Freakster86 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:08:
Tweede bestelling waren die dvd's. Ze kwamen voor 1 euro zoveel in je winkelwagentje. 9 dvd's voor 10,86 euro. Denk dat ik die rekening gewoon betaal (als ze dat willen

). Dat de prijs per dvd niet klopte is niet mijn schuld. Een euro of 2 per dvd (en met de actie 1+1 gratis) is de prijs ook aannemelijk in mijn ogen. De vraag is of ze ook dat gaan proberen te corrigeren..
Ik heb gisterochtend een mailtje gestuurd met de link naar de DVD's, en de vraag of dit de bedoeling is. Zo nee, een melding, zo ja, dan ga ik m'n nichtje heel erg blij maken op d'r verjaardag. Even later was het aangepast, en gisteravond werd ik gebeld. Met de vraag om een artikelnummer (blijkbaar lezen ze hun mail met link niet, klantenservice klonk niet zo snugger). Dus gezegd dat het al aangepast was, en ik er vanuit ging dat het niet de bedoeling was.
Zoals hierboven ook staat: met de 177 euro Samsung Galaxy Tab 8.9 waren ze heel coulant naar honderden mensen (hoewel ikzelf precies op tijd was om binnen de 100 stuks te vallen). Qua service vind ik het bedrijf dus prima, en dat is ook de reden dat ik er af en toe nog wat bestel. Maar qua "systeem" zouden ze een paar hele kleine verbeteringen moeten doorvoeren, dan zijn ze van deze hele problemen af. Ze doen een actie om klanten te lokken met korting, dan is het toch een kleine moeite om klanten die gratis producten willen scoren technisch uit te sluiten?
Ter vergelijking: Conrad.nl heeft regelmatig kortingsbonnen (Google maar) voor 5 euro of 7,50. Geldig vanaf zeg 40 euro. Die werken meestal vanaf 25 euro, ik neem aan dat dat een bewuste keuze is qua klantvriendelijkheid. Prima toch? Dat zou Wehkamp vrij eenvoudig kunnen implementeren, en het scheelt ze enorm veel werk aan afhandeling.