[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:04:
[...]

Nu de 920 nog, dan ram ik die er wel op zonder OTA. Dan maar wat gegevens kwijt.
Dat was ik ook van plan hoop dat hij maar deze maand komt, momenteel is mijn toestel echt onstabiel met reboots en middelmatige batterijduur daar ga ik echt geen 2 a 3 maanden op wachten voor een fix.

Heel vreemd de 920 is nog niet uit in Belgie en ik vind net op Navifirm de nieuwere Portico + Fw update voor de Belgische provider Proximus, ben deze aan het downloaden en ga zo flashen!

[ Voor 18% gewijzigd door mafiatounes op 19-12-2012 22:04 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

mafiatounes schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:07:
[...]
Dat was ik ook van plan hoop dat hij maar deze maand komt, momenteel is mijn toestel echt onstabiel met reboots en middelmatige batterijduur daar ga ik echt geen 2 a 3 maanden op wachten voor een fix.
Net van een aantal mensen gelezen die de update wel al hebben, dat het toestel nog steeds regelmatig 'bevriest', uitvalt/vastloopt en alleen weer met een soft-reset tot leven is te wekken...

De laatste dagen heb ik hier ook last van maar hoopte dat deze update dit zou fixen... nu heb ik echter mijn twijfels.. :-(

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 16:55

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ben inmiddels al een aantal maanden aan het twijfelen over de vervanger van m'n huidige HTC Desire en de Lumia 920 (zwart) is een zeer goede kanshebber. Heb 'm helaas nog niet in het echt kunnen bewonderen, maar wellicht dat iemand hier me kan vertellen of de look-and-feel vergelijkbaar is met de 900? Heb vandaag namelijk een zwarte 900 vastgehad om te voelen hoe het formaat bevalt en met name ook even goed gelet op het materiaal van de backcover. Is dit hetzelfde materiaal? Vond het namelijk erg glad aanvoelen. Hop eigenlijk dat de 920 meer aanvoelt als het stroeve van de Xperia T of 8X.

Daarnaast meer een OS/app vraag. Mijn favoriete widgets op de Desire zijn misschien wel die dingen waarmee je met een druk op de knop Wifi/BT/3G kunt aan- en uitzetten. Zit zoiets ook in WP8? Misschien met een live tile?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Zo ik heb mijn toestel net geflasht met Navifirm naar de laatste update van Proximus en kan bevestigen dat dit de Portico OS update is met de nieuwe Nokia fw, verder heb ik nu ook 4G beschikbaar met Proximus voorheen draaide mijn toestel op Franse sw en was dit niet mogelijk, ik laat morgen mijn bevinding achter ivm de reboot problemen die ik voorheen had (dit was dagelijks 2 a 3x).

Er is verder geen opstartscherm met Proximus rommel ofzo dus NL'ers kunnen deze ook gewoon flashen als ze niet willen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mafiatounes schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:27:
Zo ik heb mijn toestel net geflasht met Navifirm naar de laatste update van Proximus en kan bevestigen dat dit de Portico OS update is met de nieuwe Nokia fw, verder heb ik nu ook 4G beschikbaar met Proximus voorheen draaide mijn toestel op Franse sw en was dit niet mogelijk, ik laat morgen mijn bevinding achter ivm de reboot problemen die ik voorheen had (dit was dagelijks 2 a 3x).

Er is verder geen opstartscherm met Proximus rommel ofzo dus NL'ers kunnen deze ook gewoon flashen als ze niet willen wachten.
Oké top, ik zag idd net al dat er een aantal 1249 firmwares waren bijgekomen.

Ga er morgen eens mee klooien.

Edit: waar zie ik of ik een Rm-820 of Rm-821 Lumia 920 heb? Ik heb een Duitse naar mijn weten.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 19-12-2012 23:33 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:30:
[...]

Oké top, ik zag idd net al dat er een aantal 1249 firmwares waren bijgekomen.

Ga er morgen eens mee klooien.

Edit: waar zie ik of ik een Rm-820 of Rm-821 Lumia 920 heb? Ik heb een Duitse naar mijn weten.
De US is RM-820/alle internationale zijn RM-821 er staat een goede tutorial op WPCentral voor het flashen van een 920 deze heb ik gebruikt: http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mafiatounes schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:36:
[...]

De US is RM-820/alle internationale zijn RM-821 er staat een goede tutorial op WPCentral voor het flashen van een 920 deze heb ik gebruikt: http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:55
Ruud2001 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:59:
Ben inmiddels al een aantal maanden aan het twijfelen over de vervanger van m'n huidige HTC Desire en de Lumia 920 (zwart) is een zeer goede kanshebber. Heb 'm helaas nog niet in het echt kunnen bewonderen, maar wellicht dat iemand hier me kan vertellen of de look-and-feel vergelijkbaar is met de 900? Heb vandaag namelijk een zwarte 900 vastgehad om te voelen hoe het formaat bevalt en met name ook even goed gelet op het materiaal van de backcover. Is dit hetzelfde materiaal? Vond het namelijk erg glad aanvoelen. Hop eigenlijk dat de 920 meer aanvoelt als het stroeve van de Xperia T of 8X.

Daarnaast meer een OS/app vraag. Mijn favoriete widgets op de Desire zijn misschien wel die dingen waarmee je met een druk op de knop Wifi/BT/3G kunt aan- en uitzetten. Zit zoiets ook in WP8? Misschien met een live tile?
Ik heb hem zelf ook niet, maar volgens mij was het materiaal wel hetzelfde. Alleen heb je bij wit, geel en rood een gladde behuizing en bij grijs en zwart een matte. Blauw ook, maar die is voorlopig nog niet beschikbaar (voorlopig US only)

Over de apps. Er zijn helaas geen sneltoetsen die direct wifi aanpassen, maar met enkele applicaties kun je wel live-tiles neerzetten waarmee je meteen naar de juiste settings pagina gaat. Het werkt dus niet zo fijn als op je HTC. Al moet ik zelf bekennen dat ik wifi en 3g gewoon altijd aan heb staan en bluetooth alleen even aanzet als ik in de auto ga. Ik red het eigenlijk ook prima met mijn Omnia bluetooth aan laat staan, maar dan moet ie wel elke avond aan het infuus. Ik geloof echter wel dat de batterij van de 920 wel iets langer mee gaat dan mijn huidige omnia 7.

Gebruik je echter veel whatsapp, dan zal deze met de welbekende wifi-hack de batterij veel sneller leegtrekken. Waarschijnlijk is het dan handiger om als je met een druk gesprek bezig bent lekker whatsapp aan te laten staan en als je er even mee klaar bent het programma Stop The Music te gebruiken om whatsapp echt te killen. Dat zullen ze overigens met een toekomstige release wel weer uit whatsapp halen omdat je dan via het OS (met Portico Update) aan kunt geven of je wifi aan wilt laten in standby.

Gezien het feit dat whatsapp nog de grote WP8 update moet krijgen (wat waarschijnlijk niet zoals nu een voorborduring is op de WP7 app, maar een echte native WP8 app), zal dat probleem op den duur ook wel opgelost zijn, waardoor je eigenlijk geen gebruik meer hoeft te maken van het aan en uitzetten van diverse verbindingen. Of je moet echt een halve week met je accu moeten doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Donstil
  • Niet online
mafiatounes schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:36:
[...]

Zit er geen SimLock op die versie trouwens ?

• Martinspire
Ik kom net dit filmpje tegen en vind het toch wel erg indrukwekkend:

Aan het eind laten ze nog even zien hoe het gemaakt is. Natuurlijk kun je twijfelen aan de echtheid en in hoeverre aan het beeldwerk geschroeft heefd, maar het is ook dan nog erg indrukwekkend. Ga je je bijna afvragen waarom ie maar 3 sterren krijgt ;)

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 20 december 2012 @ 00:47:
Ga je je bijna afvragen waarom ie maar 3 sterren krijgt ;)
Aangepast naar vier sterren. Na aanleiding van de update, er staat zelfs een artikel op de FP.

Verwijderd

arnoudwokke schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:52:
Zoals iedereen wellicht had verwacht: de Portico-update voor de Lumia 920 (nu alleen nog via Navifirm te downloaden) bevat een behoorlijke fix voor de camera en dat scheelt een stuk.

De scores in de review zijn aangepast: de camera, accu en daarop volgend Algemene Beoordeling zijn met een ster opgehoogd, waardoor de Lumia 920 nu het predikaat 'goed' verdient. De review met update vind je hier, het verhaal met nieuwe fotovergelijking is hier te vinden.

[afbeelding]
Thanks voor de update. Ik had reeds onder het nieuwsbericht uitgebreid gereageerd. Ik blijf verder dit topic met de nodige interesse volgen, totdat hij in de Nederlandse shops te bewonderen is.

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Gloeiende gloeiende.. er zijn plaatjes opgedoken van wat mogelijk een nieuw high-end Lumia phone van Nokia zou kunnen zijn:

Let op! 't zijn slechts geruchten, maar wat zien die plaatjes er mooi uit!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/postimages/15741/nokiaconcept.png
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/postimages/15741/nokia-quad-two.jpg

Rotterdam

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
GS88 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:40:
Gloeiende gloeiende.. er zijn plaatjes opgedoken van wat mogelijk een nieuw high-end Lumia phone van Nokia zou kunnen zijn:

[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt nogal sterk op 'concept renders' ;) Waarschijnlijk een fan die hem verveelde en deze renders gemaakt heeft.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• Donstil
  • Niet online
GS88 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:40:

[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij heb ik dat een hele tijd geleden al eens voorbij zien komen. Was toen ontkracht dacht ik.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-10 16:40
Razr schreef op donderdag 20 december 2012 @ 01:33:
[...]

Aangepast naar vier sterren. Na aanleiding van de update, er staat zelfs een artikel op de FP.
Camera heeft nog steeds maar 3 sterren. Dat lijkt alleen door de kleuren te komen, iets wat heel eenvoudig aan te passen is met wat software.

Maar dat de update pas in februari naar Europa komt is toch weer een klap in het gezicht. Het is net alsof Nokia gewoon failliet wil gaan ofzo. Dit zet alleen maar kwaad bloed bij de huidige gebruikers, de meest loyale fans. Ik weet wel dat dit mijn laatste Nokia is, ook al zijn er 20000 Nokia only apps. Tenzij Nokia met een hele goede reden op de proppen komt. Wellicht zit in de Europeese versie nog wel meer bugs en willen zie die ook fixen. Iets anders dan dat is bull-shit.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:54:
[...]

Volgens mij heb ik dat een hele tijd geleden al eens voorbij zien komen. Was toen ontkracht dacht ik.
is inderdaad al iets van een half jaar oud, dit mooie knip/plak werkje.

zeker, zeker

• phoenix_555
  • Laatst online: 00:22
zonoskar schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:57:
[...]

Camera heeft nog steeds maar 3 sterren. Dat lijkt alleen door de kleuren te komen, iets wat heel eenvoudig aan te passen is met wat software.

Maar dat de update pas in februari naar Europa komt is toch weer een klap in het gezicht. Het is net alsof Nokia gewoon failliet wil gaan ofzo. Dit zet alleen maar kwaad bloed bij de huidige gebruikers, de meest loyale fans. Ik weet wel dat dit mijn laatste Nokia is, ook al zijn er 20000 Nokia only apps. Tenzij Nokia met een hele goede reden op de proppen komt. Wellicht zit in de Europeese versie nog wel meer bugs en willen zie die ook fixen. Iets anders dan dat is bull-shit.
Misschien willen ze langer testen zodat ze zeker weten dat het stabiel is, tevens kunnen ze zo wat makkelijker de update tweaken.

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Nokia komt tenminste nog met updates. Dat vind ik juist hun sterke punt t.o.v. LG, Samsung, HTC enz..

• Donstil
  • Niet online
Er zijn vannacht weer wat firmware's bijgekomen zie ik.

Iemand die weet waar ik kan zien welke je kunt gebruiken?
Sommige hebben de provider er in staan (OrangeCH/ Proximus/ Enz)

Er staat er nu echter ook een op waar dat niet vermeld staat.
(1232.5951.1249.1001 > Rm-821_Nokia920_var253489_Entel PCS_WP8_CL Black_v4_White (059r6j2)

• Martinspire
Van die update moeten we nog maar zien of het inderdaad februari is. Het lijkt me wel heel onlogisch om nieuwe telefoons niet van nieuwe firmware te voorzien als die gewoon beschikbaar is. Er is voor zover ik kan zien helemaal geen reden om ermee te wachten. Ik denk zelf dat het een uiterste datum is waarop alle operators hem wel geleverd moeten hebben, maar aangezien hier geen branded/simlock telefoons worden geleverd zie ik eigenlijk geen probleem. Daarnaast lijkt het erop dat je prima een nieuwe versie erop kunt zetten.

Overigens een vraagje voor de mensen die nieuwe firmwares erop zetten: is dat hetzelfde als bij wp7 met een nieuwe rom dat je dus alles kwijt bent, of is dit echt een normale update die wel alles laat zoals het was?

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:19
Heb de DT900 oplaadpad vandaag binnengekregen, gekocht via ebay.de :)

Works like a charm!

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/1zf7vqc.jpg

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Nice!, Nu ik deze zwarte weer zie begin ik weer te twijfelen, haha. Heb nu een zwarte 4s. En was geneigt naar rood. Maar zwart blijft ook mooi!

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

• Donstil
  • Niet online
deBennie schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:14:

Works like a charm!

[afbeelding]
Keurig, ik heb nu een goedkope laadmat maar vind die van Nokia eigenlijk wel fraaier.

Valt me op dat het opladen ook ineens veel "makkelijker" isgeworden, is gewoon fijner dan een kabeltje erin

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-10 13:45
deBennie schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:14:

Works like a charm!

[afbeelding]
even rare vraag misschien, maar die werkbalk bovenin met netwerkstatus en batterijstatus. Blijft deze in beeld, of verdwijnt deze elke keer?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

superericje schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:53:
[...]

even rare vraag misschien, maar die werkbalk bovenin met netwerkstatus en batterijstatus. Blijft deze in beeld, of verdwijnt deze elke keer?
Op het lockscreen zoals hierboven altijd zichtbaar, op het gewone startscherm verdwijnt deze elke keer en blijft alleen de klok zichtbaar. Even het scherm bovenaan aanraken zorgt dat het werkbalkje weer even verschijnt. Tijdens het opladen blijft het batterijtje wel zichtbaar.

• deBennie
In het zwart is de Lumia een erg mooi toestel. Rood, geel en wit vind ik persoonlijk wat goedkoperig alhoewel wit wel 'modern' staan alleen vind ik t dan weer jammer dat het een glans-wit is.
Ik was wel erg benieuwd naar grijs, ik denk dat de lumia in t grijs ook erg mooi is.

• phoenix_555
  • Laatst online: 00:22
Hoe zit het met krassen e.d bij de glans toestellen?
Foto's wellicht? :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

phoenix_555 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:43:
Hoe zit het met krassen e.d bij de glans toestellen?
Foto's wellicht? :)

En ook:
Lumia 920 Drop Test: http://youtu.be/jH4xYN9I5Kw
Lumia 929 Destruction: http://youtu.be/E3c8il_Q6SU

[ Voor 19% gewijzigd door iVibes op 20-12-2012 14:27 ]

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 20:23
Wat ik me afvraag if hoe het zit met verkleuring van de witte of rode lumia. Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen wit of rood voor mijn lumia 920. Blijft wit echt wit en schoon?

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03
Ik heb net de zwarte binnen!
Geen Vodafone scherm wat ik eerst dacht :)

Ziet er super uit!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
deBennie schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:22:
In het zwart is de Lumia een erg mooi toestel. Rood, geel en wit vind ik persoonlijk wat goedkoperig alhoewel wit wel 'modern' staan alleen vind ik t dan weer jammer dat het een glans-wit is.
Ik was wel erg benieuwd naar grijs, ik denk dat de lumia in t grijs ook erg mooi is.
Krijg bij het rode toestel wel flash-backs naar 2003, toen mijn zoontje een "my first Sony" casette speler kreeg.

zeker, zeker

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Vraag aan alle Lumia 920 bezitters ... Hebben jullie de Lumia in een case zitten ?

Ik heb mijn huidige telefoon (iPhone 4) in een strakke softcase zitten. Uitsparing aan de achterkant, zodat het cameralensje niet bekrast wordt. Maar netzo als je het ontwerp van de iPhone tekort doet met zo'n case, heb ik dat ook met geweldige ontwerp van de Lumia (die ik inmiddels besteld heb). Liever geen case ... ik vind hem zo erg mooi en wil dat zo houden.

Heeft iemand zonder een case al krasjes op de lens, als je hem (of haar) op de rug legt ?

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb de Lumia sinds november en nooit in een hoesje gehad. Wanneer ik em bij me heb zit het in een broekzak waar niks anders in zit, en anders op zn rug op mn portefeuille. Ik zie nergens krassen, ook niet van die minikrassen die je zou verwachten onder licht.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• zonoskar
Het enige wat ik heb is een sticker (eigenlijk gewoon inpaktape :)) op de achterkant met uitsparing voor de camera lens. Daardoor geen krassen op de lens. Wel een klein, maar voelbaar krasje op het scherm.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Nu bijna 3 weken een gele versie en geen case (wel op zoek naar een mooie trouwens) en kan nog nergens een krasje ontdekken..

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Donstil schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:25:
Er zijn vannacht weer wat firmware's bijgekomen zie ik.

Iemand die weet waar ik kan zien welke je kunt gebruiken?
Sommige hebben de provider er in staan (OrangeCH/ Proximus/ Enz)

Er staat er nu echter ook een op waar dat niet vermeld staat.
(1232.5951.1249.1001 > Rm-821_Nokia920_var253489_Entel PCS_WP8_CL Black_v4_White (059r6j2)
Entel PCS is a Chilean mobile phone operator...

• Donstil
  • Niet online
ivibes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:08:
[...]

Entel PCS is a Chilean mobile phone operator...
Oke duidelijk, laat ik die nog even gaan >:)

• mafiatounes
  • Niet online
@donstil de Proximus versie is simlockvrij, over het algemeen hebben ze in Belgie bijna nooit een simlock op toestellen i.t.t. Nederland

Even een update over de update, mijn toestel heeft nog 71% over en was om 8u van de lader, voorheen had ik nu rond de 20% over! Verder heb ik vandaag geen reboot meegemaakt met de update, voorheen was dit dagelijks tussen de 2 a 3x. Ben heel blij nu is het toestel echt perfect bruikbaar geworden. Ik test vanavond even de muziekspeler i.c.m. Drive+ Beta in de wagen en kijk of het toestel stabiel is (Dit was voor de update een reboot festijn).

• Donstil
  • Niet online
mafiatounes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:24:
@donstil de Proximus versie is simlockvrij, over het algemeen hebben ze in Belgie bijna nooit een simlock op toestellen i.t.t. Nederland
Had ik wel verwacht idd, dan ga ik die maar eens even flashen.

Ik was in Antwerpen trouwens afgelopen weekend en kon daar met mijn 920 geen gebruik maken van het 4g netwerk van Proximus. Na de flash nog maar eens proberen.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Lijst van productcodes (RM-821) waarvan de PR 1.1 update momenteel beschikbaar is op de Nokia Servers:

059R620: RM-821_CV_NORTH_AFRICA_2_EG_LY_VAR254811_Black_V2_Black
059R626: RM-821_CV_NORTH_AFRICA_2_EG_LY_VAR254811_Black_V2_Red
059R623: RM-821_CV_NORTH_AFRICA_2_EG_LY_VAR254811_Black_V2_White
059R631: RM-821_CV_NORTH_AFRICA_2_EG_LY_VAR254811_Black_V2_Yellow
059R6J1: RM-821_Nokia920_VAR253489_Entel PCS_WP8_CL Black_v4_Black
059R6J3: RM-821_Nokia920_VAR253489_Entel PCS_WP8_CL Black_v4_Red
059R6J2: RM-821_Nokia920_VAR253489_Entel PCS_WP8_CL Black_v4_White

059R5X4: RM-821_belgium_proximus_VAR254549_1249_1_001_V1_Black
059R831: RM-821_belgium_proximus_VAR254549_1249_1_001_V1_Yellow

059R714: RM-821 VAR EURO2 CH ORANGE YELLOW
059R1Z0: RM-821_Orange_CH_VAR260471_12491_001_v2_Black
059R4H0: RM-821_Orange_CH_VAR260471_12491_001_v2_White

@Mafiatounes

Ben echt heel benieuwd! Ik zit echt te twijfelen, alleen heb ik net vandaag ook geen reboot/uitval issues gehad...

• mafiatounes
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:31:
[...]

Had ik wel verwacht idd, dan ga ik die maar eens even flashen.

Ik was in Antwerpen trouwens afgelopen weekend en kon daar met mijn 920 geen gebruik maken van het 4g netwerk van Proximus. Na de flash nog maar eens proberen.
Dat ligt aan de software die jij nu hebt heeft hoogstwaarschijnlijk geen LTE ingeschakeld (had zelf ook voorheen geen mogelijkheid om 4G te selecteren met franse software) omdat de provider/het land van herkomst geen 4G netwerk aanbiedt, Proximus heeft dit wel in beperkte mate zie map: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14815

@ivibes ik was ook niet zeker maar heb het er gewoon op gewaagd en raad deze zeker aan als je problemen ondervind met de stabiliteit van het toestel, was zelf bijna van plan om het toestel te verkopen omdat het onbruikbaar was geworden en ik dan niet 3 maanden kon wachten op een fix.

[ Voor 4% gewijzigd door mafiatounes op 20-12-2012 17:15 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

@ivibes ik was ook niet zeker maar heb het er gewoon op gewaagd en raad deze zeker aan als je problemen ondervind met de stabiliteit van het toestel, was zelf bijna van plan om het toestel te verkopen omdat het onbruikbaar was geworden en ik dan niet 3 maanden kon wachten op een fix.
Oke thanks, maar de stabiliteit is zo onvoorspelbaar. Dagenlang geen problemen en dan is plotseling m'n telefoon 'dood' als ik 's morgens wakker wordt en alleen maar met een soft-reset weer in te schakelen. Dit heb ik nu al een paar keer gehad. Maar nu weer zo'n anderhalve dag stabiel... en met de accu heb ik ook verder geen problemen...

• Donstil
  • Niet online
mafiatounes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:14:
[...]

Dat ligt aan de software die jij nu hebt heeft hoogstwaarschijnlijk geen LTE ingeschakeld (had zelf ook voorheen geen mogelijkheid om 4G te selecteren met franse software) omdat de provider/het land van herkomst geen 4G netwerk aanbiedt, Proximus heeft dit wel in beperkte mate zie map: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14815
Ik kon het wel kiezen dat is het vreemde.

• mafiatounes
  • Niet online
ivibes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:23:
[...]

Oke thanks, maar de stabiliteit is zo onvoorspelbaar. Dagenlang geen problemen en dan is plotseling m'n telefoon 'dood' als ik 's morgens wakker wordt en alleen maar met een soft-reset weer in te schakelen. Dit heb ik nu al een paar keer gehad. Maar nu weer zo'n anderhalve dag stabiel... en met de accu heb ik ook verder geen problemen...
Dat had ik ook als ik een dagje thuis was geen reboots, ging ik naar mijn werk dan had ik onderweg en in het kantoor continu reboots wat wel bizar was, en hoogstwaarschijnlijk met een instabiele radio te maken had die bij het wisselen van een mast reboot ofzoiets.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Even een ander vraagje;

Via NaviFirm zie ik ook originele Nederlandse firmware staan (nog zonder Portico update)

059R016: RM-821_CV_NL_VAR245291_Black_v1_Black
059R086: RM-821_CV_NL_VAR245291_Black_v1_Red
059R018: RM-821_CV_NL_VAR245291_Black_v1_White
059R1X9: RM-821_CV_NL_VAR245291_Black_v1_Yellow

Ten eerste, waar staat CV voor?

Ten tweede, ik heb een Duits model:

Manufacturer model name:
RM-821_eu_euro2_248
Mobile operator name:
000-DE
Configuration ID
95786

Deze komt standaard met een paar Duitse Apps die natuurlijk makkelijk te verwijderen zijn.

Maar heeft het enige zin/nut of voordeel, om hem te flashen naar de NL versie? Bijvoorbeeld met het oog op de toekomst, zit er veel verschil tussen? Of is er iemand die deze NL versie al gebruikt?

• mafiatounes
  • Niet online
CV = Country Variant.

Er zit op zich weinig verschil tussen beide, maar als in NL jouw operator 4G bv heeft is het beter om de NL software te hebben anders mis je die functie als de Duitse deze niet aanbiedt. Er kunnen andere verschillen zijn tussen beide versies maar in de praktijk is het niet echt broodnodig om NL software te hebben.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

mafiatounes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:49:
CV = Country Variant.

Er zit op zich weinig verschil tussen beide, maar als in NL jouw operator 4G bv heeft is het beter om de NL software te hebben anders mis je die functie als de Duitse deze niet aanbiedt. Er kunnen andere verschillen zijn tussen beide versies maar in de praktijk is het niet echt broodnodig om NL software te hebben.
Dank U! d:)b
Operator is (nog) Vodafone NL.
Kan ik ook ergens zien of deze versie simlockvrij en unbranded is?

• mafiatounes
  • Niet online
ivibes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:05:
[...]

Dank U! d:)b
Operator is (nog) Vodafone NL.
Kan ik ook ergens zien of deze versie simlockvrij en unbranded is?
Dat is een beetje moeilijk om te zeggen als het gewoon een CV is dan is het unbranded en zonder simlock, als er een operator naam in het bestandje staat zoals bv Proximus of Vodafone dan is het moeilijk om dit op voorhand te weten, maar als het wel zo is houd niets je tegen om een andere te flashen zonder simlock ;) .

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
ivibes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:42:
Ten tweede, ik heb een Duits model:

Manufacturer model name:
RM-821_eu_euro2_248
Mobile operator name:
000-DE
Configuration ID
95786
Ik heb exact dezelfde als jij :)

Het blijft natuurlijk apart dat Nokia eerst de updates uitrolt voor provider toestellen in plaats van de simlockvrije niet-provider toestellen. Ik wacht in ieder geval nog even met flashen tot begin januari :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

deuxani schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:19:
[...]

Ik heb exact dezelfde als jij :)

Het blijft natuurlijk apart dat Nokia eerst de updates uitrolt voor provider toestellen in plaats van de simlockvrije niet-provider toestellen. Ik wacht in ieder geval nog even met flashen tot begin januari :)
:) Ook een gele? En geen problemen?

idd apart maar denk dat Februari de uiterste datum is en dat we de update wel iets eerder kunnen verwachten..

• Donstil
  • Niet online
Wat betekend de kleur toevoeging aan het einde van de firmware? (Black/Yellow bij Proximus)

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 14:30

Ryceck

Constants and Variables

Donstil schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:24:
Wat betekend de kleur toevoeging aan het einde van de firmware? (Black/Yellow bij Proximus)
Zal wss te maken hebben met het kleurthema wat als standaard ingesteld wordt na installatie van de firmware.
Geel thema voor een gele Lumia, rood thema voor een Lumia. Dat thema wat aan te passen is zodra je hem geinstalleerd hebt.
Tenminste, dat denk ik want ik kan me geen andere verschillen voorstellen tussen een rode en een gele Lumia...

[ Voor 12% gewijzigd door Ryceck op 20-12-2012 19:58 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10 21:56
Hey ik heb een vraagje, mijn vriend werkt bij een callcenter en verkoopt telefoon abbo's. Hij had het er laatst over dat de vraag naar de 920 lyrisch is en dat hij geen telefoon verkocht krijgt omdat iedereen op de 920 zit te wachten.

Is het echt zo'n hit als hij beschrijft? Nokia is al een tijdje uit de roulatie. W8 spreekt mij wel aan, maar alleen als het genoeg klanten trekt zodat het voor ontwikkelaars ook aantrekkelijk wordt om apps te maken.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Met de 920 is Nokia weer helemaal terug en there's more to come ;-)

• mafiatounes
  • Niet online
Alcides schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:08:
Hey ik heb een vraagje, mijn vriend werkt bij een callcenter en verkoopt telefoon abbo's. Hij had het er laatst over dat de vraag naar de 920 lyrisch is en dat hij geen telefoon verkocht krijgt omdat iedereen op de 920 zit te wachten.

Is het echt zo'n hit als hij beschrijft? Nokia is al een tijdje uit de roulatie. W8 spreekt mij wel aan, maar alleen als het genoeg klanten trekt zodat het voor ontwikkelaars ook aantrekkelijk wordt om apps te maken.
Dit is echt zo, ik was een tijdje terug in Duitsland en toen de 920 daar uitkwam was het toestel overal gelijk uitverkocht, elke keer ik ging was de stock net uitverkocht bij Saturn, Mediamarkt enz. Ik kon het toestel nergens bemachtigen voor ik terug naar Belgie ging. Ik ben het toestel erna in (Lille) Frankrijk gaan halen die dame zei ook dat ik geluk had het was het laatste toestel en de stock werd elke keer binnen 1 a 2 dagen uitverkocht. Dit is tot op heden nog zo, zag deze morgen dat Microsoft de beslissing heeft genomen om eigen personeel nog niet van een 920 te voorzien omdat er dan nog meer schaarste zal ontstaan.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

• Donstil
  • Niet online
Begint al goed de flash.

Heb alleen Mac machines tot mijn beschikking dus dat ging niet werken, eentje daarvan heeft WP8 via Bootcamp. Die dus maar even gebruikt, Nokia Care Suite geïnstalleerd en de "Product support tool for store 5.0" gestart. Als ik dan naar "File>Open product" ga is er helemaal geen RM-821 (en 820) te kiezen.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Donstil schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:42:
Begint al goed de flash.

Heb alleen Mac machines tot mijn beschikking dus dat ging niet werken, eentje daarvan heeft WP8 via Bootcamp. Die dus maar even gebruikt, Nokia Care Suite geïnstalleerd en de "Product support tool for store 5.0" gestart. Als ik dan naar "File>Open product" ga is er helemaal geen RM-821 (en 820) te kiezen.
Nokia Care Suite als Administrator opgestart? (rechtermuisknop)

En als ik de "Product support tool for store 5.0" start moet ik ook wat toestemmingen geven aan m'n firewall..

[ Voor 9% gewijzigd door iVibes op 20-12-2012 21:08 ]

• Donstil
  • Niet online
ivibes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:47:
[...]

Nokia Care Suite als Administrator opgestart? (rechtermuisknop)

En als ik de "Product support tool for store 5.0" start moet ik ook wat toestemmingen geven aan m'n firewall..
Jep gedaan, ik heb versie 2012.5.5 maar online gebruiken ze allemaal
2012.45.4.5

Die ben ik nu maar even aan het downloaden, (van een of ander vaag Chinees forum)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Donstil schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:10:
[...]
Jep gedaan, ik heb versie 2012.5.5 maar online gebruiken ze allemaal
2012.45.4.5

Die ben ik nu maar even aan het downloaden, (van een of ander vaag Chinees forum)
Een iets aangepaste versie dan op wpcentral, alleen de link naar Nokia Care Suite werkt niet, maar die heb ik eventueel ook wel voor je...
http://ukmobilereview.com...ecover-bricked-lumia-920/

• Donstil
  • Niet online
Oke gelukt inmiddels. Met 2012.45.4.5 ging het precies zoals in de handleiding op wpcentral.

Nu opnieuw gestart, in het Nederlands en hij is nu een Backup van Skydrive oid aan het terughalen.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Welke ben je nu aan het flashen, die van Proximus?

• Donstil
  • Niet online
ivibes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:37:
Welke ben je nu aan het flashen, die van Proximus?
Zojuist gedaan. Lijkt prima te werken en is idd simlockvrij zoals hier al was geschreven.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Nice!

Voor de geïnteresseerden:

1. NaviFirmPlus 1.7
2. Nokia_Care_Suite_5.0_2012.45.4.5

Download:
http://wtrns.fr/P1I9IyZ12rPIyhG

• Donstil
  • Niet online
Telefoon heeft een backup van Skydrive terug gezet en is nu al mijn apps uit de store aan het plukken.
Achtergrond staat keurig op zijn plek, instellingen ook maar de indeling van de tiles dan weer niet. Jammer maar wist dat hij leeg ging dus geen punt.

• mafiatounes
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:51:
Telefoon heeft een backup van Skydrive terug gezet en is nu al mijn apps uit de store aan het plukken.
Achtergrond staat keurig op zijn plek, instellingen ook maar de indeling van de tiles dan weer niet. Jammer maar wist dat hij leeg ging dus geen punt.
Had ik ook maar is niet zo erg duurt max 15 min om tiles terug op hun plek te zetten + nu heb je een clean install ipv update die soms niet goed verlopen althans bij Androids.

• Donstil
  • Niet online
mafiatounes schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:54:
[...]

Had ik ook maar is niet zo erg duurt max 15 min om tiles terug op hun plek te zetten + nu heb je een clean install ipv update die soms niet goed verlopen althans bij Androids.
Heb Screenshots van de live tiles. Kan ik het weer terug zetten zoals het stond.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 08:58
Donstil schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:51:
Worden backup en restore automatisch geregeld door de telefoon?

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 08:58
Weet iemand of Lte ook bij de inbranded Duitse versies in de firmware zit? (Heb ook de eerder genoemde euro2-248 versie)

• Xylon
  • Laatst online: 14-10 15:20
bhorvers schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:45:
Vraag aan alle Lumia 920 bezitters ... Hebben jullie de Lumia in een case zitten ?

Ik heb mijn huidige telefoon (iPhone 4) in een strakke softcase zitten. Uitsparing aan de achterkant, zodat het cameralensje niet bekrast wordt. Maar netzo als je het ontwerp van de iPhone tekort doet met zo'n case, heb ik dat ook met geweldige ontwerp van de Lumia (die ik inmiddels besteld heb). Liever geen case ... ik vind hem zo erg mooi en wil dat zo houden.

Heeft iemand zonder een case al krasjes op de lens, als je hem (of haar) op de rug legt ?
Zelf heb ik om mijn iPhone 4 altijd een full body skin gehad. Perfecte bescherming tegen krassen zonder dat het toestel er lomp uit gaan zien. Tegen vallen zal een skin natuurlijk wel minder goed beschermen dan een case.

Ik heb op dit moment helaas nog geen Lumia 920, maar ik heb wel al een full body skin binnen van Zagg, zodat die er direct vanaf de eerste dag om kan. Zo'n skin is vaak ook dik genoeg om je camera net van de tafel af te halen.

• Donstil
  • Niet online
sundace schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:55:
[...]

Ja tijdens de eerste installatie heb ik dat eens geactiveerd, hij slaat wat instellingen op, welke AppS geïnstalleerd staan en wat klein spul.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 20-12-2012 22:40 ]

• mafiatounes
  • Niet online
sundace schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:55:
[...]

Na het inloggen bij de eerste boot wordt er gevraagd of je een eerdere backup wil terugplaatsen, dit gebeurt hierna automatisch.

Even een update met mijn ervaringen, tijdens het navigeren met muziek via bluetooth heb ik gzen reboots meer _/-\o_ . Verder blijft mijn toestel koeler tijdens het gamen voorheen werd hij best warm.

• Boomlaars
  • Laatst online: 05-07-2024
Heb hem vandaag gehaald, mooi toestel.

Alleen wat is dat voor iets raars met Whatsapp. Waarom zien die smileys er zo debiel uit, en komen ze totaal niet overeen met de Emoji smileys die uiteindelijk verzonden en weergegeven worden? Een van mijn favoriete smileys, waar het stoom uit de neusgaten komt, is op mijn telefoon een lachende smiley voordat ik hem verzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik heb zojuist ook mijn rode, van origine Duiste Lumia geflasht met de proximus (059R831: RM-821_belgium_proximus_VAR254549_1249_1_001_V1_Yellow) firmware. Ging van een leien dakje. Nu nog even kijken of ook mijn foto's scherper zijn. Reboots had ik al een hele tijd niet meer.

/edit: kies er niet voor, zoals ik, om even te wachten met de backup terug zetten, want die is na de eerste vraag weggegooid. Ik had dus gedacht om even snel wat te testen en daarna een factory reset en dan mijn backup terug te zetten, maar die was dus foetsie. Ik had tijdens de eerste setup de backup niet laten terug zetten, maar ook geen backup aangezet. Maar bij reset en herinstallatie was mijn backup dus niet zichtbaar, alleen eentje met de naam van de firmware. Ach ja, kan ik iig een keer vanaf scratch beginnen en proberen een google-vrije WP8 telefoon te maken.

[ Voor 51% gewijzigd door zonoskar op 21-12-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 16:55

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Heb de knoop doorgehakt en een zwarte besteld bij bol.com. Nu in spanning afwachten of ze de 14.01.2013 gaan halen als leverdatum.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
zonoskar schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:15:
Ik heb zojuist ook mijn rode, van origine Duiste Lumia geflasht met de proximus (059R831: RM-821_belgium_proximus_VAR254549_1249_1_001_V1_Yellow) firmware. Ging van een leien dakje. Nu nog even kijken of ook mijn foto's scherper zijn. Reboots had ik al een hele tijd niet meer.

/edit: kies er niet voor, zoals ik, om even te wachten met de backup terug zetten, want die is na de eerste vraag weggegooid. Ik had dus gedacht om even snel wat te testen en daarna een factory reset en dan mijn backup terug te zetten, maar die was dus foetsie. Ik had tijdens de eerste setup de backup niet laten terug zetten, maar ook geen backup aangezet. Maar bij reset en herinstallatie was mijn backup dus niet zichtbaar, alleen eentje met de naam van de firmware. Ach ja, kan ik iig een keer vanaf scratch beginnen en proberen een google-vrije WP8 telefoon te maken.
Zonoskar: is de FM - radio optie al geactiveerd in deze firmware-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Waar blijven eigenlijk die foto samples van 920's met de firmware update? :) (ja, die op de frontpage heb ik al gezien)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Plof-kip schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:24:
Als het erin zit hebben ze het verdomd goed verstopt. Ik kan het dus niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Plof-kip schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:24:
[...]

Reken maar dat als dat gebeurt dat sites als WPcentral er als de kippen bij zijn om er over te berichten. Vooralsnog niks gehoord uit die hoek, dus vermoed van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:40
Beanie schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:45:
[...]

Reken maar dat als dat gebeurt dat sites als WPcentral er als de kippen bij zijn om er over te berichten. Vooralsnog niks gehoord uit die hoek, dus vermoed van niet.
http://www.wpcentral.com/...og-windows-phone-8-update

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:40
"Nokia improves Lumia 920 camera. We do a before and after comparison":

http://www.wpcentral.com/...mia-920-camera-comparison

met een aantal foto's zodat je zelf je mening kunt vormen >:)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat zulke reviews ook wel welkom zijn voor de gewone consument om te beslissen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:50:
Ik denk dat zulke reviews ook wel welkom zijn voor de gewone consument om te beslissen:
[video]
Onduidelijk wat hij nou wil bereiken met het filmpje, hij benoemd niet echt feiten het is gebaseerd op onderbuik gevoelens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Laatst online: 24-01-2022
Dewaterweg schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:30:
[...]

Onduidelijk wat hij nou wil bereiken met het filmpje, hij benoemd niet echt feiten het is gebaseerd op onderbuik gevoelens.
Is blijkbaar ook de bedoeling van zijn kanaal, om zijn eigen mening te geven wat ik best ok vind. Zelf ben ik er het uiteraard niet mee eens. Ik heb ook lang Android gebruikt en dat is gewoon een puinhoop wat mij betreft. Er is geen beginnen aan om die twintig homescreens deftig te organiseren en ik vond mezelf dan ook constant bezig met dergelijke dingen. Bij Windows Phone is je scherm automatisch gevuld en mag je nog bijna op gelijk welke manier je tiles ordenen, je komt bijna altijd aan een mooi geheel.

Zijn kritiek op het gebrek aan notificatiecenter kan ik slechts voor een deel volgen. Dat je notificaties zou missen omdat je geen tile op je homescreen hebt dat begrijp ik echt niet. Je hebt plaats genoeg, zeker in Windows Phone 8, om vanalles op je homescreen te pinnen. Als die app niet belangrijk genoeg is om dat te doen dan kan die notificatie je ook weinig schelen me dunkt. Wel kan ik inkomen dat het bij Windows Phone wat omslachtig is om even vlug een bericht of mail te lezen terwijl je met iets anders bezig bent maar ook dat lijkt me vooral een kwestie van wennen.

Wat sommigen blijkbaar niet begrijpen is dat het Windows Phone startscherm eigenlijk gewoon een notificatiecenter is en zo moet je het ook gebruiken vind ik. Alles wat je belangrijk vindt en veel nodig hebt (mails, berichten, etc.) plaats je bovenaan en zo zie je gewoon constant wat je allemaal van nieuwe berichten hebt. Wat je minder gebruikt kun je dan onderaan je lijst plaatsen of gewoon in de app list laten staan. Zo kies je gewoon zelf wat je allemaal te zien krijgt en wat niet. Simpeler kan het volgens mij niet.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:50:
[video]
Hij praat zich nogal wat tegen in zijn review en dat maakt het in mijn ogen alleen maar lachwekend. Een telefoon moet in zijn ogen praktisch en functioneel zijn en dan verwijst hij naar zijn galaxy s3 ?? Daarnaast verwijst hij teveel dat hij wilt weten wat er in de background draait, is dit functioneel en wil je dit als gebruiker weten ? Leuk voor een tweaker die probeerd zijn android phone stabiel te krijgen, maar voor de 95% van de gebruikers ligt hier niet wakker van.

Na wat scrollen naar 4 minuten heb ik het filmpje weer afgesloten. Als hij na een maand niet weet dat er een burst modus in de camera zit, ben je in mijn ogen best wel sneu als reviewer (licht uitgedrukt) :X

Daarom denk ik ook niet dat de "gewone consument " hier iets aan heeft. Die kopen nog steeds de telefoon in de winkel en horen het verhaal aan van de verkoper. Mocht de klant toch intressen hebben in de 920 (van de reclame of van een neef ect.) en de verkoper is meer een iphone of android persoon, zal de klant alsnog worden omgepraat. Komt jammer genoeg nog steeds voor.

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 21-12-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Wat ik me net bedenk, we krijgen in februari die portico update, maar we zouden dan toch die apollo update met notification etc krijgen? Is die nou weer verschoven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vali schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:56:
[...]

Na wat scrollen naar 4 minuten heb ik het filmpje weer afgesloten. Als hij na een maand niet weet dat er een burst modus in de camera zit, ben je in mijn ogen best wel sneu als reviewer (licht uitgedrukt) :X
Ik heb hem nu bijna twee maanden maar wist het ook niet 8)7

Edit: hoop updates vandaag voor de Nokia Software trouwens.
Toeganspunt
Nokia OV.
Accessoires
Nokia Drive
Audio
Scherm+aanraken
Extra's en informatie

Alles uiteraard zonder change log

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 22-12-2012 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Donstil schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:44:
[...]

Ik neem aan dat je Smart Shoot bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ivibes schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 01:44:
[...]

Ik neem aan dat je Smart Shoot bedoelt?
Geen idee, jij begint erover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is de action shot waarmee je burst foto's kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Donstil schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:44:
[...]

Edit: hoop updates vandaag voor de Nokia Software trouwens.
Toeganspunt
Nokia OV.
Accessoires
Nokia Drive
Audio
Scherm+aanraken
Extra's en informatie

Alles uiteraard zonder change log
Ik krijg iedere keer geen melding voor updates, behalve als ik naar de betreffende app ga naar de store.... Hoe werkt dat bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:56:
[...]Hij praat zich nogal wat tegen in zijn review en dat maakt het in mijn ogen alleen maar lachwekend. Een
Is een link van Texamicz. Dan hoef ik de video niet eens te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:01:
[...]

Is een link van Texamicz. Dan hoef ik de video niet eens te zien ;)
Hoezo, de persoon in de video is ook heel positief over veel dingen. Hij is gewoon kritisch. Kan je daar niet over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Zit nu even te kijken om mijn foon te flashen via NaviFirm omdat ik het uitschakelen van het Wi-Fi op lockscreen mateloos irritant vindt. Maar ik heb dus echt geen idee welke firmware ik nu moet pakken...
Telefoon is een Rode Duitse Lumia met firmware info RM-821_eu_euro2_248, 000-DE, 95786
DIng is simlock vrij gekocht en moet dat ook blijven omdat ik per januari naar een andere aanbieder ga (weg van t-mobile).

Help? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ryceck schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:14:
Zit nu even te kijken om mijn foon te flashen via NaviFirm omdat ik het uitschakelen van het Wi-Fi op lockscreen mateloos irritant vindt. Maar ik heb dus echt geen idee welke firmware ik nu moet pakken...
Telefoon is een Rode Duitse Lumia met firmware info RM-821_eu_euro2_248, 000-DE, 95786
DIng is simlock vrij gekocht en moet dat ook blijven omdat ik per januari naar een andere aanbieder ga (weg van t-mobile).

Help? :)
Dan moet je de Proximus firmware pakken, die heb ik op mijn Duitse (wit) gezet zonder problemen.
Ookheefteen andere tweaker hem op een Duitse rode, en weer een andere tweaker op een Franse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Donstil schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:17:
[...]

Dan moet je de Proximus firmware pakken, die heb ik op mijn Duitse (wit) gezet zonder problemen.
Ookheefteen andere tweaker hem op een Duitse rode, en weer een andere tweaker op een Franse.
En het is niet zo dat dit dan alleen in Belgie goedgaat ofzo? Proximus voelt zo buitenlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ryceck schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:22:
[...]

En het is niet zo dat dit dan alleen in Belgie goedgaat ofzo?
Nee hoor je hoeft niet naar de Grens om hem te flashen, kan gewoon thuis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
Gisteren ook de proximus er op gezet. Geen probleem. Ik ben alleen nog niet tevreden over batterijduur, dat is dus geen verbetering. Standby ongeveer 1% per uur, wat redelijk is. Zodra ik de telefoon echt ga gebruiken loopt het toch vrij snel terug. Hoop dat dit nog beter wordt..

maran

Pagina: 1 ... 26 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;