In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Wellicht wel alvast in de store met de melding dat ze pas vanaf dan te bestellen zijn, who knows.Herko_ter_Horst schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
[...]
De iPhone is pas vanaf vrijdag te bestellen en iPods pas in oktober.
Tja, fandroids met hun non-argumenten.Los Eindjeles schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
[...]
Ik heb me iPhone 4s 3x laten vallen en hij is heel. De S3 van een vriend was stuk na een 1x vallen. Wat een vergelijking zeg......
Ik vermoed binnen enkele ogenblikken. Dat was vorig jaar ook zo met iOS 5.NoTimeRemains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
[...]
dat is idd wel interessant wanneer kan ik al gaan spelen?
GM =! publieke releaseHerko_ter_Horst schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
[...]
Pas 10 keer voorbij gekomen: 19 sept.
[ Voor 16% gewijzigd door JanvdVeer op 12-09-2012 20:42 ]
Heb je ook in het echte leven beperkingen in de sociale omgang of zit je ook altijd in je eentje met je apple producten te spelen?hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
[...]
dat is bullshit.
SGS3 gaat vanzelf al kapot dus ga huilen man.
Dat is toch niet de GM versie? 19 sept. is de datum dat IOS6 voor de normale consument beschikbaar komt.Herko_ter_Horst schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
[...]
Pas 10 keer voorbij gekomen: 19 sept.
als ik het goed begrepen heb..
thanks voor de bruikbare infoJanvdVeer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:42:
[...]
[...]
Ik vermoed binnen enkele ogenblikken. Dat was vorig jaar ook zo met iOS 5.
GM =! publieke release
This is the Way.
Ben je nu op je teentjes getrapt omdat je liefje gebashed wordt? Ik zie regelmatig een 4 of 4S met kspot scherm. 3GS was prima. Mijn Nexus en zakelijke S3 zijn al meerdere malen gevallen en doen het nog prima ondanks dr plastic troep zoals jij schrijft.bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:37:
[...]
Nee jij lult gewoon gigantisch uit je dikke nek. Gek hè, dat een high-end gadget stuk gaat als je 'm laat vallen. Zoals ik al zei; een Ferrari kan ook minder goed tegen een boom dan een schuimrubberen skelters met plastic wielen. Neemt nog niet weg dat ik liever die Ferrari heb.
En anders ga je toch lekker een SIII halen, die gaat uit zichzelf stuk.![]()
Een 2 inch scherm zou daarnaast een flinke achteruitgang zijn en groter dan 4 inch hoeft het van mij ook niet, want ik wil 'm wel met 1 hand kunnen bedienen: precies het argument waardoor Apple voer 4" heeft gekozen.
Mensen zoals jij hebben ze het liefst bij Apple. Niet realistisch kijken naar feiten maar koppig verdedigen. Misschien krijg jij wel een 5 met een hartje er op, omdat je zo'n trouwe fan bent
On: ben erg benieuwd naar de prestaties met de A6 en de batterijduur. Als de geclaimde tijden gehaald worden is dst zeer netjes.
pff wat n gezeik weer, hoe moeilijk is het om toe te geven dat de S3 het wint op duurzaamheid en stevigheid. Apple heeft op gebied van design en gebruiksgemak weer wat voordelen.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
[...]
dat is bullshit.
SGS3 gaat vanzelf al kapot dus ga huilen man.
Ieder zijn ding, waarom zou je je in godsnaam zo druk maken om wat iemand over je telefoontje denkt. Zijn belangrijkere dingen mag ik hopen.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
ach, laat hem lekker...wellicht nog aan het puberen met z;n 19 jaarRuudvanelk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:43:
[...]
pff wat n gezeik weer, hoe moeilijk is het om toe te geven dat de S3 het wint op duurzaamheid en stevigheid. Apple heeft op gebied van design en gebruiksgemak weer wat voordelen.
Ieder zijn ding, waarom zou je je in godsnaam zo druk maken om wat iemand over je telefoontje denkt. Zijn belangrijkere dingen mag ik hopen.
ach neem het de jongen niet kwalijk waarschijnlijk een soort compensatiedrang ofzoRuudvanelk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:43:
[...]
pff wat n gezeik weer, hoe moeilijk is het om toe te geven dat de S3 het wint op duurzaamheid en stevigheid. Apple heeft op gebied van design en gebruiksgemak weer wat voordelen.
Hoop het in ieder geval wel, al mag het ook gewoon een stille update zijn!HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:44:
Misschien komt er nog een one more thing...
(Nieuwe iMac lineup)
Ja hoop ik ook op.HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:44:
Misschien komt er nog een one more thing...
(Nieuwe iMac lineup)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nee, integendeel. Ik kan er alleen slecht tegen dat mensen producten gaan afzeiken omdat ze "stuk gaan als je ze laat vallen". En dan goedkoop geproduceerde plastic crap ophemelen omdat dat nu eenmaal minder snel stuk gaat. Dat gaat toch nergens over. Als je het nu over een stuiterbal hebt die scheuren vertoont op het moment dat je ermee stuitert, dan kan ik daar nog inkomen.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:43:
[...]
Ben je nu op je teentjes getrapt omdat je liefje gebashed wordt? Ik zie regelmatig een 4 of 4S met kspot scherm. 3GS was prima. Mijn Nexus en zakelijke S3 zijn al meerdere malen gevallen en doen het nog prima ondanks dr plastic troep zoals jij schrijft.
Mensen zoals jij hebben ze het liefst bij Apple. Niet realistisch kijken naar feiten maar koppig verdedigen. Misschien krijg jij wel een 5 met een hartje er op, omdat je zo'n trouwe fan bent![]()
On: ben erg benieuwd naar de prestaties met de A6 en de batterijduur. Als de geclaimde tijden gehaald worden is dst zeer netjes.
En zoals al eerder aangegeven, de SIII sloopt zichzelf wel.

ja een kleintjelasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:45:
Een nieuwe iPad zou natuurlijk nog mooier zijn
lasharor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:45:
Een nieuwe iPad zou natuurlijk nog mooier zijn
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tuurlijk. Waar zouden ze anders voor optreden?vhal schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:45:
FF treden ook maar op voor de $$$
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ja wat dacht jij danvhal schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:45:
FF treden ook maar op voor de $$$
En die komt eind oktober uit (dus dat is nog een flinke tijd om te wachten).
Gewoon een soort "break"
Deze band..?
Dat zijn de Foo Fighters jong!!
15 zelfsvhal schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:44:
[...]
ach, laat hem lekker...wellicht nog aan het puberen met z;n 19 jaar
Nooit van gehoord!JanvdVeer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:47:
[...]
Deze band..?
Dat zijn de Foo Fighters jong!!
lol
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 20:48 ]
19 septVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:47:
Zou ik deze week nog kunnen updaten naar 5.1, of staat versie 6 al klaar (iPhone/iPad)?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
19 September, dan is iOS 6 online!Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:47:
Sorry heb het noet kunnen volgen. Zou ik deze week nog kunnen updaten naar 5.1, of staat versie 6 al klaar (iPhone/iPad)?
Vanavond hopelijk de Gold Master versie...
Misschien eerder voor developers? Ik zou enkel niet weten waaromMizgala28 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:46:
[...]
En die komt eind oktober uit (dus dat is nog een flinke tijd om te wachten).
Lijkt me dat de band de afsluiting is. Ik ga door naar het volgende evenement: verkiezingsavond bij de NOS :-)Alle linkjes van apple.com zijn nu werkend geworden.
Ohja, dat is ook nog gaande.Keypunchie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:49:
[...]
Lijkt me dat de band de afsluiting is. Ik ga door naar het volgende evenement: verkiezingsavond bij de NOS :-)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:44
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
199 usd voor een iphone 5? Tenminste als ik jouw linkje open zijn dat de prijzen
Da's met (US) abbo.We Are Borg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:53:
[...]
199 usd voor een iphone 5? Tenminste als ik jouw linkje open zijn dat de prijzen
Met een abonnement ja. Los zijn ze 599$ +We Are Borg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:53:
[...]
Galaxy 3 mag dan wel van plastic zijn, die achterkant is zo flexibel/sterk dat je hem dubbel kan vouwen!Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:43:
[...]
Ben je nu op je teentjes getrapt omdat je liefje gebashed wordt? Ik zie regelmatig een 4 of 4S met kspot scherm. 3GS was prima. Mijn Nexus en zakelijke S3 zijn al meerdere malen gevallen en doen het nog prima ondanks dr plastic troep zoals jij schrijft.
Mensen zoals jij hebben ze het liefst bij Apple. Niet realistisch kijken naar feiten maar koppig verdedigen. Misschien krijg jij wel een 5 met een hartje er op, omdat je zo'n trouwe fan bent![]()
Kap nou es.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:54:
[...]
Galaxy 3 mag dan wel van plastic zijn, die achterkant is zo flexibel/sterk dat je hem dubbel kan vouwen!
En aangezien ik al een zilver kleurige MacBook, iPad en Apple Remote (
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
iPhone 5 is just 7.6 millimeters thin. To make that happen, Apple engineers had to think small, component by component. They created a nano-SIM card, which is 44 percent smaller than a micro-SIM.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Grappig, want voor de 4 zijn heel veel van die tips al mogelijk. Thanks
http://www.apple.com/iphone/iphone-4/tips/
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De achterkant is wél van aluminium. Heb je niks gevolgd van de presentatie of zo?HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:55:
Het lijkt erop dat de achterkant van de zwarte iPhone niet van aluminium is...
En aangezien ik al een zilver kleurige MacBook, iPad en Apple Remote () heb, ga ik waarschijnlijk voor de witte. (Dit word dan officieel mijn eerste witte iPhone!)
Waar haal je dat vandaan?Rivanov schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:55:
Nano-sim..
iPhone 5 is just 7.6 millimeters thin. To make that happen, Apple engineers had to think small, component by component. They created a nano-SIM card, which is 44 percent smaller than a micro-SIM.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hij was aan het gamenHerko_ter_Horst schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:56:
[...]
De achterkant is wél van aluminium. Heb je niks gevolgd van de presentatie of zo?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:44
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Beroerd! Dat wordt een simkaart scoren bij KPN!Rivanov schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:55:
Nano-sim..
Zwart of wit, I don't know anymore; I'll like them both!
By the way, wanneer kunnen wij hem in NL pre- orderen?
In Amerika kan het op 14 september, en zij ontvangen hem op 21 september.
Een week later krijgen wij de iPhone in NL...
De Design pagina van iPhone 5.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Do the math..HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:57:
Damnit, nu kan ik niet meer kiezen!
Ik heb bij Vodafone mijn gegevens achter gelaten op de speciale iphone 5 siteHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:57:
Damnit, nu kan ik niet meer kiezen!
wie ik?
Apple is mij met de paplepel ingegoten en er lopen andere mensen te bitchen, en ik niet maar toch ga je tegen mij zeggen dat ik moet kappen?!
Raar.
De presentatie is trouwens nu officieel beëindigd.
Hier heerst hetzelfde gedesillusioneerde gevoel. Ben zelf ook op zoek naar een nieuwe telefoon en had de iPhone ook als serieus toestel meegeteld. Maar de iPhone 5 valt gewoon vies tegen en met alle respect, ik vind hem geen 600 euro waard. Dan krijg je voor 500 euro meer bang voor buck met de iPhone 4s. iPhone 5 gaat hem in ieder geval niet worden voor mij.Zerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:59:
Ik ga 'm lekker niet kopen, ik koop wel een goedkopere 4S.
De presentatie is trouwens nu officieel beëindigd.
Andere mensen lopen helemaal niet te bitchen maar hebben een andere mening. Jij voelt kennelijk de noodzaak om daar regelmatig nogal onbeschoft op in te gaan. Dit is ook de reden dat al meerdere mensen hebben gezegd dat je gewoon eens relaxed moet doen.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:59:
[...]
wie ik?
Apple is mij met de paplepel ingegoten en er lopen andere mensen te bitchen, en ik niet maar toch ga je tegen mij zeggen dat ik moet kappen?!
Raar.
Ga jij lekker je nieuwe iPhone 5 kopen en geniet ervan en laat de mensen die een s3 of wat voor toestel dan ook willen lekker in hun waarde. Scheelt je zelf ook een hoop ergernis.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ik ben benieuwd waarom je hem zo vindt tegenvallen, kun je dat eens toelichten?Robkazoe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:01:
[...]
Hier heerst hetzelfde gedesillusioneerde gevoel. Ben zelf ook op zoek naar een nieuwe telefoon en had de iPhone ook als serieus toestel meegeteld. Maar de iPhone 5 valt gewoon vies tegen en met alle respect, ik vind hem geen 600 euro waard. Dan krijg je voor 500 euro meer bang voor buck met de iPhone 4s. iPhone 5 gaat hem in ieder geval niet worden voor mij.
oeps, not...Lunick schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:02:
Pfoe €559,- voor de Iphone 4s 16gb vind ik nog al veel! Ben toch nu wel benieuwd naar de prijzen van de 5 in Nederland!
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 12-09-2012 21:03 ]
Mensen hopen op een iphone met hologram display die jobs projecteert.. Zucht
Die gaat er dus mooi komen hier. Ik denk zelfs een 64GB, moet er toch weer 2 jaar mee doen..
Ben wel tevreden, jammer dat er geen NFC chip in zit.
Overigens zijn de nieuwe iPods ook behoorlijk nice!
[ Voor 11% gewijzigd door RBH op 12-09-2012 21:05 ]
Dit is een standaard update uit het Apple-boekje. Toestel wat kleiner en iets beter maken en dat is het wel. De rollen lijken omgekeerd in de industrie. Nokia lijkt een stuk innovatiever dan Apple op dit moment.Bushalte schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:02:
[...]
Ik ben benieuwd waarom je hem zo vindt tegenvallen, kun je dat eens toelichten?
Overigens gaat DealExtreme goede zaken doen. 30 euro voor een 30 pins > lightningadapter gaat natuurlijk niemand betalen als je zo'n stukje plastic met een paar metaaldraadjes ook voor een euro kan kopen bij DE.
Persoonlijk vind ik de 5 meer een vooruitgang dan de 4S van vorig jaar. Zeker met de A6 en, zoals Apple claimt, een toename in batterijduur wat erg belangrijk is voor een smartphone. Denk dat het 4" scherm goed past bij de standaard (behalve voor HardwareJunkBushalte schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:02:
[...]
Ik ben benieuwd waarom je hem zo vindt tegenvallen, kun je dat eens toelichten?
[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 12-09-2012 21:06 ]
En dat is dus een misvatting: het is zeer waarschijnlijk een actieve adapter met een DAC: de oude 30-pins connector heeft een analoog audiosignaal.Robkazoe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:05:
[...]
Dit is een standaard update uit het Apple-boekje. Toestel wat kleiner en iets beter maken en dat is het wel. De rollen lijken omgekeerd in de industrie. Nokia lijkt een stuk innovatiever dan Apple op dit moment.
Overigens gaat DealExtreme goede zaken doen. 30 euro voor een 30 pins > lightningadapter gaat natuurlijk niemand betalen als je zo'n stukje plastic met een paar metaaldraadjes ook voor een euro kan kopen bij DE.
Verder mooie presentatie.
Kan jij al in de store dan? Ik krijg nog te zien dat de store dicht isRobkazoe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:05:
[...]
Dit is een standaard update uit het Apple-boekje. Toestel wat kleiner en iets beter maken en dat is het wel. De rollen lijken omgekeerd in de industrie. Nokia lijkt een stuk innovatiever dan Apple op dit moment.
Vooral dit, maar verder een puik dingRBH schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:04:
Ben wel tevreden, jammer dat er geen NFC chip in zit.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat kiezen jullie?
Probeer het eens via een andere DNS (bv die van google: 8.8.8.8). Hier met Ziggo kom ik er wel op namelijk.Zerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:07:
[...]
Kan jij al in de store dan? Ik krijg nog te zien dat de store dicht is
Zeker zwartHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:08:
De iPhone 5 ziet er goed uit, maar ik kan echt niet beslissen: Zwart of Wit?
Wat kiezen jullie?
WitHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:08:
Wat kiezen jullie?
Ik ga voor de zwarte. Ze zijn beiden erg mooi inderdaad!HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:08:
Wat kiezen jullie?
Dit topic is gesloten.
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.