Wehkamp 10 euro korting geneuzel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 23.092 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:40
Wobcat schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:41:
Bij de OTTO, €10 korting met deze code :

[...]

Code is niet uniek maar wel slechts eenmalig per account te gebruiken.
Bij wehkamp ook een €10 waardebon met deze code: ikkannietwachten
In de praktijk blijkt er geen minimumbedrag te zijn, terwijl dit wel uit de voorwaarden blijkt.

De volledige actievoorwaarden:
- Met iedere bestelling van minimaal € 50.-, in de periode van 28 augustus 2012 tot en met 10 september 2012, kunt u bij uw bestelling uit de collectie van wehkamp.nl een korting ontvangen ter waarde van € 10.-;
- Het minimale bestelbedrag van € 50.- is exclusief verzendkosten;
- De korting van € 10.- wordt uitgereikt aan iedere besteller van wehkamp.nl die de kortingscode invult tijdens het bestelproces;
- De kortingscode is 'ikkannietwachten' en moet ingevuld worden bij het onderdeel 'betalen -> waardebon verzilveren -> gratis kortingscode' tijdens het bestelproces;
- Er mag gedurende de actieperiode één waardebon van € 10.- per klant ingewisseld worden;
- Deelnemers dienen 18 jaar of ouder te zijn;
- Medewerkers van Wehkamp B.V. zijn van deelname uitgesloten;
- Bij een vermoeden van fraude behoudt Wehkamp B.V. zich het recht voor om de waardebon niet in mindering te brengen op het rekeningoverzicht;
- Iedereen die gebruik wil maken van de kortingscode gaat akkoord met deze actievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
bij wehkamp kost ie 17.50 en zijn verzendkosten maar 1.95. ben je dus goedkoper uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-04 18:08
Ow, Wehkamp heeft ook €10 korting :+

[ Voor 86% gewijzigd door Hahn op 28-08-2012 22:56 . Reden: Over 't hoofd gezien ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:48
Wehkamp code werkt ook bij een artikel van 11 eur idd, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:47
Ah vervelend. Zojuist een TP-LINK wireless dongeltje willen kopen. van iets meer dan 10 euro. Vreemd genoeg kwam het eindbedrag nu op 5,84 of iets. Kan helaas niet meer testen met ander product maar minder dan 50 euro doet ie niet moeilijk over, vooralsnog.

Even getest met ander account:

Door de kortingscode komt Iets van 5 euro op 0 euro te staan, geen -5 . Dan zijn er (bij dit product dan) alleen nog de verzendkosten te betalen van 5,95. Dacht ik even een muisje te kunnen kopen voor 0,95e inclusief, helaas ;) Niks te klagen

[ Voor 35% gewijzigd door iamzero456 op 28-08-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Hahn schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:54:
[...]

Come again? ;)

Wehkamp: €17,50 + €1,95 = €19,45
Otto: €19,99 + €5,95 - €10 (kortingscode) = €15,94
-10 euro met de code ikkannietwachten (van heirboven) is 9.45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Iamzero456 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:55:
Ah vervelend. Zojuist een TP-LINK wireless dongeltje willen kopen. van iets meer dan 10 euro. Vreemd genoeg kwam het eindbedrag nu op 5,84 of iets. Kan helaas niet meer testen met ander product maar minder dan 50 euro doet ie niet moeilijk over, vooralsnog.

Even getest met ander account:

Door de kortingscode komt Iets van 5 euro op 0 euro te staan, geen -5 . Dan zijn er (bij dit product dan) alleen nog de verzendkosten te betalen van 5,95. Dacht ik even een muisje te kunnen kopen voor 0,95e inclusief, helaas ;) Niks te klagen
bij wehkamp een bluray proberen te bestellen van 8 euro.. plus 1.95 verzendkosten. werkt ook gewoon.

wel heel erg dom van wehkamp zeg. ben benieuwd wat ze er mee gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:47
El_V schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:02:
[...]

bij wehkamp een bluray proberen te bestellen van 8 euro.. plus 1.95 verzendkosten. werkt ook gewoon.

Hm dat scheelt wel met verzenden dan, kost een bluray dus 1,95 - meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
nee ik hoefde niets af te rekenen. totaal bedraag was 9.94.. en daar gaat de korting vanaf :) maar zoals ik al zei ik ben benieuwd wat ze er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:56
El_V schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:02:
[...]

Gaat wel werken bij het bestellen, maar Wehkamp zal achteraf je rekening corrigeren. De €10 korting komt dan als niet betaald op je afrekening terug. Zie ook de bijgevoegde voorwaarden:
- Bij een vermoeden van fraude behoudt Wehkamp B.V. zich het recht voor om de waardebon niet in mindering te brengen op het rekeningoverzicht;
Ik zou adviseren het niet eens te proberen. Wehkamp heeft veel ervaring met dit soort acties.

[ Voor 7% gewijzigd door Robino op 28-08-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-04 23:27
Dan mogen ze het product rustig weer komen afhalen uiteraard ;-)

Korting krijgen of gratis product krijgen staat niet gelijk aan fraude. Ze hebben zelf een actie nietwaar?

[ Voor 46% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 28-08-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:54
K1pje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:10:
Die Ottocode is inderdaad niet uniek, ik heb dezelfde code ;) Er is volgens mij geen minimum qua bestelbedrag of iets dergelijks.
Super! Net een leuk setje Phillips SHE9000 oordopjes besteld. Ging al 30% af, en nog een tientje met de kortings code. Was volgens mij het laatste paar op voorraad aangezien de levertijd nu op 3 weken staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

PSN-voucher besteld, voor 17,50 + 1,95 - 10,00 en net betaald... Zie wel hoe het loopt :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-04 12:57
CLB schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:30:
PSN-voucher besteld, voor 17,50 + 1,95 - 10,00 en net betaald... Zie wel hoe het loopt :)
Ha, dat heb ik ook gedaan. In het rotste geval krijgen ze 'm zo weer terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-01 20:31
Ik was bezig iets te bestellen met de -10 Wehkamp code, had hem al ingevuld. Toen besloot ik mijn winkelwagentje leeg te maken en iets nieuws te bestellen. Nu zegt ie dat ik de code al verzilverd heb, maar hij wordt niet verrekend. Iemand een idee?

Had cookies al verwijderd, dus dat hielp niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Mythx op 29-08-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 23:16
Mooi! Ice age 3d op blu ray besteld voor 12,00 incl verzenden. Scheelt weer. Toch leuk zo`n code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 17:41
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:28:
Dan mogen ze het product rustig weer komen afhalen uiteraard ;-)

Korting krijgen of gratis product krijgen staat niet gelijk aan fraude. Ze hebben zelf een actie nietwaar?
:'), jij mag hem lekker gaan terugsturen of die 10 euro extra betalen.

Het staat gewoon in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-04 08:52
xminator schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:27:
[...]

:'), jij mag hem lekker gaan terugsturen of die 10 euro extra betalen.

Het staat gewoon in de voorwaarden.
Nee, dat staat er niet. Pertinent niet zelfs.
Er staat letterlijk "..bij vermoeden van fraude..", iets wat in dit geval totaal níet van toepassing is.
Meneer X bestelt een product van 9 euro en past een kortingscode van 10 euro toe. Het systeem, en dus de webwinkel, staat dit toe, en het totaalbedrag van 0,00 euro is voor de webwinkel geen probleem blijkbaar, want de overeenkomst wordt gewoon gesloten.

Dat is op geen énkele wijze fraude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 17:41
Torrentus schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:31:
[...]

Nee, dat staat er niet. Pertinent niet zelfs.
Er staat letterlijk "..bij vermoeden van fraude..", iets wat in dit geval totaal níet van toepassing is.
Meneer X bestelt een product van 9 euro en past een kortingscode van 10 euro toe. Het systeem, en dus de webwinkel, staat dit toe, en het totaalbedrag van 0,00 euro is voor de webwinkel geen probleem blijkbaar, want de overeenkomst wordt gewoon gesloten.

Dat is op geen énkele wijze fraude...
- Met iedere bestelling van minimaal € 50.-, in de periode van 28 augustus 2012 tot en met 10 september 2012, kunt u bij uw bestelling uit de collectie van wehkamp.nl een korting ontvangen ter waarde van € 10.-;

Dat het systeem onjuist inelkaar zit betekent niet dat de webwinkel het toestaat. Het staat duidelijk in de voorwaarden. Stel ik laat mijn huisdeur open geeft dat jou het recht om alles mee te nemen? Omdat mijn deur openstaat en het jou dus toelaat om alles mee te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-04 08:52
xminator schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:38:
[...]

Dat het systeem onjuist inelkaar zit betekent niet dat de webwinkel het toestaat. Het staat duidelijk in de voorwaarden. Stel ik laat mijn huisdeur open geeft dat jou het recht om alles mee te nemen? Omdat mijn deur openstaat en het jou dus toelaat om alles mee te nemen?
De bekende 'als de deur openstaat' moet hier wel verbogen worden in; 'Als er iemand bij de deur staat als je met die persoons spullen weer naar buiten komt lopen, om je vervolgens te bedanken voor het meenemen van zijn spullen.'

Maar ik wist niet dat het zo expliciet in de voorwaarden stond. In dat geval zal er wel een cancelling achteraankomen inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-04 13:18

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

En als je ergens via via hoort dat de code er is en de voorwaarden er niet bijhoort? Ze hebben het niet duidelijk aangegeven bij invoeren van de code. Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat je een 'onderzoeksplicht' hebt als koper.
Heb zelf een cadeaubon besteld, stuur je ook weer zo terug als ze meer willen crediteren :)
xminator schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:38:
[...]

In dit geval zou je kunnen aanvoeren dat je naar binnenliep om te kijken of er iemand thuis was en of je de politie moest bellen / deur dichtdoen >:)

[ Voor 46% gewijzigd door Mr_gadget op 29-08-2012 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-04 14:39
Gratis cadeaubon van 10 euro besteld. Nu lekker afwachten of ie komt. Bedankt in ieder geval!

[ Voor 4% gewijzigd door masterrobo op 29-08-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-04 15:25
Mythx schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:13:
Ik was bezig iets te bestellen met de -10 Wehkamp code, had hem al ingevuld. Toen besloot ik mijn winkelwagentje leeg te maken en iets nieuws te bestellen. Nu zegt ie dat ik de code al verzilverd heb, maar hij wordt niet verrekend. Iemand een idee?

Zelfde probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Idem. Ik koos voor betalen met ideal via ING. Dat mislukte. Daarna koos ik voor een acceptgiro, maar de waardebon was al verdwenen uit mijn mandje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Mr_gadget schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:41:
En als je ergens via via hoort dat de code er is en de voorwaarden er niet bijhoort? Ze hebben het niet duidelijk aangegeven bij invoeren van de code. Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat je een 'onderzoeksplicht' hebt als koper.
Heb zelf een cadeaubon besteld, stuur je ook weer zo terug als ze meer willen crediteren :)

[...]

In dit geval zou je kunnen aanvoeren dat je naar binnenliep om te kijken of er iemand thuis was en of je de politie moest bellen / deur dichtdoen >:)
Dat het technisch niet is afgedicht betekent niet dat de voorwaarden niet gelden. Jullie krijgen allemaal hoogst waarschijnlijk gewoon de producten thuis bezorgd en op een later moment een mail met iets in de trand van:
Bij controle in onze administratie is gebleken, dat je meerdere waardebonnen hebt verzilverd. Op de waardebon-email die aan jou verzonden is hebben de voorwaarden voor verzilvering gestaan. Eén daarvan was dat per klant maximaal 1 waardebon verzilverd kon worden.

Wij brengen daarom het teveel verzilverde weer in rekening. Op wehkamp.nl onder mijn administratie is één dezer dagen de correctie zichtbaar.

Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
-

Waarschijnlijk staat de waardebon al op de rekeningoverzicht van je account. In theorie staat er dan -10 euro uit, waardoor je dus geld zou krijgen van Wehkamp. Maar als je niets besteld dan zullen ze dit corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-04 23:27
Ik heb een overeenkomst gesloten dat ik een klein bedrag betaal voor een product, tijdens deze overeenkomst is mij niet vermeld dat ik achteraf nog een tientje extra moet betalen omdat mijn bestelbedrag totaal onder de 50 euro lag.

Mochten ze dan toch moeilijk gaan doen en ik heb geen tijd/zin om er tegenin te gaan sturen ze maar een antwoordnummer.

[ Voor 21% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 29-08-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-04 19:55
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:20:
Ik heb een overeenkomst gesloten dat ik een klein bedrag betaal voor een product, tijdens deze overeenkomst is mij niet vermeld dat ik achteraf nog een tientje extra moet betalen omdat mijn bestelbedrag totaal onder de 50 euro lag.
Advocaat van de duivel: Je wist dat het om een kortingsactie ging, en had de actievoorwaarden - die jou ter beschikking stonden (want vermeld bij de actiecode) - moeten lezen.
Mijn tip: ga vooral moeilijk doen, want om die kleine bedragen loont het voor hun vaak niet om er een zaak/gezijk van te maken. Doe of je neus bloed en blijf stug :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 10:31
bsmpower schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:46:
Meestal moet ik er zelf ook achter komen op dit soort forum's. Zit zelf niet bij Marketing... Inderdaad weer ontopic :) > heb nog niks gehoord van BCC (Bufallo) en heb een bluray besteld bij Wehkamp met 10,- korting. Ben benieuwd of ik beide ga ontvangen tegen de prijs die ik heb betaald...
Hier ook iets bij wehkamp besteld van 19 euro (nu dus 9 ;)) Officieel geld hij pas vanaf 50 euro, maar alles ging goed. Hopelijk ligt het binnenkort op de mat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 18:02
Ik heb door een fout (URL aanpassing) in het systeem de waardebon van Wehkamp meerdere keren kunnen gebruiken. Ik ben benieuwd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ook maar een bestelling geplaatst :) Settlers 7 voor 1,94

Iemand nog tips? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Laatst online: 21-04 11:33
ThinClientQ schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:10:
Ik heb door een fout (URL aanpassing) in het systeem de waardebon van Wehkamp meerdere keren kunnen gebruiken. Ik ben benieuwd... :)
Vaker op 1 bestelling?
Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:02
Ik ook. Of ze je schrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Het is jammer dat de wehkamp zo'n dure verzendkosten heeft. Wilde een goedkope headset bestellen met die 10 euro korting, maar met 6 euro verzendkosten er bij kan je net zo goed de mediamarkt in lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:33
Meessen schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:48:
Het is jammer dat de wehkamp zo'n dure verzendkosten heeft. Wilde een goedkope headset bestellen met die 10 euro korting, maar met 6 euro verzendkosten er bij kan je net zo goed de mediamarkt in lopen.
Ik zou mij gaan beklagen bij de Post. Dat zij van die bizarre bedragen rekenen voor een pakket tot tien kilo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:21
Cyleo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:43:
[...]

Hier ook iets bij wehkamp besteld van 19 euro (nu dus 9 ;)) Officieel geld hij pas vanaf 50 euro, maar alles ging goed. Hopelijk ligt het binnenkort op de mat ;)
Werkte anderhalf jaar geleden wel voor preorder van BF3. Had 2 coupons, kon ze mooi stapelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Hoe precies? Ik vulde de code in, er stond dat ik 10 euro korting kreeg, maar de prijs veranderde niet -.-

Nu staat er dat ik de code al heb gebruikt, dus moet hem opnieuw kunnen gebruiken.

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:18

pposthoorn

Constructeur

Inderdaad jammer van de verzendkosten bij Wehkamp. Was toch leuk geweest een 8GB usb stick voor 1 or 2 euro, 6 vindt ik te veel :9

• remcoboy1479
pposthoorn schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:02:
Inderdaad jammer van de verzendkosten bij Wehkamp. Was toch leuk geweest een 8GB usb stick voor 1 or 2 euro, 6 vindt ik te veel :9
Dat verschilt nog. Je kan bevoorbeeld geen aftershave voor 1,95 verzenden, maar wel een duopack douchegel.

Ligt dus aan de verpakking lijkt me.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-04 16:58
Ben ook wel benieuwd naar de url aanpassing?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04 18:14
RzrBck schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:24:
[...]

Advocaat van de duivel: Je wist dat het om een kortingsactie ging, en had de actievoorwaarden - die jou ter beschikking stonden (want vermeld bij de actiecode) - moeten lezen.
Mijn tip: ga vooral moeilijk doen, want om die kleine bedragen loont het voor hun vaak niet om er een zaak/gezijk van te maken. Doe of je neus bloed en blijf stug :o
Ik verbaas me er over dat Wehkamp na al die jaren z'n voorwaarden-systeem nog steeds niet in orde heeft! Ik herinner me gratis printers bij producten die ze ook terug wilden hebben, en dat is al jaren geleden...

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:53
Broek voor mijn dochter bij wehkamp gekocht voor 27.45 euro incl. verzenden, ging dus nog een tientje korting af. Kom ik in m'n idealschermpje, hoef ik nog maar 7.45 euro te betalen. Inmiddels ook verstuurd, ben benieuwd of er nog een rekening bij zit. Mijn zoon heeft een (gratis) cadeaubon van 10 euro besteld, is ook onderweg.

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:53
Anoniem: 22659 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:44:
Mag de discussie weer over andere zaken dan de Wehkamp gaan?
Ja, laten we lekker over verzendkosten ouwehoeren! :O

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-04 13:18

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Anoniem: 22659 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:44:
Mag de discussie weer over andere zaken dan de Wehkamp gaan?
Maar geef wel aub een update als je bestelling wordt geannuleerd / er meer geld in rekening wordt gebracht! :)

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 18:02
Voor de geïnteresseerde, kreeg deze ochtend een belletje van Wehkamp.

Het 51x gebruiken van de waardebon was niet toegestaan. ;) :P

• CLB
  • Niet online

CLB

28-8 die PSN-voucher via Wehkamp besteld, moet 30-08 af te halen zijn en zou dan mail krijgen...
Het is nu de 30e en ik heb geen mail... Via 'Mijn Wehkamp' zie ik wel deze informatie, dusja:

2012-08-30 02:57
Pakje heeft ons magazijn verlaten

2012-08-30 08:13
Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

2012-08-30 00:00
* Aflevering met handtekening en niet bij buren
'

Weet nou niet of ik naar dat DHL-afhaalpunt moet of dat het thuis wordt bezorgd, wacht nog wel 'n dagje :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ook ik heb bij Wehkamp de €10 waardebon met code (ikkannietwachten) besteld.

Ik heb de waardebon van 10,- vandaag binnen gekregen. Op de acceptgiro staat: Niet gebruiken en op de factuur staat gewoon 0,-

Waardebon is geldig tot: 1 December 2014

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:27
http://www.wehkamp.nl/gam...ziek/dvd/EE5/C25_5E3_EE5/

Titels van deze 1+1 actie van Wehkamp komen voor 1 euro in je winkelwagentje, in combi met de 10euro-kortingscode heb je een mooi stapeltje dvds voor de kinderen voor niks. :P

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:05:
28-8 die PSN-voucher via Wehkamp besteld, moet 30-08 af te halen zijn en zou dan mail krijgen...
Het is nu de 30e en ik heb geen mail... Via 'Mijn Wehkamp' zie ik wel deze informatie, dusja:

2012-08-30 02:57
Pakje heeft ons magazijn verlaten

2012-08-30 08:13
Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

2012-08-30 00:00
* Aflevering met handtekening en niet bij buren
'

Weet nou niet of ik naar dat DHL-afhaalpunt moet of dat het thuis wordt bezorgd, wacht nog wel 'n dagje :+
En net opgehaald!
Wehkamp...

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Sempy schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:11:
http://www.wehkamp.nl/gam...ziek/dvd/EE5/C25_5E3_EE5/

Titels van deze 1+1 actie van Wehkamp komen voor 1 euro in je winkelwagentje, in combi met de 10euro-kortingscode heb je een mooi stapeltje dvds voor de kinderen voor niks. :P
bij mij staat gewoon de normale prijs ?

• Taigu
  • Laatst online: 04:06
Doe er maar twee in je mandje... Bedankt Sempy!

[ Voor 18% gewijzigd door Taigu op 30-08-2012 17:56 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 16:39
Taigu schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:55:
Doe er maar twee in je mandje... Bedankt Sempy!
Het werkt zelfs met meerdere.
Alles voor 1 euro per stuk

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:47

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Ik ging na dat ik de code had verzilverd nog per ongeluk terug om 3 extra dvd's toe te voegen.. Wat nu ? Is hier een fix voor ? of heb ik nu ongewild mijn kans verspild

[ Voor 13% gewijzigd door koelebobes op 30-08-2012 18:08 ]

ETH Maxi

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Zelfs voor 1 euro zou ik geen DVD kopen. :+ :')

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-04 16:17
Heeft iemand Wehkamp al even gewezen op deze fout?

• Brad Pitt
koelebobes schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:07:
Ik ging na dat ik de code had verzilverd nog per ongeluk terug om 3 extra dvd's toe te voegen.. Wat nu ? Is hier een fix voor ? of heb ik nu ongewild mijn kans verspild
Had ik ook ja, heel irritant. Nieuwe account aangemaakt op een ander adres :P

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-01 21:34
GioStyle schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:09:
Zelfs voor 1 euro zou ik geen DVD kopen. :+ :')
Met de code "ikkannietwachten" kan je 8 dvd's gratis thuis bezorgd krijgen !

• sattertje
Zentbeer schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:11:
Heeft iemand Wehkamp al even gewezen op deze fout?
Wacht nog effe tot mijn andere cadeaubonnen binnen zijn :)

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Hmm, ach, wie niet waagt wie niet wint... 5 dvd's, de andere vond ik niet leuk.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Anoniem: 304426

Ik heb er 8 in mn mandje geknald, nu maar zien :P

Welke waardebon was het nou voor 10 euro korting?
nvm

Je krijgt dus die dvd's voor 1 euro per stuk, 2 euro verzendkosten. Die 10 euro korting geldt echter pas vanaf de 50 e dus ik sla deze toch maar over

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 30-08-2012 18:41 ]

• Brad Pitt
Anoniem: 304426 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:36:
Die 10 euro korting geldt echter pas vanaf de 50 e dus ik sla deze toch maar over
Nee hoor, heb 19 DVD's besteld en moest 11 Euro of zo afrekenen.

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:09
Ik zou hier wel mee oppassen hoor. :P
Enige tijd terug had ik ook een gratis vest bestelt via Wehkamp. Allemaal leuk en aardig, maar een maand later kreeg ik een bericht dat ik ervoor moest betalen. Dit was overigens al direct in de vorm van een zogenaamde aanmaling.

Alhoewel dit natuurlijk anders in elkaar steekt, maar ik denk niet dat ik me er weer aan ga wagen.

• Freakster86
  • Niet online
9 dvd's besteld voor 86 cent :9 Ik ga de held van m'n nichtje worden als ze jarig is _O-

• remcoboy1479
Chris_L schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:23:
Enige tijd terug had ik ook een gratis vest bestelt via Wehkamp. Allemaal leuk en aardig, maar een maand later kreeg ik een bericht dat ik ervoor moest betalen. Dit was overigens al direct in de vorm van een zogenaamde aanmaling. .
Mogen ze zit zolang achteraf doen? Je hebt dan geen recht meer op retour e.d.

• masterrobo
  • Laatst online: 25-04 14:39
Chris_L schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:23:
Ik zou hier wel mee oppassen hoor. :P
Enige tijd terug had ik ook een gratis vest bestelt via Wehkamp. Allemaal leuk en aardig, maar een maand later kreeg ik een bericht dat ik ervoor moest betalen. Dit was overigens al direct in de vorm van een zogenaamde aanmaling.

Alhoewel dit natuurlijk anders in elkaar steekt, maar ik denk niet dat ik me er weer aan ga wagen.
Dat zou lullig zijn voor de mensen die x aantal DVD's hebben besteld! lekkere na rekening van over de honderd euro. :o

• EN-IS
Ik heb nog niet eens 1x kunnen bestellen, eerste avond voegde ik de kortingscode toe maar wilde toch wat anders bestellen zodoende verliet ik de winkel mand pagina, sindsdien krijg ik de volgende melding;
Helaas, de mode-waardebon is al door jou verzilverd. Per klant is het eenmaal mogelijk om gebruikt te maken van de mode-waardebon van € 10.-.
:(

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:09
EN-IS schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:36:
Ik heb nog niet eens 1x kunnen bestellen, eerste avond voegde ik de kortingscode toe maar wilde toch wat anders bestellen zodoende verliet ik de winkel mand pagina, sindsdien krijg ik de volgende melding;

[...]

:(
Ook gehad ja, nieuwe account is de oplossing. Je moet echter dan wel direct betalen met Ideal.

@mijn vest verhaal, ik heb geen idee of ze het überhaupt mochten doen, maar toen ik naar ze belde wisten ze het zelf in de eerste instantie ook niet waar het vandaan kwam. Na wat uitzoeken konden ze het toch vinden.

Ik hoop inderdaad voor de rest en mijzelf dat deze DVD's een betere afloop hebben, anders krijgen ze deze gewoon weer terug hoor. :')

• Freakster86
  • Niet online
@ hierboven; gewoon andere account gebruiken ;)

Verder vraag ik me af of wehkamp juridisch gezien na zo'n lange termijn nog een rekening mag presenteren.
Binnen de betalings/retour termijn kan ik me dat nog wel voorstellen, dan stuur ik het gewoon terug. Maar om nou na een maand een rekening te sturen vind ik een beetje te zot voor woorden...

• EN-IS
Freakster86 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:47:
@ hierboven; gewoon andere account gebruiken ;)
Misschien mierenneukerij van mij, maar geen zin om meerdere accounts te hebben bij Wehkamp en ik bestel liever niet op iemand anders account :)

[ Voor 32% gewijzigd door EN-IS op 30-08-2012 21:51 ]

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sowieso staat in de actievoorwaarden niet dat de korting niet geldt bij bedragen onder de 50 euro. Er staat dat de korting in ieder geval geldt bij bedragen vanaf 50 euro, dat sluit niets uit. Bovendien, als je de code invult, verschijnen die voorwaarden dan ergens? Hoe zou je ze moeten weten als je die code toevallig ergens hebt gevonden op internet zonder de voorwaarden erbij?

• Taigu
  • Laatst online: 04:06
Dat is wel een beetje vreemd of Amerikaans geredeneerd:
Lijkt me toch vrij duidelijk. Anyway, we zullen wel zien. Eén ding is zeker: de afdeling DVD's zal het morgen druk hebben :)

[ Voor 7% gewijzigd door Taigu op 30-08-2012 22:37 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:18

sjaool

Every life should have 9 cats

(jarig!)
Reken er maar op dat het allemaal netjes op jullie accountjes verrekend gaat worden. Geen €50,00 besteed dan de waardebon weer inleveren. Oftewel de waardebon wordt weer ingevorderd en je openstaande rekening wordt met €10,00 verhoogd.

Wat is er gebeurt met "eerlijk duur het langst"?

"When you grow up your heart dies"

• Robino
haribold schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:55:
Sowieso staat in de actievoorwaarden niet dat de korting niet geldt bij bedragen onder de 50 euro. Er staat dat de korting in ieder geval geldt bij bedragen vanaf 50 euro, dat sluit niets uit. Bovendien, als je de code invult, verschijnen die voorwaarden dan ergens? Hoe zou je ze moeten weten als je die code toevallig ergens hebt gevonden op internet zonder de voorwaarden erbij?
Ik ga het nog een keer zeggen, maar jullie hebben geen poot om op te staan. De code is uitgegeven met duidelijke actievoorwaarden. Dat Wehkamp niet vooraf maar achteraf controleert is een keuze van Wehkamp.

Dat je een code kan "vinden" op het internet doets niet af aan de actievoorwaarden. Je hebt ook zoiets als zelf onderzoeken. Immers is het niet ongebruikelijk om actievoorwaarden aan een actie te binden. Wehkamp heeft sowieso nog zijn algemene voorwaarden. Daarmee zullen ze zich vast kunnen verweren.

Komt nog bij dat Wehkamp al 2 jaar geleden zulke acties had. Toen dacht ik net zo slim te kunnen zijn als jullie. Echter gewoon een correctie ontvangen op mijn rekening. Wijzen op het feit dat de actievoorwaarden toen niet sluitend waren (dat zijn deze actievoorwaarden wel!) heeft niet geholpen.

Om kort te gaan: lijkt een actie te mooi, dan is hij het ook! :)

• Freakster86
  • Niet online
En die dvd's dan? Zonder korting kwam ik uit op 10,86. Geen fout van mijn kant, geen fraude.

Dat die 10 euro kortingscode dan werkt vind ik ook niet mijn fout. Kunnen ze heel simpel zelf in hun systeem verwerken. Dat ze dit niet doen en pas tijdens hun 1 maandelijkse administratiecheck erachter komen dat er iets niet klopt en dan bij jou gaan aankloppen en zeggen; trek je portemonnee maar... mooi niet hè.

Ik stuur het dan wel terug mits gratis.

• maartend
Ik ben getrouwd met iemand die redelijk behoorlijk weet hoe dit zit.
Ze werkt er namelijk.

Codes zijn uitegeven naar personen, deze plaatsen de codes online. Maar niet met het hele verhaal.
Maar die stonden wel bij de originele mail. En zijn daarmee zo verspreid.

10 euro gaat nog worden verekend.

De DVD's hangt af van wat Wehkamp wil/doet.

• CLB
  • Niet online

CLB

Verrekenen ze het toch, met wat? Eenmalige incasso?

• VantageR
  • Niet online
maartend schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:29:
Codes zijn uitegeven naar personen, deze plaatsen de codes online. Maar niet met het hele verhaal.
Maar die stonden wel bij de originele mail. En zijn daarmee zo verspreid.
De kortingscode staat toch gewoon op de homepagina van Wehkamp. :? Anyway, heb ff een cadeaubon besteld. Ik koop zo nu en dan wel eens wat bij Wehkamp, dus als ik die 10 euro alsnog moet betalen is het geen probleem.

• maartend
VantageR schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:52:
[...]

De kortingscode staat toch gewoon op de homepagina van Wehkamp. :
Klopt idd, maar ook daar staan snoeihard de axievoorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik heb alleen kadobonnen besteld :P gratis verzenden, dus 10 euro actiecode verekenen met een 10 euro kadobon, niet voordelig voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04 18:14
Robino schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:45:
[...]
Dat je een code kan "vinden" op het internet doets niet af aan de actievoorwaarden. Je hebt ook zoiets als zelf onderzoeken.
Bij een code die letterlijk zegt "ik kan niet wachten" lijkt het me niet vreemd als de klant niet wacht en niet op zoek gaat naar voorwaarden :+

Zonder iets te bestellen is die waardebon nu in mijn betaaloverzicht terechtgekomen:
"Je saldo is op dit moment -10.00 Euro."
Prima zo! Als-ie er nog staat de volgende keer dat ik iets bestel is dat mooi meegenomen. En tegen die tijd zitten er geen voorwaarden meer aan :)

[ Voor 4% gewijzigd door RemcoDelft op 31-08-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Hoe willen ze dat doen als je:
- Een fake adres opgeeft
- Het laat bezorgen bij een ophaalpunt (identificatie alleen op naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:38
sattertje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:05:
[...]

- Een fake adres opgeeft
Dan gaan ze je IP adres achterhalen en kijken of je al een ander account hebt en anders geven ze je aan bij de pliesie en komt de teehduuh teeduuh voor de deur om je een bekeuring te geven. :+

ON: Leuke actie. Zodra wehkamp hierachter komt zullen ze het wel laten rusten. Denk niet dat ze achter het geld aan gaan. En ja anders moeten ze maar wat moeite doen voor die 10 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

sattertje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:05:
[...]

- Een fake adres opgeeft
Dat heet gewoon fraude. En zeker als je een bestaand 'fake' adres opgeeft kan dat veel problemen opleveren, ook voor de persoon op dat adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
hhoekstra schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:10:
[...]

Dan gaan ze je IP adres achterhalen en kijken of je al een ander account hebt en anders geven ze je aan bij de pliesie en komt de teehduuh teeduuh voor de deur om je een bekeuring te geven. :+

ON: Leuke actie. Zodra wehkamp hierachter komt zullen ze het wel laten rusten. Denk niet dat ze achter het geld aan gaan. En ja anders moeten ze maar wat moeite doen voor die 10 euro. :P
Free Hotspot !

Daarnaast als ze bij de IT afdeling van wehkamp al deze fouten maken (check bedrag <50 geen mogelijkheid om code in te vullen) dan denk ik dat ze niet eens weten wat een ipadres is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:54
Terrz schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:29:
[...]

Super! Net een leuk setje Phillips SHE9000 oordopjes besteld. Ging al 30% af, en nog een tientje met de kortings code. Was volgens mij het laatste paar op voorraad aangezien de levertijd nu op 3 weken staat :)
Zucht, waar ik al bang voor was. Mailtje gestuurd naar de klantenservice: kreeg vrij snel bericht terug dat de levertijd "onbekend" was en ze pas leveren wanneer de leverancier het product weer op voorraad heeft. Vervolgens teruggemaild of ik kon ruilen voor een product dat wel op voorraad is OF mijn geld terug, daarna bleef het stil...

Toen maar eens even wat shopreviews opgezocht. Tot mijn schrik zag ik dat Otto.nl qua aftersales echt enorm slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Terrz schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:02:
[...]
Tot mijn schrik zag ik dat Otto.nl qua aftersales echt enorm slecht zijn.
Oh dat is dus niet erg aangezien we hier op een Wehkamp-korting forum zitten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:10:
[...]

Oh dat is dus niet erg aangezien we hier op een Wehkamp-korting forum zitten d:)b
_O-

Ondertussen is de eerste bestelling verzonden. Settlers 7 voor de pc, met cashback voor 1,54 :P
De dvd's hebben een levertijd van een week. Hopelijk komen die ook nog. 10 euro voor 9 top dvd's is ook geen geld op zich, maar voor 86 50 cent echt oOo

[ Voor 1% gewijzigd door Freakster86 op 31-08-2012 10:15 . Reden: cashback vergeten :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zelf ook wat besteld bij de Wehkamp, Gillete aftershave balsum. Ik heb nergens die actievoorwaarden gelezen, zag iets over 10 euro korting wat er al groot bij stond ook al was mijn winkelmandje maar met een product van 8 euro gevuld. Tja, dan kan je het mij moeilijk kwalijk nemen als Wehkamp mij zit aan te moedigen bij die bestelling al de kortingscode te gebruiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:18
Bij de voorwaarden staat trouwens ook:
"De korting van € 10.- is niet geldig voor boeken, cd's, cadeaubonnen en G-star RAW;"
Freakster86 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:14:
Settlers 7 voor de pc, met cashback voor 1,54 :P
Hoe werkt dat met cashback?

[ Voor 42% gewijzigd door FastFox91 op 31-08-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
FastFox91 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:22:
Bij de voorwaarden staat trouwens ook:
"De korting van € 10.- is niet geldig voor boeken, cd's, cadeaubonnen en G-star RAW;"
Werkelijk faal op faal op faal bij dat bedrijf... Waarom zorgen ze er niet voor dat die voorwaarden worden gehandhaafd in je winkelwagentje. Doet toch elk bedrijf? De administratie (mochten ze dit daadwerkelijk willen gaan terug draaien) gaan het tot december heel erg druk krijgen.
Hoe werkt dat met cashback?
Als je via een site, die cashback aanbiedt, naar de site van je aankoop gaat krijgen zij een commissie voor het doorverwijzen. Zij geven jou op hun beurt geld terug, dus X% korting op je aankoop.

http://www.cashbacksvergelijken.nl/ kun je gebruiken om voor elke site de hoogste korting te bepalen.
Ik gebruik zelf shopkorting.nl. Werkt erg goed. Krijg bij de Wehkamp 4% korting over de orderwaarde. Bij sommige sites moet je per jaar betalen. Ze bieden over 't algemeen wel hogere korting aan, maar dat is alleen rendabel als je veel aankopen doet per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 21:49
heb ook maar even een dvdbox besteld voor de kids in de auto :)
totaal 1,50 , weet alleen nog niks over de levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-04 22:06

Die staat nu op je rekeningoverzicht, maar als je alleen met iDeal kan betalen (acceptgiro is zo te zien niet aan te zetten) kan je daar niet bij. Eventueel kan de klantenservice dat wel voor je doen, maar geloof me dat wil je niet, een keer zo iets gedaan voor een waardebon van €40 euro. Wat een idioten daar zeg, zowel de medewerkers als hun systeem :r
Enkel die webcare gast op twitter is wel mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
jip_86 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:15:
[...]

Die staat nu op je rekeningoverzicht, maar als je alleen met iDeal kan betalen (acceptgiro is zo te zien niet aan te zetten) kan je daar niet bij. Eventueel kan de klantenservice dat wel voor je doen, maar geloof me dat wil je niet, een keer zo iets gedaan voor een waardebon van €40 euro. Wat een idioten daar zeg, zowel de medewerkers als hun systeem :r
Enkel die webcare gast op twitter is wel mee te werken.
Als ik met iDeal wil betalen, zie ik nog steeds niet dat het bedrag van -10.00 (waardebon) wordt verrekend, daarentegen is het totaalprijs onveranderd (ik kies dus voor betalen met ideal, kies bank en klik volgende, op de bank ideal pagina krijg ik totaalbedrag te zien, deze is dus onveranderd). Met acceptgiro zie je het totaal bedrag niet als je op volgende klikt.

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 31-08-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Gewoon andere account aanmaken. Ander email adres en de rest hetzelfde ;) Zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ze hebben eindelijk de korting van de DVD's aangepakt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
GioStyle schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:41:
Ze hebben eindelijk de korting van de DVD's aangepakt. :')
En nu eens kijken wat er gaat gebeuren.
Mailtjes met ; door een fout in ons systeem blablabla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:30
De €10,- cadeaubonnen zijn ook uitverkocht, en op veel dingen worden nu verzendkosten van 5.95 gerekend.
De code werkt nog wel, maar ik denk dat ze de 10 cadeaubonnen truc door hebben..

Ik heb er 5 besteld, iemand anders ook meerdere besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik hier ook vijf. Had er gister al 1 besteld en die heb ik binnen. Mooie cadeaubon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-04 22:06
EN-IS schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Als ik met iDeal wil betalen, zie ik nog steeds niet dat het bedrag van -10.00 (waardebon) wordt verrekend, daarentegen is het totaalprijs onveranderd (ik kies dus voor betalen met ideal, kies bank en klik volgende, op de bank ideal pagina krijg ik totaalbedrag te zien, deze is dus onveranderd). Met acceptgiro zie je het totaal bedrag niet als je op volgende klikt.
Dat klopt. Dat is ook het irritante ervan. Ze werken met een interne rekening waar alle transacties op komen te staan. Staat in je account, iets van mijn transacties ofzo.
De volgende keer dat je dat doet moet je weer het totaalbedrag betalen en is die 10 euro dus min of meer gewoon weg. Ik heb toen via de klantenservice een bestelling kunnen plaatsen waarbij die korting wel is verwerkt. Maar voor die 10 euro zou ik dat paupersysteem dus niet uit gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:23
Hier ook 2 cadeaubonnen besteld en ben erg benieuwd of ze binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin78
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-04 10:11
heb er ook 5 besteld en nog veel meer kleine kneut waarvoor ik dus niet hoef te betalen, nu hopen dat alles binnenkomt
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.