[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.203 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-10 14:38
Het preorderen is in veel landen al gestart en een aantal winkels (italie en frankrijk) zegt dat ze nu al niet meer op de eerste dag kunnen leveren. In Nederland is nog niet van de grond. Je kunt er eigenlijk wel vanuit gaan dat hier niets gaat gebeuren. Nokia heeft officieel al in Duitsland, Frankrijk en Italie al aangekondigd. Als Nokia hier zijn lippen nog stijf op elkaar houdt, dan gaat het hier nog wel even duren.

Ik wacht het nog wel even af allemaal. Maar ik zit nu wel te twijfelen. Als het voor Nederland nog allemaal erg lang gaat duren, dan koop ik misschien wel eerst een Surface RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:29
Ik krijg juist een beetje het idee dat de lumia's eigenlijk al af zijn. (al dan niet massa geproduceerd) Maar dat het juist WP8 is wat de problemen veroorzaakt.
Of zijn de ATIVS en de HTC toestellen al wel gewoon te pre-orderen met duidelijke launchdata?

In dat geval misschien ook maar eens de andere topics doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Microsoft de lancering en aankondigingen met strikte contracten tegenhoudt om een press overload event te organiseren en alle ogen op hun te laten richten. Nog 10 dagen in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:39
Ik heb het geluk gehad dat ik laatst een kwartiertje bezig mocht zijn met de Lumia 920 en de Lumia 820. Over nieuwe dingen van WP8 mag ik dan jammer genoeg niet spreken (er is al veel gelekt, dus hoeft dat ook niet), maar over mijn indruk van de toestellen is niet gesproken.
De indrukken van zowel de 820 als de 920 zijn min of meer gelijk, natuurlijk is het maar een eerste indruk want een kwartier is heel snel voorbij.
De Lumia 920 is groot!
Op dat moment had ik een Nokia XpressMusic 5530 als gsm (sinds diezelfde avond de Lumia 900) dus het verschil was gigantisch, zelfs bij de Lumia 900 vond ik al dat het een groot toestel was. Na enkele dagen er mee te werken valt het al weer goed mee (met die 900 dan). Het gewicht valt eigenlijk goed mee als je hem in je hand hebt, het voelt minder zwaar aan als wat in de specs staat.
De fotokwaliteit was zeer goed, meer kan ik daar niet echt over zeggen aangezien ik totaal niet met fotografie bezig ben. De foto's van mijn XpressMusic leken slechts een pixel tegenover die op de Lumia 920, dat gevoel had ik. Van de 820 heb ik dit niet getest.
Het OS draait op beide systemen zeer vlot, geen enkele hapering gemerkt. Niet erg verbazingwekkend aangezien dit bij WP7 ook al zo is, het is dus logisch dat men die ervaring wil doortrekken in het nieuwe OS. De bediening is hetzelfde dan bij WP7, dus een overstap zal heel eenvoudig zijn.
Bij de Lumia 820 had ik zowat hetzelfde gevoel, al had je het wel door dat je op een scherm keek met een lagere resolutie dan de Lumia 920 (niet in de slechte zin, je merkt dat gewoon als je van een hogere resolutie naar een lagere gaat).
Standaard zit bij beide toestellen een kabel zoals je bij de Lumia 900 kreeg, al zullen er hier en daar acties zijn waar een winkel gratis de draadloze lader meegeeft. Uiteraard moeten dit niet de design laders van Nokia zijn, normaal zou elke Qi lader moeten werken.
Bij het testen hingen ze ook aan de usb-kabel want de batterij was van beiden leeg, vergeten opladen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
MClaeys schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:44:
De Lumia 920 is groot!
Op dat moment had ik een Nokia XpressMusic 5530 als gsm (sinds diezelfde avond de Lumia 900) dus het verschil was gigantisch, zelfs bij de Lumia 900 vond ik al dat het een groot toestel was. Na enkele dagen er mee te werken valt het al weer goed mee (met die 900 dan). Het gewicht valt eigenlijk goed mee als je hem in je hand hebt, het voelt minder zwaar aan als wat in de specs staat.
Vind je de 920 té groot (negatief)? Of goed groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Overigens, over het gewicht. Ik dacht eigenlijk van, zwaarder dan mijn oude Xperia X1 wordt ie toch niet, maar nu zie ik dat die 'maar' 145 gram was. Die vond ik inderdaad serieus zwaar (voor een mobiel, niet dat ik er een hernia van kreeg), maar was natuurlijk een heel stuk compacter met zijn schattige 3 inch schermpje. Mijn huidige Lumia 800 is maar 3 gram lichter dan die X1 en voelt helemaal niet zwaar aan. De ervaring van het gewicht zal dus zeker wel gerelateerd zijn aan de afmetingen van het toestel.

Nou ja, ik zou toch het liefst een witte willen en die zal er wel niet zijn bij launch. Kan ik mooi in de tussentijd in een winkel eens even spelen met zo'n Lumia 920.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Laatst online: 08-10 14:39
Vind je de 920 té groot (negatief)? Of goed groot?
Niet negatief, het is wat wennen maar dat hangt vooral af aan welke grootte van toestel je gewennig bent. Stap van een Lumia 900 over naar de Lumia 920 en je zal geen problemen hebben, stap van een Nokia 3310 sized toestel zoals ik had over op de Lumia 920 en dan is de stap iets groter :). Wie van een kleine gsm naar de iPhone 5 overschakelt heeft net hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
MClaeys schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:13:
[...]

Niet negatief, het is wat wennen maar dat hangt vooral af aan welke grootte van toestel je gewennig bent. Stap van een Lumia 900 over naar de Lumia 920 en je zal geen problemen hebben, stap van een Nokia 3310 sized toestel zoals ik had over op de Lumia 920 en dan is de stap iets groter :). Wie van een kleine gsm naar de iPhone 5 overschakelt heeft net hetzelfde.
Haha, ik ben van plan om over te stappen van een iphone 4s, ben erg benieuwd :-)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Laatst online: 28-12-2024
MClaeys schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:13:
[...]

Ik ga overstappen van Nokia ExpressMusic 5800 naar de Lumia 920. Zal een wereld van verschil zijn. Zodra ze in de winkels liggen ga ik eens kijken bij onze oosterburen, is voor mij maar 15 min rijden. ;)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Reserveren in Duitsland ga ik ook doen als hij er niet in Nederland komt snel. Ff met de leasebak heen en weer en in de avond daar een fatsoenlijke worst eten.

Ik zeg doen ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

Nieuwe Lumia EN worst! Zeker doen! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Vergeet het bier niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
defcon84 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:58:
Nieuwe Lumia EN worst! Zeker doen! ^_^
Haha precies.
Goed punt, vriendin terug laten rijden dan maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryffa schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:23:
Bij BestBuy is de 920 te pre-orderen voor 599 dollar. Dat is echt geen geld. Omgerekend 460 euro.

Of komt er nog belasting bovenop? Ik kon niet verder klikken in het pre-order proces: http://www.bestbuy.com/si...&cp=1&lp=1&contract_desc=

(Met 21% BTW trouwens 550 euro ongeveer)

En grappig: de HTC 8X met slechts 8GB ook 599 dollar los. Dat maakt de keuze weer makkelijker ;).

Edit: En Negri Electronics voor $698, omgerekend 536 euro. Zou het uiteindelijk toch 549,99 euro worden bij de release?

http://www.wpcentral.com/...cked-yellow-lumia-920-698
kun je die amerikaanse toestellen gewoon op ons nederlandse gsm net gebruiken. Een kennis gaat volgende week naar de vs, kan hij er mooi een meenemen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ryffa schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:23:
Bij BestBuy is de 920 te pre-orderen voor 599 dollar. Dat is echt geen geld. Omgerekend 460 euro.

Of komt er nog belasting bovenop? Ik kon niet verder klikken in het pre-order proces: http://www.bestbuy.com/si...&cp=1&lp=1&contract_desc=

(Met 21% BTW trouwens 550 euro ongeveer)

En grappig: de HTC 8X met slechts 8GB ook 599 dollar los. Dat maakt de keuze weer makkelijker ;).

Edit: En Negri Electronics voor $698, omgerekend 536 euro. Zou het uiteindelijk toch 549,99 euro worden bij de release?

http://www.wpcentral.com/...cked-yellow-lumia-920-698
Afhankelijk van de staat en county (soort gemeente) komt er nog SalesTax bij deze prijzen.
Gemiddeld is dat ongeveer 10%. Een toestel kost daar dus ongeveer 505,- (euro). zonder BTW.
De lonen, opslag, distributie , enz kosten liggen daar wat lager dus ik denk dat we met 599,- euro erg blij mogen zijn.
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:03:
[...]

kun je die amerikaanse toestellen gewoon op ons nederlandse gsm net gebruiken. Een kennis gaat volgende week naar de vs, kan hij er mooi een meenemen voor mij :)
Een toestel kost daar omgerekdn 505,-. Dit mag je dus officieel niet meenemen uit de VS zonder aan te geven. Ik reis regelmatig naar de VS en ben nog nooit aangehouden maar het is altijd een risico

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 21-10-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
In Oregon is geen sales tax; toestel komt dan op 460euro.(helaas net boven de 430euro) Dan krijg je dus wel een 4g (LTE) toestel; zoals eerder al een keer werk aangegeven is die iets minder zuinig met zn batterij. Of valt dat weg zolang je geen gebruik maakt van deze frequentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Uiteraard valt dit dan weg. De 920 kan met elk netwerk overweg, itt de meeste andere toestellen. Importeren zou dus geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
Dan is het even afwachten wat mn provider voor bod kan doen en anders maar eens eentje mee (laten) nemen. wat mij betreft leiver vandaag dan morgen! :)

BTW; de rode is ook gloss of niet? prefereer zelf mat; maar blauw voelt 'oud' en grijs is me net iets te saai terwijl het wel een heel mooie kleur is. waarschijnlijk toch glossy geel dan.... :)

[ Voor 39% gewijzigd door teddebraak op 21-10-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik wacht even tot de Release wat hij hier gaat kosten en of hij beschikbaar is anders haal ik hem ook uit de VS.

Toestel bij Best-Buy $599,-
Sales Tax Florida $35,-
Schipping naar Nederland 2 dagen $75,-
21% Btw Over Toestel en SalesTax $133,50
Totaal $842. $842= 639,- Euro. Goedkoper dan de PDAShop en sneller geleverd :) .
teddebraak schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:09:
In Oregon is geen sales tax; toestel komt dan op 460euro.(helaas net boven de 430euro) Dan krijg je dus wel een 4g (LTE) toestel; zoals eerder al een keer werk aangegeven is die iets minder zuinig met zn batterij. Of valt dat weg zolang je geen gebruik maakt van deze frequentie?
De staat Oregon heeft samen met Alaska, New Hampshire en Montana geen Sales Tax. Wel kan de County in elke staat nog een Sales Tax toevoegen. In Oregon is dat maximaal 5%.

Je hebt dus Staten waar ze "maar" 3% rekenen maar de County er 5% aan toevoegt, en je hebt dus Staten die 9% rekenen en de County niets. Het is daarom erg lastig te zeggen wat je waar betaald.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 21-10-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 23:44
Waarom zegt iedereen dat alleen de Amerikaanse 920 lte heeft? Op de specs pagina van Nokia staat dat de Nederlandse ook gewoon lte heeft, maar dan wel met andere frequentie banden. Het lijkt me dat er gewoon een andere lte chip in zit dan in Amerika, vanwege de andere frequenties, waardoor het energieverbruik ook anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:25
Opgepast met de amerikaanse varianten, die van bestbuy is een speciale branded ATT versie met andere radios, dus incompatibel met nederlandse LTE. Overigens las ik ergens dat deze mogelijk simlocked is. De negri electronics versie is een internationaal model geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
volgens: http://www.wpcentral.com/...support-t-mobile-1700-aws
US (AT&T) Lumia 920

GSM/EGSM 850/900/1800/1900
WCDMA 850/900/1900/2100
LTE 1700/2100 (4), 700 (17)

International, unlocked Lumia 920

GSM: 850, 900, 1800, 1900
WCDMA: 2100, 1900, 850, 900
LTE: 2100, 1800, 2600, 900, 800
Dus alleen de LTE frequenties zijn verschilend; is dit in dagelijks gebruik een probleem? Voor mij niet; tegen de tijd dat lte landelijk beschikbaar is heb ik vast wel al een nieuwe telefoon; het is ook aannemelijk dat je voor LTE sowieso een ander (duurder) abonnement nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

teddebraak schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:40:
volgens: http://www.wpcentral.com/...support-t-mobile-1700-aws

[...]

Dus alleen de LTE frequenties zijn verschilend; is dit in dagelijks gebruik een probleem? Voor mij niet; tegen de tijd dat lte landelijk beschikbaar is heb ik vast wel al een nieuwe telefoon; het is ook aannemelijk dat je voor LTE sowieso een ander (duurder) abonnement nodig hebt.
Het eerste LTE netwerk gaat waarschijnlijk op 2600mhz draaien hier in nederland. Als de veiling voorbij is dan zal dit voor een deel op de 800/900 reeks gaan draaien maar dit kan nog tot 4 jaar duren voordat dit klaar is. De internationale versie is dan veel interessanter voor ons omdat de amerikaanse netwerken hierin heel anders zullen zijn. Kijk maar naar de iPad 3 die maar in een paar landen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knarfnl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:35
Zou hem graag is in de handen willen hebben. zomaar pre-orderen is beetje tricky.. iemand enig idee wanneer hij ergens te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
Waarschijnlijk op de presentatie de 26e 29 oktober.

[ Voor 10% gewijzigd door MTBreak op 22-10-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Volgens mij wordt Windows Phone 8 op 29 oktober officieel gepresenteerd, volgens verschillende websites. Nog precies 1 week dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Ik hoop eigenlijk dat ze op de 29e WP8 presenteren en als een verrassing gelijk 4 modellen lanceren o.i.d. (Lumia 920, ATIV S en 2 HTC's). Echter heb ik een vaag vermoeden dat de lanceerdatum nog wel eens tegen kan vallen. Een OneX+ is al te preorderen in NL, waarbij de leverdatum ergens op 7 november wordt gesteld. De Lumia is in geen velden of wegen te bestellen in NL, dus ik verwacht eigenlijk pas dat hij half/eind november in de schappen ligt. Hopelijk worden mijn vermoedens snel ontkracht! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauwz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:24:
Ik hoop eigenlijk dat ze op de 29e WP8 presenteren en als een verrassing gelijk 4 modellen lanceren o.i.d. (Lumia 920, ATIV S en 2 HTC's). Echter heb ik een vaag vermoeden dat de lanceerdatum nog wel eens tegen kan vallen. Een OneX+ is al te preorderen in NL, waarbij de leverdatum ergens op 7 november wordt gesteld. De Lumia is in geen velden of wegen te bestellen in NL, dus ik verwacht eigenlijk pas dat hij half/eind november in de schappen ligt. Hopelijk worden mijn vermoedens snel ontkracht! :P
Ik denk het vanniet. De lumia 920 wordt in Amerika, Frankrijk, Italië en uk al flink gepreorderd. Er is daar echt een rush op het vlaggenschip van nokia.

Jammer genoeg is hij in nederland alleen bij paar winkels te preorderen en daar is het niet zeker wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cooki3s schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 00:56:
Opgepast met de amerikaanse varianten, die van bestbuy is een speciale branded ATT versie met andere radios, dus incompatibel met nederlandse LTE. Overigens las ik ergens dat deze mogelijk simlocked is. De negri electronics versie is een internationaal model geloof ik.
Dat is een goeie ja, had ik even niet aan gedacht.
Ik heb wel wat ervaring met SimlockVrij kopen in de VS en dat is niet echt een goeie, soms moet ik tientallen winkels af om er eindelijk een te vinden.
mauwz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:24:
. De Lumia is in geen velden of wegen te bestellen in NL, dus ik verwacht eigenlijk pas dat hij half/eind november in de schappen ligt. Hopelijk worden mijn vermoedens snel ontkracht! :P
Het gaat allemaal een beetje stroef idd, niet handig voor een bedrijf wat de lumia 820 en 920 echt nodig heeft om weer populair te worden.

In het buitenland is er wel wat meer bekend maar ook niet super veel, er is dus nog wel een klein beetje hoop voor ons Nederlanders omdat ze het daar ook nog niet weten.

Ik heb verder geen verstand van distributie enz, maar stel De Lumia 920 komt 15 november uit.
Wanneer moet de distributie dan beginnen?

Wat ik bedoel, Zou het kunnen dat Microsoft volgende week zegt "en de eerste toestellen komen al over 14 dagen". Apple doet dit natuurlijk maar die hebben dan weer niet te maken met externe partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Als je weet dat al rond de 10e van deze maand preorders aangenomen worden in Engeland, Duitsland, VS en Italie en wij hier nog niet eens een preorder page hebben en niet eens een officiële aankondiging gehad hebben, dan lopen we dus al 2 weken achter. Het zou mij niets verbazen als hij pas in december beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is pre-orderen bij de MediaMarkt en ophalen in de winkel een optie?
Dat wil ik dan wel proberen, desnoods betaal ik al.

Ik ken alleen niemand met een Adres in Duitsland dus kan het niet laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knarfnl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:35
vind het wel vreemd, vanaf de 8ste is hij in het buitenland te pre-orderen en alleen in het zwart met een aanbetaling van 99 euro. zou opzich wel een grijze willen bestellen al ben ik bang dat het me tegen gaat vallen. (nog geen toestel getest met win 8)

gebruik nu jailbroken 4S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Ik zou niet eens weten welke kleur ik wil, ik wil er gewoon eentje. Na 6 jaar iPhone ben ik het zo zat dat ik toe ben aan iets fris en vernieuwends!

M'n abbo is al een maand afgelopen, dus ik heb er wel wat tijd voor over gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mauwz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:36:
Ik zou niet eens weten welke kleur ik wil, ik wil er gewoon eentje. Na 6 jaar iPhone ben ik het zo zat dat ik toe ben aan iets fris en vernieuwends!
Dat had ik dus een half jaartje geleden ook, 5 generatie iPhones gehad maar was het ineens helemaal zat.
Heb toen een Htc One X gekocht (Voornamelijk voor het scherm) maar Android is toch niet mijn ding. Alles wat ik nu zie van wp8 maakt me erg blij, design en overgangen zien er fantastisch uit.

Ik wil dan het liefst een grijze maar deze lijkt op Launch niet leverbaar, dan maar een witte waarschijnlijk.
Ik vind de gele voor nu het leukst maar ben bang dat je daar snel op uitgekeken raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesses
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 22:12
Laten we de hoop nog niet opgeven, we zullen het zien.
Ik loop nu al ± 2,5 jaar met mijn htc desire, top toestel, alleen mijn scherm begint steeds minder goed te reageren, valt af en toe uit. Mijn home knop begint op te raken, mijn volume knoppen zijn al helemaal kapot en mijn mini jack is al een jaar stuk.... al met al wordt het tijd voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bestellen en ophalen bij de MediaMarkt in Duitsland kan eventueel wel.
Ik wacht nog even tot volgende week en anders bestel ik er daar wel een voor.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img594/9999/schermafbeelding2012102.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Laatst online: 28-12-2024
http://www.nokialumia920kopen.nl/nokia-lumia-920-kopen-nieuws/nokia-lumia-920-vanaf-1-november-te-koop/

Ik hoop dat de Lumia 920 op 1 november in de duitse MM ligt zodat we deze eens lekker kunnen vastpakken. :P
Bij bovenstaande plaatje van website MM "Donstil" staat nu een release datum bij van 1 november.

[ Voor 12% gewijzigd door Toepus op 22-10-2012 22:52 ]

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toepus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:49:
http://www.nokialumia920kopen.nl/nokia-lumia-920-kopen-nieuws/nokia-lumia-920-vanaf-1-november-te-koop/

Ik hoop dat de Lumia 920 op 1 november in de duitse MM ligt zodat we deze eens lekker kunnen vastpakken. :P
Bij bovenstaande plaatje van website MM "Donstil" staat nu een release datum bij van 1 november.
Hij heeft even op 1nov2012 gestaan maar staat inmiddels al weer even op 15-nov-2012.

Edit: Mijn Duits is niet zo geweldig meer dus heb met GoogleTranslate even de voorwaarden van de MediaMarkt site gelezen. Lijkt me geheel vrijblijvend dus ik heb er toch maar alvast eentje gereserveerd.
Twijfelde tussen een grijze en een witte en aangezien ze de grijze niet hebben was de keuze snel gemaakt.
Betalen kan gewoon in de winkel, dus ben benieuwd.

Zie op WPCentral dat BestBuy al door hun hele zending heen is, gaat volgens mij best goed met de pre-orders als ik het internet zo moet geloven.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 23-10-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Donstil schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:48:
[...]Ik wil dan het liefst een grijze maar deze lijkt op Launch niet leverbaar, dan maar een witte waarschijnlijk.
Ik vind de gele voor nu het leukst maar ben bang dat je daar snel op uitgekeken raakt.
Die gele vind ik ook een lastige ja. Ik vind hem zeker mooi, echter betekent dat wel dat je eigenlijk de gehele tijd een gele interface moet gebruiken, want met zo'n felle kleur body, gaat een blauw interface natuurlijk niet staan.

Mijn abo loopt in februari af dus kan ik vanaf 5 november een nieuwe abo nemen, ondanks dat gemiddeld gezien los kopen goedkoper is, is dat voor mij niet echt een reele optie, waar sommige van jullie nog een voordelig abo hebben lopen, heb ik dat niet, mijn abo was het eerste jaar goedkoper waardoor ik nu zo'n 33 euro betaal, dus van dit abo moet ik sowieso af. Om dan als student 550 euro neer te tellen voor een telefoon, is nogal een grote opgave, ik zal dus waarschijnlijk uiteindelijk meer betalen. Maargoed ik bekijk het wel, ik heb hoe dan ook nog de tijd dus ik zal een goede deal rustig afwachten, voorlopig doet mijn Omnia 7 het nog steeds goed.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Benjamin- schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:08:
[...]

Die gele vind ik ook een lastige ja. Ik vind hem zeker mooi, echter betekent dat wel dat je eigenlijk de gehele tijd een gele interface moet gebruiken, want met zo'n felle kleur body, gaat een blauw interface natuurlijk niet staan.
Geel met blauw is misschien leuk als je bij de Ikea werkt maar daarbuiten lijkt het me idd erg lelijk.
Daarom is een neutrale kleur kiezen idd beter, althans als het je wat boeit natuurlijk (Mij persoonlijk wel).

Heb alvast die witte gereserveerd en hoop nog te kunnen switchen naar een grijze. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Hey, kijk nou eens wat we hebben! Nokia Lumia 920 - prijzen en levertijdentopic.

Zie ook de "Let op" tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:13:
[...]

Geel met blauw is misschien leuk als je bij de Ikea werkt maar daarbuiten lijkt het me idd erg lelijk.
Daarom is een neutrale kleur kiezen idd beter, althans als het je wat boeit natuurlijk (Mij persoonlijk wel).

Heb alvast die witte gereserveerd en hoop nog te kunnen switchen naar een grijze. We zullen zien.
Ik had niet eens aan Ikea gedacht, wie weet lopen ze daar er straks allemaal wel mee rond. :P

Ik vind het lastig, bij de 'oude' Lumia's vind ik degene met kleur ook het mooiste, ook hier nu weer, ik vind die gele heel mooi, ook de blauwe blijf ik mooi vinden, die eerste is alleen wel 2 jaar lang zeer opvallend terwijl de blauwe wel wat neutraler is, dessalnietemin blijf je houden dat de interface in die kleur moet blijven.

Ik heb nog wel wat te bedenken. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ik lees op een andere site:
"Komende donderdag zou Nokia meer details verstrekken over de verkoop van de Lumia 920"

Dus hopelijk weten we weer iets meer op donderdag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
GokuSsj schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:12:
"Komende donderdag zou Nokia meer details verstrekken over de verkoop van de Lumia 920"

Reken er maar niet op. Want dat zou dan bijna dezelfde dag zijn als de surface/windows 8 aankondiging en daarnaast zal dat veel te veel wind uit de zeilen wegnemen voor komende maandag wanneer Microsoft WP8 aan gaat kondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50
Ik denk dat je hoogstens wat zult zien aan integratie. Bv met apps die op beide platformen werken, social media en features die van WP7.5/8 naar Windows 8 komen. En misschien wat nieuws over apps die voor beide platformen worden gemaakt of uitgebracht. Maar ik ga niet uit van een grote WP8 gerelateerde aankondiging, dat zal 29okt pas komen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Benjamin- schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Ik had niet eens aan Ikea gedacht, wie weet lopen ze daar er straks allemaal wel mee rond. :P

Ik vind het lastig, bij de 'oude' Lumia's vind ik degene met kleur ook het mooiste, ook hier nu weer, ik vind die gele heel mooi, ook de blauwe blijf ik mooi vinden, die eerste is alleen wel 2 jaar lang zeer opvallend terwijl de blauwe wel wat neutraler is, dessalnietemin blijf je houden dat de interface in die kleur moet blijven.

Ik heb nog wel wat te bedenken. :P
Ik heb ook nog wel wat te bedenken.. maar als iets voor mij zeker is, dan is het wel dat de kleur eenvoudiger te kiezen is dan het abonnement tegenwoordig |:( Het zal wel een zwarte of blauwe worden vermoed ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door mauwz op 23-10-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GokuSsj schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:12:

Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
O come on!

Nokia has announced on its South African blog that the Lumia 920 will indeed be heading to the country. Arriving in November, the Nokia flagship Windows Phone will be available to platform enthusiasts to take full advantage of what the manufacturer can offer with the next version of Microsoft's mobile operating system.
Bron wpcentral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mooie week voor de Gadget fans. Vanavond Apple (iPad Mini here i Come), mogelijk Donderdag Nokia nieuws, Maandag Microsoft WP8 en Dinsdag Google event
Oké thnx, ken de site niet echt maar hou ze donderdag wel even in de gaten.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 23-10-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
Weet niet of deze al langs was gekomen. Demo in het Frans. Vrij uitgebreid, rond 10:00 ook een NFC demo.

YouTube: Nokia Lumia 920 PureView, prise en main - par Test-Mobile.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tweakers die het binnenste van de 920 willen bezichtigen, op deze site staan mooie prentjes van een disassembly http://wmpoweruser.com/no...werUser+%28WMPowerUser%29

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

mafiatounes schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:30:
Tweakers die het binnenste van de 920 willen bezichtigen, op deze site staan mooie prentjes van een disassembly http://wmpoweruser.com/no...werUser+%28WMPowerUser%29
Ik zag het ja. Wat mij opviel was dat het relatief weinig onderdelen lijken :)
(als je de losse assemblies als onderdelen ziet)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
Ik zag het ja. Wat mij opviel was dat het relatief weinig onderdelen lijken :)
(als je de losse assemblies als onderdelen ziet)
Lijkt me ook idd, ik zie helemaal geen mainboard oid.

Die zal wel een lijst zijn met dingen die na te bestellen zijn voor bepaalde reparatie centra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:48:
Mooie week voor de Gadget fans. Vanavond Apple (iPad Mini here i Come), mogelijk Donderdag Nokia nieuws, Maandag Microsoft WP8 en Dinsdag Google event
En niet te vergeten W8 op tablets/hybrides. Zoals de Surface 8)
Ik denk dat ik zelfs eerst een Surface (RT) haal en een paar weken later 2 nieuwe WP8 toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:49:
[...]

En niet te vergeten W8 op tablets/hybrides. Zoals de Surface 8)
Ik denk dat ik zelfs eerst een Surface (RT) haal en een paar weken later 2 nieuwe WP8 toestellen.
Ooh ja W8 ook idd, werk er op de zaak al even mee (Zit in het Microsoft Action Pack) dus was die even vergeten. Komt ook vrijdag uit idd.

iPad Mini 64gb komt er bij mij in Vrijdag 2nov, dus ik laat de Surface even voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mooi filmpje ja. Hier is de grijze weer niet zo fraai, was op die eerdere foto's echt heel mooi maar vind dit weer helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Hmm ik begrijp het nog niet helemaal, in dat filmpje zie ik een matte achterkant op de 920. Maar op andere foto's zie ik weer glimmende achterkanten. Wordt de achterkant nou mat of glimmend of beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
duncanvdlinden schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:15:
Hmm ik begrijp het nog niet helemaal, in dat filmpje zie ik een matte achterkant op de 920. Maar op andere foto's zie ik weer glimmende achterkanten. Wordt de achterkant nou mat of glimmend of beide?
Beide, de Gele/Rode/Witte worden glanzend en de Grijze/blauwe worden Mat.

Van de Zwarte weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Zwart wordt ook mat volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ik heb altijd zwarte iphones gehad en heb ik nu ook, dus was eerst geneigt naar de zwarte. Maar val ook wel erg op de rode lumia 920. Dus het wordt Zwart vs Rood. Al ben ik deze keer meer geneigt naar rood. Mocht het zwart worden dan ga ik voor een rode layout.

Ps, kunnen we even doorspoelen naar komende maandag :P

Al mag ik eind november pas overstappen, dus moet sowieso nog even geduld hebben :P.

[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 25-10-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wil die rode ook echt even in real life zien, ben bang dat het misschien te 'glossy lipstick' is. Op sommige renders is ie mooi Ferrari rood, dat is wel leuker!

Volgende probleem: gister een mooie Vodafone SO met 10GB internet verlengd, en nu sparen voor de losse Lumia 920. Dat duurt echter misschien weer een tijdje, waardoor ik tegen de tijd dat ik alles bij elkaar heb weer het nieuwste moet hebben van het MWC in februari :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asteriK
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-08 21:01
GokuSsj schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:14:
...

Ps, kunnen we even doorspoelen naar komende maandag :P
Al mag ik eind november pas overstappen, dus moet sowieso nog even geduld hebben :P.
Veel providers bieden een optie om een nieuw toestel al af te halen/op gestuurd te krijgen voordat het nieuwe abonnement of de verlenging ingaat. Twee jaar geleden had ik m'n telefoon ruim 2 maanden voordat de verlenging inging gekregen omdat m'n telefoon die ik gebruikte kapot was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kwam er vandaag geen nieuwe informatie beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Donstil schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:11:
Kwam er vandaag geen nieuwe informatie beschikbaar?
Nope, W8 presentatie zou om 4 uur begonnen zijn. Maandag is WP8 aan de beurt. Er waren enkel geruchten dat Nokia vandaag nog iets zou loslaten. Maar Nokia is in Europa gevestigd en het is al bijna 5 uur, dus ik betwijfel of daar nog wat van komt. En deze wordt hier gestreamed:
http://www.microsoft.com/...ts/windows/liveevent.aspx

[ Voor 35% gewijzigd door Robkazoe op 25-10-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:17
Net contact gehad met t-mobile ( zowel winkel als telefonisch ) Om te vragen of ze de lumia 920 ook gaan leveren, antwoord glashard: NEE Omdat de 800 en 900 nauwelijks verkocht hebben. Wordt dus straks zoeken naar een andere winkel om hem alsnog via te krijgen dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Het toestel is al in zoveel landen aangenkondigd, maar van Nederland hoor je echt helemaal niets. Of ze hebben hier gigantisch goede NDAs of we moeten maandag afwachten. Zelfs landen als Turkije en Zuid Afrika hebben hem al bevestigd.

Ze flashten net de 8X en de 920 en meldden dat ze voor volgende maand gepland staan. Dus oktober gaan ze gok ik niet halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Robkazoe op 25-10-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke presentatie. Interessant: "Next month a new wave of devices: tablets, desktops and phones. The biggest wave so far." Of iets in die richting in ieder geval. Daar hoort de Lumia 920 wel bij denk ik, maar ik vermoed dat ze maandag misschien nog nieuw toestellen presenteren. Waarschijnlijk de volledige line-up inclusief de 822 voor Verizon.

Edit: Jessica Alba heeft de rode 920 al!

Afbeeldingslocatie: http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2012/10/Screen-Shot-2012-10-25-at-18.34.00.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Ik blijf het raar vinden, het toestel is zo enorm in trek, maar we horen er nauwelijks iets over. Nu is zelfs HTC ze voor met de 8X in Nederland. De pre-orders stromen daar inmiddels voor binnen vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Robkazoe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:33:
Het toestel is al in zoveel landen aangenkondigd, maar van Nederland hoor je echt helemaal niets. Of ze hebben hier gigantisch goede NDAs of we moeten maandag afwachten. Zelfs landen als Turkije en Zuid Afrika hebben hem al bevestigd.

Ze flashten net de 8X en de 920 en meldden dat ze voor volgende maand gepland staan. Dus oktober gaan ze gok ik niet halen.
Wat ik daar heel mooi aan vond; heb je gezien hoe enorm scherp dat scherm van de 920 bleef? Qua kleur, maar ook qua leesbaarheid. Waar de podiumspots te zien waren in de 8X kon je het scherm van de 920 goed blijven zien... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
mauwz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:09:
Ik blijf het raar vinden, het toestel is zo enorm in trek, maar we horen er nauwelijks iets over. Nu is zelfs HTC ze voor met de 8X in Nederland. De pre-orders stromen daar inmiddels voor binnen vrees ik..
Vind ik ook. Mij werd aangeraden newsroom.nokia.nl in de gaten te houden. Daar komt het als eerst informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mauwz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:09:
Denk je echt dat de Pre-orders "binnen stromen"?
Kan het me haast niet voorstellen namelijk (Voor zowel de 8X als 8x/820.920). Prachtige toestellen hoor maar of het echt leeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Haha, denk niet dat mensen die een nokia lumia willen, nu opeens een HTC gaan pre-orderen omdat de lumia iets langer op zich laten wachten. Vind htc zelf ook best mooi, maar als ik eenmaal een toestel als de lumia 920 in mijn hoofd heb, wacht ik rustig totdat hij er is!. En dan zal ik hem gelijk bestellen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:51
Nee dat denk ik ook niet.. Toch vind ik dat Nokia zich met name in Nederland zich erg stil houdt voor een bedrijf dat op het punt staat een telefoon te releasen die ze moet "redden van de ondergang".

Ik kijk in ieder geval erg uit naar de release. Zover ik op dit moment kan beoordelen, lijkt deze telefoon technisch, en ik verwacht ook kwalitatief, superieur aan de telefoons die nu op de markt zijn. Alleen marketingtechnisch hebben ze nog wel wat te leren van Apple en Samsung...

[ Voor 3% gewijzigd door DaneV op 26-10-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Moet zeggen dat ik de 820 wit mooier vind dan de 920 grijs. Jammer dat de 820 maar een 800x480 scherm heeft.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
De kwaliteit van dat filmpje is om te huilen natuurlijk. Ik zou daar niet teveel op af gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Haha, kan ik wel in de toekomst zeggen dat ik gewoon dezelfde super kleur heb als Jessica Alba.

Ga vanavond vast wennen aan de nieuwe interface, ga namelijk windows 8 instaleren. Voor 30,- overstappen naar de windows 8 pro is natuurlijk een leuke aanbieding van microsoft. En dan kan ik hopelijk vanaf eind november spelen tussen mijn xbox360, nokia lumia 920 en windows 8 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GokuSsj schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:40:
Haha, kan ik wel in de toekomst zeggen dat ik gewoon dezelfde super kleur heb als Jessica Alba.
Hebben wij straks gewoon de telefoon die Jessica Alba van haar management heeft gekregen, uuhh...... zelf heeft uitgezocht.

8)7

Edit: Verder wel een prima grietje die Jessica Alba.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 26-10-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mat grijs is gruwelijk! Wel heb ik het idee dat de witbalans van dat filmpje borked is?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de mensen die echt niet kunnen wachten.
Pre-Production Nokia 920 op Ebay.

Niet eens zo duur voor $799,-
(617 euro)

http://www.ebay.com/itm/N...hones&hash=item3a7b246354

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/imagecache/large/postimages/6925/Lumia920Ebay.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
Donstil schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:09:
Voor de mensen die echt niet kunnen wachten.
Pre-Production Nokia 920 op Ebay.

Niet eens zo duur voor $799,-
(617 euro)

http://www.ebay.com/itm/N...hones&hash=item3a7b246354

[afbeelding]
Hé die stond gisteren of eergisteren ook op van dezelfde verkoper, maar dan voor $699. Geen zuivere koffie lijkt me :)

En dit klopt volgens mij ook niet:
Memory Supported Flash Memory Cards MicroSD, MicroSDHC

[ Voor 10% gewijzigd door DaneV op 26-10-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006

Sebazzz

3dp

Dat soort dingen kan je per definitie niet vertrouwen. Waarom zou je overigens pre-production willen, mogelijk buggy, mogelijk uitgesloten van firmware updates.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmen1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-01-2023
Ik ben zelf ook van plan om de 920 te kopen, maar dan wil ik hm wel eerst ff testen.
Heeft iemand enig idee waar ik de 920 820 direct na de release kan testen?
Ik dacht eerst zelf aan Media Markt, maar ik denk dat die ze pas een paar dagen na de release hebben.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijmen1 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:56:
Ik ben zelf ook van plan om de 920 te kopen, maar dan wil ik hm wel eerst ff testen.
Ik dacht eerst zelf aan Media Markt, maar ik denk dat die ze pas een paar dagen na de release hebben.........
Misschien in een provider shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Laatst online: 04-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

tijmen1 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:56:
Misschien in die tijdelijke shop van Microsoft op de Kalverstraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmen1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-01-2023
ik zal eens kijken bij de phone house en wat andere winkels, Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Ik had qua scherpte/detail wat meer verwacht. Maar performed verder wel erg goed in low-light situaties zeg!

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sysmatic schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:00:
[...]

Ik had qua scherpte/detail wat meer verwacht. Maar performed verder wel erg goed in low-light situaties zeg!
Vind ze eigenlijk niet zo fraai, de helderheid in donkere omgevingen is wel erg goed maar dat levert niet een beter plaatje op naar mijn mening.

De Nokia 808 is wel de mooiste in al de voorbeelden trouwens. Als ze nou een Nokia Lumia zouden maken met die sensor erin (en dus die bobbel erop) zou ik daar wel over kunnen denken, ik heb een fatsoenlijke DSLR (Canon 7d) met een aantal lenzen maar zou graag wat betere foto's maken als ik die niet bij me heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Laatst online: 04-09-2024
Vind ze eigenlijk niet zo fraai, de helderheid in donkere omgevingen is wel erg goed maar dat levert niet een beter plaatje op naar mijn mening.
Ik vind de plaatjes er zeer goed uit zien! Kwa scherpte en detail zit de 920 op hetzelfde niveau als de concurrenten maar er valt gewoon meer te zien op de foto's, misschien wel teveel... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MrMute schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 00:00:
[...]

Ik vind de plaatjes er zeer goed uit zien! Kwa scherpte en detail zit de 920 op hetzelfde niveau als de concurrenten maar er valt gewoon meer te zien op de foto's, misschien wel teveel... :/
Ik verwacht van een telefoon die ruim 6 maanden na de concurrentie uitkomt (iPhone5 als uitzondering) ook niet anders dan dat hij op het zelfde niveau zit. Wat ik bedoelde is de belichting in het donker, meer zien is in het donker helemaal niet altijd beter, wil je foto's maken op een party oid dan is het super maar voor Sfeer foto\s lijkt het me dan weer waardeloos.

Tijd zal het leren, hopen op wat goed nieuws morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:17
MrMute schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 00:00:
[...]

Ja ik zie ook vrij veel in de foto's. Ik heb 't idee dat de 920 standaard HDR foto's maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

Komt de L920 ook standaard met een rubber hoesje zoals de L800?
En hoe gaat zo een hoesje reageren op het draadloos opladen?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 23:44
Vooral die extra foto's zien er erg goed uit moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:22:
Nope. De Lumia 900 had ook geen hoesje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50
defcon84 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:22:
En hoe gaat zo een hoesje reageren op het draadloos opladen?
Iemand een idee?
Als het goed is moet ie wel kunnen opladen door een hoesje heen, zolang het maar geen metaal is denk ik.

Maar gezien de bouwkwaliteit heb je er ook geen nodig.

Ik heb nu ook alleen een hoesje op mn telefoon zitten omdat ie niet vlak is aan de achterkant en ik nog wel eens mijn telefoon bedien als ie op de tafel ligt (en anders dus wiebelt). Het is in ieder geval wat beter dan 5 jaar geleden :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 21:05
Ik las dat er vandaag veel nieuws komt over de mobile version van Windows8 en dus ook meer over de Lumia 920 waar ik op zit te wachten. Weet iemand misschien of er ook een livestream van komt net als vorige week met de Windows8 launch? En hoelaat deze stream beschikbaar is voor ons, wil het niet missen en kon het niet vinden (dont blame me!)
Pagina: 1 ... 10 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;