Jup, hoeft zijn pistool maar te trekken en je bent de l*l.jelle. schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:25:
[...]
Stond er eigenlijk wel van te kijken dat het zo lang duurde totdat iemand z'n truck ervoor gooide. Aan andere kant ook wel wijsheid om niet de held uit te gaan hangen
ben ik nou de enige die denkt dat Apple hier volledig faalt? over de iPhone dan
This is the Way.
22.51uur. Exact.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Overigens zie ik een "feature" op de site die nog niet eerder gezien heb: de "We're updating the store" tekst wordt in vele talen getoond als je even wacht.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Waarom zo veel ?, je kan toch gewoon playlists maken en je ipod laten synchen ?. duurt een halve minuut en je hebt elke keer wat anders.azt33 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:25:
[...]
Maar de Nano heeft minder ruimte voor een batterijIk vind het op zich wel prima, het enige dat ik jammer vind is dat het geheugen niet groot genoeg is (ik zou het liefst 64GB willen zien).
DIe iPhone gaat echt wel verkopen. Daar hoeven ze niets bijzonders voor te doen.NoTimeRemains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:26:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ja, kun je dat beter uitleggen? Wat vind je dan niet goed aan de nieuwe iPhone?NoTimeRemains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:26:
Yep.NoTimeRemains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:26:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hoezo falen? Enkel omdat er leaks waren? Genoeg innovatie hoor. Wat had jijdan gewild?NoTimeRemains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:26:
Ongelooflijk sommige mensen ook..
Vast niet. Net zoals ik niet de enige ben die denkt dat Apple weer een mooie telefoon heeft neergezet.NoTimeRemains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:26:
Een ander design zou leuk zijn, maar is voor mij nooit een must geweest. Wat zou je verder nog willen zien dan?NoTimeRemains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:26:
er is niks echt beters dan de concurrentie ( lumia 920 en Galaxy s3)Martindo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:27:
[...]
Ja, kun je dat beter uitleggen? Wat vind je dan niet goed aan de nieuwe iPhone?
Buiten dat, wat had je allemaal nog verwacht dan? We zijn onderhand op de top qua innovaties op smartphone gebied.MrBlueEyes schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:27:
[...]
DIe iPhone gaat echt wel verkopen. Daar hoeven ze niets bijzonders voor te doen.
Ik prefereer om alles bij me te hebben, altijd. Ik heb het geprobeerd met playlists, werkt niet goed met mij...Mektheb schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:27:
[...]
Waarom zo veel ?, je kan toch gewoon playlists maken en je ipod laten synchen ?. duurt een halve minuut en je hebt elke keer wat anders.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Bouwkwaliteit en iOS, nuff said.alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:27:
[...]
er is niks echt beters dan de concurrentie ( lumia 920 en Galaxy s3)
Geen holografisch display.... faal!Martindo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:27:
[...]
Ja, kun je dat beter uitleggen? Wat vind je dan niet goed aan de nieuwe iPhone?
Echt niet.Bushalte schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:28:
[...]
We zijn onderhand op de top qua innovaties op smartphone gebied.
Op een gegeven moment houd het inderdaad op.Bushalte schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:28:
[...]
Buiten dat, wat had je allemaal nog verwacht dan? We zijn onderhand op de top qua innovaties op smartphone gebied.
Leg eens uit? Wat Apple heeft laten zien is tot op heden veel beter dan een S3 op het grote scherm na.NoTimeRemains schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:26:
Je vergeet dunner en lichter.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ze mogen best een iPod Touch in 128GB uitbrengen, anders blijft de classic de baas, vraag me af wat ze met de mini doen??azt33 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:25:
[...]
Maar de Nano heeft minder ruimte voor een batterijIk vind het op zich wel prima, het enige dat ik jammer vind is dat het geheugen niet groot genoeg is (ik zou het liefst 64GB willen zien).
Vind ik niet zo interessant. Het is niet zo dat ik krom loop met mijn 4.
Was reactie op iemand anders die dat zei.Bushalte schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:28:
[...]
Buiten dat, wat had je allemaal nog verwacht dan? We zijn onderhand op de top qua innovaties op smartphone gebied.
Dit had ik verwacht door de leaks.
Ik zie veel liever een groter 4'3-4'6 inch scherm. OS mag ook weleens echt geupdate worden.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
128GB zou inderdaad geweldig zijn! Maar dan wel in de NanoMizgala28 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:29:
[...]
Ze mogen best een iPod Touch in 128GB uitbrengen, anders blijft de classic de baas, vraag me af wat ze met de mini doen??
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Moet er niet aan denken. Veel te groot.MrBlueEyes schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:29:
[...]
Was reactie op iemand anders die dat zei.
Dit had ik verwacht door de leaks.
Ik zie veel liever een groter 4'3-4'6 inch scherm. OS mag ook weleens echt geupdate worden.
Dat is met alle telefoon sinds de Nokia 3310's ( wat erna kwam ).
Ondertussen is het toch nog niet helemaal klaar in LA: http://abclocal.go.com/kabc/livenow?id=8807909
Omstanders gingen direct na arrestatie in de auto op zoek naar het geld en verhinderden vervolgens de arrestantenwagen weg te komen
Omstanders gingen direct na arrestatie in de auto op zoek naar het geld en verhinderden vervolgens de arrestantenwagen weg te komen

Telefoons zijn niet gemaakt om mee te vallen, zoals ik eerder met mijn Ferrari vergelijking al aangaf. Moeten ze 'm anders van schuimrubber maken? Zou je dan tevreden zijn.
*zucht*
de galaxy s2 vind je veels te groot
Nou ik vind het jammer dat er gekozen is voor alleen een langere scherm ipv zoals de Androids wel doen. Verder zie ik echt weinig innovatie. Ik vind een sneller CPU geen innovatie dat is evolutie.
idd ongelofelijk sommige mensen ook...keanu_ schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:27:
[...]
Hoezo falen? Enkel omdat er leaks waren? Genoeg innovatie hoor. Wat had jijdan gewild?
Ongelooflijk sommige mensen ook..

This is the Way.
Dat is helaas zo met de iPod maar ze zijn niet gemaakt om te vallen.
Wow een gaatje voor een polsbandje, wat een revolutie... *sarcasme*
Wel een flinke verbetering wat de camera betreft, 5mpx tegenover 0.3mpx met de huidige versie.
Ja dat verschilt inderdaad per persoon.
Goh, hoeveel berichten hebben we gezien over Samsung? Laten vallen en je kunt het gehele glaswerk incl. display a €235 aftikken. Dan hebben we het nog niet gehad over de spontane scheuren en de standaard aanwezige lasnaden op de hoeken.
Ja!! Afschuwelijk groot. Totaal niet prettig als telefoon.alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:31:
[...]
de galaxy s2 vind je veels te groot???grapjas
This space is occupied
Ipod touch in meerdere kleuren, de leaks waren dit keer echt realistisch!
Die nieuwe iPod touch vind ik het grootste primeur, teminste, als er geen nieuwe iPod classic komt.
Ja.HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:31:
iPod Touch loop?
Je bedoelt dat touwtje aan de iPod meneer Cook?
Vet, siri op de ipod, lekker domme vragen aan siri vragen het blijft leuk soms.
Zijn de hipsters ook weer blij met de vrolijke kleurtjes.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
De primeur. Niet het. Maar wat wil je, op je 15e.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:32:
Die nieuwe iPod touch vind ik het grootste primeur, teminste, als er geen nieuwe iPod classic komt.
iPod touch met verschillende kleuren is nog wel grappig
Nieuwe oortjes
Nieuwe dopjes des oors.
Haha EarPods, zoals het was uitgelekt

Ik geef het op. Jij zou zelfs een 2" scherm nog positief proberen te praten.bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:31:
[...]
Telefoons zijn niet gemaakt om mee te vallen, zoals ik eerder met mijn Ferrari vergelijking al aangaf. Moeten ze 'm anders van schuimrubber maken? Zou je dan tevreden zijn.
*zucht*
earpods... lol maar waarschijnlijk diezelfde kwaliteit als de huidige maar daar koop je een ipod niet voor
Semi-in-ears. Nice. Hopelijk zijn deze "compatible" met mijn oren
Alles van de iPhone was gewoon al gelekt he! zelfs de oordopjes waren al gelekt.
Ik heb liever een vorige/volgende op de oordopjes.
Eindelijk nieuwe 'standaard' oortjes. Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit, kan alleen maar vele malen beter zijn.
Lachwekkend inderdaad. En dat terwijl Cook begin dit jaar zei meer aan de geheimhouding te willen doenBrm-G schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:35:
Alles van de iPhone was gewoon al gelekt he! zelfs de oordopjes waren al gelekt.

iPhone 5...ook bij Vodafone: http://www.vodafone.nl/iphone/nieuwe%20iphone%20kopen/
iPad mini krijgt dus een aparte Keynote, in oktober.
Die nieuwe oordopjes gaan echt niet werken denk ik, die design daar krijg ik al oorpijn van.
die design?Mizgala28 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:36:
Die nieuwe oordopjes gaan echt niet werken denk ik, die design daar krijg ik al oorpijn van.
Bij de iPhone 5!Zerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:36:
Bah standalone accesoire..
En standaard bij de nieuwe iPhone en iPods.Zerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:36:
Je krijgt ze wel bij nieuwe productenZerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:36:
wat is dat nou WEER voor domme reactiebram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:33:
[...]
De primeur. Niet het. Maar wat wil je, op je 15e.
Was al wel een paar weken bekend.Conscience NL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:36:
iPad mini krijgt dus een aparte Keynote, in oktober.
Bambu Lab P1S Combo
Nee jij lult gewoon gigantisch uit je dikke nek. Gek hè, dat een high-end gadget stuk gaat als je 'm laat vallen. Zoals ik al zei; een Ferrari kan ook minder goed tegen een boom dan een schuimrubberen skelters met plastic wielen. Neemt nog niet weg dat ik liever die Ferrari heb.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:34:
[...]
Ik geef het op. Jij zou zelfs een 2" scherm nog positief proberen te praten.
En anders ga je toch lekker een SIII halen, die gaat uit zichzelf stuk.

Een 2 inch scherm zou daarnaast een flinke achteruitgang zijn en groter dan 4 inch hoeft het van mij ook niet, want ik wil 'm wel met 1 hand kunnen bedienen: precies het argument waardoor Apple voer 4" heeft gekozen.
Ja, dus? Het had toch gekund dat hij deze keynote werd aangekondigd?
En we horen niets over de classic?
De s3 van een vriend van me is al paar keer gevallen, die gaat helaas niet stuk als die valt...de iphone welbram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:37:
[...]
Nee jij lult gewoon gigantisch uit je dikke nek. Gek hè, dat een high-end gadget stuk gaat als je 'm laat vallen. Zoals ik al zei; een Ferrari kan ook minder goed tegen een boom dan een schuimrubberen skelters met plastic wielen. Neemt nog niet weg dat ik liever die Ferrari heb.
En anders ga je toch lekker een SIII halen, die gaat uit zichzelf stuk.![]()
Een 2 inch scherm zou daarnaast een flinke achteruitgang zijn en groter dan 4 inch hoeft het van mij ook niet, want ik wil 'm wel met 1 hand kunnen bedienen: precies het argument waardoor Apple voer 4" heeft gekozen.
Lees je eigen posts van vandaag eens na, dat zijn pas domme reacties.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:37:
[...]
wat is dat nou WEER voor domme reactie
Yep,itsFuzeh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:38:
Heeft de touch nou een 4 inch scherm?
Ja.itsFuzeh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:38:
Heeft de touch nou een 4 inch scherm?
iPod Nano ziet er mooi uit!
Iemand een idee hoeveel inch dat scherm is?
An a day keeps the doctor away.
Of nog beter geformuleerd: jij zou het met de beste specificatie's nog af weten te zeiken.Aghanim schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:34:
[...]
Ik geef het op. Jij zou zelfs een 2" scherm nog positief proberen te praten.
2,5HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:39:
iPod Nano ziet er mooi uit!![]()
M.u.v. de oordopjes nog niks waar de store voor down moest...
Beter stuk gaan van vallen dan gewoon spontaan kapot scheuren. Enfin, leest mijn post er nog eens op na. Plastic troep gaat inderdaad minder snel stuk als je dit laat vallen, ten opzichte van iets van hoogwaardig glas, logisch.alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:38:
[...]
De s3 van een vriend van me is al paar keer gevallen, die gaat helaas niet stuk als die valt...de iphone wel
Oude touch is dus voor 199 euro maar dan wel 16gb en voor 50 euro meer de 32gb versie, maar de nieuwe touch wordt gewoon pepperduur.
iPhone en de gehele iPod lijn? Wat denk je anders dat ze in de Store aan het zetten zijn?Herko_ter_Horst schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:39:
M.u.v. de oordopjes nog niks waar de store voor down moest...
Ik heb me iPhone 4s 3x laten vallen en hij is heel. De S3 van een vriend was stuk na een 1x vallen. Wat een vergelijking zeg......alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:38:
[...]
De s3 van een vriend van me is al paar keer gevallen, die gaat helaas niet stuk als die valt...de iphone wel
De iPhone is pas vanaf vrijdag te bestellen en iPods pas in oktober.bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:40:
[...]
iPhone en de gehele iPod lijn? Wat denk je anders dat ze in de Store aan het zetten zijn?
geen nieuwe ipod mini, hopelijk wel een nieuwe classic.
dat is bullshit.alwaysleft schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:38:
[...]
SGS3 gaat vanzelf al kapot dus ga huilen man.
Pas 10 keer voorbij gekomen: 19 sept.HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
Al enig nieuws over de iOS 6 GM versie?
dat is idd wel interessant wanneer kan ik al gaan spelen?HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
Al enig nieuws over de iOS 6 GM versie?
This is the Way.

hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:41:
[...]
dat is bullshit.
SGS3 gaat vanzelf al kapot dus ga huilen man.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.