En.... na een paar maanden eindelijk vooruitgang
Nu ik weer de beschikking heb over een dremelkloon en ik eindelijk maar eens begonnen met de achterkant.
In de loop der tijd heb ik alle kabeltjes binnengekregen. De uiteindelijk backplate gaat de volgende aansluitingen bevatten.
4x USB2.0
1x RJ45
1x 3.5mm jack
1x HDMI
1x DL DVI
1x stroom
2x eSATA
1x molex
Ik wilde eerst alleen HDMI doen voor de monitor, het probleem is alleen dat ik dan mijn 30" er niet aan kan hangen (die vereist een duallink connector) vandaar dat ik een DVIkabel daarvoor heb gehaald.
Ik wil er evt een AMD APU inschroeven zodat hij ook een keer meekan naar lanparties, daarvoor is de IGP van een Celeron G530 gewoonweg niet toereikend, met die AMD APU kan ik nog best redelijk gamen volgens mij (zeker als je alleen simpel spul speelt, wat ik meestal doe op lanparties).
Als eerste heb ik min of meer de plek afgetekend waar de connectoren moeten komen.
Vervolgens ben ik begonnen met het uitdremelen van de aansluitingen.

De stroomconnector heb ik met de dremel gedaan, de connector voor de audio is gewoon uitgeboord.

Voor de molex en de 2 eSATApoorten heb ik de bracket erin geschroefd, zodat ik op die manier wist hoe groot de poorten uitgezaagd moesten worden.

Hier zit de RJ45 connector erin, en heb ik de gaatjes geboord voor de USBpoorten.

En zo ziet het eruit nu alles erin zit.
Nog niet alles is perfect recht, dat moet straks nog weggewerkt worden als alles geschuurd is en geplamuurd wordt. Maar het leek me verstandig om eerst alle aansluitingen erin te zetten en dan te schuren en plamuren in plaats van andersom
Als alle kabels erin zitten ziet dat er zo uit
En van binnen is dit de kabelbende die overblijft.

Als het moederbord er straks inzit ga ik precies kijken hoe ik de kabels nog weg kan werken.