Ik heb begrepen dat je ze gewoon onafhankelijk van elkaar kunt doen maar wel wordt aangeraden in ieder geval level 5-7 te zijn maar dat zal iedereen wel zo ongeveer zijn als je op het eind bent.Wilibrord schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:57:
Ik heb de expansion tijdens de kickstarter erbij genomen, zoveel vertrouwen had ik in het hele project. Ik kijk er wel naar uit, al heb ik de main campaign nog niet uitgespeeld. Tot op het einde geraakt, maar daar een paar levels te laag om het uit te kunnen spelen. Sindsdien de game een paar maanden niet aangeraakt. Moet dus nog een keer een oude save game loaden en nog wat sidequests afronden alvorens terug naar de eindbaas te gaan.
Weet iemand of je de White March kan spelen na de eindbaas? Voor zover ik begreep eindigt het spel na de eindbaas, en kan je niet verder spelen. In dat geval is het misschien handiger om eerst de expansion te doen en dan pas de eindbaas.
Morgen release op 07:00 PST, dus pas rond 18:00 uur hier. Zal wel kloppen want ik zie ook nog steeds niks op Steam.
Edit: ook ik had de game even laten liggen en dacht hem gisteren mooi uit te kunnen spelen. Met een party van 6 allemaal op LV9 incl Durance.
Kom ik bij de Blood sands cave en schakel die trol uit om naar de laatste quest te kunnen, blijft Durance na het gevecht staan en... Hij blijft staan. Kan hem aanklikken wat ik wil, hij reageert wel, je hoort zijn stem, kunt hem spells laten casten maar hij blijft staan. Niks werkte meer. Las later dat een campfire dit misschien had kunnen oplosen maar ik was trouwens ook al door het campfire hout heen. Ben maar met vijf verder gegaan om te bidden tot Berath, maar ga denk ik vanavond toch maar een save game terug. Kan hem er goed bij hebben voor de final fight.
[ Voor 24% gewijzigd door l0n3w012ph op 25-08-2015 07:19 ]