Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Het probleem met de walkman app was dat hij vertraging had op het moment dat hij naar volgende nummer ging, zal wel even testen of dat probleem er nog is vanmiddag ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:24
Al iemand de update via PCC of via SUS kunnen binnenhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
quovadis25 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:28:
Ga dat over een maandje nog eens vragen, de kans dat iemand dan "ja" zegt, zonder te liegen, is vele malen groter.
Als in; van 1% kans naar 65% of hoger (ruwe schatting)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 13:44
De update is pas net online meestal duurt het een paar weken voordat hij te downloaden is, denk dat het te maken heeft met de capaciteit van de Sony server.

http://www.sonymobile.com/nl/software/phones/xperia-t/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-06-2023
quovadis25 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:28:
Zojuist probleemloos op m'n 'T' geinstalleerd via PC Companion.

If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:14
Krijg net de melding op mijn telefoon dat er een systeemupdate beschikbaar is. Zal hem zo even installeren. Telefoon met Hi abonnement.

9.1.A.1.140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:04
Update naar 9.1.A.1.140 is bij mij nu ook OTA beschikbaar.

Download OTA is ietsje meer dan 19MB en installatie is binnen 5 minuten afgerond maar werd (zoals ik vaker heb) wel vergezeld van het driehoekje met het gereedschap (+/- 20 sec.). Alhoewel dat geen effect leek te hebben op de totale installatie.

Nu maar eens kijken of ik wat noemenswaardige wijzigingen tov de eerste JB rom kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ging prima, die update. Beetje lopen googlen om te zien of ik iets van een complete changelog kon vinden (uiteraard niet...). Verder gezocht of de T iets anders dan fat32 list op sd-kaartjes en vooral horrorverhalen tegengekomen over kaartjes die vakkundig door xperias gesloopt worden. Ineens minder happig om een hoop maar te downloaden via spotify ipv altijd te laten streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Want? Stel dat je Xperia je kaartje sloopt ben je je muziek kwijt?

In het geval van streamen weet je 1 ding in ieder geval zeker: je accu gaat snel leeg, maakt meer cycles en zal dus eerder in capaciteit afnemen. Dat vind ik altijd zo waardeloos aan de die accutests van telefoons en laptops: bij die test is de accu op 100% van z'n capaciteit. Tegen de tijd dat je (ik) het apparaat afdankt, is het eerder 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Want stel dat mijn xperia mijn kaartje sloopt dan ben ik mijn kaartje kwijt. Het gaat om slopen als in echt stuk, niet als in einde filesystem :) Die muziek boekt niet want streaming, maar een fried kaartje is jammer van de 20 euro die ie kost. Ik stop 'm dan wel in mijn tablet en download wel wat minder en stream dan maar wat meer...

[ Voor 11% gewijzigd door Bundin op 14-04-2013 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Hier helaas nog steeds geen update via OTA en PC companion niet, iemand een idee waar dat aan kan liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024
Is je telefoon van bijv een provider (Tmobile branding etc.) dan duurt update wat langer voordat zij deze hebben aangepast of getest. Als je een toestel hebt zonder branding moet je wachten tot de Sony server nederland aandoet (bij wijze van spreken.) Soms kan het 2 weken max duren. Je kan anders met Flashtool een TFT flashen (te vinden op XDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Ok bedankt ja dacht ik ook al , heb een los gekocht toestel dus moet op de Sony server wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-06-2023
Ghost Data???

Ik heb op dit moment geen vast internet abbo bij Simyo, maar gebruik gewoon prepaid wanneer nodig.
Daarom staat mobiele data op m'n 'T' standaard uit (behalve als ik even email wil checken). Verder gebruik ik natuurlijk veel (gratis) wifi.

Als ik bij simyo naar m'n data verbruiksoverzicht ga, zie ik netjes de data die ik ook daadwerkelijk volgens de android app en 3rd party apps heb gebruikt. Maar op m'n gedetaileerde datapagina zie ik ook een heleboel kleine pakketjes van tussen de 8 en 60kb. Niet elke dag, maar wel regelmatig.

Waar komt dit verbruik vandaan? Verstuurt de Xperia toch data ookal staat mobiele data helemaal uit? En waarom wordt dit verbruik dan zowel door android als 3rd party apps (3G watchdog & My Data Manager) niet opgemerkt?

Het mobiele verbruik lijkt overigens alleen op te treden als ik buiten het bereik van wifi ben. Dat lijkt wel logisch maar toch heb ik mobiele data standaard uit staan en is er ook geen andere app die het aanzet.

If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwesiq
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:38
Ik heb een probleempje waar ik niet uit kom. Ik heb een Xperia V en nu wilde ik Sony Companion gebruiken om op de laptop mijn contacten te ordenen.
Mijn probleem is dat het me niet lukt om via de usb kabel een verbinding tot stand te brengen tussen laptop en telefoon.
Bij een usb verbinding kun je kiezen tussen MSC(media) en MTP(opslag). Als ik voor opslag kies ziet mijn laptop de opslagruimte wel (denk sd kaart in de telefoon) en kies ik voor media via Companion wordt er totaal geen verbinding gemaakt en ziet het programma mijn telefoon dus niet. (als ik de telefoon aansluit op de computer komt er wel een melding dat ik met pc companion met V kan gebruiken...

Ideeen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Probeer eerst je telefoon in je pc te doen en daarna PCC te openen. Soms wil het programma een beetje lang doen over het vinden van je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwesiq
Tja, volgens mij heb ik alle mogelijke combinaties al gehad (helaas). Heb het volgende al geprobeerd:
- Telefoon aansluiten en dan pc companion openen (door aankliken pop-up melding dat mijn xperia v is aangesloten). verbinding komt niet tot stand ;-)
- PC Companion openen en vervolgens de telefoon aansluiten. verbinding komt niet tot stand ;-)
- Eerder is het wel eens gelukt, toen ik mijn contacten wilde overzetten van pc naar telefoon, maar ging ook erg moeizaam.
- Heb geprobeerd via de 2.0 en 3.0 usb poort. maakte geen verschil.

Zou het een instelling van de computer, dan wel de telefoon kunnen zijn?

Kan nog proberen op een andere computer (ik gebruik windows 7 en andere heeft xp)

Maar goed, wel bedankt! Ik ga het vanavond nog maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:49
Even een vraagje,
Ik heb momenteel een s3, maar met een MTV mobile aanbieding kan ik de xperia T voor 370 nemen. 34 euro voor 1 jaar waarvan de eerste 3 maanden €17. Dit is incl administratie kosten. 75 belminuten, 2500 sms en 500mb. En een gratis koptelefoon de sony mdr-vr55. Is het de overstap waard? Het is een kleine upgrade maar het is een best wel goede aanbieding in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwesiq
Is de T momenteel los niet €336,- in de Pricewatch? Is het dan niet goedkoper de telefoon los te kopen en er een (veel goedkoper) sim-only bij te nemen? Of mis ik dan iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:49
Kwesiq schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:21:
Is de T momenteel los niet €336,- in de Pricewatch? Is het dan niet goedkoper de telefoon los te kopen en er een (veel goedkoper) sim-only bij te nemen? Of mis ik dan iets?
Ja het was een beetje onduidelijk getypt.
Het toestel is gratis met dit abonnement.
Met de eerste drie maanden 17 euro en de resterende 9 34 euro per maand.
Komen we op € 370 incl aansluitkosten. En een gratis koptelefoon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Opzich zijn die kosten netjes, maar houdt er rekening mee dat MTV mobile werkt via het T-Mobile netwerk. Ik heb persoonlijk erg slechte ervaring met hun mobiele data netwerk (traag, veel uitval, zelfs in grote steden)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Maar als hij van een S3 afkomt levert hij toch wel in? Of zou hij die goedkoop kunnen verkopen?
ma 15 april 2013: Wacht op onderdelen (2-3 weken).
Dat duurt dus nog wel eventjes met mijn telefoon :') :'(
Verbruikte onderdelen
1. COVER BACK ASSEMBLY BLACK
2. FOIL SIDE KEY FPC TAPE
3. FOIL SIDE KEY FPC ZIF TAPE
4. FRONT COVER ASSY ROW
Zo dat is meer dan ik dacht :X Wat zou dit allemaal zijn? Front cover?

[ Voor 76% gewijzigd door Touchdomex op 15-04-2013 12:40 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Touchdomex schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:31:
Maar als hij van een S3 afkomt levert hij toch wel in? Of zou hij die goedkoop kunnen verkopen?
Nee niet per definitie. Een Xperia T levert ongeveer dezelfde performance (op een aantal dingen zelfs meer). Volgens mij is het scherm van de T zelfs een stuk beter, en zeker de bouwkwaliteit van het toestel...

[ Voor 33% gewijzigd door Riqy op 15-04-2013 13:56 ]

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
Aangezien ik de Z te groot vind, de SP nog op zich laat wachten (+ minder pixels per inch, een mindere camera op het eerste oog en geen omgevingslicht sensor) en ik van mijn HTC sensation af wil (mag inmiddels abonnement verlengen) overweeg ik ook de T of de V. Vraag me alleen nogal af of ik de plank dan niet een beetje mis sla met het kopen van een ietwat "oudere" telefoon.. Vind ze beide wel erg mooi in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 22:01
Aangezien beide telefoons prima specs hebben denk ik niet dat je de plank met 1 van deze toestellen mis zult slaan. Hier kun je de komende twee jaar sowieso alle apps nog probleemloos mee draaien hoor. Heb vorig jaar een mid ranger gekocht (Xperia Sola) en zelfs daarmee draai ik een jaar later alles nog probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Ja de T is een geweldige telefoon, als ik al zie hoe hij HD video's opneemt prachtige beelden dat is een van de zwaarste acties die de telefoon moet doen, alle apps draaien echt super soepel. Dus zeker nu de prijs omlaag gaat doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Heeft iemand de standaard Nederlandse TFT Toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Riqy schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:55:
[...]

Nee niet per definitie. Een Xperia T levert ongeveer dezelfde performance (op een aantal dingen zelfs meer). Volgens mij is het scherm van de T zelfs een stuk beter, en zeker de bouwkwaliteit van het toestel...
Scherm valt wel mee. Mooi scherm maar zoveel beter dan de S3 vind ik persoonlijk niet. AMOLED heeft zijn voordelen vooral buiten. Iets waar ik merk dat mijn T vaak tekort schiet.

Het is een prachtig toestel dat zonder twijfel, vooral de prestaties voor het formaat is heerlijk. Want het is echt een goddelijk snel toestel maar of het zoveel beter is dan een S3 durf ik absoluut niet te zeggen. Beide zijn gewoon goede toestellen.

Grootste voordeel van de T is dat de software updates redelijk netjes verlopen tot nu toe. Niet traag maar ook niet snel.

Alleen tegen S3 durf ik hem niet te zetten. Mooi toestel is het zeker maar of je zoveel winst hebt in verhouding tot de S3 dat denk ik niet. Beide toestellen zijn erg aan elkaar gewaagd.

persoonlijk zou ik Sony boven alles zetten ook al is het alleen maar vanwege de skin die Sony toevoegt. Nu na 2 maanden eigenlijk nog geen reden gevonden om hem te rooten of een custom rom te draaien. Dat zegt in mijn geval genoeg :+ Vorige Android toestellen hebben nog geen week de stock roms behouden 8)
silasje1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:01:
Heeft iemand de standaard Nederlandse TFT Toevallig?
Lees eens de topicstart. Staat handige informatie in en in dit geval ook de stock image met Jelly Bean. Welliswaar de vorige update maar het is wel de standaard NL TFT.

[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 15-04-2013 22:16 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Ik heb zelf al de TFT van vorige update geüpload. Was benieuwd of iemand de nieuwste al had. Heb nu de CZ versie maar wil toch liever NL hebben. Denk dat ik gwn me vorige tft Flash en dan via pcc update toepas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Touchdomex schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:14:
persoonlijk zou ik Sony boven alles zetten ook al is het alleen maar vanwege de skin die Sony toevoegt. Nu na 2 maanden eigenlijk nog geen reden gevonden om hem te rooten of een custom rom te draaien. Dat zegt in mijn geval genoeg :+ Vorige Android toestellen hebben nog geen week de stock roms behouden 8)
Dit is ook mijn voornaamste reden dat ik voor sony gekozen heb, en ook al mijn tweede sony toestel heb (nu de T en hiervoor de S).

Kwa scherm is mijn ervaring juist dat een S3 buiten niet te zien is en Xperia T wel...
silasje1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:20:
Ik heb zelf al de TFT van vorige update geüpload. Was benieuwd of iemand de nieuwste al had. Heb nu de CZ versie maar wil toch liever NL hebben. Denk dat ik gwn me vorige tft Flash en dan via pcc update toepas
Maakt dat veel uit dan? een CZ versie of een NL? de rom is in principe hetzelfde toch?

[ Voor 23% gewijzigd door Riqy op 15-04-2013 22:33 ]

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook op zoek naar de Nederlandse TFT, er is volgens sonymobile website alweer een update: Latest available software: 9.1.A.1.490 Release date: 2013-04-10.
Wie kan me hieraan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Riqy schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:32:
[...]

Dit is ook mijn voornaamste reden dat ik voor sony gekozen heb, en ook al mijn tweede sony toestel heb (nu de T en hiervoor de S).

Kwa scherm is mijn ervaring juist dat een S3 buiten niet te zien is en Xperia T wel
Ik had hiervoor een Arc S. Ga zelfs mijn toestel overkopen straks. Dus dat zegt genoeg. Ik wil met dit toestel voorlopig nog wel werken. Is voor mij ook de goedkoopste optie :+ Dat scheelt dus 2 kanten op. leasecontract van Hi

Ik moet de helderheid echt extreem hoog zetten met een beetje zon van de Xperia T. Dat heb ik bij mijn Galaxy S helemaal niet. Die kan gewoon netjes op auto blijven staan zonder geneuzel.

Persoonlijk vind ik het formaat van de Xperia T wel een maximum. Het hoeft niet groter voor mij. Voordeel van softkeys ook vooral.

Zit nu tijdelijk met mijn Galaxy S jammer genoeg. Prima telefoon maar mijn Xperia T was echt heerlijk snel. Hopelijk duurt die reparatie niet te lang :'( Morgen eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ehrm, schrijven er hier nu niet een aantal TFT i.p.v. FTF? Ik raakte al in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Riqy schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:32:
[...]

Kwa scherm is mijn ervaring juist dat een S3 buiten niet te zien is en Xperia T wel...

[...]

Maakt dat veel uit dan? een CZ versie of een NL? de rom is in principe hetzelfde toch?
is hetzelfde voor zover ik weet. Maar de rom die ik nu heb is wat vaag. Is mijn fout maar ik Flash wel de vorige terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Joster schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:48:
Ehrm, schrijven er hier nu niet een aantal TFT i.p.v. FTF? Ik raakte al in de war.
Excuus het is FTF file :/ mijn fout. Ik raak soms in de war van die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
silasje1 schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:50:
[...]

is hetzelfde voor zover ik weet. Maar de rom die ik nu heb is wat vaag. Is mijn fout maar ik Flash wel de vorige terug
Watvoor dingen merk je dat aan dan? Ik heb dezelfde rom geflashed van de week en heb et idee dat ie het perfect doet :+

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Ja weet niet maar mijn wifi wil soms niet lekker werken. Facebook laad soms heel langzaam. En ik wilde toch nog een factory reset doen en gelijk de laatste firmware als ftf hier plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
jap85 schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:24:
Aangezien beide telefoons prima specs hebben denk ik niet dat je de plank met 1 van deze toestellen mis zult slaan. Hier kun je de komende twee jaar sowieso alle apps nog probleemloos mee draaien hoor. Heb vorig jaar een mid ranger gekocht (Xperia Sola) en zelfs daarmee draai ik een jaar later alles nog probleemloos.
videoman schreef op maandag 15 april 2013 @ 17:47:
Ja de T is een geweldige telefoon, als ik al zie hoe hij HD video's opneemt prachtige beelden dat is een van de zwaarste acties die de telefoon moet doen, alle apps draaien echt super soepel. Dus zeker nu de prijs omlaag gaat doen !
Touchdomex schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:14:
[...]

Scherm valt wel mee. Mooi scherm maar zoveel beter dan de S3 vind ik persoonlijk niet. AMOLED heeft zijn voordelen vooral buiten. Iets waar ik merk dat mijn T vaak tekort schiet.

Het is een prachtig toestel dat zonder twijfel, vooral de prestaties voor het formaat is heerlijk. Want het is echt een goddelijk snel toestel maar of het zoveel beter is dan een S3 durf ik absoluut niet te zeggen. Beide zijn gewoon goede toestellen.

Grootste voordeel van de T is dat de software updates redelijk netjes verlopen tot nu toe. Niet traag maar ook niet snel.

Alleen tegen S3 durf ik hem niet te zetten. Mooi toestel is het zeker maar of je zoveel winst hebt in verhouding tot de S3 dat denk ik niet. Beide toestellen zijn erg aan elkaar gewaagd.

Bedankt voor jullie reacties. Lijkt me dus echt de moeite waard om er verder in te duiken :)

Reden dat ik voor Sony wil gaan is dat ik Sense van HTC zum kotzen vind (heb nu steeds gedraaid met andere rom's / launchers) waar ik weinig zin meer in heb. Ik wil graag dat iets stock naar mijn zin is. Als ik dan ook Samsung erbij pak weet ik wel zeker dat de skin van Sony mij vele malen beter gaat bevallen. Tel daarbij aardige / goede prestaties op (geen behoefte aan de high-end toestellen met mijn type gebruik) en dan zijn de T, V en als hij snel uit komt misschien de SP de voornaamste kandidaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Hoe is de geluidskwaliteit over een hoofdtelefoon? Ik ben mij aan het orienteren, en behalve snelheid en goede gesprekskwaliteit vind ik muziek luisteren een van de belangrijkste functies van de telefoon.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Hier is de FTF van 9.1.A.1.140. https://docs.google.com/f...ISFQ1dnc/edit?usp=sharing
Kan deze in de Topicstart komen dan?
Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_ss.png

[ Voor 36% gewijzigd door silasje1 op 16-04-2013 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
topicstart aangepast :) firmware staat nu doorgelinkt in de tabel van de firmwareversies :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

el-jorge schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:52:
Hoe is de geluidskwaliteit over een hoofdtelefoon? Ik ben mij aan het orienteren, en behalve snelheid en goede gesprekskwaliteit vind ik muziek luisteren een van de belangrijkste functies van de telefoon.
Zonder EQ instellingen meer dan prima. Met EQ gaat het keihard achteruit :+ Vooral omdat hij dan extreem schel lijkt te worden.

Vind het wel wat bass-heavy en hij kan niet bijster hardgrotere koptelefoons kunnen dus niet goed uit de verf komen! Mijn Cowon D2 klinkt beter maar dat is ook wel een absurd apparaat als het aankomt op geluidskwaliteit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Ik heb nu sinds zaterdag ook een Xperia T. Wat mij opvalt is dat er geen azerty toetsenbord is. Is dit niet in te stellen op 1 of andere manier?

Edit: ik heb wat zitten proberen, als ik Duits toevoeg als taal kan ik azerty gebruiken maar dan zijn de woordvoorspellingen ook in het Duits :/

[ Voor 34% gewijzigd door ikbenben op 17-04-2013 01:32 ]

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook mensen die een bluetooth headset gebruiken i.c.m. de Xperia T? Het is me opgevallen dat de gesprekskwaliteit tijdens het autorijden erg tegenvalt met de huidige headset. Op de vorige telefoon speelde dit probleem niet en afgezien van de telefoon ben ik niet van provider gewisseld. Zeker wanneer het gaspedaal net wat dieper ingetrapt is. Gesprekspartners geven aan dat er veel omgevingsgeluiden meegegeven worden. Nu kan ik uiteraard het meegeleverde oortje in gebruik nemen, maar draadloos zou ik handiger vinden. Zijn er evt. aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Sinds ik de laatste update heb uitgevoerd, een paar dagen geleden, heb ik al drie keer gehad dat hij vastliep, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-08 14:41
ikbenben schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:36:
Ik heb nu sinds zaterdag ook een Xperia T. Wat mij opvalt is dat er geen azerty toetsenbord is. Is dit niet in te stellen op 1 of andere manier?

Edit: ik heb wat zitten proberen, als ik Duits toevoeg als taal kan ik azerty gebruiken maar dan zijn de woordvoorspellingen ook in het Duits :/
Je kan je toetsenbord autocorrectie gewoon op een andere taal instellen. Ik heb de telefoon ook in het Engels staan met een Nederlandse autocorrect.

Kan vanuit de settings onder Taal & Input, dan bij Xperia Keyboard op het plaatje dat lijkt op een equalizer drukken. Daar kan je het één en ander veranderen.

Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Bedankt! Op deze manier werkt het precies wel.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Diablow schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:07:
Sinds ik de laatste update heb uitgevoerd, een paar dagen geleden, heb ik al drie keer gehad dat hij vastliep, meer mensen last van?
Hier nergens last van.

Het kan zijn dat het updaten niet helemaal goed is gegaan. Je kan dit herstellen door via SUS de software opnieuw te laten installeren. Enige nadeel is dat je dan alle gegevens van je telefoon en apps kwijt bent (intern geheugen blijft wel bestaan)...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 19:44

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Sinds een weekje ben ik ook trotse eigenaar van de T. Maar alle bloatware en het uitblijven van de update via Vodafone maakte dat ik dit ding z.s.m. geroot met een andere rom wilde hebben.

Heb altijd mijn Android telefoons geroot en zeer veel rom's gedraaid. Maar het lukte me maar niet om toegang te krijgen wanneer ik wilde rooten. Niet via Doomlord en niet via de Bin4ry manier.
Het probleem zat uiteindelijk in Sony Companion. De drivers bleken niet goed en wanneer ik deze opnieuw had geinstalleerd, draaide alles als een zonnetje.
Maar heeft iemand dit ook eerder gehad?

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, unlock volgens sony tutorial en daarna flashtool gebruiken om de juiste rom en kernel te flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Riqy schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:16:
[...]

Hier nergens last van.

Het kan zijn dat het updaten niet helemaal goed is gegaan. Je kan dit herstellen door via SUS de software opnieuw te laten installeren. Enige nadeel is dat je dan alle gegevens van je telefoon en apps kwijt bent (intern geheugen blijft wel bestaan)...
Het is eigenlijk alleen als ik bluetooth gebruik, met bleutooth uit is het nog niet gebeurd, maar vervelend is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Diablow schreef op donderdag 18 april 2013 @ 02:03:
[...]

Het is eigenlijk alleen als ik bluetooth gebruik, met bleutooth uit is het nog niet gebeurd, maar vervelend is het wel.
Ik gebruik zelf ook bluetooth in de auto, maar heb nog nergens problemen mee gehad tot nu toe :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Sinds de nieuwe update lijkt het probleem met niet automatisch door gaan van mp3 bestanden opgelost te zijn
ook had ik last dat er na de JB update het scherm juist minder soepel was als ik er een widget op had staan, dit lijkt nu ook opgelost
Klopt, maar de T is wel een stukje sneller in het GPU gedeelte, en hangt van de app af, kan hij ook een stuk sneller zijn in het CPU gedeelte.

in mijn ogen is de T ook nog een moderne telefoon, waar de S3 toch verouderd begint te raken (zijn natuurlijk allebei nog prima telefoons)

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Ik heb nog steeds de update niet binnen draai nog steeds 4.0.4, ik vroeg me het volgende af, dit is een los gekocht toestel waar ik mijn Vodafone sim in heb gedaan, kan het soms daaraan liggen ?
Kan ik hem beter zonder de sim updaten via SEUS zat ik zo te denken na een volledige fabrieks reset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
het update programma kijkt niet watvoor sim erin je toestel zit, dus dit zal niet uitmaken.

Het enige dat uit kan maken is de (provider) customization die op je toestel staat, dit bepaald namelijk wanneer de update voor jou uitgerold wordt.

Updaten met SUS is wel aan te raden, dit werkt vaak beter als met de PCC software.

Mocht je willen "flashen" naar de nieuwste software, volg dan hiervoor de handleiding die in de startpost van dit topic staat. Dit kun je dan doen door gebruik te maken van de flashtool.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen ineens de melding gekregen dat update 9.1.A.1.140 klaar staat (Telfort). Kan hem alleen nu niet installeren, want telefoon vindt batterij te laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-08 14:41
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:37:
Ik heb vanmorgen ineens de melding gekregen dat update 9.1.A.1.140 klaar staat (Telfort). Kan hem alleen nu niet installeren, want telefoon vindt batterij te laag...
Moest ook de accu tot >50% opladen voordat de update geïnstalleerd kon/mocht worden.
Voor de update: 55%, na de update 52%.. beetje overkill als je het mij vraagt :9.

Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Toch is het gek je koopt een los toestel in doos zonder abbonement en je krijgt de update niet binnen, weet iemand wat er gebeurd als je een sim erinsteekt , wordt het toestel dan soms gebrand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Handige video hoe je de Xperia T kunt repareren, of over een tijd je accu moet verwisselen.
Ook leuk om te zien hoe hij er van binnen uitziet, het valt mij op dat het moeder bord een stuk kleiner is geworden.

YouTube: Sony Xperia T LT30p Repair, Disassembly manual, guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
videoman schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:44:
Toch is het gek je koopt een los toestel in doos zonder abbonement en je krijgt de update niet binnen, weet iemand wat er gebeurd als je een sim erinsteekt , wordt het toestel dan soms gebrand ?
Nee, maar het kan natuurlijk wel liggen aan waar je de foon koopt. Op de doos staat niet dat een toestel branded is maar als je 'm los koopt bij een winkel van een provider is de kans natuurlijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Uw reparatie is bijna afgerond. Op dit moment voeren wij nog een kwaliteitscontrole uit. In de meeste gevallen krijgt u binnen 2-3 werkdagen bericht dat het toestel gereed is voor verzending.
Reparatie afspraak gemaakt. Gerepareerd op level 3. Software Update uitgevoerd
Hopelijk dus die update binnen + nieuwe backcover met wel de juiste coating O+ Hopelijk is die morgen dan klaar :D

Daarna een reparatieafspraak maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 22-04-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 16:57
Hmmm twijfell..... heb nu een prachtige JiaYu G3 met een simonly, alleen is de mic van de G3 kapot. Ik betaal overigens 15 per maand voor onbeperkt internet, en 250 belminuten/sms.

Nou heb ik een aanbieding gezien voor de Xperia T van 500 mb(wat voldoende moet zijn), 250 belminuten en 250 sms, voor 21,25 per maand, met een gratis toestel..

Wat denken jullie? Goede deal? En kan ik met de T nog wel 2 jaar vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
replay11nl schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:04:
Wat denken jullie? Goede deal? En kan ik met de T nog wel 2 jaar vooruit?
Hangt natuurlijk helemaal af van wat je ermee wil kunnen. Voor communicatie, muziek en browsen zal de T nog jaren meekunnen. Wellicht loop je op een gegeven moment tegen issues aan met bepaalde games in de toekomst maar als je geen zware games speelt dan boeit dat ook niet.

De schermen zullen ook nog wel een slag beter kunnen en worden, maar voor mij persoonlijk geldt "goed genoeg". Ik vond de htc One S goed genoeg qua scherm toen ik die gebruikte, pas toen ik 'm inruilde voor een T zag ik dat een hogere resolutie wel wat verschil maakt en prettiger is. Maar dan nog redde ik me prima met die One S. En de dpi-race van tegenwoordig... veelal marketing denk ik. Op een gegeven moment is scherper dan scherp niet nuttig meer, tenzij je er heel specifiek op let. Bij de One S (960x540) kon ik wel individuele pixels zien als ik goed keek, maar niet bij normaal gebruik. Als ik heel goed kijk kan ik bij de T geen losse pixels zien dus meer hoeft van mij niet echt. Video kijk ik toch weinig en dan nog meestal youtube oid.

De grootste issues zijn uiteindelijk denk ik software-ondersteuning (op te vangen met custom roms als je op een gegeven moment het idee hebt dat je dingen aan het missen bent) en accuduur (ouwe accu sneller leeg, maar daar hebben alle toestellen last van). Ik denk niet dat de verdere ontwikkeling zo snel gaat dat je over 2 jaar niet meer toe kan met een goede middenklasser van vandaag.

[ Voor 15% gewijzigd door Bundin op 22-04-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsfortyseven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 16:57
Bundin schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:31:
[...]

Hangt natuurlijk helemaal af van wat je ermee wil kunnen. Voor communicatie, muziek en browsen zal de T nog jaren meekunnen. Wellicht loop je op een gegeven moment tegen issues aan met bepaalde games in de toekomst maar als je geen zware games speelt dan boeit dat ook niet.

De schermen zullen ook nog wel een slag beter kunnen en worden, maar voor mij persoonlijk geldt "goed genoeg". Ik vond de htc One S goed genoeg qua scherm toen ik die gebruikte, pas toen ik 'm inruilde voor een T zag ik dat een hogere resolutie wel wat verschil maakt en prettiger is. Maar dan nog redde ik me prima met die One S. En de dpi-race van tegenwoordig... veelal marketing denk ik. Op een gegeven moment is scherper dan scherp niet nuttig meer, tenzij je er heel specifiek op let. Bij de One S (960x540) kon ik wel individuele pixels zien als ik goed keek, maar niet bij normaal gebruik. Als ik heel goed kijk kan ik bij de T geen losse pixels zien dus meer hoeft van mij niet echt. Video kijk ik toch weinig en dan nog meestal youtube oid.

De grootste issues zijn uiteindelijk denk ik software-ondersteuning (op te vangen met custom roms als je op een gegeven moment het idee hebt dat je dingen aan het missen bent) en accuduur (ouwe accu sneller leeg, maar daar hebben alle toestellen last van). Ik denk niet dat de verdere ontwikkeling zo snel gaat dat je over 2 jaar niet meer toe kan met een goede middenklasser van vandaag.
Op mn G3 zit ook een 720p scherm, kan hierbij geen pixels zien, ik speel trouwens geen zware games ofzo, daar heb ik een pc voor staan :)

Denk dat ik m toch maar ga nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Eventueel kun je ook je huidige abonnement houden en het toestel los kopen voor €330,-
Dan kun je 'm weer verpatsen als je er zat van bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Hallo,

Ik probeer de update te downloaden, maar het voorbereiden wil maar niet lukken. Ik krijg steeds 5 stappen:
1. Koppel de USB-kabel van de telefoon en de computer los.
2. Zorg dat de batterij voor ten minste 50% is opgeladen.
3. Schakel de telefoon uit en wacht 5 seconden.
4. Sluit de USB-kabel aan op de computer.
5. Houd de volumeknop omlaag op de telefoon ingedrukt terwijl je de USB-kabel op je telefoon aansluit

Na deze stappen te hebben uitgevoerd, blijft mijn scherm zwart. Als ik op 'terug' druk in PC companion dan begint hij het te controleren waarna hij aangeeft dat ik de stappen opnieuw moet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Ik ben eruit waarom ik geen update krijg :'( ik heb mijn T bij Belcompagnie gekocht en deze toestellen zijn "gebrand" met Vodafofoon software, nu is dat opzich niet zo erg maar ben nu wel afhankelijk van
de update van Vodafone en die laat nog lang opzich wachten.
Maar toch raar je koopt voor veel geld een los toestel en je krijgt er Vodafone apps bij :(

Zit te denken wat ik zal doen, iemand een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je doet de in de topic start beschreven update of je wacht tot je een ons weegt. Vodafone schiet echt niet op. Op hun forum zei een mod dat ze een update klaar hadden maar dat hij weer was teruggetrokken. Sinds die tijd weer stilte. Inmiddels lopen ze 2 updates achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwesiq
Misschien een domme vraag... maar hoe weet je eigenlijk of je een "gebrande" telefoon hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Of je een gebrand toestel hebt kan je simpel zien, er moeten dan apps van een provider opstaan deze zijn dan voorzien van het logo, kijk gewoon in je app lijst of er wat bijstaat.

Heeft iemand die update al eens handmatig gedaan , is het veilig om te doen ? Heb dit nog nooit gedaan.
En kom je in de problemen met garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
videoman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:32:
Of je een gebrand toestel hebt kan je simpel zien, er moeten dan apps van een provider opstaan deze zijn dan voorzien van het logo, kijk gewoon in je app lijst of er wat bijstaat.

Heeft iemand die update al eens handmatig gedaan
Meerdere mensen, zoals je had kunnen lezen ;)
is het veilig om te doen ?
Als je het goed doet wel :)
En kom je in de problemen met garantie?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Kun je in de toekomst na de handmatige update ook weer gewoon updaten via PC Compagnion ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Zolang je officiële Sony ROMs installeerd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Degene die hierboven staat is toch de orginele, sorry ben wat voorzichtig het is toch € 350 maar begin
wel steeds meer zin te krijgen om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Zie de begin post van dit topic voor een handleiding om gebruik te maken van de flashtool. Hiermee kun je officiele firmware installeren op je toestel. Als je de handleiding volgt kan er vrij weinig misgaan ;)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Donderdag is mijn T weer terug van de smartcare O+ Level 3 operatie geweest en 5 onderdelen vervangen :X Ben benieuwd wat er nu allemaal gebeurd is... Aangezien alleen de achterkant vervangen had moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Touchdomex schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:20:
Donderdag is mijn T weer terug van de smartcare O+ Level 3 operatie geweest en 5 onderdelen vervangen :X Ben benieuwd wat er nu allemaal gebeurd is... Aangezien alleen de achterkant vervangen had moeten worden...
Ik mag aannemen dat ze die andere onderdelen niet vervangen zouden hebben als het niet had gemoeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nnoitra schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:57:
[...]

Ik mag aannemen dat ze die andere onderdelen niet vervangen zouden hebben als het niet had gemoeten?
Weet ik niet :+ Staan 5 onderdelen op de lijst die vervangen zijn.
1. COVER BACK ASSEMBLY BLACK
2. FOIL SIDE KEY FPC TAPE
3. FOIL SIDE KEY FPC ZIF TAPE
4. FRONT COVER ASSY ROW
5. PBA SIDEKEY FPC
We gaan het donderdag wel zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Zojuist de Xperia V besteld! als een van de weinigen hier volgens mij ;-). Ook gelijk een 64gb kaartje, DK25 charging dock en de SBH20 BT headset besteld (die laatste 2 accesoires om minder met die klepjes te maken te hebben). Redenen voor mij om voor de (duurdere) V te gaan ipv T/SP zijn het slankere design, lagere gewicht en iets kleinere scherm.

Omdat bijna geen enkele winkel hem heeft heb ik m nog niet kunnen vasthouden maar aangezien ik eerder een Arc heb gehad en de V daar toch een soort evolutie van is, met vrijwel gelijk gewicht ben ik er wel zeker van dat ie gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
Heb de stap toch genomen om handmatig te updaten, en het viel eigenlijk best mee met dank aan de zeer duidelijke uitleg hierboven , ik moet zeggen mijn komplimenten ! Het was wel even zweten om te zien hoe alles van mijn week oude telefoon werd gewist maar daarna stond er een mooie schone Jelly Bean op !
Voor de zekerheid SOS image eroverheen laten lopen en hij draaid als een zonnetje !

In de log kwam ik alleen dit tegen weet iemand wat dit is , ik denk zelf dat het met de simlock te maken heeft.

23/027/2013 20:27:49 - WARN - This file is ignored : simlock.ta

Iedereen bedankt voor de hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:09

Smurf

Detri

Touchdomex schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:20:
De mijne is net weg. Had niet eens gemerkt dat de coating los aan het laten was tot een dag of 10 terug, en de hoeken al helemaal kaal waren. De achterkant van de telefoon is best mooi, maar ik kijk toch heel wat vaker naar de voorkant :P
Was niet echt van plan om er wat aan te doen totdat ik dit topic weer eens een beetje doorlas in de zoektocht naar een telefoon voor mijn vriendin. En als het dan toch onder garantie valt..

Verder blijft het toch een prima toestel, en dat is ook gelijk de reden waarom ik zo lang niet in dit topic gekeken heb :)
Nu weer even terug naar m'n DHD, wat toch nog steeds een fijn toestel is.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik zit ook nog steeds een beetje in dubio over die beschadigingen aan de hoekjes van mijn telefoon... Zit beetje met et probleem dat ik mijn telefoon eigenlijk niet kan missen en momenteel geen vervangend toestel heb...

Hoe lang duurt het gemiddeld voor de reparatie hiervan?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Riqy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:12:
Ik zit ook nog steeds een beetje in dubio over die beschadigingen aan de hoekjes van mijn telefoon... Zit beetje met et probleem dat ik mijn telefoon eigenlijk niet kan missen en momenteel geen vervangend toestel heb...

Hoe lang duurt het gemiddeld voor de reparatie hiervan?
Ik had hem binnen een week terug.
Nieuwe achterkant is volgens mij zo gebeurd.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Zou ik de data van mijn telefoon nog moeten backuppen? ivm privacy en risico op kwijtraken? Of zou dat niet nodig moeten zijn in geval van alleen achterkant reparatie?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Riqy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:53:
Zou ik de data van mijn telefoon nog moeten backuppen? ivm privacy en risico op kwijtraken? Of zou dat niet nodig moeten zijn in geval van alleen achterkant reparatie?
Bij mij hadden ze ook direct firmware update gedaan naar de oude firmware
Dus ik denk dat ze dat wel zullen doen.
Altijd back-up maken.

Zelf had ik hem ook al leeg gegooid voor alle zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Clavat schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:58:
<knip>firmware update gedaan naar de oude firmware </knip>
Que :?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Xperia T is terug bij het baasje O+ O+ O+ /3 <3 <3 <3 <3

Gehele achterkant is vervangen maar ook een deel van de voorkant. Denk de folie over het scherm + de rand om het scherm heen/frame van het scherm. Daar zat een hapje uit. Daarnaast haarkrasjes op het scherm. Hele toestel is dus perfect O+

Nu alles terugzetten O+

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 25-04-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Vanmiddag bij TPH geweest voor informatie over repareren van mijn T. Ze vertelden me dat het 2-3 weken gemiddeld duurt... Kon wel een leentoestel krijgen, alleen dat is waarschijnlijk zo'n geestelijk beperkt ding 8)7

Iemand anders hier ervaring met reparaties bij TPH? :+

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten hier trouwens ook mensen die hun V in het buitenland gekocht hebben? Als ik zo eens op eBay kijk, is het makkelijk 70 euro in de zak houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Riqy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:28:
Vanmiddag bij TPH geweest voor informatie over repareren van mijn T. Ze vertelden me dat het 2-3 weken gemiddeld duurt... Kon wel een leentoestel krijgen, alleen dat is waarschijnlijk zo'n geestelijk beperkt ding 8)7

Iemand anders hier ervaring met reparaties bij TPH? :+
Regelt Sony die reparaties ook niet zelf? Neem eens contact op met ze.

Ik was mijn telefoon uiteindelijk net geen 3 weken kwijt. Dit ging via Smartcare/Hi. Zit dus nog een persoon tussen. Langste was een week lang wachten op de onderdelen. Dat heeft het langste geduurd.

En ik hou van mijn telefoon weer O+ Holy shit dit is heerlijk :D Nillkin case blijft een erg prettig ding. Het toestel is zo afschuwelijk snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Ik heb gisteren mijn T ook terug gekregen van Hi. Vorige week laten opsturen direct vanuit de Hi winkel, batterij laadde niet meer op en toen ook maar meteen de achterkant laten vervangen. Heeft, tot mijn verbazing, maar precies een week geduurd, had langer verwacht. Het leentoestel dat ik vanuit de winkel mee kreeg was wel om te huilen (Nokia C3), maar geloof dat als je via Smartcare iemand laat langskomen je een vervangend toestel krijgt met in ieder geval Android erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

webbier schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:58:
Ik heb gisteren mijn T ook terug gekregen van Hi. Vorige week laten opsturen direct vanuit de Hi winkel, batterij laadde niet meer op en toen ook maar meteen de achterkant laten vervangen. Heeft, tot mijn verbazing, maar precies een week geduurd, had langer verwacht. Het leentoestel dat ik vanuit de winkel mee kreeg was wel om te huilen (Nokia C3), maar geloof dat als je via Smartcare iemand laat langskomen je een vervangend toestel krijgt met in ieder geval Android erop.
Ik had liever een C3 gehad dan die Galaxy Mini's die ze uitleveren. Wat is die Galaxy Mini een prutstelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Ik had ook zo'n galaxy mini gekregen als leen.
Dat ding helemaal bekrast en viel zowat van ellende uit elkaar.

Gelukkig had ik nog een iphone liggen vanmezelf om me uit te helpen.

Maar toch vind ik het een fijne telefoon die T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Die C3 die ik gekregen heb zag er uit alsof hij vaker het asfalt had gezien dan mijn auto. Tevens veel problemen om een fatsoenlijke 3G connectie te behouden. Heb na 2 dagen bij een vriend een andere telefoon geregeld. Nu zeer blij dat ik mijn T weer terug heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneseb
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-03-2024
jap85 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:27:
Zojuist de Xperia V besteld! als een van de weinigen hier volgens mij ;-)

Omdat bijna geen enkele winkel hem heeft heb ik m nog niet kunnen vasthouden maar aangezien ik eerder een Arc heb gehad en de V daar toch een soort evolutie van is, met vrijwel gelijk gewicht ben ik er wel zeker van dat ie gaat bevallen.
Ik heb m'n moeder de V laten kopen, die kwam deze week binnen, en is echt een supermooie phone, idd net als mijn vorige Arc ligt ie super lekker in de hand, beter dan de Z die ik zelf nu heb.. ;-) Werkt ook heel fijn met het dock, je gaat 'm zeker geweldig vinden! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
oneseb schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:46:
[...]

Ik heb m'n moeder de V laten kopen, die kwam deze week binnen, en is echt een supermooie phone, idd net als mijn vorige Arc ligt ie super lekker in de hand, beter dan de Z die ik zelf nu heb.. ;-) Werkt ook heel fijn met het dock, je gaat 'm zeker geweldig vinden! :-)
Goed om te horen :-) hoop dat ie volgende week binnen komt (de charging dock die heb meebesteld was nog niet op voorraad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Meer mensen waarbij het opladen van de telefoon niet goed gaat wanneer die uit staat? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Touchdomex schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:27:
Meer mensen waarbij het opladen van de telefoon niet goed gaat wanneer die uit staat? :X
De enige keer dat ik 'm aan de lader had toen-ie uit stond, was toen-ie net uit de verpakking kwam :*) Toen deed-ie prima laden ;)

Je moet je telefoon ook niet uit zetten :+

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mad Marty schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:35:
[...]

De enige keer dat ik 'm aan de lader had toen-ie uit stond, was toen-ie net uit de verpakking kwam :*) Toen deed-ie prima laden ;)

Je moet je telefoon ook niet uit zetten :+
Wel wanneer die echt volledig leeg is ;) Komt nog wel eens voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Gisteren m'n V binnen gekregen, erg mooi toestel en bevalt goed.

Enige wat me op/tegen valt is dat er een soort vertraging in zit bij het typen (in Whatsapp), letters komen wanneer je snel typt niet direct op scherm, maar soms na een seconde ineens het hele woord. Dit ging bij m'n Sola (met 1ghz dualcore) een stuk soepeler. Zou toch niet moeten gebeuren met zo'n snel toestel lijkt me?

Ik heb de laatste firmware erop staan en er staat niet veel open (ook gestest door direct na een herstart te typen).

Hebben meer mensen hier last van?
Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste