad 3 binnenkreeg was niets meer dan 0,1 cm leer en 0,15 cm stof aan de binnenkant.
Ik heb nu Joli sleeves en deze vind ik perfect. Hier zit tenminste echt een stuk leer aan, en de binnenkant is gemaakt van echt wol.
Ik betaalde wat meer, maar ik verwacht wel dat ik er nu ongeveer 2 jaar mee kan doen. Dan betaal ik liever €40,- euro in één keer dan dat ik later spijt van mijn aankoop heb / of dat mijn toestel snel bekrast omdat het hoesje een slecht ontwerp is.
Je kunt o.a. aan de reacties op dit forum wel een aardige inschatting maken waar veel vraag naar is. Dat kun je er o.a. op zetten. Ga eens rond zien op andere sites.
Ik zou daar vlug naar handelen. Het is nu een gat in de markt. Met wat er nu op staat zul je niet veel verkopen.
[ Voor 17% gewijzigd door Whieee op 19-10-2012 14:11 ]
Zo dun (0.3-0.5mm), transparant/zwart en sterk mogelijk met hoge kwaliteit waar de telefoon perfect in past. Want zo'n case ben ik nog nergens tegen gekomen, ze lijken allemaal niet goed te passen of slecht afgewerkt.
En nu je hier toch zit, heb je deze op het moment op voorraad?
http://www.neocases.nl/a-...nsparant-hoesje-iphone-5/
en
http://www.neocases.nl/a-...iphone-5-screenprotector/
Ik wacht op de levering van mijn SwitchEasy Tones black van Appelhoes maar die is nog steeds niet op voorraad en aangezien ik morgen flink op stap ga wil ik toch iets om mijn telefoon hebben. Maar dan moet ik 'm dus wel morgen hebben. 6 en 3 euro en gratis verzending is natuurlijk geen geld.
[ Voor 12% gewijzigd door Whieee op 19-10-2012 14:11 ]
Ik heb alles wat op de site staat op voorraad. Behalve screenprotectors van de HTC sensation XE en XLRick_T schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:13:
[...]
Zo dun (0.3-0.5mm), transparant/zwart en sterk mogelijk met hoge kwaliteit waar de telefoon perfect in past. Want zo'n case ben ik nog nergens tegen gekomen, ze lijken allemaal niet goed te passen of slecht afgewerkt.
En nu je hier toch zit, heb je deze op het moment op voorraad?
http://www.neocases.nl/a-...nsparant-hoesje-iphone-5/
en
http://www.neocases.nl/a-...iphone-5-screenprotector/
Ik wacht op de levering van mijn SwitchEasy Tones black van Appelhoes maar die is nog steeds niet op voorraad en aangezien ik morgen flink op stap ga wil ik toch iets om mijn telefoon hebben. Maar dan moet ik 'm dus wel morgen hebben. 6 en 3 euro en gratis verzending is natuurlijk geen geld.
gister dit hoesje binnengekregen. Heb helaas de iphone 5 nog niet dus heb hem nog niet kunnen proberen. Ik ben wel blij verrast door de kwaliteit van de case. Voelt zeer goed aan. soort van rubbercoating. ben heel benieuwd hoe hij straks om mn iphone past.
http://www.ebay.com/itm/B...ageName=ADME:L:OU:NL:3160
http://www.ebay.com/itm/B...ageName=ADME:L:OU:NL:3160
Je hebt er een order bij.gentlemen schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:19:
[...]
Ik heb alles wat op de site staat op voorraad. Behalve screenprotectors van de HTC sensation XE en XL
Thanks, ik zal het voor 18.00 op de post zetten en maar horen dat het binnenkomt morgen.
Dit topic is wel handig waar vraag naar is qua soorten cases en om mijn assortiment aan te vullen.
Als je het voor 18.00 verzendt heb jij in ieder geval je plicht gedaan, de rest heb je geen invloed op.gentlemen schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:27:
[...]
Thanks, ik zal het voor 18.00 op de post zetten en maar horen dat het binnenkomt morgen.
Dit topic is wel handig waar vraag naar is qua soorten cases en om mijn assortiment aan te vullen.
Zoals ik al zei ben ik (en met mij velen) op zoek naar een goede ultradunne case zoals de Desmay Slight en de Ozaki O!coat 0.3, dus 0.3-0.4mm cases. Maar ondanks dat je daar 30 euro voor betaald zijn de ervaringen wisselvallig en lijken ze vaak niet goed te passen. En de cases op ebay voor een paar euro lijken minstens zo goed te zijn, dus als je daar een goede case voor kunt vinden die betaalbaar is, mooi afgewerkt en minstens zo goed als de Desmay dan heb je denk ik een goed product in handen. 30 euro voor een case waarbij het maar de vraag is of die gaat passen is het mij niet waard.
Ik zou zeggen, let me know wat jij vindt van de kwaliteit en dergelijke.Rick_T schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:35:
[...]
Als je het voor 18.00 verzendt heb jij in ieder geval je plicht gedaan, de rest heb je geen invloed op.
Zoals ik al zei ben ik (en met mij velen) op zoek naar een goede ultradunne case zoals de Desmay Slight en de Ozaki O!coat 0.3, dus 0.3-0.4mm cases. Maar ondanks dat je daar 30 euro voor betaald zijn de ervaringen wisselvallig en lijken ze vaak niet goed te passen. En de cases op ebay voor een paar euro lijken minstens zo goed te zijn, dus als je daar een goede case voor kunt vinden die betaalbaar is, mooi afgewerkt en minstens zo goed als de Desmay dan heb je denk ik een goed product in handen. 30 euro voor een case waarbij het maar de vraag is of die gaat passen is het mij niet waard.
icarbons.com two tone skin, alleen heb ik het middenstuk er terug afgedaan , beviel me zo niet

mijn pad & quill easy book moet nog geleverd worden
mijn pad & quill easy book moet nog geleverd worden

Alsof de duvel ermee speelt. Appelhoes heeft de Switcheasy Tones Black weer op voorraad. Dus ik krijg morgen twee cases binnen.
Vandaag alvast mijn Spigen producten ontvangen.
Indien ik wist hoe ik hier foto's kon plaatsen... zou het meteen doen. :-) Heb wat foto's gemaakt naast mijn BlackBerry hoesje, Bold 9900 en Nokia N9. Ook de covers die je deze zomer gratis kon krijgen van VW heb ik even mee op de foto gezet om te kunnen vergelijken...
Alvast tevreden van de kwaliteit. Nu nog de iPhone's en ik kan dan ook het dagelijks gebruik testen.
Indien ik wist hoe ik hier foto's kon plaatsen... zou het meteen doen. :-) Heb wat foto's gemaakt naast mijn BlackBerry hoesje, Bold 9900 en Nokia N9. Ook de covers die je deze zomer gratis kon krijgen van VW heb ik even mee op de foto gezet om te kunnen vergelijken...
Alvast tevreden van de kwaliteit. Nu nog de iPhone's en ik kan dan ook het dagelijks gebruik testen.
Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB
Zit wat in, maar die Joli besteld ziet er wel goed uit! zwart/aqua heb ik gekozen. Nu de telefoon nogiApp schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:54:
[...]
Dat heb ik gezien...
Ik hoop dat de mijne vandaag wordt verzonden, mijn iphone zit nu wel wat kaal in mijn broekzak.
Ik heb via eBay een matte 0,2mm softcase (eerder foto's van gepost in dit topic) en een 0,35mm full transparent hardcase. Van laatstgenoemde case durf ik te beweren dat ie perfectie nadert. Het is een hardcase, maar omdat ie zó dun is voelt ie toch een tikkie rubber achtig aan. Echt heel bijzonder en een 100% perfecte pasvorm. En ook nog eens volledig transparant. Kosten? 2,50 inclusief verzenden, vanuit Hong Kong.Rick_T schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:35:
[...]
Als je het voor 18.00 verzendt heb jij in ieder geval je plicht gedaan, de rest heb je geen invloed op.
GoT is geen verkoopkanaal.
[ Voor 72% gewijzigd door Whieee op 19-10-2012 20:28 ]
Klinkt heel goed. Heb je daar een link van?joblamie schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:22:
[...]
Ik heb via eBay een matte 0,2mm softcase (eerder foto's van gepost in dit topic) en een 0,35mm full transparent hardcase. Van laatstgenoemde case durf ik te beweren dat ie perfectie nadert. Het is een hardcase, maar omdat ie zó dun is voelt ie toch een tikkie rubber achtig aan. Echt heel bijzonder en een 100% perfecte pasvorm. En ook nog eens volledig transparant. Kosten? 2,50 inclusief verzenden, vanuit Hong Kong.
Ik zag de mail inderdaad, thanks.gentlemen schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:31:
Rick_T, het is verzonden en ik hoop dat je het morgen binnenkrijgt!
Sinds een paar dagen de Ringke Slim om me telefoon. Dagelijks haal ik hem er heel eventjes uit om eventueel stof er tussenuit te halen.
Nu merk ik net dat ik een paar hele kleine "deukjes" in de rand heb.
De case gaat er dan ook niet meer om heen bij mij.
Te vaak hoesje in- en uitgehaald denk ik toch.Fonta schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:39:
Sinds een paar dagen de Ringke Slim om me telefoon. Dagelijks haal ik hem er heel eventjes uit om eventueel stof er tussenuit te halen.
Of de iPhone is gewoon van te zwak materiaal gemaakt..gentlemen schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:57:
[...]
Te vaak hoesje in- en uitgehaald denk ik toch.
Zonde. Geen idee of het door de case komt, maar je zal echt niet de eerste zijn bij wie een case beschadigingen veroorzaakt aan je telefoon. Dat is geen onbekende klacht van hardcases, al bij de Iphone 3gs was dat een punt. Stof in de case, schuren, en hoppa..Fonta schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:39:
GoT is geen verkoopkanaal. Ik heb je er al eerder op gewezen dat spam/werving niet toegestaan is.
[ Voor 102% gewijzigd door Whieee op 19-10-2012 20:27 ]
Ik zie nu dat ie niet meer beschikbaar is.....Rick_T schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:37:
[...]
Klinkt heel goed. Heb je daar een link van?
[...]
http://r.ebay.com/TtXchg

[ Voor 12% gewijzigd door joblamie op 19-10-2012 23:15 ]
Mensen die nog iets willen bestellen op de officiele SwitchEasy site? Ik heb kortingscode van 10%. DM als je die wilt.
Welke case kunnen jullie mij aanraden die zowel voorkant, zijkant als achterkant beschermt.
ofja aan de voorkant een randje
ofja aan de voorkant een randje
Heb deze vandaag binnen gekregen.. Voor dat geld een erg mooi ding....MmarkM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:05:
Voor de liefhebbers, deze aanbieding geld enkel tot morgen 12 uur 's middags
http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062
[afbeelding]
Vreemd, actie is alleen vandaag geldig. Lijkt me sterk dat je het product dezelfde dag ontvangt als er 2-3 werkdagen levertijd voor staat.k1978 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:23:
[...]
Heb deze vandaag binnen gekregen.. Voor dat geld een erg mooi ding....
De actie is van woensdagDraakje5 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:32:
[...]
Vreemd, actie is alleen vandaag geldig. Lijkt me sterk dat je het product dezelfde dag ontvangt als er 2-3 werkdagen levertijd voor staat.
Nou wat een koopje maar niet heus. Scheelt hoogstens 3 euro met de bol.com prijs.
[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 19-10-2012 22:39 ]
Je kijkt naar de verkeerde actie.Draakje5 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:39:
[...]
Nou wat een koopje maar niet heus. Scheelt hoogstens 3 euro met de bol.com prijs.
Het gaat om de onderstaande.
http://www.koopjessite.nl/doc/1807_2.jpg
[ Voor 13% gewijzigd door Bermbom op 19-10-2012 22:45 ]
Oh, haha. Wat kostte die?Bermbom schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:45:
[...]
Je kijkt naar de verkeerde actie.
Het gaat om de onderstaande.
http://www.koopjessite.nl/doc/1807_2.jpg
/ zie het al, 14 euro als daar ook 3 euro verzendkosten bij komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Draakje5 op 19-10-2012 22:50 ]
Hij was goedkoper dan 14 euro toch?k1978 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:23:
[...]
Heb deze vandaag binnen gekregen.. Voor dat geld een erg mooi ding....
Hij ziet er op het plaatje ook erg solide uit!
Verwijderd
Ik heb afgelopen donderdag de speciale zwart/gele sleeve besteld bij Joli Originals. Deze was niet meer beschikbaar maar als je het even vraagt waren ze in mijn geval bereid er eentje op te zetten. Nu nog wachten op de iPhone zelf, wat nog wel enkele weken gaat duren
Denk dat ik maar voor de Spigen Ultra Thin Air Series ga. Een van de weinige dunne cases waarover ik niks negatiefs heb gelezen
negatieve is dat het geen hogere rand heeft, waardoor het je scherm niet beschermd wnnr je de telefoon met scherm omlaag op tafel legt360x schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:20:
Denk dat ik maar voor de Spigen Ultra Thin Air Series ga. Een van de weinige dunne cases waarover ik niks negatiefs heb gelezen
Maarja sommige mensen vinden dat weer positief xD en als je toch een screenprotector hebt
[ Voor 11% gewijzigd door Valinor op 20-10-2012 01:39 ]
Vandaag bij Groupdeal een gratis hoesje... http://www.groupdeal.nl/gratis-ipv-19-95-combineer-bescherming-met-je-portemonnee-met-deze-case-voor-je-iphone-4-4g.html
Nou ja, gratis... je betaald 4,95 verzendkosten.
Niet mijn smaak, maar misschien vindt iemand anders het wat...
Niet mijn smaak, maar misschien vindt iemand anders het wat...
17 dagen verzendtijd, kun je ze netzogoed op een chinese website bestellen voor 3 dollar.BeeJee78 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:59:
Vandaag bij Groupdeal een gratis hoesje... http://www.groupdeal.nl/gratis-ipv-19-95-combineer-bescherming-met-je-portemonnee-met-deze-case-voor-je-iphone-4-4g.html
Niet mijn smaak, maar misschien vind iemand anders het wat...
De voorkant ziet er mooi aangesloten uit. Achterkant ook niet echt mijn smaak.
[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 20-10-2012 11:26 ]
Verwijderd
Wanneer had je hem besteld?Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:39:
Net mijn Joli sleeve binnen gekregen.
Mijn eerste indruk is top!![]()
Nu de iphone nog
Verwijderd
Ik ook, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik had wel speciaal gevraagd om de zwart/gele versie, dus ik denk dat het volgende week wordt. Heb mijn iPhone 5 toch nog nietVerwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:49:
[...]
Had hem donderdag later in de avond besteld.
Zijn er al mensen die hun Qooqoon Silqshield Invisible Full Body voor de iPhone 5 binnen hebben gekregen via Groupon? Ook ben ik erg benieuwd naar reeds bestaande ervaringen met deze protector via een iPhone 4/4S!
Heb jij trouwens al krasjes erop? Ik heb het niet eens een paar dagen en de case zit nu al vol krassen.joblamie schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:57:
[...]
Ik zie nu dat ie niet meer beschikbaar is.....
http://r.ebay.com/TtXchg
[afbeelding]
Verder wel tevreden over...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Nee, ik wacht er ook nog steeds op.Frisian1206 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:04:
Zijn er al mensen die hun Qooqoon Silqshield Invisible Full Body voor de iPhone 5 binnen hebben gekregen via Groupon? Ook ben ik erg benieuwd naar reeds bestaande ervaringen met deze protector via een iPhone 4/4S!
Nee deze is nog bijna helemaal gaaf? Weet je zeker dat je exact dezelfde hebt?Nitai schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 00:18:
[...]
Heb jij trouwens al krasjes erop? Ik heb het niet eens een paar dagen en de case zit nu al vol krassen.
Verder wel tevreden over...
Omdat het hardplastic een soort flexibel is, lijkt het moeilijk bekrasbaar. Het is voor die 2,50 mijn inziens echt heel duurzaam plastic.
Ik heb 'm op de 4S.Frisian1206 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:04:
Werkelijk uitstekend spul. Duizend malen beter dan Bodyguardz.
Waarom werkt het beter dan bodyguardz, ik heb het er op zitten en als het eenmaal zit dan werkt het prima. Opbrengen is het lastigstXeanor schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:16:
[...]
Ik heb 'm op de 4S.
Werkelijk uitstekend spul. Duizend malen beter dan Bodyguardz.
Verwijderd
Past je iPhone 5 met full body bescherming van Bodyguardz ook in deze pouch ?
http://www.mobilecaseshop...pouch-iphone-5-black.html
Omdat je je iPhone niet altijd erin hebt had ik het idee om ook de full body te gebruiken.
Dezelfde vraag heb ik voor de desmay slight .
Alvast bedankt voor jullie reactie
Omdat je je iPhone niet altijd erin hebt had ik het idee om ook de full body te gebruiken.
De voor en achterkant moet makkelijk lukken bij zo'n pouch met de bodyguardz, de zijkant ook wel denk ik. Tenminste, ik heb een aantal pagina's eerder gezegt dat het past (was dat dezelfde pouch?) toen iemand dat vroeg en nog niemand horen klagen dat het niet past.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:51:
Ik denk dat de desmay (0.3mm?) niet zal passen voornamelijk omdat die ook over de randjes gaat bij de zijkant waar de bodyguardz geen bulk toevoegt aan de randjes bij de zijkant, maar alleen het rechte gedeelte van de zijkant.
Maargoed, misschien dat iemand die beide producten heeft er wat praktijkervaring over kan vertellen.. Want 0.35mm is natuurlijk ook niks..
[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 21-10-2012 15:46 ]
Ik heb zelf deze pouch en ben er erg tevreden over.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:51:
Ik kan je vertellen uit ervaring dat het niet werkt met een desmay en deze pouch.
Heeft er iemand al een hoesje binnen van Fitbag?
Ik heb 30 sept een alcantara sleeve besteld en nog niks vernomen..
Hebben meer mensen hier last van?
Gister een mail gestuurd, nog even wachten of ze maandag reageren..
Ik heb 30 sept een alcantara sleeve besteld en nog niks vernomen..
Gister een mail gestuurd, nog even wachten of ze maandag reageren..
Voor de liefhebber, er zijn plaatjes verschenen van de SPIGEN SGP Ultra Thin Air iPhone 5 Hardcase Crystal Clear.
Ik zag het toevallig ook net. Ik vind SGP Spigen een interessant merk maar waarom belettering op zowel de achterkant als beide zijkanten, dat is voor mij persoonlijk echt een domper.AGMvZ schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:33:
Voor de liefhebber, er zijn plaatjes verschenen van de SPIGEN SGP Ultra Thin Air iPhone 5 Hardcase Crystal Clear.
Idd, viel mij ook negatief op.Smi3l schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:39:
[...]
Ik zag het toevallig ook net. Ik vind SGP Spigen een interessant merk maar waarom belettering op zowel de achterkant als beide zijkanten, dat is voor mij persoonlijk echt een domper.
Ondanks dat ga ik toch voor een Ultra Thin Case van Spigen, twijfel nog een beetje tussen de zwarte en de Ultra Clear.
Zojuist mailtje ontvangen dat de mijne vandaag met de post gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:30:
[...]
Ik ook, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik had wel speciaal gevraagd om de zwart/gele versie, dus ik denk dat het volgende week wordt. Heb mijn iPhone 5 toch nog niet
Verwijderd
Zojuist ook de bodyguardz ultratouch full body 2x besteld bij MobileCaseShop.
Tip kortingscode: iphone5
Tip kortingscode: iphone5
Iemand nog een tip voor een goede screen protector voor weinig? Ik heb geen behoefte om hier tientallen euro's aan uit te geven, maar zou graag ietsjes meer bescherming willen dan alleen mijn joli hoesje. Ik had verhalen gelezen over ebay protectors voor weinig, iemand een aanrader?
Ik snap het echt niet en verbaas me er echt over.... Koopt men een telefoon van bijna € 700.
Door het intensive gebruik en de kwetsbaarheid van dergelijke producten dien je deze te beschermen. Niet alleen bij de iPhone maar ook de andere merken.
Men heeft er niet eens € 3 voor om deze telefoon te beschermen. € 20-€ 30 vindt men veel te duur......
Laat staan de mooie en goede mogelijkheden van € 50-€90.
Dat men die niet wil als die van €30 ook werken kan ik me voorstellen. Maar als je nog geen € 2,50 voor bescherming uit wil geven. Wat gedeelte heb ik dan gemist ??
Door het intensive gebruik en de kwetsbaarheid van dergelijke producten dien je deze te beschermen. Niet alleen bij de iPhone maar ook de andere merken.
Men heeft er niet eens € 3 voor om deze telefoon te beschermen. € 20-€ 30 vindt men veel te duur......

Laat staan de mooie en goede mogelijkheden van € 50-€90.
Dat men die niet wil als die van €30 ook werken kan ik me voorstellen. Maar als je nog geen € 2,50 voor bescherming uit wil geven. Wat gedeelte heb ik dan gemist ??
Dat het uiteindelijk een gebruiksvoorwerp blijft en dat het leuk is om er een beetje voorzichtig mee om te gaan en een beetje bescherming op te plakken, maar niet tot in den treure. Ik neem aan dat de personen die hier 100 euro aan hoesjes en cases uitgeven hun auto niet wrappen in folie om de originele lak te beschermen?
Ik zoek gewoon een simpele screen protector voor niet zoveel geld die z'n werk doet (krassen op het originele scherm voorkomen tot op zekere hoogte, ik ga niet met hamers slaan) en waar ik verder geen last van heb qua beeld/reflectie.
Mijn Galaxy SII heeft een kras op het scherm wat door onbeschermd verblijf in het voorvakje van mn rugzak is ontstaan, hiertegen helpt en een lederen pouch en een goedkope screen protector zeker wel.
Ik zoek gewoon een simpele screen protector voor niet zoveel geld die z'n werk doet (krassen op het originele scherm voorkomen tot op zekere hoogte, ik ga niet met hamers slaan) en waar ik verder geen last van heb qua beeld/reflectie.
Mijn Galaxy SII heeft een kras op het scherm wat door onbeschermd verblijf in het voorvakje van mn rugzak is ontstaan, hiertegen helpt en een lederen pouch en een goedkope screen protector zeker wel.
[ Voor 15% gewijzigd door NoepZor op 22-10-2012 15:42 ]
toe aan mijn 2e candyshell satin, niet normaal hoe die dingen flaken. 2e komt al kapot de doos uit en dat voor een hoesje van 35 euro

You and I have memories longer than the road ahead
Ik twijfel heel sterk tussen een Joli en een Belkin leather pull (http://www.telefoonhoesst...apple-iphone-5-black.html).
De enige reden om voor de Belkin te gaan is om het pull mechanisme. Kan iemand hier iets delen over de soepelheid waarmee de iPhone uit een Joli komt? Deze vind ik namelijk wel vele malen mooier (en de kwaliteit zal ook veel beter zijn), maar mn BB 9900 zit ook muurvast in z'n originele lederen case en daar zit ik straks met een iPhone niet op te wachten
De enige reden om voor de Belkin te gaan is om het pull mechanisme. Kan iemand hier iets delen over de soepelheid waarmee de iPhone uit een Joli komt? Deze vind ik namelijk wel vele malen mooier (en de kwaliteit zal ook veel beter zijn), maar mn BB 9900 zit ook muurvast in z'n originele lederen case en daar zit ik straks met een iPhone niet op te wachten
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Even voor de duidelijkheid : mijn opmerking was niet specifiek op jouw gericht. Meer in het algemeen !NoepZor schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:40:
Dat het uiteindelijk een gebruiksvoorwerp blijft en dat het leuk is om er een beetje voorzichtig mee om te gaan en een beetje bescherming op te plakken, maar niet tot in den treure. Ik neem aan dat de personen die hier 100 euro aan hoesjes en cases uitgeven hun auto niet wrappen in folie om de originele lak te beschermen?