TMPJ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:58:
[...]
Leuk dat het komt, maar deze dingen hadden naar mijn idee basisfunctionaliteit moeten zijn. Ook mijn 2,5 jaar oude Android toestel kon dit soort dingen. Teken aan de wand dat Microsoft WP8 jammerlijk heeft zitten rushen, om over het momentum van implementeren van dit soort 'features' niet eens te spreken.
Dit soort dingen moeten echt sneller richting de eindgebruiker gebracht kunnen worden, zeker als je vanuit achterstand wilt concureren met iOS/Android.
Sorry maar FM radio vind ik (net als Microsoft) niet een basisfunctionaliteit. Bellen, sms, mail is de basis. Wat daarbuiten valt is nog altijd extra. Ik blijf het altijd bullshit vinden wat mensen onder basisfunctionaliteit scharen.
Anyways, het was al langer bekend dat men niet alles in WP8 heeft kunnen zetten, zelfs zaken die wel in WP7 zaten. Simpelweg omdat ze van Kernel zijn overgestapt en daardoor een heleboel zaken overnieuw moesten doen. Vergelijkbaar met de overstap van WM6 naar WP7 eigenlijk (waar ook alles overnieuw gemaakt moest worden).
Vergeet niet dat systemen als Symbian, Android en iOS al erg lang op de markt zijn en daardoor al heel veel features bevatten. Die hadden ook een heleboel zaken niet bij het begin. iOS 2 bracht pas de appstore. iOS 3 bracht pas MMS en iOS 4 bracht pas multitasking en het instellen van de homescreen achtergrond.
Dus waarom mensen maar blijven blaten dat ze "basis"-features missen, dat komt er allemaal vanzelf wel bij. Je hebt daar alleen wat meer geduld voor nodig. Voor de meeste gemiste features zijn wel alternatieven te gebruiken. Zo kun je radio ook via internet luisteren bijvoorbeeld.
Dat toestel van jou is dus 2.5 jaar oud. Toen was android er al 2 jaar. Die miste overigens ook weer andere zaken wat WP8 wel heeft.
[
Voor 3% gewijzigd door
Martinspire op 26-03-2013 17:34
]