Ja, kan wel, heb ik ook wel even over gedacht maar doe ik niet, en hier is waarom:ReTechNL schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:17:
[...]
Is het niet makkelijker om een slot loading bluray drive te gebruiken?
Zoals deze:
pricewatch: Sony Optiarc BC5600S (2x, SATA-150, dual-layer, slimline, Slot-loading, Zwart)
of deze
pricewatch: Streacom OB2 Slot-in Bluray Combo drive Zwart
http://tweakers.net/categ...m2VkfJ0MICSdbIwNISKFxbCwA
- De blu-ray speler heeft een klepje op het frontje, dit zorgt ervoor dat als een normale blu-ray speler open gaat dat het klepje vanzelf open springt. Als ik dus een slot loading speler doe gebeurt dit niet, en moet ik zelf het klepje open houden. Dat is lelijk en zonde.
- Slot loading drives zijn een stuk dunner, als ik dat had gewild had ik net zo goed voor een stuk kleinere blu-ray case kunnen kiezen. Dus dan is het in dit geval zonde van alle overbodige ruimte
- Ik wil hem graag zo origineel mogelijk houden. Dus een slot loading speler zou afbreuk doen aan de mod, omdat dat allesbehalve lijkt op het originele verhaal en wat je zou verwachten.
Ik ga hard op zoek naar een manier om heel goedkoop een passende drive te vinden... Liefst ook met blu-ray direct, nu ik toch bezig ben... I'll keep you posted.
Oost west, 127.0.0.1 best!