[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Ik vind Line wel erg japans qua opbouw, mega grote smilies e.d.
Viber werkt ook prima, kan je ook nog eens gratis met elkaar bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Lumia 920 uit duitsland binnen maar de " Mijn gegevens overbrengen" app wil geen gegevens met Bluetooth overzetten van mijn oude Omnia 7. Ze krijgen geen werkendeverbinding.
Werkt die app wel op oude nokia lumia's of andere oude windows phones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb nu nog Whatsapp 2.8.2 op mijn 920 en die is beroerd, zoals vele pijnlijk hebben gemerkt.
Ik gebruik er Kik naast maar veel verder dan mijn moeder, vriendin en zusje ben ik nooit gekomen helaas, erg jammer want deze app is ook MultiPlatform en werkt beduidend beter en sneller op zowel iOS, Android als WP

Ik zie op WP7.nl wel een goeie positieve ervaring over de nieuwe Whatsapp update, ben benieuwd wanneer we die update allemaal krijgen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:33:
Ik heb nu nog Whatsapp 2.8.2 op mijn 920 en die is beroerd, zoals vele pijnlijk hebben gemerkt.
Ik gebruik er Kik naast maar veel verder dan mijn moeder, vriendin en zusje ben ik nooit gekomen helaas, erg jammer want deze app is ook MultiPlatform en werkt beduidend beter en sneller op zowel iOS, Android als WP

Ik zie op WP7.nl wel een goeie positieve ervaring over de nieuwe Whatsapp update, ben benieuwd wanneer we die update allemaal krijgen.
Die is inderdaad beroerd, de nieuwere 2.8.8 is voor mij nog niet beschikbaar in de store ook niet als ik via de Whatsapp site ga, dan staat er op de pagina niet beschikbaar voor jou toestel ofzo.

Ik kan wel verder met de oudere versie maar wil wel heel graag een WP8 versie die degelijk werkt, en meerdere mensen die het toestel kopen kunnen hem momenteel niet downloaden.

Ebuddy of dergelijke andere chat apps zijn niet aan mij besteed, meeste mensen die ik ken gebruiken enkel Whatsapp/FB chat.

[ Voor 5% gewijzigd door mafiatounes op 02-12-2012 14:50 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
vali schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:29:
[...]
Was vandaag in een hi telefoon winkel en die verkoper wist niet eens wat de lumia 920 was... En dat moet wp8 groot maken?
Ik was laatst in een Hi winkel waar ik vroeg naar een WP8 toestel, en toen zei een verkoper dat die er nog niet waren. Maar dat ze zeker 'het wachten waard zijn!'. Gladjakker :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Laatst online: 22-01-2024
Ik heb inmiddels de vodafone branded versie van de lumia 920. Hij werkt helemaal top. Krijg updates etc. ook gewoon binnen.

Edit: hij is geunlocked. Gebruik hem in combinatie met HI

[ Voor 19% gewijzigd door sokar24 op 02-12-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:51
sokar24 schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:34:
Ik heb inmiddels de vodafone branded versie van de lumia 920. Hij werkt helemaal top. Krijg updates etc. ook gewoon binnen.

Hetzelfde hier, maar ik moet mijn Hi simkaart nog knippen naar micro echter wacht ik daar nog even op tot whatsapp beschikbaar is op de lumia 920.

Maar inderdaad ook de "branded" vodaphone versie maar daar merk je niks aan behalve het opstart logo. Verder een hele mooie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De kleinere updates krijgen de branded toestellen gewoon idd, het kan zijn dat de grotere updates later worden uitgrolt toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 02-12-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Rich recording doet zijn werk: http://www.wpcentral.com/...rding-live-deadmau5-event

/edit: Vandaag de telefoon meegenomen tijdens het fietsen. De fiets-shots zal ik jullie besparen. Maar wat omgevingsshots zijn wel leuk toch?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_144.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_140.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_134.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_123.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_121.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_100.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_091.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_071.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_064.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_060.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_043.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_035.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_029.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/9378940/Lumia920/WP_20121202_026.jpg

Ik moet zeggen dat ik de camera steeds beter ga vinden. Ik heb de foto's wel een beetje bewerkt in Lightroom, maar meer dan wat contrast en levels heb ik niet hoeven doen. Ik heb wel gemerkt dat je de witbalans gewoon handmatig moet zetten en niet op automatisch. Ik heb de foto's ook maar aan mijn review toegevoegd.

[ Voor 92% gewijzigd door zonoskar op 02-12-2012 21:44 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Goed bezig @ zonoskar..

In deze videoreview hebben ze witte kaders om de tiles: YouTube: Разбор функционала Nokia Lumia 920
Hoe stel je de witte kaders in die om de tiles zitten. Krijg je die automatisch als je beide zwarte achtergrond en zwarte tiles insteld? Of zijn de kaders apart/los in te stellen?
Want zwart/zwart zonder witte kaders is volgens mij wel erg mooi als dat zou kunnen.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deze fotos zien er keurig uit, maar dat komt ook wel wat door de nabewerking denk ik.

Goeie manier van fietsen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online
SpitfireNL schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:57:
Hoe stel je de witte kaders in die om de tiles zitten. Krijg je die automatisch als je beide zwarte achtergrond en zwarte tiles insteld? Of zijn de kaders apart/los in te stellen?
Want zwart/zwart zonder witte kaders is volgens mij wel erg mooi als dat zou kunnen.
Dat is de high contrast instelling onder 'ease of access' (ik weet niet hoe dat in het NL heet). Volgens mij kan dat niet zonder witte randjes overigens.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op zondag 02 december 2012 @ 22:31:
[...]

Dat is de high contrast instelling onder 'ease of access' (ik weet niet hoe dat in het NL heet). Volgens mij kan dat niet zonder witte randjes overigens.
Merci, ik zocht al een tijdje naar dit :)

Maar uh op lockscreen is het nu gewoon maar een witte achtergrond ...
Snap niet waarom ze geen zwart en wit in themes kunnen toelaten als opties.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 17:08
Super, klinkt erg goed.
Wordt nu nog ongeduldiger :9~
sokar24 schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:34:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:50
Weet iemand trouwens waarom je niet de grijze variant kan pre-orderen bij bevoorbeeld bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op zondag 02 december 2012 @ 22:31:
[...]Dat is de high contrast instelling onder 'ease of access' (ik weet niet hoe dat in het NL heet).
Toegankelijkheid => Hoog contrast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:19
Donstil schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:42:
De kleinere updates krijgen de branded toestellen gewoon idd, het kan zijn dat de grotere updates later worden uitgrolt toch?
Het kan zo zijn ja als er problemen worden geconstateerd door de provider (Vodafone Duitsland in dit geval). Dat is op WP7 zo ver ik weet nog maar twee keer gebeurt en toevallig allebei bij dezelfde provider ook nog. De reden waarom weet ik niet meer, behalve dat het wel echt noodzakelijk was dat die update een tijdje moest wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
Ik krijg om de 1 of andere reden 3g (of edge) niet aan de praat op mn Lumia 920.

Ik heb mijn provider (hollandsnieuwe) in de netwerk selectie lijst geselecteerd, zie daarna in de status linksboven netjes '3G' plus volle 'verbindingsbalkjes' staan, maar ga ik naar een browser, dan krijg ik de melding dat de pagina nu niet weer gegeven kan worden etc etc. Terwijl die pagina t wel met WIFI doet (bv deze forum pagina).
Iemand enig idee hoe ik 3g op mn lumia 920 aan de praat kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:23

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Iemand enig idee hoe ik 3g op mn lumia 920 aan de praat kan krijgen?
APN ingesteld voor je provider? Staat onderaan het instellingen scherm (bij WP7, bij WP8 zal dat ook wel zijn).

[ Voor 11% gewijzigd door mkrmr op 03-12-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Vandaag een e-mail ontvangen van nokia nederland dat ze trouwe klanten willen laten weten dat we als een van de eerste de L920/820 kunnen pre-orderen bij de verschillende partners (bol, pdashop, etc...) Niet echt nieuws eigenlijk maar ben blij om niet vergeten te worden :+

[ Voor 32% gewijzigd door SpitfireNL op 03-12-2012 09:50 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
gauchov6 schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:40:
[...]

APN ingesteld voor je provider? Staat onderaan het instellingen scherm (bij WP7, bij WP8 zal dat ook wel zijn).
Ja, die van mij staat op Vodafone.NL. Heb net zelf een nieuwe toegevoegd met alle APN-data van Vodafone (die wordt gegeven op de Vodagone website), maar dit helpt niets. Elke keer heb ik voor de zekerheid mijn toestel opnieuw opgestart.
Ik krijg 3G niet aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

deBennie schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:04:
[...]

Ja, die van mij staat op Vodafone.NL. Heb net zelf een nieuwe toegevoegd met alle APN-data van Vodafone (die wordt gegeven op de Vodagone website), maar dit helpt niets. Elke keer heb ik voor de zekerheid mijn toestel opnieuw opgestart.
Ik krijg 3G niet aan de praat...
Heb je roaming aan staan? Je roamt toch op het netwerk van Vodafone met Hollands nieuwe? Heb wel eens gehoord met Telfort klanten dat ze roaming aan moesten zetten om "internet" aan de praat te krijgen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ah, eindelijk! Ik had de APN op Vodafone ingesteld en die moest ingesteld staan op Hollandsnieuwe.
Gefixed, thx voor de input! :)

Roaming heb ik uitgezet, overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door deBennie op 03-12-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
SpitfireNL schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:48:
Vandaag een e-mail ontvangen van nokia nederland dat ze trouwe klanten willen laten weten dat we als een van de eerste de L920/820 kunnen pre-orderen bij de verschillende partners (bol, pdashop, etc...) Niet echt nieuws eigenlijk maar ben blij om niet vergeten te worden :+
Die kreeg mijn vriendin ook vorige week, maar is niks anders dan reclame. Je hebt daardoor niet eerder recht op lumia

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Videorecensie door Allaboutphones.nl

Ik heb hem nog niet kunnen kijken. Dat doe ik thuis wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jammer dat die reviews altijd zo hinderlijk verteld worden bij AllAboutPhones. Beetje vlot iemand zou geen kwaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
YouTube: Coolblue Deze review is erg vlot. Misschien iets te vlot ;)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Verder dan 40 seconden kwam ik niet, verschrikkelijke review en toont vrijwel meteen een, misschien onterecht waargenomen, desinteresse in de 920. '..of ie zijn geld waard is..' Vind dat een erg slechte zin om uit spreken over welk toestel dan ook, het zet meteen een partijdige toon neer.

Anyway, vind videoreviews sowieso vaak bagger, van wie ze ook zijn. Je kan de telefoon zelf nooit goed zien, het verhaal wat verteld wordt is niet te volgen. Nee, dan liever een geschreven review met veel foto's, rustig de tijd om even terug te lezen over iets, rustig details bekijken van de telefoon in kwestie.
TJHeuvel schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:24:
YouTube: Coolblue Deze review is erg vlot. Misschien iets te vlot ;)
Hoewel terecht, het is toch wat apart: Lumia negen-honderd-en-twintig in plaats van de naar mijn idee logische uitspraak Lumia negen-twintig :P

[ Voor 18% gewijzigd door Beanie op 03-12-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
Telkens de hele naam uitspreken vind ik sowieso wel irritant overkomen. Beide reviews zijn niet echt toppie, maar dat verwacht ik tegenwoordig eigenlijk ook niet echt. Er zijn ook maar een paar tech-sites en game-sites waar ze een beetje goed kunnen presenteren. IGN heeft wat mij betreft de enige waar ik het niet irritant vind om naar te kijken en dat is niet alleen omdat het mooie dames zijn :+ (al valt me wel op dat die vaker beter presenteren).
De Tweakers video stukjes en de stukjes van Nederlandse gamesites vind ik ook erg mager altijd. Sporadisch kan ik iets bij PU.nl nog wel waarderen, maar meestal lijken ze zich op jonge tieners te richten. Wanneer komt er nou eens wat volwassenere content online?

Anyways, brakke presentatie of niet, het lijkt er wel op dat de reviews steeds positiever worden. Wel vraag ik me af waar al die reviewsites ineens de categorie "ecosysteem" vandaan halen. Kan me niet herinneren dat die er vorig jaar of het jaar ervoor ook al bij zaten, maar ineens wordt het overal vermeld en heb je dat WP daar echt enorm slechte cijfers haalt (hoewel niet toppie zoals ios of android is het zeker wel een voldoende waard)

Ook is het erg opvallend dat de user-reviews overal echt enorm hoog liggen. Hoger dan andere smartphones

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 03-12-2012 12:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
Irritant dat alle reviewers elkaar napraten over het gewicht van de 920. Beste Nedelandse review dat ik tot nu toe heb gelezen: http://www.smartphone-rev...920-en-windows-phone-8-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Lol bij de Gizmodo poll voor beste smarthpone of the year... Inmiddels bijna 4000 stemmen voor de Lumia 920. De runner up, de iPhone 5 ligt nogal ver achter met zo'n 200 stemmen...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:30:
Irritant dat alle reviewers elkaar napraten over het gewicht van de 920. Beste Nedelandse review dat ik tot nu toe heb gelezen: http://www.smartphone-rev...920-en-windows-phone-8-2/
Ik vind het hoge gewicht meestal niet zo hinderlijk maar voel het wel behoorlijk als ik hem in mijn hand aan de onderkant op mijn pink laat rusten. Dat is echter minder het gewicht als wel de vrij scherpe randen van de Lumia 920 vergeleken met mijn oude Omnia 7. Die manier van vasthouden moet ik dus snel afleren.
Plat in mijn hand heeft het toestel echter de prettige ronde vorm zodanig dat je het gewicht nauwelijks voelt.

Het matte (zwarte) toestel voelt bovendien erg prettig aan. Hoewel keihard polycarbonaat voelt het fluweelachtig zacht. Heel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Laatst online: 14:19
Zijn er al plannen om bijv. rood in satin finish te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Martinspire schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:28:
Anyways, brakke presentatie of niet, het lijkt er wel op dat de reviews steeds positiever worden. Wel vraag ik me af waar al die reviewsites ineens de categorie "ecosysteem" vandaan halen. Kan me niet herinneren dat die er vorig jaar of het jaar ervoor ook al bij zaten, maar ineens wordt het overal vermeld en heb je dat WP daar echt enorm slechte cijfers haalt (hoewel niet toppie zoals ios of android is het zeker wel een voldoende waard)

Ook is het erg opvallend dat de user-reviews overal echt enorm hoog liggen. Hoger dan andere smartphones
Het hele ecosysteem verhaal komt erg vaak ter sprake omdat dat sinds WP eigenlijk een factor is geworden lijkt me. Het nadelige eraan vind ik dat er voornamelijk naar apps wordt gekeken. Ga eens verder dan dat, kijk naar dingen als SkyDrive, iCloud en Google Drive en hoe die zich tot elkaar verhouden. Wat heb je uit de box als ervaring, welk platform moet bepaalde apps wel hebben om core functionaliteit op te vangen. Het ecosysteem verhaal is mij te oppervlakkig in veel reviews. Neemt echter niet weg dat WP natuurlijk gewoon echt een achterstand heeft op apps gebied, niet in aantallen zozeer, maar meer in de innovatieve en populaire apps die toch vaak eerst het levenslicht zien op iOS.

De user reviews zijn inderdaad erg goed, denk echter wel dat een groot aandeel hiervan ligt bij de bewuste en wel overwogen keuze die velen maken bij aankoop van een 920. Men weet de tekortkomingen en dan blijft er doorgaans alleen een positieve ervaring over.
phoenix_555 schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:45:
Zijn er al plannen om bijv. rood in satin finish te maken?
Nee, zal er waarschijnlijk ook niet komen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Beanie op 03-12-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:38

defcon84

Multipass?

Rowdy.nl schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:35:
Lol bij de Gizmodo poll voor beste smarthpone of the year... Inmiddels bijna 4000 stemmen voor de Lumia 920. De runner up, de iPhone 5 ligt nogal ver achter met zo'n 200 stemmen...
exact een uur verder en de 920 heeft al meer dan 5000 stemmen en de iphone5 nog steeds maar 215 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Bij Techzine zijn ze ook heel positief, alleen wat minder over het gebruikte materiaal van de glanzende versies.
http://www.techzine.nl/re...umia-920-a-conclusie.html

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
defcon84 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:35:
[...]

exact een uur verder en de 920 heeft al meer dan 5000 stemmen en de iphone5 nog steeds maar 215 :p
en 6 minuten later zijn er al 150 stemmen voor de 920 bijgekomen.
Kan haast niet maar cool is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online
Het ecosysteem wordt ook steeds belangrijker. En het is jammer dat de verschillende platformen niet bij elkaar leentjebuur kunnen spelen. Zo heb ik een iPad en een L920, maar ik kan niet bij de iCloud data van mijn iPad. Ook iTunes match werkt niet op de Lumia. Dus het ecosysteem van het smartphone OS is mede bepalend voor wat je met de telefoon kan doen. Ik snap dat Apple hun systeem niet open willen zetten voor anderen, daarom ben je zo afhankelijk van 3rd party apps en de ingebouwde features in je OS. Zo vind ik het ook jammer dat er geen Google+ client is in WP8 waarmee je net zo eenvoudig als met facebook dingen kunt delen met je vrienden. Dan moet je maar een Android telefoon kopen, maar wie wil dat nou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb dat ook idd, ik heb verder alles van Apple (Osx machines, ios devices, ipods) en merk dat ook idd.
nu vind ik het gebrek aan iCloud nog niet zo vervelend maar het gebrek aan degelijke apps is gewoon vervelend.

Dat werd in reviews al aangehaald maar na 3weekjes eigen gebruik loop ik daar toch ook tegen aan.
De store geeft me een beetje de AppStore in 2008 gevoel, hoop rommel, slechte games en tientallen qr scanners.

erg jammer.

hopelijk wordt het snel opgelost maar zolang WP8 niet massaal wordt opgepakt door de consument zal het zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het probleem ligt daar bij Apple en Google die niet goed met andere platformen samen (willen) werken. MS levert prima skydrive, messenger (dadelijk skype), outlook mail e.d. aan andere platformen dus je kunt wel op je iPad bij de dingen van je Windows Phone. Maar helaas dus (nog?) niet andersom. Dat is jammer, maar het kost je ook weer niet gigantisch veel werk om van iCloud naar Skydrive over te stappen en je mail bv in Outlook (desnoods .com) te zetten.

Dat van de apps is inderdaad een heikel punt, maar op Instagram na, hebben we ook weer niet zo heel veel te klagen. De games zijn dan vaak niet zo heel bekend en je mist er wat van andere platforms, maar er is genoeg om je mee bezig te houden. Het wordt inderdaad tijd dat ze eens wat gaan opruimen en de troep-apps weghalen of eruit filteren (het aantal telt helaas nog wel te zwaar mee bij veel consumenten), maar er zit zeker enorme progressie in. Tuurlijk zul je nog hebben dat (vooral de komende maanden) wat apps/games exclusief op iOS of Android uitkomen omdat die ontwikkeling al lang voor de release van WP8/Win8 was begonnen, maar dat zal daarna ook wel weer bijtrekken. Ik verwacht binnen nu en een jaar wel dat je het niet echt zult merken dat je bepaalde dingen mist. Ook verwacht ik binnen nu en een maand of 3 wel wat verbetering wbt marketplace inhoud. De simpele apps of nutteloze apps zullen wel veel negatieve reviews gaan verzamelen de komende tijd en daardoor zal kwaliteitscontent wel wat omhoog schieten. Vooral in Windows 8 merk je dat de store daar nog wat te jong is om af te gaan op reviews (veel apps hebben maar 1 of 2 reviews dus dat is nog wat oneerlijk). Ga je in WP kijken buiten de lijstjes met nieuwe apps (dus bij de populaire e.d.) dan ziet dat er al stukken beter uit. Al vind ik het jammer dat je alleen maar Nederlandse reviews ziet en het niet gekoppeld wordt met buitenlandse reviews. Dan zouden apps als Facebook en Twitter bv al hoger staan dan nu.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 03-12-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31
Martinspire schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:26:
Het probleem ligt daar bij Apple en Google die niet goed met andere platformen samen (willen) werken. MS levert prima skydrive, messenger (dadelijk skype), outlook mail e.d. aan andere platformen dus je kunt wel op je iPad bij de dingen van je Windows Phone. Maar helaas dus (nog?) niet andersom. Dat is jammer, maar het kost je ook weer niet gigantisch veel werk om van iCloud naar Skydrive over te stappen en je mail bv in Outlook (desnoods .com) te zetten.
maar dat is ook meer noodzaak dan dat het echt uit liefde gedaan wordt.
Dat van de apps is inderdaad een heikel punt, maar op Instagram na, hebben we ook weer niet zo heel veel te klagen. De games zijn dan vaak niet zo heel bekend en je mist er wat van andere platforms, maar er is genoeg om je mee bezig te houden. Het wordt inderdaad tijd dat ze eens wat gaan opruimen en de troep-apps weghalen of eruit filteren (het aantal telt helaas nog wel te zwaar mee bij veel consumenten), maar er zit zeker enorme progressie in. Tuurlijk zul je nog hebben dat (vooral de komende maanden) wat apps/games exclusief op iOS of Android uitkomen omdat die ontwikkeling al lang voor de release van WP8/Win8 was begonnen, maar dat zal daarna ook wel weer bijtrekken. Ik verwacht binnen nu en een jaar wel dat je het niet echt zult merken dat je bepaalde dingen mist. Ook verwacht ik binnen nu en een maand of 3 wel wat verbetering wbt marketplace inhoud. De simpele apps of nutteloze apps zullen wel veel negatieve reviews gaan verzamelen de komende tijd en daardoor zal kwaliteitscontent wel wat omhoog schieten. Vooral in Windows 8 merk je dat de store daar nog wat te jong is om af te gaan op reviews (veel apps hebben maar 1 of 2 reviews dus dat is nog wat oneerlijk). Ga je in WP kijken buiten de lijstjes met nieuwe apps (dus bij de populaire e.d.) dan ziet dat er al stukken beter uit. Al vind ik het jammer dat je alleen maar Nederlandse reviews ziet en het niet gekoppeld wordt met buitenlandse reviews. Dan zouden apps als Facebook en Twitter bv al hoger staan dan nu.
Ik vind niet alleen de apps een heikel punt maar zeer zeker ook de kwaliteit. Ik heb echt het gevoel dat de messenging apps ondermaats werken. Ik heb ook niet het gevoel dat er echt instant messaging is maar meer een poll per minuut. duur soms echt lang voordat je je berichten krijgt. Zelfs voor facebook berichten,

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Facebook en MSN Messenger werkt bij mij al ruim 2 weken instant, supersnel. Berichten komen zelfs eerder binnen dan op PC. Heel goed geintegreerd in het OS, ik denk dat jij metname doelt op Whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
justice strike schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:48:
[...]

maar dat is ook meer noodzaak dan dat het echt uit liefde gedaan wordt.

[...]

Ik vind niet alleen de apps een heikel punt maar zeer zeker ook de kwaliteit. Ik heb echt het gevoel dat de messenging apps ondermaats werken. Ik heb ook niet het gevoel dat er echt instant messaging is maar meer een poll per minuut. duur soms echt lang voordat je je berichten krijgt. Zelfs voor facebook berichten,
Tja, het blijft lastig, maar dat heb je ook online. Voor chatdiensten heb je toch ook vaak dat ze een ander protocol naar het web vertalen, maar meestal heb je ook daar een delay in zitten. Dat is gewoon beperking van techniek waar je maar moeilijk (zonder het in de kosten te laten lopen) omheen kunt werken.

Ik heb inmiddels voor mijn forum een fatsoenlijk script wat vrijwel instant laat chatten zonder rare grappen, webbased (inclusief mobile) en serverload (extern gehost), maar 90% van alle alternatieven loopt via polling en dat is gewoon lastig.

Instant betekent meteen een vaste connectie naar een server en dus veel slurpende batterijen. Dan kun je zeggen dat het via Push gaat, maar zo'n apparaat moet toch ook luisteren of er een push wordt verzonden dus staat er altijd wel wat aan. Wat tegenwoordig de grote reden is dat je de acculadingen van voorheen gewoon niet kunt evenaren. Al die dataverbindingen kosten gewoon gigantisch veel meer energie. En ik heb dan liever dat ik een paar miliseconden moet wachten dan dat mn batterij elk kwartier aan de lader moet.

Met facebook en messenger, maar ook Kik heb ik weinig tot geen problemen over trage berichten. Whatsapp meestal ook niet, maar heb daar ook wel eens gehad dat ik een dag later ineens 100 berichten binnenkrijg.

En tuurlijk kun je zeggen dat de oplossingen van MS mbt de applicaties op iOS en Android uit nood zijn gemaakt, maar ze werken wel en ze zijn er gewoon. Probeer maar niet te zoeken naar mooie alternatieven vanuit de andere kampen, want die zijn er gewoon niet. Wat dat betreft had ik niet verwacht dat Google zo anti-MS zou zijn door het blokkeren van allerlei youtube apps en de moeilijkheid om alle kalenders te synchroniseren (heeft toch nog 2 jaar geduurd voor dat de mobiele site van google de windows phones kon laten vinken wat ze wilden, dat was voorheen toch ook echt alleen via useragents in de browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Facebook werkt hier dramatisch, berichten en meldingen komen tientallen minuten te laat of niet,
Live tile geeft het aantal berichten aan van de laatste push tot de volgende push. Lijkt niet te updaten daartussen.

zo staat hij nu al weer bijna 24h op 6 terwijl alles is gelezen en beantwoord.

dit lijkt op zowel Wifi als data voor te komen.

Edit: Inmiddels staat de 920 op 7700 vote's. De iPhone 5 heeft er nu 296 :o

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 03-12-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online
Facebook werkt bij mij ook slecht. Misschien is dat sinds ik Facebook Touch geinstalleerd heb. Idd uren later pas een notificatie, of helemaal geen. En die blijven dan inderdaad staan. Ze gaan pas weg als je facebook afsluit door vaak de 'terug' knop in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Moet ik wel eerlijk zeggen dat dit niet aan WP8 zal liggen maar aan de Facebook app, die was op Android en iOS ook beroerd. Minder beroerd als nu op wp8 maar nog steeds beroerd.

Ach ik gebruik mijn privé Smartphone voornamelijk voor Whatsapp,Kik,instagram en Facebook.
75% van de AppS werken dus schijt of zijn er niet :D goeie score toch :)

Edit: voor de koppeling met Trakt.tv gebruik ik PrimeTV en voor mijn koppelingen naar Sickbeard/Couchpotato/Sabnzb gebruik ik MediaHub. Twee AppS die voortreffelijk werken, beter als hun tegenhangers op Android en iOS. Mag dan ook wel gezegd worden natuurlijk

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 03-12-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Heb net nogmaals gemerkt dat mijn LG optimus toch echt wel verschrikkelijk slechte fotos maakt, vooral binnen, met enkel kunstmatig licht. Zijn er toevallig zo al fotos gepost met de lumia 920?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:41:
[...]

Ik vind het hoge gewicht meestal niet zo hinderlijk maar voel het wel behoorlijk als ik hem in mijn hand aan de onderkant op mijn pink laat rusten. Dat is echter minder het gewicht als wel de vrij scherpe randen van de Lumia 920 vergeleken met mijn oude Omnia 7. Die manier van vasthouden moet ik dus snel afleren.
Plat in mijn hand heeft het toestel echter de prettige ronde vorm zodanig dat je het gewicht nauwelijks voelt.
Vind het eigenlijk wel meevallen als ik hem vergelijk met de iphone4. Die laatste lijkt veel zwaarder. En daarnaast ligt de lumia veel lekkerder in mijn hand en heeft niet van die scherpe randjes (en geen antenne op de plekken waar mijn vingers de telefoon grijpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:11
zonoskar schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:17:
Facebook werkt bij mij ook slecht. Misschien is dat sinds ik Facebook Touch geinstalleerd heb. Idd uren later pas een notificatie, of helemaal geen. En die blijven dan inderdaad staan. Ze gaan pas weg als je facebook afsluit door vaak de 'terug' knop in te drukken.
Van iemand die (nog) geen WP8 telefoon heeft: wat is de reden om een Facebook app te installeren? Zat het niet geïntegreerd, of slechts een deel?

Op Android gebruik ik ook Friendcaster, omdat de officiële app bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autje schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:22:
[...]

Van iemand die (nog) geen WP8 telefoon heeft: wat is de reden om een Facebook app te installeren? Zat het niet geïntegreerd, of slechts een deel?

Op Android gebruik ik ook Friendcaster, omdat de officiële app bagger is.
Je kan het installeren maar het hoeft niet, alle updates worden getoond.

Als je echter meer wilt dan dat moet je gewoon maar effe de facebook app installeren, maar voor mij hoeft het alvast niet (zelfs als je facebook albums zijn toehankelijk zonder de facebook app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:11
Bedankt! Kun je ook een check-in doen zonder de FB app te installeren (nogmaals, ik heb nog geen WP8 telefoon, überhaupt nog geen Windows telefoon)?

[ Voor 3% gewijzigd door autje op 03-12-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

autje schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:43:
Bedankt! Kun je ook een check-in doen zonder de FB app te installeren (nogmaals, ik heb nog geen WP8 telefoon, überhaupt nog geen Windows telefoon)?
Dit kon zelfs op WP7 al :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
Daar straks mail gekregen van nokia belgie dat de 920 en 820 eraan komt.
Wie koopt tss jan en maart krijgt een gratis draadloze oplader.
http://www.nokia.com/be-n...id=1-9WP1MX4&Idate=121203

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

hebben ze niets over de adviesprijs gezegd? Zal wel hetzelfde zijn als in nederland wss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Voor wie er overwegen een L920 of andere WP8 te gaan kopen maar meer willen weten over de lockscreen, homescreen, settings of photo gallery.... hier is een videoreview die een stuk uitgebreider in gaat op de software dan dat de meeste reviews dat doen.

Een erg nuttige review: YouTube: Nokia Lumia 920 Review: Windows Phone 8

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
defcon84 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:09:
hebben ze niets over de adviesprijs gezegd? Zal wel hetzelfde zijn als in nederland wss..
Staat geen adviesprijs bij.
Als je kijkt hoe het altijd gaat zal het wel trg duurder is hier in belgie tov ned.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Kan iemand eens testen of de Nokia Collection beschikbaar is in de market als de telefoon zijn 'regio' en 'taal' niet hetzelfde staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik neem aan dat je bedoelt bij Store > Apps > Collections? Ik heb daar geen Nokia staan in ieder geval. Taal is Engels, de rest is Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
welke kleur vinden jullie de mooiste ? ik zit te twijfelen tussen een witte of een zwarte
andere kleurtjes zijn ook me net wat te....sjah wat is het woord :)
Of is de witte ook meer voor de vrouwen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimmits
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:54
mrcosmo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:59:
welke kleur vinden jullie de mooiste ? ik zit te twijfelen tussen een witte of een zwarte
andere kleurtjes zijn ook me net wat te....sjah wat is het woord :)
Witte is wel erg gaaf :) Vind juist het zwart zo... standaard?

Ben zelf voor de rode gegaan. Vind dat een telefoon wel wat persoonlijkheid mag uitstralen en nouja, hou wel van een keer wat anders. En de kleur rood dat Nokia heeft gebruikt is ook echt wel om verliefd op te worden, erg gaaf. Echter, mocht ik voor een "niet-kleur" zijn gegaan dan was het zeker de witte geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mrcosmo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:59:
Ik heb een Witte Lumia 920 en vind hem erg mooi, toen ik hem aan een maatje liet zien zei deze
"Daar hebben we in Rotterdam een woord voor: Homosexueel" ;)

Oftewel de witte is voor vrouwen maar maakt mij (of jou) het uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb ook een witte. Voor mij maakt het ook niks uit de rest er over denkt. Ik vind het een mooie toestel en ben er blij mee :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Wit is niet zoals vroeger enkel een trend of een mode kleur. Kijk maar hoeveel nieuwe witte auto's er rondrijden (met vaak zwart geblindeerde ramen en sommige gevallen zelfs zwarte velgen, niks vrouwelijks aan), alles van Apple was vroeger ook altijd wit (nu hebben ze wat meer variatie), design kantoren/huizen zijn allemaal wit wit wit. De vorm in combinatie met de kleur maakt of iets vrouwelijk is qua design en aan het design van de 920 is maar weinig vrouwelijks ;)

Zoals je begrijpt.... ik heb ook een witte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yilar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 14:29
defcon84 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:22:
Kan iemand eens testen of de Nokia Collection beschikbaar is in de market als de telefoon zijn 'regio' en 'taal' niet hetzelfde staan?
Ik heb de volgende settings en geen Nokia Collection (vroeg me al af waar die is gebleven?)

Phone Language: English
Country/Region: Netherlands
Regional Format: Netherlands (Dutch)
Browser & search language: English (UK)

Ik had van iemand begrepen dat die brand-specifieke collecties niet meer bestonden in de WP8 marketplace of komt die nou echt door de verschillende talen?

“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.” Terry Pratchett, Diggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik denk dat ik voor de gele ga :) de rode heeft ook nog een beetje kans, ma ik wil 'm eerst eens irl zien :)
deuxani schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:45:
Ik neem aan dat je bedoelt bij Store > Apps > Collections? Ik heb daar geen Nokia staan in ieder geval. Taal is Engels, de rest is Nederlands.
Yilar schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:33:
[...]

Ik heb de volgende settings en geen Nokia Collection (vroeg me al af waar die is gebleven?)

Phone Language: English
Country/Region: Netherlands
Regional Format: Netherlands (Dutch)
Browser & search language: English (UK)

Ik had van iemand begrepen dat die brand-specifieke collecties niet meer bestonden in de WP8 marketplace of komt die nou echt door de verschillende talen?
Ja blijkbaar wel, probeer het eens zou ik zeggen ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door defcon84 op 04-12-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yilar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 14:29
Ja blijkbaar wel, probeer het eens zou ik zeggen ;-)
No joy.. Zowel helemaal op UK als helemaal op NL krijg ik geen Nokia collection..

“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.” Terry Pratchett, Diggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
"The Nokia Collection content in Windows Phone 8 is set according to Settings for Language + Country/Region. To see the content of Nokia Collection, the phone Language need to be the same than Country/Region. The fix is driven by Microsoft, and will come at end of November 2012."

Bron: http://www.nokia.com/us-e...FAQ&caseid=FA140397_en_US

Nou... geen idee of de "fix" is dat we het juist niet meer zien krijgen als je telefoontaal anders is dan je regionale instellingen. Echt... waar zijn ze mee bezig bij de Windows Phone Store (Whatsapp, PayPal en nu alle Nokia apps weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

daar heeft de Windows Phone Store helemaal niets mee te maken eigenlijk... Slecht geprogrammeerd is meestal de oorzaak..
Het Language + Country/Region ding zal wel door MS opgelost moeten worden zo te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
lol ja idd een aantal vrienden van me zeiden ook zoiets wit is voor vrouwen/homo's
maar ja heb net wat foto's bekeken wit ziet er toch ook wel mooi uit hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
mrcosmo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:26:
lol ja idd een aantal vrienden van me zeiden ook zoiets wit is voor vrouwen/homo's
maar ja heb net wat foto's bekeken wit ziet er toch ook wel mooi uit hehe :)
Mensen die alleen maar naar hun vrienden luisteren kopen waarschijnlijk een iPhone ;) Ik zou gewoon de kleur kopen die jij mooi vindt. Al was het roze. Ik geloof niet dat je sexuele voorkeur door je telefoon bepaald wordt. En echte mannen (hetero én homo) durven zich te onderscheiden.

Tot zover deze stichtelijke woorden en nu maar weer on topic.

Groeten hoeft niet op GoT hoor, Tweakers zijn van nature aardig ;)
(die zelf een zakelijke een zwarte iPhone heeft en privé een cyaanblauwe Lumia 800)

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 04-12-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
coenox schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:42:
[...]

Mensen die zich alleen maar naar hun vrienden luisteren kopen waarschijnlijk een iPhone ;)
Dat ligt er natuurlijk aan, als ik naar mijn vrienden zou luisteren had ik een iPhone. Luisteren mijn vrienden naar mij hadden ze een Lumia 920 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Donstil schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:43:
[...]

Dat ligt er natuurlijk aan, als ik naar mijn vrienden zou luisteren had ik een iPhone. Luisteren mijn vrienden naar mij hadden ze een Lumia 920 ;)
Ah, dat is het. Je moet naar de juiste vrienden luisteren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht nu al de 3de keer dat ik mijn Lumia 920 niet uit de lock screen (zwart scherm) krijg...

Telkens een soft reset is irritant, doe ik misschien iets verkeerd of ligt het aan een bepaalde app / instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Reviw van GSMarena
The Nokia flagship has a great screen, excellent design and impressive build quality. It's also a smooth performer and, thanks to the updated WP8, looks fresh and distinct. And while Microsoft doesn't allow much room for UI customizations, the Nokia exclusive apps make a huge difference and keep the Lumia 920 on top of the WP food chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:40:
Zucht nu al de 3de keer dat ik mijn Lumia 920 niet uit de lock screen (zwart scherm) krijg...

Telkens een soft reset is irritant, doe ik misschien iets verkeerd of ligt het aan een bepaalde app / instelling?
we weten niet wat je doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:51

SomerenV

It's something!

coenox schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:30:
Als de Lumia 920 qua gewicht in dezelfde categorie valt als de 820 dan vind ik dat juist geen nadeel. Voelt een stuk degelijker en steviger aan dan de vele high-end lichtgewicht toestellen die helemaal hot zijn.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Na de drop & hammertest, nu ook een ak47 test:
YouTube: AK47 vs Nokia Lumia 920 - Tech Assassin - RatedRR#!

Beetje treurig dat ik op mn 920 aan het wachten ben en iemand anders er eentje aan flarden schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 20:23
Folkifoon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:04:
Na de drop & hammertest, nu ook een ak47 test:
YouTube: AK47 vs Nokia Lumia 920 - Tech Assassin - RatedRR#!

Beetje treurig dat ik op mn 920 aan het wachten ben en iemand anders er eentje aan flarden schiet...
Had em ook gezien, ik vind het ook meer dan zonde! Maar positief is wel dat de polycarbonaat behuizing relatief heel blijft zodra hij die explosieven erop plakt. Alleen die kogel ging er recht doorheen. Is gewoon krachtige behuizing :) Lijkt mij...

Van mij kan de Priority Club van Phone House niet snel genoeg mij iets laten weten!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Ik zit dit weekend in frankrijk, denk dat ik daar eens wat winkels ga af schuimen om hem eens in de hand te hebben. Heb nog nooit zo een grote telefoon gehad, dus wil hem toch eerst eens in de hand voelen ...

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SomerenV schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:23:
[...]

Als de Lumia 920 qua gewicht in dezelfde categorie valt als de 820 dan vind ik dat juist geen nadeel. Voelt een stuk degelijker en steviger aan dan de vele high-end lichtgewicht toestellen die helemaal hot zijn.
Je went hier echt aan, de eerste week vond ik de Lumia 920 erg zwaar maar nu voel ik dat al helemaal niet eens meer.

Neemt niet weg dat de 820 wel erg zwaar is voor de Tech die je krijgt (160gram), de 920 heeft dan nog de camera, meer behuizing en de laad plaat en weegt maar 25gram zwaarder.

De telefoons die jij met een negatieve ondertoon "High-end lichtgewicht toestellen die helemaal hot zijn" noemt zijn toch wel degelijk erg fraai, kijk naar de HTC One X+ of iPhone5, toestellen waar ik zelf ervaring mee heb en ondanks hun gewicht super degelijk zijn. Mijn 920 heeft een kraakje maar dat kan ik van de iPhone5 niet zeggen. Helaas is de iPhone5 er niet met WindowsPhone8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
spoonman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:06:
Ik zit dit weekend in frankrijk, denk dat ik daar eens wat winkels ga af schuimen om hem eens in de hand te hebben. Heb nog nooit zo een grote telefoon gehad, dus wil hem toch eerst eens in de hand voelen ...
Ik heb de 920 bij Phonehouse in Lille gezien. Helaas een niet werkende dummy model. Desondanks zag het er gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Donstil schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:04:
[...]
"High-end lichtgewicht toestellen die helemaal hot zijn" noemt zijn toch wel degelijk erg fraai, kijk naar de HTC One X+ of iPhone5, toestellen waar ik zelf ervaring mee heb en ondanks hun gewicht super degelijk zijn.
iPhone 5 Superdegelijk :?

http://wmpoweruser.com/wh...-after-two-months-of-use/

Moet overigens zeggen dat dat bij de Lumia 800 echt bizar goed is. Nu exact een jaar in bezit en op een miniem krasje op het scherm na echt nog zo goed als nieuw (helaas de softcover niet, die is wel snel vies)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PaT schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:37:
[...]

iPhone 5 Superdegelijk :?

http://wmpoweruser.com/wh...-after-two-months-of-use/

Moet overigens zeggen dat dat bij de Lumia 800 echt bizar goed is. Nu exact een jaar in bezit en op een miniem krasje op het scherm na echt nog zo goed als nieuw (helaas de softcover niet, die is wel snel vies)
Dat is zoeken om maar iets te hebben. Ik ken meerdere mensen waar hun iPhone 5 (zowel wit als zwart) er gewoon nog als nieuw uitzien na 2 maanden gebruik. Worden niet in een hoesje gedragen en hebben geen screenprotector's.

Gewoon een kwestie van niets anders in je broekzak en er verder zuinig op zijn.

Ik verwacht niet dat mensen dat hier buiten het AppleHoekje begrijpen hoor maar ik dacht ik geef het ff aan, om telefoons die minder wegen als "hype" te bestempelen is gewoon onzin. Die toestellen zijn ook gewoon degelijk en daar doelde ik meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:00:
[...]
Dat is zoeken om maar iets te hebben. Ik ken meerdere mensen waar hun iPhone 5 (zowel wit als zwart) er gewoon nog als nieuw uitzien na 2 maanden gebruik. Worden niet in een hoesje gedragen en hebben geen screenprotector's.
http://gizmodo.com/596344...onths-later?post=54643601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
AleSyS schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:32:
Ik heb de 920 bij Phonehouse in Lille gezien. Helaas een niet werkende dummy model. Desondanks zag het er gelikt uit.
Het is inderdaad in die regio en bij die winkels dat ik ga rondkijken. Hoop alleen dat ik een verkoper vind die 3 woorden engels kan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
spoonman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:03:
[...]

Het is inderdaad in die regio en bij die winkels dat ik ga rondkijken. Hoop alleen dat ik een verkoper vind die 3 woorden engels kan :|
Als je in Frankrijk op vakantie bent, mag je zelf ook wel 3 woorden Frans kunnen, n'est-ce pas? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Quint3n schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:57:
Als je in Frankrijk op vakantie bent, mag je zelf ook wel 3 woorden Frans kunnen, n'est-ce pas? :p
1 : croque
2 : monsieur
3 : chauffage

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoonman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:31:
[...]

1 : croque
2 : monsieur
3 : chauffage

:+
1: un
2: bière
3: s'il vous plaîs

En nu weer on-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:36:
[...]

1: un
2: bière
3: s'il vous plaîs

En nu weer on-topic ;)
Het is une bière, maar ik volg je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spoonman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:03:
[...]

waarschijnlijk is het makkelijker 3 lumias te vinden dan 3 Franse die fatsoenlijk Engels spreken en begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
ik heb mijn gele 920 nu een paar dagen binnen, eerste indruk is heel goed. vergeleken met mijn Desire HD is de belkwalitiet (je zou het bijna vergeten) een stuk beter! camerastabilisatie werkt perfect en ik vind WP8 ook prim en vlot werken. Na een dag gebruik ik mijn batterij nog op 85% (internet er niet zo heel veel op gedurende de dag), desire HD zat vaak rond de 50% na een dag werken.

Gisteren voor nokia maks even half europa erop gezet, ideaal voor als je een keer zonder datanetwerk zit in het buitenland. (weet iemand of er een limiet op te downloaden kaarten zit?)

Qua apps is het meeste wel te vinden, kan alleen de mobiel bankieren app van de rabobank niet vinden. is deze (net als wattsapp) uit de markt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
teddebraak schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:26:
ik heb mijn gele 920 nu een paar dagen binnen, eerste indruk is heel goed. vergeleken met mijn Desire HD is de belkwalitiet (je zou het bijna vergeten) een stuk beter! camerastabilisatie werkt perfect en ik vind WP8 ook prim en vlot werken. Na een dag gebruik ik mijn batterij nog op 85% (internet er niet zo heel veel op gedurende de dag), desire HD zat vaak rond de 50% na een dag werken.

Gisteren voor nokia maks even half europa erop gezet, ideaal voor als je een keer zonder datanetwerk zit in het buitenland. (weet iemand of er een limiet op te downloaden kaarten zit?)

Qua apps is het meeste wel te vinden, kan alleen de mobiel bankieren app van de rabobank niet vinden. is deze (net als wattsapp) uit de markt gehaald?
Nee. zit geen limit op de te downloaden kaarten. Maar als je interne flash geheugen(32gb) vol zit dan zit hij vol O-)
Ik heb zelf geen lumia maar heb altijd nokia gebruikt en nu nog mijn nokia N8. En Nokia heeft nog nooit een limit gehad voor zo ver ik weet.

Rabobank app zou ik niet weten.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ook is de app voor Windows Phone 8 binnenkort te downloaden.
http://www.rabobank.nl/pa...en_rabo_mobielbankierders

Dit was op 28-11-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online
De rabobank app is niet geschikt voor WP8. Dus op een WP7 telefoon zie je hem wel, maar niet met WP8. Ik had begrepen van reakties op mijn userreview dat de app misschien ook niet meer gaat komen voor WP8 en inplaats daavan moet je de mobile website van rabobank gebruiken.

Oja, maak eens wat foto's van die gele...

[ Voor 6% gewijzigd door zonoskar op 05-12-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb juist van interne brom vernomen dat er wel degelijk een wp8 app uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 28-09 22:57
Dat lijkt mij ook, zo veel moeite kost het niet om apps van WP 7.5 naar WP8 te porten afaik. Veel apps werken zelfs out of the box op WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
Mobiele site van rabobank werkt ook wel prima, maar app zou net wat handiger zijn.
foto's zal ik morgen maken, nog voorkeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-10 16:05
teddebraak schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:26:
vergeleken met mijn Desire HD is de belkwalitiet (je zou het bijna vergeten) een stuk beter!
Grappig, ik heb dezelfde overgang gemaakt en mij viel dit ook op haha. Wat een helder geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een paar interessante news streams voor de Nokia Read app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Laatst online: 14:19
Hoe zit het met krassen aan de highgloss achterkant?
Pagina: 1 ... 21 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;