[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.236 views

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Hoe kan ik zien welke ik percies moet downloaden ? (ik heb witte). Want mijn batterij is vrij snel leeg.
Voor een simlockvrije en 'unbranded' versie moet je deze hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ivibes/lumia920/portico-wit.jpg

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-12 10:30
Thanks, wat heb ik er langs zitten kijken. Nu nog ff handleiding zoeken en flashen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Cyrus The Virus schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:57:
Thanks, wat heb ik er langs zitten kijken. Nu nog ff handleiding zoeken en flashen.
http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:48
Mensen ook last van dat de navigatieknoppen niet altijd oplichten als je het toestel unlockt?

:9

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Toms_88 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:10:
Mensen ook last van dat de navigatieknoppen niet altijd oplichten als je het toestel unlockt?
Jep, heeft te maken met hoeveel licht de sensor meet. Is het licht genoeg gaan de knoppen niet aan, is het donker genoeg dan gaan ze wel aan. Althans zo werkt het bij mij.

• Toms_88
Beanie schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:28:
[...]

Jep, heeft te maken met hoeveel licht de sensor meet. Is het licht genoeg gaan de knoppen niet aan, is het donker genoeg dan gaan ze wel aan. Althans zo werkt het bij mij.
Ik heb helderheid op handmatig gezet. Hou nu m'n hand voor de sensor en de knoppen lichten niet op. Soms na een tijdje wel en soms ook gewoon gelijk..

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Iemand al in staat geweest om photo album met naam '8' te verwijderen ? Op de Lumie zie ik hem wel, hij is inmiddels leeg, maar via Windows explorer niet ... Ik wil dat ding kwijt !

Help

Verwijderd

bhorvers schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:59:
Iemand al in staat geweest om photo album met naam '8' te verwijderen ? Op de Lumie zie ik hem wel, hij is inmiddels leeg, maar via Windows explorer niet ... Ik wil dat ding kwijt !

Help
dat album zie ik nergens?!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 21:02
Ik heb vandaag eindelijk mijn Lumia 920 ontvangen, wat een prachtig toestel. Nu zit ik wel met een vraag, hoe kan ik weten of Portico al op mijn Lumia 920 staat?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

frenk16 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:11:
Ik heb vandaag eindelijk mijn Lumia 920 ontvangen, wat een prachtig toestel. Nu zit ik wel met een vraag, hoe kan ik weten of Portico al op mijn Lumia 920 staat?
Revisienummer firmware bij: Instellingen->Info-> meer informatie
****.****.1242.**** = orgi
****.****.1249.**** = PR1.1 Portico

• frenk16
ivibes schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:30:
[...]

Revisienummer firmware bij: Instellingen->Info-> meer informatie
****.****.1242.**** = orgi
****.****.1249.**** = PR1.1 Portico
Thanks!

Ik heb mijn Lumia vandaag ontvangen van coolblue maar er zit nog de originele firmware op:(

Verwijderd

De turn to silence die ik op de L800 wel had, is helaas wel verdwenen.

Verder vandaag veel met de camera zitten spelen, en de trilmotor doe nog steed heel normaal en ik hoor helemaal niks meer rammelen :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:35:
De turn to silence die ik op de L800 wel had, is helaas wel verdwenen.
Geen ervaring met de 800 maar is dat niet gewoon Vliegtuigmodus?

Verwijderd

ivibes schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:40:
[...]

Geen ervaring met de 800 maar is dat niet gewoon Vliegtuigmodus?
nee als je gebeld werd, en je draaide het toestel om met scherm naar beneden stopte tril en ringtone. handig als je even een oproep wil weigeren zonder iemand weg te drukken

Nokia noemt het trouwens Flip to Silence. Kwam bij de L800 mee in een update, dus wellicht komt het voor de L920 ook nog

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 19:47 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:42:
[...]

nee als je gebeld werd, en je draaide het toestel om met scherm naar beneden stopte tril en ringtone. handig als je even een oproep wil weigeren zonder iemand weg te drukken

Nokia noemt het trouwens Flip to Silence. Kwam bij de L800 mee in een update, dus wellicht komt het voor de L920 ook nog
Oke, lees net dat die idd nog niet beschikbaar is voor WP8, maar 1 keer volume->down aanklikken geeft ongeveer hetzelfde resultaat...

Verwijderd

ivibes schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:50:
[...]

Oke, lees net dat die idd nog niet beschikbaar is voor WP8, maar 1 keer volume->down aanklikken geeft ongeveer hetzelfde resultaat...
Klopt, maar is minder leuk :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

mee eens 8)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

bhorvers schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:59:

Help
Even iets langer je vinger op het album houden?

Verwijderd

Niemand opeens last van accu problemen?

Opeens kan ik amper een dag rond komen (van s'morgens 7h tot 15h is er opeens 60% af zonder enig gebruik).
De laaste dagen is de accu duur met de helft vermindered en heb ik geen enkele nieuwe app geinstalleerd.

Mogelijks door een update ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 23:07 ]

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:26
Geen problemen hier.

App die je al geinstalleerd had misschien een update?

[ Voor 58% gewijzigd door chaoscontrol op 18-01-2013 23:56 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Ik merkte dat mijn accu duur sterk verbeterd is nadat ik nfc had uitgezet. Ik heb de Portico update nog niet ontvangen. Ben zelf beetje klaar met het zelf pushen van updates of het geflashen van custom roms.wacht het daarom netjes af.

[ Voor 34% gewijzigd door vali op 19-01-2013 00:24 ]

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Mijn telefoon gisteren ontvangen. Wat een juweeltje, qua gebruik, degelijkheid, kwaliteit en stabiliteit. Daarnaast de Nokia app's, wat een pareltjes. Alleen 1 ding zit me dwars, hoe ik ook zoek ik kan geen equivalent vinden voor:

Android Apps:
- Data Counter Widget
- Wifi Analyser

met name de laatste is iets wat ik veelvoudig gebruik.

En als met name de laatste App er niet is dan gaat mijn plannetje om de Nexus 7 er uit te doen niet door want anders had ik een RT tablet genomen.

Windows 8 Phone Rocks!!!

[ Voor 20% gewijzigd door Wim-Bart op 19-01-2013 02:13 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Het leuke aan WP vind ik, is dat ik elke week nog iets nieuw ontdek.
Wisten jullie allemaal dat je die notificaties die je bovenaan je scherm krijgt kunt weg swipe? Van links naar rechts? Ik had het pas door na 1 maand mijn Lumia 920 te gebruiken :D

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Is dat zo? Volgende keer eens op letten, zou ik superhandig vinden, thanks!!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
X-Fighter schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 09:56:
Wisten jullie allemaal dat je die notificaties die je bovenaan je scherm krijgt kunt weg swipe? Van links naar rechts? Ik had het pas door na 1 maand mijn Lumia 920 te gebruiken :D
Het is wel zo dat (in het geval van een toegekomen sms) het bericht nog steeds als ongelezen in de inbox staat. Als ik het wegswype zou ik graag hebben dat mijn bericht ook als gelezen wordt gemarkeerd. Maar oke, is gewoon iets kleins!
Wim-Bart schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 02:11:
Mijn telefoon gisteren ontvangen. Wat een juweeltje, qua gebruik, degelijkheid, kwaliteit en stabiliteit. Daarnaast de Nokia app's, wat een pareltjes. Alleen 1 ding zit me dwars, hoe ik ook zoek ik kan geen equivalent vinden voor:

Android Apps:
- Data Counter Widget
- Wifi Analyser

met name de laatste is iets wat ik veelvoudig gebruik.

En als met name de laatste App er niet is dan gaat mijn plannetje om de Nexus 7 er uit te doen niet door want anders had ik een RT tablet genomen.

Windows 8 Phone Rocks!!!
nogal offtopic:

Er zit standaard in Windows 8 ingebouwd dat je kan bijhouden hoeveel data je verbruikt op je wifi of als je 3g gebruikt. Maak er zelf veel gebruik van als ik tethering gebruikt via mijn l920 op mijn surface rt in de trein. Je kan het iedere keer resetten als je wilt.

wifi analyser kan ik je niet helpen op het rt platform want die zijn er nog niet (misschien komen die nog, who knows), maar als je bv. de vivo smart neemt zijn er meer dan genoeg opensource software pakketten te vinden die je dan kan installeren.

Ontopic:
Ik vind het jammer dat ik geen datacount app kan vinden voor het wp8 platform. Ik heel vroeger een app die voor telfort werkte, maar die functioneert in tijden niet meer. Sinds op de l720 van mijn moeder de datacount app perfecte werkte, hoopte ik dat er ook 1 zou zijn voor het wp8 platform. Is deze nog in ontwikkeling?

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 19-01-2013 11:49 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-12 23:53
Je moet effe uit de Nokia store de Verbruiksmonitor halen. Misschien doet die voldoende voor wat je graag wilt. Al is het mogelijk nog even wachten totdat ze hier in Nederland bij de providers de Data Sense aanzetten. Dat maakt ook het internetten weer net effe sneller.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:10:
Je moet effe uit de Nokia store de Verbruiksmonitor halen. Misschien doet die voldoende voor wat je graag wilt. Al is het mogelijk nog even wachten totdat ze hier in Nederland bij de providers de Data Sense aanzetten. Dat maakt ook het internetten weer net effe sneller.
Ik kan die niet vinden op mijn l920, op de l720 zie ik hem wel in de store staan.

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:06:
Niemand opeens last van accu problemen?

Opeens kan ik amper een dag rond komen (van s'morgens 7h tot 15h is er opeens 60% af zonder enig gebruik).
De laaste dagen is de accu duur met de helft vermindered en heb ik geen enkele nieuwe app geinstalleerd.

Mogelijks door een update ?
Ja, de eerste dagen geen probleem. Opeens werd hij erg warm [heet is overdreven maar scheelde niet veel] aan de achterkant boven de lens en trok de accu in minder dan een half uur van 80% naar 20% leeg. Uit- en aangezet en het lijkt weer normaal. Wel was hij de volgende dagen daarna binnen een dag leeg.

ik heb de batterij leeg laten lopen totdat het toestel zichzelf uitzet. Daarna een harde reset gegeven en minimaal 10 uur met de orginele lader opgeladen. Ben benieuwd of het geholpen heeft.

Wat wel me wel opvalt is dat bij een bijna lege accu met het opladen de accu binnen 1.30 volledig is opgeladen. Dat vindt ik wel aan de rappe kant. Mijn lumia 800 deed daar beduidend langer over.

Verwijderd

Hallo
Ik heb sinds kort een Nokia omnia 920, en moet zeggen het bevalt goed, alleen wil ik mijn srt scherm aansluiten via micro usb , kan dat via een kabeltje micro usb naar av (geel rood en wit) zodat ik mijn routeplanner op een groter scherm kan draaien, zou namelijk makkelijk zijn op mijn camper op het beeldscherm van de achteruitrijd camera. heb ook geprobeerd via micro usb naar usb op samsung hdtv, maar dat werkt niet.
M.v.g.Jaap

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Martinspire schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:10:
Je moet effe uit de Nokia store de Verbruiksmonitor halen.
Volgens mij draait die niet op WP8

Verwijderd

vali schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:46:
[...]

nogal offtopic:

Er zit standaard in Windows 8 ingebouwd dat je kan bijhouden hoeveel data je verbruikt op je wifi of als je 3g gebruikt. Maak er zelf veel gebruik van als ik tethering gebruikt via mijn l920 op mijn surface rt in de trein. Je kan het iedere keer resetten als je wilt.
Waar vind ik dat?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Dit gaat toch absoluut niet werken toch?

http://docteur-gsm.com/en...920-mhl-hdmi-adapter.html

920 ondersteunt DNLA maar geen HDMI dacht ik

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

ivibes schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:35:

Misschien dat het kastje er HDMI van maakt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Swerfer schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Misschien dat het kastje er HDMI van maakt...
Nou volgens mij is het dikke fake. Als ze ook al micro SD kaarten voor de 920 op dezelfde site verkopen... :?
http://docteur-gsm.com/en...-for-nokia-lumia-920.html

Verwijderd

ivibes schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Nou volgens mij is het dikke fake. Als ze ook al micro SD kaarten voor de 920 op dezelfde site verkopen... :?
haha vet grappig!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

ivibes schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Twijfelachtig ja, maar wat bedoelen ze met het dikgedrukte:
Open up your Nokia Lumia 920 phone to store a large number of additional pictures, videos, songs and more, as well as allowing easy transfer of files to any SD device (e.g. a laptop) through the included SD adapter.
Open up? Je telefoon openen en daar de SD adapter plaatsen? Misschien dat er inwendig een mogelijkheid is tot uitbreiding van het geheugen? Lijkt me sterk maar toch...

[ Voor 7% gewijzigd door Swerfer op 19-01-2013 13:53 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• bhorvers
Waar zet je eigenlijk NFC uit ?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

instellingen -> tikken en verzenden

Verwijderd

vali schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:46:
[...]

nogal offtopic:

waarschijnlijk doel je hier dan op data sense, maar dit wordt lang niet door alle providers ondersteund helaas. KPN in elk geval ook niet :(

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Kan iemand bij Bing opzij swipen? Ik heb enkel de Bing zoekpagina en alleen de Bing Vision knop, geen andere knoppen of andere paginas zoals in dit filmpje:

YouTube: YouTube?v=kw3nPYwS0MI

Ik draai de Portico NL EU versie, maar voor de portico update ging het ook niet.

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
trinity999 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:11:
[...]

Ja, de eerste dagen geen probleem. Opeens werd hij erg warm [heet is overdreven maar scheelde niet veel] aan de achterkant boven de lens en trok de accu in minder dan een half uur van 80% naar 20% leeg. Uit- en aangezet en het lijkt weer normaal. Wel was hij de volgende dagen daarna binnen een dag leeg.

ik heb de batterij leeg laten lopen totdat het toestel zichzelf uitzet. Daarna een harde reset gegeven en minimaal 10 uur met de orginele lader opgeladen. Ben benieuwd of het geholpen heeft.

Wat wel me wel opvalt is dat bij een bijna lege accu met het opladen de accu binnen 1.30 volledig is opgeladen. Dat vindt ik wel aan de rappe kant. Mijn lumia 800 deed daar beduidend langer over.
Mijn Lumia 920 is ook volledig opgeladen in ongeveer 2uur. Heb vaak gelezen dat het bijna 4uur zou moeten duren... Mijn batterij is gemiddeld vind ik, kom er net de dag mee door maar ik vraag mij of mijn batterij wel volledig wordt opgeladen? Hoe lang duurt volledig opladen bij jullie?

Verwijderd

Binnenkort ga ik naar de VS en zou daar een lumia 920 willen kopen.
Is dit een kwestie van je sim erin en klaar of loop je dan tegen problemen?

Ik ben een techno dummy, voor mij is het belangrijk dat het eenvoudig en snel werkt zonder gedoe.
Als er iemand is die reeds een 920 uit de VS heeft gehaald dan hoor ik graag de ervaringen.

• X-Fighter
cyboria schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 10:17:
[...]

Het is wel zo dat (in het geval van een toegekomen sms) het bericht nog steeds als ongelezen in de inbox staat. Als ik het wegswype zou ik graag hebben dat mijn bericht ook als gelezen wordt gemarkeerd. Maar oke, is gewoon iets kleins!
Ja dat vind ik dan weer niet, als ik een spel aan het spelen ben dan swipe ik het snel aan de kant als ik voor een reden dat gedeelte van het scherm nodig heb. Maar ik kan wel eens vergeten dat ik een bericht gehad heb, dus dan is die notificatie van de Message-hub nog wel handig. Maarja voor de ene is het handig, de andere niet he...

• Gers72
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-06-2021
Hoel lang duurt het proces terug naar fabrieksinstellingen? Mijn Lumia is spontaan blijven hangen en met een hardreset deed mijn lumia het weer. Vervolgens terug naar fabrieksinstellingen gedaan (30 - 45 min. geleden) en zie nog steeds een zwart scherm met draaiende "tandwieltjes" ....

• NmS
  • Laatst online: 23-12 13:56

NmS

Hmmm.....opeens reageert mijn Lumia nergens meer op?!?!.

Alles is en blijft zwart, geen van de knoppen reageren. Ook de telefoon aansluiten aan de lader geeft geen reactie. WTF!?!

• Gers72
NmS schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:27:

Alles is en blijft zwart, geen van de knoppen reageren. Ook de telefoon aansluiten aan de lader geeft geen reactie. WTF!?!
Had ik dus ook. Probeer een hard reset: camara + volume down + power knop ingedrukt houden...

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-12 08:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:42:
[...]

Zit wel op de HTC 8X: 'Attente telefoon' _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• nilisvw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-12 11:43
Ik heb ook sinds een week mijn 920 ontvangen van Coolbleu. Deze is ook met de 1242 update (originele). Handmatig updaten checken werkt iig nog niet.

Tot nu toe prima tevreden over de telefoon. Ik kan alleen geen agenda app vinden die ook je secundaire agendas van google kan tonen. Dit had ik op android wel. Mijn Eigen agenda op het 1e scherm en alle andere agendas op een 2e scherm. Iemand al een programma gevonden die daarvoor geschikt is ?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

NmS schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:27:

soft reset is waarschijnlijk ook voldoende. Power + volume down tijdje ingedrukt houden..

• NmS
  • Laatst online: 23-12 13:56

NmS

Gers72 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Had ik dus ook. Probeer een hard reset: camara + volume down + power knop ingedrukt houden...
Yep hij doet het weer. Wel vaag, telefoon stond gewoon uurtje in standby en toen ik hem wilde gebruiken alles zwart. Wordt dit opgelost met de portico update?

Gers72, misschien heb je hier wat aan? --> http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
X-Fighter schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 09:56:
Wist je dat dat met de Lumia 800 ook kan? Dankzij jou kwam ik er net achter. En ik heb mijn telefoon al bijna een jaar.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Toms_88
Klopt het dat Nokia Music geen artiest kan weergeven op het lockscreen?

• frenk16
Mijn Lumia 920 heeft dus ook last van het geluid tijdens het trillen. Op het forum van Nokia (klik) hadden ze het erover dat je misschien een verkeerde batch hebt gekregen. Zouden de mensen die misschien geen geluid hebben eens willen kijken uit welke week die van hun komt? Je kunt dit op de volgende manier zien. Schuif je doosje uit het grote doosje, zodat je de bovenkant kan zien waar je lumia lag. Haal die kartonnen plaat eruit en haal het hele zwarte bakje omhoog. Op de link zijkant staat het. Mijn lumia komt uit w50/2012.

En even wat anders. Als ik via Nokia Music muziek afspeel over de speaker dan kan ik het volume niet veranderen. Alleen tussen 0 en 1 zit een verschil. Weet iemand hoe dit komt? De teller loopt wel door tot en met dertig dus de volumeknoppen doen het gewoon.

[ Voor 16% gewijzigd door frenk16 op 19-01-2013 17:25 ]

Verwijderd

Toms_88 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:13:
Klopt het dat Nokia Music geen artiest kan weergeven op het lockscreen?
instellingen>vergrendelingsscherm>artiesten weergeven bij afspelen

• Toms_88
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:20:
[...]

instellingen>vergrendelingsscherm>artiesten weergeven bij afspelen
Ja zover was ik, maar mijn standaard afbeelding wordt gewoon weergegeven.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

frenk16 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:18:
Mijn Lumia 920 heeft dus ook last van het geluid tijdens het trillen. Op het forum van Nokia (klik) hadden ze het erover dat je misschien een verkeerde batch hebt gekregen. Zouden de mensen die misschien geen geluid hebben eens willen kijken uit welke week die van hun komt? Je kunt dit op de volgende manier zien. Schuif je doosje uit het grote doosje, zodat je de bovenkant kan zien waar je lumia lag. Haal die kartonnen plaat eruit en haal het hele zwarte bakje omhoog. Op de link zijkant staat het. Mijn lumia komt uit w50/2012.
Mijn trilfunctie werkt prima, geen geratel, W42/2012, yellow

Verwijderd

Denk niet dat het iets met een batch te maken heeft, mijn ratelde ook, heb hem toen geruild bij KPN, en deze rammelt niet. neem aan dat het toestel uit dezelfde batch komt!

• X-Fighter
The Dolf schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:05:
[...]

Wist je dat dat met de Lumia 800 ook kan? Dankzij jou kwam ik er net achter. En ik heb mijn telefoon al bijna een jaar.
Haha :D
Hoeveel van die dingen zijn er dan nog te ontdekken...

• Gers72
NmS schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:59:
[...]

Yep hij doet het weer. Wel vaag, telefoon stond gewoon uurtje in standby en toen ik hem wilde gebruiken alles zwart. Wordt dit opgelost met de portico update?

Gers72, misschien heb je hier wat aan? --> http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html
Thanks voor de link. Helaas, was bezig met flashen en kreeg een error. Mijn Lumia920 reageert nu nergens meer op ... (zowel hard- als softreset) ;(((

Ik neem aan dat als je Lumia nergens op reageert Nokia Care Suite ook geen zin heeft .... Ik ben bang dat ik mijn telefoon op moet sturen en hier heb ik dus geen ervaring mee ....

• Cyrus The Virus
ivibes schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:35:

Dit zou best eens kunnen werken, WP8 heeft een video out over USB. Maar of dat ook werkt met kastje.
frenk16 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:18:

En even wat anders. Als ik via Nokia Music muziek afspeel over de speaker dan kan ik het volume niet veranderen. Alleen tussen 0 en 1 zit een verschil. Weet iemand hoe dit komt? De teller loopt wel door tot en met dertig dus de volumeknoppen doen het gewoon.
Hmm zal dit eens controleren als ik thuis ben, Nokia heeft geen care center in nederland ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-12 22:26
de mijne komt ook uit w50, maar ik heb niet echt last van een rattle. wel kan je goed horen dat de trilmoter begint en stopt...

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 09:00
Toms_88 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:24:
[...]

Ja zover was ik, maar mijn standaard afbeelding wordt gewoon weergegeven.
Als ik die optie aanzet verdwijnt mijn afbeelding van het lockscreen naar een groot grijs vlak, waar wel gewoon datum en tijd op weergegeven wordt. Met de optie uit wordt wel gewoon de afbeelding weergegeven. Als er iets speelt wordt, zowel met de optie aan als uit, bovenin het scherm kort weergegeven welk nummer er speelt met een paar controls als ik de ontgrendel knop gebruik. Dat grijze vlak komt denk door een of ander conflict met de astronomy lockscreen app. In beide gevallen is er, bij mij, op het lockscreen zelf geen info over welk nummer er speelt. Geen idee hoe het zou moeten werken, maar dit is hoe het bij mij gaat.

edit: iets leesbaarder en duidelijker uitgelegd

[ Voor 12% gewijzigd door Bucephalus op 19-01-2013 19:13 ]

• bhorvers
Ik mis Wunderlist, Spotify en Lockit op WP8 ... fijne applicaties op de iOS !

Op welke site kon je ook al weer vervangende apps zoeken ?

• bhorvers
Sommige mails worden niet goed weergegeven ... Plaatjes niet geladen en zo. Op mijn oude iPhone (die ik nie meer terug wil) werden alle mails prima weergegeven ! Iemand een idee ?

• X-Fighter
bhorvers schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:40:
Ik mis Wunderlist, Spotify en Lockit op WP8 ... fijne applicaties op de iOS !

Op welke site kon je ook al weer vervangende apps zoeken ?
http://xyo.net/lumia/android/?inclWP8=True&country=NL

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-12 13:45
Is er een verschil tussen ingebouwde apps o.i.d. met een nokia lumia 920 uit Duitsland en een nokia lumia 920 die nog in Nederland moet uitkomen?

wil namelijk mijn iPhone 5 ruilen maar weet niet of het zo slim is om hem nu te ruilen voor een 920 of dat ik even wacht totdat (bugs en dergelijke) zijn verholpen

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:59
Waarom wil je van je iPhone 5 af?

• Knamix
deBennie schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:35:
Waarom wil je van je iPhone 5 af?
Ik wissel erg vaak van telefoons en Windows 8 heb ik nog niet geprobeerd (wel windows 7 op een omnia 7)

het enigste wat me toch tegenhoud is ja dat het niet een Nederlands toestel is en dat er bepaalde apps nog niet beschikbaar zijn (spotify)

Camera begin ik ook toch iets minder de waarderen van de lumia 920 (kleur saturatie)

is toch net iets TE voor mij... lijk net of je naar een amoled scherm kijk zoveel kleur bij een foto of video.

Had ergens gelezen dat er een update zou komen maar ik weet niet of dat voor iets anders was dan de camera?

[ Voor 8% gewijzigd door Knamix op 19-01-2013 20:38 ]

• Cyrus The Virus
Knamix schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:37:
[...]

Ik wissel erg vaak van telefoons en Windows 8 heb ik nog niet geprobeerd (wel windows 7 op een omnia 7)

het enigste wat me toch tegenhoud is ja dat het niet een Nederlands toestel is en dat er bepaalde apps nog niet beschikbaar zijn (spotify)

Camera begin ik ook toch iets minder de waarderen van de lumia 920 (kleur saturatie)

is toch net iets TE voor mij... lijk net of je naar een amoled scherm kijk zoveel kleur bij een foto of video.

Had ergens gelezen dat er een update zou komen maar ik weet niet of dat voor iets anders was dan de camera?
De update was vooral voor de camera, ik heb zelf ook een iphone 5 en lumia maar de lumia vind ik toch echt veel fijner qua bediening. En het touchscreen is ook veel beter. En vind de iphone eigenlijk maar een saaie telefoon (snap de hype niet).

De apps die jij noemt gebruik ik niet dus mis ik ook niet. Enige wat ik wel mis is data monitor. Iphone heeft dat wel maar is ook vrij beperkt zonder extra app.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrus The Virus op 19-01-2013 20:49 ]

• Knamix
Cyrus The Virus schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:48:
[...]

De update was vooral voor de camera, ik heb zelf ook een iphone 5 en lumia maar de lumia vind ik toch echt veel fijner qua bediening. En het touchscreen is ook veel beter. En vind de iphone eigenlijk maar een saaie telefoon (snap de hype niet).

De apps die jij noemt gebruik ik niet dus mis ik ook niet. Enige wat ik wel mis is data monitor. Iphone heeft dat wel maar is ook vrij beperkt zonder extra app.
Zijn de kleuren welk veranderd? (iets natuurlijker) of is het nog hetzelfde?

en hoe zit het met Whatsapp op Windows 8?

Weet namelijk nog dat whatsapp op de omnia7 niet vooruit te branden was in vergelijking met Android en iOs

• nilisvw
Whatsapp draait bij mij op de 920 prima. Helaas nog geen meldingen op mijn lockscreen, maar qua snelheid een stuk sneller dan op mijn oude Desire HD.

Verwijderd

Sinds kort ook in het bezit van mn lumia! Wat een heerlijke ding!

Op de emoticons van WA na, niets aan te merken. Maar heeft iemand misschien een oplossing zodat je gewoon de originele ziet? Of moeten we wachten op de "grote" WA update?

Ik weet dat het een klein dingetje is maar het is iets waar ik me aan kan irriteren;)

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54
Gers72 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:23:
Hoel lang duurt het proces terug naar fabrieksinstellingen? Mijn Lumia is spontaan blijven hangen en met een hardreset deed mijn lumia het weer. Vervolgens terug naar fabrieksinstellingen gedaan (30 - 45 min. geleden) en zie nog steeds een zwart scherm met draaiende "tandwieltjes" ....
Bij mij duurde de harde reset ca. 10min. Ik heb geluk gehad,het blijkt een "gevaarlijke" reset te zijn voor de 920 want bij vele blijkt hij dan klinisch dood te zijn. :(
Er is een reanimatie cursus om hem weer levend te krijgen.
Zie http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html
Hopelijk krijg je hem daarmee weer aan de praat.

• Cyrus The Virus
Ik heb eens door dat nokia forum zitten lezen, maar de meeste die hem geswapt hebben kregen het zelfde probleem allemaal ratelen. En in een van de laatste post heeft nokia gezegt dat het zo hoort.
Knamix schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:51:
[...]

Zijn de kleuren welk veranderd? (iets natuurlijker) of is het nog hetzelfde?

en hoe zit het met Whatsapp op Windows 8?

Weet namelijk nog dat whatsapp op de omnia7 niet vooruit te branden was in vergelijking met Android en iOs
Ik heb nog de oude firmware maar tweakers.net heeft de nieuwe getest even zoeken bij reviews. Het eerste wat mij opviel is dat whatsapp rete snel was in vergelijking met LG optimus 7

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:28
Na lang twijfelen ook een lumia 920 besteld, kan niet wachten...

• X-Fighter
Knamix schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:37:
[...]

Er is redelijk veel 3th party apps hoor. Zoals voor Spotify.
Zelf heeft men vader thuis zo een sonos installatie doorheen heel het huis, en voor de pc, Android en iOS is er een app, maar geen officiële voor WP. Gelukkig zijn er dan andere die dat even schrijven en het werkt perfect...
Het is maar om aan te tonen dat 3th party apps helemaal niet altijd slecht zijn, en dat het dan niet zoveel uitmaakt dat bedrijven zoals die van Spotify er nog geen officiële app voor hebben.

• Knamix
X-Fighter schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:45:
[...]

Er is redelijk veel 3th party apps hoor. Zoals voor Spotify.
Zelf heeft men vader thuis zo een sonos installatie doorheen heel het huis, en voor de pc, Android en iOS is er een app, maar geen officiële voor WP. Gelukkig zijn er dan andere die dat even schrijven en het werkt perfect...
Het is maar om aan te tonen dat 3th party apps helemaal niet altijd slecht zijn, en dat het dan niet zoveel uitmaakt dat bedrijven zoals die van Spotify er nog geen officiële app voor hebben.
bedoelde echt specifiek een app omdat ik onderweg namelijk vaak op spotify zit.. het is zoveel makkelijker via spotify dan om telkens muziek op me lumia te doen...

• Toms_88
Knamix schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:55:
[...]

bedoelde echt specifiek een app omdat ik onderweg namelijk vaak op spotify zit.. het is zoveel makkelijker via spotify dan om telkens muziek op me lumia te doen...
Nokia Music eens proberen?

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:02
Toms_88 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:21:
[...]

Nokia Music eens proberen?
hmmmmm, mijn ervaring met Nokia music is niet echt geweldig... Ik had wat meet van mix radio verwacht. En van de rest eigenlijk ook. Die genres en gerelateerde nummers kloppen niet zo lekker.

• Fireblade75
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-12 10:09
Ik zag in dit topic veel vragen over apps, ik heb mijn Nokia Lumia 920 nu een paar dagen,
En heb het nieuws rond redelijk wat apps bij gehouden en ik denk dat ik wel wat vragen kan beantwoorden.

Spotify
Iedereen die hier naar Spotify vraagt, ja ze werken aan een app,
Deze staat gepland voor Q1 van dit jaar en zal dus vast binnen een paar maand uit zijn.
Zelf mis ik deze app ook erg, op het Spotify forum word genoeg gezeurd over deze app,
ik hoop dat het helpt en dat hij snel zal komen.

Bron: http://www.bright.nl/spotify-werkt-aan-windows-phone-8-app

WhatsApp
Over WhatsApp, deze app werkt snel, maar de app is nog niet echt optimaal geschreven.
Hij werkt prima hoor daar niet van, maar het batterijverbruik is hoger dan wat het zou moeten zijn.
Ook maakt de app nog niet vol gebruik van de functies van Windows Phone 8.
Er word momenteel gewerkt aan een update die de app ok voor Windows Phone 8 optimaliseert.
De app die er nu is, is eigenlijk gewoon een port van de app voor Windows Phone 7.

Het is verder geen reden om niet voor Windows Phone te kiezen, hij werkt eigenlijk prima.

Bron: http://www.wp7.nl/27468/w...e-met-veel-verbeteringen/

Games
Er zijn op het moment al veel leuke games voor Windows Phone ( 8 ),
Maar dat zou wel eens snel heel wat meer kunnen worden.
Het Unity (Unity3d) Game Engine is bezig met het maken van een versie voor Windows Phone 8.
Veel populaire games (o.a. het nieuwe Temple Run 2) voor iPhone, iPad en Android worden
hiermee gemaakt. Je kunt als ontwikkelaar nu al contact opnemen met Unity Tech,
Als je geluk hebt kun je met hen samenwerken en al vast Unity Windows Phone proberen.
Windows Phone gebruikers kunnen apps minder makkelijk illegaal sideloaden en zouden,
daardoor wel eens erg bereid kunnen zijn om apps te kopen, net zoals iPhone gebruikers.
Waardoor er in deze markt nog geld mee te verdienen valt, als dat zo blijkt te zijn dan zullen
we al snel veel leuke apps ook op Windows Phone terug gaan zien.

Bron: http://blogs.unity3d.com/...crosoft-build-conference/

Het meest recente topic op het Unity Forum over Windows Phone 8
http://forum.unity3d.com/threads/165637-Windows-Phone-8

[ Voor 39% gewijzigd door Fireblade75 op 20-01-2013 00:50 . Reden: 8) cool hè xD ]

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:07

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ik heb sinds donderdag ook een 920. Wat een bazenapparaat _O_ kom van een HTC One X, en het enige wat ik tot nu toe echt mis is de Spotify app. Maar, voor the time being Xbox Music aan t gebruiken, en dat bevalt prima.

Het OS vind ik echt briljant, zoveel soepeler en sneller dan Android.

• Gers72
trinity999 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:03:
[...]

Bij mij duurde de harde reset ca. 10min. Ik heb geluk gehad,het blijkt een "gevaarlijke" reset te zijn voor de 920 want bij vele blijkt hij dan klinisch dood te zijn. :(
Er is een reanimatie cursus om hem weer levend te krijgen.
Zie http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html
Hopelijk krijg je hem daarmee weer aan de praat.
Thanks, ff induiken !

Verwijderd

facebook push berichten komen vaak wel erg laat of helemaal niet

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 01:04:
Die komen bij mij meestal gelijktijdig met het mailtje van Facebook binnen.
Meestal binnen 5 minuten na de post op Facebook.

• nilisvw
Heeft iemand ook een Tile app gevonden die de achtergrond van al bestaande tiles kan aanpassen?
Mijn agenda bijvoorbeeld heb ik in een grote blok, maar daar kan ik geen achtergrond opzetten.

Met livetile app kan je alleen nieuwe tiles maken. Dit vult alleen je scherm, maar schiet je verder vrij weinig mee op.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:59
nilisvw schreef op zondag 20 januari 2013 @ 09:16:
Heeft iemand ook een Tile app gevonden die de achtergrond van al bestaande tiles kan aanpassen?
Mijn agenda bijvoorbeeld heb ik in een grote blok, maar daar kan ik geen achtergrond opzetten.

Met livetile app kan je alleen nieuwe tiles maken. Dit vult alleen je scherm, maar schiet je verder vrij weinig mee op.
Misschien met http://wiztiles.com/ ?

• nilisvw
Die had ik inderdaad ook gezien. Helaas zijn de acties erg beperkt en kun je bijvoorbeeld niet Agenda ofzo kiezen als voorgrond. Als dat zou kunnen is het een ideaal programma.

Verwijderd

Als ik die fotos van de lumia 920 zie is mijn camera van de htc evo toch beter hoor.Ik hoop dat nokia er iets aan kan doen net zoals ze deden met mijn oude nokia n95

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 10:49:
Als ik die fotos van de lumia 920 zie is mijn camera van de htc evo toch beter hoor.Ik hoop dat nokia er iets aan kan doen net zoals ze deden met mijn oude nokia n95
Heb jij al de portico update?

Verwijderd

Nee ik heb nog geen nokia 920. ik wou er wel eentje kopen speciaal omdat ze zeiden dat de camera een flinke verbetering ging zijn maar dit is toch niet het geval als ik naar de fotos kijk die hier in het forum staan met die update.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:16:
Nee ik heb nog geen nokia 920. ik wou er wel eentje kopen speciaal omdat ze zeiden dat de camera een flinke verbetering ging zijn maar dit is toch niet het geval als ik naar de fotos kijk die hier in het forum staan met die update.
Ik heb hem wel met Portico, de kwalitteit van de camera is verbazingwekkend!

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
@Edit ,, Mod wil je dit bericht verwijderen. abuis in de verkeerde topic.
Hou er ook rekening mee met het transport met dit weer he.

[ Voor 39% gewijzigd door truffel50 op 20-01-2013 12:24 ]

Lidy

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 01:04:
Daar heb ik nou ook last van.
Berichten die men naar mij stuurt via FB krijg ik gewoon geen melding van op mijn 920.
Wellicht omdat er nog geen FB Messenger is? Had ik wel op m'n android, maar die werd daar veel te traag van.
Kan nu wel elke keer zelf naar de mobiele site gaan, maar dan nog mis je notificaties.

Wat gebruikt de rest om z'n FB berichten te beantwoorden (en dan bedoel ik dus je privé FB berichten).

• nilisvw
@dutchzippo. Heb je de update via OTA ontvangen of via de onofficiele kanalen geinstalleerd ?

Verwijderd

nilisvw schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:26:
@dutchzippo. Heb je de update via OTA ontvangen of via de onofficiele kanalen geinstalleerd ?
Ik heb een KPN toestel, die levert ze met de update er al op

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:25:
[...]

Daar heb ik nou ook last van.
Berichten die men naar mij stuurt via FB krijg ik gewoon geen melding van op mijn 920.
Wellicht omdat er nog geen FB Messenger is? Had ik wel op m'n android, maar die werd daar veel te traag van.
Kan nu wel elke keer zelf naar de mobiele site gaan, maar dan nog mis je notificaties.

Wat gebruikt de rest om z'n FB berichten te beantwoorden (en dan bedoel ik dus je privé FB berichten).
af en toe krijg ik push meldingen van berichten van 4 dagen geleden, die ik allang gezien heb!

• nilisvw
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:27:
[...]

Ik heb een KPN toestel, die levert ze met de update er al op
Ah ok, Ik heb een los toestel gekocht maar zit bij HI. Als ik voor updates check geeft hij aan dat ik al de nieuwste versie heb....
Iemand enig idee wanneer HI de update OTA rond strooit of werkt dat alleen op branded toestellen ?
Ik zie wel dat het tot midden maart kan duren :(
http://www.ubergizmo.com/...-820-and-920-goes-global/

[ Voor 27% gewijzigd door nilisvw op 20-01-2013 12:40 ]

Als je op je wifi zit met windows 8 kan je daar op het netwerk klikken. Hier kan je de info zien. Nogal offtopic maartoch, als je tethering gaat gebruiken met je l920 is dit toch wel handig om te weten.

• Martinspire
  • Laatst online: 25-12 23:53
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 10:49:
Mja sommige foto's kunnen inderdaad beter, maar het hangt volgens mij ook wel een beetje van de fotograaf af. In ieder geval zijn de foto's op de pc prima bij te werken, dus ik maak me er geen zorgen over. De meeste foto's die ik nu schiet komen toch al niet verder dan facebook, dus mij maakt het weinig uit.

Een ander verhaal is echter als je gaat filmen. Daar heb je dus echt veel stabielere video's met prima audio. Dat is dan weer iets waar de Nokia goed op scoort.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 36 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;