Kijk daar trap je dus mooi weer in marketing blaat. Een dual-core A15 is sneller dan een quad-core A9.Rob schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:39:
[...]
Als ik het met de HTC One X doe, dan heeft de HTC een hogere resolutie en een quad-core cpu ipv een 2 koppige. Daarbij houdt de HTC het makkelijk 2,5 dag vol op een accu, dat zal de iPhone niet doen.
Mee eens, iedere qore gebruikt ook weer extra stroom. Daarbij is het ook wat de software er mee doet. Wie had gedacht dat we 50 Mbps konden halen op een koperkabel?Miki schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:42:
[...]
Kijk daar trap je dus mooi weer in marketing blaat. Een dual-core A15 is sneller dan een quad-core A9.
Even een vergelijking tussen Duitsland en Nederland:
http://store.apple.com/nl...ne/family/iphone/iphone4s
http://store.apple.com/de...ne/family/iphone/iphone4s
De prijzen zijn in Duitsland dus 20 euro hoger. Dan ga ik dus niet naar Duitsland rijden volgende week. Volgende maand naar de VS eens even kijken wat die daar gaat kosten.
Ik dacht vorig jaar toch ergens gelezen te hebben dat de iPhone in de VS tegenwoordig ook sim-lockvrij is? In de Apple store staat die niet...
De prijzen zijn in Duitsland dus 20 euro hoger. Dan ga ik dus niet naar Duitsland rijden volgende week. Volgende maand naar de VS eens even kijken wat die daar gaat kosten.
Ik dacht vorig jaar toch ergens gelezen te hebben dat de iPhone in de VS tegenwoordig ook sim-lockvrij is? In de Apple store staat die niet...
[ Voor 24% gewijzigd door SquareOne op 12-09-2012 21:46 ]
Ja man, het is trollen om op te merken dat in plaats van de concurrentie voorbij te streven (zoals Apple altijd heeft gedaan), ze nu de concurrentie hebben proberen in te halen.
daar heeft de HTC een 5e trage en zuinige core voor. Voor de moment dat hij het rustig heeft. Scheelt een boel stroomTc-Chub schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:43:
[...]
Mee eens, iedere qore gebruikt ook weer extra stroom. Daarbij is het ook wat de software er mee doet. Wie had gedacht dat we 50 Mbps konden halen op een koperkabel?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Hangt er helemaal vanaf wat hij moet doen en hoe de software is geschreven.Miki schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:42:
[...]
Kijk daar trap je dus mooi weer in marketing blaat. Een dual-core A15 is sneller dan een quad-core A9.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Een kleine €10,- euro verschil, valt wel mee toch?Brm-G schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:43:
Even een vergelijking tussen Duitsland en Nederland:
Heb je de iPhone wel 1 week eerder!
An a day keeps the doctor away.
Desondanks wat mensen zeggen vind ik het weer een mooi telefoontje. In die richtprijs zit bij Apple toch nooit zoveel rek dat je beter nog een maandje kan wachten?
Hoe zit dat dan met kopen in duitsland?(Bijv Oberhausen)
Kun je telefonisch reserveren of is het in de rij staan met de kans dat je er een misloopt?
Kan iemand die vertellen die al eens geweest is?
Kun je telefonisch reserveren of is het in de rij staan met de kans dat je er een misloopt?
Kan iemand die vertellen die al eens geweest is?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Noopz, maar in de eerste maanden 'n iPhone 4S bemachtigen was 'n crime, dat zal bij de 5 niet anders zijn...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
20 euro verschil toch? Daarnaast moet ik dan met de auto naar Duitsland (benzinekosten, veel meer tijd ect), hier in NL kan ik gewoon lekker met m'n OV naar Amsterdam.HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:46:
[...]
Een kleine €10,- euro verschil, valt wel mee toch?
Heb je de iPhone wel 1 week eerder!
Nog even kijken voor simlockvrije iPhones in de VS. Ga daar 13 Oktober naartoe.
Waarvan we altijd al wisten dat iOS beter geoptimaliseerd is dan Android.Rob schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:45:
[...]
Hangt er helemaal vanaf wat hij moet doen en hoe de software is geschreven.
Maar goed:
- Mooi design
- Luxe materialen
- Dunner (18% dunner)
- Lichter (20% lichter)
- LTE ondersteuning
- A6 soc
- van 3,5" naar 4"
- hogere resolutie van scherm
- Touch sensoren in het scherm
- Betere batterij, flink verbeterd
- Beter camera
- Voice HD

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 12-09-2012 21:52 ]
Oh, my fault.Brm-G schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:48:
[...]
20 euro verschil toch? Daarnaast moet ik dan met de auto naar Duitsland (benzinekosten, veel meer tijd ect), hier in NL kan ik gewoon lekker met m'n OV naar Amsterdam.
Ik dacht dat de prijs van de iPhone 4S €569,- euro was... Maar deze is in Nederland €559!
Ik weet niet of ik naar Amsterdam moet gaan, aangezien ik uit het noorden van Nederland kom (Wat al 2 uur rijden is) en dan moet ik nog een x aantal in de rij staan...
Ik denk dat bestellen in de store voordeliger zal zijn voor mij.
Lol, had je wat anders verwacht dan?Miki schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:51:
[...]
Waarvan we altijd al wisten dat iOS beter geoptimaliseerd is dan Android.
Maar goed:Nagenoeg ieder aspect van de 4s hebben ze opgepakt en verbeterd en het is weer niet genoeg
- Mooi design
- Luxe materialen
- Dunner (18% dunner)
- Lichter (20% lichter)
- LTE ondersteuning
- A6 soc
- van 3,5" naar 4"
- Beter camera
- Voice HD
Ik ben er in ieder geval zeer blij mee!
En de iOS Developer site is in onderhoud, dus:
VANAVOND DE iOS 6.0 GM
VANAVOND DE iOS 6.0 GM
Ik ben er absoluut blij mee, maar anderen hier hadden een octo-core A9x verwacht, 4gb ram, 256gb flash geheugen met 2580*1980, 512ppi resolutie scherm.RBH schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:52:
[...]
Lol, had je wat anders verwacht dan?![]()
Ik ben er in ieder geval zeer blij mee!
Ontopic: eerste specs vergelijking
http://www.engadget.com/2...vs-the-competition-fight/
Lang leve de lease-auto en telefoon van de zaak!Brm-G schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:48:
[...]
20 euro verschil toch? Daarnaast moet ik dan met de auto naar Duitsland (benzinekosten, veel meer tijd ect), hier in NL kan ik gewoon lekker met m'n OV naar Amsterdam.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je mag ook een nieuwe iPhone halen op kosten van de zaakRivanov schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:54:
[...]
Lang leve de lease-auto en telefoon van de zaak!
Ja.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vrees wel dat hij inderdaad paar tientjes duurder gaat worden. Was het niet alleen al vanwege dalende koers van de euro.
iOS 6 GM is uit!
Over iPad van 319EUR... Heb het even opgezocht, de iPad 1 daalde alleen maar tot 339EUR, of heeft iemand hem lager gezien? Zou het toch de iPad mini kunnen zijn?
En ondertussen doen zowel de One X als de S3 het beter qua accuduur en met een vergelijkbaar prestatieniveau als de iiPhone 4s en de iPhone 5 zal wel een lichte verbetering in prestaties meebrengen, maar niet in accuduur. Dus wat levert die geoptimaliseerdheid nu daadwerkelijk op? Nog steeds geen achtergrondservices mogelijk, om maar een voorbeeld te noemen.Miki schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:51:
[...]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
heb je een linkRivanov schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:59:
iOS 6 GM is uit!
This is the Way.
Hij's een paar keer voor €299 in de aanbieding geweest bij sommige winkels, maar niet bij Apple zelf.exelletor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:59:
Over iPad van 319EUR... Heb het even opgezocht, de iPad 1 daalde alleen maar tot 339EUR, of heeft iemand hem lager gezien? Zou het toch de iPad mini kunnen zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 12-09-2012 22:01 ]
The devil is in the details.
Ondersteunt de iPhone 5 nou 4G in Nederland?
Denk gewoon een typfout.exelletor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:59:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Staat op Developer Center.
Ben 'm nu aan het downloaden.

[ Voor 49% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2012 22:02 ]
Moet je wel voor elkaar kunnen krijgen.
eerste hit op Google. Ja.Erwinnn_ schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:01:
Ondersteunt de iPhone 5 nou 4G in Nederland?
Je vergelijkt 't met een 4s. Want bovengenoemde hebben ze bij de Android telefoons ook.Miki schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:51:
[...]
Maar goed:Nagenoeg ieder aspect van de 4s hebben ze opgepakt en verbeterd en het is weer niet genoeg
- Mooi design de een vindt iets mooi, de ander niet dus dat laat ik weg
- Luxe materialen
- Dunner (18% dunner)
- Lichter (20% lichter)
- LTE ondersteuning
- A6 soc
- van 3,5" naar 4"
- Beter camera
- Voice HD
Ze innoveren niet meer bij Apple, ze zijn nu aan het bijhouden
Het is overigens ook vervelend dat elk product tegenwoordig pas weken of maanden na de presentatie te krijgen of downloaden is. iOS volgende week, iTunes eind volgende maand etc.
Vroeger stond het meteen in de app store, nu mag je wachten....
Hoe je het ook went of keert,deze telefoon zal weer verkooprecords breken en vooral 4 bezitters (waaronder ik) kunnen niet wachten om deze telefoon in handen te krijgen
Ben erg benieuwd welke verbeteringen er zijn in de GM. Laatste beta draaide al erg goed.
Nog 2 minuutjes, dan is die binnen.:)
Nog 2 minuutjes, dan is die binnen.:)
En wat maakt de SIII dan zoveel beter dan hun voorgaande toestel de SII? Iets nieuws, NFC? maar dat kan je dan weer nergens voor gebruiken. Ik weet niet wat daar dan zo revolutionair is.Rob schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:04:
[...]
Je vergelijkt 't met een 4s. Want bovengenoemde hebben ze bij de Android telefoons ook.
Het is overigens ook vervelend dat elk product tegenwoordig pas weken of maanden na de presentatie te krijgen of downloaden is. iOS volgende week, iTunes eind volgende maand etc.
Pff! Troll!Rob schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:04:
[...]
Je vergelijkt 't met een 4s. Want bovengenoemde hebben ze bij de Android telefoons ook.
spoiler:
sarcasme
Het scherm, de bijbehorende grote upgrade van de resolutie, 720P scherm, betere camera...ZpAz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:05:
En wat maakt de SIII dan zoveel beter dan hun voorgaande toestel de SII? Iets nieuws, NFC?
maar dat kan je dan weer nergens voor gebruiken. Ik weet niet wat daar dan zo revolutionair is.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik wist dat deze nog ging komen. Vanmiddag was het voor veel mensen nog een enorme wens om op de 5 te hebben....ZpAz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:05:
[...]
NFC? maar dat kan je dan weer nergens voor gebruiken. Ik weet niet wat daar dan zo revolutionair is.
Officiële ondersteuning Android 4.xCLB schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:07:
[...]
Het scherm, de bijbehorende grote upgrade van de resolutie, 720P scherm, betere camera...
[ Voor 27% gewijzigd door Aghanim op 12-09-2012 22:08 ]
Innovatie komt niet bij elk model, why fix something if it aint broken !.Rob schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:04:
[...]
Kan je nu al vertellen dat de iPhone 6 wel anders is
Dat is namelijk weer nodig voor vernieuwingen, en ook te bedenken dat de MP3 markt zo goed als Apple is.
en de nieuwe modellen zijn daar dus wel weer Vernieuwend.
Niet altijd kan je alles 100% nieuw maken.
De Android toestellen zijn kwa design ook niet altijd helemaal different.
Betere camera, betere processor, veel betere batterij en hogere resolutie. Er is geen enkel vlak waar de iPhone 5 beter is dan de S3. Ja misschien de camera, thats it. Dat was vroeger anders. Zelfs de Lumia 920 is gelijkwaardig qua specs aan de iPhone 5ZpAz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:05:
[...]
En wat maakt de SIII dan zoveel beter dan hun voorgaande toestel de SII? Iets nieuws, NFC? maar dat kan je dan weer nergens voor gebruiken. Ik weet niet wat daar dan zo revolutionair is.
Geen OTA update?Rivanov schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:02:
Staat op Developer Center.
[afbeelding]
Wel: stuk zijn bij laten vallenalwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
[...]
Er is geen enkel vlak waar de iPhone 5 beter is dan de S3.
sorry, die was heel flauw
En het is geen vrouwen telefoon dat is de S3 dus dan weer welAghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:09:
[...]
Wel: stuk zijn bij laten vallen![]()
And Designed for Humans ( o'rly )
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 12-09-2012 22:12 ]
GM nooit inderdaad.
Ik blijf gewoon b4 draaien en wacht op publieke release iOS6 en doe dan -via restore- updaten.
Updaten vanaf beta gaat niet (iig vorig jaar niet met iOS 5).
Ik draai momenteel iOS 6 Beta 4, dus ik verwacht toch wel dat ik de GM versie mag binnenslepen zonder tussenkomst van iTunes...?Smultie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:09:
[...]
De GM voor Devs niet nee. De uiteindelijke variant in oktober uiteraard wel.
Van mij mag je verwachten wat je wiltHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:12:
[...]
Ik draai momenteel iOS 6 Beta 4, dus ik verwacht toch wel dat ik de GM versie mag binnenslepen zonder tussenkomst van iTunes...?
Drie dingen die de 5 ook over de 4S heeft, maar dan is het niet genoeg?CLB schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:07:
[...]
Het scherm, de bijbehorende grote upgrade van de resolutie, 720P scherm, betere camera...

Volgens mij heeft Apple nooit 'de snelste' gehad. Misschien de GPU een tijdje, maar qua ervaring was het wel altijd de snelste, en dat zal deze keer niet anders zijn.alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
[...]
Betere camera, betere processor, veel betere batterij en hogere resolutie. Er is geen enkel vlak waar de iPhone 5 beter is dan de S3. Ja misschien de camera, thats it. Dat was vroeger anders. Zelfs de Lumia 920 is gelijkwaardig qua specs aan de iPhone 5
Ik denk dat zelfs de volgende ook geen NFC heeft, denk dat Apple in gaat zetten op BT 4.0 en de reden dat sommige mensen het hoopten, als Apple er NFC in stopt kan je er vanuit gaan dat je het wel ergens kan gebruiken.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:07:
[...]
Ik wist dat deze nog ging komen. Vanmiddag was het voor veel mensen nog een enorme wens om op de 5 te hebben....
[ Voor 70% gewijzigd door ZpAz op 12-09-2012 22:15 ]
Alleen maar beter vind ik. Kunnen we als consument tenminste wat verschillende toestellen kiezenMektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:10:
[...]
En het is geen vrouwen telefoon dat is de S3 dus dan weer wel, ( he lastig he al die smaken )
And Designed for Humans ( o'rly )
Dus eigenlijk hetzelfde als de upgrade van de 4S naar de 5? Dus wat doe je nu moeilijk?alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
[...]
Betere camera, betere processor, veel betere batterij en hogere resolutie. Er is geen enkel vlak waar de iPhone 5 beter is dan de S3. Ja misschien de camera, thats it. Dat was vroeger anders. Zelfs de Lumia 920 is gelijkwaardig qua specs aan de iPhone 5
Er zijn 2 hele grote vlaken waarop de iPhone beter is dan Samsung en Nokia: iOS en kwaliteit, klaar. Het werkt gewoon en loopt nooit vast en alles steekt in elkaar zoals je dat verwacht. Totdat Samsung en Nokia hun eigen dedicated iOS gaan ontwikkelen, zullen ze altijd achter Apple aan blijven lopen.
Die boete van 1 miljard voor na apen laten we maar even buiten beschouwing.
De nieuwe iPhone gaat wereldwijd 4G-internet (LTE) ondersteunen. Uit een bericht van The Wall Street Journal blijkt dat Apple een chip in de iPhone 5 gaat bouwen, die meer LTE-frequenties ondersteunt dan die in de nieuwe iPad werd ingebouwd en slechts in de Verenigde Staten gebruikt kan worden.
Dat is mooi!Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:15:
[...]
De nieuwe iPhone gaat wereldwijd 4G-internet (LTE) ondersteunen. Uit een bericht van The Wall Street Journal blijkt dat Apple een chip in de iPhone 5 gaat bouwen, die meer LTE-frequenties ondersteunt dan die in de nieuwe iPad werd ingebouwd en slechts in de Verenigde Staten gebruikt kan worden.
Ah daar ben je weer, ik dacht je zit nog in een hoekje te huilenbram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:15:
[...]
Dus eigenlijk hetzelfde als de upgrade van de 4S naar de 5? Dus wat doe je nu moeilijk?
Er zijn 2 hele grote vlaken waarop de iPhone beter is dan Samsung en Nokia: iOS en kwaliteit, klaar. Het werkt gewoon en loopt nooit vast en alles steekt in elkaar zoals je dat verwacht. Totdat Samsung en Nokia hun eigen dedicated iOS gaan ontwikkelen, zullen ze altijd achter Apple aan blijven lopen.
Dat zeker, gelukkig is er tegenwoordig keus zat.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:14:
[...]
Alleen maar beter vind ik. Kunnen we als consument tenminste wat verschillende toestellen kiezen
En vind het helemaal prima als Samsung iets verzint en Apple doet hun eigen dansje met iets wat er op lijkt.
Ze lenen allemaal van elkaar, het gaat erom of wij er beter van worden.
En heel blijven bij niet laten vallen.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:09:
[...]
Wel: stuk zijn bij laten vallen![]()
De prijzen blijven dus hetzelfde, geldt dit ook voor de abonnementen? Dus de prijzen van 5, worden die zoals ze nu als 4s zijn zodat 4s daalt?
Ze komen btw 28 september in nederland, staat op T-mobile: "U kunt de iPhone 5 vanaf 28 september verkrijgen in combinatie met een abonnement via één van onze verkoopkanalen. Alle details en nieuwe informatie over de iPhone 5 worden geplaatst op www.t-mobile.nl/iphone. U kunt zich daar ook inschrijven voor de speciale nieuwsbrief, om op de hoogte te worden gehouden over het laatste nieuws."
Ze komen btw 28 september in nederland, staat op T-mobile: "U kunt de iPhone 5 vanaf 28 september verkrijgen in combinatie met een abonnement via één van onze verkoopkanalen. Alle details en nieuwe informatie over de iPhone 5 worden geplaatst op www.t-mobile.nl/iphone. U kunt zich daar ook inschrijven voor de speciale nieuwsbrief, om op de hoogte te worden gehouden over het laatste nieuws."
Genoeg inderdaadAghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:16:
[...]
Ah daar ben je weer, ik dacht je zit nog in een hoekje te huilen.Wat is er precies beter aan iOS en wat is er beter aan kwaliteit? En hoeveel van de iOS 5 features zijn nageaapt uit Android?
Zijn ze vaak genoeg eerlijk voor uitgekomen ook.
Ik vind het allemaal prima, als wij er uiteindelijk maar beter van worden dat ze van elkaar kopiëren. Ik kan echter niet zo goed tegen fanboys die (zelfs wanneer ze weten dat ze volledig ongelijk hebben) koppig vol blijven houden.Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:18:
[...]
Genoeg inderdaad, maar Apple staat nou ook niet bekend om hun eigen scherpe idea's.
Nee, hoor, zat lekker van alles te lezen.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:16:
[...]
Ah daar ben je weer, ik dacht je zit nog in een hoekje te huilen.Wat is er precies beter aan iOS en wat is er beter aan kwaliteit? En hoeveel van de iOS 5 features zijn nageaapt uit Android?
Wat is er niet beter, kun je beter vragen. Als je beide hebt gebruikt, dan weet je het.
Geen idee, you tell me. Die boete van 1 miljard zal niet voor niks zijn.
Wat doe jij eigenlijk in dit topic behalve mekkeren en reacties uitlokken? Is het plastic budget telefoons topic gesloten?
Je bazelt echte onzin. Wat de Galaxy SIII toevoegde aan de Galaxy SII was voldoende om er het toestel overtuigend op koppositie te brengen. Punt. Want de 5 toevoegt aan de 4S is onvoldoende om dat de doen. Misschien is het toestel wel ietjes beter dan de SIII. Het is in ieder geval niet overtuigend en ze hebben geprobeerd in te halen, niet te innoveren. Geen wonder dat ze door rechtzaken Samsung willen voorbijstreven, niet middels innovatie.bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:15:
[...]
Dus eigenlijk hetzelfde als de upgrade van de 4S naar de 5? Dus wat doe je nu moeilijk?
En je opmerking over Nokia zegt al genoeg.
Het schandalige is ook dat ze andere verwijten voor wat ze zelf doen.Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:18:
[...]
Genoeg inderdaad, maar Apple staat nou ook niet bekend om hun eigen scherpe idea's.
[ Voor 13% gewijzigd door HollovVpo1nt op 12-09-2012 22:22 ]
Kijk, zelfkennis heb je in ieder geval.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:19:
[...]
Ik vind het allemaal prima, als wij er uiteindelijk maar beter van worden dat ze van elkaar kopiëren. Ik kan echter niet zo goed tegen fanboys die (zelfs wanneer ze weten dat ze volledig ongelijk hebben) koppig vol blijven houden.
Betere camera? De lens lijkt toch echt in het voordeel van Apple te vallen: f/2.4 vs f/2.6alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
[...]
Betere processor? Als het klopt dat de A6 een A15 soc heeft dan is deze ook sneller dan de quad-core A9.
Betere batterij? Rauwe specs ja, maar de opgegeven tijdsduur is indrukwekkend.
Wat rest is een hogere resolutie vs een kleiner maar veel scherper scherm. Waar hebben we het nu echt over?
Wat zegt mijn opmerking over Nokia dan? Is toch Windows of lees ik iets verkeerd?HollovVpo1nt schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:21:
[...]
Je bazelt echte onzin. Wat de Galaxy SIII toevoegde aan de Galaxy SII was voldoende om er het toestel overtuigend op koppositie te brengen. Punt. Want de 5 toevoegt aan de 4S is onvoldoende om dat de doen. Misschien is het toestel wel ietjes beter dan de SIII. Het is in ieder geval niet overtuigend en ze hebben geprobeerd in te halen, niet te innoveren. Geen wonder dat ze door rechtzaken Samsung willen voorbijstreven, niet middels innovatie.
En je opmerking over Nokia zegt al genoeg.
[...]
Het schandalige is ook dat ze andere verwijten voor wat ze zelf doen.
Kom verder is met voorbeelden over de SII en III dan? Wat is er zo schokkend veel extra aan? De haarscheurtjes?
Ik had het natuurlijk over jou. In plaats van toegeven dat de iPhone 4 snel stuk is wanneer je deze laat vallen ga jij vergelijkingen met Ferrari's maken en glashard beweren dat je het toestel gewoon niet moet laten vallenbram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:21:
[...]
Kijk, zelfkennis heb je in ieder geval.

Waar heb ik gezegd dat hij niet stuk gaat als je 'm laat vallen? Het is gewoon te kansloos voor woorden als fandroids de iPhone gaan afzeiken met als argument dat hij stuk gaat als je 'm laat vallen. DUH!Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:24:
[...]
Ik had het natuurlijk over jou. In plaats van toegeven dat de iPhone 4 snel stuk is wanneer je deze laat vallen ga jij vergelijkingen met Ferrari's maken en glashard beweren dat je het toestel gewoon niet moet laten vallen
Met zulke argumenten kunnen ze dus het beste schuimrubberen telefoons maken. Die gaan tenslotte niet kapot als je ze laat vallen.
Misschien moet je ook maar naar de MacDonalds gaan dan, in plaats van een duur restaurant. Dan krijg je kartonnen bekers. Kun je ook laten vallen zonder dat ze stuk gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 12-09-2012 22:28 ]
Ik blijf het wel jammer vinden dat ik straks maar half kan genieten van het sexy design, omdat ik er toch wel een hoesje omheen ga doen. Maar ja, je kan niet alles hebben.
Ja hier: http://www.apple.com/pr/l...-Introduces-iPhone-5.htmlMetaFrame schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:35:
Heeft Apple al highresolution press foto's gereleased? Ben toch wel erg benieuwd hoe die witte er uit ziet... Voel iets meer voor de zwarte, die is echt superstrak. Al zie ik steeds meer in die witte...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Er komen drie modellen iPhone 5. Een die CDMA doet (en GSM en UMTS en LTE), voor Sprint en Verizon. Een die GSM/UMTS/LTE doet voor AT&T en een die GSM/UMTS/LTE doet voor de rest van de wereld. Qua GSM/UMTS doet 't wat je verwacht, LTE is helaas niet zo makkelijk. Het komt er op neer dat je met een Europese iPhone 5 niet kunt LTE'en bij AT&T. Maar wel bij Sprint en Verizon als het goed is, dus mischien kunnen wij Europeanen dan daar roamen ipv bij AT&T zoals we dat nu over het algemeen doen.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:15:
[...]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Jouw opmerking over Nokia:bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:24:
[...]
Wat zegt mijn opmerking over Nokia dan? Is toch Windows of lees ik iets verkeerd?
Kom verder is met voorbeelden over de SII en III dan? Wat is er zo schokkend veel extra aan? De haarscheurtjes?
Er zijn 2 hele grote vlaken waarop de iPhone beter is dan Samsung en Nokia: iOS en kwaliteit, klaar.
Laat Nokia nou juist bekend zijn om kwaliteit. Afhankelijk van wat je kwaliteit vindt natuurlijk. Hoe een toestel in de hand ligt en aanvoelt is kwaliteit en dat is subjectief. Hoeveel een toestel kan verdragen is ook kwaliteit, en daar is Nokia heer en meester in. En wat is Windows? Nokia? Nokia is niet Windows. Windows is een besturingssyteem ontwikkeld door Microsoft, geen bedrijf. De recente Nokia toetsellen draaien Windows Phone, misschien dat je dat bedoelt? En dat is zeker niet minder dan iOS. Windows Phone gaat qua features groeien in Windows Phone 8 (om het een beetje bij de tijd te brengen), maar het is design en UI waar Windows Phone in uitblinkt.
En haarscheurtjes.. hmm.. oh! Je bedoelt toestellen met haarscheurtjes die soms uit het niets optreden, en die Samsung zelfs aan het einde van de garantieperiode nog vervangen door splinternieuwe toestellen. Ja dat zegt mij wat ja. In ieder geval beter dan geld vragen voor een hoesje om je waardeloze antenne design te verbergen, ook al was die de eerste paar maanden gratis.
Ik ben klaar met deze discussie. Jij bent kortzichtig en lijdt aan tunnelvisie. Daarnaast ben je dusdanig obsessief verknocht aan alles met een Appeltjes logo dat ik me af vraag of ze speciaal voor jou een Macintosch dekbed gevlochten hebben in Cupertino.bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:26:
[...]
Waar heb ik gezegd dat hij niet stuk gaat als je 'm laat vallen? Het is gewoon te kansloos voor woorden als fandroids de iPhone gaan afzeiken met als argument dat hij stuk gaat als je 'm laat vallen. DUH!
Met zulke argumenten kunnen ze dus het beste schuimrubberen telefoons maken. Die gaan tenslotte niet kapot als je ze laat vallen.
(FYI: ik ga misschien wel een iPhone 5 nemen, dat zou mijn 4e Apple apparaat worden.)
ik ga voor mijn eerste iphone .... zal blij zijn als ik hem met een abbo kan kopen!
Jammer geen ipad mini!
Trouwens 199 dollar wordt hier 500+ euro?
Jammer geen ipad mini!
[ Voor 17% gewijzigd door Mouse_NL op 12-09-2012 22:37 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
In canada ook de prijs met 70 CA dollar omhoog;) Een prijsstijging gaat er dus zeker komen.
Dat is inclusief 2 jarig abonnement.Mouse_NL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:35:
Dan is jouw ervaring met Nokia beduidend anders dan die van mij, net als met besturingssytemen van Microsoft for that matter.HollovVpo1nt schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:32:
[...]
Jouw opmerking over Nokia:
Er zijn 2 hele grote vlaken waarop de iPhone beter is dan Samsung en Nokia: iOS en kwaliteit, klaar.
Laat Nokia nou juist bekend zijn om kwaliteit. Afhankelijk van wat je kwaliteit vindt natuurlijk. Hoe een toestel in de hand ligt en aanvoelt is kwaliteit en dat is subjectief. Hoeveel een toestel kan verdragen is ook kwaliteit, en daar is Nokia heer en meester in. En wat is Windows? Nokia? Nokia is niet Windows. Windows is een besturingssyteem ontwikkeld door Microsoft, geen bedrijf. De recente Nokia toetsellen draaien Windows Phone, misschien dat je dat bedoelt? En dat is zeker niet minder dan iOS. Windows Phone gaat qua features groeien in Windows Phone 8 (om het een beetje bij de tijd te brengen), maar het is design en UI waar Windows Phone in uitblinkt.
En haarscheurtjes.. hmm.. oh! Je bedoelt toestellen met haarscheurtjes die soms uit het niet in het toestel optreden, en die Samsung zelf aan het einde van de garantieperiode nog vervangen door splinternieuwe toestellen. Ja dat zegt mij wat ja. In ieder geval beter dan geld vragen voor een hoesje om je waardeloze antenne design te verbergen, ook al was die de eerste paar maanden gratis.
Die haarscheurtjes ja. Geweldige service van Samsung hoor, maar het feit dat het al gebeurt zegt genoeg over de bouwkwaliteit.
Tuurlijk jongen, ik heb je in dit topic nog nagenoeg niks positiefs zien melden over de iPhone en ik lijd aan tunnelvisie en ben kortzichtig. En met die laatste zin ben je je geloofwaardigheid volledig verloren, dus fijn dat je klaar bent met deze "discussie".Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:33:
[...]
Ik ben klaar met deze discussie. Jij bent kortzichtig en lijdt aan tunnelvisie. Daarnaast ben je dusdanig obsessief verknocht aan alles met een Appeltjes logo dat ik me af vraag of ze speciaal voor jou een Macintosch dekbed gevlochten hebben in Cupertino.
(FYI: ik ga misschien wel een iPhone 5 nemen, dat zou mijn 4e Apple apparaat worden.)
ow okay dat wordt hier dus 99 eurie?HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:38:
[...]
Dat is inclusief 2 jarig abonnement.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Wanneer kan je nou eigenlijk een eigen "home screen" maken? Of kan dat al in Ios 6? Net zoiets als in android/windows phone etc. Gewoon een scherm waar ik wat widgets kan plaatsen, info kan showen die ik snel snel wil zien zonder apps te openen?
Had wel gezien dat zoiets mogelijk is met jailbreaked iphones maar weet iemand of ze een x zoiets zelf gaan ondersteunen? Das is eigenlijk het enige wat ik mis...vind het gewoon zo uber saai om een app grid als begin screen te hebben..en dan niet eens mag aanpassen naar je eigen wensen.
Had wel gezien dat zoiets mogelijk is met jailbreaked iphones maar weet iemand of ze een x zoiets zelf gaan ondersteunen? Das is eigenlijk het enige wat ik mis...vind het gewoon zo uber saai om een app grid als begin screen te hebben..en dan niet eens mag aanpassen naar je eigen wensen.
The first casualty in war is always the truth...
Dat is niet te vergelijken door een heel andere abonnementstructuur en opzet. Ga maar uit van 4s-prijzen, misschien nog iets duurder
Ergens op een van de vele pagina's staat een beetje de achtergrond waarom Apple voorlopig niet van dit design af gaat wijkenJumpiefox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:41:
Wanneer kan je nou eigenlijk een eigen "home screen" maken? Of kan dat al in Ios 6? Net zoiets als in android/windows phone etc. Gewoon een scherm waar ik wat widgets kan plaatsen, info kan showen die ik snel snel wil zien zonder apps te openen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Op de frontpage van de A-Store staat de iTouch voor ''Vanaf € 209'', klik je 'm aan, dan staat er ''Vanaf € 319''
Vraag me af wat het nu is.
Tesla M3LR '21
Batterijduur:alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:08:
[...]
http://tweakers.net/benchdb/test/1021
Echt veel beter hè..
Camera in de S3 is exact hetzelfde als wat er nu in de 4S zit.
Zelfs de laatste generatie Amoled blijft kleuren verkrachten, de 4S heeft daar geen last van.
Sig
Ja ik las al zoiets als in easy 2 use en gelijk voor iedereen, maar ik begrijp niet waarom het niet gewoon een keuze kan zijn? je Phone werkt out of the box gewoon zoals je gewend bent en mocht je willen dan kan je een personalized homescreen maken?BtM909 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:42:
[...]
Ergens op een van de vele pagina's staat een beetje de achtergrond waarom Apple voorlopig niet van dit design af gaat wijken
The first casualty in war is always the truth...
Mijn ervaring met Nokia is zeker beduident anders dan die van jou. De ervaring van een ruimte meerendeel is anders dat die van jou, ik vrees voor jou dat jouw ervaring hier de uitzondering is. En wat is jouw ervaring met Windows Phone? Vastlopers? Traag OS? Ben benieuwd..bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:39:
[...]
Dan is jouw ervaring met Nokia beduidend anders dan die van mij, net als met besturingssytemen van Microsoft for that matter.
Die haarscheurtjes ja. Geweldige service van Samsung hoor, maar het feit dat het al gebeurt zegt genoeg over de bouwkwaliteit.
Handson video: http://www.viddler.com/v/95386afb?secret=66632171
En dan te bedenken dat de batterij sterk verbeterd is t.o.v. de 4s. De camera is ook beter dan de S3 f/2.4 vs f/2.6. Blijft er alleen nog het scherm, hogere resolutie vs scherper beeld. Over gebruik van materialen gaan we het maar niet hebben want dat is niet eerlijktreative schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:43:
[...]
Batterijduur:
http://tweakers.net/benchdb/test/1021
Echt veel beter hè..
Camera in de S3 is exact hetzelfde als wat er nu in de 4S zit.
Zelfs de laatste generatie Amoled blijft kleuren verkrachten, de 4S heeft daar geen last van.
@Whieee: Ik hoop dat mijn opmerkingen aanleiding geweest zijn voor je modbreak. Als ik niet kritisch kan zijn over de nieuwe iPhone vrees ik dat ik niet langer bij de GoT community wil horen. En ik heb hier eerlijk gezegd nog geen iOS vs. Android post gezien, meer concurrentie vs. iPhone 5. Kan net zo goed Lumia 920 zijn.
Ik doelde meer op MS besturingssystemen an sich. Hoop ellende gehad met Windows op diverse laptops (PC) en datzelfde geldt voor Nokia telefoons. Niet echt een reden dus om een van de 2 een nieuwe kans te geven, als iOS al perfect doet wat ik van een telefoon verlang, vandaar. Daarnaast heb ik nu een Mac en ook een iPad (naast dat dekbedovertrek) en die werken zeer prettig samen met mijn iPhone.HollovVpo1nt schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:44:
[...]
Mijn ervaring met Nokia is zeker beduident anders dan die van jou. De ervaring van een ruimte meerendeel is anders dat die van jou, ik vrees voor jou dat jouw ervaring hier de uitzondering is. En wat is jouw ervaring met Windows Phone? Vastlopers? Traag OS? Ben benieuwd..
De Lumia 920 lijkt op papier en wat ik er van gezien heb een zeer mooie concurrent van de iPhone. Echter is er nagenoeg niets bekend over real life performance omdat het OS nog niet eens af is. Tot aan november zullen we hoogstwaarschijnlijk niets over vernemen.HollovVpo1nt schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:48:
@Whieee: Ik hoop dat mijn opmerkingen aanleiding geweest zijn voor je modbreak. Als ik niet kritisch kan zijn over de nieuwe iPhone vrees ik dat ik niet langer bij de GoT community wil horen. En ik heb hier eerlijk gezegd nog geen iOS vs. Android post gezien, meer concurrentie vs. iPhone 5. Kan net zo goed Lumia 920 zijn.
Deze opmerking benadrukt de onzinnige aard van jou eerdere opmerking. Denk nou is even na over wat je net zegt. Jij hebt slechte met Windows, waardoor jij iOS een beter OS dan Windows Phone vindt..? Klinkt dat logisch? Kijk als je nou gezegd had dat je Nokia/Windows Phone heen kans wilt geven vanwege ervaringen in het verleden zou het begrijpelijk zijn omdat je daarmee niets inhoudelijks over Windows Phone suggereert.bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:49:
[...]
Ik doelde meer op MS besturingssystemen an sich. Hoop ellende gehad met Windows op diverse laptops (PC) en datzelfde geldt voor Nokia telefoons. Niet echt een reden dus om een van de 2 een nieuwe kans te geven, als iOS al perfect doet wat ik van een telefoon verlang, vandaar. Daarnaast heb ik nu een Mac en ook een iPad (naast dat dekbedovertrek) en die werken zeer prettig samen met mijn iPhone.
Woohoo! Wokke is the man: reviews: Preview: Apple iPhone 5
Ik snap wat je bedoelt. Ik ben wel bekend met de UI van WP8 door de vele filmpjes op YT en ik vind het gewoon niks. Het is niks voor mij en het werkt niet zoals ik zou willen dat het moet werken, iOS doet dat wel. WP ziet er op zich wel blits uit hoor, daar niet van, maar die primaire kleurtjes en minder makkelijk te onderscheiden icoontjes, nee, sorry.
Prijzen duitsland en frankrijk vanaf € 679. Dat is wel een forse stijging.
Bron. Apple de , en fr
Bron. Apple de , en fr
Nu spreek je je mening uit. Dat mag. Je bracht het in eerste instantie als een feit, wat onzin is.bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:00:
Ik snap wat je bedoelt. Ik ben wel bekend met de UI van WP8 door de vele filmpjes op YT en ik vind het gewoon niks. Het is niks voor mij en het werkt niet zoals ik zou willen dat het moet werken, iOS doet dat wel. WP ziet er op zich wel blits uit hoor, daar niet van, maar die primaire kleurtjes en minder makkelijk te onderscheiden icoontjes, nee, sorry.
Excuses, je hebt gelijk. Uiteraard was en is dat mijn mening.
No problemo.
Ik zal kijken waar het schip strandt wat betreft mijn volgende toestel aankoop. Ik heb al 3 jaar mijn HD2 die het nog prima doet, maar alles een beetje traag doet. Ik denk dat mijn volgende toestel de iPhone 5 wordt of Lumia 920.
Ik ben erg benieuwd naar de foto/video kwaliteiten van de Iphone 5. Er is al flink over gedebatteerd hierboven, maar Nokia heeft met de 920 toch veel interesse gewekt met Pureview (ondanks de fake reclame). Vergeet ook de Rich recording niet, waardoor je veel beter geluid hebt bij het opnemen.
Als Apple dat niet kan bijbenen, zet ik de insteek van de presentatie (baanbrekend, competitie achter ons gelaten) tegenover harde feiten die anders spreken. Natuurlijk moeten we de sterke punten van WP8 nog maar afwachten.
Een evolutie, geen revolutie. Voor de stevige prijs geen aantrekkelijke optie. Laat ik duidelijk zijn: mooie hardware, maar ik snap niet waarom iemand de eigendom/software policy van Apple vrijwillig zou slikken (en als toetje te hoge prijzen betaald omdat je lievelingsfabrikant de concurrentie af probeert te troefen met patentenoorlogen; de Ipad/samsung tab discussie is om te huilen zo triest).
Als Apple dat niet kan bijbenen, zet ik de insteek van de presentatie (baanbrekend, competitie achter ons gelaten) tegenover harde feiten die anders spreken. Natuurlijk moeten we de sterke punten van WP8 nog maar afwachten.
Een evolutie, geen revolutie. Voor de stevige prijs geen aantrekkelijke optie. Laat ik duidelijk zijn: mooie hardware, maar ik snap niet waarom iemand de eigendom/software policy van Apple vrijwillig zou slikken (en als toetje te hoge prijzen betaald omdat je lievelingsfabrikant de concurrentie af probeert te troefen met patentenoorlogen; de Ipad/samsung tab discussie is om te huilen zo triest).
[ Voor 29% gewijzigd door Wekkel op 12-09-2012 23:16 ]
Haha tha ik wacht wel af. Ik vind die nieuwe Touch wel nice :
Wat moet die kosten?

[ Voor 55% gewijzigd door HollovVpo1nt op 12-09-2012 23:16 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.