kippetje01 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:40:
Enige verdere nadeel dat ik af en toe ervaar (gisteren bijvoorbeeld) is een spontane power drain. Ik was gisteren in wageningen en logischerwijs is dan het netwerk wat (understatement) overbelast en blijkbaar ging dat na wat pogingen tot whatsappen / foursquare etc toch fout. Had ineens een hete telefoon in m'n zak. Na reboot is dat wel weer opgelost maar was toch in eens van 70% naar 40% gezakt.
Dit had ik laatst ook, half uur een warme telefoon in m'n zak rond het einde van de middag en daarna opperdepop. Accu helemaal leeg. Terwijl ik normaliter aan het einde van de dag nog zo'n 35% over heb voordat hij op de oplader gaat.
Verder blijft het natuurlijk irritant dat de volumes van ringtone en muziek gekoppeld zijn.
Ja dat is lastig soms, maar ik luister niet zo veel muziek via m'n telefoon.
Verder vind ik de agenda niet erg handig die erop zit. Maar daar houden de negatieve dingen wel op, verder supertevreden. Het is m'n eerste Windows Phone en heb hiervoor (qua smartphones) alleen een paar maanden een 2de hands iPhone 3GS gehad. Daarvoor altijd simpele Nokia's.
Hij heeft ondertussen wat krasjes en gebruikerssporen op de achterkant, maar dat hoort er nou eenmaal bij lijkt me. Ik heb hem pas één keer laten vallen, m'n zoontje ook al 3 keer (van het bureau, hij is 2) maar daar heeft de telefoon eigenlijk niks aan overgehouden. De krasjes en slijtplek op de achterkant komen denk van schuiven op tafel. Daardoor is hij wat minder mat in het midden en verlengde van "NOKIA | Carl Zeiss" dingetje. Ik heb trouwens een zwarte 920.
Foto's zijn mooi, filmpjes zijn mooi, livetiles zijn handig etc. Ja blij mee
Oja, nog een verbetering die ik snel hoop te zien is integratie van Whatsapp in de peoplehub. Superhandig om per persoon je verleden te zien, maar dan staat WA er weer niet bij