Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Tijdens het flashen blijft hij bij 94% en gaat niet verder....

moet ik nog wachten of?

Edit: was TE ongeduldig

[ Voor 14% gewijzigd door Knamix op 04-02-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ambilight schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:16:
[...]

PS: ik ondervind nog steeds onderbrekingen bij het afspelen van muziek als wifi aan staat. Dat was al zo onder ICS en dus nog steeds onder JB. Het maakt niet veel uit of ik Sony's walkman of powerAmp gebruik. Zijn er meer mensen met dat probleem hier? Het verhogen van de threadpriority voor powerAmp helpt niet, ook als het scherm aan is stottert de weergave regelmatig. Ik gebruik My Data Manger app om mijn dataverbruik bij te houden. Misschien dat die roet in het eten gooit?
Dit probleem heb ik ook, ik luister veel muziek op mijn telefoon (zowel met walkman als Winamp) en mijn muziek valt ook wel eens uit. Ik kon het probleem nog nergens aan linken, maar ik zal er eens op letten of wifi aan of uit staat wanneer de muziekspeler stopt. Heb niet My Data manger app geïnstalleerd.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
juicedefender kan ook je batterijduur negatief beïnvloeden

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-06-2023
staringgg schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:38:
[...]

Dit probleem heb ik ook, ik luister veel muziek op mijn telefoon (zowel met walkman als Winamp) en mijn muziek valt ook wel eens uit. Ik kon het probleem nog nergens aan linken, maar ik zal er eens op letten of wifi aan of uit staat wanneer de muziekspeler stopt. Heb niet My Data manger app geïnstalleerd.
Ik las laatst eens ergens dat het een bekend probleem van ICS is en zich alleen voor zou doen bij bitrates van 320kbps. Maar al mijn muziek is 256kbps oggvorbis, dus dat klopt in ieder geval niet.

JB lost het probleem in ieder geval niet op. Het lijkt zelfs erger te zijn geworden. :(

If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
reyals schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:17:
juicedefender kan ook je batterijduur negatief beïnvloeden
Voor de JB update van afgelopen vrijdag had ik met Juice Defender een prima resultaat. Ik merkte echt een flink verschil t.o.v JD uit. Na de JB update heb ik aan de settings van JD niets verandert.

Ik zie trouwens in de battery stats dat Google Services en Android system samen bijna 40% verbruiken. Het scherm zit nu op 18%, terwijl de laatste 2 uur mijn schermgebruik wel wat is toegenomen. Google+ staat bij mij overigens uit. Dit zou dus betekenen dat het grootste gedeelte aan power door het systeem is verbruikt. Na ruim 18hr sinds de laatste lading zit ik nu met redelijk bescheiden gebruik nog maar op 40% power. Dat was voorheen met ICS echt beter.

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij lag het verbruik van het scherm verhoudingsgewijs bij ICS ook een stuk hoger dan van Google + Android services. Toch maar eens even de komende dagen een paar volledige ontlaad/laad cycli doen en kijken of het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Iemand al succes met het updaten van een Xperia T over OSx?

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon net een week of 3 a 4 .. Maar eerlijk gezegd gemende gevoelens erover.

Ik had een BB 9700 Bold... De keypad van die telefoon was gewoon master. Het feit dat je een email tikt binnen een moment is erg fijn. Dat mis je op een T van SE. Ik had eerder ervaring met SE maar m'n BB begaf het voor de 3rde keer (3rde toestel) dat ik overstappen wou.

Opzich qua hardware razendsnel. Enige jammere is is dat je in HD kunt filmen, maar dat ding moeite heeft met afspelen 8)7

Ik vind het ook een nadeel dat er zoveel gedeeld wordt met apps en dergelijk. Ook de mogelijkheid om bij google al je contacten op te slaan en dergelijk.. Iets zegt me iets over privacy...

Batterijduur: Goed browsen erop en je ziet 'm leeglopen. Vrij snel leeg (In een dag al!) waar voorheen mijn BB gerust 2 dagen meekon.

Apps: Er gaat een wereld open lijkt wel! Heel erg veel applicaties en dergelijk. Ik lees dat je dingen kunt doen met je PS3 en de T , kan iemand enlighten wat dat exact is? :)

Delen met whatsapp blijft omslachtig.. Voor filmpjes bijv moet je naar albums > selecteren > Delen > whatsapp en dan een contact persoon kiezen. Er wordt elke keer als je iets deelt een kopie van het origineel gemaakt.. Onnodig ruimte in beslag.

Het is 1x voorgevallen dat als je net met je oor verkeerd over het display heenraast het gesprek wordt opgehangen. Voor de rest prima toestel. Kon er mijn Blackberry headset in duwen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:54:
Ik heb de telefoon net een week of 3 a 4 .. Maar eerlijk gezegd gemende gevoelens erover.

Ik had een BB 9700 Bold... De keypad van die telefoon was gewoon master. Het feit dat je een email tikt binnen een moment is erg fijn. Dat mis je op een T van SE. Ik had eerder ervaring met SE maar m'n BB begaf het voor de 3rde keer (3rde toestel) dat ik overstappen wou.

Opzich qua hardware razendsnel. Enige jammere is is dat je in HD kunt filmen, maar dat ding moeite heeft met afspelen 8)7

Ik vind het ook een nadeel dat er zoveel gedeeld wordt met apps en dergelijk. Ook de mogelijkheid om bij google al je contacten op te slaan en dergelijk.. Iets zegt me iets over privacy...

Batterijduur: Goed browsen erop en je ziet 'm leeglopen. Vrij snel leeg (In een dag al!) waar voorheen mijn BB gerust 2 dagen meekon.

Apps: Er gaat een wereld open lijkt wel! Heel erg veel applicaties en dergelijk. Ik lees dat je dingen kunt doen met je PS3 en de T , kan iemand enlighten wat dat exact is? :)

Delen met whatsapp blijft omslachtig.. Voor filmpjes bijv moet je naar albums > selecteren > Delen > whatsapp en dan een contact persoon kiezen. Er wordt elke keer als je iets deelt een kopie van het origineel gemaakt.. Onnodig ruimte in beslag.

Het is 1x voorgevallen dat als je net met je oor verkeerd over het display heenraast het gesprek wordt opgehangen. Voor de rest prima toestel. Kon er mijn Blackberry headset in duwen zonder problemen.
Je vergelijk nu appels met peren..

Batterijduur van een bold is beter dan alle Android toestellen op het moment (Android toestellen in Nederland)
daar tegenover staat dat de bold een scherm kleiner dan 3.5 inch heeft, minder pixels en is geen touch screen.. Natuurlijk gaat de BlackBerry langer mee maar het heeft veel en veel mindere specs dan de T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatGuy2303
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 15:09
Hier een Xperia T, gekocht bij Hi. Nog geen update via SUS of PC Companion. Ook niet handmatig geupdate. Ik kreeg gisteren keurig het nl-alert berichtje. Was op dat moment ook verbonden met Wifi, dus dat heeft geen invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb gisteren op mijn T-mobile branded telefoon, met een kpn sim wel de NL Alert ontvangen. Wel 5 minuten te laat maar oke.

Heb mijn telefoon geupdate en hij lijkt wel wat vlotter te lopen.

Jammer 1. De standaard James Bond theme is nu niet mooi meer, overal vakken omheen en sommige witte vlakken. Lettertype is verandert, wat dunner... zelfs van toetsenbord. Was niet nodig geweest. De overige thema's hebben hetzelfde probleem.

Jammer 2. Weer programma's geinstalleerd die ik absoluut niet wil. HRS Hotels. Music Unlimited. My T-mobile. Top apps. Top games. Travel en surf. Kan allemaal wel verwijderd worden.

[ Voor 37% gewijzigd door HeyJIJdaar op 05-02-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Weet iemand of je als je update, je de update later nog kan terugdraaien? Moet je dan nu eerst nu ik de 4.0.4 nog heb een backup maken van de firmware ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
nino_070 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:12:
Weet iemand of je als je update, je de update later nog kan terugdraaien? Moet je dan nu eerst nu ik de 4.0.4 nog heb een backup maken van de firmware ofzo?
Firmware flashen van 4.0.4 als je terug wil met flashtool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
ja maar ik hoef nu ik nog 4.0.4 heb dus nog niks te doen, ik kan altijd later zonder nodige bestanden mijn firmware flashen naar 4.0.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 22:36
Hallo

Heb de Xperia t nu ruim 2 mnd, bevalt me prima. Maar ook ik begin nu losse coating op een hoekje te krijgen. Heel jammer, had gelezen dat er een slechte batch was, maar twijfel of dat zo is
Volgens mij krijgen alle zwarte toestellen het. Ben er altijd super zuinig mee. Maar kAN dit gemaakt worden Sony???? Heeft iemand daar ervaring mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Bij mij schoot hij gister ook los, ik klikte hem er weer in in de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
niek1974 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:43:
Hallo

Heb de Xperia t nu ruim 2 mnd, bevalt me prima. Maar ook ik begin nu losse coating op een hoekje te krijgen. Heel jammer, had gelezen dat er een slechte batch was, maar twijfel of dat zo is
Volgens mij krijgen alle zwarte toestellen het. Ben er altijd super zuinig mee. Maar kAN dit gemaakt worden Sony???? Heeft iemand daar ervaring mee???
Ik heb contact opgenomen met Coolblue en moet 'm opsturen. Het valt als het goed is onder garantie (als ik de eerdere berichten in dit topic mag geloven). Ze zullen wel contact opnemen met Sony om na te vragen wat ze moeten doen. Mogelijk vervangen ze alleen de achterkant. Die lijkt namelijk vrij makkelijk te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Het slijten van de achterkant is inderdaad een bekend probleem en valt onder de garantie. Er was een slechte batch backcovers die het probleem heeft. Gewoon opsturen en je krijgt een nieuwe backcover die het niet heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 15:52
Ome_Les schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:48:
Iemand al succes met het updaten van een Xperia T over OSx?
ik heb hem via OSX geflashed via de methode op de 1ste pagina.
Dit te samen met de NL rom die hier gepost is.
Werkte in een keer goed!

Stappen plan.
Via Sony de software voor OSX gedownload.
Via de aangegeven web site op de eerste pagina flash tool voor OSX gedownload.
Via de GOOGLE docs link de Nederlandse JB rom gedownload.

Telefoon aangesloten. Flash programma opgestart.
De JB rom in het venster gesleept en toen gaan updaten.
Moest telefoon uit zetten. USB kabel inpluggen en dan met Volume up + aan knop aan zetten.
3 min wachten en klaar.

Had wel Alles met WIPE data etc uit gezet zodat alles bewaard bleef. Heb alleen WIPE CACHE gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Aangezien er voor KPN/Hi klanten nog steeds geen update beschikbaar is heb ik een mailte gestuurd naar de Hi klantenservice. Als ik een reactie terug krijg (wat ik niet verwacht gezien mijn eerder ervaringen) zal ik deze hier posten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Klopt het dat er voor de Xperia T simlockvrij met een vodafone provider nog steeds geen update is? :(

ps: weten jullie eigenlijk wat voor app dit is :P ben wel benieuwd:
Afbeeldingslocatie: http://eurodroid.com/edpics3/xperia-t-jelly-bean.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door nino_070 op 05-02-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Laatst online: 10-10-2024
nino_070 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:35:
Klopt het dat er voor de Xperia T simlockvrij met een vodafone provider nog steeds geen update is? :(

ps: weten jullie eigenlijk wat voor app dit is :P ben wel benieuwd:
[afbeelding]
is de TV app als je hem in de dock doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
niet perse de dock, als je hem via hdmi op een tv/monitot aansluit krijg je hem, kan er ook leuk je foto's mee laten zien. En zat er ook al voor jelly bean in..

[ Voor 13% gewijzigd door Diablow op 05-02-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
Framoes schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:11:
[...]

Ik heb contact opgenomen met Coolblue en moet 'm opsturen. Het valt als het goed is onder garantie (als ik de eerdere berichten in dit topic mag geloven). Ze zullen wel contact opnemen met Sony om na te vragen wat ze moeten doen. Mogelijk vervangen ze alleen de achterkant. Die lijkt namelijk vrij makkelijk te vervangen.
thx , voor de update .. weer opsturen .. oooohhhh slechte ervaring mee , ik had bij mijn GSM de sim slot defect... dit werd wel onder garantie gemaakt.. kreeg een nieuw toestel na veeeeel getouwtrek . ik ben mijn GSM bijna 6weken kwijt geweest.. dank zij t-mob shop ... greetz Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
AmbroosV schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:39:
Het slijten van de achterkant is inderdaad een bekend probleem en valt onder de garantie. Er was een slechte batch backcovers die het probleem heeft. Gewoon opsturen en je krijgt een nieuwe backcover die het niet heeft!
een bekend probleem!, ik had hier en daar wat gelezen .. een batch probleem , kan met de achter kant er afhalen .. ik meen dat het eigenlijk een unibody was ..

maar hoe lang ben je de GSM dan kwijt en is het dan zeker goed opgelost, zonder beschading van GSM.
ik weet als ik heb bij t-mob afgeefT hij naar dynafix en dan naar de volgende reparateur gaat ( ben ff naam kwijt, van de aangewezen reparateur van Sony ) lijkt me minimaal 14 werkdagen????

heeft iemand dit al laten doen ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatGuy2303
  • Laatst online: 15-09 15:09
Wlie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:11:
Aangezien er voor KPN/Hi klanten nog steeds geen update beschikbaar is heb ik een mailte gestuurd naar de Hi klantenservice. Als ik een reactie terug krijg (wat ik niet verwacht gezien mijn eerder ervaringen) zal ik deze hier posten ^^
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
niek1974 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:41:
[...]

een bekend probleem!, ik had hier en daar wat gelezen .. een batch probleem , kan met de achter kant er afhalen .. ik meen dat het eigenlijk een unibody was ..

maar hoe lang ben je de GSM dan kwijt en is het dan zeker goed opgelost, zonder beschading van GSM.
ik weet als ik heb bij t-mob afgeefT hij naar dynafix en dan naar de volgende reparateur gaat ( ben ff naam kwijt, van de aangewezen reparateur van Sony ) lijkt me minimaal 14 werkdagen????

heeft iemand dit al laten doen ?????
De medewerker van Coolblue zei dat ze reparaties over het algemeen in 10 werkdagen (dus 14 dagen incl twee weekenden) afhandelen, maar dat hij dat niet 100% kon garanderen. Volgens mij werken zij niet met Dynafix zoals de meeste grote providers wel doen, dus duurt het daarom minder lang. Dynafix is namelijk echt idioot traag en idioot duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Update binnen, nog geen batterij problemen.

Wat gebeurt er als ik het coating probleem laat voor wat het is? Heb geen zin mijn mobiel op te sturen, heb hem veels te hard nodig.

Tot nu toe, na 2 maanden nog steeds coating afgebladderd bij dezelfde hoekjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Wlie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:11:
Ik heb inmiddels een reactie terug van Hi met de mededeling dat ik mijn vraag op het forum moet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Heb zelf geen problemen met batterij is inderdaad toegenomen. Ook geheugen verbruik is beter geworden.

Nog wel een andere vraag. de lockscreen kon voorheen ook berichten laten zien. Nu niet meer. Komt dit nog terug of moeten we dan dus echt wachten op 4.2 of speciale lockscreen installeren.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07-2023
Ekitch schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:30:
Nog wel een andere vraag. de lockscreen kon voorheen ook berichten laten zien. Nu niet meer. Komt dit nog terug of moeten we dan dus echt wachten op 4.2 of speciale lockscreen installeren.
Kan nog steeds.
Ga bij instellingen naar beveiliging. Dan naar Eigenaarsinformatie.
Tekst scrollt echter niet meer over het scherm, maar staat vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Bedoelde eigenlijk smsjes whatsap, en email.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:50
mijn branded t-mobile ook geupdate (via sony pc companion ), liep als een trein tot het moment ik mijn telefoon uit deed om opnieuw op te starten kreeg ik een brick , moest telefoon naar fabrieksinstellingen terug zetten tot 3 x geprobeerd met sony pc en updates service en via flash alle 3 met wipe data en fabrieksinstellingen heeft niet gewerkt dus terug naar t-mobile en opsturen. tevens ondervond ik met de walkmen app dat je niet meer als 8 regels tezien krijgt als ik een muziek map had met daarin 40 bestanden liet hij alleen de eerste 8 zien , op andere apps waar ik via een DLNA server connecte bleek het wel gewoon te werken .

[ Voor 16% gewijzigd door het_mannet op 06-02-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Ekitch schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:06:
Bedoelde eigenlijk smsjes whatsap, en email.
Krijg in dat geval idd alleen een meldingsicoontje in de statusbalk.
Als je de statusbalk dan naar beneden trekt, komt het bericht tevoorschijn.
(in elk geval bij e-mail)

[ Voor 18% gewijzigd door frjemd op 06-02-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambilight
Ekitch schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:30:
Heb zelf geen problemen met batterij is inderdaad toegenomen. Ook geheugen verbruik is beter geworden.
De accuduur lijkt bij mij enigzins bij te trekken. Zit nu nog op 80% met licht gebruik sinds vanmorgen.
Het geheugenverbruik is bij ook inderdaad wel veel minder geworden.

Wat mij wel nog op viel is dat de het automtisch aanpassen van de achtergrondverlichting soms een beetje merkwaardig reageert. Van donker naar veel licht (bv met zonlicht of zaklamp) gaat prima, maar daarna blijft de helderheid permanent hoog totdat het scherm uit gaat als ik weer naar een donkere omgeving ga.

Bij ICS verliep het automtisch aanpassen van donker naar licht en vice versa volgens mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Xperia V is net in voorraad bij Coolblue en dus waarschijnlijk deze week nog bij andere retailers!

Het tijdperk van waterdichte high-end smartphones is hiermee dus ingezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone en ik wil misschien een Xperia T halen. Als wil graag weten hoelang de T meegaat met een volle accu? Ik ben veel ervaringen tegengekomen dat na een JB update de accuduur een stuk minder wordt. Maar het kan ook zo zijn dat alleen degene die problemen ondervinden reageren...

Alvast bedankt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
In het begin (lees: dag na de update) ging mijn accu minder lang mee, maar dat lijkt nu wel weer dik in orde te zijn. Ik redt ruim een dag (full sync aan, 3G altijd aan en vaak bluetooth voor auto) met een volle accu :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
mijn accu gaat langer mee. Na een week na de installatie! Stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Die van mij dus ook, 3g staat altijd aan. Wifi ook en bluetooth in de auto.
En ik speel er teveel mee, dan houd hij het nu prima vol tot ik ga slapen. 20-30% over
Als ik geen spelletjes zou spelen denk ik dat ik 60-70% zou overhouden.

Is er trouwens ook een datum bekend wanneer 4.2 zou komen? Weet dat dit redelijk kort dag is naar 4.1 maar wil weten of het nog de moeite waard is een lockscreen te kopen :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand met branded Vodafone de update al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
het_mannet schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:49:
mijn branded t-mobile ook geupdate (via sony pc companion ), liep als een trein tot het moment ik mijn telefoon uit deed om opnieuw op te starten kreeg ik een brick , moest telefoon naar fabrieksinstellingen terug zetten tot 3 x geprobeerd met sony pc en updates service en via flash alle 3 met wipe data en fabrieksinstellingen heeft niet gewerkt dus terug naar t-mobile en opsturen. tevens ondervond ik met de walkmen app dat je niet meer als 8 regels tezien krijgt als ik een muziek map had met daarin 40 bestanden liet hij alleen de eerste 8 zien , op andere apps waar ik via een DLNA server connecte bleek het wel gewoon te werken .
ik heb ook een t-mob branded xperia ,, maar nog geen update naar 4.1 geinstalleerd.
vraagje had je daarvoor de laatste update al geinstalleerd 7.0.A.223 , weet niet of dat effect heeft??

greetz
Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Het viel me van de week op dat de laag van de achterkant op de hoeken weg begint te slijten bij mijn toestel. Meer mensen last van?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Chevalric schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:47:
Het viel me van de week op dat de laag van de achterkant op de hoeken weg begint te slijten bij mijn toestel. Meer mensen last van?
Als je had gezocht in dit topic.
Ja dit is bekend.

Terug sturen en het wordt gemaakt

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
Chevalric schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:47:
ik heb met sony nogmaals chat gehad , ik heb ook een klein stukje van de coating af . en ben altijd super voorzichtig. mijn GSM heb ik begin december gekregen

Sony:  U kunt de XPERIA T binnen garantie ter reparatie aanbieden en de cover van het toestel wordt voor u zonder kosten vervangen. Het toestel brengt u via het punt van aankoop binnen , neemt u het aankoopbewijs mee en haalt u de SIM en SD kaart uit het toestel.

Sony:  Met een andere achterkant is het probleem opgelost, deze achterkanten zijn uit een andere productie reeks en het probleem met loslatende coating is bij deze reeks opgelost. We stellen zo geen onderdelen ter beschikking. U kunt wel een kijkje nemen op www.battery-cover.de, dit is echter geen Sony winkel en een duitse webshop. U moet de batterij cover daar zelf bestellen en betalen.

Sony:  Ook andere winkels sturen toestellen via Dynafix naar onze reparatie centra. Echter is de normale doorlooptijd van een reparatie op dit moment 5 tot 10 werkdagen.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekitch schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:47:
Die van mij dus ook, 3g staat altijd aan. Wifi ook en bluetooth in de auto.
En ik speel er teveel mee, dan houd hij het nu prima vol tot ik ga slapen. 20-30% over
Als ik geen spelletjes zou spelen denk ik dat ik 60-70% zou overhouden.

Is er trouwens ook een datum bekend wanneer 4.2 zou komen? Weet dat dit redelijk kort dag is naar 4.1 maar wil weten of het nog de moeite waard is een lockscreen te kopen :)
Gasten, bedankt voor de antwoorden.
Ik ga hem nog eens in een telefoonzaak bekijken voordat ik een definitieve keuze heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• het_mannet
niek1974 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:00:
[...]

ik heb ook een t-mob branded xperia ,, maar nog geen update naar 4.1 geinstalleerd.
vraagje had je daarvoor de laatste update al geinstalleerd 7.0.A.223 , weet niet of dat effect heeft??

greetz
Niek
ja er zat een nieuwste update op (223) voordat ik de update deed naar T_9.1.A.0.489 , ben op dit moment niet meer in bezit van de telefoon omdat een fabrieksinstellingen terug zetten niet meer werkte. opgestuurd dus moet nog even wachten op meer details wat er aan de hand is. het enige wat ik kan vertellen is dat de update gewoon goed doorlopen was en ik ook 2 dagen gebruik van gemaakt heb , maar nadat ik via een normale manier (powerknop > uitschakelen) de telefoon uitdeed ( er was geen probleem met telefoon zoals vastloper of ietsen dit was de eerste keer nadat ik de update heb gedaan de telefoon uit ging ) kreeg ik het T-mobile afbeelding en deze flikkerde 3 a 4x voordat de telefoon uitging en op dat moment ging die gelijk naar de driehoek met gereedschap . ik start de telefoon soms opnieuwe op omdat dat werd aanbevolen. het terug zetten was ook suc6 vol alleen elke keer als ik de mobiel aanzette sprong hij gelijk terug op het driehoekje.

Het probleem met de walkmen app is een oorzaak van mezzmo die ondersteund kennelijk niet deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
het_mannet schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:22:
[...]

ja er zat een nieuwste update op (223) voordat ik de update deed naar T_9.1.A.0.489 , ben op dit moment niet meer in bezit van de telefoon omdat een fabrieksinstellingen terug zetten niet meer werkte. opgestuurd dus moet nog even wachten op meer details wat er aan de hand is. het enige wat ik kan vertellen is dat de update gewoon goed doorlopen was en ik ook 2 dagen gebruik van gemaakt heb , maar nadat ik via een normale manier (powerknop > uitschakelen) de telefoon uitdeed ( er was geen probleem met telefoon zoals vastloper of ietsen dit was de eerste keer nadat ik de update heb gedaan de telefoon uit ging ) kreeg ik het T-mobile afbeelding en deze flikkerde 3 a 4x voordat de telefoon uitging en op dat moment ging die gelijk naar de driehoek met gereedschap . ik start de telefoon soms opnieuwe op omdat dat werd aanbevolen. het terug zetten was ook suc6 vol alleen elke keer als ik de mobiel aanzette sprong hij gelijk terug op het driehoekje.

Het probleem met de walkmen app is een oorzaak van mezzmo die ondersteund kennelijk niet deze app.
bedankt voor de update,
Ik wilde wel naar 4.1 maar nu moet ik echter eerst weten of dit stom toeval was of dat dit standaard bij een
t-mob branded GSM gebeurt

@iedereen met een Xperia T t-mob branded, heeft iemand anders ook problemen met de laatste update, zoals het_mannet beschreef ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
niek1974 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:39:
[...]

@iedereen met een Xperia T t-mob branded, heeft iemand anders ook problemen met de laatste update, zoals het_mannet beschreef ?????
Nope,

alleen letterfonts zijn anders geworden en de achtergrond van telefoonkiezer contactweergave is hinderlijk wit ipv zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
kegeltje26 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:31:
[...]

Nope,

alleen letterfonts zijn anders geworden en de achtergrond van telefoonkiezer contactweergave is hinderlijk wit ipv zwart..
bedankt , dus het kan ook goed gaan...

maar is het dan wel de moeite waard om te upgrade naar 4.1 , wat is er dan mooier, beter , handiger etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
niek1974 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:37:
maar is het dan wel de moeite waard om te upgrade naar 4.1 , wat is er dan mooier, beter , handiger etc..
Je lijkt wel bang om te upgraden... Een upgrade is in de regel een verbetering.
De snelheid is toegenomen en de bediening is vloeiender. Verder zijn er Google en Sony opties toegevoegd.
Zie: http://blogs.sonymobile.c...ia-smartphones/#more-7838

[ Voor 4% gewijzigd door frjemd op 08-02-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik kan nog steeds geen update krijgen,ik heb nu 7.0.a.3.223
Thuis heb ik alleen maar apple computers met SonyBridge.
Ook heb ik de Flashtool geprobeerd maar daar krijg ik de firmware niet in.
hij geeft dan : error preparing files
Heeft iemand een idee of moet ik gewoon geduld hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
frjemd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:38:
[...]

Je lijkt wel bang om te upgraden... Een upgrade is in de regel een verbetering.
De snelheid is toegenomen en de bediening is vloeiender. Verder zijn er Google en Sony opties toegevoegd.
Zie: http://blogs.sonymobile.c...ia-smartphones/#more-7838
Bang een , maar heb geen zin in gedoe, als het mis gaat.
Ben mijn gsm al een keer 6wk kwijt geweest, voor reparatie. Toen i opgestuurd was ging er van allen mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niek1974
heb mijn Xperia t t-mob brander maar geupgrade. Ging opzichte goed, alleen toen ik de gsm voor test ff uit en aan zetten kwam er bij mij ook wel logo, schroevendraaier/sleutel. Maar hij starten gewoon door. Na nogmaals dit te herhalen, had ik het niet meer gezien. Dus conclusie goed gegaan zoverre. Het ziet er allemaal wat gelikter uit, alleen die wat hinderlijk witte achtergronden, vindt ik minder. Wat mijn opviel dat de camera is verbeterd. Het gouden cameraatje.... Ook lijkt een oude bug eruit te zijn, na wat testen.. Het bleek dat de vorige verzie regelmatig last had van focus problemen, met name schakelen tussen dichtbij naar veraf en andersom, kon hij zijn focus niet vinden of heeel traag. Ook lijkt het probleem van chrome verkennen schakelen naar eerst home screen sneller te verlopen, vaak duurde het totdat iconen er weer stonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Da's dan weer goed nieuws.
Heb zelf ook de telefoon uit en weer aan gezet. Geen probleem.
Geen schroevendraaier/sleutel. Wat moet dat dan betekenen?
Het "gouden cameraatje" is een hulpje dat zelf de omstandigheden voor de foto verkent (automatische instellingen).
Je kunt uiteraard ook switchen naar "normaal", waar dan meer instellingen beschikbaar zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door frjemd op 10-02-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
weet iemand waar je de Xperia T TV dock het goedkoopst kan bestellen? Op sonymobile.com kost hij 40€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Wil je perse een dock? Ik heb een mhl kabeltje om hem op de tv/monitor aan te sluiten, dat was een tientje, bij de lokale electronicaboer geloof ik.
Overginds heb ik nu wel de update naar 4.1, vooral de extra functies van de camera zijn leuk, en dat android more responsive is.
Overginds had ik gisteren wel dat hij een paar keer achter elkaar uitviel, hij werd ook warm.
Ik vermoed dat het komt omdat hij de hele tijd aan het wisselen was van 3g naar gprs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hoe is jullie batterij in standby met JB?

Bij mij gaat hij vrij snel omlaag..

16%. daarna mobiel weggelegd en op lock knop gedrukt en een half uur later staat hij op 11%.

van 11% in 3 uur tijd naar 9%...
Het lijkt wel of hij bij mij niet gelijk in deep sleep gaat?
Bij partal wakelocks zie ik met 14.4% dat AlarmManager de boosdoener is maar ik weet niet welke app het gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Iemand ExFat werkend gekregen? Ik krijg het helaas niet werkend op min 16gb class 10 samsung microSDHC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Diablow schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:22:
Wil je perse een dock? Ik heb een mhl kabeltje om hem op de tv/monitor aan te sluiten, dat was een tientje, bij de lokale electronicaboer geloof ik.
zat ik ook aan te denken, alleen laadt hij ook op als hij in een dock zit? en met een kabeltje, laadt hij dan ook op? want je kan dan niet ook nog een charge kabel aansluiten. Ik heb trouwens wel 40% korting op de dock ;)

edit: als ik de coupon code invul, op https://shop.sonymobile.com, dan geeft hij middels een balk boven aan "De prijs is bijgewerkt", maar de prijs is dan nog hetzelfde ...

[ Voor 15% gewijzigd door nino_070 op 10-02-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
silasje1 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:57:
Iemand ExFat werkend gekregen? Ik krijg het helaas niet werkend op min 16gb class 10 samsung microSDHC
FAT32 is het enige dat werkt voor microSD's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
AmbroosV schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:29:
[...]

FAT32 is het enige dat werkt voor microSD's...
duidelijk :)
Binnenkort maar een SDXC kaart voor me Xperia Tablet S kopen en die exFat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:17
@AmbroosV: ik heb een Belgische Xperia T maar er is geen update beschikbaar. Noch via PC Companion, noch via SUS, noch via OTA.

Ik heb build-nummer 7.0.a.3.195
En customization Version is: 1270-5549_R3F

Enig idee hoe het komt?

Merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hey!

Sorry, ik heb erg weinig informatie voor de Belgische toestellen... Jammer genoeg zijn veel updates in ons landje nog altijd vrij traag. Ik zal eens vragen of mijn contact in Nederland aan meer informatie kan komen, maar eigenlijk kan je best gewoon de update zelf doen met Flashtool - zie de eerste post.

Grtz,
Ambroos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Is er een middel dat de coating van de Xperia T eraf gaat?

Ik zelf heb het nog niet ervaren maar voor als het gebeurt is het denk ik mooier als heel de coating eraf is in plaats van de hoekjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Het lijkt erop dat het een soort van laklaag is, een soort harde coating oid, door te krabben laat het verder los...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
AmbroosV schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:50:
Hey!

Sorry, ik heb erg weinig informatie voor de Belgische toestellen... Jammer genoeg zijn veel updates in ons landje nog altijd vrij traag. Ik zal eens vragen of mijn contact in Nederland aan meer informatie kan komen, maar eigenlijk kan je best gewoon de update zelf doen met Flashtool - zie de eerste post.

Grtz,
Ambroos
Merci voor de info.
Is er geen probleem met de Nederlandse update voor ons Belgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
quovadis25 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:54:
[...]

Merci voor de info.
Is er geen probleem met de Nederlandse update voor ons Belgen?
Nope, werkt perfect! Als toegevoegd voordeel krijg je dan alle volgende updates wss ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Omdat het wachten op Hi me nu toch wat te lang ging duren heb ik me telefoon zelf maar geupdate. Bedankt voor de guide Ambroos, het werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 09:33
Mijn vriendin heeft de Xperia T(skyfall T-Mobile), die sinds de update regelmatig volledig vastloopt. Aan-uit knop werkt totaal niet. Developers aan/reset werkt wel, maar dát kan 30 seconden duren, áls hij hem pakt. Probleem doet zich zowel voor als hij een nacht aan de oplader heeft gelegen, als tijdens gebruik van de telefoon.

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
niek1974 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:08:
[...]
Knip

Sony:  Met een andere achterkant is het probleem opgelost, deze achterkanten zijn uit een andere productie reeks en het probleem met loslatende coating is bij deze reeks opgelost. We stellen zo geen onderdelen ter beschikking. U kunt wel een kijkje nemen op www.battery-cover.de, dit is echter geen Sony winkel en een duitse webshop. U moet de batterij cover daar zelf bestellen en betalen.

knip

greetz
Op die webshop kan ik niks vinden voor de Xperia T. Beetje jammer, want ik kan m'n telefoon eigenlijk geen twee weken missen. Andere shop verkopen die achterkant voor 38 euro, dus dat is ook geen optie.

Net even met Sony gechat:

Ik: Hallo, ik heb last van slijtage van de back-cover van mijn Xperia T en wilde weten of jullie een servicepunt hebben waar ik de telefoon heen kan brengen?
Sony: Goededag
Sony: Helaas valt dit normaliter niet onder garantie. Om deze reden moeten de kosten voor een mogelijke reparatie door u betaald worden.
Sony: Graag kan ik u de telefoonnummer van osn reparatie center geven, zodat u daar even kunt navrage of dit onde rgarantie wordt gerepareerd, en indien neit, wat de kosten hiervoor zijn.
Ik: Ik heb vernomen dat dit komt door een batch slechte back-covers en dat dit wel onder garantie zou vallen.
Ik: Graag, dan neem ik even contact met ze op om dit na te vragen

Dus nu Dynafix/Teleplan bellen om dit na te vragen.

[ Voor 35% gewijzigd door Framoes op 11-02-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Framoes schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:47:
[...]

Op die webshop kan ik niks vinden voor de Xperia T. Beetje jammer, want ik kan m'n telefoon eigenlijk geen twee weken missen. Andere shop verkopen die achterkant voor 38 euro, dus dat is ook geen optie.

Net even met Sony gechat:

Ik: Hallo, ik heb last van slijtage van de back-cover van mijn Xperia T en wilde weten of jullie een servicepunt hebben waar ik de telefoon heen kan brengen?
Sony: Goededag
Sony: Helaas valt dit normaliter niet onder garantie. Om deze reden moeten de kosten voor een mogelijke reparatie door u betaald worden.
Sony: Graag kan ik u de telefoonnummer van osn reparatie center geven, zodat u daar even kunt navrage of dit onde rgarantie wordt gerepareerd, en indien neit, wat de kosten hiervoor zijn.
Ik: Ik heb vernomen dat dit komt door een batch slechte back-covers en dat dit wel onder garantie zou vallen.
Ik: Graag, dan neem ik even contact met ze op om dit na te vragen

Dus nu Dynafix/Teleplan bellen om dit na te vragen.
Je antwoord:
silasje1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:45:
[afbeelding]

Het is dus een bekend probleem de loslatende coating. Ik ga hem opsturen dan maar en hopen op het beste
en:
http://talk.sonymobile.com/thread/59627?start=0&tstart=0

heb hem zelf onder garantie laten vervangen

[ Voor 9% gewijzigd door silasje1 op 11-02-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
silasje1 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:28:
[...]

Je antwoord:

[...]

[...]

heb hem zelf onder garantie laten vervangen
Na 5 minuten in de wacht (a 45 cent per minuut), heb ik het bellen naar Dynafix maar opgegeven. Stuur hem vandaag op naar Coolblue. Dan maar een week met een brakke telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
AmbroosV schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:38:
[...]

Nope, werkt perfect! Als toegevoegd voordeel krijg je dan alle volgende updates wss ook sneller.
Heb alles uitgevoerd zoals in de OP staat en alles werkt perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Zou dit al de laatste update zijn? Sony zit op de site al helemaal in de wolken met de Experia S en V...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over de update methode die in de topicstart staat. Je kan kiezen tussen behoud van je gegevens of het niet behouden van je gegevens. Wat is het voordeel van het niet behouden? Of maakt dat niks uit? (wat het voordeel van wel behouden is, snap ik wel :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
kegeltje26 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:45:
Zou dit al de laatste update zijn? Sony zit op de site al helemaal in de wolken met de Experia S en V...
4.2 en de K-release zullen ook nog wel komen.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:36:
Even een vraag over de update methode die in de topicstart staat. Je kan kiezen tussen behoud van je gegevens of het niet behouden van je gegevens. Wat is het voordeel van het niet behouden? Of maakt dat niks uit? (wat het voordeel van wel behouden is, snap ik wel :) )
Het is in het verleden gebleken dat sommige apps wat sneller en stabieler zijn na een schone installatie. Soms gaat er ook wat mis met het 'upgraden' van de appdata en dan zijn sommige gegevens corrupt.

Gewoon proberen met behoud van gegevens. Ondervind je problemen? Gewoon even een restore doen via Sony Update Service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vandaag een Xperia T ontvangen :D Straks eens allemaal uitvogelen wat het ding kan maar 1 ding is zeker dat scherm is wel echt :9~

Vanavond Jelly Bean erop zetten *O* Mocht dat al kunnen :'(

en wat van die tags regelen. Vind dat veels te leuk :D Als er NFC op zit wil ik het gebruiken ook!

PC Companion says no :'(

[ Voor 44% gewijzigd door Touchdomex op 13-02-2013 18:22 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ben ik de enige wie het is opgevallen dat google maps ineens dagelijks meer dan 50% accu verbruikt? Heb volgens mij niks aan andere apps verandert sinds ik 4.1 heb... 8)7

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frjemd
Riqy schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:54:
Ben ik de enige wie het is opgevallen dat google maps ineens dagelijks meer dan 50% accu verbruikt? Heb volgens mij niks aan andere apps verandert sinds ik 4.1 heb... 8)7
Idd. Maps gebruikt nogal wat data terwijl ik maps zelden gebruik.
Misschien komt dit door Google Now (?)
Bij de instellingen voor Google Now zou je de optie Verkeer, Vluchten, Openbaar vervoer, enz. uit kunnen zetten.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik wil ook Jelly :'(

Maar in principe is Google Now alleen voor de search in batterijverbruik. Die maps kan ook andere dingen zijn die gebruik maken van kaarten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Riqy
frjemd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:15:
[...]

Idd. Maps gebruikt nogal wat data terwijl ik maps zelden gebruik.
Misschien komt dit door Google Now (?)
Bij de instellingen voor Google Now zou je de optie Verkeer, Vluchten, Openbaar vervoer, enz. uit kunnen zetten.
Optie verkeer heb ik al uitgezet, maar dit heeft nog niks opgeleverd... Verder gebruik ik google now helemaal niet eigenlijk gedurende de dag, best vreemd dat maps dan alsnog zo hoog staat...

My iRacing

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
vanavond zitten spelen met de v van schoonmoeders. lekker toestel met 4.1.2 al geïnstalleerd

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• frjemd
[b]
Optie verkeer heb ik al uitgezet, maar dit heeft nog niks opgeleverd... Verder gebruik ik google now helemaal niet eigenlijk gedurende de dag, best vreemd dat maps dan alsnog zo hoog staat...
Ik heb geen extreem batterij verbruik, maar het valt wel op dat Maps veel data gebruikt.
Optie: Bij Instelingen naar Datagebruik: hier wordt het datagebruik weergegeven en de diverse apps.
Maps "aanklikken". Je kunt hier de Achtergronddata beperken. Of instellingen voor de app weergeven.
Is dat iets om te overwegen?

Verwijderd

Na een update/flash naar de nieuwste update krijg ik dit te zien bij het opstarten:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GFRr8Cj.jpg?2
Iemand een idee wat het is en wat ik er aan kan doen?

• silasje1
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:54:
Na een update/flash naar de nieuwste update krijg ik dit te zien bij het opstarten:
[afbeelding]
Iemand een idee wat het is en wat ik er aan kan doen?
dan repareert het systeem zichzelf. Dit kan een paar uur duren!

• het_mannet
dat hoop je dan maar , zie mijn bericht : het_mannet in "Sony Xperia T & Xperia V" en het_mannet in "Sony Xperia T & Xperia V"

ik hoop voor je dat die van jouw wel weer opstart of herstelt kan worden.

mijn stappen plan was .

1: fullup + power
2. recover
3. fabrieksinstellingen

niets gewerkt

[ Voor 18% gewijzigd door het_mannet op 14-02-2013 11:06 ]

Verwijderd

Dat betekent dus de bootloader locken en een custom kernel erop zetten en dan de stock rom installeren.

• Patrick Beuken
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik ben van plan de Sony Xperia V te gaan kopen en ben alvast eens aan het checken welke accessoires ik dan meteen mee zal bestellen. Aangezien ik de kat uit de boom heb gekeken zal dit mijn eerste smartphone worden..

Ik wil een micro SD kaart bestellen, maar deze zijn in verschillende snelheden te krijgen. Weet iemand wat de maximum lees/schrijf snelheid van de Sony Xperia V is? Ik kan dit nergens vinden.. Voor optimaal comfort wil ik de snelste kaart hebben, maar het zou een beetje overdreven zijn om een duurdere 10 MB/s kaart te kopen als bijv. 6 MB/s het maximum is van het toestel..

www.patrickbeuken.nl

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Patrick Beuken schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:32:
Ik ben van plan de Sony Xperia V te gaan kopen en ben alvast eens aan het checken welke accessoires ik dan meteen mee zal bestellen. Aangezien ik de kat uit de boom heb gekeken zal dit mijn eerste smartphone worden..

Ik wil een micro SD kaart bestellen, maar deze zijn in verschillende snelheden te krijgen. Weet iemand wat de maximum lees/schrijf snelheid van de Sony Xperia V is? Ik kan dit nergens vinden.. Voor optimaal comfort wil ik de snelste kaart hebben, maar het zou een beetje overdreven zijn om een duurdere 10 MB/s kaart te kopen als bijv. 6 MB/s het maximum is van het toestel..
Wat is het prijsverschil tussen dit soort kaarten en wil je op zo'n toestel op dit prijsgebied daarop besparen?

• silasje1
het_mannet schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:02:
dat hoop je dan maar , zie mijn bericht : het_mannet in "Sony Xperia T & Xperia V" en het_mannet in "Sony Xperia T & Xperia V"

ik hoop voor je dat die van jouw wel weer opstart of herstelt kan worden.

mijn stappen plan was .

1: fullup + power
2. recover
3. fabrieksinstellingen

niets gewerkt
http://talk.sonymobile.com/message/406484

hier wordt beweert dat het na een paar uur opgelost is

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoe kom ik er eigenlijk achter wanneer Jelly Bean beschikbaar is voor mijn toestel?

Draai nog een 4.0.4 variant maar mis mijn Project Butter dingen :D

Zou die op een korte termijn beschikbaar komen of is het zelf upgraden/forceren een idee?

Verwijderd

@Silasje
Dan hoop ik dat maar. Ik heb de bootloader weer gelocked en de Sony Update Service gebruikt om de telefoon te herstellen/repareren. Nu heb ik inderdaad wederom dat icoon met gereedschap. Ik zet hem wel aan de lader en zie wel wat er gebeurt.

• Patrick Beuken
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:34:
[...]

Wat is het prijsverschil tussen dit soort kaarten en wil je op zo'n toestel op dit prijsgebied daarop besparen?
10 euro op een 16 GB kaart... meer uit principe dan voor de pieken... Alhoewel ik 10 euro wel een vraag waard vind indien het antwoord ergens voor handen is. :)

En wordt een 10 MB/s kaart altijd geaccepteerd door een lezer/schrijver met een snelheid van 6 MB/s.

[ Voor 23% gewijzigd door Patrick Beuken op 14-02-2013 12:35 ]

www.patrickbeuken.nl

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Patrick Beuken schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:31:
[...]

10 euro op een 16 GB kaart... meer uit principe dan voor de pieken...
Voor 26 euro haal je een class 10 Samsung Micro-SD. Met 32GB opslag. Serieus als dat de prijzen zijn waar je over twijfelt uit principe? :+

Het grootste verschil is de snelle transfersnelheid en die ga je vooral merken wanneer je actief het SD gaat gebruiken maar met 16GB intern geheugen moet dat eigenlijk niet nodig zijn of wanneer je er veel data naartoe verplaatst.

Iemand alleen hier nog tips over fijne cases? Zoek iets zonder flipvoorkant of zo'n lelijke pauperpouch. Liefste in een funky kleurtje. Net zoals mijn oranje Noreve hoes op mijn Nexus 7 :D

• ambilight
Patrick Beuken schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:32:

Ik heb zelf met de Xperia T en SanDisk class 10 (HC-1) uSD kaartjes niet zulke beste ervaringen. Veel spontane unmounts en het schijnt wel vaker bij dit soort snelle kaartjes voor te komen. Nu heb ik een iets goedkoper (scheelt een paar euro) standaard Platinum class 6 kaartje en dat werkt probleemloos.

De schrijfsnelheid blijft bij de class 10 en class 6 kaartjes beide op zo'n 6MB/s steken. Het lijkt dus dat 6MB/s de limiet van de T is.

• het_mannet
Kon je dat niet wat eerder zeggen ;) had ik mijn telefoon niet hoeven opsturen als dat het probleem is. heb je ook een idee waarom bepaalde telefoons dit probleem krijgt .

• Riqy
Gisteravond de appinstellingen gereset (hierin staat ook welke apps toegang hebben tot gps en locatie enzovoorts) nu is de accu ineens ~25-30% voller na een dag werk...

My iRacing

• silasje1
het_mannet schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:06:
[...]

Kon je dat niet wat eerder zeggen ;) had ik mijn telefoon niet hoeven opsturen als dat het probleem is. heb je ook een idee waarom bepaalde telefoons dit probleem krijgt .
Ik heb geen idee waarom dit is. Misschien omdat je van een oudere versie update en er iets fout gaat? Geen idee, sorry.
Riqy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:22:
Gisteravond de appinstellingen gereset (hierin staat ook welke apps toegang hebben tot gps en locatie enzovoorts) nu is de accu ineens ~25-30% voller na een dag werk...
Soms wil maps na instellingen via google now de hele dag je locatie zoeken. Heb manueel maar maps en google search app data gewipet

[ Voor 33% gewijzigd door silasje1 op 14-02-2013 17:49 ]

• glenn456
  • Laatst online: 21:22
Riqy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:22:
Hoe heb je dit precies gedaan? ik heb hier ook last van.

Ik heb ook hele hoge exchange gebruik
Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste