Ik weet niet wat t is, maar sinds een dag of 2 - 3 gaat mijn batterij een stuk langer mee. Ik heb mn 920 al sinds november vorig jaar, maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb 'm gisterochtend van de lader gehaald (100%), en nu pas staat ie op 52%. Terwijl mijn gebruik niet veel anders is dan de afgelopen tijd.
Nou dat je een 2A lader kan gebruiken maar 100% zeker niks uit al gebruik je een 10A lader telefoon blijft gewoon werken. Enige wat ik me afvraag is of het nut heeft een lader te pakken die meer dan 1A doet.kruila schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:11:
[...]
Jouw verhaal is dus een aanname (als ik het goed begrijp tenminste), is er iemand in dit forum die hier nog iets meer over kan vertellen?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ja, zoals boven al gezegd wordt, er zit sowieso een regelaar op het oplaad circuit, maar die kan sowieso harder laden dan 1A. Ik gebruik zelf een nokia lader van een vorige nokia, die levert 1,25A en die laadt significant sneller op dan de de stock lader.Cyrus The Virus schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:26:
[...]
Nou dat je een 2A lader kan gebruiken maar 100% zeker niks uit al gebruik je een 10A lader telefoon blijft gewoon werken. Enige wat ik me afvraag is of het nut heeft een lader te pakken die meer dan 1A doet.
Ook kan ik me voorstellen dat er max xA naar de accu gaat maar dat als de telefoon daarbij ook nog stroom vraagt dat er meer gebruikt kan worden (maar dat is een theorie, zonder specs kan je daar weinig over zeggen behalve het te testen)
Ohja @picardo Mijn telefoon heeft status 'Gerepareerd' ik ben benieuwd...
-edit-
Nog even achteraan gebeld, telefoon wordt vervangen door een nieuwe exemplaar.
[ Voor 8% gewijzigd door kippetje01 op 23-05-2013 11:31 ]
Daar lijkt het haast wel op, van wat ik op fora's lees, dat als je de telefoon zelf intensief gebruikt, wat je juist vaak in de auto doet (GPS, Muziek, BT, 3G), je daarbij dus meer dan 1A verstookt, je batterij loopt dan leeg in plaats van dat hij oplaad in je auto, wel langzamer, maar hij loopt leeg. Met 2.1A laders gaat dat veel beter. Misschien dat hij dan meer reserve heeft en het toestel zelf ook van stroom voorziet.kippetje01 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:03:
[...]
Ja, zoals boven al gezegd wordt, er zit sowieso een regelaar op het oplaad circuit, maar die kan sowieso harder laden dan 1A. Ik gebruik zelf een nokia lader van een vorige nokia, die levert 1,25A en die laadt significant sneller op dan de de stock lader.
Ook kan ik me voorstellen dat er max xA naar de accu gaat maar dat als de telefoon daarbij ook nog stroom vraagt dat er meer gebruikt kan worden (maar dat is een theorie, zonder specs kan je daar weinig over zeggen behalve het te testen)
Maar dat weet ik niet zeker gezien ik altijd dacht dat je telefoon ten alle tijden het batterij uit de telefoon trekt. Zou mooi zijn dat hier technische mensen zijn die betrokken zijn bij de bouw van dergelijke devices
Ik heb even na gevraagt bij collega, en de meeste laders hebben een soort van ID (meestal met een weerstand). Aan de hand van die ID weet de telefoon hoeveel stroom de adapter kan leveren. En dus met hoeveel stroom hij de batterij kan laden. Er zit natuurlijk wel een limiet aan de hoeveelheid stroom waarmee ze de batterij laden.kippetje01 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:03:
[...]
Ja, zoals boven al gezegd wordt, er zit sowieso een regelaar op het oplaad circuit, maar die kan sowieso harder laden dan 1A. Ik gebruik zelf een nokia lader van een vorige nokia, die levert 1,25A en die laadt significant sneller op dan de de stock lader.
Ohja @picardo Mijn telefoon heeft status 'Gerepareerd' ik ben benieuwd...
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Dat een lader 2.1A kan leveren betekend niet dat de lader dit automatisch ook zal leveren.
De telefoon regelt zelf hoeveel A er op dat moment nodig is, en 'slurpt' dit dan uit de lader.
De telefoon regelt zelf hoeveel A er op dat moment nodig is, en 'slurpt' dit dan uit de lader.
Hmmm, ik had vandaag het probleem dat mijn gesprekken continu wegvielen... Volgens mij had dit te maken met het feit dat mijn verbinding steeds van 3G naar 2G (en weer terug) ging.
Na instellen op max 2G snelheid in de netwerkinstellingen kon ik wel normaal een gesprek voeren, maar dit is niet bepaald ideaal.
Meer mensen met een dergelijk probleem en die weten of hier iets aan te doen is? (En wat?).
Heb trouwens telfort, nooit echt issues met de verbinding gehad.
Na instellen op max 2G snelheid in de netwerkinstellingen kon ik wel normaal een gesprek voeren, maar dit is niet bepaald ideaal.
Meer mensen met een dergelijk probleem en die weten of hier iets aan te doen is? (En wat?).
Heb trouwens telfort, nooit echt issues met de verbinding gehad.
Ik heb dit ook soms, maar ik weet niet of het door 1) het netwerk komt, of 2) doordat ik per ongeluk met de wang op 'beëindigen' druk. Is me laatste tijd vaker gebeurt, vrij irritant.m0ridin schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:06:
Hmmm, ik had vandaag het probleem dat mijn gesprekken continu wegvielen... Volgens mij had dit te maken met het feit dat mijn verbinding steeds van 3G naar 2G (en weer terug) ging.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Haha, ja... dat met die wang zat ik ook aan te denken, maar even goed in de gaten houden in ieder geval.Reaper.JA2 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:28:
[...]
Ik heb dit ook soms, maar ik weet niet of het door 1) het netwerk komt, of 2) doordat ik per ongeluk met de wang op 'beëindigen' druk. Is me laatste tijd vaker gebeurt, vrij irritant.
scherm gaat toch uit als jij belt met proximity sensor?m0ridin schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:06:
[...]
Haha, ja... dat met die wang zat ik ook aan te denken, maar even goed in de gaten houden in ieder geval.
Ik heb mijn cc-1043 weggegooit.. Bleek op sommige plekjes kleine krasjes te zitten.. lekker zo'n hoesje eromheen dat krasjes veroorzaakt. Heb nu deze gekocht, past perfect.
Weet dat dit bij accessoires hoort, maar wil iedereen waarschuwen wat de nadelen zijn van de cc01043 hoesjes.
Weet dat dit bij accessoires hoort, maar wil iedereen waarschuwen wat de nadelen zijn van de cc01043 hoesjes.
Verwijderd
Ik zou wel oppassen, ik had de zelfde voor mijn Lumia 820 maar er zit een scherp randje aan de binnenkant welke krassen heeft achtergelaten op mijn scherm..vali schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:24:
Ik heb mijn cc-1043 weggegooit.. Bleek op sommige plekjes kleine krasjes te zitten.. lekker zo'n hoesje eromheen dat krasjes veroorzaakt. Heb nu deze gekocht, past perfect.
Thanks voor de tip! Als dat zo is stuur ik hem gelijk terugVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:39:
[...]
Ik zou wel oppassen, ik had de zelfde voor mijn Lumia 820 maar er zit een scherp randje aan de binnenkant welke krassen heeft achtergelaten op mijn scherm..
heb dit hoesje in 3 verschillende kleuren, geen van de 3 hoesjes geeft problemen, laat staan krasjesvali schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:24:
wel haal ik bij aanbrengen hoesje eerst een doekje over telefoon en binnenkant hoesje
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
De lichtje krasjes zijn alleen bij mij zichtbaar als ik mijn toestel in het licht houdt en dicht erop op kijk. Het is niet alsof het gelijk opvalt. Alsnog baal ik er nog steeds van...kruila schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:03:
[...]
heb dit hoesje in 3 verschillende kleuren, geen van de 3 hoesjes geeft problemen, laat staan krasjes
wel haal ik bij aanbrengen hoesje eerst een doekje over telefoon en binnenkant hoesje
Ik raak een beetje gestoord van mijn tel... De Lumia is een hele fijne telefoon mits het werkt.
Heb nu al 3 toestellen gehad:
Toestel 1: Vibrate Rattle, na 8 dagen omgeruild voor een nieuwe...
Toestel 2: Na een tijdje kwam de Vibrate ratte terug, alsmede dode pixels, krakende behuizing, krakende speaker.
Toestel 3: Een nieuwe, vandaag gekregen via UPS. Maak het pakketje open..kijk goed naar de tel...en valt me op dat er geen schroefjes aan de onderzijde zitten...dus ik kijk naar het scherm....zit het scherm er half los in...moest ik deze zelf erin klikken. Tel aangezet...mn appjes geinstalleerd.... Kan ik niet bellen??? Herstart m'n tel zichzelf steeds.
Ik wordt hier echt goed ziek van... Ik heb geen zin om weer mijn telefoon kwijt te zijn...maar ik ga toch een nieuwe eisen bij Nokia...
Ik zat eraan te denken om ze te bellen en te eisen dat ze er eentje opsturen en dan pas(wanneer ik deze heb ontvangen) de tel die ik vandaag heb gekregen terug krijgen...
Wat denken jullie? Wat lijkt jullie handig?
Toestel 2: Na een tijdje kwam de Vibrate ratte terug, alsmede dode pixels, krakende behuizing, krakende speaker.
Toestel 3: Een nieuwe, vandaag gekregen via UPS. Maak het pakketje open..kijk goed naar de tel...en valt me op dat er geen schroefjes aan de onderzijde zitten...dus ik kijk naar het scherm....zit het scherm er half los in...moest ik deze zelf erin klikken. Tel aangezet...mn appjes geinstalleerd.... Kan ik niet bellen??? Herstart m'n tel zichzelf steeds.
Ik wordt hier echt goed ziek van... Ik heb geen zin om weer mijn telefoon kwijt te zijn...maar ik ga toch een nieuwe eisen bij Nokia...
Ik zat eraan te denken om ze te bellen en te eisen dat ze er eentje opsturen en dan pas(wanneer ik deze heb ontvangen) de tel die ik vandaag heb gekregen terug krijgen...
Verwijderd
Ik weet zeker dat het moet kunnen, maar ik vind het niet : Kun je ergens het formaat van de foto's instellen? Ik heb zojuist een foto naar m'n pc gemaild, maar vond hem erg klein. Terwijl ik hier laatst foto's van andere zag die veel groter waren...
Over dat zwarte insteekhoesje: Ik gebruik die al jaren, eerst voor m'n E7 en nu voor m'n Lumia 920 en ook nooit problemen gehad met beschadigingen.
Over dat zwarte insteekhoesje: Ik gebruik die al jaren, eerst voor m'n E7 en nu voor m'n Lumia 920 en ook nooit problemen gehad met beschadigingen.
Instellingen - back-up - foto's - beste kwaliteit (wifi nodig) activerenVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:01:
Ik weet zeker dat het moet kunnen, maar ik vind het niet : Kun je ergens het formaat van de foto's instellen? Ik heb zojuist een foto naar m'n pc gemaild, maar vond hem erg klein. Terwijl ik hier laatst foto's van andere zag die veel groter waren...
Verwijderd
Hmm, ik heb het misschien een beetje verkeerd geformuleerd. Ik bedoel eigenlijk het formaat bij de camera instellingen, dat wil ik graag iets groter hebben.kruila schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:14:
[...]
Instellingen - back-up - foto's - beste kwaliteit (wifi nodig) activeren
Inderdaad gewoon nieuwe eisen, en ze doen vast wel chill aangezien het je derde aanvaring is en ze wel klantvriendelijk zijn. Volgens mij heb je echt pech!Ladykiller007 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:42:
Ik raak een beetje gestoord van mijn tel... De Lumia is een hele fijne telefoon mits het werkt.
Wat ik trouwens niet snap is dat je een toestel dat duidelijk schroefjes mist en een los scherm heeft wel even vastklikt en gaat gebruiken.. die stop je toch gelijk terug in de doos?
Awesome! Een van mijn 'die mis ik nog' apps... Nu nog de ING app (en ik vergeet er vast nog wel een) maar dan zijn al mn favo android apps ook wel beschikbaar op windows phonereinier.sr schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:52:
http://www.wpcentral.com/...sktop-app-windows-phone-8
Free for a limmited time!
ING zit al in beta dus komt eraan!m0ridin schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:11:
[...]
Awesome! Een van mijn 'die mis ik nog' apps... Nu nog de ING app (en ik vergeet er vast nog wel een) maar dan zijn al mn favo android apps ook wel beschikbaar op windows phone(ook al is er hier en daar misschien nog ruimte voor verbetering hehe).
Even een hele belangrijke intermezzo:
Ik zit voor m'n zusje in het lagere segment te kijken het komt voor mij nu uit op een 720 vs 820 verhaal. Welke zal ik kiezen? De 720 is mooier en heeft gorilla glas (echt een pré sterk glas). De 820 heeft betere proc en 1GB geheugen en dat is best wel handy vanwege limieten (zelfs face swap heeft 1gb limiet!!). Daarentegen heeft die geen gorillaglas en is die ook wat zwaarder/ minder mooi.
Wat is wijsheid? Qua prijs is het echt 2 tientjes verschil. Ben echt benieuwd wat jullie tips hierover zijn als mede lumia 920 users! En natuurlijk feest dat er nog een Windows Phone ziel is gewonnen
@Worsteneter
De 820 heeft een amoled scherm, dat is wel mooier zwart bij de WP interface.
Daarnaast is de camera beter, meer MP en dubbele led.
De 820 beschikt over NFC en is eventueel draadloos op te laden.
De 720 beschikt wel weer over een grotere accu, en tja uiterlijk is subjectief.
Welke ik zou kiezen? Tja, de 920 natuurlijk
Ja ik heb zelf al de 920!sonna schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:37:
@Worsteneter
820:
- Amoled
- betere proc en 1GB geheugen
- 8mp camera, dubbel led
- verwisselbare hoesjes/draadloos laden
720:
- gorilla glas
- mooiere vormgeving/ lichter
- grotere accu
- betere front camera
720 heeft ook wel NFC en kan met een hoesje ook draadloos laden. Wat mij vooral interesseert is of de 512mb geheugen vs 1gb geheugen zo'n groot verschil maakt.. en gorilla glas vs geen gorilla glas
Vandaag voor het eerst gemerkt dat mijn toestel aan de achterzijde net boven de camera warm wordt bij gebruik van navigatie....
Niet heftig heet (was de rit van 10km te kort voor wellicht) maar merkbaar een stuk warmer.
Meer ervaringen mee??
Niet heftig heet (was de rit van 10km te kort voor wellicht) maar merkbaar een stuk warmer.
Meer ervaringen mee??
is normaal, daar zit de "heatsink".peerke63nl schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 03:00:
Vandaag voor het eerst gemerkt dat mijn toestel aan de achterzijde net boven de camera warm wordt bij gebruik van navigatie....
Meer ervaringen mee??
Heb mijn tel terug ontvangen van Nokia, ze zeggen dat ze de batterij gemeten hebben en er niks aan mankeert. Vandaag zit ik na een uurtje Whatsappen alweer op 60%..
Ligt dat aan Whatsapp of aan de batterij?Boomlaars schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:25:
Heb mijn tel terug ontvangen van Nokia, ze zeggen dat ze de batterij gemeten hebben en er niks aan mankeert. Vandaag zit ik na een uurtje Whatsappen alweer op 60%..
Ik hoor van veel mensen die veel whatsappen problemen met de batterij en wp8. Laatste paar dagen ook iets meer gewhatsapped en de telefoon moest merkbaar vaker aan het sap... Hoewel in het algemeen WP8 ook iets meer stroom verbruikt dan WP7.X. Op standby blijft mijn dell venue pro dagen lang aan(die slingert ook nog rond) terwijl ik dat niet verwacht van mijn 920.
ik heb een raar probleem, als ik muziek luister kwam er normaal altijd een next pause back button vanaf de bovenkant als ik op het aan/uit knopje drukte. nu krijg ik dat niet. Als ik mijn volume buttton indruk ook niet, alleen hoe hard de muziek staat. iemand die weet hoe dit komt?
ps ik zit nog op 1232 (firmware)
1308 is nog niet beschikbaar (terwijl dat op het vorige toestel wel was
pss problem solved met een dubbele softreset.
ps ik zit nog op 1232 (firmware)
1308 is nog niet beschikbaar (terwijl dat op het vorige toestel wel was
pss problem solved met een dubbele softreset.
[ Voor 21% gewijzigd door kaasplank1 op 25-05-2013 13:02 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ik wil graag overstappen van de L800 naar de l920, omdat ik overall zeer tevreden over de nieuwe Lumia lijn icm windows.
Eén van de punten die me echter wel stoort in de L800, is dat ik niet kan instellen hoeveel data per e-mail kan worden opgehaald. Dus bijvoorbeeld monsterboard mailtjes moet ik altijd handmatig na downloaden om ze volledig te kunnen zien. Op mijn HTC HD2 kon ik gewoon de max grootte van email/bijlage aangeven.
Kan iemand mij vertellen of dit bij de L920 wel mogelijk is?
Eén van de punten die me echter wel stoort in de L800, is dat ik niet kan instellen hoeveel data per e-mail kan worden opgehaald. Dus bijvoorbeeld monsterboard mailtjes moet ik altijd handmatig na downloaden om ze volledig te kunnen zien. Op mijn HTC HD2 kon ik gewoon de max grootte van email/bijlage aangeven.
Kan iemand mij vertellen of dit bij de L920 wel mogelijk is?
Het enige wat WP8 niet automatisch laad zijn de foto's/plaatjes in de e-mail.
Dus ja, ik moet 'handmatig' klikken op 'Download pictures' .
Thnx Bart, Jammer dat dit niet instelbaar is, aangezien veel tekst in image vorm wordt weergegeven. Misschien dat er nog een app komt die hier wat mee kan.Bart_GR schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:37:
Het enige wat WP8 niet automatisch laad zijn de foto's/plaatjes in de e-mail.
Is het zelfde gedrag als bij outlook op de PC, is ter bescherming tegen spam. Je kan namelijk via een gelinked plaatje met unieke url zien of je mail is gelezen (plaatje is geopend) en dus een valide mail adres betreft.zwimmiz schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:48:
[...]
Thnx Bart, Jammer dat dit niet instelbaar is, aangezien veel tekst in image vorm wordt weergegeven. Misschien dat er nog een app komt die hier wat mee kan.
Embedded plaatjes worden volgens mij wel gewoon getoond.
Ja ik heb echt pech:(!!Worsteneter schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:46:
[...]
Inderdaad gewoon nieuwe eisen, en ze doen vast wel chill aangezien het je derde aanvaring is en ze wel klantvriendelijk zijn. Volgens mij heb je echt pech!
Wat ik trouwens niet snap is dat je een toestel dat duidelijk schroefjes mist en een los scherm heeft wel even vastklikt en gaat gebruiken.. die stop je toch gelijk terug in de doos?
Ja dat had ik eigenlijk wel meteen moeten doen...maar aan de andere kant was het ook goed om hem even aan te zetten...zo kwam ik achter de andere 'gebreken' om het zo maar te noemen....
beste nokia tweakers
Ik heb het forum gelezen en ik ben enthousiast over de lumia.
Ik ben nu een bezitter van een Htc one X maar ik wil naar een nokia met Windows 8, dit omdat ik straks een tablet met W8 krijg en thuis op mijn pc ook met W8 werk.
Echter na het lezen van forums twijfel ik nog welke ik wil aanschaffen de 920 nu of de 925 over een paar maanden. Is het de moeite waard voor mij hier op te wachten ?
Hier had ik graag nog wat advies over liefst uiteraard van de gebruikers zelf
Wat wil ik ermee doen: Buiten de normale comunicatie apps en wat nieuws apps doe ik voornamelijk Internetten,Mailen,agenda,foto's maken,navigatie gebruiken en skydrive. Dit moet voor mij soepel lopen
( helaas met de htc nu niet het geval ).
Prijs speelt een kleine rol...goedkoper altijd beter
Ik ben nu een bezitter van een Htc one X maar ik wil naar een nokia met Windows 8, dit omdat ik straks een tablet met W8 krijg en thuis op mijn pc ook met W8 werk.
Echter na het lezen van forums twijfel ik nog welke ik wil aanschaffen de 920 nu of de 925 over een paar maanden. Is het de moeite waard voor mij hier op te wachten ?
Wat wil ik ermee doen: Buiten de normale comunicatie apps en wat nieuws apps doe ik voornamelijk Internetten,Mailen,agenda,foto's maken,navigatie gebruiken en skydrive. Dit moet voor mij soepel lopen
Het is nogal onduidelijk wanneer de 925 precies leverbaar is. Je hebt dus een kans dat je langer moet wachten dan je aanvankelijk gehoopt had. Zeker gezien het debakel met de levering van de 920 zou ik hier rekening mee houden. Eigenlijk denk ik niet dat je heel veel mist als je nu een 920 haalt. Ik zou vooral even naar de winkel gaan en kijken of het formaat, het gewicht en het scherm van de 920 je bevallen. De 925 is namelijk wel een stuk dunner en lichter, en heeft ook een amoled-scherm. De cameralens van de 925 zou ook wat beter moeten zijn, maar ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt. Daar staat dan weer tegenover dat draadloos laden bij de 920 zit ingebakken, terwijl je er een hoesje voor nodig hebt op de 925.ErwinJ schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:07:
beste nokia tweakers
De 920 vind ik na 3 maanden gebruik in ieder geval nog steeds een toptoestel
Check out my photography on Instagram
nee, hij is vandaag verzonden (nieuw exemplaar), dus dat zal wel maandag worden.
Hoe zie je dat het een nieuw exemplaar is .. Mijne is vandaag ook terug gestuurd .kippetje01 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:04:
[...]
nee, hij is vandaag verzonden (nieuw exemplaar), dus dat zal wel maandag worden.
http://www.google.nl/url?...6pynQfWTqbeDPTT9bWQ2w3y_Q
Om de warmte die dat toestel produceert af te voeren dus... In een telefoon heb je geen plek voor ventilatoren, dus moet het op een andere manier. Die manier is via een warmte geleidend materiaal en dat is dus de heatsink.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Hoe kan het dat ik nog niet op de goeie firmwareversie zit? Ik dacht dat iedereen die al gekregen heeft. ik zit nu op 1232. 5957
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Vanochtend mijn eerste vastloper gehad. Gewoon op het startscherm. Soft reset en hij deed het weer.
Verwijderd
Weet er iemand hoe je pin code kan veranderen op Lumia 920 ?
Heb me al rot gezocht
Alvast bedankt,
Jurgen
Heb me al rot gezocht
Alvast bedankt,
Jurgen
Verwijderd
Instellingen..... In dat menu vind ik applicaties niet terug ........Whatson schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:40:
settings > applications > phone , helemaal onderaan
swipe van rechts naar links
[ Voor 33% gewijzigd door Whatson op 25-05-2013 14:53 ]
Verwijderd
Ok gevonden --> Menu -- Telefoon en dan helemaal onderaan.Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:50:
[...]
Instellingen..... In dat menu vind ik applicaties niet terug ........
Thnksss....PaT schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:39:
[...]
http://www.google.nl/url?...6pynQfWTqbeDPTT9bWQ2w3y_Q
Om de warmte die dat toestel produceert af te voeren dus... In een telefoon heb je geen plek voor ventilatoren, dus moet het op een andere manier. Die manier is via een warmte geleidend materiaal en dat is dus de heatsink.
Bedankt voor je info.Woembah schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:39:
[...]
Het is nogal onduidelijk wanneer de 925 precies leverbaar is. Je hebt dus een kans dat je langer moet wachten dan je aanvankelijk gehoopt had. Zeker gezien het debakel met de levering van de 920 zou ik hier rekening mee houden. Eigenlijk denk ik niet dat je heel veel mist als je nu een 920 haalt. Ik zou vooral even naar de winkel gaan en kijken of het formaat, het gewicht en het scherm van de 920 je bevallen. De 925 is namelijk wel een stuk dunner en lichter, en heeft ook een amoled-scherm. De cameralens van de 925 zou ook wat beter moeten zijn, maar ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt. Daar staat dan weer tegenover dat draadloos laden bij de 920 zit ingebakken, terwijl je er een hoesje voor nodig hebt op de 925.
De 920 vind ik na 3 maanden gebruik in ieder geval nog steeds een toptoestel. Zeker de door jou aangehaalde zaken die je ermee wilde doen gaan als een trein. Al moet ik wel zeggen dat de standaard agenda beter zou kunnen.
Ben vandaag even naar MM geweest en heb hem geprobeerd, ik was verrast dat deze zo snel reageerde tov mijn htc. De dikte was geen min punt voor mij.
Een vraag over de microfoon. Ik heb een probleem met mijn microfoon in de Lumia 920, ik ben totaal niet te verstaan wanneer ik bel of gebeld wordt. Nu heb ik diverse fora gelezen en er zijn heel veel mensen met dit probleem en welke hun telefoon hebben laten vervangen en zelfs de vervangende toestellen het zelfde probleem hebben.
Nu los ik het tijdelijk op door of "handsfree" te bellen (dus op luidspreker, wat natuurlijk niet altijd even prettig is), of hem op luidspreker te zetten en na een seconde luidspreker weer uit te zetten.
Het rare is, met Skype heb ik het probleem totaal niet. Zijn er meer mensen met dit probleem, want het lijkt wel of de "noice cancelation" mijn eigen stem uitschakelt.
Nu los ik het tijdelijk op door of "handsfree" te bellen (dus op luidspreker, wat natuurlijk niet altijd even prettig is), of hem op luidspreker te zetten en na een seconde luidspreker weer uit te zetten.
Het rare is, met Skype heb ik het probleem totaal niet. Zijn er meer mensen met dit probleem, want het lijkt wel of de "noice cancelation" mijn eigen stem uitschakelt.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Verwijderd
Wat ik mis op mijn geweldige 920 is het volgende :
Ik laat sommige van mijn emailadressen in ėėn map komen maar je kan deze verschillende emailadressen dan geen aparte kleur geven , dit kan in android wel.
Verder zeer tevreden over mijn Lumia 920.
Ik laat sommige van mijn emailadressen in ėėn map komen maar je kan deze verschillende emailadressen dan geen aparte kleur geven , dit kan in android wel.
Verder zeer tevreden over mijn Lumia 920.
zojuist foon uit de cover gehaald en ook ik heb rare vlekken cq krassen.
foon is nieuw in de cover gegaan.
toch wel vreemd.
cover ziet er overigens ook niet meer uit maar das niet raar ruw materiaal en autotechnicus gaan niet samen blijft nooit schoon..
foon is nieuw in de cover gegaan.
toch wel vreemd.
cover ziet er overigens ook niet meer uit maar das niet raar ruw materiaal en autotechnicus gaan niet samen blijft nooit schoon..
Voor de liefhebbers. Lumia 920 volgende week 366,- euro bij de Saturn.
-- Altijd blijven prutsen --
@FoggyFreek Bron?
[ Voor 5% gewijzigd door sinasappel op 26-05-2013 14:40 ]
Na maanden kloten met een beperkte batterijduur is dit imo de beste oplossing: Wanneer je wifi verbinding hebt, data connection onder cullular disablen (of het iig meer doseren als je heel de dag op pad bent). Sinds ik dit doe gaat mijn tel gemakkelijk minimaal 15uur mee, en staat hij vaak na een half uur whatsapp nog op 100%, tov 78 ofzo met data connection. Dit icm location disabled en de tips uit de cnet video werkt volgens mij het beste
Saturn heeft de 21% BTW weg dagen, ook op smartphones. Webshop zegt nu die 366 euro als prijs. Ik ga zelf nog een 720 halen voor m'n vrouw. 290 euro!sinasappel schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:40:
@FoggyFreek Bron?
-- Altijd blijven prutsen --
Of deze link, dan heb je alle toestellen bij elkaar:
http://www.saturn.nl/mcs/...page=&filter=1059%3ANOKIA
Edit:
Wees er wel op tijd bij, de witte 620 was 10 minuten geleden nog op voorraad, en nu tijdelijk uitverkocht. Het gaat dus snel...
[ Voor 13% gewijzigd door Swerfer op 26-05-2013 16:01 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik heb sinds gister een Lumia 920, maar vraag me nu af of ik iets van bescherming moet kopen voor het scherm?
Ik krijg binnenkort wel een paar CC1043 covers binnen, de achterkant zal dan beschermd zijn.
Ik krijg binnenkort wel een paar CC1043 covers binnen, de achterkant zal dan beschermd zijn.
Ik heb mijn lumia 920 sinds februari. Ik heb er wel een cc1043 op, maar geen screenprotector (vind ik sowieso niet fijn die troep).. maar gaat heerlijk! Geen enkel krasje, scherm ziet er echt perfect uit nog!Xutovlip schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:15:
Ik heb sinds gister een Lumia 920, maar vraag me nu af of ik iets van bescherming moet kopen voor het scherm?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als je je mond dicht tegen de microfoon houdt onderaan dan wil het volgens mij wel goed gaan, maar als je de onderkant al meer dan 7cm ofzo van je mond hebt, dan wordt je stem al als achtergrond geluid gezien. Ik hoor echt vaak klachten dat mensen mij niet verstaan. En klopt, met VoIP is er geen enkel probleem. Sowieso vind ik het bel volume maar zacht, kan soms de ander moeilijk verstaan wanneer ik in een niet zo stille omgeving ben.Wim-Bart schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:51:
Een vraag over de microfoon. Ik heb een probleem met mijn microfoon in de Lumia 920, ik ben totaal niet te verstaan wanneer ik bel of gebeld wordt. Nu heb ik diverse fora gelezen en er zijn heel veel mensen met dit probleem en welke hun telefoon hebben laten vervangen en zelfs de vervangende toestellen het zelfde probleem hebben.
https://opensea.io/seaart
op sturen dan, die van mij heeft juist geweldige belkwaliteitenomiss schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:46:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als je je mond dicht tegen de microfoon houdt onderaan dan wil het volgens mij wel goed gaan, maar als je de onderkant al meer dan 7cm ofzo van je mond hebt, dan wordt je stem al als achtergrond geluid gezien. Ik hoor echt vaak klachten dat mensen mij niet verstaan. En klopt, met VoIP is er geen enkel probleem. Sowieso vind ik het bel volume maar zacht, kan soms de ander moeilijk verstaan wanneer ik in een niet zo stille omgeving ben.
Goed om te horenWorsteneter schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:17:
[...]
Ik heb mijn lumia 920 sinds februari. Ik heb er wel een cc1043 op, maar geen screenprotector (vind ik sowieso niet fijn die troep).. maar gaat heerlijk! Geen enkel krasje, scherm ziet er echt perfect uit nog!
En dan zonder mobiel zitten...... Dit is echt waardeloos dan..... Heb hem nodig voor mijn werk en prive..... en geen andere telefoon tot mijn beschikking.....Worsteneter schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:07:
[...]
op sturen dan, die van mij heeft juist geweldige belkwaliteit
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Nouja; een toestel van 600 euro en dan genoegen nemen met moeten bellen via luidspreker omdat je anders 1 weekje zonder telefoon zit. Regel ff een vervangende telefoon? Vind dit wel een beetje raar hoor.. een telefoon die je zó nodig hebt vanwege werk én privé en dan wel genoegen nemen met een toestel waar je zowat niet mee kan bellenWim-Bart schreef op maandag 27 mei 2013 @ 00:21:
[...]
En dan zonder mobiel zitten...... Dit is echt waardeloos dan..... Heb hem nodig voor mijn werk en prive..... en geen andere telefoon tot mijn beschikking.....
Ik heb ook sinds kort dat de Store echt traag is. Als ik op de zoekknop druk duurt het echt een paar seconden voordat ik het zoekscherm krijg. Daarnaast duurt het ook even voordat hij een app laat zien als ik een aanklik.
Hetzelfde bij Music&Video's. Als ik een album of artiest aanklik duur het even voordat hij hem opent.
Meer mensen hier last van?
Hetzelfde bij Music&Video's. Als ik een album of artiest aanklik duur het even voordat hij hem opent.
Ja, al weken, zo niet maanden. (Met een L800). De ene app heeft hij zo gedownload, de andere duurt eeuwen voordat je die optie te zien krijgt. En dan loopt het daarna bij mij nog regelmatig "vast" ook. Dit alles wel over 3G, via Wifi heb ik er geloof ik geen last van.Tropicc schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:18:
Ik heb ook sinds kort dat de Store echt traag is. Als ik op de zoekknop druk duurt het echt een paar seconden voordat ik het zoekscherm krijg. Daarnaast duurt het ook even voordat hij een app laat zien als ik een aanklik.
Oké, van een L800 kan ik het nog wel begrijpen, maar zo'n nieuwe L920 met betere specs?
Iemand enig idee hoe ik wel een facebook account kan koppelen (Facebook chat) maar niet automatisch de contacten laat synchroniseren?
Bij je contactenlijst --> Instellingen --> Contactenlijst filterenVecodo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:50:
Iemand enig idee hoe ik wel een facebook account kan koppelen (Facebook chat) maar niet automatisch de contacten laat synchroniseren?
Ik heb daar 6 regels en daarvan is er maar eentje aangevinkt. Daar staan mijn contacten. Je kunt bij een contact dan trouwens wel bijvoorbeeld de koppeling maken naar het Facebook / Twitter account van die persoon zodat je wel een foto ziet en meer informatie.
[ Voor 29% gewijzigd door EdwinB op 27-05-2013 13:55 ]
Hey, niet zo neerbuigend over mijn L800 he?Tropicc schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:37:
Oké, van een L800 kan ik het nog wel begrijpen, maar zo'n nieuwe L920 met betere specs?
Maar los daarvan, voorheen werkte het allemaal als een speer, nu een tijdje niet meer. Het lijkt mij toch stug dat dit te maken heeft met de groter wordende Store...(want an sich apps vinden is nog rap zat).
van het weekend een WTF momentje
Ik pak 'smorgens mijn phone en brand mijn fikken.
Het usb stekkertje van de lader was opgzwollen tot twee keer de normale grootte en stekker en onderkant van de telefoon waren gloeiend heet.
Originele lader en kabel.....
Ik heb er nu een andere lader en kabel opzitten en wonder boven wonder werkt alles maar het lijkt me toch niet gezond.
Daarnaast heb ik regelmatig dat mijn alarm geen geluid maakt - het gaat wel af, ik heb een snooze en dismiss button, maar er is niets te horen. De telefoon staat op vibrate, volume op 0, en hij deed het normaliter wel. Maar soms verdomt ie het, en ik kan er niet de vinger achter kijgen waar het aan ligt...
Ik pak 'smorgens mijn phone en brand mijn fikken.
Het usb stekkertje van de lader was opgzwollen tot twee keer de normale grootte en stekker en onderkant van de telefoon waren gloeiend heet.
Originele lader en kabel.....
Ik heb er nu een andere lader en kabel opzitten en wonder boven wonder werkt alles maar het lijkt me toch niet gezond.
Daarnaast heb ik regelmatig dat mijn alarm geen geluid maakt - het gaat wel af, ik heb een snooze en dismiss button, maar er is niets te horen. De telefoon staat op vibrate, volume op 0, en hij deed het normaliter wel. Maar soms verdomt ie het, en ik kan er niet de vinger achter kijgen waar het aan ligt...
Haha no offence! Ben zelf van een L800 naar een L920 gegaan. Blijf de 800 erg mooi vinden (maar de 920 nog mooier!PaT schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:01:
[...]
Hey, niet zo neerbuigend over mijn L800 he?
Maar los daarvan, voorheen werkte het allemaal als een speer, nu een tijdje niet meer. Het lijkt mij toch stug dat dit te maken heeft met de groter wordende Store...(want an sich apps vinden is nog rap zat).
Wel apart inderaad. Nouja, misschien komt er iets van in een volgende update.
Verwijderd
Vandaag harde reset gedaan en nu komen er wel weer gewoon store app-updates binnen. Kreeg die namelijk al ruim 2 maanden niet meer.
Heb je intussen de betreffende covers al binnen ? Die 3,96 euro is een hele mooie prijs, maar ik vraag me af of je dan wel de originele Nokia CC-1043 cover hebt. Zo ja, dan ga ik er gelijk een paar bestellen ...D-mone schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:57:
als er nog iemand op zoek is naar een CC-1043 cover,
de grey, red & cyan uitvoeringen zijn maar €3.96 excl verzending op 4Allshop.
ze geven helaas een levertijd van meer dan 2 weken af, maar dat mag de pret niet drukken.
De lumia 920 is voor mij nog altijd een pracht van een smartphone maar ben wel ontgoocheld in het 'ruggedized' zijn van het device. Het wordt dan wel niet alsdusdanig door Nokia 'verkocht' maar vele reviews haalden aan dat dit toestel net een tikkeltje meer kon verdragen.
Een week geleden is deze jammergenoeg gevallen (max 1m hoog) en is een barst in het scherm ontstaan. Aan de rest van het toestel is van de val niets te merken. Dit weekend is het scherm volledig verder gebarsten en zelfs gevaarlijk in gebruik geworden. Heb het aan den lijve mogen ondervinden... :-s
Waarschijnlijk heb net ik weer de pech dat het toestel net op die verkeerde hoek/kant is gevallen waardoor ik opnieuw in de kosten val. Vandaag het device voor herstelling naar Arvato opgestuurd .
Btw, device is wel nog 100% operationeel!
Btw2, weet iemand waarom het zolang duurt als je via de lumia terug naar fabrieksinstellingen wil gaan? Via Nokia Care Suite duurt dit max enkele minuten, terwijl op het device duurt dit meer dan 2 uur (schijf zat bijna vol). Mijns inziens is het waarschijnlijk gelegen aan het feit dat er via het device geen formattering kan gebeuren.
Een week geleden is deze jammergenoeg gevallen (max 1m hoog) en is een barst in het scherm ontstaan. Aan de rest van het toestel is van de val niets te merken. Dit weekend is het scherm volledig verder gebarsten en zelfs gevaarlijk in gebruik geworden. Heb het aan den lijve mogen ondervinden... :-s
Waarschijnlijk heb net ik weer de pech dat het toestel net op die verkeerde hoek/kant is gevallen waardoor ik opnieuw in de kosten val. Vandaag het device voor herstelling naar Arvato opgestuurd .
Btw2, weet iemand waarom het zolang duurt als je via de lumia terug naar fabrieksinstellingen wil gaan? Via Nokia Care Suite duurt dit max enkele minuten, terwijl op het device duurt dit meer dan 2 uur (schijf zat bijna vol). Mijns inziens is het waarschijnlijk gelegen aan het feit dat er via het device geen formattering kan gebeuren.
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Zojuist de Lumia 920 besteld via Saturn.. Ik wilde eigenlijk wachten op de 925 maar voor deze prijs kon ik het niet laten. Ben benieuwd hoe mijn bevindingen zullen zijn. Ik ben van volledig apple overgestapt naar Windows (Surface/Desktop) en hier miste nog een telefoon. De familie is nu kompleet!
Hmm, mijn lumia 920 heeft voor het eerst serieuze kuren!
De telefoon blijft de headphones zien terwijl ik deze niet meer heb aangesloten.
Ik heb op alle mogelijke manieren de 3,5 jack proberen schoon te maken maar niets helpt.
Ik kan nu alleen nog maar bellen met de telefoon op speaker (of ik moet mijn oordopjes gebruiken), erg vervelend dit!
Iemand hier al vaker last van gehad?
Wat kan ik nu het beste doen?
Contact opnemen met nokia via: http://www.nokia.com/nl-nl/support/contact/ ?
Het ziet er na uit dat ik de telefoon moet opsturen o.i.d. , zelf kan ik het probleem niet oplossen
De telefoon blijft de headphones zien terwijl ik deze niet meer heb aangesloten.
Ik heb op alle mogelijke manieren de 3,5 jack proberen schoon te maken maar niets helpt.
Ik kan nu alleen nog maar bellen met de telefoon op speaker (of ik moet mijn oordopjes gebruiken), erg vervelend dit!
Iemand hier al vaker last van gehad?
Wat kan ik nu het beste doen?
Contact opnemen met nokia via: http://www.nokia.com/nl-nl/support/contact/ ?
Het ziet er na uit dat ik de telefoon moet opsturen o.i.d. , zelf kan ik het probleem niet oplossen
Verwijderd
Lijkt mij geen probleem. Thuis komt vlg mij 15 ampère uit de meterkast en je kunt er alles aanhangen (of raakt mijn redenatie kant noch wal......)kruila schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:11:
[...]
Jouw verhaal is dus een aanname (als ik het goed begrijp tenminste), is er iemand in dit forum die hier nog iets meer over kan vertellen?
Verwijderd
Inboedel of buiten de deur verzekering?shizoframia schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:37:
De lumia 920 is voor mij nog altijd een pracht van een smartphone maar ben wel ontgoocheld in het 'ruggedized' zijn van het device. Het wordt dan wel niet alsdusdanig door Nokia 'verkocht' maar vele reviews haalden aan dat dit toestel net een tikkeltje meer kon verdragen.
ik vermoed het laatste, het gaat er volgens mij om hoeveel ampère er uit de lader komt, of niet soms?Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:21:
[...]
Lijkt mij geen probleem. Thuis komt vlg mij 15 ampère uit de meterkast en je kunt er alles aanhangen (of raakt mijn redenatie kant noch wal......)
Ampere heeft volgens mij wel invloed op de levensduur van de accu. Vroeger had ik altijd 2 mobiels, ene aan 2A en andere aan 1A en de accu van de 2A was al vrij snel overleden. Het waren dezelfde smartphones en werden ook tegelijk opgeladen. Het kan toeval zijn, maar ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk de originele ampere aan te houden.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Yup, eerste wat ik gedaan heb.Martinspire schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:09:
Al eens opnieuw opgestart?
Verwijderd
Uit je meterkast komt meest iets van 25 ampere bij 230 volt (hoofdzekering) en per groep iets van 16 ampere bij 230 volt. Dat is 3680 watt vermogenVerwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:21:
[...]
Lijkt mij geen probleem. Thuis komt vlg mij 15 ampère uit de meterkast en je kunt er alles aanhangen (of raakt mijn redenatie kant noch wal......)
Omdat een oplader een veel lager voltage gebruikt zal de stroom op je netwerk veel lager liggen dan in de oplader. Een oplader met telefoon gebruikt misschien maar 10 watt. Dus op je stopcontact trekt je vermoedelijk maar 0,05 ampere bij 230 volt terwijl de oplader oplaadt.
Je kan dus makkelijk een paar honderd opladers tegelijk gebruiken als je dat zou willen.
Heb je meteen een soort kachel in huis.
Dit is vreemd.. Op de achterkant vlak naast de camera lens is er een buts te zien in mijn behuizing. In mijn glossy rode behuizing is dus nét naast de camera module een stukje plastic weg van de bovenste laag plastic.. Terwijl ik toch altijd voorzichtig ben..
, tel zit eigenlijk alleen in m'n broekzak of ligt op de draadloze lader!
Haha,Remcov250 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:14:
Zojuist de Lumia 920 besteld via Saturn.. Ik wilde eigenlijk wachten op de 925 maar voor deze prijs kon ik het niet laten. Ben benieuwd hoe mijn bevindingen zullen zijn. Ik ben van volledig apple overgestapt naar Windows (Surface/Desktop) en hier miste nog een telefoon. De familie is nu kompleet!
Heb 'm ook besteld voor m'n vrouw.
Even kijken of de nieuwere batch ook last gaat krijgen van stof in de front camera.
Heb de mijne half februari gekregen, nog steeds geen stof in de front cameraRussel88 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:03:
[...]
Haha,
Heb 'm ook besteld voor m'n vrouw.
Even kijken of de nieuwere batch ook last gaat krijgen van stof in de front camera.
Ik zie dat de 920 inmiddels in de aanbieding is bij de Saturn en begin wat te twijfelen.
Zelf bezit ik enige tijd de HTC Titan met daarop 7.8. Nu heb ik even onderzoek gedaan en schijnt WP8 een stuk soepeler te draaien & skype zit geïntegreerd in de phone.
Is dit nu echt dé WP8 die je moet hebben, zeker voor die prijs? (is het de switch waard)
Zelf bezit ik enige tijd de HTC Titan met daarop 7.8. Nu heb ik even onderzoek gedaan en schijnt WP8 een stuk soepeler te draaien & skype zit geïntegreerd in de phone.
Is dit nu echt dé WP8 die je moet hebben, zeker voor die prijs? (is het de switch waard)
Antwoord op je vraag, ABSOLUUT JA!
Als ik in jouw situatie zou zitten, zou ik nu snel op die bestelknop gaan drukken. De 920 is de allerbeste WP8 telefoon op dit moment (heb zelf HTC 8X) en biedt de beste WP8 ervaring. Sommige functionaliteiten zijn nog alleen voor de VS uitgerold maar daar zul je niets van merken. Alleen Whatsapp is nog een buggy app op WP8.
Als ik in jouw situatie zou zitten, zou ik nu snel op die bestelknop gaan drukken. De 920 is de allerbeste WP8 telefoon op dit moment (heb zelf HTC 8X) en biedt de beste WP8 ervaring. Sommige functionaliteiten zijn nog alleen voor de VS uitgerold maar daar zul je niets van merken. Alleen Whatsapp is nog een buggy app op WP8.
Gekocht/besteld, ik ben erg benieuwd!
Ik verwacht dat het toestel stukken soepeler loopt & dat skype gebeuren (wat ik wel belangrijk vind) voor de rest laat ik me verassen.
Ik verwacht dat het toestel stukken soepeler loopt & dat skype gebeuren (wat ik wel belangrijk vind) voor de rest laat ik me verassen.
voor 366 is idd een koopje!
* CAP-Team denkt sterk aan aanschaffen
* CAP-Team denkt sterk aan aanschaffen
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik hoop dat je bedoelt verrassen of was je van plan om jezelf binnenkort te laten cremeren?TheNightbringer schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:58:
Gekocht/besteld, ik ben erg benieuwd!
Ik kan niet geloven dat ik 700 euro voor mijn lumia 920 had neergeteld in november =p
599,maar is het nog steeds waard
dit blijf je altijd houden met producten
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ja precies,ik had die 3,5 maand niet zonder m'n lieve lumia gekund hoor! Dan zat ik nu nog met een lumia 800 met gebarsten glas en vingers vol splinters
En ik maak heel veel foto's dus deze camera is daarvoor geweldig! Foto's zijn zóóó haarscherp.. echt gewoon compactcamera kwaliteit. En daarbij hebben wij destijds een gratis oplader gekregen wat ook nog een enigszins verzachtende gedachte kan zijn als je baalt van je hoge aanschafprijs haha
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;