• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Scrummie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:36:
Niet weer de discussie over het uiterlijk van iOS please..
Niet zo zeer het uiterlijk, maar ook gewoon hoe het werkt. Er is zoveel te halen op dit gebied dat ik niet begrijp dat Apple hier weinig mee doet in iOS6.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik denk dat 90% van de gebruikers, waaronder ik, geen idee heeft waarover jij je druk loopt te maken. Voor mij werkt iOS (nagenoeg) perfect en ik mis de door jou genoemde functies dan ook totaal niet.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zonder verder in die discussie te willen gaan, maar intern is daar bij Apple ook wel wat over te doen. Het komt niet helemaal uit de lucht vallen: http://www.macrumors.com/...-software-skeuomorphisms/

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 20:29
Dannydekr schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:34:
Apple kennende is dat niet waarschijnlijk, maar toch vraag ik me af of onder Cooks bewind Apple al durft om flink te innoveren terwijl ze de bestaande linie nog flink kunnen uitmelken.
Ik denk dat het feit dat Cook nu de baas is niet als negatief hoeft worden gezien. Als Jobs het er niet in had gezien, was hij nooit naar voren geschoven. Hij zal op momenten andere keuzes maken dan Jobs zou hebben gedaan, misschien idd iets minder avontuurlijk, maar daar staat tegenover dat hij juist veel beter is in oa de supplychain en het draaien van een bedrijf.

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Leuk dat er een nieuw model wordt aangekondigd maar wat nog leuker is, de 4S wordt 100 euro goedkoper, deze blijft natuurlijk gewoon beschikbaar.

Imho een hele dikke smartphone voor een goede prijs, 499 euro.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het enige wat boeit is de CPU/GPU in de nieuwe iPhone. De rest is bekend of irrelevant. Wordt het een A5, een A5+ of een A6 (dual of quad) en hoe zuinig is het.

Dat is het enige verkoopargument en ook het enige waarop Apple misschien de boel kan laten liggen. Een getweakte A5 moet dan bv opboksen tegen quadcores van Samsung en HTC en is dus bij voorbaat waardeloos.... maar vreemd genoeg een realistische optie gezien de rumors.

Maar goed, uit die hoek zijn volstrekt geen lekken geweest dus dat is de grote verrassing vanavond.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Delerium schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:56:
Dat is het enige verkoopargument en ook het enige waarop Apple misschien de boel kan laten liggen. Een getweakte A5 moet dan bv opboksen tegen quadcores van Samsung en HTC en is dus bij voorbaat waardeloos.... maar vreemd genoeg een realistische optie gezien de rumors.
Sorry, maar wat een onzin. Dit zei men ook toen de iPhone 4 "maar" 512Mb geheugen bleek te hebben, t.o.v. 1GB van de concurrenten. Toch bleek de iPhone 4 vlotter te werken.

Dus "bij voorbaat waardeloos"? Bij dit soort apparaten gaat het uiteindelijk niet om de specs, maar hoe de totale package werkt. Stel dat iemand de ultieme experience voor elkaar weet te krijgen met 1Mb geheugen en een single-core processor op 20MHz, wat maken die getalletjes dan uit?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50
Ik ben overigens een beetje bang dat de iPhone 5 dus -naast dat hij dunner en langer is- vrijwel niets echt vernieuwend toe gaat voegen. Apple kennende is dat niet waarschijnlijk, maar toch vraag ik me af of onder Cooks bewind Apple al durft om flink te innoveren terwijl ze de bestaande linie nog flink kunnen uitmelken.

Op hardwarematig-gebied zullen er ongetwijfeld mooie veranderingen komen. Dat er een mooier en efficiënter scherm in komt, geloof ik wel en hopelijk een zuinige processor waardoor de batterij, die tevens iets groter zal zijn, een stuk langer meegaat. Maar als de software-ervaring nagenoeg hetzelfde is, weet ik niet of ik er heel erg blij van wordt.

De grootste veranderingen moeten in mijn optiek plaatsvinden in de software. iOS6 is op dit moment niet het OS dat je mag verwachten in 2012/13 en de degradatie in UI consistentie baart me echt zorgen. Als zelfs Apple in zijn app-designs niet meer consistent is (andere tab/titlebars in hun eigen apps bijvoorbeeld), zullen developers die plicht al helemaal niet meer voelen. Daarnaast zijn er veranderingen in iOS6 op het gebied van de AppStore die een achteruitgang lijken te zijn; zoekresultaten zijn grote horizontale vlakken waar je dus niet snel naar de laatste app kunt scrollen, recensies gaan maar tot maximaal de 5 eerste recensies e.d. 8)7.

Al om al heb ik nog veel meer punten, maar wat mij opvalt is dat iOS6 weinig innovatieve veranderingen heeft, en het OS een stuk minder consistent maakt.

Er zijn genoeg mogelijkheden om het OS te verbeteren. Als het een perfect OS was, hoorde je me echt niet klagen. Maar waar is het Apple dat buiten-de-box denkt? Maak bijvoorbeeld interactieve-app-previews, waardoor je door dubbel te klikken op je homescreen bijvoorbeeld de Appicons vergroot en de 'achterkant' te zien krijgt waar je informatie van je apps ziet (soort widgets). Apple kan allicht een nog beter systeem bedenken dan bovenstaande. Waarom ze zo erg vasthouden aan het systeem dat sinds 2007 bestaat, snap ik niet zo :O.
Ik vraag me bij deze betogen steeds af of men wel door heeft hoe Apple als bedrijf in elkaar steekt. Steeds opnieuw laait deze dicussie op terwijl als je Apple in de afgelopen tientallen jaren hebt gevolgd het antwoord vrij voor de hand liggend is. Apple heeft altijd kleine veranderingen aangebracht aan een productlijn todat ze weer met een volledig nieuw ontwerp komen aanzetten. Voor OS'en geldt nagenoeg hetzelfde als je OSX Cheetah erbij pakt en vergelijkt met Mountain Lion dan is de visuele gelijkenis in 11 jaar nog steeds zeer groot aanwezig.

Beknopt overzicht van apple computers: http://www.mac-man.co.uk/which-apple-did-you-pick/
Misschien dat een beeld geeft dat je vanavond absoluut niet teveel moet verwachten.

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Leuk als je ziet hoe sommige ontwerpen van producten ineens radicaal veranderen. Volgens mij kwam toen net Steve weer terug.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:09:
[...]

Ik vraag me bij deze betogen steeds af of men wel door heeft hoe Apple als bedrijf in elkaar steekt. Steeds opnieuw laait deze dicussie op terwijl als je Apple in de afgelopen tientallen jaren hebt gevolgd het antwoord vrij voor de hand liggend is. Apple heeft altijd kleine veranderingen aangebracht aan een productlijn todat ze weer met een volledig nieuw ontwerp komen aanzetten. Voor OS'en geldt nagenoeg hetzelfde als je OSX Cheetah erbij pakt en vergelijkt met Mountain Lion dan is de visuele gelijkenis in 11 jaar nog steeds zeer groot aanwezig.

Beknopt overzicht van apple computers: http://www.mac-man.co.uk/which-apple-did-you-pick/
Misschien dat een beeld geeft dat je vanavond absoluut niet teveel moet verwachten.
Met ^^

Voorafgaand aan Apple events lopen de verwachtingen altijd torenhoog op. Als dan blijkt dat de aangekondigde producten hier niet aan voldoen (duh!), is men teleurgesteld. Case in point: de 4S. Die had op alle gebieden meer dan de 4, maar iedereen had een andere behuizing verwacht, dus men was toch teleurgesteld. Tsja...

Uiteindelijk blijkt het de gemiddelde consument (dus niet de tech-niews volgers of fanboys) niets uit te maken: men koopt de spullen toch wel. De teleurstelling zit hem vooral bij de kleine groep mensen die alle geruchten hebben gevolgd en bij de zelfbenoemde "marktanalysten".

[ Voor 4% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 12-09-2012 12:17 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Dannydekr
Znivian schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:40:
[...]

Ik denk dat het feit dat Cook nu de baas is niet als negatief hoeft worden gezien. Als Jobs het er niet in had gezien, was hij nooit naar voren geschoven. Hij zal op momenten andere keuzes maken dan Jobs zou hebben gedaan, misschien idd iets minder avontuurlijk, maar daar staat tegenover dat hij juist veel beter is in oa de supplychain en het draaien van een bedrijf.
Het is volgens mij de beste man om een bestaand model in stand te houden en zoveel mogelijk winstgevend te maken, daarin is hij zelfs beter dan Jobs ooit was.

Maar of het hem lukt om Apple vooruit te krijgen over bijvoorbeeld 5-10 jaar en visie te tonen op de toekomst, of überhaupt een potentieel nieuw product kunnen 'zien', betwijfel ik toch een beetje. Sowieso is het van essentieel belang dat hij het personeel als Steve Forsall en Johnny Ive vast weet te houden (die twee liggen elkaar sowieso al niet) en goed naar zijn top-team te luisteren.

Apple kan alleen maar groot blijven door als klein te denken. Erg lastig met honderden miljarden op de rekening, maar van groot belang om zich te blijven distantiëren van bedrijven als Samsung.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik hoop dat ze vandaag ook een nieuwe iMac met een (goede) desktop videokaart introduceren, want die mobile videokaart is toch echt 10x niks als je een beetje wilt gaan gamen op een iMac!

Ik hoop op zijn minst dat ze een Nvidia GTX 660 TI in de Mac zullen stoppen.

An  a day keeps the doctor away.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Herko_ter_Horst schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:08:
[...]

Sorry, maar wat een onzin. Dit zei men ook toen de iPhone 4 "maar" 512Mb geheugen bleek te hebben, t.o.v. 1GB van de concurrenten. Toch bleek de iPhone 4 vlotter te werken.

Dus "bij voorbaat waardeloos"? Bij dit soort apparaten gaat het uiteindelijk niet om de specs, maar hoe de totale package werkt. Stel dat iemand de ultieme experience voor elkaar weet te krijgen met 1Mb geheugen en een single-core processor op 20MHz, wat maken die getalletjes dan uit?
De concurrentie had op dat moment geen 1GB als werkgeheugen, maar zat rond hetzelfde niveau. Probleem op dat moment was dat (voornamelijk HTC) die bloated Sense-skin toevoegde en toen al met telefoons als de Hero en Desire serieuze geheugenproblemen had. Vergeet niet dat vlak voor de iPhone 4 werd gelanceerd de iPad nog met 256MB op de markt kwam. Als je die nu gebruikt voor het casual, niets aan de hand, maar af en toe merk je wel dat de eerste generatie flink wat geheugen mist.
Er zijn genoeg mogelijkheden om het OS te verbeteren. Als het een perfect OS was, hoorde je me echt niet klagen. Maar waar is het Apple dat buiten-de-box denkt? Maak bijvoorbeeld interactieve-app-previews, waardoor je door dubbel te klikken op je homescreen bijvoorbeeld de Appicons vergroot en de 'achterkant' te zien krijgt waar je informatie van je apps ziet (soort widgets). Apple kan allicht een nog beter systeem bedenken dan bovenstaande. Waarom ze zo erg vasthouden aan het systeem dat sinds 2007 bestaat, snap ik niet zo :O.
Het verschil met Apple en een "tweaker"-minded persoon. Het dubbel tappen op een icoon is zo averechts qua intuïtie. Het idee is wel leuk, maar het werkt niet. Ik ben er wel mee eens dat er qua consequentie nog steeds een lange weg is te gaan, zoals het skeuomorfisme en het industriële. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe iPod.app, prachtig en functioneel vind ik het. Maar zoiets als Passbook is precies het tegenovergestelde qua uiterlijk, wel functioneel trouwens. En waarom ze vasthouden aan het systeem, dat is hier in het topic al eerder prachtig uitgelegd door een Tweaker. ;)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Miki schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:09:
[...]

iBook Series:
iBook G4 (black)
lolwut. Die bestaat niet. Da's een MacBook.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De iPhone 5 zal de lat voor camera's op mobiele telefoons weer wat hoger leggen denk ik maar dat zal ook wel het enige zijn als je het mij vraagt.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
C00KW4US schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:43:
Leuk dat er een nieuw model wordt aangekondigd maar wat nog leuker is, de 4S wordt 100 euro goedkoper, deze blijft natuurlijk gewoon beschikbaar.

Imho een hele dikke smartphone voor een goede prijs, 499 euro.
Ja heel mooi, maar mijn nu twee jaar oude iPhone 4 gaat vervangen worden. Nu is de 4S wel wat sneller, maar ik zou toch graag nét wat anders hebben dan precies hetzelfde apparaat maar net wat sneller. Nee, dan vind ik de uitgelekte rumors van de iPhone 5 toch wat aantrekkelijker. Een 5e rij voor mijn apps, zodat ik de iPhone en iPad menu's gelijk kan trekken bijvoorbeeld.

Verder geen conclusies van deze kant en ga ik vanavond gewoon even endgadget in de gaten houden.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik verwacht dat de iPhone 5 op zijn minst een 12MP camera krijgt ingebouwd, met (utieraard) een 1080P filmmodus.

Tevens verwacht ik dat de iPhone 5 een A6 processor zal krijgen, en dat de iPad in het vervolg een X achter krigjt zoals wij nu ook zien met de A5X processor. (Dus dan krijgen wij in de toekomst: iPhone 5 = A6, iPad 4 = A6X) Zodat de grafische prestaties van de iPhone gelijk liggen met die van de iPad, maar de iPad prestaties moeten verdubbeld worden om het retina scherm aan te kunnen, daarom die extra X bij de processor.

Wie denkt hetzelfde anders over?

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Bij de nieuwe vorm zal ook wel een ander scherm horen. Is allemaal een beetje giswerk dus. Typenummertje van de processor lijkt me dan ook wel het minst belangrijke.

• me_mrtn
Ik. Een 12MP is gewoon belachelijk. Af te leiden uit de gelekte cases, mockups en onderdelen is de lensgrootte ongeveer gelijk als bij de 4 en de 4S. Concluderend heb je er geen reet aan. Vergeet niet dat de nieuwe iPhone weer een stuk dunner wordt en kijk eens naar andere fabrikanten als Nokia en HTC, die wel zulke sensoren gebruiken. Dat zijn stuk voor stuk dikkere telefoons. Not gonna happen.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
me_mrtn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:04:
Af te leiden uit de gelekte cases, mockups en onderdelen is de lensgrootte ongeveer gelijk als bij de 4 en de 4S. Concluderend heb je er geen reet aan.
Dit stukje is een beetje onlogisch. Ik snap wat je bedoeld, maar dan zou dat ook willen zeggen dat een willekeurige lens van Canon die tegelijkertijd met de 300D uit kwam, nu niet betere beelden oplevert icm. een 5D. Dat is natuurlijk wel zo.

Kwa behuizing dikte ben ik het wel met je eens, tenzij ze ineens de pixels op de sensor enorm veel kleiner hebben kunnen maken, waardoor de lens niet groter hoeft te worden.

• Dannydekr
me_mrtn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:30:

Het verschil met Apple en een "tweaker"-minded persoon. Het dubbel tappen op een icoon is zo averechts qua intuïtie. Het idee is wel leuk, maar het werkt niet. Ik ben er wel mee eens dat er qua consequentie nog steeds een lange weg is te gaan, zoals het skeuomorfisme en het industriële. Kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe iPod.app, prachtig en functioneel vind ik het. Maar zoiets als Passbook is precies het tegenovergestelde qua uiterlijk, wel functioneel trouwens. En waarom ze vasthouden aan het systeem, dat is hier in het topic al eerder prachtig uitgelegd door een Tweaker. ;)
Ik had het over dit concept, waarvan Apple de maker heeft aangenomen :)

YouTube: iOS 5 Concept Dynamic Icons (vanaf 0:30)

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
TranceSetter schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:09:
[...]

Dit stukje is een beetje onlogisch. Ik snap wat je bedoeld, maar dan zou dat ook willen zeggen dat een willekeurige lens van Canon die tegelijkertijd met de 300D uit kwam, nu niet betere beelden oplevert icm. een 5D. Dat is natuurlijk wel zo.

Kwa behuizing dikte ben ik het wel met je eens, tenzij ze ineens de pixels op de sensor enorm veel kleiner hebben kunnen maken, waardoor de lens niet groter hoeft te worden.
Dat klopt omdat je er een andere behuizing achter plakt. In die zin is het al een hele prestatie als ze dezelfde prestaties halen met een dunnere behuizing.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dannydekr schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:11:
[...]

Aardig, iets wat op widgets lijkt zou me welkom lijken.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
magnifor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:46:
De iPhone 5 zal de lat voor camera's op mobiele telefoons weer wat hoger leggen denk ik maar dat zal ook wel het enige zijn als je het mij vraagt.
Met de PureView van Nokia ga ik daar toch ernstig aan twijfelen ;) Alhoewel je dat misschien niet als 'de lat' moet zien.

Verder ben ik wel benieuwd waarmee Apple gaat komen. Veel is al uitgelekt over de behuizing en de software, maar ik denk dat Apple wel iets 'nieuws' nodig gaat hebben om te scoren. De iPhone doet het eigenlijk altijd goed, maar ik vind dat de vernieuwingen steeds minder worden. Het is al bekend dat het uiterlijk grotendeels gelijk blijft, en ik vraag me af of Apple daar verstandig aan doet. Alhoewel het grotere scherm misschien voor genoeg differentiatie zorgt vergeleken met de oudere modellen.

Apple heeft het in ieder geval nodig, het vorige kwartaal was qua verkoopaantallen niet super, vergeleken met Samsung. Al blijven ze natuurlijk bizar veel winst maken.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik verwacht zelf het volgende:
  • Groter scherm
  • Meer Mpix camera
  • A6 processor
Ik heb nu een 4S en denk dat ik deze nog wel even houd. Hij is snel zat en kan alles doen waarvoor ik hem nodig heb. Een groter scherm is leuk, maar als de iPhone 5 zoals de uitgelekte foto's uitgebracht word (uitgerekte 4/4S) dan ben ik er niet echt van gecharmeerd. Wellicht dat hij IRL beter is en/of beter vast houd, maar dat moet ik dan ondervinden.

iStockphoto

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Apple heeft geen reden om de sensor van de 4S te vervangen, de lens waarschijnlijk wel omdat die dichter op de sensor komt.

Op de laatste iPad hebben ze ook de sensor van de iphone 4 gebruikt met een nieuwe lens en dat geeft een flink verschil.

Sig

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
[...]

En dat betekent minder licht per pixel, en dus meer ruis.
Meer pixels is niet altijd beter, zeker niet als de lensgrootte gelijk blijft.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:51:
Ik denk dat 90% van de gebruikers, waaronder ik, geen idee heeft waarover jij je druk loopt te maken. Voor mij werkt iOS (nagenoeg) perfect en ik mis de door jou genoemde functies dan ook totaal niet.
Wat er niet is/nooit is geweest mis je ook niet, totdat het er wel is en het wel gebruikt word.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:14:
[...]
Apple heeft het in ieder geval nodig, het vorige kwartaal was qua verkoopaantallen niet super, vergeleken met Samsung. Al blijven ze natuurlijk bizar veel winst maken.
Terecht ook wel vind ik persoonlijk. Qua vernieuwingen is het behoorlijk mager geweest met de 4S tegenover de 4. Zeker gezien het feit dat er maar 1 update per jaar uit komt qua toestel. Als je kijkt naar wat de concurrentie zo'n 4x per jaar als updated toestellen uit brengt kan ik me voorstellen dat mensen liever een non-iPhone kopen.
Imo hangt het er dit jaar om. Als de 5 wederom een slappe update van de 4S is dan verwacht ik dat het aantal verkopen drastisch zal dalen. Qua updates biedt het toestel dan te weinig om de hoge prijs te rechtvaardigen en zal een deel van de consumenten dit niet meer pikken. Het voordeel voor Apple is echter dat er een vrij stabiele fanbase is, die zelfs een 5 zouden kopen als de 4S enkel 5 genoemd zou worden.

• RoD
  • Niet online

RoD

Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:20:
[...]

Terecht ook wel vind ik persoonlijk. Qua vernieuwingen is het behoorlijk mager geweest met de 4S tegenover de 4. Zeker gezien het feit dat er maar 1 update per jaar uit komt qua toestel. Als je kijkt naar wat de concurrentie zo'n 4x per jaar als updated toestellen uit brengt kan ik me voorstellen dat mensen liever een non-iPhone kopen.
Imo hangt het er dit jaar om. Als de 5 wederom een slappe update van de 4S is dan verwacht ik dat het aantal verkopen drastisch zal dalen. Qua updates biedt het toestel dan te weinig om de hoge prijs te rechtvaardigen en zal een deel van de consumenten dit niet meer pikken. Het voordeel voor Apple is echter dat er een vrij stabiele fanbase is, die zelfs een 5 zouden kopen als de 4S enkel 5 genoemd zou worden.
Analisten hebben ook meerdere malen gezegd dat veel mensen de komst van de iPhone 5 afwachten. Als de 4S een grotere verbetering was dan de 4 was dat minder gebeurd, denk ik zo. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Alhoewel je niet op basis van één "slecht" kwartaal kan zeggen dat Apple een foute keus heeft gemaakt.

De resultaten van het huidige/volgende kwartaal worden in ieder geval belangrijk :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het verschil in "performance" is ook minder groot en minder belangrijk. Voorheen zat er een groot verschil tussen de 3G, 3GS en de 4. De 4S is wel weer sneller, maar het is niet zo dat er dingen traag gaan op de normale 4. Daarom verwacht ik dat apple zich meer zal gaan focussen op andere zaken zoals NFC, verbeterde camera, features etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 12-09-2012 14:23 ]

39

• me_mrtn
[...]

rinkel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:17:
[...]

En dat betekent minder licht per pixel, en dus meer ruis.
Meer pixels is niet altijd beter, zeker niet als de lensgrootte gelijk blijft.
Dit dus. :)
Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:20:
[...]

Pure onzin, de 4S was best een grote update, alleen het design is hetzelfde gebleven. Vergeet niet, verbeterde camera, gloepens snelle chip, andere antenna, Siri, image stabilizer, GLONASS, noem maar op. Verschil bij andere fabrikanten is dat ze er een ander design tegen aan gooien, een stock chip pakken (Qualcomm, TI, nVidia) en dat het grotendeels klaar is. Misschien een fabrikant als Samsung die nog eens uniek kan uitpakken met een nieuw type AMOLED-scherm (brrrr), maar dan houdt het ook wel op. En van die fanbase... met zoveel verkopen in een kwartaal voor slechts drie modellen, dan heb je geen fanbase meer maar een uitstekend product.
Dannydekr schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:11:
[...]

Ken ik, maar laat het maar mooi bij een concept blijven.

Verwijderd

Waarom focussen de meesten zich hier op de hardware? Ik vind net de software het belangrijkste bij het toestel. iOS 6 valt dik tegen vind ik, wat vinden jullie hier van?

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:26:
Waarom focussen de meesten zich hier op de hardware? Ik vind net de software het belangrijkste bij het toestel. iOS 6 valt dik tegen vind ik, wat vinden jullie hier van?
Hardware is ook belangrijk. Als de hardware gelijk blijft snijdt Apple zich behoorlijk in de vingers: 3,5" is tegenwoordig klein.

• Dannydekr
Ik vraag me nog altijd af waar dat tapered design van vorig jaar vandaan kwam:

http://www.macrumors.com/...-tapered-iphone-5-design/

Naar mijn idee een bijzonder innovatief ontwerp met een groter scherm, een veel dunner overall design en een edge to edge scherm. Alles wees erop dat dit daadwerkelijk van Apple was. Blijkbaar hebben ze uiteindelijk een geheel andere weg ingeslagen, en ik vraag me echt af waarom? Technisch te 'lastig/duur' voor massaproductie? Of waren er problemen die Apple niet op kon/wilde lossen? Wie zal het zeggen..

Ik had vewachte toen de 4s kwam dat de iPhone 5 die we vandaag krijgen bovenstaande telefoon zou zijn. maar ook dit zal niet het geval zijn.

Misschien het eerste bewijs dat Apple voornamelijk op safe gaat spelen nu Jobs is overleden en Cook de touwtjes in handen heeft..

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:28:
[...]

Hardware is ook belangrijk. Als de hardware gelijk blijft snijdt Apple zich behoorlijk in de vingers: 3,5" is tegenwoordig klein.
Hardware is inderdaad ook best belangrijk. Ik vind een 3,5" scherm echter wel heel fijn werken en zou niet echt iets groter willen maar er zijn genoeg mensen die dit liever wel zien. Zelf hoop ik op NFC en een snellere processor is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen.

• bram1984
hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:17:
[...]

Wat er niet is/nooit is geweest mis je ook niet, totdat het er wel is en het wel gebruikt word.
Ik doel meer op het feit dat ik bij telefoons in het verleden altijd na enkele maanden tegen wat aspecten aanliep, waarvan ik dacht: hey, dat zou wel verdomd handig zijn. Dat heb ik bij de iPhone nauwelijks, en dat na 2 jaar gebruik.

• w4v3g0d
[...]

Nee dat is niet klein, het is gewoon f*cking gehyped dat je telefoon tegenwoordig de bijnaam "mobiele flatscreen" krijgt omdat je een vertiefd 4,8 inch scherm in je zak hebt zitten.

Het is niet een "standaard voor deze tijd" dat is bullshit, het is een hype.
bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:32:
[...]

Ik doel meer op het feit dat ik bij telefoons in het verleden altijd na enkele maanden tegen wat aspecten aanliep, waarvan ik dacht: hey, dat zou wel verdomd handig zijn. Dat heb ik bij de iPhone nauwelijks, en dat na 2 jaar gebruik.
Ik wil niet overdrijven alleen wanneer er 1 telefoon is die echt (bijna) perfect is dan is dat de iPhone wel, en dat blijkt ook al weer aangezien je het nu zelf zegt :)

[ Voor 34% gewijzigd door w4v3g0d op 12-09-2012 14:35 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:26:
Gemengde gevoelens. Er zijn absoluut verbeteringen ten opzichte van iOS 5. Grootste pluspunt is Privacy, dat apps niet meer zomaar alle gegevens kunnen uitlezen.
Maps (zoals de versie in beta 4) vind ik slechter dan google maps en het kost nog wel wat tijd om dat op gelijkwaardig niveau te krijgen.
Verdere iCloud integratie is wel prettig maar features zoals twitter en facebook gebruik ik niet en kan ik ook niet over oordelen.
Grootste minpunt is de nieuwe style van de appstore. Zoek je iets, krijg je 1 app per slide te zien, dat zoekt niet lekker.

39

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:30:
[...]

Hardware is inderdaad ook best belangrijk. Ik vind een 3,5" scherm echter wel heel fijn werken en zou niet echt iets groter willen maar er zijn genoeg mensen die dit liever wel zien. Zelf hoop ik op NFC en een snellere processor is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen.
Ochja, de wensen van gebruikers lopen uiteen, maar het is wel duidelijk dat er het afgelopen jaar een verschuiving plaats heeft gevonden qua schermgroottes die consumenten kopen/willen. Ik denk dat Apple daar wel enigszins in mee moet. Dus een 4"-scherm zou logisch zijn (en komt waarschijnlijk ook).
hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:33:
[...]

Nee dat is niet klein, het is gewoon f*cking gehyped dat je telefoon tegenwoordig de bijnaam "mobiele flatscreen" krijgt omdat je een vertiefd 4,8 inch scherm in je zak hebt zitten.

Jij mag vinden wat je wilt, maar feit blijft is dat er in het afgelopen jaar toestellen met grotere schermen zijn verschenen en dat deze ook nog eens razend populair zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 12-09-2012 14:35 ]

• bram1984
[...]

Als je de Samsung Galaxy SIII TAB als referentie aanhoudt wel ja. Ik ben dik tevreden met 3,5".

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

[...]

Ik wil niet overdrijven alleen wanneer er 1 telefoon is die echt (bijna) perfect is dan is dat de iPhone wel, en dat blijkt ook al weer aangezien je het nu zelf zegt :)
Eens. Ik vind 4" groot genoeg.

3.5 vind ik dan wel een tikje klein. Zou het liefst hetzelfde model (ook qua hardware) in 3 grootte's zien. Bijv. 3.5, 4.0 en 4.5 of iets dergelijks.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• RoD
  • Niet online

RoD

bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:36:
[...]

Als je de Samsung Galaxy SIII TAB als referentie aanhoudt wel ja. Ik ben dik tevreden met 3,5".
Er zijn véél meer toestellen met een scherm van 4"+. Sterker nog, bijna alle topmodellen hebben een groot scherm. Verder zeg ik niet dat je er van moet houden, maar feit is wel dat grote schermen veel beter verkopen dan een tijd terug. Apple 'moet' daarin mee. En het kan ook zonder al teveel op de grootte in te leveren. Zo efficiënt gaat de huidige iPhone niet met het beschikbare oppervlak om.

• w4v3g0d
Help!!!! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:39:
[...]

Eens. Ik vind 4" groot genoeg.

3.5 vind ik dan wel een tikje klein. Zou het liefst hetzelfde model (ook qua hardware) in 3 grootte's zien. Bijv. 3.5, 4.0 en 4.5 of iets dergelijks.
qua formaat moet ik zeggen dat een iPhone nog NET mee kan, maar het perfecte formaat voor mijn handen (en die zijn redelijk groot) vind ik toch 4/4,3 inch.

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
Buiten de usual suspects hoop ik nauurlijk ook nog op een USP. Een USP voor mij zou het verbinden met een iPod nano zijn, die ik nu al heb en als horloge gebruik. Navigatieinstructies en SMS/Mail-miniaturen op mijn horloge lijkt me echt een leuke en nuttige functie. Maar, omdat veruit de meeste gebruikers die functie niet hoeven, wil ik ook nog een functie waarvan ik denk: shut up and take my money 8)

Een interessante zou de toevoeging zijn van het touchscreen waarop je verschillende ondergronden kunt aanvoelen. Dat bedrijf hebben ze een paar jaar geleden overgenomen en er gingen geruchten dat het op de new iPad zou zitten. Dat is het dus niet geworden, dus misschien nu? Het was iets met trilmotoren geloof ik!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^^
Zat laatst met een One X te spelen die is geloof ik 4.5 of 4.7. Werkt op zich lekker maar ik vind het gewoon te groot voor in mijn broekzak. Voor mij zou 4.0 prima zijn. Denk dat als de iPhone 5 dat inderdaad heeft dat het wel precies de sweetspot is voor veel mensen.

Maar liever dus keuze voor de consument door hetzelfde toestel met verschillende diagonalen aan te bieden. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• w4v3g0d
RoD schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:34:
[...]

Jij mag vinden wat je wilt, maar feit blijft is dat er in het afgelopen jaar toestellen met grotere schermen zijn verschenen en dat deze ook nog eens razend populair zijn.
= een hype

geef toe, toen de iPhone uitkwam was iedereen helemaal hieper de pieper, want het scherm was lekker groot en lag lekker in de hand (formaat) etc.

Toen de Galaxy S uitkwam, het zelfde verhaal, en toen is het een tijdje zo gebleven.

Apple zette de trend met een scherm van een lekker formaat, anderen dachten: hey, da's een goed idee, kunnen wij ook geld aan verdienen, dat hebben ze toen allemaal gedaan, en nu moet het allemaal groter, het is inmiddels geen telefoon/smartphone meer maar eerder een kleine tablet.

Galaxy S/HTC HD2 vind ik persoonlijk het perfecte formaat voor een beste telefoon O+

Maar nu gaan ze richting de mini-tablet, en daar vind ik het persoonlijk fout gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door w4v3g0d op 12-09-2012 14:46 ]

Verwijderd

hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:44:
[...]

Maar nu gaan ze richting de mini-tablet, en daar vind ik het persoonlijk fout gaan.
Dat vind ik ook. Als ik zoiets wil koop ik wel een Galaxy Note oid.

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

= een hype

geef toe, toen de iPhone uitkwam was iedereen helemaal hieper de pieper, want het scherm was lekker groot en lag lekker in de hand (formaat) etc.

Toen de Galaxy S uitkwam, het zelfde verhaal, en toen is het een tijdje zo gebleven.

Galaxy S/HTC HD2 vind ik persoonlijk het perfecte formaat voor een beste telefoon O+

Ik weet niet waarom je het perse een hype wil noemen, maar het is een weinig zinvolle vergelijking. Zo kan de iPhone ook wel een hype genoemd worden (alleen duurt die wat langer). Punt is: grote schermen verkopen, en Apple wil iPhones verkopen.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

De online Apple store is offline, here we go! :D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:46:
Heb je de hele tijd al lopen F5-en? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• w4v3g0d
HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:46:
SHIT SON! :o

• treative
[...]

= een hype

Het is een hype bij een bepaalde groep personen. Vooral mensen die hun telefoon als telefoon willen gebruiken zullen zich ergeren aan te grote formaten.

Sig

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RoD schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:46:
[...]

Ik weet niet waarom je het perse een hype wil noemen, maar het is een weinig zinvolle vergelijking. Zo kan de iPhone ook wel een hype genoemd worden (alleen duurt die wat langer). Punt is: grote schermen verkopen, en Apple wil iPhones verkopen.
Maar als je kijkt dan zie je dat alleen de grote schermen met de nieuwste hardware komen.
In mijn omgeving hoor ik best veel mensen die gewoon max 4.0 willen maar wel nieuwe hardware.

Zolang het aanbod er niet is weet je ook niet of bijv. zo'n 4.0 niet nog veel beter zou verkopen.

PC Specs

Verwijderd

BtM909 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:47:
[...]

Waarschijnlijk gewoon op Twitter gezeten ;)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

Ik gebruik momenteel een One X als privé telefoon en het grote scherm is echt prachtig, maar af en toe wat onhandig. Filmpjes kijken, websites lezen e.d. gaat uitstekend, dan merk ik echt een beperking als ik naar het 3,7" scherm van mijn (zakelijke) Desire ga. Nu mag ik binnenkort een nieuwe zakelijke telefoon aanschaffen en denk er serieus aan om eens een Apple product te gaan nemen (zou mijn eerste zijn na 3x Android). Wat me absoluut tegenhoudt is dus het kleine scherm. Het hoeft zeker niet het formaat van de One X te zijn, maar een 4" of 4,3" scherm zou het toch minimaal moeten zijn om mij over te halen.

• RoD
  • Niet online

RoD

Help!!!! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:48:
[...]

Maar als je kijkt dan zie je dat alleen de grote schermen met de nieuwste hardware komen.
In mijn omgeving hoor ik best veel mensen die gewoon max 4.0 willen maar wel nieuwe hardware.

Zolang het aanbod er niet is weet je ook niet of bijv. zo'n 4.0 niet nog veel beter zou verkopen.
Dat is waar, maar aan de andere kant zie je dat toestellen met bizar grote schermen (Galaxy Note) goed verkopen. Terwijl daar wel een alternatief voor is. Dat zou een jaar of wat geleden niet zo zijn, zo schat ik in. Daarmee kun je in ieder geval zeggen dat de wensen van de consument verschoven zijn. Uiteraard blijven er genoeg mensen over die genoeg hebben aan 3,5".

• Smultie
  • Niet online
Ik ben zelf van 3.7" naar 4.65" gegaan (HTC Desire naar Galaxy Nexus).
Persoonlijk denk ik dat (voor mijn handen) het ideale punt halverwege licht ~4-4.3".

Ik heb de iPhone 4S zeker overwogen toen ik een nieuwe telefoon kocht 1-2 maanden geleden. De enige reden dat hij voor mij afviel was: het kleine scherm.

• me_mrtn
RoD schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:46:
[...]

Het wordt ook geforceerd. Elk toptoestel wordt gelanceerd met een gigantisch beeldscherm tegenwoordig. Alle modellen daaronder (One S, Xperia's, Samsungs geen idee met die onoverzichtelijke bende) worden uitgerust met lagere specificaties. En waar krijgt de fabrikant nu de meeste marge op?

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:40
RoD schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:49:
[...]

Dat is waar, maar aan de andere kant zie je dat toestellen met bizar grote schermen (Galaxy Note) goed verkopen. Terwijl daar wel een alternatief voor is. Dat zou een jaar of wat geleden niet zo zijn, zo schat ik in. Daarmee kun je in ieder geval zeggen dat de wensen van de consument verschoven zijn. Uiteraard blijven er genoeg mensen over die genoeg hebben aan 3,5".
Klopt. Nou moet ik zeggen dat zo een grote scherm er vet uit ziet om te browsen, films kijken, of om te gamen. Maar ik heb gemerkt dat sinds ik een iPhone heb ik de 3.5" scherm perfect ben omdat ik niks meer doe dan WhatsAppen, Facebooken of muziek luisteren.

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

[...]

Whahaha, nee hoor. ;)

• w4v3g0d
[...]

Wie niet!?! :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6ToFu.png

• Smultie
  • Niet online
Holy mother of colored webbrowsers :D

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

me_mrtn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:50:
[...]

Het wordt ook geforceerd. Elk toptoestel wordt gelanceerd met een gigantisch beeldscherm tegenwoordig. Alle modellen daaronder (One S, Xperia's, Samsungs geen idee met die onoverzichtelijke bende) worden uitgerust met lagere specificaties. En waar krijgt de fabrikant nu de meeste marge op?
En ook niet onbelangrijk, het komt regelmatig voor dat bij de niet topmodellen de OS/software ondersteuning minder goed danwel minder gegarandeerd is. Voormij is dat ook belangrijk omdat goede hardware niks is zonder de software.

PC Specs

• Aghanim
  • Niet online
[...]

Vreemd hoe jij stug blijft ontkennen dat een scherm groter dan het iPhone scherm de standaard is, terwijl alle high-end toestellen over een groter scherm beschikken. Als alle auto's een 2.0 liter motor krijgen en jij rijdt als enige in een 1.2 liter; wijk jij dan af van de standaard of wijkt de standaard af van jou?
[...]

Je overdrijft rijkelijk vind ik en bent imo blind voor argumenten tegen de iPhone. Maar mensen zoals jij zullen iedere iPhone kopen, zelfs wanneer Apple er een Banaan op verft in plaats van een Appel.

• bram1984

• w4v3g0d
Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:51:
[...]

Vreemd hoe jij stug blijft ontkennen dat een scherm groter dan het iPhone scherm de standaard is, terwijl alle high-end toestellen over een groter scherm beschikken. Als alle auto's een 2.0 liter motor krijgen en jij rijdt als enige in een 1.2 liter; wijk jij dan af van de standaard of wijkt de standaard af van jou?

[...]

Je overdrijft rijkelijk vind ik en bent imo blind voor argumenten tegen de iPhone. Maar mensen zoals jij zullen iedere iPhone kopen, zelfs wanneer Apple er een Banaan op verft in plaats van een Appel.
Wat wil je dan, nog verder gaan en over een jaar met een 7 inch telefoon op straat voor lul lopen?

Ik overdreef inderdaad, maar een iPhone hebben ze over nagedacht, en er zit alles in wat je nodig hebt (en ook die je niet nodig hebt, maar mocht je het een keer nodig hebben, dan zit het er in ;) )
En dat zie je bij andere telefoons niet.

[ Voor 13% gewijzigd door w4v3g0d op 12-09-2012 14:55 ]

• me_mrtn
Help!!!! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:51:
[...]

En ook niet onbelangrijk, het komt regelmatig voor dat bij de niet topmodellen de OS/software ondersteuning minder goed danwel minder gegarandeerd is. Voormij is dat ook belangrijk omdat goede hardware niks is zonder de software.
Klopt, bij Android worden die telefoons stelselmatig later geupdate als je geluk hebt bij een goede fabrikant. Bij Windows Phone is dat alweer iets anders geregeld (beperkter hardware-aanbod), maar nu met 7.5 > 7.8 vind ik het nog behoorlijk vaag.

• Smultie
  • Niet online
hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:52:
[...]

Wat wil je dan, nog verder gaan en over een jaar met een 7 inch telefoon op straat voor lul lopen?
Ik denk dat we de max wel hebben bereikt met 4.8". En dat we langzaamaan terug gaan zakken naar 4.3-4.5". (Bron: ik)

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
En hoe laat begint de keynote? is dat om 18 uur?

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
[...]

Je loopt voor lul met een 3,5" terwijl iedereen met 4,5"+ loopt....

Zucht. Move on! |:(

Creating my own hero.

Verwijderd

Smultie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:53:
[...]

Ik denk dat we de max wel hebben bereikt met 4.8". En dat we langzaamaan terug gaan zakken naar 4.3-4.5". (Bron: ik)
Groter dan dat moeten ze ook niet worden IMO.

• treative
[...]

Geloof me, met die 4,7" aan je oor loop je al voor lul. Die toestellen zijn volgens mij meer bedoelt om handsfree te bellen.

Sig

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Joostje123 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:54:
19 uur.

Tijdmachine | Nieuws trends

• bram1984
7

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:40
19.00 Nederlandse tijd :)

Verwijderd

19 uur

• Aghanim
  • Niet online
[...]

een jaar of 8 geleden moesten telefoons zo klein mogelijk zijn, getuige o.a. de Nokia 6510, 8850 en Ericsson telefoons met blauw/geel/rood klepje. Een aantal jaren later zijn de telefoons, waaronder jouw iPhone, een stuk groter. Loop jij nu voor lul?

Ik gun het jou oprecht dat je enthousiast wordt van iedere kleine iPhone update en het een dusdanig geweldig product vindt dat je het continu zult verdedigen. Ik hoop ook voor jou dat de launch van de iPhone 5 voor jou voldoende biedt om van dit nieuwe toestel te kunnen genieten en dat je oprecht trots aan iedereen kunt laten zien hoe geweldig jouw iPhone is. Dat gun ik je serieus, maar dat neemt niet weg dat je kop in het zand steken voor argumenten waarom andere producten ook USP's hebben onnodig is.

• RoD
  • Niet online

RoD

Smultie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:53:
[...]

HTC heeft al eens eerder geroepen dat ze niet denken dat de schermen nog veel groter worden. Opzich kan dat ook niet, want dan kom je namelijk gewoon bij de tablets terecht. Er zijn al smartphones met 5", en tablets met 7". Nu nog 'iets' met een 6"-scherm, en alles loopt door elkaar.

Maargoed, dit gaat wat offtopic. De iPhone blijft waarschijnlijk gewoon steken op 4" :P En dat is vrij logisch, want Apple brengt maar één model uit, dus 4,8" zou wat te ver boven het gemiddelde liggen.

• w4v3g0d
Fasterinside schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:54:
[...]

Je loopt voor lul met een 3,5" terwijl iedereen met 4,5"+ loopt....

Zucht. Move on! |:(
HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPE!

Dat is het nou juist wat ik bedoel.
Maargoed, alleen mensen die durven af te wijken van de massa begrijpen dat.

Verder houd ik m'n mond hier over :X

[ Voor 5% gewijzigd door w4v3g0d op 12-09-2012 14:58 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:19
RoD schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:57:
[...]

HTC heeft al eens eerder geroepen dat ze niet denken dat de schermen nog veel groter worden. Opzich kan dat ook niet, want dan kom je namelijk gewoon bij de tablets terecht. Er zijn al smartphones met 5", en tablets met 7". Nu nog 'iets' met een 6"-scherm, en alles loopt door elkaar.

Maargoed, dit gaat wat offtopic. De iPhone blijft waarschijnlijk gewoon steken op 4" :P En dat is vrij logisch, want Apple brengt maar één model uit, dus 4,8" zou wat te ver boven het gemiddelde liggen.
Dat zegt meer over tablets dan over smartphones. Ik zie daarom ook geen meerwaarde in een tablet, als je een smartphone en laptop hebt. :)

• Aghanim
  • Niet online
hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:57:
[...]

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPE!

En daarom koop jij een iPhone he, om af te wijken van de massa ;w

• treative
[...]

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPE!

De massa gebruikt nog steeds telefoons die een kleiner scherm hebben dan 4"

Sig

• Smultie
  • Niet online
[...]

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPE!

Hihi, afwijken van de massa...... met een iPhone.... *proest*

• w4v3g0d
Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:58:
[...]

Smultie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:59:
[...]

Dat heb ik niet gezegd, maargoed.

[ Voor 30% gewijzigd door w4v3g0d op 12-09-2012 15:00 ]

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 11:02
[...]

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPE!

Eh? Toch wel.

@Hieronder: Bovenstaande zin impliceert dat je met een iPhone juist wel van ''de massa'' afwijkt.

#ThinkDifferent. :P

[ Voor 15% gewijzigd door L490 op 12-09-2012 15:06 ]

• w4v3g0d
Explanation please :)

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:58:
[...]

Technisch gezien wel, aangezien er meer Android-smartphones in de omloop zijn dan iPhone #'s.

• bram1984
Smultie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:59:
[...]

Volgens mij gebruikt de grote massa nog altijd Android hoor, maakt verder niet uit.

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:08:
[...]

Technisch gezien wel, aangezien er meer Android-smartphones in de omloop zijn dan iPhone #'s.
Niet een heel OS vergelijken met 1 soort telefoon hè.

• w4v3g0d
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:08:
[...]

Niet daarom, puur omdat het altijd werkt in alle opzichten (een batterij telt niet mee :+ )
En ten 2e ik heb niet eens een iPhone, omdat ik 15 ben, het geld er niet voor heb, en blij ben met wat ik heb :) Motorola Q9H

• bram1984
hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:10:
[...]

Niet daarom, puur omdat het altijd werkt in alle opzichten (een batterij telt niet mee :+ )
En ten 2e ik heb niet eens een iPhone, omdat ik 15 ben, het geld er niet voor heb, en blij ben met wat ik heb :) Motorola Q9H
Ach gos. :) :>

• w4v3g0d
Smultie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:09:
[...]

Android is heel breed, dat kan een telefoon van 80 euro zijn maar ook een van 700.
Dat mag je wel met elkaar vergelijken aangezien het hier om een soort gaat.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:45

Saven

Administrator

mensen die denken dat de nieuwe iphone niet er uit gaat zien zoals die gelekte dingen zijn gewoon naief :') vind zelf erg jammer dat hij alleen een langwerpige baksteen wordt, ze hadden hem beter ookiets breder kunnen maken

• w4v3g0d

Verwijderd

Smultie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:09:
[...]

iOS spreidt zich ook over meerdere telefoons. Er zijn ook vast meer HTCtjes in de omloop dan iPhones. iPhone 3G/4/4S zijn ook niet dezelfde telefoons, ookal heten ze "iPhone".

• Aghanim
  • Niet online
hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:11:
[...]

Android is heel breed, dat kan een telefoon van 80 euro zijn maar ook een van 700.
Dat mag je wel met elkaar vergelijken aangezien het hier om een soort gaat.
Ik vermoed dat weinig mensen het leuk vinden om met jou te discussiëren :X

• w4v3g0d
Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:12:
[...]

Ik vermoed dat weinig mensen het leuk vinden om met jou te discussiëren :X
Oh dat zal vast wel :>

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 11:02
hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:10:
[...]

Met die Motorola val je wel op! ;)

• w4v3g0d
L490 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:13:
[...]

Met die Motorola val je wel op! ;)
Hij is bijna net zo groot als een SGS3 xD
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.

Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.