My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik zou de dock erbij halen aangezien je anders steeds de klepjes moet openmaken om hem op te laden. Dock op je nachtkasje, telefoon erin voor je gaat slapen en klaarPatrick Beuken schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:32:
Ik ben van plan de Sony Xperia V te gaan kopen en ben alvast eens aan het checken welke accessoires ik dan meteen mee zal bestellen. Aangezien ik de kat uit de boom heb gekeken zal dit mijn eerste smartphone worden..
Ik wil een micro SD kaart bestellen, maar deze zijn in verschillende snelheden te krijgen. Weet iemand wat de maximum lees/schrijf snelheid van de Sony Xperia V is? Ik kan dit nergens vinden.. Voor optimaal comfort wil ik de snelste kaart hebben, maar het zou een beetje overdreven zijn om een duurdere 10 MB/s kaart te kopen als bijv. 6 MB/s het maximum is van het toestel..
Ik heb dat ook, maar dacht dat er gewoon een clipje loszat aan de binnenkant. Krijg een nieuwe achterkant via garantie i.v.m. slijtage coating, dus misschien dat het kraken straks ook verholpen is.lexi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:14:
Sinds een week heb ik nu ook de Xperia T, ik merk helaas aan de linker bovenhoek de backcover speling heeft. Het toestel kraakt daardoor en ik kan er bijna een nagel tussen zetten als ik zou willen. Hebben meer mensen hier last van?
34,08 incl verzenden. zit trouwens geen kabel ofzo bijjap85 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:51:
[...]
Ik zou de dock erbij halen aangezien je anders steeds de klepjes moet openmaken om hem op te laden. Dock op je nachtkasje, telefoon erin voor je gaat slapen en klaar. De orginele kost 29eu geloof ik.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
En een ROCK case in het wit. Voor bij mijn zwarte Xperia T
15 dollar
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zij gebruikt de telefoon alleen maar met Spotify, internet en WhatsApp. Vandaag alleen al is het 3x gebeurd.
Het is erg vervelend voor haar.
Ik heb geen oplossing kunnen vinden. Hebben hier meer mensen last van?
psn: Dutch-President
Mocht dit niet werken, dan vrees ik dat je ermee terug naar de winkel moet voor een RMA'tje...
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Verwijderd
Batterijduur is nog wel twijfelachtig... Trekt hopelijk wel bij met wat normaal gebruik
GTA Vice City werkt alleen voor geen centimeter wat wel jammer is. Op mijn Nexus 7 werkt het als een trein maar elke keer als ik in een auto stap stopt het beeld met bewegen... Je kan dus nooit rijden... Eens een mailtje naar Rockstar sturen... Denk alleen dat het nooit gaat werken
Beat Hazard werkt gelukkig wel maar alle games zijn wel leuker op een groot scherm
Voor de rest wat een leuk speelding is dit
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Lekker weekendje testen en uitproberen. Toch wel wennen na ruim zes jaar met de Nokia N95 ...
Kijk ik nu trouwens verkeerd op de Sony website of is er nog geen handleiding voor de V? Ik zie alleen de Whitepapers ;-(
http://userguide.sonymobi...egion=nl&product=xperia-vKwesiq schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:53:
Vandaag mijn nieuwe telefoon opgehaald! De Xperia V![]()
Lekker weekendje testen en uitproberen. Toch wel wennen na ruim zes jaar met de Nokia N95 ...
Kijk ik nu trouwens verkeerd op de Sony website of is er nog geen handleiding voor de V? Ik zie alleen de Whitepapers ;-(
Verwijderd
Is dit al mogelijk?
Verwijderd
niemand?Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 22:37:
Heb sinds kort JB 4.1.2 en wil deze graag rooten met Stock rom en kernel.
Is dit al mogelijk?
Kicken binnen 24 uur wordt niet echt gewaardeerd.
Maar als je zelf even op XDA gekeken had, dan had je kunnen vinden dat je óf als je een unlocked bootloader hebt een unsecure kernel kunt flashen die je kunt rooten, óf een rooted stock ROM kunt installeren. Root verkrijgen op een al geinstalleerde ROM met locked bootloader is nog niet mogelijk.
Rail Away!
Verwijderd

Verwijderd
Oke, maar het is niet in Jip en Janneke taal geschreven voor een leek.Mad Marty schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:29:
[...]
Kicken binnen 24 uur wordt niet echt gewaardeerd.
Maar als je zelf even op XDA gekeken had, dan had je kunnen vinden dat je óf als je een unlocked bootloader hebt een unsecure kernel kunt flashen die je kunt rooten, óf een rooted stock ROM kunt installeren. Root verkrijgen op een al geinstalleerde ROM met locked bootloader is nog niet mogelijk.
Mijn speaker wordt na een tijdje gewoon uitgezet. Ik heb dus geen beltonen meer en geen muziek meer uit de speakers. Het enige wat dan werkt is aanzetten en weer uitzetten...
Laatste officiële Jelly Bean, maar is dit een bug of iets anders? Want het is heel erg klote dat wel

Vanochtend ineens ook last van. Opnieuw inpluggen en uitpluggen van headphone fixede dit.Touchdomex schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:26:
Sinds woensdag mijn telefoon alleen heb ik nu een probleempje
Mijn speaker wordt na een tijdje gewoon uitgezet. Ik heb dus geen beltonen meer en geen muziek meer uit de speakers. Het enige wat dan werkt is aanzetten en weer uitzetten...
Laatste officiële Jelly Bean, maar is dit een bug of iets anders? Want het is heel erg klote dat welIk heb dus al 2 telefoontjes gemist...
Ik zal eens kijken of dit het probleem fixed dan als ik het weer merk... Het is wel vervelend dat ik er niet op kan vertrouwen...silasje1 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:55:
[...]
Vanochtend ineens ook last van. Opnieuw inpluggen en uitpluggen van headphone fixede dit.
Is er ergens een kanaal waar ik deze bugs kan melden?
Probeer het eens hier:Touchdomex schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:58:
[...]
Ik zal eens kijken of dit het probleem fixed dan als ik het weer merk... Het is wel vervelend dat ik er niet op kan vertrouwen...
Is er ergens een kanaal waar ik deze bugs kan melden?
http://talk.sonymobile.com/community/support/xperia_t_tx
Hoe bevalt de V? Ik overweeg ook een V te kopen, maar reviews tot dusver zijn niet heel enthousiast, vooral wat betreft bouwkwaliteit.Kwesiq schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:53:
Vandaag mijn nieuwe telefoon opgehaald! De Xperia V![]()
Ergens de komende week zal de review van de V op Tweakers ook wel online komen, ze hadden hem al binnen maar Arnoud wou wachten tot Jelly Bean er is (nu dus).
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Blijkbaar hebben meer mensen hier last van alleen nog geen oplossing gelezensilasje1 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:40:
[...]
Probeer het eens hier:
http://talk.sonymobile.com/community/support/xperia_t_tx
Morgen eens grondig lezen.
qua bouw, of ook qua snelheid? En met welke toestellen vergeleken?reyals schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:01:
je kunt wel merken dat het geen echte high-end is
Sinds JB, toch? Dus zo lang is dat nog nietVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:34:
Heb de Xperia T nu bijna 2 maanden en kom er nu achter dat het standaardtoestenbord ook swype ondersteuntmooi op tijd. Werkt wel lekker trouwens, had ik niet verwacht.
Maar ik gebruik zelf al sinds ik 'm heb Swiftkey, die vind ik fijner dan het standaard toetsenbord. Hoewel het JB toetsenbord ook best lekker werkte op m'n Desire, maar ik heb 'm nog niet geprobeerd op m'n T.
Rail Away!
Zat er altijd al in! Alle Xperia's hebben dit al sinds half 2011Mad Marty schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:08:
[...]
Sinds JB, toch? Dus zo lang is dat nog niet
qua accuduur, en vooral qua snelheid. mijn s3 werkt wat sneller. de bouwkwaliteit lijkt wel goed te zijn, maar dat is niet te zeggen na een paar dagensdk16420 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:23:
[...]
qua bouw, of ook qua snelheid? En met welke toestellen vergeleken?
Ik heb de Xperia V dus sinds gisteren en ik ben ik nog steeds tevreden mee. Aangezien ik de Nokia N95 gewend ben en dit mijn eerste Android telefoon is met touchscreen zijn mijn eisen en wensen en verwachtingen waarschijnlijk anders dan die van iemand die hier al bekend mee is en aan gewend is.sdk16420 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:58:
[...]
Hoe bevalt de V? Ik overweeg ook een V te kopen, maar reviews tot dusver zijn niet heel enthousiast, vooral wat betreft bouwkwaliteit.
Ergens de komende week zal de review van de V op Tweakers ook wel online komen, ze hadden hem al binnen maar Arnoud wou wachten tot Jelly Bean er is (nu dus).
Ik vind de bouwkwaliteit prima, stevig en ligt goed in de hand. En ik vind het ook een mooie telefoon. Maar goed dat is allemaal erg persoonlijk, denk ik.
Hehe, was mij dus helemaal niet opgevallenAmbroosV schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:25:
[...]
Zat er altijd al in! Alle Xperia's hebben dit al sinds half 2011

Rail Away!

Wat wil je ermee gaan doen allemaal? Waarom deze telefoon? Heb je er een reden voor of gewoon?naomi1603 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:36:
![]()
Hi, ik sta op punt een sony xperia T te kopen in de pda.shop .be Het is mijn eerste smartphone en is deze handig voor een beginner of kan er mij iemand een andere aanraden
Handig is om te weten wat je nu hebt en waarom deze smartphone
Voor de rest is het gewoon een goede smartphone maar een Galaxy S3 is dat ook bijvoorbeeld en een HTC One X+ ook.
Is een prima telefoon, maar kijk ook eens naar de Xperia V. Mooier design, lichter, ietsjes kleiner, waterdicht en een paar vernieuwingen.naomi1603 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:36:
![]()
Hi, ik sta op punt een sony xperia T te kopen in de pda.shop .be Het is mijn eerste smartphone en is deze handig voor een beginner of kan er mij iemand een andere aanraden
En als je niet kan wachten kan je gewoon deze APK installeren: https://lh.rs/9FakZhm3JEmP
Na installatie kan je My Xperia activeren via Instellingen > Xperia > My Xperia.
Zou moeten werken op ICS en JB.
AmbroosV schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:34:
En als je niet kan wachten kan je gewoon deze APK installeren: https://lh.rs/9FakZhm3JEmP
Na installatie kan je My Xperia activeren via Instellingen > Xperia > My Xperia.
Sony is lekker bezig de laatste tijd.
Ik heb inmiddels een factory reset gedaan en met sus gerepareerd...randy_e schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:25:
Mijn vrouw heeft nu een paar maanden de xperia T, en hij reboot soms uit zichzelf. De telefoon wordt dan niet gebruikt, soms gebruikt ze dan Spotify. Het was echter ook met music unlimited en als er niks gebruikt wordt.
Zij gebruikt de telefoon alleen maar met Spotify, internet en WhatsApp. Vandaag alleen al is het 3x gebeurd.
Het is erg vervelend voor haar.
Ik heb geen oplossing kunnen vinden. Hebben hier meer mensen last van?
Gisteren 5 reboots uit zichzelf. Als ze Spotify (offline) luistert hapert ie als een malle.
Wat een slecht exemplaar... Zo tmobile even opbellen
Verwijderd
Bootloop heet dat , heb dat ook op me T .randy_e schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:35:
[...]
Ik heb inmiddels een factory reset gedaan en met sus gerepareerd...
Gisteren 5 reboots uit zichzelf. Als ze Spotify (offline) luistert hapert ie als een malle.
Wat een slecht exemplaar... Zo tmobile even opbellen
En wat je kan doen is opzoeken hoe je kan reperaren of aan terug naar de winkel.
( mijn T is al 2 weken in de reperatie centra
KakVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:11:
[...]
Bootloop heet dat , heb dat ook op me T .
En wat je kan doen is opzoeken hoe je kan reperaren of aan terug naar de winkel.
( mijn T is al 2 weken in de reperatie centra)
Ze zit nu al te zeuren "had ik toch maar een HTC gekozen"

Ik kan je zeggen dat is nog meer gezeik. Als het toestel kapot gaat is het huilen met de pet op... Althans dat is mijn ervaring nu na 5 HTC'srandy_e schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:32:
[...]
Kak![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 18-02-2013 11:48 ]
Maandagmorgen-exemplaren vind je overal. Ik heb erg fijne HTCs gehad (TyTN II, Desire), een Touch Pro 2 die een prachtig keyboard had maar niet vooruit te branden was en een One S waar ik niets dan ellende mee heb gehad. Laat 'r deze post maar lezenrandy_e schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:32:
[...]
Kak![]()
kan het zijn dat dit niet werkt op een Xperia U? Ik krijg een "Parseerfout. Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket"AmbroosV schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:34:
My Xperia (http://myxperia.sonymobile.com) is ondertussen beschikbaar in de Scandinavische landen en komt in Q2 naar de rest van de wereld. Met My Xperia kan je je toestel localiseren op een kaart, vergrendelen, laten rinkelen en wissen via de webinterface.
Dat is idd wel ernstig.. Dan valt dit nog wel mee. Ff kijken wat er nu gaat gebeuren, ze moet zelf contact opnemen. Zij is aan het werk dus ff afwachtenBundin schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:34:
[...]
Maandagmorgen-exemplaren vind je overal. Ik heb erg fijne HTCs gehad (TyTN II, Desire), een Touch Pro 2 die een prachtig keyboard had maar niet vooruit te branden was en een One S waar ik niets dan ellende mee heb gehad. Laat 'r deze post maar lezen
Die foutmelding wil wel vaker voorkomen als je met een browser op je telefoon probeert een apk te downloaden.__REMCO__ schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:38:
[...]
kan het zijn dat dit niet werkt op een Xperia U? Ik krijg een "Parseerfout. Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket"
In dit geval had ik met Dolphin Browser hetzelfde probleem. Downloaden via pc en daarna op je telefoon zetten werkt wel goed (iig bij de Xperia T)
zo werkt het idd wel! Dan is het ook een .APK van bijna 3MB ipv 2,75KBShivan_20 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:58:
[...]
Die foutmelding wil wel vaker voorkomen als je met een browser op je telefoon probeert een apk te downloaden.
In dit geval had ik met Dolphin Browser hetzelfde probleem. Downloaden via pc en daarna op je telefoon zetten werkt wel goed (iig bij de Xperia T)
Ik had na ongeveer een half jaar constant gezeik met m'n Galaxy S2. Toen ik 'm kocht de beste telefoon die er te krijgen was, maar na de eerste update constant reboots, vastlopende apps en battery drain (mede door apps die vastliepen en de processor overuren bezorgden). Verder een prima toestel hoor, maar ik werd er op een gegeven moment best chagrijnig van dat het zo'n geklooi was.randy_e schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:32:
[...]
Kak![]()
Het enige wat vreemd is, is dat de telefoon één maal per dag uitvalt. Dan moet ik de batterij eruit halen en er weer in stoppen, dan doet hij het weer. Ben achter het probleem:
http://www.gsmpedia.nl/so...silence-of-death-probleem
Hopelijk komt Sony met een oplossing, verder werkt de telefoon namelijk wel erg goed.
Enig idee of het netjes te hacken is oid?
Deze besteld:
http://dx.com/p/rock-prot...eria-t-lt30p-white-168446
en deze:

Hopelijk in het rood. Heb het aangegeven maar anders is die in het zwart
[ Voor 40% gewijzigd door Touchdomex op 19-02-2013 22:57 ]
Volgens mij is een bootloop dat je bij een reboot niet verder komt dan het bootlogo. Het toestel start dus niet helemaal meer op.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:11:
[...]
Bootloop heet dat , heb dat ook op me T .
Spontane reboots noem je geen bootloop hoor
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heb 'm de 13e verstuurd en morgen bezorgen ze 'm, dus heeft 7 werkdagen geduurd. Prima gezien de prognose van 5-10 werkdagen.
Ik zou het maar doen. De telefoon van mijn vrouw was gisteren kwijt en was toen erg handig geweest.
(is overigens wel weer terecht)
Heb 'm binnen en achterkant is vervangen. Prima service, alleen jammer dat ze al m'n gegevens hebben gewist. Dat is echt niet nodig als je een plastic onderdeel los en vast moet klikken. Ik heb m'n scherm wel eens laten vervangen zonder dat ze m'n telefoon hoefden te resetten.Framoes schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:01:
Ik kreeg zojuist bericht van de winkel waar ik m'n Xperia T heb gekocht. De achterkant is gratis vervangen en hij is vandaag verzonden naar mij.
Heb 'm de 13e verstuurd en morgen bezorgen ze 'm, dus heeft 7 werkdagen geduurd. Prima gezien de prognose van 5-10 werkdagen.
EDIT:
Ik kom er net achter dat er een kras op m'n scherm zit. Loopt recht omhoog, ongeveer 5mm. Dynafix bedankt...
[ Voor 8% gewijzigd door Framoes op 22-02-2013 23:07 ]
Verwijderd
Heb ook slechte ervaring met dynafix, toestel zg gerepareerd. Klacht ingediend, als deze ongegrond zou zijn waren alle kosten voor mij zat nog in de garantie periode, na een uur zoeken op internet probleem gevonden en opgelost.Framoes schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:05:
[...]
Heb 'm binnen en achterkant is vervangen. Prima service, alleen jammer dat ze al m'n gegevens hebben gewist. Dat is echt niet nodig als je een plastic onderdeel los en vast moet klikken. Ik heb m'n scherm wel eens laten vervangen zonder dat ze m'n telefoon hoefden te resetten.
EDIT:
Ik kom er net achter dat er een kras op m'n scherm zit. Loopt recht omhoog, ongeveer 5mm. Dynafix bedankt...
Stof en vingerafdrukken kleven erg goed, en het scherm krijgt een beetje een waas en slechte kijkhoeken.
Jullie ervaring met het verwijderen ervan?
In dit filmpje is de dame gemengd positief.
YouTube: Xperia T/Z Shatterproof Sheet Removal *T Scratch Demonstration*
Overigens heb ik geen tweede screenprotector in de doos zitten. Jullie?
Ik had ook geen tweede screenprotector erbij gekregen!Frankzzz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:37:
Sinds 3 dagen ook de Xperia T, maar stoor me aan de standaard screenprotector.
Stof en vingerafdrukken kleven erg goed, en het scherm krijgt een beetje een waas en slechte kijkhoeken.
Jullie ervaring met het verwijderen ervan?
In dit filmpje is de dame gemengd positief.
YouTube: Xperia T/Z Shatterproof Sheet Removal *T Scratch Demonstration*
Overigens heb ik geen tweede screenprotector in de doos zitten. Jullie?
Na 2 dagen de Xperia T had ik gelijk de Screenprotector eraf gehaald... bleef vaak stof aan de randen te zitten maar dat komt door de plakranden van de screenprotector...
in 2 dagen tijd had ik al krasjes op me toestel (scherm) en nadat ik de screenprotector eraf heb gehaald heb ik na 1 week nog geen enkel haarkrasje kunnen vinden! Zie ook minder afdrukken!
Helaas is er wel meer reflectie van de zon als de protector eraf is..
Weghalen van de screenprotector is een hele klus (diep met je nagel eraf pulken en als hij een beetje los zit, je nagel tussen de screenprotector en glas in en er af pulken
Na talloze update-pogingen te hebben ondernomen via Sony Bridge for Mac, ben ik naar de global update pagina gegaan:
http://www.sonymobile.com/global-en/software/
Na Java up to date te hebben gebracht, deed een plugin zijn werk en was binnen no time stond .223 erop.
Door nog een keer de pagina te laten controleren voor updates, kreeg ik de melding dat er nog een beschikbaar was, maar dat ik deze via Sony Bridge for Mac moest uitvoeren.
Dit gedaan en een klein half uur later staat Jelly Bean, build- number 9.1.A.0.489, op de telefoon.
(Misschien dat deze werkwijze al vermeldt is, maar ik ben het in mijn haast niet tegengekomen op de pagina's in dit draadje.)
...:::everybeat.nl
Welke update is dat?ThatGuy2303 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:32:
Voor Hi gebruikers. Vanmorgen via PC Companion de JB update binnen gekregen. Had via OTA nog geen melding gekregen.
Die had ik al... Alleen heb ik er nog best wel wat problemen mee. Zit er overna te denken om het toestel te resetten maar wil niet al mijn data kwijt....ThatGuy2303 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:49:
Build nummer is 9.1.A.0.489
Gebruik je toch de standaard backup-tool? Die bewaard al je apps inclusief instellingen en data.Touchdomex schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:17:
[...]
Die had ik al... Alleen heb ik er nog best wel wat problemen mee. Zit er overna te denken om het toestel te resetten maar wil niet al mijn data kwijt....
heb ik ookreyals schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 22:46:
[...]
qua accuduur, en vooral qua snelheid. mijn s3 werkt wat sneller. de bouwkwaliteit lijkt wel goed te zijn, maar dat is niet te zeggen na een paar dagen
de accuduur is inderdaad dramatisch. Dit komt voor 25% door de Google Maps-app zegt Energiebeheer, iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
De snelheid valt ook tegen, als ik het homescreen laad dan duurt het ongeveer 2 seconden voor alle app-iconen zijn geladen, dit valt me erg tegen
- backup userdata
- hard reset
- flash
- booten, zo snel mogelijk de config wizard skippen
- hard reset
- booten, config, apps terug van playmarket, userdata terug
Kost wat meer tijd, wil nog wel eens een savegame of wat van games kosten, maar stabiliteit > spelletjes.
al de locatiebepalingsopties al uit staan in Maps? (locatie melden en dergelijke) (maps houdt anders continu bij waar je bent) of bij Google Now de instellingen uitzetten, die wil ook continu weten waar je bent.nino_070 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:59:
[...]
heb ik ook
de accuduur is inderdaad dramatisch. Dit komt voor 25% door de Google Maps-app zegt Energiebeheer, iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
De snelheid valt ook tegen, als ik het homescreen laad dan duurt het ongeveer 2 seconden voor alle app-iconen zijn geladen, dit valt me erg tegen
[ Voor 11% gewijzigd door reyals op 25-02-2013 12:12 ]
Moet ik hem eerst verbonden krijgen met de PCKoekjevanLU schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:54:
[...]
Gebruik je toch de standaard backup-tool? Die bewaard al je apps inclusief instellingen en data.

Klote windows 8
Vanavond weer Windows 7 erop trappen. Ben er nu wel klaar mee.
[ Voor 12% gewijzigd door Touchdomex op 25-02-2013 14:04 ]
ik heb die nu uitgezet, hopen dat het werkt, bedankt. Hoewel ik het raar blijf vinden, want toen die nog wel aan stond was volgens Energiebeheer heel de dag mijn GPS uitgeschakeld, behalve als ik de Maps-app echt opende.reyals schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:11:
[...]
al de locatiebepalingsopties al uit staan in Maps? (locatie melden en dergelijke) (maps houdt anders continu bij waar je bent) of bij Google Now de instellingen uitzetten, die wil ook continu weten waar je bent.
Verwijderd
tot vandaag , uit het niets viel mijn toestel uit en kwam er een driehoek op mijn display.
een driehoek met daarin een schroevendraaier en een steek sleutel en daaronder een blauwe balk
verder doet de toestel niets meer behalve dat
kan iemand mij hierbij helpen ?.
Ga naar de winkel of bel met Sony. Of gebruik google.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:53:
niemand die me kan helpen ???
Verwijderd
Na het uitzetten daarvan ging het bij mij een stuk beternino_070 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:44:
[...]
ik heb die nu uitgezet, hopen dat het werkt, bedankt. Hoewel ik het raar blijf vinden, want toen die nog wel aan stond was volgens Energiebeheer heel de dag mijn GPS uitgeschakeld, behalve als ik de Maps-app echt opende.
Wat nog een mogelijkheid is, is het resetten van de appvoorkeuren voor gebruik van gps en dergelijke. Dit doe je door te gaan naar Instellingen > Apps > en dan via het menu kiezen voor App-voorkeuren resetten.
My iRacing
Met Sony Update Service kan je een herstel forceren. http://www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/ <- gewoon installeren, openen en de stappen volgen.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:57:
ik heb al gezocht op google en naar de winkel terug wordt ook lastig ben momenteel in kenia
Als je je telefoon niet meer kan uitschakelen voor je het herstel start kan je de powerknop samen met volume omlaag een paar seconden ingedrukt houden tot hij uitvalt.
Ah ja... ik zal ook even vermelden dat ik een Hi abbo heb.ThatGuy2303 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:32:
Voor Hi gebruikers. Vanmorgen via PC Companion de JB update binnen gekregen. Had via OTA nog geen melding gekregen.
...:::everybeat.nl
Het enige waar ik nu tegen aan loop is dat als ik muziek luister, en het scherm van de telefoon gaat uit, dan schakelt hij soms niet automatisch door naar het volgende nummer, pas als ik het scherm weer actief maak, springt hij door naar het volgende nummer
Hello there
HAHAHAHAHAHAHAHAKoekjevanLU schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:54:
[...]
Gebruik je toch de standaard backup-tool? Die bewaard al je apps inclusief instellingen en data.
Grootste leugen ooit
Mocht net alles terugzetten handmatig... Als ik hem wil herstellen slaat het programma vast... Fijn Sony met je hoerige kutsoftware. Ik dacht dat SonicStage het laatste stukje rampzalige software is maar PC "Companion" mag er ook wel bij.
Lees ben dus alle data kwijt
Herstel ben de belangrijkste data kwijt. Alle apps + instellingen van de telefoon.
AH! VOORUITGANG!
[ Voor 21% gewijzigd door Touchdomex op 27-02-2013 23:09 ]
Dat kan nog wel een maand duren of niet?
Geluidsbug zou fijn zijn. Ik wil wel normaal weer beltoontjes hebben....AmbroosV schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:57:
Die update van PTCRB is waarschijnlijk een bugfix-release voor een bepaalde regio of specifieke bug. Verwacht er niet te veel van.
Vandaag omruil gekregen met een refurbished T...
Coating achterkant eraf, krassen op het scherm en coating achterkant...
Dus wij T-mobile weer opgebeld, konden ze alleen een refurbished zilveren T opsturen(mn vrouw had een zwarte)
Mn vrouw vond het wel goed en dat gaan ze nu doen. Wel geprobeerd een nieuw toestel te krijgen maar dat was op geen enkele manier mogelijk helaas.
Dus na dit gesprek dacht ik ff simkaart in dat gare toestel doen, zodat mn vrouw bereikbaar is... start dat ding niet eens op ... wel aan de oplader hangen (al een tijd) maar denk dat ie niet eens oplaad ook...
Vet gaar... als die zilveren niet goed is hoop ik dat ze wel met een nieuwe aankomen.
Ikzelf mag over een paar maandjes verlengen, denk dat ik een Z neem. Verkopen we de S van mij en de T van haar en dan kopen we een nieuw high end toestel welke zij wilt... zal de htc one worden denk ik...

Dat heb ik ook. Soms schakelt hij wel automatisch door, maar duurt het erg lang (5-10 seconden) voor dat gebeurt. Gebruik nu uit nood maar Winamp, zonder afstandsbediening in het snoer, want die functie kan je bij Walkman niet uitzetten, waardoor die altijd overruled.Sinester schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:20:
Heb nu ook de JB update op me Xperia T (Telfort), en ben op zich tevreden. het unlock scherm ziet er beter uit, en een aantal kleine zaken die er ook beter uit zien... merk geen verschil qua snelheid omdat hij met ICS ook helemaal vloeiend was
Het enige waar ik nu tegen aan loop is dat als ik muziek luister, en het scherm van de telefoon gaat uit, dan schakelt hij soms niet automatisch door naar het volgende nummer, pas als ik het scherm weer actief maak, springt hij door naar het volgende nummer
Wat vaak wel werkt is een reboot...
Ik wil wel nog steeds mail en alles ontvangen wanneer mijn scherm uit is maar wil graag andere dingen op spaarstand zetten
Nee dat werkt helaas niet. De stamina mode zit alleen in de Xperia Z afaik. Extened standby is niet zo geavanceerdTouchdomex schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:27:
Iemand enig idee of staminamode(extended battery mode) ook dynamisch is?
Ik wil wel nog steeds mail en alles ontvangen wanneer mijn scherm uit is maar wil graag andere dingen op spaarstand zetten
Hopelijk komt dat ngo wel want het idee is super en extended standby is niet boeiend zolang je de helft van je berichten niet binnen krijgt...silasje1 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:03:
[...]
Nee dat werkt helaas niet. De stamina mode zit alleen in de Xperia Z afaik. Extened standby is niet zo geavanceerd
Heel af en toe, mijn Desire heeft het vaker gehad. Klantenservice bellen had weinig effect maar zou ik toch doen. Ze laten dan uiteindelijk in ieder geval de TD kijken naar het netwerk in je omgeving. Geen idee meer hoe het toen opgelost is eigenlijk, is al jaren geleden.zAo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:41:
Hebben meer mensen connectieproblemen met Vodafone? Mijn Xperia T heeft elke week wel een keer dat de 3G connectie er is, maar dat niets verbinding kan krijgen. Ook het opnieuw instellen van de APN werkt niet.
Sinds gisteren last dat mijn Sony Experia T (steeds) uitvalt..
Hele avond aan de lader gehad - vanochtend kreeg ik m niet aan. Even opgeladen, toen deed 'ie het gelukkig weer. Net stond batterij op 65% en binnen 5 minuten op 0% en sloeg dus af.. Nu weer aan de oplader en staat het op 72% (raar..

Buildnummer 7.0.A.3.195).
Iemand ervaring mee?
Als je Googlet zie je blijkbaar wel meer problemen
Nietecht connectie problemen, meer dat me internet na een paar dagen ineens gewoon mega traag is, hierover al meerdere keren melding gedaan... ze blijven maar zeiken over kruistests bij de helpdesk... Vanmiddag weer netwerk reset laten doen.zAo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:41:
Hebben meer mensen connectieproblemen met Vodafone? Mijn Xperia T heeft elke week wel een keer dat de 3G connectie er is, maar dat niets verbinding kan krijgen. Ook het opnieuw instellen van de APN werkt niet.
Kruistest gaat niet werken aangezien het vaak na 4-6 dagen aan laten staan pas optreed...

My iRacing
Komt bij mij ook ongeveer 1x per week voor dat internet extreem traag is. Zit zelf bij Simyo (netwerk van KPN) even internet aan en uitzetten en ik heb geen problemen meer. Ik heb het af en toe ook met wifi thuis maar dat zal door mijn brakke router komenzAo schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:41:
Verder doet alles het tot nu toe gelukkig, hij is iig nog niet uit zichzelf geboot.
Hopelijk heeft ze nu gewoon een goed toestel.
Verder wel een vraag: ze heeft een sd kaart, echter de files daarop kan ik nergens vinden (es file explorer) iemand enig idee? De foto's zijn wel te zien in de album app.
OI file browser pakt hem wel maar je moet eventjes je geheugen overzicht vinden. Aantal mappen omhoog.randy_e schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:14:
Dus mijn vrouw heeft eindelijk een andere T. Een zilveren ipv een zwarte, welke niet zo'n rubberen coating heeft en er dus ook niet af kan bladeren. Opzich beter.
Verder doet alles het tot nu toe gelukkig, hij is iig nog niet uit zichzelf geboot.
Hopelijk heeft ze nu gewoon een goed toestel.
Verder wel een vraag: ze heeft een sd kaart, echter de files daarop kan ik nergens vinden (es file explorer) iemand enig idee? De foto's zijn wel te zien in de album app.
Inderdaad geweldig tnx manTouchdomex schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:17:
[...]
OI file browser pakt hem wel maar je moet eventjes je geheugen overzicht vinden. Aantal mappen omhoog.