Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4300

Probleem was met afspelen van mkv's vooral van een bepaalde releasegroep (kwaliteit boven quantiteit). Het startte gewoon niet op, laad cirkel begon te draaien en na 1 keer sprong het terug naar de bestandsmap. Met andere video bestanden had ik last van stotteringen zodra ik iets wijzigde met ondertiteling, audiospoor of vooruitspoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16
Anoniem: 4300 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:41:
[...]
Met andere video bestanden had ik last van stotteringen zodra ik iets wijzigde met ondertiteling, audiospoor of vooruitspoelen.
Dat herken ik wel, even een korte hapering als je iets verandert aan de ondertiteling of audiospoor. Is dat nu opgelost in de beta?

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, die korte hapering is er nog steeds maar bij mij lag het (lange haperingen cq. freezes)misschien ook aan dat de update niet helemaal voltooid was. Pas na terugzetten na fabrieksinstellingen verliep alles zoals vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Best apart, elke keer als mkv's het in eerste instantie niet doen en ik een herstel naar fabrieksinstellingen doe, lukt het weer wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
iemand een idee hoe ik mijn a-500 update naar de nieuwste r6 update?

Ik heb het bestandje uitgepakt op een usb en in de a-500 gedaan, Daarna naar setup, onderhoud, firmware update en controleer op nieuwe firmware maar hij vind niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Wel in de root gezet van de usb ?
Een hoe heet het bestand op je usb ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
chucky666 schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:30:
Wel in de root gezet van de usb ?
Een hoe heet het bestand op je usb ?
het bestandje heet a500-update.bin en dat is ook het enige wat op de usb staat

Opgelost bestandje stond nog in een folder 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door ronic1 op 18-12-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weldie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-08-2021
Hallo,

Als ik een iso wil afspelen dan blijft de circel draaien en moet ik de speler resetten, weet iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 915741

Vandaag het volgende verschijnsel op mijn PCH A400
Kan geen ondertiteling,of info meer downloaden ik internet,niet wireless,niet met de kabel,krijg steeds de vermelding dat ik hiervoor een internetverbinding nodig heb,via setup alles nogmaals herinstalleerd, en nogmaals,en .....
Noppes dus
Heb wel degelijk internetverbinding want YouTube werkt.
Iemand hetzelfde ervaren? En hoe opgelost ?
Ik moest wel regelmatig mijn internetverbinding opnieuw herinstalleren,maar dat schijnt wel meer voor te vallen bij dit type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11-2024
Anoniem: 915741 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:03:Iemand hetzelfde ervaren? En hoe opgelost ?
Krijg dit nu ook met m'n PCH VTEN - ik vermoed dat een of andere server eruitligt die voor het "phone home" stukje wordt gebruikt, want inderdaad, de speler komt gewoon op Internet (Apps market, Youtube, et cetera).

Hopelijk is het met een paar dagen opgelost, want ik wilde net een nieuwe database genereren voor m'n nieuwe NAS |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik heb sinds kort 2 A-400's en wil graag 1 centrale DB op de Synology NAS.

Heeft iemand een stappenplan hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

De media staat in

/volume1/MOVIES
/volume1/SERIES

En het liefst zou ik de nmj_database plaatsen in:

/volume1/Downloads/NMJ/

Maar hoe doe ik dat en hoe kan ik die DB vanaf beide A-400's openen? Ik maak gebruik van NMJ Toolbox v2

Edit: ik ben begonnen met deze manual, ik denk dat het daarmee wel moet gaan lukken:

http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=68616

[ Voor 16% gewijzigd door M.v.Veelen op 20-07-2017 17:23 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estate
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-02-2020
Morgen krijg ik een popcorn hour a-400 binnen en wil graag de HDD uit mijn mede8er die ik ga vervangen in de popcorn steken.
Omdat beide hetzelfde bestandssysteem gebruiken dacht ik dat ik de HDD zonder al teveel werk kan overzetten ?

Klopt mijn aanname ? en wat moet ik doen om dan de popcorn software op de hdd te zetten zodat alles werkt.

Intussen ben ik gestart met het kopieeren van alle films en documentaires maar bijna 2 Tb kost flink wat tijd over de mede8er met maar een 10 Mbit NIC.

Kan dat eventueel ook anders als het zonder meer plaatsen van de HDD niet werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16
Je kan de bestanden waarschijnlijk gewoon op de schijf laten staan. Wellicht dat je ze wel in de juiste map moet hebben staan voordat de PCH ze ziet. Er hoeft verder geen software te worden geïnstalleerd op de HDD. De PCH firmware staat op interne flash. Wel kunnen eventuele apps zoals ftp, torrent, nzb op de harde schijf worden geïnstalleerd. Dit gaat via het setup menu.

Werkt het niet dan kan je een andere schijf pakken en de PCH die laten formatteren. Kijk dan hoe die er uit ziet qua mappen structuur en zorg dat je oude schijf er zo veel mogelijk op lijkt.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estate
Oke dank voor je snelle reactie, ik had ergens gelezen dat je eerst een eerste installatie moest uitvoeren en dat je dan niets kwijtraakt op je schijf, maar er even vanuitgaande dat er altijd wat gebeurd, zoals bijvoorbeeld bij de mede8er die echt niet veel soeps is en inmiddels zo vaak een herinstallatie moest vanwege bestandsnamen die hij niet wegpoetste, probeer ik natuurlijk safe te zijn.

Er staan zoveel oude documentaires op over ww2 die raak ik niet graag kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estate
RichieB schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:55:
Je kan de bestanden waarschijnlijk gewoon op de schijf laten staan....
:)
Helaas is het niet gelukt met overplaatsen zonder alles te hoeven kopieeren.
Ik had voor de zekerheid alles wel even in en backup gezet die er nu weer helemaal op staat.

Wat me eigenlijk bij het eerste probleem brengt, de netwerksnelheid !!

We hebben hier een volledig bedraad netwerk met CAT5-E en gigabit switches, de snelheid over het netwerk is super wanneer ik op internet browse en download haal ik de max. snelheden (bij Ziggo momenteel op mijn account 200Mbit) dus daar zou het niet aan mogen liggen, echter...

Bij kopieeren naar de PCH A400 blijft de snelheid steken op 11,4 MBIT volgens filezilla, met de windows verkenner zelfs nog wat lager.

Is er een probleem bekend met de NIC snelheid van de PCH A400 ? en is daar een fix voor ?

Op andee fora lees ik dat er toch wel heel veel zelfde vragen en problemen zijn maar nergens een goed antwoord kunnen vinden.

EEN forum heeft het zelfs over de chipset die op de NIC in de pc zit waar de oorzaak zou liggen, de Broadcom chipsets zouden beter presteren dan de Realtek.

Voordat ik een investering wil ga doen in iets wat eventueel toch geen soelaas bied zou ik graag de ervaringen van jullie hier op dit forum horen hierover.

En mócht de Broadcom beter zijn en volop presteren, welke kaart in het low budget segment komt dan nu in aanmerking en is nog volop te koop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petererk
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05-07-2021
Anoniem: 915741 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:03:
Vandaag het volgende verschijnsel op mijn PCH A400
Kan geen ondertiteling,of info meer downloaden ik internet,niet wireless,niet met de kabel,krijg steeds de vermelding dat ik hiervoor een internetverbinding nodig heb,via setup alles nogmaals herinstalleerd, en nogmaals,en .....
Noppes dus
Heb wel degelijk internetverbinding want YouTube werkt.
Iemand hetzelfde ervaren? En hoe opgelost ?
Ik moest wel regelmatig mijn internetverbinding opnieuw herinstalleren,maar dat schijnt wel meer voor te vallen bij dit type
Heel oud topic... maar ik heb sinds een paar weken zelfde verhaal met de a400.
In de wizard wordt ik gefeliciteerd met mn werkende internet verbinding.
Maar geen subs, geen artwork, niets meer downloaden. Dit heeft een internetverbinding nodig.
.. ook alles geprobeerd met FW's en nmtapps.
Geen succes tot nu toe.
Is dit nog opgelost voor jou? En zo ja....hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petererk
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05-07-2021
Heb de a400 al jaren.... nooit problemen mee gehad. Speelt alles keurig af, nog steeds btw. Alleen zonder subs en artwork mogelijkbeden nu dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1979
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-03-2021
Bij mij hetzelfde probleem met de 500 en vten sinds een paar weken helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Klinkt alsof het leunt op één of meerdere websites die nu uit de lucht zijn. Heeft het ding geen longfunctie waarin je dat kan nakijken?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48
Idem probleem op m’n A-400. De Julebox NMJ kan ook niet meer opnieuw scannen. Hij krijgt geen verbinding meer. Er lijken servers volledig down te zijn doordat Cloudmedia niet meer bestaat. Er zal vast geen oplossing meer zijn om je media database te updaten als je een nieuwe film hebt toegevoegd wel?

Xbox Series X "The Tower Of Power"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kuka schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:20:
De Julebox NMJ kan ook niet meer opnieuw scannen.
Misschien werkt NMJToolbox2 nog wel? Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
epias schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 01:03:
[...]
Misschien werkt NMJToolbox2 nog wel? Zie hier.
Die werkt nog wel maar volgens mij alleen voor eerder gescande bestanden en niet voor nieuwe. Ik zal het van de week verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
kuka schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:07:
[...]

Die werkt nog wel maar volgens mij alleen voor eerder gescande bestanden en niet voor nieuwe. Ik zal het van de week verder testen.
Ook voor scans vanuit Windows inderdaad. Er worden dan ook nieuwe titels weergegeven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 12:08
Iemand ook het probleem dat dd+ niet speelt terwijl het volgens de doos/specs wel ondersteund wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan564
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 06-07-2024
Ouder topic, maar ik draai (naar tevredenheid) de popcorn hour a500 maar de app market is bij mij offline. Is dit ook werkelijk het geval? M'n internet verbinding is overigens in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:22
Johan564 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:18:
Ouder topic, maar ik draai (naar tevredenheid) de popcorn hour a500 maar de app market is bij mij offline. Is dit ook werkelijk het geval? M'n internet verbinding is overigens in orde.
Ja dat klopt die is al tijden offline.
Er is geen ondersteuning meer maar bij mij draait de A500 ook nog top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan564
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 06-07-2024
Ok, dank voor reactie.

[ Voor 91% gewijzigd door Johan564 op 15-06-2023 00:05 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste