Ik heb er zelf eentje 1 maand in bezit. Tot nu toe:stansfield schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:56:
Mijn oude iphone 3gs is nog toch wel een beetje aan zijn einde. Het opladen werkt alleen nog als ik het er heel hard in duw. Dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe. Samsung heb ik een aversie tegen dus dat wordt hem niet, de iphone 5 vind ik te duur. Dus op dit moment heeft de nokia lumia 920 mijn meeste voorkeur. Maar ik lees hier best wel veel over terugsturen, vastlopen, battery drains enz.
Dus mijn vraag is. Is de nokia lumia 920 wel aan te raden?
0 problemen (zelfde als mijn iphone 4)
accu gaat 24-30 uur mee op vrij intensief gebruik (mijn iphone 4 12uur..)
Windowsphone 8: Fantastisch! Het zelfde wauw effect als toen ik van mijn BB overging op de iphone 4, het werkt snel, ziet er super uit, geen vastlopers en goed samenwerkend met windows pc/facebook/skype/outlook ect
Het aantal apps van windows phone moet nog wel groeien, maar de belangrijkste staan er onderhand nu wel in.
Ik heb getwijfeld tussen de HTC 8x en de lumia 920. uiteindelijk toch voor de lumia gegaan omdat:
Nokia als merk spreekt me meer aan
Gratis draadloze lader
32 gig geheugen
Nokia exclusieve apps (gratis volwaardige navigatie, gratis muziek via nokia music, photobeamer ect ect en nog veel meer
4G
NFC
Beter camera (een van de beste op dit moment)
Betere ondersteuning in toekomst (deal tussen MS en Nokia)
Kortom:
Ik zeg doen!