Er is altijd maar 1 app actief op de voorgrond.Reaper.JA2 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:56:
Alleen het 'multi-task' gedeelte van Windows Phone 8 is me niet helemaal duidelijk.
Als je een andere app opent dan zal de actieve app suspended worden (alleen muziek en navigatie apps lopen door geloof ik). Suspended apps staan stil en belasten dus niet je accu. Suspended apps zijn bereikbaar en weer actief te maken met het langdurig indrukken van de back toets. Als er meer dan 8 apps suspended zijn wordt de oudste door het OS gesloten. Zelf hoef je dus eigenlijk nooit apps af te sluiten (tenzij je muziek afspeelt of navigeert).
Daarnaast kunnen sommige apps aanvullend een achtergrond proces hebben dat geen gebruikersinteractie heeft. Deze processen hebben flinke beperkingen om te voorkomen dat ze te veel CPU kunnen gebruiken. Gebruikers kunnen bovendien in de instellingen per app de toestemming voor background processen intrekken.
Nee, de tile update als er facebook meldingen zijn maar het is wel mede afhankelijk van je Facebook instellingen. Als je die te streng hebt gezet krijgt Windows Phone als geen update informatie.Er wordt gezegd dat de 'me-tile' (met Facebook meldingen bv) alleen wordt geüpdate wanneer er op getikt wordt. Maar dat is niet zo, en er kan geen interval worden ingesteld.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 13:53 ]