[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.291 views

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12 08:56
aah ok :) ik had me laten informeren door pseudo app makers (wat simpele apps) dus misschien wat gekleurde meningen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Caelorum schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:57:
[...]
Zowat het enige wat MS echt goed doet is ontwikkelaarstools maken. Echt niets kan op tegen Visual Studio en aanverwante tools.
Ik heb geen ervaring met iOS/Android-ontwikkeling maar in de aanloop naar mijn aankoop de WP8-sdk geinstalleerd onder Visual Studio 2012 en de hoeveelheid templates, code samples etc. zijn inderdaad zoals gewend van Microsoft. Had binnen no-time een xaml-scherm met user-input draaien in de simulator.

Helaas heb ik er geen geld voor over om te mogen ontwikkelen op dit platform.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-12 20:17
Stop music is op dit moment gratis (weet niet voor hoe lang). Kost normaal 2.49 euro. Erg duur voor wat t doet.
De app heeft een aantal livetile iconen waaruit je kunt kiezen.

Een concurrent, de app 'stop the music' kost 0.99 en heeft slechts 1 (lelijk) livetile icoon.

Stop music:
http://www.windowsphone.c...88-4233-851a-82460df8d709

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:31
Donstil schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:46:
[...]

Ja waarom niet? Dat is het enige wat echt telt als je twijfelt tussen verschillende telefoons.
Je twijfelt dan meer tussen de platformen dan de telefoons. Dat past dan al beter in het WP8 ervaringen topic en niet het 920 ervaringen topic.

Maar misschien dat tweakers eens een groot vergelijkingsartikel kan maken over wat wel en niet op alle platformen werkt en hoe dat is uitgewerkt?
Lijkt me zinvoller dan de wp8 topics vol te spammen, want net als bij de ios en android fora krijg je dan fanboys tegen gebruikers van andere platformen die wat verder rondkijken. Dat gaat nooit goed. Zelfde als dat je je als console-gamer op een pc-forum begeeft. Dat werkt niet.

Het is geen probleem dat mensen hun 920 vergelijken met een ander toestel, maar als je echt op het platform ingaat of op de apps, dan zijn daar andere topics voor.
deBennie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:22:
Stop music is op dit moment gratis (weet niet voor hoe lang). Kost normaal 2.49 euro. Erg duur voor wat t doet.

Een concurrent, de app 'stop the music' kost 0.99 en heeft slechts 1 (lelijk) livetile icoon.

Stop music:
Wel jammer van stop music is dat de live-tiles die ze leveren allemaal van die non-metro achtige afbeeldingen zijn. Schaduw, glans, kleuroverloop, veel details, etc. Dat past niet bij de rest van de iconen en feitelijk is er ook maar 1 afbeelding die een beetje matched met je overige tiles. Anyways, deze kan ook elders heen.

Zullen we nu weer over de 920 gaan praten?

Anyway nog even een bericht met een blije toon. Blijkbaar heeft T-Mobile wat toestellen (volgens mij via de webshop) op voorraad en daarvan krijg ik er binnenkort 1 van geleverd. Mijn vader betaald hem waarschijnlijk als ik nog wat klusjes voor hem doe, maar ben erg blij. Nog geen idee wanneer ik hem krijg, 1 maart gaat mn abonnement pas over, maar ben benieuwd!

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 06-02-2013 11:42 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:10:
[...]

Ik heb geen ervaring met iOS/Android-ontwikkeling maar in de aanloop naar mijn aankoop de WP8-sdk geinstalleerd onder Visual Studio 2012 en de hoeveelheid templates, code samples etc. zijn inderdaad zoals gewend van Microsoft. Had binnen no-time een xaml-scherm met user-input draaien in de simulator.

Helaas heb ik er geen geld voor over om te mogen ontwikkelen op dit platform.
Ontwikkelen kan zonder dat het geld kost.
Pas als je apps in de marketplace wilt publiceren kost het wat.
En dat geldt ook voor andere platforms.

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:58:
[...]
Het gebrek aan apps is vervelend maar als dat nou goed gemaakt zou worden door goeie apps die er wel zijn was het al een stuk minder erg geweest
Wat me dan verbaast is dat ik je nergens in het topic over Windows Phone Apps topic heb zien vragen wat eigenlijk goede apps zijn op dit platform.
Dat zijn misschien wel ander apps dan waaraan je denkt als je van Android of iOS afkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 11:50 ]

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
deBennie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:22:

Stop music:
Wel jammer dat ook deze je lokatie wil weten.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:41:
[...]

Je twijfelt dan meer tussen de platformen dan de telefoons. Dat past dan al beter in het WP8 ervaringen topic en niet het 920 ervaringen topic.

Maar misschien dat tweakers eens een groot vergelijkingsartikel kan maken over wat wel en niet op alle platformen werkt en hoe dat is uitgewerkt?
Lijkt me zinvoller dan de wp8 topics vol te spammen, want net als bij de ios en android fora krijg je dan fanboys tegen gebruikers van andere platformen die wat verder rondkijken. Dat gaat nooit goed. Zelfde als dat je je als console-gamer op een pc-forum begeeft. Dat werkt niet.

Het is geen probleem dat mensen hun 920 vergelijken met een ander toestel, maar als je echt op het platform ingaat of op de apps, dan zijn daar andere topics voor.
Absoluut waar, het is jammer dat je als gebruiker zonder platform voorkeur (zoals ikzelf) geen kritiek kan hebben zonder dat de Fanboys erop duiken. Dat gebeurd hier maar bij iOS en Android ook.
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:48:
[...]

Wat me dan verbaast is dat ik je nergens in het topic over Windows Phone Apps topic heb zien vragen wat eigenlijk goede apps zijn op dit platform.
Dat zijn misschien wel ander apps dan waaraan je denkt als je van Android of iOS afkomt.
Het is toch bezopen dat nieuwe gebruikers op een forum moeten gaan vragen wat ze moeten installeren? Dat geeft nou precies aan wat er fout is.

Ik heb aan het begin van WP8 trouwens gevraagd welke serie apps er werden gebruikt, toen ben ik op wat apps gewezen welke ik nu gebruik. Zijn niet echt goeie apps maar daar kan die tweaker ook niets aan doen. Je informatie klopt dus helaas niet.

Ik zie het al voor me, mijn moeder vind bv de 920 mooi (die koopt niet op OS oid) en gaat dan in de store zoeken, vind vervolgens niet wat ze verwacht, pakt haar laptop erbij, maakt een account aan op tweakers en gaat dan vervolgens hier vragen wat ze moet doen. Dat lijkt me de doodsteek voor een platform eerlijk gezegd.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 06-02-2013 12:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12 15:59
Donstil schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:24:
[...]

Absoluut waar, het is jammer dat je als gebruiker zonder platform voorkeur (zoals ikzelf) geen kritiek kan hebben zonder dat de Fanboys erop duiken. Dat gebeurd hier maar bij iOS en Android ook.

[...]
In denk meer dat hij bedoeld, dat dit topic specifiek over de Lumia 920 gaat. Jij hebt vooral minpunten (of ze nou terecht zijn of niet is persoonlijk) maar die zouden inderdaad beter thuis horen in het WP8 topic.

Ik denk dat we beter weer ontopic kunnen gaan (de 920) en OS disscusies beter in WP8 topic kunnen voeren.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Sh0ckTr00per
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:44:
[...]

Ontwikkelen kan zonder dat het geld kost.
Pas als je apps in de marketplace wilt publiceren kost het wat.
En dat geldt ook voor andere platforms.
Klopt. In de simulator werkt het wel, en ik had even de stille hoop dat ik de gecompileerde bestanden wel op mijn eigen telefoon zou kunnen zetten maar daarvoor moet die in developer modus en zit je toch weer aan een ontwikkellicentie.

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 08:51
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:48:
[...]
het topic over Windows Phone Apps
Ben ik nou zo scheel of kan ik deze niet vinden?

7x 410 pw op zuid met enphase IQ8M -- Marstek A + extra baterij onderweg, wellicht pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming

• Cyrus The Virus
Nog eens bij Nokia Nederland gevraagt hoe het zit met portico, maar konden ook niks zinnigs zeggen :|

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

robkrekel schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:03:
[...]
Ben ik nou zo scheel of kan ik deze niet vinden?
Windows Phone 7 Marketplace en applicaties

Maar een meer specifiek topic aanmaken kan natuurlijk ook

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 13:38 ]

• vijv
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12 00:26
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:32:
[...]

Klopt. In de simulator werkt het wel, en ik had even de stille hoop dat ik de gecompileerde bestanden wel op mijn eigen telefoon zou kunnen zetten maar daarvoor moet die in developer modus en zit je toch weer aan een ontwikkellicentie.
Ik denk dat dit niet zo'n slimme zet is van Microsoft. Juist nu ze marktaandeel willen winnen van iOs en Android moeten ze het ontwikkelen en publiceren van apps zo laagdrempelig mogelijk houden.

Terug ontopic:
Ik heb nu een klein weekje mogen spelen met mijn witte 920 en hij valt niet tegen. Van alle hardware issues die in dit topic worden genoemd heb ik geen last en vooral het beeldscherm is een verademing tov mijn oude Omnia.
Kleine minpuntjes zijn er natuurlijk wel: het beeldscherm reageert soms traag als de foon aan de lader ligt, de camera is inderdaad niet wat ik ervan had verwacht en na het inpluggen van de laadstekker duurt het relatief lang voordat het bliepje klinkt. De camera is uiteraard wel een grote verbetering tov de cam van mijn Omnia en en met de andere ongemakken valt te leven.
Nu nog even wachten tot er wat meer apps in de store komen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
vijv schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:45:
[...]

Kleine minpuntjes zijn er natuurlijk wel: het beeldscherm reageert soms traag als de foon aan de lader ligt, de camera is inderdaad niet wat ik ervan had verwacht en na het inpluggen van de laadstekker duurt het relatief lang voordat het bliepje klinkt.
Dat is mij ook opgevallen, dat het even duurt voordat het laden begint, als ik het doe met laders die niet bij de telefoon zijn geleverd. De lader die erbij zat en de draadloze beginnen meteen. Stop ik een kabel in de adapter die bij mijn iphone zat destijds duurt het een seconde of 5....

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Sh0ckTr00per
Scrisissszzz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:48:
[...]
Dat is mij ook opgevallen, dat het even duurt voordat het laden begint, als ik het doe met laders die niet bij de telefoon zijn geleverd. De lader die erbij zat en de draadloze beginnen meteen. Stop ik een kabel in de adapter die bij mijn iphone zat destijds duurt het een seconde of 5....
Heeft dat niet met het amperage van de adapter te maken? Ik had hem aan die van een Galaxy Note Tab gehangen (2A) en hij laadde wel op maar het scherm reageerde nog maar half, dus dat leek me er niet helemaal goed voor.

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Ach..zolang ie maar oplaad, en als het maar 5 sec.en geen 5 min. duurt voordat ie echt gaat laden....kom ik daar wel overheen denk ik!! Mn iphone duurt ook wel eens een seconde of 2 !

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Diddiii
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-06-2020
Ik heb een vraagje over het schermtoetsenbord.
Ik vind de spatiebalk wat aan de kleine kant (ik tik vaak verkeerd). Dit zou opgelost kunnen worden door de taaltoets niet weer te geven. Ik heb begrepen dat deze enkel weergegeven wordt wanneer er verschillende talen beschikbaar zijn.
Bij mijn instellingen kan ik inderdaad kiezen uit verschillende talen. Normaal ga ik enkel het nederlands gebruiken, dus mogen de andere talen verwijderd worden. Weet er iemand of dit kan?

Verwijderd

Diddiii schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:43:
Ik heb een vraagje over het schermtoetsenbord.
Ik vind de spatiebalk wat aan de kleine kant (ik tik vaak verkeerd). Dit zou opgelost kunnen worden door de taaltoets niet weer te geven. Ik heb begrepen dat deze enkel weergegeven wordt wanneer er verschillende talen beschikbaar zijn.
Bij mijn instellingen kan ik inderdaad kiezen uit verschillende talen. Normaal ga ik enkel het nederlands gebruiken, dus mogen de andere talen verwijderd worden. Weet er iemand of dit kan?
Jup, ik heb ook alleen NL erop laten staan en heb nu een bredere spatiebalk, wat een stuk fijner typt!

Verwijderd

Pff. Mijn scherm wilt niet meer aan gaan. Meer mensen die hiervan last hebben gehad? (En, hoe is het opgelost?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:59:
Pff. Mijn scherm wilt niet meer aan gaan. Meer mensen die hiervan last hebben gehad? (En, hoe is het opgelost?)
probeer een soft reset, volume down en powerknop ingedrukt houden tot je tril voelt

• Diddiii
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:58:
[...]

Jup, ik heb ook alleen NL erop laten staan en heb nu een bredere spatiebalk, wat een stuk fijner typt!
Hoe heb je de andere taal dan verwijderd, want ik krijg de optie om een andere taal te verwijderen, niet te zien...

Verwijderd

Diddiii schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:33:
[...]

Hoe heb je de andere taal dan verwijderd, want ik krijg de optie om een andere taal te verwijderen, niet te zien...
bij instellingen > toetsenbord > taal die je wilt verwijderen ingedrukt houden en klaar!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Diddiii schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:33:
[...]

Instellingen -> Toetsenbord

Alles verwijderen behalve Nederlands :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Diddiii
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:37:
[...]

bij instellingen > toetsenbord > taal die je wilt verwijderen ingedrukt houden en klaar!
Aah, ingedrukt houden, dat stuk vond ik niet. bedankt, 't is gelukt!!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
lanerios schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:21:
Wel raar, je krijgt bij de 920 geen silcone hoesje meer.. bij de 800 vond ik dat juist zo praktisch. Navraag bij Nokia levert op "We weten niet wanneer die leverbaar worden"

Dus ik vertrouw die ebay tent totaal niet :(
Deze kun je vertrouwen op Ebay: http://www.ebay.nl/itm/Ge...uches&hash=item5d39c968bd
Ik heb hier een origineel Nokia Lumia 920 Protective cover CC-1043 (rood) besteld. (vanuit de UK)
31 januari besteld en 5 februari geleverd.
Kosten waren incl verzendkosten 12.68 Euro!!!!!
Nu nog de telefoon :?

Nokia 7Plus

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Toepus schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:51:
[...]

Deze kun je vertrouwen op Ebay: http://www.ebay.nl/itm/Ge...uches&hash=item5d39c968bd
Ik heb hier een origineel Nokia Lumia 920 Protective cover CC-1043 (rood) besteld. (vanuit de UK)
31 januari besteld en 5 februari geleverd.
Kosten waren incl verzendkosten 12.68 Euro!!!!!
Nu nog de telefoon :?
Ik heb hier ook een grijze en een cyan versie besteld voor m'n gele L920. Kan ik lekker afwisselen ;-)
De afhandeling, betaling en verzending verliep ook zeer correct en snel..

• deBennie
Finally, even mn lumia 920 op duits gezet, en inmiddels wordt Portico geinstalleerd :)

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8103/8450534925_953f008f8a.jpg

• Sanction
  • Niet online
deBennie schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:38:
Finally, even mn lumia 920 op duits gezet, en inmiddels wordt Portico geinstalleerd :)

[afbeelding]
Dat werkt bij mij niet. :P

• deBennie
1e indruk, direct na de reboot is dat de tiles voller van kleur zijn. Ik heb 'm de laatste tijd op bruin staan, het bruin is voller van kleur. Hebben meer mensen met Portico dit?

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon ook al een paar keer op duits gezet maar helaas er komt geen update binnen.
En aangezien de telefoon nog altijd niet gereleased is in Belgie vrees ik dat het nog wel even gaat duren om hem via de officiële kanalen te krijgen.

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
... vandaag eens bij daglicht een foto van zon en sneeuw gemaakt. Daarna op Facebook geplaatst ...

Kijk ik net via mijn desktop eens goed naar die foto. Wat een bagger kwaliteit zeg ! Dat valt echt tegen.
Dan vraag ik me toch af, waar dat door komt. Vermoedelijk zal het formaat een rol spelen ... is natuurlijk niet de optimale kwaliteit die ge-upload wordt. Ik ben heel benieuwd hoe dat na de Portico update zal gaan zijn.

Weet iemand of je ook zonder Skydrive een foto in zijn oorspronkelijke formaat kan versturen of uploaden ?

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Heeft iemand in België die hem bij bol.com gekocht heeft al zijn draadloze lader ontvangen of een bericht gehad dat zijn brief is aangekomen?

Ik heb mijn brief zo'n goeie 2 weken geleden gepost en nog steeds geen melding of en wanneer die lader verzonden wordt.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik had hem zelf al met de Duitse truc, maar een vriend van me die precies dezelfde 920 heeft (ook uit Duitsland, bij dezelfde winkel) had hem ook nog niet maar daar komt die nu ook binnenrollen met gewoon de NL settings....

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 21:02
bhorvers schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:13:
... vandaag eens bij daglicht een foto van zon en sneeuw gemaakt. Daarna op Facebook geplaatst ...

Kijk ik net via mijn desktop eens goed naar die foto. Wat een bagger kwaliteit zeg ! Dat valt echt tegen.
Dan vraag ik me toch af, waar dat door komt. Vermoedelijk zal het formaat een rol spelen ... is natuurlijk niet de optimale kwaliteit die ge-upload wordt. Ik ben heel benieuwd hoe dat na de Portico update zal gaan zijn.

Weet iemand of je ook zonder Skydrive een foto in zijn oorspronkelijke formaat kan versturen of uploaden ?
Emailen?

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Hoera eindelijk de portico update, nadat ik las dat ze hem aan het enrollen waren in Duitsland toch nog maar eens gechecked, en inderdaad ook hier aan het enrollen. Nu weet ik niet of dit komt omdat ik mijn gsm uit Duitsland heb... Niet zeker of die update via Microsoft/Nokia of via Proximus gaat. Weten jullie dat?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[afbeelding]
En heb vooral geduld bij de 'Spinning wheels of Death' ;-)

Verwijderd

X-Fighter schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:48:
Hoera eindelijk de portico update, nadat ik las dat ze hem aan het enrollen waren in Duitsland toch nog maar eens gechecked, en inderdaad ook hier aan het enrollen. Nu weet ik niet of dit komt omdat ik mijn gsm uit Duitsland heb... Niet zeker of die update via Microsoft/Nokia of via Proximus gaat. Weten jullie dat?
Ik zou ook wel willen weten of het land van herkomst invloed heeft. Mijn lumia komt uit frankrijk en ik krijg de update niet binnen als ik de telefoonsettings verander naar Duitsland. En in frankrijk is de update bij mijn weten nog niet uitgekomen.

• Sanction
  • Niet online
Waarom zo ongeduldig? Komt vanzelf wel hoor, het is nou niet of het toestel uitelkaar valt van de bugs ofzo.

• Cyrus The Virus

[afbeelding]
is dit NL-unbranded ?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:02
X-Fighter schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:48:
[...] Niet zeker of die update via Microsoft/Nokia of via Proximus gaat. Weten jullie dat?
Updates komen uiteindelijk allemaal van de servers van MS af. Uiteraard hebben de carriers (voornamelijk in het geval van branded toestellen) en de fabrikanten wel wat te zeggen. De fabrikanten omdat het toch uiteindelijk ook met de firmware moet werken en de carriers omdat hun netwerk wel stabiel moet blijven. Het daadwerkelijke proces zal ondertussen vast wel iets zijn gewijzigd, maar ik vermoed dat het globaal nog steeds neer komt op hoe het in deze blog post al eens is beschreven voor WP7 http://windowsteamblog.co...s-process-and-timing.aspx

• robkrekel
bhorvers schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:13:

Skydrive app downloaden, openen, aanmelden, instellingen en voila: Grootte van foto-upload: origineel of formaat gewijzigd.

7x 410 pw op zuid met enphase IQ8M -- Marstek A + extra baterij onderweg, wellicht pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming

• deBennie
Nee, een unbranded duits toestel

• deBennie
Portico Windows Phone update rolling out in European markets for unbranded hardware

According to a number of sources, the Windows Phone 8 update -- codename "Portico" OS build 8858 -- is rolling out across a number of European markets for those using unbranded hardware. WPArea.de reports that they have received the notification to upgrade their unlocked Windows Phone in Germany, while a handful of our readers from both Denmark and Sweden have got in touch.

We previously looked at Microsoft unleashing the update late last month to Italy, Germany and Russia. The reports coming in this evening show a controlled release with more consumers now receiving update notifications. Have you received Portico on your Windows Phone 8 device yet? Let us know in the comments.
http://www.wpcentral.com/...multiple-european-markets

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25
Ik vind het wel fijn om NL en EN autocorrect te hebben.
Maar m'n woorden worden vaker gescheiden door een comma dan door een spatie. Wordt steeds irritanter.

• robkrekel
Wat betekend het symbool tussen de wifi en batterij symbolen? Staat sinds vandaag in mijn scherm, en ik heb geen idee.
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/382275_418588318227545_737665729_n.jpg

• Cyrus The Virus
robkrekel schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:46:
Wat betekend het symbool tussen de wifi en batterij symbolen? Staat sinds vandaag in mijn scherm, en ik heb geen idee.
[afbeelding]
geluid staat uit alleen tril
deBennie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 07:03:
[...]

Nee, een unbranded duits toestel
Ah oke dat verklaart, hier nog niks met NL unbranded

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25
[afbeelding]
Geluid staat uit en tril aan.

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:17

EraZor

Don't mention the war

Heeft iemand ervaringen met t feit dat coverart vervangen wordt bij 't kopieren van muziekalbums naar je WP8 device? ik heb 100% zeker alle tags (incl coverart) correct staan in m'n MP3's (ging ook altijd goed met zune). Coverart wordt ook geod weergegeven in de Windows 8 app.

Als ik in win explorer browse naar de desbetreffende map, dan staat er inderdaad een folder.jpg met de verkeerde coverart. vervang ik deze voor een goede, dan blijft t probleem bestaan op m'n phone.

Vreemd?

• Cyrus The Virus
je moet dat niet via de windows app doen, die is echt ruk. Gewoon handmatig kopieren naar de telefoon (USB Mass storage).

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Cyrus The Virus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:37:
je moet dat niet via de windows app doen, die is echt ruk. Gewoon handmatig kopieren naar de telefoon (USB Mass storage).
Mja, smaken verschillen: ik vind die windows app juist wel fijn, eigenlijk. bovendien: die zou toch gewoon correct moeten werken??

Verwijderd

EraZor schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:34:
Heeft iemand ervaringen met t feit dat coverart vervangen wordt bij 't kopieren van muziekalbums naar je WP8 device? ik heb 100% zeker alle tags (incl coverart) correct staan in m'n MP3's (ging ook altijd goed met zune). Coverart wordt ook geod weergegeven in de Windows 8 app.

Als ik in win explorer browse naar de desbetreffende map, dan staat er inderdaad een folder.jpg met de verkeerde coverart. vervang ik deze voor een goede, dan blijft t probleem bestaan op m'n phone.

Vreemd?
Je kunt bij settings - applications - connect with Xbox music uit zetten. Daardoor worden de tags niet meer gewijzigd. En dan gebruik ik de MPAtool om de artist background op te halen vanaf LastFM.

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:42:
[...]

Je kunt bij settings - applications - connect with Xbox music uit zetten. Daardoor worden de tags niet meer gewijzigd. En dan gebruik ik de MPAtool om de artist background op te halen vanaf LastFM.
Kijk... daar hebben we wat aan. Thx! Opgelost!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Russel88 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:18:
[...]

Ik vind het wel fijn om NL en EN autocorrect te hebben.
Maar m'n woorden worden vaker gescheiden door een comma dan door een spatie. Wordt steeds irritanter.
Precies, dat heb ik dus ook. Het irritante is dat bij WP7 de komma nog aan de andere kant van de spatiebalk stond en de spatie dus beter gecentreerd was. Maar nu staan de punt en de komma samen aan de rechterkant. Tik dus elke keer bij snel en blind typen de komma net aan in plaats van de spatie, zeer irritant!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:00

Megalodon86

Enzyme X

[afbeelding]
Bacon :+
Cyrus The Virus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:47:
[...]

geluid staat uit alleen tril

[...]

Ah oke dat verklaart, hier nog niks met NL unbranded
Ik heb ook een NL unbranded, ook nog geen update.

• Cyrus The Virus
Had op WPcentral gelezen dat de update waarschijnlijk per IMEI afgaat. De duiste telefoons waren er eerder dus krijgen ook eerder de update.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb ook een Duitse 920. Heb het niet op Duits gezet, en net de update ook kunnen installeren.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Sanction
  • Niet online
Heb een app gekocht die niet werkt; iemand enig idee hoe ik contact opneem met de ontwikkelaar? Kan nergens een linkje vinden. Het gaat om deze: http://www.windowsphone.c...83-49f2-b9ed-2b9567af5033

Of ben ik gewoon blind? :P

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
Sanction schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:09:
Heb een app gekocht die niet werkt; iemand enig idee hoe ik contact opneem met de ontwikkelaar? Kan nergens een linkje vinden. Het gaat om deze: http://www.windowsphone.c...83-49f2-b9ed-2b9567af5033

In het about schermpje van de app?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Sanction
  • Niet online
zonoskar schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:31:
[...]

In het about schermpje van de app?
Verrek, nooit gezien. :D

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-12 21:23
Heb vandaag mijn telefoon binnen gekregen. Zeer tevreden. Alleen vraag me af. Het licht van de toetsen onderaan. Is zo fel dat het aan de linkerkant een beetje licht bloed tussen mijn scherm en bezel. Is dit normaal ? Of moet ik maar terug naar Vodafone ?

https://www.youtube.com/@droommotor

Verwijderd

Denzis schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:18:
Heb vandaag mijn telefoon binnen gekregen. Zeer tevreden. Alleen vraag me af. Het licht van de toetsen onderaan. Is zo fel dat het aan de linkerkant een beetje licht bloed tussen mijn scherm en bezel. Is dit normaal ? Of moet ik maar terug naar Vodafone ?
licht bloed?? bezel??

• Denzis
ja bezel is de rand van,me scherm.

licht bloed,houdt in dat het licht van de toetsen aan de zijkant va mijn scherm lekt en doorlaat.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Denzis schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:27:
[...]

licht bloed,houdt in dat het licht van de toetsen aan de zijkant va mijn scherm lekt en doorlaat.
Pleister erop zou ik zeggen :+

Nee, hier geen last van..

Verwijderd

[...]

lijkt me niet normaal, heb ik hier ook geen last van, dus ik zou ermee terug gaan!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:17
Sanction schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:09:

Die heb ik ook, net als de wifi app.
Welk probleem heb jij? Bij mij updaten de live tiles pas als ik er op tik...

• Boomlaars
  • Laatst online: 05-07-2024
Hier ook Portico ontvangen op Duits toestel net :)

• Sanction
  • Niet online
sundace schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:46:
[...]

Die heb ik ook, net als de wifi app.
Welk probleem heb jij? Bij mij updaten de live tiles pas als ik er op tik...
Bij mij meldt hij of dat ik offline ben of alleen een grijze tegel, erop klikken werkt niet.

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
[...]

Ik heb precies hetzelfde... Alleen heb een hoesje besteld omdat ik geen zin heb de toestel kwijt te zijn en niet weet of het onder garantie valt. Ik hoor graag van je wat Nokia er van zal zeggen. Het stoort alleen bij mij in het donker, overdag is het vrijwel niet te zien.

• NickvLeeuwen1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 13:56
Help please..
Ik haal vandaag me 920 uit me zak en ik zie Nokia staan en de rest van me beeldscherm is zwart..
Aan/uit knop al 10 seconde ingehouden heeft geen effect.. En ik heb eigenlijk niet zo veel zin om 3 dagen te wachten tot me telefoon leeg is...

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
NickvLeeuwen1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:51:
Help please..
Ik haal vandaag me 920 uit me zak en ik zie Nokia staan en de rest van me beeldscherm is zwart..
Aan/uit knop al 10 seconde ingehouden heeft geen effect.. En ik heb eigenlijk niet zo veel zin om 3 dagen te wachten tot me telefoon leeg is...
Geen zin om te vertalen.

...
If this should happen to you (which anecdotally seems likely) to soft reset the Nokia Lumia 920 press and hold the power button and volume down button for about 10 seconds will do the trick; the phone should vibrate and reboot your phone.

If this fails a hard reset is the next step, but be warned that this is where the reports of bricking have come from. To hard reset hold the volume down, power button and camera button until the phone vibrates, then release the power button and keep the volume down and camera button down for another 5 seconds. Your phone should then reset to factory state

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-12 09:14
Zojuist mijn Nokia Lumia 920 in ontvangst mogen nemen via Bol.com, heeft even geduurd maar ik heb 'm dan eindelijk! De portico update is hier al op aanwezig! Wat een prachttoestel! En dat wireless charging is ideaal!

• NickvLeeuwen1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 13:56
Bedankt The Dolf!!

Ik voel me echt een noob.. :| :X

[ Voor 50% gewijzigd door NickvLeeuwen1 op 07-02-2013 20:22 ]

• Denzis
CR35 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:36:
[...]

Ik heb precies hetzelfde... Alleen heb een hoesje besteld omdat ik geen zin heb de toestel kwijt te zijn en niet weet of het onder garantie valt. Ik hoor graag van je wat Nokia er van zal zeggen. Het stoort alleen bij mij in het donker, overdag is het vrijwel niet te zien.
Gelukkig ben ik niet de enige. Wat voor hoesje heb je? Misschien overweeg ik dat.

Neem aan dat dit als een DOA aangemerkt wordt?

http://t.co/PYYKnjUm

[ Voor 10% gewijzigd door Denzis op 07-02-2013 21:10 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-12 10:34

Swerfer

Hmm...

Swerfer schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:09:
Vandaag was ik in België. Daar kreeg ik spontaan een email binnen terwijl ik bij 'mobiel netwerk' 'roamen niet toegestaan' heb ingesteld staan. Ik heb gelijk even de browser opgestart, en ben naar een site gegaan waar ik nooit eerder was geweest. Deze werd gewoon (wel erg traag) geladen.

Het netwerk waar ik in België verbinding mee had was Mobilia-Tele2 en in Nederland heb ik een Tele2 abonnement. Valt dat onder roaming? Lijkt mij wel, maar toch had ik ondanks de setting 'roamen niet toegestaan' internet.

Heeft iemand hier ervaring mee? Valt het onder roamen en is het dan een bug van de Lumia 920? Of moet ik nog ergens anders iets instellen om echt niet te roamen?
Even mijzelf gequote..

Vandaag ben ik in Duitsland geweest (Aken) en kreeg ik daar ook gewoon email binnen. Verder zelfde als in bovenstaande quote.

Driehoekje in beeld, 'roamen niet toegestaan' ingesteld, maar toch een internet verbinding. Heeft iemand hetzelfde gehad in het buitenland? Of de vraag omgekeerd: Is er iemand in het buitenland geweest en had hij inderdaad geen verbinding?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Het lastige van Tele2 is dat je ook in Nederland roamt, op het T-Mobilenetwerk. Het zou zomaar kunnen dat dit iets met jouw probleem te maken heeft.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

PinokkioTV schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:06:
Het lastige van Tele2 is dat je ook in Nederland roamt, op het T-Mobilenetwerk. Het zou zomaar kunnen dat dit iets met jouw probleem te maken heeft.
In Nederland heb ik niet het driehoekje in het scherm, dus de Lumia 'ziet' wel degelijk dat hij buiten Nederland is en op een ander netwerk. Aan de andere kant heb ik geen 'welkom in Duitsland' en 'welkom in Belgie' sms-jes gehad...

Ik ga morgen even Tele2 contacten.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Denzis schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:07:
[...]

Gelukkig ben ik niet de enige. Wat voor hoesje heb je? Misschien overweeg ik dat.

Neem aan dat dit als een DOA aangemerkt wordt?

http://t.co/PYYKnjUm
Ik heb het hoesje nog niet, maar heb zo'n silliconen geval besteld op ebay. Als ik naar die foto kijk lijkt het net alsof ik naar mijn eigen telefoon kijk. En hoe dit wordt opgepakt door vodafone of nokia zou ik niet weten... Voor de rest doet toestel het prima ben bang dat het er niet beter op wordt... Misschien dat ik begin volgende week contact opneem met vodafone, kijken of die er iets over kunnen zeggen...

• deBennie
Ik heb dat bleeding ook, zowel bij de terugknop als bij de zoekknop. Doe ik de telefoon aan in een donkere kamer en hou ik mijn hand op t scherm, dan zie ik bij die 2 knoppen een heel klein streepje licht doorschijnen.

Het is zo minimaal dat ik. me niet kan voorstellen dat ik me eraan ga storen...

• robkrekel
Ik ben op zoek naar een hoesje die de hele telefoon beschermd. een soort dichte brillenkoker, maar dan voor de tel :D Is wel handig voor het voetballen, als ie met een hoop andere telefoons, sleutels etc in een tas beland. Al ff gezocht, maar kon zo gauw niks vinden en misschien dat er hier iemand al zoiets gevonden heeft.

Verwijderd

robkrekel schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 07:20:
Ik ben op zoek naar een hoesje die de hele telefoon beschermd. een soort dichte brillenkoker, maar dan voor de tel :D Is wel handig voor het voetballen, als ie met een hoop andere telefoons, sleutels etc in een tas beland. Al ff gezocht, maar kon zo gauw niks vinden en misschien dat er hier iemand al zoiets gevonden heeft.
zo iets? http://www.smartphonehoes...umia-920/lederen-hoesjes/

• Denzis
deBennie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 06:28:
Ik heb dat bleeding ook, zowel bij de terugknop als bij de zoekknop. Doe ik de telefoon aan in een donkere kamer en hou ik mijn hand op t scherm, dan zie ik bij die 2 knoppen een heel klein streepje licht doorschijnen.

Het is zo minimaal dat ik. me niet kan voorstellen dat ik me eraan ga storen...
Hmm bedankt voor deze reactie. Grote kans dat dit terug komt bij een omruil toestel dus.
Ik kijk het nog wel een paar dagen aan. in dien ik me er heel erg aan stoor gaat hij retour naar vodafone.

Swerfer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:13:
[...]

In Nederland heb ik niet het driehoekje in het scherm, dus de Lumia 'ziet' wel degelijk dat hij buiten Nederland is en op een ander netwerk. Aan de andere kant heb ik geen 'welkom in Duitsland' en 'welkom in Belgie' sms-jes gehad...

Ik ga morgen even Tele2 contacten.
Ik heb ook sinds de l920 geen roaming icoontje op mijn scherm, vroeger had ik die wel met mijn omnia 7 (Zit zelf bij Telfort). Internet doet het gewoon wel met roaming aan, zonder roaming werkt het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 08-02-2013 09:15 ]

• robkrekel
Nee, die had ik zelf wel al gevonden. Ik bedoel meer een hard omhulsel die je dicht kan klikken. Maar dat lijkt er niet te zijn. Ik ga maar voor deze dan, kan de portemonnee thuis blijven :D
klik

Verwijderd

Swerfer schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:08:
[...]

Even mijzelf gequote..

Vandaag ben ik in Duitsland geweest (Aken) en kreeg ik daar ook gewoon email binnen. Verder zelfde als in bovenstaande quote.

Driehoekje in beeld, 'roamen niet toegestaan' ingesteld, maar toch een internet verbinding. Heeft iemand hetzelfde gehad in het buitenland? Of de vraag omgekeerd: Is er iemand in het buitenland geweest en had hij inderdaad geen verbinding?
als je roaming aanzet geef je je telefoon toestemming om in het buitenland internet te gebruiken.
daarom moet je altijd als je naar het buitenland gaat bij netwerk je mobiele internet verbinding uitzetten.
de telefoon kan namelijk nu geen onderscheid maken tussen thuisland en buitenland.

• Popmart1970
  • Laatst online: 27-10-2022
Data helemaal uit is natuurlijk het meest safe......echter alleen roaming uitschakelen zou ook genoeg moeten zijn.....beetje scheef!!!

Wie weet in een volgende update wordt ook dat opgelost!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:21:
[...]
de telefoon kan namelijk nu geen onderscheid maken tussen thuisland en buitenland.
In Nederland heb ik geen driehoekje in mijn scherm, maar in het buitenland wel. Dus de telefoon ziet wel degelijk dat ik in een ander provider gebied zit (buitenland).

In het vervolg zet ik wel de internetverbinding helemaal uit, maar dat blijft natuurlijk lastig. Ik ga dat waarschijnlijk vergeten te doen...

Volgende week zit ik weer in Duitsland, dan ga ik eens precies kijken wat hij nou wel en niet doet.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Trouwens net een riedel aan updates gekregen (wel 10) maar ook interne updates zoals audio en interne settings zoals homescreen maar zie niets terug. Altijd nog niet.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• deBennie
Wat ik niet helemaal snap, ik zet voor ik ga slapen WIFI en mobiel internet uit. 's ochtends zet ik t WIFI en mobiel internet weer aan, vervolgens zie ik dan pas diverse live tiles updaten. Van live tiles die WIFI (of internet) gebruiken kan ik dat begrijpen, maar de live tile van de app 'battery level for wp8' wordt ook pas weer geupdate als ik t WIFI weer aanzet. Waarom is dat?

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-12 21:33

alwinus

Tweaked

deBennie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:56:
Wat ik niet helemaal snap, ik zet voor ik ga slapen WIFI en mobiel internet uit. 's ochtends zet ik t WIFI en mobiel internet weer aan, vervolgens zie ik dan pas diverse live tiles updaten. Van live tiles die WIFI (of internet) gebruiken kan ik dat begrijpen, maar de live tile van de app 'battery level for wp8' wordt ook pas weer geupdate als ik t WIFI weer aanzet. Waarom is dat?
Hmm wel eens telefoon van lockscreen gehaald. Half uur gewacht voor het aanzetten van wifi etc. en dan nog eens naar de battery tile gekeken?

Kan zijn dat als de telefoon (langere tijd) niet gebruikt wordt dat de live tiles (ook die geen dataverbinding nodig hebben) ook niet updaten en dat bij een eerste gebruik dat weer gaat lopen (en dan zou het max 30 minuten kunnen suren voordat deze update).

Het is maar een gok :p

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:05

defcon84

Multipass?

evadnl schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:02:
Zojuist mijn Nokia Lumia 920 in ontvangst mogen nemen via Bol.com, heeft even geduurd maar ik heb 'm dan eindelijk! De portico update is hier al op aanwezig! Wat een prachttoestel! En dat wireless charging is ideaal!
welke kleur en wanneer besteld? :)

Verwijderd

vali schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:07:
[...]

Ik heb ook sinds de l920 geen roaming icoontje op mijn scherm, vroeger had ik die wel met mijn omnia 7 (Zit zelf bij Telfort). Internet doet het gewoon wel met roaming aan, zonder roaming werkt het niet.
Roaming icoon zit in je top balkje (4e icon)
http://www.windowsphone.c...he-icons-on-my-phone-mean

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-12 09:14
defcon84 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:31:
[...]

welke kleur en wanneer besteld? :)
6 januari besteld, zwart

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vertel eens even eerlijk mensen; Vinden jullie hem écht niet te groot en te lomp? Ik overweeg er één te kopen, maar ik twijfel zo enorm aan die dikte joh.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12 12:07
@joblamie
hij ligt erg lekker in de hand, en de dikte? snap niet waar mensen zich druk om maken.. Top toestel!

• deBennie

• razmir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-12 08:56

razmir

Waar is mijn Q gebleven?

Volgens de service site van dat nokia care is nu de status: "APPARAAT GEREPAREERD"
Ik ben benieuwd wat ermee gedaan is, hopelijk heb ik m snel weer terug!

• BW1985
  • Laatst online: 24-07 15:55
joblamie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:11:
Vertel eens even eerlijk mensen; Vinden jullie hem écht niet te groot en te lomp? Ik overweeg er één te kopen, maar ik twijfel zo enorm aan die dikte joh.
Ik kan me voorstellen als je kleine handen hebt dat het inderdaad iets te groot is maar als je gewoon normale handen hebt ligt de telefoon heel fijn in je handen,heb de mijne al 2 weken en geen probleem whatsoever met gewicht en grote van het toestel.

Heb alleen een probleem met whatsapp dat ie soms wel notifications laat zien maar niet in chat.
Batterij duur vind ik ook een beetje tegenvallen in vergelijking met me vorig toestel een iphone 3gs daarmee deed ik 22uur over voordat ie leeg was en nu met me lumia 920 lijk dat rond 18 uur te zitten(heb het gevoel dat het door whatsapp komt)

Heb ondertussen 4 mensen met een iphone 4s kunnen overhalen door mijn toestel even aan hun uitgeleend te hebben en ze gaan voor een lumia 920 als next toestel of een 820.

nog een klein min puntje zijn de apps die vergeleken met iphone als 3de ranks apps aan te voelen (tweakers bijvoorbeeld)en er zijn een paar apps of websites die niet werken omdat ik geen iphone of een android heb. (bijvoorbeeld ing app of veetle app )ik weet dat ing app eraan komt maar vind nog steeds dat het te traag gaat als het om apps gaat voor windows 8 phone.

ik denk dat het meeste wat ik opgenoemd hebt al een keer opgenoemd is maar ik vind het een super toestel !(vooral camera is sweet!) Good job nokia het word je gegund ! _/-\o_

PS: weet iemand toevallig hoe je een screenshot kan versturen via whatsapp ?

• Rubs
  • Laatst online: 14-12 17:23
joblamie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:11:
Ik kom van een HTC Desire HD en ik moet zeggen qua gewicht merk ik eigenlijk geen verschil. Alleen als ik ze beide vast heb voel je dat de Nokia IETS zwaarder is.

Qua grootte, hij past in je broekzak, tas en jaszak.

Als je van iPhone komt zal ie misschien wat meer wennen zijn. Maar goed, als je een telefoon te zwaar vind, heb je misschien meer serieuze problemen... :9
Pagina: 1 ... 47 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;