Wehkamp 10 euro korting geneuzel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 23.190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Wobcat schreef op zondag 02 september 2012 @ 01:44:
Ach ja, wehkamp, die aardige lieve winkel waar mensen die geen geld voor spullen en al veel schulden hebben lekker makkelijk op afbetaling dingen kunnen aanschaffen. En waar wehkamp vervolgens intrum justitia opzet als er niet betaald wordt, geen controle aan de voordeur maar oh wee als er niet afgelost wordt.

Disclaimer
Ik heb hier niet aan mee gedaan, ik heb geen schulden bij wehkamp, bestel er af en toe wat tijdens een actie, verder niet. Maar nou niet net lopen doen of die postorderbedrijven zo heilig of zielig zijn, hebben ook boter op hun hoofd imo
Precies wat ik net als zei. Wehkamp is een smerig bedrijf omdat ze mensen die al schulden heeft niet tegen zichzelf in bescherming neemt. Bovendien is Wehkamp mede schuldig aan diefstal omdat ze haar webshop niet genoeg beveiligd. Wees een vent en neem is verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag en zijn. Massaal wordt er gezeurd in Nederland over betutteling, maar wee als de gemiddelde semi-intellectueel het gevoel heeft dat hij niet tegen zijn eigen zieke neigingen in bescherming wordt genomen. Dan zijn de grote boze bedrijven weer de schuldige.

Als je eigen normen en waarden sterk gelieerd zijn aan de mate waarop je de mogelijkheid krijgt de wet te overtreden, dan heb je ze simpelweg gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ja, nu deze mogelijkheid ten einde is en de sfeer in het topic wat gespannen is, is het een mooie tijd om hier maar eens een slotje op te zetten.

Imo kan verdere discussie over morele gronden verder in Moreel/Ethische zaken bij extreem lage verkoopprijs, maar ik raad wel aan om niet te snel met juridisch beladen termen zoals oplichting en diefstal te smijten. Hiermee riskeer je zelf een overtreding te begaan, namelijk laster!

Discussie over levertijden van cadeaubonnen mag helemaal achterwege blijven en als Wehkamp besluit om mensen aan te schrijven/stappen te ondernemen dan kan dat mooi in een eigen topic.

Welterusten.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.