[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Scrisissszzz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:27:
Blijf de spontane reboots wel echt wonderlijk vinden. Laatste keren dat hij het deed was toen hij gewoon op tafel lag en tijdens een telefoongesprek!

Na het rebooten zegt hij dat mijn netwerk niet beschikbaar is en of ik een ander netwerk wil kiezen. Ik kies nee en hij maakt gewoon connectie... 8)7
Gewoon uw toestelsoftware zelf proberen te resetten en indien niet opgelost het device gewoon binnensturen... Ik heb geen enkel probleem met m'n 920.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
Tjonge,
De 920 toestellen worden lastiger te verkrijgen en aanzienlijk duurder.

[ Voor 5% gewijzigd door kittop op 06-02-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tsja, ik denk, dat de productie langzaam ten einde loopt (of al gestopt is), gerekend vanaf de introductie in USA is hij immers al anderhalf jaar op de markt, lang voor een telefoon. Maar 't is nog altijd een prima toestel en bij de prijzen van de laatste paar maanden ook heel veel telefoon voor je geld :)
Nu zijn de voordeligste shops natuurlijk 't snelst door hun voorraad heen, dan blijven de duurdere winkels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
shizoframia schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:00:
[...]

Gewoon uw toestelsoftware zelf proberen te resetten en indien niet opgelost het device gewoon binnensturen... Ik heb geen enkel probleem met m'n 920.
Was inderdaad aan het denken een hard reset te proberen. Maar werkt dat nu wel via het toestel zelf? Vorige keer dat ik hem naar fabrieksinstellingen wilde zetten brickte hij dus en uiteindelijk kon hij naar Nokia.

(Niet een erge ramp want hij moest toch nog een keer voor het stof onder de camera)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Laatst online: 10-09 07:23
Scrisissszzz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:27:
Blijf de spontane reboots wel echt wonderlijk vinden. Laatste keren dat hij het deed was toen hij gewoon op tafel lag en tijdens een telefoongesprek!

Na het rebooten zegt hij dat mijn netwerk niet beschikbaar is en of ik een ander netwerk wil kiezen. Ik kies nee en hij maakt gewoon connectie... 8)7
Ik had gisteren mijn 2de onverwachte reboot sinds ik hem heb.
Ik zat net op de homescreen, wou internet openen. Doei zegt windows ;w

Mijn accu houdt het de laatste tijd ook niet goed vol, maar ik weet hoe dat komt :P Waze zuipt batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voor zover ik lees op internet heb je dus bij een hard reset altijd kans op een brick...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

@Piekartz87 Volgens mij ligt dat meer aan Waze dan aan je Lumia 920.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
Scrisissszzz schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:17:
Voor zover ik lees op internet heb je dus bij een hard reset altijd kans op een brick...
Maar zelfs dan kan je hem waarschijnlijk nog wel redden met Nokia Care Suite. Zolang die chip nog maar van stroom wordt voorzien kan je hem wel flashen of die nou herkend wordt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Caelorum schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:06:
[...]

Maar zelfs dan kan je hem waarschijnlijk nog wel redden met Nokia Care Suite. Zolang die chip nog maar van stroom wordt voorzien kan je hem wel flashen of die nou herkend wordt of niet.
Dit weekend eens proberen. Merk teveel rare dingen na de black update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:12:
[...]

Dit weekend eens proberen. Merk teveel rare dingen na de black update..
Nokia heeft nu ook een officiële tool uitgebracht voor consumenten om een bricked toestel tot leven te wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
vali schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:41:
[...]

Nokia heeft nu ook een officiële tool uitgebracht voor consumenten om een bricked toestel tot leven te wekken.
Thnx voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
CAP-Team schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:45:
@Piekartz87 Volgens mij ligt dat meer aan Waze dan aan je Lumia 920.
en ik heb met waze ook al een paar keer een reboot gehad. die hitte is denk ik niet goed voor je Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 20:47
Na de vele keren dat mijn 920 is gevallen, is het vandaag zover, het glas is gebarsten :(
De flitser deed het ook al regelmatig niet (keer schudden of ergens tegenaan tikken verhelpt het regelmatig, waarschijnlijk los contact), dus kunnen ze dat meteen ook meenemen in de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bedankt voor de mededeling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
vali schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:41:
[...]

Tool werkte prima! Downloaden van de Lumia software duurde wel erg lang.. Staat volgens mij op een oud servertje daar haha!

Gister alles opnieuw ingesteld. Nu afwachten of het beter gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Kun je daarmee ook forceren dat je altijd de nieuwste firmware versie krijgt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hacula schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:39:
Na de vele keren dat mijn 920 is gevallen, is het vandaag zover, het glas is gebarsten :(
De flitser deed het ook al regelmatig niet (keer schudden of ergens tegenaan tikken verhelpt het regelmatig, waarschijnlijk los contact), dus kunnen ze dat meteen ook meenemen in de reparatie.
Ik hoop dat je meer geluk hebt dan mij, die van mij zit n nieuw scherm in van 100€, maar clearblack folie zit los, lampjes onder de 'knoppen' komen niet goed door, en ik heb nog maar amper netwerkverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Laatst online: 20:55
CAP-Team schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:07:
Kun je daarmee ook forceren dat je altijd de nieuwste firmware versie krijgt? :P
Is precies dezelfde programma als Nokia SoftwareUpdate for Retail, maar dan voor consumenten.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-08 10:18
Weet niet precies of dit hier thuis hoort, maar here goes.

Onlangs heb ik mijn 920 opgestuurd voor garantie, aangezien hij last had van wat welbekende probleempjes (stof in de front-facing camera en slecht geluid door te kleine gaatjes van de noise canceling microfoon). Verder had ik geen enkel probleem met mijn telefoon. Omdat sommige bedrijven na een jaar wat moeilijker gaan doen met de garantie besloot ik mijn telefoon daarvoor op te sturen.

Alhoewel op die twee kleine problemen na niets (merkbaar) mis was met mijn telefoon, viel de reparatie niet onder de garantie en het zou duurder zijn dan wat het toestel waard was om het te repareren, waardoor dat ook geen optie was. Als reden werd corrosie genoemd, waarbij ik de volgende foto's opgestuurd kreeg.

Afbeeldingslocatie: http://www.dualbrands.nl/public/img/354149054913774-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dualbrands.nl/public/img/354149054913774-2.jpg

Ik weet niet bijzonder veel van de binnenkant van electronica, in mijn ogen kan het net zo goed lijm zijn oid, maar mijn garantie is dus niet geldig vanwege deze corrossie. Ondanks dat ik altijd voorzichtig heb gedaan met mijn telefoon is er blijkbaar toch iets van vocht gekomen op een plek waar dat niet hoort. Ook is het niet mogelijk om slechts de onderdelen te repareren waar ik last van had. Mijn toestel zal dus ongerepareerd terug gestuurd worden.

Moraal van het verhaal/tldr versie, de zo bekende klantenservice van Nokia heelt mij toch teleurgesteld. Een reparatie voor een aantal fabrieksfouten kon niet worden uitgevoerd omdat er ergens corrosie gevonden werd (waar ik nooit iets van gemerkt heb en waarvan ik geen idee heb hoe ik het kan hebben veroorzaakt). De klantenservice van Nokia is in mijn ogen dus niet meer wat het geweest is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 17:44
Devin19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:35:
[...]

Ik hoop dat je meer geluk hebt dan mij, die van mij zit n nieuw scherm in van 100€, maar clearblack folie zit los, lampjes onder de 'knoppen' komen niet goed door, en ik heb nog maar amper netwerkverbinding.
Was dat een officiële reparatie, door Nokia service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Laatst online: 10-09 07:23
Er kan niet even zo'n nieuwe (sensor?) erop gedrukt worden? Lijkt mij een beetje onzinnig eigenlijk.
En als daar vocht in kan komen dan lijkt me dat ook niet echt jou schuld, meer een design iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
Piekartz87 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:23:
Er kan niet even zo'n nieuwe (sensor?) erop gedrukt worden? Lijkt mij een beetje onzinnig eigenlijk.
En als daar vocht in kan komen dan lijkt me dat ook niet echt jou schuld, meer een design iets.
Dat is precies wat ik ook dacht, ik stelde ook voor om daar eventueel de kosten voor te betalen. Maar ze mogen blijkbaar alleen een gehele reparatie doen en omdat er corrosie schade is ontdekt kan er dus helemaal niets gedaan worden blijkbaar... Erg vervelend. Verder heb ik ook meerdere keren gevraagd of het toestel geheel functioneel is aangekomen (het klinkt zo alsof die total loss is oid), maar daar krijg ik steeds geen reactie op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
Neem even contact op met Nokia via Facebook. Dit slaat nergens op inderdaad.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:07

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ben ook geen hardware-expert, maar als ik het zo zie is het alleen dat ene onderdeeltje rechts van de camera vervangen. Dat lijkt mij een reparatie die nauwelijks iets kost. Maar misschien hier iemand die zelf reparaties doet en er iets meer kijk op heeft? Ik twijfel iig.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er is niets vervangen zo ik het lees hoor :P
Denk eerder dat ze doelen op dat 'spul' rond dat rechter ding naast de camera.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
SinergyX schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:52:
Er is niets vervangen zo ik het lees hoor :P
Denk eerder dat ze doelen op dat 'spul' rond dat rechter ding naast de camera.
Er is idd niets vervangen en daar ging ik ook van uit. Ik heb natuurlijk nog het een en ander uitgezocht en dat onderdeeltje blijkt de proximity sensor te zijn. Ook die heeft voor zover ik weet altijd goed gefunctioneerd. Dat wat wit spul op een los onderdeel reden is om mijn garantie te laten vervallen vond ik iig nogal raar. Ik heb contact opgenomen met Nokia op FB na de suggestie van Wietsee. Die hebben me tot nu toe wel altijd goed geholpen. Hopelijk kunnen zij wel wat regelen. Maar nu weer even genoeg gezeurd voor vandaag. Ik zal laten weten wat er verder nog gebeurt.

[ Voor 0% gewijzigd door gaurdian op 10-02-2014 18:26 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07
Hmm, ik dacht een blije koper te zijn, maar na een paar uur merk ik een probleem met mijn tweedehandsje.. het welbekende headphoneprobleem.
Nu maar ff achter aankoopbon aan, en garantie vragen bij Nokia..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
coenox schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:20:
[...]

Was dat een officiële reparatie, door Nokia service?
Nee dat niet, denk dat ik m daar maar eens naar op ga sturen, scherm had beter nog kapot kunnen zijn dan wat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
gaurdian schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:18:
[...]
Dat wat wit spul op een los onderdeel reden is om mijn garantie te laten vervallen vond ik iig nogal raar.
Ok, dus een niet-Nokia-repairbedrijf geeft aan dat de garantie vervalt? Ja dat klopt want hun schroeven de telefoon open dus dat is logisch, garantie vervalt alleen niet als Nokia het repareert. Dus als je wil dat je je garantie behoudt dan moet je hem naar Nokia opsturen maar kan zijn dat je al te laat bent omdat het ander bedrijf hem al open heeft gehad. Overigens, snap niet dat dat ander bedrijf het niet gemaakt heeft, althans, als jij voor de kosten wilde betalen. RepairLab heeft bij mij vorig jaar de sensor vernieuwt, koste 60 euro maar hij werkt nog steeds uitstekend, en ja, ik ben de garantie kwijt maar goed, ik wilde mijn telefoon dan ook 's avonds weer terug hebben, en niet na een week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
robg1984 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:59:
[...]

[...]

Ok, dus een niet-Nokia-repairbedrijf geeft aan dat de garantie vervalt? Ja dat klopt want hun schroeven de telefoon open dus dat is logisch, garantie vervalt alleen niet als Nokia het repareert. Dus als je wil dat je je garantie behoudt dan moet je hem naar Nokia opsturen maar kan zijn dat je al te laat bent omdat het ander bedrijf hem al open heeft gehad. Overigens, snap niet dat dat ander bedrijf het niet gemaakt heeft, althans, als jij voor de kosten wilde betalen. RepairLab heeft bij mij vorig jaar de sensor vernieuwt, koste 60 euro maar hij werkt nog steeds uitstekend, en ja, ik ben de garantie kwijt maar goed, ik wilde mijn telefoon dan ook 's avonds weer terug hebben, en niet na een week ;)
Dit zijn twee losse gevallen. Die van mij is wel alleen naar het officiële reparatiecentum geweest.

Edit: The verdict is in!
Het is correct dat een Nokia telefoon welke i.v.m. vocht-, val,- of stootschade wordt afgekeurd ook wanneer dit niet direct de oorzaak is van het defect of de storing.

Het toestel moet namelijk volledig aan de voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen, anders moet Nokia eventuele vervolgschade onder garantie gaan repareren wanneer eerder de garantie werd geaccepteerd.
Lekker zuur dus...

[ Voor 19% gewijzigd door gaurdian op 11-02-2014 11:24 . Reden: Toevoegen reactie Nokia ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt het nu aan IE van WP of is het nu T.net dat de browser regelmatig crashed? Kan veel websites zonder problemen bezoeken, maar moment dat ik forum ga bekijken is het regelmatig een 'crash' terug naar hoofdscherm.

Gisteren nog mijn oude Sony headset gebruikt, dat geluid is 100x beter dan die je bij het toestel krijgt. Ik heb mijn oude 800 niet meer, maar dacht dat daar wel een aardige headset bij zat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
SinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:42:
Ligt het nu aan IE van WP of is het nu T.net dat de browser regelmatig crashed? Kan veel websites zonder problemen bezoeken, maar moment dat ik forum ga bekijken is het regelmatig een 'crash' terug naar hoofdscherm. [...]
Ik gok Tweakers. Ik heb namelijk exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Laatst online: 20:55
Tik dit nu op mijn 920, maar merk niets van problemen.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ozzynator schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:22:
Tik dit nu op mijn 920, maar merk niets van problemen.
Het is ook niet altijd. Gewoon eens in de zoveel tijd als je vanuit de frontpage het forum probeert te openen crasht IE. Gebeurt zeg iets van eens in de 100 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn geval toch iets vaker, al heb ik recent ook op Win8.1 dat heel m'n PC compleet freezed als ik op de T.net website zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

bij mij crashed IE ook regelmatig als ik op Tweakers zit te browsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
CAP-Team schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:36:
bij mij crashed IE ook regelmatig als ik op Tweakers zit te browsen
Hier ook op m'n Lumia 920. Niet heel vaak maar toch zo af en toe gooit de browser mij eruit

[ Voor 13% gewijzigd door Sonny7 op 11-02-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
gaurdian schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:26:
[...]

Dat is precies wat ik ook dacht, ik stelde ook voor om daar eventueel de kosten voor te betalen. Maar ze mogen blijkbaar alleen een gehele reparatie doen en omdat er corrosie schade is ontdekt kan er dus helemaal niets gedaan worden blijkbaar... Erg vervelend. Verder heb ik ook meerdere keren gevraagd of het toestel geheel functioneel is aangekomen (het klinkt zo alsof die total loss is oid), maar daar krijg ik steeds geen reactie op...
Helaas is dit inderdaad een afspraak tussen de producenten (Nokia, Samsung etc). Op het moment dat er iets van vochtschade wordt geconstateerd, wordt er niks meer mee gedaan.
Vraag me niet waarom, maar helaas is het zo.

Ik werk zelf voor een bedrijf die dit soort reparaties voor een grote provider doet, dus ken de regels iets te goed

Je kan zelf nog met allemaal andere ideeën komen, maar ze gaan er niks aan veranderen. En voordat mensen gaan janken. Corrosie/vochtschade is echt zeer weinig van de reparaties die ik dagelijks langs zie komen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07
Ik snap niet waarom 1 van mn vrienden niet in de whatsapp lijst komt op delumia 920.
Bij de Huawei Ascend W1 ging het automatisch vanuit een van de vele accounts. Mss straks ff weer volledige reset :s

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Duurt soms erg lang inderdaad.. heb dat ook gehad, duurde 3 dagen voordat die persoon in de lijst stond >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
SinergyX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:42:
Ligt het nu aan IE van WP of is het nu T.net dat de browser regelmatig crashed? Kan veel websites zonder problemen bezoeken, maar moment dat ik forum ga bekijken is het regelmatig een 'crash' terug naar het hoofdscherm
gebeurt bij ook geregeld zowel vanaf ie als vanaf de "wrapper"-apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:06
Heb sinds gisteren deze telefoon zakelijk in gebruik. Hiervoor had ik een HTC 8s. Echt een super apparaat. Windows Phone 8 komt echt ZOVEEL beter tot z'n recht op de Nokia 920. Ik vind het bizar hoeveel beter de gehele ervaring is op dit apparaat.

MS zou er goed aandoen het lagere segment voorlopig uit te faseren en verplichten om minmaal 8GB aan te houden met 1GB intern geheugen. Wellicht op korte termijn minder winst, maar op langer termijn een verbetering van de ervaring en image van Windows Phone. 100% zeker.

De Nokia Apps zijn ook echt enorm van toegevoegde waarde.

[ Voor 15% gewijzigd door STIMPPYYY op 12-02-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:32
STIMPPYYY schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:44:
MS zou er goed aandoen het lagere segment voorlopig uit te faseren en verplichten om minmaal 8GB aan te houden met 1GB intern geheugen. Wellicht op korte termijn minder winst, maar op langer termijn een verbetering van de ervaring en image van Windows Phone. 100% zeker.

De Nokia Apps zijn ook echt enorm van toegevoegde waarde.
Onzin! de nokia lumia 520 is echt een fijn toestel. Apps werken goed en wp8 draait vloeiend.

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:06
ymoona schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:31:
[...]

Onzin! de nokia lumia 520 is echt een fijn toestel. Apps werken goed en wp8 draait vloeiend.
Klopt, ik vond de HTC 8s (als het ding niet hardwarematig defecten vertoonde) ook ok. Hij is handzamer en draait vloeiend. Toch merk je dat het OS moeite heeft met minder geheugen en opslag. Continu (willekeurige) meldingen dat het systeem volzit. Apps die crashen en die traag opstarten. Verschil is groot hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Laatst online: 21-08 13:59
ymoona schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:31:
[...]
Ik heb een 520 en een 920 en merk toch wel een groot verschil. De 520 doet wat ie moet binnen zijn beperkingen, zo kan je bijvoorbeeld niet alle apps/games (optimaal) draaien.

Waar STIMPPYYY waarschijnlijk op aanstuurde, betreft het feit dat men iets hoger minimale specs zou moeten bepalen voor WP8 zodoende dat iedereen alles kan draaien zonder te hoeven inboeten op totale systeemprestaties. Wat mij betreft is de 520 een goed toestel dat voor de modale gebruiker (lees: niet-poweruser) volstaat en algemeen een zéér goede prijs-kwaliteit verhouding heeft.

Btw, veel minder winst zal dat niet betekenen moesten ze de 500MB standaard vervangen door 1GB (cfr de lumia 525; niet bestemd voor europa), de toestellen zullen er namelijk niet veel duurder bij worden. Als ik echter lees dat WP8.1 nu ook nog lagere resoluties aan zal kunnen, dan verwacht ik dat de budgetreeks alleen maar zal groeien (toestellen minder dan 100euro?).

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Hard reset gedaan van het weekend.. Batterij lijkt iets beter..

Maar net weer de eerste spontane reboot terwijl mn lumia gewoon naast me lag...

Hij is inmiddels net ouder dan een jaar.. Zou dit nog garantie zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik krijg heel af en toe ook wel eens een reboot, maar dan is dat meestal al nadat hij een week of 3 aan staat.
Na reboot werkt hij gewoon vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Hij werkt erna gewoon goed, ervoor trouwens ook.

Hier gebeurde het ongeveer 1 keer per week. Kan ermee leven maar hij deed het ook een keer terwijl ik aan het bellen was, dat vind ik dan wel erg jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Ik heb 2x in een jaar een spontane reboot gehad. Ik merk het eigenlijk alleen omdat ik weer mijn simcode in moet voeren en omdat het volume weer op 13 staat...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Merkte het omdat trillen ineens uit stond. En 1 keer terwijl ik m uit mn broekzak haalde en het blauwe windows bootscherm zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Een spontane reboot is bij mij ook voorgekomen...
Bij mij was in een keer de hele agenda leeg.... dacht ik...
Maar mijn 920 was na de reboot van tijd en datum af.
Nadat ik hem op tijd en datum gezet had stond alles er weer netjes op.
(exchange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik zag dit pas nadat ik Whatsapp had gebruikt en later die chats onderaan stonden, maar de datum stond toen ook ergens in 2013...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Had gisteren tijdens/na gebruik van Nokia Mixradio dat het volume op 1 stand bleef staan......bij de normale muziekspeler was ook het volume niet meer te regelen!! Enige redmiddel bleek reboot!! Vreemd....gebruikte gisteren Nokia Mixradio voor t eerst.....maar dat zou niks uit moeten maken..

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Afgelopen week naar Tsjechië geweest. Navigatie trok batterij in 6 uur leeg, terwijl deze continue aan een Nokia auto lader hing. Das wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
robkrekel schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:56:
Afgelopen week naar Tsjechië geweest. Navigatie trok batterij in 6 uur leeg, terwijl deze continue aan een Nokia auto lader hing. Das wel een beetje jammer.
Heb precies hetzelfde probleem, had gehoopt dat Nokia dit een keer zou fixen, maar helaas.. Het toestel wordt ook vrij warm tijdens het navigeren. Blijkbaar vreet het toch veel stroom wanneer het scherm constant aanstaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de afgelopen maand ongeveer gaat m'n batterij echt idioot snel omlaag. 3 keer opladen op een dag is wel nodig, zelfs als alle achtergrond taken uit staan en batterysaver modus aan. Is hier wat aan te doen, zou resetten nut hebben? Hij is pas 11 maanden oud dus ik moet nog een jaar voordat ik kan verlengen. Maar op deze manier schiet het niet echt op en vrees ik WP8.1, die wellicht nog wat meer van m'n batterij gaat eisen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:03:
Sinds de afgelopen maand ongeveer gaat m'n batterij echt idioot snel omlaag. 3 keer opladen op een dag is wel nodig, zelfs als alle achtergrond taken uit staan en batterysaver modus aan. Is hier wat aan te doen, zou resetten nut hebben? Hij is pas 11 maanden oud dus ik moet nog een jaar voordat ik kan verlengen. Maar op deze manier schiet het niet echt op en vrees ik WP8.1, die wellicht nog wat meer van m'n batterij gaat eisen!
Dan heb je toch gewoon nog minimaal 1 jaar garantie..? Ow..wacht..dat geldt niet voor de batterij natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 14:54

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ja hoor. Als de accu ingebouwd is en niet door jezelf vervangen kan worden, is de garantietermijn hetzelfde als op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 17:44
Ik heb een keer mijn Lumia 800 teruggestuurd, deed het niet meer. Oorzaak: accu. Garantie? Nee. In de voorwaarden staat dat je maar 6 maanden op de accu hebt. Maakt niet uit of je hem wel of niet zelf kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb sinds een paar dagen dat de accu ook weer sneller leeg gaat dan normaal. Maar vandaag was het dan weer 13uur op een lading. Dat is normaal voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:14
Een keer wat positiefs.
Mijn accu is na Black Update juist beter geworden. Voorheen 1 tot 2 dagen en nu minimaal 2 dagen. Gemiddelde tijd tussen opladen is nu 2 dagen en 3 uur. Laadteller staat op 23.
Mijn rode L920 is nu 11 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik leg mijn 920 elke avond op de draadloze lader naast mijn bed. Ik ben een 'lichte' gebruiker en 's avonds is er meestal ook nog meer dan 80% acculading over. Alleen als ik Here Drive gebruik wil de accu nogal snel leeg raken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Swerfer schreef op zondag 23 februari 2014 @ 10:44:
Ik leg mijn 920 elke avond op de draadloze lader naast mijn bed. Ik ben een 'lichte' gebruiker en 's avonds is er meestal ook nog meer dan 80% acculading over. Alleen als ik Here Drive gebruik wil de accu nogal snel leeg raken...
toch vreemd dat er zoveel verschil in accuduur zit, ik ben dan wel een intensieve gebruiker, maar ik moet zo'n beetje twee maal per dag laden, ik ben blij als ik 24 uur haal met een lading, ook met matig gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sonny7 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:54:
[...]

toch vreemd dat er zoveel verschil in accuduur zit, ik ben dan wel een intensieve gebruiker, maar ik moet zo'n beetje twee maal per dag laden, ik ben blij als ik 24 uur haal met een lading, ook met matig gebruik..
Daar zit het hem juist, het woord "intensief". Als ik naar school ga en volop app/internet in de trein en op school vrolijk door ga, haal ik ook niet de 24 uur accuduur. Vooral tijdens de trein ritten gaat de accu snel leeg. Als ik hele dag werk en zo af en toe een appje verstuur, heb ik de einde van de dag nog 70 a 80% over.

Het verscheeld echt per gebruiker hoe deze met zijn telefoon om gaat en welke apps je vaak gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 24-02-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:03:
Ik heb een paar weken geleden ook mijn lumia helemaal naar default gereset. Het heeft in mijn optiek wel iets geholpen met de accu. Ik weet niet wat het was maar ergens zat iets niet goed meer. Had ook onverklaarbare drains terwijl ik er niks mee deed. Nu gaat het wel beter.

Bij een "normale' dag heb ik op het eind 30-40% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Gisteravond sinds een lange tijd een battery drain gekregen. In de auto zit m'n telefoon altijd in de autolader. Rond een uur of 17:30 uit de auto gestapt, schat dat de accu op 80-90% zat. Wat WA berichtjes verstuurd en ontvangen (max 8 berichten), rond 23:00 een waarschuwing dat de accu critical low is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Om nog even terug te komen op onderstaande:
Devin19 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:39:
[afbeelding]
Zoals je kunt zien, heb ik een probleempje met mijn Nokia.
Ik heb zelf al wat rond gezocht op internet en heb een paar opties:
  • Zelf het glas en touchscreen vervangen
    Hierbij moet ik wel zorgen dat ik een goed vervangend scherm heb, met clearblack etc.
    Ook schijnt het niet heel makkelijk te zijn om dit te doen, omdat alles aan het scherm vast zit.
  • Laten repareren.
    Redelijk prijzig, maar zo kan ik er ook niks mee, en minder risico dan wanneer ik het zelf probeer.
  • Nieuwe telefoon
    Als het echt duur word kan ik beter gewoon een nieuwe kopen, maar ik ga er van uit dat het zo ver niet komt.
Heeft iemand ervaring met het vervangen van het scherm, en misschien een linkje naar ebay of andere webshop met een scherm dat zeker goed is, liever een origineel scherm van €100 dan een schermpje van een paar tientjes. Ik wou toch nog een aantal jaren met mijn telefoon doen.
Nadat het laten repareren van mijn L920 er voor zorgde dat ik geen bereik meer had en dat het scherm niet meer fatsoenlijk reageerde, heb ik onderstaande maar gedaan.
peerke63nl schreef op maandag 27 januari 2014 @ 02:03:
[...]

bij mij werkte de inboedelverzekering goed mee....
Nu alleen nog even afwachten of de prijzen van de L920 nog normaal worden, anders wordt het waarschijnlijk een L1020.
Een L925 is geen optie omdat ik me niet voor kan stellen hoe ik genoeg zou kunnen hebben aan 16GB.
En op de Lumia Icon of hoe hij hier gaat heten kan ik helaas niet gaan wachten...
Maar het liefst weer gewoon een L920, 32GB en Qi Wireless met alle andere features (op geen Amoled na) blijft voor mij toch nog steeds mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Russel88 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:51:
Gisteravond sinds een lange tijd een battery drain gekregen. In de auto zit m'n telefoon altijd in de autolader. Rond een uur of 17:30 uit de auto gestapt, schat dat de accu op 80-90% zat. Wat WA berichtjes verstuurd en ontvangen (max 8 berichten), rond 23:00 een waarschuwing dat de accu critical low is....
Stond misschien de navigatie nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Klein probleempje, als iemand een oplossing heeft graag! (Windows 7 Ultimate x64)

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/zvprt1.jpg

Dan connect ik de Lumia en dan gaat windows even zijn gangetje...

En dan springt het naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/6pnmlf.jpg

(handmatig geprobeerd, werkt niet.) met Windows Phone - Other hardware - WinUsb Device driver.

[ Voor 3% gewijzigd door iNFiNiTY- op 25-02-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Terwijl telefoon met usb gekoppeld is even je telefoon uit standby halen helpt soms.
Of je telefoon rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Vandaag een vage vastloper gehad; had tablet via wifi gekoppeld, geen idee of dat er mee te maken had. Ik kreeg nog wel de glance te zien, maar kon niet meer het lockscreen tevoorschijn krijgen. Heb een soft reset moeten doen. Klinkt dit iemand bekend? Hij reageerde niet meer op double tap of de aan uit knop.

• Devin19
  • Niet online
Nadat mijn vorige 920 z'n scherm kapot was heb ik nu een nieuwe gekocht. In Nederland was hij niet meer te krijgen (voor onder de €500,-) dus toen maar in Duitsland besteld voor €290,-. Nu zit hier alleen een Vodafone ROM op.
Ik ga er van uit dat het mogelijk is deze te flashen met een CV ROM?

• Caelorum
Tuurlijk, hardware is gewoon hetzelfde

• Devin19
  • Niet online
Nou dat viel mee. Heb er even NL Country Variant op gezet, het downloaden duurde nog 't langst (1.42GB) daarna was het zo gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb sinds gisteren weer continu battery drains. Rebooten helpt niet. Er draait niks vreemds op de achtergrond. Zo erg, dat zelfs de thuislader het niet kan (blijven) bijbenen. Ik heb er genoeg van. Ik weet ZEKER dat het met de wifi te maken heeft, want als ik die aanzet, gaat het hard. Zet ik die uit, dan gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Atila schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:20:
Ik heb sinds gisteren weer continu battery drains. Rebooten helpt niet. Er draait niks vreemds op de achtergrond. Zo erg, dat zelfs de thuislader het niet kan (blijven) bijbenen. Ik heb er genoeg van. Ik weet ZEKER dat het met de wifi te maken heeft, want als ik die aanzet, gaat het hard. Zet ik die uit, dan gaat het goed.
Heb je er ook last van als je je wifi netwerk thuis uitzet, of als je niet in de buurt bent van je eigen wifi netwerk?

Probeer eens een ander wifi netwerk uit en kijk of je dan nog steeds drains hebt.

Misschien ligt het probleem bij de communicatie van je eigen wifi netwerk, of zit er een ander wifi netwerk in jouw buurt lastig te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Het is met elk wifi netwerk. Thuis, op de zaak, bij vrienden. De gsm wordt ook weer heet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Heb je al geprobeerd de ROM er opnieuw op te flashen? Als hij heet wordt lijkt mij het een probleem in of de hardware of de aansturing van de hardware. Dat laaste zou je kunnen uitsluiten met het opnieuw flashen van de firmware.

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 01-03-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:25
Grr, de derde keer dat mijn jackplug defect is. Ben ik de telefoon weer een week kwijt. Net nu ik volgende week met m'n nieuwe baan begin en de telefoon juist hard nodig heb. :(

Ik denk dat ik mijn Lumia laat repareren en hem daarna verkoop. Ben altijd een voorstander van Windows Phone en Lumia geweest, maar blijf toch vaak rare probleempjes houden.

Jammer, hoor om me heen wel meer mensen die vaker problemen hebben met hun lumia telefoon. Terwijl het in de basis een mooi en degelijk toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb inmiddels de oorzaak van mijn battery drains gevonden, ik weet alleen niet hoe ik het op moet lossen. Normaliter zet ik 's avonds thuis mijn dataverbinding uit en gebruik ik wifi, met de optie dat de verbinding verbroken moet worden, als het scherm uit gaat. Ik vond het al vreemd dat ik toch updates kreeg in de nacht, zonder verbinding, dus ergens moest er iets fout zijn.

Als ik de accu 100% laadt en ik zet de wifi aan, dan verlies ik ongeveer 20-25% per uur, soms meer. De achterkant wordt ook goed heet. Het is alsof ie continu aan het zenden, danwel zoeken is. Het is dus de wifi radio, of de software die de chip aanstuurt. Herstarten, programma's verwijderen, etc, niets helpt. Dus als iemand suggesties heeft, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Heb je mijn suggesties een paar posts hoger bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
@ Swerfer. Daar had ik al op geantwoord. Het is dus met elk wifi netwerk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:07

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Atila schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:29:
Ik heb inmiddels de oorzaak van mijn battery drains gevonden, ik weet alleen niet hoe ik het op moet lossen. Normaliter zet ik 's avonds thuis mijn dataverbinding uit en gebruik ik wifi, met de optie dat de verbinding verbroken moet worden, als het scherm uit gaat. Ik vond het al vreemd dat ik toch updates kreeg in de nacht, zonder verbinding, dus ergens moest er iets fout zijn.

Als ik de accu 100% laadt en ik zet de wifi aan, dan verlies ik ongeveer 20-25% per uur, soms meer. De achterkant wordt ook goed heet. Het is alsof ie continu aan het zenden, danwel zoeken is. Het is dus de wifi radio, of de software die de chip aanstuurt. Herstarten, programma's verwijderen, etc, niets helpt. Dus als iemand suggesties heeft, hoor ik het graag.
Kijk eens bij Instellingen->WiFi->Geavanceerd of daar het vinkje "WiFi ingeschakeld houden bij time out van scherm" aan of uit staat? Als je hem uitschakelt zou dit volgens jouw theorie flink batterij moeten schelen. Is trouwens wel vreemd want ik lees juist overal dat je dit aan moet laten staan omdat steeds opnieuw connecten met een wifi netwerk als je bijv. de tijd checkt op je telefoon veel meer stroom vraagt dan 1x connecten en gewoon aan laten staan.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Dat staat dus uitgeschakeld. Dat is ook de reden dat ik het op die manier gebruik, want normaliter kan ik dan doorslapen, omdat er geen notificaties en dergelijke zijn. Maar nu blijft de verbinding dus openstaan, terwijl er staat aangegeven dat dat niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Atila schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:46:
@ Swerfer. Daar had ik al op geantwoord. Het is dus met elk wifi netwerk :X
Sorry, zelf niet goed gekeken...

Heb je al een factory reset overwogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Dat wil ik eigenlijk niet doen, dan ben ik weer 2 dagen bezig met alles terugzetten. Dat is zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
Atila schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:26:
Dat wil ik eigenlijk niet doen, dan ben ik weer 2 dagen bezig met alles terugzetten. Dat is zwaar irritant.
Dat valt toch wel mee? Volgens mij worden al je Apps toch automatisch weer geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

En je telefoon ter reparatie opsturen en hem dan een week kwijt zijn is niet irritant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:41
Vandaag ineens de helft van m'n bundel (1 GB) in no-time verbruikt, datasense geeft 'streaming media' aan.
Zou niet weten welke applicatie dit heeft veroorzaakt, ik heb dit nog nooit meegemaakt maar ook Simyo heeft het geregistreerd:

2014-03-04 19:14:37 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:19:46 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:20:25 Internet gebruik (60002 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:21:01 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:21:42 Internet gebruik (60002 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:22:10 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:22:46 Internet gebruik (60003 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:23:40 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:24:37 Internet gebruik (14770 kB) 00:00:00 €0.00

[ Voor 6% gewijzigd door Wietsee. op 04-03-2014 23:59 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Die heeft volop staan downloaden.. Ben benieuwd welke app dat heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

youtube? kan aardig in verbruik oplopen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:09:
Klein probleempje, als iemand een oplossing heeft graag! (Windows 7 Ultimate x64)

[afbeelding]

Dan connect ik de Lumia en dan gaat windows even zijn gangetje...

En dan springt het naar dit:

[afbeelding]

(handmatig geprobeerd, werkt niet.) met Windows Phone - Other hardware - WinUsb Device driver.
Dat had ik eerst ook dan moet je een soort Windows app downloaden op je pc. Dit is de site : http://www.windowsphone.c...ows-phone-app-for-desktop
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awosome
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-08 22:16
hallo mensen

Het scherm van mijn 920 is aan de rechterkant ong. 1,5mm omhoog gekomen, hierdoor zit er echt gigantisch veel stof onder het glas. zou Nokia het pikken als ik de 920 naar hen opstuur voor garantie? Ik weet namelijk niet of het aan val schade ligt of dat er gewoon spontaan iets heeft losgelaten. Ik vraag dit omdat ik geen zin heb om mijn telefoon een week te moeten missen voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
Heb sinds kort een probleem dat ik niet meer kan bellen, als ik iemand probeer te bellen krijg ik direct een 'oproep mislukt' terug. Na een reboot kan ik wel gewoon weer bellen. Wanneer het begon weet ik niet (wie belt er nu met een smart phone) maar vermoed na de afgelopen update, black geloof ik?

Iemand bekend met dit probleem?

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Sorry...geen toegevoegde waarde...

[ Voor 90% gewijzigd door peerke63 op 06-03-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
daanteb schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:23:
Heb sinds kort een probleem dat ik niet meer kan bellen, als ik iemand probeer te bellen krijg ik direct een 'oproep mislukt' terug. Na een reboot kan ik wel gewoon weer bellen. Wanneer het begon weet ik niet (wie belt er nu met een smart phone) maar vermoed na de afgelopen update, black geloof ik?

Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb hier af en toe hetzelfde met twee 920's sinds de Black update. Soms drie keer per dag, daarna weer een tijdje niet meer. Geen idee waar het aan ligt. Je kan hem ook even in en uit de vliegtuigstand doen, dan werkt hij ook weer.

[ Voor 4% gewijzigd door RoccoS op 06-03-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Laatst online: 07:08
awosome schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:36:
hallo mensen

Het scherm van mijn 920 is aan de rechterkant ong. 1,5mm omhoog gekomen, hierdoor zit er echt gigantisch veel stof onder het glas. zou Nokia het pikken als ik de 920 naar hen opstuur voor garantie? Ik weet namelijk niet of het aan val schade ligt of dat er gewoon spontaan iets heeft losgelaten. Ik vraag dit omdat ik geen zin heb om mijn telefoon een week te moeten missen voor niks.
Is er aan de buitenkant grote zichtbare schade? Zo niet, dan denk ik dat als je de telefoon gewoon opstuurd met de aantekening dat er stof bij de frontcam zit dat ze 'm dan gewoon voor je in behandeling nemen en voor je herstellen. (ga er even vanuit dat je óók last van stof hebt bij de frontcam)

Ik heb zelf vorige week (28-feb) mijn telefoon retour gestuurd aan Nokia (arvato) voor 'stof onder het scherm bij de frontcam'. Ik heb gisteren mijn 920 terugontvangen met een geheel nieuw scherm, ook hebben ze de usb connector, het koelplaatje voor de cpu én de accu vervangen.

Top geregeld zeg ik :)

[ Voor 0% gewijzigd door jra2k op 11-03-2014 08:44 . Reden: typo corrected ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb nu ook nog 2 grote gele vlekken op mijn scherm, een in het midden ongeveer en een helemaal bovenin over de volle breedte van het scherm, ongeveer 1cm hoog. De grote vlek in het midden is rond. Iemand anders dit gehad? Volgens mij is het tijd dat ik Nokia moet gaan bellen. Dat wordt GSM #4 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
RoccoS schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 23:29:
[...]

Ik heb hier af en toe hetzelfde met twee 920's sinds de Black update. Soms drie keer per dag, daarna weer een tijdje niet meer. Geen idee waar het aan ligt. Je kan hem ook even in en uit de vliegtuigstand doen, dan werkt hij ook weer.
Had ik zelf niet eens aan gedacht, stuk handiger dan een reboot idd :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Wietsee. schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:58:
Vandaag ineens de helft van m'n bundel (1 GB) in no-time verbruikt, datasense geeft 'streaming media' aan.
Zou niet weten welke applicatie dit heeft veroorzaakt, ik heb dit nog nooit meegemaakt maar ook Simyo heeft het geregistreerd:

2014-03-04 19:14:37 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:19:46 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:20:25 Internet gebruik (60002 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:21:01 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:21:42 Internet gebruik (60002 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:22:10 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:22:46 Internet gebruik (60003 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:23:40 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00
2014-03-04 19:24:37 Internet gebruik (14770 kB) 00:00:00 €0.00
Ik heb dit zelf ook 1x gehad op een zaterdag avond.. Bij mij werd het volgens mij veroorzaakt door Metrotube. Youtube filmpje wou niet laden, waarna ik op de windows knop/button drukte. Applicatie niet afgesloten, blijkbaar bleef de applicatie in de achtergrond keer op keer het filmpje laden.. 1GB verstookt in 1u. Werd een dure rekening die maand. Sindsdien sluit ik altijd Metrotube/dumpert af met het kruisje .. ;)
Pagina: 1 ... 109 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;