Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

je kan ook gewoon de background task voor metrotube uitschakelen / blokkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
defcon84 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:05:
je kan ook gewoon de background task voor metrotube uitschakelen / blokkeren :)
staat sindsdien ook uit inderdaad .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Heb sinds kort weer dat ik geen indicator krijg op de Store-tile dat er updates van apps zijn.
Voor de Black update was er een goed werkende fix, het terugzetten van de tijd naar een datum in 2011. Maar die truc werkt niet meer.

Iemand nog een andere werkende oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
weid1374 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:06:
Heb sinds kort weer dat ik geen indicator krijg op de Store-tile dat er updates van apps zijn.
Voor de Black update was er een goed werkende fix, het terugzetten van de tijd naar een datum in 2011. Maar die truc werkt niet meer.

Iemand nog een andere werkende oplossing?
Geduld, al een aantal keren gehad, na een aantal weken beginnen ze meestal weer te werken. Heel vaag en een irritant probleem als je het mij vraagt. In de tussentijd download ik updates a.d.h.v. het nieuws op WPcentral.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Sonny7 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:22:
[...]

Geduld, al een aantal keren gehad, na een aantal weken beginnen ze meestal weer te werken. Heel vaag en een irritant probleem als je het mij vraagt. In de tussentijd download ik updates a.d.h.v. het nieuws op WPcentral.com
Dank voor je reactie. Dat blog houd ik inderdaad ook in de gaten.
Zal verder hoopvol wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
weid1374 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:55:
[...]

Dank voor je reactie. Dat blog houd ik inderdaad ook in de gaten.
Zal verder hoopvol wachten...
Er staan her en der op het internet nog wel andere 'oplossing' -->
internet explorer geschiedenis verwijderen --> store live tile verwijderen van startscherm --> soft-reset --> re-pin live tile

Maar geen van deze oplossingen heeft voor mij gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
Was ook een gerucht dat WP8.1 een "check update" knop zou krijgen in de store. Dan heb je al dit gezeik ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEchteKwartel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
Daarnaast krijgt WP8.1 ook de functie dat de updates automatisch kunnen gaan zoals op W8.1. Dat is helemaal fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Afgelopen weken / maanden kreeg ik bijna dagelijk app updates en dan vaak ook twee of drie per dag, maar de laatste 2/3 dagen niet meer? :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Kreeg er vanochtend 1-tje !! Soms ook enige dagen niet!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:41
Op wintersport ben ik verschrikkelijk blij geweest met mijn Lumia 920! Ik heb verder geen fototoestel, dus ik heb de Lumia gebruikt. Ten opzichte van de HTC One die mijn vader en zwager hebben merkte ik de duidelijke voordelen!
  • Het scherm is met handschoenen te bedienen, zelfs met dikke skihandschoenen (nee niet ideaal, maar het lukt wel prima), zo kon ik bijvoorbeeld snel de videocamera ipv fotocamera activeren met handschoenen aan.
  • De hardware fotoknop zorgt ervoor dat je snel foto's kan maken door de camera op te starten door middel van de knop inhouden.
  • Het scherm is gewoon af te lezen in de zon en met zonnebril op. De HTC One gebruikers hebben geen idee gehad waar ze foto's van aan het maken waren ;)
Al met al kon ik dus hop, snel even een foto maken zonder me handschoenen uit te doen, terwijl de HTC One gebruikers handschoenen uit moesten doen, unlocken, foto maken van iets dat ze niet op het scherm konden zien. Heerlijk toestel die Lumia! En de foto's zijn echt beduidend beter dan die van de HTC One.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Kwam er vandaag achter dat je gewoon in kunt zoomen met Nokia Camera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:54

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Waarom zou je dat willen? Je kunt beter achteraf zoomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Jos_M schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:23:
Waarom zou je dat willen? Je kunt beter achteraf zoomen toch?
Komt mijns inziens met de lumia 920 op hetzelfde neer als je terwijl je plaatjes schiet inzoomt of erna. In beide gevallen verlies je pixels omdat je eigenlijk aan het croppen bent. De lumia 920 heeft namelijk geen optische zoom, zoomen is dus steeds digitaal.

Voor filmen zou ik het wel doen. Zodoende kan je inzoomen terwijl je filmt. Je hebt zo een smooth filmpje met verschillende zoomdieptes. Bovendien bij filmen gebruikt de camera niet het volledige pixel-spectrum dat wordt aangewend zoals bij foto's. Btw, ik zoom echter nooit veel in want anders zie je merkbaar het kwaliteitsverlies.

NB Voor de 1020, 1520 en de icon maakt dit eigenlijk minder uit omdat je beter beeld en meer pixels opslaat en dus minder kwaliteitsverlies hebt indien je nadien zoomt. Zeker daar de kleine versie van een foto eigenlijk gebruikt maakt van de grote versie om te 'herzoemen'.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Hoe maken jullie actie foto's op de 920? De standaard app is gewoon rete traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Met de standaard app. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
Russel88 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:44:
Hoe maken jullie actie foto's op de 920? De standaard app is gewoon rete traag.
standaard app. Eerst shutterknop half indrukken voor de focus, daarna is er geen vertraging meer bij het afdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

standaard app of nokia camera.tegenwoordig nokia camera daar ik die op de een of andere manier een betere feel vind hebben...geen idee waarom...

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik had vanochtend ineens 48 app updates ?! Ik schrok er bijna van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

da's wel veel inderdaad. Ik had er vanmorgen ook weer (als vanouds) 5. Zelfs een update van de buienradar app :o ik had vernomen dat de broncode van deze app verloren was gegaan en dat er daarom geen updates meer voor kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Misschien de broncode terug gevonden of opnieuw gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Heb sinds kort 4G in mijn bundel en dus ook 4G op L920 aan staan bij netwerk.
Gaat wel erg snel achter uit met de accu valt me op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 03:11:
Bij mij is het juist andersom.zowel op mijn lumia 1020 als op mijn 920 heb ik met 4 g een veel langere accuduur dan met 3 g,scheelt bij mij zomaar 12 tot 18 uur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
peerke63nl schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 03:11:
Je moet dan ook een goed 4G bereik hebben. Is dit zo, dan is het volgens mij gunstig voor de accu, heb je slecht 4G bereik dan trekt het je accu leeg.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:07:
[...]

Je moet dan ook een goed 4G bereik hebben. Is dit zo, dan is het volgens mij gunstig voor de accu, heb je slecht 4G bereik dan trekt het je accu leeg.
hetzelfde geldt natuurlijk ook voor 3g,mijn ervaring is dat je met 4g een beter bereik hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Het lijkt zich allemaal wat te stabiliseren... nu 4G een paar dagen mee gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

op 4G gaat mijn batterij ook langer mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Stomme vraag, maar als je het toestel bij een abonnement hebt, kun je het dan ook rechtstreeks naar Nokia Care sturen? Met de print van de bevestiging van de abonnement verlenging als aankoopbewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
enomiss schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:22:
Stomme vraag, maar als je het toestel bij een abonnement hebt, kun je het dan ook rechtstreeks naar Nokia Care sturen? Met de print van de bevestiging van de abonnement verlenging als aankoopbewijs?
Natuurlijk

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb zojuist mijn 920 op laten halen vanwege die grote gele vlekken in mijn scherm. Als leentoestel werd een Lumia 610 (256MB ?!) achtergelaten, dus ik heb mijn E7 maar uit de kast getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ik wil de L920 van mij zus opsturen, en in het Nederlands opmerkingen erbij geschreven voor de reparatie, nu zie ik dat hij naar Duitsland gestuurd wordt, kan het nu zo zijn dat men daar niet kan lezen wat ik erbij geschreven heb? Of kunnen ze daar Nederlands lezen?

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 18-03-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Jups dat lezen en begrijpen ze bij arvato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:10
bacardifrans schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 00:34:
Jups dat lezen en begrijpen ze bij arvato
Heb het onlangs ook opgestuurd naar Arvato vanwege een defecte flitser en slecht netwerk. Werd het toestel teruggestuurd met de melding dat er "mechanische schade aan het scherm is aangebracht", echt een millimeter is uit het scherm gebarsten. En dat was de reden om de flitser niet te repareren :/ Al met al wel de telefoon 1,5 week kwijt geweest ondanks Express levering. Viel me tegen van Arvato eerlijk gezegd.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Wanneer je toestel zichtbaar gevallen is (breuk in je scherm hoe klein dan ook) is het te verdedigen dat als gevolg hiervan inwendig dingen zijn losgeraakt van het moederbord. Dat de garantie dan wordt afgewezen is denk ik een kwestie van pech of geluk hebben met degene die hem in zijn hand heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Net een mini drain gehad. Toestel was ook warmer dan normaal. Volgens mij ging er iets mis met het mail ophalen en dat zat in een loop oid. Zag 15 nieuwe mails, opende mail app en zag geen mail, maar alle ingestelde mail accounts.
Afgesloten en toestel gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik heb nu al een tijdje een L920 en heeft het altijd goed gedaan. Nu heb ik sinds kort dat in Nokia MixRadio dat nummers er 3 of 4 keer in staan. Als ik al mijn muziek dan vervolgens van de telefoon afhaal blijven er nog steeds veel kopieen staan.
Als ik deze wil afspelen zegt hij dat er een fout is met de speler.
Ik heb al geprobeerd het probleem op te lossen door de app opnieuw te installeren. Dit heeft ook niet geholpen.
Iemand hier een oplossing voor? En is dit een veel voorkomend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:55:
Hallo allemaal,
Ik heb nu al een tijdje een L920 en heeft het altijd goed gedaan. Nu heb ik sinds kort dat in Nokia MixRadio dat nummers er 3 of 4 keer in staan. Als ik al mijn muziek dan vervolgens van de telefoon afhaal blijven er nog steeds veel kopieen staan.
Als ik deze wil afspelen zegt hij dat er een fout is met de speler.
Ik heb al geprobeerd het probleem op te lossen door de app opnieuw te installeren. Dit heeft ook niet geholpen.
Iemand hier een oplossing voor? En is dit een veel voorkomend probleem?
Ik zag gisteravond een update van MixRadio verschijnen. Is het probleem daarmee nu misschien verholpen?

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De app crashed nu niet meer maar begint met het laden van het nummer. Dit gaat oneindig lang door. Ik heb even een andere app geprobeerd en deze speelt de muziek wel af. Ondanks dat er geen enkel nummer op de telefoon staat...

Misschien maar is een keer terug naar fabrieksinstellingen...
Aangezien ik ondertussen ook al 8,5gb aan "overige opslag" heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik heb vandaag een Nokia Lumia 920 gekocht...en ook via koptelefoon naar de radio geluisterd. Nu kan ik niet vinden hoe de radio weer uitgeschakeld moet worden. Hij blijft op "gepauzeerd" staan.
Weet hoe ik hem uitschakenen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
pijltje links onderin vasthouden en dan kan je alle applicaties afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Afgelopen donderdag met het mooie weer gaan wandelen in de buurt. Veel quickshots genomen met mijn L920.
Zie: http://1drv.ms/OIFWRp
Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: https://dugmug.bn1.livefilestore.com/y2mvg0CP5lF_SxvHjca40Lqo7lHiputhZL2W9uYtDg7FzdaqOXw3Gn2tZyAYpWbAwlnF8mnVhFR-JjRJfpEZGnS92RLH-AsCWtEt0FzLwpHDXRIdGdf5Tp3gg7IK4JuLQ86/WP_20140320_14_13_17_Pro.jpg?psid=1

[ Voor 20% gewijzigd door enomiss op 22-03-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
kittop schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:06:
pijltje links onderin vasthouden en dan kan je alle applicaties afsluiten.
Dit helpt niet. Je moet even een app als "stop-clear" installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:12:
Hallo,
ik heb vandaag een Nokia Lumia 920 gekocht...en ook via koptelefoon naar de radio geluisterd. Nu kan ik niet vinden hoe de radio weer uitgeschakeld moet worden. Hij blijft op "gepauzeerd" staan.
Weet hoe ik hem uitschakenen kan?
Heb je de black update er al op staan? Je kunt dan door de terug-knop lang ingedrukt houden een overzicht krijgen van geopende apps en die met een kruisje sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
.Johnny schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:58:
[...]

Dit helpt niet. Je moet even een app als "stop-clear" installeren.
Euhh.... Hoezo helpt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:28
kittop schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:00:
[...]

Euhh.... Hoezo helpt dit niet?
Omdat de streaming applicaties in de achtergrond verder gaan. Ik ervaar dit probleem altijd met Deezer / Spotify, de enige oplossing bij mij was een applicatie als "Stop the Music".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Precies. Die wou ik eerst aanraden maar kost nu geld. Er zijn gratis apps die hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Manuel schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:02:
[...]

Omdat de streaming applicaties in de achtergrond verder gaan. Ik ervaar dit probleem altijd met Deezer / Spotify, de enige oplossing bij mij was een applicatie als "Stop the Music".
Is dat misschien dan ook de rede waarom ik 350 mb kwijt ben aan media streaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Dat zou kunnen. Ik stream zelf nooit data, maar gebruik die app om ervoor te zorgen dat als ik lokale muziek of radio heb geluisterd, niet meer bij het veranderen van volume er staat dat X/Y/Z is gepauzeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
Gewoon ter info voor geïnteresseerden: ik heb een topic aangemaakt voor de nokia lumia 930 [WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1.

Deze laatste zou de internationale versie van de lumia icon zijn (929 / Verizon excl) en de ideale opvolger voor de lumia 920.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
shizoframia schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:57:
Gewoon ter info voor geïnteresseerden: ik heb een topic aangemaakt voor de nokia lumia 930 [WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1.

Deze laatste zou de internationale versie van de lumia icon zijn (929 / Verizon excl) en de ideale opvolger voor de lumia 920.
Beetje saaie opvolger, ik hoop op nog een echte nuttige nieuwe feature, anders vind ik de L920 nog perfect voldoen.

[ Voor 31% gewijzigd door enomiss op 24-03-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:46
Iemand hier een relatief goedkope tip om het glas van een Lumia 920 te vervangen. Heb hem net laten vallen, viel helaas precies op de rand van een bureaustoel poot. :(

Hoe dan ook, touchscreen en display werkt nog, alleen veel barsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Die drie onderdelen zijn met elkaar verlijmd. In principe kan je het glas wel los krijgen met een föhn ofzo, maar daar moet je wel heel erg voorzichtig mee om gaan, want die digitizer is zo kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
Caelorum schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:02:
Die drie onderdelen zijn met elkaar verlijmd. In principe kan je het glas wel los krijgen met een föhn ofzo, maar daar moet je wel heel erg voorzichtig mee om gaan, want die digitizer is zo kapot.
Ik wilde zelf eigenlijk niet gaan rommelen. Zit te twijfelen, ik zie vrijwel nieuwe Lumia 920's aangeboden worden voor 170 p/s, terwijl de reparatie van enkel het scherm hier in Amersfoort ook al 150,- kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 23:08
Ik heb gewoon voor iemand anders een hele nieuwe, originele module gekocht voor ongeveer €70,00 op e-Bay.

[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 26-03-2014 19:17 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
moet je wel even checken of het origineel nokia is. Er is veel rommel in omloop, waarbij je je clearblack technologie kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister avond rond 10 uur ongeveer dat mijn Lumia zomaar uitviel terwijl hij aan de lader zat. Vanochtend wou hij eerst niet meer aan van de lader gehaald en even gewacht daarna ging hij vanzelf aan. Ik weet het ook niet meer. Ook whatsapp loop aardig vaak vast als ik hem opstart duurt het even daarna geeft hij geen chats aan.. Ik kan ook geen eens mijn whatsapp gesprekken terug lezen want, dan sluit mijn Lumia hem automatisch af. Heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
.Johnny schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:10:
moet je wel even checken of het origineel nokia is. Er is veel rommel in omloop, waarbij je je clearblack technologie kwijt bent.
Ook met dat idee, toch maar gewoon naar de KPN, nu een 820 als vervangend toestel, moet zeggen ook een prima toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

enomiss schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:58:
[...]

Beetje saaie opvolger, ik hoop op nog een echte nuttige nieuwe feature, anders vind ik de L920 nog perfect voldoen.
Geloof me, er is niets saais aan een snapdragon 800 soc en (hopelijk) on screen toetsen! 4,5 inch vind ik dan eigenlijk weer te klein, of dat zou moeten betekenen dat dit toestel toch nog hardware knoppen krijgt.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
PaT schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Geloof me, er is niets saais aan een snapdragon 800 soc en (hopelijk) on screen toetsen! 4,5 inch vind ik dan eigenlijk weer te klein, of dat zou moeten betekenen dat dit toestel toch nog hardware knoppen krijgt.
Wellicht opzettelijk 4,5" om niet in het vaarwater te komen van de 6" (1520/1320). Op dit moment zou ik niet groter willen dan 4,5" en kijk daarom erg uit naar de 930! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
PaT schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Wat is er dan zo geweldig aan een snapdragon 800 als je geen games speelt? Op mijn L920 gaat nu al alles vloeiend en snel. Betere cpu, meer ram en dat alles zal ik dus weinig van merken. Ik word er iig niet warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
enomiss schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:50:
[...]

Wat is er dan zo geweldig aan een snapdragon 800 als je geen games speelt? Op mijn L920 gaat nu al alles vloeiend en snel. Betere cpu, meer ram en dat alles zal ik dus weinig van merken. Ik word er iig niet warm van.
Minder verbruik en betere accuduur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Net te horen gekregen dat Arvato het moederbord heeft vervangen. Zit hier ook de opslag op? Of is dit een los component? Oftewel, betekent dit, dat alles wat erop stond kwijt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Reaper.JA2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Scheelt dat echt veel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 23:08
enomiss schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:00:
Net te horen gekregen dat Arvato het moederbord heeft vervangen. Zit hier ook de opslag op? Of is dit een los component? Oftewel, betekent dit, dat alles wat erop stond kwijt is?
Ja, daar zit de opslag op. Sowieso ben je alles na een reparatie kwijt.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

enomiss schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:00:
Na reparatie krijg je het toestel standaard geflashed met de nieuwste firmware terug. Zelfs als er geen nieuwere firmware is dan je al had; is standaard protocol waar ze niet van af wijken.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb mijn 920 teruggekregen met een goede reparatie of vervanging van het scherm. Het is nog nooit zo helder geweest! Ook lijkt het wel of de trilmotor nu beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Inverted_World schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Ook met dat idee, toch maar gewoon naar de KPN, nu een 820 als vervangend toestel, moet zeggen ook een prima toestel. :)
klopt...
heeft een heel mooi scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Atila schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:20:
Ik heb mijn 920 teruggekregen met een goede reparatie of vervanging van het scherm. Het is nog nooit zo helder geweest! Ook lijkt het wel of de trilmotor nu beter werkt.
Waar had je hem naar toegestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
DeNachtwacht schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:52:
[...]
Na reparatie krijg je het toestel standaard geflashed met de nieuwste firmware terug. Zelfs als er geen nieuwere firmware is dan je al had; is standaard protocol waar ze niet van af wijken.
Tenzij ze het ondertussen hebben verandert wordt het ook vrij duidelijk aangegeven op het moment dat je je toestel aanmeld dat je een back-up moet maken omdat alles wordt gewist. Zou mij niet verbazen als om privacy redenen het firmware flashen het eerste is dat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
kittop schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 08:22:
[...]

Waar had je hem naar toegestuurd?
Naar de provider, via Smartcare naar Arvato. De accu gaat zowaar VEEL langer mee nu, dat ga ik nog wel verder testen overigens. "1 Dag en 16 uur" staat er gewoon bij de batterij! En sinds gisteren maar 1x geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurjenBoonstra
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-04 11:47
Geen GSM connectie,
Hallo allen, sinds 1 1/2 jaar nu al een tevreden 920 gebruiker. Eigenlijk nooit enige problemen gehad tot voor kort. Sinds de laatste black update freezed mijn GSM Tele2 verbinding soms. Er is dan nog wel data verkeer mogelijk maar bellen gaat niet meer. Als ik de telefoon in flightmode zet en weer terug dan is het probleem opgelost. Dacht dat het mogelijk een software bug was en heb de duitse ROM vervangen voor een Nederlandse. Dit leek in eerste instantie een verbetering maar na een paar dagen heb ik het probleem toch weer terug. Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Klinkt meer als een probleem met de sim kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
JurjenBoonstra schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:06:
Geen GSM connectie,
Hallo allen, sinds 1 1/2 jaar nu al een tevreden 920 gebruiker. Eigenlijk nooit enige problemen gehad tot voor kort. Sinds de laatste black update freezed mijn GSM Tele2 verbinding soms. Er is dan nog wel data verkeer mogelijk maar bellen gaat niet meer. Als ik de telefoon in flightmode zet en weer terug dan is het probleem opgelost. Dacht dat het mogelijk een software bug was en heb de duitse ROM vervangen voor een Nederlandse. Dit leek in eerste instantie een verbetering maar na een paar dagen heb ik het probleem toch weer terug. Iemand hier bekend mee?
Probeer eens een ander Access Point als er meerdere staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Weet iemand hoe ik een pagina moet taggen met de facebook app? Op de facebook website kun je dan een @ typen en daarna kun je een pagina taggen. Maar in de app krijg ik dat niet voor elkaar..hij vult niets aan en als ik gewoon @blabla tik, maakt hij er uiteindelijk ook geen tag van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
hmm raar, bij mij werkt het gewoon. de tagsuggestie komt dan op de plaats te staan waar normaal in het toetsenbord de woordsuggestie/voorspelling staat.

welke Facebook app gebruik je?
in ieder geval zou het met deze app moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Reaper.JA2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Dit inderdaad. De snapdragon 800 in mijn LG G2 presteert het regelmatig om na 5 uur gebruik (en echt niet helemaal niets doen) nog een accucapaciteit te hebben van ten minste 95%, maar vaker nog 98 a 99% oid. Dat is wel serieus een verademing na de toch wat tegenvallende prestaties van de 925 op dit vlak.

Alleen om die reden kan ik dus al bijna niet wachten om met de 930 aan de slag te gaan.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
PaT schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:41:
[...]

Dit inderdaad. De snapdragon 800 in mijn LG G2 presteert het regelmatig om na 5 uur gebruik (en echt niet helemaal niets doen) nog een accucapaciteit te hebben van ten minste 95%, maar vaker nog 98 a 99% oid. Dat is wel serieus een verademing na de toch wat tegenvallende prestaties van de 925 op dit vlak.

Alleen om die reden kan ik dus al bijna niet wachten om met de 930 aan de slag te gaan.
dat kan mijn l920 ook met gemak.vooral op 2g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Laatst online: 08:00
Wellicht dat jullie hier meer van weten, sinds halverwege de middag ben ik op mijn Lumia 920 al m'n contacten kwijt, agenda en email werken allebij nog zonder problemen.

Ik synchroniseer m'n Gmail met CalDAV/CardDAV (helaas geen google sync).
Wanneer ik enkel agenda / email aanvink bij hetgeen wat er gesynchroniseerd moet worden gebeurt dit zonder nukken en heb ik binnen enkele minuten m'n email en agenda weer volledig bijgewerkt op mijn telefoon staan.

Als ik enkel contacten aanvink (agenda / email uit) dan krijg ik heel kort 'synchonising' onder het account te zien, welke vervolgens veranderd naar een blauwe text met 'Not up to date' wanneer hier dan opgetikt wordt krijg ik de foutmelding met Error Code: 801901F5 te zien.

Heel veel kan ik hier niet over vinden anders dat anderen hier ook problemen mee hebben, veel recente melding zie ik hier niet van.

edit:
Nieuwe foutmelding

Na een poos veranderde de foutcode spontaan in 80190194, eerste hits welke je tegenkomt is Windows XP wat niet wil updaten, nah .. mijn Lumia draait geen XP.
Gerichter zoeken blijkt dus dat google het e.e.a. aan zijn contacts API heeft aangepast, meer mensen hebben dit probleem
Bron dat google het de api heeft aangepastklik

Hoop dat MS / Google snel met een oplossing komt, communicatie is in elk geval niet hun sterkste kant.
Meer mensen hier welke hun Lumia syncen met Gmail en geen contacten meer hebben, heb je een oplossing laat het ff weten :)

edit:
Synchroniseren inmiddels weer mogelijk

Synchroniseren is sinds vanmorgen weer mogelijk, althans het 'google' account geeft geen foutmelding meer, echter heb ik nu maar een handjevol contacten, filter heb ik alleen op google staan.
Ook kan ik geen relatie vinden met de contacten welke nu in mijn people hub staan en de groepen welke in mijn gmail contacts staan.

edit:
Alles werkt weer zoals het hoord

Hmm geen idee wat ze hebben aangepast of dat mijn wijziging van het cal/cardDAV adres van HTTP naar HTTPS gewoon een lange tijd nodig had.
Alles werkt weer

[ Voor 48% gewijzigd door pin_point op 03-04-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Zijn er meer mensen met problemen met Glance? Ik heb Glance al tijden op Peek staan, maar als ik mijn hand op het scherm leg dan krijg ik niks te zien. Ook had ik gisteren problemen met bellen. Ik belde iemand en wilde ophangen maar toen ik mijn telefoon van mijn oor af haalde bleef het scherm zwart. Toen probeerde ik het scherm aan te zetten en kreeg ik even 1 seconde beeld en daarna ging het scherm meteen weer uit. Na wat proberen kreeg ik het scherm weer aan en kon ik ophangen.

Ik denk zelf dat er wat stof op de proximity sensor zit. Meer mensen met dat probleem?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
urk_forever schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:18:
Zijn er meer mensen met problemen met Glance? Ik heb Glance al tijden op Peek staan, maar als ik mijn hand op het scherm leg dan krijg ik niks te zien. [...]
Je moet uiteraard wel je hand voor de sensor houden en niet buiten zicht op het scherm leggen :P
[...]Ik denk zelf dat er wat stof op de proximity sensor zit. Meer mensen met dat probleem?
Is goed mogelijk, zelf nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als ik mijn hand op het scherm leg dan krijg ik niks te zien.
Misschien je hand van het scherm halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Caelorum schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:22:
[...]

Je moet uiteraard wel je hand voor de sensor houden en niet buiten zicht op het scherm leggen :P
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:18:
[...]

Misschien je hand van het scherm halen?
Grapjassen ;) ook als ik mijn duim op de proximity sensor leg en er ook weer afhaal zie ik geen Glance screen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
JurjenBoonstra schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:06:
Geen GSM connectie,
Ik heb precies hetzelfde, ook Tele2 sinds de Black update, een kennis heeft ook hetzelfde. Soms een tijdje geen last van, soms ook twee keer op een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Bekend probleem met de proximity sensoren van de diverse lumia's. Vaak is het stof, vet of een screenprotector die de sensor verwart. Zoek eens in dit topic naar proximity of gewoon in Google en je vind problemen en hun oplossingen zat...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
pin_point schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:25:
Wellicht dat jullie hier meer van weten, sinds halverwege de middag ben ik op mijn Lumia 920 al m'n contacten kwijt, agenda en email werken allebij nog zonder problemen.

Ik synchroniseer m'n Gmail met CalDAV/CardDAV (helaas geen google sync).
Wanneer ik enkel agenda / email aanvink bij hetgeen wat er gesynchroniseerd moet worden gebeurt dit zonder nukken en heb ik binnen enkele minuten m'n email en agenda weer volledig bijgewerkt op mijn telefoon staan.

Als ik enkel contacten aanvink (agenda / email uit) dan krijg ik heel kort 'synchonising' onder het account te zien, welke vervolgens veranderd naar een blauwe text met 'Not up to date' wanneer hier dan opgetikt wordt krijg ik de foutmelding met Error Code: 801901F5 te zien.

Heel veel kan ik hier niet over vinden anders dat anderen hier ook problemen mee hebben, veel recente melding zie ik hier niet van.

edit:
Nieuwe foutmelding

Na een poos veranderde de foutcode spontaan in 80190194, eerste hits welke je tegenkomt is Windows XP wat niet wil updaten, nah .. mijn Lumia draait geen XP.
Gerichter zoeken blijkt dus dat google het e.e.a. aan zijn contacts API heeft aangepast, meer mensen hebben dit probleem
Bron dat google het de api heeft aangepastklik

Hoop dat MS / Google snel met een oplossing komt, communicatie is in elk geval niet hun sterkste kant.
Meer mensen hier welke hun Lumia syncen met Gmail en geen contacten meer hebben, heb je een oplossing laat het ff weten :)

edit:
Synchroniseren inmiddels weer mogelijk

Synchroniseren is sinds vanmorgen weer mogelijk, althans het 'google' account geeft geen foutmelding meer, echter heb ik nu maar een handjevol contacten, filter heb ik alleen op google staan.
Ook kan ik geen relatie vinden met de contacten welke nu in mijn people hub staan en de groepen welke in mijn gmail contacts staan.

edit:
Alles werkt weer zoals het hoord

Hmm geen idee wat ze hebben aangepast of dat mijn wijziging van het cal/cardDAV adres van HTTP naar HTTPS gewoon een lange tijd nodig had.
Alles werkt weer
Typisch, ik lees je bericht nu pas mqar ik had hetzefde. Al mn google contactem (alles wat vroeger op mn simkaart stond) was weg. Alleen facebook contacten zag ik nog met naam en toenaam. Keer opnieuw synxhroniseren em opnieuw opstarten, toen was het weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Swerfer schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:56:
Bekend probleem met de proximity sensoren van de diverse lumia's. Vaak is het stof, vet of een screenprotector die de sensor verwart. Zoek eens in dit topic naar proximity of gewoon in Google en je vind problemen en hun oplossingen zat...
Inderdaad, gisteren heb ik even met de stofzuiger het stof weg gezogen en nu werkt het weer perfect. Valt me wel een beetje tegen voor zo'n topmodel. Ik heb de telefoon pas 4 maanden :|

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:34
urk_forever schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:33:
[...]

Inderdaad, gisteren heb ik even met de stofzuiger het stof weg gezogen en nu werkt het weer perfect. Valt me wel een beetje tegen voor zo'n topmodel. Ik heb de telefoon pas 4 maanden :|
Is een bekende productiefout. Als je hem opstuurt, maken ze het schoon en sealen ze het met een rubbertje, heb je er nooit meer last van.

Ik had hem na ruim een jaar bezit opgestuurd; kreeg hem terug gerepareerd onder garantie, maar ze hadden gelijk hele behuizing vervangen en het scherm omdat daar paar krasjes opzaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
RoccoS schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:40:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ook Tele2 sinds de Black update, een kennis heeft ook hetzelfde. Soms een tijdje geen last van, soms ook twee keer op een dag.
Hier iemand met exact hetzelfde probleem. Vaak kom ik er pas achter wanneer ik zelf iemand probeer te bellen: dan moet ik hem eerst in de flight mode zetten voordat het lukt. Best irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ik heb sinds vandaag gemerkt dat de beltoon (originele van Nokia) stil valt nadat is 2 seconden heeft gespeeld... zo vandaag al 5 oproepen gemist.
Is een beltoon die ik gebruik voor alle contacten...

Iemand dit ook bemerkt en weet wat ik hier aan kan kan doen???
(bij afspelen van toon in de lijst speelt ie wel gewoon volledig af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Laatst online: 12:15
peerke63nl schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:26:
Ik heb sinds vandaag gemerkt dat de beltoon (originele van Nokia) stil valt nadat is 2 seconden heeft gespeeld... zo vandaag al 5 oproepen gemist.
Is een beltoon die ik gebruik voor alle contacten...

Iemand dit ook bemerkt en weet wat ik hier aan kan kan doen???
(bij afspelen van toon in de lijst speelt ie wel gewoon volledig af)
Andere beltoon nemen als die het wel doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Het valt me sinds een week of 2 op dat het langer duurt om de telefoon te activeren. Dus als ik op de aan-knop klik duurt het soms enkele seconden voordat het beeld aan staat. Dat was eerder altijd instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
CAP-Team schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:36:
Het valt me sinds een week of 2 op dat het langer duurt om de telefoon te activeren. Dus als ik op de aan-knop klik duurt het soms enkele seconden voordat het beeld aan staat. Dat was eerder altijd instant.
Reboot lost niets op? Hoeveel geheugen heb je vrij? Bij mij is het ook instant, en voelde met de updates eigenlijk alleen maar nog vlotter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1301
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 14:50
Als ik m'n toestel herstart, krijg ik éérst de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de gekozen provider. Als ik zeg dat ik geen andere wil kiezen, moet ik pas mijn sim-pincode invoeren. Dit is pas ontstaan nadat ik provider van automatisch heb omgezet naar T-Mobile.

Dan wat anders, ik heb steeds ergere batterij drainage. Twee uur geleden 100%, nu 52%. Ik heb NFC, Bluetooth, Wifi en locatiebepaling allemaal uitstaan. Heb hier vol bereik en 4G en geef alleen Here Drive+, NaviComputer en WhatsApp toestemming om op de achtergrond te draaien. Ik heb niet al te lang geleden een factory reset uitgevoerd, waarna de battery drainage opgelost leek, maar dat duurde dus maar 'n paar weken.

Let wel, ik ben die arme jongen die z'n L920 al 3x heeft laten repareren, en daarnaast een keer een refurbished en een keer een nieuw toestel heeft gekregen. Ben ik 'm straks weer even kwijt.

Ik ga komende 3 dagen geocachen met dit toestel en een battery pack (11Ah), en volgende maand nog langer, maar daar zie ik een beetje tegenop met zo een idle (!!!) batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

robin1301 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:07:
Dan wat anders, ik heb steeds ergere batterij drainage. Twee uur geleden 100%, nu 52%. Ik heb NFC, Bluetooth, Wifi en locatiebepaling allemaal uitstaan. Heb hier vol bereik en 4G en geef alleen Here Drive+, NaviComputer en WhatsApp toestemming om op de achtergrond te draaien.
Whatsapp mag ook uit de achtergrond gegooid worden. Werkt dan nog even goed.
En ik geloof dat 4G nog meer energie kost (4G > 3G > 2G).

[ Voor 5% gewijzigd door Fireshade op 10-04-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:00
Wat als je je toestel gewoon eens een keer uitzet? Als ik een flinke drain heb werkt dat weer een paar maanden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
ErwinJ schreef op donderdag 10 april 2014 @ 06:54:
[...]

Andere beltoon nemen als die het wel doen ?
Andere beltoon gaf zelfde probleem.
Maar vandaag weer spontaan "goed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Fireshade schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:38:
[...]

Whatsapp mag ook uit de achtergrond gegooid worden. Werkt dan nog even goed.
Dit snap ik nooit. Wat is die achtergrondservice dan aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Was het niet zo dat als je een foto wilt versturen en je gaat snel uit de app dat die background service het dan overneemt ofzo? Dus zonder dat ding aan verstuurt die de foto niet tenzij je de app actief o de voorgrond houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
robin1301 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:07:
Als ik m'n toestel herstart, krijg ik éérst de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de gekozen provider. Als ik zeg dat ik geen andere wil kiezen, moet ik pas mijn sim-pincode invoeren. Dit is pas ontstaan nadat ik provider van automatisch heb omgezet naar T-Mobile.

Dan wat anders, ik heb steeds ergere batterij drainage. Twee uur geleden 100%, nu 52%. Ik heb NFC, Bluetooth, Wifi en locatiebepaling allemaal uitstaan. Heb hier vol bereik en 4G en geef alleen Here Drive+, NaviComputer en WhatsApp toestemming om op de achtergrond te draaien. Ik heb niet al te lang geleden een factory reset uitgevoerd, waarna de battery drainage opgelost leek, maar dat duurde dus maar 'n paar weken.

Let wel, ik ben die arme jongen die z'n L920 al 3x heeft laten repareren, en daarnaast een keer een refurbished en een keer een nieuw toestel heeft gekregen. Ben ik 'm straks weer even kwijt.

Ik ga komende 3 dagen geocachen met dit toestel en een battery pack (11Ah), en volgende maand nog langer, maar daar zie ik een beetje tegenop met zo een idle (!!!) batterijverbruik.
here drive moet je volgens mij wel uitschakelen/afsluiten nadat je deze gebruikt hebt, als je deze open laat staan (bijv. in het multitask menu) dan blijft hij doorlopen en energie vragen.

en verder, als je echt 3 dagen gaat geocachen zou ik me toch een echte GPS kopen :+, werkt vele malen relaxer en voor €100,- heb je al een goedkope GPS die goed voldoet maar een stuk preciezer is als je telefoon (en beter voor de accu)

PS: ik dacht altijd dat de achtergrondtaak van whatsapp was om de berichten en foto's etc. al binnen te halen en je eigen berichten en foto's te versuiren als je hem wegklit.
Pagina: 1 ... 110 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;