Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Uhhh...? Nokia Lumia 922 die dunner, lichter en beter is, speciaal voor Verizon...?
WPCentral zet er wel mooi bij dat dit gerucht niet heel betrouwbaar is... (Score 5/10)

Een 922 wil ik wel geloven, maar dunner, lichter? Sure, maar beter? Denk dan dat ze d'r geen PureView in hebben zitten om 'm dunner te krijgen, of dat nou gezien kan worden als 'beter'?

(knap als ze een dunnere telefoon kunnen maken met dit beestje er in... }) )
Lisadr schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:13:
@Rowdy.nl

Je linkt naar de SII(S2) en niet de SIII(S3).

Ik zeg juist dat mensen vanuit de 900 naar de 920 gaan upgraden, maar dat het niet voldoende zijn omdat de 900 niet zo goed verkocht als de SII(2). Nokia moet het hebben van nieuwe klanten.

Ben het met je eens, het is inderdaad een nutteloze discussie.
Oops, my bad, was vroeg... :$

Maar goed ook, dan wordt het nog erger; vergelijkbare editie; 32GB was >€700,-

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een mobile met een goede camera welke raden jullie mij dan aan? Is deze 920 de beste camera ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:13:
Ik zoek een mobile met een goede camera welke raden jullie mij dan aan? Is deze 920 de beste camera ?
Daar lijkt het wel op. Hij is natuurlijk nog niet uit, maar wel al een aantal keer getest.

http://www.engadget.com/2...e-stabilization-face-off/

http://www.engadget.com/2...a-920-low-light-shootout/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Tja, als je echt de allerbeste cameraphone wil hebben dan uiteraard de Nokia 808 Pureview. Deze heeft een 41mp lens met oversampling technologie wat onder de pureview branding valt.
Maar deze draait op Symbian Belle OS. Ik hou van symbian maar jij misschien niet.
Je zou ook kunnen wachten eventueel op de opvolger van de 808 pureview... dat gaat dan een Lumia worden met grote lens en oversampling technologie die dan ook op Windows Phone 8 OS draait. Ik gok zo dat deze over enkele maanden aangekondigd zal gaan worden.

Maar als je niet wil wachten en de 808 niets vindt. Dan is de lumia 920 ook een heel goede keuze met oog op de camera.

[ Voor 4% gewijzigd door SpitfireNL op 13-10-2012 12:28 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Andere kleuren voor verschillende markten dat weten we al (boven AT&T onder internationaal), maar apart dat ook de gebruik- en standby tijden een stuk lager zijn voor het AT&T LTE netwerk in Amerika. Meten ze daar anders of kost hun LTE meer stroom? Getallen staan beide genoemd voor 3G...

Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocketnow.com/wp-content/uploads/2012/10/nogray920.jpg

Bron: http://pocketnow.com/2012/10/12/gray-lumia-920-att

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lte gebruikt wat meer stroom idd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
Opvallend ook dat de onderste grijs en de bovenste blauw als kleur heeft. Raar dat ze dat wisselen. Hopelijk komt die blauwe ook gewoon naar ons toe :O

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb liever die Matgrijze eigenlijk, hoop dat die op de launch in iedergeval leverbaar is.

Jammer dat het zo lang duurt voordat we wat meer informatie hebben over prijs en levertijd, had hem graag al ergens in bestelling gezet zodat ik heb op de release heb.

(Maar de vraag is dan ook, welke webshop geeft ons de beste kans hem op release te hebben)
Thnx, had het verschil met de HTC One X die ik nu bezit nog niet gezien.
Verschil is wel aanzienlijk zeg, hoop dat ze dit echt waar gaan maken.

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 13-10-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het ook dan koop ik de lumia 920 Ik hoop dan dat die voor 15 november al te koop is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik zie nu trouwens op de Nederlandse pagina van Nokia, dat daar ook geen blauwe bij staat maar de grijze.
Misschien dat ie dan nog wel bij een provider beschikbaar komt, maar ik denk dat ik daarvoor dan langer zal moeten wachten.

Is er eigenlijk al iets bekend van de Nederlandse providers mbt. WP8 toestellen? Of daar nog acties bij gaan zitten e.d.?

En staat ie eigenlijk al in Nederlandse webshops?

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 14-10-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-10 14:38
Eén of andere kleine onbekende retailer in Duitsland heeft de reserveringen van de Nokia 920 en 820 online gezet. De Nokia 920 wordt voor 650 euro verkocht, de 820 voor 450 euro. Ze worden per 1 november 2012 geleverd, een paar dagen voor de Amerikaanse AT&T release. Alle twee de toestellen krijgen de kleuren zwart, wit, rood en geel. Grijs en blauw ontbreken voor nu?

Bron: De kleine retailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 14:51

Sebazzz

3dp

Donstil schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:57:
Lte gebruikt wat meer stroom idd.
Raar, want bij beide afbeeldingen staat '3G' vermeld bij de specs over de batterijduur.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Robkazoe schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:51:
Eén of andere kleine onbekende retailer in Duitsland heeft de reserveringen van de Nokia 920 en 820 online gezet. De Nokia 920 wordt voor 650 euro verkocht, de 820 voor 450 euro. Ze worden per 1 november 2012 geleverd, een paar dagen voor de Amerikaanse AT&T release. Alle twee de toestellen krijgen de kleuren zwart, wit, rood en geel. Grijs en blauw ontbreken voor nu?

Bron: De kleine retailer
Haha dat is idd een kleine retailer >:)

Jammer van de grijze, die wil ik nou juist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ik had al bij de Nederlandse site van die kleine retailer gespiekt, maar daar staat helaas nog niets... :(

Crap, minpunt gevonden voor het scherm van de 920... We zien er minder op. Net zoveel als nu op de huidige schermen (zelfde verhouding) maar de 1280x720 schermen heb je naar verhouding meer verticale ruimte... :+

[ Voor 59% gewijzigd door Rowdy.nl op 15-10-2012 08:46 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 08:34:
Ik had al bij de Nederlandse site van die kleine retailer gespiekt, maar daar staat helaas nog niets... :(

Crap, minpunt gevonden voor het scherm van de 920... We zien er minder op. Net zoveel als nu op de huidige schermen (zelfde verhouding) maar de 1280x720 schermen heb je naar verhouding meer verticale ruimte... :+
Dat vind ik echt niet erg de resolutie is gewoon goed, en je mist niet veel door de extra verticale ruimte + apps hoeven niet aangepast te worden omdat de verhouding van 15:9 gelijk is.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Me neither, maar er zijn vast mensen die hier wel over struikelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:41:
Me neither, maar er zijn vast mensen die hier wel over struikelen... ;)
Dat is waar, op zich is het enige nadeel dat ik kan bedenken dat bij films meestal de 16:9 verhouding gebruikt wordt en dat er 2 hele kleine zwarte randjes zijn door het verschil in verhouding (de meeste mensen vonden dat jaren geen probleem bij de iPhone met 2 dikke balken op een 3.5 inch), en veel mensen kijken meestal korte clipjes/filmpjes op mobiel dus het valt relatief mee althans in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Is iig exact dezelfde beeldverhouding als alle huidige WP7 telefoons. Als je dus een 1280x720 WP8 device koopt (Samsung Ativ S, HTC 8X) zou je dus iets meer ruimte aan de onderkant hebben. Ben benieuwd hoe goed dat dan weer schaalt met de huidige WP7 apps. Daar zal ie behalve moeten schalen ook iets moeten uitrekken. Wat dus bij de 920 niet hoeft; alleen schalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
De Vodafone heeft via een winkel ook de 1 november datum bevestigd. Hopelijk gaat Nederland mee hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Robkazoe schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:13:
De Vodafone heeft via een winkel ook de 1 november datum bevestigd. Hopelijk gaat Nederland mee hierin.
Een Nederlandse Vodafone Retail winkel bedoel je?
Zijn ze daar niet branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Ik had de indruk dat WP8 nog helemaal niet klaar was om tegelijkertijd met W8, eind deze maand, uit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Donstil schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:05:
[...]

Een Nederlandse Vodafone Retail winkel bedoel je?
Zijn ze daar niet branded?
Is bevestigd door een Duitse Vodafone retailer. Was al eerder bekend dat de Lumia 920 bij onze Oosterburen op 1 november beschikbaar zou komen. Vodafone NL zwijgt nog in alle toonaarden :(

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
KPN belde mij vanmiddag ivm contractverlenging, gaf aan dat ik geïnteresseerd ben in de Lumia 920. De vrouw zou me half november terugbellen, dus neem aan dat KPN hem rond die tijd ook krijgt.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PaT schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Is bevestigd door een Duitse Vodafone retailer. Was al eerder bekend dat de Lumia 920 bij onze Oosterburen op 1 november beschikbaar zou komen. Vodafone NL zwijgt nog in alle toonaarden :(
Helaas idd, weet nog van vroeger dat de Nokia's hier altijd laat waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Datum van de MediaMarkt.de is alweer aangepast naar 15 november 2012. Nog twee weken wachten tot wat meer zekerheid. Hoop toch wel dat we in Europa serieus genomen worden door Nokia en niet een maand moeten wachten terwijl de US of A de primeur krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

PaT schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Bij Vodafone NL is voorzover ik weet nog niks bekend. Afgelopen week iig nog niets. Er staan er wel alreeds een notitie voor een reservering voor twee stuks (mijn broer en ik) zodra er iets bekend wordt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rowdy.nl schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:25:
[...]
Bij Vodafone NL is voorzover ik weet nog niks bekend. Afgelopen week iig nog niets. Er staan er wel alreeds een notitie voor een reservering voor twee stuks (mijn broer en ik) zodra er iets bekend wordt... :)
Laten we hopen dat het snel bekent wordt, heb genoeg geld bij elkaar gehard om hem gelijk te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:40
Ik raak elke dag meer en meer overtuigd van deze telefoon, vandaag nog een iPhone 5 in m'n handen gehad en nee... dat gaat hem niet worden. Het enige wat me nog kan weerhouden van de 920 is de grootte/zwaarte. M'n huidige contract loopt nog door tot half december en er is dus nog genoeg tijd voor me om te beslissen. Ik wacht dus ff de reviews af (al verwacht ik eigenlijk dat dit wel goed zal zitten) en tot ik het toestel in m'n handen heb gehad. De komende dagen/weken zal wel bekend gaan worden wat de releasedate in NL is.

En dan alleen nog een kleur kiezen he :P Was tot nu toe het meest gecharmeerd van de gele, een keer wat anders, wel stoer. Maar een strakke zwarte of grijze lijkt me ook wel wat. Choices choices... ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Denman schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:12:
Ik raak elke dag meer en meer overtuigd van deze telefoon, vandaag nog een iPhone 5 in m'n handen gehad en nee... dat gaat hem niet worden. Het enige wat me nog kan weerhouden van de 920 is de grootte/zwaarte.
Zelfde verhaal hier. Ik ben erg benieuwd naar hoe de telefoon aanvoelt. Ik wil hem in mijn broekzak kunnen doen zonder er al te veel last van te hebben.. Met een spijkerbroek die wat strakker zit is dat toch niet prettig met het formaat van de 920 denk ik.. Kleur twijfel ik tussen blauw en zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
christiaann1985 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:24:
[...]

Zelfde verhaal hier. Ik ben erg benieuwd naar hoe de telefoon aanvoelt. Ik wil hem in mijn broekzak kunnen doen zonder er al te veel last van te hebben.. Met een spijkerbroek die wat strakker zit is dat toch niet prettig met het formaat van de 920 denk ik.. Kleur twijfel ik tussen blauw en zwart.
Ik denk dat het ook fftjes wennen wordt, heb nu namelijk de omnia 7 en die is qua formaat en gewicht iets kleiner en lichter.

Zelf zit ik te twijfelen tussen de witte en de grijze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vroeger liep ik met die Nokia Communicators in mijn broekzak, dat waren pas echt bakstenen, daarna is alles kleiner geworden dus maak ik me er nooit meer zorgen om.

Ik ben inmiddels ook wel overtuigd en moet hem ergens op release halen, het liefst de grijze.
Wp8 en de AppS dat geloof ik wel, heb inmiddels een lijstje van mijn dagelijkse AppS en hun Wp7 tegenhangers dus ben er helemaal klaar voor.

Edit: jammer trouwens dat het wp8 en Nokia 920 nieuws/geruchten zo uitblijven. Er zijn dagelijks wel leverings geruchten maar veel verder komt het helaas niet. Terwijl juist het lezen van previews of geruchten juist zo leuk is altijd.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 15-10-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:09
Als we blijven uitgaan van de link naar mediamarkt.de die eerder werd geplaatst, dan is het nog één maand wachten.
Het lijkt lang, maar die tijd houd ik nog wel uit.
Ik heb al jaren een SIM-only abonnement, dus ik ga voor losse aanschaf.
Alleen de keuze halen in DE of NL hoef ik nog maar te maken.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
tazmaniankoala schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:05:
Als we blijven uitgaan van de link naar mediamarkt.de die eerder werd geplaatst, dan is het nog één maand wachten.
Het lijkt lang, maar die tijd houd ik nog wel uit.
Ik heb al jaren een SIM-only abonnement, dus ik ga voor losse aanschaf.
Alleen de keuze halen in DE of NL hoef ik nog maar te maken.
Ik sta ook voor die keuze ik werk in DE en NL en woon in BE dus kan hem makkelijk in één van deze landen kopen, nu zien waar hij het eerst unbranded uitkomt, en dan het liefst het goedkoopst.

Ik ga voor de kleur terug naar zwart of misschien grijs (mijn S3 is wit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had wat bekende webshops uit de Pricewatch gemaild maar ze geven allemaal aan nog niets te weten.

We kunnen uiteraard nog wel even wachten maar liever niet natuurlijk, als het voor de garantie niet uit maakt wil ik best even naar de MediaMarkt in Duitsland rijden (of belgie) mits hij te reserveren is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Maakt me toch wel bang dat wij als Nederland niet in de eerste batch zitten. Bij Duitsland zijn er nu al twee bronnen die het bevestigd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Robkazoe schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:48:
Maakt me toch wel bang dat wij als Nederland niet in de eerste batch zitten. Bij Duitsland zijn er nu al twee bronnen die het bevestigd hebben.
Ik vind heel dit Microsoft WP8 gebeuren een beetje vreemd, ze willen alles geheim houden tot de 29ste en de telefoon(s) kom(t)(en) dan in sommige landen op 1-11 uit.

De volledige SDK is ook nog niet beschikbaar voor iedereen, dat belooft leuke apps bij de launch. (Ik weet dat WP 7.5 apps zullen werken, maar ik wil wel de potentie van mijn nieuwe toestel benutten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
mafiatounes schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

De volledige SDK is ook nog niet beschikbaar voor iedereen, dat belooft leuke apps bij de launch. (Ik weet dat WP 7.5 apps zullen werken, maar ik wil wel de potentie van mijn nieuwe toestel benutten)
Is dat zo?
Ze brengen dus een telefoon uit die in potentie van alles kan, alleen zijn er geen apps die dat doen (op die paar bevoorrechte uitgevers na).
Ik moet eerlijk bekennen dat m'n enthousiasme voor de Lumia de laatste tijd wel aan het dalen is.

Hoe gaat dat eigenlijk met IOS? Geeft Apple wel de uitgevers wel volledige toegang tot hun nieuwe SDK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:09:
[...]

Is dat zo?
Ze brengen dus een telefoon uit die in potentie van alles kan, alleen zijn er geen apps die dat doen (op die paar bevoorrechte uitgevers na).
Ik moet eerlijk bekennen dat m'n enthousiasme voor de Lumia de laatste tijd wel aan het dalen is.

Hoe gaat dat eigenlijk met IOS? Geeft Apple wel de uitgevers wel volledige toegang tot hun nieuwe SDK?
Er is een gelimiteerde SDK beschikbaar van WP8, en er zijn wel veel dev's die toegang hebben tot de volledige, ik ben er zeker van dat er veel apps zullen zijn alleen weet ik niet of dit bij lancering zo zal zijn. Maar ik denk dat we gewoon even moeten wachten tot de 29ste voor de zekerheid, niemand weet wat Microsoft zal onthullen.

De iOS situatie ken ik niet zo goed was daar ook nooit in geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Apple geeft de SDK altijd eerder aan echt grote spelers maar laat ook altijd een halfjaar voor het nieuwe OS de "normale" dev's er mee aan de slag.

XCode is meestal beschikbaar als de eerste Beta's vrijgegeven worden (iOS4/5/6 Beta 1 kwam ongeveer 5 maanden voor de final release) dus de dev's hebben tijd genoeg.

Ik verwacht eigenlijk wel dat Microsoft grote spelers overgehaald zal hebben, zo verwacht ik eigenlijk dat er tijdens het pers event van eind Oktober Microsoft bv apps als Instagram (Wat voor veel gebruikers een belangrijke app is) zal aankondigen als "We hebben Instagram on launch" enz.
mafiatounes schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:04:
[...]
Ik vind heel dit Microsoft WP8 gebeuren een beetje vreemd, ze willen alles geheim houden tot de 29ste en de telefoon(s) kom(t)(en) dan in sommige landen op 1-11 uit.
Vreemde gang van zaken idd, WP8 leeft al niet echt onder de normale consument en dan pakken ze het ook nog compleet verkeerd aan, een Hype creëren (zoals bv Apple dat als geen ander kan) voor je nieuwe product levert gewoon extra kopers op. Van die paar Tweakers die al enthousiast zijn kan Nokia nou ook niet echt rondkomen lijkt me.

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 16-10-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor het bespreken van levertijden (of de onbekendheid daarvan) is het gebruikelijk dat we een levertijden topic aanmaken in Telecomproviders. Als de wens er is om dat te blijven bespreken worden jullie vriendelijk verzocht om daar een topic aan te maken. Berichten over de levertijden zullen vanaf nu hier verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ben trouwens benieuwd of er websites zijn die zometeen de aankondiging over 2 weken live gaan uitzenden via videostreaming. Dat zou toch wel een mooi extratje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Robkazoe schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:14:
Ben trouwens benieuwd of er websites zijn die zometeen de aankondiging over 2 weken live gaan uitzenden via videostreaming. Dat zou toch wel een mooi extratje zijn.
Itt Apple heeft MS volgens mij elke grote presentatie wel uitgezonden. Dat doen ze altijd wel netjes. Ik ga er overigens vanuit dat ze hem mogelijk ook via Xbox Live uitzenden, maar je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

Itt Apple heeft MS volgens mij elke grote presentatie wel uitgezonden. Dat doen ze altijd wel netjes. Ik ga er overigens vanuit dat ze hem mogelijk ook via Xbox Live uitzenden, maar je weet nooit.
Flamen is nergens voor nodig

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 16-10-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 22:50
Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:14:
[...] Itt Apple heeft MS volgens mij elke grote presentatie wel uitgezonden. Dat doen ze altijd wel netjes. Ik ga er overigens vanuit dat ze hem mogelijk ook via Xbox Live uitzenden, maar je weet nooit.
Voor WP volgens mij ook wel ja, maar er zijn al wat grote presentaties geweest van MS in de afgelopen paar maanden die alleen op uitnodiging waren en waarbij de rest het maar moest doen van een liveblog met informatie uit tweede hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Caelorum schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:52:
[...]

Voor WP volgens mij ook wel ja, maar er zijn al wat grote presentaties geweest van MS in de afgelopen paar maanden die alleen op uitnodiging waren en waarbij de rest het maar moest doen van een liveblog met informatie uit tweede hand.
Nope, presentaties van Samsung, HTC en Nokia waren via internet te bekijken en die eerste van WP8 was ook online te bekijken. Verder zijn er geen officiële evenementen geweest. Wel enkele hands-on meetings op beurzen, maar geen presentaties met nieuws. Ik heb die 3 gewoon online bekeken, net als de Windows Phone Summit en Surface Presentatie.

Apple had laatst met de iPhone 5 presentatie geen video. Ook Google met de Motorola presentatie was niet online. En de HTC One X+ was ook niet online te bekijken. Maar dat is dus allemaal non-MS.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Donstil schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:24:
[...]
Ja dat is idd heel netjes, kan heel de wereld zien dat je nieuwe Tablet vastloopt 8)7
Ah, da's dus de reden dat Apple dat niet doet? Ik vraag me trouwens ook af wat de presentatie van een telefoon OS te maken heeft met de tablets die drie dagen eerder aangekondigd worden...? Hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

Ah, da's dus de reden dat Apple dat niet doet? Ik vraag me trouwens ook af wat de presentatie van een telefoon OS te maken heeft met de tablets die drie dagen eerder aangekondigd worden...? Hmm...
3 dagen eerder? Het was in de presentatie eerder dit jaar.
Het zal absoluut de reden zijn waarom Apple het niet doet, netzoals wel meer bedrijven die het niet doen.

Voegt ook helemaal niets toe trouwens, voor ons tweakers wel leuk natuurlijk maar de normale consument (De doelgroep van de Lumia) kijkt die streams toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Donstil schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:12:
[...]

3 dagen eerder? Het was in de presentatie eerder dit jaar.
Het zal absoluut de reden zijn waarom Apple het niet doet, netzoals wel meer bedrijven die het niet doen.

Voegt ook helemaal niets toe trouwens, voor ons tweakers wel leuk natuurlijk maar de normale consument (De doelgroep van de Lumia) kijkt die streams toch nooit.
Mwoah, apple heeft de presentatie achteraf ook gewoon op internet gezet, maar ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat ze de stroom bezoekers niet aankunnen of willen aankunnen. Updaten van iOS systemen gaat ook altijd fucking langzaam als zo'n patch net uit is (itt windows update tegenwoordig)

Maar mocht er bij welke presentatie dan ook wat fout gaan, dan hoor je dat ook wel. Ik denk overigens dat het beter is om bepaalde dingen niet live te demonstreren maar via een video waar het wel werkt, omdat je dan gewoon met een beter gevoel staat te presenteren en je presentatie gewoon beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Zoals Nokia dat ook heeft gedaan met de Lumia dus. Een presentatie geven met daarin de filmpjes die de functies uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Robkazoe schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:15:
Zoals Nokia dat ook heeft gedaan met de Lumia dus. Een presentatie geven met daarin de filmpjes die de functies uitleggen.
Die presentatie heb ik gemist, is hij ergens online terug te kijken? Kon het op de Nokia site zo 1.2.3. niet vinden.
Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:08:
[...]

Mwoah, apple heeft de presentatie achteraf ook gewoon op internet gezet, maar ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat ze de stroom bezoekers niet aankunnen of willen aankunnen. Updaten van iOS systemen gaat ook altijd fucking langzaam als zo'n patch net uit is (itt windows update tegenwoordig)

Maar mocht er bij welke presentatie dan ook wat fout gaan, dan hoor je dat ook wel. Ik denk overigens dat het beter is om bepaalde dingen niet live te demonstreren maar via een video waar het wel werkt, omdat je dan gewoon met een beter gevoel staat te presenteren en je presentatie gewoon beter wordt.
Ja Apple werkt idd veel met filmpjes die de functies uitleggen, dat werkt prima idd.
Heb soms ook wel eens het gevoel dat de "live demo's" op het podium helemaal zo live niet zijn, soms lijkt er net een soort van Lag in te zitten.

Maar goed dat is een discussie voor een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
YouTube: Nokia Lumia 920 & 820 Announcement - Nokia and Microsoft Press Conference on September 5 in New York

Alleen zie ik daar toch nog best wel veel live demonstraties ertussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
De surface komt iig niet meteen naar Nederland. Ik denk dat we de parallel wel kunnen doortrekken naar de 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Robkazoe schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:15:
Bij de laatste lumiapresentatie was er anders best veel live gedaan. Dat liep natuurlijk ook weer heel even mis, maar dat is dus het risico. Maar dat zal bij de WP8 presentatie minder zijn, aangezien het OS gewoon al RTM is, en er dus in feite niets mis mag gaan omdat het systeem al klaar zou zijn.

Maar goed, we zullen zien. Een dergelijke faal als bij de WPC afgelopen zomer met die microfoons zal wel niet gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als de 920 niet naar Nederland komt is dat best een dikke fail als je naar het enthousiasme hier kijkt...

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit al gezien? Best wel indrukwekkend hoe de Stabilisator werkt binnen in de Nokia 920 Camera module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 22:50
CAP-Team schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:00:
Als de 920 niet naar Nederland komt is dat best een dikke fail als je naar het enthousiasme hier kijkt...
Uiteindelijk komt die ook wel hoor. Alleen dus waarschijnlijk een maandje of twee later :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
CAP-Team schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:00:
Huh? Hoezo komt deze dan niet meteen naar Nederland? Omdat de shops hem nog niet vermeld hebben? Dat gebeurd wel vaker. Ga er maar vanuit dat er rond de 29e wel wat meer online komt.

Vooralsnog zijn er meer landen waar het onzeker is, terwijl dat wel gewoon release-landen zijn. Als je bv kijkt dat er nog vrijwel geen nieuws vanuit de UK webshops zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat ie daar niet gaat komen. Even rustig afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

Rudios

Lost in space?

Hier meldt nog een geïnteresseerde. Ik heb vroeger altijd Nokia's gehad, altijd super degelijk. WP8 spreekt me ook erg aan dus dan is de keuze al snel gemaakt voor mij. Ik heb het nu wel een beetje gehad met iOS en Android, het wordt eens tijd voor wat anders, meer innovatiefs, ipv die eeuwige statische icons. Nu inderdaad maar hopen dat het niet te lang gaat duren voordat ze in NL komen, anders ff de grens over en bij onze symphatieke oosterburen eentje op de kop tikken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Rudios op 16-10-2012 23:14 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Rudios schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:11:
Hier meldt nog een geïnteresseerde. Ik heb vroeger altijd Nokia's gehad, altijd super degelijk. WP8 spreekt me ook erg aan dus dan is de keuze al snel gemaakt voor mij. Ik heb het nu wel een beetje gehad met iOS en Android, het wordt eens tijd voor wat anders, meer innovatiefs, ipv die eeuwige statische icons. Nu inderdaad maar hopen dat het niet te lang gaat duren voordat ze in NL komen,
Ik heb precies dezelfde geschiedenis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier nog een, tientallen nokia's gehad (De Nokia 6110 was mijn eerste, de Nokia E90 mijn fijnste en laatste).
Daarna 5 generatie iPhones met tussendoor een Google Nexus (Niet zo bevallen) en nu een HTC One x waar ik een beetje een haat liefde verhouding mee heb.

Ben erg benieuwd naar WP8 en de 920, eigenlijk ben ik voornamelijk benieuwd naar de nieuwe ervaring, dat vind ik altijd het leukste aan nieuwe hardware/software, het uit zoeken van de functies enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Coldcat

HODL

Wat ik mij afvraag is waarom iedereen hier zoveel telefoons gehad heeft? Ik doe het zelf nog steeds mijn Galaxy S van ongeveer 2.5 jaar oud. Heeft iedereen er zoveel geld voor over of zo?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Coldcat schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:24:
Wat ik mij afvraag is waarom iedereen hier zoveel telefoons gehad heeft? Ik doe het zelf nog steeds mijn Galaxy S van ongeveer 2.5 jaar oud. Heeft iedereen er zoveel geld voor over of zo?
Gewoon bij elke abonnementsverlenging een nieuwe telefoon nemen? Vind het hebben van nieuwe gadgets gewoon erg leuk en het is achteraf gezien best interessant om zo de vooruitgang in technologie te bekijken.
Kwam laatst nog mijn eerste telefoon tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.retroforum.nl/uploads/monthly_10_2011/post-446-0-83358400-1318149465.jpg
Ergens 2000 kreeg ik die. In 12 jaar is het hard gegaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Bij de postbank toevallig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Hier nog een fanaat die vroeger is begonnen met 3 nokia’s waaronder de 6230 en 3310 & 6610. Daarna ben ik overgestapt naar de iphone 3, toen volgende de iphone 4 en die raakte ik helaas kwijt, en toen en nu 4s. En nu lijk ik Apple even te gaan verlaten omdat ik de iphone 5 gewoon te duur vind voor wat het bied. En misschien toch een beetje verwend ben geworden door steeds nieuwe snufjes op nieuwe telefoons.

Nu vanaf begin december (vernieuwing contract) als het gewicht mij mee zit naar de Nokia Lumia 920. Heb al helemaal zin in deze telefoon, de mogelijkheden zijn super!. Alleen die 185 gram moet ik nog even ervaren. En dat is het enige –punt voor mij persoonlijk, waardoor ik deze mobiel misschien toch moet laten varen. Maar dat heeft ook te maken dat ik iphones gewend ben.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

Rudios

Lost in space?

Hoezo? Ieder z'n hobby, ik heb zo'n 1 a 2 telefoons per jaar. Het is maar waar je geld voor aan de kant legt.
GokuSsj schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:38:
Nu vanaf begin december (vernieuwing contract) als het gewicht mij mee zit naar de Nokia Lumia 920. Heb al helemaal zin in deze telefoon, de mogelijkheden zijn super!. Alleen die 185 gram moet ik nog even ervaren. En dat is het enige –punt voor mij persoonlijk, waardoor ik deze mobiel misschien toch moet laten varen. Maar dat heeft ook te maken dat ik iphones gewend ben.
Daar zou ik persoonlijk mijn keuze nooit vanaf laten hangen. Die 30 gram extra wat die 920 weegt ga je niet tot nauwelijks merken, tenzij je hele slappe armpjes hebt ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Bij de officiële Nokia Store in italie is de Nokia 920 pre-order al uitverkocht.

http://www.nstore.it/home...-con-windows-phone-8.html

Eindprijs € 599,90 inclusief verzendkosten.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lisadr schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:40:
Bij de officiële Nokia Store in italie is de Nokia 920 pre-order al uitverkocht.

http://www.nstore.it/home...-con-windows-phone-8.html

Eindprijs € 599,90 inclusief verzendkosten.
Goeie prijs maar als ik me niet vergis zijn al de mobieltjes daar goedkoper, de iPhone bv is daar altijd een aantal tientjes goedkoper. Mijn Italiaans is erg slecht dus kan niets van die site maken maar wat is die 99,95 die ook genoemd staat? En welke kleuren waren er beschikbaar?

Voor €599,- reserveer ik hem direct, heb besloten dat ik tot €649,- gelijk bestel, daarboven wacht ik nog even tot hij wat zakt denk ik.
Vooral vroeger ging dat erg hard. Eerste Nokia die fotos kon nemen > eerste nokia die kon filmen > eerste nokia die fatsoenlijk kon filmen > en zo bleef je wel bezig.

Is idd een hobby eentje die nog goed te betalen is trouwens, mijn fotografie hobby kost een veelvoud van de telefoon hobby. Over autos en reizen nog maar te zwijgen.

Edit: Kwam bij een verhuizing laatst nog een als nieuwe Nokia 6310i tegen, fantastisch toestel was dat zeg.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 17-10-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het valt wel mee hoeveel toestellen ik heb gehad.. Had de afgelopen 5 jaar een smartphone van palm gehad, gevolgd door de htc daimond 2 en nu sinds december 2010 heb ik de omnia 7.

Vroeger kon je veel sneller een nieuwe smartphone kopen als je een simonly had. Kon toen om het jaar een smartphone van rond de 300-350 euro uitzoeken. Nu merk ik dat ik voor een 2 jarige abonnement een smartphone van 500 euro kan uitkiezen (in vergelijking met een niet simonly).

De wp8 lijn brengt zoveel meer nieuwe mogelijkheden (vooral de camera van de 920), dat ik het waard vind om hem te kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 17-10-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Donstil schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
Mijn Italiaans is erg slecht dus kan niets van die site maken maar wat is die 99,95 die ook genoemd staat? En welke kleuren waren er beschikbaar?
Dat is het pre-order bedrag dat je moet betalen om zeker te zijn van het feit dat je hem als een van de eersten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zie dat er op Nokia.nl ook wel een webshop is (Nog zonder de Nokia 920 zoals bekend) maar is die een beetje vlot met nieuwe levering? Of is gokken op een van de andere webshop's beter?
PaT schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Dat is het pre-order bedrag dat je moet betalen om zeker te zijn van het feit dat je hem als een van de eersten krijgt.
Ooh zoiets dacht ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

Donstil schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:35:
Dit al gezien? Best wel indrukwekkend hoe de Stabilisator werkt binnen in de Nokia 920 Camera module.

[video]
private :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh gister deed hij het nog, was een ritje in Rusland gefilmd met de 920 en een "onbekende HD Smartphone".

Ritje ging over het geweldige wegdek daar 8)7 en trambaan enz. De onbekende HD Smartphone trilde enorm en de 920 bleef keurig strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 23:44
Ook in Frankrijk doet de 920 het lekker http://www.phonehouse.fr/top_50_ventes.php

Waar kan je nog meer allemaal alvast de 920 voorbestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

PaT schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:54:
Voor het bespreken van levertijden (of de onbekendheid daarvan) is het gebruikelijk dat we een levertijden topic aanmaken in Telecomproviders. Als de wens er is om dat te blijven bespreken worden jullie vriendelijk verzocht om daar een topic aan te maken. Berichten over de levertijden zullen vanaf nu hier verwijderd worden.
*kuch*

Ik heb dus het e.e.a. weggegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
PaT in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1"

[ Voor 137% gewijzigd door PaT op 18-10-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
PaT schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

*kuch*

Ik heb dus het e.e.a. weggegooid
commentaar op de moderatie is altijd welkom via DM
Het lijkt erop dat de Italiaanse NStore al geen preorders meer aanneemt. Of ze hebben te weinig ingekocht of er is een grote vraag. :o

[ Voor 54% gewijzigd door PaT op 18-10-2012 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 08:12
Martinspire schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:28:
Kwam laatst nog mijn eerste telefoon tegen:
Ergens 2000 kreeg ik die. In 12 jaar is het hard gegaan :9
Inderdaad. In 1998 was mijn eerste mobiel een Nokia 5110. Afbeeldingslocatie: http://www.extragsm.com/images/phone/big/Nokia/5110/Nokia-5110-01.gif
14 jaar later wordt het dus waarschijnlijk weer een Nokia. Naast een gewone telefoon is het een halve tabletcomputer annex camera geworden.
Met helaas nog maar een fractie van de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01-2021

[ Voor 72% gewijzigd door PaT op 18-10-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
joko56 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:54:
Pdashop zet Lumia 920 online voor € 649,-
Stond er al even toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond er wel, maar was weer weggehaald. Ik zie dat je nu ook een reminder mail kan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01-2021
Klopt heb ik meteen maar even gedaan. Maar wat is nu wijsheid met dit toestel, ik ben er heilig van overtuigt dat na een maand de prijs een stuk lager zal uitvallen. Wat denken jullie?
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:04:
[...]

Stond er wel, maar was weer weggehaald. Ik zie dat je nu ook een reminder mail kan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 22:11
joko56 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:21:
Klopt heb ik meteen maar even gedaan. Maar wat is nu wijsheid met dit toestel, ik ben er heilig van overtuigt dat na een maand de prijs een stuk lager zal uitvallen. Wat denken jullie?

[...]
Simpel toch, als jij er heilig van overtuigd bent dat dit gaat gebeuren dan kan je daarop wachten als je dat wil. Ik denk persoonlijk niet dat ze al binnen een maand de prijs gaan verlagen. Misschien pas na een half jaar, eerder krijg je allerlei abo deals van de diverse providers.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
ChiLLeR schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:59:
[...]

Simpel toch, als jij er heilig van overtuigd bent dat dit gaat gebeuren dan kan je daarop wachten als je dat wil. Ik denk persoonlijk niet dat ze al binnen een maand de prijs gaan verlagen. Misschien pas na een half jaar, eerder krijg je allerlei abo deals van de diverse providers.
Die deals kunnen mij niet snel genoeg uit de grond komen springen, want de prijzen zoals bij coolblue nu worden vermeld, zijn echt om te janken. Ik wist dat de abbo prijzen extreem gestegen zijn, maar bijna een verdubbeling is wel echt te schandalig voor woorden. We zullen het de komende weken zien denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 14:51

Sebazzz

3dp

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 18-10-2012 16:26 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik wil er best advies verkoop voor betalen maar dan wil ik hem wel op de release hebben, nu is CoolBlue altijd wel duur maar de snelle levering zit meestal wel goed (Snel enz).

Ik wil alleen geen Zwarte dus dan valt CoolBlue voor nu af zo lijkt het.

Edit: Er is nog veel meer moois zie ik op de Website van Coolblue.
Allemaal Nokia's met WP8 en een groot scherm. Fail 8)7

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img268/3800/schermafbeelding2012101g.png

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 17-10-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Donstil schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:36:
Ik wil er best advies verkoop voor betalen maar dan wil ik hem wel op de release hebben, nu is CoolBlue altijd wel duur maar de snelle levering zit meestal wel goed (Snel enz).

Ik wil alleen geen Zwarte dus dan valt CoolBlue voor nu af zo lijkt het.

Edit: Er is nog veel meer moois zie ik op de Website van Coolblue.
Allemaal Nokia's met WP8 en een groot scherm. Fail 8)7

[afbeelding]
Had het ook opgemerkt haha had ze al een mailtje gestuurd.
Ik wil hem ook graag snel hebben, maar denk toch dat ik 1 weekje afwacht nadat de eerste gebruikers hem hebben. Gewoon om reacties op het gebruik enz te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb ook nog nergens van de Nederlandse webshops een serieuze posting van de 920 gezien. Ze hebben overal maar wat staan qua kleuren, maar meestal ook niet meer dan 1 en daarvan klopt vaak ook maar weinig inclusief gegokte prijs. In de pricewatch staat ie bv ook nog niet volledig.

Hoop dat hier toch echt binnenkort verandering in gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat die prijzen bij pdashop.nl nog iets gaan zakken en naast een zwarte nog een grijze gaat komen(wit kan ook), dan bestel ik hem gelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zodra 't toestel eenmaal uit is, komen de andere kleuren ook wel, van de Lumia 800 had Coolblue ook 't eerst de zwarte en ook nog in Vodafone uitvoering (simlockvrij, maar met Voda startscherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ik hoop in 1e instantie dat het geen exclusive provider gaat worden. Plan was eigenlijk om van t-mobile naar Vodafone over te stappen. Maar zoals het er nu uitziet in andere landen, in US is hij de komende 6 maanden alleen te krijgen met een abbo met AT&T. We zullen zien wat er in nederland gaat gebeuren.

En mocht ik alsnog 150,- moeten bijleggen voor de Lumia 920, dan zou ik toch wel weer twijfelen. Oftewel, ik kan niet wachten tot er meer duidelijkheid komt over de Nederlandse release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Something just popped up on my timeline...

.
Nokia Nederland ‏@NokiaNL
Altijd willen weten hoe het voelt om jouw Lumia in handen te hebben? Klik hier voor de demo.. http://ow.ly/ezlmQ http://ow.ly/i/12bGU
Ruben ‏@RubenM046
@NokiaNL Weten jullie de prijzen van de nieuwe Nokia Lumias al? de 820 en 920?
Nokia Nederland ‏@NokiaNL
Hi @RubenM046 We hebben helaas nog geen officiële info. Zodra we dit hebben weten jullie dit direct op Facebook/Twitter. Nog even geduld :-)
Nog even geduld? Gank fietsen, info! Nu! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:50:
Something just popped up on my timeline...

.

[...]

[...]

[...]

Nog even geduld? Gank fietsen, info! Nu! :+
Gaat niet de goeie kant op hoor, 2 weken voor release zou ook NokiaNL het toch wel moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Donstil schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:36:
[...]

Gaat niet de goeie kant op hoor, 2 weken voor release zou ook NokiaNL het toch wel moeten weten.
Bijna 4 als je uit gaat van half november wat in lijn ligt met de Duitse release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
LOTG schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

Bijna 4 als je uit gaat van half november wat in lijn ligt met de Duitse release.
Over twee weken komt WP8 uit, op die dag zouden eigenlijk de nieuwe WP8 telefoons ook in de winkel moeten liggen.

Maar je hebt gelijk, 4 weken als je uitgaat van 15november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Is dat inderdaad de release date van WP8? Dan ben ik het wel met je eens dat de telefoons eigenlijk in de winkel zouden moeten liggen. Maar Nederlands word wel vaker het onergeschoven kindje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Donstil schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:36:
[...]

Er staat niet dat ze het niet weten, alleen dat er geen "officiele informatie" beschikbaar is.

Ze mogen het dus gewoon niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat bedoelde ik meer idd. Raar gebeuren die launch tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Donstil schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:56:
[...]
Over twee weken komt WP8 uit, op die dag zouden eigenlijk de nieuwe WP8 telefoons ook in de winkel moeten liggen.
Dan is de presentatie van WP8. Of dan de telefoons ook in de winkel zouden moeten liggen... Als jij mij een bron kan aanwijzen die zegt dat dat inderdaad zou moeten ;)...

als alles zou gebeuren wat ik vind dat zou moeten...

[ Voor 7% gewijzigd door fruitbakje op 18-10-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:56:
[...]

Maar je hebt gelijk, 4 weken als je uitgaat van 15november.
Er is natuurlijk niet bepaald een grote hype rondom de telefoons van Nokia en evenmin rond WP8. Toch kan men beter het ijzer smeden, wanneer het heet is en dus direct de telefoons in de winkels leggen, zodat de mond tot mond reclame zijn werk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:53:
[...]

Er is natuurlijk niet bepaald een grote hype rondom de telefoons van Nokia en evenmin rond WP8. Toch kan men beter het ijzer smeden, wanneer het heet is en dus direct de telefoons in de winkels leggen, zodat de mond tot mond reclame zijn werk kan doen.
Ja dat lijkt mij ook, eind november of later is gewoon te laat en dan bloed het weer dood, de lancering van Windows8 is een mooie gelegenheid om de rest (Wp8 en toestellen) ook gelijk op de markt te knallen.

Er is naar mijn mening ook absoluut geen reden om te wachten en nog voor een gefaseerde lancering te gaan. Apple en Samsung kunnen in een maand toch ook miljoenen toestellen verkopen.

Dan moet het bij Nokia met die duizenden geïnteresseerde (tov miljoenen) toch ook lukken.
fruitbakje schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:36:
[...]

Dan is de presentatie van WP8. Of dan de telefoons ook in de winkel zouden moeten liggen... Als jij mij een bron kan aanwijzen die zegt dat dat inderdaad zou moeten ;)...

als alles zou gebeuren wat ik vind dat zou moeten...
Omdat al de techSites spreken van een WP8 Launch event was ik daar even vanuit gegaan.
Alle geruchten spreken daar ook over.

http://www.theverge.com/2...launch-event-october-29th

Pagina: 1 ... 9 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;