Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DorkoTheBeast schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:39:
HDD in de nieuwe plaatsen lukt zonder probleem en alle films staan er nog op. :)

Het enige probleem op de moment met de A-400 is dat ik de subtitles (mkv) niet meer van positie kan veranderen (vertikale pos); met de C-200 ging dat wel...??
Dorko,
ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kan je de postie zowel horizontaal als vertikaal aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg tevreden met de A-400. Al mijn films komen vanaf een Synology DS1511+ en gaan door 3 cisco switches (SLM2008) naar de Popcorn A-400. De Glee Concert Movie 3D (44GB Blue Ray .ISO) speelt hierop in 3D zonder stotteren af. Ik heb tevens ook een Popcorn C-200. Als ik het zelfde Glee concert, via de zelfde switches, afspeel op de C-200 (in 2D) dan gaat vanaf hoofdstuk 3 het beeld en geluid stotteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:33:
Ben erg tevreden met de A-400. Al mijn films komen vanaf een Synology DS1511+ en gaan door 3 cisco switches (SLM2008) naar de Popcorn A-400. De Glee Concert Movie 3D speelt hierop in 3D zonder stotteren af. Ik heb tevens ook een Popcorn C-200. Als ik het zelfde Glee concert, via de zelfde switches, afspeel op de C-200 (in 2D) dan gaat vanaf hoofdstuk 3 het beeld en geluid stotteren.
Erwin,
ik ben ook zeer te vrede met mijn A-400, ik vind het beeld en geluid prachtig de videowall ziet er gelikt uit en werkt perfect, het streamen vanaf mijn Synology 211+ gaat echt goed.
Het enigste waar ik nu twee keer last van heb gehad is dat de ondertiteling niet te voorschijn komt met het instellen van de ondertiteling.
Voor de rest een geweldig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik zit er toch wel aan te denken om de A-400 als opvolger van mijn A-200 te kopen. Heb alleen mijn films en series verdeeld staan over een NAS met 2 shares en een Windows machine met een aantal shares.

Hoe gaat de NMJ software daarmee om? Is dan alles toch in 1 moviewall te krijgen?
Zit er nu ook de mogelijkheid in dat de wall toont wat je aan afleveringen al gezien hebt?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
Stormtrooper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:38:
Ik zit er toch wel aan te denken om de A-400 als opvolger van mijn A-200 te kopen. Heb alleen mijn films en series verdeeld staan over een NAS met 2 shares en een Windows machine met een aantal shares.

Hoe gaat de NMJ software daarmee om? Is dan alles toch in 1 moviewall te krijgen?
Er zit geen officiële ondersteuning hiervoor in, maar op het forum staat wel een instructie hoe dit voor elkaar te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:38:

Zit er nu ook de mogelijkheid in dat de wall toont wat je aan afleveringen al gezien hebt?
Stormtrooper, met de shares weet ik het niet, als je een aflevering hebt gezien geeft hij dat aan als je de moviewall start, geeft tevens ook aan waar je gebleven bent met kijken als je een aflevering maar een stukje hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Duidelijk. Dank voor de info. Maar eens bestellen dan!

Vooral de functionaliteit muziek spelen zonder dat de tv aan moet ga ik veel plezier van hebben. Heb een leuke verzameling herrie maar heb geen zin mijn plasma aan te moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:23:
Duidelijk. Dank voor de info. Maar eens bestellen dan!

Vooral de functionaliteit muziek spelen zonder dat de tv aan moet ga ik veel plezier van hebben. Heb een leuke verzameling herrie maar heb geen zin mijn plasma aan te moeten zetten.
dit is ook exact de reden waarom ik 'm wil aanschaffen. Heb nu nog een a-200 die het geluid van een tractor maakt.
het enigste wat ik me nog afvroeg is of hij ook FLAC files gapless afspeelt. Dat doet de a200 namelijk niet. Moet je elke nr appart starten. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:20:
[...]
dit is ook exact de reden waarom ik 'm wil aanschaffen. Heb nu nog een a-200 die het geluid van een tractor maakt.
het enigste wat ik me nog afvroeg is of hij ook FLAC files gapless afspeelt. Dat doet de a200 namelijk niet. Moet je elke nr appart starten. Iemand hier ervaring mee?
Misschien allang bekend bij je hoor, ENTER speelt 1 nr af, PLAY speelt t/m het laatste nummer af. Gebruik je PLAY voor het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat er geen shuffle op de musicplayer zit.
ik heb namelijke een hoop hits in een map staan en zou deze wisselend af willen spelen om niet steeds de zelfde nummers te horen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verschillende playlists maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, ik heb eindelijk de stap gemaakt en de A400 besteld, vond 299 toch iets te veel. Leuke aanbieding gevonden voor 250, gelijk ook gedaan.

Nu nog de A200 verkopen. Ik schrijf wel een klein reviewtje zodra die binnen is en werkt.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
Denko schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:15:
Zo, ik heb eindelijk de stap gemaakt en de A400 besteld, vond 299 toch iets te veel. Leuke aanbieding gevonden voor 250, gelijk ook gedaan.

Nu nog de A200 verkopen. Ik schrijf wel een klein reviewtje zodra die binnen is en werkt.
Waar heb je hem gevonden voor e250?

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

FatalError schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:05:
[...]

Waar heb je hem gevonden voor e250?
Was een enkele. Kreeg een belletje van een vriend, dat er een model lag bij coolblue. Kon ik bellen met Coolblue, ze hadden een model waar ze het reviewfilmpje mee hadden gemaakt. (was dus wel open geweest) voor de rest nieuw met garantie enzo.

Gebeld, geld overgemaakt, ze versturen hem morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:34:
[...]

Misschien allang bekend bij je hoor, ENTER speelt 1 nr af, PLAY speelt t/m het laatste nummer af. Gebruik je PLAY voor het opstarten?
Na een firmware update speelt ie ze idd allenmaal af :)
Heb vandaag de A400 besteld bij coolblue.

mijn a200 gaat de verkoop in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper, ik moet even kijken hoe dat moet, maar ik had het toch gemakkelijker gevonden shuffle.
Blijven de playlists bestaan of moet je ze elke keer opnieuw maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Tja, weet niet of de A-400 zelf playlists kan maken maar als je dat met de mp3 speler op je pc doet en dan die file opslaat, vervolgens een aantal andere playlists maakt en ook opslaat, dan ben je al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 07:52:
Tja, weet niet of de A-400 zelf playlists kan maken maar als je dat met de mp3 speler op je pc doet en dan die file opslaat, vervolgens een aantal andere playlists maakt en ook opslaat, dan ben je al klaar.
Ik had toch liever een shuffle knop gezien, als je een apparaat op de markt zet met zoveel potentie dan zou de mogelijkheid om shuffle te kunnen gebruiken naar mijn idee niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Schijnt dat bij de oude apparaten je na het opstarten van een playlist 3x op repeat kon drukken om de playlist zelf al te shuffelen. Weet niet of de A-400 dat ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:43:
Schijnt dat bij de oude apparaten je na het opstarten van een playlist 3x op repeat kon drukken om de playlist zelf al te shuffelen. Weet niet of de A-400 dat ook doet.
Ik zal het van de week eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Maar heb jij dan gewoon een grote folder vol met mp3's staan? Hoe gaat de A-400 daarmee om? Krijg je dan niet een hele berg artiesten en CD's te zien waar je maar een enkel nummer van hebt?

Ikzelf heb een verzamelinkje metal onderverdeeld van 0-9 en a-z. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de A-400 dat doet. Gemiddelde scraper bakt helemaal niets van mijn berg herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:56:
Maar heb jij dan gewoon een grote folder vol met mp3's staan? Hoe gaat de A-400 daarmee om? Krijg je dan niet een hele berg artiesten en CD's te zien waar je maar een enkel nummer van hebt?

Ikzelf heb een verzamelinkje metal onderverdeeld van 0-9 en a-z. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de A-400 dat doet. Gemiddelde scraper bakt helemaal niets van mijn berg herrie.
ik heb een apparte share gemaakt voor mijn verzamelmap waar ik een map in heb met allemaal hits plus minus 1000 stuks en tevens heb ik daar ook verzamel cd's in staan hier gebruik ik niet de jukebox maar ga ik direkt naar de map, als je hier de jukebox zou gebruiken wordt het een puinhoop dan krijg je een hele berg artiesten en cd's te zien.

Voor mijn cd collectie gebruik ik wel de jukebox dit werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

pff, wachten tot de postbode komt, vreselijk. Kan je een hdd zo 1 op 1 uit een a200 halen en in een 400 doen ?(heeft iemand hier vast wel gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Okay, in mijn geval dus wel een hele berg folders, denk een kleine 5000 albums onderhand...

Volgens mij is die disk overplaatsen enkele dagen geleden ook door iemand hier gedaan...:
DorkoTheBeast schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:39:
HDD in de nieuwe plaatsen lukt zonder probleem en alle films staan er nog op. :)

Het enige probleem op de moment met de A-400 is dat ik de subtitles (mkv) niet meer van positie kan veranderen (vertikale pos); met de C-200 ging dat wel...??

Edit: Dit is wel aanpasbaar maar dan moet je de kleur van de subtitles veranderen van "auto" naar iets anders en dan verschijnen de andere opties (grootte, verticale positie,...)
Ik moet de mijne nog bestellen. Was vandaag niet op mijn werk (dochter was ziek en vrouw moest weg dus zelf dagje vrij genomen), dus morgen maar eens bestellen.

[ Voor 69% gewijzigd door Stormtrooper op 29-01-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013

Lord_Thunderball

oohh Scary

Heb hem gisteren uit de doos gehaald en tot nu toe geen problemen. Moest even de juiste instelling uitvogelen voor Audio en Video maar dat is allemaal gelukt en gisteren Skyfall gekeken en dat ging goed. Af en toe wel wat dingen moeten googlen maar dat vind ik geen probleem.

Is mijn eerste MediaPlayer en moet er wel nog even handigheid in krijgen. Momenteel nog steeds bezig al mijn media te verplaatsen en blij dat ik een 3TB HDD heb laten plaatsen want kom geloof ik wel aan de 1,5TB in totaal.

Gebruik zelf op me PC ITunes om muziek af te spelen en moet nog even kijken wat handig is om te doen qua muziek. Liefst zet ik al mijn media op me HDD die in m'n popcorn zit, maar momenteel heb ik wel een handig systeem op me PC hiervoor.

Geen spijt dat ik hem gekocht heb in ieder geval. Ben niet echt een advanced user (gebruik geen 3d b.v.) maar wel een MediaPlayer noob die dus weinig problemen heeft ondervonden. Heb wel de HDD in laten bouwen en de laatste firmware op het apparaat laten zetten bij aanschaf dus misschien de twee moeilijkste stappen overgeslagen? ;)

rc5 Stats || Matrix info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAM! de a-400 is binnen.
Idd ff audio kanalen van downmix afhalen en op passtrue zetten, anders heb je geen dts o.i.d.

Jammer dat de jukebox app niet de 'file browser' heeft op de ipad. Nu moet ik al mijn muziek van tags gaan voorzien, iets waar ik een hekel aan heb. Speel liever gewoon het mapje af (old school).

Verder is het een heeeel mooi kaste (vergeleken met de a 200). Jammer wel ook weer dat er ontzettend velle lampjes opzitten aan de voorkant. Ff met een marker donkerder maken morgen.

Schijf gewoon kan je gewoon overzetten als je die gebruikt. Ik gebruik Devolo-lan connectors en een usb-dock voor een laptop-disk.

Uit de doos kreeg ik een nieuwe firmware aangeboden welke ik geinstalleerd heb, daarna via het menu nog een firmware opgehaalt.

Nu lekker mee klooien, dus het mag lekker regenen en sneeuwen van mij de komende dagen!

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Mzo na een A-110 en een A-200 nu tijd voor de A-400.

Echte waarom reden heb ik niet anders dan "omdat het kan"

Dus ben benieuwd hoe de nieuwe library etc werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, ik heb hem een kleine 2 dagen nu, maar mijn 1TB schijf staat al op barsten, gelijk maar een 3 TB besteld (WD Green)

Gaat nog wat worden om 900 GB over te pompen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
De mijne wordt vanavond bezorgd oOo

Nu vroeg ik mij af of ik de huidige 2 TB hdd van mijn AC Ryan zo over kan hevelen naar de PCH zonder dat ik alles kwijtraak?

Over updaten: er staat op de site Unzip into the root of your USB thumbdrive. Dit is gewoon het bestand op de usb stick zetten neem ik aan?

Wat een vage handleiding. Er staat het volgende mbt FW update:

Please restart your device by removing the power cord from the wall outlet or
power connector port on the rear of the device. This will ensure that your device is
ready for the firmware update process.

Moet je nou voordat je update rebooten (dus gewoon opstarten) en dan de update doen of na de update rebooten?

[ Voor 69% gewijzigd door Mandrake466 op 01-02-2013 09:45 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, alles is een beetje ingesteld, paar kleine beperkingen uit het netwerk gehaald, de laatste beperking is nu nog ziggo (60mbit abbo) maar we komen er wel. Dit weekend alleen even alles opnieuw installeren op de nieuwe 3 TB drive. Maar voorlopig gaat het de goede kant op

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2hi88s9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange Frans
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-01 13:12
Ik ben inmiddels overtuigd dat de pch a-400 een goede mediaplayer is alleen nu rest mij nog een vraag.
Is de pch a-400 in staat om over een tijdje het nieuwe content 4k en later 8k en 16k af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Lange Frans schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:39:
Ik ben inmiddels overtuigd dat de pch a-400 een goede mediaplayer is alleen nu rest mij nog een vraag.
Is de pch a-400 in staat om over een tijdje het nieuwe content 4k en later 8k en 16k af te spelen.
Nee, tevens is dat ook op dit moment niet relevant, het duurt nog wel minimaal een jaar of 4 voordat er content in 4K enigzins beschikbaar. (neem aan dat de 8K/16K een grap was)

Denk overigens (naast de software e.d. ) dat er op dit moment geen 1 mediaspeler is die voorbereid is op 4K hardwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Het is trager dan mijn huidige AC Ryan Playon HD! (oudere FW nog wel). Spoelen is ook trager dan de Ac Ryan. Menu van de PCH is ook niet echt denderend. De apps gebruik ik niet. Het is ook niet plug & play.

Bij 10 bits films heb ik een zwart beeld terwijl de oude rot AC Ryan wel beeld (kleuren wel wat dof) geeft.

300 euro is toch wat veel (achteraf) voor een speler zonder HDD en die niet echt bijzonder is. Speler gaat retour.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:52
zijn hier nu veel apps voor te vinden, die NL gerelateerd zijn. Ik zie vooral veel US apps. Ik zoek bv uitzending gemist, rtl xl etc.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Mijn A-400 is (eindelijk) binnen. Vanavond ff de A-200 vervangen, diskje omzetten. Ben heel benieuwd.

Eerste indruk: best zware mooie, recht-to-recht-aan behuizing.

Jammer overigens dat er geen qwerty opde remote zit zoals bij de boxee box... Iemand hier ervaring met een remote toetsenbord ala Logitech K400 of DiNovo Mini of kan dat met de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Stormtrooper schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:21:
Mijn A-400 is (eindelijk) binnen. Vanavond ff de A-200 vervangen, diskje omzetten. Ben heel benieuwd.

Jammer overigens dat er geen qwerty opde remote zit zoals bij de boxee box... Iemand hier ervaring met een remote toetsenbord ala Logitech K400 of DiNovo Mini of kan dat met de iPad?
Even om je wat tijd te besparen, het kan zijn dat hij je HDD hernoemt, je moet dan even de media in settings naar het goede path wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Bedankt voor de tip. Ik heb overigens op de A-200 die hele database al weggepletterd, dus ga helemaal van scratch laten scrapen.

Dat wordt ook nog een leuke uitdaging: wil eigenlijk eerst alleen alle films enzo voor mijn dochter laten scrapen. En dan kijken of ik een aparte database voor mijn films kan maken zodat zij niet me alle hoesjes van mijn films hoeft te zien. Niet zo goed voor haar nachtrust denk ik :+

[ Voor 53% gewijzigd door Stormtrooper op 08-02-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper, je kan met de Ipad films, series en muziek afspelen, je moet even de app voor de Popcorn binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nwe. update, ik had gehoopt dat het opstarten van een fim via de videowall sneller zou gaan maar dat is niet zo. (jammer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderv90
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11-2020

Waar heb je de A-400 gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT
  • Laatst online: 03-04-2024
@sanderv90

De A-400 is o.a. te koop bij de volgende winkels: pricewatch: Popcorn Hour A-400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Lol, disk omgezet, A-400 afgesloten. Krijg achter elkaar de nodige firmware updates. Niet gewoon gelijk de laatste.

Na een tijdje krijg ik in plaats van een firmware melding eindelijk ook een keer de nmt melding. En die wil hij online dus niet downloaden. Dus dadelijk maar offline doen dan.

Gekke is ook: je zet de PCH aan, je ziet het logo. En dan hop: beeld weg. Tv heeft geen signaal. Enkele seconden daarna krijg je het NMT logo en dan gaat het verder goed. Maar vandaar dat uitschakelen van signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na de laaste firmware update problemen met het afspelen van 3d vanaf de interne harde schijf hij bufferd zo nu en dan en daar had ik voor de update geen last van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:52
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 09:13:
Ik heb na de laaste firmware update problemen met het afspelen van 3d vanaf de interne harde schijf hij bufferd zo nu en dan en daar had ik voor de update geen last van. :(
Kan je niet terugflashen?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Vanochtend eerst ff uurtje wezen ingressen. En nu ff vanaf de USB stick de laatste firmware en NMT erop gekregen. Staat nu de interne disk te scannen voor films. Dat gaat wel ff duren zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik proberen, want het afsluiten van een film duurt ook veel langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderv90
  • Laatst online: 20-11-2020
Vanmiddag de A-400 gekocht. Hij schijnt niet te kunnen connecten met mijn interne HDD van 3tb. Moet je die nog ergens in het menu installeren? Ik heb het niet kunnen vinden...

Edit: Na een paar keer opnieuw opstarten kreeg ik de melding Sata (null) loaded. Hij ziet hem (af en toe) dus wel maar pakt hem niet goed. Ik kan de harde schijf niet benaderen.

[ Voor 33% gewijzigd door sanderv90 op 09-02-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jullie was zou ik niet de laatste update er op zetten het is een draak van een update,alles loopt vast.

Moet even iets corrigeren, het was niet de update maar mijn NAS die keuren heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 21:02 ]

• WBT
Voor de liefhebber, kortingscode 400SIL voor 10 euro korting op de A-400 (danku Twitter 8)) bij hd supplies: http://www.hdsupplies.nl/nl/popcorn-hour-a-400.html doe er je voordeel mee :)

Verwijderd

Op Hardware-info review van de Popcorn A-400.

Syabas Popcorn Hour A-400 review: nu met nog meer apps
Perfectie met schoonheidsfoutjes... alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 21:40
Denko schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:57:
[...]

Even om je wat tijd te besparen, het kan zijn dat hij je HDD hernoemt, je moet dan even de media in settings naar het goede path wijzen.
Denko,

Kan je je schijf dan zomaar oversteken ?
Heb nl. ook een A200 die ik wil vervangen met een A400 en zou gewoon m'n schijf willen oversteken ipv een nieuwe te moeten kopen en alles over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley2004
  • Laatst online: 08-09 12:54
Zo hij is bij pixmania nou wel heel mooi geprijsd!
Denk dat dit mij de doorslag geeft en ik hem ga bestellen.
Alleen de reviews van die site maken me wel zorgen.
Iemand tips of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jp73
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 07:52
Ik heb een keer een autoradio besteld bij pixmania, kreeg een externe HDD geleverd.

Dan blijkt dat je moet retourneren naar Parijs. Het heeft erg lang geduurd voordat ik die hoge verzendkosten terug kreeg. Als het goed gaat is het goedkoop als het fout gaat .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley2004
  • Laatst online: 08-09 12:54
Door de vele negatieve reacties heb ik besloten niet bij pixmania te bestellen.
En wat schetste mijn verbazing vanmorgen......een nog mooiere aanbieding van si computers.
Kon ik tochniet laten lopen haha.
Nog sneller thuis ook waarschijnlijk.
Ik kan niet wachten tot hij er is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik zou graag een externe DVD aansluiten op mijn A-400, worden ze allemaal ondersteund of zijn het enkel bepaalde type's?

[ Voor 34% gewijzigd door chundo op 19-02-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT
@chundo, De A-400 kan niet overweg met originele DVD's, als dit werkt kan je dus ook alleen maar gekopieerde DVD's afspelen waarvan je de beveiliging hebt afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Dan kan ik beter de CD-rom van mijn pc delen, vroeger bij de HDX werkte dat als je een bepaald programma installeerde (ik dacht AnyDVD als ik mij niet vergis) of gaat dat ook niet werken.

[ Voor 8% gewijzigd door chundo op 20-02-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Zodra deze wordt afgeprijsd naar € 200 wordt het wel interessant voor mij anders blijft het duur voor een mediaspeler zonder HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackgoku
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-08 12:47
Naar veel review gelezen en verschilende media players vergeleken te hebben,
heb ik besloten de Popcorn hour a400 te kopen.

Wat mij erg aansprak was de movie wall die erg goed schijnt te werken.
Ik heb hem dus besteld en ook al binnen gekregen en getest.
De movie wall werkt buiten verwachting goed, maar voor de rest valt mijn deze media player wat tegen.
Ik heb hier voor een ac-ryan hd mini 2 gehad.
Die was wel wat traag en had geen movie wall, maar ik kon wel van alles instellen naar mijn wensen.

Ik kan de subtitel niet verkleine, hoger of lager in het scherm instellen naar mijn wens.
Verder werkt de audio niet goed die muziek in de film hoor ik bijna niet terwel ik dat voorheen juist wel had
Bijvoorbeeld bij het nummer van AC-DC in de film Battleschip, ik hoor de muziek bijna niet, maar van de rest er om heen word ik bijna doof |:(
Dit heb ik met de DTS en Dolby digital source

Ik zit er over te denken om de media player terug te sturen om vervolgens
voor de Mede8er MED600X3D te gaan

[ Voor 3% gewijzigd door blackgoku op 10-03-2013 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Subs, mits niet vast ingebakken kun je vergroten en verplaatsen door op de subtitle knop te drukken en dan cursor naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackgoku
Stormtrooper schreef op zondag 10 maart 2013 @ 11:06:
Subs, mits niet vast ingebakken kun je vergroten en verplaatsen door op de subtitle knop te drukken en dan cursor naar beneden.
Ik kan daar de kleur en de encoding instelingen veranderen, maar niet de hoogte of de grote van de sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Bij mij, als ik die knop indruk krijg ik eerst Time Offset. Cursor naar beneden is Track, nog een keer cursor naar beneden is Color, nog een keer is Size, vervolgens Position en tot slot Encoding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT
Je moet eerst de kleur veranderen, daarna krijg je pas de overige opties zichtbaar. Vreemd? Ja! Maar it get's the job done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackgoku
WBT schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:43:
Je moet eerst de kleur veranderen, daarna krijg je pas de overige opties zichtbaar. Vreemd? Ja! Maar it get's the job done :)
Dankje, die overige funtie's kreeg ik eerder nog niet, ik zal het vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnberg51
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 13:24
Weet iemand hoe de A-400 omgaat met srt subs in combinatie met 3D sbs of tab mkv's?

Kan de A-400 sub/idx 3D subs nu ook lezen in HD zonder te hoeven converteren naar PAL-resolutie.
Dit moet ik nu met mijn A-200 nog steeds.

Als een srt in een keer naar 3D door de popcorn zelf zou worden omgezet zou perfect zijn.
Weet hier iemand meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
blackgoku schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:35:
[...]

Dankje, die overige funtie's kreeg ik eerder nog niet, ik zal het vanavond eens proberen :)
Komt omdat ie anders op auto staat en da's auto voor alles inclusief size etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09-2022
johnberg51 schreef op zondag 30 december 2012 @ 02:06:
Het converteren duurt bij een quadcore ongeveer net zolang als de speelduur van de film.
Zet je iso op een externe hardisk, hang deze even aan de PC en daarna weer aan de pch en wow!
Let op: ik heb het nu over passieve 3D TV's.
Heb sinds kort een Philips TV met passieve 3D. Had zelf eigenlijk het idee om te streamen vanaf een netwerklocatie i.p.v. een harddisk die aan de popcorn wordt gekoppeld. Of is dat vragen om problemen?
johnberg51 schreef op zondag 30 december 2012 @ 02:06:
Voor de ipad freaks: vergeet de zojuist geupdate app NMT-remote niet, deze werkt helemaal te wow met je muziek bibliotheek. Mijn ervaring: folder navigatie werkt veel sneller dan picto navigatie.
Begrijp ik het goed dat deze NMT-remote app ook beschikbaar is voor de A-200?
Zat zelf te denken aan de A-400, o.a. vanwege mogelijke besturing via IPad. Gegeven jou verhaal m.b.t. passieve 3D denk ik nu toch aan de A-200 maar dan moet ie wel te besturen zijn door IPad app. Kan je hem met die app ook uit de standby halen?

[EDIT]
Zie nu dat de A-200 niet meer in de pricewatch staat dus dan toch maar voor de A-400. Het converteren naar TAB kan ik natuurlijk evengoed gaan doen maar betreft dan een afweging tijd/kosten opslag.

[ Voor 8% gewijzigd door devlam op 25-03-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]devlam schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:23:
[...]

Heb sinds kort een Philips TV met passieve 3D. Had zelf eigenlijk het idee om te streamen vanaf een netwerklocatie i.p.v. een harddisk die aan de popcorn wordt gekoppeld. Of is dat vragen om problemen?

Een mkv zou je zonder problemen moeten kunnen streamen ook op een 10/100 netwerk. Bij een bluray-iso
heeft een 1000 Mb netwerk de voorkeur.
Vergeet niet dat een interne harddisk heel handig is, hoe wil je anders downloaden?

De A-200 vind je niet meer in pricewatch, maar wel veel op Marktplaats.
Dan ben je voor ca. 6 tientjes klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09-2022
[quote]erikberg schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:34:
[...]
Vergeet niet dat een interne harddisk heel handig is, hoe wil je anders downloaden?
[/quote]

Ik heb mijn videocontent gewoon op een linux homeserver staan en beschik over een gigabit netwerk. Dus zou goed moeten gaan.

Bedankt voor de marktplaats tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:29
Ik zit een nieuwe mediaspeler te overwegen, heb nu een A-200 en heb er heel veel problemen mee gehad. Happerende films, niet willen spelen en na reboot wel weer. Maar ook heel vaak dat het laden van een film 2 minuten duurt en vervolgens gaat hij na 15 minuten stotteren. Speel ik via mijn tv (die via mijn Synology nas verbonden is), dan speelt dat wel vloeiend af. Heb alles al veranderd in huis, kabels, switches. Doorvoersnelheid is gewoon top als ik via die kabel films kopieer. Maar zodra de A-200 eraan hangt dan beginnen de problemen.

Soms gaat het ook een paar avonden goed, maar niks is zo iritant als dat je een lekker filmpje wilt opzetten maar je niet weet wat het humeur van de A-200 is. Een harde reset heeft maar tijdelijk solaas geboden. Afin, ik wil gewoon wat anders.

Nu heeft het vertrouwen in de Popcorn Hour-serie een flinke deuk opgelopen, maar toch lees ik nog veel positieve berichten en daarom twijfel ik.
Ik wil een nononsens mediapspeler die gewoon zijn werk doet, meer niet. De apps vind ik niet zo belangrijk. Het gaat erom dat hij afspeelt wat ik hem voer (DVD iso's, MKV, Bluray). Ik speel alles via mijn NAS af. Raden jullie mij een Popcorn Hour aan (A-400 zit ik dan aan te denken) of kan ik beter kijken naar een Dune speler? Zijn er mensen die met beide ervaring hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 27-03-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Heb je op die A200 de netwerkpoort wel op 10/100 gezet, in plaats van op gigabit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ja dat heb ik gedaan, dat las ik eens op dit forum. Heb ook de laatste firmware geinstalleerd en ben van Samba naar NFS gegaan.
Als ik een usb schijf aansluit dan gaat het afspelen wel veel beter, maar ik vind het niet handig om met schijven te hannissen ik wil kunnen streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Vreemd, ik heb met mijn A200 echt nooit problemen gehad met stotteringen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik eigenlijk vanaf dag 1 al. dan ging het een tijdje goed en daarna weer niet. Na een reset eas het weer even goed. Sluit ik een andere mediaspeler als test aan dan werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Hier ook nooit problemen gehad met mijn A-200 met streamen, zelfs niet met gigabit setting. Heb een cheapass NAS dus had daar wel problemen verwacht.

A-400 bevalt me tot nu toe goed omdat hij alles afspeelt net zoals de A-200 maar dan zonder fan herrie.

Heb nog weinig lol van de mediascraper en videowall omdat er wel erg veel fouten in zijn. Moet ik nog ff aan werken. Maar als speler gewoon erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik snap er ook niks van... heb al zoveel dingen geprobeerd. Hebben jullie misschien nog optimale instellingen die ik kan proberen als laatst kans voor de A-200? Ik speel af via NFS. HDMI settings (heb ik ook eens wat over gelezen), die moest niet op 'auto' staan?
Netwerk staat op 10/100.

Browsen gaat wel vloeiend, maar zodra ik een film start dan zie je eerst die cirkel van bolletjes een hele tijd draaien. Dan komt er 2 sec beeld en gaat het heel stotterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een popcorn A400,bevalt super alleen wat problemen met sommige cd hoesjes.Al een aantal keren gehad dat er een verkeerd hoesje in de wall komt of dat hij er helemaal niets opzet terwijl het bestand wel in de folder music wordt gezet en van daaruit ook af te spelen is,weet iemand wat het probleem hiervan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Ik ben inmiddels aan mijn tweede A400 en na dik een maand bezig kan ik melden... dat ik niet gelukkig wordt van deze aankoop en het apparaat. Het aantal vastlopers, reboots en netwerk drops wat ik al heb gehad vind ik ongekend voor een apparaat in deze prijs categorie. De drop network connection bug is de meest vervelende. Ik heb een volledige review geschreven, maar als er mensen zijn met goede tips voor een beter alternatief hou ik me aanbevolen want deze gaat... terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik zit/zat er zwaar aan te denken om de Popcorn Hour A-400 aan te schaffen, maar nu lees ik hier dat er nog wel e.e.a. aan issues zijn. De hoofdredenen waarom ik de PCH A-400 wil kopen is het feit dat het apparaat alles speelt, de full 3d weergave mogelijkheid, de videowall en het Usenet gebruik.

De netwerkbug lijkt mij een showstopper, maar ik vraag me af of dit een algemeen voorkomend probleem is of een uitzondering?

Daarnaast vraag ik me af of een 5400RPM schijf is het apparaat snel genoeg is, want als ik de GREEN variant van Western Digital komt is het apparaat een stukje rustiger.

Het binnenhalen van bestanden via een NZB is mogelijk met deze speler, maar worden deze bestanden ook automatisch uitgepakt (als ze in .RAR of .ZIP formaat binnengehaald zijn)?

Ma_rK hierboven raadt de PCH A-400 af. Zijn er anderen die er ook zo over denken of zijn er onder jullie ook mensen die het apparaat geweldig vinden?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

De popcorn a400 kan ik wel aanraden, alleen niet icm de WD green (zijn wat issue's mee) 5400 RPM schijven in het algemeen zijn snel zat.

Parren en rarren gaat automatisch idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 09:04
Iemand ervaring met de android app. Marcheert dit goed en snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videowall
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-10-2013
Ik had vorige week de PCH A-400 in huis. Geweldig apparaat totdat hij bleef hangen tijdens de opstart.
Ik kreeg het "loading" icoontje op de tv, daarna werd alles zwart. Dit gebeurde regelmatig. De laatste keer was het 5x uit en aan zetten, daarna starte de PCH weer door. Ik vraag me af of dat een van de bugs is, of gewoon pech hebben dat de electronica in het apparaat niet goed was. Ik had de laatste firmware geïnstalleerd via een usb-stick en een firmware recovey gedaan. Het mocht allemaal niet baten.
Inmiddels heb ik de PCH terug gebracht en mijn geld terug gekregen maar ik wil toch een nieuwe A-400 aanschaffen, puur om het feit dat hij toch alles afspeeld - de videowall - kwaliteit van het beeld en geluid.

Heeft iemand de laatste update al geïnstalleerd ? zo ja....wat zijn de ervaringen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Videowall op 02-04-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Videowall schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:01:

Heeft iemand de laatste update al geïnstalleerd ? zo ja....wat zijn de ervaringen ?
Die nieuwste van vorige week nog niet geinstalleert. Volgens mij wel aardig wat veranderingen/verbeteringen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videowall
Misschien is de nieuwe Zappiti-mediaspeler een goed alternatief. Is welliswaar geen dualprocessor maar kan ook alles aan, inclusief 3D. Volgens de recensies komt ie net zo goed, zo niet beter uit de verf.

Iemand al ervaring(en) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renelis
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 11:53
Nieuwste firmware gisteren geïnstalleerd en direct al spijt. Het afspelen van 3D Blu-ray ISO's is echt dramatisch sinds de update.
Lijkt wel of er geen buffer meer opgebouwd word, beeld hangt om de 3 seconden en het is niet mogelijk om nog een film te kijken. (zowel via netwerk, als local disk)

Lijken wel verbeteringen gedaan te zijn op het gebied van het geluid, DTS-HD passtrough werkt nu direct in alle gevallen, waar ik voorheen nog wel eens een reboot nodig was bij het omschakelen van verschillende audio types. (DD5.1, DTS, DTS-HD)

[ Voor 3% gewijzigd door renelis op 05-04-2013 12:51 ]

https://www.strava.com/athletes/4819403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renelis schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:36:
Nieuwste firmware gisteren geïnstalleerd en direct al spijt. Het afspelen van 3D Blu-ray ISO's is echt dramatisch sinds de update.
Lijkt wel of er geen buffer meer opgebouwd word, beeld hangt om de 3 seconden en het is niet mogelijk om nog een film te kijken. (zowel via netwerk, als local disk)

Lijken wel verbeteringen gedaan te zijn op het gebied van het geluid, DTS-HD passtrough werkt nu direct in alle gevallen, waar ik voorheen nog wel eens een reboot nodig was bij het omschakelen van verschillende audio types. (DD5.1, DTS, DTS-HD)
Ik heb het ook geinstalleerd maar ik kan wel janken, 3D loopt totaal niet meer en blijf om de paar seconden hangen.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videowall
Heb 3 dagen geleden een andere (nieuwe) A400 gekocht. Deze start gelukkig wel normaal door na het "loading" scherm. Nieuwe update via een usb-stick gedaan, dat had volgens de PCH "helpdesk" een betere kans van slagen.
Inderdaad ook een probleem met bufferen. Gelukkig slechts 1 maal.
Wel een probleem met rebooten. Als ik toevallig iets te lang op een knop druk dan valt de A400 uit en start hij uit het niets opnieuw op.
Het schijnt verder dat ondertiteling toch ook een probleem blijft. Ik download ondertiteling maar die word niet door de A400 gezien.
Probleem hierbij is (denk ik) ... als men een film heeft waar al standaard een ondertiteling in zit dan ziet de A400 uitsluitend die ondertiteling. Alles wat daarbij word toegevoegd word niet herkend c/q gelezen.
Ik krijg bijvoorbeeld niet het kleine schermpje waar je de ondertiteling met lettertype, grote en kleur kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er gisteren 1 gekocht.

Vraag mij wel af of ik niet bekocht ben.
Met name het netwerk gedeelte klapt er steeds uit.
Na soft power on moest ik hem uitzetten en weer aan :(
Ik heb er pro forma een 500gb hd in gedaan voor het spelen met de mogelijkheden.
Ik heb de laatste firmware er op gezet.
Beeld is trouwens wel gelikt mooi!
Mogelijkheden ook goed.
Jammer dat de youtube app waardeloos is en dat er nog geen vimeo app is.
Als klap op de vuurpijl zou een Youtube tv app oid tof zijn zodat je van tablet kan streamen.

enfin we gaan rustig door.

Is het herkenbaar van dat netwerk gezeik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 14:20

rally

Deyterra Consultancy

B|ij mij werkt het redelijk stabiel. Enige probleem heb ik met "Plex".

Maar mij bekruipt toch het gevoel dat de Mede8er beter is (heb zowel de 450X2 voor op reis als de 6003D voor op zolder). Aanzienlijk goedkoper maar een "stabieler" gevoel.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dringend hulp nodig:

Gisteren heb ik de A-400 ontvangen van Coolblue. Het gaat om een demo product.
Nu weet ik niet wat er aan de hand is maar om de x minuten gaat mijn tv op standby en gaat dan weer vanzelf aan. Nu heb ik het volgende gedaan (na firmware update 3 april versie):

1- HDMI kabel verwisseld - Geen effect
2- HDMI poort verwisseld - Geen effect
3- HDMI kabel verwijderd en PCH op standby - Geen effect
4- TV settings onderzocht: Geen clock of iets dergelijks ingesteld
5- PCH van het stroom afgehaald - En tv blijft keurig werken

Nu gebeurt dit dus steeds wanneer PCH voorzien wordt van stroom (on of standby maakt dus niets uit).
Kan het zo zijn dat ik ergens een setting moet aanpassen? Of is het apparaat simpelweg defect?
Alle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 14:20

rally

Deyterra Consultancy

Heb je het al op een andere TV/Monitor geprobeerd?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:58:
Heb je het al op een andere TV/Monitor geprobeerd?
Nee. Heb maar een tv (laptop en ipad) en het is ook bestemd voor mijn tv.
Wil dan ook niets anders dat het hier werkt. Ik twijfel echt tussen een defect exemplaar en een of andere rare setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als niemand zo'n probleem eerder heeft gehad dan denk ik dat er toch wat mis is.

Overigens heb ik de PCH van mijn tv gehaald en gekoppeld van mijn LG Home Cinema en nu zet het beide apparaten uit.

Reactie ontvangen van PCH: Ligt aan SimpleLink van LG. Beetje makkelijk om zo te reageren. Heb simplelink uitgezet en het werkt nog steeds niet naar behoren.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videowall
Dagi, valt de tv daadwerkelijk uit of krijg je gewoon geen signaal ?
Het is namelijk bij de PCH standaard dat hij tijdens het opstarten even geen signaal doorgeeft en het dus lijkt alsof alles uit staat. Je zou eens kunnen kijken of het lampje van de PCH blijft branden. Normaal gesproken start hij binnen 5 a 6 seconden weer door.
Maar goed...ik heb mijn eerste PCH ook terug gebracht omdat hij niet verder door starte maar bleef hangen en verder niks meer deed. Volgens mij heb ik nu meer geluk, hoewel het nog niet helemaal perfect is. Laten we hopen dat ze de resterende bugs weten te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Ik heb ook een a400, bevalt op zich prima, alleen uitzending gemist werkt niet lekker... die stopt ineens na een minuut ofzo en YouTube crasht gewoon helemaal meteen als je een video wilt afspelen (zoeken werkt wel).

Nog meer mensen met dat probleem?

Daarnaast nog een vraagje over de indeling van de jukebox... bij 'tv series' is de jukebox bij mij ineens geswitched naar een eerste tweedeling van 'a-m' en 'n-z', terwijl, toen ik minder series erop had staan, stonden ze allemaal horizontaal naast elkaar. Is dat een instelling ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Ik wil graag deze media speler kopen.
en dan wil ik graag dit er bij gaan kopen zijn er mensen die hier ervaring er mee hebben met dit accessoires :
http://www.diamondhomedes...eyboard_in_Black-460.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Wat is het verschil met dit soort apparaten dan met laptop met hdmi uit gang wie kan mij dat uitleggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT
Havelock schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:27:
Wat is het verschil met dit soort apparaten dan met laptop met hdmi uit gang wie kan mij dat uitleggen ?
Een mediaspeler kent een groter gebruikersgemak en een lager stroomgebruik dan een gemiddelde laptop. En voor de puristen onder ons, vrijwel elke degelijke mediaspeler kent een 24p modus. Nu zal het voor veel Tweakers discutabel zijn of een laptop voor het afspelen van films nu wel/niet gebruiksvriendelijk is, maar voor een doorsnee gebruiker is een mediaspeler met afstandsbediening toch echt fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videowall
Ik heb die tweede A-400 dus ook terug gebracht en een Mede8er 1000X3D meegenomen.
Deze tipt naar mijn mening niet aan de qualiteit van de A400 met z'n VXP video processor.
Voorbeeld: als je een youtube clip bekijkt met de mede8er dan krijg je een klein schermpje op je tv. Als je dit met de A400 doet dan kan je kiezen voor "full screen" zonder uitgerekte gezichten enz.
Voordeel van de A400 is ook dat je rechtstreeks via het apparaat de ondertiteling kunt downloaden. Met de mede8er moet je de HD loskoppelen, op je pc aansluiten, ondertiteling downloaden en in dezelfde map plaatsen. Qua gebruikersgemak vind ik de A400 dan ook beter.

Dus....de mede8er ook maar weer terug gebracht. Ik wacht nog een aantal weken en dan zal ik de A400 opnieuw gaan uitproberen in de hoop dat ze met de firmware update het apparaat wat stabieler weten te maken.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste