[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.145 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 10:09
shizoframia schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:41:
ter info: "Microsoft officially announced GDR3 to be rolled out in the coming weeks / months!"

Iemand nieuws over het al dan niet activeren van de optie voor 3 medium sized tiles (6 small) op de 920? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten op verschillende tech sites...
Ik zou het echt super vinden als er nog een rij tiles bij kon horizontaal op m'n Lumia 920. Maar ik vrees dat dit alleen voor de full hd schermen zal zijn.

Net als bij Windows 8 zal het waarschijnlijk afhankelijk van ppi etc zijn, om de klantervaring gelijk te houden. Ik hoop dat ze begrijpen dat de klant dit zelf wel mag aanpassen indien gewenst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
Niets verandert op he homescreen met gdr3. :( Wel jammer, maar ach l. Het werkt allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Joe Belfiore bevestigd ook net: extra kolom op je homescreen is alleen bij 1080p schermen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Luuk1983 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:37:
Ik heb heel lang geen probleem gehad met instabiliteit van mijn Lumia 920, maar ik heb nu twee keer achter elkaar problemen gehad. Eén keer bleef het beeld gewoon zwart en reageerde de telefoon nergens meer op (zelfs geen oplichtende lampjes als je 'm aan de oplader hing) en vandaag dat ik de telefoon pak en het beeld zwart is met alleen het Nokia logo in beeld en verder deed de telefoon ook niks meer... Hopelijk zijn het incidenten!
Zwarte scherm heb ik ook gehad, tijdens navigatie. De stem ging wel door maar kreeg het scherm niet meer aan. Nog wat gegoogled en vastlopen op de lader komt vaker voor maar zie nergens een fix. Was net helemaal gewend en alle apps gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door jaspov op 14-10-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:58
jaspov schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:57:
Zwarte scherm heb ik ook gehad, tijdens navigatie. De stem ging wel door maar kreeg het scherm niet meer aan. Nog wat gegoogled en vastlopen op de lader komt vaker voor maar zie nergens een fix. Was net helemaal gewend en alle apps gevonden.
Resetten hielp in alle gevallen gewoon. (Power toets + volume down een seconden of 10 inhouden totdat de telefoon trilt)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
zo vandaag de lumia terug gehad van nokia precies een week weggeweest top service hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Caelorum schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:50:
Niets verandert op he homescreen met gdr3. :( Wel jammer, maar ach l. Het werkt allemaal wel.
Forget it, Dit gaan we nooit krijgen op de 920 hoor. Het past gewoon niet fatsoenlijk.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:19
Ik kan het apart zetten van notification geluiden niet vinden, maar dat zal vast eerst apart in WhatsApp moeten worden geimplementeerd. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
EBOOZ schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 07:45:
Ik kan het apart zetten van notification geluiden niet vinden, maar dat zal vast eerst apart in WhatsApp moeten worden geimplementeerd. Of niet?
Zolang Whatsapp niet de optie heeft om notificatie geluiden aan te passen, gebruikt hij gewoon de OS geluiden idd..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1301
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 14:50
Ik had problemen met herstarts en een aantal andere nare probleempjes. Op de dag dat GDR2 voor het eerst gereleast werd in Frankfrijk heb ik de Franse firmware gedownload en geïnstalleerd. Dat ging allemaal goed en ik had een aantal maanden nergens last van.

Helaas heb ik recent last gekregen van vijf verschillende, vervelende problemen:
- Dagelijks minimaal één spontane herstart
- 3G staat boven in beeld, maar internet doet het niet (IE geeft DNS error aan, pas opgelost na herstart. Ik merk soms een halve dag later dat mensen via WhatsApp hebben geprobeerd me te bereiken)
- Scherm roteren bij b.v. bekijken van foto's werkt soms niet, tot telefoon herstart is.
- Aan-/uitknop indrukken heeft soms 5 seconden(!) nodig voordat het beeld aan gaat
- Keer of drie gehad dat helderheid op de felste stand blijft. Manual override geprobeerd, maar daar luistert 'ie niet naar. Opgelost na een soft reset.

Naar aanleiding van een telefoongesprek met Nokia Support gisteren heb ik toch maar een hard reset uitgevoerd. Deze ging niet goed: na een uur zag ik nog draaiende tandwielen. Soft reset uitgevoerd en simkaart eruitgehaald. Binnen twee minuten zag ik het Nokia-logo en startte het toestel door.

Nu kan ik weer opnieuw alles instellen. Gelukkig speel ik niet veel spellen; save games zijn er ook weer vandoor.

Volgens mij is het niet moeilijk om vanuit de kant van MS een back-up mogelijkheid te maken voor app-instellingen en schermlayout, zodat mijn lockscreenachtergrond en -instellingen, en inrichting van de tiles meteen weer goed staan.

Nu maar eens kijken hoe lang ik probleemloos verder kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
enomiss schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:55:
[...]
Forget it, Dit gaan we nooit krijgen op de 920 hoor. Het past gewoon niet fatsoenlijk.
Het zou wel mooi zijn van ms mochten ze op 720p-devices de gebruiker de keuze geven. Op zich heeft dit namelijk geen enkele impact op de weergave van de apps noch van het menu. Ik zou het allessinds ten zeerste appreciëren. Dit was trouwens één van de features waar ik het meeste naar uitkeek. :'(

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
robin1301 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:49:
Volgens mij is het niet moeilijk om vanuit de kant van MS een back-up mogelijkheid te maken voor app-instellingen en schermlayout, zodat mijn lockscreenachtergrond en -instellingen, en inrichting van de tiles meteen weer goed staan.
Ik begrijp niet waarom ze de app settings en data (e.g. save games) niet standaard synchroniseren met skydrive (of toch de mogelijkheid geven). Bij elke reset van het device (of software upgrade die je zelf doorvoert) gaan namelijk alle app-gegevens verloren, wat vrij vervelend is. Misschien is dit een feature die ergens na 8.1 nog geïmplementeerd zal worden. Laten we hopen...

Volgens mij worden de lockscreenachtergrond sinds GDR2 alsook de geïnstalleerde apps en WP-instellingen (niet de tileindeling) wel goed gerestored. De reden waarom volgens mij de tileindeling niet wordt gesynced is waarschijnlijk omdat je op een ander device (bvb. een Samsung) denk ik ook je account kan restoren; zeker ben ik hiervan echter niet. Misschien dat iemand dit hier al dan niet kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
Dit schijnt DE oplossing te zijn voor het geval je al een hele poos naar die draaiende radertjes op je Lumia zit te loeren:

http://allaboutwindowspho...ial_fix_for_spinning_.php

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1301
Misschien dat de restore bij mij niet heeft gewerkt omdat ik bij mij thuis geen mobiel data ontvang en WP mij pas met WiFi laat verbinden nádat ik de Wizard doorlopen heb. Iets wat ik ook echt niet begrijp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Laatst online: 19-09 14:50
shizoframia schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:59:
[...]

Ik begrijp niet waarom ze de app settings en data (e.g. save games) niet standaard synchroniseren met skydrive (of toch de mogelijkheid geven). Bij elke reset van het device (of software upgrade die je zelf doorvoert) gaan namelijk alle app-gegevens verloren, wat vrij vervelend is. Misschien is dit een feature die ergens na 8.1 nog geïmplementeerd zal worden. Laten we hopen...
Ik vind vooral dat ze moeten zorgen dat je als normale gebruiker nóóit hoeft te restoren. Heb nu toch al een aantal keren moeten restoren om verschillende problemen te verhelpen, en dan is het inderdaad vervelend dat al de apps hun data kwijt zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Apaat op 15-10-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
robin1301 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:36:
Misschien dat de restore bij mij niet heeft gewerkt omdat ik bij mij thuis geen mobiel data ontvang en WP mij pas met WiFi laat verbinden nádat ik de Wizard doorlopen heb. Iets wat ik ook echt niet begrijp...
Dat hebben ze met GD3 dus aangepast :) Nu kan je ook tijdens de wizard met wifi connecten.

@shizoframia, ik dacht dat ze dat juist met WP8.1 ervoor gingen zorgen dat die app data ook naar je Skydrive werd gesynced?

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 15-10-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou VPN er nu ook bij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 10:42
ik had ergens gelezen dat er begin 2014 een soort business pack komt voor alle windows phones

http://winsupersite.com/w...ming-windows-phone-8-2014
http://blogs.windows.com/...-choice-for-business.aspx

dus ik denk dat vpn daar deel uit van gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
enomiss schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:55:
[...]

Wanneer je de zwarte randen aan de zijkant weg zou halen, (nutteloze ruimte) kan je toch nog aardig in de buurt komen. Daarnaast ben ik niet visueel uitgedaagd en kan ik het ook prima lezen als het iets kleiner is.

Voor het idee even 3 rijen in twee gratis Lumia 920 mockups gegooit:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/525d537b64c5c/525d537b61d76-lumia920low2.png

Ik had de optie gewoon graag gehad, net als bij de desktopversie van Windows 8.
Dat ze het niet standaard instellen prima, maar laat mij gewoon bepalen hoeveel rijen ik wil en of ik het te klein vind of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik had het ook graag gezien, al denk ik dat de redenatie erachter is dat de touchvlakken dan te klein worden om fatsoenlijk bruikbaar te zijn. Al kan je daar als argument tegen gooien dat ze op het toetsenbord ook vrij klein zijn (al zijn ze wel variabel in grootte). Ik hoop eigenlijk tegen beter weten in dat Nokia er een firmware update uitgooit die het alsnog als optie mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Nee, dank je. Voor mij hoeft het echt niet zo klein. Veel te priegelig. Dit soort gepriegel gooit mij terug in het tijdperk van Android 3.x op een 3" scherm.
Een van de redenen dat ik WP koos was het interface met goed grote tekst en 'niet te missen' raakvlakken.
Dat iets technisch kan, wil niet zeggen dat het ook ergonomisch ook goed is :) Het toetsenbord is een noodzakelijk kwaad - het wachten is op een revolutionair idee om dat te vervangen.
Meer tiles komt alleen ten goede aan fysiek grotere schermen zoals de aan te kondigen 6-incher.

[ Voor 45% gewijzigd door Fireshade op 16-10-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik merk dat sinds kort mijn scherm niet meer automatisch terug draait. als ik bijvoorbeeld een filmpje open dan speelt deze horizontaal af. alleen als ik dan terug naar de site ga staat alles horizontaal en draait het niet meer terug? weet iemand waar ik deze instelling kan vinden.

ik moet nu namelijk op de minimaliseer knop drukken en vervolgens de site weer openen zodat hij weer verticaal staat.

[ Voor 17% gewijzigd door AlphaWierie op 15-10-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 13:13
Yeah! GDR3 is bezig! :)

Update: inmiddels geïnstalleerd. Wijzigingen zijn, zoals verwacht, niet schokkend. Ondanks dat de 'custom sounds' nu mogelijk zijn blijkt Whatsapp het niet op te pakken. Iets wat ik toch wel verwacht en gehoopt had, omdat m'n huisgenoot ook een Lumia heeft.

[ Voor 84% gewijzigd door Reaper.JA2 op 15-10-2013 20:43 ]

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Caelorum schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:14:
[...]
@shizoframia, ik dacht dat ze dat juist met WP8.1 ervoor gingen zorgen dat die app data ook naar je Skydrive werd gesynced?
Nog niet tegengekomen. Ga het online ff opsnorren want zou deze feature zeer zeker kunnen smaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
sonna schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:42:
[...]

Wanneer je de zwarte randen aan de zijkant weg zou halen, (nutteloze ruimte) kan je toch nog aardig in de buurt komen. Daarnaast ben ik niet visueel uitgedaagd en kan ik het ook prima lezen als het iets kleiner is.

Voor het idee even 3 rijen in twee gratis Lumia 920 mockups gegooit:

[afbeelding]

Ik had de optie gewoon graag gehad, net als bij de desktopversie van Windows 8.
Dat ze het niet standaard instellen prima, maar laat mij gewoon bepalen hoeveel rijen ik wil en of ik het te klein vind of niet.
Wat ik overigens jammer vind van deze extra tiles bij gote schermen is dat je geen tile meer kan maken over de gehele breedte van het scherm. Ik hoop dat ze dat nog mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Beetje ot, sorry.

[ Voor 82% gewijzigd door warhamstr op 16-10-2013 01:11 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Lumia wat nu een tijdje speelt.
Als ik met iemand in gesprek ben word de verbinding soms automatisch verbroken.
Er is geen peil op te trekken zo gebeurd het 3 dagen niet en dan weer 2 keer op een dag.
op mijn telefoon staat de laatste amber update, en is 3 maanden oud.

Ik hoop dat iemand tips heeft om dit probleem op te lossen.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 10:42
Ik heb mijzelf wel aangemeld voor het preview program, maar zou liever een preview program zien van Nokia (of in de toekomst van Microsoft en Nokia samen).
stel dat je nu gdr3 erop zet, dan krijg je dus niet de nokia shimmer features. Volgens mij gaat dat allemaal nog wel komen dat dat bij het preview programma wordt gehaald.

wat betreft de tile die 6 vakjes breed is, dat zit (voor zover ik weet) nu niet in de api. nu heb je small, medium en wide. Ik accepteer het trouwens wel dat bij de 920 maar 4 small tiles op een rij kunnen. Over een tijdje zijn er weer nieuwere lumia's met meer tiles op een rij en betere accu, dan ga ik gewoon de overstap maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die tiles hebben ook weinig met de Api te maken. Er komen wel nieuwe images voor de SDK zodat je er op kunt testen, maar dat zal voor geen enkele app verschil maken. Als er nou API's waren aangepast wel. Dat is ook waarom de GDR updates maar weinig bevatten, API's worden alleen met de grote updates bijgewerkt.

En volgens mij kwam er weinig nieuws bij met die GDR3 versie van Nokia toch? Alleen die toevoegingen voor de Glance-screen?

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1301
Na de hard reset zijn nog niet al mijn problemen opgelost. Na het drukken op de aan-/uitknop duurt het nog altijd 3-4s voordat het scherm aan gaat.
Helderheid is ook niet in orde. Waar het scherm voor de reset af en toe houdt van de hoogste stand, is dat nu de laagste stand. Ook als je er met een felle lamp op schijnt, wordt de helderheid niet aangepast. Volgens de site van Lumia Online Repair is de 'oplossing' het uitschakelen van de automatische helderheidfunctie.

Net een soft reset uitgevoerd. Nu is in elk geval het probleem van lockscreendelay verholpen, maar de ervaring leert dat het probleem me snel weer weet te vinden.

Overigens heeft een soft reset tot gevolg dat de datum en tijd worden ingesteld op 6 maar 2013 4:30u.
Ook na een halve dag wordt dit niet automatisch aangepast, terwijl ik wel de optie heb ingeschakeld om tijd te laten synchroniseren.

Ik denk dat 'ie toch ter reparatie aangeboden moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondapower
  • Laatst online: 17-09 10:58
Nog steeds geen onafhankelijke volumeregeling in GDR3?

Altijd heel irritant. Wordt je in de auto gebeld op de carkit, dan moet ik eerst alsnog de telefoon pakken en het volume omhoogzetten van 2 naar 10 anders hoor ik helemaal niks op mijn Parrot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij mij gaat de Lumia 920 automatisch op volume 30 als hij via bluetooth met de autoradio verbindt. Als ik hem er weer uithaal gaat hij weer op het normale volume.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Overigens heeft een soft reset tot gevolg dat de datum en tijd worden ingesteld op 6 maar 2013 4:30u.
Ook na een halve dag wordt dit niet automatisch aangepast, terwijl ik wel de optie heb ingeschakeld om tijd te laten synchroniseren.
.
Of de automatische tijdaanpassing wel of niet werkt ligt in hoge mate aan je telecom provider, velen leveren het daarvoor benodigde signaal niet, dus op handmatig zetten en zelf tijd instellen, na een reset moet je dat altijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
CAP-Team schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:44:
Bij mij gaat de Lumia 920 automatisch op volume 30 als hij via bluetooth met de autoradio verbindt. Als ik hem er weer uithaal gaat hij weer op het normale volume.
Same hier en dat ook met een parrot. Het is zelfs zo vervelend dat ik de volume zachter moet zetten op de parrot, omdat anders het gewoon te hard staat. Mijn vriendin kan het volume gewoon op standaard laten staan (wordt ook lekker gereset telkens als dat ding uitgaat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
hondapower schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:31:
Nog steeds geen onafhankelijke volumeregeling in GDR3?

Altijd heel irritant. Wordt je in de auto gebeld op de carkit, dan moet ik eerst alsnog de telefoon pakken en het volume omhoogzetten van 2 naar 10 anders hoor ik helemaal niks op mijn Parrot.
Dat heb ik ook, inderdaad vervelend.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Martinspire schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:23:
...
En volgens mij kwam er weinig nieuws bij met die GDR3 versie van Nokia toch? Alleen die toevoegingen voor de Glance-screen?
'Update 3' betreft enkel Microsoft updates en is dus voor alle WP8 devices (htc, samsung en huawei, nokia, ...); Nokia heeft daar niets mee te maken, behalve dan dan hun updates compatibel moeten zijn met de nieuwe soft van MS. Bij een officiële update worden eigenlijk twee updates samen uitgerold: degene van nokia en die van Microsoft. Omdat elk toestel aparte drivers e.d. nodig heeft moeten ze die dus apart compileren en testen per device (zelfs per provider indien specifiek). De updates van nokia krijgen namen zoals 'amber' of 'bittersweet shimmer'. Die laatste is dus nog niet uitgerold. Misschien dat deze updates wel eerder via het dev preview traject worden opengesteld.

[ Voor 14% gewijzigd door shizoframia op 16-10-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Iemand ook last van af en toe flikkeringen van het scherm na 'update 3'? Ik heb het blijkbaar enkel voor bij fel licht waarbij de sensor het display een feller backlight wil opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Martinspire schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:23:
[...] En volgens mij kwam er weinig nieuws bij met die GDR3 versie van Nokia toch? Alleen die toevoegingen voor de Glance-screen?
Wat er wordt verwacht met Bittersweer Shimmer is: (maar niet confirmed helaas)
• Glance Screen: Notifications in glance screen similar to the notifications on the lock screen. Choose from any of the 20 accent colours for night mode instead of just red in Amber. You can choose whether you want to keep the glance screen always on when charging, in Amber it is always on when charging.
• New apps: Nokia Camera, Storyteller, etc.
Daar kan je dus nog aan toevoegen dat je een achtergrond kan gaan instellen voor de glance screen (waar nu een beta app is).

Storyteller:
[...]You can see the screenshot above of an app called “StoryTeller”. It looks to be way to organize and showcase your photos across your various Windows devices. There’s a timeline view, map view, favorites view, and shared view. In the screenshot for the Windows version you’ll see a way to maybe sort photos by whether they’re on your tablet, phone, or on SkyDrive.[...]
Nokia camera:
[...]The app Nokia Camera is supposed to alleviate that problem by combining Smart and Pro Cams into one app for all Lumia devices. So says Nawzil, who according to his Twitter profile is a social network specialist at Microsoft Kuwait. He even posted a supposed icon of the new mega app, though we cannot verify its authenticity.[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:42:
Yeah! GDR3 is bezig! :)

Update: inmiddels geïnstalleerd. Wijzigingen zijn, zoals verwacht, niet schokkend. Ondanks dat de 'custom sounds' nu mogelijk zijn blijkt Whatsapp het niet op te pakken. Iets wat ik toch wel verwacht en gehoopt had, omdat m'n huisgenoot ook een Lumia heeft.
Was je na de update inderdaad alle instellingen kwijt?

Zo ja dan wacht ik wel ff de officiële update af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:23:
[...]

Nope, alles is zoals het was, tot aan de Tile indeling aan toe 😊!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Instellingen, savegames en andere dingen worden gewoon behouden alsof het een normale update is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het is ook gewoon een normale update. Het enige wat er anders is, is dat je het nu uit de dev channel krijgt ipv de normale consumenten zooi. Al krijg je die laatste eigenlijk ook nog wel alleen loopt die dev channel natuurlijk gewoon meestal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Laatst online: 16-09 15:12
Ik heb een probleem met mijn Lumia wat nu een tijdje speelt.
Als ik met iemand in gesprek ben word de verbinding soms automatisch verbroken.
Er is geen peil op te trekken zo gebeurd het 3 dagen niet en dan weer 2 keer op een dag.
op mijn telefoon staat de laatste amber update, en is 3 maanden oud.
Zou het kunnen dat je de lichtsensor niet goed bedekt als je belt?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Laatst online: 16-09 15:12
Ondertussen heb ik sinds de introductie van WP8 nog altijd geen nieuwe WP telefoon aangeschaft, en ik wil nu toch eindelijk eens aan een 2de app beginnen. Hoe zit het nu met de batterij van de 920? (of wp telefoons in het algemeen?). Moet ik daar nu schrik van hebben? (ik hoor dikwijls horror verhalen over battery drains)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik denk dat je niets zinnigs kan zeggen over die battery drains. Dat kan heel goed of een slecht model zijn of een combinatie van omstandigheden (zoals bereik, gebruikte netwerk technologie, manier van gebruik). Enige wat je er over kan zeggen is dat sommige mensen er last van hebben en andere niet. Zelf bijv. nog nooit een battery drain gehad, of een ander probleem wat dat betreft. Ja, een keer een app die moeilijk deed met opstarten, maar dat kwam op WP7 ook wel voor (en vaker ook bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Laatst online: 21-07 14:25
Gisteren 2x een drain gehad, eerste keer bij deze 920. De 2de keer was het omdat Viber aanstond op de achtergrond, terwijl ik opgehangen had (dacht ik). De eerste keer had ik geen benul van wat, maar het zou natuurlijk ivm WhatsApp geweest kunnen zijn. Die hadden nogal storing gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:33:
[...]

Nope, alles is zoals het was, tot aan de Tile indeling aan toe 😊!
Dank voor de motivatie om het ook te proberen en lijkt volledig geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben zelf erg blij met mijn lumia 920. Over het accu verbruik, dit ligt er echt helemaal aan hoe je telefoon gebruikt. Als je veel reist of op een plek woont waar je een slechte dekking hebt is het normaal dat je telefoon sneller leeg gaat. Ik maak zelf gebruik van het wifi in treinen en zet 2g aan om zo de roaming te verminderen.

Zelf ben ik een grote gebruiker en doe zo'n gemiddeld een dag met een accu, maar als ik gehele dag werk heb ik zo'n 70 a 80% nog op mijn accu. Dan stuur ik wat appjes en lees ik mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:58
@Caelorum & hondapower: Gebruiken jullie dan een Bluetooth Parrot?

Ik overweeg een Lumia als vervanging voor m'n Nokia C1 die op Bluetooth altijd te zacht staat.
Gevolg: ik zet de telefoon op de autoradio [VW/Skoda/Seat fabrieks radio] op 30 tijdens een gesprek en bij aan en afkoppelen van het apparaat wordt ik 'verwend' met een zeer luid bel/ping signaal in de auto... Want dat wordt met hetzelfde volume geregeld..

Als, zoals CAP-Team zegt, het Bluetooth signaal niet veel versterkt hoeft te worden door de autoradio zelf (automatisch op 30) kan ik tenminste weer rustig de auto in en uit....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik gebruik een CK3100 van Parrot met laatste firmware en zoals ik al zei, staat die voor mij eigenlijk standaard te hard en moet ik het met het draaiknopje op de Parrot zachter zetten :) Kleine moeite uiteraard, maar te zacht zou ik het bij mij niet noemen. Maar dit ligt natuurlijk niet alleen aan de Parrot, maar ook de manier waarop die is aangesloten op de autoradio, de autoradio zelf en de boxen die er aan zitten. In mijn geval is het met deze auto dus echt te hard, maar ik denk als ik eenzelfde Parrot in de vorige auto had ingebouwd (punto met casettebandradio ;)) dan was die te zacht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Caelorum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:48:
Ik gebruik een CK3100 van Parrot met laatste firmware en zoals ik al zei, staat die voor mij eigenlijk standaard te hard en moet ik het met het draaiknopje op de Parrot zachter zetten :) Kleine moeite uiteraard, maar te zacht zou ik het bij mij niet noemen. Maar dit ligt natuurlijk niet alleen aan de Parrot, maar ook de manier waarop die is aangesloten op de autoradio, de autoradio zelf en de boxen die er aan zitten. In mijn geval is het met deze auto dus echt te hard, maar ik denk als ik eenzelfde Parrot in de vorige auto had ingebouwd (punto met casettebandradio ;)) dan was die te zacht geweest.
Ik kwam er gisteren achter dat het geluid van mijn carkit (parrot in Pioneerradio(ik weet even niet welke parrot er in zit)) te zacht stond. Met volumeregeling van Nokia kon ik dat opdraaien naar maximaal 10.
Anders dan bij de gewone volume instellingen waarbij het tot 30 kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen hier toevallig ervaring met een parrot waar je muziek heen kan streamen (nu we toch over parrots hebben)? Ben zelf van plan dit keer te gaan kopen, sinds ik het branden van cd'tjes beetje zat ben. Iemand hier ervaring mee met het wp8 platform? Ben namelijk benieuwd of dit beetje goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Parrot (MKi9200) die ik heb werkt prima.
http://www.parrot.com/nl/...th-hands-free-car-systeem

Als ik de auto instap koppelt hij met mij Lumia 920 en synchroniseert hij de contactlijst.
Ook het afspelen van muziek en handsfree bellen werkt zoals het hoort.

Het geluid heb ik nooit hoeven te regelen via de telefoon (ook niet geprobeerd trouwens) omdat er op deze parrot een volumeregelaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 17:03
Hello, ik heb sinds +- 3 maanden nu een lumia 920. Hij bevalt mij prima. Alleen ik loop tegen het volgende aan: de achterkant en voorkant van mijn scherm zit onder de krassen. Achterkant extreem, voorkant(het glas dus) overal lichte krasjes. Had een hoesje om mijn telefoon maar het wordt alleen maar erger, zowel voor als achterkant. Ik snap er niks van, ik ga normaal met de telefoon om. Mijn broek heeft geen rits of knoopjes etc waardoor het heel erg kan krassen.

Waarom o waarom krast mijn telefoon zo, ben ik de enige? Hoorde dat de S4 precies hetzelfde had.

Heb mijn telefoon via een 3rd party bedrijf gekocht die het abbo heeft afgesloten, zij weigeren een nieuwe te sturen via garantie. Ook al probeer ik duidelijk te maken dat het overmatig is en dus een fout in de coating oid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
hipy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:32:
[...] Mijn broek heeft geen rits of knoopjes etc waardoor het heel erg kan krassen.[...]
Voor krassen heb je echt iets hards nodig zoals zandkorrels in je zak of op een ondergrond waar je het op legt. Knoopjes, sleutels en dergelijke zorgen niet voor krassen op het glas. Of horen het in ieder geval niet te doen. Mijn telefoon is eigenlijk compleet krasvrij, terwijl ik hem altijd in mijn broekzak heb zitten (soms met sleutels) en zonder screenprotector of hoesje. Wel is de linkerbovenhoek 1mm ingedeukt nadat de telefoon van ~1.3m hoogte viel op harde steen, maar zelfs daar heeft die geen krassen aan overgehouden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
Caelorum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:37:
[...]

Voor krassen heb je echt iets hards nodig zoals zandkorrels in je zak of op een ondergrond waar je het op legt. Knoopjes, sleutels en dergelijke zorgen niet voor krassen op het glas. Of horen het in ieder geval niet te doen. Mijn telefoon is eigenlijk compleet krasvrij, terwijl ik hem altijd in mijn broekzak heb zitten (soms met sleutels) en zonder screenprotector of hoesje. Wel is de linkerbovenhoek 1mm ingedeukt nadat de telefoon van ~1.3m hoogte viel op harde steen, maar zelfs daar heeft die geen krassen aan overgehouden ^^
Fijn, dus het is waarschijnlijk een fabrieksfout, hoe wil ik dat gaan aantonen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Tuurlijk is dat geen fabrieksfout gewoon gebruikersschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
warhamstr schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:47:
Nou het krast wel heel erg snel, mijn oude telefoon, een samsung galaxy s1 heeft 1 krasje that's it... die is 2 jaar mee gegaan. En deze telefoon heeft nota bene Gorilla Glass 2. Kan toch zijn dat de coating niet goed is(oid, ben geen expert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robg1984 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:15:
Parrot (MKi9200) die ik heb werkt prima.
http://www.parrot.com/nl/...th-hands-free-car-systeem

Als ik de auto instap koppelt hij met mij Lumia 920 en synchroniseert hij de contactlijst.
Ook het afspelen van muziek en handsfree bellen werkt zoals het hoort.

Het geluid heb ik nooit hoeven te regelen via de telefoon (ook niet geprobeerd trouwens) omdat er op deze parrot een volumeregelaar zit.
Bedankt! Ga ik eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
warhamstr schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:47:
Daar zal het wel op gegooid worden ja. De enige die echt kan aantonen of het een fabricagefout is de fabrikant (Nokia dus, of eigenlijk die Chinese toko's). Als hij er echt normaal mee omgaat zouden er geen (merkbare/zichtbare) krassen op moeten zitten. Ik kan hier bijv. met een echt felle ledlamp onder verschillende hoeken geen enkele kras vinden op het scherm en ik doe er echt niet overdreven voorzichtig mee hoor. Wil soms nog wel eens wat aanwijzen met mijn sleutels of hem over de tafel heen schuiven. Daarnaast willen de katten ook wel eens met scherpe nagels er mee spelen :P (het scherm animeert als je het aanraakt dus dan heb je dat nogal snel :P)
Het is overigens wel duidelijk dat dit kunstof van behoorlijke kwaliteit is. Mijn dure logitech Performance MX muis heeft bijv. wel krassen en daar gebeurt zo mogelijk nog minder mee dan met mijn telefoon (wat krassen op kan leveren dan...).

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 16-10-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
hipy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:50:
[...]

Nou het krast wel heel erg snel, mijn oude telefoon, een samsung galaxy s1 heeft 1 krasje that's it... die is 2 jaar mee gegaan. En deze telefoon heeft nota bene Gorilla Glass 2. Kan toch zijn dat de coating niet goed is(oid, ben geen expert).
Volgens mij zijn er eerder zulke gevallen geweest, al zijn ze redelijk zeldzaam gelukkig.
Wat ik toen heb gehoord is dat mensen gewoon naar een Nokia servicepunt zijn gegaan en ze hem gewoon konden ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn telefoon krast ook extreem snel. Echt zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Een telefoon krast niet van een broekzak of vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die van mij heeft aardig wat krassen gekregen van het op tafel leggen en vanaf halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
hipy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:32:
Hello, ik heb sinds +- 3 maanden nu een lumia 920. Hij bevalt mij prima. Alleen ik loop tegen het volgende aan: de achterkant en voorkant van mijn scherm zit onder de krassen. Achterkant extreem, voorkant(het glas dus) overal lichte krasjes. Had een hoesje om mijn telefoon maar het wordt alleen maar erger, zowel voor als achterkant.
Dat klinkt bijna alsof je hoesje iets hards heeft, of dat er misschien zand in de stof vastzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Caelorum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:48:
Dit ligt toch alleen aan de Parrot. De Parrot gebruikt namelijk je radio niet. Ok, speakers maken ook nog wel wat uit natuurlijk, maar de Parrot gebruikt verder eigen versterking, die zit na je radio rechtstreeks de speakers aan te sturen.
Ik heb bij mij trouwens niet echt consistent gedrag. Eigenlijk staat mijn telefoon volume altijd op 0, als ik in de auto stap staat hij bij bluetooth verbinding meestal vanzelf op 10 (iemand had het hier over 0-30, vreemd genoeg gaat het maar tot 10 bij mij en anderen). Maar soms moet ik hem ook wel wat harder zetten. Maar hij staat nooit op 0 met bluetooth ook al stond hij dat wel zonder bluetooth daarvoor.

[ Voor 3% gewijzigd door .Johnny op 17-10-2013 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

peerke63nl schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:23:
[...]

Alleen de BT verbinding met men auto was weg.. verder was alles gewoon behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Bij mij was die BT-verbinding wel behouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:57:
Nou mijn telefoon krast ook extreem snel. Echt zonde!
Mooi, ik ben dus niet de enige.

Ik kan hem opsturen naar Nokia, maar als het niet iets aan de telefoon is kost het me 40 euro als ik de reparatie kosten niet accepteer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
hipy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:47:
[...] Mooi, ik ben dus niet de enige.

Ik kan hem opsturen naar Nokia, maar als het niet iets aan de telefoon is kost het me 40 euro als ik de reparatie kosten niet accepteer..
Mail een naar de Nokia support om duidelijk te krijgen of het überhaupt een mogelijkheid is. Misschien krijg je wel een support-ticket waarbij die direct wordt vervangen en worst-case scenario ben je er niets mee opgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Vandaag battery drain.. In 6 uur 75% verbruikt. Alleen wat muziek geluisterd..

daarnaast heb ik vaak dat wanneer ik muziek luister en ik kies het volgende nummer dat hij begint met afspelen en dan ineens een heel stuk verder springt. Ook heb ik vaal dat ik voor de eerste keer op afspelen druk, hij begint en sluit dan muziek af. Meer mensen hier last van?

kwam er trouwens nu pas achter dat je gewoon op het liedje kunt drukken die je krijgt als je bv volume harder of zachter doet om naar de app te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brab
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:56
Kleine vraag: is er iemand al in geslaagd om z'n sms'jes van z'n vorig toestel te transfereren naar de lumia? Ik lees overal op 't web dat dat onmogelijk is, maar dan antwoord gaat er bij mij niet in :)

M'n oud toestel is een Android, de app van Nokia neemt geen sms'jes over :( Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgMaf schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 06:49:
[...]

Dat klinkt bijna alsof je hoesje iets hards heeft, of dat er misschien zand in de stof vastzit?
Bij komt het door de bankpasjes...... Keihard spul is dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Wellicht dat ik het wat laat opmerk, maar ik kan nu met paypal in de store betalen zonder dat ik creditcardgegevens hoef te hebben. Dat kon eerst niet.

edit: verkeerde topic. Moest hier

[ Voor 27% gewijzigd door robkrekel op 18-10-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Brab schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:00:
Kleine vraag: is er iemand al in geslaagd om z'n sms'jes van z'n vorig toestel te transfereren naar de lumia? Ik lees overal op 't web dat dat onmogelijk is, maar dan antwoord gaat er bij mij niet in :)

M'n oud toestel is een Android, de app van Nokia neemt geen sms'jes over :( Iemand een oplossing?
Migratie van sms'jes zowel vanuit Symbian Belle als S40 naar WP lukte mij helaas ook niet.
Ben ook benieuwd naar een eventuele oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Wie van jullie Lumia 920 bezitters gaat er wel eens 'sporten' met zijn Lumia en gebruikt daarbij de GPS om de route te tracken ? Ikzelf gebruik Endomondo, maar vind de afwijkingen 'behoorlijk' groot ...

Ervaren anderen dat ook en welke app gebruiken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

bhorvers schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:09:
Wie van jullie Lumia 920 bezitters gaat er wel eens 'sporten' met zijn Lumia en gebruikt daarbij de GPS om de route te tracken ? Ikzelf gebruik Endomondo, maar vind de afwijkingen 'behoorlijk' groot ...

Ik heb redelijke tot goede ervaring met Runtastic...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Na een half jaar lijkt mijn trilmotor dan toch echt overleden. Wanneer de telefoon trilt hoor je ergens op de achtergrond een heel zacht zoemtoontje wat niet voelbaar is. Een rondgang op Google leert me dat ik niet de enige ben die dit probleem na ± een half jaar heeft.

Ik had meer verwacht van een merk als Nokia :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Laatst online: 19-09 14:50
Fireshade schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:13:
[...]

Migratie van sms'jes zowel vanuit Symbian Belle als S40 naar WP lukte mij helaas ook niet.
Ben ook benieuwd naar een eventuele oplossing.
Vanaf Nokia-toestellen zou het moeten werken, andere toestellen niet.
Zie http://wmpoweruser.com/no...-and-text-message-import/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
TMPJ schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:27:
Na een half jaar lijkt mijn trilmotor dan toch echt overleden. Wanneer de telefoon trilt hoor je ergens op de achtergrond een heel zacht zoemtoontje wat niet voelbaar is. Een rondgang op Google leert me dat ik niet de enige ben die dit probleem na ± een half jaar heeft.

Ik had meer verwacht van een merk als Nokia :'(
ach zelfs een Rolls Royce kan een lekke band krijgen.....

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ga terug naar Android. Het is een opeenstelling van kleine dingetjes. Sterker nog, gebruik hem nu alleen om nu.nl te checken, wat ook lang niet altijd werkt. Hardware is prima overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door Sanction op 19-10-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Sanction schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:52:
Ik ga terug naar Android. Het is een opeenstelling van kleine dingetjes. Sterker nog, gebruik hem nu alleen om nu.nl te checken, wat ook lang niet altijd werkt. Hardware is prima overigens.
Welke kleine dingetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:26

Radeon

Today is a good day to die

Gebruik Endomondo altijd tijdens het fietsen maar bijna nooit een afwijking gehad, met wandelen ook nooit geen afwijkingen gehad.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radeon schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:30:
[...]

Gebruik Endomondo altijd tijdens het fietsen maar bijna nooit een afwijking gehad, met wandelen ook nooit geen afwijkingen gehad.
same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Dit is bizar... Gister avond begon plots datasense te piepen dat ik over mijn databundel zat met 500MB! Ik heb in 1 avond 700MB gebruikt?! Ik heb geprobeerd om via metrotube filmpje op te zoeken, lukte niet omdat ik slecht bereik had. Had de app ook nog geheel afgesloten.. En vanmorgen krijg ik smsje van tele2 dat ik inderdaad over mijn databundel zit.. Iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren? Echt bizar!
Toestel was ook erg warm toen datasense begon te piepen.. Draai btw GDR3. Balen dit :-( , kijken of ik m'n databundel kan vergroten naar 1000MB, zodat ik geen 75eu hoef te betalen..

[ Voor 18% gewijzigd door Bart_GR op 20-10-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
kan windowsphone ook direct connecten via thuisgroep met bestanden op pc's? Die zijn ingelogd omder dezelfde gebruikersnaam? zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bart_GR schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:48:
Dit is bizar... Gister avond begon plots datasense te piepen dat ik over mijn databundel zat met 500MB! Ik heb in 1 avond 700MB gebruikt?! Ik heb geprobeerd om via metrotube filmpje op te zoeken, lukte niet omdat ik slecht bereik had. Had de app ook nog geheel afgesloten.. En vanmorgen krijg ik smsje van tele2 dat ik inderdaad over mijn databundel zit.. Iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren? Echt bizar!
Toestel was ook erg warm toen datasense begon te piepen.. Draai btw GDR3. Balen dit :-( , kijken of ik m'n databundel kan vergroten naar 1000MB, zodat ik geen 75eu hoef te betalen..
ik heb dit keer gehad toen ik dacht met mijn wifi connected te zijn, maar bleek uiteindelijk over 3g youtube filmpjes te kijken. Jaagde toen ook heel veel doorheen en was zo door mijn 1gb heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik denk toch echt dat je meer 'kleine dingetjes' in Android zult hebben. Tenminste, dat is de reden dat ik geen Android meer neem. iPhone vind ik te duur dus zo ben ik bij WP aangekomen en er nog geen moment spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:11
Bart_GR schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:48:
Kun je bij DataSense eens naar rechts swipen? Om te zien welke app all deze data gezopen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redeker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 22:20
Ik gebruik meestal Sportstracker, de app is momenteel nog enigszins beperkt maar met een account is er wel veel info en stats over je route / run terug te vinden op de website: www.sports-tracker.com

12x 315Wp GCL mono 10gr op zuid SMA SB 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
redeker schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:11:
Ik gebruik meestal Sportstracker, de app is momenteel nog enigszins beperkt maar met een account is er wel veel info en stats over je route / run terug te vinden op de website: www.sports-tracker.com

[...]
Ik gebruik ook sportstracker en het werkt vrij prima.
Helaas nog geen ondersteuning voor de hartslag meter etc. in de WP app.
Ze zijn inmiddels wel aan het werk voor een nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
hahahi20 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:20:
[...]

Kun je bij DataSense eens naar rechts swipen? Om te zien welke app all deze data gezopen heeft?
'Streaming media' , 954 MB.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

954mb? dan moet je bijna een uur op full hd youtube hebben gekeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

hipy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:50:
[...]

Nee, deze heeft gewoon Gorilla Glass 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:04
De 920 heeft gorilla glass 2...
Zie ook Wikipedia: Nokia Lumia 920, bv aan de rechterkant onder 'display'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
defcon84 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:19:
954mb? dan moet je bijna een uur op full hd youtube hebben gekeken..
Ik gok dat metrotube niet goed is afgesloten, desondanks ik de app had gesloten met het kruisje in het multitask scherm (ik draai GDR3)..
Krijg wel 10 euro restitutie van tele2 , wat toch sportief is aangezien het niet de schuld is van tele2.

Effin, volgende keer maar toestel rebooten als ik een filmpje via metrotube kijk over 3g? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:11
Bart_GR schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

Ik gok dat metrotube niet goed is afgesloten, desondanks ik de app had gesloten met het kruisje in het multitask scherm (ik draai GDR3)..
Krijg wel 10 euro restitutie van tele2 , wat toch sportief is aangezien het niet de schuld is van tele2.

Effin, volgende keer maar toestel rebooten als ik een filmpje via metrotube kijk over 3g? :F
Misschien overstappen op andere Youtube speler.
Ik draai zelf ook GDR3 en gebruikt MyTube. Nooit problemen mee, en hij werkt heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Uh... heel raar. Een tijdje wou mijn telefoon niet meer switchen naar 'landscape view'. Dus dat hij van 'normaal' beeld naar tilted view ging. En alleen als ik mijn telefoon opnieuw opstartte deed hij dat weer voor even.

Nu is dat niet meer zo een issue, maar maak ik foto's en zijn die nu raar. Als ik een foto maak met een portrait view. Dus gewoon rechtop, dan zie ik hem in landscape view in de gallery. Ook als ik hem verstuur met whatsapp.

Iemand bekend met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

wss je gyroscoop die niet meer goed functioneert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
-Splash- schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:30:
Uh... heel raar. Een tijdje wou mijn telefoon niet meer switchen naar 'landscape view'. Dus dat hij van 'normaal' beeld naar tilted view ging. En alleen als ik mijn telefoon opnieuw opstartte deed hij dat weer voor even.

Nu is dat niet meer zo een issue, maar maak ik foto's en zijn die nu raar. Als ik een foto maak met een portrait view. Dus gewoon rechtop, dan zie ik hem in landscape view in de gallery. Ook als ik hem verstuur met whatsapp.

Iemand bekend met dit issue?
heb je hem al een keer uitgezet, ff wachten, en weer aangezet?

Pagina: 1 ... 100 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;