[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:13

rda

Beetje een lullige vraag, maar ik heb een witte 1020 besteld en twijfel sterk om er geel van te maken (als dit nog kan): Voor iedereen met een gele 920, passen de verschillende kleuren tiles er een beetje bij, of moet je het echt bij geel houden? Ik denk namelijk dat mij dat op den duur zou gaan vervelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rda schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:44:
Beetje een lullige vraag, maar ik heb een witte 1020 besteld en twijfel sterk om er geel van te maken (als dit nog kan): Voor iedereen met een gele 920, passen de verschillende kleuren tiles er een beetje bij, of moet je het echt bij geel houden? Ik denk namelijk dat mij dat op den duur zou gaan vervelen..
Ik denk dat je bij het verkeerde topiq bent aangekomen, er is ook een 1020 topiq. Maar ik snap je vraag en de kleuren van de lumia telefoons kunnen met alle kleuren van de tiles combineren, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:13

rda

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:09:
[...]

Ik denk dat je bij het verkeerde topiq bent aangekomen, er is ook een 1020 topiq. Maar ik snap je vraag en de kleuren van de lumia telefoons kunnen met alle kleuren van de tiles combineren, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Dankjewel voor je antwoord.

PS: Ik begrijp dat je me naar het andere topic verwijst, maar aangezien het geen specifieke 1020 vraag was (en ik verwacht dat er meer 920 bezitters zijn dan 1020), stelde ik de vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rda schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:25:
[...]

Dankjewel voor je antwoord.

PS: Ik begrijp dat je me naar het andere topic verwijst, maar aangezien het geen specifieke 1020 vraag was (en ik verwacht dat er meer 920 bezitters zijn dan 1020), stelde ik de vraag hier.
Oké dat snap ik, want dan krijg je zeker veel sneller antwoord op de vraag die voor jou eigenlijk best wel belangrijk is. Ik heb zelf de zwarte 920, omdat hij het goedkoopste is, maar zo'n kleurtje lijkt me ook wel gaaf hoor :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Vandaag zat ik net te denken hoe tevreden ik eigenlijk ben met de 920, toen me dit overkwam:

Vanochten opgeladen, binnen zes uur in een nagenoeg vloeiende lijn de batterij leeg. Ik heb niet echt gekke dingen gedaan; muziekje geluisterd in de trein, bij werk headphone ontkoppeld (dus niet muziek hard stopped, maar dat maakt toch niet zoveel uit?) en nog even kort whatsapp aangehad, en ow ja, de facebook beta heb ik aangehad. Bij 15% heb ik nog "stop te music" gebruikt, en daarna ging die nog net zo hard naar beneden dus ik denk eigenlijk dat het niet de muziek was. Irritant ook dat je achter dit soort dingen pas komt als het te laat is en je het komende uur niet in de buurt blijft van een stopcontact.
Afbeeldingslocatie: http://i907.photobucket.com/albums/ac278/jeroenbaas/wp_ss_20130917_0003.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
rda schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:44:
Nou, als vrouw let ik misschien een beetje beter op kleurcombinaties en, anders dan tweaker regeninholland, vind ik niet, dat alle kleuren tiles goed passen bij de kleuren van elke Lumia :).
Zo vond ik het cyan van de Lumia 800 lastig met combineren, zowel met blauw als groen niet mooi, wel met geel en rood.
Maar nu heb ik al sinds maart een gele Lumia 920 en ik kan je geruststellen, geel is heel wat makkelijker te combineren. Maar mijn man heeft een witte, die is ook wel mooi.
Overigens zijn wit en geel bij de 1020 mat, niet glanzend, zoals bij de 920.

Ik kan me ook best voorstellen, dat je dat hier vraagt, wij hebben immers al een aantal maanden ervaring met de kleuren van toestel en tiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
.Johnny schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:44:
Vandaag zat ik net te denken hoe tevreden ik eigenlijk ben met de 920, toen me dit overkwam:

Vanochten opgeladen, binnen zes uur in een nagenoeg vloeiende lijn de batterij leeg. Ik heb niet echt gekke dingen gedaan; muziekje geluisterd in de trein, bij werk headphone ontkoppeld (dus niet muziek hard stopped, maar dat maakt toch niet zoveel uit?) en nog even kort whatsapp aangehad, en ow ja, de facebook beta heb ik aangehad. Bij 15% heb ik nog "stop te music" gebruikt, en daarna ging die nog net zo hard naar beneden dus ik denk eigenlijk dat het niet de muziek was. Irritant ook dat je achter dit soort dingen pas komt als het te laat is en je het komende uur niet in de buurt blijft van een stopcontact.
[afbeelding]
Bij mij ging het de laatste dagen goed mee alleen vandaag had ik ongeveer hetzelfde als jij. Vanochtend om 6 uur van de lader gehaald en om 13 uur was die al bijna leeg.

Verwijderd

[afbeelding]
Voor de batterij is het soms goed om hem helemaal tot het einde laten lopen, zodat hij helemaal op is en dan laten opladen. Daardoor refresh je de batterij en kan er opnieuw spanning op.

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 07:35:
[...]

Voor de batterij is het soms goed om hem helemaal tot het einde laten lopen, zodat hij helemaal op is en dan laten opladen. Daardoor refresh je de batterij en kan er opnieuw spanning op.
Dit lees ik wel vaker, maar ik lees ook vaak dat het juist niet goed is om hem helemaal leeg te laten lopen. Ik laad hem meestal bij zo'n 10-20% op maar soms ontkom je er niet aan dat hij helemaal leeg loopt.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb dat sinds ik de batterij app verwijderd heb mijn batterij veel langer meegaat.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• capsoft
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 10:42
CAP-Team schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:20:
Ik heb dat sinds ik de batterij app verwijderd heb mijn batterij veel langer meegaat.
was dat een app met de status op een tile? dan kan het goed kloppen, want je hebt dan een background task nodig (die iedere 30 minuten even draait) om je tile te updaten.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 16:44

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Door jullie heb ik hem er direct afgeknikkert, balen dat nu mijn toggle tiles voor GSM/UMTS, WIFI , BT ook weg zijn ( was vergeten dat die bij in die app zaten).. Kijken of 't nu (nog) beter is

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

[afbeelding]
Ik vind ook dat ie ineens heeeel snel gaat opladen..
of is dit normaal?
Volgens mij is mijn battery ook al veel minder goed geworden
Na een volledige hard reset & daarna nog eens een flash (brick tijdens hard reset) gaat men batterij max 24u mee..
dreameater schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:42:
Door jullie heb ik hem er direct afgeknikkert, balen dat nu mijn toggle tiles voor GSM/UMTS, WIFI , BT ook weg zijn ( was vergeten dat die bij in die app zaten).. Kijken of 't nu (nog) beter is
Probeer Dashboard eens:
http://www.windowsphone.c...c7-463e-a04f-a14c112d05a5
Ik vind die gecombineerde livetiles echt perfect werken, en je bent minder plaats kwijt op je homescreen.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 16:44

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

bedankt man, das echt een hele mooie non nonsense app!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43
Quick Settings kan ook.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:56
Voor alle batterij issues geldt dat het controleren van achtergrondtaken bij instellingen heel erg handig kan zijn. Zo kan het bijvoorbeeld geen kwaad om de achtergrondtaak van WhatsApp uit te zetten, voorzover ik weet is deze vooral bedoeld om WiFi actief te houden (normaal gaat WiFi vrji snel uit als je telefoon gelocked is om energie te besparen). Als je dit utizet krijg je via je 3G alle berichten gewoon nog binnen, maar kan het flink schelen in batterijgebruik.

Hetzelfde geldt voor veel tooltjes waarmee je bijvoorbeeld de accustatus in de gaten kunt houden. Het is heel mooi om een tile te hebben, maar als die ieder half uur een achtergrondtaak draait kan hij beter uit staan.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:21
tomverhoeff schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:23:
Voor alle batterij issues geldt dat het controleren van achtergrondtaken bij instellingen heel erg handig kan zijn. Zo kan het bijvoorbeeld geen kwaad om de achtergrondtaak van WhatsApp uit te zetten, voorzover ik weet is deze vooral bedoeld om WiFi actief te houden (normaal gaat WiFi vrji snel uit als je telefoon gelocked is om energie te besparen). Als je dit utizet krijg je via je 3G alle berichten gewoon nog binnen, maar kan het flink schelen in batterijgebruik.

Hetzelfde geldt voor veel tooltjes waarmee je bijvoorbeeld de accustatus in de gaten kunt houden. Het is heel mooi om een tile te hebben, maar als die ieder half uur een achtergrondtaak draait kan hij beter uit staan.
Nope, de background task zorgt er bijvoorbeeld voor dat als je een foto aan het uploaden bent en je sluit whatsapp af dat het uploaden nog door gaat. De background task staat compleet los van het meldingensysteem.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk1983 op 18-09-2013 11:26 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

dreameater schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:13:
bedankt man, das echt een hele mooie non nonsense app!
Als je in de app zit, kan je de bovenste rij nog naar links swipen, dan komen de gecombineerde shortcuts tevoorschijn :)

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
tomverhoeff schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:23:

Dat had ik eergisteren ook gedaan, ik had alle achtergrond taken uitgezet behalve battery sense. De batterij ging meer dan een dag mee. De dag daarna ging het wel weer hard met batterij verbruik.

Bij mij fluctueert het batterij verbruik heel erg soms wel 20% per uur.

Gisteren ook in new york aangekomen, maar ik had uren nodig om op het GSM netwerk te komen. Mijn vriendins iPhone ook met VF had meteen bereik.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

dreameater schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:42:
Als het je alleen om shortcuts voor die verbindingen gaat, kun je ook de app eh... Shortcuts proberen :)
http://www.windowsphone.c...46-4c4d-84fc-cddfe1b70f20

• .Johnny
Voor de duidelijkheid over het uitschakelen van background tasks enzo, en het verwijderen van de battery app:
Mijn batterij verbruik was nooit problematisch. Of is dat nooit eigenlijk. Behalve dus gisteren. Volgens mij valt het dus hardstikke mee met het verbruik van de battery app. ik heb er normaal geen last van. Verwijderen zorgt er in elk geval voor dat je niet meer fatsoenlijk kunt bepalen of je batterij snel leeg gaat, dus misschien is het meer je perceptie dat de batterij langer meegaat, simpelweg omdat je het niet meer in de gaten houdt (want dat kan niet meer).
Verder is dat sneller laden een meetfout van de app: ik had hem kort van de lader om een foto te maken en up te loaden. Daardoor ging de batterij denk ik weer iets naar beneden, dus hij laad normaal altijd zo snel (alhoewel, snel: hij zegt altijd dat het 2 uur gaat duren).

Edit: overigens had ik de dag ervoor een ander incident: ik gebruikte toen navigatie. Ik zag dat na het stoppen van de navigatie en het "sluiten" van de app middels de windows knop, het batterij gebruik even hard verder ging. Kennelijk heeft het stoppen van de guided navigatie niet tot gevolg dat ook de GPS wordt uitgeschakeld. Dat was ik op iOS wel gewend van TomTom en Waze. Je moet dus er zelf om denken om de app echt te sluiten met de back knop.

[ Voor 21% gewijzigd door .Johnny op 18-09-2013 12:54 ]

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-09 19:54
Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb vanaf februari een 920. Deze rammelt tijdens trillen en had stof achter de front camera. Ook zijn de 3 toetsen onderaan geel ipv wit. Ter reparatie gestuurd maand geleden omdat hij 3x op een dag uitviel. Alle problemen opgenoemd. (phone house, phonehouse stuurde hem door naar nokia) Kreeg het terug. Zelfde problemen nog steeds, behalve de stof.

Weer ingeleverd, nu lag hij bijna dik 2 weken bij nokia. Krijg ik hem terug van phone house, zie ik bij thuiskomst. Alle problemen nog aanwezig (uitvallen nog niet in deze korte tijd meegemaakt)

Wat moet ik doen?

Phonehouse bellen en eisen om een nieuw toestel?

Verwijderd

Ik had laatst dat de voorcamera heel erg onscherp was. Voor het foto maken was hij scherp, maar zodra ik de foto nam was hij heel onscherp. Ik heb hem uit en aan gezet en toen was hij weer zo scherp als een geslepen potlood. Iemand ervaring mee

• DennisDCT
Dit was met oudere genaraties goed. met de nieuwe is dit absoluut niet goed en moet je dit zoveel mogelijk voorkomen.
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 07:35:
[...]

Verwijderd

DennisDCT schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:37:

Ik heb vanaf februari een 920. Deze rammelt tijdens trillen en had stof achter de front camera. Ook zijn de 3 toetsen onderaan geel ipv wit. Ter reparatie gestuurd maand geleden omdat hij 3x op een dag uitviel. Alle problemen opgenoemd. (phone house, phonehouse stuurde hem door naar nokia) Kreeg het terug. Zelfde problemen nog steeds, behalve de stof.

Weer ingeleverd, nu lag hij bijna dik 2 weken bij nokia. Krijg ik hem terug van phone house, zie ik bij thuiskomst. Alle problemen nog aanwezig (uitvallen nog niet in deze korte tijd meegemaakt)

Wat moet ik doen?

Als de garantie nog niet is overschreven heb je het recht op een nieuwe telefoon. Bij Nokia is het voor de 920 2 jaar garantie

• Kiekeboe100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 19:56
simonsmeets schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:46:
Ik kan normaal surfen (mail syncen, mms), maar ik kan mijn internet verbinding niet delen (iets dat ik met een htc wp7 wél kon).

Wanneer ik internet delen activeer krijg ik steeds de melding dat er geen verbinding is om te delen.

•OS Version 8.0.10211.204
•Firmware revision: 1232.5957.1308.0002
• Nokia Access Point version:3.4.1.7 - db 2.0.0.100 - lib 1.2.0.7
• APN pro.web.be
•MMS APN mms.be
•MMSC address: https://mmsc.mobistar.be

Heeft nog iemand dit probleem?
Simon,

Weet niet of het bij jou ondertussen al opgelost is?
Ik ben na lange tijd eens bij een Mobistar Center geweest. Na een aantal testen zei de man tegen mij dat er op WP8 niet voldoende ingesteld kan worden om met web.pro.be internet sharing toe te laten.
Dat dit iets typisch is voor business klanten, en dat thuisklanten (mworld.be) hier geen last van hebben.

Hij zei me ook dat ik gewoon naar de mobistar business helpdesk kan bellen (nummer staat op factuur), of naar de verantwoordelijke binnen mijn bedrijf moest gaan om dan te vragen om de apn mworld.be te activeren om zo internet sharing op een windows phone werkende te krijgen.

Vandaag gebeld, en jawel. Zowel internet als internet sharing werkt :-)
Het strafste vind ik eigenlijk, dat nu ik terug web.pro.be gebruikt als apn, internet sharing nog steeds werkt.

mvg,
Stijn

• .Johnny
DennisDCT schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:38:
Dit was met oudere genaraties goed. met de nieuwe is dit absoluut niet goed en moet je dit zoveel mogelijk voorkomen.
[...]
Heb je hier een bron voor? want volgens mij is dit nogal kort door de bocht, en afhankelijk van hoe je het uitlegt, in veel gevallen gewoon niet waar. De telefoon is prima beveiligd tegen een te lage charge. Dan schakelt hij zelf uit.
Als je echt goed voor je batterij wil zorgen kun je beter:
  • Je batterij niet helemaal volladen (overspanning is niet goed, en zorgt voor stress op de batterij, daarnaast krijg je in/uitschakelen van de charger)
  • De telefoon uitschakelen als je gaat laden
  • Zorgen dat de telefoon en omgeving een gemiddelde temperatuur hebben (niet laden bij vorst en stoppen met laden als je telefoon of oplaadmat heet wordt)
bron: http://batteryuniversity....ing_lithium_ion_batteries

[ Voor 4% gewijzigd door .Johnny op 18-09-2013 14:02 ]

• DennisDCT
http://www.goeievraag.nl/...helemaa-leeg-lopen.181395
.Johnny schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:01:
[...]

Heb je hier een bron voor? want volgens mij is dit nogal kort door de bocht, en afhankelijk van hoe je het uitlegt, in veel gevallen gewoon niet waar. De telefoon is prima beveiligd tegen een te lage charge. Dan schakelt hij zelf uit.
Als je echt goed voor je batterij wil zorgen kun je beter:
  • Je batterij niet helemaal volladen (overspanning is niet goed, en zorgt voor stress op de batterij, daarnaast krijg je in/uitschakelen van de charger)
  • De telefoon uitschakelen als je gaat laden
  • Zorgen dat de telefoon en omgeving een gemiddelde temperatuur hebben (niet laden bij vorst en stoppen met laden als je telefoon of oplaadmat heet wordt)
bron: http://batteryuniversity....ing_lithium_ion_batteries

• .Johnny
Die onderspanning waar ze het daar over hebben kun jij als consument niet met normaal gebruik veroorzaken. Alleen als je hem zo leeg maakt dat hij uitschakelt, en dan nog weken gaat wachten met opladen heb je een probleem. Overspanning of parisitair laden is een veel waarschijnlijker probleem dat je zelf veroorzaakt.

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
.Johnny schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:50:
Edit: overigens had ik de dag ervoor een ander incident: ik gebruikte toen navigatie. Ik zag dat na het stoppen van de navigatie en het "sluiten" van de app middels de windows knop, het batterij gebruik even hard verder ging. Kennelijk heeft het stoppen van de guided navigatie niet tot gevolg dat ook de GPS wordt uitgeschakeld. Dat was ik op iOS wel gewend van TomTom en Waze. Je moet dus er zelf om denken om de app echt te sluiten met de back knop.
Sommige apps (Navigatie, muziek etc) stoppen niet als je er met de Windows knop uitgaat, die blijven dan (gelukkig maar!) doorgaan zoals je best even kunt bellen ofzo zonder je navigatie helemaal uit te moeten zetten.

Alleen de terug-pijl garandeert dat de applicatie afgesloten wordt. Met de Windows knop plaats je applicatie alleen maar in de achtergrond (waarbij de meeste aps dan bevroren worden, maar sommige dus niet...!)

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:56
Luuk1983 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:26:
[...]

Nope, de background task zorgt er bijvoorbeeld voor dat als je een foto aan het uploaden bent en je sluit whatsapp af dat het uploaden nog door gaat. De background task staat compleet los van het meldingensysteem.
Ik bedoel dat het uitschakelen van de WhatsApp achtergrondtaak batterijwinst oplevert, zonder dat je essentiele functionaliteit verliest. Een van de dingen die de WhatsApp achtergrondtaak in ieder geval in het verleden deed was WiFi (veel) langer open houden, al dan niet bewust. Verder kan ik me goed voorstellen dat ze ook berichten synchroniseren (als ze toch actief zijn).

Notificaties staan hier inderdaad compleet los van. Die komen binnen via de pushbackend van Microsoft en werken onafhankelijk van het type verbinding en wel/geen achtergrondtaak. Mijn ervaring is in ieder geval dat je flink batterij bespaart door de achtergrondtaak uit te zetten.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is het nou nog steeds niet mogelijk om het volume onafhankelijk (dus ringtone, game, muziek, etc.) te regelen? Zwaar irritant.

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Sanction schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:47:
Is het nou nog steeds niet mogelijk om het volume onafhankelijk (dus ringtone, game, muziek, etc.) te regelen? Zwaar irritant.
Volgens mij komt dit met GDR3, en anders WP8.1

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
DennisDCT schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:37:

Wat moet ik doen?

Zeg daag tegen the phone house en stuur hem direct naar Nokia via online care!
Mijne was binnen 6 dagen terug en gewoon een nieuwe 920! Opgestuurd voor alleen het stof onder de camera.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hoewel je niet de volume per geluidsbron kunt instellen, merk ik wel dat het volume onthouden wordt als je bijvoorbeeld via Bluetooth een verbinding maakt.

Normaal heb ik het volume op 10-15 staan, maar zodra ik met mijn autoradio verbonden ben via Bluetooth dan springt hij automatisch weer op 30.
Op zich is dat voor mij afdoende.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:52
.Johnny schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:11:
[...]

Die onderspanning waar ze het daar over hebben kun jij als consument niet met normaal gebruik veroorzaken. Alleen als je hem zo leeg maakt dat hij uitschakelt, en dan nog weken gaat wachten met opladen heb je een probleem. Overspanning of parisitair laden is een veel waarschijnlijker probleem dat je zelf veroorzaakt.
En zelfs dat is in de telefoons van tegenwoordig zo geregeld dat het niet meer kan (BMS regeling)

verder worden de lithium batterijen ook niet meer "lui" van te vroeg opladen, omdat ze geen 'geheugen' meer hebben zoals de ouderwetse cadmium batterijen. het nadeel is dat ze sneller verouderen....

Verwijderd

Veel mensen die hun L920 in combinatie met een surface tablet gebruiken?

Hoe werkt dat samen? Wat zijn de grote plus punten wat je kan doen etc..?

Mijn dank is groot!

• eeNer
  • Laatst online: 11-10 20:23
Ik heb de Lumia 920 en de surface pro. De combinatie is niet anders dan dat je je Windows Phone aan een andere Windows 8 pc zou hangen. Met behulp van de Windows Phone App op Windows 8 kan je zo'n beetje alle media toevoegen aan je telefoon van beltoon tot muziek en zelfs documenten als ik me niet vergis. Daarnaast is je telefoon ook gewoon als mediaopslag te bereiken in verkenner.

Maar een surface brengt niet meer mogelijkheden dan een andere laptop/tablet/pc met Windows 8.

Correct me of i'm wrong.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze een mooi stel zijn samen :P

[ Voor 9% gewijzigd door eeNer op 19-09-2013 23:29 ]

eeNer schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:28:
Ik heb de Lumia 920 en de surface pro. De combinatie is niet anders dan dat je je Windows Phone aan een andere Windows 8 pc zou hangen. Met behulp van de Windows Phone App op Windows 8 kan je zo'n beetje alle media toevoegen aan je telefoon van beltoon tot muziek en zelfs documenten als ik me niet vergis. Daarnaast is je telefoon ook gewoon als mediaopslag te bereiken in verkenner.

Maar een surface brengt niet meer mogelijkheden dan een andere laptop/tablet/pc met Windows 8.

Correct me of i'm wrong.

Met wp8 blue (of een update verder )gaat het veranderen tussen windows RT en wp8. Als het goed is worden de twee platformen samengevoegd en wordt het hopelijk mogelijk om apps van beide platformen uit te wisselen.

edit:
had dit verhaal al tijd geleden al gelezen en nu hint microsoft er opnieuw naar. Ben blij dat mijn surface rt t/m 2017 support krijgt, maak ik het nog mee ( waarschijnlijk tegen die tijd al een andere erbij :+ )

http://wmpoweruser.com/mi...werUser+%28WMPowerUser%29

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 20-09-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
eeNer schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:28:

Correct me of i'm wrong.

Uiteraard kun je je Lumia gebruiken als internet access point, en kan hij tegelijk via de USB poort geladen worden. Maar ook dat is niet anders bij andere tablets / notebooks (behalve wanneer ze geen USB hebben, Apple...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-10 08:03
Iemand bekend met de melding fout simkaart? Krijg dit nu al een week iedere dag. Opnieuw opstarten en hij herkent em weer maar het is irritant en slecht voor de bereikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jean-Bob schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:56:
Iemand bekend met de melding fout simkaart? Krijg dit nu al een week iedere dag. Opnieuw opstarten en hij herkent em weer maar het is irritant en slecht voor de bereikbaarheid.
had dit ook bij een Telfort sim kaart, na het ontvangen van een nieuwe was het probleem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Zou inderdaad zeggen of de sim is gaar, of de contacten vies? misschien even de sim eruit halen en telefoon en sim schoon maken?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
ik had het ook toen ik hem eruit haalde terwijl de telefoon nog aanstond (om mijn sim nr te noteren voor ziggo mobiel) en daarna weer terug stopte. reboot fixte het voor mij. nu geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-10 08:03
Zal em dan eerst maar eens schoon proberen te maken, als dat niet helpt vraag ik een nieuw kaartje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jean-Bob schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:36:
Zal em dan eerst maar eens schoon proberen te maken, als dat niet helpt vraag ik een nieuw kaartje aan.
Je moer regelmatig je dingen schoon maken, vooral soort dingen als telefoons, omdat daar dingen in zitten die totaal niet tegen stof kunnen. Als je stof in je voorcamera had, is het duidelijk dat je je telefoon niet grondig hebt schoongemaakt. Dit is trouwens een melding aan alle mensen, want alles wat je goed schoon houd, blijft in betere omstandigheden, blijft dus meer geld waard, en gaat langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Bij de L920 van mijn zus reageert het touch screen soms niet, dan werkt het een week goed en dan weer niet. Soft resets kregen hem weer aan de praat, er waren soms wel 3 pogingen nodig. Ik denk daarom zelf dat het een software issue is, of zou het ook een hardware defect kunnen zijn? Wat denken jullie? Hard reset of opsturen? Ze heeft de telefoon nu 2 maanden. Ze heeft al contact gehad met T-Mobile maar die wouden geen nieuwe geven, en stuurde haar door naar Nokia (is dat dan ook via Nokia care?).

[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 20-09-2013 18:36 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo irritant. Ik heb nog steeds geen update ontvangen voor mijn Nokia Lumia 920. Terwijl de update toch allang beschikbaar zou moeten zijn. RM-821_eu_france_267.

Meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enomiss schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:35:
Bij de L920 van mijn zus reageert het touch screen soms niet, dan werkt het een week goed en dan weer niet. Soft resets kregen hem weer aan de praat, er waren soms wel 3 pogingen nodig. Ik denk daarom zelf dat het een software issue is, of zou het ook een hardware defect kunnen zijn? Wat denken jullie? Hard reset of opsturen? Ze heeft de telefoon nu 2 maanden. Ze heeft al contact gehad met T-Mobile maar die wouden geen nieuwe geven, en stuurde haar door naar Nokia (is dat dan ook via Nokia care?).
Ik heb het heeeel af entoe als ik hem unlock via het scherm. Hierna moet ik ff locken en weer unlocken via het scherm en daarna kan ik hem ontgrendelen. Maar denk zelf dat dat de software van Nokia te maken heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 20-09-2013 20:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:53:
Zo irritant. Ik heb nog steeds geen update ontvangen voor mijn Nokia Lumia 920. Terwijl de update toch allang beschikbaar zou moeten zijn. RM-821_eu_france_267.

Instellingen --> Telefoonupdates --> controleren op updates. Als het goed is dan krijg je de update. Handig als je dan ook wifi hebt, want dan kost het niet zo veel en gaat het ook sneeler als je een slelle verbinding hebt.

Verwijderd

Dat heb ik uiteraard gedaan. Hij geeft echter de melding dat mijn telefoon is bijgewerkt.

• iCeQbe.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 23:41
Ik had ook die versie staan en de update bleef ook uit.

heb de update dan maar zelf gedaan via nokia care suite... Als je dit liever niet riskeert, dan zul je moeten wachten tot eind september...
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:18:
Dat heb ik uiteraard gedaan. Hij geeft echter de melding dat mijn telefoon is bijgewerkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 19:53:

Yep ik wacht ook nog op de update. :(

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Meer mensen die na het ontgrendelen van het scherm soms een zwart scherm hebben met 'laden..' of 'hervatten..' waarna het scherm zwart blijft? Soms wordt het opgelost door het scherm weer te vergrendelen en ontgrendelen, maar dit keer blijft het zwart met alleen de tijd rechtsboven.

:9

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:11
Toms_88 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 19:34:
Meer mensen die na het ontgrendelen van het scherm soms een zwart scherm hebben met 'laden..' of 'hervatten..' waarna het scherm zwart blijft? Soms wordt het opgelost door het scherm weer te vergrendelen en ontgrendelen, maar dit keer blijft het zwart met alleen de tijd rechtsboven.
Hier ook wel is last van inderdaad.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 12:18:
Dan heb je pech, en moet je gewoon wachten. Elke dag checken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00

Eagle Creek

Breathing security

Grappig dat jij dit "zwaar irritant" noemt en ik het zolang als ik mijn Lumia 800 heb het nog nooit een bezwaar heb gevonden :9 .

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Als ik bijvoorbeeld een spelletje speel zet ik het volume een stuk lager. Daardoor mis ik soms gesprekken als ik de telefoon niet vlak in de buurt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00

Eagle Creek

Breathing security

Ahzo.
Ik heb mijn volume standaard op 5 staan dus vergeten om hem harder te zetten is er eigenlijk nooit bij.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:03
Ik heb deze fout inmiddels ook dagelijks. :( Ik hoef alleen mijn telefoon alleen niet opnieuw op te starten, maar de pincode opnieuw in te vullen... Tot nu toe nog 0,0 problemen gehad met de L920. Ik heb wel mijn simkaart zelf geknipt, maar daarmee (tot vorige week) nog geen problemen gehad.

Deze week maar even langs de Vodafone winkel voor een 'echte' microsim... O-)

[ Voor 8% gewijzigd door BigEagle op 22-09-2013 18:43 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wel aparte bug eigenlijk. Van lockscreen afhalen en touchscreen werkt niet. Dan weer scherm locken en unlocken, het werkt weer. Heb ik al sinds ik het toestel heb. Totaal geen probleem hoor, maar gewoon grappige ervaring :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanction schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:11:
Als ik bijvoorbeeld een spelletje speel zet ik het volume een stuk lager. Daardoor mis ik soms gesprekken als ik de telefoon niet vlak in de buurt hebt.
als je bezig bent met het geluid veranderen kan je als je klaar bent met hoger of lager zetten op de terug knop klikken, dan gaat die balk meteen weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:22:
[...]

als je bezig bent met het geluid veranderen kan je als je klaar bent met hoger of lager zetten op de terug knop klikken, dan gaat die balk meteen weg
hij bedoelt volgens mij dat na een game het geluid van zijn mobieltje laag staat, en hij daardoor de ringtone niet hoort als iemand belt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Yep, dat dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
Hebben jullie ook dagelijks een Sysapp pusher update?

[ Voor 10% gewijzigd door capsoft op 24-09-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 21:55
capsoft schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:39:
Hebben jullie ook dagelijks een Sysapp pusher update?
Wel vaak ja

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Verwijderd

Heeft iemand problemen met muziek luisteren. het is namelijk sinds kort dat de muziek opeens ophoud. Mensen last van, en kunnen oplossen

• Devin19
  • Niet online
Ik heb sinds mijn hardreset (vanwege aanpassen primaire alias ms account) een probleem met een aantal apps. Onder andere de Rabobank app kan geen verbinding meer maken met internet. Iemand enige idee hoe dit opgelost kan worden?

Opgelost :)

[ Voor 4% gewijzigd door Devin19 op 26-09-2013 22:07 ]

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Ik ervaar een probleem met mijn mail op mijn lumia. Ik gebruik de standaard mail software om met mijn gmail te werken.
In gmail doe ik iets ongewoons, met een groep vrienden hebben wij al sinds jaren een mailing waar wij gewoon chatten met elkaar als het ware. Elke keer reply to all en zo hebben wij al duizenden mailtjes verstuurt. Na 100 mailtjes onder hetzelfde kopje maakt gmail vanzelf een nieuwe mail aan.

Als ik nu dus reageer met reply to all op die mailing dan maakt hij elke keer een nieuwe mail aan.
Nu kan dat dus vervelend worden aangezien wij dat gebruiken als een soort chat. Als ik vaak ga reageren dan staat is iedereen het overzicht kwijt.

In de instellingen kan ik niks vinden. Heeft iemand hier ook "last" van?
Piekartz87 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:44:
Ik ervaar een probleem met mijn mail op mijn lumia. Ik gebruik de standaard mail software om met mijn gmail te werken.
In gmail doe ik iets ongewoons, met een groep vrienden hebben wij al sinds jaren een mailing waar wij gewoon chatten met elkaar als het ware. Elke keer reply to all en zo hebben wij al duizenden mailtjes verstuurt. Na 100 mailtjes onder hetzelfde kopje maakt gmail vanzelf een nieuwe mail aan.

Als ik nu dus reageer met reply to all op die mailing dan maakt hij elke keer een nieuwe mail aan.
Nu kan dat dus vervelend worden aangezien wij dat gebruiken als een soort chat. Als ik vaak ga reageren dan staat is iedereen het overzicht kwijt.

In de instellingen kan ik niks vinden. Heeft iemand hier ook "last" van?
Komt het niet gewoon doordat wp8 (outlook 2010 en 2013 ook btw) automatisch verzonden en ontvangen mail koppelt en ervoor zorgt dat alles netjes bij elkaar blijf, is dit wat je bedoelt? Want dat is een optie die je gewoon kan uitzetten binnen wp8 (outlook ook natuurlijk)

Bij instellingen van je account en dan "emails als conversaties weergeven" uitvinken

edit:

Hebben sommige mensen hier ook heel af en toe dat je geen enkele app meer kan openen (behalve ingebakken apps als de people en foto app) en dat alleen een reboot het oplost? Echt super vaag, heb dit sinds de GDR2 update...

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 27-09-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:57
vali schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:51:
[...]
-knip-
Hebben sommige mensen hier ook heel af en toe dat je geen enkele app meer kan openen (behalve ingebakken apps als de people en foto app) en dat alleen een reboot het oplost? Echt super vaag, heb dit sinds de GDR2 update...
1 keer gehad sinds de GDR2 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Heb nu eindelijk ook een Lumia 920! Eerste indruk is erg goed, alleen kan ik een flink aantal verbeterpunten vinden. Wat ik nog het vreemdste vond is dat de bookmarks in Internet Explorer niet gesynchroniseerd worden? Dat bestempel ik toch als een misser v.s. Chrome. Benieuwd wat Windows Blue gaat doen.

Helaas vind ik ook geen mogelijkheid om Nokia Music Unlimited te activeren. Ik zie alleen een button met 'Upgrade to Nokia Music+". Hoe hebben jullie Unlimited geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPtjeeNL schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:12:
Heb nu eindelijk ook een Lumia 920! Eerste indruk is erg goed, alleen kan ik een flink aantal verbeterpunten vinden. Wat ik nog het vreemdste vond is dat de bookmarks in Internet Explorer niet gesynchroniseerd worden?
Wat ik gelezen heb, is dat sync van bookmarks met GDR3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
[b]vali schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:51:
Hier ook, soms meerdere keren per week zelfs!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wietsee. schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:18:
[...]

Hier ook, soms meerdere keren per week zelfs!
Ben blij dat ik niet de enige ( niet egoïstisch bedoeld). Hopelijk brengt de gdr 2 update een fix hiervoor. Ben zelf gewent om mijn toestel non stop aan te hebben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Laatst online: 02-10 08:48
vali schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:51:
[...]

Komt het niet gewoon doordat wp8 (outlook 2010 en 2013 ook btw) automatisch verzonden en ontvangen mail koppelt en ervoor zorgt dat alles netjes bij elkaar blijf, is dit wat je bedoelt? Want dat is een optie die je gewoon kan uitzetten binnen wp8 (outlook ook natuurlijk)

Bij instellingen van je account en dan "emails als conversaties weergeven" uitvinken

edit:

Het moet wel bij elkaar blijven maar op de normale webinterface van gmail krijg je dan dus een nieuwe conversatie. Ik zal het wel even proberen met die optie uit, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Gebruikt hier iemand toevallig DS photo+ van synology ? Sinds een paar dagen wil deze app niet meer werken. Heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder effect. DS Video werkt wel, en de DS photo op mijn iphone werkt wel gewoon.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
Ik heb de laatste paar dagen veel sneller een battery drain. sinds ik de app van adidas mycoach heb geinstalleerd. heb nu de achtergrond taak uitgezet, ben benieuwd of het dan verholpen is.

verder mis ik in de mail app mijn gearchiveerde mails (gmail). met zoeken komen die niet naar boven. heeft iemand daar enig idee voor?
verder mis ik ook in de mail app de functie om mailtjes te archiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Posts over specifieke apps naar forum topic Windows Phone Store en applicaties? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 14:26
JPtjeeNL schreef op zondag 29 september 2013 @ 17:12:
Helaas vind ik ook geen mogelijkheid om Nokia Music Unlimited te activeren. Ik zie alleen een button met 'Upgrade to Nokia Music+". Hoe hebben jullie Unlimited geactiveerd?
Ik ken heel nokia music unlimited niet, maar lees op de nokia site dit:
maar houd er rekening mee dat Windows Phones op de Nokia Lumia geen Nokia Music Unlimited ondersteunt
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
shenr schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:14:
[...]

Ik ken heel nokia music unlimited niet, maar lees op de nokia site dit:

[...]

Bron
Hmm vreemd. Vrienden van mij hebben het wel. Hebben ze dus blijkbaar Unlimited afgeschaft. Leek mij een mooi alternatief voor Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Nokia Music Unlimited is er toch helemaal niet meer? Dat is een service die nog uit de OVI periode komt.
Nokia is hem aan het uitfaseren. Volgens mij is hij er al niet meer sinds de Lumia 800...
Nokia Music+ is alleen maar unlimited skips in Nokia Music, HQ audio in Nokia Music en lyrics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo jo, mensen, mijn review van de Nokia Lumia 920 staat online productreview: Nokia Lumia 920 Zwart review door Verwijderd
hahahi20 schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:50:
Nokia Music Unlimited is er toch helemaal niet meer? Dat is een service die nog uit de OVI periode komt.
Nokia is hem aan het uitfaseren. Volgens mij is hij er al niet meer sinds de Lumia 800...
Nokia Music+ is alleen maar unlimited skips in Nokia Music, HQ audio in Nokia Music en lyrics.
Je kan hem ook uitproberen. Met hacks. Luister goed ( eigenlijk lees goed ) als je hem probeert dan kan je je internet uit zetten, en dan merkt hij niet dat je hem langer gebruikt. Als je nou echt graag iets wilt zien op internet, kan dat makkelijk, maar dan moet je de app niet starten, anders ben je de gratis shit kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:02
Sinds een paar dagen heb ik last van een rarigheid bij mijn NL920
Ik erger me er niet aan maar het sprong me gewoon plots in het oog.
3/4 van de tijd als ik het volume verhoog gaat dit met 2 omhoog ipv met 1 (dus bij 1 keer klikken van 33->35).
Dit is niet het geval als ik het volume verlaag, daarom dat het zo raar is voor mij.
Nog mensen met dit foutje, of zou dit aan mijn lumia liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 21:55
Is je volume button misschien een beetje lam?
Mijn volume regeling gaat trouwens maar tot 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Waarom kan Glimp wel de tijd laten zien maar geen notificatie van een nieuw e-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
@wim: dat is inderdaad raar, al eens een soft rest/hard rest geprobeerd? Mijn geluid kan trouwens ook maar tot 30 ;)

@beschuit: omdat die feature (nog) niet is geïmplementeerd, Nokia is er geloof ik wel mee bezig om dit in gdr3 te kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beschuit schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:29:
Waarom kan Glimp wel de tijd laten zien maar geen notificatie van een nieuw e-mail?
Dit wordt als het goed is in gdr 3 toegevoegd :)

edit:

voel mij beetje spuitelf met mijn snelheid van reageren haha :+

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 30-09-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:02
SjorsC schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:41:
@wim: dat is inderdaad raar, al eens een soft rest/hard rest geprobeerd? Mijn geluid kan trouwens ook maar tot 30 ;)

...
Ik erger me er niet aan, dus ga ook nog even geen reset uitvoeren (anders kan ik opnieuw beginnen in mijn spelletjes :p ). Maar ik zal het zeker doen als ik meer problemen krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Weet iemand als windows phone 8.1 eigenlijk gratis zal zijn? Ik volg de techwereld vrij goed maar denk niet hier al nieuws over gevonden te hebben...

Ik veronderstel van wel daar windows (rt) 8.1 gratis is maar ben het niet zeker.

[ Voor 21% gewijzigd door shizoframia op 01-10-2013 23:06 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shizoframia schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:51:
Weet iemand als windows phone 8.1 eigenlijk gratis zal zijn? Ik volg de techwereld vrij goed maar denk niet hier al nieuws over gevonden te hebben...

Ik veronderstel van wel daar windows (rt) 8.1 gratis is maar ben het niet zeker.
Zover ik ervaar hebben ze nog nooit geld gevraagd voor een update sinds de wp7 tijdperk. Mijn oude omnia heeft 2.5 jaar lang alle updates gekregen en verwacht dit ook met mijn lumia 920. Je hebt tenslotte 36 maanden support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
Ik heb hem gisteren opgeladen en kort daarna stond hij al weer op 60%. Meer mensen met dit probleem? gdr2 staat er al op. als hij eenmaal op batterijbesparen staat gaat hij wel lang mee, dus het lijkt net alsof de 60% accu eigenlijk als 100% gezien moet worden. Ik vond trouwens ook dat hij wel ERG snel weer volledig was opgeladen...

Afbeeldingslocatie: http://i1365.photobucket.com/albums/r742/jphellemons/wp_ss_20131002_0001_zps4b123b54.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door capsoft op 02-10-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Gister mijn 920 ontvangen, eerste reactie: Wat een prachttelefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:30
probeer hem eens een keer helemaal leeg te laten lopen tot hij uit gaat. Dat kan de software weer ijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
kippetje01 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:23:
probeer hem eens een keer helemaal leeg te laten lopen tot hij uit gaat. Dat kan de software weer ijken.
ok kippetje ga ik doen, enige nadeel is dan dat ik het laatste beetje accu zonder whatsapp moet leven ;) of even batterij besparing uitzetten. ik denk dat het optie 2 wordt. bedankt voor je tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik makkelijk via Windows Phone 8 contacten importeer uit een vCard-bestand? (Zonder deze te syncen met Gmail o.i.d.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:11
capsoft schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:07:
[...] Ik vond trouwens ook dat hij wel ERG snel weer volledig was opgeladen... [...]
Wat is erg snel? Hier laad hij geheel op in 45-60 min. Laad je op via de computer of in het stopcontact? En hoe snel geeft die aan dat die weer vol is?
Computer laden is op zijn snelst iets van 2x zo langzaam en de laadtijden daar hangen geheel af van eventuele energiebesparende functies van je computer/laptop. USB poorten leveren bijv. maar 500mA waar de bijgeleverde oplader 1A doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 02-10-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

capsoft schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:07:
Ik vond trouwens ook dat hij wel ERG snel weer volledig was opgeladen...
Uit je grafiek zie ik dat hij in 2 uur van 18% naar 100% was opgeladen.
Dat is heel erg normaal - zelfs ietsje aan de trage kant :P
Daarbij gebruikte je hem tijdens het opladen een half uurtje of zo vanaf 17:30u.

[ Voor 42% gewijzigd door Fireshade op 02-10-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:11
Fireshade schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:09:
[...] Dat is heel erg normaal - zelfs ietsje aan de trage kant :P [...]
Dat ligt er dus heel erg aan hoe hij zijn L920 oplaad. Als dat aan de usb poort van een laptop is die niet is aangesloten op het net dan is het zelfs erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
Caelorum schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:32:
[...]

Dat ligt er dus heel erg aan hoe hij zijn L920 oplaad. Als dat aan de usb poort van een laptop is die niet is aangesloten op het net dan is het zelfs erg snel :)
Via de bijgeleverde net-adapter. Maar goed, het ging mij eigenlijk om de afname van 100 naar 60%. Mijn batterij app geeft nu aan (zonder batterijbesparing aan) dat hij het nog 4 uur vol houdt.
Pagina: 1 ... 98 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;