Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik verwacht dat ze zeker de eerste tijd nog wel behoorlijk wat updates de deur uit doen. Zeker nu er nog heel veel geregeld moet worden (denk aan logistiek, maar ook omvang van de wereld).

Ik heb er iig heel veel zin in. Een mega-dungeon van 15 (!) levels deep klinkt prima. Als ik me niet vergis was Watcher's Keep 5 level.

Afbeeldingslocatie: http://media.obsidian.net/eternity/media/mega-dungeon/PE-Dungeon-Levels.jpg

En verder hebben ze iig genoeg geld om er een hele mooie uitgebreide wereld van te maken. Ik hoop dat ze echt een game kunnen maken zoals ze die voor ogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
Inmiddels zijn er ook bewegende beelden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
Snake1997 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:16:

[video]
ziet er goed uit!
ik kan niet wachten totdat dit speelbaar wordt... good old baldurs gate times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:40
Snake1997 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:16:
Ik zat voornamelijk te denken: "Ah crap! Dat wordt een behoorlijke 3D videokaart!", maar dit is (bijna) allemaal 2D (alleen de waterval niet als ik het zo bekijk) en kan dus op een lichte videokaart prima draaien...

Opleverdatum is pas over een jaar (april 2014), dus we hebben nog wel even te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Ziet er alvast al zeer sfeervol uit, vooral de dag/nacht cyclus ziet er prachtig uit.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
Cergorach schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:19:
[...]

Ik zat voornamelijk te denken: "Ah crap! Dat wordt een behoorlijke 3D videokaart!", maar dit is (bijna) allemaal 2D (alleen de waterval niet als ik het zo bekijk) en kan dus op een lichte videokaart prima draaien...

Opleverdatum is pas over een jaar (april 2014), dus we hebben nog wel even te gaan.
Dat klopt :) aan het einde van het filmpje kun je dit ook goed zien ja.
De gehele omgeving wordt in 3d gerenderd en krijgt vervolgens een touch-up van een artist. Dit kan vervolgens gewoon in 2d worden getoond.

Voorbeeld: http://media.obsidian.net...nce-ProcessStack-1340.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Ze nemen precies wel hun tijd met die fulfilment site. Zou eind december 2012 al klaar geweest moeten zijn. Het is nu begin mei 2013 en nog altijd niets.
Ook geen mail ofzo gehad. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat er daar geen vooruitgang in geboekt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Ik heb er persoonlijk niet zo'n last van. Laat ze maar lekker met de game aan de slag gaan. En als ik me niet vergis is er half maart een update langsgekomen waarin gerept werd over de fulfillment site?

[edit]Juist ja:
http://www.kickstarter.co...ect-eternity/posts/420928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
D-rez schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:25:
Ze nemen precies wel hun tijd met die fulfilment site. Zou eind december 2012 al klaar geweest moeten zijn. Het is nu begin mei 2013 en nog altijd niets.
Ook geen mail ofzo gehad. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat er daar geen vooruitgang in geboekt wordt.
Ach, in ieder geval nemen ze precies de tijd. Je hebt ook van die developers met zo'n instelling van "Ach we nemen gewoon om en nabij de tijd en dan zal het wel goed komen..." Daar heb ik zo'n hekel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FYI, Obsidian is op Rezzed, een vertraagde* livestream is hier

* Het zou Obsidian niet zijn zonder problemen :+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of iemand hier deze game nog volgt, maar hier kun je een recente presentatie over Eternity vinden met nieuwe screenshots etc:

http://www.gdcvault.com/p...g-Your-Party-with-Project

Nog meer goed nieuws: rond thanksgiving (volgende week donderdag) komt de officiele Pillars of Eternity (officiele naam) website online met backer portal en eerste gameplay video.

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Ik volg het nieuws een beetje zijdelings. Er komen regelmatig berichtjes voorbij vanuit Kickstarter. Volgens mij zijn ze wel aardig op weg maar ik moet eerlijk zijn dat ik me het liefst door het eindresultaat laat verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
Ook vandaag weer wat nieuwe screenshots en art:
http://forums.obsidian.net/topic/64667-update-68-art/

Afbeeldingslocatie: http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-wilderness-01-580x326.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-wilderness-02-580x326.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0068/pe-troll-580x326.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Lijkt erg veel op Diablo 2, vooral de laatste screenshot (dat is goed btw ;) )

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

maniak schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:40:
Lijkt erg veel op Diablo 2, vooral de laatste screenshot (dat is goed btw ;) )
Ik zie niet in hoe dat een compliment is maar vooruit ;) Ziet er wmb prima uit overigens, ik kijk uit naar het resultaat. Hopelijk komt de backerportal een keer in de lucht.

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het veschil tussen deze developer en enkele andere developers die ik ook ondersteund heb via Kickstarter wel erg groot. Er wordt maar matig updates gegeven en ik heb het idee dat de community maar weinig wordt betrokken bij het hele proces. Persoonljik vind ik dat juist een van de leukste dingen van het ondersteunen van een project via Kickstarter, dat hele kijkje in de keuken. Ik vind het jammer. Misschien dat dat nog gaat komen nu eindelijk de website in de lucht komt al is dat nu ook alweer uitgesteld tot na de feestdagen.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

engessa schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:40:
Ik vind het veschil tussen deze developer en enkele andere developers die ik ook ondersteund heb via Kickstarter wel erg groot. Er wordt maar matig updates gegeven en ik heb het idee dat de community maar weinig wordt betrokken bij het hele proces. Persoonljik vind ik dat juist een van de leukste dingen van het ondersteunen van een project via Kickstarter, dat hele kijkje in de keuken. Ik vind het jammer. Misschien dat dat nog gaat komen nu eindelijk de website in de lucht komt al is dat nu ook alweer uitgesteld tot na de feestdagen.
Moet ik mee akoord gaan. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld de leuke filmpjes die Larian (Divinity: Original Sin) af en toe vrijgeeft waarbij de designers en developers hun werk persoonlijk demonstreren, zijn die paar vage plaatjes die hier vrijgegeven worden wel HEEL matig, zeker gezien de hoeveelheid geld die ze opgehaald hebben.
Lijkt erg veel op Diablo 2, vooral de laatste screenshot
Isometrisch perspectief = Diablo 2? :p

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 28-11-2013 15:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Ik vind het veschil tussen deze developer en enkele andere developers die ik ook ondersteund heb via Kickstarter wel erg groot.
Grappig, ik vind het juist helemaal niet erg hoe het gaat. De updates zijn elke week (we zitten ondertussen op nummer 68) en zijn wat voor mij prima. Ik wil juist helemaal niet te veel invloed uitoefenen op de game, laat dat maar aan mensen over die er verstand van hebben. Ik lees de updates meestal ook maar globaal, ik wil gewoon verrast worden door de complete game. Maar de updates hebben best wel veel inhoud. Misschien iets minder spetterend als andere projecten die ik steun (Torment Numenera en Planetary Annihilation).

Ik zie het nog wel goed komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh vind juist precies het tegenovergestelde. Dit project is et enige project waar je elke twee weken op een vaste dag een update kunt verwachten. Er zijn dus veel meer updates dan bij andere kickstarter projecten. Maar door de hoeelheid updates zitten er inderdaad wel eens minder interessante updates tussen.

Verder communiceren de devs juist heel veel met de community. Josh Sawyer o.a. is heel goed te bereiken via twitter, spring.me en een aantal fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik vind de screenshots op Diablo 2 lijken vanwege de grafische stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vergelijk het met bv Star Citizen waar er wekelijks een youtube show is van een half uur tot een uur met allerlei nieuwtje, filmpjes en vragen vanuit de community, een forum waarop de devs allemaal een eigen topic hebben voor vragen en feedback en polls waarmee backers de ontwikkeling kunnen beinvloeden. Ook heb ik een ander project gebacked voor een fysiek bordspel waarbij je zelf de beta regels en kaarten uit kunt printen, alvast kunt spelen en feedback kunt geven.

Maar misschien ben ik verwend :P Of gaat dat nog komen als er een alpha of beta is, nu zijn ze natuurlijk nog volop bezig met het grondwerk van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

engessa schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:10:
Ik vergelijk het met bv Star Citizen waar er wekelijks een youtube show is van een half uur tot een uur met allerlei nieuwtje, filmpjes en vragen vanuit de community, een forum waarop de devs allemaal een eigen topic hebben voor vragen en feedback en polls waarmee backers de ontwikkeling kunnen beinvloeden. Ook heb ik een ander project gebacked voor een fysiek bordspel waarbij je zelf de beta regels en kaarten uit kunt printen, alvast kunt spelen en feedback kunt geven.

Maar misschien ben ik verwend :P Of gaat dat nog komen als er een alpha of beta is, nu zijn ze natuurlijk nog volop bezig met het grondwerk van het spel.
Dat vind ik wel een heel apart project. Ze proberen vooral zoveel mogelijk te verkopen om zo nog meer geld binnen te halen. Of je dat nu goed of slecht vind, het is wel een andere context.

Star Citizen is sowieso een uitzondering (zowel in manier van crowdfunding als in budget). Vergeleken met gemiddelde kickstarter projecten doen ze het bij PE gewoon heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:58
Eindelijk is de grote update er...
Een nieuwe naam: "Pillars of Eternity", de nieuwe website is online http://eternity.obsidian.net (inclusief het backers gedeelte) en een eerste teaser trailer. Krijg meteen zin om mijn pledge te verhogen..
Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Teaser-trailer:

Ziet er goed uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik weet nu al dat 2014 een goed RPG-jaar gaat worden. Dit spel doet me weer terug denken aan de hoogdagen van de infinity engine games. Dan nog eens wasteland 2 en Original Sin.

Ik pink alvast een traantje weg.

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik twijfel sterk om nu dit spel te backen. Toen de Kickstarter liep, was ik al backer voor Star Citizen en nog andere projecten en liet mijn budget het niet meer toe. Maar is het nog de moeite om nu te backen? De prijs staat ondertussen op 35$, ik dacht dat het vroeger 25 was. En heb je hoegenaamd voordelen als late backer?

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Mee eens, ik krijg met die paar screenshots al mooie nostalgische gevoelens naar IE-games als Baldur's Gate. Heel benieuwd hoe het verder uit gaat pakken.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

(jarig!)
mattderi schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:34:
En heb je hoegenaamd voordelen als late backer?
Niet veel, maar dat kan ook moelijk zonder de early backers te benadelen. Je hebt wel de mogelijkheid om nog alle extra's te krijgen als de early backers voor een hogere kost. Zo ook het spel voor 10 dollar duurder dan een early backer.

Maar ik denk dat je voor 35 dollar nog altijd goedkoop af bent, want waarschijnlijk zal dit spel met release een 50 dollar retail spel worden.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

1x Retail Collector's Edition
1x Pillars of Eternity Playing Cards

:9 Kan niet wachten. Vind persoonlijk dit ook een kickstarter project wat heel lekker loopt. Regelmatig updates, solide voortgang, etcetera. Ook de stijl die het lijkt te krijgen spreekt mij wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
Het was al weer even geleden, maar er is vandaag weer een nieuwe update:
http://eternity.obsidian....0-new-year-project-update

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0070/pe-te-oldsong-580.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ziet er weer prachtig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30
Vind het maar een lelijk spel. Het lijkt alsof de karakters los staan van de environments, alsof het er niet bij hoort. Nee, dit is niet de grafische stijl die ik zoek.

De gameplay kan wel heel goed zijn, maar daar kunnen we nog niet over oordelen. Uiteraard is gameplay wel belangrijker dan graphics, maar voor mij zijn geluid en beelden toch ook belangrijk voor de immersie. Dat heb ik, afgaande op screenshots en filmpjes, nog niet.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Visgek82 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:53:
Vind het maar een lelijk spel. Het lijkt alsof de karakters los staan van de environments, alsof het er niet bij hoort. Nee, dit is niet de grafische stijl die ik zoek.

De gameplay kan wel heel goed zijn, maar daar kunnen we nog niet over oordelen. Uiteraard is gameplay wel belangrijker dan graphics, maar voor mij zijn geluid en beelden toch ook belangrijk voor de immersie. Dat heb ik, afgaande op screenshots en filmpjes, nog niet.
Ik ken dit hele spel nog niet maar ik zit net op de boobtube het bovenstaande flimpje op HD te bekijken en ik snap je verhaal niet. Dit ziet er piekfijn uit man! De chars verweven zich juist goed met de achtergrond. Gras beweegt natuurlijk als je er door heen loopt etc... En dat voor een game die nog niet eens af is! Dat wordt grafisch gezien smullen wanneer de game Alpha gaat. D3 ziet er bijvoorbeeld houterig uit vergeleken met dit. Ook niet zo moeilijk om D3 te toppen natuurlijk. :o

Dat zegt natuurlijk niets, meningen verschillen nu eenmaal. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van die zwarte lijnen... die comic look die D3 een beetje geadapteerd heeft. Wat dat betreft vindt ik dit weer mooier :)

[ Voor 9% gewijzigd door FloydRaalte op 17-01-2014 11:48 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotgunbunny
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-02 20:17
Dit spel is ook ontworpen om eruit te zien als de oude Infinity games. Dat zijn spellen van 15 jaar oud. En ik vind de gelijkenis treffend, wat in dit geval alleen maar positief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe previews van een E3 demo:

http://www.pcgamer.com/pr...-preview-infinity-reborn/
http://kotaku.com/pillars...great-computer-1592836049
http://www.pcworld.com/ar...ns-promise-into-game.html
http://www.joystiq.com/20...-old-and-thats-good-news/

Ziet er goed uit!

Klinkt ook alsof het met de ''choice and consequence'' en ''reactivity'' wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:39

ZeroCode

Woopie

35$ pledged, ik vroeg mij alleen af wat er precies in die expansion packs zit. Meer levels? Kan ik deze later alsnog bijkopen of kon dat alleen eenmalig bij de kickstarter pledge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:10:
35$ pledged, ik vroeg mij alleen af wat er precies in die expansion packs zit. Meer levels? Kan ik deze later alsnog bijkopen of kon dat alleen eenmalig bij de kickstarter pledge?
De expansion pack is gewoon een klassieke uitbreiding met een compleet verhaal in een nieuwe omgeving etc. Zoals bijvoorbeeld Throne of Bhaal van BG2 and Hordes of the Underdark for Neverwinter Nights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
Een lange gameplayvideo, volgens mij van de E3:
http://www.ign.com/articl...all-the-right-rpg-buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Heel erg Baldur's Gateïg. Zelfs het icoontje is dezelfde als van Baldur's Gate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Het schreeuwt inderdaad Infinity Engine uit (welisweer in een moderner jasje, huidige resoluties, betere effecten,...). Ik heb daar in ieder geval geen enkel probleem mee. Ziet er goed uit, helemaal my cup of tea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
Inderdaad, het ziet er al zeer goed uit, en is natuurlijk nog niet volledig af :)
Toch mooi om zo'n resultaat te zien van een kickstarter project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
Heel vet.. precies wat ik leuk vind.

Ik speel nog steeds BGEE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

anandus schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:48:
Heel erg Baldur's Gateïg. Zelfs het icoontje is dezelfde als van Baldur's Gate :P
Alles schreeuwt Infinity Engine. Dat is alleen maar positief natuurlijk. Ik ben verder heel benieuwd hoe de game er uiteindelijk uit komt te zien. Eigenlijk maak me alleen nog zorgen om de lengte van het geheel, de rest (classes, enemies, dialogue, omgevingen, quests) ziet er allemaal heel goed uit. En de lengte maak ik me alleen zorgen om omdat daar nog weinig over gemeld is.

Zin in! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
IceStorm schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:39:
[...]

Alles schreeuwt Infinity Engine. Dat is alleen maar positief natuurlijk. Ik ben verder heel benieuwd hoe de game er uiteindelijk uit komt te zien. Eigenlijk maak me alleen nog zorgen om de lengte van het geheel, de rest (classes, enemies, dialogue, omgevingen, quests) ziet er allemaal heel goed uit. En de lengte maak ik me alleen zorgen om omdat daar nog weinig over gemeld is.

Zin in! *O*
Ik kan me uit het filmpje wat ik had gepost herinneren dat Josh Sawyer iets zei in de trant van:
Icewind dale had += 100 Area's, Baldur's gate 200, Pillars zit er tussenin met 150. Ik denk dat het dus wel goed zit :)

Er zijn inmiddels weer veel nieuwe previews (wel dezelfde demo), o.a. deze: http://www.pcgamer.com/20...eation-and-infinity-rpgs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
Nog even een kleine aanvulling daarop, van http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9547
Sensuki: In a recent interview with Norwegian gaming site gamer.no, Pillars of Eternity was stated to be "larger, yes, easily larger, than Icewind Dale. We're not quite up to Baldur's Gate 2 size, but it's close". What elements of Pillars of Eternity are up there with Baldur's Gate 2 specifically? (e.g. Length of the crit path, Amount of optional content, Number of Exterior Areas, Quest Complexity, etc.) How would you say you've done regarding Wilderness area scope? Which in the stretch goal thread was slated to be "slightly larger than BG2".

Josh Sawyer: Number of overall areas is getting close to BG2. I think we now have over 150 maps with a healthy split between cities, dungeons, towns, and wilderness maps. I'm happy with the number of wilderness areas we have. I think there will be good content density in them and there are enough of them off the critical path that players will feel rewarded for exploring.​

Sensuki: For the record, BG2 has over 275 maps in the original game. I counted them the other week in Infinity Explorer. However, BG2 has stacks of tiny interiors such as houses or child areas of main dungeon levels, so the size of the game may well be getting close to BG2.

• Snake1997
Zijn er nog mensen die de Beta gaan spelen vanaf 18 augustus? (Moet je wel genoeg voor gebacked hebben geloof ik). Ze hebben de beta inmiddels laten zien op Gamescom, ik vind het er super uitzien, hier en daar is nog wel wat te polijsten maar dat mag de pret niet drukken :)

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Heb wel genoeg betaald om hem te kunnen spelen maar beschik niet over een windows machine...jammer de bammer, moet nog wat langer wachten. Maar goed, wachten toch al een tijd, kunnen die paar weken er ook nog wel bij :P

Ingame filmpjes zien er wel super uit, precies de sfeer waar ik op hoopte. Kan ook niet wachten om er mee aan de slag te gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Koetjeboe op 14-08-2014 15:06 ]

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
Fuck dragon age 3. Geef mij deze oldskool rpg maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
Koetjeboe schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:02:
Heb wel genoeg betaald om hem te kunnen spelen maar beschik niet over een windows machine...jammer de bammer, moet nog wat langer wachten. Maar goed, wachten toch al een tijd, kunnen die paar weken er ook nog wel bij :P

Ingame filmpjes zien er wel super uit, precies de sfeer waar ik op hoopte. Kan ook niet wachten om er mee aan de slag te gaan.
Hey das balen man :( komt ie ook niet voor mac/Linux later? ik heb geen bèta access zelf, breng het geduld liever nog even op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja hij komt wel voor mac/linux, vandaar mijn 'die paar weken kunnen er ook nog wel bij'. Is alleen dus nog geen concrete datum voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beta is uit, ben hem aan het downloaden. 3 GB, nog 15 minuten te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Er is geen NDA volgens de laatste update, dus laat maar weten wat je ervan vindt. En een paar leuke screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik vind dat ze het leuk aangepakt hebben met de beta qua quests enzo. Dat er geen main questlines inzitten enzo, zodat je relatief spoilerfree kan gaan spelen :)
Ik moet helaas, als 'gewone' backer nog even wachten tot ik mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zal wat impressies posten. Heb nog niet heel veel gespeeld maar kan al wel wat algemene dingen zeggen. Ten eerste heb ik de beta getest op twee systemen:

Mijn laptop: Lenovo Yoga 2
Intel Core i5-4200U (1.6 GHZ, turbo=2,6GHz)
8Gb DDR3L ram
256GB SSD
Intel HD Graphics 4400 (standaard videokaart van processor)

Desktop:
Weet niet 100% precies maar in ieder geval:
Radeon HD 5670
4GB ram
standaard (slechte harde schijf)

Op mijn desktop kan ik nauwelijks spelen doordat de game vaak crasht. Computer is goed genoeg want als hij draait doet hij het heel soepel op 1080p maar hij crasht dus vaak. Ik denk dat het door de slechte (langzame) harde schijf komt.

Laptop draait hij prima (geen crashes) maar wel lagere framerate bij gevechten etc.

Dan inhoudelijk wat dingen:

Grafisch vind ik het spel echt fantastisch. Heel erg veel sfeer, mooie super scherpe omgevingen en interessante locaties. De 2d achtergronden zijn zoals gezegd erg sfeervol en worden gecombineerd met realtime 3d lighting en bewegende 3d modellen voor dingen als de watermolen en het water zelf. Het enige mindere punt vind ik de character models (die ook 3dzijn). Vanuit het normale speel perspectief (isometrisch) is het prima maar van dichtbij (bij char generation of inventory) ziet het er niet uit.

Heel belangrijk vind ik ook de muziek. Sluit heel goed aan bij de omgevingen wat tot een heel sfeervol geheel leidt. Met de sfeer zit het dus wel goed wat mij betreft.

De dialogen zijn ook sterk. De manier van schrijven doet meer denken aan planescape torment (wel iets minder duister) dan aan BG2. Er zit geen spoiler content in de beta dus het onderwerp van de dialogen is nog niet heel interessant. Maar het is wel al leuk om met iedereen te praten en meegezogen te worden in de wereld. Ook zitten er heel veel skill checks etc in en zit er een zeer uitgebreid reputatie systeem in.

De wereld komt op mij tot nu toe erg interessant over. De ziel en alles wat daarbij komt kijken staat centraal en dat is overal subtiel (dus niet te opzichtig) in terug te merken. Als je tegen vijanden vecht dan wordt je lore codex langzaam ingevuld met achtergrond informatie en statistieken over sterke en zwakke punten van deze monster soort. Karakters die je tegen komt in het spel hebben ook veel te vertellen over hun directe omgeving en wereld. Maar wel vanuit hun eigen perspectief wat het dus geloofwaardig houdt.

Dan de combat, dit is op dit moment helaas een stuk minder positief. Het is erg chaotisch en er zijn nog erg veel bugs. Je moet heel veel aan micromanagement doen, te veel op dit moment. Er zit wel een auto-attack bug in waardoor je teamgenoten vaak niks staan te doen dus dat zal al veel schelen als dat is opgelost. Maar ook de snelheid van aanvallen en vooral van lopen/rennen over het slagveld is veel te hoog. Hierdoor is er van echt positioneren en tactiek gebruiken nog niet heel veel sprake. Wel moet je zo goed mogelijk je abilities gebruiken om een kans te maken. De slowmotion functie is handig omdat dit het slagveld nog een beetje overzichtelijk houdt zonder steeds te moeten pauzeren.

De UI is wat mij betreft top in potentie maar zitten natuurlijk nog veel foutjes en verbeterpunten in. Zo irriteer ik me nogal aan de zeer langzame muis snelheid. Er zijn ook nog weinig portretten etc maar dat komt nog wel.

Het stikt verder van de bugs. Er is dus nog wel veel werk te doen. Ik hoop dat Obsidian aan vier maanden genoeg heeft want alles bij elkaar is er toch nog een hoop te verbeteren.

Dit waren wat willekeurige indrukken. Als iemand meer wil weten vraag alsjeblieft raak.

Edit: ik had dit verhaal al eerder op een ander forum geplaatst, hoop dat dat geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
Dank je voor het delen :) leuk om te horen. Paar dingetjes waar ik wel benieuwd naar ben:
- Vind je de animaties een beetje goed?
- Bij de gamescom beta video miste ik wat gevoel van impact bij combat (zowel melee als spells), ervaar jij dat ook?
- Zijn er veel van die scripted sequences, en wat vind je daar van?
- Ik las dat de meesten het een moeilijk spel vinden (juich ik alleen maar toe), wat is jouw ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:10:
Grafisch vind ik het spel echt fantastisch. Heel erg veel sfeer, mooie super scherpe omgevingen en interessante locaties. De 2d achtergronden zijn zoals gezegd erg sfeervol en worden gecombineerd met realtime 3d lighting en bewegende 3d modellen voor dingen als de watermolen en het water zelf. Het enige mindere punt vind ik de character models (die ook 3dzijn). Vanuit het normale speel perspectief (isometrisch) is het prima maar van dichtbij (bij char generation of inventory) ziet het er niet uit.
Dat is in mijn ogen al een oud zeer. Vroeger tijdens de overgang van 2d naar 3d vond ik het ook altijd al zeer spijtig. Je kwam dan van mooi handgetekende omgevingen en karakters, naar low-res 3d varianten hiervan.
Dan de combat, dit is op dit moment helaas een stuk minder positief. Het is erg chaotisch en er zijn nog erg veel bugs. Je moet heel veel aan micromanagement doen, te veel op dit moment. Er zit wel een auto-attack bug in waardoor je teamgenoten vaak niks staan te doen dus dat zal al veel schelen als dat is opgelost. Maar ook de snelheid van aanvallen en vooral van lopen/rennen over het slagveld is veel te hoog. Hierdoor is er van echt positioneren en tactiek gebruiken nog niet heel veel sprake. Wel moet je zo goed mogelijk je abilities gebruiken om een kans te maken. De slowmotion functie is handig omdat dit het slagveld nog een beetje overzichtelijk houdt zonder steeds te moeten pauzeren.
Zitten er geen opties in om het spel te laten auto-pauzeren? In de infinity games had je een hele resem aan opties wanneer je het spel wou laten pauzeren. Wanneer een spell gecast was, wanneer een karakter onder een bepaald levenspercentage kwam, ...
De UI is wat mij betreft top in potentie maar zitten natuurlijk nog veel foutjes en verbeterpunten in. Zo irriteer ik me nogal aan de zeer langzame muis snelheid. Er zijn ook nog weinig portretten etc maar dat komt nog wel.
geen mouse speed slider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog wat meer gespeeld en wat dingen aangepast. De langzame muis snelheid en de crashes kwamen door mijn windows 7 32 bit versie. Ik moest iets aan de instellingen veranderen nu loopt het veel soepeler.

Het is wel echt een vroege beta: heel veel bugs. Zoals gezged zit het met het grafische deel, het verhaal, de dialogen en het rollenspel gedeelte (skill checks, scripted interactions) wel goed.

De combat moet nog wel flink aan gewerkt worden. Hieronder een lijstje (dit heb ik gepost op de officiele forums, vandaar engels) met dingen die nog missen of bugs die de combat al flink zullen verbeteren:

1. No auto-attack (this is a bug, will be fixed)
2. Selection circles overlapping (main reason for clusterfuck, is a bug, will be fixed)
3. No targeting feedback (confirmed that this will be implemented, will greatly improve clarity)
4. Responsiveness (party members dont activate abilities etc, is a bug, will be fixed)
5. No hit animations (will likeley be added later, some blood spatter etc would be nice when hitting the enemy)
6. Bugged sound effects (makes the combat sometimes feel unconnected, is bug so will be fixed)
7. Low quality of animations (is a big potential negative that will probably not be fixed entirely)
8. No melee engagement UI (will be added later)
9. Movement speed too fast in combat (makes positioning feel less important, needs tob e tweaked slightly, unsure if this will happen)
10. Spell effects sometimes obstructing vision (hopefully they will tweak this a bit but not certain)
11. Balance (typical beta issue, OP blunderbusses etc, not worth discussing)

Om antwoord te geven op de vragen hierboven:

- Animaties zijn heel simpel en niet heel goed. Is te verwachten gezien het budget en de prioriteiten die gesteld zijn. Maar wel jammer.
- Ben zo'n 4 scripted interactions in de demo tegengekomen. Vind het wel echt een goede toevoeging. Stimuleert je verbeelding, sfeervol getekend en veel roleplay mogelijkheden.
- Er zijn een heleboel autopause opties in het spel. Je kunt zelfs de tijd vertragen naar 50%. Zou mooi zijn als dat tijd vertragen ook een soort slider wordt want 50% is wel heel langzaam. Zie het lijstje hierboven voor de blenagrijkste problemen in de huidige combat.

Wat combat betreft gaat het wel goed uitkomen hoor want de basis is er. Maar er zijn nu nog te veel bugs en dingen die missen (UI feedback etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
PoE is uitgesteld naar begin 2015. Viel ergens wel te verwachten, en mij verontrust het alleszins niet. Liever wat langer wachten voor een goed afgewerkt spel.
Bron
Edit:en ook op de frontpage nu.

[ Voor 22% gewijzigd door Wilibrord op 03-10-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ja, de pre-order is beschikbaar..
Stevige prijzen toch voor de 2 edities. Hero komt op 32.20€ op GOG. Champion op 42.90€ (even de fair price package bonus meegerekend)
Ik had wel een verschil verwacht met de kickstarter prijzen, maar niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Eindelijk nog eens een update. En een release date: 26 maart !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Wilibrord schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:43:
Eindelijk nog eens een update. En een release date: 26 maart !
Ben heel benieuwd of ze de fysieke release dan ook hebben. Maar we gaan het zien, heb er heel veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:40
Ik zat al een tijdje te denken: "Gaat het überhaupt nog gebeuren?". Ik had ongeveer op het zelfde moment Wasteland 2 gesponsord, en die is al een tijdje uit.

Maar het gaat dan toch gebeuren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Poehee, dan moet ik toch maar weer meer gaan gamen :D

Ik heb Wasteland 2 bijna uitgespeeld...
Dan nog mijn tweede playthrough van The Witcher 2 doorspelen voordat deel 3 uitkomt...

En aan het einde van het jaar Torment: Tides of Numenara welke ik ook gebacked heb :)

PoE komt er ook wel in, wellicht dat ik niet direct begin met spelen. Maar omdat ik de BG serie zo'n enorm warm hart toedraag kan ik mij waarschijnlijk niet inhouden...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake1997
GoG heeft ook wat nieuwe screenshots er bij staan (zie http://www.gog.com/game/pillars_of_eternity_royal_edition)

Afbeeldingslocatie: http://static.gog.com/upload/images/2015/01/be0000c67db84816909667d4d7c9765a3c8c3521.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gog.com/upload/images/2015/01/f33cc86af8ae2d3d59a99320fbd1625e7061ea40.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gog.com/upload/images/2015/01/95cad1033ca630bd96e94b3d589861132aabfb3d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.gog.com/upload/images/2015/01/3030029768331ab8f27b73deff2bbbbbdd6f058b.jpg

Ziet er wel ontzettend mooi uit :)
Daarnaast zijn er nog beelden van de Livestream/demo die werd gespeeld door Josh Sawyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Ik heb de video's gezien en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Persoonlijk ben ik niet zo van de roleplaying in de typische vaste patronen van mage, priest, warrior, rogue, ranger etc. maar het pauseren van het spel en dan tactische beslissingen nemen spreekt me erg aan. Het vertraagt de combat, maar verdiept het spel behoorlijk.
Als er dan ook nog eens heel veel content is, dan begint het spel toch hoog op mijn wishlist te komen.

• Wilibrord
Nu we echt in de laatste rechte lijn naar de release zitten; welke class gaan jullie (eerst) spelen?
Ik zit de laatste week youtube video's te kijken van de verschillende classes en tot nu toe neig ik naar Cipher, omdat het eens wat anders is dan de meer standaard classes.
Maar ook bij de andere classes zitten interessante opties. Zo vind ik de manier waarop de chanter (vergelijkbaar met een DnD bard) geïmplementeerd is er wel leuk uitzien, al blijft het afwachten hoe dat soort gameplay in de praktijk uitpakt.
Rogue of Priest is altijd handig omdat je voor die zaken (traps/locks of healing) dan niet afhankelijk bent van een party member.
En liefst roleplay ik toch een character met een hoge intelligence, omdat die veelal leuke extra opties hebben in conversaties.
Al bij al nog veel keuzes te maken... zijn jullie er al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
'k Had toch iets meer animo verwacht hier.

Voor de fans, de Pax East presentatie van dit weekend. Er worden enkele companions getoond, en ook wat uitleg over de stronghold en een Q&A op het einde.

[ Voor 3% gewijzigd door Wilibrord op 09-03-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik kijk er nog altijd naar uit. Pax East filmpje laat in ieder geval weer veel goeds zien. Echt een waardige opvolger voor de Baldur's Gate.

Qua class weet ik het nog niet, vroeger was het handig om een class te nemen die hoog in charisma ook was, dan zat je meteen ook gebakken voor tijdens de conversaties. Nu lijken ze dit allemaal meer gesplitst te hebben. Het zal misschien monk worden, of ook een Cipher. Maar tegen dat ik aan het character screen kom zal ik toch weer gaan twijfelen.

Kan iemand mijn geheugen opfrissen, speelt dit spel zich af in een bestaand universum? Of hebben ze geheel iets nieuws gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
't Is een volledig nieuwe IP, dus ze hebben het hele universum, de lore en de ruleset volledig zelf bedacht.

Nog een interessant interview: http://www.pcworld.com/article/2886976/pillars-of-eternity-josh-sawyer-talks-mods-pc-first-focus-big-head-mode-and-more.html
(al verschijnt er elke dag wel ergens een nieuw artikel of interview)
It's not a perfect 1-to-1 where you can build whatever you want and there's no trade-off, but if you want to build an idiot muscle-wizard, which is very important to me, you can. If you want to build a brilliant fighter, that's also a very viable character. If you have an idea for a cool character we don't want to say "No, that's unrealistic." We want to say "What's a way we can support that and make it fun?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14
Na al die filmpjes krijg ik toch echt steeds meer zin erin :D Dat hele presenteren van situaties via storyboards vind ik echt een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 20:21
Tsja, de klok gaat terug. Ik kijk naar BG 3... Engine, mechanics, allemaal een terugkeer naar oude hap. Poppetjes die als robotjes de leider volgen, AI lijkt nauwelijks beter, pathfinding zal wel humhum zijn.

En ik ben er blij om! :+

[ Voor 4% gewijzigd door roffeltjes op 19-03-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Hoe zou Pilars of Eternity zich verhouden tot Divinity Original Sin?
Ze lijken op het eerste gezicht veel overeenkomsten te hebben.
Dat is alleen maar positief natuurlijk :)

[ Voor 48% gewijzigd door Lowizi op 21-03-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Wel, 't zijn beide roleplaying games, dus zijn ze op z'n minst gelijkaardig.
Wat voor mij een groot verschil is, is dat Divinity turn-based combat heeft en Pillars niet. Ik ben zelf geen fan van turn-based, omdat het te beperkend is naar mijn mening.
Heb Divinity niet uitgebreid gespeeld, maar wat ik ervan lees, is de party size ook wat kleiner dan bij Pillars. Je kan/moet ook maar 2 characters maken, terwijl je bij Pillars -indien je dat wil- de hele party zelf kan maken. Dan mis je wel het achtergrond verhaal van de "echte" companions, maar sommigen vinden dat een voordeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier in het verleden al wat impressies geplaatst. Nog twee belangrijke tips:

1. Let op morgen loopt de embargo voor reviews en streamers af! In het eerste deel van het spel schijnen grote spoilers te zitten die je het liefst zelf wil meemaken voor het eerst. Let dus op met het kijken van streams.

2. Mijn impressies over de classes:
favorieten: druid, chanter, rogue
goed maar beetje standaard: wizard, priest, fighter, paladin.
Niet goed: barbarian en ranger
Leuk maar moeilijk (vind ik): monk
niet gespeeld: cipher

Bij het kiezen van je class kun je ook rekening houden met welke classen de companions hebben. Onder de companions zit bijvoorbeeld geen barbarian, rogue en monk.

Ik ga persoonlijk voor human rogue, duel wielding pistolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Oww, bedankt voor tip 1.
Ik neig ook naar rogue, vooral omdat die inderdaad niet als companion beschikbaar is.
Mocht dat toch tegenvallen, wordt het waarschijnlijk Cipher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilibrord schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:46:
Oww, bedankt voor tip 1.
Ik neig ook naar rogue, vooral omdat die inderdaad niet als companion beschikbaar is.
Mocht dat toch tegenvallen, wordt het waarschijnlijk Cipher.
Ik vind rogue wel een leuke class om te spelen. Ze hebben goede abilties om te ontsnappen aan melee engagement (soort variant op opportunity attacks). Ook bijvoorbeeld invisibility spell om door de linies heen te gaan en spell casters te backstabben.

Ook de skills mechanics en stealth (waar rogues een bonus in hebben) zijn erg nuttig om te verkennen en vallen te ontmantelen.

Ze hebben alleen niet veel actieve abilities.

Edit: dual wielding pistolen wat ik eerder zei kan trouwens niet, is two-handed

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Wat is er niet leuk aan de ranger? Ik was van plan een soort elven ranger te worden namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:08:
Wat is er niet leuk aan de ranger? Ik was van plan een soort elven ranger te worden namelijk
Ik vind dat ze niet zo'n leuke abilities hebben. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Zie: http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Ranger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:08:
[...]

Ik vind dat ze niet zo'n leuke abilities hebben. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Zie: http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Ranger
Ah zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0p
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07-2024
Bedankt voor het bumpen van dit topic!

Ik had niet door dat deze al zo snel zou uitkomen, ik wacht (zoals altijd) de reviews af maar als die positief zijn ga ik deze zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Hier kijk ik wel enorm naar uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

st0p schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:13:
Bedankt voor het bumpen van dit topic!

Ik had niet door dat deze al zo snel zou uitkomen, ik wacht (zoals altijd) de reviews af maar als die positief zijn ga ik deze zeker kopen.
Idem. Ben ergens ook wel blij dat 't wat rustig is hier. Hypen is vaak een teken dat het spel zelf weinig om het lijf heeft. Hopelijk is 't snel stabiel en niet teveel bugs, dan schaf ik 't ook aan. Al is het wel wat prijzig, tientje minder had wel gemogen, maarja, gaat het geld wel waard zijn.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Voor diegene die hem kennen: Superbunnyhop is er erg enthousiast over!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SgQYcxg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou gek of stond er vanmiddag nog een nieuwsbericht op de frontpage inzake Pillars of Eternity.
Is blijkbaar weer verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:39:
Ben ik nou gek of stond er vanmiddag nog een nieuwsbericht op de frontpage inzake Pillars of Eternity.
Is blijkbaar weer verwijderd?
Geen nieuwsbericht, maar een filmpje. Die blijft niet staan maar komt in de verzameling met video's terecht:
video: Obsidian toont tweede deel van de weg naar Pillars of Eternity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
http://kotaku.com/were-re...rs-of-eternity-1693310820

Leuke preview.. Preordered Champion Edition op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 17:35
Tijd geleden gebacked via kickstarter, iemand enig idee hoe het zijn werk gaat met de keys die je zou krijgen? Komen die pas op de dag zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Via https://eternity.obsidian.net/account#products kun je je key genereren :) Zojuist gedaan.

In steam kun je hem dan ook al inladen en preloaden... :9~

[ Voor 25% gewijzigd door Koetjeboe op 25-03-2015 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Oeh, misschien neem ik vrijdag dan vrij...

Ok ik neem vrijdag vrij :*)

[ Voor 27% gewijzigd door Basekid op 25-03-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ik heb hem ook geclaimed, maar dan op GOG. Jammergenoeg is pre-loaden daar niet mogelijk. Uitkijken wanneer de download ook daar beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Download is maar 6GB dus lang zal je niet bezig zijn (uitgepakt is de game blijkbaar ong 15GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:47

Japser

Jeej!

Het oude gevoel is dr weer! Kan niet wachten tot vrijdagavond, dan lekker ervoor zitten en je weer als vanouds compleet verliezen in een game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Hoe laat gaat hij live in Nederland? Ik dacht dat het al vandaag was, jammer :( Nog maar een avond uitzitten en wachten haha. Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
17u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 14:53
oOo *O*

Mooi ik ben om 17:00 vrij. Gelijk om half 6 dus spelen.

Heb trouwens totaal niets over deze game uitgezocht. Ik hoorde over deze game zag dat de link naar BG1/2 gemaakt werd heb 1 filmpje waar klein beetje gameplay in zat gezien en heb de game gekocht. Hopelijk geen miskoop :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Misschien wel handig om te kijken:
http://forums.obsidian.ne...eternity-beginners-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ZeroCode schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:29:
Hoe laat gaat hij live in Nederland? Ik dacht dat het al vandaag was, jammer :( Nog maar een avond uitzitten en wachten haha. Heb er zin in :)
Het is toch vandaag? Volgens Steam is hij om 17 uur onze tijd beschikbaar ;)

Ik ben het ook pas vanaf vorige week beginnen volgen.
Destijds alle aandacht aan de Divinity: Original Sin kickstarter gegeven (landgenoten :)) en PoE compleet uit het oog verloren. Nu enorm enthousiast om deze te kunnen spelen :)
Misschien wel handig om te kijken:
http://forums.obsidian.ne...eternity-beginners-guide/
Zoals in de comments al aangehaald wordt: Jammergenoeg allemaal in videoformaat :/

[ Voor 40% gewijzigd door boe2 op 26-03-2015 12:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Daar gaat mijn avond, had al ge-preload maar ik dacht dat hij vrijdag pas uit zou komen.

\o/
Ben ontzettend benieuwd, neig naar een Ranger of een Druid. Dat zijn gelijk mijn main classes op WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Is dit spel voice acted?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste