Had de Sena Ultraslim Classic besteld, krijg ik de Ultraslim Access binnen 
Dat gat aan de onderkant is alleen maar ruk. Even support mailen.
Dat gat aan de onderkant is alleen maar ruk. Even support mailen.
Tevreden je 30 euro uitgegeven aan dat rubbertje dus?me_mrtn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:36:
Vandaag mijn Ozaki O!Coat 0,3 Jelly in de smaak transparant binnen gekregen. Wilde eigenlijk alleen de case gebruiken, screenprotector maal ik niet om. Besteld bij Coolblue overigens en dat werd geleverd in een gigantische doos waar meer luchtvulling in zat dan artikelen, maar goed. De case zat nog in hard plastic blisterverpakking die overigens makkelijk te openen is (pluspunt!). De case zelf is prima uit de verpakking te halen en zo om je iPhone te leggen. Mijne sluit overal prima aan, na wat "finetuning" met het aanbrengen. Of de case nu ook helpt om wat stroever in je hand te liggen, moet ik zeggen dat dat niet het geval is. Hij is wel glad. Verder zit de case ook strak om de band waar de uitsparingen voor de knoppen zitten, dus dat is ook prima. Ik had hem overigens wel transparanter verwacht, maar ik kan er wel mee leven. Overigens krijg je er dus nog een screenprotector bij en twee hele kleine microfiberdoekjes.
Tot nu toe wel, even kijken hoe het loopt met de elasticiteit van de case. Dat er geen bobbels en andere zaken bijkomen, maar het is strak tot nu toe.Draakje5 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:47:
[...]
Tevreden je 30 euro uitgegeven aan dat rubbertje dus?
Oke. Want als ik die andere afbeelding had gezien die iemand hier van die case had gekocht dan zou ik 'm niet kopen.me_mrtn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:52:
[...]
Tot nu toe wel, even kijken hoe het loopt met de elasticiteit van de case. Dat er geen bobbels en andere zaken bijkomen, maar het is strak tot nu toe.
Ik zag dat die niet helemaal aansloot nee, dat heb ik niet. Ik zal straks even wat foto's maken.Draakje5 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:59:
[...]
Oke. Want als ik die andere afbeelding had gezien die iemand hier van die case had gekocht dan zou ik 'm niet kopen.
Ik vind'm sowieso erg mooi. Ik heb die lichtste versie gekozen. De binnenkant is natuurlijk gewoon leer, ik ben benieuwd of 'ie eigenlijk zacht genoeg is vanbinnen om de iPhone goed te beschermen, maar dat is even afwachten. Hij zal de iPhone sowieso niet beschadigen denk ik, dus ik ga geen aanvullende protectors oid gebruiken. Volgens mij gaat 't een goede combi worden, maar ik houd nog even een slag om de armVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:07:
[...]
En wat vind jij er van? (Ik heb hem ook)
Wat vind je van de binnenkant?
Verwijderd
Hier nog een foto van de belabberd aansluitende Ozaki. Ik heb inmiddels een klacht neergelegd bij mobielbereikbaar.nl (al is het natuurlijk niet aan die winkel te wijten dat de case niet voldoet) en bij Ozaki zelf. Ik vind dat een case van 20 euro gewoon goed moet passen.me_mrtn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:36:
Vandaag mijn Ozaki O!Coat 0,3 Jelly in de smaak transparant binnen gekregen. Wilde eigenlijk alleen de case gebruiken, screenprotector maal ik niet om. Besteld bij Coolblue overigens en dat werd geleverd in een gigantische doos waar meer luchtvulling in zat dan artikelen, maar goed. De case zat nog in hard plastic blisterverpakking die overigens makkelijk te openen is (pluspunt!). De case zelf is prima uit de verpakking te halen en zo om je iPhone te leggen. Mijne sluit overal prima aan, na wat "finetuning" met het aanbrengen. Of de case nu ook helpt om wat stroever in je hand te liggen, moet ik zeggen dat dat niet het geval is. Hij is wel glad. Verder zit de case ook strak om de band waar de uitsparingen voor de knoppen zitten, dus dat is ook prima. Ik had hem overigens wel transparanter verwacht, maar ik kan er wel mee leven. Overigens krijg je er dus nog een screenprotector bij en twee hele kleine microfiberdoekjes.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 20:39 ]
Kan het voorstellen dat het niet prettig is nee. Ik heb een paar foto's gemaakt met mijn oude 4. Zijn niet van de beste kwaliteit, maar ik kan zo nog wat andere maken. Overigens zijn het geen scuffs aan de onderkant, maar gewoon stof.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:38:
[...]
Hier nog een foto van de belabberd aansluitende Ozaki. Ik heb inmiddels een klacht neergelegd bij mobielbereikbaar.nl (al is het natuurlijk niet aan die winkel te wijten dat de case niet voldoet) en bij Ozaki zelf. Ik vind dat een case van 20 euro gewoon goed moet passen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt meer op een goedkoop plastic prul dan een hoogwaarde bescherming voor je iPhone. Als ik dit had geweten, had ik er nog geen 3 euro voor betaald.
Verwijderd
Don't blame the iPhone. 2e foto is out of focus, da's niet de fout van je iPhone.me_mrtn schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:55:
[...]
Kan het voorstellen dat het niet prettig is nee. Ik heb een paar foto's gemaakt met mijn oude 4. Zijn niet van de beste kwaliteit, maar ik kan zo nog wat andere maken. Overigens zijn het geen scuffs aan de onderkant, maar gewoon stof.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 20:57 ]
Zelfde probleem gehad met die gasten. Waardeloze klantenservice.Gait schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:32:
Heeft iemand hier ervaring met de klantenservice van Appelhoes.nl?
Naar aanleiding van de reviews over de Desmay Slight heb ik een mail gestuurd dat ik de order wilde wijzigen.
Hierin heb ik aangegeven de SwitchEasy Tones zwart te willen i.p.v. de Desmay Slight. Echter heb ik sindsdien (6-okt) niks meer gehoord.
[ Voor 34% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 12-10-2012 23:22 ]
Goede keus als ik afga op youtube reviewsdarkshadow83 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:10:
Vandaag toch maar een Spigen SGP Glass.T besteld. Mijn huidige bodyguardz screenprotector laat me teveel vingervlekken achter. Ook geeft hij niet het soepele gevoel van het eigen scherm. Die Spigen is van glas en voelt veel soepeler. Tevens schijnt hij nouwelijks gevoellig te zijn voor vingervlekken. Groot + punt!
Maandag krijg ik hem. Ik ben benieuwd!
Termul schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:33:
Hallo,
Zie hier de SwitchEasy NUDE transparant om de iPhone5.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ligt wel lekker in de hand, vind hem mooi uitkomen met een witte. Mooier dan met een zwarte. Zelf heb ik een zwarte incl. Desmay Slight, deze is van mn vriendin. Over de Desmay Slight ben ik enigszins tevreden, het biedt bescherming, maar niet zo goed als de Nude van SwitchEasy.
[ Voor 9% gewijzigd door joblamie op 13-10-2012 00:21 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2012 03:04 ]
Lijkt wel een stukje hardware dat in je pc zit.. een videokaart ofzo
Verwijderd
Is er al bekend wanneer die uitkomt? Ziet er goed uit.X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:21:
Volgens mij worden er bergen geld verdient met die hoesjes, productiekosten zijn niet meer als een euro als je het mij vraagt.
Overigens doe ik er ook vrolijk aan mee hoor, alleen ik zit te wachten op de Leverage van Graft, die had ik ook op mijn iPhone 4.
Waar besteld als ik vragen mag? Alleen het is toch niet voor de achterkant? Want daar ben ik eigenlijk het meest naar voor opzoek, voor als ik hem op tafel leg ofzo.darkshadow83 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:10:
Vandaag toch maar een Spigen SGP Glass.T besteld. Mijn huidige bodyguardz screenprotector laat me teveel vingervlekken achter. Ook geeft hij niet het soepele gevoel van het eigen scherm. Die Spigen is van glas en voelt veel soepeler. Tevens schijnt hij nouwelijks gevoellig te zijn voor vingervlekken. Groot + punt!
Maandag krijg ik hem. Ik ben benieuwd!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
www.ipodhoes.nl . Hij is inderdaad alleen voor de voorkant. Op de zijkant en achterkant heb ik een bodyguardz (screen)protector. Daar ben ik op zich tevreden over, alleen niet over de voorkant. Vandaar de SpigenAntraXxX schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:54:
[...]
Waar besteld als ik vragen mag? Alleen het is toch niet voor de achterkant? Want daar ben ik eigenlijk het meest naar voor opzoek, voor als ik hem op tafel leg ofzo.
Mooie eenvoudige sleeves zo te zien. Jammer alleen dat de prijs inc 5 euro verzendkosten toch oploopt naar 27 euro.wjsbeheer schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:58:
Gebruik al jaren sleeves van raedan.de Simpel van vorm en doet precies wat het moet doen: iPhone beschermen. Wil absoluut geen case om m'n iPhone en heb 'm ook vaak zonder sleeve in m'n broekzak.
PS5 User ;-) ...
Oh my... wat ontzettend zondeJPM85 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:50:
Heb hier ook al 2 cases gehad, maar alles is of slecht afgewerkt (Desmay, besteld via Appelhoes) of is te elastisch waardoor er vuil onder kruipt (Muvit).
Vandaag via iCarbons een two-tone skin besteld, aangezien ik geen hoesje ga vinden die aan mijn eisen gaat voldoen. (<0,3mm, perfecte pasvorm). Heb de light/dark wood skin besteld, kijken of dit wat is
[afbeelding]
Weg iPhoneJPM85 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:50:
Heb hier ook al 2 cases gehad, maar alles is of slecht afgewerkt (Desmay, besteld via Appelhoes) of is te elastisch waardoor er vuil onder kruipt (Muvit).
Vandaag via iCarbons een two-tone skin besteld, aangezien ik geen hoesje ga vinden die aan mijn eisen gaat voldoen. (<0,3mm, perfecte pasvorm). Heb de light/dark wood skin besteld, kijken of dit wat is
[afbeelding]
Holy MolyJPM85 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:50:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Executor16 op 13-10-2012 19:36 ]
You and I have memories longer than the road ahead
IRL pics!fener33 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:25:
Heb een speck candyshell ben echt tevreden erover
[ Voor 10% gewijzigd door heypnt op 13-10-2012 23:01 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Draakje5 op 13-10-2012 23:34 ]
Looks goodcjpunt schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:59:
Vandaag de switcheasy tones binnengekregen. Eerste indruk is erg goed. Case geeft rondom gehele telefoon bescherming, voegt niet teveel dikte/bulk toe aan de telefoon, ziet er strak uit en ligt lekker in de hand. Hou het meestal nooit te lang vol met een case om m'n nieuwe iphone, dus benieuwd hoe dat met deze gaat zijn.
[afbeelding]
Switcheasy Tones iPhone 5 #7 by cjpunt, on Flickr
[afbeelding]
[afbeelding]
Switcheasy Tones iPhone 5 #4 by cjpunt, on Flickr
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 13-10-2012 23:40 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Michael_1980 op 13-10-2012 23:48 ]
Deze wou ik eerst ook hebben, maar zag dat deze cases behoorlijk dik zijn. Bijna 2x zo dik als de iPhone 5 zelf!fener33 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:25:
Heb een speck candyshell ben echt tevreden erover
heb je zwarte iPhone met zwarte hoesje?Michael_1980 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:45:
Ik heb sinds vandaag de SwitchEasy Tones black en mijn eerst indruk is: Geweldig!
- Het voegt vrijwel geen bulk toe aan je iPhone 5 (is nu vrijwel even "dik" als de iPhone 4/4s).
- Alle cutouts zijn perfect, dus volume buttons, koptelefoon, lichtning kabel ingang, on/off zijn allemaal mooi op maat gemaakt.
- Geen vingerafdrukken op de achterkant.
- Voelt fijn in de hand, lekker stevig.
- Mijn Bose Mie2i headphone aansluiting past precies! En deze is iets dikker dan die van de Earpods.
bear87 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:31:
[...]
Mooie eenvoudige sleeves zo te zien. Jammer alleen dat de prijs inc 5 euro verzendkosten toch oploopt naar 27 euro.
Ik vind die Ikonic Edge dingen wel mooi, vooral die bruine. Alleen die dingen zijn 34 euro en als de douane je pakje ziet dan komt er 12,50 inklaringskosten bij + 21% belasting over het aankoopbedrag. Dan zit je opeens met een extreem duur hoesje.
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Jepalwaysleft schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:59:
[...]
heb je zwarte iPhone met zwarte hoesje?
Verwijderd
zie fotoserie hier boven, even lezen heVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:33:
Ik heb mijn oog op deze laten vallen van switcheasy:
http://www.mobilecaseshop...phone-5-greyish-blue.html
Op macrumors lees ik er een hoop goede reviews over. Is er iemand hier die er al ervaring mee heeft?
Verwijderd
Oh was me niet opgevallen, waarschijnlijk te donkere foto, bedankt!
De bulkness valt echt mee, ik zal kijken of ik wat foto's kan uploadenMichael_1980 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:52:
[...]
Deze wou ik eerst ook hebben, maar zag dat deze cases behoorlijk dik zijn. Bijna 2x zo dik als de iPhone 5 zelf!
Check van 1:05
YouTube: SPECK CANDYSHELL IPHONE 5
[ Voor 5% gewijzigd door Captain Planet op 14-10-2012 10:44 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Dat ligt aan de soort screenprotector. De meeste staan dat wel toe. Maar je hebt er ook, zoals de Spigen SGP Glass.t, die een soort van chemische reactie opwekken na het plaatsen. Die kan je daarna echt niet meer opnieuw gebruiken.Satom schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:53:
Ik heb al eens iets over deze methode gehoord. Maar wist niet dat je, je screen protector er gedeeltelijk af kon halen en vervolgens er weer perfect op kan krijgen. Dacht dat als de screen protector eenmaal een beetje eraf is geweest je een nieuwe moet hebben.
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld bij http://www.iaccessoires.nl en gisteren binnen gehad!CopyCatz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:33:
Waar hebben jullie de tones vandaan? Ik zie 'm in NL nergens op voorraad , behalve bij appelhoes maar gezien de reputatie zal dat wel niet kloppen...
De meeste protectors zijn tegenwoordig zo stevig dat je ze met zeepwater kunt wassen en weer opnieuw kunt aanbrengen. Al vaak gedaan.Satom schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:53:
Ik heb al eens iets over deze methode gehoord. Maar wist niet dat je, je screen protector er gedeeltelijk af kon halen en vervolgens er weer perfect op kan krijgen. Dacht dat als de screen protector eenmaal een beetje eraf is geweest je een nieuwe moet hebben.
Tnx. 30 euro incl verzenden, ik ga maar ff gokken dat de andere shops 'm van de week ook binnen krijgen. Had al een nude binnen maar die hou ik dan maar in reserveMichael_1980 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:55:
[...]
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld bij http://www.iaccessoires.nl en gisteren binnen gehad!
Wel een paar euro duurder dan bij bijvoorbeeld appelhoes, maar heb daar slechte ervaringen mee.
Ze hebben daar nog 6 zwarte op voorraad.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
darkshadow83 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:55:
[...]
Dat ligt aan de soort screenprotector. De meeste staan dat wel toe. Maar je hebt er ook, zoals de Spigen SGP Glass.t, die een soort van chemische reactie opwekken na het plaatsen. Die kan je daarna echt niet meer opnieuw gebruiken.
Bedankt heren (en damesCopyCatz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:56:
[...]
De meeste protectors zijn tegenwoordig zo stevig dat je ze met zeepwater kunt wassen en weer opnieuw kunt aanbrengen. Al vaak gedaan.
Met douanekosten doelde ik op Ikonic Edge, uit Nieuw Zeelandmossel schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 00:00:
Bedrijf zit in Duitsland, dan heb je geen douanekosten / belasting. Iets met EU ofzo.
[...]
Vraag me af of de douane tegenwoordig zo goed op de hoogte is dat ze deze onderscheppen. Het origineel is 10x zo duur, dus wel tempting...
[ Voor 22% gewijzigd door Daedalus op 29-11-2012 18:20 ]
Heel benieuwd naar het resultaat. Welke kleur heb je besteld? En welke kleur iPhone heb je? Hier wil ik zeker foto's van zien en je ervaring weten.
[ Voor 57% gewijzigd door Daedalus op 29-11-2012 18:20 ]
Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB
Hier nog een de pics zien er goed uit maar eerst in de handen van een Tweaker zien voordat ik bestelZavantas schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:57:
[...]
Heel benieuwd naar het resultaat. Welke kleur heb je besteld? En welke kleur iPhone heb je? Hier wil ik zeker foto's van zien en je ervaring weten.
Verwijderd
Op je eerste foto lijkt ie toch niet helemaal mooi aan te sluiten aan de onderkant. Of is dat gezichtsbedrog?Michael_1980 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:37:
Hier wat foto's van mijn SwitchEasy Tones Black met de zwarte iPhone 5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Waar?Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:11:
Heb ook de tones inmiddels maar besteld voor 22 euro 45. Lekker prijsje
[ Voor 31% gewijzigd door Executor16 op 15-10-2012 01:20 ]
Verwijderd
mobilecaseshop.nl met kortingscode iphone5Executor16 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 01:20:
Ineens is er in de SGP Store een Spigen Glas.tR bijgekomen (nog beter ofzo) en hebben ze inmiddels 5 verschillende screen protector setjes die uit verschillende combinaties bestaan.. Niet heel overzichtelijk meer daar
[...]
Waar?
PS5 User ;-) ...
Dat lijkt er inderdaad op zie ik nu, maar dat is gezichtsbedrog. Dat kun je ook zien bij de 3e fotoVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:20:
[...]
Op je eerste foto lijkt ie toch niet helemaal mooi aan te sluiten aan de onderkant. Of is dat gezichtsbedrog?
Jammer dat er geen transparante versie van is. Ziet er heel goed uit en vooral de zijkanten en onderkant zijn heel goed bescherm.
De wijzen komen uit het Oosten!
Kon het ook niet laten, toch maar wel besteld. Vind de vapor sowieso al beter uitzien als de Sector 5 case, maar smaken verschillen.CopyCatz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:14:
[...]
Vraag me af of de douane tegenwoordig zo goed op de hoogte is dat ze deze onderscheppen. Het origineel is 10x zo duur, dus wel tempting...
Ik heb ze altijd gebruikt en vond ze perfect. In het begin ietwat stroef (maar dat zijn de meeste) na eventjes gebruik is dat weg.NoepZor schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:12:
Iemand ervaring met een Brando ultra clear protector? Ik heb deze in het verleden gebruikt bij andere telefoon en destijds waren het prima protectors. Deze komt incl. verzenden op 13 euro uit, goedkoper dan een zagg of iets dergelijks.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Wat een gaaf dingScidd0w schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:14:
Ik heb de Taktik5 case besteld van Lunatik via Kickstarter.
Welke als ik vragen mag?noteboeki schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 07:32:
Heb alleen een inmiddels alweer een andere sleeve op het oog, dus gaat deze de verkoop in.
(Mocht er iemand interesse hebben dan kan je een DM sturen.)
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 13:48 ]
Kan ik alleen maar beamen, 1 minpuntje is misschien dat de Desmay een beetje glad is, dus dat je wel moet uitkijken dat je 'm niet uit je handen laat glijden.. True dat de Desmay misschien redelijk aan de prijs was voor wat je ervoor terugkreeg, maar ik ben tevreden over het hoesje, hij ziet er mooi uit en beschermt m'n iPhone tegen krassenKensuke schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:26:
Ik heb mijn Desmay eindelijk binnen. Ik verwachtte een ramp na alle negativiteit, maar het viel me erg mee. Ik heb hem van alle hoeken bekeken en onderzocht, maar ik zie en voel geen scherpe randjes. Er zitten ook geen krassen op en het is ook niet gebogen. Ik heb hem alleen nog niet kunnen testen op een iPhone 5, want die heb ik nog niet.
Misschien dat ik hem toch terugstuur omdat het inderdaad niet echt transparant is en je voor minder geld hetzelfde kunt krijgen via eBay.
Heb hem voor de zekerheid toch maar bij SwitchEasy Europe zelf besteld.. Dit in verband met de slechte verhalen van Appelhoes. Alleen levertijd van ongeveer 2 weken. Dat is wel jammer.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:47:
Van het weekend heb ik 2x SwitchEasy Tones binnen gekregen. Eentje voor m'n zwager en eentje voor mezelf. Moet zeggen dat hij zo goed is als ik verwacht had! Heb een aantal Youtube-filmpjes bekeken, dus wist wel beetje wat ik er van moest verwachten.
Maar de cut-outs zijn overal perfect, niets op aan te merken. En het zachte "rubber" is iets steviger dan verwacht, dat is eigenlijk wel goed. Dus denk niet dat je hoeft te vrezen dat dat verkeerd gaat bijv. in je broekzak. Al met al zeker een aanrader!
Ik zelf heb een zwarte besteld, m'n zwager de "greyish blue". Beiden voor een zwarte iPhone. Had het niet verwacht, maar de blauwe staat nog verassend goed bij een zwarte iPhone.
Had ze in eerste instantie bij de US store besteld, maar die konden niet naar NL versturen. Daarna toch maar bij Appelhoes besteld, met de opmerking erbij of ze me op de hoogte wilden houden van de status. Kreeg keurig een mailtje terug met de levertijd.
Daarna ook nog gemaild om hem ergens anders heen te laten sturen, hier had ik ook snel antwoord op en het was keurig geregeld. Dus ik heb weinig op te merken op de service van Appelhoes.
PS5 User ;-) ...
Had een Desmay Slight gepreordered bij Appelhoes, toen deze op voorraad was keurig uitgeleverd. Vanwege de negatieve recenties, en vond hem zelf ook niet mooi, op 10 oktober retour gezonden. Vandaag geld terug op de rekening, dus ben eigenlijk wel tevreden over Appelhoes.supernova schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:57:
[...]
Heb hem voor de zekerheid toch maar bij SwitchEasy Europe zelf besteld.. Dit in verband met de slechte verhalen van Appelhoes. Alleen levertijd van ongeveer 2 weken. Dat is wel jammer.
Verwijderd
Eens voor mij inderdaad exact het zelfde verhaal, prima snelle service. Zou er zo weer bestellen!OkeOkeOke schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:03:
[...]
Had een Desmay Slight gepreordered bij Appelhoes, toen deze op voorraad was keurig uitgeleverd. Vanwege de negatieve recenties, en vond hem zelf ook niet mooi, op 10 oktober retour gezonden. Vandaag geld terug op de rekening, dus ben eigenlijk wel tevreden over Appelhoes.
Een keer een goed verhaal over Appelhoes mag ook.
Applehoes is volgens mij het voorbeeld van een one-man-webshop die plotseling heel populair is geworden waardoor de beheerder zich uit het naad moet werken om alle bestellingen netjes af te handeleniJack schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:53:
[...]
Eens voor mij inderdaad exact het zelfde verhaal, prima snelle service. Zou er zo weer bestellen!
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
PS5 User ;-) ...
Zelfde hier, retourneren ging zonder gedoe. Zou er ook zo weer bestellen.OkeOkeOke schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:03:
[...]
Had een Desmay Slight gepreordered bij Appelhoes, toen deze op voorraad was keurig uitgeleverd. Vanwege de negatieve recenties, en vond hem zelf ook niet mooi, op 10 oktober retour gezonden. Vandaag geld terug op de rekening, dus ben eigenlijk wel tevreden over Appelhoes.
Een keer een goed verhaal over Appelhoes mag ook.
Verwijderd
Ik twijfel ook over de binnenkant.Gait schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:24:
Zorgt de Pall Atelier niet snel voor beschadigingen met het in- en uitschuiven? Ik heb hem hier liggen, maar het is nu erg strak en de iPhone heeft al snel last van beschadigingen.
Dat hij strak zit is niet zo erg denk ik. Alleen de binnenkant is kennelijk gewoon de binnenkant van het leer zelf zonder enige vorm van voering. Fitbag, Sena, Ikonic edge etc maken allemaal sleeves waarvan de binnenkant gevoerd is met uiterst zacht materiaal.Gait schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:24:
Zorgt de Pall Atelier niet snel voor beschadigingen met het in- en uitschuiven? Ik heb hem hier liggen, maar het is nu erg strak en de iPhone heeft al snel last van beschadigingen.
[ Voor 23% gewijzigd door bear87 op 15-10-2012 19:26 ]
Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 22:37 . Reden: Link aangepast ]
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Op 9 oktober heeft hier iemand foto's van deze case gedeeld. Weet niet hoe ik naar hem moet linken. Maar zoekopdracht naar Hybrid levert je meteen de foto's op.Ghost999 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:27:
Deze lijkt me wel strak voor de witte iPhone :
http://www.spigen.com/cel...ybrid-ex-snow-series.html
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq