Wehkamp 10 euro korting geneuzel - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Deel 1 => Wehkamp 10 euro korting geneuzel

De actie:
Een maand terug had Wehkamp een actie waarbij de coupon 'ikkannietwachten' je 10 euro korting gaf op je bestelling. Al snel bleek dat deze code bij elk eindbedrag kon worden gebruikt. Aardig wat tweakers hebben hun kans gegrepen en wat leuke prullaria besteld. Vooral i.c.m. de dvd actie (2 voor 5,99 en in je winkelwagentje per stuk voor 0,99 euro) was dit volgens mij een groot succes :)

Reden voor heropening
Een maand na de actie lijken bij sommige mensen wat problemen te ontstaan. Wehkamp lijkt een paar rare fouten te maken. Zo gaan ze het bedrag dat ik al heb betaald weer terugstorten. Zonder reden o.i.d. Geen probleem voor mij :), maar andere mensen krijgen plots een rekening gepresenteerd. Dit topic is er om deze dingen te bespreken.

Let op
Dit topic is niet bedoelt om de discussie uit het vorige topic voort te zetten. Of mensen immoreel hebben gehandeld of niet, dat doet er niet toe. We gaan het enkel hebben over de afhandeling van de fouten die nu door Wehkamp worden gemaakt.

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb dus gister een mailtje gekregen van Wehkamp. Ze gaan1,94 teruggestorten :S

Datum Omschrijving Bij Af
26 sep 2012 terugbetaling 1.94
17 sep 2012 correctie 1.94
17 sep 2012 betaling 1.94
30 aug 2012 verzendkosten 1.95
29 aug 2012 Settlers 7 (PC) Geleverd 9.99
29 aug 2012 waardebon 10.00

Ik moest 1,94 betalen... en nu storten ze dat ineens weer terug 8)7

edit:
Zojuist mijn rekening gecontroleerd. Ze hebben het vandaag inderdaad teruggestort _O-

[ Voor 10% gewijzigd door Freakster86 op 26-09-2012 22:25 ]

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 05:29
8GB micro sd kaartje, 44 cent incl, heb nu 44 cent terug ontvangen, verder niks gehoord

Uiteraard wel uitgeleverd gekregen met factuur erbij van 44 ct

[ Voor 27% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-09-2012 23:10 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Misschien is het ook handig om aan te geven of je het product ontvangen hebt of niet. Want het lijkt mij dat Wehkamp dat geld terugstort, omdat ze de bestelling annuleren, maar als jullie (bijvoorbeeld de 2 bovenburen hier) het product al hebben, dan is er wat anders aan de hand.

The devil is in the details.

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 11:49
Ik heb 10 dvd's bestel en 9 daarvan gekregen. De andere is volgens hun door mij zelf terug gestuurd. Nou weet ik 100 procent zeker dat dit niet gebeurd is. Misschien krijg ik het geld ooit terug :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
5 Dvd's besteld voor 6,90 incl verzenden (allen geleverd). Vandaag het tegoed van 3,10 voor het niet gebruikte deel van de kortingscode op mijn rekening bijgestort. _/-\o_

Dit tegoed stond overigens ook al op de pakbon vermeld, had echter niet verwacht dat ze dit echt zouden uitkeren.

[ Voor 25% gewijzigd door Sempy op 26-09-2012 23:06 ]

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik had 5 dvd's besteld + 1,95 verzendkosten = 6,90
Alle 5 ontvangen.

Bleef over een accountbalans van -3,10

Dit is bij een latere bestelling nog als korting er af gegaan.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 13:04
Tot op heden niks gemerkt, ook 9 dvd´s bestelt. Verder staat er ook niks hier; https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/RekeningBetalen.aspx

Het is inmiddels alweer bijna 1 maand geleden, hoe lang is de termijn eigenlijk voor dat ze *mogelijk* de rest in rekening mogen brengen?

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

2 dvd's besteld, gecancel'd,
Geld van DVD's terug gehad (a 4 euro)
Vandaag nog een keer 11.95 terug gehad van een nooit ingevoerde coupon code? :P

^ Post is hierboven!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Chris_L schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:08:
Tot op heden niks gemerkt, ook 9 dvd´s bestelt. Verder staat er ook niks hier; https://www.wehkamp.nl/MijnWehkamp/RekeningBetalen.aspx

Het is inmiddels alweer bijna 1 maand geleden, hoe lang is de termijn eigenlijk voor dat ze *mogelijk* de rest in rekening mogen brengen?
Twee jaar :+.

Nja, dat is de officiële termijn, maar aangezien de koopovereenkomst al langer gesloten is én dat er zoveel mensen hebben besteld en dat het goed is gegaan bij hun kan Wehkamp zich niet zo snel meer beroepen op een fout. Althans het wordt wat lastiger voor hun :).

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
Mijn inziens kan Wehkamp zich zeer moeilijk nog gaan beroepen, ze hebben een maand geleden die fout in de webshop vrij snel gedicht (dvd-bug binnen een dag) en dus zijn ze al een maand op de hoogte. Ze hadden toen direct moeten reageren met een keuze om de koop te ontbinden of bij te betalen naar keuze, omdat zij een fout hadden gemaakt. Het lijkt me onredelijk om nu nog met een naheffing te komen, immers retourneren is voor de meesten geen optie omdat het product al gebruikt is. Wat mij betreft is het nu een koop waar beide partijen zich naar de voorwaarden (korting!) hebben geschikt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sempy op 26-09-2012 23:16 ]

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/6x6cs57f1/Untitled_3.png

Hoe ze het opbouwen weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik die waardebon nooit heb ingevuld. (was er te laat mee).
Laat ze eerst hun systemen maar patchen voordat ze rekeningen gaan sturen.

[ Voor 58% gewijzigd door Strunkie op 26-09-2012 23:17 ]

^ Post is hierboven!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik heb mijn waardebon nog steeds in "Mijn betaalgemak" zitten :)

Je saldo is op dit moment -10.00 Euro.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

RemcoDelft schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:27:
Ik heb mijn waardebon nog steeds in "Mijn betaalgemak" zitten :)

Je saldo is op dit moment -10.00 Euro.
Dat bedrag krijg je de komende dagen op je rekening gestort..

^ Post is hierboven!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:20
Als het om een waardebon gaat dan blijft het als 'tegoed' in je wehkamp account zitten. Als je vervolgens iets koopt van >=10 euro, dan wordt je tegoed automatisch verrekend.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:02
Ik had met de code PES 2013 besteld, en in mijn mail bevestiging destijds stond het bedrag van 31,94.
Kreeg hem vorige week binnen, stond op de bijgevoegde rekening 41,94.

Toen ik echter in mijn wehkamp keek, stond daar weer als openstaand saldo 31,94 wat ik dan ook direct per IDeal heb betaald. Heb tot nog toe niets meer gehoord.

• Freakster86
  • Niet online
Hahn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:56:
Misschien is het ook handig om aan te geven of je het product ontvangen hebt of niet. Want het lijkt mij dat Wehkamp dat geld terugstort, omdat ze de bestelling annuleren, maar als jullie (bijvoorbeeld de 2 bovenburen hier) het product al hebben, dan is er wat anders aan de hand.
Settlers 7 heb ik ontvangen. Ligt nog in de verpakking.
9 dvd's ook ontvangen en ook die liggen nog in de verpakking.

De dvd's zijn echter bedoelt als verjaardagscadeau voor m'n nichtje. Die dvd's houdt ik sowieso (0,99 euro per stuk :Y ), maar Settlers 7 mogen ze terug hebben als ze mij willen verplichten tot betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb niks meer vernomen van Wehkamp, dus ik denk dat (voor mij) daarmee de kous af is. Lekker genieten van het spel en de dvd's. Aangezien niemand meer reageert ga ik ervan uit dat dit ook voor jullie geldt?

Iedereen veel plezier met z'n aankopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Freakster86 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:28:
Ik heb niks meer vernomen van Wehkamp, dus ik denk dat (voor mij) daarmee de kous af is. Lekker genieten van het spel en de dvd's. Aangezien niemand meer reageert ga ik ervan uit dat dit ook voor jullie geldt?

Iedereen veel plezier met z'n aankopen :)
Jep niks meer gehoord.
Danku Wehkamp voor de 10 euro!

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik heb dit in mijn rekeningoverzicht staan, betekent het dat ze het tegoed er weer uit hebben gehaald? Ik heb een keer bijna iets besteld maar had het na het invoeren van de code geannuleerd...

Datum Omschrijving Bij Af
19 okt 2012 waardebon 10.00
29 aug 2012 waardebon 10.00
29 aug 2012 wehkamp.nl cadeaubon €10 Geleverd 10.00

Heb nu iets van 10 euro besteld maar er ging niks vanaf..
Pagina: 1