[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.456 views

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 15:48
bhorvers schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:25:
[...]

Meer dan twee dagen (bij gebruik) lijkt mij ook niet realistisch ... wellicht als je er echt helemaal niets mee doet en dan ook wifi en bluetooth uit, alle mail handmatig ophalen, geen live tiles, etc. ... Maar eh, sorry hoor, wat heb je dan aan je telefoon. Dat ding moet toch doen waar ie voor bedoelt is ?!
op de achtergrond draaide wifi, battery, accuweather (met live tile) en photostream (download elke 4 uur een nieuw lockscreen). Ook werden mails elk uur gedownload en de contacten en agenda van Google gesynct. Facebook, tweakers en nu.nl werden ook regelmatig bekeken. Ik zit nu (met 1308) na 5 uur op 99% accu.

wat me trouwens ook opvalt met de update is dat hij sneller overschakelt van 3g naar h. Niet dat het veel uitmaakt, haal nog steeds maar 1mbps

Flickr - Strava

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:11
TajTaj schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:30:
Wat ik wel heb is iets hardwarematigs. Als ik aan de rechterkant van het toestel, de zijkant, druk aan de behuizing dan is alles goed, het voelt stevig aan. Maar als ik aan de linkerkant druk dan zit er wat beweging in. Ik kan het scherm links precies wat indrukken en de zijkant ook. Het voelt niet stevig of 'goed vastgeplakt' aan.

Is dit iets wat binnen garantie valt? Als ik via de Nokia Care website ga dan staat er al direct een kostprijs vermeld. Dit zou toch gratis moeten zijn als het een productiefout is?

Bij de L920 van een kennis heb ik eens hetzelfde getest en die voelt superstevig aan. Een groot verschil met mijn eigen toestel.
Ja gewoon productie fout ofzo, ff bellen

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02:06
GWBoes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:59:
[...]

op de achtergrond draaide wifi, battery, accuweather (met live tile) en photostream (download elke 4 uur een nieuw lockscreen). Ook werden mails elk uur gedownload en de contacten en agenda van Google gesynct. Facebook, tweakers en nu.nl werden ook regelmatig bekeken. Ik zit nu (met 1308) na 5 uur op 99% accu.

wat me trouwens ook opvalt met de update is dat hij sneller overschakelt van 3g naar h. Niet dat het veel uitmaakt, haal nog steeds maar 1mbps
Die 99% na 5 uur lijkt me natuurlijk ook niet helemaal kloppen, maar misschien is ie opnieuw aan het kalibreren ofzo. 24 uur moet in ieder geval makkelijk lukken. Hier ook gewoon 4 mail accounts, diverse apps met livetiles en wifi aan (bluetooth en nfc uit). Haal het ook prima en vaak zelfs langer. Soms gaat ie wel wat sneller leeg, maar na een reboot is dat ook weer normaal.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:44
Wietsee. schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:22:
Enige tijd geleden kwam in het nieuws dat Nokia de servers voor consumenten ging sluiten. Het is dus nu of nooit. Ik zou in ieder geval de firmware binnenhalen.
hahahi20 schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:24:
Dat was eind januari, we zijn nu bijna 3 maanden verder...
Inmiddels zijn de servers zoals verwacht gesloten en is het onmogelijk om je toestel te flashen, mits je de firmware niet destijds gedownload hebt.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-01 14:46
Wietsee. schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:57:

Inmiddels zijn de servers zoals verwacht gesloten en is het onmogelijk om je toestel te flashen, mits je de firmware niet destijds gedownload hebt.
Idd, ik zat er naast, ik had niet verwacht dat ze het nog zouden doen.
Maar in ieder geval bedankt dat je nog even de moeite hebt genomen om die post van 3 weken geleden op te duiken, voegt erg veel toe.

Net trouwens het eerste krasje op het scherm van mijn 920 ontdekt, hij is niet groot, en je moet heel goed kijken om hem te zien, maar ik had toch verwacht dat het iets langer zou duren.
Maarja, het kan natuurlijk gewoon een geval van pech zijn.

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08-2025
Jammer dat dit schoonheidsfoutje er niet uit is gehaald.
Instellingen > mijn telefoon zoeken > staat in dit overzicht nog steeds als uitgeschakeld. Ga ik dat menu in... dan is ie toch wél ingeschakeld....

edit:
Overigens... als het daadwerkelijk is uitgeschakeld dan staat er in het overzichtje niet "uigeschakeld" maar: "laten overgaan, vergrendelen, wissen of zoeken"

[ Voor 30% gewijzigd door peerke63 op 23-04-2013 17:51 . Reden: kleine aanvulling ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

peerke63nl schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:48:
\
edit:
Overigens... als het daadwerkelijk is uitgeschakeld dan staat er in het overzichtje niet "uigeschakeld" maar: "laten overgaan, vergrendelen, wissen of zoeken"
Bij mij staat in het systeeminstellingen overzicht altijd "laten overgaan, vergrendelen, wissen of zoeken"... of deze nou wel of niet aan staan... (push berichten/lokatie opslaan)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• peerke63
ivibes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:19:
[...]

Bij mij staat in het systeeminstellingen overzicht altijd "laten overgaan, vergrendelen, wissen of zoeken"... of deze nou wel of niet aan staan... (push berichten/lokatie opslaan)
Kijk da's dan weer een andere variatie

• Worsteneter
hahahi20 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:40:
[...]

Idd, ik zat er naast, ik had niet verwacht dat ze het nog zouden doen.
Maar in ieder geval bedankt dat je nog even de moeite hebt genomen om die post van 3 weken geleden op te duiken, voegt erg veel toe.

Net trouwens het eerste krasje op het scherm van mijn 920 ontdekt, hij is niet groot, en je moet heel goed kijken om hem te zien, maar ik had toch verwacht dat het iets langer zou duren.
Maarja, het kan natuurlijk gewoon een geval van pech zijn.
ik ging even op mijn scherm kijken en ik schrok heel erg van meerdere krasjes. Maar ff keer flink met de microvezel doek eroverheen.. alles weg dus geen krasjes. Terwijl ik ze met de vinger er niet afkreeg en het dus echte krasjes leken

lang leven nokia, de schatten

• Martinspire
Instellingen > mijn telefoon zoeken > staat in dit overzicht nog steeds als uitgeschakeld. Ga ik dat menu in... dan is ie toch wél ingeschakeld....

edit:
Heb je al wel eens geprobeerd via de site je telefoon te zoeken of gaat dat niet? Want dat zou dan wel eens een andere bug kunnen zijn.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Na de 1308 update van gisteren draaide de Storage Check (Opslag controleren) de eerste keer goed. Toen ik het later echter nog eens probeerde bleef deze in een loep hangen bij het opstarten en werkte niet meer.

Ook niet na een reboot of een soft reset. Las op het forum van WPC dat meer mensen hier problemen mee hebben. Alleen een 'hard' reset lost dit probleem vervolgens op en inmiddels werkt ie wel, keer op keer, vlekkeloos.
Meer mensen hier ook last van (gehad)?

edit: bij een 'hard' reset ga je trouwens gewoon weer naar de meest recente FW en hoef je deze dus niet opnieuw te installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door iVibes op 23-04-2013 20:58 ]

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01 13:53

edit:
Ik heb dit ook.
Eerst werkte mijn telefoon zoeken ook helemaal niet (ook al stond het in het menu zelf ingeschakelt, maar in het hoofdmenu uitgeschakelt)
Nu door te updaten naar de nieuwe versie werkt het plots wel (bellen, locatie zoeken,..), maar er staat nog steeds in het overzicht dat het uitgeschakelt is 8)7
Ben wel blij dat het nu werkt, kan wel eens van pas komen als hij gestolen wordt

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Mijn batterij gaat niet echt lang mee als ik zo lees wat anderen hier halen. Als ik hem haast niet gebruik valt het mee.
Vanochtend om 5:30 van de lader afgehaald. Toen een paar preloaded Metrotube videos gekeken in HD, in totaal zo'n 2 uur muziek geluisterd en af en toe Whatsapp en Facebook.
Nu is het 21:18 en heb ik nog 15% over. Heb gemerkt dat vooral muziek luisteren erg veel batterij kost.

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01 13:53
Tropicc schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:18:
Mijn batterij gaat niet echt lang mee als ik zo lees wat anderen hier halen. Als ik hem haast niet gebruik valt het mee.
Vanochtend om 5:30 van de lader afgehaald. Toen een paar preloaded Metrotube videos gekeken in HD, in totaal zo'n 2 uur muziek geluisterd en af en toe Whatsapp en Facebook.
Nu is het 21:18 en heb ik nog 15% over. Heb gemerkt dat vooral muziek luisteren erg veel batterij kost.
Mijn batterij is ook redelijk dramatisch...
Vandaag valt het om de een of andere reden goed mee, vanaf vanochtend 6 uur van de stroom en nu heb ik nog 30% batterij, terwijl ik redelijk veel erop gedaan heb (sms'en, Facebook, muziek geluisterd, Youtube gekeken, enkele spelletjes,...)
Andere dagen heb ik soms al dat ik om 4 uur maar op 10% zit, zonder echt iets te doen...
Voor mij is het een raadsel waarom ik zo'n afwisselende resultaten behaal, door elke dag ongeveer hetzelfde te doen!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58
Wow, die update heeft mijn grootste ergenis weggehaald: de rammelende vibrate!!! Heerlijk rustig beschaafde vibrate is het nu! :D Ik begin steeds meer gehecht te raken aan mijn beesje :)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS

• Worsteneter
En de nieuwe tumblr app is ook erg fijn moet ik zeggen :)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

toch gemerkt dat sommige apps er ook wat van kunnen :/ sinds een tijdje was de accu voor mijn gevoel wat slechter,het viel me op zeg maar. gister een aantal apps eraf gehaald (stonden in background uitgeschakeld) en incl het draaien van de update heb ik 40% accu verbruikt sinds vanmorgen 8:00 terwijl ik de laatste week toch echt om 18:00/19:00 mijn oplader moest gaan zoeken omdat ie begon te piepen.

apps die ik o.a. verwijderd heb zijn: shoopix, wifi live tile,skinery tiles pro,627.am,cellular live tile.

Dat was het geloof ik wel.lijkt in ieder geval een stuk beter te zijn vandaag (en ja dat was al voordat ik de update deed vandaag :P )

Dacht meld het even

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-01 15:09

Koekfabriek

King Billy on the wall

wimvanp1 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:21:
[...]

Vandaag valt het om de een of andere reden goed mee, vanaf vanochtend 6 uur van de stroom en nu heb ik nog 30% batterij, terwijl ik redelijk veel erop gedaan heb (sms'en, Facebook, muziek geluisterd, Youtube gekeken, enkele spelletjes,...)
Andere dagen heb ik soms al dat ik om 4 uur maar op 10% zit, zonder echt iets te doen...
Voor mij is het een raadsel waarom ik zo'n afwisselende resultaten behaal, door elke dag ongeveer hetzelfde te doen!
Wow dit is wel heel extreem, ik trek het met mijn Lumia toch erg goed van 's ochtends tot 's avonds terwijl ik hem vrij veel gebruik. In vergelijking met de 800 is de accuduur naar mijn idee sterk verbeterd, misschien toch een kijken of je het op garantie o.i.d. kan gooien?

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:08
Als ik mijn telefoon niet gebruik verlies ik 1-2% accu per uur. Als ik hem in vliegtuigmodus zet, 10% per uur. Ik heb wel eens het idee dat er iets met die live tiles niet goed gaat als de tile niet geupdate kan worden. Tijdje terug werkte buienradar maar half en dan schiet het accugebruik omhoog. Live-tile uitgezet en het ging weer omlaag.

Ik heb geen harde bewijzen natuurlijk, maar vind het wel typisch :)

Verwijderd

Heb gemerkt dat vooral muziek luisteren erg veel batterij kost.
Dat zou echter niet zo moeten zijn. Als je muziek gewoon als achtergrond proces draait met de telefoon verder gelocked dan zal het verbruik zeer beperkt moeten zijn. Het is echter zo dat veel gebruikers die muziek luisteren dan ook hun telefoon met scherm gebruiken voor het selecteren van nummers of wat surfen en dan als het scherm veelal actief is gaat het veel harden. Muziek over BT naar een carkit vergt iets meer van de batterij maar ook dat zou nog een aardig tijdje moeten kunnen.

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 09:12
als er nog iemand op zoek is naar een CC-1043 cover,
de grey, red & cyan uitvoeringen zijn maar €3.96 excl verzending op 4Allshop.

ze geven helaas een levertijd van meer dan 2 weken af, maar dat mag de pret niet drukken. 8)

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:12
D-mone schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:57:
als er nog iemand op zoek is naar een CC-1043 cover,
de grey, red & cyan uitvoeringen zijn maar €3.96 excl verzending op 4Allshop.

ze geven helaas een levertijd van meer dan 2 weken af, maar dat mag de pret niet drukken. 8)
Hmmm, helaas geen zwart... Maar via ebay besteld (kwam neer op 12 euro incl. verzendkosten... ook prima dus). Ben normaal niet zo van de covers, maar begreep dat deze de telefoon amper groter maakt. Ben benieuwd.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
wimvanp1 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:21:
[...]

Same here, geen touw aan vast te knopen aan het batterij verbruik. Tijdje met battery sense gewerkt, toen eraf, kan niet zeggen dat het toen beter is geworden. App weer erop om te monitoren, geen merkbare verschillen. Die app verbruikt, bij mij althans, dus niks extra. Enige apps die op de achtergrond mogen werken zijn die en photostream om de 4 uur.

Blijf erbij dat Whatsapp zuipt als je erin zit. Maar soms heb ik een drain terwijl hij niks doet! Denk ik hey leuk een appje, maar nee dan is het battery sense met een drain melding :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-01 20:20

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Gewoon hopen dat die whatsapp update (3.0) snel komt, ik heb het vermoeden dat het energie slurpen dan toch wel voor het grootste gedeelte over moet zijn.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Scrisissszzz
dreameater schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:49:
Gewoon hopen dat die whatsapp update (3.0) snel komt, ik heb het vermoeden dat het energie slurpen dan toch wel voor het grootste gedeelte over moet zijn.
Inderdaad! En de meeste hebben overal mogelijkheden om hun lumia op te laden tot die tijd ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Tropicc
Wat kut dat de komma nu naar de punt zit. Steeds als ik een spatie wil doen, raak ik de komma. Even wennen weer.

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11-2025
Tropicc schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:55:
Wat kut dat de komma nu naar de punt zit. Steeds als ik een spatie wil doen, raak ik de komma. Even wennen weer.
Haha ik heb precies het zelfde. Na 2 maanden nogsteeds niet echt kunnen wennen.
vaak,zien.mijn,teksen,er,zo,uit

• Scrisissszzz
AlphaWierie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:59:
[...]

Wat ik heb gedaan is bij de toetsenbord instellingen alle talen behalve NL weggehaald. Dan is de spatiebalk met typen breder. Sindsdien raak ik wel de spatie ipv de komma :)

• Tropicc
Scrisissszzz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:11:
[...]

Wat ik heb gedaan is bij de toetsenbord instellingen alle talen behalve NL weggehaald. Dan is de spatiebalk met typen breder. Sindsdien raak ik wel de spatie ipv de komma :)
Ah, als ik dit doe staat de komma weer links :)

Verwijderd

dreameater schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:49:
En ik heb niet eens Whatsapp, en toch loopt de batterij zo leeg. Gistermiddag om drie uur heb ik hem opgeladen tot 100%. Vervolgens niet meer gedaan wat Facebook en mail handmatig opgehaald. Vanmorgen had ik nog 9% over.

Voel er niet echt veel voor om de telefoon wéér te gaan opsturen, maar als het zo blijft heb ik niet veel keus. :-(

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-01 18:33

Dido

heforshe

Nou zal ik heel dom zijn, maar ik krijg anderhalf uur geleden een sms'je van KPN met felicitaties dat ik naar 4G overstap en de mededeling dat ik binnen het uur mijn dataverbinding kan gebruiken.

Dat is leuk, en niet helemaal onverwacht.

Wat tegenvalt is dat ik sinds dat moment geen dataverbinding meer heb.

Phone zegt dat ie bereik heeft en 3G, maar geen enkele applicatie kan er iets mee, geen netwerkverbinding.

Netwerkselectie staat op auto, max speed op 3G/4G geprobeerd, een paar keer uit/aan gezet, geen soelaas.

Zie ik iets ver het hoofd, ben ik te ongeduldig, of is er iets mis?

Wat betekent mijn avatar?

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09-2025
Probeer eens bij toegangspunten weer je niet 4g toegangspunt te selecteren, of juist het 4g toegangspunt.

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-01 18:33

Dido

heforshe

Dat was dus een setting die ik over het hoofd had gezien :)

Thanks!!

Wat betekent mijn avatar?

• peerke63
Martinspire schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:15:
[...]

Heb je al wel eens geprobeerd via de site je telefoon te zoeken of gaat dat niet? Want dat zou dan wel eens een andere bug kunnen zijn.
Ja hoor, wordt dan idd gevonden. Heel soms niet maar meestal wél als ik het probeer

• peerke63
Laat maar... geen toegevoegde waarde (denk ik)

[ Voor 89% gewijzigd door peerke63 op 24-04-2013 17:12 ]

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:52
Ik stuur redelijk wat sms-jes naar het buitenland, en blijkbaar vaak net iets te lang (meer dan 160 karakters). Dus word ik voor twee belast.
Weet iemand of er een teller is waar je het aantal getypte karakters kan zien? Ik kan het niet vinden.

Op mijn oude Nokia (geen smartphone) zie ik bij het typen de teller gewoon meelopen.

• Worsteneter
Wenzel schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:37:
Ik stuur redelijk wat sms-jes naar het buitenland, en blijkbaar vaak net iets te lang (meer dan 160 karakters). Dus word ik voor twee belast.
Weet iemand of er een teller is waar je het aantal getypte karakters kan zien? Ik kan het niet vinden.

Op mijn oude Nokia (geen smartphone) zie ik bij het typen de teller gewoon meelopen.
Bij mij komt de teller altijd in beeld als ik in de buurt kom van de 160 tekens hoor!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-01 20:45
Sinds vandaag de update binnen gekregen, ben blij dat ze wat aan die vibraties gedaan hebben. Nu klinkt het normaal. Had wel het idee dat batterij beter was geworden.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19
Wenzel schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:37:

Vanaf 130 gaat er rechts onder hetgene dat je typt een teller meelopen

Don't rely on their truth alone

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 11:56
Eergisteren de update er op gezet (handmatig ota) en gisteren had ik na 17 uur nog zo'n 20% batterij over! Normaal hing ik hem na een uurtje of 13-14 weer aan de lader omdat ie begon te piepen en ik de avond niet doorkwam. Nu makkelijk!

7x 410 pw 15° op zuid met enphase IQ8M -- Marstek A 4.2 kWh wellicht pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming

• AlphaWierie
Vast een domme vraag:
Waar staan de video's die ik gestuurd krijg?? (Via whatsapp)
Zowel bij foto map. Als bij muziek en video's zie ik ze niet staan?

Verwijderd

AlphaWierie schreef op donderdag 25 april 2013 @ 08:53:
Vast een domme vraag:
Waar staan de video's die ik gestuurd krijg?? (Via whatsapp)
Zowel bij foto map. Als bij muziek en video's zie ik ze niet staan?
Dat klopt, die kun je niet opslaan op je Lumia. Ik vind dat ook heel raar. Als je ze terug wil zien of door wilt sturen kan dat alleen door ze weer op te zoeken in de gespreks geschiedenis :(

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:26:
[...]

Dat klopt, die kun je niet opslaan op je Lumia. Ik vind dat ook heel raar. Als je ze terug wil zien of door wilt sturen kan dat alleen door ze weer op te zoeken in de gespreks geschiedenis :(
Bij de info van het gesprek staat ook alle media die ooit is verzonden en ontvangen. Niet dat het een oplossing is maar het scheelt je misschien het scrollen door heel het gesprek :)

• Wenzel
LessRam schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:32:
[...]

Vanaf 130 gaat er rechts onder hetgene dat je typt een teller meelopen
Oke, bedankt. Niet goed opgelet.
Met het uittesten ben ik wel achtergekomen dat als het veld "Aan:" niet gevuld is, werkt de teller niet. Maar goed, daar is mee te leven nu ik weet hoe het werkt.

• AlphaWierie
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:26:
[...]

Heel raar.. nog een reden dat ze moeten opschieten met de 3.0 update :)

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01 13:31

defcon84

Multipass?

Dat komt omdat ie nog niet weet welk type bericht je gaat verzenden. je kan daar namelijk ook Facebook berichten sturen, en die hebbenn geen teller nodig.
Dus is geen bug, maar een feature :)

• peerke63
Sinds laatste update van wp8 heb ik vaker dat ik een toontje krijg dat ik een nieuw whatsapp-berichtje heb, maar als ik vervolgens dat probeer te openenen staat het berichtje er niet bij.... wordt dan pas na halve minuut of langer, zichtbaar.
Kan natuurlijk ook whatsapp-prob. zijn

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Heb sinds een dag het zelfde probleem, krijg ik notificaties van Whatsapp met nieuwe berichten (welke ook worden weergegeven in de notificaties) , als ik Whatsapp open staan er geen nieuwe berichten.. Erg irritant, dit was een aantal weken geleden ook al zo..

Verwijderd

Dat lijken me punten voor het windows phone whatsapp topic. Niet voor het lumia 920 topic

• peerke63
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:06:
Dat lijken me punten voor het windows phone whatsapp topic. Niet voor het lumia 920 topic
Kwist niet dat het bestond maar dus daar ook geplaatst :) thnksss

Verwijderd

Met een nieuw toestel heb ik nu al 2 weken geen last meer van de black screen bug, bleek dan toch een hardware issue te zijn...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:33:
Met een nieuw toestel heb ik nu al 2 weken geen last meer van de black screen bug, bleek dan toch een hardware issue te zijn...
bij mij ook. Nieuw toestel gekregen na een ander defect maar meteen ook geen freezes meer.
Alleen vorig weekend toestel laten stuiteren en nu zit er helemaal onderaan de glasplaat een haarscheurtje met 2 stukjes glas eruit. Kon wel janken. Maar ik heb het abbo met bijbetaling voor de Lumia met m'n master card betaald en dan zou het product een half jaar verzekerd moeten zijn. Morgen maar eens bellen of ik dit kan laten fixen, maar ja. Toestel weer minimaal 1,5 week weg vrees ik!! :(

Verwijderd

AlphaWierie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:59:
[...]

Kon je nou maar een alternatieve toetsenbord installeren of zelf de knoppen instellen waar ze komen.

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:27
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:00:
[...]

Kon je nou maar een alternatieve toetsenbord installeren of zelf de knoppen instellen waar ze komen.
ik weet niet of je vaak wisselt tussen de talen op je toetsenbord, zo niet moet je even alle talen behalve nederlands 'weggooien' (instellingen -> toetsenbord).
dan verschuift de komma weer naar links en wordt de spatiebalk groter

Verwijderd

Vandaag maar wederom contact opgenomen met Nokia ivm batterij problemen. Vanochtend had ik nog maar 27% van de 100% de avond ervoor over. Hoogstwaarschijnlijk kom ik m'n Lumia wederom op aan het sturen. Ben het nu eigenlijk wel een beetje beu, geweldig toestel in gebruik maar als die bugs maken het er niet bepaald prettiger op.

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-01 13:28
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:58:
Vandaag maar wederom contact opgenomen met Nokia ivm batterij problemen. Vanochtend had ik nog maar 27% van de 100% de avond ervoor over. Hoogstwaarschijnlijk kom ik m'n Lumia wederom op aan het sturen. Ben het nu eigenlijk wel een beetje beu, geweldig toestel in gebruik maar als die bugs maken het er niet bepaald prettiger op.
Je hebt ook al 1) teruggezet naar fabrieksinstellingen, 2) software update gedaan, 3) soft reset, 4) zelf geflashed of 5) alle (achtergrond)-apps en instellingen gecontroleerd?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:50
Na de laatste firmware update gaat mn batterij langer mee. En tot nu toe is ie nog niet gecrashed (dinsdagochtend is ie geupdate).

• Scrisissszzz
moet je afspeellijsten perse via zune maken? Dat kan niet via de metro app van Windows Phone?

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

SjorsC schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:11:
[...]

ik weet niet of je vaak wisselt tussen de talen op je toetsenbord, zo niet moet je even alle talen behalve nederlands 'weggooien' (instellingen -> toetsenbord).
dan verschuift de komma weer naar links en wordt de spatiebalk groter
Dank je wel. _/-\o_

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:15:
[...]

bij mij ook. Nieuw toestel gekregen na een ander defect maar meteen ook geen freezes meer.
Alleen vorig weekend toestel laten stuiteren en nu zit er helemaal onderaan de glasplaat een haarscheurtje met 2 stukjes glas eruit. Kon wel janken. Maar ik heb het abbo met bijbetaling voor de Lumia met m'n master card betaald en dan zou het product een half jaar verzekerd moeten zijn. Morgen maar eens bellen of ik dit kan laten fixen, maar ja. Toestel weer minimaal 1,5 week weg vrees ik!! :(
Ik heb exact hetzelfde gehad met mijn Omnia 7 destijds. 5 dagen in bezit en BAM!
Gekocht met Visa card en uiteindelijk heeft dit geintje mij maar 25 euro gekost (eigen risico). Ik was hem inderdaad wel even een tijdje kwijt, dat dan weer wel.

Sinds die tijd betaal ik ALTIJD mijn mobieltjes met een creditcard.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ook een handig Appje om te checken of er updates zijn voor systeemapplicaties van Nokia die je normaal niet in de Windows Phone Store vindt. (werkt af en toe een beetje traag maar wel handig!)

http://no.nl/lumia-pusher

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:48:
[...]

Je hebt ook al 1) teruggezet naar fabrieksinstellingen, 2) software update gedaan, 3) soft reset, 4) zelf geflashed of 5) alle (achtergrond)-apps en instellingen gecontroleerd?
1) Ja, vorige week al een keer.
2) Ja, ook vorige week.
3) Al gedaan voor en na de update.
4) nee
5) Ja, bijna alles staat uit. Wifi, achtergronden taken wat uit kunnen, updates... Ook mail word handmatig opgehaald. Heb geen Whatsapp. Weet echt niet meer waar ik het moet zoeken.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik zag ergens in dit topic een alternatief voorbij komen op de Nokia NFC Car charger, welke was dat ook alweer?

Ik wil een lader/houder in mijn wagen plaatsen, en deze op mijn Brodit Pro Clip schroeven.
In eerst instantie had ik een actieve houder van Brodit zelf besteld, maar deze weer teruggestuurd.
Ik vind de telefoon te stroef erin en eruit gaan, waardoor ik bang ben dat ik de telefoon op ten duur beschadigd. Misschien zit dat tussen de oren, maar prettig vond ik het niet.

De Nokia NFC auto lader zou ideaal zijn, maar dan moet ik wel kunnen schroeven op de pro clip in plaats van de zuignap te moeten gebruiken.

De Nokia is prijzig, goedkoper alternatief is altijd welkom, maar als dat er niet is dan heb ik het er ook wel weer voor over die prijs. En ook zou het mooi zijn als er bij vermeld staat of hij ook te schroeven is.
Weet iemand een alternatief?

• Wenzel
Ik heb in mijn auto een USB aansluiting (midden console).
Kan ik daar mijn USB-kabeltje van de lader gewoon insteken en de telefoon opladen?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Linkjes naar V&A aanbiedingen zien we liever niet terug op het forum. Daar hebben we immers V&A al voor

[ Voor 80% gewijzigd door PaT op 29-04-2013 08:03 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 15:48
Wenzel schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:04:
Ik heb in mijn auto een USB aansluiting (midden console).
Kan ik daar mijn USB-kabeltje van de lader gewoon insteken en de telefoon opladen?
Er zijn een heleboel systemen om de markt dus er is maar één manier om er achter te komen...uitproberen.
Maar vaak hebben die poorten een lagere output, ik heb eens een usb powered externe hd geprobeerd op een blue en me systeem van fiat en die starte daar niet op, maar op een achteraf ingebouwde Dension gateway doet hij het prima.

Flickr - Strava

Verwijderd

Zijn er ook apps waarmee ik muziek kan afspelen?

Die music + videos is echt dramatisch. Heb nu een audioboek er in staan maar kan het volume niet zachter of harder doen. Bij andere mp3's wel. Daarnaast als ik het audioboek pauzeer en op een later moment verder wil gaan dan is het programma dat nummer vergeten en moet ik maar terug gaan luisteren om te bekijken waar ik ongeveer was etc etc.

Heb nu uit nood mijn oude iphone maar even uit de kast gehaald zodat ik in ieder geval het volume aan kan passen.

• jeroen84
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09-2025
Swerfer schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:35:
[...]

Dat Whatsapp een batterijvreter is is volgens mij een fabeltje. Ik heb whatsapp altijd op de achtergrond draaien en als ik mijn Lumia 920 zeer weinig gebruik dan gaat de accu 5 dagen mee. Dus ook als Whatsapp op de achtergrond draait. En het versturen van een berichtje kan nooit veel power kosten.

Of er moet een combinatie van Whatsapp met een andere app roet in het eten gooien...
5 dagen????

Mijn 920 gaat niet eens een dag mee.. (T-Mobile netwerk heb ik) Moet hem meteen na werk echt wel aan de lader leggen anders is hij leeg.

Edit: Voordat er vragen zijn, ik heb een losse 920 met de volgende settings:
- Wifi/Bluetooth/NFC uit
- Background taken toegestaan: gMaps, My Stocks Portfolio, Tasks, Weather Flow en Week View
- Ik speel geen games

[ Voor 21% gewijzigd door jeroen84 op 28-04-2013 11:28 ]

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-01 19:16
Wat is de reden om de Weather Flow achtergrondtaak aan te hebben? Bij mij staat ie uit, en mijn livetile doet het gewoon.

Ik zou alle achtergrondtaken eens uitzetten, dan even booten, en het dan eens een dagje aan te kijken. Een dag kun je die taken wel missen, lijkt me.

Gebruik je de telefoon heel veel? Bij matig gebruik haal ik met gemak twee dagen, en dan staan wifi en bluetooth gewoon aan.

• Wenzel
GWBoes schreef op zondag 28 april 2013 @ 10:14:
[...]

Er zijn een heleboel systemen om de markt dus er is maar één manier om er achter te komen...uitproberen.
Maar vaak hebben die poorten een lagere output, ik heb eens een usb powered externe hd geprobeerd op een blue en me systeem van fiat en die starte daar niet op, maar op een achteraf ingebouwde Dension gateway doet hij het prima.
Volgens instructieboekje is de output van de USB in mijn auto 500 mA. Zal het genoeg zijn?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wenzel schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:45:
Volgens instructieboekje is de output van de USB in mijn auto 500 mA. Zal het genoeg zijn?
En zijn maar een paar telefoons die niet willen laden met 500mA, gros van de telefoons laad dan gewoon op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01 19:59

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Dnc1n schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:12:
http://www.tylt.com/capio-nfc/ das nog eens tof, een draadloze lader waar je telefoon aan vast kleeft, voor in de auto :P
Is geen lader, alleen een houder, maar dit hoort meer thuis in het accessoires topic... :P
Accessoires voor de Nokia Lumia 920

[ Voor 8% gewijzigd door mkrmr op 28-04-2013 18:51 ]

Verwijderd

me hele zondag verpest door mijn telefoon zaterdag nacht was de batterij nog vol dus wou hem niet opladen omdat je dan je batterij kapot maakt de volgende dag was me telefoon leeg wat al vaker is gebeurd alleen nu ging mijn telefoon niet meer aan ik in paniek heel internet afgezocht en was al bang dat ik me telefoon moest opsturen en toen kwam ik gelukkig op deze site en zag de oplossing voor het probleem duurde ff maar de volumetoets naar beneden tegelijk met power knop werk egt me telefoon is weer aan jippie *O*

p.s. voor de rest ben ik super tevreden met mijn rooie nokia lumia 920 _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:20:
[...]

Jep dit krijg ik ook elke keer als de batterij helemaal op is en ik hem aan de lader zet. Hou de volume toets naar beneden ingedrukt samen met de powerknop, als het goed is doet ie een softreset en start ie wel op. Heel vaag allemaal. Ik ben elke keer bang dat mijn batterij helemaal leeg raakt, want de vorige keer kreeg ik hem na 30 keer softreset pas weer aan
:W en welkom op GoT! Heb je bij het registreren op Tweakers toevallig ook Het algemeen beleid gelezen? Daar beschrijven we toch wat criteria waar wij van verwachten dat onze bezoekers rekening mee houden.

[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 29-04-2013 08:14 ]

• Tropicc
Vandaag mijn telefoon haast niet gebruikt, heel even wat op internet opgezocht, een paar filmpjes en foto's gemaakt, 2x nu.nl app gecheckt en 2x facebook gecheckt.
Vanochtend om 8:30 van de lader gehaald (en was toen dus 100%), nu staat hij op 64% en de Battery app zegt dat ik nog 14 uur kan. Dat is natuurlijk als ik gewoon op hetzelfde niveau door blijf gaan. Als ik nu allemaal games ga spelen, filmpjes op youtube ga kijken en muziek ga luisteren zal die in plaats van 14 iets van 5 of minder aan gaan geven denk ik.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
off-topic, dus weg. Hier hebben we een TR knop voor

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 29-04-2013 08:15 ]

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-01 15:09

Koekfabriek

King Billy on the wall

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 10:59:
Zijn er ook apps waarmee ik muziek kan afspelen?

Die music + videos is echt dramatisch. Heb nu een audioboek er in staan maar kan het volume niet zachter of harder doen. Bij andere mp3's wel. Daarnaast als ik het audioboek pauzeer en op een later moment verder wil gaan dan is het programma dat nummer vergeten en moet ik maar terug gaan luisteren om te bekijken waar ik ongeveer was etc etc.

Heb nu uit nood mijn oude iphone maar even uit de kast gehaald zodat ik in ieder geval het volume aan kan passen.
Je kan het volume toch gewoon aanpassen met de volume toetsen, tenminste dat is bij mij het geval.

off-topic, dus weg

[ Voor 20% gewijzigd door PaT op 29-04-2013 08:15 ]

• Worsteneter
off-topic, dus weg
Verder; lees echt veel wisselende ervaringen qua batterij gebruik. Ik zie dat veel mensen dan ook de dag doorkomen door geen apps op de achtergrond te draaien, geen whatsapp, helderheid bijstellen dat soort dingen. Mensen?! stuur je Nokia gewoon terug.. je koopt toch geen toestel van 600 euro om zo min mogelijk te draaien zodat je eventueel een dag door komt?!

[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 29-04-2013 08:16 ]

Verwijderd

Koekfabriek schreef op maandag 29 april 2013 @ 01:25:
[...]

Je kan het volume toch gewoon aanpassen met de volume toetsen, tenminste dat is bij mij het geval.

[mbr]off-topic, dus weg[/mbr]
Het was een mono mp3 en die herkent de lumia niet, mijn oude 2g iphone wel.

Verwijderd

heb al meer dan een maand geen enkele app update gehad via de marketplace. vreemd!!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:52:
heb al meer dan een maand geen enkele app update gehad via de marketplace. vreemd!!
Dit had ik dus ook, in je internet explorer je browsercache leeggooien en vervolgens je toestel soft resetten.
Dus ( volumeknop onder -> vergrendelknop ) sinds 2 dagen druppelen de updates weer vrolijk binnen

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Martinspire
Staat bij jullie de wifi in de achtergrond aan of gaat die automatisch uit? Het zou zomaar kunnen dat ie een netwerkverbinding nodig heeft voor de controle en het net op het moment dat ie wil gaan controleren geen verbinding heeft.

Ik hoor bij het WP forum vaker dat soort klachten, dus het zou me niet verbazen als iets dergelijks niet goed werkt vanwege geen bereik. Zelf hier geen last van en mijn moeder ook niet.

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Hij checkt de updates ook altijd via een 3g verbinding, want ik zet mijn wifi vaak (bewust) uit.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-01 13:50
Sinds vanmiddag werkt spontaan het mobiele internet niet meer. Simkaart in een ander toestel, en hij werkt wel. In de instellingen staat alles gewoon aan. Iemand een idee waar ik dit in zou kunnen zoeken?

edit: onder 'toegangspunt' in de instellingen stond Vodafone nl ineens op inactief, die op actief gezet en het werkt weer.
Waarom dit niet gekoppeld staat aan het kopje mobiel netwerk is mij een raadsel.

[ Voor 33% gewijzigd door Hacula op 29-04-2013 20:48 ]

Verwijderd

Hacula schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:41:
Sinds vanmiddag werkt spontaan het mobiele internet niet meer. Simkaart in een ander toestel, en hij werkt wel. In de instellingen staat alles gewoon aan. Iemand een idee waar ik dit in zou kunnen zoeken?

edit: onder 'toegangspunt' in de instellingen stond Vodafone nl ineens op inactief, die op actief gezet en het werkt weer.
Waarom dit niet gekoppeld staat aan het kopje mobiel netwerk is mij een raadsel.
Als een geprobeerd vliegtuig modus af en aan te zetten?

Verwijderd

Iemand de 2 step authenication al geprobeerd?

Hoe disable je sms notification als je de auth app op je telefoon hebt staan?
Enkel sms/bellen/email is een optie maar ik zie nergens de auth app.
Nogal nutteloos om de auth app te gebruiken als je dan toch telkens een sms'je krijgt.

[ Voor 163% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2013 07:41 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kolere wat is er weinig animo voor mijn 920 op Marktplaats en Tweakers V&A (Zoek hem op bij interesse, linkjes plaatsen mag niet namelijk).
Ik vraag maar 325,- met garantie enz maar ik krijg totaal geen reacties, erg zonde voor een mooie telefoon als deze.

Precies wat ik ook in de handel al merkte, het ding leeft niet en dat is dood zonde.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:18:
Kolere wat is er weinig animo voor mijn 920 op Marktplaats en Tweakers V&A (Zoek hem op bij interesse, linkjes plaatsen mag niet namelijk).
Ik vraag maar 325,- met garantie enz maar ik krijg totaal geen reacties, erg zonde voor een mooie telefoon als deze.

Precies wat ik ook in de handel al merkte, het ding leeft niet en dat is dood zonde.
Bij de verkoop moet je ook eventjes geduld hebben, als er nu geen interesse is moet je niet gelijk de conclusie trekken dat het niemand een lumia wilt hebben....

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:50:
Iemand de 2 step authenication al geprobeerd?

Hoe disable je sms notification als je de auth app op je telefoon hebt staan?
Enkel sms/bellen/email is een optie maar ik zie nergens de auth app.
Nogal nutteloos om de auth app te gebruiken als je dan toch telkens een sms'je krijgt.
Ik heb hezelfde probleem. Zijn wij daar alleen in?
EgMaf schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:34:
[...]

Ik heb hezelfde probleem. Zijn wij daar alleen in?
Je moet het nog wel instellen dat je tweeledige verificatie wilt gebruiken, dat kan je hier doen. Bij mij geeft hij wel de mogelijkheid weer om een code in te voeren (en natuurlijk de andere opties die er al maanden waren.)

Je krijgt dit mailtje in je outlook mail en dan weet je dat je hebt het hebt.
Gefeliciteerd! Je hebt een extra beschermingslaag aan je account toegevoegd door de tweeledige verificatie in te schakelen. Voortaan vragen we je naar een extra beveiligingscode wanneer je je aanmeldt.
Bepaalde apps en apparaten ondersteunen echter geen beveiligingscodes. Als er in een van je apps (bijvoorbeeld de mail-app op je telefoon) een foutbericht wordt weergegeven dat het wachtwoord ongeldig is, moet je een wachtwoord voor je app maken om je aan te melden. Telkens wanneer je een app-wachtwoord moet invoeren, kun je de pagina met beveiligingsgegevens op https://account.live.com/Proofs/AppPassword bezoeken om het wachtwoord op te halen of kun je op de onderstaande knop klikken.
Hou er wel rekening mee dat je opnieuw een wachtwoord moet invoeren bij je hoofdaccount. In de quote staat uitleg. :+
(Gaat wel erg offtopic tbh)

[ Voor 57% gewijzigd door vali op 30-04-2013 18:54 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Donstil schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:18:

Ik zag je advertentie staan, helaas te laat anders had ik hem zonder twijfel overgenomen. Anderhalve week geleden was er geen witte te vinden op V&A.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58
Bluetooth blijft toch wel een hit or miss manier van communicatie. Ik heb een Sennheiser MM100 koptelefoon, deze doet het wel met de Galaxy Nexus en S2 maar niet met de Galaxy S én niet met mijn Lumia 920. De Lumia ziet m'n koptelefoon gewoon niet :? . Er is ook geen enkele optie o.i.d. die te tweaken valt. Hoe zoiets kan is mij een raadsel, wie er de schuld heeft ook.
Eindresultaat is wel dat ik mijn bluetooth Sennheiser MM100 niet kan gebruiken. |:(

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
vali schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:03:
[...]

Je moet het nog wel instellen dat je tweeledige verificatie wilt gebruiken, dat kan je hier doen. Bij mij geeft hij wel de mogelijkheid weer om een code in te voeren (en natuurlijk de andere opties die er al maanden waren.)

Je krijgt dit mailtje in je outlook mail en dan weet je dat je hebt het hebt.
Dat was allemaal gelukt, maar ik had geen SMSje gekregen.
Nu weer geprobeerd, SMSje ontvangen en (zonder er iets mee te doen) lijkt het nu te werken!
EgMaf schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:20:
[...]

Dat was allemaal gelukt, maar ik had geen SMSje gekregen.
Nu weer geprobeerd, SMSje ontvangen en (zonder er iets mee te doen) lijkt het nu te werken!
mooi ! Zag ook dat Skype het ondersteund :+

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 30-04-2013 19:23 ]

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
Sinds afgelopen weekend in het bezit van een rode Lumia 920! Wat een super apparaat.
Er is echter maar één punt dat me niet bevalt en dat is het accugebruik. Ik haal ongeveer 12 uur op een volle accu. Vind dit wel wat aan de magere kant, maar eigenlijk 'te goed' om het toestel direct terug te sturen. Vanavond dit topic maar is doorspitten om wat tips en trucs te ontdekken v.w.b. de accuduur.

Ik had nog wel een vraagje over Here Maps. Gisteren was ik opzoek naar een pinautomaat. Nu kon ik met mijn vorige toestel (Nokia N8), maps openen en zoeken naar de dichtsbijzijnde bankautomaat. Is dit ook mogelijk met de lumia 920? Ik kreeg het gisteren namelijk niet voor elkaar. Ik kon wel op plaatsen zoeken (hotel, restaurant etc.), maar er stond geen categorie tussen waar de pinautomaten onder zouden moeten staan. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar zou moeten krijgen? Weet bijna zeker dat het mogelijk is, maar hoe?

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Sonny7 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:31:
Sinds afgelopen weekend in het bezit van een rode Lumia 920! Wat een super apparaat.
Er is echter maar één punt dat me niet bevalt en dat is het accugebruik. Ik haal ongeveer 12 uur op een volle accu. Vind dit wel wat aan de magere kant, maar eigenlijk 'te goed' om het toestel direct terug te sturen. Vanavond dit topic maar is doorspitten om wat tips en trucs te ontdekken v.w.b. de accuduur.

Ik had nog wel een vraagje over Here Maps. Gisteren was ik opzoek naar een pinautomaat. Nu kon ik met mijn vorige toestel (Nokia N8), maps openen en zoeken naar de dichtsbijzijnde bankautomaat. Is dit ook mogelijk met de lumia 920? Ik kreeg het gisteren namelijk niet voor elkaar. Ik kon wel op plaatsen zoeken (hotel, restaurant etc.), maar er stond geen categorie tussen waar de pinautomaten onder zouden moeten staan. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar zou moeten krijgen? Weet bijna zeker dat het mogelijk is, maar hoe?
Daar kan je 'Here City Lens' van gebruiken, staat standaard op je nokia :-)

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 19:37
Ook hier heb ik Lumia 920 met een krakende bezuizing, weet iemand hoe dit op te lossen?
Moet ik het terugsturen voor reperatie naar Nokia en hoe gaat het dan te werk?
Alvast mijn hartelijke dank voor je hulp.

• Sonny7
Dat dacht ik inderdaad al, maar ook hier kan ik alleen maar winkels, hotels, restaurants e.d. vinden. Ook hier kan ik geen pinautomaten vinden, of kijk er helemaal overheen? Onder welke categorie vallen de pinautomaten?

Alvast bedankt voor jullie hulp

[ Voor 1% gewijzigd door PaT op 01-05-2013 10:18 . Reden: quote tag toegevoegd ]

Verwijderd

Sonny7 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:03:
[/quote]
..hier kan ik geen pinautomaten vinden, of kijk er helemaal overheen?
Moet je "geldautomaten" aanvinken onder instellingen.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Sonny7 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:31:
Mocht je niet per sé Here maps hiervoor willen gebruiken, dan is PinPin ook wel een fijne app.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Sonny7
Moet je "geldautomaten" aanvinken onder instellingen.
Bij City Lens kan ik alleen aanvinken of 'ie mijn locatie mag gebruiken en welk stelsel ik wil gebruiken (metrisch in ons geval). Bij Here Drive Beta kan ik wel geldautomaten aanvinken, maar dan kan ik ze niet terugvinden bij Here City Lens.
Enig idee waarom niet?

Alvast bedankt!

@PaT, Heb PinPin geinstalleerd en zal deze ook eens proberen :)
Pagina: 1 ... 75 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;