[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.451 views

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11-2025
stansfield schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:56:
Mijn oude iphone 3gs is nog toch wel een beetje aan zijn einde. Het opladen werkt alleen nog als ik het er heel hard in duw. Dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe. Samsung heb ik een aversie tegen dus dat wordt hem niet, de iphone 5 vind ik te duur. Dus op dit moment heeft de nokia lumia 920 mijn meeste voorkeur. Maar ik lees hier best wel veel over terugsturen, vastlopen, battery drains enz.
Dus mijn vraag is. Is de nokia lumia 920 wel aan te raden?
Ik heb er zelf eentje 1 maand in bezit. Tot nu toe:
0 problemen (zelfde als mijn iphone 4)
accu gaat 24-30 uur mee op vrij intensief gebruik (mijn iphone 4 12uur..)
Windowsphone 8: Fantastisch! Het zelfde wauw effect als toen ik van mijn BB overging op de iphone 4, het werkt snel, ziet er super uit, geen vastlopers en goed samenwerkend met windows pc/facebook/skype/outlook ect
Het aantal apps van windows phone moet nog wel groeien, maar de belangrijkste staan er onderhand nu wel in.

Ik heb getwijfeld tussen de HTC 8x en de lumia 920. uiteindelijk toch voor de lumia gegaan omdat:
Nokia als merk spreekt me meer aan
Gratis draadloze lader
32 gig geheugen
Nokia exclusieve apps (gratis volwaardige navigatie, gratis muziek via nokia music, photobeamer ect ect en nog veel meer
4G
NFC
Beter camera (een van de beste op dit moment)
Betere ondersteuning in toekomst (deal tussen MS en Nokia)

Kortom:

Ik zeg doen!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Tnx voor alle tips. Nu nog even wachten tot de grijze weer op voorraad komt bij coolblue en dan koop ik hem.

• Birello
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-07-2024
michaelscott schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:20:
[...]

Welke heb je nu? De allernieuwste firmware is volgens mij ook nog niet OTA uitgerold?!
1232.5951.1249.1001

Ik heb via google geprobeerd te achterhalen wat nu de nieuwste firmware is. Ik zou zeggen dat dit toch op de Nokia-site te vinden moet zijn (of elders), maar ik krijg het niet gevonden...Kijk ik niet goed?

[ Voor 31% gewijzigd door Birello op 30-03-2013 17:02 ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Birello schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:43:
[...]

1232.5951.1249.1001

Ik heb via google geprobeerd te achterhalen wat nu de nieuwste firmware is. Ik zou zeggen dat dit toch op de Nokia-site te vinden moet zijn (of elders), maar ik krijg het niet gevonden...Kijk ik niet goed?
Dat is officieel de laatste versie die Over the Air is uitgerolt. De nog nieuwere versie (***.1308.***) is hier nog niet OTA beschikbaar...komt er wel snel aan...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:52
ivibes schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:23:
[...]

Dat is officieel de laatste versie die Over the Air is uitgerolt. De nog nieuwere versie (***.1308.***) is hier nog niet OTA beschikbaar...komt er wel snel aan...
Ipv bij Nokia zoeken zou ik bij Microsoft zoeken:
http://www.windowsphone.c...pdate-history?signin=true

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Birello
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-07-2024
ok, weer wat opgestoken op mijn weg van digibeet tot....... thx

Verwijderd

Ik heb vandaag een Lumia gekocht met sw 1232.5957.1308.003

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:59

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:40:
Ik heb vandaag een Lumia gekocht met sw 1232.5957.1308.003
Op nieuwe 920's zit inderdaad al die laatste update, ik heb de mijne een week geleden gekregen, ook met diezelfde versie.

En voor de discussie over betrouwbaarheid; hele week de Lumia intensief gebruikt en geen vastlopers of andere problemen meegemaakt. :)

• XchangeVisions
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2025

XchangeVisions

The World is "Open Source"

Vandaag een autohouder met vaste oplader ingebouwd, werkt perfect.
Gelijk geprobeerd om de telefoon via bluetooth te koppelen aan m'n navigatie.
Zodra ik de bluetooth verbinding maak, maakt hij verbinding als 'music device' en vervolgens als 'phone'.
Muziek streamen heb ik niet nodig maar kan schijnbaar niet uitgezet worden?!
De phone functie is erg brak. Als ik de telefoonboek wil importeren wordt de verbinding verbroken.
Ook resulteert het in vastlopers waarna het apparaat alleen na een reset weer tot leven komt.

Nu draait firmware 1232.5951.1249.1005 en er is schijnbaar een nieuwe versie welke minder vaak vastlopers zou veroorzaken.
Lost deze nieuwe versie ook het probleem met de brakke bluetooth verbinding op?
Zo niet, weet iemand of dit 'op de plank ligt'?
En kan ik ook mijn telefoonboek importeren of hebben meer van jullie deze problemen?

Het zou zonde zijn als ik dit machtig mooi stukje apparaat terugstuur voor een telefoon die wel een normale bluetooth functie heeft voor gebruik in de auto.

Nb. Ik heb hiervoor een 6700 classic gehad die ook (door bluetooth veroorzaakte) vastlopers had.
Dit probleem is na 4x reparatie en 2x een nieuwe uiteindelijk opgelost met het gebruik van de 6700 slide.
Ofwel, ik ben niet van plan om nog een keer een telefoon te gebruiken die om de haverklap uitvalt, vastloopt of niet levert wat je van een moderne telefoon mag verwachten. Ik hoop dat de firmware e.e.a. oplost.

Throughout the centuries there were men who took first steps, down new roads, armed with nothing but their own vision.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02:06
Hier met een Parrot geen problemen met bluetooth. Zowel het gebruiken van mijn contacten via de Parrot als bellen zelf. Maar als je die media functie uit kunt zetten, zal dat al wel wat schelen.

Wat voor ding heb je precies in je auto zitten? Kan me voorstellen dat het niet zozeer een WP probleem is als ie daar eerst mee komt namelijk.

Edit: oja toch wel nog een probleem wat ik herinnerde. Als de parrot automatisch gesprekken opneemt, dan hoor ik vaak niemand en zij mij ook niet. Als ik zelf opneem, dan gaat het wel goed. Al is het dus iets wat van de parrot zelf niet lekker samenwerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 31-03-2013 00:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• XchangeVisions

XchangeVisions

Martinspire schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:12:
Wat voor ding heb je precies in je auto zitten? Kan me voorstellen dat het niet zozeer een WP probleem is als ie daar eerst mee komt namelijk.
Ik heb een Pioneer Avic D3 navigatie, met bluetooth module.

Volgens mij is het een issue met PBAP (Phonebook Acces Profile) of SAP (SIM Acces Profile).
Mogelijk wordt dit (nog) niet ondersteund door WP8?

Edit: Een iphone werkt wel. (3 en 5) De functionaliteit van de navigatie is dus niet achterhaald of defect.

[ Voor 16% gewijzigd door XchangeVisions op 31-03-2013 10:12 ]

Throughout the centuries there were men who took first steps, down new roads, armed with nothing but their own vision.

Verwijderd

Gelukkig is het morgen april !

Een van de meest gestelde vragen bij ING.
vraag:
Komt er ook een ING Mobiel Bankieren App voor Windows Phone?
antwoord:
We zijn begonnen met de ontwikkeling van de Mobiel Bankieren App voor Windows Phone.
Medio april volgt meer informatie via ING.nl/mobiel.

De enige App die ik nog mis op mijn super Nokia Lumia 920.

Verwijderd

Sinds een week in het bezit van een zwarte Lumia 920, de eerste dagen, zeg maar nachten een aantal freezes gehad. Nu heb ik het probleem van het scherm dat niet reageert als je hem van standby naar het vergrendelscherm zet. Ik moet hem dan een aantal keer met de power knop van standby naar vergrendelscherm zetten daarna werkt het scherm weer en kan ik hem bedienen. Wie herkent dit nog meer en zal de nieuwe update dit ook verhelpen.

• Bunker37
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2015
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:33:
Sinds een week in het bezit van een zwarte Lumia 920, de eerste dagen, zeg maar nachten een aantal freezes gehad. Nu heb ik het probleem van het scherm dat niet reageert als je hem van standby naar het vergrendelscherm zet. Ik moet hem dan een aantal keer met de power knop van standby naar vergrendelscherm zetten daarna werkt het scherm weer en kan ik hem bedienen. Wie herkent dit nog meer en zal de nieuwe update dit ook verhelpen.
Heel snel terugbrengen en een nieuwe vragen. Dat kan binnen zeven dagen in een winkel als het goed is.
Ik had precies hetzelfde. Een nieuwe heeft het opgelost. Wie weet de software update ook maar die zou ik dan zo snel mogelijk installeren zodat als het niets oplevert, je nog kunt ruilen.

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Bunker37 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:02:
[...]

Heel snel terugbrengen en een nieuwe vragen. Dat kan binnen zeven dagen in een winkel als het goed is.
Ik had precies hetzelfde. Een nieuwe heeft het opgelost. Wie weet de software update ook maar die zou ik dan zo snel mogelijk installeren zodat als het niets oplevert, je nog kunt ruilen.
@ Bunker, heb jij helemaal geen freezes meer gehad ? Ik heb ze nu, als ik terugkijk, hooguit ongeveer 1 x per week ... maar ik geloof niet dat dit aan de hardware ligt. Ik wacht dus nog even op de updates, voordat ik het toestel opstuur.

Verwijderd

bhorvers schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:41:
[...]

@ Bunker, heb jij helemaal geen freezes meer gehad ? Ik heb ze nu, als ik terugkijk, hooguit ongeveer 1 x per week ... maar ik geloof niet dat dit aan de hardware ligt. Ik wacht dus nog even op de updates, voordat ik het toestel opstuur.
Ik denk ook niet dat het hardware matig is, daarom twijfel ik om hem voor een 2de keer terug te sturen.
Na de laatste firmware update heb ik een stuk minder freezes.
Maar helaas heb ik nog steeds freezes, ik ga het nog een week geven na het verwijderen van bepaalde apps..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2013 21:44 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
XchangeVisions schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:04:
[...]

Ik heb een Pioneer Avic D3 navigatie, met bluetooth module.

Volgens mij is het een issue met PBAP (Phonebook Acces Profile) of SAP (SIM Acces Profile).

Edit: Een iphone werkt wel. (3 en 5) De functionaliteit van de navigatie is dus niet achterhaald of defect.
Dat de iPhone werkt wil nog niet zeggen dat de Bluetooth module niet defect is. In mijn auto heeft de iPhone4 het lang niet gedaan en na een bepaalde firmware update van het audio systeem ineens wel.

De herkenning als muziek device kun je niet uitzetten. Het Bluetooth protocol controleert nou eenmaal welke verbindingen hij kan leggen. Echter Bluetooth audio streaming gaat hij pas gebruiken als je autografie er om vraagt.

Wat ik wel heb gezien is dat sommige systemen zich verslikken in de grote van het telefoonboek wat hij binnen krijgt of omdat sommige contacten geen telefoonnummer hebben. Dit komt omdat een wp8 toestel alle personen meestuurd die jij ook in je contactenlijst ziet (incl gegevens uit Facebook, Twitter, etc). Beperk dit aantal is door het filter te activeren en er een paar uit te zetten. En probeer dan nog eens.

Controleer ook of er voor je audio systeem geen nieuwe firmware te verkrijgen is en als het een inbouw is vraag dan bij de dealer na welke toestellen ondersteunt worden

Verwijderd

XchangeVisions schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:04:
[...]
Windows Phone 8 supports the following Bluetooth user profiles:

•Advanced Audio Distribution Profile (A2DP 1.2)
•Audio/Video Remote Control Profile (AVRCP 1.4)
•Hands Free Profile (HFP 1.5)
•Phone Book Access Profile (PBAP 1.1)
•Object Push Profile (OPP 1.1)
•Out of Band (OOB) & Near Field Communications (NFC)

Meeste carkits maken gebruik van HFP en PBAP voor telefonie.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 09:41 ]

• JohanPG
  • Laatst online: 23-12-2025
Blauw (Cyan) is niet beschikbaar in Nederland? Jammer, leek me toch wel de mooiste kleur.

Nu twijfel ik tussen de matzwarte en een knalgele of rode. Mat zwart is misschien iets neutraler en de gekleurde versies vallen waarschijnlijk ontzettend op, ook door de shiny finish die ze hebben. Aan de ene kant leuk om eens iets anders te hebben dan zwart, aan de andere kant.. misschien een beetje gay of valt dat mee? Hoe ervaren jullie de verschillende kleuren?

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-01 14:46
JohanPG schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:25:
Blauw (Cyan) is niet beschikbaar in Nederland? Jammer, leek me toch wel de mooiste kleur.

Nu twijfel ik tussen de matzwarte en een knalgele of rode. Mat zwart is misschien iets neutraler en de gekleurde versies vallen waarschijnlijk ontzettend op, ook door de shiny finish die ze hebben. Aan de ene kant leuk om eens iets anders te hebben dan zwart, aan de andere kant.. misschien een beetje gay of valt dat mee? Hoe ervaren jullie de verschillende kleuren?
Ik heb zelf de witte, en ben daar erg tevreden over.

Ik was echter verliefd op de Cyan versie, dus ik heb nu een blauwe cc-1043 om mijn Lumia zitten, en ik moet zeggen dat ik daar zo tevreden over ben dat ik gelijk ook een zwarte en een gele heb besteld.

Hij is natuurlijk wel wat dikker met het hoesje, maar dat maakt mij niet zoveel uit.

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-01 15:13
JohanPG schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:25:

heb de rode, vind het echt onwijs stoer eruit zien, anders kan je altijd nog een zwarte hardcase eromheen doen, dan heb je een zwarte met rode accenten. vind ik ook wel mooi.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Gers72
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-06-2021
Kan iemand mij vertellen waar ik de Built-in Shazam clone 'Name that Tune' kan vinden ? #dtv

Verwijderd

Volgende week stuur ik hem voor de 2de keer opnieuw via Nokia Online Repair (zwart scherm, enkel soft reboot werkt) hopelijk nu wel een nieuwe toestel...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 15:47 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Bestaat er ook een alternatief voor Microsoft Silverlight voor de L920 met WP8? Bijvoorbeeld om live streaming webTV op je smartphone te kunnen kijken aangeboden door diverse providers.

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik heb een probleem met het dataverbruik van mijn Lumia 920. Vorige maand kreeg ik al een vette rekening van Tele2, met name doordat ik 800mb over mijn databundel van 1,5GB gegaan was. In de specificatie van de factuur zag ik dat ik een aantal dagen tussen de 150 en 300mb per dag verbruikt had, wat ik al vreemd vond.

Deze maand kreeg ik op 27 maart een sms van Tele2 dat ik de helft van mijn bundel verbruikt had (750mb dus) en vier dagen later een sms dat ik de hele bundel verbruikt hebt. Ik heb dus in 4 dagen 750mb vebruikt!

Ik snap er niks van, stream geen muziek of youtube. Heb wel een Xbox Music abbo, maar download alleen muziek thuis via wifi naar de telefoon, luister nooit via streaming.

Wie weet waar het datavebruik van kan komen? Ik had hiervoor een Samsung Omnia 7 met een bundel van 1GB, daar ben ik in 2 jaar nooit over de limiet gegaan.

[ Voor 6% gewijzigd door RoccoS op 01-04-2013 21:20 ]

• JohanPG
En hoe bevalt de gele versie bij mensen die hem hebben? Mooi geel, of iets té?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

RoccoS schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:21:
Ik heb een probleem met het dataverbruik van mijn Lumia 920. Vorige maand kreeg ik al een vette rekening van Tele2, met name doordat ik 800mb over mijn databundel van 1,5GB gegaan was. In de specificatie van de factuur zag ik dat ik een aantal dagen tussen de 150 en 300mb per dag verbruikt had, wat ik al vreemd vond.

Deze maand kreeg ik op 27 maart een sms van Tele2 dat ik de helft van mijn bundel verbruikt had (750mb dus) en vier dagen een sms dat ik de hele bundel verbruikt hebt. Ik heb dus in 4 dagen 750mb vebruikt!

Ik snap er niks van, stream geen muziek of youtube. Heb wel een Xbox Music abbo, maar download alleen muziek thuis via wifi naar de telefoon, luister nooit via streaming.

Wie weet waar het datavebruik van kan komen? Ik had hiervoor een Samsung Omnia 7 met een bundel van 1GB, daar ben ik in 2 jaar nooit over de limiet gegaan.
Dat is echt extreem veel. Ik stream wel muziek, gebruik youtube regelmatig en de hele mikmak maar kom nog niet op een paar honderd MB per maand.

Weet je zeker dat je die muziek via WiFi download? Met de ActiveNet App kan je dit checken.
WiFi op je lockscreen wel aan staan?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

JohanPG schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:36:
En hoe bevalt de gele versie bij mensen die hem hebben? Mooi geel, of iets té?
Heel goed, inderdaad 'erg' geel, oftewel "Lamborghini-geel"... moet je van houden maar ik vind het super!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Gers72 schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:40:
Kan iemand mij vertellen waar ik de Built-in Shazam clone 'Name that Tune' kan vinden ? #dtv
Is volgens mij hier niet beschikbaar in deze regio. Is normaal te vinden onder je Bing Zoekknop met vervolgens een muzieknoot icoontje. Volgens mij alleen (nog) beschikbaar in Australia, Canada, France, Germany, Italy, Spain, United Kingdom and United States.

Afbeeldingslocatie: http://images.techhive.com/images/article/2013/01/wp8-bing-100022672-orig.png

[ Voor 9% gewijzigd door iVibes op 01-04-2013 21:52 ]

• JohanPG
Ik lees dat er gratis muziek beluisterd kan worden, klopt dit?
http://www.nieuwemobiel.nl/Nokia-Lumia-920/8/Review

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Klopt, via Nokia Music (Mix Radio)

• Gers72
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-06-2021
ivibes schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:21:
[...]

Is volgens mij hier niet beschikbaar in deze regio. Is normaal te vinden onder je Bing Zoekknop met vervolgens een muzieknoot icoontje. Volgens mij alleen (nog) beschikbaar in Australia, Canada, France, Germany, Italy, Spain, United Kingdom and United States.

[afbeelding]
Verklaarbaar dus. Zag het ergens staan maar kon het niet vinden. Thanks !

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ivibes schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:51:
[...]

Weet je zeker dat je die muziek via WiFi download? Met de ActiveNet App kan je dit checken.
WiFi op je lockscreen wel aan staan?
Er is nog geen app zoals Watchdog voor Android?

• Bunker37
bhorvers schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:41:
[...]

Hardware of niet... Ik heb het ding al weer drie weken met NUL freezes. Ik kan hierdoor alleen maar op een hardware probleem uitkomen ook al wil dat niet zeggen dat het niet door sofware kan worden gefixt. Ik vraag me alleen af of de laatste update dit echt gaat fixen want die voorbeelden heb ik nog niet gelezen hier, maar die zullen hoop ik nog komen nadat de update beschikbaar wordt via het update menu.

• mkrmr
  • Laatst online: 19:59

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Sanction schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:48:
[...]

Er is nog geen app zoals Watchdog voor Android?
Jawel, dat heet Data Sense van Microsoft. Het probleem is dat providers die Data Sense functie moeten ondersteunen, en dat is niet het geval in NL... :(

http://www.windowsphone.c...sense-to-track-data-usage
"Data Sense is niet voor alle mobiele providers beschikbaar."

Op WP7.5 was er Counters (Verbruiksmonitor), van Nokia, maar die is er helaas niet meer voor WP8.

[ Voor 21% gewijzigd door mkrmr op 02-04-2013 10:43 . Reden: link aangepast ]

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ok, afwachten dus. :)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:39
Net de telefoon van mijn vrouw terug gekregen, met FW 1232.5957.1308.0003
helaas na een uur gebruik de eerste vastloper al gehad en nu net de 2de :( teleurstellend helaas

ze komen het toestel morgen weer halen :(

[ Voor 12% gewijzigd door Wognummer op 02-04-2013 11:20 ]

• Bunker37
Locks schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:14:
Net de telefoon van mijn vrouw terug gekregen, met FW 1232.5957.1308.0003
helaas na een uur gebruik de eerste vastloper al gehad en nu net de 2de :( teleurstellend helaas

ze komen het toestel morgen weer halen :(
oeps, klinkt toch echt als hardware dan.. Hopelijk gaan ze het fixen. Hoewel natuurlijk een app ook voor een vastloper kan zorgen. Wat was je aan het doen tijdens die vastloper?
Die van mij gebeurden altijd juist terwijl ik niks aan het doen was.

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik heb soms wel dat de WP Store 'hangt' voor een 3tal seconden. Daarna kan ik weer verderklikken maar dan 'hapert' het weer. Is dit een gekend probleem? En zou dit specifiek aan de Store liggen of is het een probleem met mijn telefoon?

Vind het maar vreemd, had het gisteren een paar keer voor. Vandaag precies weer in orde.

Verwijderd

TajTaj schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:23:
Ik heb soms wel dat de WP Store 'hangt' voor een 3tal seconden. Daarna kan ik weer verderklikken maar dan 'hapert' het weer. Is dit een gekend probleem? En zou dit specifiek aan de Store liggen of is het een probleem met mijn telefoon?

Vind het maar vreemd, had het gisteren een paar keer voor. Vandaag precies weer in orde.
Ligt volgens mij aan de store. Heb ik ook regelmatig

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Hoe zit het met de teruglevering van een gerepareerd toestel? Bellen ze voor een afspraak of is het op goed geluk langskomen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• egev
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-07-2022
Coldcat schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:34:
Hoe zit het met de teruglevering van een gerepareerd toestel? Bellen ze voor een afspraak of is het op goed geluk langskomen?
Hier ontvang je geen bericht over. UPS staat ineens voor de deur. Als je pech hebt hebben ze hem bij afwezigheid weer meegenomen en kan je hem dus een dag later in ontvangst nemen.

Verwijderd

Krijg zojuist een OTA update binnen, verwacht dat dit de nieuwe FW 1232.5957.1308.0003 is even afwachten . Yep inderdaad de 1308 FW staat erop. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 20:20 ]

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01 09:52
heb hem inderdaad ook toennet binnengekregen, 38% gedownload...
ben benieuwd of het de 1308 versie is :D

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Hebben jullie 'unbranded' telefoons? Sim-lock vrij? Regio-settings NL? NL telefoon?

Verwijderd

ivibes schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:24:
Heb jullie 'unbranded' telefoons? Sim-lock vrij? Regio-settings NL? NL telefoon?
Simlock vrij , unbranded, NL, en regio NL.

• XchangeVisions

XchangeVisions

Na aanpassen time-out van het lock scherm zijn de vastlopers opgelost.

Inmiddels ook audio streaming werkend wat idd via het navigatie systeem aan/uit kan.
M.b.t. importeren van het telefoonboek is schijnbaar de ondersteuning vanuit m'n navigatie systeem (up-to-date) nogal verschillend per telefoonfabrikant. Bluetooth lijkt zo simpel. :?
Ik heb al veel geprobeerd maar krijg het nog niet aan de praat. Als ik uiteindelijk een stuk of 5 contacten via de navigatie kan bellen ben ik al zeer tevreden. Maar mij is duidelijk dat dit niet een 'breed gedragen' probleem is en de bluetooth ondersteuning van wp8 ziet er goed uit. Waarschijnlijk laat ik zelf of het nav.systeem een steekje vallen. :P
Het hopeloos vastlopen is iig voorbij en bellen werkt dus de update kan nog wel even wachten.

V.w.b. mijn gebruikerservaringen.
Hoewel 'WP8 & Nokia' hier-en-daar, alles bij elkaar nogal veel, schoonheidsfoutjes geeft, blijft het een machtig stukje apparaat. De bug-hunt is open dus wat dat betreft heb ik genoeg vertrouwen in komende 'hoofdpijn dossiers'. Dit apparaat is die uitdaging waardig en voor een groot aantal schoonheidsfoutjes kan je bijvoorbeeld gratis apps vinden. :)
Wie nog twijfelt: gewoon doen!

• SjorsC
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:27:
[...]

Simlock vrij , unbranded, NL, en regio NL.
hetzelfde geldt voor mij

en nu hopen dat de batterij het langer zal uithouden.
hou het op dit moment meestal net geen dag vol, 20:00 moet hij vaak toch weer aan de lader...
Met mijn HTC Desire S haalde ik 1,5 dag met een 2 jaar oude accu

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-01 08:32
ivibes schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:24:
Hebben jullie 'unbranded' telefoons? Sim-lock vrij? Regio-settings NL? NL telefoon?
Kpn branded zonder simlock, alles NL en update staat er net op.

• Martinspire
XchangeVisions schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:30:
[...]
Na aanpassen time-out van het lock scherm zijn de vastlopers opgelost.
Van wat naar wat toe precies? Heb zelf nergens last van, maar hier staat ie al eeuwen op 3 minuten geloof ik.

Hier komt overigens ook de update binnen. Telefoon komt van T-Mobile af (is ook t-mobile branded).
Van: 1232.5951.1249.1004
Naar: 1232.5957.1308.0005

Eerst download (duurde hier niet zo lang, minuut of 3
Daarna voorbereiden (duurde een minuut)
Daarna reboot (vraagt ie om)
Vervolgens de tandwielen dat ie aan het updaten is (duurt ongeveer 10 minuten)
En vervolgens nog even gegevens migreren (duurt 10 minuten)
Al met al duurde het 25 minuten (give or take). Wel iets langer dan wat ik verwacht had, maar ging verder prima. Ik vond de tandwielen en migratie stap 1 wel erg lang duren. Nou is dat laatste met 250 apps/games en een behoorlijke lading mailtjes niet heel onlogisch, maar je hoopt toch altijd dat zo'n voortgangsbalk wel sneller gaat. Bij de migratie is ie natuurlijk wat afhanklijk van je telefoon data, maar vraag me af wat hij deed.

[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 02-04-2013 21:48 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Thnx for the info guys, hier nog niet (Duitse Lumia), in UK komt ie momenteel ook binnen volgens de WPC forums...

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01 13:53
Hey,

Ik volg het windows phone gebeuren niet zo en ik krijg plots een update binnen.
Weet er iemand wat de changelog hiervan is, want ik kan die niet zo 123 vinden...

Alvast bedankt!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

wimvanp1 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:07:
Hey,

Ik volg het windows phone gebeuren niet zo en ik krijg plots een update binnen.
Weet er iemand wat de changelog hiervan is, want ik kan die niet zo 123 vinden...

Alvast bedankt!
Waarschijnlijk deze update;

http://www.wpcentral.com/...ossible-storage-issue-fix

Verwijderd

Kan met mijn telefoon geen data ontvangen of verzenden als wifi uitstaat.
Mijn provider is tele2, heb dataverbinding en roaming ingeschakeld. Ook Speed Test doet het niet zonder wifi. Weet iemand een oplossing (wat doe ik verkeerd, of ligt het aan tele2?

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:28:
Mijn provider is tele2, heb dataverbinding en roaming ingeschakeld. Ook Speed Test doet het niet zonder wifi. Weet iemand een oplossing (wat doe ik verkeerd, of ligt het aan tele2?
Controleer je APN instellingen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:33:
Precies hetzelfde alleen ging het bij mij veel verder totdat het touchscreen eigenlijk niet meer reageerde. Vorige week opgestuurd en vandaag in mijn nokia care account de melding 'device repaired' gekregen. Ik ben heel heel benieuwd. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik al meerdere soft en hard resets heb gedaan dus hoop niet dat ze me daar mee gaan afschepen de eerste keer!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:28:
http://www.tele2.nl/klant...ernet/handmatig-instellen

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08-2025
woutwout schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:44:
[...]

Kpn branded zonder simlock, alles NL en update staat er net op.
Ha
Ik heb hetzelfde maar krijg nog geen update aangeboden... strange? Of moet ik Wifi-bereik hebben?

• XchangeVisions

XchangeVisions

Martinspire schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:59:
[...]

Van wat naar wat toe precies? Heb zelf nergens last van, maar hier staat ie al eeuwen op 3 minuten geloof ik.
Van 1 minuut naar nooit. Knopje is snel gevonden. ;)

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
Valt me wel op dat Nokia verschillende schermen heb gebruikt. Of iedergeval backlight verlichting.
Vriend van mij heeft een maand later een lumia 920 besteld en heb gewoon witte verlichting (bij die knoppen)
Dat van mij is meer geel :(

https://www.youtube.com/@droommotor

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:15
Hier helaas geen update. Toestel is van kpn.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-01 16:06
Los toestel (van KPN), simlock/branding vrij.
Wel update.

Don't rely on their truth alone

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01 09:16
Hier ook geen update :( (simlock/branding vrij)

Even een ander vraagje, ik krijg al 3 weken geen update meldingen meer uit de store. Als ik dan met de hand een aantal apps bezoek in de store die ik geïnstalleerd heb staan blijken er wel updates te zijn... Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik hier aan zou kunnen doen?

[ Voor 75% gewijzigd door mkrijt op 03-04-2013 08:33 ]

• Popmart1970
  • Laatst online: 27-10-2022
mkrijt schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:31:
Hier ook geen update :( (simlock/branding vrij)

Even een ander vraagje, ik krijg al 3 weken geen update meldingen meer uit de store. Als ik dan met de hand een aantal apps bezoek in de store die ik geïnstalleerd heb staan blijken er wel updates te zijn... Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik hier aan zou kunnen doen?
Heb ditzelfde!! en met ons zoveel anderen wereldwijd!! Volgens mij ligt dat aan "crappy" notificatie vanuit MS!!! (correct me if I'm wrong)

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-01 20:45
kan goed nog een paar weken duren voordat je de update krijgt, vooral de branding vrije toestellen duurd altijd lang om de een of andere redenen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Heb nog maar net de update binnen (sinds gisteravond nadat ik het zelf handmatig controleerde), maar heb nu al het idee(weet het zeker) dat ze ook iets aan het trillen hebben gedaan. Het geluid wat ik nu hoor klinkt veel fijner en minder goedkoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Rips10 op 03-04-2013 09:46 ]

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 15:48
hier ook nog geen update (unbranded/simlockvrij)

gisteren wel gemerkt hoe nuttig een reboot kan zijn. De flickr app bleef namelijk hangen en had in 4 uur de accu zo goed als leeg getrokken door constant dezelfde foto up te loaden. Voor de zekerheid toen de boel maar gereboot en ik doe nu veel langer met één lading.
Vooral idle is hij veel zuiniger geworden, eerst verbruikte hij ongeveer 25% 's nachts en dat was afgelopen nacht maar 8%.

Flickr - Strava

Verwijderd

Rips10 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:26:
Heb nog maar net de update binnen (sinds gisteravond nadat ik het zelf handmatig controleerde), maar heb nu al het idee(weet het zeker) dat ze ook iets aan het trillen hebben gedaan. Het geluid wat ik nu hoor klinkt veel fijner en minder goedkoop.
Klopt ik deel die mening, valt vooral op dat de toets vibratie een stuk subtieler is .

• Martinspire
Voor de mensen zonder updatenotificatie: gewoon even naar instellingen gaan om bij telefoonupdates even zelf naar updates te gaan zoeken. Grote kans dat je hem dan wel krijgt. Net als met de store heb je namelijk dat ie niet 24/7 aan het zoeken is naar updates ;)

• michaelscott
  • Laatst online: 01-11-2025
Martinspire schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:15:
Voor de mensen zonder updatenotificatie: gewoon even naar instellingen gaan om bij telefoonupdates even zelf naar updates te gaan zoeken. Grote kans dat je hem dan wel krijgt. Net als met de store heb je namelijk dat ie niet 24/7 aan het zoeken is naar updates ;)
Werkte hier inderdaad ook prima op die manier!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Zoals Martinspire zegt: Voor vage problemen met je Lumia 920, kijk even of er een update is via Instellingen->Telefoonupdates->Zoeken naar update. Dit zou zomaar de oplossing van je probleem kunnen zijn. Het melden dat je de update binnen krijgt is verder niet zo interessant en mag je dus achterwege laten

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:39
Bunker37 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:23:
[...]

oeps, klinkt toch echt als hardware dan.. Hopelijk gaan ze het fixen. Hoewel natuurlijk een app ook voor een vastloper kan zorgen. Wat was je aan het doen tijdens die vastloper?
Die van mij gebeurden altijd juist terwijl ik niks aan het doen was.
ze was een account voor Facebook aan het instellen, en ook vannacht naast het bed is ie vastgelopen zodat de wekker niet ging vanmorgen :(

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 10:57
Martinspire schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:15:
Helaas, ook via deze manier krijg ik nog geen update aangeboden. Mijn toestel is Vodafone branded en heeft op dit moment versienummer 1232.5951.1249.1005.

• dreameater
  • Laatst online: 20:20

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

TMPJ schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:59:
[...]

Helaas, ook via deze manier krijg ik nog geen update aangeboden. Mijn toestel is Vodafone branded en heeft op dit moment versienummer 1232.5951.1249.1005.
Zelfde hier, met portico was VF Duitsland erg snel, hopen dat ze nu niet te lang gaan wachten met uitrollen
Als ik de update kan downloaden lees je het hier, verwacht hetzelfde van jou ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Voor de mensen die (net als ik) de nieuwe firmware al via NCS geflashed hebben en niet de nieuwe storage tool krijgen: Ga op je telefoon naar de link van Nokia Extra's en informatie, updaten en klaar.

Verwijderd

Helaas is de bluetooth bug niet opgelost met de nieuwe update :(

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Trilmotor is na de update inderdaad een stuk rustiger, merk het vooral met binnenkrijgen van berichten. De knoppen zelf waren al redelijk rustig. Nu klinkt ie goed :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• TajTaj
  • Laatst online: 14-12-2025
Hoe is de audio kwaliteit van de boxen bij jullie? Ik had precies toch iets beter verwacht. Voldoet het aan jullie verwachtingen?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

TajTaj schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:31:
Hoe is de audio kwaliteit van de boxen bij jullie? Ik had precies toch iets beter verwacht. Voldoet het aan jullie verwachtingen?
Prima, aangezien ik geen verwachtingen van een telefoon speaker heb. Kijk naar het eisenpakket en dan is valt deze out of scope.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Folkifoon
  • Laatst online: 24-06-2024
Coldcat schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:34:
Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ze mij UPS tracking nummer konden geven. Deze kreeg ik vervolgens ook... :)

• Folkifoon
Denzis schreef op woensdag 03 april 2013 @ 00:00:
Valt me wel op dat Nokia verschillende schermen heb gebruikt. Of iedergeval backlight verlichting.
Vriend van mij heeft een maand later een lumia 920 besteld en heb gewoon witte verlichting (bij die knoppen)
Dat van mij is meer geel :(
Mijn eerste (model december Duitsland) had ook meer gele knoppen. Heb inmiddels een nieuwe ontvangen en die heeft eerder witte knoppen.

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01 13:31

defcon84

Multipass?

TajTaj schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:31:
ook al verwacht ik niets van het geluid uit een telefoon, het mocht wel iets harder mogen..

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Wie kan mij vertellen of dat het mogelijk is om - op de Lumia zelf - foto's van het ene album naar het andere album te verplaatsen ? Dus niet via Skydrive, ook niet met een kabel en pc ...

Dus bijvoorbeeld van het Camera album naar het (zelfgemaakte) 'Familie' album.

Misschien met een appje ?

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-01 20:45
bhorvers schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:53:
Wie kan mij vertellen of dat het mogelijk is om - op de Lumia zelf - foto's van het ene album naar het andere album te verplaatsen ? Dus niet via Skydrive, ook niet met een kabel en pc ...

Dus bijvoorbeeld van het Camera album naar het (zelfgemaakte) 'Familie' album.

Misschien met een appje ?
volgens mij kan het niet, maar zowel dan wil ik dat ook wel weten.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:53:
Voor de mensen die (net als ik) de nieuwe firmware al via NCS geflashed hebben en niet de nieuwe storage tool krijgen: Ga op je telefoon naar de link van Nokia Extra's en informatie, updaten en klaar.
en vergeet niet dat de nieuwe opslagmogelijkheden onderaan in het instellingen menu staan, onder: opslag controleren. Ik heb daarnaast nog een aparte instelling Opslag.

Soms is het wel duidelijk te zien dat het een Windows product is, met dit soort logica ;)

Verwijderd

De logica is anders echt wel logisch: Opslag is van Microsoft en Opslag Controleren is van Nokia.
Of het overzichtelijk is, dat is een ander verhaal.... 8)7

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-01 16:52
Sinds enige dagen een zwart exemplaar in mijn bezit :)
Bevalt super alleen de batterij valt me erg tegen, kom de dag eigenlijk niet door...
Jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Heb de std Apps erop als: Skype, whatsapp, battery sense, weather duck...

PS5

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-01 16:20
Scrisissszzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:10:
Trilmotor is na de update inderdaad een stuk rustiger, merk het vooral met binnenkrijgen van berichten. De knoppen zelf waren al redelijk rustig. Nu klinkt ie goed :)
Mag ik vragen welke versie jij nu hebt? Ik heb mijn telefoon vorige week binnen gekregen via Hi, maar ook mijn telefoon maakt nu nog een behoorlijke herrie bij het trillen.

• dreameater
  • Laatst online: 20:20

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:55:
Helaas is de bluetooth bug niet opgelost met de nieuwe update :(
Bedoel je hiermee streamen naar een bluetooth audio device ad2p? Dit werkt bij mij wel goed, vóór het doen van de update, ik heb zo'n nokia boomboxje en die werkt probleemloos..

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Scrisissszzz
RickKoets schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:25:
[...]

Mag ik vragen welke versie jij nu hebt? Ik heb mijn telefoon vorige week binnen gekregen via Hi, maar ook mijn telefoon maakt nu nog een behoorlijke herrie bij het trillen.
Firmware versie: 1232.5957.1308.0003. Zelf geflashed via Nokia Care Suite. Het scheelt echt enorm!

Vind ik dan :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-01 16:20
Scrisissszzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:27:
[...]

Firmware versie: 1232.5957.1308.0003. Zelf geflashed via Nokia Care Suite. Het scheelt echt enorm!

Vind ik dan :)
Die versie heb ik er ook op staan, dus ik ga het trillen maar even in de gaten houden of het niet erger wordt :)

• Scrisissszzz
RickKoets schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:31:
[...]

Die versie heb ik er ook op staan, dus ik ga het trillen maar even in de gaten houden of het niet erger wordt :)
Bij de vorige versie hoorde ik echt de motor aan slingeren, een redelijk harde tik tegenover de rest van de tril. Nu gaat het gewoon gelijk en hoor je die tik aan het begin helemaal niet meer.

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:52
kernie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:18:
Bevalt super alleen de batterij valt me erg tegen, kom de dag eigenlijk niet door...
Jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Heb de std Apps erop als: Skype, whatsapp, battery sense, weather duck...
battery sense gebruikte bij mij nog al veel, gooi die er eens wat dagen af, kijk of het bij jou ook verschil uitmaakt

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Scrisissszzz
kruila schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:42:
[...]

battery sense gebruikte bij mij nog al veel, gooi die er eens wat dagen af, kijk of het bij jou ook verschil uitmaakt
Bij mij blijft Whatsapp een hele grote slurper. Van de week 45 min ofzo zitten appen met een stel vrienden, hebben een groepchat, en de accu was gewoon met die 35% gezakt!

• SjorsC
Scrisissszzz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:43:
[...]

Bij mij blijft Whatsapp een hele grote slurper. Van de week 45 min ofzo zitten appen met een stel vrienden, hebben een groepchat, en de accu was gewoon met die 35% gezakt!
ik heb ook het vermoeden dat whatsapp gewoon blijft vragen. opzicht echt zonde aangezien het voor mij 1 van de belangrijkste functies is en hierdoor de telefoon geen dag mee kan...

zou dit eraan liggen omdat whatsapp zichzelf nog steeds ziet als "media-player" :?

• KPUT
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Gisteren helaas mijn telefoon na anderhalve maand gebruik moeten weg brengen naar de Vodafone winkel. Touchescreen was ermee opgehouden. Meer mensen die dit hebben meegemaakt? Rest van de telefoon deed het wel nog (Beeld, knoppen aan de zijkant etc.).

In ieder geval weer een domper, ik was al niet heel enthousiast meer over de telefoon, door zaken als oververhitting van de accu (plus daarmee samenhangende accu duur) en vastlopers.

8)7

Verwijderd

KPUT schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:42:
Gisteren helaas mijn telefoon na anderhalve maand gebruik moeten weg brengen naar de Vodafone winkel. Touchescreen was ermee opgehouden. Meer mensen die dit hebben meegemaakt? Rest van de telefoon deed het wel nog (Beeld, knoppen aan de zijkant etc.).

In ieder geval weer een domper, ik was al niet heel enthousiast meer over de telefoon, door zaken als oververhitting van de accu (plus daarmee samenhangende accu duur) en vastlopers.

8)7
EXACT hetzelfde probleem na 4 weken gebruik het begon met timeouts van het touchscreen totdat hij helemaal niet meer werkte.....Precies een week geleden opgestuurd en hij geeft in mijn account aan dat hij inmiddels is gerepareerd. Nu schijnt het zo te zijn dat je geen mail krijgt wanneer hij weer terug wordt gestuurd dus ik hoop dat ik hem binnen nu en 2 dagen weer gerepareerd heb!

• Folkifoon
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:23:
[...]

EXACT hetzelfde probleem na 4 weken gebruik het begon met timeouts van het touchscreen totdat hij helemaal niet meer werkte.....Precies een week geleden opgestuurd en hij geeft in mijn account aan dat hij inmiddels is gerepareerd. Nu schijnt het zo te zijn dat je geen mail krijgt wanneer hij weer terug wordt gestuurd dus ik hoop dat ik hem binnen nu en 2 dagen weer gerepareerd heb!
Mail sturen dan krijg je track code!

Verwijderd

kernie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:18:
De batterij gaat na een paar weken langer meegaan, nog te vroeg om je daar zorgen over te maken.

En als je batterij wilt sparen moet je eens een kijkje nemen welke apps in de background draaien en die eventueel afzetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 23:01 ]

Verwijderd

Folkifoon schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:08:
[...]

Mail sturen dan krijg je track code!
Mail naar nokia, ups of duits reparatiebedrijf?
Pagina: 1 ... 69 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;