[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.444 views

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01 11:03

4hp

Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:42:
Ik heb mijn telefoon nu zon 3,5 week en gelijk die draadloze oplader formulieren opgestuurd en ik heb nog steeds niets gehoord. Is dit normaal?
Ik had ook nog niks gehoord dus vandaag maar een mailtje erachteraan gedaan, blijkt dat het allemaal wel goed verwerkt is (zie standaard e-mails hierboven). Je kan dus voor de zekerheid even e-mailen...

Mijn L920 gisteren voor reparatie laten opsturen (lease-toestel); touchscreen reageerde nu helemaal niet meer. Eerst werkte hard/soft-resets nog wel maar nu dus helemaal niet meer :> Zelfs opnieuw flashen werkte niet. Hopelijk gaat 't een beetje snel daar bij Nokia... :z

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
De rattle is bij mij nieuwe toestel wel een stuk minder, denk dat het ik het hier maar bij laat...wel de nieuwste NL firmware geflasht over mn Duitse 920. Zou kunnen zijn dan het trilniveau lager is.
Wel vreemd dat mijn themakleur blauw is, weet vrijwel zeker dat ik de fw voor de gele variant heb gepakt.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:16
Folkifoon schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:05:
De rattle is bij mij nieuwe toestel wel een stuk minder, denk dat het ik het hier maar bij laat...wel de nieuwste NL firmware geflasht over mn Duitse 920. Zou kunnen zijn dan het trilniveau lager is.
Wel vreemd dat mijn themakleur blauw is, weet vrijwel zeker dat ik de fw voor de gele variant heb gepakt.
Die is toch altijd blauw? Dat was hij bij mijn witte ook toen ik hem flashte.

Kijk naar de accenten van de toetsen als je het wachtwoord van de simkaart invoerd, die zouden wel gewoon de kleur van de telefoon body moeten hebben.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

hahahi20 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:27:
[...]

Die is toch altijd blauw? Dat was hij bij mijn witte ook toen ik hem flashte.

Kijk naar de accenten van de toetsen als je het wachtwoord van de simkaart invoerd, die zouden wel gewoon de kleur van de telefoon body moeten hebben.
Nee, themakleur van de (Duitse) gele 920 is standaard geel...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Mooie vooruitzichten ... :-) ... alleen mei/juni is nog (te) lang wachten !

Report: Upcoming Windows Phone 8 GDR2 Update To Bring FM Radio Support

Even though FM Radio was supported in Windows Phone 7.x devices, Microsoft didn’t support the feature in Windows Phone 8 OS so far. It was reported that Microsoft didn’t have time to port the support to the new platform. There were reports that Microsoft is working to bring back FM support to Windows Phone 8 devices. The Verge reported that Microsoft will enable FM Radio support for compatible devices such as Lumia 920, Lumia 820 in the upcoming General Distribution Release (GDR2) update for Windows Phone 8. The update in expected in May-June time frame.

Nokia is also planning to bring no.of improvements as part of this release such as double-tap the screen to wake the device from standby, flip to silence option, and Lumia color profile settings for the device screen.

(Bron: WMPoweruser)

• Folkifoon
Folkifoon schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:05:
#$%^&*()_ nieuw toestel maar als ik iemand bel hoor ik de andere kant niet of alleen gekraak

---edit---
na een soft-reset werkt het wel....vreemd

[ Voor 5% gewijzigd door Folkifoon op 26-03-2013 15:13 ]

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Hoorde net iemand iets zeggen over de ingebouwde facebook app dat die niet goed is maar waar kan ik deze uberhaupt vinden? heb facebook pro van de store gedownload maar die is met reclames

staat dit bij personen ?
kan het niet vinden

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
Je kunt gebruik maken van Facebook(ontwikkeld door Microsoft) en te downloaden via de store. Of je kan gebruik maken van de ingebouwde facebook functionaliteit, door het account toe te voegen onder accounts. Zelf gebruik ik beide. Vind het vrij prettig om twitter en facebook gekoppeld te hebben aan mijn contactpersonen, zodat ik de updates van die persoon op 1 plek zie.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Met de nieuwste firmware die ik van het weekend heb geflashed is de trilmotor een stuk rustiger geworden :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• TMPJ
  • Laatst online: 15-01 10:57
bhorvers schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:31:
Mooie vooruitzichten ... :-) ... alleen mei/juni is nog (te) lang wachten !

Report: Upcoming Windows Phone 8 GDR2 Update To Bring FM Radio Support

Even though FM Radio was supported in Windows Phone 7.x devices, Microsoft didn’t support the feature in Windows Phone 8 OS so far. It was reported that Microsoft didn’t have time to port the support to the new platform. There were reports that Microsoft is working to bring back FM support to Windows Phone 8 devices. The Verge reported that Microsoft will enable FM Radio support for compatible devices such as Lumia 920, Lumia 820 in the upcoming General Distribution Release (GDR2) update for Windows Phone 8. The update in expected in May-June time frame.

Nokia is also planning to bring no.of improvements as part of this release such as double-tap the screen to wake the device from standby, flip to silence option, and Lumia color profile settings for the device screen.

(Bron: WMPoweruser)
Leuk dat het komt, maar deze dingen hadden naar mijn idee basisfunctionaliteit moeten zijn. Ook mijn 2,5 jaar oude Android toestel kon dit soort dingen. Teken aan de wand dat Microsoft WP8 jammerlijk heeft zitten rushen, om over het momentum van implementeren van dit soort 'features' niet eens te spreken.

Dit soort dingen moeten echt sneller richting de eindgebruiker gebracht kunnen worden, zeker als je vanuit achterstand wilt concureren met iOS/Android.

[ Voor 0% gewijzigd door TMPJ op 26-03-2013 16:59 . Reden: typo ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:37
TMPJ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:58:
[...]

Leuk dat het komt, maar deze dingen hadden naar mijn idee basisfunctionaliteit moeten zijn. Ook mijn 2,5 jaar oude Android toestel kon dit soort dingen. Teken aan de wand dat Microsoft WP8 jammerlijk heeft zitten rushen, om over het momentum van implementeren van dit soort 'features' niet eens te spreken.

Dit soort dingen moeten echt sneller richting de eindgebruiker gebracht kunnen worden, zeker als je vanuit achterstand wilt concureren met iOS/Android.
Sorry maar FM radio vind ik (net als Microsoft) niet een basisfunctionaliteit. Bellen, sms, mail is de basis. Wat daarbuiten valt is nog altijd extra. Ik blijf het altijd bullshit vinden wat mensen onder basisfunctionaliteit scharen.

Anyways, het was al langer bekend dat men niet alles in WP8 heeft kunnen zetten, zelfs zaken die wel in WP7 zaten. Simpelweg omdat ze van Kernel zijn overgestapt en daardoor een heleboel zaken overnieuw moesten doen. Vergelijkbaar met de overstap van WM6 naar WP7 eigenlijk (waar ook alles overnieuw gemaakt moest worden).

Vergeet niet dat systemen als Symbian, Android en iOS al erg lang op de markt zijn en daardoor al heel veel features bevatten. Die hadden ook een heleboel zaken niet bij het begin. iOS 2 bracht pas de appstore. iOS 3 bracht pas MMS en iOS 4 bracht pas multitasking en het instellen van de homescreen achtergrond.

Dus waarom mensen maar blijven blaten dat ze "basis"-features missen, dat komt er allemaal vanzelf wel bij. Je hebt daar alleen wat meer geduld voor nodig. Voor de meeste gemiste features zijn wel alternatieven te gebruiken. Zo kun je radio ook via internet luisteren bijvoorbeeld.

Dat toestel van jou is dus 2.5 jaar oud. Toen was android er al 2 jaar. Die miste overigens ook weer andere zaken wat WP8 wel heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 26-03-2013 17:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Russel88 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:47:
De laatste tijd is de accu echt bagger. Na 9 uur springt ie al op battery save modus.
Wat doe ik dan? Offline muziek luisteren, af en toe wassup berichten lezen en 3 of 4 keer online risk game opstarten.
Echt zwaar onder maat. Heb gisteravond maar wifi keep alive uitgezet en dat voetbal spel van gameloft eraf gegooid.
Hopen dat accu duur nu beter is.
Ok. Accu is nu nog 49%, lag dus aan Real Football 2013 van Gameloft dat m'n accu opeens zo bagger was.
Normaal gesproken was ie nu al leeg, of al in battery save modus gesprongen.
TMPJ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:58:
[...]

Ik maak nu 3 dagen gebruik en begin nu al haat aan het IOS platform te krijgen. Bij iedere app heeft de developer zelf maar wat verzonnen qua interface, multitasking verloopt niet lekker per app en ga zo maar door..

Ben nu serieus van plan om een wp8 of een goedkope wp7 toestel op de kop te tikken om de tijdelijke overbrugging te doorstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 26-03-2013 17:50 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

vali schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:50:
[...]

Ben nu serieus van plan om een wp8 of een goedkope wp7 toestel op de kop te tikken om de tijdelijke overbrugging te doorstaan.
Misschien is de 620 een optie? En goedkoop en WP8...

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:47
ivibes schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:40:
[...]

Of de 520 binnenkort. Al weet ik niet wanneer die uit komt.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Er zijn weer updates beschikbaar voor Toegangspunt & Feedback to Nokia...

Toegangspunt:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.symbiantweet.com/wp-content/uploads/2013/02/qraccesspoint.png

Feedback to Nokia:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yq9xl.png

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:25

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

iemand nog veranderingen opgemerkt?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

dreameater schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:28:
iemand nog veranderingen opgemerkt?
Nee, en er is ook (nog) geen changelog beschikbaar.

Wel is het de zoveelste keer dat Access Point binnen een korte tijd geupdate is, misschien is Nokia een bugje aan het fixen ofzo..

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:22
mrcosmo schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:09:
Hoorde net iemand iets zeggen over de ingebouwde facebook app dat die niet goed is maar waar kan ik deze uberhaupt vinden? heb facebook pro van de store gedownload maar die is met reclames

staat dit bij personen ?
kan het niet vinden
Bij Personen naar rechts swipen tot je 'nieuw' ziet. Dit zijn de Facebook updates (en Twitter, en nog andere, als je dat aanzet) die je vrienden gedaan hebben.

Dan heb je nog de 'Me' tile (geen idee hoe die in het Nederlands heet). Van daaruit kun je zelf iets op Facebook posten, en inchecken. Verder kun je daar, door naar rechts te swipen, de reacties zien die vrienden op jouw posts gegeven hebben, c.q. berichten zien.

Foto's sharen op Facebook doe je vanuit de standaard Foto app (of andere foto apps).

Het is dus geen ingebouwde Facebook app, het zit geheel geïntegreerd in het OS. Functionaliteit is wat beperkt t.o.v. echte dedicated apps, maar op zich goed bruikbaar. Als het niet genoeg is, check dan The Facebook.
ivibes schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:40:
[...]

Kleine beetje offtopic:

Zat er naar te kijken maar dat vind ik iets te duur voor een tijdelijke back-up Phone. Zat te denken aan de Huawei Ascend W1. Met een unlock valt die denk nog steeds onder de 200 euro.

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08-2025
Kheb nog wel een L800 in de aanbieding? Als je interesse hebt...

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:33
Heeft iemand problemen gehad met het aanvragen van de draadloze lader bij Nokia? Ik heb afgelopen maandag mijn Lumia binnen gekregen, maar als ik nu alle velden invul op het formulier krijg ik de volgende foutmelding:
Niet alle verplichte velden zijn (correct) ingevuld, controleer het formulier en verstuur opnieuw. (2)

Formulier net 5x na gelopen, ook in een andere browser geprobeerd, maar ik krijg hem niet uitgeprint.

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Is de deadline misschien verlopen?

• RickKoets
Volgens de info staat er:
Koop voor 1 april 2013 een Nokia Lumia 920 bij een van de geselecteerde verkooppartners en stuur het formulier voor 10 april op.

Ik ben nu een mailtje aan het dichten naar Nokia, hopen dat daar nog tijdig reactie op komt

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:53
RickKoets schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:21:
Heeft iemand problemen gehad met het aanvragen van de draadloze lader bij Nokia? Ik heb afgelopen maandag mijn Lumia binnen gekregen, maar als ik nu alle velden invul op het formulier krijg ik de volgende foutmelding:
Niet alle verplichte velden zijn (correct) ingevuld, controleer het formulier en verstuur opnieuw. (2)

Formulier net 5x na gelopen, ook in een andere browser geprobeerd, maar ik krijg hem niet uitgeprint.
Had ik ook...

Wat heb je bij je 2e keus ingevuld mocht je 1e keus kleur oplader niet op voorraad zijn?

• RickKoets
Ladykiller007 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:32:
[...]

Had ik ook...

Wat heb je bij je 2e keus ingevuld mocht je 1e keus kleur oplader niet op voorraad zijn?
2e keus heb ik de witte, 1e keus heb ik de zwarte ingevuld

[ Voor 67% gewijzigd door RickKoets op 27-03-2013 09:41 ]

• RickKoets
Ik zit nog even in de HTML bron te kijken van de website, maar als je dan scrolt naar regel 584 staat er een heel stuk HTML code over "Betalingswijze" en "Banknummer". Deze zijn totaal niet zichtbaar op het formulier.

Ook staan hier * bij. Dat zou dus in houden dat dit een verplicht veld is. Dus ik denk dat ze een rot formulier op de website hebben staan.

Even over de telefoon, ben er erg tevreden over! Lang op moeten wachten, maar is het zeker waard geweest.

• Ladykiller007
RickKoets schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:38:
[...]

2e keus heb ik de witte, 1e keus heb ik de zwarte ingevuld
Hmm vaag... ik had dus 2 dezelfde kleuren toen kreeg ik ook die melding...maar toen ik het veranderde kon ik wel verder...

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2025

Ladykiller007 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:05:
[...]

Hmm vaag... ik had dus 2 dezelfde kleuren toen kreeg ik ook die melding...maar toen ik het veranderde kon ik wel verder...
Heeft met je datum te maken. Deze moet een ander format hebben wss.

Aankoop datum: 19-1-2013 (ipv 19-01-2013)

Hoop dat dit je probleem verhelpt.

[ Voor 40% gewijzigd door PvtMashkov op 27-03-2013 10:15 ]

• RickKoets
PvtMashkov schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:13:
[...]

[...]

Heeft met je datum te maken. Deze moet een ander format hebben wss.

Aankoop datum: 19-1-2013 (ipv 19-01-2013)

Hoop dat dit je probleem verhelpt.
Helaas, ook dit helpt niet. aankoopdatum die ik invoer is 11-3-2013. Ik heb maar een mail gestuurd naar het email adres wat erbij staat, we wachten even af.

Verwijderd

waar kan ik eigenlijk die personen hub, mail en agenda update vinden?

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-01 19:40

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:07:
Nergens helaas, het is een update voor Windows 8 (RT) niet voor Windows Phone 8...

Verwijderd

gauchov6 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:11:
[...]

Nergens helaas, het is een update voor Windows 8 (RT) niet voor Windows Phone 8...
ah okay, dan heb ik het verkeerd begrepen. tnx!

Verwijderd

Volgens mij is dat iets in het datumveld. Streepjes ertussen meen ik

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16
Ik kreeg het ook niet uitgeprint, je krijgt wel een mail met exact de goede inhoud van het formulier, die kun je ook printen.

• RickKoets
mkrijt schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:55:
Ik kreeg het ook niet uitgeprint, je krijgt wel een mail met exact de goede inhoud van het formulier, die kun je ook printen.
Klopt heb ik ook zojuist ontvangen, dus nu maar even met de hand ingevuld :)

• peerke63
mkrijt schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:55:
Dat heb ik dus ook gedaan
Alles in de week van 26februari
En heb op navraag het standaard bericht gekregen met 6-10weken levertijd
1ste optie geel en 2de is zwart.

• KJLOENS
  • Laatst online: 20-09-2024
Vandaag de lumia 920 binnen gehad. Prachtige telefoon, alles werkt ook makkelijk! 1 probleem....in Whatsapp zie ik hooguit een tiende van al mijn contacten. Van alles geprobeerd, maar ik kom er echt niet uit. Hoe krijg ik al mijn contacten in whatsapp??

Verwijderd

Eindelijk mailtje binnen van Nokia dat de draadloze lader opgestuurd wordt, na 3 weken wachten.

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

KJLOENS schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:58:
Vandaag de lumia 920 binnen gehad. Prachtige telefoon, alles werkt ook makkelijk! 1 probleem....in Whatsapp zie ik hooguit een tiende van al mijn contacten. Van alles geprobeerd, maar ik kom er echt niet uit. Hoe krijg ik al mijn contacten in whatsapp??
Als je zeker weet dat wél al je contacten in je telefoon hebt staan ( of op je microsoft account) kun je IN Whatsapp zelf via instellingen je "favorieten" verversen door erop te tikken.. zo synct hij je complete lijst.

Is ook makkelijk om te weten als je iemand nieuw toevoegt en je wilt meteen whatsappen, normaliter duurt dit namelijk een tijdje ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:08:
Eindelijk mailtje binnen van Nokia dat de draadloze lader opgestuurd wordt, na 3 weken wachten.
Toevallig, ik ook na 3-4 weken wachten! Zullen wel een bash binnen hebben gekregen. Ga er echter weinig aan hebben:

Na lang wikken en wegen heb ik vandaag mijn Lumia 920 voor reparatie aangemeld.

Sinds de flash naar de meest recente firmware heb ik in toenemende mate last van een touchscreen freeze, dus geen freeze van het display maar puur het touchscreen dat er mee kapt. Vanochtend was het zelfs zo erg dat ik hem helemaal niet meer kon gebruiken op af en toe een paar seconden na. Telefoongesprekken opnemen lukt dan bijv. ook niet meer. Zeer zeer vervelend. Soft en hard resets halen niets uit.

Ik heb hem nu precies 4 weken en wat een teleurstelling. Als alles werkt, een top toestel! Maar als ik zo alle gebruikservaringen en meerdere fora langsloop zijn er toch wel erg veel mensen die met gebreken kampen.
UPC komt hem morgen ophalen, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Tot die tijd maar met een oude 3GS.....

• KJLOENS
dreameater schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:11:
[...]

Als je zeker weet dat wél al je contacten in je telefoon hebt staan ( of op je microsoft account) kun je IN Whatsapp zelf via instellingen je "favorieten" verversen door erop te tikken.. zo synct hij je complete lijst.

Is ook makkelijk om te weten als je iemand nieuw toevoegt en je wilt meteen whatsappen, normaliter duurt dit namelijk een tijdje ;)
thx, je hebt me wel op weg geholpen. Dit was deels het probleem, de andere helft was dat bij veel van mijn nummers de internationale duiding ontbreekt (+31) dan doen ze het dus gewoon niet... grrrrrr allemaal handmatig aanpassen of is hier een truc voor?

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-01 23:37

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:30:
[...]

....
UPC komt hem morgen ophalen, ....
Zou het? :+ Of toch UPS?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Verwijderd

hahaha you're right. Was nog teveel ontdaan door het afscheid van mijn 920 8)7

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:08:
Ik wacht ook zo'n 3-4 weken ......zal hopelijk ook gauw het verlossende mailtje krijgen!!!

d:)b

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Popmart1970 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:41:
[...]

Ik wacht ook zo'n 3-4 weken ......zal hopelijk ook gauw het verlossende mailtje krijgen!!!

d:)b
Ik heb de mail ook binnen. 10 minuten nadat de 920 opgehaald is door de UPS :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

KJLOENS schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:32:
[...]

thx, je hebt me wel op weg geholpen. Dit was deels het probleem, de andere helft was dat bij veel van mijn nummers de internationale duiding ontbreekt (+31) dan doen ze het dus gewoon niet... grrrrrr allemaal handmatig aanpassen of is hier een truc voor?
sorry maar ik kan moeilijk geloven dat dit het probleem is.. denk dat er maar weinig mensen zijn die standaard de internationale notering voor hun nummers zetten. Ik in ieder geval niet, net nog even gecheckt.. hoe heb je ze uberhaupt geimporteerd ? Vanuit welke bron?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:30:
[...]

Toevallig, ik ook na 3-4 weken wachten! Zullen wel een bash binnen hebben gekregen. Ga er echter weinig aan hebben:

Na lang wikken en wegen heb ik vandaag mijn Lumia 920 voor reparatie aangemeld.

Sinds de flash naar de meest recente firmware heb ik in toenemende mate last van een touchscreen freeze, dus geen freeze van het display maar puur het touchscreen dat er mee kapt. Vanochtend was het zelfs zo erg dat ik hem helemaal niet meer kon gebruiken op af en toe een paar seconden na. Telefoongesprekken opnemen lukt dan bijv. ook niet meer. Zeer zeer vervelend. Soft en hard resets halen niets uit.

Ik heb hem nu precies 4 weken en wat een teleurstelling. Als alles werkt, een top toestel! Maar als ik zo alle gebruikservaringen en meerdere fora langsloop zijn er toch wel erg veel mensen die met gebreken kampen.
UPC komt hem morgen ophalen, ben benieuwd hoelang het gaat duren. Tot die tijd maar met een oude 3GS.....
Mensen met problemen zul je eerder horen dan mensen waar alles goed gaat. Ik heb nog 0 problemen gehad met mijn 920.

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
@Traguardo

That sucks !!!! hopelijk snel weer binnen in perfect werkende staat!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Ladykiller007
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:01:
[...]

Mensen met problemen zul je eerder horen dan mensen waar alles goed gaat. Ik heb nog 0 problemen gehad met mijn 920.
Zelfde hier.... Kan niet zonder mn babytje!

• KJLOENS
dreameater schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:50:
[...]

sorry maar ik kan moeilijk geloven dat dit het probleem is.. denk dat er maar weinig mensen zijn die standaard de internationale notering voor hun nummers zetten. Ik in ieder geval niet, net nog even gecheckt.. hoe heb je ze uberhaupt geimporteerd ? Vanuit welke bron?
thx. Maar ik heb gewoon alle accounts die ik heb gesynchroniseerd. hotmail, gmail, facebook, linkedin, outlook e.d. al deze contacten staan gewoon in de telefoongids op de lumia.
Onder whatsapp -> favorieten, staat echter alleen mijn lijst met contacten van gmail.... de rest niet. De personen onder favorieten kan ik altijd whatsappen los van de international notatie van het nummer.

De andere contacten die dus niet uit de bron gmail komen moet ik bewerken met +31 voor ik ze een whatsapje kan sturen... vervelend aangezien ik veel meer contactpersonen in de andere bronnen heb dan in gmail. ik snap er echt helemaal niks van...

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ok dat is inderdaad raar, ik kan je denk ik niet verder helpen omdat ik mijn nummers altijd in één database heb zitten. Mijn geval Gmail... en die werkt goed , dat merk je in jouw geval ook.

Iemand anders een idee? zoals nummers uit outlook / hotmail zou toch gewoon instant goed moeten werken?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Ladykiller007 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:26:
[...]

Zelfde hier.... Kan niet zonder mn babytje!
Ik ook eigenlijk niet meer, maar ik had geen keuze! :'( Zolang hij werkte, was het m'n perfecte telefoon.

Kreeg nou een brief over het wel en wee van m'n 920. Vodafone had hem niet onder de juiste naam aangemeld, Nokia 920 RM820 ipv van Nokia Lumia 920 RM821, en daardoor kon het zijn dat het alsnog iets langer ging duren. Echt wtf. :F

Iemand die weet waar dat RM820 / 821 voorstaat trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 17:51 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

New Software Update Available for Lumia 920

Waarschijnlijk alleen nog in de US maar hij lijkt er aan te komen...

• peerke63
en ook ik heb mailtje dat de lader binnenkort bezorgd zal worden door postNL mét treckentreescode ;)

En op de sporadische vastloper omdat ik wifi vergeten heb uit te zetten ná, ben ik ook errrrug tevreden over de 920

[ Voor 37% gewijzigd door peerke63 op 27-03-2013 18:42 ]

• Bunker37
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2015
RickKoets schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:20:
[...]

Helaas, ook dit helpt niet. aankoopdatum die ik invoer is 11-3-2013. Ik heb maar een mail gestuurd naar het email adres wat erbij staat, we wachten even af.
Heb in eerste instantie ook last gehad van de error die je eerder noemde, maar dat ligt aan een pulldown optie op de laatste pagina helemaal bovenaan. Daar moet je invullen van welke telefoon je afkomt.
Daarna gaat het zeker werken!

• Bunker37
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-07-2015
ivibes schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:39:
New Software Update Available for Lumia 920

Waarschijnlijk alleen nog in de US maar hij lijkt er aan te komen...
Deze update is reeds beschikbaar via NCS en draait al bijna twee weken op mijn 920.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Bunker37 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:03:
[...]

Deze update is reeds beschikbaar via NCS en draait al bijna twee weken op mijn 920.
Dat weet ik maar dat is niet de officiele manier, ik bedoel gewoon de OTA update...

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2025
[...]

Ik heb em met NCS ook erop gezet gisteren. Weet iemand of ik nu de OTA updates gewoon nog kan ontvangen en installeren ondanks dat ik nu niet via de officiele weg ben gegaan?

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-01 08:04
Naar mijn weten kan men niet detecteren of het via OTA of de NCS is geflasht, aangezien men bij nokia ook de NCS gebruiken.

Lees: Nokia = winkels / reparatiecentra

[ Voor 14% gewijzigd door pollie99 op 27-03-2013 19:47 ]

• eeNer
Dat dacht ik dus ook. Vroeg het me alleen af. In het info scherm staat bij Provider: CV NL. Weet niet wat daar stond voordat ik NCS gebruikte.

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:07:
Dat was voor Win8. (niet WP8)

• Martinspire
[...]

Met Over the Air behoud je gewoon al je instellingen van applicaties en voortgang van games. Bij mij scheelt dat aardig wat.

Verwijderd

Mensen die het via NCS geflasht hebben, waar is de update goed voor, merken jullie er iets van?

• eeNer
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:30:
Mensen die het via NCS geflasht hebben, waar is de update goed voor, merken jullie er iets van?
Ik had heel erg last van de proximity sensor voordat ik de update had gedaan. In de update hebben ze het bereik van de sensor onderandere verlaagd. Van ~20cm naar ~5cm in mijn geval. Ik heb sinds gister alleen nog geen telefoontje gepleegd om te testen of het daarbij ook gewoon zonder problemen werkt en dus niet het scherm uitblijft na het bellen. Verder kun je nu de tijdelijke opslag verwijderen leegmaken (na update van extra's+info-app van nokia).

/// Edit

Zojuist mijn eerste telefoongesprek gehad na het doen van de update, nu ging het ophangen zonder problemen! :) Hopen dat het zo blijft :)

[ Voor 29% gewijzigd door eeNer op 27-03-2013 22:54 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Gisteren een crash van m'n telefoon. Tweede of derde keer in een relatief korte tijd.
Heb 'm de eerste 2 maanden probleemloos kunnen gebruiken en nu crashes...
Hopen dat ze die updates snel pushen en dat ze de spontane crashes/reboots snel fixen.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

eeNer schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:43:
[...]
Zojuist mijn eerste telefoongesprek gehad na het doen van de update, nu ging het ophangen zonder problemen! :) Hopen dat het zo blijft :)
Goed nieuws! ik ervaar hetzelfde. Gisteren de Lumia920 even opengeschroefd om het stof achter de lens weg te krijgen, toch jammer dat ze daar een ontwerpfout in hebben laten sluipen. Echter, wat een staaltje vakmanschap zeg, zo'n telefoon. Check ook de disassembly hier:

YouTube: Nokia Lumia 920 Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement

-- Altijd blijven prutsen --

• eeNer
Voor de mensen die wachten op de 1308 firmware-update. Hij wordt half april verwacht volgens Nokia Nederland op Twitter.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/21536960/Updateverwacht.PNG

[ Voor 3% gewijzigd door eeNer op 28-03-2013 11:47 ]

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:18
valt me net een knullige bug op in de standaard agenda live tile. Hij geeft namelijk aan dat goede vrijdag op donderdag de hele dag is. Als ik zo een beetje met de tijden speel krijg ik het idee dat de live tile de 0:00 starttijd niet helemaal goed implementeert. Zaterdag maar kijken of eerste paasdag ook een dag eerder is.

Flickr - Strava

• eeNer
GWBoes schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:05:
valt me net een knullige bug op in de standaard agenda live tile. Hij geeft namelijk aan dat goede vrijdag op donderdag de hele dag is. Als ik zo een beetje met de tijden speel krijg ik het idee dat de live tile de 0:00 starttijd niet helemaal goed implementeert. Zaterdag maar kijken of eerste paasdag ook een dag eerder is.
Heb je wel aangegeven dat de gebeurtenis de 'hele dag' is? Dat met die tijden dat heb ik ook weleens gehad maar zolang je aangeeft dat het de hele dag duurt dan moet het als het goed gewoon goed worden weergegeven.

• Martinspire
Ik merk hier trouwens dat ik met de Camera helemaal geen lampje aan zie gaan als ik ga filmen. Dan bedoel ik dus met dat lichtje filmen wat je aan kunt zetten in de GUI. Hier gaat die led niet aan. Terwijl dat bij foto's wel prima werkt. Ook Zaklamp 7 werkt prima. Iemand hetzelfde?

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 28-03-2013 12:23 ]

• eeNer
Martinspire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:21:
Ik merk hier trouwens dat ik met de Camera helemaal geen lampje aan zie gaan als ik ga filmen. Dan bedoel ik dus met dat lichtje filmen wat je aan kunt zetten in de GUI. Hier gaat die led niet aan. Terwijl dat bij foto's wel prima werkt. Iemand hetzelfde?
Zojuist gekeken, hier werkt het wel gewoon. Lampje kan je alleen aanzetten voordat je gaat filmen en gaat pas aan zodra je begint met filmen. Het 'lamp-icoon' moet niet doorgestreept zijn.

• Martinspire
eeNer schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:24:
[...]

Zojuist gekeken, hier werkt het wel gewoon. Lampje kan je alleen aanzetten voordat je gaat filmen en gaat pas aan zodra je begint met filmen. Het 'lamp-icoon' moet niet doorgestreept zijn.
Ah verwarrend, maar hij werkt inderdaad wel dus. Wel jammer, want dat had ik met mn Omnia niet. Die kon ik gewoon vrolijk aan en uit zetten tijdens het filmen. Naja weer wat geleerd :)

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:18
eeNer schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:19:
[...]
Heb je wel aangegeven dat de gebeurtenis de 'hele dag' is? Dat met die tijden dat heb ik ook weleens gehad maar zolang je aangeeft dat het de hele dag duurt dan moet het als het goed gewoon goed worden weergegeven.
Ja, hij staat gewoon op de hele dag. Ik dacht nog even dat het lag aan brakke ondersteuning van de google agenda maar events aangemaakt in hotmails agenda doen hetzelfde.

Flickr - Strava

• Folkifoon
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:39:
[...]

Grappig, iedereen krijgt rond dezelfde datum die mailtjes. Dan zullen ze toch echt een grote zending laders hebben gekregen.

Gisteren is mijn lumia opgehaald door UPS ivm touch screen timeouts/freezes. Kom ik erachter dat mijn digitale aankoopbewijs niet was toegevoegd. Nu maar hopen dat ik hem niet onverrichterzake weer teruggestuurd krijg. Kan hem iig niet alsnog nazenden.
Kunnen ze eigenlijk aan het imei zien of en waar hij verkocht is?
Je kan de de bon nog uploaden naar de portal van nokia care

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07-2025

iNFiNiTY-

pro

Heerlijke telefoon, werkt allemaal prima en goed. Ik krijg alleen mijn gmail niet werkend op deze telefoon, niet dmv de google account manier op de telefoon zelf dan wel via de outlook settings manier met imap etc.

Hoewel alle instellingen goed staan blijft hij op email/berichten downloaden staan maar hij doet niets (ik heb een password erop staan, dat als ik op een ander apparaat inlog er een verificatie code naar mijn telefoon wordt bericht) hoe omzeil ik dit, of stel ik dit in zodat het werkt op de Lumia 920?

• maqish
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 11:49
wat ik me afvroeg,

ik ben van plan of een 920 te halen of een experia z (android), maar heb als ervaring bij de lumia 800 gehad dat whatsapp en pushberichten in het algemeen niet of slecht werkten.

Is dat bij WP8 (lumia 920) al beter, of is de ondersteuning van whatsapp nog steeds "dramatisch"

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

maqish schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:29:
wat ik me afvroeg,

ik ben van plan of een 920 te halen of een experia z (android), maar heb als ervaring bij de lumia 800 gehad dat whatsapp en pushberichten in het algemeen niet of slecht werkten.

Is dat bij WP8 (lumia 920) al beter, of is de ondersteuning van whatsapp nog steeds "dramatisch"
Whatsapp werkt zonder problemen. (Bij mij iig wel)

Ik vind het wel mooi dat je direct je hotmail,FB, twitter etc. kan instellen maar ik vind het wel prettiger om dit gewoon via losse ''apps'' te doen. Is het mijn gevoel of is dit ook spaarzamer voor de batterij want ik ben constant bij alles online, ik kan wel ''offline weergeven'' gebruiken, maar dit kost toch ook extra stroom e.d of heb ik dit fout?

Ok de gmail error is opgelost, omdat ik de verficatie heb aan staan voor new devices voor de mensen die het het spannend vinden:
Ga naar:
https://accounts.google.c...2F0%2FIssuedAuthSubTokens

Inloggen met je naam@gmail.com -- ww

bij Application-specific passwords ''lumia 920'' of waar je vrolijk van wordt --- generate password

op je telefoon inloggen met je naam@gmail.com en het password wat je het gele vakje ziet staat (zonder spaties!!)

En daar komt je (g)mail binnen.

[ Voor 53% gewijzigd door iNFiNiTY- op 28-03-2013 17:04 ]

Verwijderd

Hmm... raar iets.
Als ik mijn telefoon in Vluchtmode zet, en dan handmatig Wifi aanzet ziet de telefoon alleen maar 2.4Ghz netwerken, de 5Ghz netwerken ziet mijn telefoon niet (meer).

Bug/Feature? Oplossing?

Verwijderd

Folkifoon schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:37:
[...]

Je kan de de bon nog uploaden naar de portal van nokia care
Dacht ik dus ook maar na 20+ pogingen blijf ik maar de melding krijgen dat het systeem buiten werking is. Bij nokia care gaven ze aan dat ik maar moest wachten tot ik evt. nog het verzoek krijg om de bon te sturen en dat ik dan maar moest bellen. Ik wacht geduldig af O-)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

als ik via wifi een groot bestand download in de store krijg ik steeds foutemeldingen, ben ik de enige hierin?? of ik krijg een foutcode, of ik krijg de melding dat de store niet bereikbaar is / kan geen verbinding maken, maar kleinere apps download hij wel meteen..

[ Voor 15% gewijzigd door iNFiNiTY- op 28-03-2013 21:49 ]

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:13:
Heerlijke telefoon, werkt allemaal prima en goed. Ik krijg alleen mijn gmail niet werkend op deze telefoon, niet dmv de google account manier op de telefoon zelf dan wel via de outlook settings manier met imap etc.

Hoewel alle instellingen goed staan blijft hij op email/berichten downloaden staan maar hij doet niets (ik heb een password erop staan, dat als ik op een ander apparaat inlog er een verificatie code naar mijn telefoon wordt bericht) hoe omzeil ik dit, of stel ik dit in zodat het werkt op de Lumia 920?
http://answers.microsoft....b8-4501-8bc3-376527c9f1d7

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:45:
als ik via wifi een groot bestand download in de store krijg ik steeds foutemeldingen, ben ik de enige hierin?? of ik krijg een foutcode, of ik krijg de melding dat de store niet bereikbaar is / kan geen verbinding maken, maar kleinere apps download hij wel meteen..
That probably means you have no wifi connection.
Windows Phone does not download large apps on 3G to protect your data usage.

oeps, in het engels. Soms zit je te veel in een flow.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 07:32 ]

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:34:
[...]

That probably means you have no wifi connection.
Windows Phone does not download large apps on 3G to protect your data usage.
I fixed the gmail allready, thanks though. I am using WIFI and it still gives me a timeout/connection error (though i have unlimited fast internet on my cell) Even with WIFI it doesnt work. It keeps saying that it cant connect to the store (but i can download smaller items without any issues via WIFI or 3G)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb net een vracht posts getrashed die over een lader gaan, heeft niets met de Lumia 920 te maken. Hier graag weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• peerke63
Mmm
gelijk de toegang gereset?
ik mocht er ff niet meer in....

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 14:55

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ik heb afgelopen weekend m'n 920 mee de kroeg in genomen, en nu door de week heen ook onder verschillende omstandigheden foto's genomen maar ik moet zeggen dat ik ondanks alle slechte publiciteit aangenaam verrast ben door de fotokwaliteit. Zeker vergeleken met mijn HTC 8X, die maakt echt zwaar waardeloze, onscherpe foto's onder mindere lichtomstandigheden... :)
janvanduschoten schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:10:
Ik heb net een vracht posts getrashed die over een lader gaan, heeft niets met de Lumia 920 te maken. Hier graag weer ontopic :)
Die horen idd ook in dit topique... ;)
Accessoires voor de Nokia Lumia 920

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 22:18
Die horen idd ook in dit topique... ;)
Accessoires voor de Nokia Lumia 920
En ook daar zullen ze niet blij zijn als er 20 meldingen onder elkaar staan: "ik heb mijn lader binnen"
:+

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Birello
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-07-2024
Ik ben sinds gisteren in het bezit van dit mooie speeltje. Heb er vanavond spotify op gezet. Ik heb de premiumversie. Nu zijn er op het homescherm twee opties: inloggen via naam en wachtwoord of inloggen via Facebook. Ik logde tot nu toe op mijn andere apparaten ook in via facebook dus dat is dan de enige optie. Alleen zie ik die optie wel maar ik kan 'm niet aanklikken. Heb de app er al een keer afgegooid en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. Op internet krijg ik ook niets gevonden hierover. Herkent iemand dit probleem en/of heeft iemand een oplossing?

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01 21:42
Birello schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:55:
Ik ben sinds gisteren in het bezit van dit mooie speeltje. Heb er vanavond spotify op gezet. Ik heb de premiumversie. Nu zijn er op het homescherm twee opties: inloggen via naam en wachtwoord of inloggen via Facebook. Ik logde tot nu toe op mijn andere apparaten ook in via facebook dus dat is dan de enige optie. Alleen zie ik die optie wel maar ik kan 'm niet aanklikken. Heb de app er al een keer afgegooid en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. Op internet krijg ik ook niets gevonden hierover. Herkent iemand dit probleem en/of heeft iemand een oplossing?
Je moet bij het inlogformulier gewoon je fb gegevens gebruiken. Het formulier is voor zowel fb als Spotify zelf.

• Birello
Wilde net plaatsen dat het kwartje bij mij ook gevallen was. Uiteraard toch dank.

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Mijn oude iphone 3gs is nog toch wel een beetje aan zijn einde. Het opladen werkt alleen nog als ik het er heel hard in duw. Dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe. Samsung heb ik een aversie tegen dus dat wordt hem niet, de iphone 5 vind ik te duur. Dus op dit moment heeft de nokia lumia 920 mijn meeste voorkeur. Maar ik lees hier best wel veel over terugsturen, vastlopen, battery drains enz.
Dus mijn vraag is. Is de nokia lumia 920 wel aan te raden?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:48
stansfield schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:56:
Mijn oude iphone 3gs is nog toch wel een beetje aan zijn einde. Het opladen werkt alleen nog als ik het er heel hard in duw. Dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe. Samsung heb ik een aversie tegen dus dat wordt hem niet, de iphone 5 vind ik te duur. Dus op dit moment heeft de nokia lumia 920 mijn meeste voorkeur. Maar ik lees hier best wel veel over terugsturen, vastlopen, battery drains enz.
de HTC 8x is ook nog een optie. Stukje dunner en lichter dan de 920 en een scherm met een hogere DPI.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Er zijn maar een handvol mensen die dit ervaren. Zelf heb ik het verkloot om met NCS te werk gegaan en voordat ik een flash uitvoerde een stroompiek naar mijn 920 is gegaan waardoor hij gebricked is.

Ken meerdere l920 gebruikers die niet technische kennis hebben en die hebben echt nergens last. Het is ook logisch dat je vaak hier posten zien dat mensen problemen ondervinden, dan mensen die constant posten hoe goed hun toestel draait.

Mijn mening over het toestel is dat hij lekker snel is, stabiel, vele mooie mogelijkheden die alleen Nokia biedt, echt beste scherm door de gevoeligheid en scherpte en de belkwaliteit is echt top. Krijg weleens de vraag of ik niet via Skype mensen bel.

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 30-03-2013 14:30 ]

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Prima telefoon, snel, erg solide, zeer prettig goed reagerend touch screen, veelzijdig en vele leuke extra's zoals city lens, gratis kaarten!! (en gesproken navigatie, erg handig) en werkt perfect. Goede sync mogelijkheden zeker als je een Xbox hebt. Goede camera en beeld kwaliteit. Zeer goede geluidskwaliteit (met films/muziek en bellen) Ook draaien er 3 mailboxen prima naast elkaar op mijn L920 (2 particulier, 1 zakelijk) werkt ook perfect.

Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door iNFiNiTY- op 30-03-2013 14:42 ]

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54
Ik behoor ook tot de grote groep gebruikers die de Lumia 920 dagelijks gebruiken zonder problemen tegen te komen. Gemiddeld gaat de batterij ongeveer twee dagen mee bij mijn gebruik. Aan het einde van de tweede middag moet ik hem dan wel op de draadloze lader leggen.
De camera maakt leuke foto's, geen geratel in de stand alleen trillen.
Ik blijf erbij dat de Lumia 920 een aanrader is.

Fairphone (Gen. 6 ) / smart Brabus Cabriolet

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb mijn toestel gisteren (na 3,5 week, dat wel) weer terug mogen ontvangen met 'een gerepareerd/vervangen onderdeel' (Joost mag weten wat) en hij doet het nu weer prima. Ik had last van de proximity sensor en random freezes. Ik heb volgens mij ook de nieuwste firmware er op. Buiten de problemen die ik had (waar ik hem ook voor terug gestuurd heb) ben ik er super blij mee.

Verwijderd

blije gebruikers zullen niet snel posten, maar ik ben een blije Lumia920 gebruiker. Nooit enige problomen ervaren tot op heden en heb hem vanaf de eerste week januari in gebruik :) Aanrader!

• Birello
Sinds twee dagen in bezit van een nieuwe 920. Ik probeer via telefoonupdates de nieuwste firmware te downloaden. Krijg de melding dat de controle op updates gebeurd is maar zie op het infoscherm geen nieuw firmware nummer. En verder wijst ook niets erop dat de nieuwste firmware geïnstalleerd is. Wat doe ik fout? Waar kan het aan liggen? Wat kan ik proberen?

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11-2025
Birello schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:18:
Sinds twee dagen in bezit van een nieuwe 920. Ik probeer via telefoonupdates de nieuwste firmware te downloaden. Krijg de melding dat de controle op updates gebeurd is maar zie op het infoscherm geen nieuw firmware nummer. En verder wijst ook niets erop dat de nieuwste firmware geïnstalleerd is. Wat doe ik fout? Waar kan het aan liggen? Wat kan ik proberen?
Welke heb je nu? De allernieuwste firmware is volgens mij ook nog niet OTA uitgerold?!
Pagina: 1 ... 68 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;