Bedankt voor de tip! Ik heb er ook meteen één besteld om te proberen.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:04:
Vandaag een case ontvangen die ik via eBay heb besteld. Ik sta echt versteld van de kwaliteit. De case past perfect en heeft erg mooie en nauwkeurige uitsnedes. De case was zelfs voorzien van een beschermfolie. Er zit ook een screenprotector bij. De case heeft ook een heel klein opstaand randje, zodat je de telefoon ook met het scherm naar beneden kunt neerleggen. De case is wel gevoelig voor krasjes. Ik zal hem waarschijnlijk op termijn moeten vervangen. Maar gezien de prijs is dat totaal geen probleem. Deze case heeft mij 4 dollar inclusief verzending gekost. Niet te geloven! De case was keurig verpakt. Afzender ergens in Hong Kong. Het lijkt een kopie van de Spigen Ultra Thin AIr (die ik al op het oog had).
Klik hier voor de link.
Hoe is het mogelijk dat je voor 2 euro een perfecte case kunt krijgen, als ze bij Ozaki bijvoorbeeld 20 euro durven vragen voor een slap ding met bijzonder slechte pasvorm.
De case is volledig doorzichtig:
[afbeelding]
Perfect uitsnedes voor volume knoppen en mute knop:
[afbeelding]
Mooie, nauwkeurige uitsnede voor de camera:
[afbeelding]
Hoeken aan boven en onderzijde prima beschermd
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ik had de verkeerde link geplaatst. Hieronder de juiste. Die andere is nog in bestelling.
http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OU:NL:3160
http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OU:NL:3160
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 22:39 ]
Na 2 dagen mijn speck candyshell gebruikt te hebben, begint de verf al los te bladeren. Heb dit maar gemeld bij speck aangezien je dit niet mag verwachten van case van €35,-. Kijken hoe dit word opgepakt door hun
You and I have memories longer than the road ahead
Verwijderd
Heb nu al 2 weken de Artwizz Seejacket Alu

http://www.artwizz.com/ca...for_iPhone_5,_black/a-360
Stevige case, goede pasvorm, niet te duur, .... maar wifi issues, vanaf het metalen omhulsel er rond gaat verlies je 80% van je wifi signaal
waardoor wij ze bij Switch in België dus ook niet meer verkopen. We hebben de producent op de hoogte gebracht en hopelijk komen ze met een oplossing.

Stevige case, goede pasvorm, niet te duur, .... maar wifi issues, vanaf het metalen omhulsel er rond gaat verlies je 80% van je wifi signaal
Heb hem vandaag ontvangen, jij had toen toch die link geplaatst?Draakje5 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:28:
Ik wacht nog steeds op mijn 0.3mm case van ebay. Morgen maar eens achterheen gaan.. Is al bijna 20 dagen geledenverzonden geloof ik.
cyntax in "[iPhone 5] Hoesjes / cases"Zavantas schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:29:
[...]
Op 9 oktober heeft hier iemand foto's van deze case gedeeld. Weet niet hoe ik naar hem moet linken. Maar zoekopdracht naar Hybrid levert je meteen de foto's op.
En ziet er idd zeer goed.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Er is eindelijk een goede video van deze case dankzij phonearenaZavantas schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:29:
[...]
Op 9 oktober heeft hier iemand foto's van deze case gedeeld. Weet niet hoe ik naar hem moet linken. Maar zoekopdracht naar Hybrid levert je meteen de foto's op.
En ziet er idd zeer goed.
YouTube: Spigen iPhone 5 Neo Hyrid EX Snow Series Case hands-on
Ik heb gisteren mijn Griffin reveal case teruggestuurd naar Appelhoes en daarna deze besteld.
[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 16-10-2012 00:07 ]
Bedankt voor de link. Ziet er wel mooi uit.
Jammer dat ze ie dingen bijna nooit testen. Ben wel benieuwd hoe het gaat als de iPhone valt. Is de bumper dan voldoende ? Kun je toe met alleen de back protection ?
Jammer dat ze ie dingen bijna nooit testen. Ben wel benieuwd hoe het gaat als de iPhone valt. Is de bumper dan voldoende ? Kun je toe met alleen de back protection ?
Hoe zit het nu met de sena ultraslim? Hoe zit de binnenkant in elkaar? Zorgt de binnenkant nu wel of niet voor krassen op de iPhone 5? Ik wil deze namelijk gaan bestellen bij appelhoes.
Tja een normale case beschermd natuurlijk beter. Maar persoonlijk houd ik van minimalistische bescherming en dan is zo een bumper ideaal.
Ik had eerst de griffin reveal besteld omdat dat eigenlijk gewoon een bumper is maar dan met een doorzichtig hard plastic achterkant. Biedt meer bescherming, maar het schijnt dat dat doorzichtige plastic supersnel krast en lelijk wordt dus vandaar dat ik toch maar alleen een bumper neem. Vindt de achterkant van de Iphone te mooi om te verstoppen.
Heb zelf geen ervaring met bumper cases dus ik zou echt niet weten hoeveel bescherming het biedt.
Het is maar wat je zelf wilt.
Ik had eerst de griffin reveal besteld omdat dat eigenlijk gewoon een bumper is maar dan met een doorzichtig hard plastic achterkant. Biedt meer bescherming, maar het schijnt dat dat doorzichtige plastic supersnel krast en lelijk wordt dus vandaar dat ik toch maar alleen een bumper neem. Vindt de achterkant van de Iphone te mooi om te verstoppen.
Heb zelf geen ervaring met bumper cases dus ik zou echt niet weten hoeveel bescherming het biedt.
[ Voor 23% gewijzigd door Valinor op 16-10-2012 00:25 ]
Dat heb ik ook dus ook om die reden wil ik graag een bumper. Ik heb er echter geen ervaring mee. Op mijn 4S gebruik ik een Artwizz case. Vindt de Draco wel erg mooi maar die is wel 2 maal zo duur.D2FValinor schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:23:
Tja een normale case beschermd natuurlijk beter. Maar persoonlijk houd ik van minimalistische bescherming en dan is zo een bumper ideaal.
Ik heb een SGP Case bumper Neo Hybrid metal voor de Iphone 4 en is al eens hard op een grind vloer gevallen, bumper beschadigd, maar nog steeds te gebruiken. De SPG bumper heeft een opstand randje rondom.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de Snow versie van SGP.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de Snow versie van SGP.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Gisteren de volgende van eBay ontvangen:
http://www.ebay.co.uk/itm/251153547059
Zag er best aardig uit, geen scherpe randen en was enigszins doorzichtig. Alleen was hij bij de volumeknoppen iets verbogen in de verpakking. Helaas nog geen iPhone 5 binnen, dus foto's hebben niet veel nut.
Zag er best aardig uit, geen scherpe randen en was enigszins doorzichtig. Alleen was hij bij de volumeknoppen iets verbogen in de verpakking. Helaas nog geen iPhone 5 binnen, dus foto's hebben niet veel nut.
Verwijderd
Dat is dus exact dezelfde als die Ozaki O!Coat 0,3 jelly die mij bij dus totaal niet goed past. Ik zie dat die case op eBay 2 pond kost. Dat sterkt mij in de gedachte dat er schandalige marges op die hoesjes zitten. Het zou me niet verbazen als de case van Ozaki uit dezelfde fabriek komt, maar de prijs wel 10x over de kop gaat.Xavier schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:51:
Gisteren de volgende van eBay ontvangen:
Gisteren bij de Phonehouse zag ik toevallig dat ze de nieuwe Ozaki verkopen. Aangezien ik net de Desmay van Appelhoes heb teruggestuurd was ik op zoek naar een nieuwe dunne case.
Helaas moet ik concluderen dat deze hoes, bij mij in ieder geval, niet goed past. Bij een van de onderhoeken sluit de case niet goed aan. Daarnaast is bij het proberen ook meteen een barstje ontstaan in de case. Dat is natuurlijk wel te verwachten bij zo'n dun ding, maar vandaag gaat hij weer terug.
Verder was ik wel gecharmeerd van de uitstraling en hoe hij voelt maar het moet natuurlijk wel passen. Iemand nog een tip?
Helaas moet ik concluderen dat deze hoes, bij mij in ieder geval, niet goed past. Bij een van de onderhoeken sluit de case niet goed aan. Daarnaast is bij het proberen ook meteen een barstje ontstaan in de case. Dat is natuurlijk wel te verwachten bij zo'n dun ding, maar vandaag gaat hij weer terug.
Verder was ik wel gecharmeerd van de uitstraling en hoe hij voelt maar het moet natuurlijk wel passen. Iemand nog een tip?
Verwijderd
Check mijn posts hierboven en bestel er eentje via eBay. Voor die kleine bedragen loop je geen risico en mijn ervaringen zijn tot nu toe zeer positief.tescione schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:07:
Gisteren bij de Phonehouse zag ik toevallig dat ze de nieuwe Ozaki verkopen. Aangezien ik net de Desmay van Appelhoes heb teruggestuurd was ik op zoek naar een nieuwe dunne case.
Verwijderd
Ik heb een sleeve via Etsy besteld. Ben niet zo van die cases enzo.

http://www.etsy.com/listi...ve-iphone-5-case-iphone-5

http://www.etsy.com/listi...ve-iphone-5-case-iphone-5
Verwijderd
SwitchEasy tones binnen.
Echt een geweldige case moet ik zeggen. Maar probeer 'm er niet af te halen, want dat is echt moeilijk..
Nog geen probleem met foto's kunnen ontdekken en met de flexibiliteit van het rubber aan de onderkant bij de dock connector valt het gelukkig ook wel mee.
Echt een geweldige case moet ik zeggen. Maar probeer 'm er niet af te halen, want dat is echt moeilijk..
Nog geen probleem met foto's kunnen ontdekken en met de flexibiliteit van het rubber aan de onderkant bij de dock connector valt het gelukkig ook wel mee.
Ik gebruik nu een week of 2 de Krusell sleeve (de grijze) en die bevalt erg goed.
http://www.pdashop.nl/pro...a-pouch-black-l-long.html
http://www.pdashop.nl/pro...a-pouch-black-l-long.html
Verwijderd
Voor de mensen met een Switcheasy Tones: Laat vooral die plugjes voor audio en lightning links liggen indien je deze vaak gebruikt, je krijgt ze er niet makkelijk uit!
Verwijderd
Gelukkig issie al goed genoeg beschermd daar.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:09:
Voor de mensen met een Switcheasy Tones: Laat vooral die plugjes voor audio en lightning links liggen indien je deze vaak gebruikt, je krijgt ze er niet makkelijk uit!
Zoals eerder aangegeven deze besteld op Ebay: http://www.ebay.com/itm/160885926175
Voor €1,50 verwachtte ik niet veel. Maar toch wel dat de case PAST.
Ding is zo krom als ik weet niet wat.

Direct retour dat ding.

Direct retour dat ding.
Ik moet 'm er binnenkort helemaal uit halen voor een simkaart wissel, daar vrees ik meer voor.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:09:
Hmm ik heb dezelfde maar bij mij is die zeker niet zo krom aangekomen.Draakje5 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:31:
Zoals eerder aangegeven deze besteld op Ebay: http://www.ebay.com/itm/160885926175
[afbeelding]
Direct retour dat ding.
Ik heb hier 4 van die dingen liggen (veschillende kleurtjesXavier schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:58:
[...]
Hmm ik heb dezelfde maar bij mij is die zeker niet zo krom aangekomen.
Het is wel een kwestie van geluk hebben, want ze worden gewoon in een slappe bubbel-envelop verstuurd, dus ik kan me voorstellen dat ze niet allemaal netjes aankomen.
Heb gisteren ook besteld en betaald met paypal maar nog niks gehoord van Switcheasy !azt33 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:19:
Goede service van Switcheasy - gisteren besteld op de website, gelijk betaald via PayPal, en vandaag al verzonden! Ik hoop dat ik het heel snel mag ontvangen
Ik heb inmiddels een stuk of 4-5 verschillende ebay/china hoesjes besteld. iPhone helaas nog niet binnen maar wel al 1 van de hoesjes namelijk deze.
Of hij goed past weet ik nog niet maar ik heb er even wat foto's van gemaakt voor de liefhebbers.

Ik ben benieuwd of hij goed past. Vooral dat de randen niet 'lubberen'. Wat me wel opvalt is dat de gaatjes aan de onderkant, en dan voornamelijk aan de linker kant niet allemaal goed open zijn, misschien dat ik daar nog eens door moet prikken met een naald o.i.d.
Ik krijg nog wat cases binnen (hard en zacht) en kies dan de fijnste uit. Zal na een tijdje wel een moment komen dat ik die case niet meer zie zitten en hem zonder ga gebruiken. Althans, zo ging het bij mijn 4 ook.
Of hij goed past weet ik nog niet maar ik heb er even wat foto's van gemaakt voor de liefhebbers.

Ik ben benieuwd of hij goed past. Vooral dat de randen niet 'lubberen'. Wat me wel opvalt is dat de gaatjes aan de onderkant, en dan voornamelijk aan de linker kant niet allemaal goed open zijn, misschien dat ik daar nog eens door moet prikken met een naald o.i.d.
Ik krijg nog wat cases binnen (hard en zacht) en kies dan de fijnste uit. Zal na een tijdje wel een moment komen dat ik die case niet meer zie zitten en hem zonder ga gebruiken. Althans, zo ging het bij mijn 4 ook.
[ Voor 9% gewijzigd door Igor92 op 16-10-2012 17:40 ]
ik heb ook een kromme ontvangen maar dan krom in de bovenhoek. Het was nog terug te buigen en nog 98% bruikbaarDraakje5 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:31:
[afbeelding]
Direct retour dat ding.
Los van die buidingen is het denk ik wel een mooie case voor 1,50.dcell schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:56:
[...]
ik heb ook een kromme ontvangen maar dan krom in de bovenhoek. Het was nog terug te buigen en nog 98% bruikbaargewoon contact opnemen met de seller. Dat heb ik ook gedaan en ik heb een refund gekregen, niks hoeven terugsturen.
Lekker transparant en sluit verder wel goed aan.
Alleen weet ik niet of ik het materiaal nou fijn moet vinden..
Wat hadden die mensen van Artwizz nu gedachtVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:33:
Heb nu al 2 weken de Artwizz Seejacket Alu
[afbeelding]
Stevige case, goede pasvorm, niet te duur, .... maar wifi issues, vanaf het metalen omhulsel er rond gaat verlies je 80% van je wifi signaalwaardoor wij ze bij Switch in België dus ook niet meer verkopen. We hebben de producent op de hoogte gebracht en hopelijk komen ze met een oplossing.

Verwijderd
Idd, allesinds hun cases gaan uit ons gamma zolang ze niet verbeterd worden en alle verkochte cases worden zonder problemen teruggenomen en gerefund ^^ Blijf het jammer vinden want het is op zich wel een goeie case.Lorefice schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:07:
[...]
Wat hadden die mensen van Artwizz nu gedacht? Dit is echt een product op de markt rushen zonder na te denken (laat staan testen). De iPhone 5 heeft 2 glazen stralingsramen in de aluminium behuizing dus gaat Artwizz deze ramen afdekken met aluminium
. Geeft je alleszins veel vertrouwen in de rest van hun aanbod
.
Ik heb sinds mijn bovenstaande post van 11 oktober nog geen beter hoesje voorbij zien komen hier. Hebben inmiddels meer mensen dit hoesje besteld? Vanwege het feit dat ie slechts uit Duitsland hoeft te komen heb je hem binnen een paar dagen al binnen. Tot nu toe nog steeds veruit het beste hoesje mijn inziens.joblamie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:55:
Check hieronder wat foto's van het 0,2mm hoesje dat ik vandaag ontvangen heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is dus deze: http://r.ebay.com/dDOIjQ
De screenprotector die erbij zit plakt ook in 1 keer goed zonder bubbels, erg prettig.
Verwijderd
Je foto's missen de scherpheid om alle details te kunnen zien, maar wat ik er zo van zie lijkt het er op dat hij lang niet overal even strak aansluit, waardoor je er stof e.d. tussen gaat krijgen. Voor de rest beschermt hij niet echt tegen vallen. En vooral de cut-out van de camera vind ik persoonlijk nogal lelijk.joblamie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:50:
[...]
Ik heb sinds mijn bovenstaande post van 11 oktober nog geen beter hoesje voorbij zien komen hier. Hebben inmiddels meer mensen dit hoesje besteld? Vanwege het feit dat ie slechts uit Duitsland hoeft te komen heb je hem binnen een paar dagen al binnen. Tot nu toe nog steeds veruit het beste hoesje mijn inziens.
Dus ben benieuwd waarop je baseert dat die beter is dan bijv. de SwitchEasy Tones.
Scherper dan dit worden foto's niet gauw hoor...Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:00:
[...]
Je foto's missen de scherpheid om alle details te kunnen zien, maar wat ik er zo van zie lijkt het er op dat hij lang niet overal even strak aansluit, waardoor je er stof e.d. tussen gaat krijgen. Voor de rest beschermt hij niet echt tegen vallen. En vooral de cut-out van de camera vind ik persoonlijk nogal lelijk.
Dus ben benieuwd waarop je baseert dat die beter is dan bijv. de SwitchEasy Tones.
De iPhone 5 hebben de meeste mensen vanwege het slanke uiterlijk. Ik bedoel dan ook niet zo zeer beter, maar (veel) mooier. Deze 0,2mm case beschermt enkel tegen krassen, niet tegen vallen. Maar daardoor houdt ie het mooie design van de iPhone 5 bijna volledig intact. Ik weet niet waar je op baseert dat ie niet overal even strak aansluit, want dat doet ie juist wel en héél goed.
De cut-out van de camera had inderdaad beter gekund.
Verwijderd
Jawel hoor, iets kleinere diafragma doet wonderen. Je DoF is nogal klein, waardoor details buiten je focus al snel wegvallen.joblamie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:03:
[...]
Scherper dan dit worden foto's niet gauw hoor...
Zoals ik zei, ging dat er om hoe ik het nu kon zien. Bijv. dit stukje:De iPhone 5 hebben de meeste mensen vanwege het slanke uiterlijk. Ik bedoel dan ook niet zo zeer beter, maar (veel) mooier. Deze 0,2mm case beschermt enkel tegen krassen, niet tegen vallen. Maar daardoor houdt ie het mooie design van de iPhone 5 bijna volledig intact. Ik weet niet waar je op baseert dat ie niet overal even strak aansluit, want dat doet ie juist wel en héél goed.

Hier lijkt het er op dat hij niet helemaal aansluit, ook door de schaduw die je ziet. Maar dit kan ik niet optimaal beoordelen doordat dit niet helemaal scherp is.
Ik heb toch maar de switcheasy nude black in gebruik genomen, omdat de tones bij mobilecaseshop schijnbaar nog 2 weken op zich laat wachten
Moet zeggen dat ie toch wel ok is, het is een licht ding waardoor je nog steeds goed merkt hoe licht en dun de iphone 5 is. De afdichting aan de onderkant is ook practisch, geluid komt er nog steeds goed doorheen. Wel suf dat je maar 1 screenprotector krijgt voor de achterkant, en daar waren de randjes van verbogen waardoor ie niet goed blijft zitten. Pak ik wel die van de tones straks. Hij zit wel erg strak om de iphone, dus ik haal hem tussentijds niet meer los, dat zal wel gaan krassen.
Moet zeggen dat ie toch wel ok is, het is een licht ding waardoor je nog steeds goed merkt hoe licht en dun de iphone 5 is. De afdichting aan de onderkant is ook practisch, geluid komt er nog steeds goed doorheen. Wel suf dat je maar 1 screenprotector krijgt voor de achterkant, en daar waren de randjes van verbogen waardoor ie niet goed blijft zitten. Pak ik wel die van de tones straks. Hij zit wel erg strak om de iphone, dus ik haal hem tussentijds niet meer los, dat zal wel gaan krassen.
Het klopt dat ie op dat stukje niet zo nauw aansluit dan bij de rest van het hoesje. Alleen met het blote oog is het vrijwel niet waarneembaar en er heeft ook geen vuil onder kunnen komen, terwijl ik hem nu toch al onafgebroken sinds 11 oktober gebruik. Deze hoes sluit veel beter aan dan varianten met een ongeveer gelijke dikte (dus 0,2 tot 0,35mm). Verder natuurlijk niet vergelijkbaar met dikkere hardcases van 0,5mm of nóg dikker, maar die maken de iPhone 5 dan ook meteen een heel stuk bulkier.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:09:
[...]
Jawel hoor, iets kleinere diafragma doet wonderen. Je DoF is nogal klein, waardoor details buiten je focus al snel wegvallen.
[...]
Zoals ik zei, ging dat er om hoe ik het nu kon zien. Bijv. dit stukje:
[afbeelding]
Hier lijkt het er op dat hij niet helemaal aansluit, ook door de schaduw die je ziet. Maar dit kan ik niet optimaal beoordelen doordat dit niet helemaal scherp is.
Ik heb hem ook, genomen omdat hij zo op de Desmay lijkt. Maar ik vind de onderkant dat open is, niet zo fijn eerlijk gezegd. Ik zit er steeds meer te denken om alleen een screenprotector aan de achterkant te plakken en de iPhone gewoon in een sleeve te plaatsen (Mujjo besteld).joblamie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:21:
[...]
Het klopt dat ie op dat stukje niet zo nauw aansluit dan bij de rest van het hoesje. Alleen met het blote oog is het vrijwel niet waarneembaar en er heeft ook geen vuil onder kunnen komen, terwijl ik hem nu toch al onafgebroken sinds 11 oktober gebruik. Deze hoes sluit veel beter aan dan varianten met een ongeveer gelijke dikte (dus 0,2 tot 0,35mm). Verder natuurlijk niet vergelijkbaar met dikkere hardcases van 0,5mm of nóg dikker, maar die maken de iPhone 5 dan ook meteen een heel stuk bulkier.
De bedoeling was eigenlijk een Desmay case en dat in een mooie lederen of stoffen sleeve. Zo heb ik dat ook gedaan met m'n andere iPhone's.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Vandaag de Ringke SLIM ontvangen vanuit de VS via Amazon. De Ringke wie? Die eenvoudige dunne zwarte case die op Amazon enorm veel lovende reviews krijgt. Heeft me in totaal $17,11 gekost.
Heb nog geen iPhone 5 maar me eerste indruk is zeer positief.
http://www.amazon.com/SF-...=8-1&keywords=ringke+slim
Heeft een heel fijne soft touch feel, is dun en simpel. Ook is het logo grijs en niet wit zoals het op de foto lijkt, Deze valt dus best nog wel aardig weg op de case. Kan helaas nog geen mening geven over de 'fit'. Binnenkant van de case is gewoon plastic, geen extra materiaal e.d. Alle randen en hoeken zijn heel netjes, niks geen scherpe randen.

Heeft een heel fijne soft touch feel, is dun en simpel. Ook is het logo grijs en niet wit zoals het op de foto lijkt, Deze valt dus best nog wel aardig weg op de case. Kan helaas nog geen mening geven over de 'fit'. Binnenkant van de case is gewoon plastic, geen extra materiaal e.d. Alle randen en hoeken zijn heel netjes, niks geen scherpe randen.

[ Voor 3% gewijzigd door Smi3l op 16-10-2012 22:23 ]
Deze ochtend gearriveerd. Speck PixelSkin HD for iPhone 5. Ondanks hetzelfde principe als de 4/4S versie toch een stukje eleganter door de afgeronde randen. Case sluit echt enorm net aan op de iphone. Cut outs zijn zeer goed, vooral die van de camera, je ziet alleen het glas van de iPhone. De fit is super en beter dan de 4/4S versie. Vrij onopvallend en sober hoedje. Zeer mooi van goed, medium harde TPU. aanrader!

[ Voor 4% gewijzigd door 6129(15) op 16-10-2012 23:30 ]
Vandaag heb ik mijn Spigen SGP Glass.t binnen gekregen en direct op het scherm geplaatst. Even stofvrij maken, goed uitlijnen en even een druk in het midden en hij zit perfect.
Hij voelt aan als het originele scherm, zelfs iets gladder heb ik het idee. Ook vingervlekken is ie niet echt gevoelig voor. En geen bubbels! Dat is ideaal aan deze screenprotector.
De dikte is niet echt merkbaar. Alleen aan de home button merk je het hoogte verschil.
Hij is wat aan de dure kant, maar ik vind het dik de prijs waard!
En wat betreft de randen.. Die zijn bijna niet voelbaar, dus ik vraag me af wat de meerwaarde is van de Glass.Tr versie. Die heeft namelijk afgeronde randen.
Hij voelt aan als het originele scherm, zelfs iets gladder heb ik het idee. Ook vingervlekken is ie niet echt gevoelig voor. En geen bubbels! Dat is ideaal aan deze screenprotector.
De dikte is niet echt merkbaar. Alleen aan de home button merk je het hoogte verschil.
En wat betreft de randen.. Die zijn bijna niet voelbaar, dus ik vraag me af wat de meerwaarde is van de Glass.Tr versie. Die heeft namelijk afgeronde randen.
Goed om te horen, heb er vanmiddag 3 besteld voor mij en m'n huisgenoten. Heb er gelijk ook een Spigen Ultra Thin Air hoesje erbij besteld. Morgen zou ik het binnen moeten krijgen, ben benieuwd.darkshadow83 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:10:
Vandaag heb ik mijn Spigen SGP Glass.t binnen gekregen en direct op het scherm geplaatst. Even stofvrij maken, goed uitlijnen en even een druk in het midden en hij zit perfect.
Ik heb vandaag ook deze case binnen gekregen. Had eerst een case Incipio feather en die beviel mij al goed maar deze lijkt toch net iets beter te passen.Smi3l schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:42:
Vandaag de Ringke SLIM ontvangen vanuit de VS via Amazon. De Ringke wie? Die eenvoudige dunne zwarte case die op Amazon enorm veel lovende reviews krijgt. Heeft me in totaal $17,11 gekost.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De cases hebben allebei de softe rubberachtige touch maar de Ringke voelt op de een of andere manier toch iets dunner aan. --edit-- Net de cases naast elkaar op het bureau gehad en de Ringke is inderdaad een fractie dunner! --einde edit-- Het lijkt ook alsof het opstaande randje aan de kant van het scherm iets minder hoog is.
Ook de cut-out voor het volume knopje is erg prettig! Bij de incipio heb je deze niet en dan is het toch net ietsjes vervelender de power knop indrukken.
Als met al vind ik dit een erg prettige case. Al mis ik toch dat je de achterkant van de iPhone door de case heen ziet.
Ik heb gisteren een hoesje besteld bij Joli Originals, ben zeer benieuwd. Nu de iphone 5 nog binnen krijgen. Ook ben ik aan het wachten tot de Phone 5 Case Neo Hybrid EX Vivid Series in het zwart weer leverbaar is.
Wat heb je verder al bescherming ? Een case of bumper? Past dit wat met SPG Glas.t ?darkshadow83 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:10:
Hmm, heb in dit topic een case gezien die je met een metalen klipje vast kon haken. Kan die post aleen nergens meer vinden. Iemand een idee welke case ik bedoel? Kostte iets van €50,- a €60,- maar was niet op de markt
Yep, ik heb een Joli Originals sleeve voor mijn iPhone 5 gekocht en de kwaliteit is gewoonweg geweldig!Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:10:
Heeft iemand ervaring met de Joli Originals?
Sleeve is gemaakt van prachtig duurzaam leer. Ik heb de sleeve nog niet in praktijk kunnen testen, (omdat mijn iPhone 5 nog niet verzonden is), maar als ik afga op mijn eerdere (goede) ervaringen met Joli Originals dan zul je mij de komende tijd niet horen klagen.
Het motto geldt hier dan ook: Kost een beetje, heb je ook wat!
An a day keeps the doctor away.
Vandaag de iPhone 5 en de Glass.t binnen gekregen (als je het over timing hebt), en hij is inderdaad ideaal aan te brengen. Een druk in het midden en de rest gaat zowat vanzelf.darkshadow83 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:10:
Voor het hoogte verschil met de homebutton hebben ze bolle homebutton stickers meegeleverd (2x wit, 2x zwart, 1x groen, 1x roze), en ik moet zeggen dat het erg fijn aanvoelt. Vind de klik van de homebutton nu met deze bolle 'sticker' fijner aanvoelen dan de normale holle homebutton.
Voor verdere bescherming van mijn iPhone heb ik van een Bodyguardz full body screenprotector de zijkanten/achterkant gebruikt, al moet ik wel zeggen dat de zijkanten er best cheap uitzien. Maar ik hou het er toch maar even op (scuffs zijn eng, enzo
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Easyswitch Tone Black zondag besteld gisteren afgeleverd. Ziet er goed uit en mooi stevig.
Ik wil nog een sleeve waar je ook je rijbewijs en/of bankpas enz in kan stoppen. Vooral met vakanties lijkt me dat handig. Op etsy staan hele mooie lederen. Alleen nog een keuze maken welke.
Een klein detail: heb nog geen iphone5
offtopic: besteld via apple, status nog steeds 23-29oct
Ik wil nog een sleeve waar je ook je rijbewijs en/of bankpas enz in kan stoppen. Vooral met vakanties lijkt me dat handig. Op etsy staan hele mooie lederen. Alleen nog een keuze maken welke.
Een klein detail: heb nog geen iphone5
offtopic: besteld via apple, status nog steeds 23-29oct
Afgelopen maandag bij de medamarkt geweest voor een iphone 5 case. Ze hadden er diverse hangen, maar de Muvit Bimat case stak met op en schouders boven de rest uit, dus die mee genomen. Zeer goede pasvorm en bescherming en de looks blijven grotendeels behouden. Hij word er uiteraard wel iets dikker door en is nu met case ongeveer even dik als een iphone 4(s).

Ze hadden ook nog de Ozaki Jelly liggen ter demo.... Wat een aanfluiting zeg
. Het is niks meer dan een heeul dun slap laagje ballonachtig rubber, soort van condoompje zeg maar. En dat voor het luttle bedrag van 25 euro

Ze hadden ook nog de Ozaki Jelly liggen ter demo.... Wat een aanfluiting zeg

Verwijderd
Voor iedereen die er over denk om een (ultra dunne) case via eBay te bestellen voor een paar euro, bestel NIET deze:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=190728366603
Heb hier de zwarte variant besteld en gister binnen gekregen...totaal verbogen en onbruikbaar:

Waardeloos dus. Was ook gewoon in een papieren envelop verzonden vanuit Hong Kong, ipv een bubbeltjesenvelop. Niet echt slim
. Heb de verkoper ook de foto's gemaild en gevraagd om een refund, ook al was het maar 2,50. Dit is gewoon zonde van je geld, kun je het beter aan een zwerver geven
.
Heb hier de zwarte variant besteld en gister binnen gekregen...totaal verbogen en onbruikbaar:

Waardeloos dus. Was ook gewoon in een papieren envelop verzonden vanuit Hong Kong, ipv een bubbeltjesenvelop. Niet echt slim
Maar hoe zit hij om de telefoon zelf heen?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:37:
Voor iedereen die er over denk om een (ultra dunne) case via eBay te bestellen voor een paar euro, bestel NIET deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waardeloos dus. Was ook gewoon in een papieren envelop verzonden vanuit Hong Kong, ipv een bubbeltjesenvelop. Niet echt slim. Heb de verkoper ook de foto's gemaild en gevraagd om een refund, ook al was het maar 2,50. Dit is gewoon zonde van je geld, kun je het beter aan een zwerver geven
.
De shop van SwitchEasy geeft aan dat de levertijd voor de TONES meer als 2 weken is...
Vraag me dus af wanneer hij binnen zal komen.
Vraag me dus af wanneer hij binnen zal komen.
PS5 User ;-) ...
Voor de liefhebbers, deze aanbieding geld enkel tot morgen 12 uur 's middags
http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062
http://www.koopjessite.nl/index.php?c=cms&ref=1062

Verwijderd
Toch wel een nadeeltje kunnen bespeuren bij de SwitchEasy Tones. Sinds zaterdag in gebruik, maar de zwarte rand begint het nu al te begeven:

Nou moet ik zeggen dat ik de blauwe waarschijnlijk zonder zwarte rand mooier vind, maar toch...

Nou moet ik zeggen dat ik de blauwe waarschijnlijk zonder zwarte rand mooier vind, maar toch...
terugsturen? Beetje vreemd als dat na een paar dagen al gebeurd.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:06:
Toch wel een nadeeltje kunnen bespeuren bij de SwitchEasy Tones. Sinds zaterdag in gebruik, maar de zwarte rand begint het nu al te begeven:
[afbeelding]
Verwijderd
Misschien wel. Het is niet mijn hoesje, maar die van m'n zwager. Maar mail naar Appelhoes is verstuurd en ben benieuwd of we er wat van horen. Maar weet niet of het aan dit exemplaar ligt, of dat het gewoon iets is wat altijd voor komt. In dat geval zou ik hem zelf niet terugsturen, maar gewoon houden. Want voor de rest is het een mooie case!Draakje5 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:24:
[...]
terugsturen? Beetje vreemd als dat na een paar dagen al gebeurd.

Is dit vanzelf gebeurd of heeft 'ie er over zitten wrijven oid? Doordat het op een schuine rand zit lijkt het ook niet echt alsof het een oppervlak zou kunnen raken. Misschien veel geschuurd met in-uit de broek halen ofzo dan? Maar dan mag het natuurlijk nog niet gebeuren.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:28:
[...]
Misschien wel. Het is niet mijn hoesje, maar die van m'n zwager. Maar mail naar Appelhoes is verstuurd en ben benieuwd of we er wat van horen. Maar weet niet of het aan dit exemplaar ligt, of dat het gewoon iets is wat altijd voor komt. In dat geval zou ik hem zelf niet terugsturen, maar gewoon houden. Want voor de rest is het een mooie case!
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 17-10-2012 12:30 ]
Verwijderd
Moet wel gebeurd zijn tijdens het gebruiken, en in-uit broekzak misschien. Maar lijkt me dat er iets niet goed aan is.Draakje5 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Is dit vanzelf gebeurd of heeft 'ie er over zitten wrijven oid? Doordat het op een schuine rand zit lijkt het ook niet echt alsof het een oppervlak zou kunnen raken. Misschien veel geschuurd met in-uit de broek halen ofzo dan? Maar dan mag het natuurlijk nog niet gebeuren.
Ik heb om 12:26 een mail naar Appelhoes gestuurd, om 12:30 al een mail terug dat ze een nieuwe gaan sturen!

Verwijderd
Nou...niet
Zojuist maar een Joli Originals besteld voor m'n iPhone die morgen komt.
Goeie keuze!steffex schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:32:
An a day keeps the doctor away.
Ik zou eerder voor de sena gaan ivm de zijkanten die in de pouch zijn verwerkt in tegenstelling tot de joli waar ze buiten zitten waardoor je meer bulk hebt. Maar ze hebben ook wel weer iets unieks door de kleur contrast..
Zie op de site dat ze de kleur bruin niet meer verkopen?steffex schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:32:
Edit:
Ik keek verkeerd. Ik keek bij Joli specials, daar hebben ze niet de bruine versie. http://shop.jolioriginals...ts/special-iphone-sleeves
[ Voor 24% gewijzigd door MmarkM op 17-10-2012 16:08 ]
Maar er zijn ook weer berichten dat de Sena de zijkanten van de iphone (4 en 4s) bekrast juist doordat de stiksels binnen zitten, en niet buiten.Draakje5 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:04:
Ik zou eerder voor de sena gaan ivm de zijkanten die in de pouch zijn verwerkt in tegenstelling tot de joli waar ze buiten zitten waardoor je meer bulk hebt. Maar ze hebben ook wel weer iets unieks door de kleur contrast..
Hmm nou ik heb er 2 jaar een om mijn iphone 4 gehad en nooit problemen mee gehad.bear87 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Maar er zijn ook weer berichten dat de Sena de zijkanten van de iphone (4 en 4s) bekrast juist doordat de stiksels binnen zitten, en niet buiten.
We gaan het zien, lees goede verhalen dus zal wel goedkomen. Zag net op de facebookpagina dat ze nu ook zwart met geel hebben, die was ook wel sexy geweest.
De Sena voor iPhone 4 die ik had was gewoon een halve centimeter te kort, en de stiksels lieten bij mij op het glas hun sporen na. Dit was er met veel poetsen wel weer af te krijgen maar het viel me toch tegen. Ik heb nu een Fabrix, maar vind 'm wat bulky (best dikke voering) dus misschien koop ik ook nog wel een Joli erbij.bear87 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Maar er zijn ook weer berichten dat de Sena de zijkanten van de iphone (4 en 4s) bekrast juist doordat de stiksels binnen zitten, en niet buiten.
Zag trouwens op Flickr dat Joli ook sleeves met zo'n strap hebben gemaakt waarmee je je telefoon makkelijk uit de hoes kunt trekken. Vraag me af waarom ze daarmee gestopt zijn, aangezien dat best handig is.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
De stiksels aan de binnenkant van de Sena liet bij mij een soort glimmende (gepolijste) streep achter op de roestvrijstalen band van de iphone 4. Ik heb nu toch weer een Sena ultraslim gekocht voor mijn iphone 5 (die ik nog moet ontvangenXyritZz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:33:
[...]
De Sena voor iPhone 4 die ik had was gewoon een halve centimeter te kort, en de stiksels lieten bij mij op het glas hun sporen na. Dit was er met veel poetsen wel weer af te krijgen maar het viel me toch tegen. Ik heb nu een Fabrix, maar vind 'm wat bulky (best dikke voering) dus misschien koop ik ook nog wel een Joli erbij.
Zag trouwens op Flickr dat Joli ook sleeves met zo'n strap hebben gemaakt waarmee je je telefoon makkelijk uit de hoes kunt trekken. Vraag me af waarom ze daarmee gestopt zijn, aangezien dat best handig is.

Verwijderd
Joli Originals... Ik kan het alleen maar bevestigen! Top kwaliteit en top service!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 17:10 ]
Ik heb mijn order zojuist nog even een upgrade gegeven naar de special zwart/geel combinatie!
Ik krijg mijn iphone woensdag 24 oktober,
Maar ik weet totaal niet welke case ik moet pakken.
Welke kunnen jullie mij aanraden ?
Ik zoek een case die de zij- en achterkant beschermt ( + screen protecter)
Ik zoek iets wat niet heel zacht materiaal is, en niet heel hard materiaal en t moet gemakkelijk in je broekzak gaan.
Mvg jeroen
( ik zit te denken aan muvit minigel case, switch easy tones, en switch easy nude black)
Ik zoek iets wat niet heel zacht materiaal is, en niet heel hard materiaal en t moet gemakkelijk in je broekzak gaan.
Mvg jeroen
( ik zit te denken aan muvit minigel case, switch easy tones, en switch easy nude black)
De laatste moet je niet nemen dan.JeroenvLierop schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:39:
Ik krijg mijn iphone woensdag 24 oktober,
Mvg jeroen
De middelste lijkt me een uitstekende oplossing.
De eerste geen idee.
Ik zou gaan als ik jou was voor de Switch Easy Tones, deze is flexibel maar ook stevig. Goede bescherming voor de iPhone rondom en komt met een screen protector.
Is deze case dik ?MmarkM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:44:
Ik zou gaan als ik jou was voor de Switch Easy Tones, deze is flexibel maar ook stevig. Goede bescherming voor de iPhone rondom en komt met een screen protector.
Is deze ook tekoop bij een telecom winkel, anders bestel ik m gewoon bij appelhoes ??
Mvg jeroen
Ongeveer even dik als de iPhone 4. Het is een keuze die je moet maken. Je kan wel gaan voor een dunne maar deze beschermen niet goed en zijn stuk als je ze laat vallen.JeroenvLierop schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:51:
[...]
Is deze case dik ?
Is deze ook tekoop bij een telecom winkel, anders bestel ik m gewoon bij appelhoes ??
Mvg jeroen
Heb geen idee of je ze in de plaatselijke winkels kan kopen.
Na 5 verschillende hoesjes geprobeerd te hebben, heb ik eindelijk de in mijn ogen perfecte case gevonden.
Vandaag mijn Spigen SGP Ultra Thin Air smooth black binnengekregen en wouw het overtrof mijn verwachtingen. Lijkt precies op de productfoto's, is fantastisch afgewerkt en de screenprotector is top.
Case maakt je toestel niet dikker en behoudt zijn eigen mooie vorm, echt een aanrader dus!
Besteld via de Spigen website en binnen 3 dagen al in huis.
http://www.spigen.com
Vandaag mijn Spigen SGP Ultra Thin Air smooth black binnengekregen en wouw het overtrof mijn verwachtingen. Lijkt precies op de productfoto's, is fantastisch afgewerkt en de screenprotector is top.
Case maakt je toestel niet dikker en behoudt zijn eigen mooie vorm, echt een aanrader dus!
Met de softclear lijkt het of er een soort 'waas' effect heeft, persoonlijk vind ik dat niet zo mooi.MmarkM schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:36:
Waarom voor de zwarte en niet voor de soft clear? Dan behoud je nog meer het design van de iPhone ?
Heb nog wel de crystal clear versie besteld via eBay, volgens mij is dat bijna hetzelfde maar die moet ik nog ontvangen. http://goo.gl/Rhk9e
Mag ik vragen welke kleuren combinatie je hebt gekozen?iApp schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:23:
[...]
Yep, ik heb een Joli Originals sleeve voor mijn iPhone 5 gekocht en de kwaliteit is gewoonweg geweldig!
Sleeve is gemaakt van prachtig duurzaam leer. Ik heb de sleeve nog niet in praktijk kunnen testen, (omdat mijn iPhone 5 nog niet verzonden is), maar als ik afga op mijn eerdere (goede) ervaringen met Joli Originals dan zul je mij de komende tijd niet horen klagen.
Het motto geldt hier dan ook: Kost een beetje, heb je ook wat!
En heb je eventueel foto's ervan?
De foto's op de site laten niet heen veel zien vind ik.
Zou graag meer willen zien van dit hoesje!
Verwijderd
Het nadeel van de Spigen vind ik dat er geen 'lay on the table' design aanwezig is. De case beschermd je toestel dus niet als je hem met het scherm omlaag op tafel legt. De eBay case die ik bestelde, had dit wel heeft mij slechts 2 dollar gekost.HKnoodle schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:47:
[...]
Met de softclear lijkt het of er een soort 'waas' effect heeft, persoonlijk vind ik dat niet zo mooi.
Heb nog wel de crystal clear versie besteld via eBay, volgens mij is dat bijna hetzelfde maar die moet ik nog ontvangen. http://goo.gl/Rhk9e
Je hebt de sleeve nu wat langer in gebruikt, kan je er al wat meer over zeggen?joost.van.donge schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:14:
[...]
De binnenkant is van een doffer leer met duidelijk profiel, hierdoor is het toestel er gemakkelijk uit te halen (na twee dagen gebruik, gaat in begin erg stroef).
Ik heb zelf een witte iPhone 5, dus of de 'zwart geschilderde chamfers' er op het zwarte model last van hebben kan ik je niet vertellen. De witte houdt het in ieder geval goed vol, het hoesje maakt geen krasjes of wat dan ook.
Het blijft een erg mooie sleeve maar maak me toch vooral om de binnenkant een beetje zorgen...
Word het binneste gladder/harder met de tijd door het in en uit halen?
Ben ook wel geïnteresseerd in dit hoesje!HKnoodle schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:30:
Na 5 verschillende hoesjes geprobeerd te hebben, heb ik eindelijk de in mijn ogen perfecte case gevonden.
Heb je toevallig live foto's?
[ Voor 52% gewijzigd door SietzeJBL op 17-10-2012 21:21 ]
Na de teleurstellingen van de Desmay Slight (slecht afgewerkt) en de Ozaki Jelly (past simpelweg niet) heb ik een case besteld op de nederlandse ebay want ik wilde namelijk snel een case hebben. Het originele folietje achterop je iPhone houden ziet er namelijk wel heel armoedig uit
.
Deze heb ik besteld:
http://www.ebay.nl/itm/Ip...m27cbedde17#ht_500wt_1156
En ik ben enigszins verbaasd dat dit het goedkoopste hoesje is maar dat deze het beste past, stevig aanvoelt en ik geen behoefte meer heb om meer dan 20 euro uit te geven aan hippe covers.
Ben der blij mee!
Op de foto's hieronder zie je het ebay-hoesje (grijzig) en de Ozaki (meer zwarte van de 2) die ik nog niet heb terug gebracht.

Deze heb ik besteld:
http://www.ebay.nl/itm/Ip...m27cbedde17#ht_500wt_1156
En ik ben enigszins verbaasd dat dit het goedkoopste hoesje is maar dat deze het beste past, stevig aanvoelt en ik geen behoefte meer heb om meer dan 20 euro uit te geven aan hippe covers.
Ben der blij mee!
Op de foto's hieronder zie je het ebay-hoesje (grijzig) en de Ozaki (meer zwarte van de 2) die ik nog niet heb terug gebracht.

Ik hoop die van mij maandag binnen te hebben. Ik zal dan wel even wat foto's ervan maken.rdgut schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:37:
[...]
Mag ik vragen welke kleuren combinatie je hebt gekozen?
En heb je eventueel foto's ervan?
De foto's op de site laten niet heen veel zien vind ik.
Zou graag meer willen zien van dit hoesje!
Oké, dat zou heel mooi zijnsteffex schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:10:
[...]
Ik hoop die van mij maandag binnen te hebben. Ik zal dan wel even wat foto's ervan maken.
Vraag aan de mensen die een SPIGEN SGP GLAS.tR of GLASS.t hebben: biedt dit (naar jullie mening) voldoende bescherming tegen vallen op het scherm, of zou je (zonder hoesje) nog steeds bang zijn dat het scherm dan kan barsten?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Spigen SGP Ultra Thin Air Smoothblack met bijgeleverde Ultra Crystal screenprotector.SietzeJBL schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:18:
[...]
Ben ook wel geïnteresseerd in dit hoesje!
Heb je toevallig live foto's?
Witte uitvoering YouTube: Spigen Ultra Thin Air Slim Case for iPhone 5

Heb er geen ervaring mee maar wilde het eigenlijk mee bestellen met mijn Spigen Ultra Thin Air.jhogervorst schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:53:
Vraag aan de mensen die een SPIGEN SGP GLAS.tR of GLASS.t hebben: biedt dit (naar jullie mening) voldoende bescherming tegen vallen op het scherm, of zou je (zonder hoesje) nog steeds bang zijn dat het scherm dan kan barsten?
Uiteindelijk niet gedaan omdat ik vind dat het je toestel onnodig dikker maakt en las dat het na verloop van tijd los laat aan de zijkanten. De Ultra Crystal screenprotector van Spigen is overigens ook heel goed.
Heb er zelf een GLASS.t opzitten en ik maak me totaal geen zorgen over het eventueel kunnen barsten van het scherm. Maar ik heb dan in de 2 jaar iPhone 4 ook nog nooit mijn scherm gebarsten gehad (zonder screenprotector).jhogervorst schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:53:
Als ik hem zou laten vallen zou ik me eerder zorgen maken over de zijkanten en achterkant. Daarvoor gebruik ik op het moment een Bodyguardz full body screenprotector voor, maar de zijkanten zien er best cheap uit...
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ziet er strak uit!!HKnoodle schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 01:13:
[...]
Spigen SGP Ultra Thin Air Smoothblack met bijgeleverde Ultra Crystal screenprotector.
Witte uitvoering YouTube: Spigen Ultra Thin Air Slim Case for iPhone 5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hem ook bestellen! Thnx!!
Mijn Switcheasy Nude is nu al kapot aan de bovenzijde. Nja het zal wel, hoes zijn sowieso niet fijn. Wilde eigenlijk een back-screenprotector pakken. Maar ben toch voor wat uniekere oplossing gegaan..
Zoiets als dit:
http://www.etsy.com/listi...-ebony-real-wood-iphone-4
Zoiets als dit:
http://www.etsy.com/listi...-ebony-real-wood-iphone-4
Ik wil eigenlijk via spigen.com wel de SPIGEN SGP Neo Hybrid EX Snow Series iPhone 5 Bumper Case Satin Silver bestellen. Kost $ 31,99. Daar is deze reeds leverbaar. In Nederland over een paar weken. Ben alleen bang dat ik weer een naheffing van onze belastingdienst krijg en nog een 21% btw mag betalen......
Verwijderd
Gister gemaild over Switcheasy Tones, waarbij de zwarte rand het begaf. Vandaag al een nieuwe op de deurmat! Top service bij Appelhoes.

Verwijderd
Vandaag de Gear4 ThinIce ontvangen, als vervanger van de waardeloze Ozaki O!Coat.
De ThinIce is een mooie, stevige case. Volledig doorzichtig. Opstaande rand, zodat je de iPhone met het scherm omlaag op tafel kunt leggen zonder het scherm te raken. Pasvorm is uitstekend. De case spiegelt behoorlijk, maar het is niet hinderlijk. De zijkanten van de case, en vooral de hoeken, zijn extra dik. Ik denk dat hij zelfs goed beschermt als je je telefoon laat vallen.
Je krijgt er geen screenprotector bij.
Ik plaats geen foto's omdat er op youtube voldoende filmpjes van de ThinIce te vinden zijn. Ik kan echter bevestigen dat dit een prima case is voor wie het design van de iPhone niet wil verbergen in een ondoorzichtige hoes.
De ThinIce is een mooie, stevige case. Volledig doorzichtig. Opstaande rand, zodat je de iPhone met het scherm omlaag op tafel kunt leggen zonder het scherm te raken. Pasvorm is uitstekend. De case spiegelt behoorlijk, maar het is niet hinderlijk. De zijkanten van de case, en vooral de hoeken, zijn extra dik. Ik denk dat hij zelfs goed beschermt als je je telefoon laat vallen.
Je krijgt er geen screenprotector bij.
Ik plaats geen foto's omdat er op youtube voldoende filmpjes van de ThinIce te vinden zijn. Ik kan echter bevestigen dat dit een prima case is voor wie het design van de iPhone niet wil verbergen in een ondoorzichtige hoes.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 13:53 ]
Ik denk dat ik ga voor een Spigen Ultra Thin Air Ultra Clear als die uit is, samen met een GlasT of GlasTr. Maar eerst de iPhone binnen krijgen.