Is net een nieuwe update voor in de Store ...Insert12 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:45:
[...]
Jep, soms spring hij opeens naar het eerste bericht na refreshen ipv een balkje met 'New Story'.
Bekijk je de foto's op het scherm van de telefoon van de telefoon via de gallery?Jelmerstorm schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:15:
Ik heb al tijd een Lumia 920. Vanaf het begin heb ik al last van foto's die niet scherp zijn bij daglicht. Er zou een update komen waarin dat opgelost zou worden. Ik heb al meerder updates gehad maar de foto's zijn nog steeds niet scherp.
Ik zie in dit forum geen klachten meer dus krijg het idee dat de update al geweest is en dat het opgelost is voor de meesten. Voor mij dus helaas niet... Weet iemand daar nog iets op?
Want die downsized foto's voor betere performace.
Download HD Photo Viewer om ze volledig te kunnen zien.
Maar ik ben het met je eens dat ze soms idd niet scherp zijn.
Bedankt voor de tip! Helaas zijn ze ook op de pc niet scherp. Geen enkele foto die ik overdag neem is scherp...hahahi20 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:33:
[...]
Bekijk je de foto's op het scherm van de telefoon van de telefoon via de gallery?
Want die downsized foto's voor betere performace.
Download HD Photo Viewer om ze volledig te kunnen zien.
Maar ik ben het met je eens dat ze soms idd niet scherp zijn.
Ik moet zeggen dat ze bij mij ook niet echt scherp zijn. Ze zien er opzich wel Ok uit op een monitor, totdat je gaat zoomen. Mijn N8 vernietigd de 920 echt. Nu toch een beetje spijt dat ik niet voor een 925 heb gewacht, ookal is het ook nog niet zeker wat dat gaat worden)Jelmerstorm schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:35:
[...]
Bedankt voor de tip! Helaas zijn ze ook op de pc niet scherp. Geen enkele foto die ik overdag neem is scherp...
Kun je misschien een foto posten? Bij mij zien ze er ongeveer zo uit bij daglicht:
http://img854.imageshack.us/img854/9476/wp20130501016d.jpg
Ik heb nu ook wel een beetje spijt. Toch hoop ik dat het op te lossen is. De telefoon verder bevalt erg goed!!hahahi20 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:46:
[...]
Ik moet zeggen dat ze bij mij ook niet echt scherp zijn. Ze zien er opzich wel Ok uit op een monitor, totdat je gaat zoomen. Mijn N8 vernietigd de 920 echt. Nu toch een beetje spijt dat ik niet voor een 925 heb gewacht, ookal is het ook nog niet zeker wat dat gaat worden)
Kun je misschien een foto posten? Bij mij zien ze er ongeveer zo uit bij daglicht:
http://img854.imageshack.us/img854/9476/wp20130501016d.jpg
Die foto van jouw ziet er erg goed uit ten opzichte van die van mij:
https://fbcdn-sphotos-d-a...17908873_2138221590_n.jpg
Dit is niet de maximale kwaliteit van de 920. Ik neem aan dat je instellingen van je camera niet optimaal staan, mocht dat wel zo zijn; kan het zijn dat SkyDrive je foto's geschaald upload. Anders is je camera niet helemaal goed denk ikJelmerstorm schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:07:
[...]
Ik heb nu ook wel een beetje spijt. Toch hoop ik dat het op te lossen is. De telefoon verder bevalt erg goed!!
Die foto van jouw ziet er erg goed uit ten opzichte van die van mij:
https://fbcdn-sphotos-d-a...17908873_2138221590_n.jpg
Overigens: als je foto's maakt door op het scherm te tikken met je vinger, stelt de camera scherp op dat gebied.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ik geloof zonder meer dat de N8 de Lumia 920 verslaat in daglicht. Ik denk dat dat primair te maken heeft met de softwarematige kant van Windows Phone irt de firmware. Maar de foto die jij post is gewoon niet scherp en zeker niet hoe de 920 foto's er normaliter uit zouden moeten zien. De beste manier om een foto te maken is overigens niet met de cameraknop maar door het scherm aan te raken waar op scherp gesteld moet worden...
@Jelmerstorm De focus is daar echt verkeerd. Heb je de scene op auto staan en niet op closeup? Krijg zelfde effect als ik closeup doe maar ik neem een niet closeup foto. Daarnaast ben ik het met eens dat soms de autofocus niet helemaal lekker scherp is. Maar wat jij hebt is redelijk rampzalig. Dan zou ik terugsturen.
Tweakers,
Als jullie een ''case'' hebben aangemaakt bij de Nokia Online Repair....krijgen jullie dan heel snel 2 mailtjes in jullie inbox?
1 met de bevestiging en 1 met de instructies over het insturen....
Als jullie een ''case'' hebben aangemaakt bij de Nokia Online Repair....krijgen jullie dan heel snel 2 mailtjes in jullie inbox?
@Jelmerstorm Dit moet bijna wel aan je instellingen liggen van de camera. Heb je alle foto instellingen al een keer ge-reset naar de standaard waarden? Het lijkt nu net alsof je de foto met de front camera hebt gemaakt. 
Anders zit er weinig anders om dan terugsturen denk ik.
Ja, dat ging erg rap.Ladykiller007 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:35:
Tweakers,
Eerste real life beelden van de lumia 928 voor Verizon: YouTube: Nokia Lumia 928 - Unboxing and first impressions
Zie ook het verschil in dikte! Mooi toestel imo, echter vind ik het design van de 920 toch wat mooier, vooral de achterkant
Zie ook het verschil in dikte! Mooi toestel imo, echter vind ik het design van de 920 toch wat mooier, vooral de achterkant
Tel is zojuist opgehaald door UPS. Mijn oude BB heeft het begeven, dus zit nu 2 weken (?) zonder telefoon
Word bij jullie de lumia ook heet als je aan het whatsappen bent ? Als dat niet hoort kan ik dat toevoegen aan het klachten lijstje als ik hem van de week opstuur.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Laatst een bruiloft gefilmd met de lumia 920. Resultaat is best mooi, van overdag in de zon tot 's avonds met sfeer/discoverlichting,het geeft een goede impressie, geluid(diverse live orkest/band muziek) was ook erg goed. Mensen wisten meestal niet eens dat ik stond te filmen omdat ik niet met een grote camera stond, maar redelijk casual met mijn telefoon in de handen...
dat zorgde ervoor dat de camera slechts een enkele keer werd opgemerkt.
i know how you feel, heb je niet gewoon nog een oude telefoon? micro simkaartje een beetje goed positioneren en het werkt.Boomlaars schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:22:
Tel is zojuist opgehaald door UPS. Mijn oude BB heeft het begeven, dus zit nu 2 weken (?) zonder telefoon
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dat komt door de brakke whatsapp, binnekort met versie 3.0 is dat probleem hopelijk opgelost.CR35 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:29:
Laatst een bruiloft gefilmd met de lumia 920. Resultaat is best mooi, van overdag in de zon tot 's avonds met sfeer/discoverlichting,het geeft een goede impressie, geluid(diverse live orkest/band muziek) was ook erg goed. Mensen wisten meestal niet eens dat ik stond te filmen omdat ik niet met een grote camera stond, maar redelijk casual met mijn telefoon in de handen...dat zorgde ervoor dat de camera slechts een enkele keer werd opgemerkt.
of een adaptertje van een paar euroskaasplank1 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:50:
[...]
i know how you feel, heb je niet gewoon nog een oude telefoon? micro simkaartje een beetje goed positioneren en het werkt.
Nou, net alles over de 925 gelezen, ik was bang dat ik spijt van de aankoop van mijn 920 zou krijgen, maar het valt mee. Ik vind het design van de 920 toch mooier dan dat van de 925 en de 928.
De achterkant van de 925 vind ik toch een stuk minder, dat zirkonium is een mooie detail op de 920.
En van de 928 vind ik vooral de voorkant lelijker, met het gat in het glas voor microfoon...
Nu dacht ik eerst dat de 925 een betere camera zou krijgen. Maar de specs zijn hetzelfde als die van de 920, en nu lees ik dat het alleen over betere algoritmes gaat. Is dit alleen die nieuwe app die in de Amber update komt? Of kunnen we ook echt betere prestaties van de camera verwachten? Want de 920 en de 925 zijn hardwarematig identiek...
De achterkant van de 925 vind ik toch een stuk minder, dat zirkonium is een mooie detail op de 920.
En van de 928 vind ik vooral de voorkant lelijker, met het gat in het glas voor microfoon...
Nu dacht ik eerst dat de 925 een betere camera zou krijgen. Maar de specs zijn hetzelfde als die van de 920, en nu lees ik dat het alleen over betere algoritmes gaat. Is dit alleen die nieuwe app die in de Amber update komt? Of kunnen we ook echt betere prestaties van de camera verwachten? Want de 920 en de 925 zijn hardwarematig identiek...
Daarbij mist draadloos laden wat toch echt een feature is die ik veel gebruikt. Hij is wel mooier lichter en OLED is erg nice. Maar de achterkant is vrij lelijk en ik vind m'n 920 mooier; al met al lijkt het geen upgrade maar een lichtere variant. Geen reden om spijt te krijgen imohahahi20 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:44:
Nou, net alles over de 925 gelezen, ik was bang dat ik spijt van de aankoop van mijn 920 zou krijgen, maar het valt mee. Ik vind het design van de 920 toch mooier dan dat van de 925 en de 928.
Er zit inderdaad dezelfde lens in de 925. Die algoritmes krijgen wij dus ook met die Amber update. Die app is slechts een toevoeging aan die update. Ik zag tijdens de presentatie van de 925 ook een screenshot van de lumia 920 waarop een andere camera-interface te zien was. Ik vraag me af of nokia de mogelijkheid heeft gekregen om de default camera-interface te veranderen. Dat zou namelijk echt top zijn!
Op 0:43 tot 0:50 op de achtergrond.
[YouTube: http://youtu.be/Y2O6g7epcrE?t=43s]
In de slides die werden getoond was het duidelijker te zien.
EDIT:
Ik kom er zojuist achter dat er in de settings straks de default camera app gekozen kan worden. De interface uit het filmpje is dus gewoon de SmartCam.
Op 0:43 tot 0:50 op de achtergrond.
[YouTube: http://youtu.be/Y2O6g7epcrE?t=43s]
In de slides die werden getoond was het duidelijker te zien.
EDIT:
Ik kom er zojuist achter dat er in de settings straks de default camera app gekozen kan worden. De interface uit het filmpje is dus gewoon de SmartCam.
[ Voor 12% gewijzigd door eeNer op 14-05-2013 14:59 ]
Mijn toestel wordt ook behoorlijk warm. Bij het draadloos opladen, navigeren en waarschijnlijk ook bij lang Whatsapp gebruik. Dus heel raar is het niet, al mag het van mij wel iets minder. Weet niet of het bij elk toestel voorkomt overigens, maar hij lijkt het verder prima te doen.Cyrus The Virus schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:27:
Word bij jullie de lumia ook heet als je aan het whatsappen bent ? Als dat niet hoort kan ik dat toevoegen aan het klachten lijstje als ik hem van de week opstuur.
Dit, die van mij wordt ook flink warm vooral bij navigeren en internet verbinding delen. Als je hem in je broek stopt voelt het net als een kruik; extra feature voor in de winter die je gratis krijgt.Martinspire schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:31:
[...]
Mijn toestel wordt ook behoorlijk warm. Bij het draadloos opladen, navigeren en waarschijnlijk ook bij lang Whatsapp gebruik. Dus heel raar is het niet, al mag het van mij wel iets minder. Weet niet of het bij elk toestel voorkomt overigens, maar hij lijkt het verder prima te doen.
Maar goed; enige warme productie is acceptabel als speelt deze telefoon wel op het randje tussen normale warmte en 'hete kolen ik ga je brandmerken' warmte. Desalniettemin te weinig om hem op te sturen en 3 week kwijt te zijn imo en daarbij ook nog het risico lopen dat je een ander toestel terugkrijgt mét brakke accu.
Al met al; je kan het prima op je lijstje zetten, benieuwd wat ze daar van zeggen of wat ze er aan doen.
ik ben m precies een week en een dag kwijt geweest overigens, inclusief hemelvaart. Dus het zou met een week te doen moeten zijn.Worsteneter schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:55:
[...]
Dit, die van mij wordt ook flink warm vooral bij navigeren en internet verbinding delen. Als je hem in je broek stopt voelt het net als een kruik; extra feature voor in de winter die je gratis krijgt.
Maar goed; enige warme productie is acceptabel als speelt deze telefoon wel op het randje tussen normale warmte en 'hete kolen ik ga je brandmerken' warmte. Desalniettemin te weinig om hem op te sturen en 3 week kwijt te zijn imo en daarbij ook nog het risico lopen dat je een ander toestel terugkrijgt mét brakke accu.
Al met al; je kan het prima op je lijstje zetten, benieuwd wat ze daar van zeggen of wat ze er aan doen.
behoorlijke reparatie had ik ook, ik denk dat er een nieuw beeldscherm is ingezet, ik heb de telefoon nog niet gezien, maar hij is al thuis
Hmm. Ja mijn toestel wordt dus soms iets warm bij navi en tetheren. Voor de rest is het scherm geweldig, camera super. Prima accu die dik 1 a 2 dag mee gaat. Ik heb geen freezes of wat dan ook, ik wil m'n 'gerard'1 dan ook niet kwijt!kaasplank1 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:14:
[...]
ik ben m precies een week en een dag kwijt geweest overigens, inclusief hemelvaart. Dus het zou met een week te doen moeten zijn.
behoorlijke reparatie had ik ook, ik denk dat er een nieuw beeldscherm is ingezet, ik heb de telefoon nog niet gezien, maar hij is al thuis
1 mijn toestel heet gerard
haha, ja snap ik! ik was ook huiverig, nu net mijn toestel terug, en ik heb een nieuw exemplaar gekregenWorsteneter schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:32:
[...]
Hmm. Ja mijn toestel wordt dus soms iets warm bij navi en tetheren. Voor de rest is het scherm geweldig, camera super. Prima accu die dik 1 a 2 dag mee gaat. Ik heb geen freezes of wat dan ook, ik wil m'n 'gerard'1 dan ook niet kwijt!
1 mijn toestel heet gerard
Hoe lang heb je moeten wachten op je toestel?kaasplank1 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:24:
[...]
haha, ja snap ik! ik was ook huiverig, nu net mijn toestel terug, en ik heb een nieuw exemplaar gekregenben ik wel blij mee, want ik had ook al wat krasjes enzo op de backcover.
Verwijderd
Vorige week maandagavond de Lumia opgestuurd naar Nokia omdat het geluid niet meer werkte nadat ik muziek geluisterd had via oordopjes. Dit is netjes opgelost en in een week tijd het toestel weer terug. De Lumia functioneert nu weer normaal met uitzondering van de verlichting van de back-home-search buttons. Deze lichten onder geen enkele omstandigheid op, niet in het donker en niet in het felle licht. Ik heb de helderheid al op automatisch, handmatig, hoog en laag ingesteld maar met geen mogelijkheid lichten de buttons op. Iemand enig idee???
Geen idee, maar ik zou willen dat ik die lichtjes uit kon zetten...
Verwijderd
Weet iemand hoe ik in het submenu (naar links vegen en dan dat menu met instellingen ed) het alfabet weg kan krijgen? Had ik eerst niet, maar nu heb ik opeens alle onderwerpen en apps op alfabet staan. Vind ik lastig, want nu wordt de lijst zolang
Dit gaat automatisch naarmate je meer apps installeert. En het is juist superhandig want nu kun je direct naar de Z gaan in plaats van helemaal te scrollen tik je gewoon een letter aan en dan kun je direct naar de app die je zoekt springen. In het begin had je die letters nog niet omdat je lijst nog zo kort was dat scrollen prima te doen was.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:22:
Weet iemand hoe ik in het submenu (naar links vegen en dan dat menu met instellingen ed) het alfabet weg kan krijgen? Had ik eerst niet, maar nu heb ik opeens alle onderwerpen en apps op alfabet staan. Vind ik lastig, want nu wordt de lijst zolang
Dat is snel zeg...Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:14:
Vorige week maandagavond de Lumia opgestuurd naar Nokia omdat het geluid niet meer werkte nadat ik muziek geluisterd had via oordopjes. Dit is netjes opgelost en in een week tijd het toestel weer terug. De Lumia functioneert nu weer normaal met uitzondering van de verlichting van de back-home-search buttons. Deze lichten onder geen enkele omstandigheid op, niet in het donker en niet in het felle licht. Ik heb de helderheid al op automatisch, handmatig, hoog en laag ingesteld maar met geen mogelijkheid lichten de buttons op. Iemand enig idee???
Werd je toestel door de koerier ingepakt of heb je dat zelf gedaan?
Morgen wordt de mijne opgehaald namelijk...
De mijne is de vorige maand weggeweest vanwege een verbrijzeld scherm (hij wilde de stenen vloer knuffelen, maar niet zonder kleerscheuren). Ik heb hem toen zelf ingepakt en aan de koerier gegeven.Ladykiller007 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:38:
[...]
Dat is snel zeg...
2 weken later kwam de koerier thuis aan de deur, dus ik doe vrolijk de deur open. "Da's dan 200 euro". "Sure, waar kan ik pinnen?" "Uhm... je kunt alleen contant betalen..." Ja, mooi kut
Whahahah goedzo hahahaha....SomerenV schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:42:
[...]
De mijne is de vorige maand weggeweest vanwege een verbrijzeld scherm (hij wilde de stenen vloer knuffelen, maar niet zonder kleerscheuren). Ik heb hem toen zelf ingepakt en aan de koerier gegeven.
2 weken later kwam de koerier thuis aan de deur, dus ik doe vrolijk de deur open. "Da's dan 200 euro". "Sure, waar kan ik pinnen?" "Uhm... je kunt alleen contant betalen..." Ja, mooi kut"Ik kan even op en neer naar 't dorp rijden om te pinnen, kun je dadelijk terugkomen?" Kijkt hij even naar z'n PDA: "Over een half uurtje kom ik wel weer even langs." Lang leve UPS!
Ja goeie gasten die UPS
Ik heb hem ook ingepakt...mn schatje...ga em missen:(...dubbele air verpakkingen en nog een doosje eromheen hahaha
Thnx!
Had me gisteren in de morgen toch iets raars.. ik had de Lumia in mijn broekzak, en om 6:31 zei een vrouwelijke stem vrolijk "het is 6:31". Weet iemand hoe dit kan? Is er een knoppencombinatie die de tijd laat uitlezen ofzo? of kan het een of ander achtergrond proces zijn geweest?
https://opensea.io/seaart
Een vrouw die om 06:31 vrolijk de tijd verteld?enomiss schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:52:
Had me gisteren in de morgen toch iets raars.. ik had de Lumia in mijn broekzak, en om 6:31 zei een vrouwelijke stem vrolijk "het is 6:31". Weet iemand hoe dit kan? Is er een knoppencombinatie die de tijd laat uitlezen ofzo? of kan het een of ander achtergrond proces zijn geweest?
Klinkt als een "Contradictio In Terminis". Grote bug!!! opsturen naar Nokia
Don't rely on their truth alone
Haha, dat weet ik dus niet of het een bug is... misschien is het een feature... volgens mij was het ook gewoon die normale vrouwen stem wat je in Windows Phone hebt..LessRam schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:07:
[...]
Een vrouw die om 06:31 vrolijk de tijd verteld?
Klinkt als een "Contradictio In Terminis". Grote bug!!! opsturen naar Nokia
[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 15-05-2013 02:05 ]
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Nee heb mijn toestel zelf goed ingepakt, in dat bubbeltjes plastic. In de week dat ik hem opgestuurd had zat ook nog eens Hemelvaartsdag dus ik had m in 4 werkdagen terugLadykiller007 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:38:
[...]
Dat is snel zeg...
Volgens mij had ik toch gelijk dat ik een nieuwe camera UI zag.
De mannen van WmPoweruser hebben het ook opgemerkt.
http://wmpoweruser.com/up...-windows-phones-revealed/
De mannen van WmPoweruser hebben het ook opgemerkt.
http://wmpoweruser.com/up...-windows-phones-revealed/
Thnx...de mijne wordt vandaag opgehaald!!Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:45:
[...]
Nee heb mijn toestel zelf goed ingepakt, in dat bubbeltjes plastic. In de week dat ik hem opgestuurd had zat ook nog eens Hemelvaartsdag dus ik had m in 4 werkdagen terug
Hopen dat ik hem voor volgende week vrijdag terug heb...
Zo whatsapp en skype vewijderd van de lumia, eens kijken hoelang die het volhoud, tijdelijk geswitched naar iphone 5 (heb er nu al een hekel aan ding is zo klein
) zodat ik hem vrijdag kan opsturen.
Hebben jullie de telefoon geformat voordat je hem opstuurt ?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
UiteraardCyrus The Virus schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:43:
Zo whatsapp en skype vewijderd van de lumia, eens kijken hoelang die het volhoud, tijdelijk geswitched naar iphone 5 (heb er nu al een hekel aan ding is zo klein) zodat ik hem vrijdag kan opsturen.
vermoedelijk meerdere dagen..... Als je de iPhone gaat gebruiken en de Lumia cojntinue op standby laat staan, dan kun je ook niet controleren of het aan Whatsapp of Skype ligt.Cyrus The Virus schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:43:
Zo whatsapp en skype vewijderd van de lumia, eens kijken hoelang die het volhoud, tijdelijk geswitched naar iphone 5
Don't rely on their truth alone
Verwijderd
Ok, nou misschien wen ik er idd aan. Vind t nu nog wat overdreven. Bedankt voor de snelle reactie, TropiccTropicc schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:30:
[...]
Dit gaat automatisch naarmate je meer apps installeert. En het is juist superhandig want nu kun je direct naar de Z gaan in plaats van helemaal te scrollen tik je gewoon een letter aan en dan kun je direct naar de app die je zoekt springen. In het begin had je die letters nog niet omdat je lijst nog zo kort was dat scrollen prima te doen was.
skype doet niet heel veel, maar heb nu whatsapp er af gegooid, gebruik hem nog wel voor de rest. Nu geeft hij 1 dag en 7 uur aan na 2 uur gebruik. Maar stuur hem ook op voor het stop voor de camera.LessRam schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:29:
[...]
vermoedelijk meerdere dagen..... Als je de iPhone gaat gebruiken en de Lumia cojntinue op standby laat staan, dan kun je ook niet controleren of het aan Whatsapp of Skype ligt.
Als jij het niet doet, doet Arvato dat wel....Cyrus The Virus schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:43:
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Is het mogelijk dat ik een toestel heb teruggekregen waarvan de wireless charging coil er niet in zit. Hij doet niks als ik m op de lader leg. kan ook aan de oplader liggen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
leg hem op de weegschaal; is die 10/15 gram lichter dan ja. Maar lijkt me onwaarschijnlijkkaasplank1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:01:
Is het mogelijk dat ik een toestel heb teruggekregen waarvan de wireless charging coil er niet in zit. Hij doet niks als ik m op de lader leg. kan ook aan de oplader liggen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
heb niet echt een goede weegschaal. maar weer terugsturen dan?Worsteneter schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:23:
[...]
leg hem op de weegschaal; is die 10/15 gram lichter dan ja. Maar lijkt me onwaarschijnlijk
Zijn er ook Tweakers die hun 920 niet opgestuurd hebben voor reparatie?
Valt nu een beetje op zeg maar...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Jezus de batterij gaat echt stukken langer mee als je Skype eraf gooit. Hij vreet echt energie op de achtergrond die applicatie. Erg jammer voor een dienst die onlangs door Microsoft overgenomen is!
Vind de migratie van Microsoft naar Skype sowieso erg vaag
:
Je kan dus inloggen met je Microsoft ID op Skype en vervolgens je Skype account daarheen migreren. Afijn je logt dan in en je ontvangt berichten van je oude Skype contacten en je Live Messenger contacten in Skype.
Heel mooi, dan gebruik ik dat dus ook op mijn PC, Mac en iPad....
Maar nu het vage.... Mensen die via de traditionele manier inloggen op Skype, dus niet met een Microsoft ID, die manier van registreren bij Skype is nu ook nog steeds de gebruikelijke manier om dat te doen, mensen voegen mij toe, ik ontvang netjes alle berichten van die mensen binnen Skype op al mijn platformen. Prima zou je zeggen....
Het frustrerende alleen dat wanneer ik Skype aanlog op mijn Windows Phone 8, met mijn Microsoft ID, ik berichtjes dubbel krijg (alleen de mensen die zelf ook aanloggen met een MS ID), zowel de berichten hub in Windows Phone 8 zelf en de Skype applicatie op de telefoon. En om het nog even wat ongemakkelijker te maken: De mensen die Skype aanloggen met een Skype account, daar ontvang ik alleen de berichten van in Skype Applicatie zelf.
Mijn oplossing was dus aanloggen van Skype op mijn oude Skype ID, zodat die mensen mij nog konden berichten in die applicatie. En de berichten hub van Windows Phone zelf ontving ik dan de berichten van de mensen die mij in Skype hebben en aangelogt zijn via een Microsoft ID.
Mensen konden me wel bellen vanuit Skype ook al zaten ze via Microsoft ID aangemeld in Skype, dat viel me dan wel weer mee.....
Maar dit blijft natuurlijk een halve gare integratie voor Windows Phone gebruiker......
Vind de migratie van Microsoft naar Skype sowieso erg vaag
Je kan dus inloggen met je Microsoft ID op Skype en vervolgens je Skype account daarheen migreren. Afijn je logt dan in en je ontvangt berichten van je oude Skype contacten en je Live Messenger contacten in Skype.
Heel mooi, dan gebruik ik dat dus ook op mijn PC, Mac en iPad....
Maar nu het vage.... Mensen die via de traditionele manier inloggen op Skype, dus niet met een Microsoft ID, die manier van registreren bij Skype is nu ook nog steeds de gebruikelijke manier om dat te doen, mensen voegen mij toe, ik ontvang netjes alle berichten van die mensen binnen Skype op al mijn platformen. Prima zou je zeggen....
Het frustrerende alleen dat wanneer ik Skype aanlog op mijn Windows Phone 8, met mijn Microsoft ID, ik berichtjes dubbel krijg (alleen de mensen die zelf ook aanloggen met een MS ID), zowel de berichten hub in Windows Phone 8 zelf en de Skype applicatie op de telefoon. En om het nog even wat ongemakkelijker te maken: De mensen die Skype aanloggen met een Skype account, daar ontvang ik alleen de berichten van in Skype Applicatie zelf.
Mijn oplossing was dus aanloggen van Skype op mijn oude Skype ID, zodat die mensen mij nog konden berichten in die applicatie. En de berichten hub van Windows Phone zelf ontving ik dan de berichten van de mensen die mij in Skype hebben en aangelogt zijn via een Microsoft ID.
Mensen konden me wel bellen vanuit Skype ook al zaten ze via Microsoft ID aangemeld in Skype, dat viel me dan wel weer mee.....
Maar dit blijft natuurlijk een halve gare integratie voor Windows Phone gebruiker......
zeker zijn die tweakers er ook, alleen hoor je die niet 'klagen'
Ja, ik heb de telefoon sinds het begin los gekocht in NL, alles werkt perfect.BigEagle schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:48:
Zijn er ook Tweakers die hun 920 niet opgestuurd hebben voor reparatie?![]()
Mooie gratis draadloze lader erbij.
Bij gemiddeld gebruik doe ik ongeveer 2 dagen met de accu, ondanks dat ik hem toch wel bijna elke dag op de draadloze lader gooi voor het gemak. Alle applicaties die ik gebruik zijn gewoon beschikbaar. Er zijn hier en daar wel wat apps die nog moeten worden verbeterd om echt top te zijn zoals whatsapp, maar daar wordt aan gewerkt.
Het is alleen nutteloos om te posten wanneer alles zo werkt zoals je het verwacht.
Ik blijf het ook verbazingwekkend vinden hoe Skype nu "geïntegreerd" is. Hopelijk zal de 8.1 update hier iets aan doen, zodat het echt geïntegreerd is (zoals facebook chat, maar dan beter want daarvan ontvang ik ook niet alle berichten) en je geen aparte app meer hoeft te gebruiken.Dnc1n schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:52:
Ja inderdaad, ik ging er gewoon vanuit dat het goed zou werken juist doordat Microsoft deze dienst overgenomen heeft, het beter zou werken dan op welk platform maar ook, maar dit is gewoon haast onbruikbaar, zeker gezien je batterij er ook door leeg wordt gezogen als een magneet.....kippengaas schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:10:
[...]
Ik blijf het ook verbazingwekkend vinden hoe Skype nu "geïntegreerd" is. Hopelijk zal de 8.1 update hier iets aan doen, zodat het echt geïntegreerd is (zoals facebook chat, maar dan beter want daarvan ontvang ik ook niet alle berichten) en je geen aparte app meer hoeft te gebruiken.
Ik alles al een keer teruggezet. Alle instellingen staan op automatisch. Wat ik ook doe, foto's zijn niet scherp. Foto's zijn niet altijd zo slecht trouwens, scherp alleen als ik iets dichtbij of in het donker fotograffeer.sonna schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:37:
@Jelmerstorm Dit moet bijna wel aan je instellingen liggen van de camera. Heb je alle foto instellingen al een keer ge-reset naar de standaard waarden? Het lijkt nu net alsof je de foto met de front camera hebt gemaakt.
Dus opsturen dus?
net trotse eigenaar geworden van een lumia 920! prachtig toestel, alleen een probleem. heb mijn simcontacten overgezet naar mijn telefoon. whatsapp kan deze wel zien, maar in de personen hub zie ik ze nergens, ook als ik een sms aanmaak en contacten wil selecteren zie ik deze ook niet, via gmail geprobeerd en daarmee voegt hij echt maar de helft van de nummers toe.
iemand een idee wat dit is? eerste wp toestel.
Probeer eens bij de people hub > instellingen > import sim contacts. Dan kun je je contacten aan je mailadres koppelen.Poesmij schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:38:
net trotse eigenaar geworden van een lumia 920! prachtig toestel, alleen een probleem. heb mijn simcontacten overgezet naar mijn telefoon. whatsapp kan deze wel zien, maar in de personen hub zie ik ze nergens, ook als ik een sms aanmaak en contacten wil selecteren zie ik deze ook niet, via gmail geprobeerd en daarmee voegt hij echt maar de helft van de nummers toe.
geprobeerd, hij zegt dat mijn simcontacten al geimporteerd zijn maar ik kan deze nergens in terugvinden.
Instellingen -> Contactenlijst filteren misschien ?Poesmij schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:37:
geprobeerd, hij zegt dat mijn simcontacten al geimporteerd zijn maar ik kan deze nergens in terugvinden.
Controleer eerst is of NFC wel aanstaat in instellingen.kaasplank1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:44:
[...]
heb niet echt een goede weegschaal. maar weer terugsturen dan?
Instellingen --> tap+send
Dat hoeft niet, de mijne laadt prima zonder tap+sendBart_GR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:46:
[...]
Controleer eerst is of NFC wel aanstaat in instellingen.
Instellingen --> tap+send
ja dat deed de mijne ook, nu even geprobeerd maar werkt niet. Maar ik heb echt geen zin om mijn telefoon weer 2 weken te missen. ik heb m nu net 2 dagen terug. Dus ik denk dat ik vanmiddag nokia care bel en dan kijk ik dan wel eventjes.kippetje01 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:51:
[...]
Dat hoeft niet, de mijne laadt prima zonder tap+send
ps. Ik hoop dat ze ups met een andere kunnen sturen op hetzelfde moment als dat ik mijne inlever. maar ik denk dat ze dat niet gaan doen.
[ Voor 14% gewijzigd door kaasplank1 op 16-05-2013 09:57 ]
http://conversations.noki...-part-two-under-the-hood/
Klinkt goed! Ben zeer benieuwd (hoewel ik ook wel heel geneigd ben om naar de 925 over te stappen hehe).
Klinkt goed! Ben zeer benieuwd (hoewel ik ook wel heel geneigd ben om naar de 925 over te stappen hehe).
Nou, de mijne gaat voor de 2e keer retour naar Nokia.
De eerste keer vanwege stof achter de camera, nu voor mijn eerder genoemde vage probleem.
Post op het nokia forum:
De eerste keer vanwege stof achter de camera, nu voor mijn eerder genoemde vage probleem.
Post op het nokia forum:
Verder geen waardevolle reacties gehad, behalve iemand die ook zoiets had gehad die hem terug gestuurd heeft.quote: Kippetje01My 920 is doing weird things since last weekend.
I installed some weather apps and the new foursquare app and ever since then when freshly booted after some time my 920 decides to do some strange things:Strangely enough most other apps will work fine (angry birds, wordament, nokia music, xbox music etc.)
- It takes like 5-10 seconds to display the unlock screen
- Screen is very dim
- Some apps will no longer start
- Settings
- Camera
- Internet Explorer
- and probably a few others.
Also email, calls etc will still be coming in (albeit I cannot open the emails). Also switching between applications is VERY slow when this happens.
I have since removed above mentioned apps (to no avail), rebooted (which helps for a short period)
Also i've been in a reboot loop of some kind for like half an hour where it would only show the nokia logo, reboot, show logo and so on. This booted through eventually.
I have tried:All this has not helped and I cannot find the source of the problem, I've eliminated nearly all thinkable options.
- Soft reset
- Settings->about->factory defaults, with backup restored
- Hard reset through buttons method, with backup restored
- Hard reset through buttons method, clean (so no backup restored)
- Flashed the phone with the most recent firmware
Under all these conditions the problem has come up, whether I am using the phone at that particular time or not.
- disabled wifi
- flight mode
- stopped my mail accounts from syncing
- disabled mail from my live ID
- removed facebook account
- removed skype
Ik! nog geen enkel probleem gehad met de telefoonBigEagle schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:48:
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Haha vond het ook al apart dat er zo veel teruggestuurd wordt. Zelf geen problemen, behalve dan stof onder de front camera.
Ik ook niet :-) zo goed als geen problemen met het toestel in de 2,5 maand dat ik hem heb. Toestel is welgeteld 1x vastgelopen, en 3x battery drain. De battery drain komt meer door een brakke app oid dan door het toestel. Al een tijd lang geen last meer van btwBigEagle schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:48:
Tsja, als alles goed werkt wordt dat vaak niet gemeld, problemen welTropicc schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:24:
Haha vond het ook al apart dat er zo veel teruggestuurd wordt. Zelf geen problemen, behalve dan stof onder de front camera.
[ Voor 24% gewijzigd door Bart_GR op 16-05-2013 12:52 ]
Ik vraag me af of dat wel zo is, dat er zo veel teruggestuurd worden, bedoel ik.Tropicc schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:24:
Want diegene die hem NIET hoeven terug te sturen die hoor je niet. En als je deze hele topic doorploegt, hoeveel hebben hem dan daadwerkelijk teruggestuurd, 30?
Het is jammer dat bij sommigen het negatieve overheerst.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Ik heb de mijne gister terug gestuurd. Maar kijk er totaal niet negatief tegenaan... Vind het een top toestel en dat zal ook zo blijven...Het is natuurlijk wel jammer dat er wat issues zijn maarja...dat weegt echt niet op tegen al de positieve dingen die ik ervaar met de L920.kruila schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:17:
[...]
Ik vraag me af of dat wel zo is, dat er zo veel teruggestuurd worden, bedoel ik.
Want diegene die hem NIET hoeven terug te sturen die hoor je niet. En als je deze hele topic doorploegt, hoeveel hebben hem dan daadwerkelijk teruggestuurd, 30?
vind het niet zo heel erg dat ik m een keertje terug moest sturen. heb er een nieuwe voor teruggekregen, en dat probleempje met draadloos laden is vervelend, maar dat komt ook wel weer goed. Ik vind het nogsteeds een heel mooi en fijn toestel.kruila schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:17:
[...]
Dat zelfde gevoel heb ik hier ook. Jammer van een defect, maar verder een mooi snel goed toestel.kaasplank1 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:36:
[...]
vind het niet zo heel erg dat ik m een keertje terug moest sturen. heb er een nieuwe voor teruggekregen, en dat probleempje met draadloos laden is vervelend, maar dat komt ook wel weer goed. Ik vind het nogsteeds een heel mooi en fijn toestel.
Me 2... veel stof achter de front camera, echter geen problemen meer met de proximity detector sinds de portico update. Ik vrees wel dat het probleem zich terug zal voordoen, zeker gezien het feit dat je nu al zoveel stof in de front cam ziet.Tropicc schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:24:
Wat mij betreft is de lumia 920 1 van de betere pda's (als ik hem zo nog mag noemen) die ik gehad heb...
[ Voor 10% gewijzigd door shizoframia op 16-05-2013 15:59 ]
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
hmm zie net 1 vuiltje bij de frontcam.die zat er laatst nog niet.begin van het einde?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
yeah, doomsday is coming...mrsar schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:59:
hmm zie net 1 vuiltje bij de frontcam.die zat er laatst nog niet.begin van het einde?
btw, enkel de eerste batches hadden een slechte sealing, recentere kunnen dit niet hebben... is eigenlijk een hardwareprobleem dat met een softwarepatch (tijdelijk) is weggewerkt (lees: reduceren gevoeligheid), voor de recentere heft deze patch dus geen enkel invloed gehad
de vraag is alleen wat tijdelijk is
momenteel,wat mij betreft 'no worries'...
[ Voor 6% gewijzigd door shizoframia op 16-05-2013 16:03 ]
Geen eigen advertenties spammen. Niet meer doen dus.
[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 16-05-2013 16:18 ]
Mn front camera zit echt vol met stof.
Een stofzuiger helpt niet.
Zit eraan te denken om 'm op te sturen. Echter heb ik 'm een keer laten vallen, waardoor er deuken in de behuizing zit. Zal Nokia 'm maken of gaan ze zeggen dat het komt doordat ik 'm heb laten vallen?
Wat is jullie ervaring met Nokia hierover?
Zit eraan te denken om 'm op te sturen. Echter heb ik 'm een keer laten vallen, waardoor er deuken in de behuizing zit. Zal Nokia 'm maken of gaan ze zeggen dat het komt doordat ik 'm heb laten vallen?
De telefoon is een prima toestel maar er zitten nog wel een aantal onvolwassenheden in (volumeregeling, orientation lock) die erg irritant zijn na een overstap van een systeem als dat van iPhone. Curieus dat WP8 niet van de verworvenheden van dat systeem gebruik maakt. Als je daarnaast, zoals ik, vaak te maken hebt met een batterijduur varierend van 2 tot 7 uur (waardoor je tijdens een avond stappen ineens onbereikbaar bent) en een slecht werkende GPS, is de frustratie niet zo gek. Ook al ligt het bij die zaken aan de programmering van een 3rd party app (Whatsapp & Endomondo), dan nog is er voldoende reden tot ergernis, daar die partijen het blijkbaar niet de moeite vinden om meer in de wp8 community te investeren. Wat mij betreft heeft WP8 veel potentie, maar is er ook nog een lange en onzekere weg te gaan door de afhankelijkheid van externe ontwikkelaars.kruila schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:17:
[...]
eerlijk gezegd, erg goed! Mijn touchscreen deed het niet meer, na een nacht op de draadloze lader en de gewone lader tegelijk en sochtends laten vallen (ik weet dus niet waardoor het komt) ik had ook wel wat lelijke hoekjes en krasjes. en ik heb gewoon een nieuw toestel gekregenRussel88 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:25:
Mn front camera zit echt vol met stof.
Verwijderd
Na 2 maanden van probleemloos werken, heb ik nu dagelijks dat mijn 920 geen provider netwerk meer heeft, en ook niet uit zich zelf hersteld. (Vodafone)
Dan moet ik de telefoon een soft reboot geven en na het invoeren van mijn sim code heeft hij weer verbinding.
Iemand iets vergelijkends gehad?
Dan moet ik de telefoon een soft reboot geven en na het invoeren van mijn sim code heeft hij weer verbinding.
Nee, ook Vodafone hier. Bij toegangspunt Vodafone wel de status actief?Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:06:
Na 2 maanden van probleemloos werken, heb ik nu dagelijks dat mijn 920 geen provider netwerk meer heeft, en ook niet uit zich zelf hersteld. (Vodafone)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
Niet als er geen verbinding meer is, na een soft reboot wel.ivibes schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:21:
[...]
Nee, ook Vodafone hier. Bij toegangspunt Vodafone wel de status actief?
Snap er niets van.
Ik ervaar volgens mij iets soort gelijks. Nooit problemen gehad tot ongeveer 2-3 dagen geleden.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:06:
Hij geeft nog wel aan dat ie verbinding heeft, maar whatsapp werkt niet of nauwelijks. Dacht dat het eerst gewoon whatsapp is, maar andere apps hebben er ook last van.
Een soft reset lijkt inderdaad te helpen. Maar volgens mij komt het probleem na een tijdje weer terug.
Ik zit ook bij vodafone, en heb al geprobeerd internet handmatig in te stellen. Maar dit heeft niet gewerkt, volgens mij.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeara op 17-05-2013 10:35 ]
AccessPoint heeft gisteren wel een update gehad, heb je deze al?Zeara schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:35:
[...]
Ik ervaar volgens mij iets soort gelijks. Nooit problemen gehad tot ongeveer 2-3 dagen geleden.
Hij geeft nog wel aan dat ie verbinding heeft, maar whatsapp werkt niet of nauwelijks. Dacht dat het eerst gewoon whatsapp is, maar andere apps hebben er ook last van.
Een soft reset lijkt inderdaad te helpen. Maar volgens mij komt het probleem na een tijdje weer terug.
Ik zit ook bij vodafone, en heb al geprobeerd internet handmatig in te stellen. Maar dit heeft niet gewerkt, volgens mij.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Volgens mij wel ja. Marketplace/ding geeft iig aan dat er geen updates zijn en volgens mij heb ik hem gisteren gedownload.ivibes schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:45:
[...]
AccessPoint heeft gisteren wel een update gehad, heb je deze al?
Merk nu wel dat ik geen 3g verbinding meer heb, en alleen nog maar E of H+ (geen idee wat dat dan weer betekend, maar eens even googlen)
[ Voor 18% gewijzigd door Zeara op 17-05-2013 12:46 ]
Status "gerepareerd" nu bij online nokia care. Kan dit ook betekenen dat hij vervangen is? Ben wel benieuwd wat ze ermee gedaan hebben. Ik had de lumia factory gereset in de hoop de accuduur te verlengen, maar hij brickte hierdoor. Ik mag hopen dat ze verder hebben gekeken dan hem alleen even terug te flashen.
ja dat was bij mij ook, gerapareerd kan zijn vervangen.Boomlaars schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:43:
Status "gerepareerd" nu bij online nokia care. Kan dit ook betekenen dat hij vervangen is? Ben wel benieuwd wat ze ermee gedaan hebben. Ik had de lumia factory gereset in de hoop de accuduur te verlengen, maar hij brickte hierdoor. Ik mag hopen dat ze verder hebben gekeken dan hem alleen even terug te flashen.
IK maak al maanden met veel plezier gebruik van de 920 .. Maar sinds een paar dagen heb ik een raar probleem ... Als ik hem uit standby wil halen reageert hij heel erg traag ... Duurt lang voordat het scherm aanspringt . En als ie aan is doen de apps : berichten , mail, one note en de bellen app het niet ..
Ze starten niet op krijg een zwart scherm en even later weer in het home screen ...
Als ik hem opnieuw opstart doet hij het even normaal maar zodra mijn scherm uitspringt is het raak ...
Heel vreemd allemaal ..
Ze starten niet op krijg een zwart scherm en even later weer in het home screen ...
Als ik hem opnieuw opstart doet hij het even normaal maar zodra mijn scherm uitspringt is het raak ...
Heel vreemd allemaal ..
Verwijderd
soft reset al geprobeerd?picardo schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:15:
IK maak al maanden met veel plezier gebruik van de 920 .. Maar sinds een paar dagen heb ik een raar probleem ... Als ik hem uit standby wil halen reageert hij heel erg traag ... Duurt lang voordat het scherm aanspringt . En als ie aan is doen de apps : berichten , mail, one note en de bellen app het niet ..
Heel vreemd allemaal ..
Ja al geprobeerd ...
Ik denk dat het een windows probleem is want al windows eigen apps doen het niet meer .. De rest wel ..
Ik denk dat het een windows probleem is want al windows eigen apps doen het niet meer .. De rest wel ..
[ Voor 72% gewijzigd door picardo op 17-05-2013 19:45 ]
Verwijderd
Wordt er een beetje leip van want ik moet nu mijn telefoon 2x per dag soft resetten of vliegtuig modes aan en uitzetten.Zeara schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:35:
[...]
Ik ervaar volgens mij iets soort gelijks. Nooit problemen gehad tot ongeveer 2-3 dagen geleden.
Heb net de accespoint update geinstalleerd, hopen dat dit iets oplost maar ik heb er een hard hoofd in.
Het bereik met de vodafone accespoint is ook bedroevend slecht, meestal 1 streepje in huis.
Ga de sim maar even in een andere telefoon doen kijken of het probleem daar ook voordoet.
Als jullie er nooit last van hebben gehad en nu opeens wel gaan jullie niet langs vodafone om te kijken of het misschien niet het probleem bij hun ligt? Misschien is je sim kaartje wel brak oid.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:14:
[...]
Wordt er een beetje leip van want ik moet nu mijn telefoon 2x per dag soft resetten of vliegtuig modes aan en uitzetten.
Heb net de accespoint update geinstalleerd, hopen dat dit iets oplost maar ik heb er een hard hoofd in.
Het bereik met de vodafone accespoint is ook bedroevend slecht, meestal 1 streepje in huis.
Ga de sim maar even in een andere telefoon doen kijken of het probleem daar ook voordoet.
Ik heb met telfort echt nergens last van. Al moet ik zeggen dat mijn vriendin met haar desire wel vaker problemen heeft met vodafone (geen gebreik en/of slecht).
[ Voor 10% gewijzigd door vali op 18-05-2013 10:09 ]
ik weet nu zeker dat er geen wireless charging coil in mijn 920 zit, de behuizing is op de plek waar de coil hoort te zitten ongeveer een halve mm in te drukken, en je voelt duidelijk waar de coil niet meer hoeft te zitten. ik heb opgezocht in de service manual waar de coil hoort te zitten. Dus volgende week maar weer nokia bellen.
Hier hebben ze een vover van een 920 gewisseld en is ook duidelijk te zien hoe het met die coil zit. Dat ding schijnt dus niet zoveel voor te stellen.kaasplank1 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:12:
ik weet nu zeker dat er geen wireless charging coil in mijn 920 zit, de behuizing is op de plek waar de coil hoort te zitten ongeveer een halve mm in te drukken, en je voelt duidelijk waar de coil niet meer hoeft te zitten. ik heb opgezocht in de service manual waar de coil hoort te zitten. Dus volgende week maar weer nokia bellen.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
ja maar het is wel precies dezelfde plek, en die flex zat niet in de vorige 920PaT schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:27:
[...]
Hier hebben ze een vover van een 920 gewisseld en is ook duidelijk te zien hoe het met die coil zit. Dat ding schijnt dus niet zoveel voor te stellen.
Ik heb mijn zwarte body ooit verwisseld voor een grijze body (en paar dagen later weer terugverwisseld naar zwart, ik heb de grijze nog te koop, mocht iemand interesse hebben), die coil is echt 2 of 3 mm dik, is net een buigzame sticker. Dus het lijkt mij heel sterk (zo niet onmogelijk) dat de je de coil of het buigen ervan door de behuizing voelt.
Sinds een paar dagen nu twee keer last gehad van een groen scherm tijdens het starten van de camera. Ik zie dat dit al helemaal in het begin bij veel mensen is voorkomen maar nu ineens heb ik het ook. Eigenlijk op hetzelfde moment toen INRIX Traffic stopte met het updaten van de live tile. Wat ik ook doe, die tile krijg ik niet meer aan de praat. Dat zal waarschijnlijk niet Lumia gerelateerd zijn maar toch hoor ik graag of anderen INRIX nog wel gewoon hebben werken om uit te sluiten dat het aan een of andere recente update ligt.
Hey Bunker, ik had precies hetzelfde ... tile opnieuw, app opnieuw ... Had allemaal geen nut. Nu maar geen live tile dan ... Want inrix werkt nog prima ! Geen idee, wat het is ...Bunker37 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:44:
Sinds een paar dagen nu twee keer last gehad van een groen scherm tijdens het starten van de camera. Ik zie dat dit al helemaal in het begin bij veel mensen is voorkomen maar nu ineens heb ik het ook. Eigenlijk op hetzelfde moment toen INRIX Traffic stopte met het updaten van de live tile. Wat ik ook doe, die tile krijg ik niet meer aan de praat. Dat zal waarschijnlijk niet Lumia gerelateerd zijn maar toch hoor ik graag of anderen INRIX nog wel gewoon hebben werken om uit te sluiten dat het aan een of andere recente update ligt.
Verwijderd
Gewoon je toestel wegen.kaasplank1 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:12:
Als die tien gram te licht is dan ontbreekt er wat.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;