Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kernel is via Fastboot erop gezet, geen soelaas. Ik ga nu proberen de kernel erop te zetten via CMW recovery. Het toestel werkt wel gewoon maar ik moet en zal root acces krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:10:
Kernel is via Fastboot erop gezet, geen soelaas. Ik ga nu proberen de kernel erop te zetten via CMW recovery. Het toestel werkt wel gewoon maar ik moet en zal root acces krijgen.
Weet je zéker dat het flashen via Fastboot goed is gegaan? Ik geloof het namelijk niet (niet persoonlijk bedoeld :P), anders zou je gewoon die kernel moeten hebben én root. Dus, óf je flasht niet goed, óf je checkt niet goed of je daadwerkelijk root hebt.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon werkt goed, zowel de kernel als de rom. Als ik met een rootchecker kijk geeft deze aan dat ik geen root acces heb.

Via Fastboot heb ik de kernel erop gezet, dat gaf geen problemen en ook zag ik geen mededelingen dat het verkeerd is gegaan.

Rom build: 7.0.A.3.223

Kernel: V5 Update T kernel to 7.0.A.3.223 base

Wat ik verkeerd geen idee. Hoe zou je je root nog beter kunnen checken? Ik heb verschillende root checkers gebruikt en die zeggen allemaal hetzelfde.

Ik heb per ongeluk met SuperSU de root gelocked. Vanaf die tijd heb ik dus geen root acces meer. SuperSU is een superuser variant. Ik heb er een andere kernel opgezet en ook deze geeft mij geen root acces.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Kijk in ieder geval of er een Superuser-app op je telefoon staat. Probeer een app die root nodig heeft (bv Root Explorer, Titanium, noem maar op), en dan zou je de popup van SU moeten krijgen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titanium Back up krijgt geen root privileges. Het lijkt wel of die root dichtgetimmerd zit.

Wat houdt dit eigenlijk in: Enter recovery by press vol-up when led is purple and support init.d script.

Kan ik op die manier de kernel installeren en hoe zou dat moeten?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:24:
[...]

Ik heb per ongeluk met SuperSU de root gelocked. Vanaf die tijd heb ik dus geen root acces meer. SuperSU is een superuser variant. Ik heb er een andere kernel opgezet en ook deze geeft mij geen root acces.
Ik zie dit nu pas. Bedoel je dat je de temporary unroot feature van SuperSU hebt gebruikt? Ik heb zelf geen ervaring met SuperSU, maar afaik is dat gewoon een vinkje aan/uit zetten in SuperSU, toch? Ik zie geen andere unroot features in SuperSU namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Mad Marty op 08-01-2013 15:40 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat maar waar. Ik heb geen idee hoe ik root acces opnieuw kan verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ik zou zeggen, begin overnieuw. Flash opnieuw je gewenste ROM (mét wipe!), en flash daarna de ask via fastboot.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes! Ik heb SuperUS geinstalleerd via CMW bij het opstarten/recovery. Dit is een zip file die je installeerd zoals je een ROM installeerd. Herstarten en waarempel ik heb weer root acces. Uren verder, maar het werkt wel weer. Maar waarom er geen 1 kernel root acces krijgt is mij een raadsel.

Iemand een idee hoe je dat vreselijke delen van Facebook in je scherm wegkrijgt als je iets verplaatst op je scherm?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:09:
Hebbes! Ik heb SuperUS geinstalleerd via CMW bij het opstarten/recovery. Dit is een zip file die je installeerd zoals je een ROM installeerd. Herstarten en waarempel ik heb weer root acces. Uren verder, maar het werkt wel weer. Maar waarom er geen 1 kernel root acces krijgt is mij een raadsel.

Iemand een idee hoe je dat vreselijke delen van Facebook in je scherm wegkrijgt als je iets verplaatst op je scherm?
Delen van Facebook? Heb je misschien de Facebook-integratie gedaan die ergens in de instellingen staat? Een oplossing is een andere launcher installeren, in bijvoorbeeld Apex en Nova launcher zit het namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Tot een paar uur geleden had ik een HTC One S. Vanwege een niet-aflatende stroom problemen met het ding mocht ik 'm inruilen tegen een toestel van vergelijkbare waarde (in plaats van voor de vierde keer opsturen naar Dynafix). Nu heb ik een Xperia T.

Na de eerste keer booten zag ik dat ie Vodafone branded is, daar wil ik graag vanaf. Tot nu toe bevalt ie me best, al kan ik vanwege de branding dus niet naar 223 updaten. Ik heb echter weinig zin om op VF te moeten wachten als de 4.1 update uit is. Ik wil echter de garantie intact houden. In hoeverre kan het flashen van de Central Europe ftf invloed hebben op de garantie (bij Sony, danwel bij Vodafone zelf)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat denk je van terugbrengen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Bundin schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:58:
Tot een paar uur geleden had ik een HTC One S. Vanwege een niet-aflatende stroom problemen met het ding mocht ik 'm inruilen tegen een toestel van vergelijkbare waarde (in plaats van voor de vierde keer opsturen naar Dynafix). Nu heb ik een Xperia T.

Na de eerste keer booten zag ik dat ie Vodafone branded is, daar wil ik graag vanaf. Tot nu toe bevalt ie me best, al kan ik vanwege de branding dus niet naar 223 updaten. Ik heb echter weinig zin om op VF te moeten wachten als de 4.1 update uit is. Ik wil echter de garantie intact houden. In hoeverre kan het flashen van de Central Europe ftf invloed hebben op de garantie (bij Sony, danwel bij Vodafone zelf)?
Geen. Een originele .ftf flashen met Flashtool is volledig veilig!

Om de integriteit te garanderen kan je flashen met Flashtool, inclusief wipe, telefoon even opstarten en dan opnieuw een restore doen met Sony Update Service (http://www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/). Maar is normaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
@ CLB: Heh, het punt is een beetje dat ik geen andere optie heb dan in die Vodafone-winkel een toestel afnemen. Bundin in "[HTC One S] Ervaringen & Discussie" <-- daar staat de reden.

@ AmbroosV: Dat is goed nieuws. Ding is nu nieuw dus backuppen is niet aan de orde, dan zal ik eens kijken hoe dat allemaal in zijn werk gaat :) De Central Europe ftf druppelt binnen, Flashtool 9.10 is geinstalleerd, Sony software/drivers ook. Zou moeten lukken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So, is je HTC One S VF branded? If so, okay, anders zou ik toch echt geen branded muk hoeven.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Nope, dat was ie niet. Maar ik wil niet zonder toestel zitten en iets anders hebben ze niet liggen. Als AmbroosV gelijk heeft en een originele non-branded ftf geflashed kan worden zonder met bootloaders/roots en whatnot aan de gang te moeten vind ik het wel prima.

Wel garantie, wel een ander toestel, geen branding, geen gelazer met relocken/restoren naar stock als ie eens stuk is en terug moet. Dan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:54:
[...]

Delen van Facebook? Heb je misschien de Facebook-integratie gedaan die ergens in de instellingen staat? Een oplossing is een andere launcher installeren, in bijvoorbeeld Apex en Nova launcher zit het namelijk niet.
Geen idee wat het wel was, maar heb een custom rom draaien waar ik zeer blij mee ben. Geen last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Wat zou een goede verkoopprijs voor een xperia T zijn. Hij is nog nieuw in doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Malt007 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:52:
Wat zou een goede verkoopprijs voor een xperia T zijn. Hij is nog nieuw in doos.
Ik heb de mijne in nieuwstaat (maar met UK-lader en zonder garantie) verkocht voor €350!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ik heb die van mij verkregen na reparatie, dus nieuw in doos, plakkertje zit er nog op. Dan heb ik ook nog de oude lader en ongebruikte oortjes (in verpakking) erbij. Lijkt me dat er gewoon garantie op zit en volgens mij ook simlock vrij. Hij staat er al een week op hier voor 375 maar geen reacties.

Moet ik trouwens nog iets doorgeven bij Tmobile? Die telefoon staat wel op mijn naam volgens toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel mensen verkrijgen een telefoon bij een abonnement, vinden €50,00 niet de moeite, je hebt geen V&A feedback dus ze zullen in eerste instantie bij iemand willen kopen die wel (veel) V&A feedback heeft, misschien is je toestel niet zo interessant, misschien wachten de mensen op de nieuwe telefoons (van Sony) achja.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Malt007 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:09:
Ik heb die van mij verkregen na reparatie, dus nieuw in doos, plakkertje zit er nog op. Dan heb ik ook nog de oude lader en ongebruikte oortjes (in verpakking) erbij. Lijkt me dat er gewoon garantie op zit en volgens mij ook simlock vrij. Hij staat er al een week op hier voor 375 maar geen reacties.

Moet ik trouwens nog iets doorgeven bij Tmobile? Die telefoon staat wel op mijn naam volgens toch?
Volgens mij heb ik een week geleden een of twee keer een T voor €350,- voorbij zien komen, dus ik denk dat €375,- te veel is, ondanks nieuwstaat. Daarnaast is de nieuwprijs €429,- dus is €350,- denk ik beter om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
AmbroosV schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:37:
[...]

Ik heb de mijne in nieuwstaat (maar met UK-lader en zonder garantie) verkocht voor €350!
waarom? is toch veel beter als de S ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
nino_070 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:41:
[...]

waarom? is toch veel beter als de S ? :P
Ik heb 'n pre-order voor een Z staan, en mijn T was nog in 100% perfecte staat en dan is die natuurlijk wat meer waard ^^ Gebruik nu m'n S tijdelijk terug, die blijft in huis als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de laatste update te installeren op mn Xperia T, maar hij faalt steeds. Op de telefoon zelf geeft hij aan dat er een update beschikbaar is (de .223).
Als ik probeer via Sony Update Service te updaten, komt mn telefoon niet in fastboot, bij koppelen aan pc met volume knop omlaag ingedrukt wordt het ledje even blauw, maar daarna rood en daarna gaat ie de telefoon gewoon opladen. (heb al een keer geprobeerd drivers deinstalleren en daarna weer installeren, maar verhelpt niets)
Als ik via PC Companion probeer te updaten geeft het programma aan dat .195 de nieuwste versie is en deze al op het toestel staat.
Heb het ook al op een andere pc geprobeerd, maar dit mocht ook niet baten.
Iemand een idee waar ik naar kan kijken of waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Zeker dat je de juiste toets indrukt? Fastboot = blauw, maar voor SEUS heb je flashmode nodig (groene led, volume omlaag ingedrukt houden tijdens het aansluiten).

Als het dan nog niet lukt koppel je telefoon eens even af. Hou standby en volume-omhoog samen ingedrukt tot je telefoon drie keer na elkaar trilt. Wacht tot je telefoon opgestart is, sluit hem af en wacht een tiental seconden voor je nogmaals probeert je telefoon aan SEUS te hangen.

(PS: SEUS = Sony (Ericsson) Update Service, ik krijg dat er maar niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Helemaal tevreden met mijn T nu ie niet langer branded is :) De .223 OTA ging er soepel overheen dus nu is het wachten op de 4.1 update ergens in het komende kwartaal.

Af en toe heb ik wel het idee dat de automatische backlight-aanpassing wat subtieler mag maar het is sowieso nog even zoeken naar het juiste backlight-level. Misschien eens een widget vinden waarmee het makkelijk on the fly aan te passen is zonder het menu in te duiken...

Verder is het enige dat me opviel als niet handig dat (bijvoorbeeld) BSPlayer een video fullscreen op de grootte laat zien van scherm-met-knopjes. Op het moment dat de knoppen wegvallen wordt de vid niet iets verder gestretched maar alleen gecentreerd. Zo wordt dus niet het maximale schermoppervlak gebruikt en dat is net jammer. Zijn er andere players die daar wel netjes mee omgaan (en die ook alles afspelen)?

[ Voor 31% gewijzigd door Bundin op 10-01-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ambroos, uhm ik bedoelde inderdaad flashmode niet fastboot, mijn fout, het was me wel duidelijk dat ik volume omlaag moest hebben.
Het lijkt erop dat ik de toets toch wat te hoog ingehouden had en dat hij m daarom niet pakte, toen hij fout ging gedaan wat je zei; loskoppelen, standby+vol-up en aantal seconden later nogmaals proberen. Hierbij de volume knop echt op zn onderste randje gepakt en hij deed het nu wel.

Bedankt in ieder geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-06-2023
Twee vraagjes:

1.) Een week geleden een unlocked Xperia T (T-mobile branded) aangeschaft en via Flashtool de central Europe firmware geprobeerd te unbranden. Daarna de 223 firmware via sony updater erop gezet. Ging allemaal probleemloos.
Ik kom alleen maar niet van de Deezer app af (welke blijkbaar alleen met root access verwijderd kan worden). Zit deze app ook in de sony stock software, of draai ik stiekum toch nog een deel van de T-mobile ROM? Of is het af te raden om de Deezer app te verwijderen ivm stabiliteit enzo.
Startup/shutdown screens laten overigens geen spoortje van T-Mobile meer zien

Ik heb alleen de app cache gewist, zodat ik niet alles opnieuw hoefde in te stellen.
Als ik ook de rest van de user data moet wissen om helemaal van die T-mobile rommel af te komen, kan ik dan eerst via PC Companion een backup van alle instellingen maken en vervolgens na de laatste firmware flash deze data restoren? Of is de ingebouwde backup app een betere keuze? Deze kan immers ook naar een SD-card schrijven.

2) mijn SanDisk 32GB HC-1 (ultra) SD-kaart wordt soms spontaan ge-unmount. Soms helpt het om te kaart opnieuw te inserten, soms moet ik de telefoon rebooten. Zijn er meer mensen die soortgelijke problemen hebben? Ik zie op diverse forums klachten over spontaan unmounten bij sony telefoons, maar de oplossingen zoals kaartje opnieuw formatteren via de phone helpen bij mij niet.

If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:15
ambilight schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:30:
Ik kom alleen maar niet van de Deezer app af (welke blijkbaar alleen met root access verwijderd kan worden). Zit deze app ook in de sony stock software, of draai ik stiekum toch nog een deel van de T-mobile ROM? Of is het af te raden om de Deezer app te verwijderen ivm stabiliteit enzo.
Startup/shutdown screens laten overigens geen spoortje van T-Mobile meer zien
Ik zit zelf op de Duitse Generic Skyfall en ik kan Deezer gewoon via reguliere weg verwijderen.

Hij zit daar blijkbaar ook standaard in óf hij is meegekomen met het terugzetten van mijn backup. Is dat tweede het geval zou dat verklaren dat ik wel m gewoon kan verwijderen. Wellicht dat iemand met dezelfde ftf als ik, die géén backup heeft teruggezet, hier uitsluitsel over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07-2023
ambilight schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:30:
Ik heb een unbranded telefoon.
Deezer zit daar niet op. Ik moest even googlen om te zien wat Deezer was.
Deezer hoort dus bij T-mobile meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
KoekjevanLU schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:51:
[...]

Ik zit zelf op de Duitse Generic Skyfall en ik kan Deezer gewoon via reguliere weg verwijderen.
Is dan alles in het duits of kun je bv ook engels/nl als taal kiezen?

Heb je evt een linkje van die stock rom?

[ Voor 6% gewijzigd door ambilight op 11-01-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
frjemd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:05:
[...]

Ik heb een unbranded telefoon.
Deezer zit daar niet op. Ik moest even googlen om te zien wat Deezer was.
Deezer hoort dus bij T-mobile meuk.
Ja, Deezer lijkt bij T-mobile te horen.

Alleen wat mij nog niet helemaal duidelijk is hoe je het beste je phone kunt unbranden zonder dat je al je settings weer opnieuw moet instellen en eigen apps opnieuw moet downloaden. Als ik een backup doe met apps, krijg ik dat Deezer waarschijnlijk ook weer terug.

Ik ben nieuw op het gebied van android en moet nog een beetje leren hoe het OS in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
ambilight schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:07:
[...]

Is dan alles in het duits of kun je bv ook engels/nl als taal kiezen?

Heb je evt een linkje van die stock rom?
Hij start in het duits, maar aangezien je direct taalkeuze krijgt kun je daarna gewoon Nederlands (of engels) kiezen. Een link naar de rom kun je vinden via mijn post hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
KoekjevanLU schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:32:
[...]
Hij start in het duits, maar aangezien je direct taalkeuze krijgt kun je daarna gewoon Nederlands (of engels) kiezen. Een link naar de rom kun je vinden via mijn post hierover :)
Top! _/-\o_

Ik had me al het leplazerus via google gezocht, maar kwam steeds weer bij de verkeerde ROMS uit. 8)7

Overigens, met standard backup en herstel bedoel je dus de app op de telefoon zelf neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
ambilight schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:24:
[...]
Overigens, met standard backup en herstel bedoel je dus de app op de telefoon zelf neem ik aan?
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 22:36
ik heb ook een t-mob branded xperia t , en zou ook graag van die
Startup/shutdown screens van t-mobile af willen, maar is de enige oplossing een nieuwe rom erop te zetten

of hoe moet dat precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou op trefwoord kunnen zoeken in dit topic. Wordt meerdere keren uitgelegd hoe. Je zou ook eens een kijkej ekunnen nemen op XDA http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Als je niet wil wachten op de update naar Jelly Bean om er al wat 'nieuwer' uit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zBrDPs.jpg

Combineer dat met die nieuwe gelekte launcher en je hebt al een preview van hoe 't gaat zijn ;)
(PS: de T en V krijgen ook al de rest van de nieuwe software in de Xperia Z - daarom dat de updates zo lang duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
AmbroosV schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:01:
Als je niet wil wachten op de update naar Jelly Bean om er al wat 'nieuwer' uit te zien:
[afbeelding]

Combineer dat met die nieuwe gelekte launcher en je hebt al een preview van hoe 't gaat zijn ;)
(PS: de T en V krijgen ook al de rest van de nieuwe software in de Xperia Z - daarom dat de updates zo lang duren)
Bij die launcher viel me niet op wat er nieuw was. Gebruik nu ook weer Apex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJM vd E
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 18:10
Het is erg rustig hier... (of zitten jullie ook te kwijlen bij het Xperia Z topic!)

Is er al meer bekend over de update van de T?

Met vriendelijke groet,
JJM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatGuy2303
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:09
Inderdaad erg rustig. Laatste over de JB update wat ik gelezen heb is dat ie eind februari/begin maart komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Tevreden mensen posten niet :) Heb weinig te klagen over mijn T, dus...

Enige wat ik nog zoek is een video-player die goed omgaat met fullscreen: het hele scherm benutten nadat de softkeys verdwijnen, in plaats van blijven hangen in de iets lagere resolutie die nodig is als de keys wel zichtbaar zijn. De YouTube app doet het goed, BSPlayer/MX Player niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bundin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:22:

Enige wat ik nog zoek is een video-player die goed omgaat met fullscreen: het hele scherm benutten nadat de softkeys verdwijnen, in plaats van blijven hangen in de iets lagere resolutie die nodig is als de keys wel zichtbaar zijn. De YouTube app doet het goed, BSPlayer/MX Player niet.
MX player gaat bij mij gewoon fullscreen.. moet je eens bij de instellingen kijken en klikken op 'Softkeys automatisch verbergen'.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
MX Player ging op m'n Xperia T ook gewoon fullscreen op de standaardinstellingen. Als het echt niet lukt moet je eens proberen om de appdata te wissen bij settings.

Nog een tip voor MX Player, activeer en gebruik de HW+-decoder. Werkt bijna altijd (H264/XviD toch), gebruikt weinig energie en dan heb je Bravia Engine. Met gewoon HW ook, maar HW+ werkt met meer bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Aye, MX Player doet het toch goed zie ik :) Wel even moeten googlen naar een codec met dts support maar nu gaat het prima. Jammer dat BSPlayer niet meewerkt, die heeft fijne lan support. De knoppen verdwijnen wel maar het videobeeld schuift gewoon een stukje naar rechts in plaats van te vergroten tot fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Bundin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:22:
Nou ja, mijn Xperia zit dus vanaf dag 1 in een snap on-case, maar is inmiddels toch op de weinige plekken waar hij onbedekt is gaan afbladderen. Hoe ziet bij jullie de uitstulping bij de headphone jack en de usb power connector eruit?
Iemand ervaringen met de support afhandeling van Sony hiermee? Ik las ergens anders dat Sony gehoor begon te geven aan de klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
vertaler schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:40:
[...]

Nou ja, mijn Xperia zit dus vanaf dag 1 in een snap on-case, maar is inmiddels toch op de weinige plekken waar hij onbedekt is gaan afbladderen. Hoe ziet bij jullie de uitstulping bij de headphone jack en de usb power connector eruit?
Iemand ervaringen met de support afhandeling van Sony hiermee? Ik las ergens anders dat Sony gehoor begon te geven aan de klachten.
Heb ook een toestel waar de hoeken van afbladderen. Lijkt me niet de bedoeling na drie maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Laatst online: 10-10-2024
vertaler schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:40:
[...]

Hier is een reactie van Sony:
http://talk.sonymobile.com/message/350265#350265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:14
Mijn toestel is na een paar maanden gelukkig nog bladdervrij (fingers crossed).
Het valt me wel op dat de batterij extreem snel leeg gaat.
Ik heb weliswaar vrijwel de hele dag wifi aan, maar updaten en syncen van mail en dergelijke doet hij om het half uur. Toch red ik het eigenlijk nooit om de dag door te komen, van 9 tot 21 ongeveer. In eerste instantie dacht ik dat Nova-launcher wellicht het probleem was, omdat 50% van de batterij opgeslurpt wordt door 'android-systeem'.
Maar op vakantie, week zonder internet, deed hij het rustig 3 dagen.
Ik vermoed dus dat het redelijk normaal is, maar wil het gewoon even checken, is dit een normale batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

M'n T gaat bij normaal gebruik (wifi altijd aan, thuis en op kantoor, alles syncen, regelmatig wat dingen bekijken, 15 a 30 minuten bellen per dag) zeker meer dan een dag mee. Vrijdag vol geladen, zit nu nog op 66% dus ik red er prima een heel weekend mee.

Wat wel echt stroom zuipt is navigatie gebruiken, tomtom of sygic laten draaien ga je in 2 uur van 80% naar 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m nou een week of vier en ben juist heel tevreden over de batterij. Heel dag wifi/data aan, mail syncen, veel beeldscherm aan. Haalt bij mij meestal 24 uur of meer. Als ik m 's avonds aan de lader doe zit ie meestal nog op zo'n 35/40%. Verder is t een goede telefoon, doet wat ie moet doen. Nu nog een software upgrade voor de camera waardoor hij minder compressie op de foto's toepast en dan ben ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Heb nu sinds kort een radio met bluetooth, maar begin sterk het idee te krijgen dat de bluetooth functie de accu aardig snel leegtrekt als je die vaak gebruikt (meer dan 2 uur per dag in de auto). Hoe ervaren de bluetooth gebruikers onder jullie dat?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is algemeen bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Niet alleen Bluetooth, je telefoon (en vooral data) aan laten staan tijdens verplaatsingen verbruikt enorm veel energie omdat er de hele tijd tussen masten gewisseld moet worden. Zelfs gewoon een hele dag in de auto zitten met data aan zonder je telefoon te gebruiken haalt 'm al bijna leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Is het trouwens normaal dat het meer dan een seconde kan duren voordat je wat ziet als je je schermpje weer aanzet als ie al een tijdje slaapt? Het is net alsof ie een sleep en een deep sleep mode heeft, unlock pattern is sneller te zien als ie net nog gebruikt is.

Als het batterij spaart, soit, maar ik merk dat ik me er wat aan irriteer omdat ik er (nog?) niet aan gewend ben dat er een vertraging zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Meer dan seconde is waarschijnlijk wanneer je 'm in standby laat gaan terwijl je nog in een zware app zit. Maar het komt soms wel voor, heeft wat te maken met deep sleep en wat te veel apps in RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand tips of ervaringen voor een geheugenkaartje van 32GB? Ik krijg a.s. donderdag mijn telefoon binnen en wil deze graag volpompen met muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Wat voor tips zoek je dan? Ik heb er eentje van 32GB en die werkt prima. Alle andere 32GB microsd-kaartjes werken waarschijnlijk ook prima voor het helemaal volpompen met muziek.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:29:
Wat voor tips zoek je dan? Ik heb er eentje van 32GB en die werkt prima. Alle andere 32GB microsd-kaartjes werken waarschijnlijk ook prima voor het helemaal volpompen met muziek.
Ik ben nieuwsgierig naar de snelheid, kan deze telefoon 32GB (iets minder vanwege format natuurlijk) aan muziek indexeren zonder stotteren? Moet ik ergens op letten als ik een kaartje koop? Heeft iemand misschien tips voor een merk en type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:44:
[...]

Ik ben nieuwsgierig naar de snelheid, kan deze telefoon 32GB (iets minder vanwege format natuurlijk) aan muziek indexeren zonder stotteren? Moet ik ergens op letten als ik een kaartje koop? Heeft iemand misschien tips voor een merk en type?
Sandisk, Samsung, Sony maken sowieso allemaal prima kaartjes. Je moet letten op de class (hoe hoger, hoe sneller de lees- en schrijfsnelheid). Vanaf class 4 of 6 is geloof ik goed genoeg voor smartphones voor foto's maken en muziek luisteren.

Ik gebruik overigens al jaren class 4 en m'n muziek staat altijd op m'n sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:59:
[...]

Sandisk, Samsung, Sony maken sowieso allemaal prima kaartjes. Je moet letten op de class (hoe hoger, hoe sneller de lees- en schrijfsnelheid). Vanaf class 4 of 6 is geloof ik goed genoeg voor smartphones voor foto's maken en muziek luisteren.

Tof, bedankt voor je reactie. Ik vraag het omdat ik in het verleden kaartjes heb gehad die het niet of af en toe deden en dat wil ik deze keer voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Tsja, zolang je gewoon een betrouwbaar merk neemt is er weinig aan de hand. Ik heb ook met class 2 prima kunnen werken op een smartphone qua foto's/muziek. Dat bedoel ik met dat eigenlijk alles wel aan je eisen voldoet.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is binnen! Ik probeer de bootloader te unlocken op mijn iMac via VirtualBox, maar ik ben nu twee uur bezig en ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand dit geprobeerd of heeft er iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:09:
Hij is binnen! Ik probeer de bootloader te unlocken op mijn iMac via VirtualBox, maar ik ben nu twee uur bezig en ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand dit geprobeerd of heeft er iemand tips?
Wat lukt er precies niet? Wat gebeurt er wel/niet? Iets specifieker graag, dan is het ook wat makkelijker helpen ;)
Moet er wel bij zeggen dat ik persoonlijk geen enkele ervaring met Mac + Virtual Box heb :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:09:
Ik denk niet dat USB Passthrough werkt met fastboot.

Normaal kan je het unlocken gewoon via OSX doen. Installeer Sony Bridge for Mac en de Android SDK, dan kan je gewoon bij de platform tools van de SDK het commando fastboot unlock... doen via de terminal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik was niet echt specifiek 8)7 Ik heb de volgende stappen genomen:
  • VirtualBox geinstalleerd
  • Windows 7 Pro geinstalleerd
  • Java geinstalleerd
  • Android SDK geinstalleerd (niet de hele ADT bundel, alleen de SDK)
  • Google USB driver geinstalleerd via Android SDK Manager
  • Driver uit stap 9 van http://unlockbootloader.sonymobile.com/instructions geinstalleerd
  • Telefoon m.b.v. usb kabel verbonden met iMac
  • Telefoon in fastboot modus aangezet, LED is blauw, scherm zwart
Wanneer ik een cmd 'fastboot.exe -i 0x0fce getvar version' uitvoer, krijg ik de melding '< waiting for devices >'. Ik heb geen idee wat ik nu zou moeten doen..
AmbroosV schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:31:
[...]

Ik denk niet dat USB Passthrough werkt met fastboot.

Normaal kan je het unlocken gewoon via OSX doen. Installeer Sony Bridge for Mac en de Android SDK, dan kan je gewoon bij de platform tools van de SDK het commando fastboot unlock... doen via de terminal.
Kun je dit uitleggen, ik begrijp de stappen niet die ik moet nemen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Kent iemand het volgende probleem?

Als ik muziek luister door de bij geleverde oordopjes, is het geluid erg zacht, terwijl hij wel op maximale volume staat, als ik muziek luister op me xperia mini pro met de zelfde dopjes is het geluid veel harder.

Nou heb ik wel eens mee gemaakt, dat als ik de oordopjes er uit en weer erin doe het geluid opeens weer een stuk harder was... maar nu lijkt hij gewoon vast te zitten op zacht geluid.

Ik dacht misschien iets te maken met die (vervelende) functie in de telefoon die waarschuwingen geeft als hij vind dat de telefoon te hard staat en zelf zachter zet, maar daar vind ik verder geen opties van

iemand hier een idee over?

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:59:
Nee, ik was niet echt specifiek 8)7 Ik heb de volgende stappen genomen:
  • VirtualBox geinstalleerd
  • Windows 7 Pro geinstalleerd
  • Java geinstalleerd
  • Android SDK geinstalleerd (niet de hele ADT bundel, alleen de SDK)
  • Google USB driver geinstalleerd via Android SDK Manager
  • Driver uit stap 9 van http://unlockbootloader.sonymobile.com/instructions geinstalleerd
  • Telefoon m.b.v. usb kabel verbonden met iMac
  • Telefoon in fastboot modus aangezet, LED is blauw, scherm zwart
Wanneer ik een cmd 'fastboot.exe -i 0x0fce getvar version' uitvoer, krijg ik de melding '< waiting for devices >'. Ik heb geen idee wat ik nu zou moeten doen..

[...]

Kun je dit uitleggen, ik begrijp de stappen niet die ik moet nemen?
Disclaimer: zoals gezegd, ik heb geen ervaring met Mac ;)

Volgens mij bedoelt Ambroos dat wellicht het doorsturen van devices die aan je USB poort hangen van Mac OS naar Windows in VirtualBox een probleem oplevert. Geen idee hoe dat normaliter werkt :)

De Android SDK is er ook voor OS X, dus probeer via deze en de drivers van Sony Bridge for Mac eerst eens. Is waarschijnlijk eenvoudiger dan via VirtualBox. Als dat niet werkt, dan is het nog even verder zoeken ;)

edit:
Dezelfde ahumba als op XDA? :w :P

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb verbinding en als ik 'fastboot -i 0x0fce getvar version' in terminal pomp krijg ik de volgende respons:
version: 0.5
finished. total time: 0.005s
8)

Iemand suggesties voor een goede rom, dit is mijn eerste Android toestel en ik wil aan de slag!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Kijk, dit soort leuke dingen is waarom ik persoonlijk Xperia's koop (ook al gebruik ik geen custom ROM's):
http://developer.sonymobi...rom-developers-alpha-rom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
Ook een Xperia T besteld, gaat er nou een micro simkaart in het toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:21:
Ook een Xperia T besteld, gaat er nou een micro simkaart in het toestel ?
Ja, dat ding lust micro, zoals google me binnen een seconde of 5 wist te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik heb het van de week gepresteerd om een redelijk nare kras op mijn scherm te maken. Nu begrijp ik dat er standaard al een soort screen protector op zit en ik vermoed dat de kras daarin zit en niet echt in het scherm zelf.

Hoe lastig is het om die screenprotector er af te pulken en een nieuw exemplaar te plaatsen? En waar moet je op letten met zo'n actie?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Chevalric schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:47:
Ik heb het van de week gepresteerd om een redelijk nare kras op mijn scherm te maken. Nu begrijp ik dat er standaard al een soort screen protector op zit en ik vermoed dat de kras daarin zit en niet echt in het scherm zelf.

Hoe lastig is het om die screenprotector er af te pulken en een nieuw exemplaar te plaatsen? En waar moet je op letten met zo'n actie?
Zorgen dat je niets gebruikt dat krassen kan maken op het scherm zelf om de screenprotector eraf te halen. Houten tandenstokers zijn bijvoorbeeld veilig, of gewoon je vingernagel. Je gaat wel even moeten pulken want die zitten er rotsvast op. Die screenprotector van Sony is een stuk dikker dan een normale screenprotector en beschermt dus ook wel iets beter tegen schokken, vallen en krassen dan gewone screenprotectors.

Bij het plaatsen van een nieuwe screenprotector moet je heel voorzichtig zijn om 'm zo goed geplaatst te krijgen als die die er standaard op zit. Gebruik een 3-lagige van hoge kwaliteit (die van Krusell zijn best goed). Om te zorgen dat er geen stofjes onder zitten kan je het best in de badkamer doen na een bad/douche (of in de keuken na het koken). De luchtvochtigheid is dan hoog en dan zijn er weinig stofjes in de lucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
AmbroosV schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:17:
[...]

Zorgen dat je niets gebruikt dat krassen kan maken op het scherm zelf om de screenprotector eraf te halen. Houten tandenstokers zijn bijvoorbeeld veilig, of gewoon je vingernagel. Je gaat wel even moeten pulken want die zitten er rotsvast op. Die screenprotector van Sony is een stuk dikker dan een normale screenprotector en beschermt dus ook wel iets beter tegen schokken, vallen en krassen dan gewone screenprotectors.

Bij het plaatsen van een nieuwe screenprotector moet je heel voorzichtig zijn om 'm zo goed geplaatst te krijgen als die die er standaard op zit. Gebruik een 3-lagige van hoge kwaliteit (die van Krusell zijn best goed). Om te zorgen dat er geen stofjes onder zitten kan je het best in de badkamer doen na een bad/douche (of in de keuken na het koken). De luchtvochtigheid is dan hoog en dan zijn er weinig stofjes in de lucht!
Een vochtige badkamer is ook erg goed voor je telefoon! :+

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
De screenprotector is een behoorlijke karwei om te verwijderen. Ik heb eerst met een föhn 10 minuten of meer de lijm warm gemaakt onder de screenprotector zit. Daarna een 15 minuten zitten pulken tot er een stukje los kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silasje1 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:42:
De screenprotector is een behoorlijke karwei om te verwijderen. Ik heb eerst met een föhn 10 minuten of meer de lijm warm gemaakt onder de screenprotector zit. Daarna een 15 minuten zitten pulken tot er een stukje los kwam.
Kreeg je het er netjes af of was het stukje bij stukje en overal lijmresten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kan nergens vinden hoe ik de % op het homescreen van de accu kan uitschakelen,
kan dit wel, zo ja waar kan ik deze instellingen vinden ?

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 27-01-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Albert020 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:14:
Kan nergens vinden hoe ik de % op het homescreen van de accu kan uitschakelen,
kan dit wel, zo ja waar kan ik deze instellingen vinden ?
In de statusbalk? Kan niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
AmbroosV schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:39:
[...]

In de statusbalk? Kan niet uit...
Ja in de statusbalk bedoel ik, kan dat niet uit, dan hoef ik niet veder te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Albert020 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:45:
[...]

Ja in de statusbalk bedoel ik, kan dat niet uit, dan hoef ik niet veder te zoeken ;)
Ik vond het persoonlijk altijd geweldig handig :P Nu ik tijdelijk terug mijn Xperia S gebruik mis ik dat eigenlijk best wel, zo'n icoontje is niet bepaald duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:58:
[...]

Kreeg je het er netjes af of was het stukje bij stukje en overal lijmresten?
was gewoon netjes. Even met een wc papiertje schoonmaken en dan nieuwe screenprotector erop (en een soort doekje dat ik kreeg bij Krussel screenprotector, ik vermoed soort alcohol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Chevalric schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:47:
Ik heb het van de week gepresteerd om een redelijk nare kras op mijn scherm te maken. Nu begrijp ik dat er standaard al een soort screen protector op zit[...]
Grappig, dat wist ik niet. Had wel gelezen dat er een speciale laag op zat, maar dacht dat dat gewoon marketing-gelul was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
Framoes schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:59:
[...]

Ik heb tot nu toe niet zo geweldige ervaringen met SanDisk Ultra (HC-1) kaartjes van 32GB. Regelmatig spontane unmounts. Er wordt op diverse fora over soortgelijke problemen geklaagd en opnieuw formatteren reduceert wel de frequentie van unmounts, maar lost het niet op.

Nu een goedkoop Platinum 32GB class 6 kaartje en dat werkt al een paar dagen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
Vraagje over Burgeralarm/cell broadcasts:

Ik heb een T-Mobile Xperia T ge-debrand naar de standaard stock (skyfall) software. Ik ben nu alleen het appje voor burgeralarm kwijt en ik kan ook nergens iets vinden in instellingen voor aan/uitzetten van cell boradcasts.
Kan je dat appje ook ergens los downloaden?

Ze adverteren op dit moment voor een testje a.s. maandag, dus ik wil wel eens weten of het werkt. Volgens de site is de T standard geschikt voor alerts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
ambilight schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:59:
Vraagje over Burgeralarm/cell broadcasts:

Ik heb een T-Mobile Xperia T ge-debrand naar de standaard stock (skyfall) software. Ik ben nu alleen het appje voor burgeralarm kwijt en ik kan ook nergens iets vinden in instellingen voor aan/uitzetten van cell boradcasts.
Kan je dat appje ook ergens los downloaden?

Ze adverteren op dit moment voor een testje a.s. maandag, dus ik wil wel eens weten of het werkt. Volgens de site is de T standard geschikt voor alerts...
Mogelijk heb je een firmware uit een ander land geïnstalleerd en zit ie daar niet meer in?

Gaat het trouwens om een landelijke test?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
Riqy schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:40:
[...]

Mogelijk heb je een firmware uit een ander land geïnstalleerd en zit ie daar niet meer in?

Gaat het trouwens om een landelijke test?
Klopt, het gaat om de duitse skyfall die hier eerder op dit draadje werd genoemd.
Ik heb een volledige backup van alle apps gemaakt, maar die van BurgerAlarm zit er niet bij.

Maar als er op de site www.nlalert.nl staat dat de Xperia T standaard geschikt is voor dit soort cell broadcasts, is het dan standaard in de firmware van elke 'T' aanwezig of werkt het alleen met die sony app BurgerAlarm?

Het gaat overigens om een landelijke test a.s maandag om 12:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
ambilight schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:58:
[...]

Klopt, het gaat om de duitse skyfall die hier eerder op dit draadje werd genoemd.
Ik heb een volledige backup van alle apps gemaakt, maar die van BurgerAlarm zit er niet bij.

Maar als er op de site www.nlalert.nl staat dat de Xperia T standaard geschikt is voor dit soort cell broadcasts, is het dan standaard in de firmware van elke 'T' aanwezig of werkt het alleen met die sony app BurgerAlarm?

Het gaat overigens om een landelijke test a.s maandag om 12:00.
Alleen met de app. Probeer 'm eens gewoon los te installeren: https://www.dropbox.com/s/r7ar9tmho6rgjoq/SemcPws.apk - heb hem net van m'n Xperia S gehaald. Je gaat natuurlijk wel pas weten of 't werkt wanneer er een alert is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
AmbroosV schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:28:
[...]

Alleen met de app. Probeer 'm eens gewoon los te installeren: https://www.dropbox.com/s/r7ar9tmho6rgjoq/SemcPws.apk - heb hem net van m'n Xperia S gehaald. Je gaat natuurlijk wel pas weten of 't werkt wanneer er een alert is...
Hartelijk dank _/-\o_

Ik kon hem niet vinden tussen m'n full backups en wist ook zo gauw niet hoe de app precies intern heette.

Onderstussen geinstalleerd en nu a.s. maandag om 12:00 maar eens kijken of tie het doet. Volgens mij ziet deze app er wel een beetje anders uit dan wat ik ooit van T-mobile heb gekregen, maar dat zal wel niets uitmaken.

Heb jij trouwens ooit via deze app wel eens alerts op je S ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
België, wij lopen nog wat achter :P Ik heb het op m'n telefoon staan omdat ik altijd alles koop via Nederlandse webshops, heb graag alles op dag 1 en hier lopen de releasedatums ook achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2055411
http://www.sonymobile.com...ories/charging-dock-dk25/

Als ik dat zo zie... moet het niet heel moeilijk zijn om een hoesje / holster te maken met een batterypack daar aan. Als het alleen een kwestie is van +5 / GND te zetten op die twee vlakjes aan de zijkant...

Mugen heeft trouwens ook een 3600 mAh accu + apart klepje aangekondigd voor de Xperia V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van ruis als ik muziek luister via mijn Xperia T. Ik gebruik de PARANOIDANDROID 2.57 rom en ik heb de Apollo en Poweramp app gebruikt. Muziek is via iTunes gekocht. Heeft iemand anders ook problemen met ruis tijdens muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09 18:39
Gisteren heb ik de Xperia T binnengekregen. Helaas ging na een halfuur spelen het beeld op zwart. De backlight gaat wel aan maar verder gebeurd er niet zoveel. Als de cameraknop ingedrukt wordt gaat het toestel wel trillen. Het lijkt er dus op dat het toestel verder wel werkt.

Ik heb al verscheidene soft-resets (Volume Up + Power) en hard-resets (via PC Companion) maar heeft niet geholpen.
Weten jullie wat ik nog kan proberen of dit gewoon een gevalletje RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

annuh schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:18:
Gisteren heb ik de Xperia T binnengekregen. Helaas ging na een halfuur spelen het beeld op zwart. De backlight gaat wel aan maar verder gebeurd er niet zoveel. Als de cameraknop ingedrukt wordt gaat het toestel wel trillen. Het lijkt er dus op dat het toestel verder wel werkt.

Ik heb al verscheidene soft-resets (Volume Up + Power) en hard-resets (via PC Companion) maar heeft niet geholpen.
Weten jullie wat ik nog kan proberen of dit gewoon een gevalletje RMA?
Klinkt als een gevalletje RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer als 'n DOA, gelijk omruilen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Heb net mijn Sony Xperia T terug van reparatie. Teleplan heeft mijn toestel onder garantie gerepareerd (back cover vervangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

silasje1 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:39:
Heb net mijn Sony Xperia T terug van reparatie. Teleplan heeft mijn toestel onder garantie gerepareerd (back cover vervangen)
Dat ging toch over het slijten van de coating? Hoe lang was je 'm kwijt? Heb je een ander soort back cover gekregen dan? Ben benieuwd of je na verloop van tijd weer dezelfde slijtage zal zien namelijk. (Ik heb er ook een klein beetje last van, maar wil 'm eigenlijk niet te lang kwijt zijn :) )

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik heb mijn toestel vandaag ook aangemeld bij de Hi smart care.
Morgen wordt deze opgehaald om ook de backcover te vervangen.

Ik had enorm veel last van de coating die los laat.

Ook had ik gevraagd of dit onder gerantie valt bij Hi, echter konden ze er niets van zeggen.

Dus ik hoop dat als hij morgen weg gaat weer goed terug komt.
en hoe lang ik hem kwijt ben.

PSN: McMillan0984

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste